Athos pástra lép
2009. november 24. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Athos pástra lép

  Amíg a magyar média krémje DeJó könyvbemutatójára koncentrált, addig az MSZP kiválasztotta miniszterelnökjelöltjét. Az is sokat mutat, hogy még az Orbán Viktort leleplező ellenkönyv is több figyelmet kap, mint a hús-vér kihívó, Mesterházy „Athos” Attila. Felszállt a vörös köd, az MSZP a pécsi zseléfejű politikussal a khm... jól ismert egykori ifjúsági brancsból állít kormányfőjelöltet a felcsúti miniduce ellenében. Bár nehezen lehet elképzelni, hogy pont Mesterházy fogja kihúzni a szarból a szocialistákat, de óva intenénk a fideszes thinktankereket, hogy lottóötösnek tartsák a hegyes bajszú politikus indulását. Medgyessy és Gyurcsány után egy harmadik típusú figura indul az öregecskedő, ám mostanra egyedüli esélyesnek tartott Orbán Viktor ellen. Hogy innen mit fog behozni az a minden bizonnyal karaktergyilkolással, osztogatással, MSZP-s márkaépítéssel és félelemgerjesztéssel feldúsított szoci kampány, azt mi nem tudjuk, kérdezzék a blogunkat néha olvasgató Szigetvári Viktort. Fel hát, ti rabjai a Földnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr961549124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tph 2009.11.24. 16:08:55

Mesterházy „Athos” Attila: "Egy mindenkiért, mindenki értem!"

elfelejtette 2009.11.24. 16:16:19

"jól ismert egykori ifjúsági brancsból ..."

Ez a leggyengebb pontja. Ezert meg fog kapni rendesen, nem mintha sajnalnam persze.

Téglagyári Megálló 2009.11.24. 16:29:21

"a felcsúti miniduce"

RG, nem alcsúti az?

zoli29 2009.11.24. 16:31:18

Egy szaftos negatív kampány tényleg hozhat még szavazókat az MSZP-nek, de Mesterházy aligha.

Szt. Ahanov 2009.11.24. 16:31:32

Világ életemben irtóztam az olyanoktól, akik ilyen jólápolt, keskeny fanszőrzetet viselnek a szájuk körül bajusz-szakáll helyett.

(Tudom, nem lényegbevágó a kérdés, de annyira feszített, ki kellett mondanom.:))

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.24. 16:34:28

Villáminterjú Mesterházy Attilával:

K: Milyen ütős kampánnyal számolhatunk az MSZP részéről?

M: "Ha több a Zorbán, kevesebb a Zoxigén!"

Köszönjük a választ.

statez 2009.11.24. 16:34:53

Egyetértek, még most is magam előtt látom, amint a Fidesz prominensei ott lelkendeztek és főnyereményeztek Gyurcsány miniszterelnök-jelöltté válásakor. Aztán a fagyi visszanyalt...

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.24. 16:35:02

@Szt. Ahanov:

Ha nem lenne neki ilyen, akkor hogyan különböztetnéd meg Vonától? :-)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.24. 16:35:39

@Téglagyári Megálló: Maga nem ismeri az epitheton ornanst, piha!

@Szt. Ahanov: Így igaz, így igaz. Döntse már el, mit akar!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.24. 16:38:51

@statez: Az nagyon furcsa önámítás volt, mert szerintem egyértelmű volt, hogy a puha és konfliktuskerülő Kiss Péter kevésbé veszélyes, mint az (akkor) mesterien demagóg, lendületesen kommunikáló Gyurcsány. De a 2006-os fideszes vereségben nagyon sok más helyen is felbukkant ugyanez a motívum Mikolától a depressziókampányig.

Szt. Ahanov 2009.11.24. 16:39:07

@statez: Na ja, de Gyurcsány egy karizmatikus ember. Vagy mi. Ez a Mesterházy meg csak az állán levő punciszőrrel tudja magára felhívni a figyelmet. Persze, nem szabad korán örülni, én is azt mondom, hogy semmi nincs még lefutva.

@Jobb híján MDF-es: Jogos.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2009.11.24. 16:39:24

@Szt. Ahanov:
abszolút egyetértő dörmögés.

Az egy pettingpamacs, és nem szép dolog valakinek a külsején rugózni, de ez itt egy borotva kérdése lenne. Nem azért mert ronda, hanem mert gáz. Egyértelműen a kilencvenes évek közepe, középkategóriás andalúz drogdílerek viselete.

Mondjuk, ha levágná, kiderülne, hogy egy kissé pohosodó karakter nélküli arc van megette.

Elnézést és elhatárolódom. Engem is régóta foglalkoztat.

Téglagyári Megálló 2009.11.24. 16:40:31

@elGabor:

a magyartanárom nem volt latinos műveltségű, de eposzi jelzőként ismerem

Szt. Ahanov 2009.11.24. 16:43:25

:) Örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen ádáz ellenfele az arcon viselt punciszőr nevetséges divatjának. Sosem gondoltam volna, hogy épp egy ilyen hsz-re kapom majd a legtöbb választ. :D

freehckr 2009.11.24. 17:00:10

@statez:
"Aztán a fagyi visszanyalt..."

Ja... ultrarövid távon... hosszútávon viszont szétverte maga körül a Pártot.

Tehetetlen Dodó 2009.11.24. 17:02:04

Csak nekem tűnik úgy, hogy a röhejes pofaszőr csak még inkább kihangsúlyozza az utóbbi időben egyre tésztább pofázmány disznószerűségét?!

cutcopy 2009.11.24. 17:12:58

Bravó éljen! A legjobb embert választották a pártbukta arcának, ha egyáltalán kibírja szabadlábon tavaszig..

statez 2009.11.24. 17:21:40

@freehckr: Hát lehet, hogy neked ez a 4 év ultrarövid volt, de sokaknak ultrahosszú, és még mindig nincs vége...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.24. 17:26:20

De ez hogy mehetett a jelölőn?
Mert én mondjuk úgy tudom elképzelni, mint a Tzákodi bobiknál, mikor azon megy a vita, hogy ki csulázzon egyet Kar kapucnijába és egymást lökdösik előtérbe. Mert akit végül megválasztanak, az kurva nagy csicskalángost fog kapni és akkor még minimálprogramról beszéltem.

zoli29 2009.11.24. 17:28:12

OFF:

Hoppá! Medveczky Balázs kampányt indított az MSZP ellen. A mai Estében Navracsics és Lendvai is erről fog vitatkozni.

"„a politikusok felügyelő- vagy csődbiztos kinevezésére készülnek az MTV-ben. Ezzel a gazdasági eszközzel akarják átvenni a hatalmat, hogy ezután a műsorkészítést is akadálytalanul befolyásolják a parlamenti és az önkormányzati voksolás évében.” A döntés következményeit ismertetve az ügyvezető alelnök kijelentette: „akik igennel voksoltak a törvényhozásban, azok lakatot tesznek a vidék életét bemutató regionális stúdiókra. Megsértik továbbá a 13 hazai nemzetiség tagjainak, valamint a történelmi és a kisegyházak híveinek információs önrendelkezési és véleménynyilvánítási jogát, mert sajnos a kisebbségi és a hitéleti műsorok adásidejét is csökkenteni kényszerülünk jövőre.”"
www.hirado.hu/Hirek/2009/11/24/16/Medveczky_politikai_hatalomatvetel_tortent_penzugyi_eszkozokkel_.aspx

Horn Gábor: "elfogadhatatlan büntetést mért a politika a Magyar Televízióra"
Navracsics: "Az MTV elleni bosszúhadjáratnak a kormányfő is részese?"
www.hirado.hu/

budai zöld 2009.11.24. 17:31:49

@Tehetetlen Dodó:
Szerintem szerinte pont hogy slankítja.
Szerintem meg lassan túllóg a szakállon a téeszelnöktoka.
Zsenge kora ellenére elég szétcsúszott-önelégült feje van. Bezzeg szegény Cusi kicsit nyúzottabbfejü manapság.

@Szt. Ahanov:
Azért szögezzük le, hogy a Feriröl sem volt mindig kötelezö azt gondolni, hogy karizmatikus. 5-6 éve még róla is azt hittük, hogy csak egy ellenszenves, tikkelö, kissebbségi komplexusát túlkompenzáló, a posztkomcsi dinasztikus kontraszelekció határain kívül életképtelen kis nímand.
Alamuszi macska, mint karón varjú.
Ebben a Mesterházy gyerekben is ott az államférfi.

Már régen megmondtam, Mesterházy miniszterelnök lesz (jó esetben csak 2014-töl), és 2022-ben fogja felváltani Tüttő Kata, a magyar Júlia Tyimosenkó.

freehckr 2009.11.24. 17:35:21

@statez:
...mármint "politikai értelemben". A következő legalább két évtized politikáját meghatározza majd a Gyurcsány-jelenség, az egész "magyar baloldal" képtelen lesz szabadulni attól a bizonyos "ultrarövid" négy évtől...

medve2 2009.11.24. 17:35:22

@zoli29: Debrecen-Éiverpool meccs lesz, senki sem fogja nézni.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.24. 17:35:42

@zoli29: "Egy szaftos negatív kampány tényleg hozhat még szavazókat az MSZP-nek, de Mesterházy aligha. "

Én ebben már nem vagyok annyira biztos. Az mszp már rég olyan, mint Piszkos Fred, ha valakit utálnak, akkor az rögtön szimpatikusabb lesz.
Ráadásul a maszop mostanában van olyan ostoba, hogy többet foglalkozik a Jobbikkal, mint a Zorbánnal.

Szerintem ezt ők már nem tudják visszahozni. A fidesz persze még tud rontani a helyzetén, ha nagyon akar...

medve2 2009.11.24. 17:36:08

Ugye azért azt tudjátok, hogy a szimpla megnevezése mibilizálja majd az mszp hívőket, tehát növekedni fognak.

zoli29 2009.11.24. 17:37:08

@medve2:

Élőben a meccset nézem, az Estét pedig rögzítem. ;)

Habár most jut eszembe, az m1-en este 8-tól Bajnai előadását közvetítik a Corvinus Egyetemről. Hmmm...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.11.24. 17:40:49

Ezek komolyan egy olyan embert akarnak rátukmálni a nagyérdeműre, aki évek óta nem képes az amúgy is rettenetes szakállkáját szimmetrikusra beretválni? Észmegálló ez már megint...

Tehetetlen Dodó 2009.11.24. 17:41:03

@budai zöld: "2022-ben fogja felváltani Tüttő Kata"
Ez az az intelligenciabomba, aki az ominózus baller vallomás-klipen azt bírta kinyögni csókratermett ajkai résén által, hogy ő azért baloldali, mert fiatal, meg nő?

zoli29 2009.11.24. 17:41:11

@TaTa86.:

A következő 4 és fél hónapban fog kiderülni, hogy az Orbán-fóbiának mekkora még a mozgósító hatása.
Azért gondolj bele, hogy mostantól a kampány végéig kb. hetente kétszer cikkek, interjúk, riportfilmek, sms-szavazások százai fognak arról szólni, hogy Orbán Viktor diktatúrát fog megvalósítani Magyarországon.

Ha a legnagyobb ökörséget elégszer elismétlik, lehet olyan hatása, hogy az emberek ha teljesen nem is, de legalábbis részben elhiszik, és ez cselekvésre indíthatja őket.

Tehetetlen Dodó 2009.11.24. 17:42:10

@zoli29: Zoli, ahogy öregszel, egyre mazochistább leszel...

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.11.24. 17:45:00

"Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!"

Nem próbálom. Keressétek meg.

Vidéki 2009.11.24. 17:46:00

A bibliai Sámsonnak mint tudjuk a hajában rejlett az ereje.

Mesterházynak valószínűleg az arcszőrzetében rejlik.

Nem szabad elfelejteni, hogy a szavazók több, mint ötven százaléka nőnemű.

Következésképpen egy ilyen jól megformált arcszőrzet még MSZP-s választási győzelmet is eredményezheti 2010-ben..

elfelejtette 2009.11.24. 17:48:42

Az en titkos favoritom Nyako Istvan volt. Csalodtam az MSZP-ben. :(

zoli29 2009.11.24. 17:49:18

Gyerekek! Mi van a blogmotorral??

abandi 2009.11.24. 17:51:13

Ebből baj lesz...
Méghozzá nagy baj lesz.
Ez egy kifejlődőben lévő féreg.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.24. 17:51:32

@Tehetetlen Dodó:

Abban a -hogyismondjamcsak- ribancban van spiritusz!
zsenge kora ellenére körülbelül nyoc állást tölt be, elnöke a közbesz bizottságnak, meg a gázműveket is felügyeli. Hogy jut így energiája Leisztinger rudijára?

zoli29 2009.11.24. 17:51:39

@Tehetetlen Dodó:

A Bajnai-előadás természetesen poén volt. ;)

elfelejtette 2009.11.24. 17:52:27

@zoli29: "Internal Server Error" - bugzik. Nekem is lenyelte par hosszabb kommentemet. Igyekszem rovidre fogni.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.24. 17:52:45

@Vidéki: "A bibliai Sámsonnak mint tudjuk a hajában rejlett az ereje.

Mesterházynak valószínűleg az arcszőrzetében rejlik."

Ebben az esetben a Fidesznek nem ártana levonni a szükséges következtetéseket. Van egy férfiú, igen, aki évek óta készül erre a megmérettetésre! ;)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.24. 17:52:58

@zoli29: Meglátjuk, de ahogy én látom komoly zavar van az erőben.
Mert ha Orbánt szidják ezerrel, akkor azt fogja gondolni az exszoci, hogy OV szar, de hát ezek is szarok. Szavazok akkor a Jobbikora(/LMPre), egyet megér, ennél rosszabb nem lehet, a cigányokat amúgy is utálom.
Ha meg Jobbikoznak, akkor meg itt a nácziveszély, akkor már inkább az Orbán, ő már volt kormányon. Azt túléltem, ezt is túlélem.

2006ban azért nyertek, mert tényleg eltudták hitetni, hogy jól mennek a dolgok. Most ez esélytelen.

Tehetetlen Dodó 2009.11.24. 17:55:16

@zoli29: @elfelejtette:
Két napja döglődik.
Én úgy óvom magam a méregtől, hogy minden beszólásomat másolom elküldés előtt. Ha elvész,már illesztem is be, és mehet újra. Bevált.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.11.24. 18:19:19

@elGabor:

"Van egy férfiú, igen, aki évek óta készül erre a megmérettetésre! ;)"

Ki az? Csak nem Révész "Macskabajusz" Máriusz? XD

Syr Wullam 2009.11.24. 18:35:11

Ezt a szeköndhend osztersándort biztos kajálják majd a nyuggerek. Gondolom, nekik is találták ki a spindoktorok.

Rikki Harcos 2009.11.24. 19:28:18

a pinasző' arcon sem menő már

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.11.24. 20:29:35

ki a tosz az a athos ??
inkább a potrohost (kisspéter) kellene indítani :DDD

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.11.24. 20:44:31

Elbaszták megint, mert Szijjártót kellett volna jelölniük. Se pinaszakáll, se zseléfej, se téeszelnöktoka, se karaktergyilkosság, se félelemgerjesztés nem lenne.

tevevanegypupu 2009.11.24. 22:34:41

Gonosz feje van. Jo lesz vigyazni vele.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.11.24. 22:51:15

most tényleg nem azért ... , mert hát mindenki azt csinál, amit akar, de az állán az a függőleges szőrcsík ( vagy szarcsík ?? ) az kurvára nem középen van !!!
gondolom, remegett a keze, és aztán félrenyírta ... vagy másnaposch volt ... vagy fotóshop :DDD

abandi 2009.11.24. 22:55:50

@ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget:

Tényleg!
Egyébként meg:
Ezeknek már annyira mindegy, hogy akár vízözönt is csinálnak.
(Csak előtte egy kis lámpavasazás is legyan...)

bz249 2009.11.24. 23:11:08

@Dr. Zerge: mé lehetne Veres Jancsi is a jelölt, ahhoz képest egészen konszolidált.

kamasuka 2009.11.24. 23:28:24

"kérdezzék a blogunkat néha olvasgató Szigetvári Viktort"

Nem mondjátok, hogy orrtúró is olvasgatja a Reakciót? :D

Ez honnan jött le?

kamasuka 2009.11.24. 23:29:51

@statez:
Nem nyalt (ls. jelentlegi helyzet), de a jó bornak is idő kell, hogy megérjen. :D

garizim 2009.11.24. 23:52:37

Szerintem elég undorító, hogy a hozzászólások fele a szakálláról szól. Valószínű, hogy nem nektek akar tetszeni, hanem mondjuk a feleségének.

abandi 2009.11.24. 23:59:49

@garizim:
Nyugodj meg, a hozzászólásod is undorító volt.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.11.25. 00:10:26

höhöhö...
dumázzunk akkor inkább a progijáról
mi lesz itten húsztízben/2010 meg minden ... :D

abandi 2009.11.25. 00:20:05

@ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget:
Zsinagóga felújítás? Esetleg cigánytábor renoválás? Netán több mecset?
Meg 4-es metró a kínai piacig...
Bazmeg, több lámpavasat kéne inkább.

surcouf 2009.11.25. 08:49:42

színjátszó körünk a politikai Wc kefe szerep eljátszásához,(főszereplő) keres ambíciózus fiatal arcot , kefe frizura nem hátrány , a végső alábukás jelenetben búvárszemüveg viselése javasolt ...

pályázatokat mszp.hu címre várjuk

Valandil 2009.11.25. 08:57:19

Timeo danaos et dona ferentes.

Bobkó Csaba 2009.11.25. 09:03:46

@zoli29:
"következő 4 és fél hónapban fog kiderülni, hogy az Orbán-fóbiának mekkora még a mozgósító hatása.
Azért gondolj bele, hogy mostantól a kampány végéig kb. hetente kétszer cikkek, interjúk, riportfilmek, sms-szavazások százai fognak arról szólni, hogy Orbán Viktor diktatúrát fog megvalósítani Magyarországon."

Egy rohamosan anarchiába süllyedő országban a diktatúra egyre vonzóbb perspektíva a tömegek, közte a középosztály számára. Ha a szocik, ballib megmondók fidesz-diktatúrával, vagy jobbikossal riogatnak, az ő szavazóikat szaporítják a volt mszp-táborból.

zoli29 2009.11.25. 09:24:26

@Bobkó Csaba:

Igen, ez fordítva is elsülhet, mint ahogy a kormányoldalon szeretnék. De hogy melyik forgatókönyv fog megvalósulni, az majd csak ezután derül ki.
Várjuk meg, februárig hogy alakulnak a közvéleménykutatások!

surcouf 2009.11.25. 09:38:41

@Bobkó Csaba:

az orbánfób maradék meg nyikorogva megmozdul és szavaz mondjuk a jobbikra ... mert az ugye egyáltalán nem biztos hogy az orbánfób a maszopra szavaz ...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.11.25. 09:45:23

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

@garizim: És az asszonynak asszimmetrikus a látása, vagy mi a he?

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

homoródkarácsonyfalvi 2009.11.25. 09:46:07

@abandi: "Ebből baj lesz...
Méghozzá nagy baj lesz.
Ez egy kifejlődőben lévő féreg. "
1. Igazad van!
2. Szerintem még legalább 80 %, hogy nem Mesterházy lesz a maszop min. eln. jelöltje.
3. Levágja az arcszőrzetét.
(Kasszandra)

Bobkó Csaba 2009.11.25. 10:15:09

@zoli29:

A közvéleménykutatások eredménye már csak jelzi a lényeget, az az igazán érdekes, hogy alakul a választásig
1. a gazdasági helyzet
2. a magyar közigazgatás, állam és közrend eróziója, az 1. ponttal összefüggésben
3. mik történnek a provokatív titkosszolgálati akciók frontján

89 óta, sőt valószínűleg azt meghaladóan is példátlanul képlékeny a helyzet, politikai földcsuszamlások, nagy meglepetések esélye gyakorlatilag biztos, ilyenkor nagy tere nyílik a manipulációknak is. Az nem fér bele szerintem, hogy az MSZP innen feljöjjön, az igen, hogy be se jut. Kérdés, hogy az eddig mögötte álló háttérerők mit látnak hasznosabbnak. Emellett persze ezek hatalma nem korlátlan, itt most társadalmi elemi erők is feltörnek.
Nem mindennap omlik össze ország, világ...

Bobkó Csaba 2009.11.25. 10:23:33

@surcouf:

ezt mondtam én is. A rendpárti tömegek két választása a Fidesz és a Jobbik. Sokaknak máris puhány ilyen téren a Fidesz, nem is feltétlenül agybamosott Orbán-fóbia kell ehhez.
Én még kinézem Orbánból, hogy egy drámaian megváltozó külpolitikai környezetben (a ballib erők nyugati hátszelének eltűnése esetén) tudna radikálisan váltani. Máris lop a Jobbiktól, máris új alkotmánnyal kampányol (ezt inkább a MSZ-től), máris találkozott Putyinnal. Amit nem tud megakadályozni, annak megpróbál majd az élére állni, most még óvatosan kell neki ezt tenni, mert a ballib véleményformálók nálunk és Nyugaton sok pozícióval rendelkeznek. Amint ezt elveszítik a világszerte szkalálódó válság miatt, lehet teljesen populistának lenni, halálbüntetés, bármi. Akkor a hitelesség kérdése is felmerül majd, a Jobbik kezdettől ilyen vonalat visz és nem volt hol liberális, hol nemzeti, hol ami kell. Kb. úgy, ahogy Orbán elég későn született ahhoz, hogy nem lehetett komcsi múltja (bár mondjuk Kövérnek mégis sikerült), úgy Vona és nemzedéke elég fiatal ahhoz, hogy nem is volt esélye komolyabb globalista múltra. (bár Morvainál piszkálják ezt a homokosjogvédést)
A kor gyermekeinek jut a kor kihívására válaszolás feladata.
Orbán kb. elbukja azt, amivel büszkélkedik, hogy a 89 utáni rendszer az ő gyermeke is. Igaz és egyre inkább mindenki által megvetett zabigyerek, tehát az apaság nem ad okot hencegésre. De ha ügyes vezető, még átmentheti magát, majd kiderül.

Szt. Ahanov 2009.11.25. 10:43:00

@budai zöld: "Azért szögezzük le, hogy a Feriröl sem volt mindig kötelezö azt gondolni, hogy karizmatikus. 5-6 éve még róla is azt hittük, (...)életképtelen kis nímand."

Nem tudom, akkor lehet, hogy én voltam túl éles eszű (elpirul), de mikor először láttam Fletónkat szerepelni, lábon kihordtam egy infarktust. Mindjárt megláttam benne a feketeöves akarnokot, szaknyelven konatív pszichopatát. Ezzel szemben Athosban egyelőre csak egy punciszakáll-tulajdonost látok (tudom, patologikus vagyok, fixa idea stb.), bár ez korántsem jelenti azt, hogy ne tartanék tőle, hisz ki tudja mi telik ki egy férfitól, aki képes az arcán fanszőrzetet viselni...

civilkontrol 2009.11.25. 11:27:41

Nem sok választásuk volt a szociknak, de ahogy én látom, természetesen sikerült a gyengébbet jelölni.
Gráf lett volna a jobb befutó.
Punci-face ide, vagy oda, legalább meg tud szólalni úgy, hogy nem nyilik ki a bicska egyből az ember zsebében. Akkor sem volt rossz, mikor Navrával vitatkozott az M1-en. Sokkal kevésbé irritáló, mint a legtöbb szoci promi.

Mégis kit választottatok volna a helyükben Gráfon, vagy puncifészen kivül? Kovácsot? Kisst?
Persze nunibubus feje fölött még mindig ott lebeg Cusi árnya. Ha bukta van, akkor nem kérdéses, hogy ki nem lesz a második erő.

picur3ka 2009.11.25. 11:41:46

@garizim:

OK, szavazzon ra a felesege akkor.

@ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget:

Haha. Azon kivul, hogy remiszto feje van, felzarkoztatas lesz szerintem a program.

Tehetetlen Dodó 2009.11.25. 11:49:05

@Szt. Ahanov: "Nem tudom, akkor lehet, hogy én voltam túl éles eszű (elpirul)"

Vagy éles ész, vagy 3 évtized a létező szocializmusban és az embert nem lehet félrevezetni. Én még "élőben" élveztem ennek a gátlástalan utolsó generációs kisztitkár-bandának az uralmát, no, hát nekem se volt egy pillanatnyi illúzióm ferikével kapcsolatban.

Amúgy most (is) nehéz feladat lehetett a jelöltválasztás: nemigen vannak a soci vezérkarban emberszabású egyedek.

Bobkó Csaba 2009.11.25. 12:02:29

@Tehetetlen Dodó:

Katalizálta a párt szétverését, de szerintem a fletói ámokfutás nélkül is süllyedés várt volna rá. A fletóizmus emlékeztet a "Salo" c. Pasolini-filmre.

Szt. Ahanov 2009.11.25. 12:13:42

@Tehetetlen Dodó: Sajnos-hálistennek nekem csak hét-nyolc évig adatott a nyolcvanas évek élvezetéből, ergo nem tudom, anno milyenek voltak ezek, de szerintem GYF-ről 2004-ben sem lehetett nem észrevenni, hogy veszélyes pszichopata.
Élénken emlékszem, egy cimborámmal ültünk a kolesz társalgójában az olimpia lázában égve, tán épp egy vizilabdameccsre várva, mellettünk egy finn turista, aki a kóterban vett szállást, amikor az új miniszterelnökkel készült interjú jött. Barátommal felváltva kaptunk dührohamot és hitetlenkedtünk sápadozva, közben a riadt finnek próbáltuk elmagyarázni, hosz ez a szemmel láthatóan elmebeteg exkomcsi faszfej össze-vissza hazudozik itt és ő az új miniszterelnökünk. Eléggé megmaradt bennem az élmény. Remélem a finnben nem annyira, mert akkor otthon elmesélhette, hogy ezek a magyarok nem épek, akármi megy a tévében - legyen sport vagy politika - vörösődő fejjel levegő után kapkodva üvöltöznek a készülékkel. :)

Szt. Ahanov 2009.11.25. 12:23:47

@Szt. Ahanov: "ergo nem tudom, anno milyenek voltak ezek"
Pontosítok: személyes tapasztalatom nincs róla, de...

Rikki Harcos 2009.11.25. 14:32:47

na, szóval a Mesterházy alapból nem ellenszenves, akár még a fideszben is dolgozhatna, szimpatikusabb, mint pl. Répási-Szíjártó-Rogán

lehetne a jelölt Lendvai is...

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.25. 15:00:34

@Rikki Harcos:

Számomra ellenszenves, de még mindig szimpatikusabb, mit Szijjártó! :-)

Sutty 2009.11.26. 07:59:38

Gyurcsány leköszöntésével csak összeállt a háttérkép... Előkerültek a főudvari bohócok is...

Sutty 2009.11.26. 08:01:04

Pár év múlva Cuslágból még köztársasági elnök is lehet! Esetleg pénzügyminiszter..

Sutty 2009.11.26. 08:01:56

tipikusan utcai igazoltató feje van!

zoli29 2009.11.26. 08:12:10

OFF:

Medián
Fidesz 43, MSZP 14, Jobbik 7 (teljes népesség)
Fidesz 66, MSZP 19, Jobbik 11 (biztos szavazó pártválasztók)
hvg.hu/hvgfriss/2009.48/200948_FideszMSZP_6619.aspx

Sutty 2009.11.28. 06:50:47

Hát, a (M)agyar (SZ)emkilövető (P)ártnál még a Jobbik is jobb. A jobbik már legalább 30 százalékon állna, ha a hatalmi erők nem pofoznák. Gyurcsány köpönyeget váltott, a Fideszbe készül, - épp most olvasom.

Mitya Ivanov 2009.11.30. 09:36:55

mesterházy miért pécsi? ő veszprémi
süti beállítások módosítása