Zsidós-cigányos Orbán-képregény a Jobbiktól
2010. április 03. írta: TuRuL_2k2

Zsidós-cigányos Orbán-képregény a Jobbiktól

  A Barikád honlapján jelent meg egy képregény arról, hogy Orbán Viktor kiáll-e vitázni Vona Gáborral. A cigány- és zsidó-vonalon a keményebb kontetot toló kuruc.info esetén a Jobbik vezetői következetesen tagadják, hogy bármi közük lenne a kiadványhoz, de úgy látszik, ez a tematika nem áll távol a hivatalos Jobbik-laptól sem. A képregény zsidókkal indul és némi deutschos-gyurcsányos-bajnais kitérő után cigánnyal fejeződik be - igazán ízléses alkotás.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr411891737

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Best of Jobbik 2010.04.03. 14:56:01

Kész... Ez már nekem is sok. Eddig nem akartam különösképpen baszogatni a Jobbikot, de most már egyre több furcsaság derül ki az "igaz" magyarokról. Gyurcsány Ferenc folyamatos mellébeszélését és gátlástalan hazudozását sem voltam képes szó n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kackia 2010.04.03. 16:15:01

Szerintem mindenki zsidó, Vona is.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.03. 16:26:52

Akkor most viccből cseréljük le a Morvai plakátján a Jobbik-emblémát SZDSZ-re, a Pörzsénél meg MSZP-re.

Thulsa Doom (törölt) 2010.04.03. 16:28:42

@Oli bácsi:
Nem is vagyok sikeres. Hiába, nem lehet mindenkiből főállású blogíró...))

flippant 2010.04.03. 16:29:41

@Joseph Adama: Sajnálom, hogy nem tudod értékelni az igazi művészetet...

flippant 2010.04.03. 16:30:50

@kackia: Te! aZorbán meg cigány! : D

reality 2010.04.03. 16:36:35

@Thulsa Doom: Csak egy főállású kommentelő.

Joseph Adama (törölt) 2010.04.03. 16:38:41

@szamárfül:
Számomra az volt a furcsa, hogy homoszexuális élményeikből nem merítettek.

kackia 2010.04.03. 16:44:58

@flippant: Innen hallom, hogy raccsolsz.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.04.03. 16:45:45

azt várom, hogy a Népszabadság után mikor kezdi el OV-t a jobbik is cigányozni...

kackia 2010.04.03. 16:51:32

@Joseph Adama: Ilyen olcsó trükkel szeretnél azonos értékrenddel bíró cinkostársakra lelni?:)

legeslegujabbkor 2010.04.03. 16:51:46

Ti most tényleg kiakadtatok azon, hogy a Jobbiknál valaki olvas? /képregényeket/

==T== 2010.04.03. 16:53:44

A képregény gyenge éas humortalan, de tény, hogy a fidesz nem vállalja föl a vitát.

Joseph Adama (törölt) 2010.04.03. 16:54:50

@kackia: Ezzel én csak egy péniszpumpát szeretnék nyerni.

jan 2010.04.03. 17:21:46

Szerintem teljesen racionális, hogy Orbán kerül mindenféle vitát, de engem (pedig a Fideszre fogok szavazni) akkor is zavar.

Végül is az az egyik fő kérdése a választásoknak, hogy kinek a kezébe adjuk az ország irányítását, ki lesz a miniszterelnök.

Épp ezért jogosan várjuk el szerintem, hogy legalább a két nagy párt miniszterelnökjelöltjei megmutassák magukat, kiálljanak egy nyilvános vitára.

picur3ka 2010.04.03. 17:37:23

@jan:

Nehany dolgot figyelembe kell itt venni:

Nincs ket nagy part.

A TV-s vita felmeresek szerint rengeteget nyom a latba es elsosorban kinezet/benyomas alapjan.

Nincs a demokratikus, tisztesseges vitakulturanak hagyomanya.

Semelyik masik part szamara nincs tetje, aki csal, az ellen nehez nyerni.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.03. 17:41:27

@jan: nyugi, VITA az lesz a következő 4 évben is dögivel, élő közvetítésben adja az állami kettes, már kurutz hírpótlósdi se fog kelleni, max ollózzák a beszt of beszólunkot a "Megtisztítjuk a Parlamentet" rovatban.

Pelso.. 2010.04.03. 17:46:47

@jan: Elvárásaid vannak.. -meg naivitásod:)

A választások fő kérdése (tétje) pedig a szocik leváltása, ennyi.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.04.03. 18:23:08

2002-ben és 2006-ba is Viktor volt a leghangosabb és a demokratikus minimumok között emlegette a vitát. Akkor azt mondta ez a minimum! Enélkül nincs értelme a választásnak, a véleményeket ütköztetni kell! Mára ez hová lett? Kérem, hol van ez a minimum? Mindenki antidemokratikus, mindenki destruktív, mindenki a nép ellensége lett - kivéve Orbán Viktor, aki a legdemokratikusabb és leg, leg... Kezd Viktor egyre bolsevikabb lenni. Egypárt, egy vezető... A minimum lenne egy vita a többiekkel, mindenkivel, aki indul a választásokon. Ha ezzel a szöveggel próbálkozna külföldön, pl. németországban a választásokon egy jelölt, az újságok is hülyének néznék és a szavazók is! Na ezért nem szavazok a nagyon, nagyon fiatal, nagyon demokrata és nagyon sunyi, köpönyegforgató Viktorra. Akkor inkább valamelyik kis párt, még ha nem is tetszik 100%-ban a programja, de legalább gyengíti a nagyokat.

bryan 2010.04.03. 18:24:03

@Pelso..:
A választásoknak szerintem három+egy fő kérdése van:
(A sorrend szubjektív)
1. Meglesz-e a kétharmad?
2. Bejut-e az LMP?
3. Hány százaléka lesz a Jobbiknak?

+1 Hány százaléka lesz az MSZP-nek.

A szocik leváltása nem kérdés és nem is tét szerintem.

bz249 2010.04.03. 18:45:25

@bryan: mashogy raknam oket sorba, de lenyegeben ugyanez

1.) ki lesz a masodik ero (ez szerintem lenyegesebb kerdes a 2/3-nal)?
2.) meglesz-e a Fidesz 2/3?
3.) bejut-e egy negyedik part?

Pelso.. 2010.04.03. 18:56:24

@bryan: A sokak által leginkább (sőt, kizárólagosan no1-s) megfogalmazott kérdést jelöltem egyesnek én is. Akár további több tucatot is meg lehet fogalmazni, mindenki egyéni ízlése alapján, mint ahogy a százalékokat illetően is lehet végtelen találgatásokba bocsátkozni, -még teljesen feleslegesen.

Thulsa Doom (törölt) 2010.04.03. 18:59:22

@Boli:
Erre én is emlékszem. Még a Viktor leghűségesebb sajtósa ( Bencsik ) egy képet is készített illusztrációnak, hogy milyen gyáva szar alak ez a Medgyessy, hogy nem akar vitázni. A képen egy nyúl volt, a fejére rámásolva Megyó feje.

De most már máshogy van. Ha Viktor pucol beszarva a vita elől az máááás! Mert ő tehetséges, államférfi... megteheti.

Vicces mókusok ezek a fityiszesek, annyi szent.

bryan 2010.04.03. 19:05:21

@bz249:
Szerintem, ha a kétharmad megvan a FIDESZ-nek, akkor mindegy, melyik lesz a második legnagyobb párt, a FIDESZ nem lesz arra rászorulva. Emellett, ha a kétharmad meglesz, nem hiszem,hogy lesz negyedik párt a parlamentben. A Jobbik szavazatainak száma szerintem nem csak az MSZP-hez képest lényeges, hanem magában is. (Ha kevesebbet kap, jobban fogok bízni benne, hogy jó irányba is elindulhatunk.)
Az MDF-et azért nem említettem, mert már a kilencedik életét is eljátszotta az a párt, csoda kéne hozzá, hogy bejusson. Az EP-n jól játszotta ki a Bajusz kártyát, a mostani választás nagy dobását, a kiábrándult SzDSz szavazók megszerzését viszont nem tudta kivitelezni. (Meg persze LMP szavazó leszek, így az érdekeim ellentétesek az MDF érdekeivel. :)

bz249 2010.04.03. 19:18:39

@bryan: a masodik legnagyobb part hosszutavon lehet erdekes, hogy kinek van nagyobb eselye a potencialis valtopart szerepere.

A negyedik part szinten ebbol a szempontbol erdekes, hogy marad-e tovabbi alternativa a nemfidesz oldalon.

A 2/3 szerintem tul van misztifikalva, a jelenlegi helyzetben nem az alkotmanymodositas a legfontosabb feladat. Bar ketsegtelen, hogy a nagyobb tamogatas mindenhez erosebb mandatumot jelent.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.04.03. 19:28:05

A második nem kérdéses, hogy a cocik lesznek. Nem értem mind a mai napig, hogy ennyi balfas.ságuk, disznóságuk és hülyeségük ellenére, hogyan lehet, hogy még mindig ennyi ember bekajálja őket. Kb. megszokásból és tradícióból szavaz az szavazók 30%-a. Gondolkodás, olvasás, pénztárcába beletekintés??? Semmi! Fidesz? ÁÁÁ... Cocik? Igen, kedveském, mert a Gyurcsány úr megmondta, hogy... és itt minden vita végetér! Mind a Fidesz hívőknél a Viktor azt mondta, hogy... szólamnál. Gondolkodás, realitásérzék - egy szál sem!

nyg 2010.04.03. 19:31:30

@jan: "Épp ezért jogosan várjuk el szerintem, hogy legalább a két nagy párt miniszterelnökjelöltjei megmutassák magukat."

És melyik a másik nagy párt, mert én csak egyet látok. A vitához előbb selejtezőt kellene vívni a kisebbeknek: a jobbiknak, az mszp-nek, az lmp-nek és az mdf-nek. Aztán tényleg jöhetne a döntő.

bryan 2010.04.03. 19:36:40

@bz249:
A kétharmad azért fontos, mert ha ellátórendszereket, meg mondjuk a médiatörvényt akarják piszkálni, akkor nagyon sok olyan törvénybe botolhatnak bele aminek változtatásához kétharmad kell. Ilyen törvényekkel tele a padlás. Hogy pár fontos törvényt említsek: párt és kampányfinanszírozás, önkormányzatok és a parlament működése, (utóbbi a FIDESZ kisebb parlament ötlete miatt fontos) stb. Ezek olyanok, ahol nehéz kompromisszumokat kötni, ha mégis sikerül, annak megkérik az árát (az elmúlt húsz évben nem is nagyon sikerült ezekben az ügyekben semmit kezdeni ez nagyon gáz helyzeteket eredményezett).
A váltópárt oldala szerintem inkább attól függ, mennyire képes a FIDESZ rendet vágni, nem attól, ki mennyi szavazatot kap. Ha szarul megy, és a Jobbik addig nem veri szét magát akkor ők lesznek azok, ha jól, akkor valamilyen balos formáció.

Chicano 2010.04.03. 19:39:01

Ez az izé számomra a Hócipőt idézi. Ott is beraknak egy képet, aláírnak valami idétlenséget és evvel a fergeteges humorral meg lehet tölteni egy "két-hetilapot". Ajánlom a Jobbiknak hogy vegyék meg Selypikét a lapjával együtt, most hogy buknak a kenyéradó gazdái szegénynek úgyis új támogatók után kell néznie. Esetleg ha jön elég stex az oroszoktól a hetihetest is érdemes lenne gyorsan megvenni. Színvonalban az is körülbelül üti ezt a szintet.

bz249 2010.04.03. 19:42:55

@bryan: szerintem a Jobbikban benne van a lehetoseg, hogy egy magyar viszonyokra hangszerelt SMER legyen. Ezert tartom erdekesnek, hogy mit ernek el az MSzP-vel vivott kulonversenyben.

Persze ha addig nem verik szet magukat.

Azert adotorvenyeket, koltsegvetest es ilyeneket 50%-kal is lehet hozni, persze jo lenne az onkormanyzatokat rendberakni, meg a kisebb parlament sem artana (nevetsegesen kicsi partjaink vannak es ahhoz kepest tul nagy parlament, aztan emiatt Lengyel Zoltanokkal es barataikkal kell feltolteni a letszamot). Ugyanakkor 50%-kal is boven lehet alkotni vagy rombolni.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.04.03. 19:45:11

@nyg: 2002-ben és 2006-ban még nem ez volt a szempont. Azóta mi változott meg? Vagy szerinted pl. Ausztriában, Németországban ezzel a falmelléki dumával nem néznék hülyének a "kedves politikust"? Pártállástól függetlenül! A Jobbikos, a coci, a mittudomén milyen mazsola párt képviselőjének is kb. ugyanannyi joga van ismertetni és egymással ütköztetni a véleményét a nagyközönség előtt. Ha valaki meg nem meri felvállalni a nézeteit, akkor mit hazudozik össze-vissza? Ja tudjuk, csak a rohad cocik a hazudósak, Viktor király soha nem tett ilyent!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.04.03. 19:51:44

Tudom, én vagyok a hülye egyébként, mert 2002-ben is bekajáltam Viktor gyerek dumáját. Oszt mégsem nyert, helyette hepciáskodott 8 évig és jó pénzért még a parlamentbe is .aszott bejárni. Melyikőtök az akit max. a második nap nem b.sznának ki a munkahelyéről egy ilyenhez hasonló munkavégzésért? Ha van ilyen, akkor az is képviselő, üdvözöljük Szijjártó urat körünkben..

kackia 2010.04.03. 19:56:04

@Joseph Adama:" Ezzel én csak egy péniszpumpát szeretnék nyerni."

Csak óvatosan a pumpával,trombózis,ödéma tudod.

kackia 2010.04.03. 19:58:06

@Shulc: Akkor talán orrpolip? :)

bryan 2010.04.03. 20:10:37

@bz249:
Az a baj, hogy működtetni lehet az országot sima többséggel, strukturális átalakításokat végrehajtani viszont nem. (Legalábbis eddig még nem nagyon sikerült senkinek.)
Ha csak a Jobbik vagy az MSZP között választhatnék, csukott szemmel, befogott orral és fintorogva, de az MSZP-t választanám. A FIDESZ meg két ciklusnál tovább azért semmiképpen ne legyen kormányon, mert az szintén túl sokat torzítana a dolgokon. Nem szeretném, hogy ilyen választásra sor kerüljön. Szerintem mondjuk a Jobbik szétveri magát, túl sok törésvonal van, ami a választások után nagyon szépen látszani fog.
A parlament létszámcsökkentésében nincs vita köztünk.

stalien 2010.04.03. 20:14:32

Én a rágógumis folytatásost jobbban bírtam !
Ez így simán az önkielégítés témakör "híjnye !!!" témaköre

stalien 2010.04.03. 20:17:48

Jó, legyen tehhmachkoer !

Laibach 2010.04.03. 20:25:13

Süllyed a Jobbik mint a Titanic.

kamasuka 2010.04.03. 20:29:39

@Imre Laci:
Sebaj, mint kiderült, Morvai az SZDSZ-nek is dolgozott. Bár, ez csak holnap lesz hír.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.03. 21:06:00

ezt inkább a kurucra kellett volna

gyerekes

eljön az idő, látom már, mikor már az összes pártot utálni fogom, de szavazni csak kell vkire.
a tettek fontosabbak, a tettek fontosabbak

Hungryhorse 2010.04.03. 22:05:26

Arra gondoltam, hogy szereztek valami jó infót arról, ki kivel kavart az egyetemen.
Ez méltó válasz lett volna buktoréknak.
De ennyire tellett.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.03. 22:36:36

"A képregény zsidókkal indul és némi deutschos-gyurcsányos-bajnais kitérő után cigánnyal fejeződik be - igazán ízléses alkotás."

Na de Deutsch nem tartozik a kitérőhöz, hanem az szerves része az indításnak!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.03. 22:44:22

Azért fos a képregény, mert a szöveg nem vicces, a szövegek csak azért vannak, h orrunk elé tolják a képeket, vagyis a képeken van a hangsúly, az meg egyértelműen egy erős zsidózás utáni "te is csak olyan vagy, mint a többi"-n át egy kis cigányozásba csap.

Az utóbbi hetek arról szól (nagyjából márc. 15-e óta), h a Jobbik elkúrja az mszp legyőzésének potenciálisan meglévő lehetőségét.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.03. 22:46:39

@stulquec: nem :D ő Független értelmiségi, tehát szdsz-es :D

de ez a kinyilatkoztatás jó, mint mikor az ovis eminens feláll a műanyag tányérok fölött

2010.04.03. 23:20:03

Miért nem vitázik Viki Vonával? Mert a hegy nem megy Mohamedhez,nemhogy Jockához; mert a korona nem fog egyezkedni a gyökérrel, az alma nem egyezkedik a kukacával,a farkas nem fekszik le a nagymamával és egyáltalán: a lazac nem barátkozik a csalival.Sorolhatnám....

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.04.03. 23:39:30

Nagyon személyi kultuszos lett a Fidesz, helyesebben a Fidesz Atyja kampányfilmje. Üzenete, hogy ne azt kérdezzétek, mit tehet értetek a Fidesz, hanem azt, mit tehettek ti, magyar választók Orbán Apánkért...

orbanviktor.hu/cikk/itt_az_ido_magyarorszag_

A leggusztustalanabb, régi Fidesz-talpasokat elriasztására gyanúsan alkalmas két egymás utáni jelenet, ahol Orbán nagykutyás arccal tekint papírjába a nagyfőnöki autóban, majd ezután egy kis páriacsalád integet utána meghatottan. "Ez Ő Maga volt!" Bearanyozta a napjukat a véletlen találkozás...

Annak idején milyen jókat zsidóztunk fideszes barátaimmal... Sorolták, ki zsidó a pártvezetésben és ki buzi...

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2010.04.03. 23:46:04

@Thulsa Doom:
[csodálkozva körbenéz] Szeretnél? HÁT MIÉRT NEM EZZEL KEZDTED??? Turul mindig nagyon szívesen karol fel fiatal TEHETSÉGEKET, csak szólj.

Én sajnos nem tudom, milyen a főállású blogírás, ha megismerném, biztos nem tudnám abbahagyni.

kackia 2010.04.04. 09:51:47

Azért még 18 ban másként gondolták a zsidók is.
„— Mi nem támadni, de védekezni akarunk — mondottam Vészi Józsefnek, a Pester Lloyd főszerkesztőjének. És ő igazságérzetében azt felelte: — Közölni fogom a felhívásukat, és természetesnek találom, hogy keresztény és nemzeti alapon szervezkednek, mert Magyarországot, — nem a zsidók, — de zsidók tették tönkre! Ötszáz zsidó... Én mondom ezt, aki magam is zsidó vagyok.

Feljegyeztem ezeket a szavakat, nem azért, hogy tanút hívjak bennük magam mellé, hanem azért, hogy tanúságot tegyenek!

Bizonyára vannak a zsidók között többen is, akik így gondolkoznak. De milyen súlyos hibát követnek el saját fajukkal szemben, hogy nem bélyegzik meg maguk között a bűnösöket, és olyan időkben, amikor nekik van szavuk, nem tiltakoznak az ország érdekében.” (1. köt. 314. old.)"

www.hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=27028

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.04.04. 10:12:41

@kackia:
maga valami olyan módon csodálkszik rá erre a zsidó világra, mint valami fiatal népi fafaragó. ha ismeri azt a típust. :)

cutcopy 2010.04.04. 10:55:47

"Szintén biztos, hogy a magyar jobboldal természetes vezetője Orbán Viktor. Véget kell vetni azoknak a sértődött próbálkozásoknak, amelyek poszt-orbáni jövőt vizionálnak. Minden mellette szól. Nincs alternatívája, óriási és biztos a tömegtámogatottsága, a legnagyobb tapasztalattal rendelkezik, a képességei egyedülállóak. De nem pusztán azért ő a jobboldal vezetője, mert nincs jelenleg nála alkalmasabb, hanem azért is, mert rendelkezik azzal az innovatív potenciállal, amellyel a Fideszben rajta kívül senki sem. Ezt az elmúlt húsz évben bizonyította. A megújuláshoz nem csupán szimata van, de – és ez az igazán fontos – kellő akarata és ereje is, hogy azt véghez vigye. A megújulás pedig kulcskérdés...a fiatal Jobbik lehet annak a jövőbeni pártnak a gerince, amely a Fidesz tisztességes, hű és erős partnerévé válhat."

Vona Gábor 2006

www.mno.hu/portal/printable?contentID=357679&sourceType=MN

Erről kéne vitázni, hogy mi történt azóta..

kendeffybotond 2010.04.04. 11:10:05

Sötét barmok! Remélem, hogy a következő kicsi összeállítás Baló Györgynéről és Lévai Katalinról szól, meg Pórzse "turáni" Sanciról a szocik 1998-as kampányülésén!!!

kackia 2010.04.04. 12:01:53

@Grift: mint valami fiatal népi fafaragó. ha ismeri azt a típust. :)

Hát igen, az én egyszerű, ártatlan gyermeki lelkem nem akarja elhinni , hogy vannak ennyire aljas, ennyire romlott szándékú polgárai hazámnak, nem akarom elhinni , hogy van a világnak ilyen szemlélttel bíró faja.
Nehéz elhinnem azt a vezérlő elvet mely ezeket az embereket hajtja.Talán túl gyermeki,túl naiv, túl egyszerű az én fafaragó lelkem ehhez.

greybull 2010.04.04. 13:32:25

@kackia: nem mindenki: Orbán cigány (a szocik szerint - és ha az lenne, annál kevésbé kéne szégyellnie, hogy hova ért el). A szocik a marxista gyökereik miatt zsigerileg antiszemiták, hiszen Marxnál jobban (pedig zsidó volt) kevesen utálták jobban a zsidókat. És hogy Orbán elfáradt, és unja az egészet? Nem csodálom. A sötétség nagyon fárasztó tud lenni - és ennek az országnak még mindig egy nagyon jelentős része iszonyatosan sötét: a szoci-fanok, hogy világos (sic!) legyen.

cutcopy 2010.04.04. 14:13:03

@greybull: Valóban, 2002-ben az antirasszista chartás szocik megnyerték a választást nemkevéssé azért, hogy Orbánt lecigányozták. Most 2010-ben a Jobbik próbálkozik újfent a dologgal..

Várkonyi 2010.04.04. 15:38:15

@greybull: Válaszoltam neked az erdélyes posztban.

lüke 2010.04.04. 15:39:54

közélet-életmód-kultúra blog egy személyben:)
qou vadis hungaria
ennél lejjeb már nem nem hiszem ,hogy mehetünk...........
ez 2010 Magyarország

Várkonyi 2010.04.04. 15:49:36

Egyébként meg csak annyit akarok mondani mindenkinek, hogy:
kuruc.info/r/6/54269/

kackia 2010.04.04. 20:00:19

@greybull:

"Inkább 500 alkoholista mint egy tudós."
(August Strindberg)

Inkább 500 cigány mint egy zsidó.
(kackia)

Marx lehet, hogy nem szerette a fajtáját,de testvéreit ez egy cseppet sem zavarta.

www.hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=27028

„A rabbinusok fiának: Karl Marxnak, eredeti nevén: Mardochajnak communista kiáltványa pedig a zsidó világuralom programja. Ha megvalósul, elpusztul Magyarország és utána az emberiség kultúrája.” (1. köt. 266. old.)

Tormay Cécile fején találta a szöget: a legújabb kori Európa történetében ugyanis a zsidó Karl Marx [Mardochaj] tárta szélesre az ajtót minden pozitív vallás, erkölcs, világnézet lerombolását célul kitűző ideológus előtt. A kapu 1919-ben 133 napig nyitva volt hazánk földjén mindazoknak, akik között kivétel volt a nem zsidó. Ez derül ki az általa közölt „Forradalmi Kormányzótanács” névsorából:"

„Mint Károlyi kormányánál, az előtér szemfényvesztő keresztény bohóca megvan itt is: Garbai Sándor, az elnök. A többiek idegenek…"

"Külügyi népbiztos: Kun-Kohn Béla, helyettese Ágoston-Augenstein Péter. Hadügyi népbiztos: Pogány-Schwartz József, helyettesei: Szántó-Schreiber Béla, Szamuelly-Samuel Tibor. Belügyi népbiztos: Landler Jenő dr., helyettese: Vágó-Weiss Béla. Pénzügyi népbiztos: Varga-Weissfeld Jenő, helyettese: Székely-Weissit Béla. Közoktatásügyi népbiztos: Kunfi-Kunstätter Zsigmond, helyettese: Lukács-Löwinger György. Kereskedelmi népbiztos: Landler Jenő dr. (ideiglenes), helyettesei: Rákosi-Roth Mátyás, Haubrich József."

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.04. 20:02:21

@oakeshott: ettől a tanárnak hazudott Hős Lajostól Oakeshott konkrétan sikítófrászt kapna. Nézzen utána az Oakeshott - Thatcher viszonynak, ha már a nevét használja.

Wolfgang (törölt) 2010.04.04. 20:03:14

Ki hitte volna: Orbán Viktor is érintett a pátyi golffalu-mutyiban
kuruc.info/r/52/57656/

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.04. 20:08:17

@Wolfgang: régóta tudjuk, hogy a kuruczokat Szilvásyék látják el anyaggal. De ezen túl ez a cikk mit bizonyít?

medve2 2010.04.04. 20:19:27

@kackia: "Kackia egy szerencsétlen fasz" Medve

medve2 2010.04.04. 20:21:36

@tesz-vesz: Pörzse a szociknak kampányolt 98-ban.

bryan 2010.04.04. 20:22:21

@tölgy:
Bizonyítani nem bizonyít semmit, de azért:
"A Fidesz elnöke szinte minden meccsen megjelenik a székesfehérvári Sóstói Stadion díszpáholyában, ám nem ő a Videoton egyetlen befolyásos, állandó vendége. Ott ül mellette Csányi Sándor, az OTP és Hernádi Zsolt, a Mol első embere, illetve a sávolyi motorpálya-beruházás ügyében ismertté vált Kovács Bence János, a Grupo Milton ingatlanfejlesztő vezérigazgatója - ők az NB I-ben újabban kimagaslóan legnagyobb költségvetésből gazdálkodó fehérvári futballfellegvár legfőbb támogatói."
Forrás:
www.origo.hu/sport/magyarfoci/20100324-orban-viktor-szerepe-a-magyar-fociban.html
Gyanúsnak mindenesetre gyanús.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.04. 20:31:30

@bryan: Hogy KBJ próbál OVi köré kerülni nem nagy ügy. 1 éve legalább mindenki ott sündörög.
Ebből következne, hogy a Fospumpa keze van a golffalu mögött?
De jobbikos kampánysejtetésnek elég.

Hattory Hanzo 2010.04.04. 20:40:26

@bryan:

Ez valami büntetés, amit ez a sok potentát kirótt magára? Csak azért, mert rendszeresen magyar bajnokit megtekinteni,az van olyan rossz, mint csikket elnyomni az alkaron, csak drágább és bonyolultabb .

gyaloghartur 2010.04.04. 20:49:36

Nostradamus:...király halála

Le lyon ieune le vieux surmintera
En champ bellique par singulier duelle:
Dans cage d'or les yeux luy creuera
Deux classes une, puis mourir, mort cruelle...

Aktuális fordítás:

Ifjú oroszlán kél Gárda trikóján,
Vénet lecsap, mint egykor Hektort Tróján:
Üveg-kalitkában szemfényt veszít torján,
kap segg sebet,s nem ülhet trónján...

Értelme:
Hiába löki a szemfényvesztő parasztvakítást a züvegkalitkában(=televizió!) a Zorbán, Vona a zifjú arszlán, ki mintha a gárdaegyenruháról szökkent volna virágba...vitába véle, úgy ülepen billenti, mint Ehellős, a hős (gyengébbeknek: Achilleus) a sokgyerekű Hekit (Vikit!), s többé se a m.elnöki, se az á.elnöki szék közelébe sem kuporodhat, szétrúgott valaggal!
Bizony ilyen legény Vona,...ha lenne TV
vita!
Vagy ahogy a zújlatin modaná:Evita dis puta Tevere...Vita und sanguinem!Dixi.

bryan 2010.04.04. 20:58:39

@tölgy:
Nem, azt nem hiszem, hogy az ő keze lenne mögötte, de gyanítom voltak mindenféle KBJ közeli adományok a kampányra, meg próbálkozások "itt-ott, nem lehetne-e lazábban kezelni a hitelfeltételeket" formában. Valószínű, hogy csak alsóbb szintű politikusokat vettek (mondjuk parlamenti képviselőig), a FIDESZ-nek meg mentek kampánypénzek, ezzel elkezdték építgetni a későbbi jó helyezkedésüket a következő kormánynál.
Hogy Orbán miért mutatkozik ilyen emberrel együtt, az megint egy másik kérdés. "Caesar feleségének...", ugye.

@Hattory Hanzo: :DD

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.04. 21:03:19

@tölgy: Szilvásyék azt is kiszivárogtatták, hogy Texas teái elszakadni készülnek Obama mamától.

Tölgy, most őszintén, gondolta volna tavalyelőtt, hogy Palinék lenyúlják a tea-brandet? Maga volt?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.04. 21:14:25

@Loxon: mit gondol, miért tűntem el tavaly egy kis időre?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.04. 21:16:28

@bryan: tényleg jobban megválogathatná, kikkel mutatkozik nyilvánosan. Van még ennél is rosszabb
www.hirextra.hu/data/Image/belfold/2009/11/bemutat/orban_gyurcsany_kezfogo.jpg

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.04. 21:18:42

@Loxon: az amerikai teakrata indulót ismeri?
"A Szabadság nincs ingyér"
www.youtube.com/watch?v=q1byTDgu7iA

tewton 2010.04.04. 21:49:54

@tölgy:
vagyis a szabadság is mogyiért van.

osborne 2010.04.04. 22:11:38

@tölgy: + LMP kampány fő fegyvere (Bodoky már-már az életét tette fel KJB ellen)

marós 2010.04.05. 05:45:17

Gőzerővel folyik a parasztvakítás. Hajrá fiuk, vagy inkább vigyázz Malvin jön a kanyar.

civilkontrol 2010.04.05. 09:34:46

Ócska egy szarcsimbók ez a jobbik, aminek semmi sem drága néhány szavazatért.

Igazi szoci virtus...

kackia 2010.04.05. 10:28:29

@medve2: Mi van brumi,beélesedett a tükör. Megértelek,szar ügy, ha ilyen nagypapinak vagy apucinak csókolgatta valaki az orcáját gyerekkorában.

cutcopy 2010.04.05. 16:33:47

@bryan: "Ott ül mellette Csányi Sándor, az OTP és Hernádi Zsolt, a Mol első embere"

Azér lássuk be még is csak komolyabb társaság egy miniszterelnök várományosnak mint pl egy másik jelölt baráti köre Szkinhed Bandival és Zsiráffal..

www.nol.hu/kep/92921

bryan 2010.04.05. 16:50:43

@cutcopy:
Korántsem vagyok Jobbikos, de szerinted melyik tud veszélyesebb befolyást kifejteni, egy pártvezetőre két tufa, látszatra olyan hat osztályt végzett kocsmatöltelék, vagy az ország "multi" cégeinek két vezetője? Persze nem is ők az igazi gáz, hanem KBJ.(A kérdés akkor is áll, ha figyelembe vesszük, hogy Vona szellemi kvalitásai messze alatta vannak Orbánéinak).

cutcopy 2010.04.05. 17:29:35

@bryan: Na ez az, talán nem kéne minden vezetőben a potenciális maffiózót látnod..! A paranoiát csak mértékkel engedd magadhoz..

bryan 2010.04.05. 19:31:11

@cutcopy:
Nem a potenciális maffiózót látom mindenkiben, hanem a politikai rendszert látom maffiaképzőnek. Eddig ez elég jól beigazolódott. Ha körülményeket nézem: átláthatatlan közbeszerzések, átláthatatlan privatizáció, követhetetlen beruházások, vérlázító pártfinanszírozási rendszer, többségében korrupt önkormányzatok, gyenge nyilvánosság. Ez a terep nem kedvez a naiv, biztos csak fociról beszélgettek álláspontnak. Ha Orbán azzal nyit, hogy ezeket a rendszereket változtassuk meg, tegyük átláthatóbbá, egyszerűsítsük, és aztán ezt meg is valósítja, máris megváltozik a véleményem. De ez szerintem nehéz lesz a sok éhes támogató miatt. Főleg úgy, hogy valószínűleg Csányi és Hernádi nagys'os urak is közéjük tartoznak. KBJ-t még kidobhatják a csónakból, (ha benne van egyáltalán), de Csányival, meg Hernádival ez nehezebb lesz. Márpedig ők ebben a rendszerben szocializálódtak, nekik nem igazán érdekük az átláthatóság.

cutcopy 2010.04.05. 19:39:54

Értem szóval te is azóta vagy bizalmatlan Orbán iránt amióta Fletó átverte a népet..

bryan 2010.04.05. 20:35:02

@cutcopy:
Nem. Ennél sokkal régebben. Elég sok emberrel beszélgetek, elég sokat olvasok. Nem pártalapon választom meg, mit olvasok és kivel beszélgetek. Az alapján, amit a pártvezetőkről, meg a sleppjeikről olvastam, hallottam, nem látok olyan lényegi különbségeket közöttük, pitiánerségről, megvesztegethetőségről és butaságról hallok a legtöbbször. Ha önkormányzatokról van szó, akkor az ismerősök sztoriznak a FIDESZ-esek stiklijeiről, ha meg kinyitok egy újságot, megnyitok egy honlapot, akkor meg a szocikéit látom. (VI. kerületben lakom, tehát Verókkal még egy plusz undorító komcsimaradvánnyal szembesülök önkormányzati szinten is.)
Ezért gondolom azt, hogy itt nem az egyes emberekkel/pártokkal van csak baj, hanem rendszerszintű a probléma. Az átlagembert az adócsalás, a hivatalnokot, tisztviselőt, meg a korrupció felé viszi a szabályozás. Ez nem 2002-ben kezdődött, hanem úgy száz éve megy legalább (Kissebb megszakításokkal, akkor meg öldöklés volt.) Az meg, hogy nagyon kevesen tettek ez ellen, elég nyilvánvalónak tűnik. Ideértem a FIDESZ-t is. Nem speciálisan Orbánban nem bízom, abban bízom kevéssé, hogy ki tud kecmeregni az olyan tartozásokból, amit pártja az ellenzéki időszak alatt halmozott fel.

www.youtube.com/watch?v=np7Gj4iccIk

Illusztráció.

cutcopy 2010.04.06. 09:13:30

@bryan: Sajnálom ha kiölték belőled a reményt, ami nyolc éve még biztosan lehetett benned.. Ismerem ezt a tömeges tünetet, amely abban nyilvánul meg, hogy a probléma megoldhatatlan mert minden politikus hazudik. Csak azt nem tudom miért nem volt ez a megállapítás közszájon nyolc éve és miért csak MSZP és SZDSZ közeli emberek ülnek börtönben már most saját uralmuk alatt is..?! És hol van az a rengeteg elszámoltatható csaló Fideszes elítélt akiről Keller beszélt még kilenc éve ellenzékben és akik miatt választást nyertek a szocik?

bryan 2010.04.06. 12:50:53

@cutcopy:
Most megyek először szavazni (LMP), pedig már 2002-ben is elmehettem volna. Csak akkor még nem láttam olyan lehetőséget, ami a minimum feltételeknek megfelelt volna. 2002-ben a mostaninál is kiábrándultabb voltam. Ez főleg a Fidesz kommunikációjának volt köszönhető (Milleniumi Országjáró,tévé reklámok a Széchenyi terv sikeréről állami pénzből, ilyesmi). Tudom, az MSZP/SzDSz is ilyeneket, meg még ilyenebbeket csinált, részben ezért nem szavaztam rájuk sem.
Egyébként Zuschlag pl. 2001-től működött. Szerintem nem sokban működött máshogy a Fideszes társa sem.
Az ügyészség Fidesz befolyás alatt van. Ez tény. Egyébként miért született a Zuschlag ítélet akkor amikor? (Tudnék még példákat hozni, ha érdekel szólj és linkelek pár cikket erről.) Miért nem vizsgálnak Fideszes ügyeket? A fővárosi zöldek, humák, civilek ugyanúgy panaszkodnak a Fideszes önkormányzatokra is, mert nem adnak ki információkat, akkor sem, ha megtehetnék. Az igazán nagy mutyik gyönyörű (minimum kétpárti) egyetértésben zajlanak. Nézd meg az áramszolgáltatókról szóló törvényt, a rádiófrekvenciákat, a HírTV, meg az ATV finanszírozását. Sávolyt, Sukorót, Pátyot ezeket nem a Fidesz szokta borítani.
A BKV botrány egy koalíciós belharc következménye, ahogy a 2000-től megdőlő korrupt kisgazdák sem buktak meg másért.Ezzel nem azt mondom, hogy nem érdemeltek bukást, hanem, hogy enélkül csinálhattak volna, amit akarnak amíg csak kormányváltás után ki nem dobják őket, hogy a másik oldal hasonló kaliberű fickói üljenek a helyükre.

bryan 2010.04.06. 12:58:12

@bryan:
Ja, a Gripen ügyet ki is felejtettem.

tevevanegypupu 2010.04.06. 14:19:41

"Tetszetek volna forradalmat csinalni."
Most mar csak egyezkedni lehet.Es varni arra, hogy a kovetkezo kormany mit csinal.

cutcopy 2010.04.06. 14:40:57

@bryan: "Az ügyészség Fidesz befolyás alatt van. Ez tény"

Ejha, ezt a "tényt" nem találtam a Magyar Közlönyben, de még a Wikipédián sem.. Te hol tanultad ezt? Csak nem egy szoci lexikonban Polt Péter címszó alatt?

Goa'uld 2010.08.21. 09:57:16

Nem politika kell az országnak,hanem jó szándék vezérelte munka s cselekvés!!!Az állampolgároknak már hányingere van a politikától s nem is lehet jóllakni tőle!!!
süti beállítások módosítása