Levelek a börtönből 2
2008. június 26. írta: spanyol'

Levelek a börtönből 2

Kedves Viki!

 Képzeld, végre meccset nézhettünk, teljesen fel vagyok pörögve. Kurva jó volt, bár szakadozott a közvetítés. Nálatok is, vagy csak itt bent baszakszik a tévé? Bár valószínű nem, mert valami pina be-be jelentkezett közben. Na, mindegy, leszarom, nagyon örültem neki. Meg annak is örültem, hogy a féregarcúak kiestek. Majd holnap is nézhetjük meg majd vasárnap is. Várom. A ruszkiknak drukkolok, azokban van spiritusz. Nem olyan lebarnult baszójancsik, mint azok a cigány spanyolok.

 Tényleg, kérdezted, mi van a cigókkal itt bent. Hát elvagyunk egymással, de azért jobb kerülni a zűrösebb gangeket. Területileg szerveződnek, a hajdúhadháziak a legdurvábbak, bár vannak itt nyíregyháziak is a Guszevről. Na, azok tolják itt a jóisten seggét előre. Azokkal nem szabad matekozni. Azoknak még itt is dől a lové. De tényleg, komolyan mondom. Mert ugye itt a zártosztályon két dologból lehet lovettát csinálni. A drogból és a kártyából. A drog tiszta sor. Arra van ám igény. De hát cucc nélkül, tényleg csak a pöcsömet nézhetem reggeltől estig. Úgyhogy, ha tehetem felteszem a zöldszemüveget, aztán gyorsabban ketyeg a vekker.

 A kártya vicces balhé. Azt jobb elkerülni, ha nem akarod a kinti családodat jól beszopatni. A kártyázás úgy van, hogy a lúzerarcokat kártyázásra kényszerítik, ahol mindenki a börtön falain kívüli értékekkel játszik. Aztán jól megbrügöltetik a csákót, az kipakolja a bunker dohányt, de ha az is elfogyott, mennek a családhoz a rokonok behajtani. Na, akkor van ez a kaszás-kapás takewandoo, amit meg nyilván hagynak a fapuskások. Szóval jobb ezekkel nem kártyázni. De ne félj, nektek nem lesz bajotok. Meg különben is, ha valaki hozzádér, annak nem lesz több kulás jó reggeltje.

  Láttam, hogy feltetted a levelemet a netre. Megnéztük itt az egyik vamzernél. Röhögött rajta, meg mondta, hogy ebből baj lehet. Meg olvastuk azt a sok ostoba bránerbéla gyíkot, akik írogatnak hozzá. Azok csak fiúk? Lehet tudni, ha valaki csaj? Hát nem is értem miket írtak. Viszont az a Megáll az idős idézet tetszett. Azt a filmet én is szerettem. Nekem abból az volt a kedvencem, amikor az Őze azt mondja, hogy már a szar is le van szarva. Azt itt is szoktam mondogatni. De azért írhatnál te is. Hogy mi, meg hogyan. Meg azokat az újságokat ne felejtsd el légyszi, tudod amik tele vannak krumplisütővel. Persze te is sokszor eszembe jutsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr29539688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása