Ugye mindenki emlékszik még az MSZP őszi, nagy sikerű Beindultunk kampányára? Néhány nap után levették a köztéri plakátokat, még az online anyagokat is leradírozták. De nem adják fel, küzdenek, mint disznó a jégen.
Most azt hirdetik, hogy újult erővel veszik fel a harcot a válság/nácik ellen (köszönjük, Doomhammer). A hirdetések láttán az első reakciója mindenkinek az, hogy a látványvilág a '70-es évekre emlékezteti, no meg a Népszavára. Könnyen lehet, hogy ez is a cél, és a párt a klasszikus Mikor volt jobb fiatalnak lenni? húrok pengetésétől reméli néhány régi szavazója aktivizálását. A kampány online része kifejezetten előkészítetlennek tűnik: az ujulterovel.hu domain regisztrációja csak néhány nap múlva zárul le, az ujulterovel.com pedig fejlesztés alatt.
Maga a weboldal is nagyon gagyi, rendes ember nem ágyaz hosszabb szöveges tartalmat flashbe. Pláne nem 15-20 fokkal elforgatott, lila betűkkel, hogy a lehető legjobban megnehezítség azok dolgát, akik el is szeretnék olvasni. Abban igazuk van, hogy sokat nem veszít, aki épp csak rápillant, a szokásos nincs vesztegetni való időnk mantra, nagyon alacsony nívójú kivitelezésben. Meg egy elnagyolt meghívó május 1-jére a Városligetbe, amiből az sem derül ki, hogy a szakértői kormány feje ott lesz-e a pártrendezvényen. De megnyugodhatunk: ott lesz. És most énekeljük el mindannyian, közös összefogással az Internacionálét!