A Századvég és a Szonda exit-poll mérése szerint a Fidesz, az MSZP és a Jobbik szerez mandátumot.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr151169798
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
euan 2009.06.07. 19:11:21
exit poll?
cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2009.06.07. 19:13:54
ugy legyen, amen.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 19:17:18
kevés lesz a pezsgő, halljátok
(mondjuk én csak irsaiolvérezem)
(mondjuk én csak irsaiolvérezem)
czepet 2009.06.07. 19:21:20
pezsgő+vörösbor!
Gabe2 2009.06.07. 19:23:18
Irsaim van nekem is
de még csak sörözöm
de még csak sörözöm
Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 19:23:25
Én még várok a bontással a hivatalos eredményig, az igazi az lesz, ha a szadesz meg a madöf is kipotyog...
Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.07. 19:23:32
@Kolompár"nyugodtan lehetne szidni a zsidókat"Orbán:
Egy sör, valaki vizsgázik is :( De azt vidáman :D
Egy sör, valaki vizsgázik is :( De azt vidáman :D
Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 19:27:05
@Gabe2: Igazad van, én ist azt teszem dél óta. És mert nem bírom a feszültséget, időnként nyomok hozzá egy Becherovkát is.
cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2009.06.07. 19:28:40
@Tehetetlen Dodó:
francba, holnap melozni kell.
francba, holnap melozni kell.
states 2009.06.07. 19:30:54
Akkor fohászkodjunk, hirtelen nem tudom, melyik a jobb hír, de ha mindenáron választanom kell, akkor az MDF kiesése. Herényi fejének színösszetétele minden pénzt meg fog érni...
Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 19:31:13
@cziffra plachta zasztava: Legfeljebb holnap nem leszünk sztahanovisták.
freehckr 2009.06.07. 19:34:05
El leszünk látva hírekkel pár hétre. :) Tömeges kilépések az MSZP-ből, SZDSZ és MDF "nagyágyúk" jelentik be visszavonulásukat, az MSZP országosan 10% alá kerül a közvélemény kutatóknál (fokozódó elbizonytalanodás a szimpatizánsok részéről)... de izgi lesz. :)
luucy 2009.06.07. 19:35:52
Nem exit-poll!!!!!!!!!!
Ezek az utsó közvéleménykutatási adatok
Ezek az utsó közvéleménykutatási adatok
czepet 2009.06.07. 19:38:23
@freehckr:
Bár igazad lenne...
Bár igazad lenne...
Hetvenkedőkatona 2009.06.07. 19:40:30
Holnap reggel fakó, ködbevesző tekintetű utasok a tömegközlekedési eszközökön? Kiestek??? Brühühühü... Háháhá!!
Senki sem fogja őket sajnálni, a kváziértelmiségi autónepper pártot, meg az agylövés lengyelzolis habsburger pártot.
Végül is, ha tényleg így lesz, logikus a bukásuk.
Senki sem fogja őket sajnálni, a kváziértelmiségi autónepper pártot, meg az agylövés lengyelzolis habsburger pártot.
Végül is, ha tényleg így lesz, logikus a bukásuk.
WysiWyg 2009.06.07. 19:42:27
Nem exit-poll. Viszont mindenki azt mondja, hogy a fidesz ehhez képest +1 főt vihet. Vagyis 17/4/1 lesz a vége.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 19:51:07
@betyár: megnéztem, kérlek: Hilltop
Gabe2 2009.06.07. 19:52:45
Nyakas Irsaii a király!
betyár (törölt) 2009.06.07. 19:54:02
@murci/szamárfül:
az az! az a neszmélyi. Jó ízlés, a borászatban azt mondták, hogy a célközönség a középosztálybeli nők, mert száraz, de elég gyümölcsös:)).
az az! az a neszmélyi. Jó ízlés, a borászatban azt mondták, hogy a célközönség a középosztálybeli nők, mert száraz, de elég gyümölcsös:)).
tanarseged ur 2009.06.07. 19:57:25
A Szeremley-féle fehér pinot noir-t próbálta már valaki?
kamasuka 2009.06.07. 19:57:42
Nem exit poll!
betyár (törölt) 2009.06.07. 19:58:00
@Gabe2:
a Nyakas Tökön kimérve árulja a chardennayt, litere kb. 600 Ft. Egy kicsit olcsóbb, mint palackozva. Na az is finom.
a Nyakas Tökön kimérve árulja a chardennayt, litere kb. 600 Ft. Egy kicsit olcsóbb, mint palackozva. Na az is finom.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 19:58:36
@betyár: igazad vagyon. én meg vak :P
Gabe2 2009.06.07. 20:01:22
@betyár: Igaz. De annál már csak a Budai Cuvée-je finomabb, volt egy évjárat úgy 9-10 éve, az kibírhatatlanul finom ízvilágot hozott. De azóta is tartja a szintet, és tecsóan is 900 a palack.
(Ja: chardonnay és irsai cuvée)
(Ja: chardonnay és irsai cuvée)
betyár (törölt) 2009.06.07. 20:05:58
@Gabe2:
hát olyan régen még nem ismertem, szüleim költöztek oda néhány éve, azóta kóstoltam. Van ott egy nagyon jó pálinkafőző üzem is, vitt gyümölccsel dolgoznak, naráti áron, a végtermék is kiváló.
hát olyan régen még nem ismertem, szüleim költöztek oda néhány éve, azóta kóstoltam. Van ott egy nagyon jó pálinkafőző üzem is, vitt gyümölccsel dolgoznak, naráti áron, a végtermék is kiváló.
mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.06.07. 20:06:43
Emberek!
After-party a Liberálisok Házában?
XD
After-party a Liberálisok Házában?
XD
Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.07. 20:13:29
@mefisto: De csak úgy, ha olyan arconpörgést csinálunk, hogy kitiltsanak ! :D
Gabe2 2009.06.07. 20:22:25
Jó az a tolnai irsai is, amit az aldiban vettem délután...
(Ilyen sztali borokra vágynék én tkp., de ebben a kategóriában itthon csak a lőre megy.. pedig néha inni is jó a bort, nem csak kóstolni)
(Ilyen sztali borokra vágynék én tkp., de ebben a kategóriában itthon csak a lőre megy.. pedig néha inni is jó a bort, nem csak kóstolni)
Steve the Great 2009.06.07. 20:23:50
Vajon végleges részvétel csak az eredményekkel együtt lesz?
irrelevant 2009.06.07. 20:25:06
Az mszp-s prolik tömegesen szavaznak át a Jobbikra. Nagy az isten állatkertje :(((((
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 20:25:07
@Gabe2: "pedig néha inni is jó a bort, nem csak kóstolni"
ez lagalább akkora, mint az öreg Hollósy Frigyes a Tűzvonalban, hogyaszongya: Van olyan, hogy a magyarnak inni kell! :P
ez lagalább akkora, mint az öreg Hollósy Frigyes a Tűzvonalban, hogyaszongya: Van olyan, hogy a magyarnak inni kell! :P
Gabe2 2009.06.07. 20:26:45
@murci/szamárfül: Neked elárulom, Gazda Alberttől loptam, kicsit átalakítva. Dehát az intertext csak Forgách Zsuzsának csípi a szemit.
tanarseged ur 2009.06.07. 20:29:28
@otvospeter:
Závecz Tibor (Szonda Ipsos) épp kb. fél órája fejtegette az m1-en, hogy a jobbikosok a régi miépesekkel szemben az átlagnál iskolázottabbak és fiatalok.
Závecz Tibor (Szonda Ipsos) épp kb. fél órája fejtegette az m1-en, hogy a jobbikosok a régi miépesekkel szemben az átlagnál iskolázottabbak és fiatalok.
érdektelen 2009.06.07. 20:31:19
Micsoda sikoltozás lesz itt egy évig, ha a Jobbik bejut és az SZDSZ nem.
irrelevant 2009.06.07. 20:31:40
@tanarseged ur: Závecz Tibor téved.
reality 2009.06.07. 20:32:42
Nehogy túl hideg legyen az a bor! :)
Mivel nem pezsgő lett, kipróbálunk párommal egy Bock Rosé-t.
Mivel nem pezsgő lett, kipróbálunk párommal egy Bock Rosé-t.
tanarseged ur 2009.06.07. 20:35:22
@otvospeter:
Hol téved? Z.T. nem a szubjektív benyomásait fogalmazta meg, hanem adatokra hivatkozott. Adatokkal nincs értelme vitatkozni, ha tetszenek, hanem.
Hol téved? Z.T. nem a szubjektív benyomásait fogalmazta meg, hanem adatokra hivatkozott. Adatokkal nincs értelme vitatkozni, ha tetszenek, hanem.
Gabe2 2009.06.07. 20:36:40
húbaz, indexes kép megvan ibiről és a rút békáról, aki majd királyfi lesz?
coley 2009.06.07. 20:37:22
Sajnos én nem tudtam szavazni, mert az itteni magyar nagykövetség igen csak messze van az én lakhelyemtől, de a Jameson whiskey már be van hűtve :) ilyen eredménynél nem aprózok holmi pezsgővel :)
rognork 2009.06.07. 20:37:25
nem szeretem a hilltop borokat. viszont jól tolják őket.
irrelevant 2009.06.07. 20:39:22
@tanarseged ur: "Adatok." Hanyatt ne essek.
A két csepeli körzet végeredménye. Elég durva.
Fidesz 46%
MSZP 26%
JOBBIK 16%
Fidesz 47%
MSZP 24%
JOBBIK 17%
Előretört a csepeli értelmiség? Szerintem nem, hanem az exmaszoposok szavaznak át a Jobbikra.
A két csepeli körzet végeredménye. Elég durva.
Fidesz 46%
MSZP 26%
JOBBIK 16%
Fidesz 47%
MSZP 24%
JOBBIK 17%
Előretört a csepeli értelmiség? Szerintem nem, hanem az exmaszoposok szavaznak át a Jobbikra.
fűzfavirág 2009.06.07. 20:41:13
@murci/szamárfül: három éve van behűtve a pezsgő, azt az egyet (felet:D) már féllábon is kibírja...
De valamit kell bontani... van itthon Jack Daniel's töltetű csoki, na majd azt :-)
De valamit kell bontani... van itthon Jack Daniel's töltetű csoki, na majd azt :-)
Gabe2 2009.06.07. 20:41:55
@otvospeter: Már írtam a mandineren, én Csepelről csak jobbosokat ismerek.
Igaz, anyámékon kívül 94-ben sem ismertem senkit, aki az mszp-re savazott...
Igaz, anyámékon kívül 94-ben sem ismertem senkit, aki az mszp-re savazott...
Oblomov 2009.06.07. 20:43:35
Debrecen 47-es szavazókör 996/408 ~ 40% RÉSZVÉTEL
Fidesz 258
SZDSZ 9
MCF -
MUNKÁSPÁRT 3
MSZP 37
JOBBIK 76
LMP&HP 12
MDF 13
Fidesz 258
SZDSZ 9
MCF -
MUNKÁSPÁRT 3
MSZP 37
JOBBIK 76
LMP&HP 12
MDF 13
Hetvenkedőkatona 2009.06.07. 20:43:43
Lendvai, Oszkó, Kiss Péter, Szekeres marad, a többi kimegy!
tanarseged ur 2009.06.07. 20:47:58
@otvospeter:
C-c-c. Ez két csepeli körzet, Záveczéknek meg országos adataik vannak. Ráadásul 35-40% körüli részvételnél a 16-17% is csupán az összes választó 6-7%-a. Szóval úgy tűnik, az exmaszoposok otthon maradnak, vagy a Fideszre szavaznak - és egy részük persze lehet, hogy a Jobbikra is, de hogy "az MSZP-s prolik tömegesen szavaznak át a Jobbikra", hát ezt azért még alá kell támasztani.
C-c-c. Ez két csepeli körzet, Záveczéknek meg országos adataik vannak. Ráadásul 35-40% körüli részvételnél a 16-17% is csupán az összes választó 6-7%-a. Szóval úgy tűnik, az exmaszoposok otthon maradnak, vagy a Fideszre szavaznak - és egy részük persze lehet, hogy a Jobbikra is, de hogy "az MSZP-s prolik tömegesen szavaznak át a Jobbikra", hát ezt azért még alá kell támasztani.
Kivlov 2009.06.07. 20:48:59
@mefisto: az már csak liberálisok láza lesz! :)))
oboa szadesz!!!
oboa szadesz!!!
irrelevant 2009.06.07. 20:51:37
@tanarseged ur: A következő napokban, hetekben minden politikai elemző ezt fogja fújni. Meglásd.
Steve the Great 2009.06.07. 20:57:35
MDF 1, Jobbik 3, MSZP 4, Fidesz 14?
újabb hír 89%-os összeszámoltságnál
újabb hír 89%-os összeszámoltságnál
tanarseged ur 2009.06.07. 20:58:37
@otvospeter:
Jó, ha adatokkal is alátámasztják...
Jó, ha adatokkal is alátámasztják...
reality 2009.06.07. 21:03:08
@Steve the Great: Index-en kb. 50%-os feldolgozottságnál írja ezt a hírt!
Steve the Great 2009.06.07. 21:03:48
"Felelős magatartás volt a szocialista választóktól, hogy sokuk nem szavazott, mondta Simon Gábor az MSZP országos választmányának elnöke az Inforádióban."
Azé' eddig ez a legjobb indok. Ezt még a fekete lovag is megirigyelné a Gyalog galoppból.. :)
Azé' eddig ez a legjobb indok. Ezt még a fekete lovag is megirigyelné a Gyalog galoppból.. :)
tevevanegypupu 2009.06.07. 21:21:30
Jobb lett volna ha inkabb az szdsz nyer egy mandatumot. Szent-Ivanyi inkabb valo az Europai Unioba mint az mdf kepviseleteben Bokros. Bar ketsegtelen, hogy David es Herenyi mindenkeppen ott maradnak a Parlamentben 2010-ig, szoval majdnem mindegy..Csak abban lehet remenykedni, hogy a Szilvasi fele CD ugyben Ibolya is bukik.
tanarseged ur 2009.06.07. 21:34:06
@mefisto:
De az is lehet, hogy éjszaka valami kópé lelopja a vesszőt a ház feliratának második "á" betűjéről, és a "k" betű után, alulra teszi.
De az is lehet, hogy éjszaka valami kópé lelopja a vesszőt a ház feliratának második "á" betűjéről, és a "k" betű után, alulra teszi.
Kivlov 2009.06.07. 21:40:41
@tevevanegypupu: jobb a lószart. szdsz-t max a dunába, de ne az EU-ba. Bokros legalább egy nagy koponya.
Gabe2 2009.06.07. 21:41:04
de legalább svédországben befutnak a pirate bay-es srácok!
Steve the Great 2009.06.07. 21:41:40
Összeszámolták mindet, de még nem hivatalos: 14 Fidesz, 4 MSZP, 3 Jobbik, 1 MDF - jelentette a Fidesz-központól tudósítónk.
fűzfavirág 2009.06.07. 22:32:09
A Lehet Más a Politika is megverte az SZDSZ-T!!!!
Stella Artois-t bontottam :-)
Stella Artois-t bontottam :-)
Gabe2 2009.06.07. 22:42:12
aldis tolnai irsai megvolt
ha jövőre nincs szadi meg madöf, lesz pezsgő is
dom perignon vagy bollinger
ha jövőre nincs szadi meg madöf, lesz pezsgő is
dom perignon vagy bollinger
tevevanegypupu 2009.06.07. 22:58:39
@Kivlov:
egy nagy koponya nem al ossze Hrenyivel es David Ibolyaval, ugyan mar! Ez egy megalkuvo hapsi, aki ugral ossze-vissza.
A gazdasagpolitika pedig amit kepvisel eppen most zuhant ossze a vilagban..
egy nagy koponya nem al ossze Hrenyivel es David Ibolyaval, ugyan mar! Ez egy megalkuvo hapsi, aki ugral ossze-vissza.
A gazdasagpolitika pedig amit kepvisel eppen most zuhant ossze a vilagban..
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 23:05:37
@Gabe2: jövőre én is beruházk vmi márkásba... Mert megérdemeljük.
countrystudy 2009.06.08. 05:37:42
Bokros elrontotta ezt az ünnepet. Olyan ő,mint a mesében a farkas,aki csak az egyik lábát dugja be az ajtón,aztán fölzabál mindenkit. Csongrádban sokat kapott. Itt még bevették,hogy ő nem a kormányt képviseli. Nem a lófszt.
Oblomov 2009.06.08. 11:44:20
@tevevanegypupu:
Belülről nem lehet, de egyébként sem elegáns bomlasztani. A KDNP típusú szövetségi elv önfeladás és önbecsapás.
Akként is baromi gyerekes közelíteni, h. "a Fidesz illetékes elvtársai úgyis olvassák a Reakciót, tudjuk mi azt", vagyis higgyünk és reméljünk.
Ergo, az 1 a tábor feltevés erőltetése baromság volt, visszaütött, és Viktor stratégiája többszörösen megbukott. Ahogy a "gyúrcsányé" is. Pontozással győzött: DI.
Belülről nem lehet, de egyébként sem elegáns bomlasztani. A KDNP típusú szövetségi elv önfeladás és önbecsapás.
Akként is baromi gyerekes közelíteni, h. "a Fidesz illetékes elvtársai úgyis olvassák a Reakciót, tudjuk mi azt", vagyis higgyünk és reméljünk.
Ergo, az 1 a tábor feltevés erőltetése baromság volt, visszaütött, és Viktor stratégiája többszörösen megbukott. Ahogy a "gyúrcsányé" is. Pontozással győzött: DI.
tevevanegypupu 2009.06.08. 12:02:06
@Oblomov:
belulrol valoszinuleg nem ugy latszik, de kivulrol ugy tunik, hogy az mdf elegge feladta magat..
Termeszetesen a fidesz tavolrol sem tokeletes, nagy nepszeruseget reszben koszonheti a kormanynak es meg kell mondani, hogy David Ibolyanak is. Tole nem szivesen hallotta a jobboldal, hogy eppen azzal van baja, akivel szovetkeznie kellene Gyurcsany rossz politikaja ellen. Valaki szolhatna neki is, hogy kis onmersekletet tanusithatna. Eppen nincs abban a helyzetben, hogy gyoztesnek erezhesse magat.
Az egy a zaszlo szinten nem volt jo otlet, ezekkel az un. "jobboldali" partokkal a fidesznek nem szabad koaliciot kotni. Mint ahgy az mdf-nek sem lett volna szabad az mszp-vel pusztan csak Orban megbuktatasa miatt. Egyelore nem jott be..Kisse tavlatosabb gondolkodas nem artana egyik partnak sem, a szemelyes ellenteteket pedig szinfalak mogotti pofozkodassal kellene elintezni.(:
belulrol valoszinuleg nem ugy latszik, de kivulrol ugy tunik, hogy az mdf elegge feladta magat..
Termeszetesen a fidesz tavolrol sem tokeletes, nagy nepszeruseget reszben koszonheti a kormanynak es meg kell mondani, hogy David Ibolyanak is. Tole nem szivesen hallotta a jobboldal, hogy eppen azzal van baja, akivel szovetkeznie kellene Gyurcsany rossz politikaja ellen. Valaki szolhatna neki is, hogy kis onmersekletet tanusithatna. Eppen nincs abban a helyzetben, hogy gyoztesnek erezhesse magat.
Az egy a zaszlo szinten nem volt jo otlet, ezekkel az un. "jobboldali" partokkal a fidesznek nem szabad koaliciot kotni. Mint ahgy az mdf-nek sem lett volna szabad az mszp-vel pusztan csak Orban megbuktatasa miatt. Egyelore nem jott be..Kisse tavlatosabb gondolkodas nem artana egyik partnak sem, a szemelyes ellenteteket pedig szinfalak mogotti pofozkodassal kellene elintezni.(:
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.08. 12:16:19
@Oblomov: A politikában nincs végeredmény, csak részeredmények.
Másrészt, nekem nem biztos, hogy az MDF jobboldali-konzervatív táborba számítható-e. A vizsgálódások szerint a szavazói másodlagos preferenciája a koala. Nekem inkább a kiábrándult koala szavazók gyűjtőhelyének tűnik. Az MDF létezik, de a "táborból" nem sok szavazatot szerzett meg.
Az, amit a Bokros-Habsburg combo sugall, azt még támogatnám is, na de a gyurcsányista Herényit és Ibolyát?!
Másrészt, nekem nem biztos, hogy az MDF jobboldali-konzervatív táborba számítható-e. A vizsgálódások szerint a szavazói másodlagos preferenciája a koala. Nekem inkább a kiábrándult koala szavazók gyűjtőhelyének tűnik. Az MDF létezik, de a "táborból" nem sok szavazatot szerzett meg.
Az, amit a Bokros-Habsburg combo sugall, azt még támogatnám is, na de a gyurcsányista Herényit és Ibolyát?!
Oblomov 2009.06.08. 12:24:55
@tevevanegypupu:
Nem vok "belül", de ez érdektelen, úgysem veszed tudomásul.
A fidesz nagy népszerűségét "csakis" a kormányoknak köszönheti (protest) a saját média- és pártépítő szervezettségét leszámítva. Mert mi másnak?
Orbánt akarta volna a madöf +buktatni, kitalálván az 1 a zászlót? Sajátos. Ahogy az MSZP-MDF koalíció vélelmezése is.
Nem vok "belül", de ez érdektelen, úgysem veszed tudomásul.
A fidesz nagy népszerűségét "csakis" a kormányoknak köszönheti (protest) a saját média- és pártépítő szervezettségét leszámítva. Mert mi másnak?
Orbánt akarta volna a madöf +buktatni, kitalálván az 1 a zászlót? Sajátos. Ahogy az MSZP-MDF koalíció vélelmezése is.
Oblomov 2009.06.08. 12:41:57
@tölgy:
Igaz, én is csak részeredményként ünneplem az önálló pártok diadalát.
Ezt követően másodlagos preferenciám a debreceni fidesz, bár személy szerint Viktort gondolom alkalmas PM-jelöltnek. Itt nem a koalások szavaztak át az MDF-re. Nem tudom, csak sejtem.
Személyesen nem ismerem Herényiéket, de amit tudok róluk, abból számomra nem következik, h. gyurcsányisták lennének.
Igaz, én is csak részeredményként ünneplem az önálló pártok diadalát.
Ezt követően másodlagos preferenciám a debreceni fidesz, bár személy szerint Viktort gondolom alkalmas PM-jelöltnek. Itt nem a koalások szavaztak át az MDF-re. Nem tudom, csak sejtem.
Személyesen nem ismerem Herényiéket, de amit tudok róluk, abból számomra nem következik, h. gyurcsányisták lennének.
tevevanegypupu 2009.06.08. 13:02:48
@Oblomov:
A fidesz csak reszben koszonheti nagy nepszeruseget a kormanyoldalnak. A negy ev is kozrejatszik azert ebben a nepszerusegben, mikor ok voltak kormanyon..Hogy a fidesz es Orban meg mindig megvan, megiscsak valamifele tehetsegnek, ratermettsegnek koszonheto. Politikust ugy es olyan gyulolettel meg nem tamadtak a rendszervaltas utan mint Orbant (Gyurcsanyt sem). Nagy valoszinuseggel az mdf-fel valo sszezordules Ibolya es Viktor eros egyenisegebol fakadoan vezetett el a kibekithetetlen ellentethez..es az mdf-nek a szocialistakkal kotott egyezsegehez. Hogy melyikuk es mennyire lesz sikeres a tovabbiakban, az majd 2010 utan eldol. Hacsak addig Ibolyat "ki nem vegzik" a CD ugy miatt.
A fidesz csak reszben koszonheti nagy nepszeruseget a kormanyoldalnak. A negy ev is kozrejatszik azert ebben a nepszerusegben, mikor ok voltak kormanyon..Hogy a fidesz es Orban meg mindig megvan, megiscsak valamifele tehetsegnek, ratermettsegnek koszonheto. Politikust ugy es olyan gyulolettel meg nem tamadtak a rendszervaltas utan mint Orbant (Gyurcsanyt sem). Nagy valoszinuseggel az mdf-fel valo sszezordules Ibolya es Viktor eros egyenisegebol fakadoan vezetett el a kibekithetetlen ellentethez..es az mdf-nek a szocialistakkal kotott egyezsegehez. Hogy melyikuk es mennyire lesz sikeres a tovabbiakban, az majd 2010 utan eldol. Hacsak addig Ibolyat "ki nem vegzik" a CD ugy miatt.
Oblomov 2009.06.08. 13:04:12
@tölgy:
Másként fogalmazok. Ha az MDF-nek lenne egy Orbán-formátumú karizmatikus vezetője, akkor Ibolyáékkal együtt sem billegne a párt hibahatáron. Bokros esetlegesen mostmár talán sanszos egy ilyen feladatra.
Másként fogalmazok. Ha az MDF-nek lenne egy Orbán-formátumú karizmatikus vezetője, akkor Ibolyáékkal együtt sem billegne a párt hibahatáron. Bokros esetlegesen mostmár talán sanszos egy ilyen feladatra.
Oblomov 2009.06.08. 13:09:03
@Oblomov:
Majd ha a fidesz programját látjuk is, akkor eldönthető lesz, vajon személyes, vagy programszerű ellentét van-e a háttérben.
Továbbra sem tudom, milyen tényszerű egyezségről "értekezik" itten.
Majd ha a fidesz programját látjuk is, akkor eldönthető lesz, vajon személyes, vagy programszerű ellentét van-e a háttérben.
Továbbra sem tudom, milyen tényszerű egyezségről "értekezik" itten.
Oblomov 2009.06.08. 13:14:08
@tevevanegypupu: "A negy ev is kozrejatszik azert ebben a nepszerusegben, mikor ok voltak kormanyon.."
Pontosan kik is?
Pontosan kik is?
tevevanegypupu 2009.06.08. 13:48:19
@Oblomov:
a fidesz akkori es mostani szavazoi - valamint a szamok - azt latszanak igazolni, hogy nem voltak rosszabbak mint a jelenlegi kormany. A fidesz elmondta a programjat, allitolag tobb mint negyszaz javaslatat ugy soporte le elobb a koalicio aztan a kisebbsegi kormany, hogy meg megbeszelesre sem engedtek. Hat akkor most mi a baj?
Termeszetesen irasbeli megegyezes nincs az mszp-mdf kozott, de minden szavazasnal - a fovarosi onkormanyzatnal es a kerultiu, varosi ontkormanyzatoknal is - megirjak az ujsagok, melyik part kivel szavazott. Az mdf szinte mindig az mszp-vel, Pecsett is tobbek kozott a polgarmester valasztason. Az nagyon latvanyos volt..Herenyi utolagos fellepese kulonosen szorakoztatova tette..(:
Az mdf-nel pedig David ibolyanak figyelnie kellene arra is, hogy nem torokot fogott-e Bokros Lajssal..Jo lesz vigyazni az elnoki poziciora..(:
a fidesz akkori es mostani szavazoi - valamint a szamok - azt latszanak igazolni, hogy nem voltak rosszabbak mint a jelenlegi kormany. A fidesz elmondta a programjat, allitolag tobb mint negyszaz javaslatat ugy soporte le elobb a koalicio aztan a kisebbsegi kormany, hogy meg megbeszelesre sem engedtek. Hat akkor most mi a baj?
Termeszetesen irasbeli megegyezes nincs az mszp-mdf kozott, de minden szavazasnal - a fovarosi onkormanyzatnal es a kerultiu, varosi ontkormanyzatoknal is - megirjak az ujsagok, melyik part kivel szavazott. Az mdf szinte mindig az mszp-vel, Pecsett is tobbek kozott a polgarmester valasztason. Az nagyon latvanyos volt..Herenyi utolagos fellepese kulonosen szorakoztatova tette..(:
Az mdf-nel pedig David ibolyanak figyelnie kellene arra is, hogy nem torokot fogott-e Bokros Lajssal..Jo lesz vigyazni az elnoki poziciora..(:
Oblomov 2009.06.08. 13:55:24
@tevevanegypupu:
Azt érzékelem, monologizálni próbál, nem beszélgetni. Ezt tiszteletben tartom.
Azt érzékelem, monologizálni próbál, nem beszélgetni. Ezt tiszteletben tartom.
Oblomov 2009.06.08. 14:17:26
@tevevanegypupu:
Nincs mielől elfutnom. Adott helyeken kifejtettem minden újbóli felvetéséről a véleményemet már. Papagáj viszont nem (én) vok.
Persze, h. visszajövök. Amikor vmi új jut eszembe a mindig változó helyzet kapcsán. Esetleg akkor is, ha releváns érvelésbe ütközöm.
Nincs mielől elfutnom. Adott helyeken kifejtettem minden újbóli felvetéséről a véleményemet már. Papagáj viszont nem (én) vok.
Persze, h. visszajövök. Amikor vmi új jut eszembe a mindig változó helyzet kapcsán. Esetleg akkor is, ha releváns érvelésbe ütközöm.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.08. 14:25:15
@Oblomov: Mondjuk életben tartotta őket a Feri, ők meg a Ferit. Egymás (tökét) hátát vakargatták.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.08. 14:31:25
@Oblomov: Bokrosnak nincs karizmája. legfeljebb egy médiaszele. Majd meglátja, ha ellenfélnek látják, hogyan kapják szét a kiscsávót a médiában a mostani haverjai.
A Bokros - Ibi combo az opportunizmus csúcsa, mindkét részről. De Lajos Brüsszelben lesz, Ibit meg az UD zrt fogja megforgatni - helyesen.
A politikai rést jól látja Ibi, de ő és maroknyi pretoriánusa nem képesek kitölteni, csak a családjuk jövőjét tudják biztosítani. És ez sem kevés.
:(
A Bokros - Ibi combo az opportunizmus csúcsa, mindkét részről. De Lajos Brüsszelben lesz, Ibit meg az UD zrt fogja megforgatni - helyesen.
A politikai rést jól látja Ibi, de ő és maroknyi pretoriánusa nem képesek kitölteni, csak a családjuk jövőjét tudják biztosítani. És ez sem kevés.
:(
tevevanegypupu 2009.06.08. 14:44:46
@Oblomov:
Erveket mondtam. Sajnalom, hogy nem akarja megerteni, de ez nem jelenti azt, hogy ez az en hibam.
Erveket mondtam. Sajnalom, hogy nem akarja megerteni, de ez nem jelenti azt, hogy ez az en hibam.
Oblomov 2009.06.08. 15:30:49
@tölgy:
Amit állít, az taktikailag lehet igaz. De milyen más "vékony jég" kínálkozott az életben maradáshoz, amikor az ellenoldali nagy dúrván rágta a kicsike (dupla)ellenzékit. Belülről tartósan is. Az életben maradás szándéka szememben nem l'art pour l'art, sőt önmagában elégséges indok, ha a konstruktív ellenzékiség felfogásából fakadt. Amivel ugye a populista mostohatestvír nem vádolható. Mindez még nem baloldaliság, sőt nem is opportunizmus, ha valaki a másik fidesznyikes feltevést, miszerint az MDF programja, értékrendje nem konzervatív, azt nem osztja. Viszont ugyanez önmagában is egy legitim politikai szereplehetőség egy kicsi rétegpárt számára, akelyik nem tör néppárti babérokra, de meg kívánja őrízni szervezeti önállósága mellett pol-i szuverenitását is.
Bokros Brüsszelben lesz, igen. Programja meg itthon, az MDF-nél. Az UDzrt nemtom milyen pol-i erő. Ott leragadtam, hogy Ibolyát akarták lehallgatni, aki egy 5 %-os pol-i (parlamenti?, maradjunk annál: EP-i) párt vezetője volt, és akart, akar maradni....
De nem becsülöm le azzal, h. feltételezzem, nem tájékozott a tárgyban.
Amit állít, az taktikailag lehet igaz. De milyen más "vékony jég" kínálkozott az életben maradáshoz, amikor az ellenoldali nagy dúrván rágta a kicsike (dupla)ellenzékit. Belülről tartósan is. Az életben maradás szándéka szememben nem l'art pour l'art, sőt önmagában elégséges indok, ha a konstruktív ellenzékiség felfogásából fakadt. Amivel ugye a populista mostohatestvír nem vádolható. Mindez még nem baloldaliság, sőt nem is opportunizmus, ha valaki a másik fidesznyikes feltevést, miszerint az MDF programja, értékrendje nem konzervatív, azt nem osztja. Viszont ugyanez önmagában is egy legitim politikai szereplehetőség egy kicsi rétegpárt számára, akelyik nem tör néppárti babérokra, de meg kívánja őrízni szervezeti önállósága mellett pol-i szuverenitását is.
Bokros Brüsszelben lesz, igen. Programja meg itthon, az MDF-nél. Az UDzrt nemtom milyen pol-i erő. Ott leragadtam, hogy Ibolyát akarták lehallgatni, aki egy 5 %-os pol-i (parlamenti?, maradjunk annál: EP-i) párt vezetője volt, és akart, akar maradni....
De nem becsülöm le azzal, h. feltételezzem, nem tájékozott a tárgyban.
Oblomov 2009.06.08. 15:45:22
@tevevanegypupu:
Debrecenben az MDF ált-ban a fidesszel szavaz. Önállóan, saját akarátából és konstruktívan. Ez példamutató, vagy sem, de szexepilje. Amiket maga mond a fővárosi szerepvállalásáról, az lényegét tekintve ugyanez, csak egy ottani fidesznyik máshogy éli meg, mint az itteni.
Debrecenben az MDF ált-ban a fidesszel szavaz. Önállóan, saját akarátából és konstruktívan. Ez példamutató, vagy sem, de szexepilje. Amiket maga mond a fővárosi szerepvállalásáról, az lényegét tekintve ugyanez, csak egy ottani fidesznyik máshogy éli meg, mint az itteni.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.08. 15:50:07
@Oblomov: Az UD zrt egy 100 milliós keresetet nyújtott be, részben Ibivel szemben. Gondolom, vannak ott jogászok.
Hogy Ibinek milyen lehetőségei voltak, azt mind nem ismerem. Ámde azt tudjuk, hogy Szili Katus segítségével kizárta a frakcióját magából, összeállt az überkonzervatív Schmuckkal, legutóbb a szintén konzervativizmusáról ismert HGY körül látták őket, az elnöki vetélytársát NBH-s segédlettel tolta le a pályáról, még a pártból is.
Szóval, kapott eleget Feriéktől. Cserében segítette őket, távolmaradással az OGY-ben, szavazatokkal ott és a budapesti önkormányzatban.
Bokrost rühellé, majd mégis megszereté, és az sem zavarta a nászban, hogy Lali Ibi hölgyválaszáról elébb tájékoztatta a szadit és a szocikat, és csak azután feküdt össze Ibivel.
Én ezt nevezem opportunizmusnak.
A "populista mostohatestvér" jó volt, megnevettetett. Köszönöm!
Hogy Ibinek milyen lehetőségei voltak, azt mind nem ismerem. Ámde azt tudjuk, hogy Szili Katus segítségével kizárta a frakcióját magából, összeállt az überkonzervatív Schmuckkal, legutóbb a szintén konzervativizmusáról ismert HGY körül látták őket, az elnöki vetélytársát NBH-s segédlettel tolta le a pályáról, még a pártból is.
Szóval, kapott eleget Feriéktől. Cserében segítette őket, távolmaradással az OGY-ben, szavazatokkal ott és a budapesti önkormányzatban.
Bokrost rühellé, majd mégis megszereté, és az sem zavarta a nászban, hogy Lali Ibi hölgyválaszáról elébb tájékoztatta a szadit és a szocikat, és csak azután feküdt össze Ibivel.
Én ezt nevezem opportunizmusnak.
A "populista mostohatestvér" jó volt, megnevettetett. Köszönöm!
tevevanegypupu 2009.06.08. 16:09:31
@Oblomov:
Nem az zavar, ha az mdf a szocialistakkal szavaz. Hanem hogy a Gyurcsany fele szocialistakkal akarmiben is egyetert. Mert mondhatnak amit akarnak, annak nincs sulya moralis szempontbol, hiszen az alap rohadt. Ez zavar nagyon egy allitolagos konzervativ, de akarmilyen mas partnal is. Elkepzelhetetlen, hogy Antall Jozsef ezt tenne..2006 utan legfokeppen.
Nem az zavar, ha az mdf a szocialistakkal szavaz. Hanem hogy a Gyurcsany fele szocialistakkal akarmiben is egyetert. Mert mondhatnak amit akarnak, annak nincs sulya moralis szempontbol, hiszen az alap rohadt. Ez zavar nagyon egy allitolagos konzervativ, de akarmilyen mas partnal is. Elkepzelhetetlen, hogy Antall Jozsef ezt tenne..2006 utan legfokeppen.
osborne 2009.06.08. 16:18:30
napi szinten meg tud lepni, hogy gondolkodó egyének még mindig képesek bedőlni a mai madöfnek (no pun intended)
Oblomov 2009.06.08. 16:36:46
@tölgy:
Kizárta a frakcióját, mielőtt a fidesz kizáratta volna őt a frakciójából. Így a valószínűbb. (A konzi blogon is erre jutottak egykor. Olvasni kéne azt is:)) Azt elismertem - közvetve - h. Szili segítette. Akkor.
Schmuck Tisztelet-es is segítette, így van. Akkor. Aztán meg már nem. Vajh miért? Pont akkor kerültek pedig kisebbségi léthelyzetbe a szocik, erre odab@tak Ibinek. Ezt maga nyilván érti . Én nem.
Elnöki vetélytárs. Na persze. Hallgatta maga azt a CD-t?
Bokros prófétaságát rühellte volna? Vagy a bajusz ellen lett volna a kezdeti kifogás? Mindegy is. Valszeg megint a fidesz gazd-i programját kéne látni az adott prófétaság megítéléséhez. Ez még odébb lesz.
Opportunizmust akkor félreértettem, férfi(Dávid Ricardó)-nő összefekvés nálam rendbenvalónak tűnik. :))
@tevevanegypupu:
Morál és politika eltérő tudatformák. Írtam már. Élni viszont kell. Akkor is ha nem mi nyerünk, vagy akkor is, ha túl kicsik vagyunk ahhoz, hogy nyerhessünk. Ezért létezik a többpártrendszer fogalma a kétpárti demokrácia fogalma helyett. (Írtam már.)
Antall ismerte, ha nem is gyakorolhatta a "konstruktív ellenzék" kifejezést. (Írtam már.)
Kizárta a frakcióját, mielőtt a fidesz kizáratta volna őt a frakciójából. Így a valószínűbb. (A konzi blogon is erre jutottak egykor. Olvasni kéne azt is:)) Azt elismertem - közvetve - h. Szili segítette. Akkor.
Schmuck Tisztelet-es is segítette, így van. Akkor. Aztán meg már nem. Vajh miért? Pont akkor kerültek pedig kisebbségi léthelyzetbe a szocik, erre odab@tak Ibinek. Ezt maga nyilván érti . Én nem.
Elnöki vetélytárs. Na persze. Hallgatta maga azt a CD-t?
Bokros prófétaságát rühellte volna? Vagy a bajusz ellen lett volna a kezdeti kifogás? Mindegy is. Valszeg megint a fidesz gazd-i programját kéne látni az adott prófétaság megítéléséhez. Ez még odébb lesz.
Opportunizmust akkor félreértettem, férfi(Dávid Ricardó)-nő összefekvés nálam rendbenvalónak tűnik. :))
@tevevanegypupu:
Morál és politika eltérő tudatformák. Írtam már. Élni viszont kell. Akkor is ha nem mi nyerünk, vagy akkor is, ha túl kicsik vagyunk ahhoz, hogy nyerhessünk. Ezért létezik a többpártrendszer fogalma a kétpárti demokrácia fogalma helyett. (Írtam már.)
Antall ismerte, ha nem is gyakorolhatta a "konstruktív ellenzék" kifejezést. (Írtam már.)
osborne 2009.06.08. 16:54:36
@Oblomov: tudom, nézze el nekem. Az MDF-ben hinni viszont tudatlanság sorry ;]
Oblomov 2009.06.08. 17:17:01
@osborne:
Régi dilemma, hinni avagy tudni.
Ha nem akar "eszmét cserélni" (értsd: vitatkozni) akkor tudatlanul halok meg mind.
;-)
Régi dilemma, hinni avagy tudni.
Ha nem akar "eszmét cserélni" (értsd: vitatkozni) akkor tudatlanul halok meg mind.
;-)
osborne 2009.06.08. 17:36:30
@Oblomov: én szívesen vitázom de azok után hogy a madöf legutóbb Pécsen a szoci Szilit támogatta, egy volt szoci kormánynak dolgozó és ezer szállal a baloldalhoz kötődő Bokros Lajost rakott meg EP lista élére nem tudom min lehetne, Ezek csak az elmúlt hetek ügyei, az elmúlt évekről itt:
reakcio.blog.hu/tags/mdf
index.hu/belfold/szepkoru0419/
reakcio.blog.hu/tags/mdf
index.hu/belfold/szepkoru0419/
Oblomov 2009.06.08. 18:07:28
@osborne:
Én is úgy látom, h. nincs konkrét "muníciója", eredeti felvetése egy esetleges vitához. Kérem szóljon, ha majd lesz.
Én is úgy látom, h. nincs konkrét "muníciója", eredeti felvetése egy esetleges vitához. Kérem szóljon, ha majd lesz.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.08. 18:30:20
@Oblomov: " hinni avagy tudni"
Mondjuk, egy átlagkonzerv e kettőt összekapcsolja és nem szembeállítja Szókratész miatt, Szt. Tamás miatt, és a Fides et ratio enciklika miatt :P
A Konzervatórium töredéke konzervatív, a kommentelők jellemzően nem azok. De akármik lennének, az hogy ott mire jutottak irreleváns. Azért még nincs vatikáni tekintélyük. Maradjunk abban, amit elég jól tudunk: Ibit leváltották volna, ami egy pártban megesik, erre kizárt az ellenfeleit.
A CD állítólag elismerten megvágott.
De ha nem lenne az, az ellenfelet a szoci titkosszolgákkal kicsinálni kóser dolog?
Ibi Bokros-fikázása jól ismert, erre Maga semmit sem válaszolt. Átlépte, mint Ibi is a múltat.
Azt kell mondjam, ismerek néhány magát konzervatívnak tartó arcot, de a madöftől mind hideglelést kap, és az elmúlt 4-5 év miatt. vannak itt mindenféle nikkek, én még madöföst nem láttam.
A nagy elkúrás idején is a legfőbb gondjuk a Fospumpa csesztetése volt és Ibi hatalmának megőrzése, utóbbit teljesen gyurcsányista módszerekkel. Igaz, most a szadi példájából annyit tanultak, hogy el kell lökni magukat a szociktól.
Mondjuk, egy átlagkonzerv e kettőt összekapcsolja és nem szembeállítja Szókratész miatt, Szt. Tamás miatt, és a Fides et ratio enciklika miatt :P
A Konzervatórium töredéke konzervatív, a kommentelők jellemzően nem azok. De akármik lennének, az hogy ott mire jutottak irreleváns. Azért még nincs vatikáni tekintélyük. Maradjunk abban, amit elég jól tudunk: Ibit leváltották volna, ami egy pártban megesik, erre kizárt az ellenfeleit.
A CD állítólag elismerten megvágott.
De ha nem lenne az, az ellenfelet a szoci titkosszolgákkal kicsinálni kóser dolog?
Ibi Bokros-fikázása jól ismert, erre Maga semmit sem válaszolt. Átlépte, mint Ibi is a múltat.
Azt kell mondjam, ismerek néhány magát konzervatívnak tartó arcot, de a madöftől mind hideglelést kap, és az elmúlt 4-5 év miatt. vannak itt mindenféle nikkek, én még madöföst nem láttam.
A nagy elkúrás idején is a legfőbb gondjuk a Fospumpa csesztetése volt és Ibi hatalmának megőrzése, utóbbit teljesen gyurcsányista módszerekkel. Igaz, most a szadi példájából annyit tanultak, hogy el kell lökni magukat a szociktól.
Oblomov 2009.06.08. 19:36:34
@tölgy:
Az eleje ügyi riposzt. Nem is filosznak volt címezve, aki felütésként perszehogy rutinosan rápróbálkozik.
A konziról bennem megragadt következtetés nem komment, posztból származik (nem maga írta, így nem érdemes utánanézni a linknek, kicsit durranna, az is már eldurrant :)). Vagy a posztolók sem nem konzik? Különben sem tekintélyérvnek, inkább poénnek szántam, noha mélyen egyet is értettem a megállapítással. Mellesleg protestáns vok, holmi enciklikák, zsinati határozatok hidegen hagynak.
"Maradjunk abban, amit elég jól tudunk: Ibit leváltották volna, ami egy pártban megesik, erre kizárt az ellenfeleit."
Ne maradjunk ebben, mert ezt valszeg elég rosszul tudja. Ahogy azt is, h. többeket zárt(ak) ki ekkor. Csakis azt a fiatalt, akit Stump-fék (?) megkörnyékeztek.
"az ellenfelet a szoci titkosszolgákkal kicsinálni kóser dolog?"
Inkább tegyük fel ama kérdést: az UDzrt ráindulhat az MDF elnökválasztásának befolyásolására, bárki megbízásából, vagy tanácsára? Ha megértettük a kérdést, tegyük fel a következőt: Mivégre mindez, ha Ibolya volt borítékolhatóan a tuti vesztes, mégpedig gyúrcsány bukásának előestéjén.
"Ibi Bokros-fikázása jól ismert"
Mire gondol tartalmilag? Bokros-csomag mint tavalyi hó? Nem lépem át, ha fontos lehet.
Ucsó két bek. csalódás nekem, ha azokat érvelésnek szánta.
Az eleje ügyi riposzt. Nem is filosznak volt címezve, aki felütésként perszehogy rutinosan rápróbálkozik.
A konziról bennem megragadt következtetés nem komment, posztból származik (nem maga írta, így nem érdemes utánanézni a linknek, kicsit durranna, az is már eldurrant :)). Vagy a posztolók sem nem konzik? Különben sem tekintélyérvnek, inkább poénnek szántam, noha mélyen egyet is értettem a megállapítással. Mellesleg protestáns vok, holmi enciklikák, zsinati határozatok hidegen hagynak.
"Maradjunk abban, amit elég jól tudunk: Ibit leváltották volna, ami egy pártban megesik, erre kizárt az ellenfeleit."
Ne maradjunk ebben, mert ezt valszeg elég rosszul tudja. Ahogy azt is, h. többeket zárt(ak) ki ekkor. Csakis azt a fiatalt, akit Stump-fék (?) megkörnyékeztek.
"az ellenfelet a szoci titkosszolgákkal kicsinálni kóser dolog?"
Inkább tegyük fel ama kérdést: az UDzrt ráindulhat az MDF elnökválasztásának befolyásolására, bárki megbízásából, vagy tanácsára? Ha megértettük a kérdést, tegyük fel a következőt: Mivégre mindez, ha Ibolya volt borítékolhatóan a tuti vesztes, mégpedig gyúrcsány bukásának előestéjén.
"Ibi Bokros-fikázása jól ismert"
Mire gondol tartalmilag? Bokros-csomag mint tavalyi hó? Nem lépem át, ha fontos lehet.
Ucsó két bek. csalódás nekem, ha azokat érvelésnek szánta.
tevevanegypupu 2009.06.08. 19:43:53
@Oblomov:
nem tudom, hogy az Ibolya altal vezetett Mdf hogyan vegzi. Sikerul-e feltornazniuk magukat az ot szazalek fole vagy megbuknak. Nem leszek meglepve, ha maradnak es tovabb mukodnek. Vegulis ahogy irta, politika es moral eltero tudatformak.
nem tudom, hogy az Ibolya altal vezetett Mdf hogyan vegzi. Sikerul-e feltornazniuk magukat az ot szazalek fole vagy megbuknak. Nem leszek meglepve, ha maradnak es tovabb mukodnek. Vegulis ahogy irta, politika es moral eltero tudatformak.
Oblomov 2009.06.08. 20:29:43
@tevevanegypupu:
Szavazzon az LMP-re, hogy üdvözüljön. Persze nehogy elbizonytalanodjon, lehet (patyolat) Viktor, sőt (édi ef) Gábor is kivétel. Machiavelli kizárólag egy XXI. századi "fejedelemnőről" vízionált csúnyákat. Állítólag.
;-)
Szavazzon az LMP-re, hogy üdvözüljön. Persze nehogy elbizonytalanodjon, lehet (patyolat) Viktor, sőt (édi ef) Gábor is kivétel. Machiavelli kizárólag egy XXI. századi "fejedelemnőről" vízionált csúnyákat. Állítólag.
;-)
tevevanegypupu 2009.06.08. 21:06:05
@Oblomov:
hagyja csak szegeny Machiavellit, nyugodjon bekeben..Gondolja, hogy jobban kedvelte volna Ibolyat mint Lorenzot?(:
Eszem agaban sincs a LMP-ra szavazni, vegigfutott a hatamon a hideg, ahogy a kepvselono villogo szemekkel magyar termefold es magyar termekezett..Jujj!
hagyja csak szegeny Machiavellit, nyugodjon bekeben..Gondolja, hogy jobban kedvelte volna Ibolyat mint Lorenzot?(:
Eszem agaban sincs a LMP-ra szavazni, vegigfutott a hatamon a hideg, ahogy a kepvselono villogo szemekkel magyar termefold es magyar termekezett..Jujj!
Oblomov 2009.06.08. 22:02:29
@tevevanegypupu: a jó fejedelemnek akart tanácsot adni, az meg nem lehetne Ibolya. Ambíció ha lenne is benne, képesség nuku. :-)
LMP-ről nekem is inkább előítéleteim vannak, de a csajszi szimpi. Schiffer is. (Egyénileg csináltak vmit a szájkaratén kívül is.) Ha azonban pártként tényleg konzik lesznek, akkor mér repülnek rájuk a fővárosi libek? Ezzel így csak egy Centrumpárt típusú szereplésre fussa majd nekik, a'la Kupa, ami persze nem semmi, ha belepusztul az SZDSZ. Ha nem, akkor majd látjuk.
LMP-ről nekem is inkább előítéleteim vannak, de a csajszi szimpi. Schiffer is. (Egyénileg csináltak vmit a szájkaratén kívül is.) Ha azonban pártként tényleg konzik lesznek, akkor mér repülnek rájuk a fővárosi libek? Ezzel így csak egy Centrumpárt típusú szereplésre fussa majd nekik, a'la Kupa, ami persze nem semmi, ha belepusztul az SZDSZ. Ha nem, akkor majd látjuk.
tevevanegypupu 2009.06.08. 23:12:19
@Oblomov:
Schiffer szimpatikus, a lany tul elszant es nagyon ugy tunik, a humornak szikraja sincs benne.
Az SZDSZ-t azert meg nem temetnem. A fiatalok partolhatnak a LMP-hoz, az oregebbek - ok a 60 ezer - maradnak a kiabrandult ven majom "igazi" SZDSZ-nel. Viszont megindul a harc az MDF, SZDSZ es LMP kozott a maradekert, akik nem mentek szavazni. A Fidesznek nem tudom mennyi a tartaleka, szoval az o ketharmadukban sem vagyok biztos. Nagyon kell igyekezniuk es tul sok mindenkinek kell(ene) megfelelniuk. Majdnem egy ev van meg hatra.
Schiffer szimpatikus, a lany tul elszant es nagyon ugy tunik, a humornak szikraja sincs benne.
Az SZDSZ-t azert meg nem temetnem. A fiatalok partolhatnak a LMP-hoz, az oregebbek - ok a 60 ezer - maradnak a kiabrandult ven majom "igazi" SZDSZ-nel. Viszont megindul a harc az MDF, SZDSZ es LMP kozott a maradekert, akik nem mentek szavazni. A Fidesznek nem tudom mennyi a tartaleka, szoval az o ketharmadukban sem vagyok biztos. Nagyon kell igyekezniuk es tul sok mindenkinek kell(ene) megfelelniuk. Majdnem egy ev van meg hatra.
Alfőmérnök 2009.06.08. 23:19:33
@tölgy:
"vannak itt mindenféle nikkek, én még madöföst nem láttam"
Ez különben tényleg érdekes! Én sem találkoztam még MDF-szimpatizáns kommentelővel...és mégis elérték az 5.2-öt, baszki!
Kik szavazhattak az MDF-re, de tényleg?
"vannak itt mindenféle nikkek, én még madöföst nem láttam"
Ez különben tényleg érdekes! Én sem találkoztam még MDF-szimpatizáns kommentelővel...és mégis elérték az 5.2-öt, baszki!
Kik szavazhattak az MDF-re, de tényleg?
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.08. 23:25:38
Oblomov,
maga is kezd személyeskedni.
Egy európaiértelembenvettkonzervatív? Nocsak-nocsak.
Ibi frakció felét kiseperte, nem egy arcot.
Az UD zrt mit tett vagy sem, azt még most sem tudjuk, de azt igen, hogy Csányi szövegét manipulálta valaki, miképpen a 2006-os kalocsai jelölt esetben, és a szöveg azután került Ibihez, hogy Szilvásy vélhetően törvénytelenül nekiment az UD zrt-nek. Szilvásy rabosítása után Ibi jön? gy magánbeszélgetés nyilvános közlése? kuc-kuc.
Bokros fikázta Ibi a csomagja miatt még pár éve is.
Nekem szarok az érveim. De kérem, mondjon egy jeles konzervatívot az MDF környékéről. Kösz.
maga is kezd személyeskedni.
Egy európaiértelembenvettkonzervatív? Nocsak-nocsak.
Ibi frakció felét kiseperte, nem egy arcot.
Az UD zrt mit tett vagy sem, azt még most sem tudjuk, de azt igen, hogy Csányi szövegét manipulálta valaki, miképpen a 2006-os kalocsai jelölt esetben, és a szöveg azután került Ibihez, hogy Szilvásy vélhetően törvénytelenül nekiment az UD zrt-nek. Szilvásy rabosítása után Ibi jön? gy magánbeszélgetés nyilvános közlése? kuc-kuc.
Bokros fikázta Ibi a csomagja miatt még pár éve is.
Nekem szarok az érveim. De kérem, mondjon egy jeles konzervatívot az MDF környékéről. Kösz.
tevevanegypupu 2009.06.08. 23:44:11
Nincs jeles konzervativ es konzervativ szavazoi sincsenek. Antall miniszterei, regi baratai kozelebe sem mennek az Mdf-nek illetve a roncsoknak ami maradt. Nevet es szoveget kellene valtoztatniuk, akkor nem irritalnak talan annyira a kozvelemenyt.
Oblomov 2009.06.09. 02:21:26
@tölgy: "Oblomov,
maga is kezd személyeskedni.
Egy európaiértelembenvettkonzervatív?"
Kérdez, állít, vagy személyeskedik?
"Csányi szövegét manipulálta valaki"
Ez lehet, ráadásul az ő saját hangján!
"gy magánbeszélgetés nyilvános közlése?"
Alapos gyanú esetén biszti rabosítható. Ha pedig nem fizet, akkor majd leűli.
"Nekem szarok az érveim. De kérem, mondjon egy jeles konzervatívot az MDF környékéről."
Mire is lenne ez jó érv? Az MDF létére, vagy konzervativizmusára? Bocs, h. az ilyen szempontot mint (anti)bizonyítékot lexarom. Személyeskedni viszont nem akartam. (Néha feltételezünk ezt-azt egymásról, és van, h. tévedünk.)
@tevevanegypupu: "Nincs jeles konzervativ es konzervativ szavazoi sincsenek."
Lehet, h. LMP, és Jobbik sincs.
maga is kezd személyeskedni.
Egy európaiértelembenvettkonzervatív?"
Kérdez, állít, vagy személyeskedik?
"Csányi szövegét manipulálta valaki"
Ez lehet, ráadásul az ő saját hangján!
"gy magánbeszélgetés nyilvános közlése?"
Alapos gyanú esetén biszti rabosítható. Ha pedig nem fizet, akkor majd leűli.
"Nekem szarok az érveim. De kérem, mondjon egy jeles konzervatívot az MDF környékéről."
Mire is lenne ez jó érv? Az MDF létére, vagy konzervativizmusára? Bocs, h. az ilyen szempontot mint (anti)bizonyítékot lexarom. Személyeskedni viszont nem akartam. (Néha feltételezünk ezt-azt egymásról, és van, h. tévedünk.)
@tevevanegypupu: "Nincs jeles konzervativ es konzervativ szavazoi sincsenek."
Lehet, h. LMP, és Jobbik sincs.
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.09. 03:35:19
@Alfőmérnök: Rejtély. Valóban az. A Sötét Anyag :>
@tevevanegypupu: Bizony. Mondjuk lehetne a nevük
Fanyar Hipokrita Lózung
@tevevanegypupu: Bizony. Mondjuk lehetne a nevük
Fanyar Hipokrita Lózung
tevevanegypupu 2009.06.09. 09:49:43
@Loxon:
(:
Mindenesetre jovore - ha addig a birosag nem iteli el Davidot a CD-uggyel kapcsolatban - ha gyoz a Fidesz akarmennyivel is, mar nem lesz az mdf-nek olyan konnyu dolga, hogy kijatszhatja az orszaggyulest es a titokminiszterrel kollaboralhat, hogy a Davidnak nem tetszo embereket torvenytelenul kizarja a partbol. Meg kell majd probalnia torvenyes eszkozokkel megmaradni.
(:
Mindenesetre jovore - ha addig a birosag nem iteli el Davidot a CD-uggyel kapcsolatban - ha gyoz a Fidesz akarmennyivel is, mar nem lesz az mdf-nek olyan konnyu dolga, hogy kijatszhatja az orszaggyulest es a titokminiszterrel kollaboralhat, hogy a Davidnak nem tetszo embereket torvenytelenul kizarja a partbol. Meg kell majd probalnia torvenyes eszkozokkel megmaradni.
davkedav 2009.06.09. 10:28:23
@Alfőmérnök: "Kik szavazhattak az MDF-re, de tényleg?"
A Hírszerző teljes stábja és olvasóközönösége természetesen.
Az Szdsz négyfelé oszlott: egy negyede (a ballib fiatalok, a Gödör népe) az LMP-re; egy másik negyede (a jobblibek, a fiskális konzervatívok) az MDF-re voksolt (én spec nem, de azért megfordult a fejemben); a harmadik negyede otthon maradt vagy érvénytelenül szavazott; a negyedik negyed (62 500) pedig maradt a Szadesznél.
Nem teljesen pontosan, de az arányok kb. ezek lehetnek.
A Hírszerző teljes stábja és olvasóközönösége természetesen.
Az Szdsz négyfelé oszlott: egy negyede (a ballib fiatalok, a Gödör népe) az LMP-re; egy másik negyede (a jobblibek, a fiskális konzervatívok) az MDF-re voksolt (én spec nem, de azért megfordult a fejemben); a harmadik negyede otthon maradt vagy érvénytelenül szavazott; a negyedik negyed (62 500) pedig maradt a Szadesznél.
Nem teljesen pontosan, de az arányok kb. ezek lehetnek.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.09. 10:33:12
@Oblomov: Ha jól értem, akkor a madöf egy konzervatív párt, amit azonban a hazai konzervatívok nem látnak annak és nem szavaznak rá, no de viszont a kiábrándult szocik szeretik.
Akkor,
1, a magyari konzervatívok tévednek a madöf megítélésében, csak a Political Capital tudja, mennyire konzervatív Herényi és Bokros.
2, a magyari konzervatívok nem is azok, téves az énképük
3, a kiábrándult szocik viszont konzervatívok.
Elég bonyolult marketing művelet lesz mindezt átnyomni a nyilvánosságon, hogy a "madöf mint konzervatív" brandjot felépítsék. H. Györgyön kívül milyen lépések várhatóak még ez irányba?
Akkor,
1, a magyari konzervatívok tévednek a madöf megítélésében, csak a Political Capital tudja, mennyire konzervatív Herényi és Bokros.
2, a magyari konzervatívok nem is azok, téves az énképük
3, a kiábrándult szocik viszont konzervatívok.
Elég bonyolult marketing művelet lesz mindezt átnyomni a nyilvánosságon, hogy a "madöf mint konzervatív" brandjot felépítsék. H. Györgyön kívül milyen lépések várhatóak még ez irányba?
Oblomov 2009.06.09. 13:59:43
@tölgy:
Ha jól értem, akkor a magyari konzervatívok szerint a Habsburgon kívül nincsenek konzervatívok az mdf-ben, amit bizonyít, hogy a kiábrándult szocik szavaznak a pártra, a hazai konzervatívok semmiképpen.
Mit mondjak, sejtettem, hogy a Habsburgok ezen példánya nem egy lángész. Vajh, kire szavazhatott? (Csak nem tán a Deutschra?)
Ha jól értem, akkor a magyari konzervatívok szerint a Habsburgon kívül nincsenek konzervatívok az mdf-ben, amit bizonyít, hogy a kiábrándult szocik szavaznak a pártra, a hazai konzervatívok semmiképpen.
Mit mondjak, sejtettem, hogy a Habsburgok ezen példánya nem egy lángész. Vajh, kire szavazhatott? (Csak nem tán a Deutschra?)