A 2,185 millió forintos alapbér
2009. szeptember 16. írta: nénike

A 2,185 millió forintos alapbér

  Milyen nap van ma? Nézzük! 2009. szeptember 24. csütörtök. Aha. Akkor ma ülésezik a Fővárosi Közgyűlés. Bemegyek a Demszkyhez, Unicum kávé alap, kicsit dumálunk. Szegény Steiner, itt vereti magát rongyos 490-ért, azt mondják, alig tudta kiköhögni a Lexus RX 400-asát. Nála még Kivágónénak is több esze volt, egyből levette, nem lesz itt nagy kasza. Lúzer.

  Mondd, Gáborom, faszé' nem húztál ki Brüsszelbe, nézd a kis fasiszta gyerekeket, hogy röhögnek rajtad, amint feszülsz itt a Horváthtal BKV-ügyileg. Halkan jegyzem meg, Mrs. Istvan Kocsis ügyről le kellene szállni. Ha őt kínozzák, az nekem is fáj.

  Tudod, Gábor, a fiam jó családból származó gyerek, jó a humora is, ezért indult rád vérkomcsi jelöltként a választásokon. Érted, szóval nem komoly. Majd akkor lesz az, ha alátolok egy kis zsét és újra behívom a klubba. Talán láttad a filmet, már a címe is zsidózás, mindegy. Ha ott elmondtam, miért is hallgatnám el előled? Szóval mi csapatban gondolkodunk. Zárt alakzatban, ha nem érted félre. Hülye ez a Sebes Gábor is, nem tudja mit veszített, amikor kimászott a pikszisből és bebújt Orbán Viktor köpönyegébe. Most nyomhatja Budafok-Tétényben a helyi csacsiságot. Megbolondult az iránytűje na.
Miért kérded, hogy amúgy mit csinálok? Hát tudod te azt. Ismered a képességeimet, jövök-megyek magas színvonalon, voltam a helyettesed, ismersz. Ja, hogy a VÁLLALATNÁL? Hát pénzt keresek. Igazgatom, amit kell. Egyébként a gép mozog, az alkotó pihen. Érted?! Ez a lottó ötös, nem a Gyurcsány. Ha objektíven nézzük, a jó gazda gondos... izé, szemüvegén át (nem biológiai alapon) akkor aranytoljást tojó tyúk vagyok. Költségvetési szinten tojok, nem is értem, miért akartátok eladni a bótot. Meg egyébként is, ki merne beszólni? Még az Erős Dzsoni is bekaphatja. Jó, talán a Klados, na ő nem fostalicskával kubikol az alagútban.

  Most viszont jönnek ezek az újságírók. Hát nagyon nem örülök. Baszkurálnak itt össze-vissza. Tudjátok ti, mi lesz ennek a vége. Kivonom intellektusom ebből a gatyára vetkőztetős show-ból, és „itt hagyom kis hazám a büdös picsába. Megvan az útlevelem, pénzem is van, kurva sok” - ha mond még neked Wahorn András neve valamit. Na csá.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr951385909

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kétkulacs 2009.09.16. 16:27:12

Azt követeljük, hogy az állami cégvezetők valós juttatásait hozzák nyilvánosságra, azt (...), hogy mennyi pénzt visznek haza havi lebontásban" — jelentette be Szijjártó, hozzátéve, hogy amíg mindez kiderül, ezt a szerinte elfogadhatatlan hel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.16. 14:12:24

ahogy azt már elpet megjegyezte egy másik poszt alatt, ez a bérnyilvánosságosdi az egyik legprolibb dolog.
vannak felelős illetékesek, fenntartók, tulajdonosok akik ezeket tudhatják. a prolinak semmi köze hozzá. csak a hőzöngésre jó. és persze arra, hogy majd lesznek jó kicsi, a prolinak is tetsző fizetések, és lesznek mellé busás fekete jövedelmek. mert a hivatalos annyiért hülyék lesznek.
és ez akkor is igaz, ha ezek börtönbe való gazemberek. és azok.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.16. 14:17:23

miért pont székely? ez valami burkolt antiszemitizmus?
lesz egy poszt simorról is, ugye? de órabérre átszámolva!

X Y kronosz óra 2009.09.16. 14:20:09

Gusztáv alapbére bruttó 8 millió 190 ezer forint. Ez azért több, mint a szaktudás piaci ára nem? Főleg, ha közpénz.
Ez nem proli irigység, hanem a felelős gazdálkodás kérdésköre.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.09.16. 14:25:25

'98-ban is a Tocsik-üggyel buktak a szocik, hátha most is valami hasonlóval!

Amúgy a nagy fizetések léte csak akkor gáz, ha közben szar és drága a szolgáltatás.

X Y kronosz óra 2009.09.16. 14:30:43

vero

Azt nagyjából lehet tudni, hogy a jegybank elnöke milyen felelősséget visel az ország ügyeit illetően. A monetáris tanács tagjaként meg aztán pláne.

Innen nézve viszont bárki lehetne a Szerencsejáték Rt. élén, akár Koplárovics Béla is, csak ő egy másik pályán volt jókor, jó helyen.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.09.16. 14:32:57

én csak aztat szeretném kérem, ha az ilyen pozíciók mellé, mint pl. a Szerencsejáték Rt. vezetése, stb. jóféle középkori címeket is adnának, ami jár az jár: bánokat, főadóbérlőket, zászlósurakat akarok látni a híradókban, az legalább őszinte vón'!

Arma Gedeonka 2009.09.16. 14:38:21

Mi a proli abban, hogy a közszférában nyilvános a fizetés? Gondolom, a legelső ÚGYNEVEZETT proletárdiktatúra előtt se volt titok az akkori, sokkal kevesebb közszolga fizetése. (felvilágosult értelmiségiek diktatúrája volt amúgy, gyakran bankár- és hasonló családokból, szerencsétlen prolik nevét elásva eszerint máig a könyvmolyok között)

dobzselaszlo 2009.09.16. 14:42:22

@szamárfül: barátom szívemből szóltál, alig várom, hogy Lendvai Ildikót úgy szólítsák, hogy méltóságos pártelnök asszony, meg a Bajnait kegyelmes miniszterelnök úr. Különben amikor a szocik énekelték legutóbb az internacionálét, mi félrehallottuk, valójában azt énekelték, hogy:
Fel, fel ti rab/ló lovag/jai a Földnek, fel, fel te /pénz/éhes proletár, rab/lá/ságunk napjainak /soha ne legyen/vége már...

dobzselaszlo 2009.09.16. 14:45:21

Székely Gábor fajtájának, a Nílus-parti székelyeknek egy archetipikus példánya, oly ronda, hogy az már szép! Az arc a lélek tükre - mondás ha valakinél, hát nála 100%-ban igaz. Lombroso üvöltve sírna, zokogna, ha látná, és oda is küldené ahova a többiekkel együtt való...

dobzselaszlo 2009.09.16. 14:49:13

@X Y kronosz óra: megmondom, milyen felelősséget visel az az MNB elnök, aki minimum kétszer annyit keres, mint a FED elnöke havonta: semmilyet. És a többi vezető f...sz sem visel semmilyet. Ha gatya van, elő a repjegyet, a becsomagolt bőröndöt oszt'uzsgyi New-York, vagy Szépmező (értsd: Tel Aviv). Na ennyi a felelősségük, nekünk meg marad a szoaré, meg Továbbsüllyesztő (értsd: Morsink, az IMF jelenlegi helytartója Mo-n.)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.16. 15:00:11

@X Y kronosz óra: a felelősség ott kezdődik, hogy ha valamit elb@sz az ember, akkor előveszik.
én ilyenre nem emlékszem. vagy senki nem rontott el semmit. soha.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.09.16. 15:02:36

őket se lehet leváltani, meg münket, a népet sem.
Patthelyzet, mondják erre a nadrágos emberek.

pali1965 2009.09.16. 15:02:50

Engem nem zavarna, hogy ennyit keresnek, ha megdolgoznának érte, és tennének valamit azért, hogy más is jobban éljen.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.16. 15:16:53

@Grift: egy proli országban mi sem természetesebb.

hiba 2009.09.16. 15:18:09

Székely azért ideális karikatúrája a rendszernek, mert pont az Ő, állami monopólium élén keresett bérét indokolták azzal, hogy a jó szakembereket meg kell fizetni, különben elszipkázza őket a versenyszféra. :) Ezt inkább most úgy kommunikálnám, hogy nem lehet lejjebb vinni az állami cégvezetők bérét, mert akkor el kéne menniük a versenyszférába, annak meg van elég baja nélkülük is.
Nem értek egyet azzal, hogy az alacsonyabb fizetésekkel növekedne a kilopott pénz, hiszen pont azért kapnak ilyen magas fizetést, hogy minél több pénzt kilopjanak.

thetriggerhappy 2009.09.16. 15:19:12

spec pont hülyeség a szerencsejátékos székelyt kikapni, mert ők legalább tejelnek a költségvetésnek, ellenben a bkv-val, mávval és a többi céggel.
a pénz sok, de ha átszámítod euróba és összeveted egy bmilyen hasonló külföldi menedzser fizetéssel, akkor rögtön nem bicskanyitogató. az a bicskanyitógató, hogy az átlag nem közelít a nyugati átlaghoz.

nénike · http://mandiner.hu 2009.09.16. 15:26:32

thetriggerhappy

Ha már szóba hoztad a BKV-t. Ki a felügyelőbizottságának elnöke?

bz249 2009.09.16. 15:29:56

@thetriggerhappy: mondjuk aki egy szerencsejáték* rt veszteségesre tud vinni, annak nem tudom mi járna ;)

*tekintve, hogy a lottónál definíció szerint a bevételek 50%-át osztják ki nyereménynek, ezt azért annyira nem nehéz jól csinálni

Tamáss 2009.09.16. 15:31:18

Jól megyen nekünk...

thetriggerhappy 2009.09.16. 15:37:14

@nénike:

akkor rosszul fogalmaztam: hülyeség a szerencsejáték miatt piszkálni székelyt. pont ez az a pénz, ami érthető, ellenben a többivel.

nénike · http://mandiner.hu 2009.09.16. 15:43:04

thetriggerhappy

Ennyi pénz nulla munkáért? Mi ebben az érthető?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.16. 15:45:55

@thetriggerhappy:

Óriási. Nyilván a Szerencsejáték RT és a BKV vagy MVM társadalmi hasznossága oly mértékben egybevethető, hogy a nyereségesség alapján egyértelmű rangsort lehet köztük felállítani.

nénike · http://mandiner.hu 2009.09.16. 15:58:40

Grift

Abból, hogy egy olyan automata tetején ül, ahol szinte fogalmilag kizárt az üzemzavar, pontosan tervezhető a nyereség.

Persze, ha felbukkan nálunk is egy illuzionista, aki megjósolja előre az este kihúzott nyerőszámokat...
www.5perc.hu/index.php/5perc/nagyvilag/hogy_csinalta_megmondta_elore_a_lotto_szamokat/

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.16. 15:59:37

Van olyan helyzet, hogy egy magáncég tulajdonosának kevesebb jövedelme van a cégéből, mint a csúcsmenedzserének, ez egyáltalán nem példátlan eset. Egy mérce van: talál-e olcsóbban megfelelő embert. Ezek a számok önmagukban lófaszt sem mondanak, még a nyereségadatokkal összevetve is értelmezhetetlenek. Egy csomó állami és önkormányzati céget nem azért tartunk fenn, hogy nyereséget termeljenek, hanem mert közfeladatot látnak el.

hiba 2009.09.16. 16:01:08

@nénike: A BKV FB elnök Székely, sztem nem a Szerencsejátékos Székely. Azt még erről az országról sem tudom elképzelni, hogy egyik állami vállalat igazgatója állapítja meg a másik állami vállalat igazgatójáról, hogy minden kétséget kizárva tisztázta magát Mrs. Kocsis ármánykodásai alól.

hiba 2009.09.16. 16:07:13

@thetriggerhappy: Viszont ha a hazai (magyar, nem expat.) menedzserfizetésekkel hasonlítod össze, akkor az én infóim szerint elég magasak.
De persze, beláthatjuk, hogy az MNB élére nem versenybankár kell, hanem politikus-bankár. Aki viszont politikus bankárnak megy az számoljon már azzal, hogy a proli választói miatt, neki csak 5 milla lesz a havi fix, nem 8. De a mi politikus bankáraink ezt nem szeretnék, nekik 8 kell. A nép meg erre azt mondja, akkor kapd be és húzzál anyádba.

thetriggerhappy 2009.09.16. 16:07:55

@nénike:

te láttál már közelről milliárdos nagyvállalatot vagy csak szeretsz demagóg lenni?

mint írtam, egy jól menő nagyvállalat élén, legyen az állami vagy magán, senkit nem érdekel, hogy mennyit keres a vezér, a gáz az egyik államilag garantált hitelből a másikba zuhanókkal van.

bz249 2009.09.16. 16:13:00

@nénike: akkor 75 Ft lesz a nyeremény a telitalálatos szelvényre, ugyanis az mindig a befizetett összeg fele

thetriggerhappy 2009.09.16. 16:13:51

@hiba:

nem igaz. fogalmad sincs, hogy mit keres pld egy nem hazai tulajdonú pénzintézet vezére. megsúgom: ennél többet. ennyit egy-egy nagyobb nki-i ügyvédi iroda, könyvvizsgáló partnere is megkeres. azokmagáncégek, az mnb viszont uarról a munkaerőpiacról halászik. ha neki vki kell, akkor rajta a magáncégekkel kell versenyeznie.
az mnb élére bankár kell, aki kereshetne többet is bármelyik banknál. hidd el, hogy simornak nem lesznek elhelyezkedési gondjai ha elhagyja az mnb-t.

szóval jó a kritika meg az üvegzseb, de a demagógiától isten mentsen!

bz249 2009.09.16. 16:19:04

@thetriggerhappy: az összegek egyébként tényleg nem olyan nagyok

viszont szerintem nem is olyan érzés lehet az MNB vezérének lenni, mint egy kereskedelmi bankénak... sőt még az önéletrajzban sem mutat rosszul. Az MNB elnöke szvsz nem feltétlen a pénz miatt csinálja amit csinál. És ennek ellenére szerintem, ha egy fillér fizetést nem kapna, akkor is jobban járna középtávon a dologgal.

X Y kronosz óra 2009.09.16. 16:20:15

Kedves hiba, lehet, hogy most csalódást fogok okozni, de ő ugyanaz a Székely.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.16. 16:29:24

@nénike:
jó, ez gyermeteg válasz. akkor az eszertét irányítsa egy takarítónő.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.09.16. 16:41:16

Elfogadható lenne ez az egész, ha az átlag életszínvonal is elfogadható, sőt jó lenne. De amíg az átlag életszínvonal ilyen alacsony, addig ne is csodálkozzunk ezeken a botrányokon.

Karcolt lendület 2009.09.16. 16:42:31

@nénike:
Lássuk be, ez ugyanaz a hozzáállás, ami a melósok nyomtak a gyárakban, hogy a "mérnökurak lófaszt nem csinálnak, csak lejönnek ide dirigálni, közben az irodájukban meresztik a seggüket". Vannak a Szerencsejátéknál is felső szintű döntéseket igénylő akár operatív, akár stratégiai döntések, így látatlanba megítélni elég nehéz, mi múlik a vezérigazgatón. (Ha csak annyit csinál, hogy olyan értelmes menedzsment-tagokat válogat össze, akik normálisan működtetik a céget, már az sem semmi, legalábbis még nagy piaci cégeknél sem mindig jön össze...) Azt hiszem erre mondják itt többen, hogy proli hozzáállás és pláne nem a legalább pénzt termelő Szerencsejáték Zrt-t kellene kiemelni.

@bz249:
Erről eszembe jut egy mondat, amit egyszer egy megrendelő mondott a beszállítójának: "Mi akkora referencia vagyunk, hogy akár ingyen is megcsinálhatnátok a projektet."
Szerintem ez elég hülyén hangzik: a megrendelő ne a következő (reménybeli) megrendelővel akarja már kifizettetni a munkát az összes kockázatot a szállítóra tolva.

thetriggerhappy 2009.09.16. 16:42:56

@bz249:

nálunk szerencsésebb történelmi fejlődésű orszáűgokban a magukat a magánszektorban betegre kereső ügyvédekből lesznek idős korukra a jól, de közel sem olyan jól megfizetett, viszont a tsd-i ranglétrán igen előkelő helyet elfoglaló bírák, gondolom a bankároknál is valami hasonló a helyzet.

igazad van abban amit írsz, csak éppen a 8 millió bankvezérként minden, csak nem sok.

Karcolt lendület 2009.09.16. 16:47:49

@s_timcsi:
Számomra DBR-es főnök fizetése durva, azért egy ennyire szarul menedzselt, folyamatosan dráguló projektnél nem kicsit irreális ez a csúcsfizetés.

"Az alacsonyabb fizetéseknél elszipkázza aq versenyszektor ezeketa jóembereket" indok pedig többekre nem igaz: a MÁV újabb vezérei versenyszektorból jöttek, még nem lehet látható eredménye a tevékenységüknek, ott talán oké. De pl. Mr. Kocsis nem tudom, mikor dolgozott a versenyszektorba, mert állami cég éléről állami cég élére ugrál és az előzőnél csorogtak el pénzek off-shore cégeken keresztül jócskán...

bz249 2009.09.16. 16:54:53

@Karcolt lendület: egyes egyedül a nemzeti bank elnökére mondtam ezt, az szerintem egy hatalmas presztízsű pozíció, ahol elsősorban nem a fizetés a motiváció. De megintcsak szerintem még anyagilag is jól jár vele, mert a presztízs beváltható pénzre. Ugyanez egy MVM elnökéről már nem mondható el, az egy egyszerű cég vezetője, amelyik történetesen árammal kereskedik.

@thetriggerhappy: egy komoly multi vezetője ennél jóval többet keres. De MNB elnökből egy van.

thetriggerhappy 2009.09.16. 16:58:26

@Karcolt lendület:

na, pont ezért tartottam hülye vlasztásnak székelyt. nála ott a szj, vannak sokkal jobb alanyok a visszásságok érzékeltetésére.

X Y kronosz óra 2009.09.16. 16:59:42

Karcolt

Az a baj, hogy az általad említett Mr. Kocsis munkáját ezen poszt főhőse, a kiváló kvalitású menedzser felügyelte.
Itt valami nem khm kóser.

thetriggerhappy 2009.09.16. 17:01:03

@bz249:

pont ezért vállalta el. kereshetne többet, de számít a presztízs. a kérdés, hogy hol van az a legalsó határ, ahol még fontosabb a presztízs mint a nagyobb bevétel...simornál ez 8 misi volt. én ezen nem akadtam ki. mint te is írtad, ez egy multi, főleg egy multibank vezetőjéhez képest aprópénz.

szerinted oszkó nem keresett többet deloitte elnökként? vagy bajnainak nem ment jobban a magánszektorban? én őket nem értem igazán. itt még presztízs sincs, csak közutálat....

Google 2009.09.16. 17:09:06

Az a mese járja: meg kell fizetni ezeket az illetőket, másként a magánszférába mennek.
Hagyni kellene, hadd menjenek!
Kíváncsi vagyok, hányukat ölelné keblére a mindenható Piac.
Ha az államnál kisebbek lennének a fizetések, a magánszférában sem adnának ennyi pénzt.
Egymást hergelik, egymást akarják túlszárnyalni. A közösből.
Ilyenkor a lélegeztetőgépek nem játszanak?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.09.16. 17:09:57

tkp nem is sok. Végül is csilliókat osztogat el...

Karcolt lendület 2009.09.16. 17:20:25

@X Y kronosz óra:
Nem tudom, mennyire kiváló képességű, de annyira nem tolta el a Szerencsejáték működését, hogy ne érdemelne 2M alapbért. Legalábbis nálam nem üti ki a biztosítékot egy ekkora és ilyen forgalmat ill. nyereséget hozó cégnél a kb. netto 1M-es havi fizetés (persze +80% bónusz, + gondolom autó, telefon).

A felügyelőbizottsági tagsága más lapra tartozik: ha nem végezte rendesen a feladatát, akkor onnan ki kell csűrni. Amúgy Mr. Kocsissal nem BKV-vezérként van (még) baj - abból, hogy ő összeugrott Hagyóval, még hasznunk is van -, hanem a korábbi munkáival.

Kenguru 2009.09.16. 17:27:22

@Karcolt lendület:
"de annyira nem tolta el a Szerencsejáték működését, hogy ne érdemelne 2M alapbért"

Nezd meg a Szerencsejatek Rt szponzoraciot.

A partfinanszirozas celu lopas(tolernicaikamoany halLo), es a jooldali ertelemiseg kezbol etetese.
Ez lopas.
A koztulajdon hutlen kezelese.

Borton jar neki, szvsz.

X Y kronosz óra 2009.09.16. 17:32:45

Azért BKV vezérként hozta magával a régi MVM-es tanácsadóit.

Kocsis István, a BKV vezérigazgatója több, a Paksi Atomerőműtől és az MVM-től jött bizalmasát is felvette a BKV-hoz, és ott is folyatódott a milliós béreket és tízmilliós végkielégítéseket tartalmazó menedzserszerződések kötésének gyakorlata. Székelyné Pásztor Erzsébet kommunikációs igazgató az MVM-csoporthoz tartozó atomerőműnél dolgozott korábban, a BKV havi 1,2 millió forintot fizet neki, és 120 százalékos prémiumot. A cégnél február óta dolgozó Priegl Gábor értékesítési főosztályvezető fizetése havi egymillió, plusz százszázalékos prémium. Guba János, aki korábban a MVM egyik leányvállalatát vezette, most a BKV 4-es metrót felügyelő projektigazgatóságnál igazgatóhelyettes, ugyancsak egymillió feletti havi fizetésért. Dr. Szenkovits Adeodátot vezérigazgatói főtanácsadóként helyezték el a BKV-nál, havi egymilliós fizetéssel, amit 120 százalékos prémium egészít ki. Kocsis István a BKV-nál főtanácsadóként foglalkoztatta Molnár Lászlót is, aki az MVM gazdasági vezérigazgató-helyetteseként az előző munkahelyén is a közvetlen beosztottja volt.

hiba 2009.09.16. 17:52:49

@X Y kronosz óra: Tényleg ugyanaz a Székely. Így már érthető, miért érte be ekkora fizetéssel.
De ez normális, hogy állami cégvezérek keresztbe FB elnökösködnek egymásnak? Vagy csak az SzDSz volt ennyire kicsi párt, hogy elfogytak a megfelelő strómanok.

Kenguru 2009.09.16. 18:30:39

@hiba: Nem normalis, de idehaza tipikus.
Ezert tud a pl MAV vesztesegen sok-sok kis ceg prosperalni, mert ott is ilyen viszonyok vannak.

Nagy-nagy rendcsinalas kene vegre.

Karcolt lendület 2009.09.16. 18:32:47

@X Y kronosz óra:
Hiába no, kevés az igazi szakember. ;-)

Ezekiel 25,17 2009.09.16. 18:42:56

Na álljunk meg egy szóra! Ha jól látom megint csak iszonyú pitiáner ki mennyit keres én meg miért nem keresek annyit című gusztustalan játék megy.
A fizetésekkel az égvilágon semmi baj nincs (még az MNB elnökével sem, mert el ne hidd már, hogy Bernanke havi 25000 $-ból él...) Egy felelős pozíciót meg kell fizetni! A piacon, hasonló nagyságú céget vezető emberek minimum ugyanennyit keresnek.

A probléma azzal van, hogy pártalapon neveznek ki embereket, és nem szakmai kompetencia alapján. Ezen kell változtatni, nem a fizetéseken. És erről mindenki kussol.

A Fidesztől meg hányingerem van komolyan. Nagyon durván. Mi az, hogy radikálisan kell csökkenteni a vezető tisztségviselők fizetését? Az övékét nem kell? Lázár úr 18 milliós költségtérítését, meg a hasonlókat... Amúgy is nevetséges, hogy ők a képviselői fizetésükből élnek. Mindenki számára nyilvánvaló, hogy az kb. kávére elég nekik...

A másik álszemérmes dolog, hogy egyből jelezték, hogy ez az önkormányzati cégekre (ahol saját emberek ülnek), ott persze nem kell átvilágítás. naná, mert hogy nem menjek messze itt Debrecenben is ugyanez a lemez megy. Az egész város tudja. Biztos vagyok benne, ha az ő embereik ülnének ott, akkor nem lenne probléma a fizuval.

Szóval szerintem a Fidesz iszonyú, bolsevik jellegű populizmussal égeti magát. Szerintem ezt az értelmesebb fideszesek is belátják.

Én mindenesetre most döntöttem el, hogy semmiképp nem szavazok rájuk.

Tehetetlen Dodó 2009.09.16. 18:58:08

@Tom Sawyer: Juj, ez nagy csapás lesz a Fideszre.
Szavazz inkább az igazi bolsevikekre, az tényleg hitelesebb.
(Egy apró részlet: ha már összetéveszted a fizetést a költségtérítéssel, gondolj szeretettel a Nyakó házaspárra).

Bajkon úr 2009.09.16. 19:21:29

@Tehetetlen Dodó: Gúnyolódhatsz rajta, de azért sokan nem szeretik az ócska bolsi populizmust, meg az egyenlősdit sem. Ezeknek mind az igazi bolsikra kellene szavazniuk? Szerintem ne bíztasd őket, mert megint csúnya vége lesz, muhaha.

Ezekiel 25,17 2009.09.16. 19:25:13

@Tehetetlen Dodó: Szerencsére nem csak a Fidesz meg a bolsevikok vannak. Bármennyire is ezt szeretnétek.
A bolsevikokra meg azért nem szavazok, mert mindig is utáltam őket. Nem stílusom a Kövérbajszoslaci-féle köpönyegforgatás.
A költségtérítés valóban nem ugyanaz mint a fizetés. De ha Mr. győri ETO A6-al közlekedő Szíjjártó úr pofátlanságnak tartja a bruttó 3 millás (azaz nettó 1,5)fizetést, akkor még nagyobb pofátlanság 18 milla költségtérítés.

Tehetetlen Dodó 2009.09.16. 19:26:32

@Bajkon úr: Nem, csak röhejes, amikor egy kapcsolat.hu-s érvrendszerrel operáló gyerek itt most komolykodik, hogy ő most jött rá, hogy miért is nem szavaz a Fideszre, hehe.

Tehetetlen Dodó 2009.09.16. 19:27:39

@Tom Sawyer: Ezért mondtam volt, hogy vizsgálódj Nyakó elvtársad és házastársa körül, akkor még ütősebb érvvel állhattál volna elő.

Ezekiel 25,17 2009.09.16. 19:34:33

@Tehetetlen Dodó:
Én nem vagyok MSZP-s te idióta. Ez a baj veletek, hogy csak mi vagy ti fogalmakat ismeritek. És megmondanád, hogy mi a kapcsolat.hu-s érvrendszer abban, ha rávilágítok arra, hogy Mr. Szíjjártó faszságokat beszél? Vagy szerinted, amit most mondd a Fidesz, az komoly, felelős, európai konzervatív érvelés?

Tehetetlen Dodó 2009.09.16. 19:42:23

@Tom Sawyer: Lehet hogy te nem vagy MSZP-s, te idióta, csak az érvrendszered áll a szokásos Gréczy-panelekből.
Próbálj valahogy ezektől elszakadni és talán még hiteles is leszel.
A klientúra meg a pártkassza-feltöltő állami vállalati lopások elitélése nekem elég európainak tűnik, szemben a posztkomcsi-neobalkáni rendszerrel szemben.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.16. 20:25:41

@Grift:
Egészen fiatalon lettem vállalkozó, azóta vagyok a magam ura. A rendszerváltozás óta nem dolgoztam alkalmazottként, előtte két állami cégnél néhány évet. Abszolút nem vagyok proli, mégis a prolikkal értek egyet. Szellemi éhenkórászok csak azért ne keressenek már többet, mint a versenyszférában lehet, mert egyazon kisebbséghez tartoznak. Mer' ugye arra hivatkoznak, hogy a versenyszféra hasonló volumenű beosztásaiban mekkora pénzeket kapnak. Hát nem ekkorákat, és nekik még versenyezniük is kell, különben repülnek.
A Coca-Cola Beverages Magyarország Kft a világ egyik legnagyobb multijának magyarországi vállalata. Meglehetősen nyereséges cég. Mégsem keresnek annyit, mint a veszteséges BKV top managerei. És tudod, miért és hogyan rúgnak ki ott egy igazgatót? Eredményes munkája ellenére is elküldik, hogy legyen vérfrissítés. Reggel megy melózni, a portás meg nem nyitja fel neki a sorompót, hanem két fegyveres őr megy elé, akik felkísérik az irodájába, ahonnan személyes holmiját hozhatja csak el. Vagy éppen ül az irodájában a gépe előtt, amikor megjelennek a fegyveresek, és megkérik, hogy kapcsolja ki a gépet, és pakolja össze személyes holmiját.
Ez a versenyszféra. Nem proli dolog, ha nem tetszik, hogy ezek a jövőnket lopják el. Három BKV vezért tudnék felhajtani a Nyugati tér aluljárójában éjfél után öt perc alatt. Azt is vállalnám, hogy eredményesebbek lesznek, mint eddigi bármelyik elődjük. Tudod, kik vannak éjfél után ott. Uram bocsá, egyetlen hibájuk lesz: nem zsidók.

Google 2009.09.16. 20:29:32

Csak azokon csodálkozom, akik ebben a córeszben azt mondják, nem nagy pénzek ezek, mi vagyunk nagyon irigyek.
Egészségügyre, oktatásra, gyerekétkeztetésre nincs pénz, az elv-, és harcostársak zsebeinek tömésére van. Jó, mi?
Korruptak vagyunk, nem fasiszták - ahogy PLT írja a Hírszerzőn.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.16. 20:43:36

@Mr Falafel:

a kokakólánál azért nem kell annyit fizetni mint a versenyszféra más cégeinél, mert így bánnak az emberekkel. normális ember nem is megy oda, csak takony szemetek akiknek annyi a tudásuk amit egy tréningen felszedtek testbeszédből. és azok is kajmánok mellesleg. a vállalati vezetők fizetésein rágódni proli dolog. meg az állami apparátusén is.
aki itten sír az komcsi.
nem a fizetésekkel van a baj, hanem azzal, hogy nincs mellé követelmény állítva. majd ha jön egy jobb kormányzat, jó munkát végző vállalati vezetőkkel, akkor szaros ötszázezerért fognak majd dolgozni? ne már. gondolj már bele, hogy egy moráltalan féreg nőgyógyász a gyógyszerrel belőtt szülési naplójával, a soha és direkt ki nem gyógyított hüvelygombákkal, adót sosem fizetve mennyit keres. vagy egy szar pártkatona egyetemi rektor.
ez undorító, filléres populizmus, prolihergelő propaganda.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.16. 20:56:05

@Grift:
A CCB-nél tényleg taknyok vannak. :-))
Én nem azt szeretném, ha ezek csak százezreket keresnének. Annyiért hülye lenne bárki elvállalni. A nagy zsé kell az ösztönzésre. Mehet a magas alapfizetés, de ne legyen prémium, csak teljesítmény után, és a hűtlenkezelést vegyék komolyan. Az nem járja, hogy milliárdos hiányt termelnek, mert fénymásoló számlálásra tízmilliókat dobnak ki. Ez, kérem, hűtlenkezelés, ami bűncselekmény. A nagy pénz legyen nagy felelősség is egyben.
Ja, a CCB magyar csúcsgóréját Grünwaldnak hívják, és etalonkajmán.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.16. 21:00:24

@Google:

Én pedig azon csodálkozom, hogy senki nem veszi észre: a BKV végkielégítéses ügy miatt kell most a szart passzírozni mindenkire, hogy elfelejtődjön a felelős keresése abban az ügyben, mert hát ugye szerintük itt általános jelenségről van szó. A Fidesz pedig hülyén játssza meg, mert a Szerelő tenorjára még rá is tercel, amivel a saját jövőbeni mozgásterét csökkenti, ugyanis neki is kell majd az állami cégekhez vezetőt tennie.
A menedzservilágban nagy pénzek vannak. Ezt sokféleképpen lehet értékelni, de figyelmen kívül hagyni nem lehet. Logikailag elképzelhető, hogy kevés pénzért találjanak rátermett vezetőt, gyakorlatilag erre kevés az esély. Gazdasági szervezetek vezetéséhez másféle képességek kellenek, mint a többi szakmához meg feladathoz. Aki a saját karrierjét nem tudta menedzselni, az egy vállalatot sem fog tudni vezetni. Tudom, hogy szarul hangzik, de ez így van. A menedzservilág egy másik univerzum. Most ez nem épp Székely Gáborra vonatkozik, mert az övé más típusú karrier, de ezzel a helyzettel szembe kell nézni.

heima2 (törölt) 2009.09.16. 21:37:39

a Szerencsejáték Zrt. üzletileg pocsék teljesítményt nyújt, elavult játékok, piacvesztés, lemaradás az online sportfogadásról, pókerről, élő pókerről, költségoldalon meg bele se merek gondolni milyen pazarlások, kamupozíciók mehetnek.

molaris 2009.09.17. 03:21:56

@thetriggerhappy:
Bajnai és Oszkó praktikusan azért váltott, mert ebben a pozícióban el tudja takarítani a mocskát.

@Mr Falafel:
Ne idegesítsd már fel magad. Igazad van, de ezt nem szabad kimondani.::))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 08:41:18

@Mr Falafel:
igen, ezt mondom én is. normális /nagy/ fizetés, és mellé követelmény, felelősség, és felelősségre vonás. csakhogy mostanábanm nem ez utóbbiak hiányát kifogásolják /csak/, hanem már a nagy fizetések tényét. erre meg rá fog baszni a fidesz, mert fillérekért a kutya nem fog nekik dolgozni. illetve igen, de akkor marad a négy év hatalom, aztán söprés, mert az előző négyben is láttunk egészen különleges emberi minőségeket felbukkani körülöttük. :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.09.17. 08:42:37

@Grift: prolihergelés mióta baj? Majd a saját szavazóik eszik meg őket jobbikos jelmezben. Rendben van ez így.

A rektorok ügyében igaza van. Az egyetemek is állami cégek, és Bálint az egyetemi terveihez azzal vette meg az együttműködésüket, hogy évi 50 millás fizetést adott a rektoroknak, amikor egy egyetemi tanár keres mondjuk évi 6-t, egy tanseg pedig évi 2-t. És a rektori bérek mai napig titkoltak. Igaz, 1-2 rektor már a Fidesszel üzletelne inkább, mint Tulassay :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 08:45:50

@tölgy:

én a sajátoldali prolikra gondolok, és azokra a magukat jobbosnak hívő panelpolgárokra, akik viktortól nemzeti-wassalbertiánus szocializmust várnak. ebből baj lesz.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.09.17. 08:51:17

@Grift: "ebből baj lesz." - lehet. De egy ideig a bosszú majd leköti őket.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 08:57:26

@tölgy:
az engem is! :)
utána lesz édes az apátia!

Dé208 2009.09.17. 11:12:30

@Tom Sawyer: Helyes !
Szavazz a szocikra.Csupa derék, tisztességes és értelme ember.
És milyen szépek!

Oblomov 2009.09.17. 21:33:58

A pócstánál meg nyelvpótlék van. Nem ám 5-6 ezer, hanem havi félmilla. Ez már súlyos.
süti beállítások módosítása