Heló
2010. március 18. írta: sHelf

Heló

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr641849803

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Klub64 és Glam Budapest: Melegbárból nemzeti szórakozóhely 2010.06.03. 07:01:06

  Nagy örömmel olvastuk a Kuruc szívmelengető PR-interjúját Toroczkai Lászlóval Budapest új, nemzeti szórakozóhelyéről a Klub64-ről. Az interjú önmagában is jelentős élvezeti értékkel bír (a Hogyan tudják megakadályozni, hogy más nemzet...

Trackback: Nehéz lehet ilyenkor jobbikosnak lenni 2010.03.20. 14:00:22

A nemzettudat hanyatlóban van. Egyre kevésbé fontosak a hagyományok, a történelem, a nemzeti szimbólumok. Ezek nem csak a hétköznapokból, hanem az oktatásból, médiából, közéletből is kikopófélben vannak. Ha nem akarjuk, hogy a hazafiasság végleg eltűn...

Trackback: Király András, Fidesz-Jobbik 2010.03.18. 21:34:40

A Jobbik gyorsan lemondott szóvivője is bizonyítja, hogy nem olyan éles a határ a Fidesz és a Jobbik között. A Fidesz-média ma ugyan kemény ügyekkel gyepálja a Jobbikot, de pár éve a Jobbik-tag Király András simán dolgozhatott ott. A Jobbik honlapról v...

Trackback: Radikális változás 2010.03.18. 17:44:16

Már plakát is készült a "keresztény értékrendet" kicsit másképp értelmező Jobbik-szóvivőjelöltről :)Aki lemaradt volna az előzményekről: klikk idevia vastagbőr

Trackback: A liberális Jobbikos 2010.03.18. 17:05:29

„... esti közös imádságok, Biblia-olvasások, a közös szentmisék, családi programok, közös élmények, a családon belüli szeretet, összefogás, ragaszkodás ...” - jobbik.hu Ez a „hibátlan” bevezetővel kezdődik a Jobbik szóvivőjéne...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2010.03.18. 21:47:03

@Slaydo: értem én az ironizálást - csakhogy a másik oldal is játszik. Tényleg nem minden fekete vagy fehér. Egy bűncselekmény elkövetésekor - a rendőrök akkor is Roma elkövetőket keresnek, mikor később kiderül hogy nem ők voltak az elkövetők. Ez a baj ezzel. Hogy az előítéletek mindenképpen veszélyesek.

Amúgy ha a rendőr nem végzi a munkáját - az mire válasz? Hogy nincs kedve mert nehéz??? a rendőri hivatás nehéz bazzeg. Ne legyen az ha nem bírja, és neki könnyebb nőket letartóztatni. Ez ennyi szerintem...

xenuka 2010.03.18. 21:48:43

Ezt a hülyegyereket beépítették, hogy a választások előtt le lehessen leplezni.

Vkat118 2010.03.18. 21:50:50

Az a baj, hogy akkor is a nem romát keresik ha az.
Engem pl. lebasztak miután megpróbáltak kirabolni és levertem 2 cigányt. Hogy legközelebb inkább adjak oda mindent, mert akár meg is késelhetnek és ők nem tudnak fellépni a "c-kategórás" állampolgárok ellen "ugye én is értem, hogy miért."

Dr. Tom 2010.03.18. 21:51:43

@székasztal:

Ez most ilyen gyakorló rettegés? Rettegési főpróba? Két szék közt az asztal alá?
Valami miatt én nem rettegek.

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.18. 21:53:05

@m.logic: A Zsjobbik végre címoldalon van a zsindexen, legalább 5 helyen, nem örülsz? :-$

Fideszman 2010.03.18. 22:03:40

"A szervezők szerint félreértés történt, mégpedig amiatt, hogy ugyanazon a helyszínen tartózkodtak az Új Magyar Gárda Kulturális és Hagyományőrző Mozgalom Győri Wass Albert Zászlóalja Székely Szakaszának a tagjai, kiknek vezetőjét szintén bekísérték a román rendőrök. A román állampolgárságú 23 éves fiatalember kabátja ujjára ugyanis gót betűkkel az a jelmondat volt felírva, hogy Meine Ehre heisst Treue (Az én tisztességem a hűség). A mondat a náci Waffen-SS jelmondata volt."

Ilyen hazugságokkal van teli a zsindex. Annak a feliratnak egyáltalán semmi köze a Waffen-SS-ez és a nácikhoz és a jobbikhoz. Történelem 1-es alá. Büdös komcsik.

levi009 2010.03.18. 22:13:35

Na, akkor most szaladhat ez a kis ratyi is Benkő után a Retek Klubba, hogy revansként beszámoljon róla, hogy micsoda egy 'faszista párt ez a Jobbik és Vona Gábor maga a sötétség fejedelme. És most már ő is fél, mert Oszama Bin Láden a Jobbik irodákban bújkál. Lesz majd neki is golyóálló mellény...:D
Az LMP-s ejtőernyős földet ért és végső felvonásként, olyan szörnyűségeket fog előterjeszeni a Jobbikról, amit az Antifuck-ok már úgyis előre sejtettek... :)
Ja, és mindezt április 11. előtt pár héttel? :) Holalla...
Kíváncsi vagyok, mennyire lennék jó előrejelző? :D :)

Zahal 2010.03.18. 22:14:38

@árpád bal heréje: Zsindex - naés? most akkor mi lesz, hogy zs-vel illeted, vagy bármi mást?! ezt meséld már el nekem te hereverő heverőn heverő fotelharcos.

átmenjek a zebrán?

az illegális "magyar gárda" pedig csak egy nyilas szellemiségű, magyar gúnyába bújó, bűnözőkből verbuvált félkatonai kiflikatonák csenevészete, a magyarok nyilai nevű, szintén magyarsága mögé bújó terrorszervezet felé elkötelezetten.

Zahal 2010.03.18. 22:15:45

@m.logic: Anti is meg Magyar is? hová süllyed ez a világ. mindjárt elbőgöm magam, olyan meghurcoltak vagytok. tudom, nincsen Magyarországon, csak 100.000 magyar, a többi selejt.:-)

KCB 2010.03.18. 22:17:15

Figyelembe véve azt hogy a jobbikosok üvöltözik "Komcsit fogtunk" miközben Vona ajtóti nyit a ruszkiknak, a buziknak felvonulni, bárkinek füvezni tilos, kivéve a párttagoknak szerintem hiteles párt, vagy nem?

KCB 2010.03.18. 22:19:14

@árpád bal heréje: "Ilyen hazugságokkal van teli a zsindex. Annak a feliratnak egyáltalán semmi köze a Waffen-SS-ez és a nácikhoz és a jobbikhoz. Történelem 1-es alá. Büdös komcsik."

És miért nem jobb heréje? Mert a balos here a komcsi, nem?

2010.03.18. 22:24:59

@Várkonyi: Szerintem mindenkinek az életében történtek olyan dolgok, amire nem lehet büszke. Kérdés az, képes-e valaki belátni hogy hibázott, és változni. Nem mondom hogy buzikkal fotózkodás, és drogozás dícséretes tett, de ha azt nézzük, bizonyos pártoknál () ez az alapkompetencia, és a belépő, akkor a jobbik még egész jól áll. Az elmúlt 20 évben ennél csak durvább dolgok történtek. Mindenesetre a szóvivő a legjobbat tette amit csak lehetett.

Egyébként olyan ovodás, hogy minden nap előkukáznak valami múltbéli személyes bakit a Jobbik tagjairól, és őrjöngve címlapra tűzik -!!tessék ők is!!- miközben a változásra képtelen 20 éve sikkasztásból bűnözésből élő nemzetrohasztó megélhetési politikusok köztörvényes stiklijeit elbagatelizálják. Na ez a médiahatalom.

tistedur 2010.03.18. 22:27:02

@árpád bal heréje: te a waffen-ss-nek tényleg ez a jelmondata. vagy ez egy németre fordított wass albert idézet volt?

Zahal 2010.03.18. 22:28:46

@Jankove: a dolog lényege nem ez. hanem az, hogy álszentek.
ja, a jelenlegi kormány is, de azt már tudjuk.

bz249 2010.03.18. 22:30:49

@tistedur: a waffen-SS-nek tényleg ez volt a jelmondata, sőt úgy általában az SS-nek

en.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffel

ugyanakkor valószínűleg az összes nyelv összes szavát felhasználta már valami suttyó diktátor valami gonosz izére

bz249 2010.03.18. 22:31:57

@tistedur: ja keress rá a motto szócskára a szövegben

Fideszman 2010.03.18. 22:32:14

@tistedur: Honnan vetted ezt a hazugságot valami zstankönyvből amit meghamisítottak? Ennek a mondatnak a jelentése az hogy szeretem a hazám. Ez az idézet Wesselényi Károlytól származik, aki az egyik legnagyobb magyar volt te történelemből kettes alá te.

tistedur 2010.03.18. 22:34:51

@bz249: csak akkor az a drága bal here ne emlegessen töri 1-est.(hacsak nem ő kapta)
egyébként elképzelem azt, hogy betiltott jelmondat lenne a "szeretem a virágokat", mert egy"suttyó diktátor valami gonosz izére"használta fel :)

Zahal 2010.03.18. 22:35:38

@árpád bal heréje: tehát azt akarod mondani, hogy semmi közük a nácikhoz. jó, ez megnyugtató. és te sem vagy az, sőt, ezzel együtt a zsidógyűlöletet is elutasítod.

Zahal 2010.03.18. 22:37:22

@tistedur: a gárdaegyenruha pedig hagyományos, fekete-fehér népi viselet, a bakancs a bocskor mai megfelelője, a sapka univerzális, a rovásírásos "H" tisztelgés a rovásírás előtt.

bz249 2010.03.18. 22:37:57

@tistedur: nono Hitler vega volt... soha nem lehet tudni, mikor kerül elő ez az érv. :)

Fideszman 2010.03.18. 22:41:10

@Zahal: Hol látsz te nácikat? Félsz valamitől? Semmi közük a nácikhoz, soha sehol nem zsidóztak és cigányoztak, ezt csak a ballib zsmédia találta ki, hogy az ilyeneket mint te elhülyítse. Amit az iskolában tanultál az mind hazugság, egy jól felépített humbuk. Aki zsidózik meg cigányozik az beépített provokátor, de ezektől hamarosan meg lesz tisztítva a jobbik, csak kerüljünk hatalomra. Olyan rend lesz, hogy a kutyaszar is vigyázba fog állni az utcákon.

tistedur 2010.03.18. 22:41:28

@árpád bal heréje: figyelj kicsicsillag, a "becsületem a hűség" sajnos a waffen-ss jelmondata, lehet, hogy ők a magyar történelemben nagyon híres wesselényi károly jelmondatát vették át, de sajnos nem általa lett híres.ráadásul wesselényi károlynál jelenleg magyarországon wesselényi pál és wesselényi miklós is jóval ismertebb.szóval mesélhetnél róla.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.03.18. 22:43:16

szanalmas ez a blog. csak jobbik szakkolas van - mast nem is tud - es egyfolytaban index cimlap.
kit szopsz le az indexnel te hazaarulo?

bz249 2010.03.18. 22:45:25

@tistedur: nem a Waffen SS-é, az SS-é általában. A Waffen SS alapvetően egy katonai alakulat volt, ha valaki nagyon akarja még pozitívat is mondhat róla, az SS ellenben ezen felül tartalmazta a koncentrációs táborok őreit is (akik nem Waffen SS-ek voltak, hanem Totenkopf és Allgemeine SS-ek) vagy az SD-t.

2010.03.18. 22:45:33

@Dekatlon: Nem kötekedésképpen, de szerinted létezik olyan ember, aki nem hibázott? Ha nagyítóval nézzük az életünket, mindenki bűnöző. Én például mellszélességben állok ki a jobbik mellett, pedig naponta öt "kurvaisten"-t biztosan elnyomok, használom dugóban buszsávot, és egy rohadt rabszolgatartó multicégnek húzom az igát hogy gazdagodjon, sőt egykor még Fidesz és MSZP szavazó is voltam, meg a felfogásom is szabadosabb volt. De az idő múlásával felfedeztem hogy nagyon nem jól van ez így. Tud változni az ember, mostmár más dolgok lettek fontosak. Csak köztem és egy politikus között az a különbség, hogy az én szemeteskosaramban nem fognak kémek turkálni...

Fideszman 2010.03.18. 22:45:35

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: te beszélsz hazaárulásról te tetűláda provokátor? Hol vannak az ékezeteid? Te nevezed magad magyarnak te szánalmas maszopos komcsi majom? Magyar ember magyar billentyűzetet használ nem idegenszívűt.

levi009 2010.03.18. 22:47:03

Ismerhetjük már ezt a szerencsétlen fajtát. Kihasználhatták a ratyiságát és rávették arra, hogy olvadjon be a Jobbikba. Nagyon nem lehetett más választása...
Most pedig valaki elővette a zsaroló lapokat a kalapból.
Viszont, ha van még más is abban a kalapban, akkor tovább zsarolják, és nem lesz más választása: mint mártogatni a Retek Klubban.

Fideszman 2010.03.18. 22:48:38

@levi009: Imerős vagy, nem téged dobáltalak meg a melegfelvonuláson te büdös ratyi provokátor? Anyád vágott volna a falhoz amikor a világra szart.

2010.03.18. 22:49:21

@Zahal: Túrót álszentek. Emberek. Akiknek tele lett a faszuk a világgal. Széllel szembe hugyozni sosem kifizetődő, ma nemzeti érzelműnek lenni, -sajnos- megvetett és elítélt dolog, nincs benne ráció, ha nem gondolják komolyan. Barátom nyugodtan kijelenthetem, hogy a Jobbik minden hibája ellenére az első olyan tömörülés, amiben merek hinni, még egy ilyen gyalázatos 20 év után is.

rockjano 2010.03.18. 22:49:54

@árpád bal heréje:

Kedves Árpád bal szerszáma

Soha nem fogtok hatalomra kerülni mert ennyire barom népség azért nem vagyunk.

A náci hordák méltó örökösei vagytok, cigányoztok és zsidóztok folyamatosan ha a kampánylogika azt kívánja kicsit visszafogja magát vezéretek, de a lényeget mindenki tudja.

Primitív barmok vagytok, minden országnak megvan ez a csőcseléke, nálunk ti vagytok az akivel és akiről kultúr embet nem beszélget...szóval én is abbahagyom :-)

Zahal 2010.03.18. 22:50:36

@árpád bal heréje: na várj. aszondod hogy (ballib) zsmédia. szóval szerinted a média zsidó. már most zsidózol, öngól. nem azt állítod, hogy sok zsidó van benne, mert igen, ez így van, de normális emberek nem nézik a másik származását, és főleg nem ragasztanak egy származáshoz, egy néphez negatív jelzőket, kollektíven.
a jobbik soha nem fog kormánynak a közelébe sem jutni.

levi009 2010.03.18. 22:50:56

Ez az eset további jó pont a Jobbiknak, mivel elkerülhetetlen a beszivárgás. Viszont ha kiderül, a delikvens kikerül. Vagy kirepül.
Akkor csalódtam volna a Jobbikban, ha a ratyisztáni ennek ellenére benn marad!

Fideszman 2010.03.18. 22:51:31

@rockjano: Az ilyen munkásőrök mint te, fognak legelsőnek lógni. Keltitek a gyűlöletet, irtjátok a magyart. Azon dolgozol egész nap hogy népünk elpusztuljon, de ebből elég volt. Nem nem soha, Szebb jövőt!

tistedur 2010.03.18. 22:52:25

@bz249: engem nem kell meggyőznöd :) inkább ezzel a kiabáló kis tojáskával kellene megértetni ezt :)
szerinted válaszol arra, amit kérdeztem?

Zahal 2010.03.18. 22:53:47

@Jankove: érdekes, hogy csak úgy tudnak nemzeti érzelműek lenni, hogy közben jóízűen, telepofával zsidóznak (már ezzel széllel szemben hugyoznak pl. Budapesten, aminek felét a zsidó polgárok építették fel és tették világvárossá a boldog békeidőkben, vagy használják a zsidók[Neumann János, számgép], izraeliek által összetákolt Windows-t, Google-t, Intelt stb.), ha gyűlölködnek és rázzák az öklüket, máshogy nem is.

Zahal 2010.03.18. 22:54:50

@tistedur: nem fog, mert nem tud. csak ordítja, hogy ircsátok a mogyorót.:-)

Viktus 2010.03.18. 22:55:39

Ez még az átlag fidesz popsi nyalitól is szánalmasabb.
Járt a nagyvilágban pár éve legalább levonhatta a konzekvenciákat mire politizálni kezdett, hogy mi a hasznos a világ számára mi nem.

Fideszman 2010.03.18. 22:55:40

@Zahal: Neked egy névre szóló köteled lesz, és a legmagasabb lámpára leszel felkötve. Ne próbáld bebeszélni, hogy származás szerint ítélkezek. Jó szokása a komcsiknak, hogy elferdítik a másik szavait. Neked az a bajod hogy szeretem a magyart és utálom azt aki ki akarja írtani őket. A magadfajta el akarja törölni ezt az országot a földről, de ebből nem esztek, mert Árpád népében még megvan az erő. Ez a föld nem lesz a tietek. Egész Európa irigyel minket, 50 millió embert képes ellátni ez a föld élelemmel, sokaknak fáj rá a foga!

levi009 2010.03.18. 22:57:29

@apád bal heréje: Ritka gusztustalan fajta vagytok ti, ultralibsik! Ennyit tudsz, meg az internacionálét, lánysrác! :)

Fideszman 2010.03.18. 22:58:19

@tistedur: Szerinted kit érdekel a hazugságod amit a hamisított tankönyvekből vettél? Olvassál hiteles forrássból, pl kurucinfo.

Fideszman 2010.03.18. 22:59:31

@levi009: Van egy két csendőr haverom, majd velük elbeszélgethetsz te kis ótvaros buzi provokátor. Át ne gyere a zebrán, mert megbaszunk.

bz249 2010.03.18. 22:59:43

@tistedur: áh... nehéz ügy ám a marhákkal való vitázás, meg amúgy is fáradt vagyok. Ha ráérsz és jól szórakozol, akkor folytasd, de egyébként nem éri meg. ;)

Zahal 2010.03.18. 23:01:36

@árpád bal heréje: szerintem te
1. provokátor vagy, de elég gyengén nyomod
2. beesett mellkasú, pattanásos képű, cérnakarú webnáci, aki csak a monitor előtt ilyen kemény. mint az 5napos kutyaszar.:-)
menj anyádba vissza. ha hozzánk mersz érni, átmegyek hozzád a zebrán...

tistedur 2010.03.18. 23:02:02

@árpád bal heréje: kicsicsillag, te gázabb vagy, mint gondoltam :) vehetsz már tövényesen alkoholt?!
mesélj már nekem erről a wesselényi károlyról, aki az egyik legnagyobb magyar volt :)

Zahal 2010.03.18. 23:02:50

@levi006: ti vagytok mind, hamisak. kitaláljátok a történelmet, sámándobra ugráltok. a magyarszigeten pont jól elugattok egymás mellé.:-)

Fideszman 2010.03.18. 23:03:08

@Zahal: Nyugi zsbuzi nehogy a végén a zebra kiessen alólad. Hamarosan eljön az idő és házad előtt tankok fognak dübörögni, te pedig csomagolhatsz, de ne tervezz hosszú távra, csak a következő akasztófáig mész.

Zahal 2010.03.18. 23:04:22

@levi006: az a baj (mármint neked baj), hogy az említett izraeli kémrepülőgépek bemérnek ám téged is IP vagy adatforgalom alapján.:-D csak nem biztos, hogy fontos vagy. inkább csak légypiszok a hálóban.

Fideszman 2010.03.18. 23:05:27

@Zahal: Örülök ha bemérnek, szívesen találkoznék egy igazi IAF-os ürgével.

levi009 2010.03.18. 23:05:49

@árpád bal heréje: te nagyon hülye! nézd már meg kinek irkálsz, vadbarom!!!!
Nem tudom, honnan a retekből veszed, hogy libsi, meg bolsi lennék?
Ha nem vetted volna eddig észre, jómagam is a ratyikat aprítom. Beszívtál, vagy csak túl későn van már?
Nem kéne kiröhögtetni magad...

Fideszman 2010.03.18. 23:06:45

@levi009: Bocs nem láttam, hogy te magunkfajta vagy, ne haragudj. Szebb jövőt!

levi009 2010.03.18. 23:09:24

@levi006:
hú de poénos vagy, vazze...

lopnád a nickemet? :)

így próbálsz csalni mindenhol, te kis smegmás nyelvű, miteszeres gyökér...

inkább nyelt volna le az anyád!

levi009 2010.03.18. 23:14:15

na jó... :)
köszönjük a blog szerzőjének, hogy pár százalékkal javította a Jobbik statisztikáját.
Ennyit tudtok homárfiak!

Fideszman 2010.03.18. 23:15:40

@levi009: ne legyél már ideges te kis magunkfajta, ölelgess meg pár buzit meg füvezz egy kicsit hátha lenyugszol.Szebb jövőt!

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2010.03.18. 23:16:19

Idevago tema.... az index cimlapjan ott virit, hogy molotovot dobtak egy CIGANY hazra, alatta par sorral, meg, hogy eloallitas kozben ratamadtak a rendorokre egy szinte csak ciganyok lakta faluban, 20-30 ember fenyegette a zsarukat...

99% hogy ciganyok voltak, ennek konnyu lett volna utana jarni, de erdekes modon ezesetben nem lett megemlitve a szarmazasuk csak akkor ha molotovot dobnak rajuk>>

Hogy is van ez a fuggetlen media dolog???

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.03.18. 23:16:51

Most akkor levi006, levi009 vagy levi jobb heréje a paródianick?

levi009 2010.03.18. 23:18:48

@levi jobb heréje: Szebb jövőt, széltyúk! :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.18. 23:18:54

@xenuka: Jaja, beépítette a multikulti, kommunista,de legfőképpen cionista közösség. Ezzel csak az a baj, hogy Morvai kisasszonyt is sikerült behálóznia ennek a társaságnak, őt Baló Gyuri konspirációjának a segítségével ültették be, a Vona Gabit meg a zsideszes polgári körös időkben győzték meg arról, hogy a Jobbik első emberének helyére kell törnie...ezzel itt vége is szakad a szép magyar jövőnek :o((( jön a patás-zorbán és elveszi az ivóvizet
:-(

Várkonyi 2010.03.18. 23:19:24

@levi jobb heréje: Mi a véleményed a holokamuról, illetve Aus-Viccról?

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.03.18. 23:28:16

@levi jobb heréje:

Jobb vagy mint a South Park. :) Tkp te vagy Eric Cartman bal heréje(bocs, de a jobbat kilőtte a zsidó világösszeesküvés)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.18. 23:38:34

@bazalttufa: South Park? Ez inkább a Happy Tree Friends! :P

gitáros 2010.03.18. 23:42:22

@Jankove:
Például a cigányok kiirtásának, a melegek elgyepálásának szívből jövő vágya lenne a "nemzeti érzelem", te fasz?

BushDoctor 2010.03.18. 23:49:37

A forradalom felfalja gyermekeit :)))))

Megcsináltátok a napomat, szétröhögtem magam a hozzászólásokon, komolyan mondom Hofi megirigyelhetné !!

Yendi (törölt) 2010.03.19. 01:11:51

@Jankove: kb a nap első értelmes hozzászólása

2010.03.19. 01:18:59

@Várkonyi: Gondolom, te is tudod, kikről beszéltem. Nem szeretném őket reklámozni. Ha nagyon muszáj, meg tudom nevezni őket.

Kútmérgezők? Direkt beépítik a maffiózókat meg a lumpeneket a Jobbikba? Nagyon hasonlít ez a bolsevikokra, ott szoktak az ellenség aknamunkájára panaszkodni. Lehet, hogy van ilyen, nem kizárt, de ilyen tömegben ezt nem lehet senkire rákenni. Inkább arról van szó, hogy ebben a pártban sikert lehet elérni alacsony szellemi színvonallal is, némi cigányozás-zsidózás-multizás-szentkoronázás-szittyázás bevetésével. Kihagytam valamit? Az a baj, hogy ebben a pártban jó bolseviknak kell lenni, nem valamit letenni az asztalra. El lehet olvasni a Király-gyerek életrajzát. Micsoda párt az, ahol nulla teljesítménnyel szóvivő lehet valaki? Egyébként elvégezte azt az uli-buli egyetemet? Mert nem derül ki a szövegből.

Yendi (törölt) 2010.03.19. 01:40:41

@gitáros:
Azt nem értem, hogy mit kell személyeskedni. Kirekesztett téged? Nem.

Egyszerűen nem értem, hogy mi ez a Jobbik lárma, hogy tényleg már a végén az lesz címlapon, hogy Vona Gábor óvodában indián akart lenni, és juj de ciki. Komolyan ez a minőségi újságírás? Hát basszameg nekem is vannak olyan partyképeim ahol nem tiszta állapotban kaptak lencsevégre sörrel kézben, és ha szóvivőnek állok, akkor máris egy alkoholista gyökér leszek? Magyarok, igen ti! Gondolkodjatok!

Eddig kinek ártott a JObbik? Kit ért kár? Kinek növelte az adóját? Kit szorított meg? Még Parlamentben sincs, nem bizonyított, de már jobban el van hordva, mint azok, akik az elmúlt 20 évben itt garázdálkodnak.
Nem azt mondom, hogy kötelező oda szavazni, de ha ennyire óbégatjátok azt a kibaszott toleranciát, akkor talán ez felénk is érvényes. Nem?

warriorseby 2010.03.19. 01:55:01

állítólag a Vona az oviban megfogta egy másik kissrác kukiját!

index címlap, 6 blog/nap, vonagábor buzi, monnyonle!

látom nektek is rohadt nagy problémáitok vannak, hogy ilyenen fennakadtok.

ott van pl a mocsok Hagyó, aki még mindig nem mondott le a mandátumáról, ez a szerencsétlen meg pár cigi miatt egyből lemond, hogy is van ez?

gondolkodni plz!

2010.03.19. 01:58:45

@Yendi: A te logikáddal Hitler vagy Sztálin se csinált semmi rosszat. Egész addig, míg hatalomra nem került. Azért megy a harc, hogy ne is kerülhessen. És egyébként a politikusoknak a mondataik a tetteik, márpedig azok rémisztőek.

Arról meg meg vagyok győződve, hogy a Gárda és a cigányellenes légkör sugallta azt bizonyos elmebetegeknek, hogy most már akár le is lehet lövöldözni a cigányokat, mert az menő. Ily módon még hatalomra se kerültek, már iszonyú károkat okoztak.

A Jobbik olyan talán, mint a csodagyógyszerek. Lehet, hogy önmagukban nem károsak, de ahelyett, hogy az emberek az igazi gyógyszereket használnák, a pénzüket mindenféle sületlenségre fordítják, fölöslegesen.

Dekatlon 2010.03.19. 02:12:45

@Jankove: megpróbálom, mégegyszer, utoljára:
Vagy összeegyeztethető a gyerek viselkedése/multja a szóvivőséggel, vagy nem. Eddig érted?

Ha szerinte nem, miért vállalta el?
Ha szerinte igen, miért mondott le?

Ennek a logikai feladványnak csak egy megoldását látom: egy erkölcsi nulláról beszélgetünk. Akinek csak akkor kínos valami, ha kiderül. Sajnos sok hozzá hasonló szaladgál a politikában. Ebben annyi a hír, hogy a Jobbik állítólag nem az ilyenek gyülekezete.

Yendi (törölt) 2010.03.19. 02:41:24

@iii: Diktatúrát ne mossunk ide, mert demokratikus parlamentbe készülő pártokról van szó, nem parlamentarizmust elvetőkről.

"Azért megy a harc, hogy ne is kerülhessen." Látom te is "jó" demokrata vagy. A népakarat az ugye smafu.
Én feltenném azt a kérdést, hogy vajon ha normálisan történik a rendszerváltás, és az elmúlt 20 év értünk történik, tiszta vezetéssel, munkahelyteremtéssel, akkor most szükség lenne-e JObbikra? Lenne értelme a JObbiknak? Nem hiszem.

Ez az egész magunknak köszönhető, hogy egyre több az olyan ember, akinek a töke kivan az elmúlt 20 évvel, és máris rásütik, hogy náci. Itt a baj. A falvakban rettegnek az emberek, és már a JObbik előtt is rettegtek, és ez nincs rendjén.

Ha én szeretném a kisebbség helyzetét megoldani, munkára ösztönözni őket a bűnözés helyett (mély tisztelet a kivételnek), hogy ne arra érjek haza, hogy ledöfték a gyerekem.. Ha azt szeretném, hogy legyen felelőse az elmúlt 2 évtizednek, a nemzeti vagyon kiárusítóinak, akkor náci vagyok?

Nyugat Európában ez a normális gondolkodás. Itthon meg "szélsőséges".

Te például hogyan oldanád meg a kisebbségi problémát? Vagy ezek csak üres szavak?

LACEK 2010.03.19. 03:59:53

@Legelő Őse: ennek a szarházinak a tettét nem menti, de azért jó lenne tudni

LACEK 2010.03.19. 04:02:12

@Legelő Őse: ennek a szarházinak a tettét nem menti, de azért jó lenne tudni

gpetersz 2010.03.19. 05:19:21

Hűha...

Ennyi önjelölt jogvédőt aki most Jobbik oldalról megjelent. Ennyi "bezzegafidesz", "bezzegahagyó"...

A bezzeg a kettős mérce szavai.

Ez a kis suttyó meg nem csak azért gáz mert ájtatos képpel bibliát olvasgat, közben meg fart túr, elég megnézni a videót is a "helóóótá"-val... Jézusom! (mint hívő mondom...) Hol az a kurva gyerekszoba? Hol tanították viselkedni?
Ennyire rossz a Jobbik káderpolitikája?
Vagy egyébként az ilyen bunkók jutnak magasra?

Nem kell elővenni ehhez a szetey-t, hagyó-t... ki nem szarja le. Most nem ők buktak meg, hanem egy álszent, hazug ember, aki zakson, most a Jobbik oldalán volt...

Az, hogy lemondott nem mentesíti a megelőző hazugságok alól. Sőt, Zuschlag lopásai sem mentesítik...

Amit kiadott mint közlemény:
"

A több évvel ezelőtti fényképek közzététele miatt – melyek médiumokhoz történt eljuttatása és ferdített valóságtartalma rosszindulatú irigységből fakad, s melyekről eddig a pártnak nem volt tudomása – felelőtlen tetteimet vállalva, személyes elhatározásból úgy döntöttem, lemondok szóvivői tisztségemről. Az új erő választási győzelme és a valódi rendszerváltás érdekében nem kockáztathatom, hogy a Jobbikot további övön aluli és aljas támadások érjék rajtam keresztül.

Király András
a Jobbik volt szóvivője
"

Ez még inkább GÁZ. Nem azt mondta, hogy elnézést, elkúrtam. Hanem ezek "övön aluli támadások" (milyen igaz!), meg "rosszindulatú irigységből fakad"... ugyan már. Ha nem követi el, akkor nincs az a rosszindulatú irigység ami árthatott volna, ráadásul ennyit.

Rólam miért nincs ilyen videó kiscsávó?

Rókakígyó 2010.03.19. 06:23:41

Szerintem szigorítaniuk kellene a törvényeket, majd bezárni saját magukat ezek alapján

Csore60 2010.03.19. 06:29:34

Van ilyen.... Fiatal, hülyeséget csinál, nem gondol rá, hogy később a karrierje szempontjából ez mit jelenthet. Pedig neki lett volna esélye arra, hogy megkomolyodik, és hasznos lesz a közösség számára. Akkor ezek szerint jobb az olyan alkoholista középkorú jelölt, aki régebben tanárként dugta a tanítványait ( igaz nagykorúak voltak, bár még középiskolások), egy jellemtelen alak, aki most személyes lehetőséget lát a Jobbikban... Bár róla nincs kompromittáló fotó...
Szomorú... A Jobbikból sem lesz más, mint olyan szekér, ami számító embereket célba juttat, mert meglátták a lehetőséget.

LACEK 2010.03.19. 06:42:00

@Zahal: ajvé, de jó hogy vagytok, nélkületek még mindig barlangban élnénk, és a kőbalta lenne a legfejlettebb eszközünk! köszönjük!

csak úgy mellékesen: neked ugye pont annyi közöd van Neumann Jánoshoz, mint Rosenfeld Mátyáshoz, igaz ?

Kristl 2010.03.19. 06:55:59

Hát ez a bejegyzés igen gyengére sikerült.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.19. 07:02:50

Nézzük csak: ha a Jobbik egynémely arcosharcosáról derül ki, hogy melegítőben és spangliban utazik, az a zsémédia gonosz övön aluli támadása. Ha a radimédia teregeti ki bármely más párt tagjának homárságát, az bezzeg nemzeti igazságharc és szittyahumor.

Nzoltan 2010.03.19. 07:40:39

Elképesztő ez az ország. Egy ilyen hülyeséggel többet foglalkozik a média, mint az iszonyatos mértékű korrupcióval és csalással. Mindenki azon rugózik, hogy valaki poénból buzikkal fotózkodott valahol külföldön, közben meg naponta több ezer forinttal kérosítják meg a politikusok. Több ezer család egzisztenciája vát semmivé hónapok alatt, tízezrek életkörülménye romlott az elviselhetőség határára, de ez nem téma. Hanem az, hogy valaki járt egy buzifelvonuláson. Gratulálok a magyar "értlmiségi" rétegnek. Aztán meg jön a csodálkozás, hogy a környező országokban már mennyivel jobban élnek mint mi. Szánalmas ez a nép. Meg is érdemeljük a sorsunkat.

azember 2010.03.19. 08:31:26

Most már értem ,hogy miért van ilyen helyzetben az ország.Nem arra koncentrálnak,hogy hogy kéne kivezetni ebből a trutyiból,hanem egyes emberek önfejű pitiáner dolgok,személyi sértődések,szemellenzős politikával foglalkoznak .Ha így folytatódik ,akkor nem látok semmi biztatót.

Mr. Pink2 2010.03.19. 08:51:40

Kedves Jobbikos olvasók. Nem védeni kellene a gyereket, hanem kivonulni az utcára és azt skandálni:

ELKÚRTAD! ELKÚRTAD!

Ti tudjátok hogy ez a helyes reakció ha valaki hazug a közéletben.

pandras11 2010.03.19. 08:55:05

@Slaydo: Azért van szabolcstól délebbi megyáben is alma, ami finomabb, és nem csak ukrán cefrének jó!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.19. 09:02:18

@Nzoltan:

"Egy ilyen hülyeséggel többet foglalkozik a média, mint az iszonyatos mértékű korrupcióval és csalással."

Ahogy mondod, a Jobbik is minden pártnál többet foglalkozott mások lebuzizásával, míg pölö a saját pártpénzügyeiről való beszámolót majdnem 7 évig nem volt sürgős nyilvánosságra hozni...

Csak semmi kettős mérce.

Ui: ofkorz az utóbbi 8, avagy 20 év számos hibáján és ezek felvetésének jogosságán nem változtatnak az ilyen cikkek, de nem is ez a téma. Emiatt nem ártana kurucainknak se a személyeskedő attack-fröcsögés helyett felfogni a szalonképes minimum szépségeit, mert biza primkóságuk visszaüt (lásd jelen eset) és ezzel jogos felvetéseik hatékony képviseletét is rontják. Vagy felfogják, vagy nem.

Szebb párbeszédet!

Nzoltan 2010.03.19. 09:05:26

@Herr SturmLiberator:
Bárcsak ez lenne a legnagyobb problémánk az országban.

De nem az.

Nzoltan 2010.03.19. 09:12:27

@Herr SturmLiberator:
Azt kell hogy mondjam, a Jobbik semmivel nem szalonkléptelenebb mint a többi párt. Az egyik zsidózik, a másik fasisztázik. De ettől nem lettünk előrébb.

Engem az érdekelne, hogy ki és mikor, hogyan javítana az ország helyzetén. Ez a mónikasó ami most megy a médiában, már szánalmas. Főleg úgy, hogy a "bűnös" már távozott a posztjáról.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.19. 10:01:36

@Nzoltan:

"Azt kell hogy mondjam, a Jobbik semmivel nem szalonképtelenebb mint a többi párt."

De az. Majd ha képesek lesznek elhatárolódni pölö a kuklux infótól, majd véleményt változtatok. Mintha a kampánybeszédeik sem éppen az emelkedett szakmaiságtól harsognának. Tudomásul kell venni, hogy a szalonképesség az nem bárgyú PC korrektséget jelent, épp ezért nem is kell a ló másik végére átesve prosztópofázni. A saját sikerük és ügyük érdekében. Vagy mennek torgyáni bohócnak, a példa adott. (Ellenpéldaként meg a szomszéd osztrákoknál civilizáltan öltönyben tárgyalgatva, csúnya és fölöslegesen durva kirohanásokat mellőzve szépen eljutottak a pártok - balos és haiderjobbos - oda, hogy a "bevándorlóbűnözés" ellen törvényszigorítás és járőröző hadsereg lett. Az étterembe is kell egy viselkedési minimum, hogy leülhess és komolyan vegyenek, a politikában is. Nem mindegy, hogy joggal v. jog nélkül bunkónácizzák le az embört, nem-e?)

Pölö a cikk jelen tárgyánál maradva, ha nem lenne a radimédia egyik fő-fő témája a buzivadászat, akkor a mostani esetnek se lenne semmi hírértéke. Ugyebár az vesse az első követ...

Na mindegy, písz áut.

Nzoltan 2010.03.19. 10:17:31

@Herr SturmLiberator:
Nem kell határolódni a Jobbiknak a kuructól.Semmi közük egymáshoz. Csak a célcsoportban van átfedés. Az pedig nem ugyanaz.

A volt szóvivő hibázott, a képviselt értékek szellemiségével homlokegyenest élt. Lemondott.

Kész, ennyi. Ennek a témának itt lenne vége. De az index és a vezető bloggereik folyamtosan erről cikkeznek.

Remélem az elkövetkező években ennél nagyobb problémáink nem is lesznek.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.19. 10:34:42

@Nzoltan:

"Nem kell határolódni a Jobbiknak a kuructól.Semmi közük egymáshoz"

BRUHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA, giga-mega LOL.

"A volt szóvivő hibázott, a képviselt értékek szellemiségével homlokegyenest élt. Lemondott."

Korrekt is, még korrektebb lett volna, ha pölö nem titkolja el ezt az apróságot karrierje érdekében saját pártja elől, ha már az egyetlen igaz hiteles mozgalom nevében prédikálja a vizet...

"Kész, ennyi. Ennek a témának itt lenne vége. De az index és a vezető bloggereik folyamtosan erről cikkeznek."

Ja bocs, csak a Jobbiknak van előjoga más közszereplő magánéletén, hibáin élcelődni éveken keresztül?

"Remélem az elkövetkező években ennél nagyobb problémáink nem is lesznek. "

100% egyetértek. Lehet tanulni az esetből. Tessék élni és élni hagyni, méltó hangnemben az ország problémáira koncentrálni. 1848 környékén is ment ez szépen Táncsicstól Kossuthon keresztül Széchenyi-ig.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.03.19. 10:47:38

@Nzoltan: "Nem kell határolódni a Jobbiknak a kuructól.Semmi közük egymáshoz."

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

! W T F ?

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

2010.03.19. 10:48:34

@Yendi: Nem akarom Hitlerrel összemosni, az csak egy példa, de jó példa. Közismert, hogy Hitler is demokratikusan került hatalomra.

A harc pontosan azért megy, hogy más legyen a nép akarata. Ne csúsztass.

Valóban valami félrement, ezért lett a Jobbik, ebben egyetértünk. Csak szerintem az rossz válasz valós problémákra. A Jobbik törekvéseire a legjobb indulattal is csak azt lehet mondani, hogy paternalista, felsőbbrendű szemlélettel, erőfitogtatással telítettek. És amit a vezetőik és főleg tagjaik mondanak, az éles ellentétben van a leírt program simaságával.

Én elsősorban oktatással oldanám meg a problémát és azoknak a vállalkozásoknak a támogatásával, akik képzetlen munkaerőt alkalmaznak. A válságterületeken történő befektetések kiemelt támogatásával. Ahogy az LMP is akarja.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.03.19. 10:51:13

Ismeretlen jövő közelít felénk, most érzem először, hogy bízhatok benne. Mert ha egy Jobbikos, egy gép fel tudta ismerni az élet értékét (drog, pia, buzulás) akkor talán van még remény.

Shulc 2010.03.19. 12:31:53

Ahogy már a mandineren megírtam:

A jobbikot személyről-személyre kell felszámolni.
Mindenkinek az életében vannak politikailag vállalhatatlan dolgok. Most ez bukott le.

Meg fogjuk állítani a fasizmus terjedését. Ez a mi országunk, a békeszerető magyar állampolgároké.

Yendi (törölt) 2010.03.19. 13:03:49

@iii: Az LMP-nek korrekt EP programja volt, viszont a kisebbségi kérdéshez nem mer nyúlni, a kereskedelmi kapcsolatokat képtelen élénkíteni, nyugat orientált.

A Jobbiknak is korrekt a programja, élénkíteni akarja a keleti kereskedelmi kapcsolatokat, a leszakadt kisebbséget a munka útjára terelgetné, persze ehhez vidéken szükség van az élelmiszeripar életre keltésére. Erre vagy pályáznak a falvak, vagy az exportbevételből produkálunk valamit, addig meg a hazai piacokon lévő vállalkozókat nyomatjuk.

Nem lenne egyikkel sem probléma, csak a média, a parlamenti pártok, akik felelősek az elmúlt 20 évért rettegnek, hogy jaj mi lesz. Semmi. Felelni tudni kell a tetteinkért. Én például szeretnék egy felelősségre vonást. Az emberekre kivetíteni, mint diktatórikus törekvés meg szerintem eléggé komolytalan és nevetséges.

Ez az egész az elmúlt 20 év kártevőinek köszönhető. Most egyik pártra sem lenne szükség.

Avatar 2010.03.25. 10:41:59

A logót tovább kell fejleszteni! Rakjatok rá egy kerékbilincset is (vagy a kettőskeresztet alakítsátok át azzá)! :)

Avatar 2010.03.25. 11:06:10

@Jobb híján MDF-es: Ott is ezt a logo-t használják. Gondolkodtam is, hogy ott jelezzek, vagy itt, de mivel ez a post csak a logot tartalmazza, ezért ezt éreztem relevánsabbnak.
süti beállítások módosítása