Beelőzheti a Jobbik az MSZP-t?!
2009. május 22. írta: TuRuL_2k2

Beelőzheti a Jobbik az MSZP-t?!

  Az Indexen jelent meg Beelőzheti a Jobbik az MSZP-t címmel egy írás, ami arról szólt, hogy az MSZP-nél akár még a Jobbik is több szavazatot szerezhet az EP-választáson. A cikk nagyon gyorsan lekerült az Indexről (bár a címlapom még utána is elérhető volt pár percig), de későn: már több másik oldal is átvette, például a Bumm.sk. A sietség érthető, ritkán lő ennyire mellé komoly hírportál, első olvasásra nem is nagyon akartam elhinni.

  A szerző a Véleménybank internetes felmérésére alapozza állításait. Politikabuziként furcsállottam, hogy az életben nem hallottam még e jeles intézményről. Ennek alapján már sejtettem, mennyire lehet reprezentatív az ottani 47,7/19,4/18,9 (Fidesz/Jobbik/MSZP) százalékos szavazati arány, de kíváncsiságból ellátogattam a Véleménybankba, megnézni, kifélék-mifélék. Az impresszumban szereplő nevek nem sokat mondtak, de némi keresgélés után kiderült, hogy Pető Lilla Európai Uniós kutatási szakértő és Schneller Ádám Magyarországi kutatási szakértő is klubnextesek, utóbbi ráadásul a szocialista vezetésű XVIII. kerület egyik önkormányzati cégének felügyelő bizottsági tagja.

  Hogy micsoda a Klub Next? A megboldogult Amőba és a kapcsolat.hu stratégiai partnere, a Táncsics Alapítvány támogatásával.

  (Van ugyan egy minimális esélye egy megkésett lengyelországi forgatókönyvnek, ahol két jobboldali erő verseng egymással az utódpárt romjain, de attól még ez az írás sajnos még felháborítóan dilettáns marad. Egyetlen komoly felmérés sem mérte még a biztos pártválasztók között a Jobbikot 6% fölé, az MSZP-t pedig 18% alá - háromszoros különbség nem olvad el egyik hétről a másikra.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr911137407

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.06.08. 10:41:53

A beelőző Jobbik - mea culpa  Volt egy posztom két hete, ami arról szólt, mennyire komolytalan és megalapozatlan az Index Beelőzheti a Jobbik az MSZP-t című cikke, ami a Véleménybank mérésén alapult. Módszertanilag továbbra is erősen aggályosnak tart…

Trackback: MALAC NEWS 2009.05.22. 17:35:15

Ki legyen a harmadik erő? Mottó: Imádom a negatív kampányt, mert vagy valami disznóságot tudok meg belőle, vagy visszájára sülve a mocskolódók fejére hull vissza... (sün!malac, 2009. május 22.) Horn Gábor a Napkeltében 2009

Trackback: Örülünk, Vincent? 2009.05.22. 15:25:56

Gizmó újságírás Autó elé ugrott a 16 éves lány - nagyon különös az ok... Hírszerző/Gizmodo 2009-05-21 12:43 A 16 éves amerikai lány tettéből tisztán látszanak a prioritások, ugyanis egy iPod-ot mentett meg így. Történt ugyanis, hogy a kütyü az úttestre es…

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.05.22. 15:19:08

Lehet más a Jobbik!Itt lenne már az ideje, hogy az újonnan ringbe szálló kis pártok elgondolkodjanak azon, hogyan tudnának a húsosfazékhoz jutni anélkül, hogy a most is ott zabáló kutyák az orrukba harapnának.Az már látszik, hogy az LMP a kiábrándultak pá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoli29 2009.05.23. 12:27:12

@sün!malac69-nek már csak 16-et kell aludni:

A Morvai-vitát szerintem zárjuk le, mert két külön dologról beszélünk. Te arról, hogy a saját szakmájában milyen eredményeket ért el, amiket nem vitatok, én pedig arról, hogy az elmúlt években milyen megnyilvánulásai voltak, ami miatt én nem örülnék, ha kijutna az EP-be. (ezzel együtt most már több, mint valószínű, hogy kijut).

Az SZDSZ és a Jobbik szélsőséges gondolatait szerintem nem érdemes összehasonlítani, mert más típusúak. Mindkét pártnak vannak olyan elképzelései, amikkel nem tudok azonosulni. A kettő nem zárja ki egymást.

zoli29 2009.05.23. 12:34:06

OFF:

Csak én érzem úgy, hogy ennek semmi visszhangja nem volt a magyar médiában?
http://www.kronika.ro/index.php?action=open&res=28522

Miért??

drkovax 2009.05.23. 12:52:40

@Zoli28: (off)
A mai Magyar Nemzetben, első oldalon ...

zoli29 2009.05.23. 12:56:58

@drkovax:

Igen, azt olvastam, de az elektronikus médiában semmi (gondolom, a Duna TV kivétel, de azt nem néztem).

drkovax 2009.05.23. 13:22:20

@Zoli28: az MNO-n még tegnap szerepelt (meg a hirtv honlapján egy ideig) de nagyon nem néztem körül... index,origo,...-n nem láttam én sem ...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.23. 14:06:16

@Mr Falafel:

"Egyet tudomásul kell venni: aki még 2006-ban is a baloldalra szavazott, abból soha a büdös életben nem lesz jobbikos."

Ez nettó hülyeség! Én magam is ismerek kettőt, aki régen a szocikra dobta, most pedig - elsősorban a cigánybűnözés miatt - már a Jobbikra fog szavazni. Nem mindennel értenek egyet, de azt mondják, ha már lúd (protest), hát legyen kövér.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.23. 14:08:05

@Zoli28:
Miről beszélsz, te kis geciszagú papírzsepkendő? Anyád még a szaros seggedet törölgette, leküzdve az ember természetes undorát a szaról, amikor már kialakultak a világnézeti viszonyok a rendszerváltozás utáni Magyarországon. Morvai Krisztina egyetlen mozdulattal roppantotta ketté a Fidesz gerincét egymaga. 2006-ban egyedüli értelmiségiként vitte nemzetközi színtérre a bolsevista rémuralom visszataszító tetteit. Mi lett Révész Máriusszal, te kis ondóváladék? Inkább beáldozta a Fidesz, egyszerűen levették a címlapról, és ma kopogtató cédulákat gyűjt. Hiába verte meg az ÁVH, simán leírta a pártja. Leírtátok ti is, kis szervilis gecivégek. Egyedül Morvai Krisztina szólalt fel, hogy ez bizony törvényellenes, ez a diktatúra visszatérése. A Fidesz annyit tett, hogy bejelentette, 2010-től övék a hatalom. Egy olyan hatalom és hatalmi morál, amit a kommancsoktól átvesznek. Ez kell neked, te kis majom? Fogalmad sincs semmiről, de baromi határozott vagy, mint a Gábor Dénesen wc-takarítás vizsgán. A szarhoz kibaszottul értesz, mert szar vagy magad is. Te vagy a fideszista jobboldal, te kis pesszáriumhiba? Menj már a picsába! Magyarország többet érdemel!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.23. 14:18:13

@sün!malac69-nek már csak 16-et kell aludni:
Én is ismerek több százezer szadesz-szavazót, aki ma a fideszre szavaz. És?
Volt időszak, amikor a morális kérdések megelőzték a gazdaságit. Most, bár mindenki tudja, hogy morális válságban vagyunk, elsősorban a gazdasági szempontokat tartja szemelőtt. Ahogy Orbán is fogalmazott, Horn idején nem volt kérdés, hogy Magyarország demokratikus úton halad. Ezt írta felül Gyurcsány. Orbán mondta ki, hogy 2002-ig a demokráciát építettük. Tehát Orbán szerint a világnézeti különbözőségek alapvetően demokratikus mederben ütköztek. Ezzel szemben 2002 után a demokratikus mederből kilépett az ország. Ezt Orbán mondja, nem én. Ebből logikusan, vagyis fideszfannak érthetetlenül következik, hogy korábban nem volt gáz baloldalinak lenni, mivel a lényeg, hogy diktatúra helyett demokrciát építettünk. Ma meg azért gáz baloldalinak lenni, mert a baloldal nyíltan rákosista eszméket követ, és ezek szerint is cselekszik. Más kérdés, hogy a baloldal alapvetően helytelen gazdaságpolitikát folytatott világéletében, mivel intézkedéseit rövid távra tervezte.

A KÉRDEZŐBIZTOS 2009.05.23. 14:46:36

@Mr Falafel:

úgy látom

a jobbik a saját szavazóbázisába fog belebukni

gratula

pedig Morvai mond értelmes dolgokat

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.23. 15:31:22

@A KÉRDEZŐBIZTOS:
miről beszélsz, te szellemi éhenkórász? Inkább a szavazósdid eredményét magyarázd meg, hogyan lehet, hogy Kövér, aki egyébként egész normálisan nyilatkozik, és Mikola, aki egy kretén, egyformán áll. Mikola vállalhatatlan egy jobboldali számára, viszont Kövért a bolsevik propaganda állította be rossz fiúként. Akkor most mi van? Szánalmas médiafasszopók vagytok, önálló gondolatok nélkül, he? És a fidesz a választóiba bukott bele kétszer egymás után? Takarodj már, te kis hülye punciseggű, mert megbaszlak!

Google 2009.05.23. 16:04:34

Tudjuk már. Valaki visszaélt a neveddel.
Ez a Gárda nem az a Gárda. És így tovább.
Csiszolódni kell még. Akárcsak a Jobbiknak.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.23. 16:34:29

Azt a tiszaparti sétány legmagasabb fűzfájának kopasz tetejében füttyögő kékpatinás rézkomplex úrangyalát az árok szélén föl s alá sétálva dolgozó édes jó anyjának, hogy a kaporszakállú, oltáron kerékpározó, hónaljmankós kódis húzná belé azt a rézzel kivert, kékeres, méretes, véreres, bikkfabütykös faszát abba a deszkánbaszott félcsöcsű gályarab öreganyjába, aki egy fél banánért járta a gambalungát a Góbi sivatagban a négereknek!

A KÉRDEZŐBIZTOS 2009.05.23. 16:37:47

@sün!malac69-nek már csak 15-et kell aludni:

a góbiban nincsenek is négerek
(hacsak nem importnéger)

irrelevant 2009.05.23. 20:12:40

@Mr Falafel: Projekció? Nem én voltam szoci, hanem te :) Hol itt a projekció?

irrelevant 2009.05.23. 20:19:25

@Mr Falafel: Tényleg úgy káromkodsz, mint egy panellakó szociszavazó proli. A korábbi és a jelenlegi pártodat is egy személyben megtestesíted.

Semmilyen elvakult fidesznyik nincs olyan szánalmas, mint a friss jobbikos proli, aki két éve még Gyurcsánynak hitt. :))))))) A magyar politika vicce vagytok, ami elég szép teljesítmény ebben a mezőnyben :)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.05.23. 20:22:53

@Mr Falafel: Falafel, maga egyre mókásabb és mókásabb. Csak így tovább, kom-mu-nis-ta!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.23. 20:34:18

@Várkapitány:

"a góbiban nincsenek is négerek"

Nem baj, telepítünk!
Kolompár O. lesz a különítmény vezetője!

;o))

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.23. 20:36:51

@elGabor:

Mr falrafel az nbh embere. Zsidózik egy nagyot, aztán lesik, ki csatlakozik rá az ő vágányára. Amint bekapta a hal a csalit, már le is szedték az IP-címét, és holnap már ott is van Szilvásy embere egy nagy fekete autóval...

Jaaa, már nem Szilvásy, hanem Vigyor.... öööö.... nem is.... Ficsor

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.23. 21:50:31

@A KÉRDEZŐBIZTOS:
Szerinted nem tudom, makimajom? Csak így murisabb.

@Google:
Nem, ez most én vagyok. Virtuálisan seggbekúrlak titeket egy kicsit, hogy érezzétek a törődést.

@otvospeter:
Látod, megmondtam, hogy fogalmad sincs, mit jelent a projekció.
Ráadásul soha nem hittem Gyurcsánynak. Az ő megjelenése döbbentett rá, hogy az ÁVH újra átveszi a hatalmat. Segghülye vagy.
@sün!malac69-nek már csak 15-et kell aludni:
Ja, NBH-s vagyok. Majd jól meg lesz baszva te katolikus segged is.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.23. 22:26:15

@Mr Falafel:

De a vazelint te hozod, baszki!:-)))

-----------------------
Turul, ilyen ország nincs, öcsém! Olvass abszurdot:

m69.freeblog.hu/archives/2009/05/23/A_nap_abszurd_storyja/

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.23. 22:27:13

@sün!malac69-nek már csak 15-et kell aludni:

Nem, nem, nem, teljesen rossz vágányon vagy.

Mr Falloszfej egy szerencsétlen sorsú ember szerencsétlen gyerekkorral.

Tudod, amikor az anyja megszülte, már akkor is ilyen visszataszító volt. Ezért anyatej helyett a nagybácsitól más folyékony fehér cuccost kapott.

Ezért lett ilyen. XD

@mindenki

Viccen kívül:

Nyomatékosan kérek mindenkit, hogy ha Mr Falloszfej bárkinek bármit ír, nem válaszoljon rá!

Ha valaki attól érzi jól magát, hogy ilyen trogloida módon viselkedhet, annak az a legjobb szankció, ha mindenki levegőnek nézi!

Van, azt kész. Senkit nem zavar. :)))

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.23. 22:32:44

@mefisto:

Sztem tévedsz. Mr Falrafel jó ember. Van humora, csak olyan különleges fajta. Ilyen színes a világ. Ő néger, aki zsidózik. Mi meg svábok vagyunk, akik cigányoznak.
Hát nem csuda dolog élni? .... és élni hagyni;-))

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.23. 22:42:42

@sün!malac69-nek már csak 15-et kell aludni: Mondtam én egy szóval, hogy bántani akarom? Nem én! Felőlem fotoszintetizálhat tovább, ameddig jól esik neki.

Én mindössze azt mondtam, hogy szerintem felesleges vele kommunikálni. Van az a mondás, hogy "Ne vívj szellempárbajt fegyvertelen emberrel!" :)

cutcopy 2009.05.23. 22:49:39

@Az Olei Hagardom terroristái:

Apjára hivatkozását még elnézem neki, de Ibolykát már nem nagyon..

teknős 2009.05.23. 22:54:51

Azért Morvai Krisztina életútjában továbbra is vannak kérdések.
Pl. hogy a CEDAW-ban mit csinált, azt én eddig csak az ő tálalásában ismerem. Az előadása szerint. Aztán Simek Kitty űgy, én nem tartom egy pozitiv szereplőnek, annak is mekkora média támogatása volt...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.23. 23:07:18

@teknős:

Azért 2006. okt. 23-a kapcsán segített átértékelni a kormány első értékeléseit, és ez már önmagában is van akkora tett, h ne egyoldalúan ítéljük meg a tevékenységét.

cutcopy 2009.05.24. 01:30:23

Morvait mindenképp külön kéne választani a Jobbiktól. Igazi érzelmek által vezérelt nő. Nemrég még egy balliberál médiacézárba volt szerelmes most meg feltehetőleg egy radikálisba.. Inkább úgy látom csak kihasználja őt a párt aminek tudtommal nem is tagja. Szavazataik egyharmadát minimum ő fogja vinni. Szerintem nem is lesz hosszú távú az együttműködésük ha nem jut ki Brüsszelbe. Viszont ha kijut, akkor már az is kérdéses lehet hogy nélküle a Jobbik be jut e jövőre (vagy még idén) a parlamentbe?!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.24. 09:00:43

@cutcopy:

Nagyjából jól látod, de azt rosszul, h nem lesz hosszútávú együttműködés, mert az EP-be jutásuk pacifikálni fog, és a fő cél, a magyar parlamentbe jutás, és nem is akárhogy, hanem e- egy nem is nagyon irreális - 10%-kal.

Cicisleg megjegyzem, h Bp-i forrásaim szerint sok volt kiábrándult mszp-s, akik utálják a zsidókat, ma már a Jobbikhoz pártoltak át. Szóval nem igaz, h a Jobbik a fidesztől viszi a szavazókat, hanem igenis visz az mszp-től is. Azt a réteget, amelyik zsidó- és cigányellenes, és kiábrándult a szocikból. Ezért lesz nehéz majd nekik nem leszalámizódniuk, mert nagyon vegyes összetételű a bázis, amelyik tképpen néhány hívószóra lett jobbikos.

Az is kérdéses, fel tudnak-e mutatni bármiféle szakértelmet, ha majd az egészségügy, gazdaság, stb... kerül szóba egy-egy kampányvitában. Kéne nekik nagyon néhány neves értelmiségi szakértő. Lehet, h vannak is ilyen szimpatizánsok, de részben kivárnak, részben féltik az állásukat egy nyílt bevállalás következményeitől.

Érdekes történet ez a Jobbik.

Aki még nem volt szavazni, szavazzon, mert igen érdekesen alakulnak az eredmények:

malacnews.freeblog.hu/archives/2009/05/22/Ki_legyen_a_harmadik_ero/

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.24. 09:55:46

@mefisto:
Szervezd csak a munkásőrséget, makimajom! És közben vívhatsz "szellempárbajt" is. :-))))

A KÉRDEZŐBIZTOS 2009.05.24. 11:31:51

@sün!malac69-nek már csak 15-et kell aludni:

Ebben az eerdményben semmi meglepő nincs!!!


Gyeretek hozzám szavazni, mindenféle érdekes közügyről (autók, kutyák, politikusok) :D


szavazasblog.blog.hu/

warriorseby 2009.05.24. 12:55:53

Világ életemben fideszes voltam, a mostani a kampányban pedig már jobbikos aktivista. Tisztelem Orbánt, tisztelem Navracsicsot, de elegem van a töketlenkedésből és a szájkaratéból. A 2006-os választást normális kampánnyal meglehetett volna nyerni. Azóta pedig csak nőtt a frusztrációm a Fidesz és bizonyos politikusai irányába. Lassan, de biztosan lettem radikális szavazó. Megjegyezném még, hogy nincs olyan ismerősöm aki mszp-s lett volna és most jobbikra szavazna. Van egy pár szdsz-s, de ők tök hülyék és hallgatnak rám csak azért fognak jobbikra szavazni.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.05.24. 13:20:13

@warriorseby:

Akkor az előzőleg a Fideszt támogattad, amely nem került kormányra, most pedig a Jobbikot támogatod, amely nem fog kormányra kerülni. Ez a dolog mennyiben ível fölfelé?

Francois Pignon 2009.05.24. 13:46:24

@warriorseby:
"elegem van a töketlenkedésből és a szájkaratéból"
Hehe, szájkarate. A Jobbik persze tettekkel bizonyít :DDD
Futja majd többre a masírozásnál? ;)

A 2006-os kampány valóban elég tré volt, de azért van valami báj abban amikor az ugatós kutya kéri számon a harapást ;)

warriorseby 2009.05.24. 13:58:09

De most így is úgy is a Fidesz fog kormányra kerülni. És őszintén mondom annak örülnék a legjobban, ha az új összetételű országgyűlésben csak a Jobbikkal együtt lenne meg a 2/3. Úgy gondolom, hogy ez nem lenne tragédia senkinek sem. Az építőjellegű javaslatokat támogatni fogja a Jobbik ebben biztosak lehettek. Azt az érvelést pedig nem értem, hogy miért csak azt lehetne támogatni aki biztos kormányra fog kerülni??? Vegyünk egy példát: Forma1. Mindig is Ferrari párti voltam, de most gázban vannak. Tehát akkor most a Brawn GP-nek kellene drukkolnom mert ők a legesélyesebbek? Én azt szeretném, ha a Jobbik véghezvinné a programját, de ha nem sikerül legalább a Fideszen keresztül valamennyire érvényesíteni tudná. És különben is miért vagytok ennyire oda a kétpárti demokráciáért?

warriorseby 2009.05.24. 14:04:18

@Francois Pignon: Országgyűlésen kívül elég nehéz tettekkel bizonyítani, de azt mondom, hogy a Gárda pl a jelenlegi gyenge rendőrség és gyenge törvények mellett igenis létjogosultsággal bír főleg vidéken ahol gyakorlatilag rettegésben él a lakosság. Apropó három csapás törvény....támogatnám, de sajnos kimutatták, hogy ha valóban létrejönne, akkor a mai börtönviszonyok között nem lenne hely az újabb "lakóknak" :) :S Persze a börtönhelyzet megint újabb téma lenne, mert most csak cigány rambo képzőnek nevezném a börtönöket, visszatartó erővel nem bírnak.

Francois Pignon 2009.05.24. 14:10:24

@warriorseby: Azt aláírom, hogy Országgyűlésen kívülről nehéz bizonyítani, de az alkotmányos rendünk miatt belülről sem könnyű, kisebbségből ;)

Én nagyon károsnak tartom egyébként, amikor magukat politológusnak meg komolynak beállító emberek is olyan hagymázas elképzelésekkel jönnek, hogy a köztársasági elnöknek el tudná kergetni a kormányt, meg az ellenzék kolletkív lemondással megbuktatná. A józan ésszel hadilábon állnak az ilyen emberek, meg csak heccelik a népet.

A Jobbik meg arra a kutyára emlékeztet engem, aki bátran ugat a kerítés mögül. De ezek a kutyák csendben szoktak maradni, ha véletlenül kiszabadulnak onnan ;)

warriorseby 2009.05.24. 14:10:27

Ja bocs kihagytam valamit. 2006-os kampány...Totálisan téves volt a "Rosszabbul élünk mint négy éve" kampánystratégia. Akkor mint tudjuk még napi szinten nem csapódott le a helytelen gazdaságpolitika. Ezt ugye trükkök százaival és a külföldi hitelekkel tudták elérni. A trükközés még most is megy, de a hiteleket már fukarabban adják és azt is megszabják, hogy mire lehet költeni és mit követelnek érte cserébe. A következő Fidesz kormány amúgy is rohadt szar helyzetben lesz, hiszen 2011-től kezdhetjük visszafizetni pl.: az őszi IMF hitelt is. Csapdában van az ország.

Francois Pignon 2009.05.24. 14:22:19

@warriorseby:
A gyümölcsfákról időnként fogy a cseresznye meg a meggy. Nem jellemző, de előfordul olykor. Ahogy tíz éve vagy húsz éve is.
Tud valaki két gárdistát küldeni, akik őrséget állnának és ezt megakadályoznák? Mert a rendőrség nem tudja, megakadályozni, meg egyébként senki másnak sincs energiája ilyenre.
És ha jönnének gárdisták, alkalmasak a seregélyek ellen is? Mert azok okoznak igazán komoly kárt. ;)))
De most komolyan, mi a tököt tett a gárda, mit tett le az asztalra?

Francois Pignon 2009.05.24. 14:23:20

@warriorseby: A 2006-os Fidesz-kampány totális tévedés volt, ezen nem fogunk összeveszni ;)

warriorseby 2009.05.24. 14:25:16

Biztonságérzetet ad. Baráti társaságok alakulnak ki. Közösség építés. Nem vagyok és nem is leszek gárdista, de szerintem nem gáz. És inkább találkozok össze éjszaka 1000 gárdistával mint akárcsak 2 cigánnyal. Ja már most rasszista vagyok. Bocs.

warriorseby 2009.05.24. 14:28:53

Azért azt, hogy a gyümölcsfákról időnként fogy a cseresznye azt 70-80 éves idős emberektől kérdezd meg falun. Lehet, hogy annyira nem fogják ennyire viccesnek találni a dolgot. Igaz lehet, hogy Neked vagy nekem nem probléma megvenni egy kilo cserit a piacon, de ezzel nem mindenki van így sajnos. Gondolom Te sem tartod természetesnek, hogy cseresznyét a szomszéd kertjéből kell szerezni.

Francois Pignon 2009.05.24. 14:33:32

@warriorseby: Tudod, ezt sok faluban megtették eddig a helyi polgárőrségek is. Mindenféle ideológiai felhang nélkül. Ami miatt egyébként ezek a helyi önszerveződő csoportok ezerszer alkalmasabbak a rendfenntartásra. Mert bárki csatlakozhat politikai meggyőződéstől függetlenül is, és ami a fontosabb: helyiek.
Soha nem fog semmit elérni egy kívülről odavezényelt társaság egy látványos felvonulással. A helyi önszerveződés az, ami valójában tehet valamit. Mert nekik igazán fontos a falujuk biztonsága és nyugalma, és mert bennük jobban meg is bíznak az ott lakók.
A Gárda meg egy politikai akció. A valóságban semmi hatása nincs a közbiztonságra, csak az indulatokat tudják gerjeszteni.
A helyi önszerveződés lehet csak igazi megoldás.

warriorseby 2009.05.24. 14:39:56

Megnézném, hogy tud megfelelően önszerveződni pár idős falusi az újonnan betelepült ereje teljében lévő, fiatal, erős és agresszív cigánysággal szemben.

Francois Pignon 2009.05.24. 14:48:29

@warriorseby: Vannak sajnos elöregedő, elhaló falvak, de nem ez a jellemző. Legalábbis amerre én járok ;) Épp tegnap beszélt erről nagymamám is, mennyi sok ember települ be a falujába, fiatalok, tenniakaró emberek egyébként.
Tudom, nem mindenhol ilyen jó a helyzet, de hidd el, sok faluban éppen jó irányba mennek a dolgok. Ahol van a közelben nagyobb város, márpedig majd mindenhol van, épp a fiatalok bevándorlása jellemző az elmúlt években.

Persze nem mindenhol van így, a hátrányos helyzetű térségekben nagy gáz van, de ott nem csak a falvakban, a városokban is.

warriorseby 2009.05.24. 14:57:34

Rendben, biztos van ilyen is. De inkább nézzük mit mond Szepessy Zsolt, Monok polgármestere.

barikad.hu/node/26744

Francois Pignon 2009.05.24. 15:07:05

@warriorseby: Nézd, tudom hogy vannak nehéz helyzetű térségek, és vannak falvak nagyon cudar helyzetben...
Van olyan, nem mondom hol, hogy én is úgy hajtok át bringával egyik sváb-magyar faluból a másikba, hogy a közbeeső faluban inkább körbe sem pillantok ;) De én azt látom, ez nem országos probléma, hanem helyi. Sok helyen, ott persze annál komolyabb. De ennek megfelelően ezek helyi megoldást kívánnak, ne országos kampányt.
És nem látom a törekvést erre, sehonnan, hogy helyi szinten akarnák kezelni a dolgot.

warriorseby 2009.05.24. 15:15:10

Nem tudom mennyiben helyi szintű a mára már 800.000 fős cigányság kérdése. Lépni kellene, nem holnap, hanem már ma, minél előbb!!!!!

teknős 2009.05.24. 17:01:01

@warriorseby: Gyere le vidékre. Itt mi ismerjük egymást. Nagyon pontosan tudjuk, hogy a szocik - és nem is a szavazók, hanem kifejezetten az emeszpés holdudvar - csatlakoztak a Jobbikhoz, és éppen azokat szorítják ki onnan, akikben volt valami becsület és tisztesség.

De mivel Jobbikosnak lenni, nem ész, hanem hit kérdése, ezért tudom, hogy semmilyen bizonyíték sem elfogadható, ami a Jobbik ellen szól...

teknős 2009.05.24. 17:07:07

@warriorseby: Az pedig kifejezetten halott ötlet, hogy a Jobbikkal együtt megszerzett 2/3 ér valamit. Semmit.

A Fidesznek nem lehet és valószínűleg nem is élne vele, hogy magára húzzon egy rasszista és teljesen szalonképtelen formációt.
Szóval jó lenne, ha felfognátok: A Jobbik az emeszpé érdeke és nem a Fideszé. Nem szövetséges, hanem ellenség.

Az ostobaság pedig nem érdem. Nem veszitek észre, vagy inkább nem akarjátok észrevenni, hogy az a NAGY IGAZSÁG, amit annyira kedveltek a Jobbikban, csak egy eszköz a balliberélis oldal kezében.

warriorseby 2009.05.24. 17:57:20

Igazad van inkább 72 órás ultimátum Viktornak fogok hinni. Volt olyan, de a bizalom elszállt 2006 őszén.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.24. 18:26:11

@teknős:
Az ostobaság nálad tényleg nem érdem, hanem születési előjog.
Áruld már el, te debil, hogy miként akadályozza a meg a Fidesz, hogy a Jobbik egy elfogadható fideszes törvényjavaslatot megszavazzon? Feláll a fideszes házelnök, és bejelenti, hogy rossz szavazás történt, ezért újra szavaznak, és a Fidesz szándékosan saját maga ellen szavaz, hogy ne kelljen együttszavaznia a Jobikkal? Vagy nem is lesz szavazás, csak Navracsics bejelenti, hogy benyújtanánk ilyen és ilyen törvényjavaslatot, amely nagy mértékben javítaná az ország és lakosságának helyzetét, de nem tesszük, mert a Jobbik biztos megszavazná? Hogy a kurvaanyádba tudsz ennyire setét lenni?

teknős 2009.05.24. 21:17:23

@Mr Falafel: Tudod, vannak olyanok, akik mielőtt lehülyéznek valakit megpróbálják megérteni, hogy mit mond. Sajnos neked ezt a feladatot nem sikerült abszolválnod. Az én mondókám warriorseby arra a kijelentésére volt válasz, hogy ha a Fidesz csak a Jobbikkal lenne képes a kétharmadra!
Hogy te is megértsd: 2/3-os törvényt nem szokás "csak úgy" benyújtani. Ha nincs az egyetlen pártnak kétharmada, akkor egyeztet, nagyokos és csak azután fogja benyújtani a törvényjavaslatot, ha esély van rá, hogy valaki rajta kívül megszavazza.
Mivel a Jobbik teljesen szalonképtelen, ezért nem lenne politikailag elfogadható, ha az ő támogatásukkal érné el, amit akar.

Az, kedves nagyképességű szoci barátom, hogy egy lyan törvényt, ami szimplán a kormányzóképessége okán megszavaz, az senkit nem érdekel. Bár a Jobbik igen szavazata itt is olyan lenne, mint Piszkos Fred szeretete... Már ha feltételezni lehet rólad, hogy ismered Rejtő klasszikusát...

teknős 2009.05.24. 21:25:13

@Mr Falafel: Nehogy megzavarjon a felfogásban a szar billentyűzetem: egy o és egy t betű kimaradt:
egy olyan törvényt, amit szimplán a kormányzóképessége okán megszavaz

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.24. 21:44:18

@teknős:
Látom, te nem csak megjátszod a hülyét, hanem tényleg az is vagy. Bizonyára azt képzeled, ha jelest kaptál a gábordénesen "Hogyan nyaljunk segget százhúszadik senkiként egy multinál" tantárgyból, már értesz a joghoz is, hát ki kell ábrándítsalak. Idézd már a jogszabályt, hogy 2/3-os törvényjavaslat benyújtása előtt egyeztetni kell! Minek? Kialakult erőviszonyok vannak 15 éve, te kripli. Mindenki tudja, hogy x párt hogyan szavaz majd. A Fidesz eredményeket akar, és ehhez 2/3-os törvényeket, sőt Alkotmányt kell módosítania. Pont le fogja szarni, hogy éppen a Jobbiktól jön a segítség. Vagyis egy baszott nagyot fossant a fejedre, aluliskolázott, nyáladzó szervilista pöcs.

teknős 2009.05.24. 21:53:35

@sün!malac69-nek már csak 14-et kell aludni: Vagy csak egy olyan telitalálat helyezkedés volt, mint annak idején az árpádsávos zászló.
Ez utóbbira már senki sem emlékszik, hogy 1992-ben Szabó Alberték kezdtek vele vonulgatni. érdekes, hogy a történelmi zászlók közül nem a máriás, vagy 48-as zászlók jelentek meg a jobboldali tüntetéseken, hanem az, amelyik nagyon hasonlít a nyilasok jelképéhez.

teknős 2009.05.24. 22:03:18

@Mr Falafel: Csak értelmes emberekkel szoktam vitatkozni jövőben történő dolgok alakulásáróll. Azt egyenlőre nem tudom eldönteni, hgy nem ismered, vagy nem érted Rejtőt, de maradjunk annyiban, hogy a véleményem szerint a Fidesz nem fogja elfogadni a Jobbik 2/3-os segítségét.

Természetesen egy széljobbos, főképpen, ha szociból vedlett azzá, nem tudja magát túltenni azon, hogy valaki nem ért vele egyet, mert nála van az IGAZSÁG.

Köszönöm, pöcs még nem voltam. Tetszik.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.24. 22:16:07

@teknős:
Egyetlen Rejtőt sem olvastam, és soha nem is fogok. Az értelem felpiszkálásában azonos szinten van Karl May-jal. A kettő közül én az utóbbit választottam. 16 évesen már túl voltam Balzac életművén, és kritikailag illettem Stendhal-t. Huszonévesen már csak Lázár Ervin érdekelt, mint magyar szerző, mivel pihentető volt Nietzsche és Platon mellett. Később már csak tudományos értékű munkákat olvastam, vagy sci-fi-t. Rejtő kimaradt. Egyetlen művét láttam megfilmesítve Bujtor által. Szar volt.
A joghoz meg értek, mivel én, veled ellentétben, remek pedigrével bírok. Arról nem szólva, hogy soha nem voltam egyetlen pártnak sem a szavazója. Leginkább valami ellen szavaztam. Utoljára az Ultravoxért rajongtam középiskolában. Most a Jobbikra szavazok, mert legtávolabb áll a judeobolswevik ideológiától. Ha bejutnak, és szarok lesznek, majd ellenük szavazok. Nem érdekelnek a politikai ideológiák. Az ilyesmire aluliskolázott tahók buknak, mint te.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.24. 22:19:22

@teknős:

vagy talán mert a címerpajzsunk felét az árpádsáv díszíti

ugyan miféle releváns kapcsolatot szimbolizálna az 1100 éves nemzeti történelem összesége és a konkrét jelen közt egy anjouliliomos vagy máriás vagy 48as zászló, hm?

az szuper ha a fröcsögők mellett más ökrök meg elkezdik a paranoiát - csak gartulálni tudok

teknős 2009.05.24. 22:31:26

@Az Olei Hagardom terroristái: Mesélj, mi volt az apropója, amiért az árpádsávost az utcára kellett vinni! Mit jelképez ma az utcán az árpádsá? Mi az apropója?

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.24. 22:40:38

@teknős:

jahahaaj, egyik elborult után a másik

a hivatalos trikolor egyszerűen nem elég határozott kifejezője a jelen hatalommal való szembenállásnak

de egy rettegő ezt úgyse nagyon érti, nem is akarja, inkább a saját rettegése iagzolását igyekszik megtalálni

teknős 2009.05.24. 22:40:56

@Mr Falafel: Sohasem beszéltem jogról. Politikáról beszéltem.
Mivel láttam már 70 -es IQ-jú jogászt, elmagyarázom. Különbség van a kell és a lehet között.
Nem állítottam, hogy kell, hanem, hogy az a véleményem, hogyha nincs meg a kétharmad a Fidesznek, akkor nem fogja igénybe vennni a Jobbik segítségét. A Jobbik segítsége ugyanis épp olyan, mint Piszkos Fred szeretete: öl, butít és nyomorba dönt.

Az emeszpés rajongás alatt még érdekeltek a judeobolsevik ideológiák? Érted egyáltalán, hogy mit jelent a pedigré?
vagy lepöcsözni a másikat az hozzátartozik a pedigrédhez?

teknős 2009.05.24. 22:45:36

@Az Olei Hagardom terroristái: Mitől lett az a jelenlegi hatalom elleni ellenállás 1992-ben? Valami történet, hogy valaki a szívére szorított árpádsávval halt meg a hatalom elleni tűzharcban vagy valami logikus és érthető sztori?
Elborult lennék? Szerintem éppen arra kívánom felhívni a figyelmet, hogy jól megkomponáltan szívatják a jobboldalt az árpádsávval. A 48-as honvédzászlóknak sokkal több köze van az ellenálláshoz, mint az Árpádházi királyok történelmi címeréhez, DE az nem keverhető össze a nyilas jelképekkel.

teknős 2009.05.24. 22:54:14

@Mr Falafel: Karl May és Rejtő összehasonlításában sem értünk egyet. Rejtő egyszerűen jó, mert zseniálisan használja a magyar nyelvet. Karl May-ról nem tudtam, hogy tud magyarul. Én nem találtam annak idején másnak, mint könnyű ifjusági olvasmánynak. Még senkitől sem hallottam, hogy Karl May -t és Rejtőt hasolította volna össze, de nem végeztem humán tanulmányokat. Igaz, Gábor Dénest sem... Lehet, hogy tényleg bunkó vagyok. Majd igyekszem felnőni a pedigrédhez és használni az irodalmi pöcs kifejezést!

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.24. 23:06:30

@teknős:

és mit akarsz 92vel? hm? szabóalbertezni? szalonnácizni egy kicsit?
akkor már legyen rögtön 44, úgyis az a lényeg, ugye?

No de azért ez így mégis elég önkényes szemezgetése a történelemi dátumoknak, eseményeknek,

NEM?

ostoba paranoid


a most hivatalos trikolor is megfordult mélatlan csoporok kezében

az árpádsáv meg végigkíséri a teljes 1100 évünket - ha az épp aktuális, nem idegen, hanem belülről származó hatalommal szembeni totális elutasítást akarod megfogalmazni, akkor egyúttal a nemzeti mivolt megjelenítésének is ott van a kényszere: erre pedig a teljes 1100 évet képviselő szimbólum a kézenfekvő

nem idegen dragonyosok vannak itt hogy 48at kelejen elővenni
nem is a törökök, hogy Máriát kelljen vállra venni


de te csak rettegjél ostoba paranoid

teknős 2009.05.24. 23:26:45

@Az Olei Hagardom terroristái: Önkényes szemezgetésről beszélsz? Akkor miért nem a hármashalom? Az is rajta van a címerpajzson. Vagy miért nem szerepel rajta a címerpajzs? Miért csak egy részlete?

Egyetértek, tényleg dühítő, hogy így megvezettek bennünket ezzel az árpádsávval és azt is elhiszem, hogy nehéz beismerni, mert tetszett, nekem is, hogy nem tetszik a hatalomnak. Én is éppúgy éreztem, ahogy te, hogy kifejez valamit.

De ez egy szépen megásott csapda és amíg be nem látjuk, addig benne fogunk csücsülni.
Tudod, ha észreveszed, hogy döglött lovon ülsz, szállj le róla!Akkor is ha nehéz.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.24. 23:53:26

@teknős:

ez a hozzállás csak arra jó,

hogy az árpádsáv megmaradjon a 2 vh eseményeibe süllyedten

nem az árpádsávot, hanem az elborult agyú barmokat kell félreállítani, a gyűlöletre meg rettegésre uszítót is

teknős 2009.05.25. 00:12:35

@Az Olei Hagardom terroristái: Éppen ellenkezőleg. Szabóék éppen azt akarták, hogy a nyilas jelkép egybeforrjon az árpádsávval. Hiszen te magad sem tudod elmondani, hogy most miért is használjuk az árpádsávost.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.25. 00:41:16

@teknős:
"magad sem tudod elmondani"

Fentebb épp megtettem:
elmondtam, hogy milyen szimbolikával működik az árpádsáv.

Akik meg rettegni akarnak, azok úgyis keresnek rá indokot: ha nem az árpádsávot, akkor turult, ha nem turult, akkor majd mást - ahogy erre szintén utaltam.

warriorseby 2009.05.25. 00:59:47

@teknős: A Jobbik szalonképtelen párt? Ezt kitől hallottad? Kálmán Olga, Deutsch Tompi vagy Gusztos mondta neked? Mitől számít valamelyik párt szalonképesnek? Attól, hogy Brüsszel vagy Tel-Aviv seggét nyalja? Gyurcsány, Bajnai vagy az MSZP talán szalonképes? Az SZDSZ SZALONKÉPES???!!!! Milyen mérce alapján szalonképes valaki? Magyarázatot légysziiii

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.25. 05:19:49

@warriorseby:

A stílus alapján. Szalonképessé a stílus tesz.
Az SzDSzről, MSzPről rengeteg mindnet el lehet mondani, de olyan magyarozást még nem hallhattál tőlük, mint amilyen zsidózás, cigányozás jobbikos körökben dívik.


A jobbikosok azt hiszik, hogy ők az autentikus, originál magyarok, és ezért azt hiszik, az őket érő kritika (legyen igaz vagy hamis) magyar mivoltukban bírálja őket, illetve a magyarságot kollektíve bírálja - hát pedig nem. Az a baj, hogy maga a jobbikos tábor is nagyon szépen hozza azt a sztereotípiát, amit az ellenfeleik szeretnének róluk megjeleníteni. Jórészük nem észből, hanem indulatból cselekszik, és a száját is indulatból járatja, gondolkodás helyett. Ráadásul ez az indulat düh, harag, gyűlölet - amiről saját maguk tévesen azt hiszik, hogy a haza- és magyarságszeretetről szólnak. Ugyan hogy lehetne gyűlölettel, dühhel szeretni?

És erre a dühre, gyűlöletre rengeteg energia is elmegy ám. Lehet demokratikus módon tiltakozni, elelnállni, meg lehet harcolni. Ha az előbbit választjátok, akkor felesleges véres szájal hörögni, mert semi hitele nem lesz az egyébként demokratikus módon folytatott tiltakozásnak és az egyetlent vesztitek el, ami az ilyen módszernek hitelt adhat: a tömegek támogatását - ugyanis ettől demokratikus. A harchoz meg úgy tűnik, a jobbikosoknak sem fűlik a foga, csak a hőzöngés van, ami pedig önmagában teljesen felesleges.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.25. 07:24:40

@teknős:
Rejtőről kár vitatkoznunk. Abszolút ízlés dolga. Azonban az országgyűlés működése más tészta. Az ugyan köthető a politikához, mivel a politikai elit működik benne, csak nem "politikairend", hanem a Magyar Köztársaság jogrendje alapján. Számtalanszor elmondtam már: nem a politikának van társadalma, hanem a táradalomnak politikája. Sajnos az egyetemeken kontrollálhatatlanul sok politológust képezgettek. Megteremtették a lehetőségét, hogy bármilyen hülyét felvehessenek erre a szakra. A politológus pont olyan, mint az informatikus. Gondolom, ezzel mindent elmondtam.
A parlamentben nem a politológia szabályait követik (szerintem olyan nincs is), hanem a jog adta lehetőségeket használják ki. Éppen ezért, ha a Fidesz olyan döntést hoz, amelynek megvalósítását stratégiailag elengedhetetlennek tartja, és ez a döntés 2/3-os jogszabályt érint, egészen biztos, hogy jogtechnikai kérdésként fogja kezelni, hogy a Jobbik velük szavaz. Hogy ez őt politikailag kompromittálja, abban egyetértünk. Prüszkölni is fognak, de a szekeret ki kell mozdítani a gödörből, amibe a komcsik vezették. Abban is egyetértünk, hogy az informatikusok és politológusok után mindjárt a jogászok következnek az intellektuális deficit-listán.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.25. 07:31:58

@Az Olei Hagardom terroristái:
Mondtam már, hogy hülye vagy?
Figyeled azért a Fidesz kommunikációját? Szerinted mit jelent, hogy Magyarország a magyaroké? A kurvaanydért nem tanultál még meg szöveget érteni, te makimajom?
A Fidesz és a Jobbik pontosan ugyanazt mondja, csak a jobbik nem disztingvál. Az "Ön mentálisan mérsékelt teljesítményt nyújt" vagy "te segghülye vagy" mondatok között lehet különbésget tenni, de ettől még jelentéstanilag azonos tartalmat hordoz.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.25. 08:01:47

@Az Olei Hagardom terroristái:
"Figyeled azért a Fidesz kommunikációját? Szerinted mit jelent, hogy Magyarország a magyaroké?" - Ez annyit jelent, hogy a Fidesz kommunikációját kéne összevetned a Jobbikéval. Gondolok itt olyanra, hogy értelmezd a "visszafoglaljuk a hazánkat" Orbán-mondatot.

teknős 2009.05.25. 08:43:53

@warriorseby: Látod, ezt bírom bennetek! Soha sem tudjátok magatokat megítélni csak viszonyítani valakihez. Az, hogy milyen az SZDSZ miben változtatja meg a Jobbikot önmagát? Nincs programotok, nem vagytok sem szélsőséges, sem radikális párt, mert ezekkel lehetne kezdeni valamit. Csak és kizárólag a rasszista az egyetlen dolog, ami biztos a Jobbikról.
Hiába áltatjátok magatokat, azért vagytok kitalálva, hogy megakadályozzátok a polgári középosztályt abban, hogy kormányt alakítson. Ezért van tele a Jobbik Falafelekkel, akik emeszpésből vedlettek Jobbikossá. Ugyanaz a célotok, mint az emeszpének.
A Jobbik addig valami, ameddig az emeszpoé érdeke megkívánja. Amint nem lesz érdek, úgy fog benneteket az emeszpé lehúzni a süllyesztőbe. ( Nem írom, hogy a klotyóba, mert nem vagyok pedigrés

teknős 2009.05.25. 08:55:57

@Mr Falafel: Nyilván a joghoz is éppen annyit értesz, mint az informatikához! Valahol hallottad, hogy szar a Gábor Dénes és ettől máris informatikai szakember vagy! Mert jobb a pedigréd.
Illesz a Jobbikba. Kétféle ember van. A Jobbikos, aki tökéletes és a nem jobbikos, aki az ellenség..
Rejtőről pedig veled nem lehet vitatkozni, hiszen te nem ismered. Ennek ellenére a pedigréd feljogosít rá, hogy összehasonlítsd. Tényleg értékelem az ilyen pedigréket!
Szánalmas a próbálkozásod, hogy megpróbáld utólag megmagyarázni azt, amit elsőre nem fogtál fel!

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.25. 09:05:30

@Mr Falafel:

Nem a Jobbik Magyarország a magyaroké! mondatával önmagában van gondom. Hanem az e körüli a szimpatizánsaik szájából elhangzó hőzöngéskörítéssel. És aztán eme körítés ad az eredeti mondatnak is rossz ízt.

Ahogy már előbb is mondtam: a stílus.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.25. 11:33:49

@teknős:
Igen, biboldó, a joghoz is értek és az informatikához is. Anno 120 ponttal, vagyis maximális pontszámmal felvételiztem prog.mat szakra. Akkoriban 120 pont volt a maximum. Volt annyi intelligenciám, hogy belássam, engem ez nem érdekel, így két év ingázás után az ETLE-BTK-n maradtam, és azt fejeztem be, ahová szintén maximum pontszámmal felvételiztem. Mivel az adataimat korábban közöltem, állításaim visszaellenőrizhetők. A jogi diplomámra nem vagyok különösebben büszke. Csupán azért iratkoztam be két diploma után, hogy képben legyek a magyarországi demokrácia megszűnésének folyamatait illetően. Kétségem sincs afelől, hogy az USA-Izrael utralta ENSZ, azaz a nemzetközi egyezményekben rögzített kritériumok szerint a világ alapvetően a demokráciától elforduló tendenciát mutat. Miután nálunk az ÁVH-s felmenők ivadékai kerültek hatalomra, az általános jogelvek, amelyeket Alkotmányban és nemzetközi szerződésekben szokás rögzíteni, nálunk jobban sérülnek, mint más országokban. Az életben maradásunk záloga, hogy a jelenlegi rezsimet elszántan, a külföldi manipulált vélményekkel nem törődve eltöröljük, és prominenseit, az USA-Izrael metodika szerint megbüntessük. Példa: FélBarack Obama szerint a világ legszigorúbb börtönében tartott terrorista-jelöltek nem veszélyesek, tehát mi, magyarok fogadjuk őket jó szívvel. Aki nem veszélyes, az miért van a világ legszigorúbb fogolytáborában? Vagy az USA egy vérdiktatórikus, antihumánus képződmény, vagy hazudnak, ami semmivel sem jobb, azaz ballib. Ha lenne olyan párt, amelyik a jelenlegi baloldali vezetés kivégzését ígérné, én, mint a demokrácia legfőbb híve, rájuk szavaznék. A mismásoló, felmentő, róla nem beszélő, annyiban hagyó pártok léte a magyar állam sírásói, bármilyen szépen szónokolnak is.
Rejtőt, mint tartalmas olvasmányt aposztrofálni nagy fokú filoszemitizmust előfeltételez. Ennek ellenére elfogadom mások ízlését. Legyen nekik, nektek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.25. 11:35:49

@Az Olei Hagardom terroristái:
Ne erőlködj tovább, már tisztában vagyok vele, hogy a mélylibbancs Teknős ötvenszer értelmesebb nálad. Olyan bizonyítást erőltetsz, amit mindenki tud: a jobboldalon is vannak segghülyék. Íme te!

Ferdinand Navarra 2009.05.25. 13:56:43

Csak ne kellett volna 92-ben 30 ezres nemzeti tömeggel együtt skandálni, hogy:

"Magyar faló BALÓ", illetve "Juszt se BALÓ".

Ez a név. Úgy tűnik, mégis a Fideszhez kebleihez lök.

Google 2009.05.25. 14:35:54

Ahogyan Révész Máriusz 2006 október 23-án rosszkor volt rossz helyen, úgy Morvai Krisztina jókor volt jó helyen.
Addig szavát sem lehetett hallani, Balónéként élte életét. Nem tudta, mekkora nagy magyar, azt sem, hogy kortársai, netán barátai, ismerősei szétprivatizélték az országot.
Még 2008-ban is azt mondta Pörzsének, politikai szerepet egyik pártnál sem vállal. Csaknem szakértő ő is? Büntető szakértő.
Egyébként össze kell hasonlítani a Jobbik és az MSZP mondanivalóját, híveinek véleményét. Nagy a hasonlóság. Kedvenc színük is a piros. Igaz, egyikük csíkosan szereti.
A trikolor már nem elég.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.25. 14:47:56

@Google:
Nem hiszem el, hogy 20 éve nem ismerték a kottont! Apád tanyán nőtt fel?
Morvai már akkor elismert nemzetközi jogvédő volt, amikor te még a homokozóban az orrodból kitúrt fikát eszegetted átszellemülten. Hogy te nem hallottad a szavát, az nyilvánvaló, mert a Minimaxon nem adják.
Egyébként össze kell hasonlítani a te értelmi szintedet és egy nyomorult cestodáét. Nincs hasonlóság. A galandféreg hozzád képest akadémikus.

teknős 2009.05.25. 15:54:07

@Mr Falafel: 120 pont helyett miért nem a programozás szigorlatod eredményével kérkedsz?
A saját lúzerségedet nehéz bevallani, sokkal egyszerűbb mindent a zsidókra kenni.
Azért is kell leírnod, hogy mekkora pedigréd van, mert másokkal ellentétben ez rajtad nem látszik. Könnyen összekeverhető vagy az általános iskolás Jobbik aktivistákkal, akiknél a tudatlanság életkori sajátosság.
Sehol sem állítottam, hogy Rejtő tartalmas olvasmány lenne. Egy programozó matematikus nem keverné össze a zseniális magyar nyelv használatot a tartalommal. Szóval valószínűleg te ott finoman szólva nem alkothattál maradandót...

Google 2009.05.25. 16:09:59

@Mr Falafel:
Az MSZP/Jobbiknak van valami baja azokkal, akiknek az apja, vagy akár saját maguk tanyán nőttek fel? Nem szeretik talán a mucsaiakat? Miért akarják akkor megvédeni őket, Szóban.
Szigetvári Viktorral ne tévessz össze, kérlek, őt inspirálja a orrtúrás. Eredményesebb a kampánya, a kabinetje stb.
Ami a Minimaxot illeti, inkább az, mint a kirekesztő Balóné Morvai. Ott a rajzfilmek bárkinek szólnak. Nincsenek maguk/magunkfajták, és a Minimax mindenkié.
Egyébként nem kellene az energiádat egy hozzám hasonló csökkent értelmi képességű halandóra pazarolnod; kárba vész.
És még Rejtőt is szeretem. Mert a humornál nagyobb adomány nincs, de ezt gondolom, minden jobbikos/emeszpés gyakorlatból tudja. További jó szórakozást!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.25. 17:32:11

@teknős:
Én még turbo-pascalt tanultam, a C csak később jött. Mint írtam, nem fejeztem be műszaki tanulmányaimat, mert nem bírtam a két egyetemet egyszerre. Melóznom kellett az éjszakában, mivel nuku szülői segítség. Így bölcsész maradtam. Emberkutató lettem, ezért perverz vágyat érzek, hogy az olyan szembeötlő aberrációkat, mint te is vagy, élve felboncoljam.
Próbáltalak rávezetni arra, hogy nekem Karl May, illetve a magyar fordítás szófordulatai jelentették azt, amit neked Rejtő. 12-13 éves voltam amikor olvastam. Továbbá az, hogy én mit tartok tartalmasnak, te nem tudhatod, de főleg nincs matematikai relevanciája. Amennyiben egy mű olvasása élményt jelent, nem szégyen azt állítani, hogy tartalmasnak találtad. A tartalom adja esztétikai élményt, az olvasás élvezetét. Azért, hogy velem vitázhass, ne add fel Rejtőt, illetve az esztétikai élményt, amit a könyveitől kaptál. Mindazoknak, akik Rejtőt szeretik, nyilván azért éreznek így, mert esztétikai élményhez jutottak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.25. 17:34:45

@Google:
Attól tartok, te a humort akkor sem ismernéd fel, ha tök meztelenül elmenne melletted, seggében egy pávatollal, és harsányan énekelné, hogy "én vagyok a Humor".

Google 2009.05.25. 18:09:34

@Mr Falafel:

Miért menne el mellettem "tök meztelenül"? Legalább egy gárdista rucit kapjon magára, ha már tellett nekik rá.

teknős 2009.05.25. 23:01:09

@Mr Falafel: Emberkutató! Tudod, azoknak, akiknek ment a prgramozás, azok meg bírtak élni szimplán abból, amit az egyetemen tanultak. De ez a magadfajta idiótáknak nem sikerült. A magunkfajtáknak meg igen! :))) Lúzer vagy, emberkutatókám. Ezért vagy Jobbikos.

Alfőmérnök 2009.05.25. 23:16:59

@teknős:
Bocs, hogy beleszólok a magas szintű diskurzusotokba.
De a te barátod, REF, az nem volt Jobbikos?

Amúgy nehogy azt hidd, hogy a humán tudományokat is csak lúzer szinten lehet művelni. Valószínűleg többen elvégzik segghülyén is a bölcsésszakokat, mint a reált, de azért kíváncsi volnék a végzett progmatosok közül hányan tudnák mondjuk Gadamer vagy Derrida faszságait értelmesen megcáfolni. Attól tartok egy mukkot sem értenének belőle.

teknős 2009.05.25. 23:50:39

@Alfőmérnök: Nem akarom én bántani a humán értelmiségieket, sőt. Csak amikor valaki ilyen szinten kérkedik a pedigréjével, ott általában az van, hogy igen keservesen jött össze a diploma. Az igazán jó jgásznak van vitakultúrája, ami Falafelról nem mondható el, így igen elégedett lehet magával, hogy kiszenvedte a diplomáját.

REF nem volt Jobbikos. Sok minden volt , de Jobbikos nem igazán. Bár az igaz, hogy Vona Szurdokpüspökiben tőle és vele ment a helyi alapszervezet és helyi gárda alakulására.
Mi a Jobbik.NET kapcsán ismertük már Vonát 2002 óta. Nagyon sajnálom, hogy az enyészeté lett egy vele 2002-ben készített interjú. Az akkor még tiszta és feltörekvő politikusról.

Én nem csak vélelmezem, hogy Vona "megváltozott", hanem tudom is. Elég volt néhány keresztkérdés, hogy képbe legyünk.

Edu latin volt. A dél-amerikaiak nem mondanak nemet semmire.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.26. 07:28:13

@teknős:
Mit programozol, Teknőc? A kétbites agyadat? Amikor én jártam egyetemre, akkoriban kezdték bevezetni a felvételi nélküli bejutást egyetemekre. Kizárólag műszaki karokon/szakokon. Bevezették továbbá az egyetemi kar/szak főiskolai változatát, amit egységesen "inforamtika" névvel neveztek. Ezekre a helyekre mentek tanulni a selejtek, akik egy felvételin elcsúsztak volna, mert "hozott pont" tekintetében is szarul álltak. Tiszta cink, hogy kettes-hármas középiskolai tanulókból lettek a mérnökök. Hozzánk, az ELTE-BTK-ra csupán maximális 120 ponttal vettek fel. Amikor én felvételiztem, már az első szóbeli napon megvolt a felvehető 18 fő. Az öt év alatt a tanulmányi átlagunk 4,75 körül volt végig. Szóval nekem a felvételi nélküli karokon végző közepes tanulók ne pattogjanak.

teknős 2009.05.26. 13:28:59

@Mr Falafel:

Emberkutatókám, a humán tudásod se ér semmit.

Látod ebben egyértünk. Az évfolyamom mindössze 10 %-a került be a felsőoktatásba,kisfiam.

Nem programozok. Kiöregedtem belőle. Látom azért nem esett annyit a színvonal, hogy belőled mérnök lehessen...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.26. 13:40:55

@teknős:
Még egy utolsót fikázok én is, de aztán maradjunk annyiban, hogy egymás szarozása nem olyan nagy buli. Nem azért hagytam ott a progmat szakot, mert megbuktam, hanem azért, mert nem bírtam éjszakázás mellett két egyetemet. Akkor úgy véltem, hogy később majd folytatom azt is. Aztán eltelt a két év, amennyi halasztást engedtek, csak akkor már más preferenciák mentén döntöttem. Közben olyan új távlatok nyíltak meg, amelyek más irányba tereltek. Megmaradt a 4 lezárt félévem, három abszolvált szigorlattal. Mondhatnám, hogy elfecsérelt idő volt, de nem igaz. Annyira elég, hogy máig javítom az ismerősem számítógépeit. Ami nem nagy érdem, de engem szórakoztat.
Amennyiben azt hozod fel nekem, hogy PhD-vel és egy vagon diplomával a hátam mögött nem lettem tudományos munkatárs, úgy vállalom, a humán tudásom sem ér semmit. Mert minek tanul az ember, ha a megszerzett tudást nem alkalmazza, vagy adja tovább? Nos, erre volna válaszom, de inkább csipkelődöm, bosszantok másokat. Ez is szórakoztat. Biztos perverz vagyok. :-))
süti beállítások módosítása