Polanski bűnös!
2009. október 03. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Polanski bűnös!

  Nem értem ezt az egész Polanski ügyet. „Jaj szegény filmrendezőt lecsukták” - ezt harsogja a média és már kezdtem volna megsajnálni, mert a tudósításokból nem derült ki, hogy miért csukták le. Aztán végül találtam egy cikket, ami részletesen leírta a történetet. Aszerint Polanski leitatott egy 13 éves lányt, aztán drogot is adott neki, végül megerőszakolta. Ezt úgy hívják, hogy kiskorú megrontása. Lehet, hogy van olyan kultúrkör, ahol ez nem számít bűncselekménynek, de itt Európában és Amerikában az ilyesmi súlyos bűncselekmény. Pedofília például.

  Lehet mondjuk úgy szépíteni a történetet, hogy a kislány már nem volt szűz, legalábbis ezt mondta, de attól még nem menthető fel az a figura, aki ezután a lerészegített lánnyal szexuális kapcsolatot létesít. Ez akkor is bűncselekmény, ha a lány beleegyezett. Tehát Polanski bűnös, ezen nincs mit szépíteni.

  Mégis miért lett hirtelen rengeteg ember erőszak- és pedofíliapárti? Mert Polanski híres rendező, nagy művész? Vagy mert titokban sokan azt gondolják, hogy minden nő kurva? Egy 13 éves pedig már érett nő? Vagy az erőszak belefér?

  Ha visszagondolok 13 éves koromra, akkor tény, hogy ebben a korban már félig érett egy nő. Az osztályban minden lány szerelmes volt, reggeltől estig erről beszélgettünk, szerelmes leveleket kaptunk és írtunk. Már lassúztunk is, az Edit pedig csókolózott az úttörőtáborban. Pontosan tudtuk, hogy mi az a szex, mindenki látott már pornóújságot, a többség pedig pornófilmet is. Elszívtam már egyszer egy cigit és megittam fél deci bort is. Én hoztam el az oviból a kisunokatesóimat. Egyedül használhattam a BKV-t, volt aki már melltartót hordott, nővé váltunk. A Giziről pedig az terjesztették az iskolában, hogy pezsgősüvegeket dug fel magának. Tehát egy 13 éves lány tényleg félig felnőtt, de csak félig. Egy 13 éves lány nagyzol, ha megkérdezik, hogy szexelt-e már: simán azt feleli, hogy igen, mert azt hiszi, hogy azt kell felelni. Egy 13 éves lány szerelmes minden férfiba és fiúba, aki nőként kezeli. Azt hiszi, hogy ő lesz a férje. Egy 13 éves lány naív, mint egy kisgyerek, közben pedig már nő is. Befolyásolható, leitatható, elvarázsolható. Lázad és fél még. Aki egy 13 éves kislányt elcsábít, az egy aljas gazember.

  Egy ilyen kislányt erőszakolt meg Polanski. Nem menti fel az, hogy művész. Az se menti fel, hogy az édesanyját megölték és az se menti fel, hogy az állapotos feleségét meggyilkolták. Semmi se menti fel. Ha az ő ügyét relativizáljuk, akkor nincs erkölcs és nincs jogállam.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr391422367

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Előítélet 2009.10.05. 09:50:38

A hétvégén volt bőven időm, hogy elmenjek moziba és megnézzem a District 9 nevű amerikai filmet. A film maga (szerintem) pocsék volt, nagyon untam, de a tartalma és mondanivalója igencsak elgondolkoztatott. A poén nem akarom ellőni, röviden, ami a beje...

Trackback: A szüzességárus 2009.10.03. 20:30:02

 Jött hozzánk a krimóba eggy üzletenber, aki felajálotta a lányának a szüzességét eggy bizonyos összegér, hogy legyen mit a neveltetésére költeni, meg a tejbe apritania, amikor már felnő, de monta a Ferenc, hogy értelmiségi szempontbol az a bizony...

Trackback: Pedofília és Polanski 2009.10.03. 15:58:31

Valahol a pszichológia fejlôdésében a gyermekkori traumák kihatása a felnôtkorra szépen lassan bizonyított tény lett, így a gyermekkor fokozott védelme egyre nagyobb hangsúlyt kapott a modern nyugati társadalmakban. Ettôl teljesen függetlenül a gyermek...

Trackback: Miért kell megbüntetni Roman Polanskit? 2009.10.03. 15:04:10

Így szombat délelőtt talán nem felesleges elgondolkoznunk kicsit azon a jelenségen, ami Roman Polanski letartóztatása és lehetséges börtönbe csukása körül kialakult. A tényeket mindenki ismeri - több évtizeddel ezelőtt Polanski leitatott, bedrogozott é...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.06. 15:12:33

@kackia:
ugyan már, hagyja ezt a tökkelütött vereskatonát, annak egy yab-yum is díszbaszás. :)

kackia 2009.10.06. 15:59:39

@Grift: yab-yum!!! Ha csak a hús szemeivel nézzük, akkor ne is csodálkozzon senki, hogy csak csak profán aktust lát ott, hol mély szakralitás a tartalom.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.06. 17:56:05

@kackia:

Boccaccio tudtommal análról nem írt, tehát nem liberó, hanem csak balos.

Ja, és nem a templomi szobrokról mondtam, hogy seggbekukis. Ettől függetlenül sok helyen csinálták a hónap egy bizonyos szakaszában, de ez is mindegy.

Amúgy keleten minden ment nem is rövid ideje, pl. animál cuccok is, és nem tudom, hogy vagy vele, de ez a szopásos ügy elég fura, már úgy értem, hogy 50 év, meg minden. Már ha a holló pozitúrára gondolok, na mindegy, elkanyarodtunk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.06. 18:03:52

@tevevanegypupu:

ennél egy cseppet bonyibbnak tűnik az eset, például ha már mindenáron, akkor lehetne anyuka és Nicholson felelősségét is firtatni, meg Anjelicáét, aki benyitott, aztán otthagyta őket mégis.

Most az ügyet a karrierje miatt kalapálgató bírót (meghalt azóta) ne is említsem.

Persze, hogy bűnös, de a bűnösség foka nem triviális, és az sem, minek kell ezen baszkódni 30 év után, pláne, hogy a sértett sem akarja már annyira a megtorlást, noch dazu mint maga írja, a médiafelhajtás rosszabb volt, mint az egész eset. És ha jól értem, Polanskit is megviselte (meg is érdemelte - _akkor_).

Csak persze könnyebb nagy hévvel ordibálni, mert ugye híres zsidó bácsiról van szó.

tevevanegypupu 2009.10.06. 18:35:13

@mavo:
Szoval csak azert valt ki olyan felhaborodast az emberekbol Polanski esete mert o zsido? Inkabb azert mert vilaghiru, ha mar valami mellekes okot is keresunk.

nénike · http://mandiner.hu 2009.10.06. 19:50:58

Ma éjszaka a legdurvább Polanski film lesz látható az M2-n. Undorító, kegyetlen és mégsem lehet nem megnézni.

Keserű méz.

tevevanegypupu 2009.10.06. 20:10:27

Nem undorito, de nagyon provokativ.

Tehetetlen Dodó 2009.10.06. 20:41:14

@nénike: Fogadunk, hogy lehet nem megnézni?!

tevevanegypupu 2009.10.06. 20:42:09

@Elpet:
Pedig ha megnezne meg tisztabb kepet kapna Polanskirol. Az egyik szineszno
Emanuelle Seigner a felesege, a masik pedig Kristin Thomas Scott, Az angol beteg egyik foszereploje volt. Erdekes latni, hogy egy keseru, fizikailag mar
nem ep ferfi hogy tudja megzavarni, megrontani egy artatlan, butuska hazaspar eletet.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.10.06. 20:52:54

@tevevanegypupu:

Nem akarok tisztább képet kapni Polanskiról. Egyszerűen nem vagyok rá kíváncsi. Attól, hogy valaki az emberi gondolkodás perverzitásának újabb és újabb bugyraiba néz bele, nem lesz bölcsebb. Nem kell minden lapos kő alá benézni.

tevevanegypupu 2009.10.06. 21:00:36

@Elpet:
Nem lapos az a ko, inkabb nagyon is megvagdalja az ember talpat ha ralep. Mar jo regen lattam a filmet, de azt tudom, hogy utana hetekig beteg voltam, lelkileg elegge megviseli az embert. Nehezen tudja kivonni magat a hatasa alol.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.10.06. 21:11:25

@tevevanegypupu:

Ön tudja, miért jó ez magának. Én hiányérzet nélkül kihagyom.

tevevanegypupu 2009.10.06. 21:21:13

@Elpet:
Megegyszer nem neznem meg. De akkor jonak igerkezett, es tulajdonkeppen az is. Es hat latszik, hogy hiaba jott rendbe latszolag Polanski elete, a rossz szellemei gyotortek es gyotrik tovabbra is.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.06. 22:33:57

@tevevanegypupu:

"Inkabb azert mert vilaghiru, ha mar valami mellekes okot is keresunk. "

A "híres zsidó bácsi" kifejezésből melyik szó jelenti azt, hogy nem híres?

Egyébként halgattam a BBC adását, és még Amerikában sem egyértelmű az emberek véleménye.

Mondjuk ha már szóba kerültek a zsidók, meg a Holokauszt.

Pont olyanok is bírnak a nem elévülés mellett (nem gyilkosságró van szó, azt azért próbáljuk nem észrevenni), akik úgy egyébként zsizsegnek, hogy hát de miért kell öreg embereket bántani, ha újabb feltételezett gyilkost próbálnak bíróság elé állíttatni, lásd Zentai ügy.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.06. 22:40:47

@ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget:

tizenegyesekkel 4-3, Gulácsy hármat fogott, a cseh kapus csak kettőt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.06. 22:41:23

@mavo:

ja, amúgy Zentai esetében is az elévülés híve vagyok, ez lemaradt.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.10.06. 23:12:15

@mavo: igeeeeeen :DDDDDDDD
mekkora cucc volt mán, baszkiiii!!!!
nem győzöm a sereket hová rakni :)

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.10.06. 23:20:17

Aki Polanskit bántja, magát az Istent bántja. És nem örül neki, annyit elárulhatok:

csucsuka.blog.hu/2009/10/06/vampirok_balja_10

tevevanegypupu 2009.10.07. 00:19:44

@mavo:
Venseges ven embereket birosag ele lehet allitani, de bortonbe zarni felesleges. Eleg ha nyilvanossagra kerul mit muveltek. Foleg ha nem is szazszazalek, hogy valamiben is tettesek voltak.
Az egesz Polanski ugyben ami nem volt korrekt, az Svajc viselkedese. Igy csapdaba csalni valakit nagyon jellemzo az alamuszi svajci bagazsra.
Mindig aljas tarsasag volt, most sem hazudtoltak meg magukat.
Polanski megerdemli a birosagi targyalast, de nem ilyen modszerrel kellett volna elfogatni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 08:19:59

hehehe! ezt az ostobaságot! nem lehet megnézni a keserűt! jujj, a pokolba néz be! hát ez kész! csak egyházzenei fesztiválon ülni komolykodó képpel. micsoda seggek!
dosztojevszkíjt se tessenek ám olvasni, csupa borzalom! LOL

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 09:17:05

www.mno.hu/portal/667906
"A zsenik és az őrültek között alig van különbség, főleg, ha a génjeiket nézzük – adta hírül a brit sajtó a Semmelweis Egyetem kutatási eredményeit. Kéri Szabolcsnak és kutatócsoportjának először sikerült bebizonyítania, hogy egy génvariáns egyszerre lehet felelős a zsenialitásért és az elmezavarért is. Úgy vélik, a kutatás eredménye magyarázatot adhat arra, hogy a zseniknek tartott művészeket miért jellemezte önpusztító magatartás."

a fentieket persze eddig is tudtuk, már lombroso is kéjjel boncolgatta a dolgot a lángész és őrültségben. csak azért másoltam be, mert a "tudományban" nagyon hisznek a kockafejűek.
mi a teendő? megszüntetjük a művészetet, hiszen az, az értékesebbjét nézve, nem rózsaszín marcipán krisztusokról szól? mert ugye beteg emberek, beteg agyalmányaira nincs szükség. vagy csak azokat a műveket zárjuk ki amelyeket valóban a törvényekbe ütközők írtak? a geci villon, most rábaszik! vagy mi van azokkal, akik jelentős életművük mellett mondjuk a politikai állasfoglalásukkal többet ártottak a közösségnek, mint ez az análkanos kis törpekajmán. mondjuk nádas. ne olvassunk nádast? vagy ne nézzük meg a szegénylegényeket /a többi úgy sem nézhető/, mert mikibácsi egy szemétláda? ne olvassunk dobait, mert bebaszva csúnyán viselkedik/dett?/ az éjszakában? ne szeressük darvas ivánt, mert patkány volt 57-ben a börtönben+szdsz? és lehetne folytatni a lap aljáig. most akkor mi van?
tessenek már tudni leválasztani az alkotót az önálló életet élő produktumról
ha ez nem sikerül, akkor tahók tetszenek maradni. :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.10.07. 10:01:07

@Grift: az a rossz hírem, hogy ez a kapcsolat már a görögök óta közismert. Van is jó szavuk rá, mania.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 10:06:39

@tölgy: még rosszabb hírem van. már a barlangfestő sámánokat is hülyének tartották. :)
lombrosót csak azért említettem, mert felettébb mulatságos dolgok vannak benne. pl valaki, akkoriban ismert művész, aki magnak képzeli magát és nem mer kimenni az utcára,. mert attól tart, hogy felcsipegetik a verebek, és hasonlók. :)

tevevanegypupu 2009.10.07. 10:25:18

A nagy muveszek, zsenik sokszor csapnivaloan ostoba es gonosz, onzo emberek maganeletukben. Nok nyakan eloskodve, oket zsarolva, semmibe veve alkotjak remekmuveiket, embereken taposva haladnak a halhatatlansag fele. Thomas Mann sem sorolhato a makulatlan jellemek koze peldaul..
Es hat ugyanez vonatkozik a nokre is. A legtobb vilaghiru muveszno, irono is divanyrol divanyra szallva erkezett el muveszete csucsaira, szoval ok sem erik meg nagyon a penzuket hetkoznapi mercevel merve. Minden tiszteletunk azokat illeti, akik ezekkel a hihetetlen tehetsegekkel kibirjak a mindennapokat..(:

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.10.07. 10:25:22

@Grift: "már a barlangfestő sámánokat is hülyének tartották." - nem mondja, maga még emlékszik azokra az időkre?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 10:28:14

@tölgy:

előre leírtam a válaszát! :)))
nem, voltam barlangfestő sámán, mély révületben. :))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 10:31:30

@tevevanegypupu:

nem éééérti!? igaz művet, csak igaz ember csinyáhat!!

tevevanegypupu 2009.10.07. 11:10:06

@Grift:
oldalt megjelent itten valami amit nekem tetszett cimzeni, de nalam meg nem olvashato..De akarmit is irt, fogadja azonnali es oszinte tiltakozasomat!((:

tevevanegypupu 2009.10.07. 11:12:46

@tevevanegypupu:
Na most mar latom. Milyen jo, hogy latatlan tiltakoztam mar joelore.
Jo emberek unalmasak, nem alkotnak, a szocialista tarsadalmat epitik teglarol-teglara, fantaziajuk annyi van mint Lendvai Ildikonak.((:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 11:13:21

@tevevanegypupu:
grift, tágult szemmel: maga hat a blogmotorra! :))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 11:14:29

@tevevanegypupu:
szerintem lendvainak több fantáziája van, mint itten némely betonfejnek.

tevevanegypupu 2009.10.07. 11:23:22

@Grift:
Lendvai lopni mindenesetre nem lopik mint palyatarsai kozul szinte mindenki. Semmi elvetegseg csak a fanatizmus meg a munka. Savonarola sorsara jut elobb-utobb. A Kossuth teren a szovjet emlekmu mellett.(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 11:51:06

@tevevanegypupu:
na, maga is aztán... nem hallott még könyves kálmánról? :)

tevevanegypupu 2009.10.07. 11:52:12

@Grift:
Meghalt Konyves Kalman, oda az igazsag.(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 11:58:56

@tevevanegypupu:
zavaros eszű némber, az szent istván volt! :)

Leskelődő 2009.10.07. 12:05:57

Ugyan, ne fáradjanak. Szellemét a tűz nem égeté meg.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 12:09:48

@Leskelődő:
kérem, ne idézze itten addi endrét, az egy tábeszes, cionista, lump, alkoholista rongy volt! :)

tevevanegypupu 2009.10.07. 12:16:41

@Leskelődő:
igaza van,o egy masodik tuz csiholoja!

@Grift:
Kihagyta a selyemfijut. Na persze Brull Adeltol szivesen elfogadott volna maga is egysmast!

tevevanegypupu 2009.10.07. 12:19:10

@Grift:
Szent Istvant megolte egy vadkan, forro olmot ontott a fulebe, nyugodjek szegeny bekeben.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 12:21:23

@tevevanegypupu:
és mindez a radványi sötét erdőben...borzalom! még jó, hogy megfestette a kirohanását a paál lászló!

Leskelődő 2009.10.07. 12:28:45

@Grift: Tévedésemért elnézést kérek. Igazából Dosztojevszkijt akartam volna felidézni:
"Mi az - hökkent meg hirtelen -, csak nem felejtettem el Kolmikoffnak szólni, hogy Dunyocska is... De milyen ideges vagyok - tette hozzá merengve, miközben a káposztavágó kés nyelét háromszor egyforma ütemben beledöfte a vénasszony hasába. Olyan, mint a főzelék - villant át rajta, de csak egy pillanatra."

kackia 2009.10.07. 12:30:03

@Grift:"pl valaki, akkoriban ismert művész, aki magnak képzeli magát és nem mer kimenni az utcára,. mert attól tart, hogy felcsipegetik a verebek, és hasonlók."
Ezt a borzalmas érzést én is átéltem már, volt idő amikor előszeretettel bekapkodtam be, úgy kéthetenként 1000mg-os LSD bélyeget és egyszer azt hittem magamról, hogy egy eldobott banán vagyok az út szélén,olyan érettebb pöttyös, de mikor jöttek a madarak a sirályok az nagyon megrémisztett, mert kezdtem elfogyni.
Senki se vizualizálja magát banánnak, vagy magnak az út szélén, sok,veszéllyel társulhat ez a szellemi állapot.

kackia 2009.10.07. 12:40:29

@kackia: "bekapkodtam be" ez valóban pszichodélikus .

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 12:45:02

@kackia:
annyit áruljon el nekem, minek lsd abba, aki így is csak banánnak képes képzelni magát? legalább egy főemlős, vagy ilyesmi.
milyen emberek tudattágítanak, beszarás.
:)))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 12:46:10

@Leskelődő:
azt hiszi lépre visz egy kafkának álcázott szöveggel?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 12:48:14

@kackia:
egyébként, csak figyelmeztetem: itten olyan emberek vannak, akik nem néznek meg egy filmet, mert rosszember csinálta. itt lsd-zik? maga banán maradt? :)

kackia 2009.10.07. 13:01:11

@Grift:"annyit áruljon el nekem, minek lsd abba, aki így is csak banánnak képes képzelni magát? legalább egy főemlős, vagy ilyesmi.
milyen emberek tudattágítanak, beszarás."

Csak játszod a butát.

Légy egy fűszálon a pici él
S nagyobb leszel a világ tengelyénél.

József Attila

Nem én kiáltok

Nem én kiáltok, a föld dübörög,
Vigyázz, vigyázz, mert megőrült a sátán,
Lapulj a források tiszta fenekére,
Símulj az üveglapba,
Rejtőzz a gyémántok fénye mögé,
Kövek alatt a bogarak közé,
Ó, rejtsd el magad a frissen sült kenyérben,
Te szegény, szegény.
Friss záporokkal szivárogj a földbe -
Hiába fürösztöd önmagadban,
Csak másban moshatod meg arcodat.
Légy egy fűszálon a pici él
S nagyobb leszel a világ tengelyénél.
Ó, gépek, madarak, lombok, csillagok!
Meddő anyánk gyerekért könyörög.
Barátom, drága, szerelmes barátom,
Akár borzalmas, akár nagyszerű,
Nem én kiáltok, a föld dübörög.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 13:07:12

@kackia:
válaszára csak vastaps járhat! :)

tevevanegypupu 2009.10.07. 13:21:44

@Grift:
Paal Laszlo Zach Klara ujjait festette meg amint Robin motoznak. Ne avatkozzon a muveltsegbe az aki nem ert hozza. Kulonben gyanusan sokat hivatkozik tabeszes emberekre. Honnan ir maga tulajdonkeppen???(((:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 13:31:29

többnyire ceutából, van úgy hogy marrakeshből. itten sok a tabes dorsalistól szenvedő ember. :)

tevevanegypupu 2009.10.07. 13:39:56

@Grift:
Marrakechben sok a homo es a kabitoszerfuggo, onnet lehetseges. Ceuta tisztesseges spanyol varos. Tangert akart irni, de lelepleztem.(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 13:41:34

@tevevanegypupu:
nem képzeli, hogy bírnám azt a burundi nyomort? azért ceuta! :)

tevevanegypupu 2009.10.07. 14:31:06

@Grift:
Teved mint szokta, Burundiban az Amazonasz mellett termekeny talajon az emberek mezogazdasagot muvelnek, ezen belul strucctojast es zebutollat termelnek. Messze fejlettebb eletszinvonalon elnek mint az azsiai hun, avar es rovasiras torzsek.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.07. 14:37:12

@tevevanegypupu:
jól van na, hát maga él a szerecsenyek közt! könnyű magának jobbantudni.:)

tevevanegypupu 2009.10.07. 14:50:50

@Grift:
A vilag kulturalt resze meg mindig a szerecsenyekbol taplalkozik. Mikor a magyarok meg a csodaszarvast kergettek a lapi mocsarakban, es Csaba kiralyfi meg irni olvasni sem tudott, ezek itt mar egyetemet alapitottak. Kulonben is (mint mindenki) magyar szarmazasuak..(:

Tehetetlen Dodó 2009.10.07. 15:50:22

@tevevanegypupu: Fejlett egyetemeikről nem is beszélve. Állítólag Bokros Lala is ott végzett.

tevevanegypupu 2009.10.07. 16:31:01

@Tehetetlen Dodó:
Es sikerult is neki ugy megalapoznia a gazdasagot, hogy az Orban kormany abbol elt negy evig!

Tehetetlen Dodó 2009.10.07. 20:00:16

@tevevanegypupu: Ja, már megy a duma megint, hogy milyen könnyű lesz a következő kormánynak, ilyen szilárd alapokon.
Sőt, ez az Oszkó nevű ma valami olyat bírt kipréselni csókranyíló ajkai résén, hogyha nem jött volna a válság, mi lennénk a világon a fejlődés éllovasai.
Ehhez azért pofa kell.

tevevanegypupu 2009.10.07. 20:10:02

@Tehetetlen Dodó:
Ezen az ellovason mindig nevetnem kell. Elkepzelem Gyurcsanyt, Bajnait meg Szivasyt ahogy lovon vagtatnak.
Ugy latszik Oszko is utanuk akar galoppozni. A baj csak az, hogy nagyon elszaladt veluk a paripa.

bz249 2009.10.07. 23:14:14

@Tehetetlen Dodó: bázishatás emberek, ez a kulcsszó. Németország vagy Japán is micsoda növekedést produkált a háború után.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.08. 07:44:29

@bz249:
jó, a japppánoknak könnyű! olyan dózis után? most olvastam, hogy egy csenobil melletti tóban 10 méteres pontyok vannak! tudod hol tartanánk, ha paks elműködne? :))))

cutcopy 2009.10.08. 11:12:58

Az Ír gázoló is bűnös, azonnal adják ki a Magyar hatóságoknak!

tevevanegypupu 2009.10.08. 12:02:04

Az elobb olvastam, Mitterandnak esze agaban sincs lemondani. Sarkozi nem normalis, ha ezt hagyja csak azert, mert eszement felesege protezsalta a kreten pedofilt. Bezzeg ha egy francia gyerekkel lenne kapcsolata, akkor hujjogna mindenki, de igy, kit erdekel egy tavolkeleti kisgyerek?
Sarkozi mindig ellenszenves, eroszakos csorteto volt, de ha nem kuldi el a jofeneben ezt a perverz majmot, akkor bunpartolo gazemberre is valik.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.08. 12:17:20

@Leskelődő:
szerinted, azontúl hogy komcsiveszély van, mennyiben érdekes az a démoni világ? majd kiheréljük a markezt is és kész! :)

Tehetetlen Dodó 2009.10.08. 14:05:42

@bz249: Világos. Akinek egy gatya helyett most kettő van, az 100% növekedést produkált.

Tehetetlen Dodó 2009.10.08. 14:13:10

@Grift: @Leskelődő:
Nyomulnak a pedofilok, kedvet kaptak a buzeránsoktól, látják, hogy minden perverziót lehet legalizálni, csak elég erőszakosan kell nyomulni.
Legszebb az lesz, ha majd pedofilok követelik az örökbefogadási jogot.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.08. 14:17:54

@Tehetetlen Dodó:
nem úgy lesz kitalálva, hanem elkezdik feszegetni a gyermekek szexuális önrendelkezésének jogát. kevés időt kell eddig várni, abban biztos lehetsz.

Leskelődő 2009.10.08. 16:51:17

@Grift:
Ne Marquezt miskárolja, hanem Marínt.
(Nem olvasott bele a cikkbe, ugyi? :)

"A szervezet szerint Mario Marín, Puebla állam kormányzója arra akarja használni az évek óta Mexikóban élő, kolumbiai származású Nobel-díjas író művét, hogy tisztára mossa botrányos múltját: Marínt sokan azzal gyanúsítják, hogy kapcsolatban állt egy pedofil hálózattal."

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.08. 17:09:18

@Leskelődő:
nem hát, így már értem! kérem, ha találkozik a jó markezzel, adja át üdvözletem, és tolmácsolja abbéli örömöm, hogy nem kell miskárolni. csak azt a rohadt marínt, vagy ki a fenét! :))

ÁrPi 2009.10.08. 17:12:45

@Grift:

""Xavier Bertrand kormánypárti politikus, igen határozottan vette védelmébe a pedofil minisztert: szerinte felháborító, hogy a szélsőjobb támadásaival egyáltalán foglalkozik a francia sajtó. Bertrand szerint senkire sem tartozik egy politikus magánélete, és „a támadások a legrosszabb történelmi időkre emlékeztetik őt". ""

Én azt gondolom hogy a Nagy Franc Forradalom kitörése előtti évekre emlékeztetheti ez a méltánytalanságosság!

Ámde akár fel is kérhetném a forradalmak témakörében igen olvasott Gabrilo blog-szerző urat hogy szóljon egy-két keresetlen szót :-) a régmúlt és napjaink pedofilvádjainak hasonlóságairól és különbségiről.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.08. 17:16:10

@ÁrPi:
eddig és netovább! kilóg a lóláb. a száj pedofilvádat rebeg, de a vérvád bűzét árasztja! :))

ÁrPi 2009.10.08. 17:27:26

@Grift:

Vérvád a Francokat! :-) A Fréderic az rendes franc név. :-)

( Tudom esetleg kontraproduktiv érv. )

ÁrPi 2009.10.08. 17:51:21

@tevevanegypupu:

Szia tevevan

"A vilag kulturalt resze meg mindig a szerecsenyekbol taplalkozik. Mikor a magyarok meg a csodaszarvast kergettek a lapi mocsarakban, es Csaba kiralyfi meg irni olvasni sem tudott, ezek itt mar egyetemet alapitottak."

NADE Például a kilencedik században
az első nagy arab matematikus, Mohammed Ibn Muza al-Khwarizmi

nem szerecseny volt, hanem horezmi;
Ez a hely azon a környéken található
((Aral-tó -- Kaszpi-tó és onnan mint tudjuk egy lóugrás a keleti-Kárpátok))

ahol álmos magyarok éllovagoltak - vagy csodaszarvas után vágtáztak :)

(( Nevezett arab tudományos munkája:
Al dzsebr valmukábala (A helyreállítás és a szembeállítás). Ez a cím a mennyiségtani egyenlet két oldalán végezhető műveletekre, az egyenlet tagjainak egyik oldalról a másikra való átvitelére, az egyenlet rendezésére vonatkozott.))

ÁrPi 2009.10.08. 18:05:29

@tevevanegypupu:

ésmégegyet bátorkodom :

"es Csaba kiralyfi meg irni olvasni sem tudott"

Csaba királyfi apai nagybáttya (Attilla hun fejedelem testvérbáttya)

Buda volt. A keleti, úgynevezett ázsiai hunok egyik fő "szállásterülete" a mai afganisztánban leledzett ahol különösmódon éppen vele/velük azonos évszázadban épültek meg a "bamijáni órás-Buddha-szobrok",

amelyek buddhista vallás ismeretét és alighanem az extrém nagy buddhista irodalom ismeretét is engedik feltételezni.

Tehát én azt gondolom Csaba királyfi talán kiskölyökkorában nem tudott még írni de később megtanulhatott.

De mint tudjuk Csaba királyfi csak egy mese :)

tevevanegypupu 2009.10.08. 19:32:31

@ÁrPi:
Szia Arpikam, hat azt hittem, hogy jopofa vagyok es mindenki kaczag a humoromon, erre kiderul, hogy nem ment at. Most magyarazkodhatok, de azt mar a fene megette.
Magyarorszagot 896-ban alapitottak ugye. Ismerjuk a viszonylagos tenyeket es a legendat is, hogyan. Nos ezzel kapcsolatban jutott eszembe az - emlegetven itt nemelyek a szerecseny arabokat((: - hogy ugyan a kozepkorban (eppen akkor mikor mi egy idore felviragozodtunk)
ok leengedtek, es ez kisebb megszakitasokkal azota is tart (a magyar evszazadokat es a jelenlegi helyzetet, mely viszont cseppet sem viragos ismered), nos az arabok Fez-ben mar a 900-as evek elejen alapitottak egy egyetemet.(Karaouin mecset es egyetem) Ahol pedig sokak kozott az a Szilveszter papa is tanult, aki nekunk a koronat adta volt. Nalunk abban az idoben eppen a colopoket vertuk le es Europa rettegett nyilainktol, nem foglalkoztunk egyetemek alapitasaval.
Tenyleg csak vicceltem.(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.08. 19:36:07

@tevevanegypupu:
jézusooom! nem komolyan írta!? én azóta gúglizom! szórakozzon a nénikéjével! :))

Alfőmérnök 2009.10.08. 20:54:28

@tevevanegypupu:
Erőssen kétlem, hogy az arabok már előttünk egyetemet alapítottak, ugyanis az egyetem ajrópai találmány. Persze lehet, hogy, mint minden suli, valamiben emlékezetett arra, amit mi egyetemnek mondunk. Mondjuk nem tudok ezekről az arabokról sokat, csak annyit, hogy a görög filozófusok eredeti szövegeit a középkor végén tőlük vásároluk vissza. Persze az előtt is volt némi fogalmunk róla, hogy miket írtak, csak az ilyen pszeudo-faszomtuggyamilyen egyházatyák tolmácsolásában. Mindenestre kétségtelen, hogy az arabok bizonyos szempontból le vannak maradva pár száz évvel, de hát világtörténelmi mércével nézve azért az nem olyan nagy idő. :)

Alfőmérnök 2009.10.08. 21:13:31

@Alfőmérnök:
De. Lehet, h igazad van. Simonyi K. is azt írja, h a "nyugat-európai egyetemek közvetlen elődjeinek az arab mecsetek mellett működő iskolákból kinövő oktatási intézmények tekinthetők." Érdekes, ezt nem is tudtam. Persze kérdés, hogy milyen értelemben előzménye...

tevevanegypupu 2009.10.08. 21:25:51

www.azureva.com/maroc/magazine/fes.php3

Hat ez itt franciaul van, de azert lathatjak. Csaknem kepzelik, hogy ilyennel szorakozom.

tevevanegypupu 2009.10.08. 21:28:01

@tevevanegypupu:
Sot, mar elfelejtettem, nem is a kilencszazas evek elejen alapitottak hanem 859-ben. Fantasztikus hely volt am..Most is az.(:

abandi 2009.10.08. 21:43:08

Eh, büdös zsidóbizisz, még a történelem is!

nemhívő 2009.10.08. 21:52:19

Polanski hibát követett el, de sem nem pedofil, sem nem erőszaktevő..

50 évre ítélték vádalku után..
Hülye lett volna ha nem szökik meg..

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.09. 08:28:23

@tevevanegypupu:
de ebben nem is írnak csabakirályfiról. /szája legörbül/ igenis, szórakozik. :(

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.10.09. 09:14:03

@nemhívő: aha, persze, gondolom csak úgy a levegőből sózták rá az 50 évet... igenis pedofil a pasi - nem csak amcsi - törvény szerint és nehogy már romantikusnak nevezzem, ha bedrogoztatva esik neki egy kiskorúnak...

tevevanegypupu 2009.10.09. 10:03:50

@Grift:
((:
Tessek, itt egy kocka karamellas Milka, es torolje meg szepen az orrocskajat.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.09. 10:06:32

@tevevanegypupu:
köszönöm és nagyon rendesnek is tetszik lenni!
/jó pofát vág, ahogy a néni elfordul kiköpi az undorító csokit/ :))

tevevanegypupu 2009.10.09. 10:26:54

@Grift:
Nem szereti a karamellas Milkat?? Sajnos az Extasy eppen elfogyott, de talan itt van a legujabb Somlyo konyv..(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.09. 10:30:35

@tevevanegypupu:
kérem! férfi, édességet csak akkor eszik, ha buzerant.
:)

tevevanegypupu 2009.10.09. 10:48:20

@Grift:
Ezek szerint ezen emberi eltevelyedes kulso jelekben is megmutatkozik. A buzerantsag mertekegysege egy
kocka csokoladenal kezdodik. Majd figyelni fogom ferfiismeroseimet.(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.09. 10:55:29

@tevevanegypupu:
bizonyos helyzetek megtévesztőek lehetnek, vigyázzon! pl.: kegyed kikel a kongó habjaiból, közismert tangájában, és a parton egy szerecseny vár, ki meg akarja csókolni, de a szája büdös, most ne firtassuk, hogy dögtől é, vagy tüdőrákos, szóval meg akarja kegyedet csókolni és ezért bedob a szájába egy kocka milkát. hát így. :))

ÁrPi 2009.10.09. 11:01:47

@Grift:

Kérem a férfiembör vajon tejet akkor iszik ha mellbimbót szeretne a szájába venni? Mert akkor ezügyben kamingautolnom kell :-)
Szeretnék még szopni nyalni-falni egészen addigcsak míg ki nem fakad az édes fehér nedű, de eme kamingautom lényegi eleme hogy én a gyermekemet tápláló anyatejre gondolok :-)

Könnyed vicces téma a Polanski-topikban , nemde ?

tevevanegypupu 2009.10.09. 11:13:55

@Grift:
Csokolja meg magat az a szerecseny! Amennyit maga buzerantol es sakterol, ki tudja, talan orulne is neki!(:
süti beállítások módosítása