Gréczy Zsolt keveri a Gárdát a Chartával?
2008. szeptember 09. írta: TuRuL_2k2

Gréczy Zsolt keveri a Gárdát a Chartával?

 Tudom, hogy ez már-már függőség, de egyszerűen nem bírok elszakadni Gréczy Zsolt, Gyurcsány Ferenc médiafőtanácsadójának stop.hu-s blogjától. Mindig jókedvre derít, ahogy kayaibrahimozik, fidesz-kdnp-jobbikozik, álszent arroganciával aggódik az SZDSZ-ért, vagy kijelenti, hogy Tölgyessy Orbán-kormányt akar.

 A mai bejegyzése is elég erősre sikeredett, van benne nyilas eszmékkel fertőző Fidesz, megfélemlített tömegek és minden, ami szükséges a Szélsőjobb Veszélyhez. Van viszont egy mondat, amit sokadszori olvasásra sem tiszta teljesen (nem egyértelmű, hogy mire vonatkozhat az amelyben határozószó):

Holott ha valami égés, az nem más, mint amit a Fidesz művel. Fitymálja, és ezáltal felértékeli a szombat óta több, mint ötszáz fősre gyarapodott társaságot. Pedig a Fidesz a történelem ítélőszéke előtt még felelni fog azért, mert megfertőzte magát, majd a társadalom jelentős részét a nyilas eszmékkel. Amelyben egy szoba mélyén lehet várakozni, hátha elhúznak az újságírók, és nem kell elhatárolódni a Magyar Chartától.

 Elhatárolódni nem a Magyar Gárdától kell? Jól értem, hogy Gréczy összekeveri a Legfőbb Jót a Legfőbb Rosszal?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr84655713

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Árokásó Top100 2008.09.09. 22:26:49

Gréczy ZsoltAz árokásók haladó fiataljainak egyik állócsillaga Gréczy Zsolt, akinek önéletrajzában olyan médiumok és sztárok szerepelnek mint a Népszabadság, az ATV, az Omega együttes, Szabó István vagy Bródy János. A végzett bölcsész és újságíró igazi re…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.09.09. 17:01:49


"A FIDESZ nyilas eszmekkel fertozte meg magat es a tarsadalom jelentos reszet. "

Kreativ :))

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.09.09. 17:02:27

odáig el sem jutottam:
"a Fidesz a történelem ítélőszéke előtt még felelni fog azért, mert megfertőzte magát, majd a társadalom jelentős részét a nyilas eszmékkel. "
Ez elmebeteg.

Francois Pignon 2008.09.09. 17:07:23

A történelem ítélőszéke kifejezést olyan régen hallottam már.
Szaporán forgatja az ásót Gréczy, ezt is várják tőle.

betyár (törölt) 2008.09.09. 17:07:33

"Amelyben egy szoba mélyén lehet várakozni, hátha elhúznak az újságírók, és nem kell elhatárolódni a Magyar Chartától."

Szerintem ez azt jelenti, hogy ebben a szörnyű társadalomban, a fidesz tette természetesen ilyenné, megtehetik, hogy ne valljanak színt, hiszen kínos lenne, ha a charta mellé állnának, mert ugye kik is vannak mellette, de el sem hatáolódhatnak, hiszen akkor kiderülne, hogy mégis csak homofóbok, és aki homofób az fasiszta, rasszista, náci is.

Másik lehetőség, hogy mégsem:)), és hülyeséget írt.

Vagy egyszerűen posztmodern, és a szöveg valóban életre kelt, ahány olvasó, annyi olvasat:-)

Naumov 2008.09.09. 17:12:37

Muhaha. Horváth Aladár hiányolja az újfasizmus térhódítását, Gréczy Zsolt a Magyar Chartától való elhatárolódásról ír... zavar az erőben? Mondjuk nem is csodálom, tekintve hogy most már jóformán hetente kell Fletó aktuális irányváltásait követően megpróbálni valahogy besorolni mögé, ebben a környezetben nem meglepő ha néha az ember összekeveri a szervita rendet a rendszervitával.

Gréczy blogjának rendszeres olvasása egyébként valóban nagyfokú aberrációra utal, kedves Turul. Magukon a blogbejegyzéseken kívül egyébként a rendszeres kommentelők is kiemelt figyelmet érdemelnek, elgondolkodtató hogy egy kormányzati kommunikációs főtanácsadó blogja képtelen olyan hozzászólókat felvonultatni akik legalább a szabatos magyar fogalmazásra képesek lennének, a rasszizmus és kirekesztés elleni harc lendületében esetenként előforduló orsósviktorozásról már nem is beszélve..

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.09. 17:13:55

betyár:
Igen, az "amelyben" jó eséllyel a "társadalomra" vagy "a társadalom jelentős részére" vonatkozik - de akkor sem értem, hogy miért a Magyar Chartától való elhatárolódást akarná megspórolni a Fidesz/Orbán. A Gárda jobban illene oda. :)

CrL 2008.09.09. 17:15:21

Az alváshiány agyi zavarokat okozhat, amelyek hatására az emberek hajlamosabbak egyre többet hibázni.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.09. 17:19:29

Naumov:
Igaz, igaz, ez fel sem tűnt. :) Miért nem határolódik el Gréczy a saját blogjában folyó mindennapi cigányozástól?!

"Schmittnek már Athén után el kellett volna takarodni( mint ahogy ő is akarta), csak Orsós nem engedte meg neki ,mert nélküle nem tudták volna lerabolni a sport kasszát!!!"
www.stop.hu/blog/entries.php?lstresults=1&blog_topics_id=164

"Jól leirtad sok humbug= nesze semmi fogd meg jól!!!
Kevered,..a tolvajkormány a fitymaSS kormány volt Orsós vajdával az élen!!!"
www.stop.hu/blog/entries.php?blog_topics_id=169&no_results_total=210&lstresults=4

"És ne felejtsétek soha,..vezénylő führeretek I.felcsuti Orsós Vitya 10. évvel ezelőtt végképp kiírta magát a tisztességes emberek közösségéből!!!"
www.stop.hu/blog/entries.php?blog_topics_id=165&no_results_total=194&lstresults=4

yagabi 2008.09.09. 17:22:17

már látom ahogyan a torokgyulladásban szenvedő grécizsolti megfertőzi magát torokgyulladással. ráadásul a történelem itélőszéke előtt, amelyben van egy szoba, meg több mint 80 önkormányzat is. és ráadásul mindezt azért teszi mert fél. és van is oka rá.

hát érdemes elolvasni az egész szösszenetet, se nyelvtani, se logikai összhang nincs az írásban, csak annyit érteni, hogy a "k... anyját a navracsicsnak, meg a fidesznek", kérdem én, hát miért nem írja le ezt szépen, magyarul, őszintén és bátran.
persze lehet, hogy flekkre megy, mint amikor a rejtőjenőnek hullák után fizették a tiszteletdíjat, mókából elsüllyesztett egy teljes hajót. de rejtőt nem kellett korrektúrázni, a hüje gréci meg hozzászokott a népszabiban, de a blogban nincs korrektor. ajjaj, nagy a baj.

freehckr 2008.09.09. 17:27:03

"a szombat óta több, mint ötszáz fősre gyarapodott társaságot"

Lemaradtam valamiről? Hol lehet megtalálni az "aláírás számlálót"? :)

Amúgy meg a kommentek a Gréczy blogján... LOL elképesztő. :D Engedtessék meg nekem, hogy azt gondoljam, egy nick nem feltétlenül egy fő létező személyhez tartozik. De valahogyan "generálni" kell a "józan többséget"... legalább "papíron" látsszanak már többnek. :)

betyár (törölt) 2008.09.09. 17:36:56

Turul,

azt nem mondtam, hogy értelme is van! Csak dekódolni próbáltam. Nem tehet róla szegény, hogy félrefogalmaz, hiszen annyi gondja van. Szar ügy lehet ilyeneket írni.

CrL 2008.09.09. 17:48:51

ebben azért benne van az is, hogy a Charta Gréczy alapötlete volt és nem igazán jött be.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.09. 17:50:42

A "magyar" demokratikus charta MÁR ötszáz fős????? :-OOO
És Gréczy szerint ez valami jelentős, sőt a legjelentősebb. Akkor a Kossuth téri tiltakozást minek kell nevezni? Világméretűnek?

TD223 2008.09.09. 18:07:58

Ez a fickó tényleg azt hiszi, hogy ők vannak az igazság oldalán? Az ilyenek többségének tudnia kell magáról, hogy mocsok és ő magának kellene ítélőszék elé kerülnie.

jebuzita 2008.09.09. 18:12:16

Gréczy Zsolt egyáltalán újságíró, vagy tanácsadó, vagy mi a szösz?
Kik a Fidesz nyilasai? Mi alapján azok?

Srí 2008.09.09. 18:20:35

Jaj. Most vettem észre a blogomat ott középen. Nagyon ismerősnek tűnt a szöveg. Köszönöm, Turul:)

states 2008.09.09. 18:34:06

Ennek a mondatnak nincs értelme, vagy ha van, az még rosszabb, mert azt csak Gréczy érti, egyébként pedig teljesen adekvát Horváth Aladár mélységesen mély aggódásával a vidéki cigányságot ért folyamatos erőszak miatt. Tudjátok, amiket az újfasiszta autósok követtek Mezőfalván, Pátkán kimondottan a Charta megalakulására időzítve a gázolásokat...

tevevanegypupu 2008.09.09. 18:41:01

A 168 oran levo beirasokat szoktam olvasgatni. Foleg most OV amerikai utja kapcsan vannak jo bejegyzesek. Majdnemhogy lehulyezik a new-yorki forabbit amiert fogadta ezt a fasisztat. Allitolag szegeny nem tudja megitelni hogy kivel beszel..Es most mar egyaltalan nem is olyan fontos az amerikai kapcsolat, hogy ott nehanyan lepaktaltak vagy legalabbis kezetfogtak OV-ral.

egyvalaki36 2008.09.09. 18:59:19

Én valahogy nem tudok ezeken humorizálni. Amikor ilyeneket olvasok, mint amiket gréczi is ír egyszerüen elönti a sz.. a fejem és kinyílik a bicska. Bosszant, hogy tehetelen vagyok és bosszant, hogy ezek mindent megengedhetnek maguknak. Tehetetlennek érzem magam és reménytelennek látom, hogy ez valamikor is meghváltozzon. Ez egy szélmalomharc!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.09.09. 21:25:23

szörnyű. szégyeld magad Turul. tipikus jobbos fogás.
szövegkörnyezetéből kiragadott mondat félreértelmezése :-)

egyébként Zsolti "az az égés" mondása netán egy absztrakt riposzt Navra Chartás posztjára?

mindegy persze. már azon gondolkodtam, hogy ha nyerek a lottón, bérlek egy népszabó negyedoldalas flekket, ahol nyílt levélben kérem meg a miniszterelnököt meg a nagytudású pajtásait, hogy részletesen magyarázzák el ezt a szélsőjobb-neonáci tengelyt. például arra kitérhetnének, hogy mikortól jelent meg az ún. »szélsőjobboldali veszély« - és ez az idő melyik regnáló kormányhoz köthető igazából.

no persze mi mind - kacsintsunk össze - tudjuk, hogy már majd 8 éve a fidesz kormányoz az árnyékból.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.09.09. 21:26:12

"Szaporán forgatja az ásót Gréczy"
:D jaja, bakker, ez a kubikos nagyon keményen nyomatja.
Már-már művészi szintű, a parodizálással elrontani egy ilyen remekművet kész bűn lenne.
Ezennel indítványozom a meghívását a tirpákblogra az Elitek közé!
;)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.09. 21:28:51

Nem ismerek még egy országot, ahol a hatalmon lévő politikai tömb úgy akarná túlélni a túlélhetetlent, hogy saját nemzetét gyalázza. Nem is lenne logikus, racionális.
Miközben a panelproli (azaz stabil maszop szavazó) és a nílusi magyar (azaz stabil szadesz szavazó) vidáman cigányozza Orbán Viktort, mélységesen felháborodva írja alá a gyurcsány-chartát, mint a rasszizmus elleni harc mindenre elszánt partizánja.
Vicces.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.09.09. 21:54:19

Gárdát akart írni a lelkem, csak szegény teljesen maga alatt van, hogy inog a széke...:)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.09.09. 21:58:57

Apropó széljobb!

Ungváry mai esszéje megvolt a Népszabadságban?
nol.hu/cikk/506270/

Jelzem a mai Klubrádiós Megbeszéljükben Gálvölgyi mint műsorvezető kb. csodálatos dolgozatnak nevezte. Brrrrrrrrrr.

Francois Pignon 2008.09.09. 22:11:53

Inog a széke? Ugyan már, ilyen lelkes seggnya... izé, profi szakemberre mindig lesz szükség.

2008.09.09. 22:14:44

A Gréczy posztok kommentjeit olvasgatva azért elállt a lélegzetem. Azt ugyan nem gondoltam, hogy ez a típus eltűnt volna, de mostanában nem hallom őket. Adott pillanatban el fognak szabadulni, és nem csak a gréczy blogban fogank huhogni.

És még mindig tudnak újat kitalálni. Az egyik ezt írja:
"(Orbán) abban a teremben ahol a kormány gyűléseket tartották, felszedetette a szőnyeget, mert nem tudott dekázgatni focilabdával. De tudok még sok ilyet."

Ez kész.

CrL 2008.09.09. 22:16:23

jaja kapkodnak majd érte a cégek és a kommunikációs sulik. egy biztos: ATV-re már nem tér vissza betetelefonálós műsorba.

2008.09.09. 22:19:44

A szokásos paneleken túl Ungváry cikke eléggé magyarázkodós jellegű. Mintha önmaga előtt is bizonygatnia kellene, hogy nem tehetett mást. Nem jó jel... :)

tevevanegypupu 2008.09.09. 23:40:27

Tenyleg feltunt, hogy idosebb Ungvari cikke nem olyan egyertelmu. Ide is csap egyet es oda is, szinte mintha biztositani akarna a kozonseget, hogy nem elfogultsagaban irt ala hanem mert ......blablabla..

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.09.10. 00:27:25

harmadsorban meg azért írtam alá, mert szóltak.
hát hova lenne már ez a világ, ha mi sem tartanánk össze?

mekkora bukta lenne már, hogy senkit nem érdekel a virtuális szélsőjobboldali veszély elleni karta?

de tereljünk, író úr. féltsük együtt a jobboldal (na nem azok) erkölcsi megítélését. nem bírnak azok ott kilépni a barna eső árnyékából. de mi, a civilizált antifa elit tagjai segítő jobbot (izé balt) nyújtunk nekik.

antiszemiták lépten nyomon. kirekesztés. árpádsáv. turul. nettó nácizmus. fusson ki merre lát. csak előtte a pöttyözött vonalon írjon alá.

egyébként meg, van egy mondás az ördögről meg a falra firkálásról.

medve2 2008.09.10. 11:21:00

"mekkora bukta lenne már, hogy senkit nem érdekel a virtuális szélsőjobboldali veszély elleni karta?"

Ez megtörtént.

medve2 2008.09.10. 11:43:30

kedves csi! Ha megnézed a Századvég mai felmérését, magyarázatot találsz kérdésedre. Az MSZP szavazói kezdenek csúcsrajáratódni, aktivizálódnak (ellentétben a Fideszével).

CrL 2008.09.10. 12:03:48

Gréczy örül ha citálják és vállalja amit ír. ja és eltűri de nem tartja izlésésnek az orsósozást:

stop.hu/blog/entries.php?lstresults=1&blog_topics_id=184

Google 2008.09.10. 12:23:56

Denever,
hogy mennyire igazad van, még össze sem kacsintottunk, pedig tudva tudjuk, hogy a Zorsós kormányoz az árnyékban,-ból, -ba. Vagy a szoba mélyéből, mert az ítélőszék persze hogy egy szobában van, volt, lesz.

Vajon miért jó "a rendszerváltás óta legnépszerűbb politikusnak", "a nemzet színészének, Kossuth díjas művésznek"," a néhai Charta-alapítók közül néhánynak", "nemzetközi hírű íróknak", "szociológusoknak", "koreográfusnak", "világhírű karmesternek", "a filmszakma nagy öregjeinek és ifjú titánjainak", "költőnek, történésznek" és a többi számtalannak, hogy Gréczy Zsolték takarózzanak velük?

P.s.
Ma is írt blogot a Zsolti. A befejező sorok:
"Jó lenne erről is olvasni a Magyar Nemzetben."

Zsolti, az élet nem Kívánságkosár! A Duna tévében is csak 11.30 és 14.10 között lehet kosárba nyúlni.

Francois Pignon 2008.09.10. 12:30:19

Gréczy "nem szereti" az orsósozást.
Ennyi neki is kevés szokott lenni. Elhatárolódást várunk. Különben azt kell hinnünk, az orsósozók az ő kottájából énekelnek.

Francois Pignon 2008.09.10. 12:38:33

És miután a miniszterelnök kommunikációs tanácsadójáról van szó, aki szintén szeret elhatárolódásra szólítani...

Naumov 2008.09.10. 12:51:43

Sőt, Gréczy véleményem szerint egyenesen CINKOSAN ÖSSZEKACSINT az orsósozókkal, EGYIK SZAVÁVAL ELÍTÉLI, A MÁSIKKAL BÁTORÍTJA ŐKET, és ez a fajta KETTŐS BESZÉD elfogadhatatlan egy NORMÁLIS EURÓPAI DEMOKRÁCIÁBAN. Arra már gondolni sem merek, hogy netán az orsósozók SZAVAZATAIT SZERETNÉ MEGSZEREZNI, ahelyett hogy EGYÉRTELMŰEN ELHATÁROLÓDNA TŐLÜK.

Remélem nem hagytam ki semmit. Ja, és igazán leírhattátok volna, hogy a hivatkozott blogbejegyzés szerint tovább dübörög a magyar gazdaság az ELLENZÉKI PÁNIKKAMPÁNY ELLENÉRE IS. Gréczy ugyan saját bevallása szerint nem közgazdász, de ez itt részletkérdés. Meg nem is alkotmányjogász, de ahhoz is ért, épp most olvasom egy korábbi bejegyzésében hogy a népszavazás alkotmányellenes volt. És egy ilyen sokoldalú ember kerülhet parlagra, ha Fletót esetleg v****ba rúgja az egykori koalíciós partner, netán a saját pártja :(

ÁrPi 2008.09.10. 13:36:05

medve2 2008.09.10. 11:43:30
""kedves csi! Ha megnézed a Századvég mai felmérését, magyarázatot találsz kérdésedre. Az MSZP szavazói kezdenek csúcsrajáratódni, aktivizálódnak (ellentétben a Fideszével).""

VAJON
az aktiválandó -csúcsrajáratódó- törzs-szavazók illetve aktivisták
jelei lehetnek egy bekalkulált közelgő választásnak is????

Thulsa Doom (törölt) 2008.09.10. 17:39:22

Ha nem ismerném az Mszp szavazókat, akkor én is jókat röhögnék ezen. De ismerem őket. Nekik ez kell. Erre indulnak be, ahogy azt medve2 jelezte. A "köteles beszéd" is viccesnek tűnt először, aztán mégis bejött nekik.
Nemrég már leírtam, de most is csak azt tudom mondani: Egy demokrácia csak abban a közösségben működhet, ahol a szavazók legalább fele aktív dolgozó és van legalább egy minimális politikai érzéke. 50 százalék feletti debilekkel, inaktívokkal, követelőző ingyenélőkkel nem működik a demokrácia. Ők az ilyen szöveget kajálják és meg is kapják a szociktól.

IHCS 2008.09.10. 23:47:14

Azért van annak valami bája, ha a kommunikációs főtanácsadó kommunikációképtelenné válik és már őt sem érti a nép nem csak az általa írtakat felolvasó narrátort.

Persze lehet, hogy csak mi vagyunk direkt értetlenek és nem értjük meg a jól felépített és az érvelést csak a legfőbb vonalaiban bemutató gondolatmenetet, amit egyébként yagabi már megfejtett: az ítélőszékre vonatkozhat az amelyben. Vagyis a FIDESZ az ítélőszék egy szobájában lesz kénytelen várakozni és reménykedni, hogy amikor onnan a "szék" elé hívják, akkor már nem lesz újságíró a teremben (a FIDESZ perén ne lenne újságíró?, muhahaha) és amikor választ kell adnia arra a kérdésre, hogy mellé áll vagy elhatárolódik a Chartától, Chartának. A FIDESZ természetesen nem tudhat erre jó választ adni. Gréchy szerint. (Gondolom úgy látja a FIDESZ új többségében két összeegyeztethetetlen szavazótáborral bír: az egyik fele fasiszta, a másik fele megtévesztett antifasiszta.)

Ugye milyen egyszerű?

Ő a média tanácsadó. Jöjjetek és csodáljátok.

Zetek 2008.09.12. 11:06:26

Szerintem egyszerű. Ők azt szeretnék, ha a halvány Navracsics blogbejegyzés helyett Orbán támadná a chartájukat. A főgonosznak támadni kell a legfőbb jót, hiszen különben mi igazolná létüket?
süti beállítások módosítása