Erdélyi fejedelmet Izraelbe! - Ilyen ország pedig nincs CXCVIII.
2009. augusztus 10. írta: TuRuL_2k2

Erdélyi fejedelmet Izraelbe! - Ilyen ország pedig nincs CXCVIII.

  A mai Nap-keltében Vona Gábor, a Jobbik elnöke azt javasolta Betlen János műsorvezetőnek, hogy költözzön Izraelbe, ha annyira foglalkoztatja a zsidókérdés. A pártelnök kijelentése kellően bunkó és rosszízű, arra mindenképpen jó, hogy egy ideig ismét a figyelem középpontjába kerüljön.

  A Hírkeresőn vettem észre, hogy a pártelnöki útmutatást első nekifutásra sajátosan tálalta a hvg.hu: Betlen János műsorvezető helyett Bethlen Gábor erdélyi fejedelem izraeli kiküldetéséről számolt be, tovább abszurdizálva a hírt. Az eredeti url így nézett ki: http://hvg.hu/itthon/20090810_behtlen_gabor_vona_gabor_jobbik.aspx
Aztán mostanra már javították:
http://hvg.hu/itthon/20090810_behtlen_janos_vona_gabor_jobbik.aspx

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr361300230

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A jordán gyarmat 2009.08.10. 18:32:35

Ezt a bejegyzést most azért kell megírnom, mert most tudtam meg, hogy azon a helyen ahol élek felvásárolják a többezer főt foglakoztató multinacionális nagyvállalatot. A felvásárló is az, ugyanazok mindig. Izraeliek. A cikk   Az itt sokszor...

Trackback: Amit soha, sehol nem hallottál és láttál Izraelről 2009.08.10. 16:31:01

Izraeli gyerekkísérletek: ez arról szól, hogy askenázi izraeliek, szefárd izraeli gyerekeken végeztek emberkísérleteket. Elképesztő rasszizmus van, volt:  az askenáziak lenézik a szefárdokat Izraelben, akkor mit gondolnak a cigányokra feltűnőe...

Trackback: Liberális konzervativizmus 2009.08.10. 15:13:05

A tegnapi Népszabadság terjedelmes interút készített Szigetvári Viktorral, Bajnai gordon egykor volt Fidesz-szavazó kabinetfőnökével. Már eleve egy durva oximoronnal nyit a cikk: „bár magát liberális konzervatív értékrendűnek va...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hiba 2009.08.10. 22:15:47

@tesz-vesz: Ő maga mondja, mikor elkezdi a kérdést Betlen, de látszik a nagyon összeszedett válaszon is.

Kenguru 2009.08.10. 22:16:47

@tesz-vesz: "én nem vok antiszeimta."

Azért a blogodon minden harmadik-negyedik bejegyzés a zsidókkal és/vagy izraellel foglakozik.

Többet pörögsz ezen a témán, mint Magyaroszág aktális helyzetén.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:21:25

@Kenguru: szerintem te vagy szánalmas, h szánalmasnak tartod, h minden második forint izraelbe megy. a mol meg nem termel annyit, hogy 70% legyen.

de ajánlok vmit ami intellektusodnak megfelelő színvonal, remélem tetszeni fog,és megérted mély mondanivalóját
www.youtube.com/watch?v=8f7YZXvZXYs

hiba 2009.08.10. 22:21:27

@Kenguru: "Nem, kiválasztotak egy kopasz majmot, aztan ha az nem írja elá amit elétolnak, lelövik és hoznak egy szervilisebbet." Azért ezt nem annyira egészséges ennyire leegyszerűsíteni, mert ezzel a szemlélettel még kevesebbet fogsz megtudni arról a világról és arról az országról amelyikben élsz.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.08.10. 22:22:10

Jó tíz éve lehetett, hogy Grespik László közigazgatási tisztviselő felhívta a figyelmet, hogy óriási ütemben folyik a magyar ingatlanok zsidók általi felvásárlása.

Amennyiben hinni lehet bizonyos hangoknak, ma is hihetetlen ütemben folyik a magyar ingatlanok zsidók általi felvásárlása.

Hát jó sok ingatlan lehet Magyarországon. Én két helyen is lakom így-úgy, de a szomszédságomig egyik helyen sem jutottak még el.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:24:45

@Kenguru: ez igaz, szerintem van, létezik zsidókérdés. sokak szerint is van. többek közt a majdnem Nobel.díjas Tormay Cecile szerint is. Horthy szerint is. Tóth Károly Antal szerint is

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:26:17

@Elpet: ofsór? esetleg a pusztába laksz arzénkutak mellett. én egyébként mondom. nézd meg a jordán gyarmatot, zsidók veszik meg. itt szomszédban, a média nem mer beszélni róla.
nem mer- milyen kedves vagyok.

Kenguru 2009.08.10. 22:27:51

@hiba: SZovjet elvtátrsak nem bonyolították túl ezt a gyarmatosítás kérdést.

Kellett egy pufferzóna a NATO és az orosz felvonulási terület közé, és mi mint legyőzött ország pont jó helyen voltunk.

Leboltolták már ezt rég az amcsikkal, csak akkor még egy elhúzódó japán háború is képben volt.

Utólag meg a Roosvelték nem szivhatták vissza.

A forma kedvvért csináltak itt egy kis látszatdemokráciát, koalícióval ilyesmi, aztan jött az igazi szovjet stil.

1988-89-ig itt az, és csak történhetett amit Moszkvából jóváhagytak. Még az új gazdasági mechanizmus ellen, és ért is ott lobbiztak a különbőző MSZMP platformok.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:28:54

@Kenguru: te magadnál vagy?
ezt kimondta? a szerződésben ez állt egyébként. asszem glatz feri mondja? vagy nemeskürty? raffael? nem emlékszem de valamelyik történész.

Kenguru 2009.08.10. 22:32:07

@tesz-vesz: "majdnem Nobel.díjas Tormay Cecile"

Muahahhahha. Az év vicce.

Horthy, aha,
-"Mit képzel, egy magyar tiszt nem hazudik", torkolta le a fiatal szárnysegédjét, amikor az jelentette nekik hogy a magyar főtisztek
az eskülyük ellenére elárulják a kiugrást a neméteknek.

A lovastengerész összeségében alkalmatlan figura volt.
De ő mint diktátor még mindíg jobb lett vona, minzt az akkori magyar elit.
Mert az tényleg a legalja volt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:33:06

@sakha: nem árultam el magamat, mert neked tévesek az ismereteid, hülyéket olvasol.
az antiszemitizmus nem csupán egy előítélet hanem masszív gyűlölet. a gyűlölet a legfontosabb az defben, nem az előítélet.

"És megint csak elárultad magad: "leginkább a balos zsidók". "

te elolvasta neumant? ő is így kezdi. ő is antiszemita?
ja, neki lehet.
ne legyél hülye légyzsi, annyi hülyével beszélgetek, unom.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:34:24

@hiba: nem emlékeszem teljesen, de én úgy emlékszem ez nem hangzik el.

sakha 2009.08.10. 22:34:24

@tesz-vesz: Ne kérdezz túl sokat éhgyomorra, mert utána meg kéne értened a válaszokat is. Az meg még nem megy. :-)

korrekt orr 2009.08.10. 22:35:47

@tesz-vesz: hát, így jár az, aki magában beszél

korrekt orr 2009.08.10. 22:37:20

@tesz-vesz: légyzsi - nálad már minden szóban szerepel a zsé? Kicsit sem beteges.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:37:40

@Kenguru: és hol van a kiszolgálói réteg? rákosi , lukács, péter gábor, akiket felkészítetteka forradlomra, a hatalmoátvételre, már 18-tól.
egy kevés hazaárulót kihagytál a képlettől okostóni.
ezek boldogan kérvényezték varsóban az ideglenes állomásozást a saját (tehát ott: az ország) védelme miatt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:40:12

@korrekt orr: mivel most arról van szó, pöcsös.

te nem nézed meg a mesét? nem kéne már ilyenkor aludnod?
a kengurus dalocska elaltat.
www.youtube.com/watch?v=8f7YZXvZXYs

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.08.10. 22:40:22

@Kenguru:

"Mit képzel, egy magyar tiszt nem hazudik", torkolta le a fiatal szárnysegédjét"

Olvasd el, ha lesz rá érkezésed Nagybaczoni Nagy Vilmos "Végzetes esztendők" című memoárkötetét és benne a német származású vezérkari tisztek szerepét taglaló részeket.

heima (törölt) 2009.08.10. 22:42:01

www.youtube.com/watch?v=t0qICvnkQmM

mindenki készüljön a zsidórobotok támadására!

korrekt orr 2009.08.10. 22:42:58

@tesz-vesz: faszkalap, a béna blogod alapján, amit itt állandóan belinkelsz, inkább azt mondom: kussolj

Kenguru 2009.08.10. 22:44:57

@tesz-vesz: Szerződés? Kivel, az oroszokal?

Ezen képen az szovjet tiszt nyilván a megfelő szerződést keresi a zsebében:
pro.corbis.com/images/HU006660.jpg?size=67&uid=EC06BEE6-27F6-4A78-8BEC-1A35BB679E78

korrekt orr 2009.08.10. 22:45:50

@tesz-vesz: ismét megtanítottak neked valamit a héten: oximoron. az egy évben 52 új szó - látod, az agyalágyultakon is van, aki segít

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:46:10

@Kenguru: te beteg vagy, jól sejtettem.
a mesére koncentrálj, a zenére.
ne engem idegesíts.
tóth károlyt kihagytad egyébként.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:50:46

@korrekt orr: az oximoron szót középiskola hallottam először, de h jön ez most ide pöcsös?

Kenguru 2009.08.10. 22:50:49

@Elpet:
Nagybaczoni Nagy Vilmos volt az a vérnősző barom aki nem engedte a -40 fokos orosz télben hogy a katonái hordják a kesztyüjüket, mondván had keményedjenek.

Nézd, nekem mindkét nagyapám ott maradt az orosz fronton a "vitéz urak" miatt, az ilyen Nagybaczonikat sajat kezemmel akasztanám föl, és akkor még civilizált vagyok.


Apró statisztikai tény: a német tisztek ugyan olyan százalékban estek el mint a legénység(azaz kb együtt pusztultak az alakulattak amit vezetnek), míg a magyar tisztek sokkal nagyobb arányban éltek túl mint a honvédek.

Előre vs utánam.

sakha 2009.08.10. 22:52:06

Szövegértési feladat tesz-vesznek.
Értelmezze a következő mondatot:

"Every once in a while, some left-wing Jewish writer will take a deep breath, open up his (or her) great big heart, and tell us that criticism of Israel or Zionism is not antisemitism."

1. Előítéletes-e?
2. Antiszemita-e?
3. Milyen típusú lokúciós erőt lehet felismerni benne?

Ezek után vesd össze a saját kommentjeiddel.

Kettessel már átengedlek! Ne félj!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 22:53:31

@sakha: írtam neked már vmit.
alkalmatlan vagy a további vitára.

korrekt orr 2009.08.10. 22:53:43

@tesz-vesz: nem is érted, mi? és még mit hallottál a szakközépben a héten?

Kenguru 2009.08.10. 22:54:46

@tesz-vesz: Szerződni csak olyan felek tudnak, ahol mindkettőnek van mozgástere.

Az hogy fejedhez nyoják a pisztolyt, és közlik hogy ez lesz, ott írd alá "önként" az nem szerződés.

Most hogy gyakoraltilag ezt úgy vitelezték ki, hogy az odahaza tenyészett mini-sztálikokat ráeresztették az országra, és őket nem kellettt így fenyegetni, az egy dolog.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.08.10. 22:55:29

@Kenguru:

Szerintem összekevered valakivel. Semmi ilyesmiről nem tudok, de ha egy nemesi előnév ilyen indulatokat tud kiváltani belőled, akkor talán hagyjuk a diskurzust.

Viktus 2009.08.10. 22:56:43

@Kenguru:

Nem lennék elájulva a sváboktól a helyedben ... lehet éppen a nagypapik miatt élhetnek.

1942 Szeptember 15

" A veszteségek óriásiak. Az idén a mi hadosztályunk féloszlopánál, tehát nálunk, összesen 2000 sebesültet kezeltünk. Ez több, mint tavaly egész évben az egész magyar hadsereg által szenvedett veszteség.
S ez a most kint lévő 300 000 emberből csak kb. 10000 ember vesztesége; elképzelhető a többié! Térjünk most a 4. gyalogezred veszteségére. A legerősebb zászlóalj most a 4/III zászlóalj,vagyis ahol én voltam. Ennek jelenlegi harcos állománya, írd és mondd, 120! ember. A többié kevesebb. Egy zászlóalj eredeti létszáma kb. 1200 fő. tehát,ha a fenti szászhúszhoz még ugyanannyi nem harcost is számítunk hozzá, akkor is 80%-os a veszteség. Borzalmas számok!
Az éjszaka a németek 2km-[es] vonalon megfutottak, s kapu nyílt az oroszoknak. Szerencsére még mielőtt az oroszok észrevették volna, felfedezték a mieink. Hirtelen nem tudtak mást csinálni, egy zsidó munkásszázadnak fegyvert adtak a kezébe, s az töltötte be a hiányt. S a zsidók fényesen megállták a helyüket. Feltartották az oroszt. Nélkülük benyomták volna a frontot. És nem kellett erre fegyverrel kényszeríteni őket,önszántukból,de lelkesen csinálták
S itt írjunk pár őszinte szót a zsidókról. először is ott kell kezdeni,nem azok a zsidók vannak kint, akiknek itt kellene lenniük. Egy-két jól szituált kereskedő és főleg ügyvéd akad köztük, de a többség szegény iparos otthon is. S ezekkel itt úgy bánnak,mint az állatokkal. Ütik-verik őket. Csak sajnálni lehet őket. Megszenvedték őseik minden bűnéért. Csak látni kellene szegény , éhenkórász, lesoványodott, szomorúan lézengő társaságot.
És írjunk pár őszinte szót a németekről is. az orosz propaganda-röpiratnak sajnos igaza van. Nem ezt ígérték nekünk ,mikor beléptünk a háborúba. Ez nem közlekedési utakra való felügyelet, hídőrzés megszállás. Ezt ígérték nekünk expressis verbis! Most pedig itt hull el a nemzet színe,virága.Az idei veszteségek összesen 14000 fő. Hát a magyarnak megint van felesleges vére a "nyugati civilizáció védelmére"?! Ezt csináltuk 1000 éven át, s folytatjuk a német szirénahangra tovább. Nem okultunk. Mert nincs érte köszönet. Ha nekünk fegyverrel kellett volna minden talpalatnyi földért megküzdeni - amiket visszakaptunk -, akkor sem lenne több veszteségünk. Mert nem ennyire felszerelt ellenség s nem ilyen jó katona ellen kellett volna harcolnunk."

1943 Április 15.

„Teljesen le vagyok sújtva! Újabb hír jött, hogy ismét 10 nappal elhalasztották a berakodást!
A halasztás oka: a németek nem adnak vagont. A mór megtette kötelességét, a mór még el sem mehet! 120 000 ember önfeláldozása – amivel fedezték a németek visszavonulását és késleltették annyira az oroszt, hogy volt idő a tartalékokat bedobni s a téli offenzíva által okozott katasztrófális helyzetet az utolsó pillanatban megmenteni – nem volt elég ahhoz, hogy a megmaradt pár nyomorult ember , kik testileg , lelkileg betegek, annyi vagont kapjon – 3 hónappal a katasztrófa után – hogy hazamehessen. Bezzeg, mikor kijöttünk, nem volt semmi sem elég gyors!
A németek úgy bánnak velünk, mint a kutyákkal. Hazaszállítás? … Majd alkalmilag! Élelem? … A III. osztályú kiszabat jár,mint a zsidó munkásszázadoknak! Szóba sem állnak velünk, sem a vezetőségünkkel! Bárcsak lennének kint a németbarát politikusaink, hogy éreznék „a szövetséges nagy nemzet” barátságát, megbecsülését, háláját, amiért életünket és egészségünket feláldozva segítjük élethalálharcában! Még a legutolsó német Kreislandwirt is úgy bánik tisztjeinkkel ,mint a bélpoklosokkal. De kell ez nekünk! A „lovagias” magyar nemzet csak jöjjön és áldozza fel magát ismét a „kereszténység védelmében” !
Jellemző a német tapintatlanságra ,és kíméletlenségre, hogy a tegnapi jelszó, amit kiadtak nekünk : „Pressburg!” A szövetséges magyar, sőt szlovák nemzetet és hadsereget még annyira sem becsülik, hogy legalább tapintatosságból vagy ésszerűségből tudomásul vennék, hogy az nekünk sohasem volt Pressburg, hanem mindig: „Pozsony!”
Az értük vérző, őrt álló magyar bakának Pressburgot kell mondani, hogy le ne lőjék. Nemtörödőmség, gúny, megvetés akar ez lenni? Talán mind a három együtt.”

Dr. Somorjai Lajos Harctéri Napló Oroszország, 1942-1943

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.10. 23:00:19

@Kenguru: erről akkor egy statisztikát csatolhatna.

Mindazonáltal a különbség nem eredhet a fegyvernemi különbségekből? Németeknek volt légi ereje és harckocsizóik, előbbiben csak tisztek halnak, utóbbiban legalább egy tiszt ücsörgött a legénységgel. A főleg gyalogos magyar honvédségben lényegesen kevesebb tiszt kellett, így kevesebb is halhatott meg.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 23:00:23

@sakha: végülis mégiscsak magyarul beszélünk tán nem sznobériából írtad angolul?

ez nem antiszemitizmus (mégha egy antiszemita írta is), mivel csak a mondatból kell kiindulni.

erre gondoltál te:
Időről időre, valamelyik baloldali zsidó író egy mély lélegzetet vesz, megértően kitárja nagy szívét, és kijelenti, hogy Izrael állam, illetve a cionizmus bírálata nem antiszemitizmus.

de remélem tudod, h most neked nem ezt, hanem eg yantiszemitától kellett volan idézned ostoba.
a többit nem fejtem ki, hosszú, kérdezz, de értelmes legyen, különben téged is végleg ignorállak hücpe

Viktus 2009.08.10. 23:03:13

@tölgy:

Így van. Egy magyar huszárezred meg így rohamozott:

Az utolsó magyar lovasroham
1941. augusztus 15. , Mihajlovka


"Reggel óta kemény harcban álltunk egy magas vasúti töltés oldalában beásott és szívósan védekező ellenséggel szemben. A nap folyamán már négyszer támadtuk őket, de mind a négyszer visszavertek bennünket. A zászlóaljparancsnok minden hangnemben ordítozott, a századparancsnokok tehetetlenek voltak. A sürgős tüzérségi tűztámogatást hiába kértük,az egyre késett. És ekkor egyszer csak megjelent a színen a magyar huszárezred,lóháton. Mind nevettünk. Ugyan mit akarnak itt ezek a magyarok? Kár lesz azokért a pompás elegáns lovaikért. Ekkor szinte kővé meredtünk. Ezek a fickók megőrültek. Huszárszázad huszárszázad után robogott felénk. Elhangzott a vezényszó. A barnára sült arcú,karcsú lovasok úgy ültek a nyeregbe, mintha belenőttek volna. Parancsnokuk, egy magas , fénylő aranygalléros huszárezredes kirántotta a kardját. Négy-öt könnyű páncélgépkocsi kanyarodott elő a szárnyakra,és már vágtatott is a sík mezőn a huszárezred,kivont kardjuk csillogott a lemenő nap fénylő sugaraiban. Talán Seydlitz rohamzott így egykoron. Minden elővigyázatról megfeledkezve ugrottunk föl állásainkból. Olyan volt az egész,mint egy nagyszerűen megrendezett lovasfilm.
Eldördültek az első lövések a töltés felől, aztán mind ritkábban hallottuk őket. És ezután szinte kidülledt szemmel, hitetlenkedve néztük,amit láttunk, hogy a szovjet ezred katonái, akik a mi századaink támadásait olyan hevesen és elkeseredett ellenállással verték vissza ,most sorra ugrálnak föl ,és szinte eszelősen futnak,menekülnek,a diadalmasan száguldó magyarok pedig űzik,hajtják maguk előtt az oroszokat,és fénylő kardjaikkal gazdag,nagyon gazdag aratást végeznek köztük."

/Egy német szemtanú/

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 23:03:20

@Kenguru: "Most hogy gyakoraltilag ezt úgy vitelezték ki, hogy az odahaza tenyészett mini-sztálikokat ráeresztették az országra, és őket nem kellettt így fenyegetni, az egy dolog.
de én pontosan eről a fdologgról "

beszéltem, nem értem mit ugrálsz.
beszéltem én erról milyen ereje volt a varsói szerződsének, milyen szövegösszefüggésbe használtam a varsói szerződést?
kicsit zavar, h semmi mellékszálon ugrálsz itt, kit érdekelsz?

hiba 2009.08.10. 23:04:03

@tesz-vesz: hát ha ugyanarról az interjúról beszélünk, vagyis a napkeltés kereszttűzről, akkor elhangzik. Ez pedig elég fontos szerintem, ha arról beszélgetünk, hogy miért mondta Vona, amit mondott.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.10. 23:04:09

@sakha: kire vonatkoznak az 1.-2. kérdések, a zsidó íróra, vagy a szöveg írójára?

Kenguru 2009.08.10. 23:05:20

@tölgy: Ungvráry Krisztián írja könyvében. Hadd ne keressem ki.

www.libri.hu/konyv/a-magyar-honvedseg-a-masodik-vilaghaboruban.html

De lehettek fegyvernemi különbségek, de nem ennyi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 23:07:04

@korrekt orr: én még bölcsibe járok, de már ilyenkorban is tudom, hogy ne álljak szóba olyan zsidókkal, mint te.
ugyanis pedereaszták.

(erre ne írjon senki, nem gondoltam komolyan, csak már lekéne ráznom ezt a hülyét. megvan: ignorálom őt is!:D)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.10. 23:07:27

@Viktus: nagyapám ott szolgált és esett fogságba. 47-ben jött meg. Ugyanaz volt a parancsnoka, aki az I.vh-ban is.

Jó időben láthatta a japán partokat Kamcsatkáról. Szóval, világot látott.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 23:09:44

@hiba: megnézem ezt akkor mégegyszer, kösz a tippet

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 23:10:14

@Kenguru: ungváry :DDDDD
és te még hiszel a mesékben?

hiba 2009.08.10. 23:11:22

@Kenguru: "Nagybaczoni Nagy Vilmos volt az a vérnősző barom aki nem engedte a -40 fokos orosz télben hogy a katonái hordják a kesztyüjüket, mondván had keményedjenek."
jajj ne már. Biztos volt egy csomó faszkalap rátarti magyar főtiszt, de ezt nem túlzó hülyeségekkel kéne alátámasztani.

Viktus 2009.08.10. 23:12:25

@Kenguru:

Te elvtárs a magyar tisztek nem haltak, akkor elárulnád az hogyan lehetett a doni katasztrófa után 72162 főnyi legénység érkezett az első gyülekezési helyre, és 2994 tiszt?

heima (törölt) 2009.08.10. 23:14:31

@tesz-vesz: hát igen, megint egy ember, aki továbbtanult. szar lehet egy olyan világban élni, ahol a világképed csak úgy áll meg, ha tagadod az egészet :D

de nem tudlak sajnálni.

wolframkarbid 2009.08.10. 23:15:27

@Google:
"És nagyjából ugyanazok."
Jajj de el vagy tévedve.

Kenguru 2009.08.10. 23:16:03

@Elpet: Nyilván nem dicsekedett vele.

A svábok meg amúgy a Waffen-SS-ben voltak, neki ode KELLETT bevonulniuk.

A németektől sem vagyok elájulva egyátalán. De az ő tisztjeik legalább a sajtát nemzetük(vélt) érdekét szolgálták.
A magyarok meg voltak olyan hülyék, hogy szolgalelkűen követték őket.

Kenguru 2009.08.10. 23:17:48

@hiba: Konkrét személy, konkrét parancsa.

Kenguru 2009.08.10. 23:18:44

@tesz-vesz: Nem, TE hiszel a mesékben.
Abban a mesében ami neked tetszik.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 23:18:49

@sakha: te vmi buzi tanár lehetsz az eltén.
múltkor is eltéssel vitatkoztam, (na nem diákkal: hanem tanárral) szörnyen ostoba volt szegényke.
no ne félj, én nem esem hasra mert használtad a lokúciós szót.

de te vmi elképesztő nagyképű vagy már az elehétől kezdve (én is, de én okosabb vagyok; nem, nem olvasottabb, hanem okosabb)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 23:19:21

@Kenguru: akkor miért nem mutatsz fel valamit?
a szarrágáson kívül?

heima (törölt) 2009.08.10. 23:19:46

@tesz-vesz: "múltkor is eltéssel vitatkoztam"

óriások csatája :D

Viktus 2009.08.10. 23:20:28

@Kenguru:

Forrás? :D melyik komcsi könyv?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.10. 23:20:59

@Kenguru: Ez a szolgalelkű követés biztosan nem stimmel.
A gyengébb II. hadsereg ment ki, Kassa bombázása története ma sem egyértelmű, és a magyar külpolitika É-Erdély és a revízió miatt ment bele főleg a háborúba. Ez egy trade off volt.

A szolgalelkűség Rákosi és Kádár volt, orosz tankok hozták a hatalomba mindkettőt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 23:24:25

@Kenguru: akkor rákosi miatt utáljuk az összes zsidót, uccú neki kolletktíve!

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.08.10. 23:24:58

@Kenguru:

Utána fogok nézni. Sokáig nem volt aktív, a Kállay-kormány minisztereként aktiválták újra, és ebbéli minőségében éppen nem az embertelenségéről volt közismert. Szerintem egyszerű blöff, amit írtál, csípőből előhúzott üres vagdalkozás, amit kapásból nem tudok ugyan cáfolni, de ismétlem: utána fogok járni

Viktus 2009.08.10. 23:26:17

@tölgy:

Összetettebb v.mivel az ok-okozat, de a szolgalelküség a valóban nem stimmel csak az ilyen Kenguru elvtárs félék így nyugtatgatják magukat a komcsi apáik vétkeikért ...

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.08.10. 23:28:52

@tölgy:

Nagy Vilmos kimondottan a német származású vezérkari tisztekről és Werth Henrik vezérkari főnökről írt, akik jobban figyeltek a berlini elvárásokra, mint a Kormányzó parancsaira. Nem a frontkatonákról szólt ez.

Kenguru 2009.08.10. 23:31:43

@tölgy: Hát nemtom, amikor a tisztikar NEM követi a kormányzó parancsát, amikor a londoni magyar nagykövet a németeknek ad bombázási tippeket magánszorgalomból...

"és a magyar külpolitika É-Erdély és a revízió miatt ment bele főleg a háborúba"

A románok és a szlovákok is. :)
A németek okosan kijátszották a marakodó kis kelet-európai népeket.

"Kassa bombázása története ma sem egyértelmű"
Hát senki sem fogja most már bevallani hogy ő volt, de ugyan ki másnak lett volna érdeke casus bellit generálni a németeken kívül?

A szlovák vonal szvsz nem reális.

"A szolgalelkűség Rákosi és Kádár volt"
Nomost vannak a szolgák(. Rákosi stb) és a szolgalelkűek.
Horthy nem volt az, de az fentebb idézett tiszti naplóban a "németbarát polikusaink" igen.

Kenguru 2009.08.10. 23:34:11

@Elpet: Olvastam én is, komolyan vehető források alapján készül könyvben.

Kenguru 2009.08.10. 23:35:57

@tesz-vesz: Tőlem azt utálsz akit akarsz, de nem ettől leszel boldogabb.

tanarseged ur 2009.08.11. 00:07:18

Kassát valószínűleg a szovjetek bombázták, tévedésből. (Forrás: Pataky-Rozsos-Sárhidai: Légi háború Magyarország felett I-II.) Háborúban előfordul. De ilyesmiért nem üzennek hadat.

sakha 2009.08.11. 00:09:59

@tesz-vesz: Örülök, hogy meg vagy elégedve magaddal. Az okosságodról annyit, hogy nem vagyok tanár az ELTE-n. Buzi és köcsög sem vagyok :-).
Úgyhogy ne bízz annyira magadban, meg az eszedben!

Nem "sznobériából" írtam angolul, hanem mert a hivatkozott eredeti is angolul volt.

Csak arra szerettelek volna rávezetni, hogy az általad leírt mondat a balos zsidókról illetve Neumanné másképpenáltalánosít. De mindegy, nem érdekes.

remetebal 2009.08.11. 03:39:46

Kedves Ergé!

Korábban a mandineren azt írtad nekem, hogy van köztetek olyan, aki szimpatizál a Jobbikkal. Idáig csak gyanakodtam. A fenti "vita" alapján azonban már egyértelművé vált. Sosem gondoltam volna, hogy valamire jó még a Nap-kelte...

---

Mellesleg érdekes, hogy senki nem vette észre - legalábbis a hozzászólásokból nem szembeötlő -, hogy Betlen a beszélgetés első felében védte ezt a senkiházit a roma ügyek kapcsán, aki reagált is rá, valahogy úgy, hogy "ünnepeljük meg, hogy ezek elhangzottak végre". Aki ezek után sértésnek vesz egy megkerülhetetlen kérdést, annak kijár a két pofon. Alig várom már! De azt hiszem lassan kamatostul kellene már kiosztani. Valamennyinek.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.08.11. 05:47:56

@tesz-vesz: aki árokásónak írja meg Palya Beát, mert nem válogat a fellépésiben teszveszi kényességgel? máshol viccelődj már, kedves teszvesz.

Viktus 2009.08.11. 07:44:46

Érdekes Karsai nyugodtan dumcsizhat ebben a vad kereszttűzben ... Vonát meg egy mondatot nem engedték végigmondani.

Ravasz Cugel 2009.08.11. 08:09:25

@Viktus:
Ez a harctéri napló nagyon tanulságos. Azt hiszem, el fogom olvasni, bár sosem érdekelt a II.VH. Azonban olyan szemléletesen ír ez a Somorjai, hogy kivételt teszek.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.08.11. 08:20:55

@Ravasz Cugel: & @tesz-vesz:

Nézzétek, ha ez valóban a show része (ha valóban csak az), akkor én is azt mondom, amit Google nick: menjen az egész bagázs Izraelbe, showzzanak ott és minket pedig hagyjanak békében élni.:-)

ü
bbjnick

Earthq 2009.08.11. 08:30:54

Sziasztok... Nekem tetszett a Párt keltés videó :D csak azt sajnálom, hogy Vonának nem volt a kezében egy colos cső.... 168 óra, népszabis újság írók.... húúúúúú :D De jó lett volna látni, ahogy végre Vörösre festi Vona a Párt tv-t :D :D :D

Ravasz Cugel 2009.08.11. 09:56:45

@Viktus:
Láttam ám! Nagy sómen ez a Karsai. Tényleg begyűjtött most magának 4-5 pert. És ahogy Bajnai apját burkoltan letolvajozta, az valami finom volt.:-))

TD223 2009.08.11. 11:40:07

"A pártelnök kijelentése kellően bunkó és rosszízű..."

A fenét, Betlen és köcsög társai folyamatos provokációja még ennél is sokkal erőteljesebb reakciót érdemelne.

Normális országban már két lábbal rúgták volna ki Betlent, az idióta 168 órásat meg röhej, hogy újságírónak alkalmazzák, a Népszabis meg mehet a fenébe az egész bandájával.

heima (törölt) 2009.08.11. 13:21:34

@remetebal: "Korábban a mandineren azt írtad nekem, hogy van köztetek olyan, aki szimpatizál a Jobbikkal. Idáig csak gyanakodtam. "

ifjú sherlock, miért olyan hihetetlen, hogy nem egy csapat droid ír ide, hanem önálló személyiséggel bíró lények?

Ezekiel 25,17 2009.08.11. 13:24:56

hűha, néha már úgy érzem itt magam mintha az Új generáció honlapján lennék... :S Hiába na, közel a Fidesz kormányzás, konszolidálódni kell a fiataloknak...

Amúgy a Bethlen jól megkapta, ezzel nincs semmi gond. Az egy dolog, hogy Vona nyílván nem véletlenül nem válaszolt, de most nem erről ban szó. Hanem, hogy végre valaki kicsit beszólt ennek az álújságírói bandának.

Ravasz Cugel 2009.08.11. 13:30:52

@Tom Sawyer:
Egy ilyen kérdésre nem lehet jól válaszolni. És nem azért, mert a Jobbikot támogató nácik annyira segghülyék, hogy egy kijelentés hatására elpártolnak a Jobbiktól. Annyit mondanának, hogy a büdös zsidó kérdésére kénytelen volt ezt mondani. Azért nem lehet jó választ adni egy ilyen kérdésre, mert akármit válaszol az ember, a liberális zsidó zsurnaliszták úgyis belekötnek. Akkor már jobb lazán beszólni a Bethlennek.

hiba 2009.08.11. 14:56:49

@Ravasz Cugel: Ezt nem értem, hogy miért ne lenne erre jó válasz?
1. A Jobbik meg van sértődve ha nácizzák, tehát nem szeretne náci szimpatizánsokat (azok úgyis mindenhol vannak).
2. Adott egy rendezvény, ami egy egykori nácira emlékezik és így azért eléggé egzaktul leírható célcsoporttal rendelkezik.
Miért ne használná ki az alkalmat annak egyértelmű kimondására, hogy a Jobbik nem náci párt.
Szerintem azért nem, mert a Jobbik nem csak náci szimpatizáns tagokkal rendelkezik, hanem a vezetősége is tele van ilyen szellemi hulladékkal. Lásd Novák Előd.

==T== 2009.08.11. 15:11:01

@Szentgáli: Hazudsz. A nevelőapjának a neve. Az édesapja Vona.

Bethlen apukája:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Betlen_Oszkár

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.11. 15:43:39

@hiba:
Az én kérdésem csak az, hogy miért pont zsidó kormánykoalíció idején adottak az ilyen-olyan náci rendezvények. A Fidesz idején valahogy nem sikerült nekik nyilvánosan menetelgetni, gyűlésezgetni, nemhogy ünnepelni. Érdekes módon pont a rettegő zsidó horda ad nekik lehetőséget és életteret. Mi ez, valami stockhol szindróma? Beleszerettek egykori kínzóikba?

hiba 2009.08.11. 16:12:26

@Mr Falafel: Nyilván azért, mert ha nem zsidó kormánykoalíció van, akkor a náci-fasiszták vannak hatalmon mindenhol és nem érnek rá rendezvényeket szervezni.

tanarseged ur 2009.08.11. 17:07:32

@Ravasz Cugel: & @hiba: & bárki más:

Betlen kérdése valóban méltatlan volt (mert gyanúsítással ér fel), de lett volna rá jó válasz. Például ez:

"Szerkesztő úr, én azt tanácsolom a szavazóinknak, hogy a Szent István király és az államalapítás tiszteletére tartott augusztus huszadikai ünnepségeken vegyenek részt."

De jó lett volna bármilyen más, a kérdésbe bújtatott gyanúsítást visszautasító vagy lesöprő válasz is, ami zsidózásmentes. Vona elvesztette a fejét, ez az egyik baj, és otrombaságot mondott, ez a másik. Ha már a Jobbikról van szó: Balczó Zoltán sokkal okosabbnak tűnik, mint Vona - kíváncsi vagyok, hogy reagált volna ilyen helyzetben.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.11. 21:16:03

@szamárfül: milyen buta vagy.
most elképedtem, azt eddig is tudtam, hogy buta vayg, de h ennyire. palya bea, azért került fel, mert horn gyulára írt egy népdalt.
"annyi áldás szálljon horn gyula fejére"

ja h a reakció finanszírozta, és írta a dalszöveget, akkor az más.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.08.11. 21:18:53

@tesz-vesz: azt úgy í r t a? :D
Hát én ennyire.... Te viszint még lehetsz államtitkár Vona minisztériumában!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.11. 21:20:55

@Kenguru: nem érted, nem baj...

@sakha: hivatkozott angolul volt? én hivatkoztam rá, magyarul, barátocskám, ott volt a link, de mindegy. előtte meg héberül másoltál be felesleges szöveget.
húha, sok elsz ez már

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.11. 21:21:52

@szamárfül: hát ki írta át horn gyulára, te szerencsétlen kutya?
a mikulás?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.08.11. 21:24:05

te szerencsétlen kutya?
:D
na húzz bele, egyre stílusosabb vagy :P

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.11. 21:26:28

@szamárfül: durva anyád.
mi van a tovább gombról leszoktál te analfabéta?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.11. 21:29:58

@tanarseged ur: Balczó nagyon bölcs szerintem is.
és eddig jókat mondott, azt mondják róla nagyon jó tanár, és órán sosem politizál.
kíváncsi lennék én is ilyen kereszttűzben látni őt

korrekt orr 2009.08.11. 21:33:03

@tesz-vesz: mi van, ma sem ért rá a fiúcska, pedofiú?

korrekt orr 2009.08.11. 21:34:13

@tesz-vesz: a tornatanárodnak is más dolga akadt, kuki

tistedur 2009.08.11. 21:48:38

@szamárfül: tesz-vesszel beszélgetni olyan, mint zuzu petalssal vitázni...:)

Szamárfül · http://jomondatok.blog.hu/ 2009.08.12. 00:17:29

vele beszélgetni?? egyszer érném meg! csak röfög.

kispesti 2009.09.08. 07:41:18

@Kenguru: ...és a legalja alatt anyád volt,persze nem keiiett nekik

kispesti 2009.09.08. 07:45:52

@Szamárfül: ...du bist ein schweinehund,RAUS!!!

kispesti 2009.09.08. 07:48:00

@picur3ka: szép az a feketemágiajel ott a falon
süti beállítások módosítása