A magyar állam és a szabadság
2009. október 23. írta: Redakció

A magyar állam és a szabadság

  Három évvel a „sajnálatos őszi események” és pár nappal az elsőfokú ítélet megszületése után találkoztunk a Kruchina-fivérekkel, akik a zavargások idején elkövetett rendőrségi és igazságszolgáltatási visszásságok legismertebb alanyai voltak. Súlyosan bántalmazták és őrizetbe vették őket, majd házi őrizetre, később lakhelyelhagyási tilalomra ítélte őket a bíróság, de végül minden bűnvádi eljárást megszüntettek ellenük. Az idők változnak, idén ősszel már a kártérítési ügyük jutott el az elsőfokú ítéletig.

Mandiner: Egyiküknek 400 ezer, másikuknak 437 ezer forintos kártérítést ítéltek meg, mi volt a különbség oka? Egy pofonnal többet kapott a rendőröktől?
Kruchina Károly: Egy fél jegy ára volt a különbség, ugyanis volt egy retúr repülőjegyem Ciprusra, ahol dolgoztam, és ahová az elzárás miatt nem tudtam elutazni. Érdekes, hogy a büntetőeljárás ügyvédi munkadíjára 0 forintot ítélt meg a bírónő…

M: Elégedettek az elsőfokú ítélettel?
Kruchina Vince: Ahhoz képest, hogy a magyar állam nevében az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium peren kívül száz-százezer forintot ajánlott, igen. A perben kilencmillió nem vagyoni és egymillió forint vagyoni kártérítést követeltünk. Ez lehet, hogy soknak tűnik, de tudomásul kell venni, hogy ma egy olyan világban élünk, ahol a mi felfogásunkkal ellentétben a pénz az értékmérő. Magyarországon ma az a gyakorlat, hogy a jogtalanul fogvatartott állampolgárok százezer forintot érnek, míg a BKV és MÁV felsővezetők és a szocialisták korrupt barátai pszeudó állásokért százmilliókat kapnak.
Az volt a célunk, hogy világossá tegyük: a magyar állam szemében mekkora súlya van az alapvető emberi jogok korlátozásának. Visszatérve az eredeti kérdéshez, cinikusan hozzátehetjük: az ítélet alapján legalább a bíróságnak négyszer annyit ért a jogtalan kényszerintézkedések kártalanítása, mint az államnak, de az is világosan kitűnik a szóbeli indokolásból, valamint a megítélt csekély összegből, hogy a bíróság sem értékeli kellőképpen az állampolgárokat és szabadságjogokat. Természetesen ez nem csak ránk vonatkozik, számtalan olyan példa van, ahol az állam a szerencsétlen, igazságtalanul elítélt cigány polgártársainknak is legalább hasonló mértékben vagy még súlyosabban korlátozta a szabadságát, mégis a bíróságok nevetségesnek tűnő összegeket ítéltek meg. Úgy tűnik, a magyar igazságszolgáltatás két évtizeddel a rendszerváltás után sem tudja értékelni a „szabadságot”. 
Kruchina Károly: Ezen nem is lehet különösebben csodálkozni, hiszen a bírák jelentős része még a szocializmusban kapta kinevezését és kezdett dolgozni, vagyis egy olyan korszakban, ahol legfeljebb látszatdemokrácia működött. Két évtized kevés a demokratikus gondolkodás elsajátításához. Ez egy hosszabb folyamat, amit kár volt visszavetni 2006-ban. 

M.: Az igazságtalanul elítélt cigányokhoz képest Önök viszonylag olcsón megúszták.
K.V.: Amikor elvittek minket az utcáról, a szülők és az ügyvédek mindenhol érdeklődtek – az ő kitartásuk kellett ahhoz, hogy egyáltalán megtaláljanak minket. Másnap, csütörtökön már voltak ügyvédeink, akik közelharcot vívtak azért, hogy egyáltalán beszélhessenek velünk. Pénteken volt a nyomozati tárgyalás, ahol 130 ítéletet hoztak egy nap alatt, futószalagon.
K.K.: 2006. szeptember 22-én úgy hoztak meg az a közel 130 előzetes fogva tartást, hogy a törvény által előírt kirendelt ügyvédek meg sem jelentek. Nekünk szerencsénk volt, hogy az AP hírügynökségnek dolgozó újságíró-fotóriporterek tanúként igazoltak minket – így csak 13 napot kellett házi őrizetben töltenünk. A rendőrök vallomása sablonszöveg volt majd mindegyik ügyben: támadás érte őket kővel vagy sörösüveggel, az elfogáskor pedig ellenállást tanúsított a vádlott, ezért azt meg kellett törni és sajnos közben sérülések keletkeznek. Ez volt az un. „bosszú éjszakája”, amikor nem volt rendzavarás, mégis nagyon sok „utcai járókelőt” gyűjtöttek be el a felheccelt rendőrök. Ördögi forgatókönyv pörgött abban a két hónapban. Az MTV székházát nem védték meg, pedig az valóban dolguk lett volna, ellenben pár nappal később és október 23-án embervadászatot tartottak Pesten.
Első fokon többek között egy exrendőr nyomozati bíró döntött az előzetes letartóztatásokról, másodfokon azonban a bírósági tanácsok az elsőfokú döntések 97 százalékát megváltoztatva megszüntették az előzetes letartóztatásokat. Az egyik ilyen korrigáló másodfokú tanácsot, a Takács Jolán-Szívós Mária-Szolnoki János bizottságot a Fővárosi Bíróság elnöke az események után minden ok nélkül szétszedte…

M.: A szeptemberi és októberi események között látnak valami különbséget?
K.V.: Szeptemberrel ellentétben a rendőrség új és egyben alattomosabb módszert választott az október 23-ai megemlékezésen résztvevő állampolgárok megregulázására. Míg szeptemberben szinte minden elvert és előállított járókelő ellen eljárás indult, addig októberben alig emeltek vádat a megemlékezőkkel szemben, viszont sokkal brutálisabban verték meg őket az utcán.  Ennek oka igen egyszerű volt, amennyiben előállítás történik, akkor jegyzőkönyv és egyéb okirat is keletkezik az eljárás során, melynek következtében az előállítókat azonosítani lehet. Amennyiben az eljárás során súlyos törvénytelenség történik, a rendőrök a jegyzőkönyv alapján azonosíthatóak, így velük szemben a nyomozó ügyészség eljárást kezdeményezhet. Az viszont közös, hogy mind szeptemberben, mind októberben a rendőrök a jogszabályokkal szembe menetelve azonosíthatatlan egyenruhában és maszkokban súlyosan bántalmazták a megemlékezőket. A rendőröknek sikerült biztosítaniuk a tökéletes anonimitást, szinte senkit sem lehetett beazonosítani a bántalmazásokat követően.
K.K.: A 2006. október 23-án, az Astoriánál tartott Fidesz megemlékezés után történtek minden képzeletet felülmúltak, és úgy emlékezünk rá, mint újkori demokráciánk legszomorúbb napjára. Akkor nem voltak szégyenlősek, késő délután hozzávetőleg 200.000 békés megemlékezőt oszlattak fel maszkban, azonosítószám nélkül, vízágyúkkal, könnygázgránátvetőkkel, lovasrohammal. Köztük egy ellenzéki országgyűlési képviselőt, Révész Máriuszt verték eszméletlenre. Érdemes hangsúlyozni, a rendőrség dolga a demonstráció és a megemlékezők biztosítása lett volna. Fodor Márk, az Amnesty International volt igazgatója szerint arra nem lehet felkészülni, hogy a rendőrség legyen a fő veszélyforrás. Magyarország miniszterelnöke még aznap úgy nyilatkozott, hogy büszke a rendőrség munkájára és kitüntetést érdemelnek az október 23-i teljesítményükért.  

Az interjú folytatása a Mandineren olvasható.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr681469549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trig 2009.10.23. 13:28:41

Felelősöket akarok, a rendőrségtől a politikai osztályon át, a szarkenegető sajtóig. (részemről ez utóbbi a legfölháborítóbb)

Lehet gazdasági válság, hiperinfláció, lopjanak, de az ami akkor történt az TILOS.
Tanulják meg a rohadékok.
Részemről nincs bocsánat ennek kapcsán.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.23. 13:41:06

a választás győztes éjszakáján már le kell tartóztatni petréteit.

tevevanegypupu 2009.10.23. 13:50:38

Hat egyelore nem nagyon megy a felelossegre vonas, ugyanis akiket felelossegre kellene vonni, eppen kormanyon vannak. Es hogy nem lesz szamonkeres, nincs olyan nagy igeny ra, azt eppen az mutatja, hogy meg mindig itt vannak. Tortent ami tortent, a bizalmat minden szavazasnal megkaptak, igy eleg nehez elhinni, hogy Magyarorszagon valoban megvaltozott valami.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.23. 13:52:44

@tevevanegypupu:
kérem,a közömbös közvéleményt is le kell tartóztatni! :)

betyár (törölt) 2009.10.23. 13:53:20

@Grift:
A második forduló éjszakáján pedig már sorjázzanak a lámpavasak:))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.23. 13:57:00

@betyár: a halálbüntetésnek, pláne a népítéletnek ellensége vagyok. viszont ezekkel szemben a koncepciós pereket is helyénvalónak tartanám, ha tiszta ügymenet mellett nem lehet ítéletig jutni.
nem, nem vagyok demokrata, mielőtt kérdezné valaki. :)

tevevanegypupu 2009.10.23. 14:06:45

@Grift:
ugy latom inkabb igazodni kell hozza.(:

betyár (törölt) 2009.10.23. 14:09:22

@Grift:

Ezek a perek természetesen csak koncepciósak lehetnének, hiszen a Haladás erőit akarnák elveszejteni, az pedig tisztességes eljárásban nyilvánvalóan lehetetlenség.

De látom, arra is készül, hogy mégis az ellen győz, ezért az igazán radikális megoldásoktól már jó előre elhatárolódik:)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.23. 14:10:41

@tevevanegypupu:
nem. attól hogy most nyugi van, még teljesen biztos, hogy a fidesz szavazóbázisának túlnyomó többsége felelősségrevonást, már-már leszámolást vár. joggal. ha ez nem történik meg, a fidesz 4 év alatt a leggyűlöltebb párt lehet.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.23. 14:12:40

@betyár:
:) egyrészt a halál ezeknek túl kegyes lenne, másrészt valóban ellene vagyok a halálos ítéleteknek. :)

betyár (törölt) 2009.10.23. 14:18:29

@Grift:
Istenkém, néha mintha tetszetős humora lenne, máskor meg...
Abban egyet értek, hogy valóban következetes elszámoltatásra van szükség, különben nagy lesz a kiábrándulás. Mondjuk Balsai elég elszántnak tűnik.kérdés, hogy akik a pénzcsapoknál ülnek, hogy gondolják.

Tehetetlen Dodó 2009.10.23. 14:19:13

Bízva bízom abban, hogy ez a bolsevik banda még elnyeri méltó jutalmát.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.23. 14:23:46

@betyár:
értettem én, látja mosolyogtam is, de halálbüntetésben nem ismerek tréfát. :)
ha a pénzcsapoknál ülők a fidesz uralom alatt szeretnék hosszasan működtetni a csapjaikat, akkor nekik is elemi érdekük legyalulni a komcsikat. ezeket örökre el kell tüntetni. bármilyen módszerrel. de mondom, ha a fidesz ezt nem teszi meg, akkor ő fog eltűnni és kurvára jogosan.

tevevanegypupu 2009.10.23. 14:23:57

@Grift:
Nem kell leszamolas, igazsagos, korultekinto kivizsgalas kellene. Es az ehhez szabott buntetes, vagy ha nincs ra ok vagy lehetoseg akkor felmentes, de a politikai eletbol valo kitiltas. Es azert minden pesszimizmusom mellett remelem, hogy sikerulni fog. Tulsagosan sok keseruseg, csalodas gyult fel az emberekben. Jo lenne egy kis valodi fel es megszabadulas.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.23. 14:28:23

@tevevanegypupu:
igazságos leszámolás kell! :))

és egy jogállamban, hogyan képzeli a felmentem, de a politikától eltiltomot? :)))

nem úgy kell azt. pl. meg kell keresni az elkóborolt kislány, tudja, akit ferenc megmentett, családját és így-vagy úgy rávenni őket, hogy vallják azt, hogy a gyerekkel ilyen-olyan csúnya dolgok történtek egy apró villában. nem kell tökölni bizonyíthatatlan fittelina ügyekkel.
:)

Tehetetlen Dodó 2009.10.23. 14:29:18

@tevevanegypupu: Csakis törvényesen és tisztességesen, mi az hogy!
Ezeknek teljesen legálisan, törvényesen egy részvevő természetű, lágyszívű bíró is gond nélkül kioszthatna kábé tízezer évet.

betyár (törölt) 2009.10.23. 14:31:14

@Grift:
tényleg, ma milyen mosolygós kedvében van:)))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.23. 14:32:34

@betyár:
mindig mosolygós leszek, ha a komcsik ledarálásáról lehet beszélgetni! :)

waterman 2009.10.23. 15:20:18

a cikkből nem derül ki, hogy fellebbeztek-e az ítélet ellen, vagy elfogadták, hogy fél milliót "ért" az egész, mert ugyebár arra hivatkoztak, hogy a pénz az értékmérő.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.10.23. 15:22:15

Hogy ezt a szerencsétlen Bibó-idézetet sosem sikerül értelemhűen előrángatni, elképesztő...

tevevanegypupu 2009.10.23. 15:28:29

@Grift:
tenyleg, ki tudja honnet vette azt a gyereket es mi tortent azelott, hogy megtalalta, milyen jo otlet! Polansi helyett ajanljuk fel Ferit Amerikanak, ugyis annyira szeret ott lenni.((:

@Tehetetlen Dodó:
csak az a baj, hogy szinte latom mar, hogy a kandallokban micsoda langgal egnek az elegett iratok..Nem kell felteni oket, eddig meg mindig megusztak, a legnagyobb bunosok 1956 utan is agyban, parnak kozott tavoztak a tulvilagra. Rakosi, Gero, Apro es a tobbiek..Es a mostaniak akik ott vigyorognak a hivatalos unnepsegeken es demokraciarol oktatnak. Ez a legduhitobb, a penz nem is erdekes annyira amit elloptak..

antikomment 2009.10.23. 15:31:33

LE A KOMMENTEL!!!
TÖRÖLJÉTEK MAGATOK, ÉS HASZNÁLJÁTOK MÁSRA ENERGIÁITOK HAMÁR ENNYI FELGYŰLT BENNETEK. PL: MUNKÁRA - ÉRTÉKET TEREMT, HASZNOS, SEGÍT LEVEZETNI A FESZÜLTSÉGET.
ÜRES LOCSOGÁS EZ ITT, BESZÉLTEK HÜLÉKET ÉS CSAK SZERETNÉTEK OLYANOK LENNI, AMILYENNEK MUTATJÁTOK ITT MAGATOK. LE A SZÁJBER RABSZOLGASÁGGAL.

tevevanegypupu 2009.10.23. 15:36:26

@antikomment:
Latom sokretu munkat vegez, dolgozik, meg a nagybetuket is igenybe veszi, ez igen! Kihordott mar minden ujsagot?

antikomment 2009.10.23. 15:47:04

A KOMMENT CSAK AZ IDŐT RABOLJA RÖVIDKE ÉLETETEKBŐL, HIÁNYOZNI FOG, NE HAGYJÁTOK, HOGY MEGLOPJANAK BENNETEK.
HA IGAZ, HOGY AZ IDŐ PÉNZ, AKKOR MOST SOKAT FIZETTEK ÉRTE!!!!
A KOMMENT AZ EMBERI KOMMUNIKÁCIÓ HALÁLA!!!!!
LE VELE!!

Tehetetlen Dodó 2009.10.23. 16:19:33

@antikomment: Helyes, akkor ne kommentelj, hogy elkerüld az emberi kommunikáció halálát.
Vagy te ilyen halálvágyó típus vagy?

Bell & Sebastian 2009.10.23. 16:31:40

@antikomment:

Pótcselekvés hát, ki is tagadná?
A lincselés jobban érdekelne most, de már megint elmaradt, sajna! :(

pandacsökiboborján 2009.10.23. 16:31:58

Méghogy kártérítés ezeknek a söpredék náciknak?! Milyen világot élünk?

thwarter 2009.10.23. 16:43:06

Ezek a sracok ugy neznek ki, mint akik maris elkoltottek az egesz penzt szalonnara.

thwarter 2009.10.23. 16:43:51

Igazi zsiros magyar legenyek.

Hattory Hanzo 2009.10.23. 16:49:04

@antikomment:

Egyrészt valóban szeretnék japán kardkészítő lenni, akinek a remekművei megfizethetetlenek, másrészt örömmel tölt el, hogy nem vagyok halláskárosult szellemi fogyatékos, mint Te.

tevevanegypupu 2009.10.23. 16:50:40

@pandacsökiboborján:
Sopredek naci az tulzas. Inkabb kommunistaknak neveznem a kormanyt, bar secko jedno a ketto, de mit tehetunk, sokan szeretik oket. Sajnos mar mindent felmarkoltak amit lehetett, ugyhogy nem tudom karteritest honnet adunk nekik. De talan majd egy ujabb hitel a vilagbanktol..Addig is egyenek libamajat.

antikomment 2009.10.23. 16:53:09

MÁR AZ ŐRÜLET LÁNGOL TOMBOL SZEMETEKBEN A SOK KOMMENTŐL, KERESSETEK ORVOST, AKI SEGÍT KIGYÓGYULNI A NETFÜGGÉSBŐL.
OLVASSATOK, NE KOMMENTELJETEK!!!!
VESSZEN A NETRABSZOLGASÁG!!!!

Hattory Hanzo 2009.10.23. 17:04:41

@antikomment:

Kommentelni csak azt tudsz, amit olvastál, butus kutyus. Bár valószínüleg Téged a logika nem befolyásol

Oblomov 2009.10.23. 17:08:11

Mindig izgatott 56-nak a népfelkelés vonatkozása. (A szabadságharc-aspektus ugyanis egyértelmű, mint ilyen egyben torzít is.) Mit tett volna a rendőrség, ha Kopácsi nem áll át. Vagy mit tettek volna a bíróságok. Ez a riport a mandíneren - és mára időzítve - zseniális. Kiderül: ruszkik sehol, de rendőrségünk még mindig a helyén. Polgárjogi frontharcos ex-belügyér mártíriuszozott, független bíráink relativizáltak. Tanulságos.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.10.23. 17:13:58

El kell menni a miniszteri, miniszterelnöki szintig, vádalkukkal vagy akármivel, de el kell menni. Még akkor is, ha a parancsokat kiadóknak három évük volt, hogy eltüntessék a nyomaikat és kiürítsék az archívumokat. Nem lesz könnyű, de ha nem sikerül, a folt örökké ott marad a magyar államon.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.23. 17:24:55

@Hattory Hanzo:

"hogy nem vagyok halláskárosult szellemi fogyatékos, mint Te."

Azt honnan tudod, h halláskárosult?:o)

betyár (törölt) 2009.10.23. 17:34:04

@Grift:
Kutyasétáltatás közben eszembe jutott egy kedves kis dal, nyilván ismeri:
"...A vörös zászló mindig győzni fog,
a vörös zászló mindig győzni fog,
a vörös zászló mindig győzni fog,
és minden rohadt reakciós lógni fog!
De hol, de hol?
A vason, a vason, a lámpavason..."

Látja, nem tréfálnak, vagy ők vagy mi! Ne legyen olyan puha!

kackia 2009.10.23. 17:42:35

@Grift:
"mindig mosolygós leszek, ha a komcsik ledarálásáról lehet beszélgetni! :)"
Nekem 10 éve volt egy 500 literes darálóm, mindenféle rostot szépen pépesített a gép, gyönyörűen dolgozott, és szerény 5 kw-os motor hajtotta.

hapcika 2009.10.23. 17:53:32

Ez is olyan Révész Máriusz eset. Mikor a rendőrök megverték tömegből emelték ki és akkor kezdte mutogatni a képviselői igazolványát a rohamozó rendőröknek. Amivel csak felbőszítette őket, jól elverték. Az eset pikantériája, hogy a rendőrök pont a kőbányai keménymag közepéből emelték ki. Egy évvel később, azért nem volt semmi előrehaladás az ügyben mert a rendőrökre nem tudták rábizonyítani a verést, pedig átnézték ezerszer is a térfigyelőkamerák felvételeit, semmit nem találtak. Tavaly végre előkerült egy felvétel, amin az látszik, hogy valaki odamegy a sarkon lesben álló rendőrökhőz és felmutat nekik valamit, erre a rendőrök nekiesnek és agyba-főbe verik. Majdnem továbbléptem volna, ha nem jut eszembe az origo tudósítása. Olvasom, nézem, valami nem stimmel. Igen a tömeg. Hiányzott a tömeg, amit épp a rendőrség rohamozott. Nem volt ott, olyan volt mint amit a rendőrségiszakértő T. Péter egyik rekonstrukciója lenne. Nem volt sarok, csak rendőrök, meg Máriusz.Nem hiszem, hogy olyan hülye lenne egy képviselő, hogy nem tudja, egy rohamot csak a vezető, vezénylőparancsnok fújhat le. Akkor miért egy rohamozó rendőrhöz fordult? Talán, mert ha a parancsnokhoz fordul, azt rögzítik és nem mondhat azt, amit ő akar. Ezt hívják köznapi nyelven provokációnak.

tevevanegypupu 2009.10.23. 17:54:27

Nem lehet tudni, hogy a fidesznek lesz-e ereje es akkor tamogatottsaga, hogy vegig tudja vinni a felelossegre vonast. Mert tulajdonkeppen harom part ellen kellene vizsgalatot inditani, mellette pedig valahogy elkezdeni helyrehozni az elmult evek elrontott gazdasagat, visszaallitani egy normalis rendorseget, megszervezni az oktatast, egeszsegugyet, nemzetisegi kerdest..negy ev alatt lehetetlen. Es akkor meg egyaltalan nem biztos, hogy valoban kormanyra kerulnek. Ez a mostani kormany, a tamogatoi, lathatoak es lathatatlanok, mindenre kepesek voltak azert, hogy a hatalom a kezukben maradjon. Ugyan mitol valtoztak volna meg most, hogy az kicsuszni latszik a kezukbol? Hatvan ev diktaturajarol nem fognak olyan konnyen lemondani.

tevevanegypupu 2009.10.23. 17:57:26

@hapcika:
Szerintem Revesz - ugyanugy mint Malina Hedvig - onmagat verte agyon. Ezektol minden kitellik, hidd el, jo nyomon vagy.((:

Bell & Sebastian 2009.10.23. 18:00:31

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:

Há' mer' folyton folyt' ordítozik vazze!

(Megkövetlek a sajnálatos félreértésért.) Mea...

Bell & Sebastian 2009.10.23. 18:05:49

@tevevanegypupu:

Emlékszem az esetre, nagyon csúnya öngyilkosság volt, vagy négyszer lőtte főbe magát egymás után, szegény!

hapcika 2009.10.23. 18:06:41

@tevevanegypupu: Mi van, ha Malina Hedvig ügye is egy provokáció? Egyébként nem azt írtam, hogy R.M. megverette magát, hanem azt, hogy szándékosan provokálták ki a rendőrségi attakot, hogy lejárassák a rendőrséget és eltereljék a figyelmeta szept. 18-19.-ről. Ez viszont ok már, mert az igazságért sok ember kapott volna börtönt. Nem harcijáték lett belőle!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.10.23. 18:07:22

@tevevanegypupu: Hapcika a kádárizmus őszinte hívének tűnik. Szerintem ez egy legitim, tolerálandó álláspont, és indítványozom, hogy vacsorára kínálják meg egy kis Kádár-kolbásszal. ;)

Informer 2009.10.23. 18:19:27

Nem kéne illegális politikai tüntetésekre járni hőbörögni és akkor nem is lenne senki arcba baszva. Ennyi. A lábotok járjon hazafelé ne a szátok.
A rendőrök tették ami a dolguk volt, a törő-zúzó csürhét meg kellett fékezni. Ahol gyalulnak ott hullik a forgács.

Informer 2009.10.23. 18:20:44

Ja és még valami, ha én műveleti parancsnok lettem volna ott akkor nem gumival lövettem volna közétek hanem élessel. Kiskancsók.

teknős 2009.10.23. 18:21:07

@hapcika: Már szinte röstellem leírni, de tény, hogy a rendőrök hazudtak. Akkor azt állították, hogy egy órával a Fidesz rendezvény után indítottak rohamot. Csakhogy október 23-án fél hétkor már sötét van, a lovasroham pedig világosban zajlott, vagyis mindenképpen 18 óra előtt kellett kezdeni.

Az ország várja az igazságtételt és hallani, hogy újra kell szervezni a rendőrséget. Gergényit azonnal le kell tartóztatni és ha nem segítenek az események feltárását, akkor életfogytal és vagyonelkobzással bevarrni!

Oblomov 2009.10.23. 18:24:59

@tevevanegypupu: "Mert tulajdonkeppen harom part ellen kellene vizsgalatot inditani...".

Háromnál azért több bejegyzett párt van jelenleg. :)

tevevanegypupu 2009.10.23. 18:27:19

@Oblomov:
Na jo, harom a magyar igazsag, ennyi egy csapasra eleg lesz. A tobbieket majd csak akkor, ha sikerult biztosan bevezetni a diktaturat.(:

tevevanegypupu 2009.10.23. 18:31:52

@Bell & Sebastian:
olyan is van aki tarkon lovi magat ongyilkosan. Vagy husz meter tavolsagbol.Talalekonyak am az emberek!

@hapcika:
Hat igen, lehetseges, szerintem is ez a legjobb modszer lejaratni a rendorseget, agyonveretni magunkat, aztan utana kiallni panaszkodni. Huncfut joszag a politikus.

(:@elGabor:
Krumplilevesbe nekijje!(:

Bell & Sebastian 2009.10.23. 18:36:09

@Informer:

De a "másodszorra" előtt még idejében leszednek a tetőről távcsövessel, -szigorúan a krisztusi szeretet nevében-, Dildo!

Oblomov 2009.10.23. 18:36:22

@tevevanegypupu: Világos. Minek is kapkodni!

is 2009.10.23. 18:37:24

@tevevanegypupu: nem akarok senkit elkesríteni, de a FIDESZ támogatottsága a TELJES LAKOSSÁG körben 40% körül van, és a Jobbik ezt még erősen szorongatja, hogy lefelé menjen. de mondjuk, hogy 20% mindenki más, tehát van 40%, aki se a FIDESZ mellett, se más mellett. nagyon érdekes elképzelés, és ez a blog implicite ezt nyomatja, és nyilván nem véletlenül érzik ezért többen is itt jól magukat, hogy nem, nem, a FIDESZ valójában az emberek 90%-át képviseli (végülis volt Hazaifias Népfront is; egyetlen jelölt, 1191/1196 szavazattal megválasztva), a többi párt meg a 10%-os, és ők a feketézők, meg a kulákok (bocs, törlendő, bankárkormány a 21. századi szó, kulák, az már milyen ósdi), akik ellopják az emberek javait, és csak tőlük, meg a klerikális reakciótól (bocs, persze, hogy ez is törlendő) kell megszabadulni, és máris eljön a nép országa, mit a népé, egyenesen Máriáé. csak már börtönbe a kulákokkal (hogy kerül ez már megint ide? börtönbe a szedővel!), mielőbb, hogy épülhessen az ország.

szóval ezzel a lendülettel már 1998-ban is nekiindultak, rögtön volt megfigyelési ügy is. majd 2000-re 19%-os népszerűség. azonban várhatóan 2010 májusában nem lesz vége a történelemnek, és nem száll le a földre a mennyország. na de ez csak jótanács, nem kell feltétlenül megfogadni.

Invictus 2009.10.23. 18:53:07

@teknős: Gergényit? Pintér ex- és leendő belügyér üzlettársát?

hapcika 2009.10.23. 18:54:34

@tevevanegypupu: Azt írtam, hogy a rendőrökkel verekedő csoportból emelték ki és amikor verték, akkor kezdte mutogatni az igazolványát. Nehéz dolog ilyen körülmények között megmenteni Máriuszt, ezért is késett sokat a videó és elitélnek két olyan rendőrt, aki aznap máshol rohamozott, egy utcával odébb.

Invictus 2009.10.23. 19:01:02

@Informer: A rendőrök akkor szabad kezet kaptak, hogy minden járókelőt összeverhessenek (sőt vendéglőkbe is bementek összeverni a vendégeket), csak azért mert biztos "rohadt fideszesek". Szó sem volt arról, hogy csak a törő-zúzók kaptak, sőt. A sok, a TV-ostrom után tudatosan felheccelt primitív, 80-as IQ-jú REBISZ-es kiszórakozhatta magát, lőhetett könnygázgránátokkal az ablakokba, gumilövedékkel minden elé kerülő nem rendőregyenruhás egyénre stb. Aki az utcán volt, az célpontjukká válhatott, ha nem is csinált semmit, elég volt ha az intelligens szekfűs rendőrök "fideszesnek" gondolták az illetőt.
Akkor, pár napra kicsit visszatért a diktatúra a bíróságokon futószalagon meghozott előre megírt ítéletekkel (amiket aztán vissza is kellett vonniuk).

Invictus 2009.10.23. 19:03:31

@is: A Jobbik bizony az MSZP-től vett el eddig több korábban oda szavazót, mint a narancsosoktól, tudom ciki tudomásul venni.

hapcika 2009.10.23. 19:05:07

@teknős: Ne csúsztass. A rendőrök azt mondták, hogy a gyűlés után indították a rohamot, csak azt nem tudták, hogy a Kossuth-tériek felváltva a nagygyűlésen pihenik ki magukat. 3/4 5-kor már leváltották egymást és csak öt óra előtt a zárták le a rendezők a Károly körútat a Madách tér felé. Akkor már röpcédulákat osztogattak a gyűlésen a pihenősök. Mire a rendőrség rohamot indított már 3000 ember várta őket, ezért volt nehéz szétverni a tömeget.

tevevanegypupu 2009.10.23. 19:10:08

@is:
Tisztaban vagyok vele, hogy a fidesz korulbelul hany szazalekra szamithat igazan. Nem ketharmadra, az valoszinu. Sokan vannak, akik jobb hijan tamogatjak, es meg tobben akik utaljak oket. A jozanabb fidesz tamogatok nem Maria orszagat varjak (hiszen az mar megvan), hanem csak jobb es helyesebb gazdasagi, tarsadalmi es kulturalis iranyitast. Lehetoseget arra, hogy az adottsagainkhoz merten tudjunk boldogulni. Hogy megfelelo es eszszeru egyensuly alakuljon ki a kulfoldi es magyar cegek helyzeteben a piacon. Hogy ami jobb lenne ha megmaradna allami tulajdonban vagy allami iranyitas alatt, az ugy is legyen.
Csodat nem varunk, valtozast igen. Ha sikerul, akkor valoszinuleg mindenki elegedett lehet ugy is, hogy kozben utalja Orban Viktort. Biztos ad ra okot tovabbra is, es lehet majd szabadon haragudni ra 2010-tol ugyanugy.(:

@hapcika:
Ugy latszik aznap a rendorokre is rajart a rud.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.10.23. 19:10:55

@Informer:
Na, megint egy lánglelkű reformer. :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.23. 19:12:37

@Informer:

"ha én műveleti parancsnok lettem volna ott akkor nem gumival lövettem volna közétek hanem élessel."

Én alapvetően abortuszellenes vagyok, de ez esetben, a te esetedben elgondolkozom a dolgon...

hapcika 2009.10.23. 19:13:45

@elGabor: Szerintem apád és anyád tűnik a Kádárizmus hivének. Hazug komcsik, hazug porontya vagy.

Google 2009.10.23. 19:18:15

@hapcika:

Biztos, hogy nehéz volt, de miért kellett szétverni a tömeget?
Okoskodni könnyű, de annak, aki ott volt, hihetetlennek tűnt, szürreálisnak, hogy a saját országába, a saját rendőrsége lődözi és kardlapozza, mert: ki tudja miért?
A sokat emlegetett augusztus huszadika után azt mondták, azért nem tudták kiüríteni időben a teret, mert az kb. másfél órát jelent.
Ehhez képest, három évvel ezelőtt semmi időt nem adtak az elvonulásra.
Meg akarták mutatni, hogy letörnek minket, hogy ők bármit megtehetnek velünk.

Tehetetlen Dodó 2009.10.23. 19:19:03

Nekem van egy Hapcika nevű macskám.
Ettől a hapcikától annyiban különbözik, hogy intelligens, szobatiszta és nem hazudik.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.23. 19:19:08

@hapcika:

Mivel magyarázod, h a bíróság kártérítéseket ítél meg, ha egyszer annyira faszául mentek a dolgok?

"nem, nem, a FIDESZ valójában az emberek 90%-át képviseli (végülis volt Hazaifias Népfront is; egyetlen jelölt, 1191/1196 szavazattal megválasztva)"

Ezen most kacagni kell? Ez afféle szocialista humor?

"Ezt hívják köznapi nyelven provokációnak."

nem, nem ezt hívják provokációnak, baszki, hanem azt, h kiderül rólad a te szájadból, h hazugsággal nyertél választást, aztán mégsem mondasz le. Nah, ez a provokáció, meg az, h a Nagy Imre szobornak ezt mondja a szerelmed:
"Imre, te mit csinálnál?"

hapcika 2009.10.23. 19:22:58

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: Ne hazudozz. Az első idézetet nem én írtam. Nem emlegettem semmi választást, te hazug rühes komcsi!

hapcika 2009.10.23. 19:29:03

Hazugság volt az is, hogy a bírókat megfenyegették és ezért nem itéltek el senkit. A tüntetők közül 240 ember sérült meg a rendőrök közül 480. Tudom a te szemedben nem ember a rendőr, de mond már meg hány tüntetőt itéltek el, mert rokkantra vert egy rendőrt. Úgy látom a hülyeség elszabadult. Nálad állampolgári jog lett a rendőrgyilkolás. Patkány.

hapcika 2009.10.23. 19:36:33

@Google: Az is hihetetlennek tűnik, hogy valaki, mert a rendőr nem enged valamit, akkor rokkantra veri a rendőrt. Olyan jogot szeretnél, ami egyetlen jogállamban sincs. Próbáld meg az angoloknál ugyanezt, gyorsan rájösz, hogy senki se fog melléd állni és senki nem fog jogot emlegetni, mert véresre verték a fejed.

Oblomov 2009.10.23. 19:55:23

@hapcika: Az angolok már több száz éve nyírják a füvet, teáznak és van humoruk. Ja, és van valami kitűzőféle a rohamrendőreiken, mikor bevetik őket.

Bell & Sebastian 2009.10.23. 20:16:01

Bobbyk?

Most kapnak géppisztolyt a fertőzött területeken. És újra erőre éledt az antifasizmus is!

Ki gondolná, hogy összefügg a kettő, nahát! Multikulti az kellene ide is! :))) Hoppá, már van.

hapcika 2009.10.23. 20:24:14

@elGabor: Ez inkább Sólyomra,Pozsgayra Orbánra, Kövérre, Pokornyra, Fürre, Szabad Gyurira hasonlít. Ők voltak párttagok és 3/3 ügynökök. Bocs Morvai Krisztit kihagytam, pedig az ELTE-n úgy lett Kisztitkár, hogy lefeküdt minden párttitkárral.

tevevanegypupu 2009.10.23. 20:28:09

@hapcika:
Ne duhong, felesleges. Maganyosan harcolsz, az tiszteletre melto, de lasd be, hogy remenytelen a kuzdelem.
Itt szeretik az Orban meg Pokorny fele 3per3sokat. Es ha Morvai az egesz egyetemmel lefekve valt kisz titkarra az sem erdekel senkit azok utan, ahogy vedte 2006. oktobere utan a rendorseg altal megnyomoritott vagy igazsagtalanul elitelt embereket.

Tehetetlen Dodó 2009.10.23. 20:29:34

@hapcika: Hol volt Orbán párttag? Veled egy alapszervben?

Invictus 2009.10.23. 20:31:16

@hapcika: Hát ha a többi infód is ennyire hiteles és precíz.. akkor kár rád időt vesztegetni.

reality 2009.10.23. 20:35:01

hapcika elmeroggyant vagy küldték. De még az is lehet, hogy élvezi az egészet. Kis provó. :)
Nem kell vele törődni, a tények nem ingatják meg.

Invictus 2009.10.23. 20:37:10

@Oblomov: Azért mintha Angliában lett volna nemrég egy botrány a G8 csúcs idején, mert a rohamrendőrök halálra vertek egy ártatlan járókelőt... Szóval ez az állatfajta ott sem az értelemről és a visszafogottságról ismert, a hatalom veszett kutyái, kb.
Vagy ott van az amerikai rendőrség, ott is van elég brutalitás. Ja és ott is védik egymást és a mundér becsületét, szóval gyakran megússzák. Tudomásul kell venni, hogy mindenütt sok olyan arc megy rendőrnek, akiknek a mások feletti hatalom érzete a drogja. Persze lehet mondani, hogy minden ilyenre jut 10 normális, biztos, bár a roham-, SWAT- és hasonló egységekre aligha. De sajnos ilyenek is kellenek.

hapcika 2009.10.23. 20:45:26

@tevevanegypupu: Parancsra. A Fidesz parancsára, mint ahogy a Fidesz parancsára ment át a Jobbikhoz, hogy az EP választásokra valami pofásítást csináljon ott.@Tehetetlen Dodó: Nem az MSZMP-ben. Mégis mit gondoltál, csak úgy minden bokorban termett a 80-s években a jobboldali? Nagyon naiv vagy ha elhiszed, hogy ellenzék is volt, legfeljebb Demszky, Kőszeg, Hodosán Róza, a többi párt mameluk volt. A Jogászkollégiumot is az MSZMP KB oktatási osztálya szervezte meg, amit meg Orbánék állitanak az szemenszedett hazugság.

hapcika 2009.10.23. 20:47:58

@reality: Aki velem vitatkozik az tudatlan, hiszékeny vagy bérkommentelő. Te melyik vagy?

hapcika 2009.10.23. 20:49:00

@Invictus: Nehéz elhinni, de tényleg fájdalmas vagy!

Invictus 2009.10.23. 20:54:36

@hapcika: na, hess a kapcsolat.hu-ra. Vagy telefonálj a klubrádióba, mittomén.

tevevanegypupu 2009.10.23. 20:54:38

@hapcika:
Az igaz, komoly, valodi ellenzek a labat nem tehette be 1989 elott Magyarorszagra.

reality 2009.10.23. 21:00:14

@hapcika: Természetesen bérkommentelő. Jó kiegészítő a mindennapokhoz ebben a nehéz gazdasági helyzetben.
Mért te ingyé' csinálod? Hülye vagy(?) :)

Tehetetlen Dodó 2009.10.23. 21:02:17

@hapcika: Kisöreg, nyugodj le. Annyi ostobaságot beszélsz, hogy fájdalmas.
Először azt hittem, hogy egy obsitos munkásőrből átvedlett internetes provokátor vagy, de már látom,hogy csak egy kis ifjúbalos köcsög.
Olyan dolgokról beszélsz, amiről csak bolsi vezetőidtől, hallomásból tudhatsz, úgyhogy menj vissza a kapcsolat.hu-ra okoskodni.

hapcika 2009.10.23. 21:06:02

@tevevanegypupu: Akkor egyetértünk, hogy Orbán csak egy szemét komcsi, akinek az a baja, hogy nem ő volt a rendszerváltás vezéralakja. 90 februárjáig, míg párt nem lett a Fidesz, MSZP tag volt a többi Fideszessel. A Fidesz addig ifjúsági szervezet volt és így oldották meg a párttagságot. Egyébként az MDF ifj.szervezetének szánták, de az MDF nem bírt az SZDSZ-vel és mellé rakták felügyelni őket. 93-ban Antall halála után nem volt olyan politikus aki nem korrumpálta magát a privatizációnál és ekkor léptették elő Orbánt a jobboldal vezérének és lett liberálisból konzervatív a Fidesz.

hapcika 2009.10.23. 21:07:27

@Tehetetlen Dodó: Nem engem vertek át, hanem téged. Vedd már észre te ostoba!

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.23. 21:09:28

@Tehetetlen Dodó: hihetetlen hogy idetalált a szerencsétlen, az emberiesség azt mondatná, hogy békén kell hagyni a szellemileg nem ép polgártársainkat, de hát aki a rebiszes állatokat mentegeti, az ezzel kiírta magát az emberek köréből. faszkorbácsot neki!

hapcika 2009.10.23. 21:11:20

@heima a Cölöpverő: Előkerültél kis hazug komcsi?

reality 2009.10.23. 21:12:45

@hapcika: Kár volt bezárni a Lipótot. Tessék, most már nem csak az utcán rohangálnak a szegény betegek, hanem itt is kommentelnek (lásd hapcika).
Te szerencsétlen, te.

hapcika 2009.10.23. 21:17:27

@reality: Ha valami bajod van menj orvoshoz. Ne nyalogasd a tenyered, ha beleélveztél. Undorító szokásaid vannak!

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.23. 21:17:44

@hapcika: balra át, balra át, áldja meg az Isten Horn Gyulát!

hapcika 2009.10.23. 21:20:27

@heima a Cölöpverő: Mi vagy te, második Majakovszkij?

Bell & Sebastian 2009.10.23. 21:22:23

Hol a faszba' maradt le a többi törpe?

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.23. 21:23:09

@hapcika: egy zsidó zombi, aki zsidó vért akar!

Bell & Sebastian 2009.10.23. 21:25:05

Ápolják tán' a 4.867 db súlyosan sebesült Rebiszest?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.23. 21:26:32

@heima a Cölöpverő:

Sztem az orvos írta föl neki alacsony vérnyomás ellen, h ide járjon.

Ami meg a mentális állapotát illeti, arról nem tehet, h a kedvenc pártja olyan magasba emelte a gyógyszerárakat, h nem telik neki megfelelő mennyiségű adagra.

hapcika 2009.10.23. 21:26:56

@heima a Cölöpverő: Keresd meg ez ügyben Dájcs " Bájgúnár" Tomaszt, vele még össze is feküdhetsz. A Fideszért még buzinak is kiadja magát.

hapcika 2009.10.23. 21:29:39

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: Hol voltál aranyom? Tán eddig nem volt itt lelkitársad, akivel összeadd magad? Pfujjjj! Undorító vagy!

Bell & Sebastian 2009.10.23. 21:31:09

Nini, egy homofób törpe!
Mi folyhatott abban a bányában?
És egyáltalán, bánya? Sötét lyuk, az volt!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.23. 21:32:50

@hapcika:

Téged meg kijafasz tüsszentett ide?
Lendvai gyöngytyúk csőre vagy Nyakó végbélzáróizma.

Miközben rárántasz itt a szado-mazózás közepette, vigyázz, le ne prickold a gépedet, mert éhes szemek várják újabbnál-újabb soraidat

reality 2009.10.23. 21:32:53

@hapcika: Eddig jól szórakoztam rajtad, de most már unlak.
Hess, hess!

hapcika 2009.10.23. 21:34:24

@Bell & Sebastian: Nevezd is meg kire gondolsz. Így az összes ideírogató haverod sértve érzi magát, hogy rá gondoltál.Nagyon óvatos vagy.

Tehetetlen Dodó 2009.10.23. 21:35:48

@hapcika: Na, takarodj haza, kismajom, már kiszórakoztuk magunkat.

Bell & Sebastian 2009.10.23. 21:36:03

A szemmel-verés, egy teljesen új kontextusban, már megérte.

Tehetetlen Dodó 2009.10.23. 21:37:34

@heima a Cölöpverő: Biztos rebiszes a kis köcsög, vagy a pasija, mert annyira szerelmes beléjük.

Bell & Sebastian 2009.10.23. 21:38:11

@hapcika:

De így már egészen más, most lebombáztál, Takonypolc! :)

hapcika 2009.10.23. 21:38:24

@Tehetetlen Dodó: Késő van. Kérd el apu és anyu piros pártkönyvét, rakd a párnád alá és utána tente. Álmodj szép piros csillagokat.

hapcika 2009.10.23. 21:40:27

@Bell & Sebastian: Valami fáj, reumás piros pondró?

Tehetetlen Dodó 2009.10.23. 21:41:45

@hapcika: Mi közöm nekem a szüleid pártkönyvéhez? Gondolod, hogy ideadnák?

A te bolsi dumád is lég ahhoz, hogy vörös csillagokkal álmodjak.

hapcika 2009.10.23. 21:44:07

@Tehetetlen Dodó: Nem értetted a lényeget, tente baba tente.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.23. 21:44:23

@hapcika: A rajtakapott gyermek indulatai bár érthetőek, de oktalanok.

Bell & Sebastian 2009.10.23. 21:48:52

@hapcika:

Magasrangú rendőr, férfi, adminisztratív beosztásban, budapesti, kiváló információkkal, kommunista előélettel, nyugdíj előtti korban, egy gyerek.

Frusztrált félig zsidó antiszemita.

Ez nem semmi, így egyszerre!

hapcika 2009.10.23. 21:48:52

@heima a Cölöpverő: Picinyem, a lényege a dolognak, hogy ne komcsizz vaktában, előbb nézz szét a családban, mert lehet teli van rohadt bolsival. Azokat nyírd ki előbb.

hapcika 2009.10.23. 21:51:00

@Bell & Sebastian: A férfi az stimmel, a többi nem, de előnybe vagyok, mert te meg férfinak se vagy mondható!

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.23. 21:56:06

@hapcika:

Miért szűkre szabott a kibaszott látóköröd?
Hát nem látod, hogy szét akarják rúgni a tököd?
Te meg csak tökölsz, mást sem örökölsz, csak tökölsz
De így migiri-migiri-migiri-migiri-megdögölsz
És megmaradsz lerágott csontnak
Nem kérdezik hol vagy, senki le se szar
Nem leszel bomba, aki berobban a köztudatba

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.23. 22:00:10

ferenc a mi pinochetünk.
igaz posztkomancs és vezérelt, de a miénk.

Bell & Sebastian 2009.10.23. 22:07:37

@vero:

Ha előbb szól, nem verődik akkorát.

hapcika 2009.10.23. 22:07:49

@heima a Cölöpverő: Azért, mert az élet felrúgott, mint kakas a lósz@rt, ne engem hibáztass.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.23. 22:11:48

@teknős: egészen konkrétan 17:50 és 17:55 között volt a lovasroham.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.23. 22:16:12

@hapcika: túl sok a líra és a negédes beszéd!

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.23. 22:17:17

@Bell & Sebastian: kérem vonatkoztasson el a politikai hovatartozástól! csak a szerepeket!

hapcika 2009.10.23. 22:17:47

@heima a Cölöpverő: Berámáztad magad, hogy azt hiszed képbe vagy?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.10.23. 22:23:21

valakit most már konkrétan az ká anyjába..., ööö... ká pártjába kellene..., ööö ká újságjába vagy médiába küldeni, de gecire... :)
csá, hapták ica, takarodj-oszolj, most :)
www.youtube.com/watch?v=Ds_TRSoQkJ0

hapcika 2009.10.23. 22:28:32

@heima a Cölöpverő: A nagyűlés meg 17:40 táján ért véget, de senkinek nem hívták fel a figyelmét, hogy a Deák tér felől komoly rendőri attak várható. Orbán is csak annyit mondott, " a Deák tér tájékán a rendőrök rohamoznak és lehetőleg kerüljék el azt a részt." Pedig elég lett volna arra odafigyelni, mit mond a rendőrségi összekötő tiszt. Azt is tudta, hogy a Kossuth-tériek vadásznak rá, mert megszegte a megállapodást és nem védte meg őket. Mindenesetre a felszólítás ellenére több mint 3000 ember indult meg a Deák tér felé, köztük mintegy 500 Kossuth-téri ésd ezek provokálták ki a rendőrrohamot.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.10.23. 22:43:54

@heima a Cölöpverő:
cö.cö.cö.cö.:)))
juttasd el, lécci, hapcziki-nek a köv. clipet
www.youtube.com/watch?v=h47fNaOb-JU

kicsit sekélyes, de... :)))

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.10.23. 23:43:58

@Bell & Sebastian:

www.youtube.com/watch?v=bsa-MPcv0_E
"It's the sound of one hand clapping"
és még csak nem is kedvenc szám, de még ma van, és bírom, ok meg minden
:)

tevevanegypupu 2009.10.24. 00:41:08

@hapcika:
Orban mindenesetre az egyik legfigyelemre meltobb szemely volt abban az idoben es azota is az. Akarki is volt elotte, a Nagy Imre temetesen mondott beszeddel elkezdett vagy inkabb folytatott valamit. De igen, ugy gondolom, hogy hozzajarult a rendszervaltozashoz. Csodaltam a batorsagat, hogy ilyen fiatal ember letere ilyen beszedet mert mondani egy meg bizonytalan politikai helyzetben.
De csodaltam es csodalom most is Wittner Mariat, Pongracz Gergelyt es mindenki mast, aki felaldozta az eletet az 1956-os forradalomert. Megbecsulesem es tiszteletem Nagy Imrenek, hogy vallalta a halalt, es megprobalok nem gondolni arra, hogy 1956 elott par evvel az o parancsara vettek el mindent falun elo rokonaimtol es zartak oket internalo taborba mint kulakokat. Es nem felejtem el 1957. majus elsejet amit a hiradokban mutatnak..Ha latom azt a tomeget par honappal november 4-e utan, amikor meg javaban folytak a koncepcios perek es kivegzesek, akkor azert ertem azt is, hogy jelenleg miert vagyunk ebben a helyzetben, hogy Kadar utodai iranyithatjak az orszagot.
Es ezt azert reszben koszonhetjuk Demszky Gabornak, Hodosan Rozanak..de Koszeg Ferencnek nem. O mas. Mint ahogy Orban is az.(:

kispista2 2009.10.24. 10:17:11

@hapcika: Nagyapád 44-ben a provokáló zsidókat lőtte a Dunába, akik rossz helyen voltak és a becsületes nyilasokat zavarták? Ahol gyalulnak, ott hullik a forgács? Minek mentek a dunapartra, tudhatták hogy így járnak majd, nem?

hapcika 2009.10.24. 10:55:14

@kispista2: Ha jól értem, akkor nem értettél semmit. Ennyi ésszel még tökgyalunak is kevés vagy!

hapcika 2009.10.24. 11:27:20

@tevevanegypupu: Pedig Kőszeg Ferencet kergették a rendőrök, nem Orbán Viktort. Írtad, hogy csodáltad Orbánt a 89.06.16.-i beszédéért. Én nem, mert ott voltam 88.06.16.-án a Nagy Imre megemlékezésen. Orbánék a rendőrök mögött voltak és elbámészkodta az egészet és futnia kellett a rendőrsorfal után, eléjük szaladt és már vitte két rendőr. Még erősen fogniuk se kellett. Demszkyék véresek voltak, bedagadt szemük, arcuk, mindegyiküket cibálták, vonszolták a rendőrök egyedül Orbán ment a saját lábán, mosolyogva. Akkor lépett ki a Fideszből Hodosán Róza és soha nem bocsájtotta meg Orbánnak, Kövérnek,Fodornak és Molnárnak a verést, ezért veszett össze Kis Jánossal, mert őt hibáztatta, hogy a Fideszt Demszkyék nyakára küldte.
Könnyű volt bátornak lenni Vikinek, mert ha utána olvasol, kiderül az újratemetést a Politikai Bizottság utasítására az MSZMP KB szervezte meg és Orbán úgy került a képbe akkoriban, hogy olyan ember kellett, aki fiatal és a személye nem hozható össze az MSZMP-vel. Pozsgay ajánlására került be és a beszédet Bereczék írták. Jutalmul kapta az oxfordi utat, de a Jogászkollégium csak főiskolai diplomát adott és az egyetemet még nem végezte el, ezért félévkor eltanácsolták Oxfordból, Soros meg fizetett, hogy ki ne derüljön a dolog. Akkoriban sokan kaptak ilyen ösztöndíjat a szervezésért, de az Orbáné azért volt egyedi, mert Horn az orra alá dörgölte mindig, ha a Parlamentbe beszólt az MSZP-nek. Ezért támadták Hornt és Megyót is a Fideszesek, bár Megyó más eset, őt inkább látszatból, de az más eset.

tevevanegypupu 2009.10.24. 11:48:34

@hapcika:
Tudom, hogy Demszkyeket parszor megvertek, Hodosan Rozat is.
Nem tudom ki mennyit kapott es kivel mit csinaltak a rendorsegen, de tiszteletem mindenkinek aki megemlekezett 1956-rol. Aki ott volt akkor sokat kockaztatott fuggetlenul attol, hogy fizikailag bantalmaztak-e vagy sem.

A kesobbiekkel lenne a baj, a rendszervaltas utani idoszakrol. Azt nagyon maskeppen latjuk, arrol nem erdemes vitatkozni. Demszkyt nagyon nem kedvelem fopolgarmesteri minosegeben, mivel latom, mennyire tonkrement Budapest, mennyire nem ert hozza. Ami pedig politikai elkotelezettseget illeti, az meglehetosen megvaltozott, tehat szimpatiat nem erdemel.

Koszeg Ferenc maradt aki volt,
nem csatlakozott az mszp-hez, megfelelo tavolsagot tartott az szdsz-szel is, miutan ok igen. Es az a cikk a tavalyi ES-ben Magyar Balintrol es tarsasagarol szinten nagy elszantsagra es batorsagra vall..Magyart tamadni nem veszelytelen dolog. Manapsag fordult a kocka: a rendszervaltokbol lettek megszallott hivei annak az eronek es eroszaknak, ami ellen annak idejen felleptek. Hogy miert csatlakoztak hozza azt csak ok tudnak megmondani.

Nem kell ahhoz a fideszt vagy Orbant kedveli, hogy elismerjuk azokat, akik a koalicio es a jogtalansag ellen barmikor is szoltak.
Nem a szocialdemokraciaval vagy a liberalizmussal van baj, hanem azokkal, akik nalunk azt a latszatot probaljak kelteni, hogy ezt ok kepviselik. Magyar modra.

betyár (törölt) 2009.10.24. 12:01:08

@hapcika:

Újból egy sértett eszdéeszes! Ki küldött elvtárs? Ez lesz az irány: a fideszben nincsenek beépített emberek, mert mindet az emszeempé küldte, de különösen az Orbánt:(( Tanulság: semmi különbség az emeszpé és a fidesz között, de bezzeg a hős demszkyhodosánmagyarbálintstb. És ha kell Kis JÁnost is odadobjuk.

Csak azt nem értem, mire ez a nagy igyekezet?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.10.24. 12:17:58

@hapcika: mindig is mondtuk itten, hogy a ballibek és a Jobbik szinoptikus.

Most akkor miért nem érdem, hogy OVi szoci ügynök volt? Hát hiszen eddig azt mondták a modernizáció és minden jó útjának.
Konzisztencia, elvtárs, konzisztencia!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.24. 12:20:27

@vero: kérem, kérem, milyen pinochet a mi ferencünk? akiről beszél, az a világtörténelem egyik legfontosabb figurája. milyen lenne maga szerint a világ egy totál komcsi dél-amerikával? 30 éve. kemény, mi?? :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.24. 12:21:15

@betyár:
de szép dalokat tud maga, a kutya is tudja? :)

tevevanegypupu 2009.10.24. 12:35:34

@hapcika:
Az itt irkalo idosebb korosztaly mind megeri am a penzet. A szocializmusban szinte mind toltottunk be a rendszer szempontjabol fontos posztokat. Peldaul jomagam az uttoroknel az orsi naplot vezettem, voltam notafa is. Kisz titkar sajnos nem lehettem, pedig szerettem volna, ok ugyanis bent lehettek a tanari konferenciakon es idonkent reszketeg hangon szot emelhettek.(:

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.24. 12:37:08

@Grift: persze, persze.
de hát mi egy ánti világban élünk.
tessen megfordítani az előjeleket.
csak a szerepek, tartalom nélkül. mint ferenctestvér.

hapcika 2009.10.24. 14:02:22

@betyár: Mindig is utáltam Kis J., Tölgyessy és Halmai müködését. Kár, hogy Demszkyék nem vették észre, mindegyik az MSZMP KB valamelyik intézeténél, vagy közvetlenül a KB valamelyik osztályán dolgozott. Ezekbe az intézményekbe csak párttagsággal és valamelyik pártszervezet ajánlásával lehetett bekerülni.87-től kezdve kezdődött el az adatok ferdítése, hogy jobb színben tünjenek fel. Kövér például azt írta az első képviselői önéletrajzában, " 85-ben a szarvasi táborban mi gondoltunk először arra, hogy a Kisztől független ifjúsági szervezetet alapítsunk." Ez így nem igaz, mert először MK Közgazdasági Egyetem 1983 májusában tartott Kisz tisztújító gyűlésen hangzott el. Igaz ezen résztvett Kövér is, de mivel végzős volt, ő már a "nyócker" párt és kisz küldöttségének volt a tagja és az ő elitélő nyilatkozata, amit hátbatámadásnak vettek a volt társak, nyitotta meg a támadást az egyetemi Kisz vezetőség ellen. A küldöttgyűlésen ott volt Kövér bátyja is, Szilárd, aki elég mocskos besúgó pártállásba volt a Taurus budapesti gyárában. Idő szépiti az emlékeket, de azokkal akikkel kibasztak az ifjúkomunisták ( neked Fideszesek) azok nem felejtenek.

hapcika 2009.10.24. 14:07:23

@tölgy: Milyen értelemben írod a konzisztenciát?

hapcika 2009.10.24. 14:14:44

@tevevanegypupu: Nem biztos, hogy jó lett volna, ha Kisz titkár lettél volna, mivel csak szavazáskor mondhattak annyit, igen, egyetértek. Ha mást mondtál, már nem voltál Kisz titkár.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.24. 14:14:56

@hapcika:

"Orbán úgy került a képbe akkoriban, hogy olyan ember kellett, aki fiatal és a személye nem hozható össze az MSZMP-vel. Pozsgay ajánlására került be és a beszédet Bereczék írták"

Hát te egy komplett hülye vagy! Még hogy Orbán beszédét Bereczék írták. LOL

Annyi fasságot hordasz össze, és persze mind ellenőrizhetetlen, h megáll az ember esze.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.24. 14:34:30

Ez az idióta manipulátor a legócskább trükköt alkalmazza. Beír jónéhány olyan információt, amiről mindenki tud, amit ismerhetünk más, hiteles forrásból, aztán közé lopja az ordas-mocskos hazugságait, amit persze egyetlen hiteles forrásból sem tudunk ellenőrizni, de a rendszerfelépítmény a benne lévő valós összefüggések miatt mégis "hitelesíti" a hazugságot.

Aki ezt nem látja át, és felül ennek a hétpróbás fajankónak, az jobb, ha elolvas néhány könyvet a hazugság természetéről, és a provokátorok módszereiről.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 14:41:59

@betyár: nem jó megfejtés, ugyanis emberünk erősen cigányozott (nem itt, hanem a sárdobálón), tehát nem lehet szdszes. Igazából minden politikai csoportból magára szedte a negatívumokat, egyszerre harcos antikommunista (persze mindenki komcsi rajta kívül) és ítéli el az "utcai csőcseléket", cigányozik, bátor antifasiszta stb stb. Egyszóval bolondnak mondanám.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 14:43:13

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: minden prolikocsmában van egy ilyen megmondó guru, az egyiknek bekötötték most a netet, de minek.

Google 2009.10.24. 14:48:07

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:

Ja, malacka, de most ezt kell terjeszteni, ez a Párt érdeke:
Egyik kutya, másik eb,
mennyekbe a Jobbik megy.

Simán végignéznék, hogy tarol a Jobbik, csak a Fidesztől vegyen el.
Sötétség délben, emlékszik?

hapcika 2009.10.24. 14:51:59

@tevevanegypupu: Baj az, hogy nem Magyar Bálintot kellene támadni. Az SZDSZ-ben olyan marakodás zajlik, ami már szánalmas. 87 végén próbáltak kapcsolatot keresni Orbánék, Demszkyékkel. A közvetitők Kis János, Tölgyessy Péter és Halmai Gábor voltak. Ezért mozdították el őket. A Beszélőhöz meg végképp nincs közük Orbánéknak, már 4-5 éve publikáltak benne Magyar Bálinték. 87 nyaráig a Taurus nyomdájában nyomták ki egyrészét, mert a stenciles példányok egy idő után olvashatatlanok voltak. Akkor nyáron nyomta fel a nyomdavezetőt a Kisz titkár, mert félreértette a pártképzés anyagát. A nyomdász egyben az MHSZ lövészklubjának is a vezetője volt, a kisz titkár követelte, hogy a fegyvereket adja át neki, mert titkos feladatot kell végrehajtani. A titkárról mindenki tudta, hogy 3/3 ügynök és egyben Kövér bátyjának a haverja. Kövérrel azért kell vigyázni, mert ő nem 3/3 volt, hanem titkosszolga, ezért van a parlamenti bizottságban benne. Titkosszolgálatnál volt még Eduardo Rózsa-Flores, Simicskó, meg Demeter Ervin is. A jobboldalon lévőket a Hazafias Népfrontba gyűjtötték össze. Ha megnézed a jelenlegiek közül kik dolgoztak a HF-ben dobsz egy hátast. Az MSZP.nek csak egy hibája volt, hogy itt gyültek össze a technokraták, a szakemberek. Még most sincs jó gazdasági és pénzügyi szakember a Fideszben ( Matolcsyt vagy Vargát ne emlitsd) Csikán Attila óta. Csikán azt mondta 2000-ben soha többé Fidesz és ha ez így van, akkor Matolcsy harmadszor teheti tönkre az országot.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 14:56:43

@hapcika: "Csikán" a jó kurva anyád proli paraszt

Google 2009.10.24. 14:59:38

@hapcika:

Hogy jött ki ez a " Matolcsy harmadszor teheti az országot tönkre"?

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 15:02:04

@Google: kb félévig volt MEH politikai államtitkár 90-ben, ez a selejt ebből kihozta, hogy egyedül csődbe vitte az országot. meg 2002-ben is hatalmas csőd volt a 4% gazd növ.

hapcika 2009.10.24. 15:07:37

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: Neked mint kis pisisnek azt hazudnak, amit csak akarnak. Nézd meg a felvételeket. A tribünön ott állt az egész Politikai Bizottság, kirendelték az összes KB tagot, vagy 50000 3/3 felügyelt, munkásőrök voltak civilben és aki normális volt az el se ment, mert tudta, hogy pártrendezvény zajlik. Orbán akkor még nem volt szónok, hadart, elnyelte a szavakat, sokszor érthetetlen volt amit mondott. 2002-ig nem ő írta a beszédeit. Pl: 98 és 2002 között Tölgyessy. Neki köszönheted, hogy jó szónok lett a Vikikéd. A tudásod nagyon gáz!
Hé, malac, te szopni jársz ide???

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 15:18:38

@hapcika: "A tudásod nagyon gáz!" mondja ezt az a faszparaszt, aki nem tudja leírni Chikán Attila nevét.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 15:21:33

@rajcsányi.gellért (ergé): Rózsa Misi utálta a cigányokat?

abandi 2009.10.24. 15:34:43

@hapcika:
"87 végén próbáltak kapcsolatot keresni Orbánék, Demszkyékkel. A közvetitők Kis János, Tölgyessy Péter és Halmai Gábor voltak. Ezért mozdították el őket."

Én úgy emlékszem, hogy '88-ban még bőven a szadesz ifitagozata volt a fidesz.
Mesélj, még!

hapcika 2009.10.24. 15:51:48

@Google: 90-ben Antall Jóska főgazdasági tanácsadója volt Ő szervezte meg a gazdasági élet átalakítását, mint láthatod sikerrel. Ne figyelj heimára mert akkor még nem volt MEH. Kádár B. és Bod-Péter mindennap panaszkodtak Antallnál, hogy a tejfölösszájú ne parancsolgasson egyetemi tanároknak. A végeredmény ismert.2000-ben Csikán Atilla összeveszett Orbánnal, mert nem volt hajlandó részt venni a min.bér duplájába emelésében és nem értett egyet a lakástámogatás fedezetnélküli bevezetésével. Visszament tanárnak. Orbán ott bízta el magát, hogy azt hitte a GDP igen magas eredménye kitart, míg beindul egy kis visszaesés után a gazdaság. Nem így lett. Matolcsy és Varga minden igyekezete kevés volt a min.bér káros hatásainak kivédéséhez. Dupla lett a munkanélküli segély, emelni kellett a szociális segélyeket, jött a diákhitel, a munkanélküliség csökkentésére a közalkalmazotti szférába bevittek 80000 embert, köztük 28000 tanárt. Ezt mind az adóból fizetni kellett, meg kell most is. Az adó meg nem jött, mert adókedvezményeket adtak, a dupla min.bér miatt kevesebb adó lett, a vállalkozásokban megnőtt jelentősen a feketemunka. Végén amit kiadtak eredményeket nem voltak valósak, mert az igazi adatok titkosítva lettek. 2001-ben már látszott az MSZP fogja nyerni a választásokat, de amikor ősszel Némethtel tárgyalt Kovács, majdnem kitudódott minden, mert Németh paprikavörös fejjel rohant a tanácskozásról és annyit mondott: Nincs normális ember aki vállalná, ilyen körülmények között. Megyó meg elvállalta, igaz kemény feltételekkel. Csak később tudódott ki, hogy megegyezett Orbánékkal és az egész választási cirkusz csak kamu volt. László Csaba agyon kozmetikázta az évvégi eredményt, így lett 4,2% a GDP, pedig mint Bokros mondta egyik nyilatkozatában, valójában 2,6 % volt. Cserébe a Fidesz megszavazta a 100 napos programot. Nem is lett volna baj, ha Orbán teljesíti Megyó kérését, mármint, hogy kilincseljen az Uniós országokban MO érdekében, Orbán meg csak siránkozni tudott. Megyó berágott és véget vetett a Kulcsár-üzletnek, de nem volt elég kemény és futni hagyta őket. Ennyi elég azt hiszem és harmadjára nem kell az országnak Matolcsy, se Varga másodszor.

hapcika 2009.10.24. 15:57:31

@abandi: Kis maflám! A Fideszt 88 március végén alapították, az SZDSZ-t 88 novemberében. Tudom sokat hibázom, de előbb nézz utána mindennek.Még valami, ha a Fidesz az SZDSZ ifitagozata, akkor miért vettek részt Orbánék az első lakitelki találkozón 87. szeptemberében.

hapcika 2009.10.24. 16:01:47

@heima a Cölöpverő: Na végre. Mostmár tudom, te meg malac ugyanazok vagytok, csak más nick néven. Még mindig gáz vagy!!!!

betyár (törölt) 2009.10.24. 16:02:24

@Grift:
Á a kutyám öt éves, neki már nem kellett ezeket énekelnie az úttörő táborban.

hapcika 2009.10.24. 16:06:15

@heima a Cölöpverő: Miből gondolod, hogy cigányoztam? Látom, szövegértési nehézségeid vannak. Ez is gáz.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.10.24. 16:09:47

@hapcika: konzisztens értelemben.

A konfabulációja legjobb része OVi jogász főiskolai diplomája. Mer' hogy olyan nem volt akkoriban.

Egy kicsit túljátssza, öreg tréfamester. Kevesebb több lenne.

betyár (törölt) 2009.10.24. 16:11:11

@hapcika:
Csak nem te is ott ültél ezeken a kiszes bulikon? Fordítottad szorgalmason Hegelt a feje tetejéről a talpára?
Arról most ne beszéljünk, hogy milyen kiváltságolt helyzetet jelentett, ha valaki a hatvanas-hetvenes években diákként lovaglással és tenisszel múlatta az idejét, majd a nyolcvanas években maoista tüntiket szervezett:(( Az volt ám a hősiesség, beleborzongok még a gondolatba is.

abandi 2009.10.24. 16:12:22

@hapcika:
Haggyuk a megszólításokat...
Ellenben regéljen arról, hogy miért indult a fidesz önálló pártként az első szabados választásokon?!

betyár (törölt) 2009.10.24. 16:19:36

@hapcika:
Ó elolvastam a beírásaidat. Sajnos későn. Tiszta kúl vagy.

tevevanegypupu 2009.10.24. 16:21:02

@hapcika:
Mindegy mi volt s hogy volt, nem lehet tagadni, hogy Orbanek kormanya (s Chikan Attila(:) jobb volt mint az Antall vagy a ket koalicios kormany..Antallnak ennyi jutott, o igy is ott van a tortenelemben akarhogy is alakult az MDF sorsa, Hornet nem tudom, de neki annyi elismeres azert megis jar, (a multjat most hagyjuk) hogy igyekezett megorizni az ajropai demokratizmus latszatat. Hogy akkora okor parasztot tett meg belugyminiszternek mint a johumoru Kuncze, az azert a rovasara irhato. Bokrost ezuttal nem bantom, van neki kulon posztja, ahol ostorozni lehet. De Horn meg stilusaban is ugyesebb es elfogadhatobb volt mint a "demokrata" Gyurcsany..es az szdsz. De persze csak ha veluk hasonlitjuk ossze. Az szdsz egyebkent sajat magat tette tonkre, ahhoz nem sok koze volt Orbannak, neki a kisujjat sem kellett mozatnia azert, hogy multbeli idosebb tarsait az orszag kozvelemenye oda tegye ahova valok. A sullyesztobe.

hapcika 2009.10.24. 16:22:24

@tölgy: Pedig a Jogászkollégiumban csak ezt a képesítést lehetett kapni. A végzettséggel az államigazgatásban lehetett elhelyezkedni, pl tanácstitkárnak. Ez megfelel a mostani jegyzői állásnak. Orbán mikor 87-ben végzett, azonal beiratkozott az ELTÉ-re. 89-ben még csak harmadéves volt és ezért rakták ki Oxfordból, Soros minden igyekezete ellenére. A Jogászkollégium átképzőközpontként is üzemelt, nem csak bentlakásosként. Az egész az ELTE ÁJK-hoz tartozott és ott Sólyom és Bihari volt az úr/elvtárs.

betyár (törölt) 2009.10.24. 16:28:32

@betyár:
Nem 80-as, hanem a 70-es években maoista tüntiket szervezett

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 16:29:36

@hapcika: takarodj már innen te kamu szar, itt van bazdmeg www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_kpv.kepv_adat?p_azon=m017 sokadjára égsz be totál egyszerű tényekkel, ide nem lepukkant csöves alkeszek járnak, akiket lehet oltani, és Chikán professzor miniszter úr még mindig nem "csikán", ezért rohadj el élve patkány.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 16:30:56

@hapcika: az egész reakciót egy ember írja, nem tudtad?

hapcika 2009.10.24. 16:31:00

@tevevanegypupu: Gyurcsányt hagyjuk, ne itt emlegessük.Ő vetett véget a 2002 Fidesz- Megyó- MSZP paktumnak. Nem kellett volna megegyezni Orbánékkal az MSZP-nek. Ha akkor az átadás/átvételt nyilvánosságra hozzák és nem titkosíttatják le az AB engedélyével,másként értékelnénk jó néhány szereplőt.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 16:35:30

@hapcika: értsd már meg bazdmeg hogy ez itt senkit nem érdekel. itt a viktor kutyái vannak, és nagy ívben szarik mindenki a paktumra. vár a kocsma!

abandi 2009.10.24. 16:37:45

@hapcika:
Itt és most tisztázza valaki hozzáértő a Bibó kollegisták (vez.: Stupmpf István) szerepét a Jogi Egyetem akkori szervezetében!

abandi 2009.10.24. 16:40:31

@heima a Cölöpverő:
A gép előtt is lehet inni!
Éngöm érdekel a trüszivadász...

hapcika 2009.10.24. 16:41:10

@heima a Cölöpverő: malacka! Ne idegeskedj, árt az idegeidnek. Azt írtam google-nak, hogy 1990- től Antall Jószka (nem hiba) FŐGAZDASÁGI TANÁCSADÓJA VOLT. Ő vezényelte le az ipar és a mezőgazdaság szétverését. Csikán egyébként 2000- ben Bokros szerint 9,3% GDP emelkedést produkált és ezt vitte le Matolcsy 2,6%-ra 2002-re. László Csaba kozmetikázta 4,2%-ra. Vegyél be egy nyugtatót, de vörösbort ne igyál rá, mert akkor nem használ a bogyó! Hülye komcsi Poronty!!!!!

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 16:45:15

@hapcika: tudom, hogy ez neked még itt, de ez az internet, aminek megvan az a csodája, hogy visszakereshető, hogy mit írtál:

"Ne figyelj heimára mert akkor még nem volt MEH"

Linkeltem Matolcsy hivatalos életrajzát, ahol egyértelműen leírja, hogy a MEH-ben volt államtitkár. Azaz hazudtál, mint egy igazi kommer.

abandi 2009.10.24. 16:45:16

@hapcika:
Bod Péter Ákos csak "postás" volt?
Mesélj!

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 16:46:13

@hapcika: és tényleg menj már innen a faszba. ott a sárdobáló, a kettősmérce, a vastagbőr, egy csomó selejt hely, mind az Igazságra várnak.

abandi 2009.10.24. 16:51:49

@heima a Cölöpverő:
"Bolond beszéd, de van benne rendszer..."
Az a jogászkollégumosbizbasz...

hapcika 2009.10.24. 17:07:51

@abandi: 83-ban alapították az ELTE-s hallgatók kérésére. Az itt tanulókat előzetesen Sólyom és Bihari szürte. Csak főiskolai diplomát adott, mivel nyugati mintára szervezték. (college= főiskola)
Az akkori államigazgatás középszintű vezetőit képezték itt. Mint írtam elhelyezkedhetett tanácstitkárként. Az átkosba a tanácstitkárok írták a hangulatjelentést a hármas ügyosztályoknak.( Magyarán, ügynökök voltak)
A jogászkollégim az ELTE leányszakja volt, mert Sólyomék felügyelték a szakmai munkát, Sólyom nem csak a KB-nak dolgozott, hanem a HF-nek is, pontosabban Pozsgay felügyelte. Itt tanított Kéri( ő volt OV o.fője), Lengyel, Stumpf, Paczolay, Bihari, Szájer,Schlett, meg az összes számításba jövő államigazgatási, gazdasági, pénzügyi szakember. 88 februárjába rendelték át Kövért nevelőtanárnak. A Bibó István nevet 88 októberében vette fel a Jogászkollégium, addig vagy Jogászkollégium néven futott, vagy ELTE Jogászkollégium. Dájcs Tomasz már nem tudta befejezni és a nehezebb ÁJK-hoz meg nem mert belefogni. 94-ben kényszerítették Szájerék az egyetemre.

hapcika 2009.10.24. 17:11:26

@heima a Cölöpverő: 90-ben nem volt MEH. Érthető vagyok, fitymafejű! Akkoriban nem is volt miniszter, csak FŐTANÁCSADÓ!

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 17:12:35

@abandi: ennyire ne süllyedj már le, könyörgöm.

(szak)kollégium-college-főiskola, iszonyat durva logika :D:D:D

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 17:15:24

@hapcika: másodjára mondom, ez nem olyan mint a kocsmában, hiába mondod a hülyeséget kétszer, hátha nem veszik észre,

ad1: nem mondta senki, hogy miniszter volt, államtitkár volt

ad2: méghozzá 90-ben, a MEH-ben. Ott van a hivatalos életrajzában. Tény.

Ezt mondják hazugságnak, régi komcsi módszer!

hapcika 2009.10.24. 17:24:02

@heima a Cölöpverő: Meg ott áll még néhány hangzatos cím, tartalom nélkül. Az akkori Meh megfelel a miniszterelnöki titkárságnak. Az igazi MEH Stumpf szüleménye, ő csinált kancelláriát belőle. Én is tábornok vagyok, tudtad?

abandi 2009.10.24. 17:31:05

@heima a Cölöpverő:
Nem is!
Csak tudod, én is ott voltam mint alja-részeges egyemista és a családom, tanáraim óvva figyelmeztettek, hogy ne!
Mert az emdéef a Haza...

polgári per 2009.10.24. 17:34:42

@hapcika: Mirol beszelsz ??? Orban velem egyutt diplomazott az ELTE-n 1987-ben. A szakkollegium az egyetem resze, egy kollegium, ahol lakni lehet, Menesi ut 12. ELTE diakok jarnak oda.

abandi 2009.10.24. 17:40:01

@polgári per:
Na végre !
Én is így tudtam, illetve vmi "önképzőkör" volt...

hapcika 2009.10.24. 17:46:28

@abandi: Tudsz valami jót is mondani az ipari és gazdasági miniszterségéről. A "taxisblokád" idején neki volt az ötlete, hogy az üzemanyagárak emelkedése ellen dobják be a hadsereg üzemanyagkészletét. Ezért "szőkítettek" az ezredesek és ezért nem büntették meg őket. 94 után Keleti György rakott rendett. Kekeckedni mindenki tud, de teremteni kevesen. Hát, BPÁ nem tartozik az értékteremtők közé.
A honvédségről jut eszembe tudtad, hogy az Orbán bányák a Felcsúti kivételével mind jól felszerelt honvédségi kőbánya volt? Az uzsai, a süttői és a későbbi tulajdon az ódörögdi, mind honvédségi volt. Az uzsai és az ódörögdi az útépitések stratégiai kőszállítója, a süttői a kohászatnak és a cukorgyáraknak szállított meszet. Értéküknek a huszadrészét fizették értük az ódörögdiről meg az a hír járja elég volt egy pisztolyt szorítani Balogh úr fejéhez és ő ingyen odaadta.

hapcika 2009.10.24. 17:47:51

@polgári per: Én is ezt írtam. A végzettséget ne firtassuk jó!

hapcika 2009.10.24. 17:57:28

@polgári per: Most látom ki van itt! Te is külön órákat kaptál? Neked is Kéri volt az o.főnököd? Vagy neked Stumpf Pista, vagy Pöcsösmari Zitus? Jobbat, ami hihetőbb!

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 18:00:32

@hapcika: ezt már nem magyarázod ki, hazudtál kis kommer, azt állítottad, hogy nem volt MEH, meg nem volt államtitkár, most meg már az a szöveg, hogy az a MEH nem a mai, hát mit se mondjak, gyenge.

Bell & Sebastian 2009.10.24. 18:01:40

Nekem már hánynom kell, úgy szédülök!
Könyvben kéne kiadni ezt, nagyon fogyna.

abandi 2009.10.24. 18:06:41

@hapcika:
Hogyne:
BPÁ: Összehívta az akkori összes állami nagyvállalat vezetőjét és közölte velük, hogy: Maguk mocskos pufajlások el lesznek takarítva!
És elkezdődött a "privatizáció"...
Az a kőbányás dolog meg nem az itteni 20-30 éveseknek való...
Inkább részvényeznek és nem járnak a tecsóba. Tecsőt se néznek...
Félreértés ne essék:
Maga csak úgy emlékezik és itt senki sem kommenistázta le a kedves édes sanyát...
Tudja:
Fiatalság bolondság...
Amennyiben -erre a koleszes bulira kihegyezve a dolgot- megbukik, akkor sincs semmi baj.

Google 2009.10.24. 19:18:57

@hapcika:

Tehát a lényeg a lényeg: Bokros nézőpontjából ilyen a világ. Ő már csak tudja, mikor mennyi volt a hiány. 2002-ben a 100 napos program igaz, jól megdobta, akkor még azt hihettük, Medgyessyék tudnak valamit, de kiderült, nem, csak a népeket veszik meg éppen. Aztán az egészet ráfogják Matolcsyra, Chikánra, Vargára.
Jó vicc.

hapcika 2009.10.24. 19:38:52

@abandi: Kissé elmentél félre. Nem ezt írtam BPÁ-ról. Semmi tapasztalatod nincs azokról az évekről, de a tudásod úgy állitod be mint fellebezhetetlen ítéletet. Nem vagy nagyképű? Én tisztába vagyok azzal kik írogatnak ide, de te nem tudod felmérni kinek írsz. Csak a piszkoskodás marad, a másik lealázása. Összevissza forgatod a szavaimat, mint malacka, de semmi lényegest nem tudsz felmutatni , amivel előbbre jutna a vita. Írod , hogy az a kőbányás dolog nem az ittenieknek való. Az ittenieket miért nem érdeklik milyen emberek vezetik őket? Nem kell az erkölcs, pedig ennélkül a szabadság szabadossággá válik. Ha nagyon érdekel olvasd el Csernyisevszkij tanmeséjét a mocsár lecsapolásáról. Mielőtt idegrohamot kapnál közlöm, Csernyisevszkij dekabrista volt és nem kommenyista és nem ismerte Rákosit mert a cár végeztette ki még anno az 1820-as években. Gondolom nem olvasol Tolsztojt, Csehovot, Gorkijt, Bulgakovot, mert orosz írók és akkor már az ugyanaz, mint a szovjet. Szerintem azt se tudod ki volt Mihail Romm és az összes ismereted onnan származik, hogy a lengyel, lett, észt litván szidhatja, akkor te is szidhatod. Ha rákérdeznek a Benes-dekrétumra, olyan hülyén és bután nézel, mint OV, amikor rákérdeztek nyugati barátaink. Nagyon elfogultak vagytok, bár történelemből nagyon gyenge eredményeket mutattok fel, mert sose szerettétek az olyan tantárgyakat, amelyek csak konkrétumokat tartalmaznak és sok számot, de nem lehet halandzsázni, ezért szívesen elhiszitek vezetőitek minden hazugságát és röhögve seggberúgjátok az objektivitást. Ha megakarom sérteni a fideszest, az mondom neki, hogy egy sörösló butaságával és szemellenzőjével rendelkezik. Miért buksz majd el? Mert az élet objektív, te meg csak a szubjektivitásig jutottál a tanulmányaidban. Az életnek tanulunk?

abandi 2009.10.24. 19:42:54

@hapcika:
Köszönöm a válaszát, de...
Hogy a faszomba engedhették a horngyuszit internettó közelbe????

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 19:45:28

@hapcika: írtam már, nem figyeltél, ide csupa fideszes köcsög jár, akik szeretik ha kizsákmányolják őket, meg hogy kik vezetik őket, ha fideszről van szó, sőt azt se érdekli a népet, hogy ki milyen kommer volt a 80as években. értetted, senkit nem érdekel az Igazság?!

hapcika 2009.10.24. 19:52:31

@Google: Nem fogtak rá senkire semmit. Már leírtam mi volt az ok. Erre mondta Gyurcsi, erre az egyezségre, hogy ember még nem csinált ekkora böszmeséget mint mi és az MSZP együtt hazudta a Fidesszel, hogy minden rendbe van. " és hazudtunk éjjel-nappal. László Csaba kozmetikázása így szólt: "trükkök százait vetettük be és közbe nem csináltunk semmit." Így is le lehet írni az öszödi beszédet. Nem írtam soha, hogy ez a 7 év csak a Fidesz hibája. Én azt mondom a Fidesz és az MSZP hibája, amikor ránk kényszerítették a paktumukat és együtt hazudoznak azóta is. 2003-ban a Jobbikot alapították, 2007-ben az LMP-t és mindegy minek hívják a kis pártot, biztos lehetsz benne olyan emberek irányítják, akik a Fideszből mentek át az évek során.

Google 2009.10.24. 19:52:40

@hapcika:

Eddig is (2002-2009) ilyen kritikusan szemlélte a világot? Vagy csak most rágott be, hogy a Haladók már nem vonzanak akkora tömegeket?
Azt látjuk, hogy a fideszesekben nem bízik, a szocikat bírta, bírja? Velük szemben is szokott kritikákat megfogalmazni?

abandi 2009.10.24. 19:55:17

@heima a Cölöpverő:
Én nem politizálok, de azon belül Jobbikos vagyok...

Tehetetlen Dodó 2009.10.24. 19:55:46

@hapcika:
"Én tisztába vagyok azzal kik írogatnak ide, de te nem tudod felmérni kinek írsz"

Kisöreg, te még a helyesírás alapszabályaival sem vagy tisztában.

Ha kompenzálni jársz ide, rosszul teszed, itt sose lehetsz te májer, ennyi szemellenzős, buta jobber között, nem érik fel ésszel a te szellemi nagyságodat.

A kapcsolat.hu, az a te világod.

Ott Fároszként világíthatod be a terepet, mint az értelem fáklyavivője.

hapcika 2009.10.24. 19:56:09

@heima a Cölöpverő: Na, elmegyek, nehogy megbüntessenek és ne nyalogasd a tenyered éjszaka, mert nem tudhatod mitől ragacsos.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 19:56:35

@hapcika: sokadig beégés, de az LMP-t 2008 őszén alapították. nem unod még a folyamatos hazudozást?

és ugye nem fogsz ideszokni?

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 19:58:21

@hapcika: megbüntetett már az élet, nem kell neked már büntetés.

ne is gyere vissza.

abandi 2009.10.24. 20:01:35

@hapcika:
Ezt a hosszút meg szerintem mappában tartogatja a kérdezőknek, tegnap óta.
Sebaj!
Ezt az Elte-s jogi "altanácsadóságit" azért futassuk már végig!
Magán kívül is!

hapcika 2009.10.24. 20:05:28

@Tehetetlen Dodó: Te abandi vagy? Mert tisztába lehetnél, hogy van a válaszok közt olyan is aminek a címzettjének személyes választ küldtem!
"Pharos-ként világíthatod be a terepet, mint az értelem fáklyavivője."
Pharos világítótorony volt, nehéz lett volna vinni. Ebből is látszik, ha a füledbe világítanak zseblámpával, akkor csillan meg értelem a szemed mélyén, feltéve, ha nincs teli fülzsírral a füled.

hapcika 2009.10.24. 20:10:27

@abandi: Kevesen vagytok és még nem elegen. Mindenki hozzon gyorsan egy-egy embert!!!
Ne feledd! Nem az számít mit gondolsz rólam. Nem is az számít mit gondolnak rólam. Én már tudom ki vagyok!

Tehetetlen Dodó 2009.10.24. 20:10:51

@hapcika: Haver, ha nem értesz valamit, ne írj róla.

Tehetetlen Dodó 2009.10.24. 20:11:32

@hapcika: "Én már tudom ki vagyok!"

Sz@r lehet.

abandi 2009.10.24. 20:15:56

@hapcika:
Ne igyál többet ma már!
Vagy, ha még is, akkor teregess kifele!
Én bírom a susnyás dumádat!

Google 2009.10.24. 20:33:52

@hapcika:

Fideszesek irányítják a Jobbikot, LMP-t, gondolom, az MSZP-t is, mert miért ne.
Eddig úgy tudtuk, az MSZMP-ből szivárogtak be minden pártba, hiába, változnak az idők...
Abandival szép barátságnak néznek elébe.

hapcika 2009.10.24. 20:38:19

@Tehetetlen Dodó: Azt értem, hogy hülye vagy csak a méretét nem tudom felmérni, mert beláthatatlan. Öcsi, menj aludni.

Tehetetlen Dodó 2009.10.24. 20:39:49

@hapcika:
Hú, ez ütős volt!
Nyomjál még valami szellemeset!

tevevanegypupu 2009.10.24. 20:40:03

@hapcika:
Gyurcsany koztorvenyes bunozo. Rola csak ennyi es nem tobb.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.10.24. 20:50:30

"ne etesd, mert ide szokik"

ez a mondás járta tardán a trollokkal kapcsolatban

abandi 2009.10.24. 21:02:46

@hapcika:
A te riposztjaid elég sekélyesek.
Ahhoz tehetség kell!
A nagytudásúak megkapargatják majd a koleszos beszéded, és lesz jaj...

(Egyébként leszarom az itteni 20-30 éves "konzervatívokat"!)

Tehetetlen Dodó 2009.10.24. 21:02:49

@ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget:
Jogos.
De az ember esendő és néha visszaszól, persze tök fölöslegesen.

hapcika 2009.10.24. 21:04:31

@Google: Nem az MSZMP-ből szivárogtak be minden pártba, hanem az MSZMP-t próbálták felosztani a 47-es pártviszonyoknak megfelelő módon. Aztán kitalálta, hogy ő bizony szociáldemokrata ( Bíró korszak), aztán Pozsgay kitalálta legyen két nagy párt. Igen, de Biró kiengedte az MDF-ből a kisgazdákat, a kereszténydemokratákat és a szociáldemokratákat. Rögtön fújjoltak, 47-ben a komcsik, a szociáldemokraták és a Nemzeti Paraszt Párt győzött és sehol se volt Tildy a kisgazdákkal. Addig tanakodtak míg nem tudták visszacsinálni, de ellenőrzés képpen az MSZMP mondta meg kik legyenek a vezetők. Az egyetlen párt volt, ahol mindenki tudta az egész vezérkar 3/3 ügynök volt. Nagy Ferenc is, Zsíros Géza is, Vörös Vince is, Torgyán Józsi is meg Jakab istván is. Bírót leváltották és bíztak abban, hogy valaki valamit kitalál a frissen alapított MSZP ellen. Jött is Sólyom a megszövegezett 4igenes kérdésekkel. A AB elnökként regnáló Sólyom a népszavazás után megmagyarázta, nem is arra szavaztunk, mint amit próbálunk belemagyarázni. Így eset, hogy a parlament és a pártok fölött nincs ellenőrzés és a választásokon az MDF-ben lapuló 80-90000 ügynök győzelembe hajszolta a volt MSZMP-s tagokat. 90 július végén nem teljesítette az ügynöksereg követeléseit és azok kiléptek a pártból. Ősszel már alig nyertek valahol az önkormányzati választásokon. 94-ben már alig kerültek be a parlamentbe.

hapcika 2009.10.24. 21:54:43

@abandi: Miért kaparnák meg? Ha megkaparják, legfeljebb megkérdezem, miért verették meg rendőrökkel a feleségem és még van jó néhány kérdésem a kollégista ifjúkomcsikhoz. Vagy itt a szólásszabadság úgy működik, hogy én csak azt írhatom, amit engedtek? Nem vagytok ti eltévedve? Ti írhattok, amit akartok, de aki visszaír, vagy nektek nem tetsző emlékeket ídéz fel, akkor azt el kell tiporni, belé kell fojtani a szót és véletlenül valakivel vitába száll, akkor 8-10 kommentelő próbálja innen elűzni. Ez a nagy szólás és véleményszabadságotok!!!
Miért nem csináltok külön oldalt, ahova csak olyan embert vesztek fel, aki a ti nótátokat fújja, jelszóval levédve, hogy tudjam az nem az én területem. A kapcsolat.hu-n is ezt csinálják, mert az MSZMP és a KISZ utódpártjainál, szervezeteinél csak így működik a szólásszabadság. Nem meggyőzzük, hanem elűzzük. Nem is tudom miért szidjátok a baloldalt, mikor ti se vagytok jobbak. Orbán féle szép új világ, ahol szabadságát mindenki megélheti, már akinek a "nagyvezír" megengedi. Mondok egy példát a meggyőzésre. 98 és 2002 között minden kormányülés anyagát titkosították 80 évre. Az éves beszámolók, ÁSZ jelentések titkosítva vannak, 2002-s átadás titkosítva lett. A KSH jelentésekben szereplő adatok valódíságát akkor lehet ellenőrízni, ha a titkosítást feloldják. Minden év februárjában OV éves országértékelőt tartott és tart még most is. Mi a bíztosíték arra, hogy a valós adatokat elemzi, ezt csak a titkosítás feloldásával lehet ellenőrízni. Így könnyű azt mondani, hogy nem hazudtam, pedig igen, csak még nektek nem jutott eszetekbe azt mondani OV-nek, hogy vírítson a bizonyítékaival. Van az alany, van az állítás és..., csak ebből a két szóból állhat a mondat. Olyan számomra a hozzáállásotok, ne értsd félre, mint amikor a tolvajt kisértékű lopáson kapják, de ez csak szabálysértés. Te is tudod, én is tudom, hogy tolvaj, de nem mondhatjuk neki, igen te loptál, te tolvaj vagy. A lopás szót még mondjuk is, de a tolvajt jelzőt nem. A tolvaj szó erkölcsi itélet, viszont a törvény erkölcsileg nem itéli el a lopáson kapott embert. Na, most leírtam miért lopnak MO-n olyan sokan, mert ha kisértékű a lopás az szabálysértés, nem bűn és ettől függetlenül még parlamenti képviselő is lehet. Te is gondolkozz bátran, hidd el szabadabb ember leszel, ha kimondod az meg a szabadság, csak hozd egy tető alá az erkölcsödet, a lelkiismeretedet, meg a társadalmi erkölcsöket. Ha ez sikerül , tudsz élni a szabadságoddal.
Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig!

abandi 2009.10.24. 22:11:21

Gondoltam, hogy ami késik az nem múlik, mert már mi gépelünk...
De itt tényleg rossz helyen jár a késői elkeseredettségével (tételezzük fel...).
Mindenkit értek kisebb-nagyobb igazságtalanságok a trolibuszon, de ez senkit nem jogosít fel orbánviktor mocskolására.
Remélem ebben egyetértünk.
Na, majd hétfőn le lesz alázva, tényekkel...

hapcika 2009.10.24. 22:11:23

@abandi: Még ezzel tartozom. Ifjúsági szervezetként indult, de történt egy hiba. 90 januárjában volt a megfigyelési ügy, amit nem vett be az SZDSZ. A lényege az lett volna, hogy az MDF-t liberális színben tüntessék fel. Nem ették meg a Szadeszosok a maszlagot és kellett egy párt, amelyik elaltatja őket. Akkor küldték haza OV-t, ott volt a Fidesz és gyorsan pártot csináltak belőle 90 februárjában. Volt ám meglepetés 93-ban, mikor fordult a Fidesz, volt ám átrendeződés. 94-ben meg nézett a SZDSZ, hogy épp csak 8%-t kapartak össze, annyira szétszedte őket a libsi dumával a Fidesz. Horn vette őket pártfogásba és bújtatta el az MSZP háta mögé. Hogy miért szánta meg Kunczét? Talán azért, mert akkoriba nagyon fájt a nyaka Gyuszinak!

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 22:20:01

@hapcika: nem tudom ki mondta neked, de itt nincsen szólásszabadság, ez itt fideszes magánterület, elnézted a házszámot!

hapcika 2009.10.24. 22:20:19

@abandi: Nem értettél. Én a véleményemet képviselem, nem a sértettségemet. Ti, viszont nem így álltatok hozzá. Védjétek jelszóval a Reakciót. OV-t nem kell mocskolni, be mocskolódott nélkülem is. Te ne vitasd az én jogomat a véleményem leírásához, hanem mutasd meg milyen tisztán OV. A tisztán szót nem úgy értem, hogy kimosdatod. Végül egy régi mondás, nem dakota. Csendes tengerek nem nevelnek ügyes tengerészeket. Na, csá!

hapcika 2009.10.24. 22:22:27

@heima a Cölöpverő: Elfelejtetted levédeni jelszóval a területet, addig meg szabad a gazda. Tudod, mint a kapcsolat.hu-n. Csináld, mert ez így álszent nagyon.

abandi 2009.10.24. 22:25:49

Nézze!
Oly sok közleménnyel szórta meg az itt téblábolókat, hogy ihaj!
Remélem nem tudják megcáfolni az állításait.
Mert akkor végre világos lesz mindenkinek, hogy miként keveredtünk ebbe a szarba.

abandi 2009.10.24. 22:29:02

@hapcika:
Oké, Pajtás!
Fingjunk bele a kádba!

hapcika 2009.10.24. 22:38:01

@tevevanegypupu: Látod nem vittek el, mert Gyurcsányt köztörvényesnek nevezted. Nem piszkoskodtam veled, mert ez a véleményed. Ha viszont én leírom a véleményem, miért baj? Mert én másképp látom a világot? Hol itt a demokrácia, hol van a szólásszabadsád? Én nem azért itélem el OV-t, mert megalapította a Fideszt, mert hívő lett, hanem azért, mert munkája során átlépett jónéhány szabályt. Most bűnös vagyok azért, mert más a véleményem.

hapcika 2009.10.24. 22:47:49

@abandi: Mindenkit meg lehet cáfolni. Én csak itt makogok egy nem nagyon ismert oldalon, ő viszont egy apparátussal felfegyverkezva kiáll a nagy nyilvánosság elé és már nem ér semmit a szavam. Ez viszont nem ér meg annyit nekem, hogy feladjam magam, eldobjam az erkölcseimet. Én ilyen vagyok, ilyen voltam húsz évesen is, nem akarok változni. Az ember gerinces élőlény, nekem megvan a gerincem, aki meg gumira cserélte, azt csak sajnálni tudom. A trolis hasonlat nem jó, ez elvi kérdés.

abandi 2009.10.24. 22:58:55

@hapcika:
Na, ugye!
Senki sem kérte a fényképes pártigazolványod, és beszartál álmodban.
Itt a tények, logikával-műveltséggel keverve sikkadnak el...
Remélem az erőszakosságod ésszel-tényekkel is párosul, mert különben a legaljasabb szóbeli aláztatásnak leszel kitéve...
Szerintem: Te megelmeháborodtál...
(a nagy társadalmi presszióban)

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.24. 23:29:54

@hapcika: ha itt nem találtad meg a demokráciát meg a szólásszabadságot, akkor miért nem mész máshova? főleg ha ez egy nem nagyon ismert oldal, mi értelme itt a Szent Harcnak?

tevevanegypupu 2009.10.24. 23:51:22

@hapcika:
Nem irtam szemelyedre nezve semmi sertot, legalabbis nem volt szandekomban. Ha jol emlekszem, azokrol irtam meg a velemenyem, akikrol beszelunk.

abandi 2009.10.25. 02:23:59

@heima a Cölöpverő:
Na igen...és két napja.
Itt a gréczy sem tudott volna ennyi szart a ventillátorba hajintani ilyen röpke idő alatt...
/Hajrá Jobbik, kutyaütők!/

hapcika 2009.10.25. 07:05:58

@tevevanegypupu: Azt kérdeztem tőled, miért baj, ha más vélemémyem van?

hapcika 2009.10.25. 07:15:10

@abandi: Semmi tényt nem írtál. Csak próbáltál erről az oldalról elmozdítani. Mi ez a hétfővel való fenyegetés? Többször írtad már, hogy minek leszek kitéve hétfőn. Miért is és kik azok, akik hétfőn legaljasabb szóbeli aláztatást mívelik majd velem. Fenyegetés a szólásszabadság része? Pénzért mindent!!!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.25. 07:16:23

Ez a baller troll honnan keveredett ide?
Csak jelzem, ilyenkor látszik, hogy a moderálást nem véletlenül találták fel. A "párbeszéd" egyes szakaszai mindent alulmúlnak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.25. 07:20:12

@hapcika:

alig tíz sorban ennyi ténybeli tévedést, ferdítést, hazugságot így egyben rég olvastam bazmeg. De a korábbi beírásaid is ilyenek.

Ja, MEH 1990. május 31. óta van.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.25. 07:22:59

Mondjuk egy igazi abandi-hapcika deathmatch-et szívesen végignéznék, két féltudású, amint vörös fejjel hülyézi egymást, nyamm, nyamm. hadd fröcsögjön, aminek fröcsögnie kell.

tevevanegypupu 2009.10.25. 08:50:22

@hapcika:
Nem baj ha mas velemenyed van, barataim, ismeroseim sot csaladtagjaim is nagyon sok mindenben maskeppen velekednek mint en. Arra viszont kivancsi lennek valoban, hogy het ev elmultaval, mikor az altalad kedvelt partok szinte eltunnek a kozeletbol a teljesitmenyuk alapjan, miert latod ugy, hogy errol nem ok maguk tehetnek?

Google 2009.10.25. 09:19:32

@tevevanegypupu:

Hapcika kicsit féloldalas. Egyik oldalnak nagyítóval szemléli a hibáit, szörnyülködik picit, másik oldal viszont nincs, így hibái sincsenek.
De mondja csak a mondanivalóját, mártírokra nincs szükségünk.
Nehogy azt higgye, hogy valaki bele akarja fojtani a szót, benne ne maradjon valami!

hapcika 2009.10.25. 09:23:16

@mavo: Irigykedsz ránk, mert halévány fingod nincs miről vitázunk?! Ma te leszel szolgálatbaqn az alulképzett bérkommerek közül? Melyik hantesüzletbe dolgozol mészároskám?

hapcika 2009.10.25. 09:32:16

@Google: Olvasd el mit írtam. Mindkét oldalt hibáztatom a 2002-s paktum miatt. Gyurcsány azért maradt ki, mert az MSZP részéről Kovács, Lendvai kötötte, na meg a Megyó. László Csaba később elismerte, hogy kozmetikázták az eredményeket. Origon volt erről egy sorozat olvasd el, nagyon tanulságos.

Google 2009.10.25. 09:42:19

@hapcika:

Jó, hogy mondod.
Ha Orbán tényleg nem ment bele a kondíciókba, utána miért híresztelték azt, hogy pszichológushoz jár, mert?
Soha nem fogom elhinni, hogy 2002-ben nem akartak volna nyerni, de azt sem, hogy a szavazatok ennyire nem számítanak, a paktumoké a világ csupán.
Az origo-s cikket olvastam, de veled ellentétben, László Csaba szavaiban is kételkedhetek, nem?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.25. 09:59:37

hogy ez az ember nem fárad bele a szüntelen alakváltozásaiba?! hihetetlen. :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.10.25. 10:48:23

@Grift: az írása alapján nem egy munkásőr nyugger. Troll ilyen kollégium - college - főiskola szöveggel nem jön, mert kész lebukás.
Inkáb egy Kende- vagy Bartus-féle fazon lehet.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.25. 10:50:36

@tölgy:
én ilyenkor mindig falafelt orrontom.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.10.25. 12:07:49

@Google: hát igen, Falafel kollega nagy szerepjátékos. :)
süti beállítások módosítása