Azt mindig is tudtuk, hogy a magyar kreatívok - a vásári kikiáltók és cégérpingálók nagypofájú modern utódai nevezik így magukat - tehetségtelen senkik, akiknek a Müszi-reklám óta nemigen volt egy jó ötletük sem. Azt is tudtuk, hogy ha bármi, akár érintőlegesen is, kapcsolódik a magyar államhoz, azt nyugodtan lehúzhatjuk a klotyón. Mindebből következően az igazán gáz dolgok abból sülnek ki, ha a magyar állam rendel meg valami reklámot. Így történt ez az Extremely Hungary című, New Yorkban és Washingtonban megrendezésre kerülő magyar kulturális rendezvénysorozat esetében is, amely - a projekt honlapján megtekinthető Pa-dö-dö-klip mellett - az alábbi videóval igyekszik megszerettetni kis hazánkat az amerikai nagyközönséggel:
Kedves olvasóink szerint - az állami pénz mellett - mi jár a klip készítőinek?
Az utolsó 100 komment: