Jubileumi Gyurcsány-ellenes tüntetés
2008. szeptember 17. írta: TuRuL_2k2

Jubileumi Gyurcsány-ellenes tüntetés

 Az előbb vonultak el szerkesztőségünk ablaka alatt a Corvin-közből induló, Gyurcsány-ellenes tüntetők.

 A néhány száz tiltakozó Árpád-sávos és nemzetiszínű zászlók alatt vonul. A járdán mennek, csak az őket a körúton követő rendőrkonvoj okoz kisebb forgalmi fennakadást. A tüntetők néha kiabálják, hogy mondjon le, vagy Gyurcsány, takarodj. Az egész nagyon enerváltnak tűnik, nincsen benne a régi tűz - vagy nekik van igazuk, és mi lettünk megalkuvók?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr99668309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CrL 2008.09.17. 18:13:43

felesleges. ha mindenki utcára vonulna aki a népszavazáson megjelent és populista módon igent mondott akkor is az lenne, hogy a csendes többség otthon és a kormány pedig a helyén marad.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.09.17. 18:18:58

18:01, akkor mindjárt ideérnek. )
pofás kis kordonok várják őket.
vicc.

eeepunk 2008.09.17. 18:20:48

valószínűleg 2 éve kellett volna több embernek mennie. most mintha nem lenne értelme. ahogy CrL mondja a csendes többség úgyis otthon marad. az a baj, hogy akármi is történhet, az emberek nem mernek már az utcára menni, a másik oldal meg helyesen bólogat, hogy naugye, csak a csőcselék vonul.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.17. 18:32:45

Ha mondjuk a Tv-t százezrek ostromolták volna, az már forradalom lett volna, nem a csőcselék őrjöngése.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.09.17. 18:44:18

Majd 20-án lesz a nagy tömeg, amikor a szarháziak viszik a hivatalos rettegőket meg az általuk felheccelt betegeket az utcára. A rádióból dől Vágó István felhívása, hogy menjünk chartázni.

Zetek 2008.09.17. 19:10:57

Pallos Levente! Nem hiszem, hogy 20-án sokan lennének. Na jó vesznek maguknak egy kisebb tömeget, na és? Attól kezdve már nem lesznek Mezőfalva jellegű pogromok? A kérdés inkább az, hogy a mai vonuás szervezői mikor látják be, hogy tévedésben van vannak. Fletó azóta politikusként azóta haldoklik amióta nyugalom van és kormányozhat. Hagyjuk kibontakozni.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 19:12:39

Levente, ha téged dobáltak volna meg, te is félnél, szerintem. Ebből nem következik, hogy ne zavarna a rendőrség 2 évvel ezelőtti viselkedése.

Kivlov 2008.09.17. 19:12:42

Őrnagy Őrnagy · nagyregeny.blogspot.com/ 2008.09.17. 18:32:45

Ja, itt a probléma. Hogy ezzel a hülye magyar néppel bármit meg lehet csinálni, bármit le lehet tolni a torkukon. Szánalmas

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.17. 19:18:08

Én csak arra akartam rávilágítani kivlov, hogy terrorista meg szabadságharcos között néha igen kevés a különbség pl: Gary Adams

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.09.17. 19:21:39

calam!

Te nem vagy hajlandó tudomásul venni, hogy ez csak szarkavarás mások sérelmeivel?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 19:25:57

nem vagy hajlandó tudomásul venni, hogy embereket dobáltak meg, azért mert valamilyenek?
persze ez a poszt nem erről szólna

Alfőmérnök 2008.09.17. 19:28:53

"Lesznek tüntetések...előbb-utóbb megunják."
Bejött!

józan' 2008.09.17. 19:29:15

Nem tüntetni kell(ett volna), hanem sztrájkolni. Mindenkinek.

Ezekkel a Kossuth-téri balfaszkodásokkal csak egy nagyon jó ütőkártyát adtak a ballib média kezébe, egyesek szerint ez is volt a cél. (aki ellent mer mondani az csőcselék, ugye...)

Navracsis azért megmondta a frankót hétfőn: egyszer el kell majd számolniuk azzal amit tettek, és az semmiképp nem lesz könnyű.

states 2008.09.17. 19:36:50

Szinte már látom is lelki szemeim előtt, amint az öszödi beszéd 40. évfordulóján néhány tucat nyugdíjas pici Árpád-sávos zászlócskákkal lagymatagon integet, miközben Gyurcsány Ferenc miniszterelnök közli a közszolgálatin az őt kérdező riporterrel: Majd megunják...

Kivlov 2008.09.17. 19:38:28

"egyszer el kell majd számolniuk azzal amit tettek, és az semmiképp nem lesz könnyű. "


ezeknek minden ráfér a képükre

Alfőmérnök 2008.09.17. 19:52:23

Józan:
De, tüntetni kellett volna, (meg persze sztrájkolni is), csak jóval több embernek, és akkor ki lehetett volna söpöri a komcsikat. Hogy írmagjuk se maradjon!!!

plastik02 2008.09.17. 19:52:43

"Én csak arra akartam rávilágítani kivlov, hogy terrorista meg szabadságharcos között néha igen kevés a különbség pl: Gary Adams"

igen, a terrorista politikai motivációból követ el erőszakos cselekedetet, legtöbbször úgy, hogy az minél több áldozattal járjon és minél nagyobb médiafigyelmet kapjon. a szabadságharcos pedig nemes eszmékért harcol az elynomó rendszer ellen, amely nem hagyja élni (nem szar a gazdaság, hanem nem hagyja normálisan élni, beleszól a magánéletébe!).

konklúzió: minden terrorista forduljon fel...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.17. 19:54:51

Palstik nem érted? Valaki magyarázza már el neki.

medve2 2008.09.17. 20:00:58

Nyilván attóül nem fog bukni a kormány, hogy 200 félőrült megint zsidózott egyet.

medve2 2008.09.17. 20:01:45

A "Kossuth tériek" annyira gázosok, hogy most már a fene fog kimenni ezekre a performaszokra.

zoli27 2008.09.17. 20:03:11

Turul, nem lettünk megalkuvók, csak belefásultunk abba, hogy 2 éve semmi érdemi nem történik az országban.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.17. 20:03:31

Ez most amúgy ki a faszt érdekel? Két éve kellett volna elérni valamit, ma már világos, hogy csak elmebetegek mennek tüntetni zászlókkal, hogy kapjanak egy kis gumilövedéket szemközt. A "csendes többség" otthon vár, hogy fegyverbe szólítsák.

Viszont van egy érdekesebb hírem, mint ez a balfaszkodás:
Kovács Katalin, a világ jelenlegi legjobb kajakosa éppen az olimpiára utazása előtt néhány nappal kapott egy tizenpár oldalas jegyzőkönyvet, amelyben közlik vele, hogy fegyelmit kap klubjától, amiért azt elhagyta. A klubja, miután a döntését szakmailag kritizálni nem volt képes, pusztán arra szorítkozott, hogy a sportolót, mint embert egy szemétnek, értéktelennek, megvetendőnek állítsa be. Elért sikereit legkisebb részben sem tulajdonították neki, mintha egy senki lenne. Kati sírt, kikészült. Így állt rajthoz Magyarországért. Nekünk, magyaroknak szerzett is három érmet, az MTK meg elmehet a picsába. MTK, értitek.

betyár (törölt) 2008.09.17. 20:03:38

plastik,

és mik azok a nemes eszmék szerinted? És milyenek a nemtelenek?:(((

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.09.17. 20:03:55

calam!

Persze. De szarnának rájuk, ha nem lenne szükség épp valami okra a parádézáshoz.
Pont ez a machinátorok módszere: kiválasztanak egy csoportot, azokat felkarolják, a többi hasonló helyzetben levőre meg szarnak, illetve szembeállítják egymással (ld. orvosok, parasztok elleni kampány).
Aztán meg a felkaroltakra is úgy fognak szarni, ahogy vannak, mihelyst nincs a médiakampányra szükség (vagy nincs benne több muníció). Tehát nem ők a téma, csak az ürügy az aljaskodáshoz.

medve2 2008.09.17. 20:09:01

OFF! Falafel! Te mint antikommunista komcsi, aki azért szavazott Horngyufára, mert az mdf nem vitte végig a kommunistátlanítást, ugye tudod, hogy az elmúlt három olimpia magyar aranyérmeinek egyharmadát az MTK szállította. De képzeld el, egyik sem mtk-s abban az értelemben, ahogyan egy antikommunista komcsi náci használja.

plastik02 2008.09.17. 20:15:55

betyár (és Őrnagy is): az mindegy, semmilyen eszme érdekében nem bántunk ártatlanokat, a terrorista pedig pont ezt teszi. aki nem ezt teszi, az meg nem terrorista nyilván. spec szerintem igenis van közöttük egy elég éles különbség.

a kossuth teresek nagyrészt ártalmatlan buggyantak, semmiképp sem terroristák. gyújtogatni és rendőrnek támadni is inkább huliganizmus. molotov koktélt dobálni lakóházakra, üzletekre, az terrorizmus. clear? a konklúzió továbbra is áll.

persze ennek az egésznek nem sok köze van a mai naphoz. :P

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.17. 20:21:22

Én arra világítottam volna rá, hogy ami az egyik fél szerint terrorizmus a másik szerint szabadságharc. Fokozni lehet

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.17. 20:24:46

medve2:
Látom, te ebből is pont annyit értettél meg, amennyit kinézek belőled. A kajak-kenu szakág szerzi általában a legtöbb érmet. Ott is a nők, akiknek eddig kötelező volt az MKT-nál edzeni. Ez változott az idén. Kovács Kati és Janics Nati bármely klub színeiben vernek mindenkit. De hagyjuk ezt, te jlező halmozó kretén! Voltál a közgázon? Meghallgattad Ferkót? El tudlak képzelni bamba arccal, SZTK-keretes szemüvegben, amint áhítattal szopod a verbális péniszcsokrot. Utána meg pálott szájjal menekülsz a zárpádsávos futbalhuligánoktól.

betyár (törölt) 2008.09.17. 20:29:04

Plastik

"a terrorista politikai motivációból követ el erőszakos cselekedetet",

" a szabadságharcos pedig nemes eszmékért harcol az elynomórendszer ellen,"

bocs, de ezeket te írtad, gondoltam rávilágítasz a kettő közötti különbségre, és ez a nemes eszmék szófordulat különösen tetszett.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 20:34:32

Medve2 és Mr Falafel kellemes perceket fog még szerezni :D

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.09.17. 20:35:20

Na, ebben egyetértünk, calam :-)

medve2 2008.09.17. 20:52:07

Öreg falafel! Sajnos nem hallgattam Ferkót, nem bírnám őt hallgatni. Tán Fletó tényleg egy szinten van azokkal, akik annyira gyűlölik a komcsikat, hogy az MDF-kormány puhatökűségét azzal bűntetik, hogy előbb Horn gyulára, aztán Megyóra szavaz, bár most véresszájú ultrajobbikos. Már látom lelki szemeim előtt, hogy most úgy fogod bűntetni a komcsikat, hogy a KISZ-führerre fogsz szavazni, elvégre eléggé nácis ő is. De ettől még az mtk szerezte az elmúlt három olimpia magyar aranyérmeinek egyharmadát.

eeepunk 2008.09.17. 20:57:30

És most őszintén mitől menne ki a nép az uccára, alakulna kritikus tömeggé, ha ez a beszéd sem volt elég? Minek kellene ehhez történni? F kitalálja majd majd, hogy ne is legyen választás mert minek, jó minden ahogy van, az emberek meg majd elhiszik, csak idő kell hozzá és tényleg 40 év múlva a "demokrácia" nevében azért 40-en majd lobogtatják a kis árpádsávos zászlót.

Alfőmérnök 2008.09.17. 21:00:07

eeepunk, lehet, hogy hülye vagyok, de nem egészen értem, amit írsz.

kispufi 2008.09.17. 21:03:07

pedig mond valamit eeepunk. "nem az ország érdeke a választás", "nem kerülhet hatalomra az Orbán-félep olitika", stb. a karhatalom meg az ő kezében.
ez egyelőre csak fantáziálás. egyelőre.
egyébként azt is megunnánk és hazamennénk. ez a poszt is arról szól. egyetlen, amiben cáfolhatatlan igazságot mondott öszödön.

medve2 2008.09.17. 21:04:29

Hogyhogy miért menjenek az utcára! A 3/3-as vezetésű Magyar Önvédelmi Mozgalomért, az ügynök Toroczkay-Budaházyért, a volt komcsi szavazó Tomcatért, a megbuggyant Pörzséért és Morvaiért, Vona Gábor führerért, a magyar Nimród királyért, Sumériárt, a zsenik zsenijéért, ifjabb Hegedüsért. Hí a haza eeepunk!

medve2 2008.09.17. 21:05:22

Kispufi! Gyurcsány nem fogja elkerülni a demokratikus szembesülést azzal, amit itt művelt.

Alfőmérnök 2008.09.17. 21:06:47

"nem az ország érdeke a választás"
Ezt gondolom az előrehozott választásokra értette. Ha nem, akkor valóban új fejezetet nyitott a demokrácia történetében.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.09.17. 21:07:28

na jó, ha kifulladtak, kifulladtak.

lehetne friss vért vinni a dologba - persze ésszel és kultúráltan.
pl néma tüntetéssel, minden nap. nem kell sok, elegendő 10 perc.
ezt nehéz elszabotálni még provokátorokkal se lehet mit kezdeni.
jelmondatnak meg csak annyi: "elég volt"
nulla agresszió, kiabálás nélkül, zászlók meg politikai jelképek nélkül.

két hét után már lehetne belőle hír, akár a határokon túl is.
néhány ezer ember elegendő lenne, még az se kell, hogy ugyanazok jöjjenek. elég sokan helytelenítik a jelenlegi helyzetet, jutna hosszú hónapokon át ember a térre, még akkor is, ha mindenki csak egyszer megy oda.

és ez lenne akkor a csendes többség. a szó szoros értelmében.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.09.17. 21:07:43

medve,
tüntetni valamiért is lehet, de leginkább valami ellen szoktak.
Mondjuk, Ferkó ellen?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.17. 21:08:46

medve2:
Most menj az utcára, mert esik. Hátha az használ.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.09.17. 21:08:55


Az alkaloidablog helyszíni tudósítója szerint
tomcat-et elvitte az ÁVH, a Kopány Csoport
még nem talált megoldást a kialakult helyzetre,
de kiszabadítását tervezik!

irrelevant 2008.09.17. 21:15:13

Ez a terrorista-szabadságharcos kérdés véleményem szerint egy közkeletű tévedés, és senki sem veszi a fáradságot, hogy végiggondolja: a terrorizmus egy módszer, a szabadságharc pedig cél. Terroristának nevezem azt, aki nem katonai, hanem civil célpontokat támad akármilyen(!) okból és céllal. Tehát szabadságharcot lehet vívni terrorista és nem terrorista módszerekkel is.

medve2 2008.09.17. 21:17:05

Tölgy! Ha egy normális szervezet normális emberekkel ferkó ellen tűntetne, én ott lennék, mint ahogyan 2006-ban ott voltam az első Kossuth téri tüntetéseken és a Fidesz 56-os megemlékezésén.. Fletó hihetelen káros. De én demokratikus kereteket túllépni nem akarok, hányok a zsidózó-cigányozó-buzizó neonáciktól és röhögök a szélsőjobbos vezéreken, ráadásul többségük szerintem ügynök.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.09.17. 21:18:29

"Terroristának nevezem azt, aki nem katonai, hanem civil célpontokat támad akármilyen(!) okból és céllal."

1848 március 15., Landerer és Heckenast nyomda elfoglalása?
Jókaiék tenoristák?

medve2 2008.09.17. 21:19:12

Denever! Önjelöl führereink, gárdistáink lejáratták az utcai megmozdulásokat. Neked is azt mondom, amit másnak: Gyurcsány nem fogja tudni elkerülni a demokratikus szembesülést azzal, amit művelt. Ez a szavazás lesz.

irrelevant 2008.09.17. 21:19:47

Ott volt emberhalál, vagy akár sebesülés? Szerintem nem.

Invictus 2008.09.17. 21:24:58

medve2, bár úgy lenne. De ő már azon van, hogy elkerülje.
Kár előre inni a medve bőrére, nem lefutott a 2010-es választás.
Egy olyan hálózatról van szó, amely 8 év után már nagyon-nagyon nem akar majd lemondani a hatalomról, amibe beleszokott. Megvan a társadalmi beágyazottsága, a profi machinátorai, a másik oldalon pedig a Démon száll majd ringbe...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.17. 21:27:22

medve2:
"demokratikus szembesülést" - muhaha!

medve2 2008.09.17. 21:30:35

Kedves Invictus! Nagyon hülyének kell a Fidesznek lennie, hogy az MSZP megint nyerjen. Persze tudom, a Fidesz erre alkalmas, de aaz önkormányzati választások és a népszavazás azért jelzés értékű volt számomra. Én egyet nem tudok elképzelni: hogyan fogják a szocik visszaszerezni hitelüket. És ehhez kevés a praktika meg a kommunikáció. Nem tudhatom, de szerintem öszödöt nem fogják megúszni.

medve2 2008.09.17. 21:31:26

Falfel! Így próbáltam leírni a választásokat. Én ebben hiszek.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.09.17. 21:50:45

"Ott volt emberhalál, vagy akár sebesülés? Szerintem nem. "

Ez újabb, kiegészítő feltétel, ami elsőre nem volt említve. Lesz még? Mert akkor várok a példákkal :)

eeepunk 2008.09.17. 22:03:20

medve2! akar a faszom az utcára menni, de nem normális ami történik és ez elhúzódik 2010-ig, 14-ig. értem én, hogy lakolni fog azért amit tett, de mikor??? és mit csinál, ha leváltják, szarul fogja érezni magát szerinted, mert amikor ezt mondta, azt is osztani kellett kettővel.

kispufi 2008.09.17. 22:07:24

Medve, egyik rommá nyert választásnak sem volt közvetlen tétje OV azonnali visszatérése. Jövőre az EP-választás kb. ugyanezt hozza majd, mint 2006.okt.1. és 2008.márc.9. Háromszor veri ezt vissza... Csak én félek, a válaszáts, az válaszáts. Nácipatásördög come back, irgalom atyja, ne hagyj el. (A magyar pólósok is csak megnyerik négyévente az olimpiát, ha közben minden más versenyen a szerbek tarolnak. Igaz, Pekingben nem kellett megmérkőzni. Ez a fenti összevetésben lehetetlen. De mindegy. Sose bízzunk a bizalmatlanságon kívül másban).

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.17. 22:12:39

Lamberg és Latour meglincselése terrorizmus volt-e?
és Ferenc Ferdinád meg a Fekete Kéz?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.17. 22:13:39

Legyen már egy kis optimizmus emberek. Szerintem a nácizás már nem működik. Orbánt meg le is lehet cserélni,v égleg.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.17. 22:13:52

gloire:
Meddig tartott a mai műsor?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.09.17. 22:26:07

Nem tudom, csak egy kávéra szaladtam le,
oszt pont belefutottam a tomcet meghurcoltatásába. )
Egyébként akkor meglepően nagy tömeg volt,
cirka 1000 ember.

segabor 2008.09.17. 22:27:30

Én valamikor fél10-10 között tekertem végig a Deák tér-Andrássy irányba és nem láttam semmi szokatlant, különöset. Semmi lezárás, villogás, hangoskodás.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.17. 22:30:19

gloire:
Én már csak egy kávét kérek. :)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.09.17. 22:35:58

Őrnagy, ez a beszéd! De 2010-ben itt valami nagyon
súlyos dolgok fognak menni, az tuti. Kérdés, mennyire
kajálja majd a botrányokat a plebs. Az index riportja:
index.hu/politika/belfold/osz080916/, az kiábrándító,
pedig csak két év telt el.
Orbánt semmi áron nem engedik többet hatalomra ez
szerintem eldőlt. Akkora a tét, hogy nyugodtan belefér
egy merénylet is, bármi. De ne legyen igazam.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.17. 22:54:52

Az index ügyesen manipulál a videókkal, nem vehető társadalmi mintának.
Kimentek az oroszok is, ezek is el fognak buknii. Max addig szép csendben tönkremegyünk.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.09.17. 23:04:40

Aztán mire tönkremegyünk vissza is jönnek. )

medve2 2008.09.17. 23:35:18

eepunk! Megértem lelki állapodot, nem sokban más mint az enyém, akkor sem tudok neked mást mondani. 2010-ig várnunk kell.

medve2 2008.09.17. 23:36:40

Kispufi! Nem tudom azt mondani neked, hogy biztosan nincs igazad. De azért gondold meg: 2009 vagy 2010 más, mint 2006. Sok minden történt.

2008.09.18. 01:25:19

Bevitték Tomcat-et ?
n+1 ?

Akkor megkezdődött a politikai szezon az utcán is.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.09.18. 01:28:26

CrL, Őrnagy és Denever véleményének szintézisét vallom.

Szegény félkegyelműek helyettünk tiltakoznak. Szégyen.

Zetek 2008.09.18. 07:38:06

Mr Falafel! Tudtommal véget ért a dopping faló verseny Pekingben, most már lehet valami fontosabbal foglalkozni. Pl. azzal, hogy miután tegnap nem sikerült fasiszta veszélyt rajzolni, ki és miért fog tüntetni 20-án? Nem ártana utána menni, mi van a mezőfalvi családdal, mert úgy tudom elmenekültek otthonról. Innen nézve nem érdekel sem az MTk, sem Natika.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.18. 08:21:38

Turul, ha igaz amit Tomcat írt, hogy miért és hogy vitték be, akkor te nem vagy demokrata, hogy ennek örülsz.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.18. 08:42:28

Őrnagy Őrnagy:
Félreérthető volt, gloire "Nem tudom, csak egy kávéra szaladtam le" mondata alapján ugrott be ez a klasszikus. Tomcat sztoriját csak ma reggel olvastam.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.18. 08:49:40

Ergé, mit szólnak az indes "nemzeti érzelmű" tulajdonosai Tóta W mai cikkéhez?

Google 2008.09.18. 08:57:31

Nem azokat a szegényeket kell sajnálni - és közöttük sokan nem szegények, hanem, mondjuk rendőrök, provokátorok - hanem magunkat. Hogy hagytuk, hogy tönkretegye a jogos tiltakozásunkat.
És nem kell bedőlni a cinikus " majd megunják, hazamennek"-nek sem. Tett ő azért eleget, hogy hazamenjünk, provokált, lövetett, és még mit meg nem tett a szolgáltató sajtójával karöltve.
A Denevér felvetését vallom: szó nélkül kellene tüntetni, hogy csak a provokátorok ordibáljanak. Akkor mit tenne a Haza Esze?
Nem feltünősködni kell, arra ott van ő, hanem a csendes többség tudtára adni, kígyót melenget a keblén.
Valakiknek csak megmaradt a lelkiismerete, mindenkiét nem vitte el a kiscica!

Google 2008.09.18. 09:17:00

És még valami:
Le akarja szedni a hőzöngőket, randalírozókat, focihuligánokat a rendőrség a tüntetőkről, homoszexuálisokról, bárkikről? Nem, sőt rájuk tereli, vagy engedélyezi, hogy ugyanott vonuljanak fel. Ez senkinek nem üt szeget a fejébe?
Gyurcsány egy méltóságát vesztett ember, de azok is, akik mellette állnak még. Mert ki lehet mellőle állni, vissza lehet a becsületet szerezni. Csak akarni kell. Sohasem késő, mondanám. Persze, azért sietni kellene.

Naumov 2008.09.18. 09:20:07

Őrnagy,

Árpád mostanában határozottan idegesnek tűnik, szinte napi rendszerességgel gyártja az írásokat, mióta Fodor bejelentette hogy nem támogatják Fletó legújabb programját, azt megelőzően akár hosszú hetek is eltelhettek amíg szerencsések lehettünk megtudni hogy éppen aktuálisan mit gondol a magyar rögvalóságról. Pedig aggodalomra semmi oka, az SZDSZ minden valószínűség szerint szépen vissza fog oldalazni a kormány mögé, mivel végső soron mégiscsak a fasiszták jelentik ma a legnagyobb veszélyt Magyarországon - főleg az SZDSZ-re nézve, amennyiben nem lesznek hajlandók kiemelni őket abból a politikai karanténból, ahová 14 évvel ezelőtt bezárták saját magukat.

medve2 2008.09.18. 09:24:35

Naumov! És nem ezért van pont okuk az idegességre?

states 2008.09.18. 09:28:42

Igen, ebben az a legszomorúbb, hogy ezek a fogyis tüntetések lejáratták a hiteles tiltakozásokat is, és kimondottan jól jöttel ennek a retardáltnak...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.18. 11:38:28

Zetek:
Önnek igaza van. minden más le van szarva, csak a pártokrácia számít. Ön igazi pártokrata. Engem speciel nem érint mélyebben ez a baszakodás. Ha egy országban szabad a nemzeti jelképeket becsmérelni, és az államot alkotó népet, nemzetet kompletten lenácizni, és ez ellen egy magyar honatya sem tesz semmit, akkor engem nem érdekel. Felőlem mehetnek a zsidók és cigányok együtt banzájozni, úgyis egy szinten vannak. Nem értem Önt, mit vár tulajdonképpen akkor, amikor a probléma okáról is tilos beszélni, mert, a magukat PC-nek valló, velünk egyazon oldalon állók is inkább a kussolást választják.

medve2 2008.09.18. 13:07:54

Falafel! Nem a nemzetet, főleg nem az államalkotót nácizzák le, mert a nácik nem a nemzet.

Alfőmérnök 2008.09.18. 13:35:34

medve2: Ha kiadnak egy olyan irományt, mint a MC, bármennyire czizelláltan is van megfogalmazva, az lesz a fő hatása, hogy sokan, legfőképpen külfödön, a magyarokat náciknak fogják gondolni. Mint mi a szlovákokat sovinisztáknak. (Csak nem hülye propagandacikkek alapján, hanem empirikus úton.)
És ezt azok is tudják, akik ílyeneket fogalmaznak, aláírnak. Nagyon is tudják.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.09.18. 13:49:38

Hát kedves barátaim, én a bajcsin mentem szembe velük biciklivel, leáltam fényképezni, és én nem hallotam az alatt az 5 perc alatt Gyurcsányozást.
Visszont volt cionisták,cionisták kiáltás sor és ébresztőzés is.

Alfőmérnök 2008.09.18. 14:24:50

Huba: Az a tömeg szerinted hány százaléka volt a magyar nemzetnek?

medve2 2008.09.18. 14:24:51

Afőmérnök! Nem akarom elbagatelizálni a jelenséget. De: idehaza az ilyen MC-k nem hatnak, mára ez teljesen hiteltelenné vált. Nemzetközileg, bizonyos körökben bizonyára hat. Tenni kell ellene. De azért, mert a baloldali körök egyetlen politikai ideológiája mára az, hogy nácizzon és ebbe belerángassa az egész jobboldalt, a magam számára nem azt a következtetést vonom le, hogy elkezdjek zsidózni és ha rasszizmusba ütközök, azt ne tegyem szóvá. Mint ahogyan pontosan tudom, hogy van cigány bűnözés, illetve komooly feszültség van a cigányság miatt egy rakás magyar településen, de ettől még nem fogok sötét idők sötét szervezeteit időző gárdákban masírozni.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.09.18. 15:01:13

alfőmérnők
Szerencsére 0 százaléka de ez is sok.
Medve puszi a pocidra szép komment.

irrelevant 2008.09.18. 15:24:15

tölgy: a terrorizmus szerintem erőszakos tevékenység. Számodra ez nem világos? Sajnálom.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.09.18. 15:41:46

A szabadságharc, zsarnokölés usw. is erőszakos tevékenység. Ezek is ellenjavallottak?

irrelevant 2008.09.18. 16:26:58

Tölgy:

A zsarnokölés erőszakos tevékenység, ahol nem civil célpont ellen irányul az erőszak.

A szabadságharc erőszakos tevékenység, ahol a támadás irányulhat civil vagy katonai célpontok ellen is. Ez utóbbi dönti el szerintem, hogy a szabadságharcot terrorista módszerekkel vívják-e, avagy nem.

Javallatról és ellenjavallatról egy szó sem volt, csak a szavak értelmezéséről.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.09.18. 16:44:30

A zsarnok nem civil? Hát mi?

Akkor szerinted a kurucok terroristák voltak. Jó.
A parasztfelkelések is terroristák voltak, jó.
Az amerikai polgárháborúban mindkét fél terrorista volt, jó.

Tulajdonképpen, majd minden erőszakos cselekvés a szűkebben vett "csaták" mellett terrorista volt.
A történelem a terrorizmus történelme. Akkor a kifejezés használatától milyen többlet tudásunk származik?

irrelevant 2008.09.18. 16:51:40

Használd a kifejezést, ahogy akarod, nem különösebben érdekel. Én meg így gondolom, ahogy leírtam :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.09.18. 16:54:15

Ahogy leírtad, értelmetlen. Ez a baj :(

irrelevant 2008.09.18. 16:56:18

Nade miért értelmetlen?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.18. 20:26:01

medve:
Te fárasztóan hülye vagy.

weisz:
Ahol ti náciztok, ott érthető a cionistázás. Tudod, mi a különbség? - Az, hogy a nemzetközi bíróság határozata értelmében a cionistázás nem bűncselekmény, a nácizás meg igen. Annak okán, hogy a cionista nem pejoratív jelző. Hogy ti ebben az országban azzá tettétek, az más kérdés.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.18. 20:34:01

Tölgy:
Ön mindenbizonnyal mazochista. Persze, az is lehet, hogy végtelenül cinikus, és kajánul vihorászik.

medve2 2008.09.18. 20:41:21

Hát falafel, tényleg nem vagyok olyan zseni, mint azok, akik azért szavazzák meg Horn Gyulát és Megyót, hogy megbüntessék a kocsikkal puhánykodó MDF-et. Meghát komcsiból kisnácivá válni, azt sem érem fel ésszel (bár sokak szerint a kettő összenő).

medve2 2008.09.18. 20:42:22

Egyébként azért a náci és a cionista között több különbség: az egyik Izraelbe költözik, a másik idióta.

Invictus 2008.09.18. 20:44:57

medve2, azért nem elegáns felemlegetni, hogy valaki megszavazta Gyufát és Megyót, inkább örülni kell neki, hogy van köztük olyan, aki Fletót már nem nyeli le... talán apránként kopik a szoci szavazótömb is (nem csak az ál-bizonytalanokkal).
Az persze érdekes, hogy valószínűleg a Jobbiknak több esélye van megszerezni a kiábrándult MSZP-szavazókat, mint a Fidesznek (a vérfarkasra szavazni mégiscsak túl nagy kognitív disszonancia lenne nekik).

medve2 2008.09.18. 20:51:24

Invictus! Falafel becsületére legyen mondva, ezt ő írta ide. Mikor megpróbáltuk ezt megérteni, egy kicsit zsidózott, majd elmondta a történetet: antikommunizmusból szavazott rájuk. Utána kiderült: mindenki seggfej hozzá képest, mert ezt nehét megérteni. Na mindegy.

Amúgy abszolúte nem tartom lehetetlennek, hogy sokan ezt befutják. A szélsőjobb egyénileg, vagy munkahely szempontjából frusztrált embereket mindig vonzott. Az életben senkik, itt meg valakik: gondolj bele, egy kocsmában egy jót zsidózol, majd olyan mozgalmakban veszel részt, melyek félelmet keltenek. Végre vagy valaki. És sok olyan szociológiai réteg van, mely kommunista nosztalgábiól szoci volt, viszont ők megszívták Fletót, így eljutnak a szélsőjobbig.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.18. 20:51:53

Invictus:
Orbán ma is Fodorral tárgyalt. Minek? Ilyen típusú párbeszédre nincs szükség. Szócséplés, időhúzás. Miért assziszált Orbán ehhez a kutyakomédiához?
Öreg, a pártokrácia hívei észre sem fogják venni, mikor érkezik el oda Viktor, hogy könnyes szemmel mondjon beszédet Kádár sírjánál. A sok barom meg majd együtt sír vele.
Azt sem értem, hogy miért vetitek meg, ha valaki nem pártokban és politikai nézetekben gondokodik, hanem általános érvényű elvekben. A jogállamiság és annak betartása nem pártfüggő. demokrata lehet baloldali és jobboldali egyaránt.
Nagyon benézitek ezt a pártokrata életstílust.

Invictus 2008.09.18. 20:55:00

Nem vagyok oda Orbánért, szerintem legjobb lenne, ha ő vezetné az EU-listát, és kimenne oda politizálni. 18 év után már váltani kéne.
De hát mint tudjuk, ő még minimum 15 évig a helyén akar maradni. Ez valószínűleg még 15 év MSZP-kormányt jelent, de oda se neki.

Invictus 2008.09.18. 20:55:42

Addig féllábon is kibírjuk ugye ;)

medve2 2008.09.18. 21:05:48

Falafel:" általános érvényű elvekben". Mint például antikommunizmusból egy pufajkásra szavazni?

Google 2008.09.18. 21:15:28

Nem kell annyira fetisizálni a Modern Szocialista Pártot, nem olyan erős az, mint amilyennek tűnni szeretne. Egyszercsak összedől, oszt láss csodát!

És miért ne tárgyalhatna a Fidesz és az SZDSZ? Jobb a megegyezés, mint az utcai balhé, nem?
Akiknek még maradt szemernyi hitelességük és képesek is tenni valamit, azoknak kell beszélgetni, nem másoknak!
A Jobbiknak is van programja? Jut eszembe.

Alfőmérnök 2008.09.18. 21:29:56

Google, te komolyan gondolod, hogy az SZDSZ-nek még maradt szemernyi hitelessége???
A jobbiknak nincs programja, a Vonának megjelent egy cikksorozata a Barikádon, aminek kb. az a lényege, hogy minket most elnyomnak, majd ha hatalomra juttattok, akkor visszaverjük az ellenséget, nem mondjuk meg hogyan, de bízzatok meg bennünk, a szakértőink már dolgoznak rajta.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.09.18. 22:01:59

medve,
a cionista azt jelenti, hogy támogatja az önálló zsidó államot.
a hazai szélsőjobb tehát cionista, ugyanis azt akarja elérni, hogy a zsidó kisebbség távozzon izraelbe, és éljen ott.
ezért a náci (nemzetszocialista) lehet cionista is.
az antiszemita más tészta. persze kedvelt dolog a cionizmus, mint olyan dobálása, különösen a szélekről, mint negatív kritika azok irányában, akik támogatják a honi zsidóságot.

a zsidózó handabandázók vélhetően azt az utat követik, a gondolkodásmenetben, amit nagyvonalakban még 70 éve fektettek le.
kilátástalan élet, szegénység, létminimum közeli állapotok. bűnbak kell - és a szadesz hírhedten közeli kapcsolata jó hivatkozási alap a kormánnyal kapcsolatban. miszerint már ott vannak, és onnan irányítanak.

Alfőmérnök 2008.09.18. 22:19:06

denever:
Szerintem a cionizmus pejoratív értelemben való használatának megvan a valóságalapja, ugyanis Izrael nem éppen a legdemokratikusabb államok közé tartozik, mondhatni rasszista jegyek visel magán és a létrejöttének a körülményei is kívánnivaókat hagynak maguk után.

Az SZDSZ nagyban felelős a hazai antiszemitizmus terjedéséért. Ugyanis olyan, mint egy állatorvosi ló: (joggal) el lehet rá mondani az összes antiszemita sztereotípiát. Tehát az antiszemitáknak elég jó "próbakő", hogy igazolva lássák az elméletüket.

medve2 2008.09.18. 22:20:57

OK Denever, köszi a pontosítást.

medve2 2008.09.18. 22:21:45

Alfőmérnök! Most nagy butaságokat írtál.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.09.18. 22:25:45

medve2

Alfőmérnök nem is írt olyan butaságokat, hisz mégcsak cáfolni sem tudtad, csak címkézni.
Ez nem nagy teljesítmény, valljuk meg!

Alfőmérnök 2008.09.18. 22:34:32

medve2:
"az arab államoknak a menekültek végleges letelepítésétől való vonakodása összefüggött az arab kormányoknak azzal az álláspontjával, hogy a palesztinaiaknak az 1949. évi területről való eltávolítását nem tekintik jogosnak; a fegyverszüneti vonalakat nem tekintik végleges határoknak, és Izrael állami létét nem ismerik el; de ezek egyikét sem lehet olyan dolognak tekinteni, melyekre az arab államok minden további nélkül kötelesek lettek volna." (Bibó István)

medve2 2008.09.18. 22:58:33

Mert már csak az hiányzik, hogy egy Fletóról szóló bloggban olyan radikális orkokkal vitatkozzak Izraelről, mint te, kedves malacka:-)

Alfőmérnök 2008.09.18. 23:57:27

medve2:
Kár, mert minden mindennel összefügg. :-)

medve2 2008.09.19. 00:09:09

Hát, itt álljunk meg, szerintem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.19. 08:29:30

medve2:
Nem győzök álmélkodni, te tényleg ott vagy a szeren. Mingyá betelefonálok az MTA-ba, hogy jöhetnek, mert rólad elkészíthető a hülyeség etalonja. Persze, denever székfoglalója sem volt rossz.
Bazmeg, én nem értem a géplakatos szakmát. Hogy a picsába van ennyi időtök marhaságokat írni az esztergapad mellől, ti aluliskolázott tahók?
Denever, te hol hallottál zsidózó handabandázókról? Honnan veszed, hogy a szadesz "hirhedten közeli" kapcsolatban áll a zsidósággal? Pityu, baszod,a szadeszban csak zsidók vannak. Ráadásul nem is én mondom, hogy azok, hanem ők vallották meg magukról. Mondj egyet is közülük, aki nem zsidó. Csak egyet!
Más kérdés, hogy a zsidó mivoltuknak köszönhetjük-e, hogy az országot tönkre baszták. Mert, ugye, az USA-t is zsidók irányítják, oszt nem állnak úgy, mint mi. Egyébként az, hogy egy szadeszos, meg úgy a kormány általában zsidókból áll, csak akkor számít, ha magyar chartáznak és antiszemitázzák a magyarokat. Már többször leírtam: egy két szereplős darab, ahol az egyiké az egyik szerep, másiké a másik. Ha a maygar antiszemita, a kormány zsidó. Elég eccerű ez, hogy te is felfoghasd. Ettől függetlenül én úgy vélem, hogy a zsidóságuk megáll a magyargyűlöletnél. A politikai és gazdasági tehetségtelenségük nem a zsidóságuk eredménye.

Google 2008.09.19. 17:15:42

Alfőmérnök,
azt mondom, nem tudom, hogy maradt-e szemernyi hitelessége az SZDSZ-nek, de keresi. Lássuk, megtalálja-e?
süti beállítások módosítása