[Bírósági ítélet alapján törölt cím]
2008. október 02. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

[Bírósági ítélet alapján törölt cím]

 Mint ismeretes, hétfő este megint (tök értelmetlenül) begyűjtötték a politikailag aktív informatikusok főistenét, Tomcatet. Aztán gyorsan kiengedték. A történet nem túl izgalmas, egy mozzanat azonban mégis említést érdemel.

 Polgár Tamás a kihallgatási jegyzőkönyv szerint így vallott az ügyben, melyet egy általa hülyének nevezett rendőr hadnagy indított: „... egy lehülyézés miatt feljelentés irogatni oly annyira (sic!) férfiatlan, hogy ilyet még egy borotvált mellű buzi sem tesz.”

 Mint törzsolvasóink tudják, Tomcat annak idején mégsem átallott feljelentés írogatni a Reakció ellen, amikor az - igaz, a „Hülye vagy” mondatnál némileg bonyolultabban megfogalmazva - lehülyézte őt. Azóta szegény kollégáink rendszeresen kapják az idézéseket e rendkívül komoly bűnügyben.

 Mindennek alapján nem tudunk másra gondolni, mint hogy Tomcat egy borotvált mellű buzi, vagy valami annál is rosszabb. Ha ez neked, Tamás, nem tetszik, írj feljelentést!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr94691841

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tomcat vs. Mandiner – a pör folytatódik 2012.02.01. 08:50:12

  Ma újabb felvonásához érkezik a 2008 áprilisa óta tartó közös történetünk Tomcattel, délelőtt 10 órától folytatódik az ősszel megkezdődött polgári pörös tárgyalás a Fővárosi Bíróságon. Az egész a Tomcaték nem szolgálják ki a MAGYART című po...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OftF 2008.10.02. 14:10:23

illetve elbizonytalanodtam, mert a linkek mögött sincs semmi, és mindnek 2:05 a dátuma. Szerintem nálam lehet a hiba az olvasóval. bocsi

hiba 2008.10.02. 14:45:12

Hát ez hogy TC és csapata miért van kiakadva a nácizásra illetve az attól szoftosabb fasisztázásra már örök rejtély marad. Ezen már ők se gondolkoznak, csak ütnek vagy feljelentenek, ráérő idejükben pedig vadul zsidóznak és verbálagresszívkodnak. Az, hogy mennyire jogszerű egy olyan ember hatósági vegzálása aki nyíltan erőszakos cseledetekre uszít szerintem nem kérdés. Illetve kérdés, csak nem vegzálni kéne, hanem a háttérben dolgozni, és ha elegendő bizonyíték összegyűlt letartóztatni. Egy darabig csak mosolyog az ember a provokációkon, meg szóbeli inzultuson, de amikor ez átcsap valós erőszakba, az már nem OK.

INkvizitor 2008.10.02. 14:45:23

Carnivora! (hogy mi mindíg összefutunk.. :))

"Érdekes ez a fantasztikus rendvédelmi szerv annyi balhés huligán közül pont egy szerencsétlen nyuggert tud kiemelni csupán, és annak a nyakába varni a balhét"

naná!! a többi az Ő emberük, az meg mégsem járja, hogy Kovács2 főtörzs zászlóst beviszik miközben fedett tevékenységet végez!! (még ha az az ex RTF-es csoport társai megdobálásában merül is ki!!)

Google 2008.10.02. 14:46:50

Amikor Fiala az Echo TV-nél dolgozott (ki hinné?), kétszer is behívta 50-50 percre Tomcatet. Nagyon szimpatikus volt neki a fiú. Az első találkozás után azt mondta, annyira érdekes a tag, hogy van még benne egy órányi anyag.

Fura barátai vannak ennek a szélsőjobboldali Tomcatnek, TótaW, Fiala, én nem tudom...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 14:52:10

Az jó volt: Fiala helyett jött Pörzse :DDD
Szerintem már a Mester megtagadta.

medve2 2008.10.02. 14:58:32

Pőrzse Sanyi, a Baló TV egykori munkatársa? Na Igen, gyanus nekem ez a telaviv-pólóüzlet-sumér tengely!

RaszP. 2008.10.02. 15:04:51

faszán összetart a jobboldal, ezazfiúk.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 15:05:07

Széles elmondta, hogy középen álló Tv-t akart csinálni, de rájött, hogy nincs rá igény. Ekkor repült pl. Kóczián. Pedig ő jó riporter szerintem. Most hol van?

Szélesnek mondjuk jó húzása volt, hogy megvette a Hírlapot, és kirúgta a Mestert meg Para Kovácsot :)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.10.02. 15:19:23

"Szélesnek mondjuk jó húzása volt, hogy megvette a Hírlapot, és kirúgta a Mestert meg Para Kovácsot :)"

A mostani eladott példányszámról mit tudsz? :DDD

medve2 2008.10.02. 15:20:46

Ki mondta, hogy nincs igény egy közép TV-re? Ki mondta Szélesnek, hogy meg kell próbálnia jobbról megelőznie a Hír TV-t? Honnan jönnek ezek a faktumnak vélt tévhitek?

Bummer 2008.10.02. 15:21:53

> Kóczián. Pedig ő jó riporter szerintem. Most hol van?

Itt: koczianpeter.blog.hu/

Ha ez ő.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 15:22:10

A mostani példányszám tök mindegy.

1. Fenn van a neten
2.Kinyírt egy gusztustalan lapot, már megérte
3 Van sok pénze, arra költi amire akarja, más meg az űrbe megy kétszer.

A liberális Hírlap se élne meg most a piacról.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 15:25:47

Riporternek volt jó, nem bloggernek.
Írt néha a Heti Válaszba is , nem?

Nem tudom medve, Széles mondta egy interjúban.
Lehet, hogy középen álló tv unalmas, vagy mit tudom én.

Francois Pignon 2008.10.02. 15:27:23

medve,
1% fanatikus több kábelelőfizetést harcol ki mint 10% majdnemközömbös.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 15:29:47

Francois barátunknál lehet az igazság.

Különben vicces látni, hogy az indexnél mekkora gyűlölet él a Hírlap iránt. És ezzel ide is fertőznek.

Ács Ferenc 2008.10.02. 15:31:51

RaszP: 1. Polgárúr nem jobboldali. 2. A Reakció nem párt.
Bummer: Igen, ő az. Naná, hogy nem illett bele a Jobbik TV koncepcióba, hiszen ő riporter, nem táltos.
Őrnagy: bár Parakovácsot én sem bírom, annak azért sosem tapsolok, ha újságírók vesztik el az állásukat.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.10.02. 15:33:01

Őrnagy Őrnagy:
„Különben vicces látni, hogy az indexnél mekkora gyűlölet él a Hírlap iránt. És ezzel ide is fertőznek.”
Gondolom az ex-hírlaposokban maradhatott tüske. Mit értesz a fertőzésen? A Magyar Hírlap sajnos nagyon mélyre jutott: hosszú idő után tegnap került egy a kezembe, nem nagyon volt benne számomra értékelhető minőségű tartalom. Fidesz-sajtótájékoztatók és Kárpátia-koncert...

Francois Pignon 2008.10.02. 15:34:11

Úgy megy ez, mint a sporttévéknél. Miért van majd tucat belőlük? Elég csak egyetlen bajnokság jogait megvenniük, aztán a heti három meccs kedvéért az olasz/angol/magyar/stb rajongók 1-2%-a kiharcolja, hogy a kábelszolgáltató csomagba rakja, onnantól mellékes a színvonal és a nézettség.
Az 1-2% széljobb nézőtábor a legtutibb üzlet.

Ács Ferenc 2008.10.02. 15:34:21

Őrnagy úr, azért az űrrepülésnek, pláne ha magyar zászlót visz fel az ember, és még kutat is közben, kicsit több a társadalmi hasznossága, mint zombitévét csinálni homályos aspirációk érdekében.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 15:35:29

Nem tudom milyen alap, csak Gereben Ágnest és Kun Miklóst szoktam olvasni, meg ha van Bod Péter Ákos. Van még?
Hát csak fura, hogy egy jó szót nem hallottam még a lapról itt, pedig vannak jó írások ott is.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 15:39:38

Ács Feri én kifejezettem boldog voltam. Egyik sem halt éhen, bőven kárpótolták őket az elvtársak, főleg a Mestert.

Jó, rossz példát mondtam, Simonyival semmi baj, akkor javítok: pl.: aranyozott sportkocsikat gyűjt .

És a ti állásotok? A blogon kívül nem nagyon megy a szekér, már ha a kommentszám jelent valamit. Miért kell pl a cikkek kommentálásához külön regisztrálni?

Alfőmérnök 2008.10.02. 15:52:40

Para-Kovácsot ha jól emlékszem a főszerkesztő szerint azért rúgták ki a MHtól, mert (elvi okokból) nem volt hajlandó kitenni a lábát Budapestről.
Pedig megtehetné, ellátogathatna pl. Wahorn falujába, pl. :)

nénike · http://mandiner.hu 2008.10.02. 15:56:18

Volt a Hírlapnál egy még úgy ahogy vállalható időszak Gazsó L. főszerkesztősége alatt. Ekkor kerültünk mi is a honlapjukon legördülő szerzők listájára. Voltak illúzióink, de már megszűntek.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 16:00:08

Tök mindegy, úgyis el vagytok könyvleve fidelitasos firkászoknak :)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.10.02. 16:03:37

Hogyne, már megvettem belőle az aranyozott sportkocsimat.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 16:06:04

De nem olyan jól, mint a kormányzati animációs kisfilmek, ugye :)

Google 2008.10.02. 16:10:29

Vajon tényleg zombi tévé az ECHO? És vajon tényleg annyira rossz lap a Hírlap? Nehogy már a gyereket is kidobjuk a fürdővízzel!

medve2 2008.10.02. 16:13:43

Én a Magyar Hírlapnál érzek pozitív dolgokat, igaz, rendzseresen is olvasom, ezért talán inkább észreveszem, amikor hírértékekekt közölnek. Az Echo TV betelefonálós műsorai és Pőrzse miatt tényleg zombi számomra, ebben a műfajban a Hír TV-t sokkal értelmesebbnek tartom. Na meg az Éjjeli Menedék se semmi.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 16:15:24

Ács Feri! A régi Hírlap volt hasznosabb társadalmilag vagy az új szerinted?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 16:16:02

Teljesen elment ez a poszt az MSZP-re szavazó barátunkról :)

Ács Ferenc 2008.10.02. 16:18:05

Őrnagy: egyik sem az ízlésem szerinti.

Alfőmérnök 2008.10.02. 16:19:17

Tény, hogy vannak szélsőséges megnyilvánulások az echon, de igenis vannak jók.Kun Miklós jó.Obersovszky is jó. Bayer szerintem riporternek tehetségesebb, mint újságírónak. Vannak ott jó dlgok, műsora válogatja.

medve2 2008.10.02. 16:20:37

Ez így van, de összkép lerombolódik.

cpandacsoki · http://isis.blog.hu 2008.10.02. 16:30:29

Nagyon jó, szpal is nagyon jó. A latin kötmondás portugál fordítására pedig csak azt tudom mondani, hogy van az az urdu mondás, hogy Nyohinye govagyinyi. Gyengébbek kedvéért: Unyikábogya.

Nácivadász · http://nacivadasz.blogspot.com 2008.10.02. 16:58:33

Délutáni videóajánló:

"Tudod, mi milyenek vagyunk?"
www.youtube.com/watch?v=yKcL7nK8Ikk
Avagy Tomcat és barátai bemutatkoznak.

"Butaházi programajánlója: Tarka magyar"
www.youtube.com/watch?v=IcAWnsWhz_Y
Butaházi rendre inti Tomcatet és Bloginát, valamint javasolja nekik az okt. 4. rendezvényben való részvételt, és hogy ne szarjanak be, ha már így nekifutottak. Kilátásba helyez egy személyes "elbeszélgetést"i s.

plastik02 2008.10.02. 17:06:36

hála az égnek hogy egymásnak esnek a lelki nyomorékok.

medve2 2008.10.02. 17:17:56

Tudod, amikor sok magamutogató népvezér van egy csárdában, ez elkerülhetetlen. És még nincs vége.

RaszP. 2008.10.02. 17:25:12

Ács Feri · reakcio.blog.hu/ 2008.10.02. 15:31:51
RaszP: 1. Polgárúr nem jobboldali. 2. A Reakció nem párt.

1. hanem? moszad ügynök?
2. nem, nem az. de tudtommal jobboldali.

valamilyen szinten egy oldalon kéne állni és egymás basztatása helyett a másik oldalt basztatni. vannak közös célok, szerintem.

hangsúlyozom van különbség a kritika és a basztatás között, a múltkori akciótok valamilyen szinten kritika volt, de ez most csak basztatás. semmi értelme.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2008.10.02. 17:37:10

Egyszer engem is meghívott Fiala. A műsor után mondta, hogy az előző adásban a Toroczkai volt, a következőben a Tomcat lesz. És ez még nem a Széles-féle Echo volt...

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2008.10.02. 17:59:53

hírlap? Amikor indult az új, akkor úgy tűnt, jobb lesz, mint a Nemzet, mert nem volt benne annyi görcs. Aztán ellaposodott. Szerintem a kérdés nem az, hogy középen álll-e egy lap, hanem hjgoy érdekes-e. Kóczián úgy volt teljesen vállalható, besorolhatatlan (kvázi közép), hogy nem unalmas, hanem érdekes, provokatív műsorokat csinált.

Szolszenyicin címlapon? Aákrmennyire tisztelem, szeretem az öreget (mégha a Putyin-vonallal nem is értek vele egyet), azért ennyit nem ér meg (mint a Nemzet, amikor a Hírt-v leadott filmet tette címlapra, mintegy ajánlóként). Széles megszeli a kenyeret augusztus 20-án? Baszki. Az egész HÍrlap lapos, használhatatlan, unalmas. Bayer persze néha, ha beiszik, kiereszti a gőzt. Oszt annyi.

Az Echo is gáz, a nyalás mintája, hiába akadnak jó pillanatai is. Már az agrodizájn is ronda.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.10.02. 18:03:24

Nabazmeg, itt is kommentel nácivadász őfaszsága.

Nem azért mondom, de a nácivadászok nagyobb barmok, mint a tomcat.

Carnivora (törölt) 2008.10.02. 18:04:20

dszg 2008.10.02. 17:59:53

A betelefonálós részek a jók tiszta jobbos ATV, mikor a mi keményvonalas nyuggereink aktivizálják magukat, és akasztanának mindent ami mszp :D

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.10.02. 18:49:50

"Szerintem a kérdés nem az, hogy középen álll-e egy lap, hanem hjgoy érdekes-e. "

Jaaaa, fején találtad a fábavalót! Lassan már alig van olyan média, ami nem unalmas...

Valahogy túl magas lett az ingerküszöb, és ezt nem feltétlen tartom jónak... A politikában lassan már semmin sem csodálkozik az ember, elfásult a választó, feleslegesnek tartja mindkét oldal - és az ő televízióiknak a - szájtépését. Az újságoknál meg előre tudni, h mi lesz bennük. Elolvasod a natur hírt, és már akár te is megtudnád írni, hogyan fogja tálalni az echo, az atv, meg a többi... Az újságírók és televíziós szerkesztők pedig rendre önismétlésekbe esnek, ugyanazt mantrázzák újra és újra

Carnivora (törölt) 2008.10.02. 18:50:20

videa.hu/videok/hirek-politika/fantom-jarja-tetetlent-tetetlen-gCaOvidLmnpUlo3H

Pedig a dolog nem vicces! IGAZ!
Tetétlen falucskában fantom jár. Kurva gyors, szinte láthatatlan, telefonja is van, egyszer már belevágták a kaszát is, de meg sem kottyant neki. Cigánysági felderítő? Vagy gárdista? Vagy szellem?

heima (törölt) 2008.10.02. 19:03:19

"És ez még nem a Széles-féle Echo volt... "

Mivel Széles alapította ez Echot, nehezen tudom elhinni, hogy egy nem egy Széles-féle echotvben jártál :)

Francois Pignon 2008.10.02. 19:10:38

Carnivora,
ez nagyon kemény. A gárdaista szupermen. ;)

asz_tapasz (törölt) 2008.10.02. 21:24:00

"A "barátaival" a szélsőjobb vezérekkel, köztük Zizi nénivel tartottak megbeszélést a saját bevallása szerint. Nyilván ezt akarták megzavarni a rendőrök."

Aha és aki Ács Ferenc szerint "szélsőjobb vezér", azt zavarják is meg a rendőrök.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.10.02. 21:29:45

Végigolvasva a hozzászólásokat egy kis furcsa érzésem támadt. Hivatalos olvasatban: a jobbosok gyalázzák a szélsőjobbosokat. A balosok meg nem gyalázzák a szélsőbalosokat. Közben meg idejönnek röhögni rajtunk, hogy öreg, buzgólkodhattok bárhogy, ti akkor is fasiszták vagytok, mert hogy ki a fasiszta, azt mi mondjuk meg.

Folyamatosan felszólítanak, hogy határolódjunk el. Mi pedig elhatárolódunk. De mitől? Ugyan kérem,egy konzervatív jobbos gondolkodásának mi köze a Bombagyárhoz? Mitől szélsőjobb? Valamit akarnak nagyon, amit mi csak kicsit akarunk? De kérem! Ez nem szélső-jobb. Ez valami egyéb. Más.

Ez az egész ekézés, ami most PT irányában folyik, valami olyan igyekezet, ami soha nem ér célt. Én tudom az okát, meg értem is, csak valahogy az villant most belém, hogy nem kéne a baloldali tematika szerint haladnunk, mert örök vesztesek vagyunk benne.

Ne kérdezzetek, nem tudom, hogyan kéne. Talán többet kéne pozitíve elmélkedjünk. Kevesebb tagadás és több állítás.

states 2008.10.02. 21:34:23

Az egész radikáljobb úgy színvonaltalan, ahogy van. Nincs egyetlen bármiféle karizmával rendelkező vezetőjük, és ami legsiralmasabb, hogy a közvélemény előtt sikerült tökéletesen lejáratni a miniszerelnök elleni, ellenes demonstrációkat, tüntetéseket is. Képtelenek voltak egyetlenegy olyan demonstrációt megszervezni, amelyik ne utcai randalirozásba torkolt volna.Ténykedésüknek egyetlen haszonélvezője az a Gyurcsány lett, akivel szemben elvileg fel kívántak lépni. Jelenleg a miniszterelnök legmegbízhatóbb szövetségesei, ha senkire nem is, rájuk bizton számíthat...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.02. 21:40:14

Elpet, ott a pont:)

Tényelg, kihagytam egytámadási felületet, kösz m á
Szóval , ha a "Morvai-félék" vacsorázni mernek valahol, akkor a rendőrségnek joga van őket "zavarni" Ács Feri? Érdekes demokrácia felfogás, az már biztos.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.10.02. 22:22:45

Elpet, igazad van, tényleg aránytalanul sokat foglalkozunk ezekkel a krumpliorrú bohócokkal. A továbbiakban mi a magunk részéről igyekszünk változtatni ezen, bár nem mindig fog menni.

Francois Pignon 2008.10.02. 22:28:47

Igaz is, jó lenne már egy feltáró jellegű írás arról, hogyan élik meg a magyarországi kínaiak a tomboló idegenellenességet és rasszizmust. Illetve az ő kisebbségük vezetői miért nem tiltakoznak ez ellen rendszeresen?

prosecutor 2008.10.03. 00:19:58

Biza,

én 26 évnyi tapasztalattal a hátam mögött állíthatom, hogy MINDEN HADNAGY BUZI.

Sőt.

Nemcsak minden rendőrhadnagy, hanem MINDEN RENDŐR rendfokozatú személy UGYANAZON FAJTA ÖSSZELIHEGŐS,

nyálcsorgatós, pisis KÖCSÖG,

az utolsó TANYASI KÖRZETI MEGHÍZOTTÓL Dr. BENCZE nagykátai paraszt FŐKAPITÁNY ELVTÁRSIG,

egyben, mind buziak !!!

prosecutor 2008.10.03. 00:27:08

Már semmiben sem különböztök a konzumidióta-jógyerekektől, akik plö
W-lukán köpködik a nemzetieket.

MI A FASZT AKARTOK, BUZI BELVÁROSI SUHANCOK, MIIIII?????

BEVERJEM ARCOTOKAT , mi ???????????!!!!!!

Gyertek a Szlovákhoz bazmeg!

Vagy holnap de. 10 -kor a Ferencestemplony-Ecclesia elé!!!!

Meggyóntatlak, NIHILFEJŰ BUNKÓ BÖLCSÉSZ !!!!!!!!!!!!!!!!!

gargoyle 2008.10.03. 00:41:45

prosecutornak kicsit megartott a 6tablettas kobanyai aszu az mar szentigaz (:

elpet: nezd nem problema, egyutt fogunk rohogni nemhogy a szelsobalon (TGM anyone?) de meg az SZDSZ kispalyas nevetseges faszsagain is. csak jussatok tul a Nagybetus Elveiteken, mert az neheziti a konnyed kacagast, ha allandoan vigyazallasban himnuszt kell enekelni 2 percenkent sirva (:

Alfőmérnök 2008.10.03. 00:43:04

Ennek itten legalább van stílusa, ami szórakozató.

gargoyle 2008.10.03. 00:48:43

index egyeb blogjairol REMLIK a stilusa bar lehet HOGY ez valami fertozo BETEGSEG hogy idonkent muszaj SHIFTET nyomkodni.

Kopiás Attila Steve 2008.10.03. 01:13:40

Nézzétek, szerintem azért elválik, hogy ki tart titeket egy kategóriásnak Tomcatékkel is ki nem, nem igaz? Mármint picit se vagyok jobbos, de tudok disztingválni, látom a különbséget. Persze látom, hogy sokszor jobbos-jobbos alapon mosnak össze titeket. Érthető a sértettség, engem mint "globkrit balost" is szeretnek összemosni a "balos" kormánnyal, pedig definíció kérdése, de valamelyikünk nagyon nem balos...

Ma Tarka Magyar szervtal után összefutottunk a Gödörben Torockaival, Budaházival és pár nagyon nagy, nagyon rövid hajú barátjukkal, állítólag csakúgy leugrottak borozni arra a júdeoliberálbolsevik szórakozóhelyre, ahol a TM két hete minden nap kint van. Na mindegy, "vicces" volt a beszélgetés. Humanizmus vs fajelmélet egy sör mellett, még emésztgetem. Kevés közös pontunk volt, a Gyurcsányról és a Tomcatről alkotott véleményünk pl meglepően hasonló volt...

Tomcat egyébként nem csak perelni szeret, hanem ezzel fenyegetőzni is, ami szerintem még alattomosabb dolog. Ezzel azt hiszem sok mást nem lehet tenni, mint bevállalni a véleményed a törvény adta kereteken belül és kimutatni, hogy ott azért még nem tartunk, hogy ettől beparázzunk. Én magam túl PC (WTF?) vagyok ahhoz, hogy Tomcatet lebuzizzam, de a kiállós gesztust nagyra értékelem. :+)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.10.03. 01:29:23

Kündü barátunk, már azt hittük, hogy végleg becsajoztál. Örülünk, hogy nem így van, s újra köreinkben üdvözölhetünk.

Alfőmérnök 2008.10.03. 01:52:11

KASteve:
Most komolyan Budaházy és Totoczkai a Gödörben? Hát sajnálom, hogy én nem voltam ott. Egyébként én Toroczkait relative egy értelmes embernek tartom, csak sztem rossz szerepet játszik, de mindegy, a Gödörben szivesen elsöröznék vele eccer én is.

Kündünek van stílusa, engem szórakoztat, ezt nem irónikusan mondom, de tényleg.

Kopiás Attila Steve 2008.10.03. 04:20:47

Kövkör a tiéd lehet. Budaházy indításként úgy fogadott, hogy ááá, itt van a humanista hülyegyerek (híres vagyok baszod), aztán már csak egyszer javasolták, hogy leszek szíves melegszeretkezésbe bonyolódni gyurcsánnyal. És ezek még nem a mélypontok voltak.
Egyébként fura volt a követőik hozzászólásaiból megélni, hogy ők tényleg elhiszik a főnökeiknek, hogy mi le akarjuk rombolni az országot, utáljuk a magyarokat, támogatjuk a rablógyilkosságot és célunk, hogy meleg pedofilok minden gyereket megerőszakoljanak... Jó, tudtam eddig is, de látni, hogy meglepődnek rajta, amikor elmondjuk hogy mi az, amit tényleg szeretnénk...

Zetek 2008.10.03. 08:01:25

Elpet! Ne légy ideges. A reakciósok - különösen a hazánkból lassan a tomboló fasizmus miatt menekülő kínaiak - kicsit grafománok. Kálmánka most miről írjon? Hogy hullanak a csecsemők otthon a melamin miatt? Helyette lehet egy kicsit küzdeni a szélsőjobboldal ellen. Határeset, nem biztos, hogy jobb, mintha lopni járna. De megvan a lelki nyugalma. Amúgy ezek a mű viták láthatóan csak a Budapesten érdekelnek néhány embert. Szegény helyi MSZP-s nálunk a romló gazdasági helyzet miatt aggódik - nem tudja eladni a terményeit és ellopják azt - no meg nem tudja eldönteni melyik Magyar Gárdát hívja segítségül, ha ismét megpróbálnák meglincselni az apósát. S ki van a hócipője, a hétvégi baromkodás miatt, mert megint a mi megyénkből is elvonnak rendőröket - néhány "hülye buzi miatt". Nagyjából ennyi a történet.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.03. 08:17:57

Off
Az a gond, ezzel a melminnal, hogy simán itt is lehet a tápszerben. Ugyanis csak multicégek által gyártott tápszert árulnak, és azok képesek az olcso' tejpert Kínából beszerezni. A címkén meg csak annyi van, hogy hol készült, az már nem, hogy az alapanyag honnan van. Én az EU helyében kitiltanám a kínai élelmiszeripari termékeket, jól járnánk az almások ,a méhészek, stb.

hiba 2008.10.03. 08:44:54

KA_Steve: Pont azon gondolkodtam, hogy mindenképpen be kéne vonni a TM szervezésbe a fent említett szellemi szegénylegényeket. Végül is Ők is a tarka Magyarország részei.

Zetek 2008.10.03. 09:13:31

Őrnagy Őrnagy! Persze, csak ha betiltanának valamit, akkor Peking azonnal ellenlépne és korlátozná az uniós exportot. Felnyirvognak pl. a gépipari cégek és az autógyárak, hogy összeomlott az amerikai piac után, ha Kína is bezárná a bolotot, akkor ki veszi meg a BMW-t - lásd az n-tv ma reggeli nyüszörgését. Az egyetlen megoldás az lenne, ha valóban feltüntetnék a terméken miből és hol készült és a vásárló odafigyelne.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.03. 09:15:26

Hát szerintem Kínával szemben az Úniónak akkora negatívuma van exportban, hogy nyugodtan lehetne emberkedni.

Zetek 2008.10.03. 09:26:11

Én lennék az első, aki támogatná a javaslatot. Remélem a közelgő válság végez a szabadpiaci dumákkal és híveikkel.

Google 2008.10.03. 09:54:44

Hiba,
hogy milyen igazat beszélsz! Persze, hogy a "szellemi szegénylegényeknek" a Tarka Magyarban a helye. Csak nem rekesztik ki őket KA_Steveék! A kapcsolatfelvétel már megtörtént, szerepelni emezek és amazok is szeretnek, mi lenne hát az akadály?
Na, de akkor ki ellen vonulna Gyurcsány? Csak úgy szimplán Orbán és a jobboldal ellen? Az azért nagyon snassz lenne!

Zetek 2008.10.03. 10:01:28

Gusztus Petit olvasva kedvem lenne visszatérni eredeti javallatomhoz, irány a rét, egymnmás közt lejátszani, az utolksó kapcsolja le a villanyt.
www.mno.hu/portal/588765

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.10.03. 10:09:50

Budaházyék a Gödörben, ez parádés lehetett.
Akkor szombaton is mennek igaz?

Alfőmérnök 2008.10.03. 10:34:40

KA_Steve: Kösz a beszémolót,uhh, akkor lehet, hogy kihagyom a kört. Toroczkaival szemben egyébként én optimistább voltam...
Milyen ruhában voltak, csikósban?
Apropó, lehet hogy mégis meghívom őket egy körre a Gödörbe, újabban van néptánc is asszem. Nem tudom, én úgy gondolom, többet tesz valaki a magyar kultúráért, ha néptáncra jár, mintha Kárpátia és Hungarika koncertekre. Én egy ilyen kibaszott liberális vagyok.

Zahal 2008.10.03. 10:45:41

én leírom, ki, vagy inkább mi a Tomcat:

egy műveletlen, retardált, kispöcsű, FASISZTA és antiszemita hulladék, aki magát túlértékelve próbál bevágódni a többi neonácinál, de valójában börtönben a helye (mint a többi szarfaszúnak), műanyag lakattal lezárva.

ez vagy, szarházikám, perejjé'.

Bummer 2008.10.03. 11:13:36

Az egész problémára volna egy kiváló megoldás: Gyurcsány mondjon le, az SZDSZ tűnjön el a közéletből.
Mindenki hepi lenne, nem folynának a szélsőségek a csapból, stb.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2008.10.03. 11:42:25

Heima, bocs, akkor helyesbítek, ez még a "jobboldali fordulat" előtt volt.

X Y kronosz óra 2008.10.03. 12:18:48

Zahal

Te meg tudod mi vagy mindjárt?
Egy tanú az ismeretlen tettes ellen tett becsületsértési ügyben.

Még két kérdés:
1. A kispöcsűt személyesen ellenőrizted? Mekkora?
2. Honnan jött a műanyag lakat?

Rwindx 2008.10.03. 12:26:19

Őrnagy:
Az is kimaradt, hogy kicsit több mint 10 éve még full marxistának vallotta magát. A régi terrornewsok fent vannak az interneten, bárki elolvashatja.

Most meg "jobboldali". Egy frászt.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.03. 12:35:39

Meg az is, hogy írt 56-ról még az Elqrás előtt, ami nagyon tetszett a Mesternek, de szerintem havas Szófiának is elnyerné a tetszését lehet.
Fenn van még a blogján ?

Alfőmérnök 2008.10.03. 14:46:25

Tomcat asszem "nemzeti liberálisnak" vallja magát. Namármost ha ez igaz, akkor az ő esetében

nemzeti = utálja a cigányokat meg a zsidókat, kivéve néhányat, pl. a nőjét

liberális = ő azt gondol, mond, csinál, amit akar.

RoFä 2008.10.03. 17:37:23

Alfőmérnök 2008.10.03. 14:46:25

Ezt a Tóta fogalmazta meg elég szépen (bár úgy rémlik, mintha magától a Gömbölyű Pólóárustól származna a mondás - úgyis mint öndefiníció - és Mr. T. csak idézett, de mindegy):

"Igazam van, mert különben beverem a pofád."

Ez volna TC ars poetica és modus vivendi 2in1.

Egyébként szerintem egy nyilvánosságmániás hebrencs lett belőle. Messze túlszerepli magát, és hagyják, mert viszonylag érdekes (jé, egy nájlonnackó, aki nem csak egyszerű bővített mondatokban képes kommunikálni).

Oszt mi is itt foglalkozunk vele. Hát nem neki van igaza?

RoFä 2008.10.03. 17:40:30

A pólóboltos-magyart nem kiszolgálós ügyhöz érkezett kommentekből meg az jön le nekem, hogy egyesek nagyon messzire néztek ki az ablakon, mikor isiben az irónia fogalmát tanították.

hiba 2008.10.03. 18:57:19

Most olvasom a bombagyáron, hogy a nemzeti motorosok a tarkamagyar ellentüntetése helyett a tatabányai turul megtisztítására hívják feleiket. na ez már döfi. Minden tiszteletem az ötleté. Még a végén élhető ország leszünk. erre a tarka magyarok méltó válasza csak az lehet, hogy a következő nemzeti motoros felvonulás elleni tiltakozásul rendbehoznak egy trianon emlékművet... AZtán csak majd győzzenek egymásra licitálni :)

plastik02 2008.10.03. 19:11:54

nemzeti motorosok mondjuk feltakaríthatták volna inkább az Andrássy utat szeptember 20-án este, vagy bármelyik hasonló nagyszerű esemény után...

plastik02 2008.10.03. 19:12:27

egyébként meg gój motorosok, ha már...

Kopiás Attila Steve 2008.10.03. 20:34:24

Budaházy dolmány, Torockay elegáns bőrdzseki, a többiek bomber. És épp néptánc volt, minden csütörtökön az van.

A vicces amúgy, hogy kaptak meghívást, lánclevélként terjedő köremailnek hála. Nyilván benne van, hogy mindenkit szívesen látunk, aki erőszak- és megkülönböztetés-mentes országban szeretne élni. Ők meg saját maguk által is deklarálva nem szeretnék ezt, szerintük egy rendezett diszkrimináción alapuló rendszer lenne az oké és ha ehhez erőszak kell, akkor kell. Szóval nem mi tartjuk őket távol, szerencsére ők teszik ezt...

medve2 2008.10.03. 21:33:59

KA_Steve! Ugye tudod, hogy holnap elmennek?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.10.03. 21:37:48

KA_Steve

Hol van ez a Gödör? Én csak a szegedi Gödört ismerem. Ha Budapesten járok, elnézek majd egyszer.

medve2 2008.10.03. 21:50:56

De jó hallani, hogy már felnőtt egy generáció, mely nem tudja, hogy a Gödör minek a helyén van.

Alfőmérnök 2008.10.03. 21:58:33

Elpet
Hát igen, vicces és jól mutatja a vízfejűséget, h eleve feltesszük, h mindenki ismeri BP szórakozóhelyeit...
Egyébként a Deák il Erzsébet térnél van (medve2 a Nemzeti színház hűlt helyére vonatkozott), a "judeobolsevikliberális" értelmiség törzshelye. Yó kis konzervek is vannak hajnalig, és üvegben is lehet bevinni bort. ;)
Az meg külön becsülendő, hogy Ágiék áthozták a néptácot a bezárattatott Almásitériből asszem.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.10.03. 22:05:32

medve2

Ember, 42 éves vagyok! Csak nem budapesti, tudod? Nekem diákkoromban a szegedi Gödör volt az origó, így péntek esténként a Bárka-Gödör-Sárkány egyenes mentén mozogva próbáltuk megérteni és megváltani a világot. Azóta már nincs se Bárka, se Sárkány, a Gödört meg felújították, miáltal eredeti funkciójára alkalmatlanná vált. A Gödör névről nekem tehát mindig az "Egyetem étterem" jut eszembe, a név bármely más alkalmazását magyarázni kell. Szűklátókörű szegedi vagyok, na.

Kopiás Attila Steve 2008.10.04. 01:10:56

Hát, nem tudom mennyire vízfejűség kérdése, a Kuplungról (hasonló közönség helye egy sarokkal arrébb) nem feltételezném, hogy mindenki ismeri. A nemzetis hacacáré és állandó politikai csaták miatt a Gödör azért ismertebb. Konkrétan Kapolcson egy szegedi lánnyal ismerkedtem meg, aki bármi pesti kapocs nélkül azt gyanította rólam, hogy ha leugrok valahova, az a Gödör lesz, bár mint később kiderült, dunsztja nem volt, hogy az milyen és hol van... :+)
A néptánc egyébként hihetetlen népszerű, lépni nem lehet csütörtökönként.

medve: gondolom, jöjjenek, pont ugyanannyira örülök nekik, mint Gyurcsánynak, kíváncsi vagyok hányan maradnak miattuk távol...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.01. 12:13:27

@Alfőmérnök: vajon mit gondolhat tomket tóta w-ről? vajon mit gondolhat tóta árpád a hollánékról?
süti beállítások módosítása