A Reakció EP-tippjei
2009. június 05. írta: TuRuL_2k2

A Reakció EP-tippjei

  Mindenki tippeljen! A mieink, csak így, ömlesztve:

aba
Fidesz: 65
MSZP: 21
Jobbik: 4
SZDSZ: 4
MDF: 3
LMP: 2
Részvétel: 47

AgentUngur
Fidesz: 57% MSZP: 25%
Jobbik: 8.5%
Szdsz: 5%
MDF: 3%
Munkáspárt: 1%
LMP: 0.5%

bozót.harcos
Fidesz: 62%
MSZP: 22 %
Jobbik: 6%
MDF: 3,5 %
SZDSZ: 4,5%
Munkáspárt: 1%
LMP: 1%
részvétel: 42%
 

ergé
Fidesz: 58%
Mszp: 25%
Jobbik: 6%
Mdf: 4%
Szdsz: 3,3%
Lmp: 3%
MCF: 0.2%
Munkaspart: 0.5%
Részvétel: 40%

Imre
Fidesz: 64%
Mszp: 20,4%
Jobbik: 8 %
Mdf: 2,5%
Szdsz: 3%
LMP: 1,5 %
MCF: 0.1%
Munkáspárt: 0.5%
Részvétel: 48%

Kínai Kálmán & Trágár Tóni
Fidesz 61%
MSZP 26%
SZDSZ 5,1%
Jobbik 4,9%
MDF 2%
LMP 1%
MCF 0%
részvétel: 37%

Kolon István
Fidesz   60
MSZP    24
JOBBIK    8
SZDSZ    3
MDF     2
LMP     1

nénikeFidesz: 59%
Mszp: 24%
Jobbik: 4,5%
Mdf: 3%
Szdsz: 4%
LMP: 4%
MCF: 0.2%
Munkáspárt: 0.5%
Részvétel: 43%

Oli bácsi
Fidesz 61,5%
Mszp 24,5 %
Jobbik 5,5%
Szdsz 4%
Mdf 2,5%
LMP 1,5%
MCF, ókomcsik: 0,5%
részvétel: 43%

robinmasters
Fidesz 59
Jobbik 8
MDF 5
SZDSZ 2
LMP 1
Részvétel: 39 

sHelf
Fidesz: 58,5%
Mszp: 25%
Jobbik: 5%
Szdsz: 5%
Mdf: 4%
Lmp: 2%
MCF: 0.2%
Munkaspart: 0.3%
Részvétel: 42%

spanyol'
Fidesz 71 %
MSZP 15 %
Jobbik 9%
MDF 2 %
SZDSZ 2%
LMP 1%
Részvétel 35%

Szathmáry
Fidesz 65 %
MSZP 21 %
Jobbik 6%
MDF 2 %
SZDSZ 2%
LMP 1%
Többi 3%
Részvétel 38%

 

Szmöre
Fidesz: 62%
MSZP: 22%
Jobbik: 7%
SZDSZ: 5%
MDF:3%
LMP: 1%
Részvétel: 38%

TuRuL_2k2
Fidesz 60%
MSZP 23%
Jobbik 6,5%
SZDSZ 4,5%
MDF 3%
LMP 2%
Munkáspárt 1%
MCF 0%
részvétel: 38%

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr681166387

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.06.06. 10:31:07

Felvidék választ  Szlovákiában ma 7 órától 22 óráig lehet szavazni a 16(!) párt valamelyikére. 5 éve északi szomszédunknál volt a legalacsonyabb az érdeklődés egész Európában, idén sem fogják szétszedni a szavazófülkéket a szlovákiai választók. Az MK…

Trackback: MALAC NEWS 2009.06.06. 00:03:52

Játszani is engedd! Mottó: Június 7-e után június 8-a jön. (Göncz Kinga, az MSZP EP-listavezetője, 2009. május 25.) Mielőtt nekikezdenék ennek a rövid posztnak, lássunk egy tegnapi hírt: "A pozsonyi

Trackback: Meggyes a hibás 2009.06.05. 23:34:13

Jobbik előretör?Esztergom fideszes város. Volt. Ma tartotta kampányzáróját a Jobbik, feat. Morvai Krisztina & Vona Gábor. A megjelentek száma erősen megközelítette az elhíresült esztergomi beszéddel felturbózott Orbán látogatás érdeklődőinek számát, p…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanarseged ur 2009.06.05. 22:25:53

A kettővel ezelőtti posztban nyilatkozó politológus szakértőhöz csatlakozva úgy tippelek, hogy az MSZP-nek meglesz az öt szavazat, de lehet, hogy a hét is.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.05. 22:25:59

Fidesz 61%
MSZP 22%
Jobbik 6,0%
SZDSZ 4,5%
MDF 3%
LMP 2,5%
Munkáspárt 1%
MCF 0%
részvétel: 41%

wladyslawsky (törölt) 2009.06.05. 22:28:54

Fidesz: 60%
MSZP: 15%
Jobbik: 15%
MDF: 2%
SZDSZ: 5%
Munkáspárt: 2%
LMP: 0,999%
MCF:0,001%
részvétel: 38%

tanarseged ur 2009.06.05. 22:30:55

Egyébként:

Fidesz: 60%
MSZP: 21%
Jobbik: 7%
SZDSZ és MDF: 4-4%
LMP: 2%
Munkáspárt és MCF: 1-1%

2009.06.05. 22:34:39

46%-os részvétel

Fidesz 54.8% 14 mandátum
Mszp 25.9% 6 mandátum
Szdsz 5.8% 1 mandátum
Jobbik 5% 1 mandátum
Mdf 4.5%
LMP-HP 1.8%
Munkáspárt 1.3%
MCF 1%

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.05. 22:37:09

Nekem mindegy, csak az SZDSZ-nek ne legyen meg az 5%...

Paradoxon88 2009.06.05. 22:41:28

Fidesz: 67 % ----> 16
MSZP: 19 % ----> 4
JOBBIK: 7 % ----> 2
MDF: 3 %
SZDSZ: 2 %
LMP: 1 %
Komm.: 1 %
MCF: 0

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.06.05. 22:43:20

részvétel 44,4%

Fidesz: 59%
MSZP: 22%
Jobbik: 6,6%
LMP: 5,1%

SZDSZ: 3,2%
MDF: 2,9%
Munkáspárt: 1,1%
MCF: 0,1%

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.05. 22:43:44

Fidesz: 70%
Mszp: 18%
Jobbik: 8%
Mdf:2%
Lmp:1%
Szdsz: 1%

részvétel: 35%

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.06.05. 22:43:56

Részvétel: 41%

FIDESZ: 58% (13)
MSZP: 29% (7)
JMM: 5% (1)
SZDSZ: 5% (1)
MDF: 2% (0)
egyéb: 1% (0)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.05. 22:49:05

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
:DDD Igazad van. No meg az MDF-nek se. Mást nem is kérek. Hűtöm a pezsgőt.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.05. 22:50:26

@gloire:
Szertem az optimizmusát.:)
Emlékszem a Hülyenépszavazásnál mindenki durván alátippelt.

teknős 2009.06.05. 22:57:41

@tanarseged ur: Gondolom képviselői helyre gondoltál és nem szavazatra. Bár peszgőt bontanék, ha igazad lenne.

Én őszintén szólva félek. Félek, hogy a Jobbik lendületet kap, hogy a Fidesz szavazók lejátszottnak tekintik a meccset, hogy a komcsik elviszik szavazni a cigányokat. Így Ergé mellé állok!

Remélem, hogy a a Jobbik minden igyekezete ellenére sikerül kiütni az SZDSZ-t.

reality 2009.06.05. 22:59:12

Fidesz: 57%
MSZP: 27%
Jobbik: 8%
Szdsz: 3%
MDF: 2%
LMP: 2%
Részvétel: 40%

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.06.05. 22:59:12

Az EP-be bejutnak a következő pártok:

Fidesz, Jobbik, MSZP, SZDSZ .

Betűrendben soroltam fel, nem szavazati erősorrendben. A mandátumok száma csak az egyes pártok számára lényeges, számunkra semmi jelentősége. A részvétel 25-38%, időjárástól függően. A Jobbik-SZDSZ körülbelül azonos súlyú lesz, nagyrészt az ikerkampánynak köszönhetően. Fidesz, MSZP kb 2:1 arányban. Nagyobb részvétel a nagy pártok, kisebb a kis pártok irányába billenti a mérleget.
Az eredménynek megfelelően ez a 4 párt jut be a következő Országgyűlésbe, ez adja ezen választás jelentőségét.

reality 2009.06.05. 23:01:08

@Dr. Zerge: "részvétel 44,4%" Ez a precizitás tetszik. :)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.05. 23:05:39

@Őrnagy Őrnagy:
"Emlékszem a Hülyenépszavazásnál mindenki durván alátippelt."
Szerintem most is . ) A részvétel dolgában bizonytalan voltam,
ha az nagyobb lesz, az finomíthatja majd a dolgot 69-19-re.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.06.05. 23:08:09

@teknős:

Olyan nincs, hogy az SZDSZ ne jusson be. Nem tudom, hogyan, de valahogy mindig megoldják.

Fidesz:MSZP = 2:1

A Jobbikról nem tudok semmit jósolni, megfoghatatlan. Bár ekkora médiafigyelem, és az MSZP-SZDSZ kitüntető jajveszékelése és drámai ájulási jelenetei mellett inkább arra tippelek, hogy bejutnak.

Részvétel 25-38%, időjárástól függően.

f.m.j. 2009.06.05. 23:08:50

Szerintem az LMP jobban fog szerepelni, mint az MDF, és/vagy az SZDSZ, és jó, ha a részvétel eléri a 35%-ot, túl nagy már a kiábrándultság...

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.06.05. 23:11:35

Hoppá, kicsit dupláztam magam, azt hittem az előző kommentem nem ment el. Nem baj, így is jó...

Képzelet 2009.06.05. 23:15:01

Fidesz 58,86%
MSZP 21,19%
Jobbik 6,43%
LMP 5,01%
SZDSZ 3,47%
MDF 3,25%
MCF 1,34%
Munkáspárt 0,45%

Részvétel: 37,56%

-d(-_-)b- 2009.06.05. 23:16:41

Már be van hűtve 2 pezsgő arra az esetre, ha két bizonyos párt nem szerez mandátumot.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2009.06.05. 23:17:29

35%-ék mert jégeső lesz akkor is:D
Fidesz 57%-ék
MSZP 24%-ék
Jobbik 8%-ék
MDF 5%-ék
SZDSZ 3%-ék
LMP 2%-ék
munkásököl 1%-ék
ÉS Hajrá LMP még igy a kampánycsend elött :D

FreeTibet 2009.06.05. 23:18:43

Nekem van régről egy fogadásom, hogy az MSZP 20% alatt lesz. Ígyhát a tippeim:

Fidesz: 61%
MSZP: 19%
Jobbik: 8%
MDF: 4,4%
SZDSZ: 4,1%
LMP: 3,2%
MKP: 0.23%
MCF: 0.07%

Részvétel: 43%

+Mivel az SZDSZ mostmár valószínűleg tényleg megy a levesbe, egy BB Cuvéevel behűtve várom a vasárnapi eredményeket:)

kamasuka 2009.06.05. 23:19:52

Vagy "nagyon sokan" mennek el, és akkor egy ilyen eredmény születik:

Fidesz: 70,6%
MSZP: 18,7 %
Jobbik: 4,5%
SZDSZ: 2,3 %
LMP: 1,8%
MDF: 1,3%
Munkáspárt: 0,8%
részvétel: 58%

Vagy nagyon, nagyon kevesen, és akkor egy ilyen:

Fidesz: 61,0%
MSZP: 20,8 %
Jobbik: 6,66%
SZDSZ: 4,74 %
LMP: 2,9%
MDF: 2,3%
Munkáspárt: 1.6%
részvétel: 39%

freehckr 2009.06.05. 23:22:06

Bátorkodtam a Hírszerzőn megjelent összeállítás alapján egy "átlagot" vonni.

www.hirszerzo.hu/cikk.ezt_mutatjak_a_kozvelemeny-kutatasok_az_ep-valasztas_elott.110642.html

Tehát nem az én véleményem (szóval lehet itt off), illetve nem is jön ki 100%-ra az egyes pártok eredménye, csupán az egyes kutatók előrejelzéseinek átlaga:

Fidesz: 66%
MSZP: 18%
Jobbik: 6%
MDF: 3%
SZDSZ: 3%
Részvétel: 38.5%

A részvételt pedig nagyban befolyásolja majd az időjárás, a meteorológusok viharos szelet, és erős zivatarokat jósolnak. Szombatra "narancssárga" riasztás van érvényben, azt állítják vasárnap is hasonló lesz. De nem a várható eredmények miatt... :)

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.06.05. 23:24:30

@reality: Jobbik Mo.-ért Mozg.

@Őrnagy Őrnagy: A népszavazáson oldalfüggetlen volt a szavazás, a szocik nagy része is az igenre voksolt, és szerintem sokan azért tippeltek alá, mert erre nem számítottak. Most természetesen nem lesz politikai oldaltól független a szavazás.

JXB 2009.06.05. 23:25:41

Szerintem az MSZP-ének meg lesz a hét szavazat. :)

szubjektiv 2009.06.05. 23:26:37

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Öt üveg pezsgőm fogja bánni, de én nem bánnám:)

Részvétel: 38, 75%
fidesz: 63%
maszop:21%
többi szórás, nem érdekel, jobbik 5% felett

szubjektiv 2009.06.05. 23:28:39

Gyerekem ma azt mondta, hogy egy dolgot rühell az iskolában, hogy a gyurcsány is ott szokott szavazni:)

negeev 2009.06.05. 23:33:06

FIDESZ: 64%
MSZP: 19%
Jobbik: 6%
MDF: 3%
SzDSz: 3%
A maradék valamerre eloszlik. Azonban, nem lesz meg a 20% az MSZP-nek. Szerintem.

Részvétel: 45%

luucy 2009.06.05. 23:34:08

Nekem csak egy szempont van: az MDF és az SZDSZ ne jusson be!!!!

Amúgy azért tippelek:

Fidesz:59%
MSZP:23%
Jobbik:7%
Mdf:4%
Szdsz:3%
LMP:2%
Munkáspárt:1,5%
MCF:0,5%

Részvétel:39%

Bladecatcher 2009.06.05. 23:51:08

Fidesz: 65
MSZP: 20
Jobbik: 8
LMP: 2
SZDSZ: 3
MDF: 1,5
MCF: 0,2
Munkáspárt:0,3

teknős 2009.06.05. 23:56:03

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Nem. Nézek,mint a moziban!

Azért végiggondoltátok, Morvai asszony kivel fog egy frakcióban ülni, ha bejut? Slota és Nagy-Románia párt küldötteivel? Mi lezs így az osztálykirándulásokkal?

zoli29 2009.06.05. 23:56:50

Fidesz: 16 "szavazat"
MSZP: 4
Jobbik: 2 (sajnos)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.06. 00:04:38

Öcsém, jóval előbb kellett volna ezt a tippelősdit, hiszen még ma is volt egy friss közvélemény-kutatás

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.06. 00:10:14

Részvétel: 44%

Fidesz: 61%
Mszp: 19%
Jobbik: 7,5%
MDF: 4,5%
LMP: 3%
szdsz: 3%
MCF: 1%
MKMP: 1%

wladyslawsky (törölt) 2009.06.06. 00:16:51

@teknős: gondolom a nacionalisták közé,ha van olyan. A slota-féléket max. a vérsoviniszta-frakcióban tudnám elképzelni.

luucy 2009.06.06. 00:17:18

@Meggyes a hibás: Jó, Meggyes idióta, ezt tudjuk. Minden pártban vannak idióták, meg értelmesebb emberek is. A Jobbikban is. Sőt. Ott vannak csak igazán idióták - lásd Morvait, aki tök normális volt, és egyszerűen megbolondult. Így nem egy-egy embert kell nézni, hanem egy pártot összességében.

Ettől függetlenül ebből teljesen fölösleges messzemenő következtetéseket levonni. Egyrészről mert a pl nálunk a Jobbik rendezvényen (Morvai volt itt kb másfél hónapja) voltak kb 300-an, ami soknak tűnhet, de ennek kb a 2/3-ada masszív Fideszes szavazó volt.

Másrészről a Jobbik ebben a formában sosem fog tudni nagy tömegeket (10% feletti tömegeket) megszólítani....

zoli29 2009.06.06. 00:20:18

Szerintem nem lesz sem eső, sem jégeső, vagy ha igen, akkor csak minimális.
Azt pedig igazából nem tudhatjuk, hogy mennyire van kormányellenes hangulat országos szinten, de vasárnap sokminden kiderül.
Pécsből kiindulva akár olyan elsöprő Fidesz-győzelem is lehet, amire senki nem számít.
A másik bizonytalansági tényező a Jobbik. Lehet, hogy kiderül, hogy egy nagy lufi, és az 5%-ot sem éri el, de akár a 10% is benne lehet a pakliban. És a legnagyobb fenyegetettséget jelentheti egy 2010-es Fidesz-győzelemre.

A részvétel is hozhat meglepetést, de a realitás 40-44% körül van.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.06.06. 00:28:42

@sün!malac69-nek már csak 2-t kell aludni:
Elnézést! Ez már csak egy ilyen lasztminit közösség.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.06.06. 00:29:56

Nem is láttam ezt a postot, de most este leültem kedves édesapámmal, és leírtuk tippjeinket egy-egy papírra.
Az én tippjeim:
Fidesz: 68
Mszp:19
Szdsz:3,6
Mdf:2,7
Jobbik:5
Lmp:1,5
Munkás:0,1
Ocö:0,1

Krokodil apukájának tippjei:
Fidesz: 61
Mszp:22,2
Szdsz:5,3
Mdf:3,1
Jobbik:5,2
Lmp:1,6
Munkás:0,7
Ocö:0,9

szpal 2009.06.06. 00:32:11

öcsém írt erre egy szkriptet, itten a reakción így nehéz lesz majd eredményt hirdetni, hogy ki találta el a legjobban.

Részvétel: 53 %
Fidesz:---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- > > 60,5 %
MSzP:> ---------- ---------- --> 23,0%
Jobbik: ------> 6,7%
SzDSz: ---> 4,0% ma megvettem a 2 db pezsgőt is!! :)
LMP: ----> 3,5%
MDF:->1,5%
MFC: >0,5%
MP:>0,3%

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.06. 00:52:06

mandátumilag:

fidesz 12
mszp 7
mdf 1
lmp 1
jobbik 1

pbd 2009.06.06. 00:52:23

ejnye, senki sem tippelt az ervenytelen szavazatok aranyara, pedig a jobbik utan mi leszunk a negyedik ero 3,6%-kal.

zoli29 2009.06.06. 01:01:07

@murci/szamárfül:

Azt valaki tudja, hogy milyen módszerrel számítják ki a mandátumok eloszlását?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.06. 01:03:04

Fidesz: 59%
MSzp: 25%
Jobbik: 8.5%
SzDSz: 4%
LMP:2%

Holnap első dolgom lesz megvenni a pezsgőt!

zoli29 2009.06.06. 01:04:34

@Zoli28:

Válasz a saját kérdésemre: (de nem értem a számítási módot...)
www.election.hu/hu/ep2009/2/2_1_3.html

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.06. 01:33:40

szerintem sürgősen értekezünk egy borásszal, mit ajánl azoknak, akik arra isznak, ha kiesik - legalább itt - az szedesz...

pezsgő? bort?
szárazat? édeset?
kóserszilva? :P

mert ugye minden ételhez más illik, más esik jól... de mi illik egy hirtelen izzadni kezdő bandához?

nem mindegy dolgok ezek, felebarátim! meg kell adni a módját!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.06. 01:40:05

@murci/szamárfül: Ebben a sorrendben jó lesz. Tetszőleges számban iterálva...

JoeHorseDick · http://kifordultvilag.blog.hu 2009.06.06. 04:46:02

38%-os részvétel

67% fidesz
15% mszp
8% jobbik

2.4% mdf
2.1% szdsz

+egyéb

Kopiás Attila Steve 2009.06.06. 06:53:11

A rögtönzött becslések alapján becslésem, hogy hiába vesz részt a HP is az LMP+HP összefogásban, választás után 5 perccel se fog már senki ránk emlékezni, kivéve @csi :+)
Nekem halvány lila gőzöm sincs a várható eredményekről, az utóbbi egy hétben már annyit lamentáltam rajta, hogy totál elvesztem benne. Következőleg a Corvin Tetőn leszek hajlandó vasárnap este tippelgetni, aki gondolja, nézzen be...

Earthq 2009.06.06. 07:48:35

Fidesz-->70%
Mszp--->18%
Jobbik--->12%
Szdsz-->3%
MDF-->3%
a többi meg eloszlik a sok kicsi között.

bomi 2009.06.06. 08:26:59

Részvétel: 33%

Fidesz: 52%
Mszp: 29%
Jobbik: 12%
MDF: 2,6%
szdsz: 2,2%
LMP: 1,2%
MCF: 0,6%
MKMP: 0,4%

Tudom, pesszimista vagyok. Majd meglátjuk...

betyár (törölt) 2009.06.06. 08:54:32

Kínai Kálmán & Trágár Tóni
Fidesz 61%
MSZP 26%
SZDSZ 5,1%
Jobbik 4,9%
MDF 2%
LMP 1%
MCF 0%
részvétel: 37%

SZDSZ:5,1% Jobbik:4,9% :DDDD

Láttunk már ilyet 2002-ben, SZDSZ, MIÉP.
A MIÉP egészen a végéig 5% fölött volt, az SZDSZ alatta, aztán az utolsó néhány percben megfordult, a MIÉP kiesett, a szadesz bejutott. Hogy milyen véletlenek vannak!

teemur · http://teemur.blog.hu 2009.06.06. 09:02:07

Szerintem a zömötök eddig alulbecsülte a Jobbikot. Meg sokan nyilván nem mit saccolnak, hanem mit szeretnének írják. Véleményem szerint olyan jobboldali szavazó is hajlamos lesz az EP-választáson Jobbikra szavazni, aki egyébként országgyűlési választásokon sose tenné, mert nem osztja szélsőséges nézeteiket, viszont úgy érzi (helyesen), hogy a EP választásokon nem nagy a tét, nem sok vizet tudnak zavarni (a valós döntésekben, politikában; bár bevallom, szerintem elég komolyan le tudnák járatni az EP-ben Magyarországot, pedig már most sem túl jó a megítélésünk). -- mintegy tudatos emlékeztetőnek a Fidesz számára, hogy ők sem kínálnak igazi megoldást.

Fidesz: 53%
MSZP: 18% (ha meglesz a 20% akkor nagyon pavlovi kutya, én meg nagyon meglepődöm)
Jobbik: 13%
SZDSZ: 6% (valahogy mindig megoldják)
LMP-HP:4%
MDF: 3%
MCF: 2%
Munkáspárt: 1 %

A részvétel fontos lesz. Szerintem jóval 40% alatt. Nem tudom, hogy a 35% alattot megkockáztassam-e...

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.06.06. 09:11:55

@teemurnak:

>olyan jobboldali szavazó is hajlamos lesz az EP-választáson Jobbikra szavazni, aki egyébként országgyűlési választásokon sose tenné

Ez igaz. Viszont ellene vethető az, hogy a közvéleménykutatások nem mutatnak semmi ilyesmit. Aligha azért, mert a jobbikosok titkolják a pártpreferenciájukat (mint a miépesek 1998-ban).

Engem tkp. az SZDSZ épphogy bejutása és a Jobbik épphogy be nem jutása sem lepne meg: a Jobbiknak nincs elég stabil, kialakult rajongótábora, és mindkét irányban meglephet minket. Ezzel szemben az SZDSZ szavazótábora olyan jól körülírható csoportokból áll és olyan stabil, hogy az SZDSZ-ről nehéz elképzelni, hogy kiesik.

egri Fehér 2009.06.06. 09:13:59

részvétel: 37%

Fidesz: 67% (csak, hogy meglegyen a kétharmad, ha nem is pont úgy...)
MSzP: 19%
------------
Jobbik: 4,95%
LMP: 3,5%
SzDSz: 3%
MDF: 2%
többiek (érvénytelen voksok incl.): 0,55%

István285 2009.06.06. 09:14:34

Szerintem , tekintve a magyar társadalom baloldali beállítottságát és hogy a szocialistáknak van rengeteg rejtőzködő szavazójuk , vagy akik most a bizonytalanoknál vannak, jóval több szavazatot kapnak, jövőre meg mégtöbbet ebből kifolyólag.
Tipp:

Fidesz:12-11-10 mandátum

MSZP:8-9-10

MDF:2-1

SZDSZ:1

Abból következtetek erre, hogy a közv.kutatásokban hiába vezet annyira a Fidesz, csk kb. 40 -42 % ad választ, a többi bizonytalan, rejtőzködő no és ott van a sok baloldali szavazó.
Ezért szokott a Fidesz a közv.kutatások dacára általában veszíteni az országgyűlési választásokon, mert ott 65-67% a részvétel, ilyenkor a baloldal aktivizálódik és tömegével megy szavazni, a Fidesznek meg már vagy 10 éve ugyanannyi csak a szavazója, max. 40-41 %.
Ezért tartok 2010 től és nem is álmodok 2/3 ról, örülnék, ha pici Fidesz győzelem lenne, de szerintem jövőre megint a szocialisták nyernek,..ez egy erősen baloldali ország.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.06.06. 09:15:30

Ami számomra figyelemreméltó, hogy a Jobbik bejutását szimpátiától vagy ellenszenvtől függetlenül mindenki befejezett tényként kezeli. Ez nekem nem ennyire egyértelmű, vagy nem így egyértelmű. A Jobbik, ha bejut, azt nagyrészt a Morvai Krisztina Jobbikos részvétele óta fennálló jelentős médiaszereplésnek köszönheti, amelynek alapján az a gondolat alakult ki mindenkiben, hogy a Jobbik megkerülhetetlen tényező. A Jobbik nagyon hatékonyan használta a nyilvánosság eszközeit és azt a felismerést, hogy egy a fontos: mindegy mit, jót vagy rosszat, csak beszéljenek róla.
Én mindezek ellenére még mindig kétesélyesnek látom ezt a kérdést, bár fentiek miatt nem csodálkoznék, ha a Jobbik bejutna.

Oblomov 2009.06.06. 09:25:34

Látom számosodnak a populisták és radikálisok. De hova tűntek a konzervatívok a Reakcióról/ból?

zoli29 2009.06.06. 09:26:19

@István285:

Az óvatosság érthető, de a pesszimizmusod szerintem túlzott.

zoli29 2009.06.06. 09:30:13

Kódolt kampánycsendsértés a Népszabóban. Rettegjenek az antifasiszták, hátha ettől elmennek, és leszavaznak a maszopra.
nol.hu/belfold/20090606-fegyverkezik_a_nemzeti_orsereg

WysiWyg 2009.06.06. 09:31:32

67% Fidesz
18% Mszp
8% Jobbik
5% Szdsz
+ 2% megoszlik a maradékok között
Részvétel: 37%

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.06.06. 09:43:17

@betyár:
„Láttunk már ilyet 2002-ben, SZDSZ, MIÉP.
A MIÉP egészen a végéig 5% fölött volt, az SZDSZ alatta, aztán az utolsó néhány percben megfordult, a MIÉP kiesett, a szadesz bejutott. Hogy milyen véletlenek vannak!”

Nem, ez nem véletlen, hanem a szavazatok feldolgozásából következő szabály. Nagyon eltérő méretűek a szavazókörök, a kisebb településeken jóval kevesebb ember tartozik egy szavazókörbe, mint egy nagyvárosban.
Minél többen szavaznak egy szavazókörben, annál tovább tart megszámolni a szavazatokat, annál később jelent eredményt onnan a bizottság. Tehát először az olyan kistelepülésekről jönnek be az eredmények, ahol alacsony a részvétel, s legvégül a nagyvárosok nagy részvételű területeiről.
Ezt 2006-ban is lehetett látni: amikor 15%-os feldolgozottságnál csak néhány százalékpontos előnye volt a Fidesznek az MSZP-vel szemben, akkor már tudható volt, hogy „Vasárnap megint MSZP!”.

Ezekiel 25,17 2009.06.06. 09:51:26

Fidesz 60
Mszp 23
MDF 4,6-5,2
SzDSz 4,3
Jobbik 6,1
Részvétel 37

kamasuka 2009.06.06. 10:25:48

@Elpet:
Ha az iszonyatos médiaháttérrel rendelkező SZDSZ nem jut be jövőre, érdekes lenne, ha a Jobbik bejutna. Sőt, ha kiküldik Morvait, akkor ki lesz helyette a nyerő ember? Az is kérdés, hogy hová fog ülni?

Az a baj, hogy elhiszik majd, hogy mekkora támogatás áll a hátuk mögött, aztán mégse?

Mondjuk mindegy. Ha most egy jó 60asal nyerne a Fidesz, az elég nagy lökés lenne, különösen ha az MSZP nem érné el a 20%-ot ...

civilkontrol 2009.06.06. 10:25:59

Részvétel: 47%

Fidesz: 64,7%
Mszp: 19%
Jobbik: 8%
Mdf: 2,8%
Szdsz: 2,5%
Lmp: 1,9%

futottak még: 1,1

kamasuka 2009.06.06. 10:35:00

@gloire:
Nem. Szerintem nem rejtőzködő MSZPs szavazók vannak, hanem jobboldali. Az MSZPtől mindenkinek tele van a töke, ha van neki, ha nincs. :D Ha elmegy, vagy érvénytelent ad le tiltakozás képpen, vagy az MSZP ellen szavaz.

Elgondolkoztam ezen a Roma összefogáson, mert senki (én) sem számol vele. Bár a "Fideszre szavazó cigányok" miatt jött létre (senki se gondolja, hogy balon azért alapították, hogy tőlük vegyen el szavazatot) még akár több százalékot is összeszedhet, mint az MDF és a Munkáspárt együtt.

sorokinV 2009.06.06. 10:36:07

fidesz 69,3
mszp 17,8
jobbik 6,7
lmp-hp 2,6
szdsz 2,3
mdf 1,1
egyéb 0,2


részvétel 52

asz_tapasz (törölt) 2009.06.06. 10:44:19

Fidesz 60,4%
Mszp 18%
Jobbik 12%
Szdsz 5%
Lmp 2,5%
Mdf 2%
Többi össz 0,1%

zoli29 2009.06.06. 11:21:22

@sorokinV:

Bár igazad lenne, legalábbis ami a részvételt illeti!
Szerintem is benne van a pakliban egy meglepően magas részvételi arány, miután lényegében belpolitikai választást csináltak az EP-választásból; és a népszavazás meg az elmúlt évek időközi választásai arról tanúskodnak, hogy a zemberek büntetni akarnak.

irrelevant 2009.06.06. 11:40:10

Fidesz 57%
MSZP 27%
Jobbik 8%
SZDSZ 3%
LMP 2%
MDF 2%
MKMP 1%
MCF 0%

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.06.06. 11:40:32

@murci/szamárfül: én pontosan ilyen bor/peszgő ajánlót akartam írni, így lebontva, hogy annak aki ünnepel, annak aki szomorkodik stb. de végül nem írtam meg, de igérem, hogy az ogy válsztásokra előállok vele. egy év, majd olvassad el nálunk :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.06. 11:47:05

@Elpet:
Gondolatmeneted ott sántult le, amikor a Jobbik "mindegy mit"-metodikáját vizionálod. A Jobbik harsányan, erőszakosan a népek pofájába köpte nézeteit, terveit. Ettől sokan megrémültek az első időben, ám egyre többen gondolkodtak el rajta. Nagyjából ezért nőtt a bázisuk, és nő folyamatosan. Ezért van az, hogy Morvai metélt farkincájuk birizgálására buzdíthatja a NY-i zsidókat, akik őt becsmérelték. Hogy ebből a szerepből mikor lép ki Morvai, azt nem tudom, de hamarosan elkövetkezőként gondolom.
Az SZDSZ esetében az a kérdés, hogy van-e a világon 200 ezer + 1 zsidó szavazó, aki rendelkezik magyar szavazati joggal. Egyszóval identitástudat kérdése, hogy a lelakott pártocska bejut vagy sem.

Magam abban bízom, hogy csupán három párt delegálhat küldöttet. A két nagy és a Jobbik.

zoli29 2009.06.06. 11:49:26

@Mr Falafel:

Zsidózni nem menő, sőt kimondottan gáz, csak hogy tudd.

Jozicsenko - Pezsgő már van, nemsoká hűtöm 2009.06.06. 11:52:55

borsodban:
Fidesz 40%
MSZP 30%
Jobbik: 25%
MCF: 4%
mindenki más szumma 1%

más vidékeken:
Fidesz 60%
jobbik: 20%
Msz: 40%

főváros:
Fidesz 60%
Mszp: 20%
SzDSZ: 15%
Jobbik: 5%


Országosan:

Fidesz: 65%
jobbik: 10%
Mszp: 15%
SzDsz: 4%
MDF: 3%
MCF: 0,1%

Jozicsenko - Pezsgő már van, nemsoká hűtöm 2009.06.06. 11:54:33

hiba, javitom, bocs

más vidékeken:
Fidesz 60%
jobbik: 20%
Msz: 20%

cutcopy 2009.06.06. 11:57:50

Fidesz 68%
Mszp 19 %
Jobbik 5%
...

Ide tartozik még ez a számomra képtelen hír is :
"Megállapította a választási eljárásról szóló törvény megsértését, és az MSZP-t eltiltotta a jogszabálysértéstől a Pest Megyei Területi Választási Bizottság."

Nos ha eltiltották őket a jogszabálysértésektől akkor ezek szerint eddig engedélyezve volt..!
Egyébként megfontolandó e szankció egyéb törvénytelenségek esetében is. Pl egyéb büntetések helyett a tolvajt eltilthatnák a lopástól, a gyilkost az öléstől stb..

Oblomov 2009.06.06. 12:02:39

35-45%-os részvételnél:

FIDESZ ~ 13-14 mandátum
MSZP ~ 5-6 mandátum
MDF (4.5-6.5%) ~ 0-1 mandátum
JOBBIK (3-5%) ~ 0-1 mandátum

SZDSZ + egyéb kamupártok kioltják egymást: 0 mandátum

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.06. 12:03:14

@kamasuka: oké, hamarosan kiderül. ezzel a
c. összefogással én sem számoltam, szerintem
túl új a dolog, pár ezer szavazatuk lesz.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.06. 12:03:51

@Zoli28:
Hol van ebben a "zsidózás", te szellemi éhenkórász? Anyádba bírsz ennyire korlátolt lenni? Azt ne mondd nekem, hogy az SZDSZ nem egy szimpla zsidópárt, és identitsáválsággal küzdő etnikumokon kívül képes mást is megszólítani. Ugyan! Miért hiszitek ti, csapott homlokú erectusok, hogy a zsidóság érvényesülési metodikájáról beszélni antiszemitizmus? Bazmeg, te ökör, ezzel nem kevesebbet állítasz, mint azt, hogy a zsidóknak tilos, vagy csak titokban szabad érvényesülni. Kvázi sunnyogniuk kell. Egy lófaszt! Érvényesüljenek csak legjobb tudásuk szerint. S ha balfaszok, nyugodtan megmondhatjuk nekik. Rühellem a látens antiszemitákat, akik saját, feldolgozhatatlan belső kínjuk miatt másokra porjektálják önnön frusztrációjukat.
Viszont mondok neked valamit, ami menő volt-van-lesz: gondolkodni. Na, ezzel kísérletezz, oszt ha végeztél, gyere vissza pitizni, kutya.

Republikánus Péter 2009.06.06. 12:27:41

Üdv.

részvétel: 42%

Fidesz 65% - 17 m.
MSZP 19% - 4 m.
Jobbik 6% - 1 m.

Steppenwolf 2009.06.06. 12:44:02

Szerintem...

Részvétel: 44%

Fidesz: 64%
MSZP: 17%
Jobbik: 8%
SZDSZ: 3%
MDF: 3%
LMP: 4,3%
Munkáspárt: 0,5%
MCF: 0,2%

states 2009.06.06. 12:47:07

Érzésem szerint az MSZP várakozás felett fog szerepelni, Orbán addig beszélt széljobbra, kárpátmedencézés, elszámolósdi, hogy középről többet fog veszíteni, mint a Jobbiktól elvenni...

Steppenwolf 2009.06.06. 13:07:55

@states: Az katasztrófa lenne. Már ha hat, vagy ne adj Isten annál több képviselőt ki tudnak juttatni, vérszemet fognak kapni és ez lélektanilag nagyon sokat számít szűk egy évvel a parlamenti választások előtt.

De azért a szocikat sem kell félteni, mert azzal hogy tegnap Szanyiból kibuggyant az őszinte, miszerint betiltaná a Fideszt, nem hiszem, hogy az MSZP-nek hajtott volna fel új szavazatokat a bizonytalanok közül...

Ettől függetlenül csak remélni tudom, hogy a Fidesznek annyira tetemes az előnye, hogy ha 2/3-ot nem is szereznek a következő választáson, de ezúttal legalább a sima többség meglesz. De ha megint kitalálnak valami intenzív ostoba és demagóg kampányt, vagy mikrofonközelbe engedik Kövért vagy Mikolát, akkor még bármi lehetséges...

Héttörpe (törölt) 2009.06.06. 13:14:52

Meg kellett volna egyezni egy nagy közös listáról, mind a 8 listaindító kapjon 12,5 %-ot, ez azt jelentené, hogy mindenki küldhetne 2,75 képviselőt. Mivel ez (ma még) elképzelhetetlen, javaslom, hogy az mszp kapjon 8 helyet mert ők jók, az szdsz kapjon 12 helyet, mert ők európai értelemben vett szdsz-esek, a madöf és a cigányok meg kapjanak 1-1- helyet mert megérdemlik a fáradozásukért, hogy Magyarországból afrikai értelemben vett Bolíviát csináltak. A fidesz, meg a jobbik ne kapjon semmit, mert azok náciakok. Kimaradt az lmp, meg a munkáspárt, nekik adjunk valami felügyelőbizottsági tisztséget, oszt készpassz.

Jozicsenko - Pezsgő már van, nemsoká hűtöm 2009.06.06. 13:18:37

@Zoli28: a jobbikot és az szdsz-t együtt emlegetni nem zsidózás

max akkor, ha követed az szdsz retorikáját: vagy elismersz minket, csöndben maradsz és ok, vagy ha ellenszegülsz, visszaszólsz, tehát azonnal náci leszel

náci vagyok, mert utálom az SzDsz-t? nem, közel sem

ne felejtsd el, hogy a jobbik levélnek van előzménye, amiről mélyen hallgatnak - MKrisztina sokkal normálisabb, mint amit most ki akarnak róla alakítani - nem ragozom, elég ha az "ártalmatlan zsidó női baráti kör", az Esztertáska és a MK Ensz-ből való eltávolítására emlékezel

no, mindegy, nem náczulni akartam, meg kampánycsend is van, a lényeg: nem tudjuk pontosan mi volt, a hirekbe csak az került be: Morvai visszaütött - hogy elötte mi volt, az nem részletezi a balmédia!

Republikánus Péter 2009.06.06. 13:22:02

@states: ezek nem kifejezetten szélsőjobbodlali témák. az MSZP megvédte Orbánt, amikor a hülye szomszédék nekiestek parlamentestül. Orbán meg kijelentette, hogy nekik a jobbik ellenfeleik.

tevevanegypupu 2009.06.06. 13:32:18

Nehez elkepzelni, hogy az szdsz es az mdf nem kerul be..

Steppenwolf 2009.06.06. 13:36:01

@tevevanegypupu: Pedig az nagy ünnep lenne az országban...
De még kb. 32 óráig reménykedhetünk. :)

tevevanegypupu 2009.06.06. 13:41:12

@Steppenwolf:
csak akkor hiszem ha latom, de talan meg akkor sem. Varjunk turelmetlenul.(:

states 2009.06.06. 13:46:27

@Steppenwolf:
Az a gond, hogy Orbán láthatóan nem érti, a határontúliakból nem szabad, érdemes kampánytémát csinálni, mert azon csak bukni lehet. Legalább ennyi tanulságát levonhatná 2004-nek. Ez többé kevésbé az elszámoltatásra is igaz. Az emberek döntő többsége semmiféle radikalizmust nem támogat...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.06. 13:53:40

Bevásároltatok már pezsit?

Én valahol a szívem mélyén annak drukkolok leginkább, h a Jobbik is verje meg a maszopnyikokat, és a két rendSZARváltó párt egyike se kapjon 3% felett, mert esetleg még reményt kapnak egy 4,1%-os vagy hasonló eredményből.

Akkor lesz itt igazi rendszerváltás, ha annak két legnagyobb pártja örökre a történelem süllyesztőjébe kerül. Béke legyen poraikra!

Csöcsileg, sztem sok fidesznyik szavazó szavaz majd át a Jobbikra, gondolván, a Fidesz úgyis nyer, hát veressük meg a Jobbikkal is a maszopfaszokat.

tevevanegypupu 2009.06.06. 13:53:52

@states:
Az emberek tobbsege fillerre megszamolja par forintjat amit boltban, etteremben vagy barhol visszakap es fizet. Eppen csak azt nem szeretne megszamolni amit nagy tetelben, evek hosszu soran at fizettetnek vele? Arrol nem kell szamla?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.06. 14:00:23

@TuRuL_2k2:

A helyzet az, h túl közel tippelvén a konkrét választáshoz, elcsesződik a tippek differálódása, nagyon egy irányba húznak, s így kevésbé izgi a játék, túl sokan fogják kitalálni a végeredmény viszonylag nagy pontossággal.

---------------------------------------

Sztem egyébként a kampánycsend inkább a szoci/szdsz szavazók elpunnyadását hozhatja. Kicsit megpihennek, és az amúgy is lomha érdeklődésük elalszik.

Azért tegnap Kiszelly Zoltán prolitológus akkora fasságot mondott a tv-ben, h csuda:
Várhatóan a fidesz szavazóinak 100% elmegy, míg az mszp bázisának csak 1/3-a.

Baszki, h már egy profi is megmagyarázza előre a maszop brutális vereségét, ráadásul fassággal, az már maga a tökéletes szakmaiatlanság.

states 2009.06.06. 14:06:46

@tevevanegypupu:
Csakhogy az MSZP nem ezt kommunikálja, hanem, hogy itt mindenki elveszíti az állását, akire ráfogják, hogy maszopos, és a börtönök megtelnek ma született bárányokkal. Arról nem is beszélve, hogy Kövérre láthatóan megint nem tudtak hangtompítót szerelni...

_andris 2009.06.06. 14:26:19

Én nem tudok tippelni, viszont az biztos, hogy nem mindegy, mi lesz az eredmény, mert onnantól sok forgatókönyv elképzelhető.
Gyors helyzetfelismerésre, valóságérzékre majd közvetlenül az eredmények megszületése után lesz nagy szükség, akkor nem lesz mindegy, ki hogy értelmezi, "kommunikálja" az eredményt, milyen folyamatok indulnak el a pártok soraiban és az országos közhangulatban.
Ha pártstratéga lennék, eredménytippelés helyett inkább próbálnék készülni mindenfajta eredményre.

teknős 2009.06.06. 14:56:10

@Elpet: Én nem hatékonyságnak és nem véletlennek nevezném.
Én egészen régóta ismerem a széljobbot, vagy a szélbalt, mert szinte mindegy, hogy minek nevezem őket, egy kutya.

Annyira kiszámítható a széljobb reakciója, hogy nem nehéz őket irányítani. Bárki, aki zsidózik egy jót, az már jó ember és azt tesz, amit akar. Szerintem, valakik most nagyon is jól hasznosítják a saját érdekeik szerint őket!

teknős 2009.06.06. 15:02:09

@kamasuka: Szerintem csak arra jött létre, hogy Kolompáréknak ne kelljen a bíróság elé állnia. Egy próbálkozást megért!

teknős 2009.06.06. 15:03:46

@Mr Falafel: te diplomásan is csak egy proli maradtál!

heima (törölt) 2009.06.06. 15:08:24

mandátumok:

jobbik 1
fidesz 17
mszp 4

mohosur 2009.06.06. 15:24:57

Fidesz: 59%, 14 mandátum
MSZP: 19%, 4 mandátum
Jobbik: 9%, 2 mandátum
SZDSZ: 5%, 1 mandátum
MDF: 5%, 1 mandátum
LMP: 2%
Munkáspárt: 1%
MCF: 0%

Részvétel: 28,5%

tevevanegypupu 2009.06.06. 15:25:20

@states:
Akiket eddig - mszp-szdsz kepviselok - a birosag vagy rendorseg megvizsgalt mindig bunos volt, ennek ellenere az mszp szavazok nem hittek el..Es vegulis tokmindegy mit hisznek. Vannak olyan fanatikus szavazok akiket nem lehet meggyozni, felesleges is a fidesznek kozeledni hozzajuk, csak annal rosszabb lesz..Lattuk ezt a harom elszant mszp-s asszonyt es a fiatal not, veluk es tarsaikkal kar is probalkozni, elkeseritoek es megmagyarazhatatlanok. De azert vannak normalisabbak is, akiknek nem mindegy, hogy elkartyaztak a tizenharmadik havi nyugdijukat, a gyerekkgondozasi segelyt, a tizenharmadik havi fizetest, kimenekitettek a penzuket az orszagbol, adot csalnak, stb..Kover nem fogalmaz diplomatikusan az biztos, de amit mond az igaz. Nem kedvelem , ha durva es kozonsegesen beszel, de ettol meg a tolvaj, tehetsegtelen csalo az marad ami..

patomio 2009.06.06. 15:27:19

Fidesz: 62%
MSZP: 24%
Jobbik:5%
SZDSZ: 5%
MDF: 3%
LMP: 1%
Részvétel: 41%

teknős 2009.06.06. 15:31:06

@states: Az a helyzet, hogy a Fidesz jobbldalról rozsdásodott, ezért kellett Kövért beizzítani!

osborne 2009.06.06. 15:35:28

szondáztam a környezetem, szóval nem reprezentatív de a részvétel 34-35% lesz. Nem százalékokban az MSZP örül ha 3 helyet megszerez magának. Az MDF-SZDSZ-JOBBIK között pedig nagy lesz a harc az 1 helyért.

wishful thinking kispárt téren: a szadeszt nyomja le az LMP de egyik se jusson ki vagy be

caralho voador 2009.06.06. 15:38:07

Szerintem pontosan az lesz, amire számítani lehet, csak sokan nem merik elkiabálni. Bőven 60% feletti Fidesz, 20 alatti Maszop, 10 körüli Jobbik, a többi megy a levesbe. (Na jó, legyen 43% a részvétel, 65-18-9, maradék az összes többi.)
Más kérdés, hogy ennek kurvára semmi jelentősége sem lesz a jövő tavaszt illetőleg. Még ha a sötétség seregeinek vezénylő főbrokija már a kétharmados kormányzásról beszél akkor, amikor még az Ep-választás sem volt meg.
Jót derültem tegnap a péntek 8-on. Viktor volt a vendég, akinek Csermely (egyetlen mentsége a tiranai lepel) kifejtette, micsoda faszok, akik az egy a tábor, egy a zászló elvét kritizálják, hiszen fényesen bebizonyosodott, hogy működő taktika. Lásd MSZP, mondja ő. Fülöp azért óvatosan közbevetette, hogy de azért ott van szdsz... Pontosan. A szadesz nélkül a komenisták sehol sem lennének. Kivéve 94-98. Ennyit a hülyeségről, meg az egy a tábor kétszeresen megbukott baromságáról. Ki is kapcsoltam gyorsan a tévét.

tevevanegypupu 2009.06.06. 15:48:02

Az mszp nelkul az szdsz nem lenne sehol most mar. 1994 elott meg volt es ha nem csatlakoztak volna, talan meg lenne. De igy csak es kizarolag az mszp-nek koszonhettek es koszonhetik hogy maradnak. Mert valamilyen formaban maradnak, akar ugy is, ha az mdf-el allnak ossze. Az mszp majd tamogatja oket. A tegnapi kepviseloi vitan Szent-Ivanyi es Bokros nagyon udvaroltak egymasnak..ez nem veletlen.

osborne 2009.06.06. 15:57:11

a csehek 30% ment el voksolni lol

inforadio.hu/hir/kulfold/hir-283593

@tevevanegypupu: ez 100%, olajág lesz a megszűnés ellen

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.06. 15:59:20

A részvételről fogalmam sincs, viszont olyasmire számítok, hogy a FIDESZ 65-15 arányban verheti az MSZP-t, a maradékban a többség pedig a Jobbik felé húz majd, LMP és SZDSZ szerintem együtt sem lesz 4%, MDF kérdés, de azt hiszem, lemorzsolódnak, ahogy a többiek is. De még az is lehet, hogy a Jobbik többet visz, pl. 10 % körül.

Chicano 2009.06.06. 16:03:32

@osborne: No igen, és 15%-os részvétel prognosztizáltak. Csak nem a volt miniszterelnökük erekciós fotója miatt lett ilyen nagy a szavazási kedv? :)

osborne 2009.06.06. 16:06:28

@Chicano: 15%? az szép. Az a kép muahaha

Chicano 2009.06.06. 16:07:39

Legnagyobb megdöbbenésemre több rendszeresen a jobboldalra szavazó ismerősöm jelentette be az elmúlt napokban hogy tekintve hogy nem lesz elveszett szavazat, ők most a Jobbikra fognak szavazni. Attól tartok az hogy a közvélemény-kutatók biztos befutónak hozzák a Jobbikot földcsuszamlás szerű győzelmet hozhat nekik. Véleményem szerint ha 2 embert tudnak Brüsszelbe küldeni az már ez a kategória lenne.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.06.06. 16:09:38

@teknős:

Nézd, nagyjából ugyanúgy látom, ahogyan te. Akkor is, ha sokkal óvatosabban és körmönfontabban írok.

Sajnálom, hogy kevesen látják, mi is történik valójában, és aki látja, az sem nagyon szól. Ismerem én is a magyar jobboldalt, és szomorúan látom, hogy valószínűleg ugyanazokat a köröket fogja futni az idők végezetéig. Most győzelemnek fogja majd föl, hogy lesz valaki Brüsszelben, aki jól megmondja, amit gondolunk. És ha bejut az EP-be az a párt, akitől a legjobban jajgat az MSZP-SZDSZ koalíció, akkor győzött a magyarság. Hát a győzelmet nem ebben mérik. Ahhoz még nagyon sok minden kell, kéne, amely dolgok között nem a megmondás van az első helyen. De aki megmond, az bírálhatatlan. Innentől kezdve nem sok mindent lehet tenni.

osborne 2009.06.06. 16:12:03

@Chicano: kösz. de rég láttam már ilyet. ahol MO első vmiben és az nem egy vmi negatív chart ;]

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.06.06. 17:14:56

50% körüli részvétel

FIDESZ 65% 16 mandátum
MSZP 17% 4 mandátum
JOBBIK 12% 2 mandátum
MDF 3% 0
SZDSZ 2% 0
LMP 1% 0

davkedav 2009.06.06. 17:25:39

8 023 231 szavazásra jogosultból 3 200 000 szavaz (40%).

Fidesz: 1 936 000 (60,5%)
Mszp: 672 000 (21,0%)
Jobbik: 256 000 (8,0%)
Mdf: 112 000 (3,5%)
Szdsz: 96 000 (3,0%)
Lmp: 48 000 (1,5%)
Mcf: 48 000 (1,5%)
érvénytelen: 32 000 (1,0%)

Mandátumok: Fidesz: 15, Mszp:5, Jobbik: 2

józan' 2009.06.06. 17:34:29

Aki esetleg még mindig nem döntötte volna el, hogy kire szavaz, annak:

euprofiler.eu/

Tök jó, az unió összes pártjával össze lehet hasonlítani a referenciánkat, és azt is, hogy hol állunk.

Ombudsmanyus 2009.06.06. 17:38:46

Részvétel: 40-42%

Fidesz: 15-16 mandátum
MSZP: 4-5 mandátum
Jobbik: 1-2 mandátum

Több ló nem indul.

Nándesz 2009.06.06. 18:03:39

Azért aki a Szadeszre meg a Jobbikra is ugyanannyi százalékot ad, azon csak mosolyogni tudok :)

star77 2009.06.06. 18:15:42

a jobbik is egy szar.ezeknek,mindnek csak a hatalom kell.leszarják az embereket.tökmindegy milyen alakulat színeiben indulnak.itt csak a duma megy mindig.

kamasuka 2009.06.06. 18:31:05

Minden esetre el kell menni szavazni!

Ahogy a lenti linken lévő K Ö T E L E Z Ő V I D E Ó is erre buzdít. (Mind a hármat nézzétek meg, és lehetőleg HQ-ban!) :D

www.youtube.com/watch?v=tlP5ekdGwik

Arnica 2009.06.06. 18:51:50

Nagyon sokan vannak még olyanok, akik zsigerből az MSZP-re szavaznak. A kemény mag ki fogja adni a 28%-ot. Aztán Orbán majd értékel egy olyat, hogy az új Fidesz-támogatók is inkább visszatáncolnak eredeti pártpreferenciájukhoz. Könyörgöm, vegyenek vissza a fideszesek az arcukból! Jövőre kellene az a 2/3...

osborne 2009.06.06. 18:58:04

@Arnica: jaja, ez csak a startlövés az OGYV-re és nem a célfotó

(szegény szocik Bede fog tudósítani tőlük holnap, Fidesztől meg Szily)

Arnica 2009.06.06. 19:07:22

@osborne: ...és mindig itt basszák el. Miért nem lehet már végre a hibákból tanulni?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.06. 21:22:10

@Elpet:
Régen rossz, ha bármit is úgy látsz, mint Teknős. Régen rossz, ha szerinted nem kell az EU pofájába köpni, amiért gennyedék módon harmadrendű tagállamként kezel minket, és a vérnacionalista-soviniszta kormányok alá adja a lovat ellenünkben. Olyan kormányokat támogat, akik nyíltan rasszisták velünk, magyarokkal szemben. Az első és legfontosabb, hogy ezt mielőbb a pofájukba vágjuk. Érted ezt, gönczkinga-torzó?

"De aki megmond, az bírálhatatlan." - Befüveztél, te szerencsétlen hülye?

phaidros 2009.06.06. 21:58:58

Nekem mindegy. Az egyetlen amit szeretnék, hogy az SZDSZ = 0 mandátum legyen. Akkor pezsgő.

tevevanegypupu 2009.06.06. 22:32:13

A sunos lany nem ivott, nem drogos, torodjenek bele, hogy kedveli Gyurcsanyt, az mszp-t es azt remeli, hogy legalabb hat szocialista kepviselo bejut az Europai Parlementbe. Ebbol az elso harom a mar a Reakcioban is bemutatott Goncz Kinga, Gurmai Zita es Herczog Edit..Ertheto a rajongasa nem? (:

zsombor 2009.06.06. 22:52:54

Fidesz: 63%
MSZP: 19%
Jobbik: 8%
SZDSZ: 3,3%
MDF: 3%
LMP: 1,8%
Érvénytelen: 1%
Munkáspárt: 0,3%
MCF: nem mérhető

Részvétel valamivel 50% alatt.

Alfőmérnök 2009.06.06. 23:50:09

Egész országunk, amely dróton forog,
És nem hajlik emerre amarra,
Pedig több vas kéne, a tűz ha lobog,
Ha már védtelen nép, aki tartja.

No de mely vas lesz az a tűzbeli vas,
Kérdem,
Ha népünk majd hirtelen színt vall?
Vajon mely jegyben megyünk urna elé,
Borítékba zárt tébolyainkkal?

Egy választás mely sorsdöntő,
Mert vissza nem vonható.
Tőled úgy félek, hogy elrontod,
Te marha magyar szavazó.
Tőled úgy félek, hogy elrontod,
Te marha magyar szavazó.

Midőn eljő majd az a fényteli nap,
Midőn népünk nagy hirtelen színt vall,
Vajon mely jegyben megyünk urna elé
Borítékba zárt tébolyainkkal?

www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/19796/cseh-tamas/demokracia-zeneszoveg.html

dw1 · http://bpcity.hu 2009.06.07. 00:37:09

szerintem példátlanul alacsony lesz a részvétel, 30-35% körüli, de a pártokra már nem tippelnék.

zoli29 2009.06.07. 00:45:07

@dw1:

Remélem, hogy nem lesz igazad a részvétellel kapcsolatban, és igazából nem is gondolom, hogy így lesz.
2004-ben nem volt olyan válságos a belpol helyzet, mint most, mégis 38% elment.
Most a pártok szinte kivétel nélkül belpolitikai kampányt folytattak, ezért gondolom, hogy nagyobb lesz a mozgolódás.

De hamarosan úgyis meglátjuk ;)
Menj szavazni, vazze! ;)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 09:57:03

Leszavaztaaaaaaam, geciiiiiiii....!:o)))

@dw1:

Adjál hozzá kb. 15-öt, vazzecsicska!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.07. 10:01:53

@sün!malac69 a pofon célegyenesében:
Én meg most megyek. Eddig két ötvenes korú sráccal ultiztam az ultinet.hu-n. Azok a kommerekre szavaznak. Viszont nagyon jól ultiznak.:-))

teknős 2009.06.07. 10:02:06

Én még nem szavaztam, de valaki mozgósít Orbán és Morvai nevében. Nagyon durva.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.06.07. 10:39:29

jó lesz az eredmény! a jövő pediglen még szebb! tegnap beszélgettem egy éppen ma 18 éves veszprémi legénnyel, münchenben, aki ugyan a komcsikra szavazna, de csak azért, mert az érdekességnek számít az osztályában, és közbosszantásnak, mert a 30-as osztályból 28-an jobbosok. fiatalok, radikálisak, jelenleg jobbikosok. balra már remélem nem keverednek.
ferenc gyerekeivel nem találkoztam, így meg sem pofozhattam őket. :)

teknős 2009.06.07. 10:50:29

@Grift: Ez nagy tévedés. A jobbikosok nagyrésze szélbalos, csak éppen most odaszavaznak. A szélsőséges jobbos szavazó, nem tekinthatő jobboldalinak. Nekik az emeszpé a pártjuk.
A fiatalokkal kapcsolatban csak annyi a remény, hogy kinövik a radikalizmusukat.

Nagyon sok jobbos képzeli, hogy a Jobbik szövetséges, mert olyan dumát nyomatnak, ami nekik is tetszik.

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 11:20:33

@teknős: Igen, megerősítem, reggel nálunk is volt egy ilyen provokatív géphang!

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 11:22:54

@teknős:
Szerintem ez egy utolsó, kétségbeesett kisérlet: hátha lesz olyan hülye, aki mindkettőt behúzza, és így érvénytelen lesz a szavazata...

zoli29 2009.06.07. 11:25:41

@Tehetetlen Dodó:

Milyen géphang? Hol?

@teknős:

A Jobbiknak az égvilágon semmi értelme nincs, csak az, hogy a Fidesztől vigyen el szavazatokat. Börtönbe Gyurcsánnyal, leromboljuk a TV2-t meg az RTL Klub-ot, csendőrség - nagyszerű jelszavak, de semmi realitásuk.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 11:36:34

@Zoli28:
Nana!

Ha a Jobbik megverné a szocit, vagy mondjuk 3-szor annyit kapna, mint a szadista, annak én nagy értelmét látnám.

Ettől függetlenül nem remegett meg a kezem...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 11:37:55

@Tehetetlen Dodó:

Milyen géphang, Dodókám? Meghackelték a windowsodat, oszt bekapcsolásrkor orbánmorvaiz?:-)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.06.07. 11:40:33

mi a nagy tévedés, hogy egy gimnáziumi osztályból, a gyerek szerint, 28-an a jobbikra szavaznak? életük első szavazásán? akkor régen hogyan voltak emeszpések? mi van?
azt nyilvánvalóan tudjuk, hogy a jobbik szavazóinak a fele a csalódott panelproli. de nem erről beszéltem.
arról, hogy amíg néhány éve még természetes volt, hogy a kölykök csegevaráznak, éljen a szabadság, a liberalizmus, nekünk te ne ugass, szívjunk füvet hangulatából a rendpártiság irányába fordulnak. na, ez a biztató a jövőre nézve.

zoli29 2009.06.07. 11:43:31

@sün!malac69 a pofon célegyenesében:

Ugyan már, az MSZP elnöksége annak szurkol, hogy a Jobbiknak a lehető legnagyobb legyen a támogatottsága, miután belátták, hogy a saját népszerűségüket már aligha tudják érdemben növelni. Ha már nekik nem megy, szívják fel a szavazóikat a kicsik...

A 11 órás adat tized-százalékra pontosan megegyezik az 5 évvel ezelőttivel.

zoli29 2009.06.07. 11:45:10

@Grift:

Egy gimnáziumi osztályból 28-an? Ezek a jobbikosok szeretnek akkora túlzásokba esni...

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 11:56:03

@Zoli28:
30-as mobilon hívtak, 8.05 peckor.
Teknős, Te mikor kaptad?

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 11:58:19

@sün!malac69 a pofon célegyenesében:
Malackám, remélem a szélsőjobbik mezőbe húztad a keresztet, tudod, balról az első...

Xor (törölt) 2009.06.07. 12:00:04

@Zoli28: Ezeknek tényleg nincs sok realitásuk, de nem is ez a Jobbik fő üzenete, hanem az, hogy ideje végre "Kurvaországból" Magyarországot csinálni. :) Az eszközökön lehet finomítani, de a cél világos.

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 12:03:19

@sün!malac69 a pofon célegyenesében:
Egyébként az előbb tértünk vissza a szavazásból.
Szépen folyamatosan megy a nép az urnákhoz.
A Fidesz sajnos vesztett 1 szavazatot, az egyik hülye kölyök tegnapelőtt elvesztette a lakcímkártyáját, így nem voksolhatott.
Beígértem neki, ha emiatt győznek a bolsik, letöröm a derekát.

teknős 2009.06.07. 12:06:26

@Tehetetlen Dodó: A vezetékesen kb. 9.45-kor, a mobilomra 10 óra után érkezett ugyanaz.

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 12:07:32

@sün!malac69 a pofon célegyenesében:
Annyira meghekkelték, hogy nekem rögtön a farkincás pornóváltozat jön be...

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 12:10:32

@teknős: Kiváncsi vagyok, ki csinálhatja. A telefonközpontok persze egy pillanat alatt lenyomozhatnák a küldőket, ha akarnák.

zoli29 2009.06.07. 12:16:12

@Zoli28:

Azzal együtt hogy én nagyobb aktivitásra számítottam, azért hozzá kell tenni, hogy a régióhoz képest kimondottan magas nálunk a részvétel.
Remélem, legalább a 40% meglesz...

teknős 2009.06.07. 12:17:46

@Xor: A cél világos? Kinek a célja? Aogyan Elpet már mondta, külön kellene választani a dumát és külön a tetteket. Az események a tettek, nem azt mutatják, hogy a Jobbik a hatalomba segítené a jobboldalt, hanem azt, hogy elüti tőle.
Vagyis csak a szavaiban mondja azt, amit hallani szerettek, tetteiben viszont éppenhogy kommunista és liberális érdeket szolgál.

Ha elbeszélgetsz szélsőjobbosokkal, akkor észre kell venned, hogy ők jobban szeretik, ha a balliberális oldal van kormányon. Eygszerű kétbitwes világképükhöz ez sokkal jobban illik. Az intelligencia hiányuk pedig lehetetlenné teszi, hogy megértsék, hogy nem lehet kizárólagosságra törekedni, hiszen a másikat is élni kell hagyni.

Mivel a szélsőbal gyakorlatilag az elmúlt 20 évben benne volt az emeszpében ez okozta, hogy a szocik voltak hatalmon.
Most éppen arra törekednek, hogy a szélsőbal segítségével a Jobbikba tömörítsék a királycsináló szélsőségeket.
Elütve ezzel a hatalomból a polgári középet.

Orwell 1984.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.06.07. 12:22:01

na, családilag leszavaztunk. pest megyei kisfalunkban eddig a szavazópolgik 15%-a jelent meg a zurnák előtt. (modorosblog warning!)

states 2009.06.07. 12:24:48

@teknős: A szélsőbal nem csak az MSZP-ben van, hanem az SZDSZ-ben is. Sőt. A Jobbik akár parlamenti párt lesz, akár nem, mindenképpen a baloldal húz belőle hasznot. Folyik is a mutyizás kulisszák mögött, a Fidesz gyengítése mind az MSZP-SZDSZ-nek, mind a Jobbiknak elemi érdeke...

teknős 2009.06.07. 12:25:09

@Tehetetlen Dodó: Mivel összemossa a Fideszt a Jobbikkal, ezért vagy a Jobbik, vagy az emeszpé. Már ha külön erőnek tekinthetjük a Jobbikot.

a mobilomra 5 perccel ezelőtt érkezett egy felhívás, hogy a szélsőségek megerősödtek, bla.bla, menjek szavazni az emeszpé listájára.

Ez lehet Vonáék újabb trükkje, hogy felbőszítsék a potenciális szavazóikat!

teknős 2009.06.07. 12:31:10

Utána néztem, nem bűncselekmény a mozgósítás, az únió pedig nem fogja megismételtetni a szavazást emiatt.

a Jobbik nagyon ott van a szeren választási trükközésben.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.07. 12:41:32

@teknős: Ezek szerint minden fordítva van. Az mszp-s telefont
a jobbik, a jobbikost az mszp küldte.
"Már ha külön erőnek tekinthetjük a jobbikot" ugyebár.
Hehe, nem túlzás ez egy kicsit?
. )

Xor (törölt) 2009.06.07. 12:42:34

Minden csak a Jobbik trükkje lehet, mindenről a Jobbik tehet. Nem is lenne semmi baj kis hazánkban, ha nem lenne a Jobbik... Hihetetlen ez a hozzáállás :)
Baloldalra is szükség van, menjenek akkor a balosok a Jobbikba, na és? Csak a jelenlegi ballib "elit" tűnne el már! És nem, nem hiszem, hogy a Jobbik nekik dolgozik.

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2009.06.07. 12:43:14

a pecsi valasztas reszveteli adatairol ki tud vmit?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.07. 12:43:24

"a Jobbik nagyon ott van a szeren választási trükközésben. "
Mármint az mszp, ha jól értelek.

zoli29 2009.06.07. 13:03:10

@dzsucseharcos:

Legyen igazad! Én az eddigi adatok alapján már annak örülnék, ha átlépnénk a 40-et.
De meglátjuk a 13 órás adatokat...

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 13:04:39

Szerintem a Fideszt a Jobbikkal együtt buzdító hívások csak az MSZP érdekeit szolgálhatják.
Ha igaz a feltételezés, hogy ők mozgatták a Jobbikot is, most már biztos rájöttek, hogy túllöttek a célon, és a Jobbik most már inkább az ő táborukból szipkázhat el szavazókat.
Ezek az üzenetek annyira hülyék, hogy csak a leghülyébb maszoposokat tudják mozgósítani, meg az olyan igen hülye jobbosokat tudják arra rávenni, hogy mindkét karikát beikszeljék, és így érvénytelen szavazat jöjjön létre.
Direkt marketing alacsony IQ-soknak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.07. 13:06:25

@teknős:
Fárasztó vagy, nyomorult cestoda. Annyi agyad sincs, mint egy zuzmónak. A Jobbik nincs olyan rózsás helyzetben, mint sokan hiszik. A mostani bejutásuk szinte előre elrendeltetett. Segített ebben Orbán töketlenkedése őszöd után, és a judeoliberális baloldal arcátlan magyarellenessége. Azonban a Jobbikra szavazók most irreális elvárásokkal állnak favoritjukhoz. Bejuttatásuk feltétele, hogy tegyenek valamit. mindegy mit,csak látványos és hatásos legyen. Ez olyan elvárás, aminek nem teljesülése esetén a Jobbik lemondhat a 2010-es OGY választásokon való jó szereplésről, vagyis a parlamentbe jutásról. Az emberek egyszerűen azt mondják majd: "volt egy évük, oszt semmit nem csináltak. Ezeknek is csak a szájuk jár." A Jobbiknak ez elég nagy rizikó. Ebből a sikerből nagy zakó lehet.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.07. 13:08:14

@states:
A jobbik mutyizik a szocikkal és a zsdsz-szel? Óóóóóóó, igen, igen!

teknős 2009.06.07. 13:15:52

@Mr Falafel: Proli, diplomás proli vagy semmi egyéb. Kártyázz csak az emeszpés haverjaiddal! az a proli réteg a te közeged!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 13:27:40

@Tehetetlen Dodó:

Nekem is volt élményem:
anyukám semmiképpen nem akart eljönni. Azt mondta: nem érdekel, a kezem is remeg, azt sem tudom, mit kell csinálni. Szegénykém, hát télleg nagyon enervált már, és télleg nem nagyon érdekli.
No de hát neki malaca van, mert szinte karonfogva vezettem oda... Gondolhatod, hogy mennyire örült... Szerintem még most sem tudja, kire szavazott a kezemmel:-)))

Na jó, tudja, és különben is ő ikszelt:-))

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.06.07. 13:30:15

@Zoli28: A pécsiről beszéltem, az 44%. Most jó, ha 35% lesz, ami sajnos SZDSZ-bejutást valószínűsít. De nincs értelme jósolni.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 13:31:52

@states:

Butaság szvsz. Aki figyelte a közvélemény-kutatásokat, láthatta, h baromira jön fel a Jobbik, de nem érinti a Fidesz táborát, ami szintén növekedett még kismértékben.

Sztem ez az a helyzet, amire most nem igaz, h jó lenne az "egy a tábor, egy a zászló".

Ez akkor logikus, ha a másik jobber pártnak nincs esélye az 5%-ra.

Xor (törölt) 2009.06.07. 13:33:23

@teknős: Mr. Falafelnek sok mindenben igaza van, csak a stílusa miatt nem szimpatikus többeknek. Annyit fűznék hozzá, hogy a Jobbik nem csupán kényszerhelyzetbe kerül a bejutással, hanem egyben komoly lehetőséget is kap. A jelenlegi parlamenti pártokból kiábrándult emberek (a szavazókorúak kb 50%-a) közül sokan érdeklődéssel fordulhatnak egy "új", 5% feletti párt felé. Az a kérdés, hogy sikerül-e megszólítani őket.

osborne 2009.06.07. 13:34:17

@dzsucseharcos: jaja, 30-35% lesz ez - a kispártok járnak jól

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 13:36:08

@dzsucseharcos:

:-((( Pesten magas a részvételi arány-->rosszat sejtek

Vagy csak a mieink még nem értek haza a kertekből, a háztájiból.
Muszáj permetezni, gyön a lisztharmat és peronosz.

zoli29 2009.06.07. 13:37:55

@dzsucseharcos:

13 órás adat 19,40%, ami fél százalékkal rosszabb, mint öt éve.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 13:39:13

"Nem kötelező a választópolgároknak borítékba tenniük a szavazólapot, de a választási bizottságoknak ki kell adniuk a borítékokat a vasárnapi európai parlamenti (EP) választáson - mondta Szigeti Péter, az Országos Választási Bizottság (OVB) elnöke."

Ha az szdsz bejut, óvok!
Nem kaptam borítékot, és ez jelentősen megzavarta a magyarországi választási eredmények végkimenetelét...

zoli29 2009.06.07. 13:39:35

@Xor:

A Jobbik egy komolytalan párt. Hogy mennyien gondolják, hogy érdemes rájuk szavazni, azt nemsokára meglátjuk.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.06.07. 13:40:09

@sün!malac69 a pofon célegyenesében: ha nem hozzuk pestet magas részvétel mellett is , akkor baszhatjuk az egészet, 2010-ben is.
akkor marad a polgárháború, amúgy üdvös lehetősége.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 13:45:20

Jelzem, volt olyan ország (Csehország), ahol kétnapos a szavazás.
Nálunk is ez kéne...

Az o.gy. is lehetne kétfordulós helyett egyfordulós, ha hagynák két napig futni. Két napba csak belefér a voksolás mindenkinek, aki akar szavazni, a többinek meg nyasgem.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 14:02:34

@dzsucseharcos:

Ja, ott is elmarad a részvételi arány az 5 évvel ezelőttitől

Kérdés: Mi van akkor, ha mszp aktivisták arra bíztatnak tfonon, h szavazzon az ember a fideszre/jobbikra, h aztán majd mondhassák (ha már nem nyernek), h csalással nyert a fidesz.

Szóval lehet ilyet sztem, benne van a rendszerben

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 14:13:17


@Tehetetlen Dodó:

Dodókám, épp az előbb néztem az országos térképet, az egyik legszarabb a részvétel erre fele. Alig több, mint 17%. Sztem túrják a földet, tennivaló van bőven, délután én is keretelek.

Üdv.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.07. 14:52:22

@teknős:
Apám, anyám gyári melós volt. Igazi proli családból származom. Nemhogy nem szégyellem, de büszke is vagyok rá. Te viszont segghülye vagy, akárhová születtél.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.07. 14:57:38

@Zoli28:
Ezzel szemben te egész komolyan hülye vagy.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.07. 14:59:08

@sün!malac69 a pofon célegyenesében:
A bp-i magas részvételi arány ezúttal nem kedvez a libbancsoknak.

teknős 2009.06.07. 15:02:13

@Xor: Gyökértelen proli a Falafel, most Jobbikos, de négy évnyi fidesz kormányzás után visszatér az övéihez.. A műveltséget,otthonról hozza az ember, neki meg ez jutott. Nem kell vele foglalkozni.

Az a fajta, akinek a sértését sem kell komolyan venni. A proliság szégyen. Vannak tisztességes gyári melósok, akik tiszteletet érdemelnek, de ő a nagyhangú, ocsmányszájú hangadók közül való. Ezeket kardlapozták meg annak idején a csendőrök.

reality 2009.06.07. 15:06:24

Nem igazán értem én ezt az alacsony részvételt.

reality 2009.06.07. 15:08:55

@sün!malac69 a pofon célegyenesében: Csak az a bibi, hogy a Jobbik kijelentett, nem lép koalícióra a Fidesz-szel, mindenképpen ellenzékben marad.

István285 2009.06.07. 15:14:39

Egyre valószínűbb a korábbi tippem,..nagyon alacsony részvétel, 30-33 %, a szocialisták közel lesznek a Fideszhez, az MDF. SZDSZ bejut, a Jobbik szerintem nem,..
Látszik, Budapest és a nagyvárosok szavaznak, a vidék nem, ott pedig kormánypárti szavazók vannak többségben.

Konklúzió: A Fidesz elképesztően gyengén mozgósít, nincs annyi szavazója, mint a közv.kutatásokban és nincs olyan nagy kormányváltó, baloldalellenes hangulat az országban.:((
Mondjuk a Fidesz nagyon gyenge kampánya, plakátjai is hozzátettek ehhez...:((

István285 2009.06.07. 15:26:00

Az már látszik, hogy alacsony részvétel lesz, max 30-35%.., amit korábban tippeltem bejöhet, hogy szoros Fidesz-mszp mandátumszám, és mdf, szdsz bent,..a jobbik pedig valószínűleg nem jut be.
Az látszik, Budapest és a nagyvárosok szavaznak inkább, ahol a szoci és szdsz szavazók vannak többségben, a vidék nem szavaz szinte.

Konklúzió:
-a Fidesz mozgósítási képessége nagyon gyenge, és valószínűleg messze nincs annyi szavazója, mint a közvéleménykutatásokban.
-igazán nincs akkora kormányváltó hangulat és elégedetlenség
-az előrehozott választásokat végleg elfelejthetjük és nyitott a jövő évi választás.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.06.07. 15:40:50

@István285: A Fidesz valószínűleg jól mozgósít. Erre utal az, hogy a részvétel megközelíti a 2004-est annak ellenére, hogy több százezer baloldali szavazó került át a "nem szavazó" kategóriába azóta. Ami a településtípusokat illeti, mindig Bp. és a nagyvárosok voltak a legaktívabbak, ez sohase volt másként.
Az alacsony részvétel javítja a Jobbik eredményeit, az ő bejutásuk biztos, és az SZDSZ-é is valószínű.

euan 2009.06.07. 15:41:59

reszv 15 h: 24,09% :(

zoli29 2009.06.07. 15:48:35

@István285:

Eléggé részletes elemzést adtál ahhoz képest, hogy a részvételi arányon kívül egyelőre semmit nem tudunk.
A 24,09 nem olyan rossz ahhoz képest, hogy országszerte szar az idő; itt nálunk Dunaújvárosban szakad az eső.

Én is nagyobb aktivitásra számítottam, de ezt most tudomásul kell venni, a hibákat pedig kijavítani a parlamenti választásokig.
Azzal pedig szerintem várjunk 22 óráig, hogy ki mennyire jól mozgósított...

zoli29 2009.06.07. 15:55:57

A kuruc.info kampányt sért. De ha valaki esetleg nem olvasná a kurucot, az az ATV honlapjáról megtudhatja, mivel kampányolnak a nácik: (jól működik az együttműködés a szélsőjobb és a baloldal között)

atv.hu/hircentrum/090607__a_zsidok_vagy_a_magunkfajtak__kampanycsendet_sert_a_jobbikhoz_kozelallo_portal.html

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.06.07. 15:56:01

@István285: A helyzet az, hogy a Median 37 szazalek koruli reszvetel mellett 16 : 5 :1 -et becsult. Ez nem egy katasztrofalis reszvetel, semmi nem mutat arra, hogy a hardcore partvalasztok becsult aranyatol lenyegesen elterhetne a vegeredmeny. Senki nem mert olyat, hogy ebben a retegben 3 :1-nel kisebb lenne a kulonbseg a FIDESZ es az MSZP kozott. A www.valasztas.hu-n lathato, hogy az aranyok az egyes megyek kozott nem kulonboznek szignifikansan a 2004-estol. Persze elkepzelheto, hogy meglepetes lesz, de erre ebben a pillanatban semmi nem mutat. A 16:5:1 koruli eredmenyt szerintem a Median ebben a pillanatban is tartana. En egy nagyobb szocidurcit kepzeltem el es 17 : 4 :1-re fogadtam (az 1 az mindig a Jobbik). Az SZDSZ bejutasat a Marketing Centrum sem birta merni, pedig ok szoktak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.07. 15:56:55

@István285:
Ezek a vágyaid libbancs? Este biztosan sírni fogsz.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.07. 16:05:25

Most már tömeges a telefonos géphang, a hír-en sorolták
a megyéket az előbb. Van olyan megye, ahonnan 30 esetet
jelentettek. Ez tényleg súlyos, ezek szerint profin meg van szervezve.

polom13 2009.06.07. 16:07:54

@István285: Azért,mert többször beküldesz egy kommentet még nem lesz igaz.

osborne 2009.06.07. 16:11:28

@gloire: újabb nyomós ok arra, hogy a kampánycsend egy idióta hülyeség.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 16:13:44

egy közeli rokonom otthon maradt, mert Ildi anyó azt mondta, ez most nem fontos, most csak csatát nyer az ellenség, nem háborút. (ő valahogy máshogy mondta...)

E rokonom szavazát - már volt idő megfigyelni - millióval is felszorozhatjuk, annyira tipikus szoci szavazó.

Szóval este a fidesz el fogja követni újabb, mégis szokásos és egyben legnagyobb hibáját: elbízza magát. (Bár OV meglepően visszafogott volt a hírtvében a minap.)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.07. 16:14:52

Nem értem egyébként a dolgot. Meg lehet csinálni technikailag,
hogy ne lehessen lebuktatni a szervezőket? Nem hinném,
főleg ekkora aktivitás mellett.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.07. 16:18:47

@reality:

"Nem igazán értem én ezt az alacsony részvételt."

A nyugdíjas nagy melegben nem megy ki az utcára. Én egyre inkább azt érzem, h nagyarányú Fidesz győzelem lesz, viszonylag alacsony részvétellel, amit mindkét nagy párt a maga javára magyaráz majd....

A Jobbik ünnepelni fog...

Az szdsz, mdf gyászol, kifogásokat keres, és csak magyarázkodik, magyarázkodik, magyarázkodik...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.07. 16:22:03

@osborne: Hülyeség, ez tény, de pillanatnyilag még törvénytelen
ez a telefonos akció. És ilyen nagyszámú hívásnál tuti bukta.
Gyakorlatilag a következő hetek politikai közbeszédének fog
irányt adni a dolog. "Ki csalta el a választásokat?" című, nagyívü
vezércikkek, és egy szappanopera a hírműsorok számára az ügy kivizsgálásáról.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.06.07. 16:36:04

A kampanycsendsertes NEM buncselekmeny. A valasztas rendje elleni buncselekmenyek taxative fel vannak sorolva, BTK 211-ben.

Az OVB meg fogja allapitani a kampanycsendsertes tenyet es annyi. Ha mondjuk tuti egy nagypart csinalta es az egyik kispartnak parezer szavazat hianyzott a mandatumhoz, akkor megprobalhatja az LB-nel a valasztas eredmenyenek megsemmisiteset. Nem hiszem, hogy sikerul. Mivel egy mandatum azert tobbszazezer szavazatot er, lokalis telefonalgatassal jelentekenyen nem lehet erdemben befolyasolni a valasztas vegeredmenyet, ergo a dorgativ megjegyzesen kivul nem tortenik semmi.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.06.07. 16:42:13

Ugy tunik a szocialistak csinaltak.

luucy 2009.06.07. 16:48:11

@István285: Rohadtul nem így van.... :-)))

Pest elég magasan veri a többi települést, de ez nem meglepetés,mindig is így volt.

Ami meg a végeredményt illeti...

Ha az MDF és az SZDSZ bejut, akkor a Jobbik is, mert magasan több támogatóval rendelkezik, mint a másik két kispárt.

A Fidesz-MSZP pedig baromira nem lesz szoros...

Igazából én minden párt előtt fejethajtanék,hiszen messze az egyik legnagyobb választási részvétel nálunk van az egész Unióban....

luucy 2009.06.07. 16:52:17

A kampánycsendsértésekről meg csak annyit, hogy ezek a telefonos cuccok nem igazán befolyásolnak senkit sem. Ha rámcsörögnének és azt mondanák, hogy szavazzak xy pártra, de én nem velük szimpatizálok, akkor kb a 3 másodpercben lecsapom a telót, mint ahogyan ezt kampányidőszakban is megtettem.
Ha meg velük szimpatizálok, akkor úgyis rájuk szavazok - tehát hülyeség az egész, már ami az eredményt való befolyásolást jelenti.

Egyébként meg közel sem biztos, hogy mondjuk xy párt nevében kampányolók valóban xy párt aktivistái.

Géphangot fel lehet venni, és be lehet játszani később. Szórólap-plakát dettó.
És kampánycsendsértések mindig is voltak, és lesznek, amíg kampánycsend van.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.06.07. 16:55:09

@luucy: Az MTI nem adhatja ki a hirt, de az MTI OS-re a FIDESZ feltette, egyszer lattam, masodszorra nem tudtam kinyitni. A Magyar Telekomnal kovetelik a hivasok leallitasat, az OVB-hez fordultak, es az elso hir szerint a rendorseghez is.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.07. 16:57:15

@jotunder: Nem bűncselekmény, ez igaz, rosszul fejeztem ki magam: nem törvénytelen, csak szabálytalan. Nem is ez a
lényeg, szerintem kizárólag a sajtó tematizálására szolgál
az akció, hogy ne csak az eredményekről szóljanak a
híradások, és a későbbi állásfoglalások, elemezgetések stb.
Nagyban megy a hülyítés már megint.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.06.07. 16:58:25

2009. június 7., 14:27
Törvénysértő MSZP-s kampány folyik az ország egész területén
Budapest, 2009. június 7., vasárnap (OS) - Az MSZP országos telefonos kampányt folytat ma délelőtt óta.

Az MSZP retteg a hatalom elvesztésétől, retteg attól, hogy az emberek egyértelműen, határozottan és egységesen azt mondják: elég a Gyurcsány-Bajnai-korszakból. Az egész ország területéről érkezett bejelentések alapján világossá vált, hogy az MSZP a szavazás napján is törvénysértő módon akarja manipulálni az emberek akaratát és a választás végeredményét. Az MSZP országos telefonos kampányt folytat ma délelőtt óta: több különböző automata hívásban az MSZP-re való szavazásra és koalíciós partnerének támogatására buzdít, valamint a Fidesz és a szélsőséges erők összemosásával provokál. A Fidesz a helyi választási bizottságokhoz, valmint az Országos Választási Bizottsághoz fordult a súlyos törvénysértés miatt, és feljelentést tett a Rendőrségen. Ugyanakkor határozottan felszólítottuk a Magyar Telekomot, hogy ne forgalmazza a törvénysértő telefonhívásokat. Nem tűrjük, hogy az MSZP tovább rombolja az emberek demokráciába és demokratikus választásokba vetett hitét.
Szijjártó Péter,
a Fidesz elnöki stábjának vezetője
Kiadó: FIDESZ

.....

Azota kiadtak egy ujabb kozlemenyt amelyben mar nem szerepel az MSZP kifejezes, azonnal ossze akarjak hivni az OVB-t.

szubjektiv 2009.06.07. 17:05:53

Én örömömet fejeztem ki, hogy nincs boríték, mikor már szavaztam, mondták, hogy de van, de csak ha kéri valaki. Én a borítékot eltörölném.

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 17:06:13

@István285: Csak jelzem, hogy Budapest nem az átlagos másfél százalékkal van elmaradva, hanem 3 és féllel!
Ebből mire következtetsz?

szubjektiv 2009.06.07. 17:07:38

Be vannak szarva az elvtársak?:)

szubjektiv 2009.06.07. 17:11:46

@István285:
"hogy szoros Fidesz-mszp mandátumszám, és mdf, szdsz bent,..a jobbik pedig valószínűleg nem jut be."

Te hol élsz?:)

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 17:12:41

www.election.hu/hu/ep2009/6/6_0_index.html
Ezen a linken jól lehet követni a részbvételi arányokat, jól látni például, hogy Pest megye úgy áll mint 5 éve, Budapest viszont 3,5%-kal le van maradva a részételben.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.06.07. 17:17:20

Jol van, estere lesz itt akkora botrany, szepen mindenki be fogja kenni szarral a masikat.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.06.07. 17:17:46

@szubjektiv: Kérem, ne károsítsa valakinek a nagyon jól menő borítéküzletét.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.06.07. 17:19:25

Elég buta a Fidesz, hogy "delegitimálni" próbálja ezt a szavazást, ami pedig nyilván nem hoz számára kedvezőtlen eredményt. Nem egészen értem, mire jó ez nekik.

szubjektiv 2009.06.07. 17:26:14

@jotunder: Ezért baromság a kampánycsend, értelme semmi, de meg lehet szegni, aztán mutogatni az ellenségre és handabandázni.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.06.07. 17:26:56

@dzsucseharcos:
Úgy néz ki kénytelenek:
"Előzze meg a betörést: törjön ki!"

szubjektiv 2009.06.07. 17:33:18

@dzsucseharcos:
Igenis, értettem:)

zoli29 2009.06.07. 17:44:56

17 óráig 30,25%. Talán feltornásszuk magunkat 35 fölé.
Mi az uniós átlag? Azt tudom, hogy a régióban nálunk messze a legmagasabb a részvétel.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.06.07. 17:55:28

@Zoli28: en.wikipedia.org/wiki/European_Parliament_election,_2004

A regioban Magyarorszagon szavaznak a legtobben, de amugy ez a 38.5 atlagos. Belgiumban kotelezo szavazni, ott 90 szazalek.

Jozicsenko - Pezsgő már van, nemsoká hűtöm 2009.06.07. 18:01:00

eső lesz Szegeden, futnom kell

no:

2004-ben 38,5% volt a részvétel, most is ekörül, a 40%ot már nem érjük el

hu.wikipedia.org/wiki/2004-es_eur%C3%B3pai_parlamenti_v%C3%A1laszt%C3%A1s_Magyarorsz%C3%A1gon

szerintem a jobbik a legaktivabb szavazóbázissal rendelkező társaság, náluk meglepetést várok, 2 hellyel

az szdsz-t ugye gyengíti a lmp, az mdf nem mérvadó, az átlag szoci meg kedvtelen

16-4-2 a tippem most

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.06.07. 18:04:04

@Zoli28: Gorogorszagban is kotelezo, Belgiumban is, de nem jar szankcioval ha valaki nem szavaz. Ciprusban elvileg szankcionaljak a nemszavazast, Del-Amerikaban tobb orszagban is megbuntetnek ha nem szavazol.

reality 2009.06.07. 18:12:05

@jotunder: Mi értelme a kötelező előírásnak, ha nincs szankció?

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 18:23:00

@reality: Látod. Kádár alatt rend volt!
A tegnapi Nemzet lehozta a 85-ös jelentést:
Kádár elvtárs meg Trautmann elvtárs 99,2%-ot aratott, Nyers Rezső meg Havasi bezzeg alig érte el a 98,7-et...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.06.07. 18:25:11

@jotunder:
Istenem, de szánalmas! A picsát kell ezen pattogni. Szijjjjjártó egy ökör.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.06.07. 18:39:50

@Tehetetlen Dodó: Azok már a végidők voltak. Bezzeg 1967-ben 102% volt a HNF nyers eredménye, és ezt le kellett csalni 96%-ra, hogy hihető legyen (a 102% úgy jött ki, hogy pontatlanul állították össze a névjegyzéket, de tkp. aki megjelent, szavazhatott, meg kiállítottak igazolást bárkinek, aki kérte, de nem volt a névjegyzékben).

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 18:46:26

@sün!malac69 a pofon célegyenesében:
a jobbik biztos ünnepelni fog, de kérdés hol: egy budai hotelből hallom, ott lemondták - nem épp korrekt módon, mert már fixálva volt - hogy náluk tartják a bulit, és még nem terjedt el a mozgalomban a lemondás híre, folyamatosan sok jobbikos keresi az elvtársakat az adott hotelben, hiába...
De nekik végül is mindegy, hol basznak be.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.07. 18:59:00

@jotunder: Szép is lenne, ha előírnák, hogy márpedig szavaznom kell. Akkor tényleg el kéne dönteniük, amit így nem:
konzervativok.blogspot.com/2009/06/oly-nehez-valasztas.html

:>

Addig is szerencsére lehet _más_ a politika (így, kisbetűvel) :>

Tehetetlen Dodó 2009.06.07. 19:10:38

@dzsucseharcos: Én 72-ben voltam első választó.
Kerek 100%-os részvétel volt a mi körzetünkben, mert épp katona voltam, és az egész századot kivezényelték a választóhelyiségbe...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 19:15:40

érdekes ez a büntetés dolog nyugaton... mi a bünti ilyenkor?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 19:31:57

mellesleg, a Re(d)dakció felajánl vmit a nyertes(ek)nek?!

IHCS 2009.06.07. 19:46:45

Én spanyolra fogadok.

KK&TT túl sok SZDSZ-es rendezvényt látogatott ,mostanában ezért vízionál 200000+1 szavazatot. Bocsánat 140 000 + 1-et.

betyár (törölt) 2009.06.07. 19:48:06

@TuRuL_2k2:

Ezt én is tudomdomdom, hiszen mindig erre hivatkoznak, miért érkeznek be jóval később a budapesti adatok, mint a kistelepülésekről.
De lássuk be, azért elég érdekes volt 2002-ben, ahogy az adatok változásnak indultak. Ha jól emlékszem, azért azzal a 2. fordulóval,ill. a hivatalos eredményekkel elég sokaknak volt komoly fenntartása. Azért nem teljesen miépes-fasiszta, aki úgy gondolja, hogy a szocik erősen elmentek a böcsület mellett.

Egyébként a komment viccc volt, úgy gondoltam, KK&TT is ezzel poénkodott.

István285 2009.06.07. 22:59:07

Ne örüljünk nagyon, mert Bajnai és kormánya, az mszp és az szdsz még csaknem 1 évig a nyakunkon ül:((( Ezek az utolsó másodpercekig markolják a széküket......

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.06.07. 23:06:47

Mészáros Antónia így szólította Schmitt Pált az imént: Listavezető úr.

Én ilyet még nem hallottam.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.07. 23:11:06

miért, Ildikót meg Teflonarcú asszonyomnak fogja szólítnai...

teemur · http://teemur.blog.hu 2009.06.08. 12:14:20

Hm, akkor most mit nyertem? :-) Örülök, hogy az SZDSZ "ügyeskedéseiben" vetett hitem hamisnak bizonyult, a részvételi arány és a nagy pártok (Fidesz, MSZP, Jobbik) eléggé jól mentek...
süti beállítások módosítása