A Magyarok Nyilai újabb gaztettei (18+)
2009. július 27. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

A Magyarok Nyilai újabb gaztettei (18+)

  Draskovics Tibor és a Nemzeti Nyomozó Iroda újabb videót juttatott el a sajtónak a Magyarok Nyilai terrorszervezetről. Íme (csak 18 éven felülieknek!): 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr921270366

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Terrorveszély 2009.07.27. 17:40:51

Mikor megírtam a Szenzáció! Orbán náci! című posztot, nem titkoltan azért tettem, hogy bemutassam, milyen hazugságokat fog kreálni a baloldal hatalmának megtartása érdekében. Nem kell messzire mennünk, a Teller-levélre még bizonyára mindenki emlékszik;...

Trackback: Magyar mezőgazdaság a rendszerváltás után 2009.07.27. 15:18:28

A magyar mezőgazdaság a hozzáértő és tisztességes magyar paraszt szemszögéből(és nem a betonrengeteg okoskodóinak - tóta árpád - tollából) (szubjektív tanulmány) Röviden, hogy miért is panaszko...

Trackback: A Magyarok Nyilai újabb gaztettei (18+) 2009.07.27. 13:50:03

Draskovics Tibor és a Nemzeti Nyomozó Iroda újabb videót juttatott el a sajtónak a Magyarok Nyilai terrorszervezetről. Íme (csak 18 éven felülieknek!)

Trackback: Elszámoltatás 2009 (Nagy Feró) 2009.07.27. 13:11:53

Fekete Jánost és Horn Gyulát hiányolom Meg még ki nincs rajta? Készítettek az Ifjúsági Kereszténydemokrata Szövetségben is egy hasonló videóslistát, gyengébb de több név szerepel benne.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 20:37:48

@br: azért elég gáz, ha te másokat kiröhögsz a vallásuk miatt...szomorúan érdekes fazon vagy te

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 20:39:03

@elfelejtette: az is egy értelmetlen törvény. Kár betartani. (cinizmus off)

elfelejtette 2009.07.27. 20:41:15

@Naszta: Adozni muszaj, fuvezni nem. Nem ertem az osszefuggest.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 20:42:55

@br: "ha az történetesen egy sivatagi törzs mondavilágából kinőtt valami." és felháborítóan antiszemita is vagy:-D

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.07.27. 20:43:24

@elfelejtette: A skandinávok valószínúleg temperamentumbeli különbségek miatt nem fogyasztanak annyit. Nyugisak ők maguktól is :)

Hollandiát azért hoztam példának, mert ott tiltva volt és megtűrt lett a fű. A fogyasztás nem nőtt és jobb mint az EUs átlag.

@aesculus: Miért, te nem röhögnéd körbe ha valaki itt Zeuszban kezdene el hinni nagy komolyan? Na látod...

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 20:45:53

@elfelejtette: az nem gond, ha füvezik valaki a törvény ellenére. De ha nem adózik az gond...

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 20:46:06

@br: én nem tartom nevetségesnek az ókori görögöket... ez a különbség a valóban toleránsak és a "liberálisok" között...

elfelejtette 2009.07.27. 20:47:06

@br: A magyarok viszont hihetetlenul elegedetlenek, depreszziora hajlamosak, egy pszichologus baratnom szerint: "kollektiv tehetetlenseg" lelki allapotban leledzenek jopar eve. Na most ebben az allapotban raszabaditani a legalis fuvet szinte biztos vagyok benne, hogy egyreszt oriasi elegedetlensegvlenne az egyik oldalon, a masik oldalon meg a fu tovabbi terjedese.

Megis mire lenne jo ez, azon kivul, hogy alkottunk egy idealista szabalyozast, ami a mi tarsadalmunkhoz, tradicioinkhoz egyszeruen nem passzol?

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.07.27. 20:50:56

@aesculus: Én sem tartom nevetségesnek az ókori görögöket.

Nekik legalább megvolt az a kifogásuk, hogy a koruknak megfelelően viselkedtek már így visszamenőleg nézve.

Amikor még nem létezett modern tudomány, akkor sokan a vallásban látták a világértelmezést.

A mai istenhívőknek nincs meg ez a kifogásuk. Teljesen olyan mintha azon vitatkoznának ma élő emberek, hogy Zeusz vagy Odin a keményebb csávó és hogy istenkáromlás Anubiszt istennek tartani. Ez számomra vicces, nevetséges és szomorú egyben. :)

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 20:51:22

@elfelejtette:

"Megis mire lenne jo ez, azon kivul, hogy alkottunk egy idealista szabalyozast, ami a mi tarsadalmunkhoz, tradicioinkhoz egyszeruen nem passzol?"

Viszont nem mondod azt egy generációnak, hogy bűnöző...

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.27. 20:51:55

@elfelejtette:
a pszichológusokat kéne jól vénán szúrni! :)

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.07.27. 20:55:54

Najó kihasználom az alkalmat arra hogy elmennyek templomokat gyújtogatni, Kádár koponyájával golfozni meg egyéb gonosz dolgokat művelni.

A vacsora a sátán műve!

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 20:55:59

@br: nekik megvolt. De mi már csak ilyen primitív, elmaradott bunkók vagyunk...sajnálom... Azért remélem a keresztények fizikai léte még nem zavar...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.27. 20:59:35

@br: "A pápa az egyik legnagyobb tömeggyilkos a világon. Teljesen mindegy hogy tudatlanságból, vagy politikai érdekből okozza más emberek halálát."

mondd, te teljesen hülye vayg?

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 21:04:54

@tesz-vesz: a 3. világban tiltani az óvszert borzasztó humánus.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.07.27. 21:10:42

Javaslom még az evolúció, az abortusz és az egyházi iskolák állami támogatásának témáit felvetni. Soha nem hallott érveket olvashatunk majd baloldalról.

BÖRTÖNBE AZ MSZP-SZDSZ-SZEL!!! 2009.07.27. 21:10:51

most olvastam a mandíneren:


nanemúgyvanaz 2009. július 27. 21:07

aki most nem kapja el ezt a H1N1-es verziót, előfordulhat

az majd a valóban halálos, aggresszív változattal szemben nem lesz védett

jobb most ezt az enyhét elkapni, mint később meghalni

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 21:11:00

@Naszta: megint csak azt szajkózod, amit az ostoba (?) médiákokban hallottál. Az igezat, ne csak a valódit, ha lehet.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.27. 21:11:06

@Naszta: biztos csak gondoltad:)

de legyünk őszinték, fel sem merült benned a rabbi problematikája, aki debrecenben lefasisztázta az egész népet.

BÖRTÖNBE AZ MSZP-SZDSZ-SZEL!!! 2009.07.27. 21:12:34

@Naszta:

talán nem kellene állat módjára bagzaniuk

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 21:17:06

@BÖRTÖNBE AZ MSZP-SZDSZ-SZEL!!!: álszent dolog Európából ugatni, hogy ő ne sex-eljen naponta. Mi megtehetjük több okból: van egy halom eszköz a családtervezéshez és nem halsz éhen akkor sem, ha sok gyereked van. És nem veszed ez ügyben annyira komolyan a pápát sem...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.27. 21:18:20

@Naszta: és ő tiltja? van hatása a tiltásának? (mellesleg butaság tiltani.)
de ezért letömeggyilkosozni, a legnagyobb "csúsztatása" a hétnek

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 21:18:56

@aesculus: azért az elég logikusan hangzik, hogy ha nem használnak gumit (és mást sem), akkor több gyerek lesz...

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 21:20:13

@tesz-vesz: én nem írtam, hogy tömeggyilkos. De: szerintem az ő helyzetében ez minimum felelőtlenség.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.27. 21:21:09

@Naszta: eszerint a pápa egyelő mansonnal.
valami elképesztő rosszindulatú mondat, és h ilyen irracionális kereszténygyűlelettel találkozok rögtön elkezdek zsidózni.
jóhogynemmár genocídiummal vádoljátok a pápát ti ateista zsidók.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.27. 21:22:01

@Naszta: ezzel egyetértek vallásosként

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 21:24:44

@tesz-vesz: nem. Látom a másik oldalt is. Sok jót is tesznek. De: ismerd el, hogy nyugodtan támogathatná a pápa is az óvszert...

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 21:27:53

@Naszta: ez valóban így van. Csakhogy ő nem népesedésügyben, hanem AIDS-ügyben nyilatkozott. Mégpedig úgy, hogy inkább a-nem is az önmegtartóztatást-hanem a monogámia előtérbe helyezésével komoly eredményeket lehetne elérni. Lássuk be: egy szexuális úton terjedő betegség esetén nem jó, ha a faluban mindenki mindenkivel... Ezen az úton sok egyéb pozitív dolog is elhangzott, de persze a nyugati ateista sajtó erre csapott le, ráadásul félrevezetően. Bár a pápa szerinted úgyis csak pár hülye, elmaradott bunkó "juh" pásztora, szóval szóra sem érdemes, mit mondott. Még mindig türelmesen várom azt az FVM rendelkezést...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.27. 21:32:06

@Naszta: ha nem is támogatná (ez szerintem derogáló lenne), de legalább nem tiltaná.
ez egy érdekes kérdés: a szexnek a házasságban van helye - a régimódi egyház szerint.
tulajdonképpen, ha így vélekedik tán fel kéne szólalnia a pornóipar ellen is, de erről még nem hallottam (szerintem Magyarországon be kéne tiltani a pornót. a prostitúciót nem!, csak a pornót)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.27. 21:34:29

@tesz-vesz: én cmi elképeszt igazságtalannak tartom, h a prostituáltak gazdagabbak, mint a tisztességgel, erkölccsel dolgozó munkásnők a gyárban

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 21:36:28

@tesz-vesz: a házasság szentsége nincs 300 éves.

@aesculus: nem felejtettelek el. ;)

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 21:37:15

@tesz-vesz: ne kívánd cserébe azt az életet.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 21:38:54

@aesculus: sok nőnek egyébként nem sok más választása van ott, mint kurválkodni, jegyezzük azért meg a rend kedvéért.

Tehetetlen Dodó 2009.07.27. 21:39:57

@aesculus: Arról nem is beszélve, hogy tudomásom szerint az afrikaiaknak mindössze 12%-a katolikus, a többit meg nemigen érdekli, hogy mit akar a pápa.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 21:44:29

@Tehetetlen Dodó: jóval több annál:

en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Africa

az igazán érzékeny részeken van az 80% is.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 21:52:19

@Naszta: 300 éves? Ezt honnan vetted?
Azért a kurválkodásról csak nem a pápa tehet...

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 21:54:01

@Tehetetlen Dodó: ahol járt (Angolában) 78% katolikus, mivel portugál gyarmat volt

Tehetetlen Dodó 2009.07.27. 22:01:01

@Naszta:
Te valami más időszámításban élsz.
A hét szentséget Jézus hagyta az egyházra kétezer éve.
Ezek közül a hetedik a házasság szentsége.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 22:02:14

@aesculus:

Száz évet tévedtem: a Trentói zsinat 1563. november 11-én tette szenté a házasságot:

rocateo.ubbcluj.ro/studia/st_Molnar_2001.pdf

És valóban nem a pápa tehet róla... :)

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 22:03:26

@Naszta: ezt hogy gondoltad? Valamelyik pápa 300 éve azt mondta, hogy mától van szentségi házasság? Ez így hogy? Komolyan, nincs rosszabb, mint a tájékozatlan ateista...

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 22:07:18

@aesculus: mi túrónak hivatkozom? Olvasd el! ;)

picur3ka 2009.07.27. 22:08:06

@Demo:

'A család nem ellentéte semmi liberális mondandónak'

Csak az marad a kerdes, hogy a liberalis mondandok ellentetei-e a csaladnak. (hogy egy kicsit hulyen fogalmazok az a cimzesbol adodik)

"a homoszexualitást meg mindenféle szajkózás ellenére nem lehet 'elkapni'"

Aha. Hogy allunk a nurture vs nature vitaval akkor? Tessek, csak tessek.

a nyugalom megzavarására alkalmas · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2009.07.27. 22:09:43

aki elkapja ezt a mostani influenzát, előfordulhat,

hogy az majd a tényleg halálos járványt megúsaz, mert védettsége lesz

Tehetetlen Dodó 2009.07.27. 22:12:20

@Naszta: Ne haragudj, de valamit félreértettél. A trentói zsinat azon két ülésszaka, amelyeken a házasság szentségével foglalkoztak, csak egy epizódja volt a szentségek értelmezési kísérleteinek. Teljesen önhatalmú ezt az időpontot kiragadni a kétezer éves történetből.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 22:15:03

@Tehetetlen Dodó: előtte nem volt az egyháznak ez ügyben egységes álláspontja. Ezt nem én állítom, hanem egy teológus a fenti linken. Te is olvass picit erről, mielőtt lehordasz valakit!

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 22:17:14

@aesculus: zsinaton döntöttek arról, hogy mi legyen szentség. A házasság szentsége a Trentói zsinaton lett szentség. Ezt írja le a fenti linken egy teológus. Értem?

Tehetetlen Dodó 2009.07.27. 22:17:42

@Naszta: Nem hordtalak le. De ezek értelmezési viták, a hét szentséget viszont Jézus hagyta személyesen az egyházra. Ez ilyen egyszerű.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 22:19:33

@Tehetetlen Dodó: ne kelljen már be copy-paste-elnem a fenti link tartalmát! Olvasd el kérlek!

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 22:19:40

@Naszta: a Tridenti Zsinat leszögezte, mik a szentségek, mert protestáns részről megkérdőjelezték.
tudom,csak művészeti alkotás, de nyilván nem festette volna meg van der Weyden, ha nem lett volna "egységes álláspont" ezügyben:
commons.wikimedia.org/wiki/File:Seven_Sacraments_Rogier.jpg
bal szárny, bal oldal

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.27. 22:24:10

@Naszta: szegények szenvednek? nekem úgytűnt élvezik nohát, hát adjunk még a 5 milliárdot a prostituáltak érdekvédelmi szervezetének, hátha az felvíditja szegény k*rváinkat.
(a nagycsaládosok kaptak 2 milliót, a betegfogyatékosok 1-et, a k*rvák meg 4 milliót)

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 22:24:57

"1184-ben a veronai szinóduson fordul elő először egyházi dokumentumban hivatalosan a házasság sacramentumként való megjelölése (DS 761). Ez egy, a bizánci egyházzal váló újraegyesülés reményében 1274-ben szerkesztett hitvallás szövegében is előfordul3. 1438-ban, Aquinói Szent Tamás definíciója nyomán ugyanezt ismétli meg a Firenzei zsinat. A reformátorok megnyilatkozásaira az egyház a Trentói zsinaton reagált. A Trentói zsinatot sokan bírálják, mivel itt az egyház a házasság rendszeres teológiáját nem alkotja meg, ezt viszont egyetlen zsinat sem merítheti ki. A Trentói zsinat házasságteológiája nagyon modern volt abban a korban. Trentónak a házasságról szóló tanítását mindig a reformátorok állításának hátterében fogjuk megérteni. A Trentói zsinat két alkalommal is foglalkozott a házasság szentségével. Először 1547-ben, a hetedik ülésszakon, amikor leszögezték a szentségek számát. Luther ugyanis nemcsak a házasság szentségi volta ellen tiltakozott, de ugyanakkor nagyon szűkre szabott skolasztikus szentségfogalma volt. Ő a szentségekben tulajdonképpen a szó szerinti krisztusi institúciót (az ún. mandatum Dei-t) kereste, minden szentséget visszavezetve a történeti Jézusra. Mivel az eukarisztián és a keresztségen kívül ezt a kifejezett krisztusi parancsot máshol nem találta, csupán ezt a két szentséget ismerte el."

a nyugalom megzavarására alkalmas · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2009.07.27. 22:25:07

@a nyugalom megzavarására alkalmas:


MEG FOGUNK HALNI?

aki elkapja ezt a mostani influenzát, előfordulhat,

hogy az majd a tényleg halálos járványt megúsaz, mert védettsége lesz

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.07.27. 22:25:24

@aesculus:

Amerikát azidőtájt fedezte fel egy Kolumbusz nevű hajós. De Amerika előtte is ott volt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.27. 22:26:00

@Naszta: mármint a házasság
nem a 300 év (ez elég kevés, én kb 1000-700 évre tippelném)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.27. 22:27:03

@a nyugalom megzavarására alkalmas: majd orbán hozza be mexikóból a sertéspestist, meg a kergemarha kórt :)

Tehetetlen Dodó 2009.07.27. 22:28:10

@Naszta: Olvasd el Te is. A linkedben például az 1184-es veronai szinódust említik, ahol először fordul elő egyházi dokumentumban hivatalosan a házasság szentségként való megjelölése.
De mint említettem volt, a hét szentség kétezer éves "találmány", akár tetszik, akár nem.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 22:29:28

@Naszta: nem értem a problémádat. Az idézetben szerepel, hogy már korábban szentségként tartották számon. A Tridenti zsinaton mindent átbeszéltek, nem csak ezt, mert az egyházat kihívások érték. Akkor azt is mondhatnánk, hogy a katolicizmus is négyszáz éves...

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 22:29:38

@aesculus: a reformáció a katolikus hit nagyon sok belső ellentmondására mutatott rá. Ekkor építettek fel sok mindent szisztematikusan. Addig csak volt valahogy. Te mondhatod, hogy a házasság szentsége a kezdetek óta megvan, de ennek ellent mond például az is, hogy először csak 1184-ben szerepel dokumentumban szentségként.

Tehetetlen Dodó 2009.07.27. 22:32:43

@Naszta:
Akkor most 1184 vagy 1547 vagy 1563?
A bőség zavara.

Egyébként vedd le a polcról a Bangha-Íjjas első kötetét, ott elég részletesen tárgyalják ezt a problémakört, hogy hogyan lehet értelmezni a szentségek meglétét vagy mibenlétét.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 22:41:58

@Naszta: igen, valóban. Ezért tartották a Tridenti zsinatot. De akkor most "mikori" a házasság. Én 1184-es forrást láttam, de nem kizárt, hogy régebben is említették.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 22:42:15

@Tehetetlen Dodó: 1184-ben van benne először dokumentumban, mint szentség. A Trentói zsinat kétszer foglalkozik vele, a másodikon deklarálják, hogy szentség.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.27. 22:42:49

@aesculus: különben is te írtad az 1184-es dátumot

Bell & Sebastian 2009.07.27. 22:46:21

@Naszta:

Látom, senkit sem tudsz meggyőzni, de törekszel rá! Ez eddig dícséretes buzgólkodás!

De van valami haszna is a számodra (avagy más számára), vagy csak kedvenc sportod az önsanyargatás?

Mi más nem lenne ez, mint modern hittérítés? Mumifikálódott hittérítőkkel meg tele van a Szt. Péter Bazilika padlása.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 22:46:22

@aesculus: az 1184-es dátum a fenti linkről van.

A Trentói zsinatig nem volt egységes ez ügyben az egyház. Pont ezért van róla szó többször is a zsinaton. Az, hogy a reformáció mondatja ki a katolikus egyházzal, hogy szentség, az történeti ok. Egy halom dolog akkor lett rendbe téve. És egy halom különbség akkor alakult ki a Kálvinistákkal. Az egyház változik. Miért olyan nagy tragédia ez?

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 22:47:14

@Bell & Sebastian: nincs hasznom belőle. Csak az értelmes vita.

Bell & Sebastian 2009.07.27. 23:08:42

@aesculus:

Ezt már egyszer elsütöttem
(Ez kéne, nem a az a 漦漼潜漥澑♚♞✡✝♥!)

www.youtube.com/watch?v=AJjl_P6EHzw&feature=related

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.28. 00:47:14

@aesculus: na a PC összefoglalta helyettem, hogy mi az, amit az Orbánék is jónak tartanak (nem változtatnak meg): index.hu/gazdasag/magyar/2009/07/27/ficot_koveti_orban/

Persze a kommunikáció más lesz... ;)

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.07.28. 00:58:31

@picur3ka:

Úgy, hogy a homoszexualitás _részben_ genetikai eredetű is, s ha valamely perverz formája jelenik meg (pl. pedofília) később, az nagyon komoly nevelési elbaszás eredménye.

A gyerek nem lesz meleg attól, hogy két meleg neveli fel, a legrosszabb ami történhet, hogy nem lesz belőle egy véresszájú homofób. Az meg bőven jobb az árvaháznál, többek közt.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.07.28. 01:26:19

@Naszta: miután a pc a kurvának és a stricinek (Ibolyka és Herényi) ad tanácsokat, számomra annyit ér a szavuk, mint az imént említetteké (érdemes megnézni Somogyi zoltán pofiját, a választási közvetítéseken. mindent elárul) De kedves vagy, tényleg:-D

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.28. 06:46:17

@aesculus: pont most lépett ki a Somogyi, mert úgy fest, hogy Magyarország nem egy fejlett demokrácia. Nevezetesen: a fejlett demokráciákban nem gond, ha egy politikai kockázat elemző cég tanácsot ad egy pártnak. Itthon meg lehet érte kritizálni a Somogyi-t. Különösen vicces ez úgy, hogy a többi "független" szakértő is ad tanácsot pártoknak.

Kapcsolódó HVG cikk: hvg.hu/hvgfriss/2009.30/200930_Somogyi_Zoltan_kivonul_Hajra_Magyarorszag_h.aspx

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.28. 09:05:36

@aesculus: 1184 előtt nem említik. Higgyük legalább ezt el egy teológusnak. A katolikus egyház a reformáció előtt kaotikus volt. Mivel nagyon világi dolgokba is belefolytak, sokszor nem volt éles a határ világi és vallásos témák között. A reformáció a katolikus egyház életében elindította azt, ami minden mai multinacionális cégnél is megvan: a standard folyamatokat. A zsinatok arról szólnak, hogy a papok egyéni mozgásterét leszűkítem, központosított, a szervezet minden egységére érvényes szabályokkal váltom ki.

Nincs ezzel semmi baj. 20 pap könnyen megbeszél egymást közt mindent. 20.000 esetében viszont standard szabályok kellenek. A reformáció - azzal, hogy versenytárs lett - így tette hatékonyabbá és egységesebbé a katolikus egyházat.

Egyébként a minden kőbe van vésve is ennek a kornak az ügyes marketing húzása (hiszen Krisztusnak csak egy egyháza lehet), amit azóta sem tudott levetkőzni az egyház.

picur3ka 2009.07.28. 09:20:39

@Demo:

'a homoszexualitás _részben_ genetikai eredetű is'- irod.

En is igy tudom. Reszben. Genek, hormonok es kornyezeti hatasok, leggyakrabban ezek osszessegenek tulajdonitott a tudomany jelenlegi allasa szerint.

A pedofilia okait egesz egyszeruen nem tudjuk barmifele komoly hitelesseggel. Ilyenfajta szexualis orientacion valtoztatni nem tudunk, ellenben homoszexualisok koreben ismert a valtozo szexualis orientacio.

A homoszexualis parkapcsolatban felnevelt/nevelodo gyermekek szama igen keves. Ezen kapcsolatok tobbsegeben a neveloszulok nem tarjak fel szexualis orientaciojukat a gyermek elott. (Ennek gyakorlati megvalosulasarol ne kerdezz.)

Szoval, egyelore teorizalunk, osz lesz, ami lesz.

Tudomasom szerint, erett korunkra, nagy tobbsegunk igen hasonlo eletvitelt folytat, mint a szuleink, nyilvan ezt lehet genetikai meghatarozottsagunak is tekinteni, ha ugy tetszik. Majd meglatjuk.

Bummer 2009.07.28. 09:22:35

@Naszta:
Nem mindegy, hogy milyen tanácsokat... Például, hogy zsaroljunk NBH-s eszközökkel.
És ezzel vissza is kanyarodtunk a poszt témájához...

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.28. 09:34:56

@Bummer: nézz jobban utána, hogy ki használt NBH-s eszközöket. Javaslom a cikk elolvasását: hvg.hu/hvgfriss/2009.30/200930_Somogyi_Zoltan_kivonul_Hajra_Magyarorszag_h.aspx

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.28. 10:05:30

@Demo: te milyen kis butuska libsi vagy.
egy gyermek akkor lesz egészséges szellemű, ha szigorú apja és szerető anyja van.
nem véletlenül van az h csak egy nő, meg egy férfi tud létrehozni életet.

Bell & Sebastian 2009.07.28. 10:05:43

@aesculus:

Mielőtt behányt a szerver, azt szerettem volna csak mondani, őszinte érzelmekből, hazafiságból, kereszténységből nagy hiány mutatkozik kies tájainkon, az ilyen vitáktól mindig nagyon sírok belül! I'm sorry!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.28. 10:12:23

@Naszta: "mert úgy fest, hogy Magyarország nem egy fejlett demokrácia"

úgy fest? ezt már 94 óta tudni lehet, mikor horngyuzskó minielnök lett. akkor kiderült itt vmi nincs rendben a fejekben. de neked ez a piszlicsáré somogyi-prosti kapcsán jutott eszedbe

már régen tudja mindenki h ez "nem fejlett demokrácia", de tovább megyek ez nem is demokrácia, demokráciában a nép dönti el mints hogy, a választásokon a pártok meg nem veszik bele a programjukba soha NÉPAKARAT!-ot

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.28. 10:15:15

@tesz-vesz: vegyük észre azt is, hogy egy intézetnél - ahol gyakorlatilag - bűnözőket nevel ki ma a társadalom, sokkal jobb egy szerető család, még ha mind két szülőnek farka is van.

Ha az lenne a kérdés, hogy egy hasonló állapotban lévő hetero családban vagy egy homo családban nőjenek fel, akkor már van többlet a hetero mellett. Viszont jelenleg a helyzet az, hogy a homo szülők az intézet egy részét váltanák ki. Az intézetnél meg gyakorlatilag bármi jobb.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.28. 10:16:53

@tesz-vesz: ez is egy aspektusa. Igazából majdnem minden nap van egy olyan hír, amiből az következik, hogy még vagy 40 év kell, mire tényleg lesz közünk a játékhoz...

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.07.28. 10:24:18

@picur3ka: gondolom katasztrófa csak akkor lenne, ha a szülő aktívan meleggé próbálná nevelni a gyereket - hasonlóan, mint amikor a szekrény-meleg srácot vagy lányt a szülei megpróbálják heteróvá zúzni. Abból jönnek ki az igazán szép emberi roncsok.

Saccom szerint a default állapot még mindig a heteró (a hormonokat nincs az a nevelés, ami lenyomja), sőt, még az is benne van a pakliban, hogy a kamasz gyerek a környezet hatására nekimenjen a két apunak vagy anyunak.

De igazad van, jobbára csak teorizálunk (jobban utána kéne nézni), s ez a kérdés itthon az elkövetkezendő hatvan évben nem fog napirendre kerülni, az is biztos.

@tesz-vesz: sajnos a szigorú apák és túlszerető anyák garmadája eddig nem csak egészséges szellemű gyermekeket nevelt, hanem sikerült egy életre traumatizálniuk rengeteg embert. Lehet ehhez bármilyen absztrakciót társítani, de az alapállapotból nem következik az áhított ideális. De ez egy másik téma, hisz életet még mindig csak férfi és nő együtt tud össze hozni (hogy már a szexet is ki tudjuk hagyni a képletből, no ne!).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.28. 10:26:24

@Naszta: "még ha mindkét szülőnek farka is van. "

ú! ez módos csattanó volt.
nem, nem, azok a kutyák!
a mai helyzet az árvaházakban - hála a istenes, hazafi kommunistáknak - eléggé rózsátlan.

talán rózsássá kéne tenni!

mielőtt tömegével adagolnánk a perverzeknek a gyerekeket. potenciális melegfelvonulásos szurkolók lesznek belőlük, vagy pont meggyűlőlik majd a b*zikat.
de döntsük el egy 40 éves kísérlettel ezt. tíz gyereket odaadunk a homoszexuális pároknak, ha a tízből 5 selejt lesz, mi győztünk.
(és befűtünk a kemencébe...das ist possenhaft mein führer)

az intézetnél nem lesz jobb bármi ha megfelelő körülményeket adunk nekik, és nem 5 testvérük lesz, hanem 30-50 szerető testvéreink lesznek az "intézetből", akikre további életünk során mindig számíthatnak majd.
bár én már gondolkodtam, h kikéne küldeni egyedülálló nőkhöz 5-10 gyereket, és a nők ezért pénzt kapnának, főállású anyák lennének, és kirendeléni egy egy katona, rendőrtisztet felügyelőnek pluszpénzként egy-egy családra.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.28. 10:33:06

@Demo: "a szigorú apák és túlszerető anyák garmadája eddig nem csak egészséges szellemű gyermekeket nevelt"

mert ők nem jól voltak szigorúak és szeretőek, tán azért. én hiszem, ha valakit jól neveltek, jól tanítottak, az egészséges jellemű, szellemű, és tökéletes erkölcsi értékrendű lesz. ez a tapasztalatom is.
bárkiből lehet zseni.

"hogy már a szexet is ki tudjuk hagyni a képletből, no ne!"
hol a k k b életbe jön ide a szex?
várjál kitalálom! neked kedvenc irodalmi írónőd a munkvera.
de abba kell hagynom az írást, mert "valahol felsír egy gyerek".

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.28. 10:34:09

@tesz-vesz: a jelenlegi helyzet nem sokat változott a szocializmus óta. És valóban: a legjobb megoldás az, ha gyerek családban nő fel. Eleve az intézet hülye ötlet. Ma nem 30-50 szerető testvére van, hanem 30-50 versenytársa kajaosztásnál. Ráadásul: a gyerek mintákat követ. Az intézetben nincs működő minta. Lehet azt mondani, hogy a homokos család rossz minta, de bármibe fogadok, hogy még az is egészségesebb, mint tisztán az erősebb kutya baszik elvek között élni intézetben. Valamint: ha lenne elég béranya és egyetlen gyerek sem élne intézetben, akkor is erős kérdés a jogegyenlőség. Ma azonban ezzel - sajnos - még nem kell foglalkoznunk, hiszen az intézetben nő fel az árva gyerekek legtöbbje...

Bummer 2009.07.28. 10:40:06

@Naszta:
Remélem tudod, hogy buzik ugyanúgy fogadhatnak örökbe gyereket, mint bárki más egyedülálló. Egyszerűen arról van szó, hogy egy buzipár nem élvez előnyt a buzi egyedülállóhoz képest.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.28. 10:42:37

@Bummer: tudom. Ez is a tipikus álszentség. Nem mellékesen együtt nem is lehetnek a gyerek gyámjai. Ha tehát a gyám például meghal, akkor a gyerek megy vissza az intézetbe.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.28. 10:58:39

@Naszta: "hanem 30-50 versenytársa kajaosztásnál"
ugyan! ez fantazmagória!

"Az intézetben nincs működő minta"
hát a jó tanár mi akkor? a jó nevelő? a mufurcz gnóm?

"Lehet azt mondani, hogy a homokos család rossz minta,"
én hiszem h vannak homokos párok aki talán nem nevelnénk olyan nagyon rosszul a gyereket, csakhát a többség...! gondolom a többsége erre képtelen, fizikai akadályok, szellemi, erkölcsi stb

"erős kérdés a jogegyenlőség"
hát ez meg mi?

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.07.28. 12:00:25

@tesz-vesz: vagy azért, mert ha meg van merevedve bármi évszázadokon keresztül, akkor egész egyszerűen képtelen választ adni az újabb és újabb felmerülő kérdésekre. A nevelés hasonló. Nem varázslat, de irracionálisan ragaszkodni pl. a fenenagy szigorhoz csupa görcsöt halmoz fel.

De ha már ragaszkodsz hozzá, nem lehetetlen, hogy egy egynemű pár is átvállalja ezeket a szerepeket - viszont erre ne ugorj, csak bedobtam a vízbe.

A munkverát meg kikérem magamnak: a szex úgy jött ide, hogy csak férfi és nő képes életet alkotni. Így. Vagy ma már mesterségesen, anélkül.

Viszont elolvasva más hsz-eidet is, miből gondolod, hogy a homokosok többsége erkölcsileg, fizikailag vagy szellemileg lejjebb lennének, mint a nem homokosok?

Thulsa Doom (törölt) 2009.07.28. 13:09:31

Össze-vissza hadováltok itt, közbe meg a magyarok nyilai ellopták a videót!)

elfelejtette 2009.07.28. 15:29:06

@Naszta: Szokasos szocliberal bullshitet nyomja. Szart sem szamit a velemenye, kulonosen az MDF afferje utan. Egyszeruen azert vonul ki, mert a megvaltozott helyzetben nem lesz szukseg a "tanacsaira".

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.28. 19:09:29

Törölték a videót?
Kár. Jó volt.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.07.28. 23:05:55

@Thulsa Doom:
A Reakció középgyorsreagálási videóvissszaállító erőinek köszönhetően ismét megtekinthető a remek terrorgyűjtemény.

Naszta · http://naszta.hu 2009.08.03. 23:09:51

@elfelejtette: biztos ezért is elismert szakmailag.

Tudod-e, hogy a PC miből él? (Megsúgom: NEM a tanácsadásból és az újságcikkekből...)
süti beállítások módosítása