199.999
2009. február 19. írta: nénike

199.999

 Szabad vagyok és demokrata, az SZDSZ-es politikát azonban 1993 óta kozmopolita, kényeskedő nyálverésnek tartom. Mert más felfogásban élem meg magyarságom és az egyházak demonstratív alázása sem kenyerem. Néha ugyan eljátszom a gondolattal, hogy Gusztos Péterrel közösen szippantom összecsavart húszezressel az üvegasztalon heverő Voksán Virág köldökéből a Meggy Márkát, de nem kürtölöm világgá, hogy ehhez jogom van.
Kezdetben Kóka János, egy ideje Fodor Gábor levelezőpartnere vagyok, ami annyit tesz, hogy kb. havonta e-mailt küldenek arról, hogy hogyan lehet segget nyalni a nyelv odaérintése nélkül.

  Láthatóan lényegesen kevesebb szállal kötődöm az SZDSZ-hez, mint Hodosán Róza, most – valami azt súgja – mégis a segítségemet kérik. 200 ezer emberre számítanának. A kérdés nagyjából az, hogy van-e még az SZDSZ-szel sújtott kurva országban annyi politikai exibicionista, aki vállalja, hogy a Szadi a hátára hágjon, és onnan rohamot intézzen az Európai Parlament ellen, vagy éppen országos, ügydöntő népszavazást kezdeményezzen. Hogy miről is, azt persze majd a reklám után mondják csak el, eddig a spangli dekriminalizálásáról jött ki plakát. A Népszabadságban megjelent hirdetésből meg annyi körvonalazódik, hogy Kovács László „Merjünk kicsik lenni” megtermékenyítő gondolata hosszas bóklászás után megtalálta a petesejtet.

 Szóval olyan állampolgárokat keres a madaras brigád, akik úgy gondolják, hogy egy ország jövője nem az alapterületén múlik. (Nem hát, hanem azon, hogy milyen kormánya van, és az hogyan lapátol a karvalytőke tengerén. Mindegy.)

 Nem teljesen világos, hogy ez az alapterületezős-ingatlanos attitűd hogyan kapcsolódik a nép óhajához, hogy ugye Gyurcsány, takarodj! Ezért kérjük a lakosságot, hogy ha közelebbit tud arról, mihez keresnek 200 ezer embert a szabaddemokraták, bátran kommentelje ide. Csak hogy tudjam, lehetek-e a kétszázezer egyedik. Spanglis, töpörödős igényeket nem támogatnak a nénike hordák!

 (Ha a sztori mögött mégsem a népszavaztatás ötletét vagy EP-kampány rávezetést kell keresni, Kuncze Gábor mikrofonja előtt követem meg a Klub Rádió hallgatóit.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr85950880

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: SZENZOR 2009.02.23. 22:37:49

Noé bárkája a mucsaiságban Ho-hó, perpatvar - mondotta volt az Esőemberben Dustin Hoffman. Nekem is ez jutott eszembe, amikor egy ajánlattal az SzDSz rövidítésű, végnapjait élő párt honlapjára kattintottam. Hát ez a kép meg mi? Tán "hülye azért nem vag…

Trackback: Konzervatórium 2009.02.19. 16:17:25

Ismert erdei körökben  De szép is lenne, ha egy este elalvás előtt Betoppanna Micimackó, hogy látogatóba jött És megkérdezné, véletlenül akadna egy kis méz És bölcsen megbeszélnénk, hogy a méz mindig kevés És eljönnének Micimackónak az ismerősei És…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.19. 08:05:38

Az SZDSZ egyértelműen az EP-bejutásra gyűjt. Kicsit tarhálós módszer, meglátjuk, működik-e.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.19. 08:13:42

csókolom..., azért egy figyelmeztetést kiírhatna, hogy szdsz honlap..., mert akkor például én nem klikkeltem volna, 3 mp.-et se voltam, mégis vírusos lett a gépem...
:)

Pelso.. 2009.02.19. 08:20:02

Nénike,

Hát a túléléshez, önmaguk átmentéséhez. A többi mese.

zoli29 2009.02.19. 08:22:30

Ez az "egy ország jövője nem az alapterületén múlik" szlogen nagyon durva! Ennyi erővel azt is mondhatnák, hogy "ha ki nem állod a trianonozó, magyarkodó köcsögöket, szavazz ránk".

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.19. 08:41:51

Szabad Devianciák Szóvivői

Ti vagytok a leggyengébb láncszem.
VISZLÁT! (plusz szigorú tekintet...)

Vidéki 2009.02.19. 08:55:54

Nem szabad lekicsinyelni azt a tényt, hogy a Klub Rádió most egy új riporterrel, Kuncze Gáborral gazdagodott.
Ha valaki erőt vesz magán és belehallgat „drága Bolgár úr” betelefonálós műsoraiba, tapasztalatot szerezhet arról, hogy ha ezt a réteget is sikerül megnyernie az SZDSZ-nek (a deviáns elemek szavazatain kívül), a kétszázezer szavazat elnyerése egyáltalán nem irreális célkitűzés.

molaris 2009.02.19. 08:58:34

"NÉNIKE"!
Nekem úgy fest, hogy itt szigorúan a szakmaiság a fő dolog.
1,- Ülőbútor ipar.
2,- Pénzügy.
Ugyanis, ezek az emberkék olyan kényelmes ülőbútort szeretnének, ami kényelmes és igen jól fizet a használatért. Mi ez, ha nem maga a tiszta szakmaiság??::))

states 2009.02.19. 08:58:54

Jelenleg egy olyan országról tudok, amelyiknek lényegtelen az alapterülete, az a Mennyország, oda viszont az SZDSZ-szel és Gyurcsánnyal aligha jutunk be...

molaris 2009.02.19. 09:00:53

PS.:- a kérdésem: ez melyik Traubi? A sokszor már bíróságilag is elítélt Berkowitz féle, vagy a másik?

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.02.19. 09:11:35

OFF

"Gusztos Péterrel közösen szippantom összecsavart húszezressel az üvegasztalon heverő Voksán Virág köldökéből a Meggy Márkát"

Voksán Virág. LOL.

konzervatorium.blog.hu/2009/01/11/dj_vizsga_es_a_szopas?fullcommentlist=1#c4672690

ON

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.02.19. 09:11:47


a második képen a szélsőbal NÉNIKE :)

épp "villant"? :)


MÁS:

Kovács Laca nemzetközi visszhangja:

www.youtube.com/watch?v=YWSYMpuCFaQ


és a magyar valóság:

www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g

eeepunk 2009.02.19. 09:21:25

Most kinézitek ebből az arcból, hogy besodorja a bankót és azzal szipant MeggyMárkát? m.blog.hu/gu/gusztosfut/image/GPyoung.jpg
Ma reggel mazochista voltam, GyP futóblogot látogattam. Bűvészpolitikus - egy normális ember benyomását kelti. gusztosfut.blog.hu/
De a lényeg, hogy 200.000 ingyen utca tuti biztosítaná a kívánt szavazási százalékot.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.02.19. 09:24:38

Mindeközben Kóka János is beállt "Az állam a probléma maga" című nagyszerű Népszabadság-publikációjával ( nol.hu/ajanlo/lap-20090219-20090219-50 ), nagyvonalúan kihagyva azt a részt, amelyben a saját felelősségéről illett volna beszélnie. Sulinet, vizitdíj-automaták, Strabag, ilyesmik.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.02.19. 09:28:50

Én zsanett a felszín, a külcsíny és minden ami szép, mióta eszemet tudom nem hiszek egy politikusnak sem: történelmi előítéletem miatt, bár van egy aki igen közelállónak gondolok, mert szocialistaként elég szabad demokrata, szabad demokratként elég hazafi, hazafiként elég igazmondó, igazmondóként elég keresztény, keresztényként elég zsidó-cigány, és sorolhatnám, de a tintapatron kifogyott.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.19. 09:29:51

@eeepunk:
Tényleg meglepően jó ez a futóblog.

Freetibet (törölt) 2009.02.19. 09:32:22

Szerintem ez egy erősen irriáló plakátkampány lesz.

Van-e 200001 szabad demokrata szavazó, aki úgy gondolja, hogy Isten nem bal- és nem jobboldali?

www.hirszerzo.hu/cikk.depresszios_kozepkoru_ferfiakkal_vinne_at_a_kuszobot_az_szdsz.98314.html

Én ezektől a plakátokon megjelenő arcoktól megijedek, félek.

Na' és melyik pártnek van már pénze megint a hivatalos EU-s válazstási kampány előtt saját identitáskombájnolásba fogni?! A válság közepén, huszadrangú ügyekben?... Arghhh

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.19. 09:46:31

@FreeTibet:
A nem bal- és jobboldali Istent sehogy sem bírom összehozni az SZDSZ-szel.

nénike · http://mandiner.hu 2009.02.19. 09:51:05

Horn Gábor az MTI szerint hangsúlyozta, hogy egyelőre nem a párt európai parlamenti kampánya indul el, hiszen az csak Sólyom László köztársasági elnök bejelentése után, valamikor március közepén vagy végén kezdődik.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.02.19. 09:55:34

meglenne minda két lában biztosan elgáncsolnám, főleg mióta Bayer úrral egy platformon dübörög.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.02.19. 10:10:18

és annyira felszívja magát, hogy a szavazófülkében véletlenül Tőkés püspökre szavaz.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.02.19. 10:19:49

rá most lehet, mert együtt élnek a férjével, de be vab harangozva, hogy válófélben.

Francois Pignon 2009.02.19. 10:21:46

Szerény cél, én támogatom.
200ezer szavazat épp már 50%-os választási részvételnél sem elég 5%-hoz.

peterman 2009.02.19. 10:30:20

10 millió embert (t'om, nincs ennyi szavazó) kéne inkább megnyerni ahhoz, h az Szadesz örökre eltűnjön a közéletből. Ez nem túl szerény cél, de nemes.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.02.19. 10:31:40

@ufó - gondnok a Gondolatrendőrség székházánál: engömet mög ,malacka az édenkörti csodadisznyó, de visszatérve a traubiszódára, már az se a régi. a műanyag palackok ízölők.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.02.19. 10:34:01

" ha véletlenül eltűnne az szdsz a parlamentből, az a demokrácia halála lenne" és kiderülne milyen egy rasszista fasiszta egy utolsó nép ez a kárpát medencei csődület.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.19. 10:34:57

@Francois Pignon:
Nem lesz 50%-os a részvétel (hacsak nem tartanak ugyanakkor országgyűlésit is), a 200k sima befutó.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.19. 10:37:47

@zsanett- a wuudú mentalista savanyú szamovár: aha...
szóval a malacka a fölbújtó..., no errűl jelentés lesz írva...

de visszatérve ezér' köll kóúlát szippantani...
de csak óvatosan, mer' a szegény nénike is kiszippantotta a pirszínget a virág köldökibűl, és most azt se tudja, hogy melyik planétán van...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.19. 10:39:34

Francois Pignon 2009.02.19. 10:21:46:
"Szerény cél, én támogatom.
200ezer szavazat épp már 50%-os választási részvételnél sem elég 5%-hoz. "

EP valasztashoz eleg, a parlamenti valasztasnal pedig megtamogatja oket az MSZP. Igy csinaljak legalabb 10 eve.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.19. 10:39:48

@TuRuL_2k2:
Nem kéne részvételt jósolni, mert ugye a népszavazásnál is sokan igencsak beégtek. Lehet elviszi a népet az indulat szavazni.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.02.19. 10:42:47

e@ufó - gondnok a Gondolatrendőrség székházánál: ezhöz hasonló dolgokkal én csínyán bánok, elég spúr vagyok ahhoz hogy egy virágköldökébe löttyintcsek.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.19. 10:44:54

elviszi a népet az indulat savazni...
acid party rulezzz...

A bunkó rendőrt ütni kell! · http://tinyurl.com/bunko-rendort-utni-kell 2009.02.19. 10:46:36



csinos lányok belőlem is kisszipanthatják a kólát

:DDD

Francois Pignon 2009.02.19. 10:48:41

@TuRuL_2k2: @Doomhammer: Az EP kevésbé érdekes. Felőlem vihetik akár Demszkyt, akár Mohácsit, akár Vágót is.

Amúgy nem hiszem, hogy sikeres lehet egy kampány, ami kimondva ilyen szerény célt fogalmaz meg: Segíts, hogy még épp becsusszanjunk. A buszjegyre aprót tarháló koldus sem olyan sikeres mint egy nagyívű terveket megfogalmazó szélhámos.

A bunkó rendőrt ütni kell! · http://tinyurl.com/bunko-rendort-utni-kell 2009.02.19. 10:51:11

@Francois Pignon:

a demszkyt ne vigyék
a demszky legyen csak főpolg jelölt megint

egy új arc még a végén megint megnyerné nekik budapest irányítását

tanarseged ur 2009.02.19. 10:59:52

@Francois Pignon:
Egy aluljáróban láttam egy meglehetősen őszinte koldust. A pénzesdoboz előtti kartonpapírján ez állt: "ITALRA GYŰJTÖK".
Az SZDSZ is próbálkozhatna hasonlóval, nyíltan és őszintén.

Kóka: "Cessnára gyűjtök."
Demszky: "Közlekedési bírságra gyűjtök."
Gusztos: "Nem értek semmihez, még diplomám sincs. A politika az egyetlen esélyem!"

Az őszinte kuldos-kampányban beszállhatna Gyurcsány is:
"Nagy családot kell eltartanom. Kérem, segítsenek!"

tanarseged ur 2009.02.19. 11:01:04

kampányban = kampányba

(Lejárt a szünetem, sietek. Üdv.)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.02.19. 11:02:53

és apróbetűvel a dobozon , mert ez épésszel kibírni már nem lehet.

[Brn] · http://46os.blog.hu 2009.02.19. 11:03:26

Én most aktuálisan egy Peavey Valve King Head 100 Watt/4,8 és 16 Ohm-os gitárerősítő fejre gyűjtök, ami 200 000 Forint.
Van-e 200 000 ember ebben az országban, hogy adjon nekem 1 Forintot*** arra, hogy olyan mocskosul szóljon az a gitár, hogy Gyurcsány Katus azt is megbánja, hogy találkozott Gyurcsány Apussal.
Van?


***persze tudom, hogy ilyet nem lehet. Mert nincs is már 1 Ft-os. De akkor ha mindenki 5 Ft-ot adna, akkor abból már egy Peavey JSX Head 120 Watt (4 db 12AX7 előfokcső, baszki!!!) is telik, azt meg nem kívánom senkinek.

Asphodelos 2009.02.19. 11:12:20

Felebarataim!

Nem hiszem, hogy sok elismerest fogok kapni a kovetkezokert, de nehany mondat erejeig hadd legyek advocatus diaboli. Eloszor is tojas koromban jobboldali egeszen pontosan FIDESZ szavazo voltam. Meg abban a megboldogult polgari korszakban, amikor nem a korona usztatasa, hanem a diakhitel, lakashitel, es a kozeposztaly tamogatasa volt eme politikai egyesules erdemi celja, talan emlekszunk meg ra...

Aztan ahogy a regi vicc poenja szol jott a "merules", elkurtuk elobb mi aztan ok is mindannyian elkurtuk. Kisekelyesedo demokraciankban, ahol mar az ovoda kiscsoportos beszelgeteseket is athatja a politikai dichotomia, egyszer csak itt allunk letolt gatyaval a csalanosban, sot inkabb gatya nelkul. A kormanyunk megnyutato szavai inkabb reszvetnyilvanitaskent hatnak, az ellenzekunk pedig azon a kis testeddzesen kivul, amit Ferink beszedet megelozo kivonulasai jelentenek, csak annyit tud, hogy neki most aztan mar nyerni kell, mert igy jo lesz. Mi sem tudunk tobbet!

Azert egy elveszett rendszervaltas margojara par bennem megfogalmazodott gondolatot szeretnek odabiggyeszteni...

Picit gondolkodjuk el azon, hogy lett egy nagy rendszervalto partbol (innentol nem off topic ez az SZDSZ-re vonatkozik) szavazotaborat vesztett, igazi neokon libertarianus ( Koka Jani) vezette kuszob-part. A pajtasok keson kapcsoltak, konspiracioban es agit-prop vonalon mindig is az "elvtarsok" voltak a jobbak. Lassuk be elgaloppoztak magukat...

Ami azonban meg erdekesebb, hogy tortenhetett meg, hogy egy ilyen partot most Fodor Gabor vezet.
A futtykorus most veheti kezdetet:
O ugyanis maradt ott ahol volt! Amikor a FIDESZ kibujt az SZDSZ ifjusagi tagozatanak szerepebol Fodor maradt az aki volt! Amikor volt kartarsai-pajtasai-elvtarsai, mar reg Buda valamelyik napos fensikjan epitkeztek, o meg mindig lakik ott ahol...
Nem ertek vele egyet sokmindenben, nem tudom magamenak a gondolatait elveit, DE (es nagyon nagy DE) olyan ember akivel erdemes vitatkozni, akinek elhiszem, hogy kepvisel valamit, akit tisztelek azert, hogy maradt az aki!

A partrol pedig: tud valaki nekem meg olyan magyarorszagi parlamenti partot mondani akikrol akarcsak feltetelezne ilyen fordulatot?

Maradok Tisztelettel!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.19. 11:12:51

@kerub [BB]: most mit lejmolsz itt...?
csinálj úgy te is, mint a nagyfejek...
vedd el, azt kész, jó napot...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.19. 11:21:55

@Asphodelos:
"Ami azonban meg erdekesebb, hogy tortenhetett meg, hogy egy ilyen partot most Fodor Gabor vezet.
A futtykorus most veheti kezdetet:
O ugyanis maradt ott ahol volt! Amikor a FIDESZ kibujt az SZDSZ ifjusagi tagozatanak szerepebol Fodor maradt az aki volt! Amikor volt kartarsai-pajtasai-elvtarsai, mar reg Buda valamelyik napos fensikjan epitkeztek, o meg mindig lakik ott ahol..."

Nincs futtykorus, koszonjuk az informaciot. A regi Fidesz kedveloi szavazzanak az SZDSZ-re, a keresztenykurzussal es a kisgazdakkal pedig szivjon a Fidesz. Pokorni pedig arulo es kulonben sem Tenyezo.

Mintha hallottam volna ezt mar valahol, de sohase ilyen szepen kifejtve. Ezert halas vagyok, de igazan. :-)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.19. 11:22:24

@Asphodelos: T. ördög ügyvédje...

wiki:
"A francia forradalom ill. francia polgári forradalom Európa történetének meghatározó eseménysorozata volt. Noha sok tekintetben korábban elkezdődött,a kezdődátuma : 1789. július 14. , amikor a feldühödött párizsiak elfoglalták a Bastille börtönét. A marxista történelemírás az eseményt "nagy" jelzővel szokta illetni. A forradalom során az országot a pénzügyi csőd közelébe vezető abszolutista rendszert megbuktatták, ám a gazdasági és társadalmi válságot nem sikerült felszámolni. A köztársasági államrend így nem bizonyulhatott tartósnak, és az események végül Napoléon Bonaparte, a tehetséges tábornok diktatúrájába torkolltak (1799).

A francia forradalom elméleti alapjának a felvilágosodás eszméit tekintette. Hármas jelszava: Szabadság, Egyenlőség, Testvériség (Liberté, Égalité, Fraternité) máig ott díszeleg számos középületen. Ezen elvek a gyakorlatban azonban már a forradalom ideje alatt sem valósultak meg – a hatalom megszerzésének, illetve megtartásának igénye vezetett például a jakobinus terrorhoz."

ide vezet az, ha nem tűnek el időben azok akik a legelején az egésznek az élére álltak...

Boka1 2009.02.19. 11:35:12

"egyházak demonstratív alázása sem kenyerem"


Pedig megérdemelnék a buzik !

Samott 2009.02.19. 11:52:27

Az SZDSZ ma mar mult ido, meg van penz, van felulet, de mar lemorzsolodott a tabor... En akkor szavaztam rajuk, amikor azzal kampanyoltak (tobbek kozt), hogy le azzal a szokassal, hogy a miniszteriumok onmagukat dicsoito hirdetesekben kampanyoltak... el is zavartuk azokat akik igy tettek, aztan az SZDSZ--es miniszteriumok is igy kezdtek reklamozni. WTF?

Nekem egy olyan part kellene, amilyen a Fidesz volt meg mielott elment az esze... mondjuk mint amilyenek '92-ben voltak a nagy nepi-konzervativ koponyegforgatas elott. De olyan mar nem lesz ebben az orszagban... meg egy passziv szavazo, aki a kulfoldi allaslehetosegeket furkeszi es nem erti miert van meg mindig ebben az orszagban. :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.02.19. 11:53:43

Az SZDSZ rég nem liberális és pláne nem szabad. Demokratának se nevezném 2006 őszi eseményei óta. Kár, mert Kossuth és társai elég szép tömegbázissal rendelkező nemzeti liberalizmust gründoltak. Ja hogy az NEMZETI volt? Hoppá. Szar ügy az erre a szóra már önmagában is allergiás rohamokkal reagáló viccpártnak. Nem kellet volna így alakulnia. Rajtuk múlott vagy a sok "náci" magyaron? Lehet dönteni.

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.02.19. 11:54:49

Nem mellékese - hol és mikor alázott demonstartív az SZDSZ bármilyen egyházat? Erre azért egy konkrét példát ideírhatnál, az nem lenne baj.

olvasó080906 2009.02.19. 11:57:38

Én mindig az Orbánra szavazok, de ezt a feleségen soha nem hiszi el.
Ezért az utolsó két választáson nem dobtam be a szavazólapot, a Páromnak hazavittem.
Rosszul csináltam valamit?

andrush 2009.02.19. 11:58:16

Ha Voksán Virág köldével bármit csinálhatok, akkor simán a szadeszra voksolok. Legalább ők valami kézzelfoghatót tudnának ajánlani:)))))

andrush 2009.02.19. 12:02:21

Jajj, attól vagyok rosszul, amikor valaki sajnálkozik, hogy a szadesz nem Kossuth, vagy Deák nyomdokain halad. Végül is a maszop is Kéthly Annát követi, a kisgizdák is egy az egyben a régi II. világháború utáni utat követték. Egyedül a Fidesz tud hűnek maradni a régi magyar hagyományokhoz, és a Horthy-korszakhoz....

Boka1 2009.02.19. 12:04:45

"Fidesz tud hűnek maradni a régi magyar hagyományokhoz, és a Horthy-korszakhoz...."

:DDDDDDDDDDDDD

Bit Rot 2009.02.19. 12:06:34

"Keresünk 200 ezer + 1 embert aki segít nekünk hogy újabb pénzeket nyúljunk le a Siemens és Strabag segítségével"

Alárírás: Strabag Demokraták Szövetsége

tevevanegypupu 2009.02.19. 12:07:19

Nem, Fodor nem maradt ott ahol volt. Fodor csatlakozott az mszp-hez az szdsz-szel, miniszter volt Gyurcsany kormanyaban, Fodor megszavazta a rosszul sikerult koltsegvetest es meg is fog mindent szavazni az MSZP-nek, Fodor kepmutato lett, mert Fodor ott akar maradni ahol most van. Fodor az egyik legnagyobb csalodas.

tevevanegypupu 2009.02.19. 12:08:45

Kethly Anna megfordulna a sirjaban, ha hallana, hogy azt mondjak rola, hogy Gyurcsanyek ot kovetik..

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.19. 12:09:29

@Samott: "Nekem egy olyan part kellene, amilyen a Fidesz volt meg mielott elment az esze... mondjuk mint amilyenek '92-ben voltak a nagy nepi-konzervativ koponyegforgatas elott."

Ott a pont...

tevevanegypupu 2009.02.19. 12:10:07

Kethly Anna megfordulna a sirjaban, ha olvasna, hogy Gyurcsanyek ot kovetik..

tevevanegypupu 2009.02.19. 12:11:08

Bocs, azt hittem az elso nem ment el..

Sokorai_Atala 2009.02.19. 12:15:48

Azért, ha a Demszky lenne a listavezető, eljátszadoznék a gondolattal, főleg, ha tudnám, hogy akkor le kell mondania, mint főpolgármester:)

Gyugyó 2009.02.19. 12:16:04

@peterman: úgy persze, hogy távozáskor adják le a harácsolt vagyont

vizipipa 2009.02.19. 12:20:37

A szadesz az adócsökkentésért (ötéves tervek előnyben), és a lop-stop (=mától mi lopunk)-ért harcol.
Ezek pedig igenis megérnek 200001 szavazatot.

RIO 2009.02.19. 12:22:09

engemet nem vesznek meg ezzel, pedig a kampány alapján ideális célszemély lennék...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.02.19. 12:23:26

Amíg az SZDSZ EP választási listáján van az inverz-kuruc módjára példátlan rasszizmusról sunyizó Mohácsi... just say NO.

dshk 2009.02.19. 12:30:35

@Bit Rot: "hogy újabb pénzeket nyúljunk le a Siemens és Strabag segítségével"

ez valószínűleg jogos, de gondoltál arra, hogy a többi, pl. a Fidesz és MSZP miből finanszírozza a kampányait, mikor a bevallott pénzük nagyságrenddel kevesebb? Ami különösen érdekes, hogy amikor Gyurcsány azt mondta kapjanak a pártok háromszor annyit, de ne csaljanak, akkor a Fidesz volt az aki a villámnál is gyorsabban elutasította ezt a lehetőséget. Mert a hazug Gyurcsány modta... Hát persze, csakis azért. És nem azért mert most a pártok a bevallott pénzük jóval több mint háromszorosát csalják össze.

dshk 2009.02.19. 12:34:59

@vizipipa: "A szadesz az adócsökkentésért (ötéves tervek előnyben)"

speciel az adócsökkentés igaz. A szdsz-mszp alatt csökkent az összessített adóterhelés. A fidesz alatt nőtt.

okostojgli (törölt) 2009.02.19. 12:36:40

Tényleg, ebben a kurva országban az a legnagyobb probléma, hogy az SZDSZ rühelli az Árpád-sávos nácikat?

Őrület.

magyar-magyar szótár 2009.02.19. 12:47:20

Úgy kell érteni Magyarországon a STRABAG-korrupció miatt végleg & és érdemei elismerése mellett nyugdíjazott személy sweety életét, hogy ezentúl mikrofonnal a kezében kamatoztat?
tessék csemege:
www.qsl.net/hg5acx/taxis1.htm

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.19. 12:50:27

sokkal több ostoba, sznob és hülye magyar ember van mint 200 ezer. Bőven meglesz.

zoli29 2009.02.19. 12:57:56

@tevevanegypupu:

"Nem, Fodor nem maradt ott ahol volt. Fodor csatlakozott az mszp-hez az szdsz-szel, miniszter volt Gyurcsany kormanyaban, Fodor megszavazta a rosszul sikerult koltsegvetest es meg is fog mindent szavazni az MSZP-nek, Fodor kepmutato lett, mert Fodor ott akar maradni ahol most van. Fodor az egyik legnagyobb csalodas."


Egyetértek.
Fodornak volt egy őszinte programja. Azt mondta, hogy ha nem áll újra össze a koalíció, akkor előrehozott választásokat kell tartani, mert egy kisebbségi kormány nem lehet az ország érdeke. Aztán ebből engedett egy kicsit, és azt mondta, hajlandóak tárgyalni külső támogatásról, de csak egy Gyurcsány nélküli kormánnyal. Később már ehhez sem tartotta magát, mert látta, hogy nem tudja a párton átvinni az akaratát. Viszont pártelnök akart maradni, úgyhogy addig engedett a követeléseiből, amíg az MSZP azt nem mondta, hogy oké, ezt már elfogadjuk (igaz, utólag ahhoz sem tartották magukat).
Fodor beleesett abba a hibába, hogy mindenkinek meg akart felelni Kunczétól, Gusztoson át Gulyásig, aminek az lett a vége, hogy az SZDSZ-ből lett egy második MDF.
Nagyokat mondanak, de végül mindent megszavaznak (az MDF-fel felváltva).

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.19. 13:04:11

ez a hármas a parlamentben már gruppennek számít?

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.19. 13:08:14

@kerub [BB]: miaz, nem szól elég piszkosan az Ace of Spades? :)

osborne 2009.02.19. 13:09:49

olyan überkool, hogy leírták a poszterre: spangli!

jozicsenko 2009.02.19. 13:18:36

www.valasztas.hu/parval2006/hu/03/kozlemenyek/kozl0509.pdf

8 millió szavazó van magyarországon

ha a fele elmegy, akkor elég az 5%hoz a 200e szavazó

a feladat adott: vidd el anyádat is! (szavazni)

ha fél a szomszéd öregasszony, mert előretör a jobbik és visszajönnek Horthy csendőrei, el kell mondani, hogy egy módon állíthatja meg: ha elmegy és szavaz, akár az mszpre

mert ezzel megállítja a jobbikot

és az szdszt!

úgyhogy tessék elmenni szavazni és vigyetek magatokkal még egy embert :-))

ZoZoltán 2009.02.19. 13:23:26

@TuRuL_2k2: a szadi akkor fog az EP-be bejutni, amikor az itthoni köztelnök-választás győztese Fekete Pákó lesz.

jozicsenko 2009.02.19. 13:32:16

@ZoZoltán: amire elég nagy esély van, főleg ha az agymosottak táborát nézed...

Bit Rot 2009.02.19. 13:35:44

@dshk:
Ha a Fidesz lopott (amit mondjuk vehetünk ténynek), miért nincsenek börtönben a Fideszesek??

Ki hagyta, hogy ne kerüljenek börtönbe? Csak nem az MSZP-SZDSZ?

Ki kampányolt lop-stop táblával, hogy utána Strabag segítséggel lopjon?

Freetibet (törölt) 2009.02.19. 13:37:50

@TuRuL_2k2: Naná, hogy nem lehet. Isten erkölcsös például.

Különben ez új elem, hogy a vallásos szavazók felé kampányok az SZDSZ. Van aki bónuszpontot is ad érte, ha valaki talál korábbról hasonlót tőlük.
kepviselofunky.blog.hu/2009/02/19/ketszazezer_minusz_egy

A videó sketchek visziont még borzalmasabbak lettek, mint a plakátok. www.zoom.hu/belfold/romakkal-spanglival-istennel-kampanyol-az-szdsz-40099.html
Ez valamilyen árokásó szöveg volt 2002-ben de "lassan mondom, hogy a hülye is jól értse" 200001, szabad, demokrata, szavazó.
Itt a vége, fuss el véle.

tanarseged ur 2009.02.19. 13:42:46

@Asphodelos:
"FIDESZ szavazo voltam. Meg abban a megboldogult polgari korszakban, amikor nem a korona usztatasa, hanem a diakhitel, lakashitel, es a kozeposztaly tamogatasa volt eme politikai egyesules erdemi celja"

Az _érdemi_ célja mindig az volt. A koronaúsztatás meg a többi csak hab volt a tortán. Sajnos a Fidesz a politikai teszkóban lejárt szavatosságú habot vett, és ez sokaknak elrontotta a torta ízét (azoknak, akik nem tudták, hogy a habot előbb le kell vakarni róla, és csak azután ehető).

Így ebédidőben ez jó megfogalmazásnak tűnik: a Fidesszel az a baj, hogy jó tortát süt ugyan, de a habot elrontja.

"igazi neokon libertarianus ( Koka Jani) vezette kuszob-part" - írod az SZDSZ-ről.

Nos, az SZDSZ nem libertárius. Rendes libertáriusok valóban nem csípik az államot, de nem is állami forrásból akarnak meggazdagodni (ld. pl. sulinet, ha már Kóka). Rendes libertárius továbbá nem beszél "megélhetési bűnözésről", és az állam alapvető feladatának tartja a közrend védelmét és az igazságszolgáltatást.

is 2009.02.19. 13:48:00

én csak ismétlem magam: a kétpárti parlamentnél a jelen Magyarországán rosszabb nincs. csukd be a szemed, fogd be az orrod, mert undorító és büdös, de se azMSZP-re, se a FIDESZ-re ne szavazz, válassz egy kicsit, és legyen nekik együtt 30%-uk. onnantól lesz kompromisszumkényszer, onnantól veszik észre magukat a nagyok (lásd Németország, nagykoalíciós kényszer lett belőle), onnantól szűnik meg az, hogy bármelyik pártvezető azt higgye, ő az EGÉSZ magyarság EGYETLEN letéteményese, és feladata a többi párt végleges, és totális megsemmisítése (Endlösung). nincs Endlösung, nincs kizárólagos képviselet, többpárti demokrácia van. illetve LEGYEN!

tanarseged ur 2009.02.19. 13:48:07

"200001, szabad, demokrata, szavazó"

Lehet-e szabad és demokrata, aki nem az SZDSZ-re szavaz?

Mit szólna az SZDSZ, ha az MDF pedig 200001 "magyar, demokrata" szavazót szeretne? És ha a Fidesz-MPP szeretne 3000001 "magyar, polgári" szavazót?

tanarseged ur 2009.02.19. 13:49:40

@is:
Kérlek, mutass egy kis pártot, amelyik nem teljesen jelentéktelen és nem is legalább annyira undorító és büdös, mint a két nagy.

[Brn] · http://46os.blog.hu 2009.02.19. 13:49:55

@dszg: mert milyen már 100 Watton cincogni? Ja, Motorhead az hall of fame. Minden jöhet, amiben jó a gitár, a fusion jazztől a thrash metalig.
A gyűjtés 10 Forintnál tart.

Makumba4 2009.02.19. 13:51:36

Nekem az SZDSZ-ről mindig a South Park-os, a sznobfelhőről szóló rész jut eszembe. Amelyben Kyle apja azt mondja: "Végre mindenkinél jobban tudunk mindent..." , majd szellent egyet és felszippantja....

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.02.19. 13:56:43

Gusztosék kb. annyira eredetiek és költséghatékonyak, mint Voksán Virág mellei.

Samott 2009.02.19. 14:09:04

@tanarseged ur: Mondjuk a fidesz egyik fo hibaja pont ez (volt): "polgari kormanyzat", "nemzeti oldal"... mintha rajtuk kivul mas nem lehetne polgar, vagy tartozhatna a nemzethez. Szoval csak ovatosan a jelzok kisajatitasaval... es ez szol az SZDSZ-nek is.

ÁrPi 2009.02.19. 14:21:42

Fodor Gáborról írja Asphodelos:

"" O ugyanis maradt ott ahol volt! Amikor a FIDESZ kibujt az SZDSZ ifjusagi tagozatanak szerepebol Fodor maradt az aki volt! ""

Megmaradt tagozati alelnöknek ? S ez az egyik fő pozitivuma?

dshk 2009.02.19. 14:43:49

@tanarseged ur: "Fidesszel az a baj, hogy jó tortát süt ugyan, de a habot elrontja"

a torta is romlott. Aminek most pár évig isszuk majd a levét: Orbán kezdte azt az osztogatást. Aztán persze Meggyesi még rá is duplázott. Vagy a támogatott lakáshitelek: tavaly még mindig ötvenezer forintjába került minden egyes adófizetőnek. Akik nincsenek túl sokan.

dshk 2009.02.19. 15:07:53

@Bit Rot: igen, igaz, kampányoltak a lop-stoppal, aztán szépen beálltak a sorba. Javukra legyen mondva azért próbálkoztak kampányfinanszírozás témában. Különös véletlenek folytán soha nem sikerült a négy pártnak megegyeznie a témában. Holott amikor lopni lehet, akkor egy szinttel lejjebb már példásan működik a három vagy négypárti nagy magyar összefogás. Talán ideje lenne az összes parlamenti pártot lecserélni...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.19. 15:33:06

@tanarseged ur: ott a pont

nagyon találó.

de ez sosem fog leesni a sok buzgó hüJe kis vakegérnek.

Sztravinszka 2009.02.19. 15:42:52

Nem lesz az egy kicsit kínos a reklámkészítőkre nézve, ha nem lesz 200.000 szabad, demokrata szavazó? És ha csak 200.000 kell, akkor miért van rájuk szüksége egész Magyarországnak? Miféle logika ez? Nem túl jól sikerültek ezek a filmek, talán a meleges még elmegy. A balos jobbos Istennek végképp semmi értelmi. Azt hittem, ez a szürkeállomány pártja, de valahogy ezek a szövegek nem azt tükrözik.

drótostót 2009.02.19. 16:55:10

@dshk: nem igen, kampányoltak a lop-stoppal, aztán szépen beálltak a sorba, hanem már előtte is. a tocsik-ügy is a szadis önkormányzatoknál kezdődött...

tevevanegypupu 2009.02.19. 16:55:36

A part a szurkeallomanye, csak nem szurkeallomanynak irjak a reklamot hanem a szavazoknak. Azert ilyen..azt hiszik ez untig eleg.(:

zoli29 2009.02.19. 16:58:33

@dshk:
"Orbán kezdte azt az osztogatást"

Ezt az érvelést nagyon bírom. Mintha Orbán osztogatása predesztinálta volna az azt követő 7 év kormányzati döntéseit...

Orbán valóban elengedte az utolsó 1 évében a költségvetési hiányt, mégsem hozta olyan helyzetbe az országot, mint amibe az azt követő 4 év alatt került.
Orbán alacsonyabb GDP-arányos államadósággal, alacsonyabb inflációval és alacsonyabb munkanélküliséggel adta át a kormányzást, mint ahogy átvette, és 98 és 02 között a gazdasági növekedésünk is megegyezett a régió átlagával.
Az ország 2002-es dinamikája alapján 2008-ban bevezethettük volna az Euro-t.

Szóval maradjunk annyiban, hogy Orbán felelőssé tehető a miniszterelnökként meghozott hibás döntéseiért, és kisebb részben ugyan, de a Fidesz által is megszavazott 100 napos programért is, de az azt követő, éveken keresztül húzódó, felelőtlen gazdaságpolitikáért nem.

Surányi szerint pl. a felelősség a Medgyessy-Gyurcsány-kormányok, az Orbán-kormány és a jegybank között 70-15-15 arányban oszlik meg (ha jól emlékszem a számokra).

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.19. 16:59:39

Nem tudom, de azt már elmondta vki, h ezt a posztot ügyes stílusérzékkel írta meg Nénike?

Én személy szerint gratulálok ehhez. Ezentúl figyelni fogom nénikét... és nem csak a szemben lévő tömbházban esténként mezítelen maszturbálót:-)))

elfelejtette 2009.02.19. 17:14:00

A reklámok közepesek, bár profi a fényképezés, de a mondanivalójuk és a koncepció zavaros. Nem lesz meg a 200 000 + 1.

Naumov 2009.02.19. 17:27:12

"Surányi szerint pl. a felelősség a Medgyessy-Gyurcsány-kormányok, az Orbán-kormány és a jegybank között 70-15-15 arányban oszlik meg (ha jól emlékszem a számokra)."

Hát ja, meglehetősen sz** ügy amikor éppen Surányi vagy Bokros húzzák le a haladó baloldal gazdaságpolitikai teljesítményét, mert velük elég nehéz vitába szállni azután, hogy az elmúlt másfél évtizedben mást sem hangoztattak, mint hogy ők ketten mennyire értenek hozzá.. De remélhetőleg legalább Bauer Tamás meg Petschnig Mária Zita még kitartanak azért.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.19. 17:36:35

off
ilyenre élvez ma, 2009-ben a fél ország:
nol.hu/belfold/lap-20090219-20090219-14

Ochlokrácia.
Trollokrácia.
Amit csak akarunk.

zoli29 2009.02.19. 17:39:57

@Naumov:
Ha az utóbbi 1-2 évben hallottad PMZ-t nyilatkozni, nem lehet azt mondani, hogy nagyon "kitartana".

Bauer már rég nem közgazdászként viselkedik, hanem sokkal inkább botcsinálta politológusként. Ő és Debreceni József szellemi ikertestvérek. Szerintük a magyar kormány legfontosabb feladata Orbán Viktor távoltartása a hatalomtól. Minden egyéb másodlagos.

AYBARS ANDA 2009.02.19. 17:42:01

@Boka1:

A kurva anyádat, köcsög !!!

AYBARS ANDA 2009.02.19. 17:43:29

@TuRuL_2k2:

Frászt!!

Kiderült ám, hogy "NÉNIKE" egy LIBSI .....:( :(

Naumov 2009.02.19. 17:44:59

Szamárfül,

Nem biztos, hogy ez off... Ennek az Ónody-Molnár Dórának nincs valami köze a szadeszhoz? Legalábbis nekem rémlik valami Ónody nevű újgenerációs fazon vagy egy fél évtized távolból, lehet hogy rokonok.

AYBARS ANDA 2009.02.19. 17:45:52

Baromira nem tetszik, hogy az összes sínai sátras teveszarevőt idegyűjtöttétek e poszt ürügyén !!!

"Kecskék és Jahve". Meg homok - egy sivatagnyi.

AYBARS ANDA 2009.02.19. 17:47:38

@andrush:

ÉBESZTŐ!!!

Voksán Virág a FIDESZ MPSZ KAMPÁNYARCA !!!

elfelejtette 2009.02.19. 17:57:35

@Naumov:

"Ennek az Ónody-Molnár Dórának nincs valami köze a szadeszhoz?"

Ónody Tamás felesége.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.19. 18:00:18

off
vkit nem ihletett meg egy posztra az inforádió oldalán az "Orbán a böllér" fotógaléria? :D

elfelejtette 2009.02.19. 18:02:15

SZDSZ Új Generáció alapító

smalladam 2009.02.19. 18:04:13

@szamárfül/murci: megnéztem. dzsízöszkrájszt, ha orbán nem vigyáz, még a végén szerepelni fog valamelyik kapapepe film italozós, sufniban barkácsolós tarkóra tolt sapkás mellékszereplőjeként, vagy az üvegtigris 3-ban, elvégre tinnyétől felcsút csak a harmadik-negyedik falu:D

AYBARS ANDA 2009.02.19. 18:28:35

@Fedor:

Samott: akkor menj ki Netanyahu -hoz......

AYBARS ANDA 2009.02.19. 18:32:06

@smalladam:

Bazmeg, a pofád nem ég le: OLYAN CIKKEK UTÁN IDEJÖSSZ SUNNYOGNI, PC-bérenc??!

nénike · http://mandiner.hu 2009.02.19. 19:04:59

@AYBARS ANDA:

Mondjuk úgy, szabadelvű. Ennek hagyománya nem a szadiban gyökerezik.

Oblomov 2009.02.19. 19:10:07

"Nem teljesen világos, hogy ez az alapterületezős-ingatlanos attitűd hogyan kapcsolódik a nép óhajához, hogy ugye Gyurcsány, takarodj! Ezért kérjük a lakosságot, hogy ha közelebbit tud arról, mihez keresnek 200 ezer embert a szabaddemokraták, bátran kommentelje ide. Csak hogy tudjam, lehetek-e a kétszázezer egyedik. Spanglis, töpörödős igényeket nem támogatnak a nénike hordák!"
A Gyúrcsány-kiábrándult balos reformértelmiség van megszólítva, nem Te, Nénike. Ahogy OV csinálta anno, az MDF-csalódottakkal. Ráadásul ez még konzekvensebb is annál, mint ahogy Viktor csinálni tudta. Simán bent lesznek itt is - ott is.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.19. 19:52:02

@smalladam: Kapa Pepe és Zorbán, a háromböllérek? :D

smalladam 2009.02.19. 20:24:39

@szamárfül/murci: igen és végtelen számú mókás szituáció alakulhat ki abból az alapsztoriból, hogy miután mindhárman bepálinkáztak, Pepe véletlenül Orbán egy példányban kinyomtatott évértékelő beszédének papírlapjaival gyújt alá a töpörtyű-főző kondérnak

smalladam 2009.02.19. 20:28:14

@szamárfül/murci: mikor erre rájönnek - Kapa és Pepe obligát bazmegolása közepette - sürgősen elő kell keríteniük Szijjártó Pétert, márt nála van az a kulcs, ami az évértékelő beszéd elektronikusan mentett változatát őrzi - csakhogy Szijjártó épp Nyitrai Zsolttal, Jeszenszky Zsolttal és Voksán Virággal buliznak valamelyik elegáns szórakozóhelyen - Kapa, Pepe és Viktor felkerekednek hát - sáros gumicsizmában, irhabekecsben, homlokra tolt sapiban - hogy végigjárva a klubokat nyomára akadjanak Szijjártónak

Etniez 2009.02.19. 21:22:51

GYEREKEK!

Nézzétek mit írt a HVG: hvg.hu/velemeny/20090218_gyurcsany_valsagkezeles.aspx

El se hiszem, felébredtek?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.19. 21:26:01

@smalladam: vizuális típus vagyok...

:)))

töppppörtyű rulezzz...

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.19. 21:27:43

OFF

Póka István, az NCT Kft ügyvezetője felháborodott a K+F pénzek pályázati elosztásán, és éhségsztrájkot kezdett Bajnai Gordon irodájánál, ahonnan rendőrök vezették el. Legfontosabb kifogása az, hogy nem ténylegesen működő magyar cégek kapják a támogatásokat, hanem külön erre a célra alapított projektcégek viszik el a támogatások legnagyobb részét. Ezt az interjút találtam

atv.hu/videotar/2009_feb_poka_istvan.html

Talán megérne egy bejegyzést az ügy, ha részleteket is előszedtek, kis ízelítőt láthattok majd, mire van pénz az országban és mire nincs. Szerkesztőink figyelmébe ajánlom.

ON.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.19. 21:41:25

@smalladam: el kéne mennünk producernek
mit éccakázunk itt a blogvilágban kosztpénzér'?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.19. 22:01:10

@Elpet: nekem semmi nem gyött be...
DE kxrvára nem off ba'meg...

bajnai, szívódjá' föl a marsi légtérbe'...!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.19. 22:06:27

nem a bajnai vitette el
csak besegítettek az elvtársak, ne legyen már ciki.

viszont ez a kutyawellness ügy érdekelne...

reality 2009.02.19. 22:24:56

@szamárfül/murci: Póka azt mondta a hírtv-ben, hogy nagy durranás lesz. Csak már nem volt ideje elmondani, hogy mi az.

tevevanegypupu 2009.02.19. 22:47:08

Kutyakozmetika. Kutyanyiras fazonra, versenyre, egeszsegugyi celbol, furdetes, trimmeles, koromvagas..stb..ugyanez vonatkozik macsekokra is. Nem egyszeru dolog, kutyak meg csak turik, macskak karmolnak es harapnak. Van eleg sok ilyen kozmetika - a wellnes talan ebben az esetben is pakolasokat, gyogymasszast, fogyokuras kezelest is jelenthet?? - hasznos es fontos, de hogy erre EU-s penzt is nyerjenek az valoban nagyon szep gesztus..mondhatnam europai normaknak megfelelo.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.19. 23:26:17

@ufó - gondnok a Gondolatrendőrség székházánál: "... nekem semmi nem gyött be..." a a a videóból...,, vagy mi... az atv. hu/videotar/...

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.19. 23:48:55

@reality: a mezei-t...
vagy tiltva vagyunk.., vagy mittudomén....

reality 2009.02.20. 00:31:21

@ufó - gondnok a Gondolatrendőrség székházánál: Lehet, senkinek sem indul el, csak mi akartuk megnézni. :)
Tulajdonképen mindegyik videó megy, csak az az egy nem.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.20. 07:14:20

Nekem este még ment az atv-s videó.

De újra hangsúlyozom, érdemes lenne a témával bővebben foglalkozni. Történetesen dolgoztam már az NCT Kft-vel, és Pókával is volt szerencsém személyesen találkozni, akit igen nagy formátumú személyiségnek tartok. A cége példaértékű lehetne Magyarországon, ezt nyugodtan kijelenthetem. És a történet azt is megmutatja, hogy hogy egy jelentős hazai középvállalkozás vezetőjének mitől telt be a pohár. Nem Bayer Zsolt cikkeitől, ennyit elárulok. Póka fölemelte a szavát, halljuk meg! Úgy gondolom, nemcsak saját magáért és a cégéért hagyta magát a rendőrökkel elvitetni. Nem azért tette, hogy végre rá is figyeljen valaki, van neki pénze, cége, jó híre, elismertsége, minden, amit ember akarhat magának. Azért szólt, hogy valaki szóljon már végre. Viszont mindez belefulladhat a nagy magyar közönybe.

zoli29 2009.02.20. 08:49:28

ATV-s videó nekem sem megy.

zoli29 2009.02.20. 09:51:40

OFF:

"Debreczeni József szerint (Hamis megbélyegzés, február 14.) a miskolci rendőrfőkapitány szavait minden bírálója félreértette. Csupán a fóbiáink beszéltek belőlünk. Nos, induljunk ki a szikár tényekből. Miskolc rendőrfőkapitánya a következőket mondta: "Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a közterületi rablások elkövetői cigány emberek. Igazából Miskolcon legfeljebb pénzintézetet vagy benzinkutat rabol ki magyar, minden más rablás viszont az ő részük." Később ezt a kijelentését ugyanígy megismételte a Független Hírügynökségnek nyilatkozva."...
"Ha - Debreczenihez hasonlóan - vitathatatlan tényként fogadnánk el, amit Pásztor Albert mondott, akkor a következő előfeltevéseket kellene elfogadnunk: 1. Miskolc főrendőre minden erőszakos rablásról tud. 2. Valamennyi eset valamennyi tettesét ismeri. 3. Mindegyikről megdönthetetlen bizonyítékai vannak. 4. A származásukról úgyszintén. 5. Egy adott időszak alapján általánosságban is megállapíthatja, hogy bizonyos bűncselekményfajtát csak cigányok követhetnek el."
nol.hu/archivum/lap-20090220-20090220-2

No komment.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.20. 10:04:01

@Zoli28:

A cikk alatt:

A szerző szociológus.

zoli29 2009.02.20. 10:56:23

@Elpet:

Hát ez inkább hasonlít egy ATV-s betelefonáló érveléséhez, mint szociológiai elemzéshez.

a Bíbor Táltos 2009.02.20. 13:28:03

@okostojgli:

Aki Árpádsávos, AZ N E M náci.

Nacionalista, sován, irredenta M A G Y A R,

de NEM "herrenvolk", "übermensch"," NORDIKUS FAJ, fajnémet", nem ÁRJA, nem tömeggyilkos és nem világuralomra törő!!!

Ellenben a zsidók AZOK!!

tiktik 2009.02.20. 15:09:16

@tevevanegypupu:
Egyetértek. Hozzáteszem, nem a Fidesz lépett ki az SZDSZ ifjúsági tagozata szerepkörből, hanem az SZDSZ mászott a helyére a hagyományos Károlyi-Kun Béla szimbiózisba azzal, hogy Antallék aljas támadása után beállt az MSZP kormányba.

Halálosan tele van a f@szom ezzel az SZDSZ nevű erőszakos takonymócsing hordával. Nélkülük Gyurcsány sem lehetett volna. Nélkülük rendszerváltás-elk..rás sem lehetett volna.
Náci mentalitású társaság, akárhogy is szépítjük.
Jelen formájukban semmi, de semmi szükség rájuk.

tevevanegypupu 2009.02.20. 15:52:02

@tiktik:
a mostani szdsz tenyleg nem kell, azt hiszem az orszag tobbsege igy gondolja.. De majdnem biztos, hogy bekerulnek a parlamentbe, megpedig az mszp segitsegevel. Az ongondoskodasra csak mast szeretnek biztatni, nekik nagyonis szukseguk van az allamra. Es persze az mszp-re is.

Myacis 2009.02.20. 22:35:39

Kicsit off, de:
Madarak helyett tamil tigriseket ide!!!!

"Index | 2009. február 20., péntek 20:43 | Frissítve: 1 órája
A tamil tigrisek bombázni kezdték Colombót pénteken, az adóhivatal épületét találat érte."

Ez a megoldás ;)

katus46 2009.02.21. 11:15:29

Meg kell fogadni Horn tanácsát és őket is oda küldeni ,ahová ő mondta Gyurcsánynak.

Kerengi 2009.02.22. 17:24:10

@katus46:
Azt nem Horn mondta, hanem a valasztok a nepszavazaskor. Horn az volt, aki Gyurcsany-nyelvre forditotta. Egyebkent ketsegbeejtoek a kommentek ez alatt a tema alatt. Tul sok mindenkivel vitatkoznek ahhoz, hogy kulon-kulon mindenki beidezgessek, de alljon itt egy-ket mondat: 1.: Fodor a legnagyobb csalodas a mai Magyar politikaban, valo igaz, hogy beszari, gyenge embernek kell tartanom egykori favoritomat. Ezert kar volt a csalas-botranyt kirobbantani, semmi sem valtozott Koka ota. De legalabbis nem pozitiv iranyba. 2.: Mar nem is tudom ki irta, hogy a Fidesz Horthy politikajat folytatja, de az biztos, hogy nem tortenesz vagy politologus az illeto. 3.: Mutassatok nekem egy igazan oreg nenit, akit lehet azzal riogatni, hogy a Horthy-i politika ter vissza. Nem fogtok tudni, hacsak nem fizettek neki. Olyat, aki orulne neki, sokkal konnyebben talalnatok. 4.: Szerintem nincs liberalis szellemisegu ember az orszagban aki szivesen szavazna az szdsz-re, leszamitva a parttagok csaladtagjait es baratait. Az viszont nincs annyi ember. Remelhetoleg. 5.: Ha mindenki egy kicsit is korulnezne a nalunk oregebb demokraciak haza tajan, mindenki tudna, hogy a kulonbozo jelzok, mint "polgari", "nemzeti", stb. hasznalata nem tiltott. Az szdsz neve es retorikaja kinek mondja azt, hogy egyebkent, ha mashova szavazol nem is lehetsz "szabad", vagy "demokrata"?
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele politikai-blogger tarsaim, de en bevezetnem az altalanos iskolakban a "bevezetes a politologiaba" tantargyat, hogy egyetlen Magyar se hihesse el tobbe, hogy az szdsz igazi liberalis, az mszp igazi baloldali es a fidesz igazi jobboldali part. Ebben keveredik meg ugyanis a legtobb beszelgetes.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2009.02.23. 17:27:09

Én arra tippelnék, hogy a 200.001 at valamennyi ember valahány %-a, úgy látom mások is. De az EP választáson is meg kell lenni az 5%-nak?
süti beállítások módosítása