Donna Moderna
2008. június 26. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Donna Moderna

 Tűsarkon topognak évek, fejedet emeld fel, éljed; élet: féled, mégis kéred, gyönyörű halott feléled; hold me, thrill me, kiss me, kill me, kérsz ki, fogsz ki, mész ki, égsz ki; tömöd, nyeled, falod, szórod; dobod, dobott, hagyod, hagyd ott; kéró, kérő, kéri, carrie; szex és nyújork, szex és pest, szex és stex és pesti est; erről álmodsz álmosdról, nyíregyről meg e'gomból; lávalámpa, pinkpop párna, pláza, pult, msn álma; valóság? csak gáz igazság, halaszd el, még lesz vigasság; legyen hozzá neon divat, könyv és lap és kabát, kalap; vegyél vuittont, pradát, guccit, bő nyállal gyógyítsd a semmit.

hirdetést láttam, tovább.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr89539778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

érdektelen 2008.06.26. 05:15:15

Nem kell gyerek, nem kell folytatás és a vele járó munka, nem kell jövő, csak a ma gyönyöre, a befalható rózsaszín, előrecsomagolt jelen, az örök fiatalság és változatlanság hamis varázsa, a befogadható és egyszerű valóság, a kiszámítható világ, amiben minden úgy van, ahogy én akarom, én alakítom és minden rólam szól, körülöttem forog, én, én, én, csak én legyek, és persze azok, kik szerint is én, és ők, míg nem zavarjuk egymást, csak elmerülünk saját magunk csillogó, fényes bűvkörében, hogy ne zavarjon semmi, mígnem ránk omlik az egész, de továbbra is benne maradunk, s a végén felfed az öregség és az örök magány.

"Horthy-fasiszta" 2008.06.26. 08:13:03

Hopp, első nekifutásra - a korai órának, esetleg tudattalan képzettársításnak köszönhetően - parazita Guccit olvastam. Szánom-bánom, megkövetem a művésznőt...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.06.26. 08:45:44

Én is Kormányzó-náci. Túl magyaros az agyunk, nem vagyunk versenyképesek így a Piacon.

rolika 2008.06.26. 09:01:56

élménydizájner bazmeg
néha azt hiszem, egy másik bolygón lakom

kispufi 2008.06.26. 09:17:32

A vécét nem tudom lehúzni, de ha kinyitom a csapot, abból is fos folyik. Lakonikusan mondva.
A parazita rendben van, én se olvastam mást. Tipikusak vagyunk. Ők is.

Syr Wullam 2008.06.26. 10:07:39

Erdekes, hogy ez az Ulpius-tipus (a kiado celkozonsege) lathatoan igenyli a "fenyes" csaladfat egy ilyen celebmami eseteben, de ha a sajat politikusairol van szo (vo. "apak es fiuk"), akkor rosszul lesz ...

Mert kepzeljuk el, hogy pl. Bauer Tamas konyvet igy hirdetnek: "Bauer Tamas kozgazdasz-politikus, avehas csalad sarja, a hires kormoczbanyai Bauer Miklos fia, Eorsi Matyas es Peto Ivan parttarsa, etc., etc. Az esemeny elmenydesignere a Terror Haza."
süti beállítások módosítása