Egy ország mondja: nem azt jelenti Gábor, hanem azt hogy menjetek... Ezzel nem állítjuk, hogy az SZDSZ-t az LMP szivatta meg, de faragtak, farigcsáltak. És ezzel már teljesítették az elvárt minimál programot. Piros haj van, Schiffer András van, bejutás nincs. De legalább a politika más lett.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr751170151
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Lokális klímaváltozás 2009.06.08. 16:07:50
Az ancien regime hajótöröttjeinekNagy Feró és a Beatricse: Nem kell! A tegnapi választáson bebizonyosodott, hogy az LMP csillaga erősen felívelőben van. Miként az is, hogy a parlamenti pártok egy részének meg leáldozóban, fontos lépéseket tettek megé…
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
caralho voador 2009.06.07. 22:35:22
A nemzet anyósának remeg a hangja. Nyilván már ő is azon agyal, ki lesz a második erő... Amúgy miről beszél? Tudtommal szakértői kormány van. Mi az, hogy folytatjuk a kormányzást, stb.? :))
fűzfavirág 2009.06.07. 22:36:50
@caralho voador: én is ezen töprengtem. Cenzorildi mindig az eszéről volt híres...
Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.06.07. 22:37:28
Bokros majd az EU-ból akarja eladni az országot
kamasuka 2009.06.07. 22:38:28
Fodor, holnapután:
Magyarország döntött, mi tiszteletben tartjuk, ha még mindig áll: támogatjuk az új választást. Ezzel akár 5%t is összeszedhetnek, ha nem indulna az LMP :)
Magyarország döntött, mi tiszteletben tartjuk, ha még mindig áll: támogatjuk az új választást. Ezzel akár 5%t is összeszedhetnek, ha nem indulna az LMP :)
states 2009.06.07. 22:38:39
@tevevanegypupu:
Egyetértek, ami Fodort illetve Dávidot illeti. Lendvai máris megkezdte a jövő évi kampányt, kabaré...
Egyetértek, ami Fodort illetve Dávidot illeti. Lendvai máris megkezdte a jövő évi kampányt, kabaré...
tanarseged ur 2009.06.07. 22:40:18
A francba, Fodor Gáborban legalább volt annyi becsület, hogy röviden beismerje a vereségüket. Lendvai meg magyaráz.
fűzfavirág 2009.06.07. 22:41:32
@tanarseged ur: szóban mindig erősek voltak...
kamasuka 2009.06.07. 22:43:08
Lehet, hogy Ibi és Viki anno mégis összebeszéltek? :D
Gyurcsány lenullázta az MSZPt, ahogy a Fidesz mondta, hogy ő egy főnyeremény. Ribi kijuttatta Laját az EPbe, ezek után fix fizuért már sok vizet (csomagot) itthon nem zavarhat le. Aztán összeáll a banda a választásokra és jövőre (?) lesz egy FIDESZ-MDF kormány, egy 10%os MSZP és egy radikálisan háttérben esetleg még tényleg jó döntéseket (közbiztonság kérdésében, oktatás, magyarságtudat kérdésében) is megtud majd szavazni?
Gyurcsány lenullázta az MSZPt, ahogy a Fidesz mondta, hogy ő egy főnyeremény. Ribi kijuttatta Laját az EPbe, ezek után fix fizuért már sok vizet (csomagot) itthon nem zavarhat le. Aztán összeáll a banda a választásokra és jövőre (?) lesz egy FIDESZ-MDF kormány, egy 10%os MSZP és egy radikálisan háttérben esetleg még tényleg jó döntéseket (közbiztonság kérdésében, oktatás, magyarságtudat kérdésében) is megtud majd szavazni?
caralho voador 2009.06.07. 22:44:36
@BOKROS TAKARODJ!!! Milyen állatok szavazaták be az: Ja. ki a faszom szavazott az mdf-re?! Az meg érdekes, hogy a Jobbikot max.6%-ra mérték a közvéleménykutatók, aztán 15 lett belőle. Ennyit róluk, asszem.
tanarseged ur 2009.06.07. 22:45:16
Néhány szadeszosért tényleg kár.
Fodor mehetne az LMP-be, Szent-Iványi az MDF-be. A többieknek majd irányt mutat Horn Gábor...
Fodor mehetne az LMP-be, Szent-Iványi az MDF-be. A többieknek majd irányt mutat Horn Gábor...
kispufi 2009.06.07. 22:45:24
@kamasuka: nem hinném, inkább az a kérdés, melyik nászágy a legmegfelelőbb, hogy "a rendszerváltó liberális erők parlamenti jelenléte" (v. valami ilyesmi) folyamatos lehessen. azaz, kivel kéne egyesülni/közös frakciózni.
mondjuk most a madöf épp fenn hordhatja az orrát, hogy kérjen belőlük, a maszopnak tulképp egykutya a +/- 2 %, bár velük szemben megvan a szadesz zsarolási potenciálja, ennyiből tehát igazad is lehet (de ha azt mondják, oszoljunk, ezek a kérdések akkor is megmaradnak), a lemáp (új párt-szójáték, most kopirájtolom) meg épp az őellenükben jött létre...
mondjuk most a madöf épp fenn hordhatja az orrát, hogy kérjen belőlük, a maszopnak tulképp egykutya a +/- 2 %, bár velük szemben megvan a szadesz zsarolási potenciálja, ennyiből tehát igazad is lehet (de ha azt mondják, oszoljunk, ezek a kérdések akkor is megmaradnak), a lemáp (új párt-szójáték, most kopirájtolom) meg épp az őellenükben jött létre...
states 2009.06.07. 22:47:42
Ami a Jobbikot illeti, mindenek előtt a cigányságnak tartozik köszönettel, Olaszliszka, a Kozma-gyilkosság, a cigányok által rettegésbe tartott kistelepülések, a pedagógus verések, a fiatalkorú cigánybűnözők nélkül nem lenne egyetlenegy mandátumuk sem...
tevevanegypupu 2009.06.07. 22:48:03
@states:
Fodor tisztesseges, akarmilyen is a part mogotte, Lendvai viszont..
olyan mint az mszp: ha kidobjak az ajton, visszajon az ablakon. A LMP pedig egyaltalan nem az a liberalis es zold part amire talan meg szavaznek is..majd egyszer.
Fodor tisztesseges, akarmilyen is a part mogotte, Lendvai viszont..
olyan mint az mszp: ha kidobjak az ajton, visszajon az ablakon. A LMP pedig egyaltalan nem az a liberalis es zold part amire talan meg szavaznek is..majd egyszer.
kispufi 2009.06.07. 22:48:10
Egyébként meg nem vagyok benne biztos, hogy Bokros kimegy az Unióba, bár tényleg nem úgy fest, hogy az a terep jönnen neki itthon, ahol az ő hagymázaira olyan qrwa nagy igény lenne. Viszont hogy Morvai meg a teljes Jobbik-vezérkar nem fog odébbállni, arra a nyakam rátenném.
WysiWyg 2009.06.07. 22:49:04
Lassan megszokhatjuk: Morvai:hit, remény, szeretet...
fűzfavirág 2009.06.07. 22:49:21
@states: sajnos igazad van. A Jobbik az MSZP szavazóit vitte el, Észak-Magyarországon taroltak.
nénike · http://mandiner.hu 2009.06.07. 22:53:20
22:42
Óriáscsirkét vezettek ki az SZDSZ-székházból.
Óriáscsirkét vezettek ki az SZDSZ-székházból.
kispufi 2009.06.07. 22:54:42
@tevevanegypupu: három éve is az volt, és akkor is az utolsó pillanatig billegtek a határon.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 22:55:01
@nénike: de ezt hogy kell érteni?!
levágni? vagy provokátor? :D
levágni? vagy provokátor? :D
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 22:56:03
@tevevanegypupu: titokban labancok élnek az országban
freehckr 2009.06.07. 22:56:31
Van egy kis keserű szájízem, és nem az eredmények kihirdetése óta eltelt rövid idő alatt tetemes mennyiségű sör-unicum kombó elfogyasztása miatt... ez az MDF lesz. Valahogy sokkal jobb kedvem lenne, ha az MDF sem szerez mandátumot. Viszont az SZDSZ bukó valamilyen szinten kárpótol. Remek érzés, a következő ilyen az MSZP kiesése legyen. :)
nénike · http://mandiner.hu 2009.06.07. 22:57:49
Ezt úgy kell érteni, hogy a madár szárnyaszegetten elbúcsuzott. Úgy tűnik, valakinek nagyon tetszett az eredmény. Még ezt is bevállalta.
István285 2009.06.07. 22:58:30
Ne örüljünk nagyon, mert Bajnai és kormánya, az mszp és az szdsz még csaknem 1 évig a nyakunkon ül:((( Ezek az utolsó másodpercekig markolják a széküket......
Gabe2 2009.06.07. 22:59:27
@István285: meg a tökünket
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.07. 23:01:01
A 200 000-ből csak 60 000 ért ma rá . )
kamasuka 2009.06.07. 23:02:19
@kispufi:
Én úgy voltam vele, hogy ha az MSZP 20% alatt van és kiesik az SZDSZ, az szuper. Ez megvalósult, de sajnos nem tűnt el végleg az MDF, ami viszont nem jó hír. Ennek ellenére egy erősebb részvétel után nem beszélnénk itt holmi MDFekről. :)
Én úgy voltam vele, hogy ha az MSZP 20% alatt van és kiesik az SZDSZ, az szuper. Ez megvalósult, de sajnos nem tűnt el végleg az MDF, ami viszont nem jó hír. Ennek ellenére egy erősebb részvétel után nem beszélnénk itt holmi MDFekről. :)
kamasuka 2009.06.07. 23:04:42
@tevevanegypupu:
A válasz: Hitgyüli.
A válasz: Hitgyüli.
kispufi 2009.06.07. 23:07:14
@kamasuka: való igaz, az Ibolya-jelenség némileg mélyebb utánatúrást is megérne, mi a franc van, a globáltőke-neoliberál/hitgyüli/tiszt.társ. irányvonal, vagy mit tud ez a mindenhonnan felkelő nő, kik és miért (honnan) szeretik?
kamasuka 2009.06.07. 23:09:01
@reality:
Sajnos, vagy nem sajnos, engem nem izgat, hogy ki milyen vallású, de pár év (mondjuk tizenöt) és az egyházuk keményen ott lesz létszámban ha, felnőnek a mostaniak gyermekei. Ez minimum kb. 300k szavazatot fog jelenteni (+-50K), és akkor standart ennyi szavazóval fogják befolyásolni az éppen aktuális politikai pártot amit támogatnak ...
Sajnos, vagy nem sajnos, engem nem izgat, hogy ki milyen vallású, de pár év (mondjuk tizenöt) és az egyházuk keményen ott lesz létszámban ha, felnőnek a mostaniak gyermekei. Ez minimum kb. 300k szavazatot fog jelenteni (+-50K), és akkor standart ennyi szavazóval fogják befolyásolni az éppen aktuális politikai pártot amit támogatnak ...
tevevanegypupu 2009.06.07. 23:11:44
@kispufi:
Mindenesetre szivbol remelem, hogy Davidot az Almassy fele cd miatt kiiktatjak a kozeletbol. Fodort viszont sajnalom tenyleg..o eppen forditva mint Ibolya (aki az mdf-t aldozza fel sajat erdekeiert)
Fodor sajat magat aldozta fel a hulye szdsz-ert.
Mindenesetre szivbol remelem, hogy Davidot az Almassy fele cd miatt kiiktatjak a kozeletbol. Fodort viszont sajnalom tenyleg..o eppen forditva mint Ibolya (aki az mdf-t aldozza fel sajat erdekeiert)
Fodor sajat magat aldozta fel a hulye szdsz-ert.
fűzfavirág 2009.06.07. 23:15:48
@tevevanegypupu: Fodor végtelenül butának bizonyult. Nagyon sajnálom, emlékszem még arra, amikor egyenrangú párja volt Orbán Viktornak. Hát ma nem az. Ibolyának meg holnap kopogtat a rendőrség... érdekes lesz látni, mi történik.
kamasuka 2009.06.07. 23:21:37
@fűzfavirág:
Száz millás kártérítést miből fog kirázni? :)
Száz millás kártérítést miből fog kirázni? :)
Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.06.07. 23:26:59
@phaidros:
ez azt hiszem nyugodtan lehet több mint gyanú
egy neolibsi trógerre ugyan ki más szavazna
ez azt hiszem nyugodtan lehet több mint gyanú
egy neolibsi trógerre ugyan ki más szavazna
fűzfavirág 2009.06.07. 23:28:44
@kamasuka: jó kérdés. A te pénzedből, meg az enyémből. De mindegy, fájni fog neki.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 23:31:20
@BOKROS TAKARODJ!!! Milyen állatok szavazaták be az:
hol élünk? Dávid azt küldi ki, akit ő még bírált pár éve... a szedeszosok az mdf jelöltjére szavaznak... a rasszista , ill. az életüket féltő borsdi szocik a jobbikra...
Chaplint a kormányba!
hol élünk? Dávid azt küldi ki, akit ő még bírált pár éve... a szedeszosok az mdf jelöltjére szavaznak... a rasszista , ill. az életüket féltő borsdi szocik a jobbikra...
Chaplint a kormányba!
egri Fehér 2009.06.07. 23:31:25
úgy tűnik nem az mszp-sek szavaztak az mdf-re, és nem is az szdsz-esek. de akkor kicsoda???
látott már itt vki egy 2009-es mdf-szavazót?
látott már itt vki egy 2009-es mdf-szavazót?
fűzfavirág 2009.06.07. 23:36:14
@murci/szamárfül: és Ibolya azt mondja, nem fognak gyűlölködni, majd vonallá keskenyedik szája és kibuggyan rajta egy nagy, félig alvadt gyűlöletgöröngy... elég hervasztó látvány.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 23:43:00
@fűzfavirág: menj aludni, Fűzfa, mert még csúnyát mondasz, és még én sem tudom töröltetni :P
tevevanegypupu 2009.06.07. 23:43:30
@fűzfavirág:
Fodor nem buta, hanem tehetetlen, sajnos ugy tunik keptelen volt megkuzdeni azzal a hattererovel, ami vegul a teljes bukasig vitte az szdsz-t. Fodor aldozat..kerdes, hogy a tobbiek hogy vegzik majd, Horn, Magyar, Gusztos,Demszky, Eorsi es a tobbiek..
Davidnak pedig eleg a szemet es a szajat nezni ahhoz, hogy az ember rogton ellenszenvesnek talalja. Az egesz nobol arad a hatalomvagy es az is, hogy barmire kepes. Tulajdonkeppen olyan mint Gyurcsany noben. Es a tarsasag ami korulveszi melto hozza.
Fodor nem buta, hanem tehetetlen, sajnos ugy tunik keptelen volt megkuzdeni azzal a hattererovel, ami vegul a teljes bukasig vitte az szdsz-t. Fodor aldozat..kerdes, hogy a tobbiek hogy vegzik majd, Horn, Magyar, Gusztos,Demszky, Eorsi es a tobbiek..
Davidnak pedig eleg a szemet es a szajat nezni ahhoz, hogy az ember rogton ellenszenvesnek talalja. Az egesz nobol arad a hatalomvagy es az is, hogy barmire kepes. Tulajdonkeppen olyan mint Gyurcsany noben. Es a tarsasag ami korulveszi melto hozza.
PanelCaesar (törölt) 2009.06.07. 23:53:18
Szembe helyezkedve a közhangulattal szerintem nem jártunk rosszul az MDF egy voksával. Sokkal inkább a Jobbik jelent itt problémát. Ibolya olyan amilyen, a bizalmatlansági majd kitakarítja ha vannak még ott normális emberek. Végre megtört a begyepesedett pártszisztéma, és feljövőben van az LMP. Hab a tortán a szadi lebőgése, ideje volt már. Megkapta a maszop is rendesen, gurmai konyhásnéni majd boldogítja az EP-t. A felbomlás egyetlen hibája a Jobbik előretörése. Ezzel még számolni kell.
kamasuka 2009.06.07. 23:53:23
@tevevanegypupu:
Majd az UD Zrt utóda(i) szépen helyére teszik a csajt. :)
Majd az UD Zrt utóda(i) szépen helyére teszik a csajt. :)
irrelevant 2009.06.07. 23:54:49
Éljen az LMP!
Óriási élmény, hogy részt vehettem az SZDSZ sírjának a megásásában!
Óriási élmény, hogy részt vehettem az SZDSZ sírjának a megásásában!
reality 2009.06.07. 23:56:04
@tevevanegypupu: "ugy tunik keptelen volt megkuzdeni azzal a hattererovel, ami vegul a teljes bukasig vitte az szdsz-t. "
Ha így van, akkor már előbb le kellett volna mondania, mert így nem az igazi. Úgy felemelt fejjel mehetett volna el, így mi maradt neki? Csak a szégyen.
Ha így van, akkor már előbb le kellett volna mondania, mert így nem az igazi. Úgy felemelt fejjel mehetett volna el, így mi maradt neki? Csak a szégyen.
reality 2009.06.07. 23:57:53
@PanelCaesar: Vajon mi lehetne a jó stratégia a Jobbik ellen? Talán lehetne egy poszt erről is majd.
kamasuka 2009.06.07. 23:58:02
@reality:
Bocs, de ha engem megkérdez két éve, én ingyen megmondtam volna neki, hogy ezen nem nyerhet. Okos "buktassuk meg a szocikat" politikával még meglenne az 5%uk, de ezek után sanszuk nincs, max. talán ha kedden bejelentik, hogy benne vannak a parlament feloszlatásában, ha még mindig aktuális.
Bocs, de ha engem megkérdez két éve, én ingyen megmondtam volna neki, hogy ezen nem nyerhet. Okos "buktassuk meg a szocikat" politikával még meglenne az 5%uk, de ezek után sanszuk nincs, max. talán ha kedden bejelentik, hogy benne vannak a parlament feloszlatásában, ha még mindig aktuális.
irrelevant 2009.06.07. 23:59:22
@murci/szamárfül: Nem láttam :)
kamasuka 2009.06.08. 00:01:36
@reality:
Semmi. Nem is kell ilyen. Lesz a radikális oldal is képviselve. Olyan ez, mint a Föld nem lapos. El kell fogadni, nem megégetni érte az embert. Aztán vagy lenullázzák magukat idővel, mint az SZDSZ vagy erős középpártá válnak. De kérdés, ha itthon megvalósul a kánaán, akkor után mi lesz?
Semmi. Nem is kell ilyen. Lesz a radikális oldal is képviselve. Olyan ez, mint a Föld nem lapos. El kell fogadni, nem megégetni érte az embert. Aztán vagy lenullázzák magukat idővel, mint az SZDSZ vagy erős középpártá válnak. De kérdés, ha itthon megvalósul a kánaán, akkor után mi lesz?
reality 2009.06.08. 00:03:35
@kamasuka: A válság "betörésének" idején pont ezt fejtegettem a páromnak: az Szdsz-nek (és ezzel együtt Fodornak is) egyetlen esélye, hogy elvágja a koala minden szálát, és támogatja az előrehozott választását.
Karcolt lendület 2009.06.08. 00:05:23
@Steve the Great:
Ibolya kissé kórtani esetnek tűnt, szétesett ill. üldözési mánia...
Nem véletlenül csak plakáton szerepelt a kampányban.
Az LMP-nek gratula, vszeg teljesen összevissza eredményeik vannak még választókörökben: de ha tolják tovább rendesen, másfél év múlva a budapesti közgyűlben (is) bent vannak.
Ibolya kissé kórtani esetnek tűnt, szétesett ill. üldözési mánia...
Nem véletlenül csak plakáton szerepelt a kampányban.
Az LMP-nek gratula, vszeg teljesen összevissza eredményeik vannak még választókörökben: de ha tolják tovább rendesen, másfél év múlva a budapesti közgyűlben (is) bent vannak.
Karcolt lendület 2009.06.08. 00:07:10
@reality:
Némileg érzékelhetőbb kormányzati teljesítmény?
Némileg érzékelhetőbb kormányzati teljesítmény?
PanelCaesar (törölt) 2009.06.08. 00:07:34
@kamasuka:
Én nem gondolom ennyire természetesnek, de abban igazad van hogy a legtöbb országban van ehhez hasonló nemzeti gittegylet. Lehet nem ebben kellene felzárkózni. Hogy mi nyomná le a szavazataikat? Egy stabil kormány aki képes intézkedni és megoldást nyújtani azokra a társadalmi és gazdasági problémákra amelyek táptalajt adnak a radikalizmusnak. Ez szépen hangzik, de belátom hogy csak álom. Meglátjuk ki alakít kormányt. Mostantól a jobbik a fidesz riválisa, az ő dolguk legyűrni.
Én nem gondolom ennyire természetesnek, de abban igazad van hogy a legtöbb országban van ehhez hasonló nemzeti gittegylet. Lehet nem ebben kellene felzárkózni. Hogy mi nyomná le a szavazataikat? Egy stabil kormány aki képes intézkedni és megoldást nyújtani azokra a társadalmi és gazdasági problémákra amelyek táptalajt adnak a radikalizmusnak. Ez szépen hangzik, de belátom hogy csak álom. Meglátjuk ki alakít kormányt. Mostantól a jobbik a fidesz riválisa, az ő dolguk legyűrni.
reality 2009.06.08. 00:09:28
@kamasuka: Ez teljesen természetes lenne egy másik (úgy is mondhatjuk európai) országban, de nem itt. Ha végigkövetjük '89-től a jobboldali kispártok pályáját, akkor megállapíthatjuk, hogy azok minden esetben(!) a szétesés határára jutottak, vagy el is érték azt. És ha ehhez hozzávesszük az 1918 és 1944 körüli eseményeket, akkor rá kell döbbenni, hogy a másik oldalnak mindig sikerült szétzilálni a lehetséges koalíciós partnert (vagy magát a jobboldalt). Ezért nem hiszem, hogy egy jobboldali "kispárt" meg tudja úszni, hogy ne épüljön be baloldalról akárki(k).
tevevanegypupu 2009.06.08. 00:12:16
@kamasuka:
Tenyleg, roluk elfelejtkeztem. Akkor viszont nincs mese, az mdf mindig ott lesz mindenhol..
Tenyleg, roluk elfelejtkeztem. Akkor viszont nincs mese, az mdf mindig ott lesz mindenhol..
kamasuka 2009.06.08. 00:15:41
@tevevanegypupu:
A hitgyüli, nem az MDF. Az MDF addig párt, míg van esélye. Most 5.3al bejutottak 34%os aránynál. De bejutnak-e 72%nál is? 15 év múlva az a párt, akit a HGy támogat majd, az simán, most ez még csak erre elég.
A hitgyüli, nem az MDF. Az MDF addig párt, míg van esélye. Most 5.3al bejutottak 34%os aránynál. De bejutnak-e 72%nál is? 15 év múlva az a párt, akit a HGy támogat majd, az simán, most ez még csak erre elég.
tevevanegypupu 2009.06.08. 00:19:26
@kamasuka:
az is nagyon demokratikus es gondolom jogszeru, hogy a valasztasok elott nem hallgattak ki Ibolyat Szilvasival egy sorban, hogy ezzel ne befolyasoljak a szavazokat..nagyszeru. Partatlan, igazsagos es humanus eljaras..(:
@reality:
az szdsz-t nem lehet Fodorral azonositani, nala sokkal eroteljesebb egyenisegek vannak meg most is ott..Az viszont biztos, hogy szegyellni egyedul Fodor fogja magat. A tobbiek mar dolgoznak a megoldason.
az is nagyon demokratikus es gondolom jogszeru, hogy a valasztasok elott nem hallgattak ki Ibolyat Szilvasival egy sorban, hogy ezzel ne befolyasoljak a szavazokat..nagyszeru. Partatlan, igazsagos es humanus eljaras..(:
@reality:
az szdsz-t nem lehet Fodorral azonositani, nala sokkal eroteljesebb egyenisegek vannak meg most is ott..Az viszont biztos, hogy szegyellni egyedul Fodor fogja magat. A tobbiek mar dolgoznak a megoldason.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.08. 00:29:06
@tevevanegypupu: "Az viszont biztos, hogy szegyellni egyedul Fodor fogja magat. A tobbiek mar dolgoznak a megoldason."
ezt finoman moindtad :)
ezt finoman moindtad :)
A Tigris 2009.06.08. 00:29:20
Kedves majdnem Mindenki!
Azért nem kéne szobrot állítani vagy siratást rendezni Fodornak...
vicces is volt, valahogy úgy mondta hogy: ez az eredmény az elmúlt két év koalíciós kormányzásának a következménye, bár egy éve igazából nincsenek is a koalícióban :-D
amúgy meg mindben támogatta a "kemény csapatot", szóval - rIbi ide vagy oda akkor is - csak egy gerinctelen sz*rkupac.
Azért nem kéne szobrot állítani vagy siratást rendezni Fodornak...
vicces is volt, valahogy úgy mondta hogy: ez az eredmény az elmúlt két év koalíciós kormányzásának a következménye, bár egy éve igazából nincsenek is a koalícióban :-D
amúgy meg mindben támogatta a "kemény csapatot", szóval - rIbi ide vagy oda akkor is - csak egy gerinctelen sz*rkupac.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.08. 00:33:27
na ez meg a szókimondóbb verzió :)
is 2009.06.08. 00:45:28
@reality: "Ha végigkövetjük '89-től a jobboldali kispártok pályáját, akkor megállapíthatjuk, hogy azok minden esetben(!) a szétesés határára jutottak,"
a FIDESZ tényleg szépen szétszedte a Kisgazdákat (36-ok), meg az MDF-et is, de nem maguktól estek szét, és ezt a Jobbik ugyanúgy tudja. meglátjuk, hogy őket is sikerül-e megenni. mindenesetre keményebb diónak néznek ki. nem egy Torgyán vagy Lezsák az ellenfél.
a FIDESZ tényleg szépen szétszedte a Kisgazdákat (36-ok), meg az MDF-et is, de nem maguktól estek szét, és ezt a Jobbik ugyanúgy tudja. meglátjuk, hogy őket is sikerül-e megenni. mindenesetre keményebb diónak néznek ki. nem egy Torgyán vagy Lezsák az ellenfél.
.Nitro. 2009.06.08. 00:48:53
hát bevallom örömkönnyeket hullajtottam az SZDSZ-ért :D sose hittem hogy ezt egyszer megérem végre.
reality 2009.06.08. 01:08:21
@is: "a FIDESZ tényleg szépen szétszedte a Kisgazdákat (36-ok), meg az MDF-et is" Ez egy "urban legend", és a magadfajták találták ki. Ebben határozott vagyok! Pár év múlva visszatérhetünk rá, hiszen a Miép stb. is határozottan kezdte, majd mi lett!? Erre a legjobb (természetesen a balliberális oldal mondja9: "A mór megtette kötelességét, a mór mehet".
silvamarius 2009.06.08. 02:57:19
Eddigi 3 választásomon mindig az szdsz-re szavaztam. Már nem. Lejáratták magukat. Az LMP-HP -re ment a voks, és örülök, a jó eredményüknek, hajrá jövőre is!
(A jobbikos meg kihozták magukból a maxot).
(A jobbikos meg kihozták magukból a maxot).
JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2009.06.08. 04:06:38
A kérdés az MSZP-SZDSZ rálön-e hogy ők tolták fel a jobbikot azzal, hogy olyan médiaviszhangot adtak nekik. Kérdés LMP-nek menyi az ismertsége és lehet e zöld gondolattal lehet-e 4x-er enyi szavazót szerzni.
Jobbiknál kérdés menyire szarnak be és krisztina aszony menyire tud ithonnra megmaradni, mert valjuk be, vons és szegedi is súlytalan hozzá képest.
Jobbiknál kérdés menyire szarnak be és krisztina aszony menyire tud ithonnra megmaradni, mert valjuk be, vons és szegedi is súlytalan hozzá képest.
nemuccaszoc 2009.06.08. 08:51:04
Kár, hogy nem jutott be az LMP:
tevevanegypupu 2009.06.08. 08:58:32
@murci/szamárfül:
"ezt finoman mondtad.."
Egy cseppet sem ketelkedem abban, hogy lesz megoldas. Fodor lehet, hogy eltunik, (bar ha van bennuk egy szemernyi tisztesseg nem engedik lemondani) de az szdsz soha.
"ezt finoman mondtad.."
Egy cseppet sem ketelkedem abban, hogy lesz megoldas. Fodor lehet, hogy eltunik, (bar ha van bennuk egy szemernyi tisztesseg nem engedik lemondani) de az szdsz soha.
Az évek meg a rutin 2009.06.08. 10:15:12
Befutott a bécsi gyors: Ausztriában is a teljesen hiteltelenné vált liberálisok eltűntek a süllyesztőben és jöttek a zöldek. Lehet Más a Politika az SZDSZ nélkül :) :)
Karcolt lendület 2009.06.08. 10:32:39
@weisz manfréd huba:
Az tegnap este derült ki igazán, az LMP mekkora média-ellenszélben próbálkozik. Gyakorlatilag az összes választási műsor bekapcsolta a 2,2%-os SZDSZ-t és interjúkat készítettek a prominensekkel, míg a 2,6%-os LMP-t valahogy nem sikerült megtalálniuk (pedig a Corvin-tetőn voltak, elég feltűnő hely). A HírTV-n a választási eredményekről 5 oszlopot mutogattak, az SZDSZ (2,2%-kal) ráfért, az LMP meg nem... Az elkötelezett közvélemény-kutatók között volt olyan, aki szemmel láthatólag nem is próbálta mérni az LMP-t az utolsó előtti héten sem...
Az ismertség emiatt is még szolid, van benne még potenciál.
Az SZDSZ-t pedig nem az LMP csinálta ki (akármennyire is próbálják a HírTV-n rátolni az ő helyükre), hanem Bokros meg a Hitgyüli.
Az tegnap este derült ki igazán, az LMP mekkora média-ellenszélben próbálkozik. Gyakorlatilag az összes választási műsor bekapcsolta a 2,2%-os SZDSZ-t és interjúkat készítettek a prominensekkel, míg a 2,6%-os LMP-t valahogy nem sikerült megtalálniuk (pedig a Corvin-tetőn voltak, elég feltűnő hely). A HírTV-n a választási eredményekről 5 oszlopot mutogattak, az SZDSZ (2,2%-kal) ráfért, az LMP meg nem... Az elkötelezett közvélemény-kutatók között volt olyan, aki szemmel láthatólag nem is próbálta mérni az LMP-t az utolsó előtti héten sem...
Az ismertség emiatt is még szolid, van benne még potenciál.
Az SZDSZ-t pedig nem az LMP csinálta ki (akármennyire is próbálják a HírTV-n rátolni az ő helyükre), hanem Bokros meg a Hitgyüli.
nénike · http://mandiner.hu 2009.06.08. 10:50:40
Majd, ha Fodor Gábor átigazol az LMP-be, akkor felkerül az új formáció a Hír TV szégyenfalára. Most azonban még senki sem tudja hová tenni ezt a pártot, ezért a hallgatás. Gyakorlatilag három hónap alatt majdnem 5%-ot elérni Budapesten, ráverni az SZDSZ-re azért elég komoly mutatványvak tűnik.
Két, három mandátumot látok a parlamenti választásokon náluk.
Két, három mandátumot látok a parlamenti választásokon náluk.
Az évek meg a rutin 2009.06.08. 11:08:08
@Karcolt lendület: Amit Magyarország 5. legnépszerűbb pártjával művelt a honi média, az tényleg példátlan. Ráadásul ez az eredmény annak a fényében is kimagasló, hogy (bár erre nézvést nem láttam friss felmérést) az LMP ismertségi arányszáma nem lehet több úgy 50-60 %-nál.
efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.06.08. 11:31:57
@nénike: Nem lenne jó, ha bármelyik ismert politikus feltűnne az LMP-ben. Az LMP egyetlen esélye a politikától szűz arcokban van.
efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.06.08. 11:34:55
@Karcolt lendület: Jaja, szerintem a gyüli csinálta ki a szadeszt, eddig ők tartották életben, most ők ítélték halálra.
pentye 2009.06.08. 11:54:41
én gyakorlatilag a szüleim ellen szavaztam, de nem voltak mérgesek rám:D, az mdf et meg különösebben nem szeretem, de most jó h, van egy negyedik erő..., mert a másik három ultragáz.
Gandalf Garaboncias 2009.06.08. 12:31:09
Az LMP-HP listát sok ember csaki LMP-nek emlegeti, és általában a Humanista Pártról nem nagyon beszélnek.
Én eltöprengtem azon, hogy azért a Lehet Más a Politika és a Humanista Párt, bár most szövetséget kötöttek, azért kissé eltérő arculattal rendelkeznek.
Ahogy tudom, az LMP inkább a zöld-, és alter arcok gyűjtőhelye, de előfordulnak benne kiábrándult jobbközép figurák is, míg a HP-ban jogvédők és békeaktivisták (jobbikos kifejezéssel: liberális hippik) vannak, és utóbbi közelebb áll a régi SZDSZ-es értékrendhez is.
Ti látjátok-e esélyét e kétféle irányzat további együttműködésének, s ha igen, az milyen jellegű ideológiai eltolódást jelenthet?
Én eltöprengtem azon, hogy azért a Lehet Más a Politika és a Humanista Párt, bár most szövetséget kötöttek, azért kissé eltérő arculattal rendelkeznek.
Ahogy tudom, az LMP inkább a zöld-, és alter arcok gyűjtőhelye, de előfordulnak benne kiábrándult jobbközép figurák is, míg a HP-ban jogvédők és békeaktivisták (jobbikos kifejezéssel: liberális hippik) vannak, és utóbbi közelebb áll a régi SZDSZ-es értékrendhez is.
Ti látjátok-e esélyét e kétféle irányzat további együttműködésének, s ha igen, az milyen jellegű ideológiai eltolódást jelenthet?
X Y kronosz óra 2009.06.08. 12:59:23
Az "érzem" kampány jó volt, csak épp a Jobbik is érzelmi szavazatokkal tarolt.
Kérdés, hogy a hippiskedésbe belefér-e Jobbik rombolása, vagy elég csak a parlamenti lejáratódott pártok ekézése. Gyanítom, a Jobbik is erősen rástartol majd a szűz gyerekek a nagypályán arculatra, ezért ez az eddigi LMP vonal nem, vagy csak erős módosításokkal vihető tovább. Mi az LMP viszonya a Jobbikhoz?
Kérdés, hogy a hippiskedésbe belefér-e Jobbik rombolása, vagy elég csak a parlamenti lejáratódott pártok ekézése. Gyanítom, a Jobbik is erősen rástartol majd a szűz gyerekek a nagypályán arculatra, ezért ez az eddigi LMP vonal nem, vagy csak erős módosításokkal vihető tovább. Mi az LMP viszonya a Jobbikhoz?
efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.06.08. 13:12:29
@X Y kronosz óra: szvsz nem szeretik őket.
@Pisti, az aragorn: mondjuk, a fidesz-kdnp-t is csak fideszként emlegetik...:P
@Pisti, az aragorn: mondjuk, a fidesz-kdnp-t is csak fideszként emlegetik...:P
Az évek meg a rutin 2009.06.08. 13:17:35
@Pisti, az aragorn: A Huma karcosabban balos képződmény az LMP-nél, pl. NATO-ellenes és a Zöld Baloldal adminisztrációs baki miatti nem-indulása okán is kiadott egy szolidaritási nyilatkozatot. Egyébként a pártszövetségnek sürgősen el kell tűnődnie a jövőbeni együttműködésen, hiszen közös indulásnál az országgyűlési parlamenti választási küszöb 10 %...
X Y kronosz óra 2009.06.08. 13:30:06
A Humanista Párt kuka, nem sok intellektuális muníciót adtak a kampányhoz. Az LMP-nek - fideszes szóhasználattal - nincs természetes szövetségese (remélem az SZDSZ nem lesz az), szóval ebből a 2,6%-ot kell duplázni egy év alatt. Fenn van a léc, de ezzel a dinamikával gyorsulva nem zárom ki egy szadi romjain felnövő, normális szabadelvű alakulat sikerét. Lehet Más a Neve is felőlem.
ötvenszázalék 2009.06.08. 13:30:35
@tevevanegypupu:Már több hete hirdeti Németh Sándor bácsi, hogy az mdf-re kell szavazni, ennek fényében nem nagy meglepetés.
Ezek az LMP-sek ritka irritalo fejuek. Nem hiszek nekik. Veszelyesek.
Ezek az LMP-sek ritka irritalo fejuek. Nem hiszek nekik. Veszelyesek.
tevevanegypupu 2009.06.08. 13:55:02
@ötvenszázalék:
az mdf ki tudja valasztani mindig a "legszimpatikusabb" tamogatokat..akik eloszor segitenek, aztan vegul miattuk vesztik el egyre inkabb a szavazoiket. Ok tudjak.
A LMP nem tetszik nekem sem. A kepviselonojuk tulsagosan emlekeztet John Emesere es Sandor Klarara..(:
az mdf ki tudja valasztani mindig a "legszimpatikusabb" tamogatokat..akik eloszor segitenek, aztan vegul miattuk vesztik el egyre inkabb a szavazoiket. Ok tudjak.
A LMP nem tetszik nekem sem. A kepviselonojuk tulsagosan emlekeztet John Emesere es Sandor Klarara..(:
Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.06.08. 14:38:41
@tevevanegypupu:
"A LMP nem tetszik nekem sem. A kepviselonojuk tulsagosan emlekeztet John Emesere es Sandor Klarara..(:"
Nekem a képviselőnőjük kifejezetten tetszik....
"A LMP nem tetszik nekem sem. A kepviselonojuk tulsagosan emlekeztet John Emesere es Sandor Klarara..(:"
Nekem a képviselőnőjük kifejezetten tetszik....
X Y kronosz óra 2009.06.08. 14:38:55
Drávapisk i 51,35% LMP
A település, ahol a Fidesz-KDNP, a Jobbik és az MSZP összesen nem kapott annyi szavazatot, mint az LMP. A szadit (melynek ez a hely egykor erős bástyája volt) csak azért nem írtam a felsoroltak közé, mert 0 voksot gyűjtött.
www.valasztas.hu/hu/ep2009/7/7_0_index.html
Már nem SZDSZ-es a polgármester?
A település, ahol a Fidesz-KDNP, a Jobbik és az MSZP összesen nem kapott annyi szavazatot, mint az LMP. A szadit (melynek ez a hely egykor erős bástyája volt) csak azért nem írtam a felsoroltak közé, mert 0 voksot gyűjtött.
www.valasztas.hu/hu/ep2009/7/7_0_index.html
Már nem SZDSZ-es a polgármester?
Varga Denes 2009.06.08. 15:18:41
Ivádon is LMP-s a polgármester, ott viszont "csak" 15,34 %-ot ért el az új párt. 27 szavazat. Ezzel ők a második erő a faluban :)
Gandalf Garaboncias 2009.06.08. 17:05:10
Már nem csak az SZDSZ gyűlöli az LMP-t. A kuruc, a barikád és a bombagyár is elég keményen nekik támadt...
Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2009.06.08. 17:12:20
@Pisti, az aragorn: "A kuruc, a barikád és a bombagyár is elég keményen nekik támadt..."
Na végre! Az SZDSZ Jobbik savazása felhozta a Jobbikot. Most a Jobbik szócsövei fogják felhozni az LMP-t:)
Na végre! Az SZDSZ Jobbik savazása felhozta a Jobbikot. Most a Jobbik szócsövei fogják felhozni az LMP-t:)
Joschka Fischer (törölt) 2009.06.08. 21:07:42
@efes: nem is fog nyugi, olvasd csak el ezt: lehetmas.blog.hu/2009/06/08/az_ancien_regime_hajotorottjeinek :-)
Viktus 2009.06.09. 01:19:52
@is:
Nem is nyert azóta a Fidesz ogy. választást mióta alátett a többi jobbos pártnak meg beindította az egy zászlós cuccot. :P
Nem is nyert azóta a Fidesz ogy. választást mióta alátett a többi jobbos pártnak meg beindította az egy zászlós cuccot. :P
Kopiás Attila Steve 2009.06.09. 03:17:10
@Pisti, az aragorn: efes Fidesz-KDNP-s hasonlata reális, ha az erőviszonyokat nézzük. Létezik az a nézőpontbeli különbség is, amit mondasz, bár nem ennyire egyértelmű a vonal. Főleg az LMP-nél a nagyon sokszínű tagság miatt még számos dologban nem elég karakteres az álláspontjuk, szerintem ez hamarosan le fog tisztulni és kiderül. Érzésem szerint a kampány alatt a szociálisan érzékeny, releváns üzeneteket hangsúlyozó oldal erősödött valamennyit, hozzánk (HP) is ez áll közelebb, de nem tudom, hogy a jelenlétünknek volt-e ebben szerepe.
Ami relevánsabb különbség, hogy hatékonyságban máshova helyezzük a fókuszt. Mi nálunk egy bizonyos értékrendszer következetes képviselete a fő, míg az LMP realistább és bizonyos (hozzánk képest tág, a parlamenti pártokhoz képest nagyon-nagyon szűk) kereteken belül hajlandó rugalmas lenni annak érdekében, hogy választható alternatívát jelenthessen.
Nekem személyesen nagyon jó tapasztalat volt a kampány, nagyon sok hiteles és jószándékú embert ismerhettem meg közelebbről. Biztos vagyok benne, hogy hosszabb távon is lesz köztünk kapcsolat, együttműködés. Mint ahogy látni kell azt is, hogy a demokratikus (khm) választási rendszerünk nem barátja a pártok együttműködésének, ogy választáson az LMP-nek külön 5%-ot, LMP-HP-nak 10%-ot kéne megugrania...
Nyilván, érdekes kérdéskör, hogy a humanista oldal milyen szinten nem jelent meg a közbeszédben, meg nyilván az LMP várható tündöklése sem fog ránk kiterjedni, de ez nem különösebben rontja az örömömet. Részt vehettem egy új, szimpatikus erő beindításában, konkrét százalékokban lehet látni a munkám eredményét, némi ráhatásom meg a kampány üzeneteire is volt. Ez nekem most éppen elég, a jövőt meg majd meglátjuk... :+)
Ami relevánsabb különbség, hogy hatékonyságban máshova helyezzük a fókuszt. Mi nálunk egy bizonyos értékrendszer következetes képviselete a fő, míg az LMP realistább és bizonyos (hozzánk képest tág, a parlamenti pártokhoz képest nagyon-nagyon szűk) kereteken belül hajlandó rugalmas lenni annak érdekében, hogy választható alternatívát jelenthessen.
Nekem személyesen nagyon jó tapasztalat volt a kampány, nagyon sok hiteles és jószándékú embert ismerhettem meg közelebbről. Biztos vagyok benne, hogy hosszabb távon is lesz köztünk kapcsolat, együttműködés. Mint ahogy látni kell azt is, hogy a demokratikus (khm) választási rendszerünk nem barátja a pártok együttműködésének, ogy választáson az LMP-nek külön 5%-ot, LMP-HP-nak 10%-ot kéne megugrania...
Nyilván, érdekes kérdéskör, hogy a humanista oldal milyen szinten nem jelent meg a közbeszédben, meg nyilván az LMP várható tündöklése sem fog ránk kiterjedni, de ez nem különösebben rontja az örömömet. Részt vehettem egy új, szimpatikus erő beindításában, konkrét százalékokban lehet látni a munkám eredményét, némi ráhatásom meg a kampány üzeneteire is volt. Ez nekem most éppen elég, a jövőt meg majd meglátjuk... :+)
OftF 2009.06.09. 23:10:54
Na azért ne sirassátok már a Fodor Gabit, eddig olyan gabriellázások mentek itt... Vagy egészen mások kommentelnek???
Személy szerint örülnék, ha nem kezdene el a LMP körül ólálkodni
Hajrá LMP :-)
Személy szerint örülnék, ha nem kezdene el a LMP körül ólálkodni
Hajrá LMP :-)
tevevanegypupu 2009.06.09. 23:30:33
@Úlfhéðinn:
"nekem a kepviselonojuk kifejezetten tetszik.."
Nekem meg a Schiffer.
Nem fogunk osszeveszni.
"nekem a kepviselonojuk kifejezetten tetszik.."
Nekem meg a Schiffer.
Nem fogunk osszeveszni.
Kopiás Attila Steve 2009.06.10. 01:06:01
@OftF: Pár éve még én is megsirattam volna. Na jó, fél évtizede. Azóta viszont ügyvivőként, majd elnökként vállalta arccal és névvel ezt a pártot olyan időszak után és időszakban, hogy ihajj. Van ez a "szimpatikus lúzer" imidzse, de közel sem az az ártatlan kamaszlány, akinek szeretné, hogy látszódjon. Biztos vagyok benne, hogy még így is az egyik legnormálisabb a regnáló politikusok között, de ez nem elég. Nagyon szomorú lennék, ha felbukkanna az LMP környékén. Eddigi füleseim szerint az LMP-sek nagy része is az lenne, ami bíztató...
Az utolsó 100 komment: