Szingli hordák a Népszabiban
2008. november 28. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Szingli hordák a Népszabiban

 Manapság az a menő, ha az ember jófej. Így gondolta a Népszabadság Online is, amikor fogta magát, megújult, és új szolgáltatásokat indított. Ilyen például a Noller nevű aloldal is, aminek már a neve is jófej. Azt, hogy a Noller pontosan micsoda, nem tudjuk - főleg olvasói élménybeszámolók találhatók itt az élet és a világ különböző dolgairól, de más anyagok is akadnak itt bőven - viszont úgy tűnik, mostanában szingli napokat tartanak rajta.

 Van például egy videópályázat „Töltsd fel Te is magadat és legyél Te a horda csúcsragadozója!” (Upload yourself and be the biggest predator of the hord!) címmel, amelynek keretében az olvasóknak szinglivideókat kell feltöltenük magukról a NolTV-re, s a három legnézettebb videót ötvenezer forintos Líra és Lant utalvánnyal jutalmazzák. Hogy az a pöcs, aki szinglivideót készít magáról, s még fel is tölti az internetre, mit fog kezdeni egy könyvutalvánnyal, nem tudjuk, de ez legyen az ő baja. (Mi mindenesetre a NolTV-n egyetlen szinglivideót sem találtunk, tehát még az is előfordulhat, hogy ekkora barom tényleg nincs. Bár ebben kételkedünk, úgyhogy valószínűleg csak nem jó helyen kerestünk.)

 Na de van itt más is, méghozzá egy virtigli Szingligráf, „Szingli Hordák sokasodjatok!” (Be Single!) mottóval. Ez húsz kérdés alapján megmondja, hogy lelkünkben mennyire vagyunk szinglik. A kérdések között ilyen gyönyörűségek szerepelnek: 


 Nézed a Szex és New York című sorozatot?

a. Ideológiai támogatást merítek belőle a szingliségemhez

b. Vannak benne szimpatikus karakterek

c. Nézem vagy sem, egyre megy, (biztos) szórakoztató

 

  

 

Mennyire tartod fontosnak a kényelmet az életedben?

a. Nekem a kényelmem a legfontosabb, ezért élek egyedül

b. Fontos, de még az alkalmi partnereimért is hozok áldozatot

c. Fontos lenne, de aki nem egyedül él, a kényelmetlenségeket is vállalnia kell

 

 

 

Gyakran hazudod, hogy van partnered?

a. Nincs partnerem, de ügyesen titkolom

b. Adódnak alapanyagok, de kiszínezem

c. Nem hazudok, nincs miről

 

 

 

Előfordul, hogy kifliből csak egy van a kosaradban a pénztárnál?

a. Inkább kettőt veszek, nehogy azt gondolják, egyedül élek

b. Minek vennék többet, ennyi kell, és kész

c. Néha magamnak is többet veszek, ilyenkor talán azt hiszik, családom van

 

  Mi a kérdéssort, mivel van egy csomó személyiségünk, többször is végigcsináltuk. A program az eredményeket egy koordinátarendszerben értékeli, amelynek az egyik tengelye a szingli-családos, a másik pedig a makett-valódi skála.

 Amikor egy negyvenéves, gyermekes, boldog házasságban élő asszonyként feleltünk a kérdésekre, az alábbi értékelést kaptuk: 

 

Makett Családos


Miért kell mélyen megvetni a valódi, kitartó Őskövület Szingliket? Csak azért mert párod vagy családod van? Pedig ha önmagadba néznél egy kicsit, kiderülhet: ez a kapcsolat, az életmód csak „makett”, nélkülözi az azonosulást tényleges szerepeddel. Még a dinki kategóriát sem érdemled meg, hiszen minden csak a külvilágnak szól. Génjeidet bár továbbörökíted, az utógondozás is életed része, de valójában egy másik életre vágysz. Talán majd a következőben sikerül is megvalósítanod…

 

 

 Szerettük volna megnézni, hogy mit írnak a valódi családosról”, de akármilyen válaszkombinációkkal próbálkoztunk, a legjobb esetben is csak a makett szintig jutottunk. Úgy tűnik, a Nollerek szerint az, aki tartós párkapcsolatban, horribile dictu házasságban él, folyamatosan becsapja, ráadásul egy csomó kényelmetlenségnek is kiteszi önmagát. Totál szívás az élete.

 Ezután egy csúnyácska lány helyébe képzeltük magunkat, aki már egy konzervatóriumos vagy teakörös pasival is megelégedne, de még ez sem jön össze neki. De így is pofont kaptunk:

 

 

Makett Szingli


Hát tessék! Egy szingli, aki nem akar szembenézni helyzetével. A Horda szégyene! Dicséretre érdemtelen, akit még a Nemzet Főorvosa is megróna. Makett Alfahím Szingli vagy, aki talán még nőt is csak vásárolni tud magának, és folyamatos hencegéssel tartja fenn magáról a látszatot. Vagy Makett Amazonszingli vagy, aki sikertelenségéért csakis a férfiakat hibáztatja. Esetleg Petszingli két aranyhallal, vagy Plantszingli néhány kiszáradt gyommal. Makett többcsaládos Szingli is lehetsz, aki néhanap más gyerekére vigyáz, vagyis ál-utógondoz. Ideje eldöntened, meddig hazudsz még önmagadnak, és meddig akarsz ebben a szégyenben élni.

 

 Dícséretet csak akkor kaptunk, amikor a Noller szerkesztőjének egyedülálló meleg unokaöccse voltunk, aki már többször felvételizett sikertelenül pszichológia szakra, látta a Bridget Jones naplóját - ezen együtt sírt és együtt nevetett a szereplőkkel -, s akit a nagybácsi megkért a Szingligráf összedobásával:

 

Valódi Szingli

 

Gratulálunk! Te ízig-vérig önmagát felvállaló, valódi szingli vagy, akire büszke lehet a Horda! Életmódod, szokásaid, világnézeted ezt mind alátámasztják. Talán egy Őskövület Szingli vagy, akinek a gyerekvállalás okozza a legnagyobb gondot, de legalábbis egy távoli időpontban jelölöd azt meg, mondván: „ej, ráérek arra még!” Lehetsz Alfahím vagy Amazonszingli, Burkaszingli vagy Gerontoszingli, Petszingli vagy Plantszingli – egyre megy, minden típusában jellegzetes vagy, érzelmi kommunikációd, valamint felelősségvállalásod foka szerint akár több Valódi Szingli csoportba is besorolható vagy. Nem alkalmazkodsz, saját cellád van, ahová csak előzetes engedéllyel nyerhet bebocsátást az érdeklődő. Eltartod önmagad – néha talán külső segítséggel -, de mindenképpen egyedül élsz, a mindennapjaidat saját elvárásaid és egyéni érdekeid szerint szervezed. Ha nem is önszántadból választottad, de te akkor is Szingli vagy.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr84792262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenguru 2008.11.28. 11:20:07

Az egeszben az a legszebb, hogy ma Magyarorszagon statisztikailag elhanyagolhato mertekben vannak eletforma-"szinglik".
Azaz aki per pillanat par nelkul van, az part keres, es nem direkt valsztja a maganyt.
Es hosszutavon csaladban kepzeli el a jovojet.

Amig ez igy van, van remeny a kedvezolten demografiai folyamatok megforditasara.

Nollernek meg kivanom hogy ne legyen se gyereke, se sajat nyugdijcelu megtakaritasa harmincot ev mulva.

phaidros 2008.11.28. 11:20:41

Érdekelne, hogy ha Mikola István kitöltené a tesztet, akkor mi jönne ki rá?

Karcolt lendület 2008.11.28. 11:30:25

Nagyon helyes törekvés, ez segít, hogy ne termeljék újra magukat a szoci szavazók. ;-)

Azért ez a kényelem kérdése is baromság, pl. vannak olyan tevékenységek, amiket egyedül sokkal ritkábban csinál az ember, pedig lenne rá igénye. (A szexen kívül ilyenek) a jó éttermek rendszeres látogatása (lsd. pl. a buvosszakacs.blog.hu-n emlegetetteket), színházba járás, hétvégi kirándulás... Persze, lehet ezeket egyedül csinálni, csak kényelmetlen érzés vagy unalmas úgy.

elfelejtette 2008.11.28. 11:42:28

Értem én, hogy a Mikola hülyesége után a szinglihorda kifejezés vicces volt bizonyos szubkultúrákban, de Tornóczky Anita után én is megkérdezem: És ezt így hogy? Minek, mi ez, mire jó, miért pont most? Ez Csubakka módszer, ennek semmi értelme.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.11.28. 11:58:16

Makkett családos vagyok!
És a Világváros(Budapest) milyen a településnél?
Énnél szánalmasabb politikailag undoritóbb izétt nem látam, tudjátok meg ki csinálta:D

test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2008.11.28. 12:04:46

egyet érdemes tisztázni mindjárt az elején. bede stílusának gyenge majmolásától egy jottányit sem lesz menőbb a reakció, épp ellenkezőleg. :D

nyeznajka 2008.11.28. 12:09:01

Namármostugye.
Vagy ti nem vettétek le, hogy ez poénnak van szánva, vagy én nem vettem le, hogy ti levettétek, csak úgy csináltok mintha mégsem.
Világos? :)

Egy Világvárosi Makett Családos

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.11.28. 12:12:45

Nyeznajka
Hordabeli kaszttársam
Ez egy baszott szar poén, és nem biztos, hogy egy ilyen fenenagy jogvédő honlapnak ezen kell poénkodnia.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2008.11.28. 12:19:40

beszarás

szerintem ez olyan, mint a Laibach, fene tudja, hogy komolyan gondolják-e vagy sem, nem egyértelmű. Illetve mégsem olyan, mint a Laibach, mert arról még Tóta W. is vágja, hogy a kijelentés, miszerint "annyira vagyunk nácik, amenyire Hitler szobafestő mázoló volt", mit takar, és lebassza a házináci kislányt, aki komolyan gondolja a Geburt Einer Nationt.

www.youtube.com/watch?v=wwdOX19_ETI

smalladam 2008.11.28. 12:43:40

nekem erről a klasszik székelyvicc poénja jutott eszembe.

"ez ugye komoly? mert viccnek azért elég durva lenne...."

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.11.28. 13:17:18

Test Subject, szögezzük le, hogy KK és TT jobban írnak Bedénél, ugyanis utóbbiba egy morzsányi humorérzék nem vegyült: érdemes elolvasni nagy lélegzetvételű kultúrtörténeti fejtegetéseit az új Guns&Roses lemez kapcsán a Quarton...

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.11.28. 13:33:55

Nade a Chinese Democracy tényleg szar.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2008.11.28. 13:50:56

off

www.mno.hu/portal/600113

GNR lemezkritika-ügyben ez sokkal jobb, a Quart olyan, mint amikor felívták Buda vagy György Pétert a Klub Rádióban, hogy ugyan beszégelssen már el a Gyurcsányt Nemecsekké nemesítő cikkről az indexes szerzővel, aztán közölte, hogy "az írásról nincs mit mondani", mert az önmagában kívüláll midenféle értékelhetőségen. Ojhé.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.11.28. 13:54:53

a címadó szám szerintem nem rossz, a többi felejtős...
ON :)

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2008.11.28. 13:58:07

az egész kurva szar, jó mozzanatok vannak benne, de az összkép.. ppffffff

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.11.28. 14:07:35

Nálam egy hallgatást ért meg, aztán repült is a Lomtárba. ;)

"Horthy-fasiszta" 2008.11.28. 14:11:08

Hibát érzek az erőben. Rákattintottam a nollerre, ott a szingligráfra, erre kapásból az értékelésemet kaptam, holott egy kérdésre sem válaszoltam... Most vagy a webezéshez nem értek, vagy webkamerán át beazonosították, hogy makett szingli vagyok.

És azóta háromszor ugyanez... kezdek félni.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.11.28. 14:24:12

ez spec egy jó írása :) De az okt. 23. nem menő cikke eléggé kiborító volt...

CrL 2008.11.28. 14:26:11

Bedének jobban áll ha utazik, itthon mindig visszazuhan a szürkületi 'minden szar' zónába.

plastik02 2008.11.28. 14:27:32

cáfold meg, hogy minden szar...

plastik02 2008.11.28. 14:32:51

"ergé 2008.11.28. 14:24:12
ez spec egy jó írása :) De az okt. 23. nem menő cikke eléggé kiborító volt..."

mi a baj azzal?

CrL 2008.11.28. 14:49:56

plastik02: ez rajtad és persze környezeteden áll mennyire éled bele magad a mindenszar állapotba, én spec nem szoktam.

(Bede sztem még külföldön is nagy savmester, de itthon főleg. Semmi oka nem lenne rá teszem hozzá, nem sztereotípia az élete i guess. Nem jegyszedő egy BKV buszon és megy haza a panelba éjjel Blue-t vagy XXL-t nézni. És nem is üresfejű pénzarc aki hétvégente arra vár, hogy a business trippen vmi dolgozó nővel összefeküdjön.)

yenoee 2008.11.28. 14:49:56

Bedétől a "Ne hazudj akarod". Na, az. És a kínás cikke sem volt rossz. Ez a menő-nem menő rovat (blog, wehe :D) kicsit erőltetett.
Az 56-os cikk meg, emlékeim szerint ironikus. Ha valamiről nem lehet/szabad ebben az országban ironikusan beszélni valamiféle hallgatólagos közmegegyezés szerint, akkor az 56. Lehet felróni Bedének, hogy szétutazta az agyát és nem talál vissza az itthon igényelt stílhez minden lényeges esetben... :)

Turbulencia (törölt) 2008.11.28. 14:56:00

KK&TT ezen írása: jó

Bede a rock haláláról: érdekes. Egyébként itt van:
quart.hu/cikk.php?id=3115

Bede Szomáliáról: marhaság, ha belegondolunk, hogy előbb-utóbb bizony halottak is lesznek az ügyben. Ugye a bankrablás is csak a móri esetig volt "menő".

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.11.28. 14:59:49

Yenoee, én biztos, hogy nem tiltok meg senkinek semmit, de nézd meg a szomszéd posztban az '56-os gyerekek és az idősebb forradalmárok tekintetét, aztán legyél velük szemben ironikus 2008-ban, egy meleg szobában, monitor előtt ülve.

plastik02 2008.11.28. 15:11:35

szerintem nagyon félreértetted akkor azt a cikket ergé.

CrL 2008.11.28. 15:20:13

plastik02, amúgy még a cáfolathoz egy utószó: péntek du van és a hétvége mindjárt elkezdődik, lehet csinálni a semmit vagy mindent ami nagyon jó.

pg2 2008.11.28. 15:20:40

"Hogy mennyire nem menő ma, annak megértéséhez először azt kell belátnunk, hogy mennyire volt menő 1956-ban"

jaja... mondjuk nehéz is lenne komolykodva helyrerakni azt, amikor ünneplés ürügyén egy 56-os elítéltet kifütyülnek. persze az már régen volt...

plastik02 2008.11.28. 15:29:31

tök egyszerű 1956 október 23.-a menő, a rendszerváltás utáni októberhuszonharmadikák nagy része pedig vérciki...

Republikánus Péter 2008.11.28. 15:33:07

jujj

ezt a zseniális honlapot gondolom a legutóbbi választások idejére szánták, csak mostanra sikerült összerakniuk

a politográf egy értelmesebb produkciójuk volt anno, de azt mostanra mintha már leszedték volna. Én legalább nem találtam

Bladecatcher 2008.11.28. 17:58:04


Bede Márton egy jelenség. Jelegzetesen magyar. A quarton egy nagyon szépen helyretették, íme:

jaj, nehogymar nekialljatok vitatkozni bedevel, neki telleg muszaj minden cikkeben iteletet mondania az egesz zeneipar felett, normalis ember ilyenkor megvonja a vallat, es tovabbmegy, mint amikor vmi nem kulonosebben erdekes, de enyhen kellemetlen dologgal talalkozik az utcan, monnyuk egy sajat szarat evo kutyaval.

raadasul olyan jol korulbastyazza az ellentmondast nem turo kijelenteseit, h azok minden szempontbol falszifikalhatatlanokka valnak. pl: "igazán nagy és igazán jó, ki- és összekacsintás nélküli, ön- és minden egyéb iróniától mentes, tökéletesen humortalan, nem csak egy szűk és/vagy elmebeteg szubkultúra által értékelhető, klasszikus rocklemez". nekiallhattok sorolni a lemezeket iteletnapig, mivel maga a megfogalmazas tokeletesen szubjektiv, ezert le fogja soporni azzal, h "ez nem igazan nagy" (mert monnyuk nem jatszotta allandoan az mtv), "ez nem igazan jo" (mert bedenek nem tetszik, neked meg szar izlesed van), "ebben van ironia v humor" (ra lehet fogni barmire, megjegyzem az appetite-re is siman), "ez nem klasszikus rock" (mert, h mi a klasszikus rock, azt ugyis o mondja meg, pontosabban inkabb azt, h mi nem az, es ez egesz veletlenul egybeesik azzal a lemezzel, amit te emlitesz).

Tökéletesen igaza van. Ehhez én csak annyit fűznék még hozzá, hogy valsz Bede egész életében azon tipródik, hogy ő milyen menő angol/német/francia gyerek lehetne Angliában/Németországban/Franciaországban, de itthon ő csak egy meg nem értett hypercool Don Quijote aki szélmalomharcot vív a magyar ugar ellen. És mivel tudja ezt, meg azt is, hogy Angliában/Németországban/Franciaországban ő csak egy lenne a sokszázezer blogger közül, ezért dől belőle az epe. Sok ilyen van errefelé, csak Bedének összejött az index. A legtöbb ilyen forma olyan újságokba ír, amelynek olvasótábora megegyezik az impresszumával.

Hosszú voltam és nagyon OFF. Bocs.

korrekt orr 2008.11.28. 18:43:41

továbbra is kínzó kérdés: a jobbereknek miért nincs humora, ha csak ilyen kínos kis cikkekre futja? bedét nem bántani, a matula és a subbacultcha a mai napig etalon...

plastik02 2008.11.28. 19:05:09

bladecacther: na ennyire azért ne irigykedj :]

korrekt orr 2008.11.28. 19:07:33

akkor írd át a címet: zsidó megmondóemberek az internetes sztrádán a. bede c...

Bladecatcher 2008.11.28. 19:38:45

A matulát én is nagyon bírtam, amikor pedig megjött a subbacultcha, nem lehetett hozzámszólni, amíg nem olvastam végig. Humora meg szerintem épp, hogy bedének nincs (már): aki képes azon tipródni, hogy milyen napszemüvegben hova kell mennie egy menő nímandnak, az még akkor sem humoros ha ezt iróniának szánja.

Lássuk be: a bede/uj/winkler/tóta féle újságírás lett a mainstream. Ami szerintem ennek az önironikus, cinikus vonalnak a halála. Egyáltalán nem irigykedem rájuk, csak sajnálom hogy kiégtek. Mind a négy fazonnak volt olyan eredeti és baromi humoros megmozdulásai, amin most is vigyorgok, pedig csak eszembe jutottak. Ma már nem írnak ilyet. És ezért nem őket sajnálom, hanem magamat. :-)

korrekt orr 2008.11.28. 20:09:00

Blade: igazad van, és sokan (úgy) tudjuk, hogy Bede elárulta-eladta a subbát, aztán szegény Matula bácsi is megalt, Onnantól sajnálatos ûr támadt, amit Tóniék próbálnának betölteni - bár nem biztos, hogy ez a céljuk - de valahogy nem sikerül. Bocs Tóniéktól, lehet, hogy rosszul gondolom.

korrekt orr 2008.11.28. 20:10:08

mármint meghalt R.I.P.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.11.28. 20:28:50

"szegény Matula bácsi is megalt"

Én úgy tudtam az "Ein fall für zwei"-beli Josef Matula volt a névadó.
images.bol.de/images-adb/61/b5/61b5a056-69d2-4bd1-8b39-301c390b2d5b.jpg

:DDD

Mindenesetre tényleg kár érte. Egy darabig a Dugnám-blog személyében felcsillant valami remény (www.waces.hu/dugnam.blog/pasthelod.hell-and-heaven.org/dugnam/index.html), de aztán a cenzorok odabasztak. :(((

Bladecatcher 2008.11.28. 21:30:21

Eladta-elárulta nem tudom. Az indexen is voltak jó írásai. Fentebb említette vki a Ne hazudj akarod-ot, meg a Kínás kétoldalast. Azok nagyon jók. Voltak.

Hogy Tóniék mit akarnak nem tudom. Csak azt, hogy ezt a szemétkedős gerillamédiát úgy kell csinálni, mintha spitz rumot inna az ember: ritkán fogyasszuk, mert nagyon erős, és ha rászokunk akkor térdelt arcú, és rosszindulatú férgekké alakulunk, akiknek minden szar. :-)

Pont úgy, mint Lenny. (Zseniális film, minden közírónak, közszereplőnek, humoristának, moralistának kötelezővé tenném. )

en.wikipedia.org/wiki/Lenny_(film)

korrekt orr 2008.11.28. 22:13:23

a Dugnám tényleg jó volt, az megér egy külön misét: mivel tudtak ennyire ráreccsenteni a szerzôre - ugye, elvileg korlátlan a szabadsád a neten - még akkor is, ha az IP cím persze már egy gyereknek is kideríthetô.

Sajnos a Lennyt nem hogy nem láttam, de méd csak nem is hallottam róla, de ha mondod?

korrekt orr 2008.11.28. 22:20:04

Ha esetleg elolvasnám, mielôtt postolok, kevesebb hiba lenne benne. Ámbár akkor el sem küldeném és mindenki jobban járna.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.11.29. 00:43:17

Hogy lehet, hogy Tölgy még nem méltányolta KK&TT célközönségre szabott reklámját a Tea-Körnek?

Loxon, a csúnyácska lányok szívtiprója.

Turbulencia (törölt) 2008.11.29. 01:33:33

Bladecatcher,

"Lássuk be: a bede/uj/winkler/tóta féle újságírás lett a mainstream. Ami szerintem ennek az önironikus, cinikus vonalnak a halála."

Nem lett mainstream, nem halt meg, az extrém nagyarcúság önmagában NEM önirónia (talán csak Bedében volt valódi önirónia, amikor még zsidóként röhögött a zsidókon).
Egyedül Tóta az aki úgy elszállt magától, hogy már valóban illik rá a "térdelt arcú, és rosszindulatú féreg" leírás. ÚP mostanában is ír jókat, például ezt:

Pofonok völgye
index.hu/velemeny/jegyzet/fico081118/

vagy egy kétéves klasszikus: Szép volt, Feri!
index.hu/velemeny/jegyzet/flet060921/

Turbulencia (törölt) 2008.11.29. 02:13:47

Amúgy a matula egyik inspirálóját, az exile.ru-t ugyan száműzték Oroszországból (is), de az exiledonline.com címen még mindig virul. "Mankind's only alternative"

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.11.29. 04:23:00

A szingli hallásból írja a szöveget (inkább csak magánhangzókat, a mássalhangzókat kerüli), és az utód gondozást utógondozásnak érti, mert nem tudja, mi az, hogy utód, remek. :oD

Bladecatcher 2008.11.29. 09:54:08

Így van ezek tényleg jók, sőt magamnak ellentmondva belátom, hogy az eheti szerda is remek. (Végre nem a cupákos magyar gasztronómiát tiporja. Arról már annyi bőrt lehúzott, hogy az ember dafke menne egy kifőzdébe babgulyásozni. :-D)

De amiket koncertbeszámolóként összehoz újabban, az már siralmas:

langologitarok.blog.hu/2008/11/22/malac_az_urben

Mainstream meg szerintem azért lett, mert tele van az internet magyar része olyan arcokkal akik vagy direkt koppintják ezeket a figurákat, vagy csak egyszerűen már a matula/index stílusán nőttek fel.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.11.29. 12:07:04

"Ezután egy csúnyácska lány helyébe képzeltük magunkat, aki már egy konzervatóriumos vagy teakörös pasival is megelégedne, de még ez sem jön össze neki. "


KKTT projektál. Merthogy mind a teakörös mind a konzervatóriumos arcok mind jóképű, vonzó férfiak!

Ezúton várjuk is fiatal, helyre budai fideszes lányok jelentkezését a következő találkozóra, ide lehet írni:

notakarakonzi@freemail.hu

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.11.29. 14:33:04

Ami Bede "árulását" illeti, ki gondolja, hogy egy Subbacultcha vagy egy Matula a végtelenségig folytatható, mondjuk 50 évesen is művelhető műfaj?

Bladecatcher 2008.11.28. 19:38:45

Szerintem nagyon vicces, hogy a napszemüvegek helyes megválasztásáról Bede cikkeinek 100,00%-ában van némi prédikáció. Fogalmam sincs, ez miért irritál egyeseket.

szpal 2008.11.29. 15:04:30

a szingli többet fogyaszt, ezért a cégek meg a média érdekelt a szingliség népszerűsítésében. Meg aztán Dobrev Klára is mondott minap valami olyasmit, hogy az a baj a magyarokkal, hogy túlontúl is ragaszkodnak a hagyományos családmodellhez.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.11.29. 16:53:59

A szingliség idealizálása annak a csököttségnek a megideologizálása, h az ember képtelen alkalmazkodni, illetve minden dologról azt gondolja, h azt ő sokkal jobban tudja.
Én már csak tudom:-))

Quicksilver 2008.11.29. 18:01:43

Doomhammer:"Nem hord, herd!"

Horde, nemde?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.11.29. 18:36:41

Gabrilo, ne rontsa az imidzsemet, én igenis a csúnyácska lányok szívtiprója vagyok. Szép lányok nem érdekelnek. Ide kérem az e-maileket:

loxonertepedek@gmail.com

korrekt orr 2008.11.29. 23:17:45

dzsucseharcos: abszolut folytatható, vállalható, csak akkor már ne Bede legyen a fôszerk. Too old to r.n.r, too young to die

Polgárlány 2008.11.30. 05:42:04

:) Tőlem kiakadt a szingligráf! :) Végignyomtam a kérdéseket-válaszokat, de nem kaptam értékelést, hanem újrakezdte a kérdéssort. Valószínűleg nem tudta feldolgozni, hogy ilyen is van... :D

Dr. Stein (törölt) 2008.11.30. 10:07:35

Kis visszatekintés:
"Ebbe a piaci résbe furakodott be Bede Márton, mint egy rothadó húsdarabban tekergődző dögkukac, hogy nevén nevezze a mocskot, s a Matulán edzett tenyérbemászó gőgjét egy új Index-blogon, a Subbán kamatoztassa. Bede a legelcseszettebb, torzult fejű abortusz-szökevény gnóm az Uj Péter alfelébe felcsusszant, szellemi szifilisztől oszló agyú kis varangyok közül, ám a Subba alapkoncepciójába beletört mindent fikázó tolla, mert mocsoknak nem volt mocsok, a témákhoz pedig felesleges volt húszadszorra is hozzátenni, hogy milyen gáz.

Kommentpörgés nélkül pedig az epesárga stat-lap PI értéke oly meredeken zuhan le, mint hullaképű hajnalokon rothadó húscafatokra lecsapó tollrákos keselyű a járási dögkút felett.

Bede nevét az október 23-i cikke óta képtelen vagyok megemlíteni, hogy ne tegyem hozzá az „elrákosodott pempőben úszkáló szétesett szarcsimbók”, vagy „önkielégítéstől remegő ujjú perverz disznóbaszó mongol idióta jelzőket”, mert nem Menő a menőzés."

smalladam 2008.11.30. 13:38:41

dr stein, bede munkásságának azért ilyen, mert a lényege éppen a hozzád hasonlóan vélekedők felhergelése.

ergo mikor ilyeneket írsz, akkor az neki siker.

a matula óta lesehetett volna már ez elég sok mindenkinek....

Turbulencia (törölt) 2008.11.30. 16:22:09

Hihi, felesleges erőlködni,Jelki Petrát úgysem lehet túlszárnyalni:

matula.hu/index.php?section=article&rel=40&id=487
süti beállítások módosítása