Ujhelyi István lemondása
2008. április 30. írta: TuRuL_2k2

Ujhelyi István lemondása

 Az MSZP egyik elnökségi tagja a fősodorral homlokegyenest ellentétes irányú lépést tett tegnap: nem befelé igyekszik a kormányba, hanem kifelé onnan. A Népszabadságnak adott interjújában hitet tesz ugyan a kormány és a kormányfő mellett („A kormány feltétel nélküli támogatója maradok (...) Nagyra tartom Gyurcsány Ferenc képességeit, fel is nézek rá sok szempontból”), de azt mondja, hogy feleslegesnek érzi magát az új struktúrában. Meg persze Szeged is hazavárja, a város számít rá - csak igazán mélycinikus kisördögöknek juthat erről eszébe a jelenet, amikor neves jobboldali értelmiségiek levélben üdvözlik Orbán Viktor elnöki tisztségvállalását.

  „A mai politika, az állandó esztelen háborúskodás nem az én fesztelen habitusomnak való.” - sorolja tovább távozása indokait Ujhelyi, s mi nosztalgiázva morzsolunk el egy könnycseppet szemünk sarkában e békevágy láttán. Persze nem szeretnénk igazságtalanok lenni: elképzelhető, hogy a betonhátvédi szerep megkerülhetetlen szakasza az ifjú politikusok karrierjének, Rogán Antalt sem a belvárosi nyugdíjasok szíve csücskeként ismerte meg az ország.

 Az egykori Mozaik Klub alapítójának a felsoroltakon túl lehetnek egyéb szempontjai is a kormányzati visszavonulásnál. Fiatal politikusként akár a Gyurcsány utáni időkre is érdemes lehet gondolnia.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr69448043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

érdektelen 2008.04.30. 07:28:58

Azok a harcos régi idők a Terror Háza előtt fekete pólóban...

Egyik pillanatban még röhögnek, hogy ki nem fázott már, nem sokkal viszont faarccal mondják a magukét a kamerák előtt.

CrL 2008.04.30. 08:43:08

a FIBES karrieristák...

index.hu/politika/belfold/gyuv071005/

Minden bizonnyal ki lett alóla szervezve a szék és könnyen zsarolható a Zuschlag ügy miatt is, nem csoda, hogy hazamegy és csöndben marad, bár egyáltalán nem kelt szimpátiát, bármennyire tűnik annak amiket mond a politikai harci helyzetről.

Vidéki 2008.04.30. 09:06:17

Lehet, hogy feneke már vágyott egy miniszteri bársonyszék érintésére és mivel most sem kapta meg megsértődött.

dr. Wilbur Swain 2008.04.30. 09:48:03

akárhogy forgolódik, nekem mindig unszimpatikus marad

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.30. 10:58:54

dr. Wilbur Swain: antipatikus esetleg.
Legutóbb Geszti mellet sündörgött a nemzeti vágta ügyben.
Lehet, hogy tényleg nem jön be neki az új munkás-paraszt kormány.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.30. 12:26:51

Aha, szóval börtönbe kell majd mennie ezért
nem ér rá a politizálásra. Én meg milyen bornírt
faszságot írtam az elöbb mi? Van ilyen, az ember
mindig próbál jóhiszemü lenni. De ezekkel minek?
index.hu/politika/belfold/ujheyveg04/

CrL 2008.04.30. 12:33:24

gloire, sejthető volt, ez tetszik a szövegből:

"Az ügyészség szerint nem fogják megvádolni Ujhelyi Istvánt, pedig forrásaink szerint a Zuschlag-ügy több tanúja és vádlottja is ellene vallott."

még érthetőbb miért is dobták akkor össze az ellopott 75 milliót.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.30. 12:34:47

"Az ügyészség szerint nem fogják megvádolni Ujhelyi Istvánt, pedig forrásaink szerint a Zuschlag-ügy több tanúja és vádlottja is ellene vallott." -
Jöhetne egy jogász ezt megmagyarázni nekem, mert különben gyanakodni fogok.

CrL 2008.04.30. 12:36:07

tölgy, az úgy van, hogy...ez magyarország.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.30. 12:45:27

vádalku? mást fognak esetleg megvádolni?

zoli27 2008.04.30. 13:10:46

A Stop.hu azt írja, hogy Lados István 200 oldalas vallomást + Gyurcsány és Szilvásy Zuschlaggal történt telefonbeszélgetéseinek felvételeit adta át az ügyészségnek vádalku reményében, de némi gondolkodás az ügyészség nem ajánlott vádalkut.

Ez most azt is jelenti, hogy a Lados által átadott dokumentumokat nem is veszik figyelembe???

zoli27 2008.04.30. 13:11:38

némi gondolkodás UTÁN...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.30. 13:13:45

nem, azt hogy köszönik az anyagot, de őt is megvádolják. )
kicsit olyan vihar előtti csend ült most az országra.
vagy csak képzelődöm?

Bummer 2008.04.30. 13:14:14

Nagyon fontos kérdés: ki fizette vissza a 75 milliót???

dekoninckx (törölt) 2008.04.30. 13:15:12

Én évekkel ezelőtt, a 2006-os választások előtt egyszer láttam Újhelyit az egyik szegedi színház előtt, nagyon felajzva beszélgetetett a mobilján valakivel. Tréfásan megjegyeztünk, hogy biztos Ron Werberrel tárgyal a választási manipulációkról. Aznap este kimentünk a Kiskőrössy Halászcsárdába is, és kit láttunk az egyik asztalnál? Újhelyit és Ron Werbert.

zoli27 2008.04.30. 13:21:02

gloire,
én egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy a Zuschlag (vagy bármi más)-ügybe első- vagy másodvonal beli politikus (akármelyik oldalról) belebukjon. Nem hogy Gyurcsány vagy Szilvásy!
Ha mégis, akkor az a jogállam győzelme lesz.

Szerinted hány ezren vonulnának spontán a Parlament elé ünnepelni, ha Gyurcsányt letartóztatnák?

Ja, az Index úgy tudja, hogy a 75 millió azért lett visszafizetve, mert ez volt az ára annak, hogy vezető politkusok ne bukjanak bele az ügybe.

CrL 2008.04.30. 13:24:32

hmmm, soha nem lesz publikus, de azért irtóra kiváncsi vagyok azokra a hangfelvételekre amin a kormányfő és ZJ beszélgetnek és állitólag Lados tulajdonában vannak.

Bummer 2008.04.30. 13:31:14

"az Index úgy tudja, hogy a 75 millió azért lett visszafizetve, mert ez volt az ára annak, hogy vezető politkusok ne bukjanak bele az ügybe"

Igen, és ezt ilyen szépen fogalmazták meg:
"a nyomozás során rendkívül nagy erőket vetettek be azért, hogy az MSZP-s kormánytagok bűnösségét is igazolják. A megkerült milliók viszont azt jelentik, hogy állam szempontjából már megszűnt a kár."

Mi a rossebet jelent az, hogy "viszont az állam szempontjából már megszűnt a kár"??? És mi az összefüggése azzal, hogy bűnös-e kormánytag vagy nem. És mi az, hogy "megkerült" milliók?

dekoninckx (törölt) 2008.04.30. 13:33:12

Most nyer értelmet a buta fejem számára, hogy miért nem vizsgálták, hogy miből fizették vissza a pénzt!!! :( Te jó ééég!

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.30. 13:34:31

Persze, csak álmodozom. Óriási tömeg lenne az tuti.
Egyébként meg kikerülhet még ez a felvétel is. Gondolom
archíválta itt-ott mielőtt leadott egy cd-t az ügyészségnek.

zoli27 2008.04.30. 13:42:36

"kiváncsi vagyok azokra a hangfelvételekre amin a kormányfő és ZJ beszélgetnek és állitólag Lados tulajdonában vannak"

Nem, ezek már az ügyészség birtokában vannak.

CrL 2008.04.30. 13:44:52

ha volt esze, lemásolta őket.

zoli27 2008.04.30. 13:47:51

OFF,

"Értelmiségiek" nyilatkozatot adtak ki, amelyben gratulálnak Molnár Lajosnak és Horváth Ágnesnek a bátorságukért, és azért, hogy a népszerűségvesztéssel nem törődve megtették, amit meg kellett tenniük.
A nyilatkozatot aláírta az a Vágó István is, aki egy héttel korábban azt mondta a Horváth Ágnest leváltó és az SZDSZ-t reformblablával vádoló, "bársonyos reformok" címén a semmittevést meghirdető Gyurcsányról, hogy az országnak őrá van szüksége.
Hogy is van ez?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.30. 13:56:46

zoli27 · zoli27.blog.hu 2008.04.30. 13:47:51:
""Értelmiségiek" nyilatkozatot adtak ki,"

Ugyanezek az "ertelmisegiek" megkoszontek Kunczenek is, hogy olyan sok jot tett az SZDSZ-nek. A jelenlegi velemenyek szerint leginkabb lelepett az utolso pillanatban a katasztrofa elott.

Hihetetlen tarsasag. Ismerek egy parat kozuluk, egy szekta kutyafule hozzajuk kepest.

zoli27 2008.04.30. 14:04:11

"egy szekta kutyafule hozzajuk kepest"
doom,
láttad Stumpf és Dessewffy vitáját a Napkeltében? Dessewffy tiszta idegbeteg volt. Szerintem azok, akik még mindig GyF-et támogatják, már meg vannak zavarodva.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.30. 14:12:19

Doom,
ez egy politikai szekta: csak egymásban bíznak. A világ romlott és nem érti/érdemli meg őket, mindenki szembe vezet velük az autópályán.
Ők hősök. Az Ügy Hősei.

Devil Inside 2008.04.30. 15:01:42

Nevezzük csak elit-csapat szindrómának.

Nekiállnak olyan ügyeket támogatni, amivel a társadalom többsége nem ért egyet, nem érti, mitől lesz jobb tőle, aztán nem képesek felismerni, hogy nem elég a döntéseket meghozni, meg is kell tervezni a lépéseket egymásután és időt adni az embereknek az alkalmazkodásra (ahogy Kovács Árpád az ÁSZ-től fogalmazott a Figyelőben: egy ország nem motorcsónak, hanem tanker). Miután - ha döcögősen is, de demokrácia van -, gyakorlatilag megbuknak az általuk támogatott ügyek a társadalom ellenállásán, akkor a valóság és az elméleteik közti disszonanciát oldandó jön ez a "minket nem értenek és érdemelnek meg ezek" magyarázat és elhitetik magukkal, hogy ők az elitcsapat. Ebből is következik, hogy nem tudják elképzelni, hogy rajtuk kívül bárki más képes lenne irányítani az országot, illetve, hogy bárki más megérdemelné ezt.

zoli27 2008.04.30. 17:31:02

Daróczi Dávid, minden idők legszimpatikusabb kormányszóvivője elismerte, hogy valóban adott át Lados István az ügyészségnek olyan hangfelvételeket, amiken GyF és ZJ beszélnek, de az ügyészség ezekért cserébe nem ajánlott fel vádalkut, ami azt jelzi, hogy semmi érdemi info nem volt a felvételeken.
Ti mit gondoltok erről?

Francois Pignon 2008.04.30. 17:34:19

Bizonyára csak Carlosról, az argentin amorózóról beszélgettek.

zoli27 2008.04.30. 17:41:43

Ezt egyébként a kormányszóvivő honnan tudja? Esetleg akkor mondták el GyF-nek, amikor tanúként kihallgatták?

CrL 2008.04.30. 17:47:27

zoli, amit DD cáfol az rendszerint igaz.

természetesen teli lehetnek a felvételek kinos részletekkel amit mi soha nem ismerhetünk meg, vagy nem úgy ahogy ott igazából elhangzottak. itt 2 éve sokkal komolyabb titkos felvétel egy része vált országosan publikussá, abba sem bukott bele a lebukott személy, akkor pár tízmilliós csalásról és stiklizésről szóló csevegésbe sem fog soha, vagyis majd elviszik a balhét a kishalak.

CrL 2008.04.30. 17:50:48

hozzá kell tennem, én sem akarom felfogni, hogy most egy ország Miniszterelnökéről beszélünk. dehát ez van.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.30. 17:51:58

Crl, ez nem biztos. A csip-csup kis ügyek a "beszéddel"
ellentétben egészen konkrét törvénysértéseket is tartalmazhatnak
akár, nem csak utalásokat.

grupi 2008.04.30. 20:31:02

Ez a fiatal suttyó titkár-gyerek, nyakig benne van a szaros csuporban. Flegma, és nagyképű, nagypofájú újgazdag, aki a párt csöcsein csüngve lopódzott az "öregek" közelébe. Arrogáns és törtető mivolta folytán mindig a szeme előtt tartotta önös érdekeit, és soha nem vetette meg a pénz szagát. Ugrott is rá, mint egy véresszájú hiéna. Ennek a moho pénzéhességének köszönhetően jött össze Zuschlag pajtással, aki a pénzmosodást üzemeltette. Újhelyi pajtás pedig a szennyes lóvét biztosította az üzlet részeként. Most, hogy a mosoda és a párt is szarul áll, meg hogy sűllyedőben az eddig jól menő hajó, így hát a rücskösfarkú élősködő módjára igyekszik az elsők közt távozni a meglékelt és már megfeneklett gályáról.
A nagypofájú vörös patkány már csak ilyen fajta.

Gabe2 2008.04.30. 20:49:57

mix-magazin interjút olvasta vele vki? (vagy senki sem utazik vonattal rajtam kívül?)
nekem mindig egy opportunista nácinak tűnt, aki zsíros képével és véres szájával mindig olyan pozíciókba került, amihez nem kellett (bár kellene) érteni (média, sport...), de mindenhol a saját arcát tolta (pl. volt vmi szépségkirálynő-választás Szegeden, ahol VIPként ugrált, mint egy bakkecske, még akkor is, ha nem ő következett a díjátadásban)
tök olyan, mint OV... ...az általa is vallott képben

zoli27 2008.04.30. 21:41:05

grupi,
A stílusoddal te sem ütsz meg magasabb színvonalat, mint az általad (és általam is) megvetett kormányoldali politikusok.

dowNLoad 2008.05.01. 17:40:02

UJHELYI AZ OKOS PATKÁNY.
Biztos lehetsz benne, hogy ha lemásolta azokat a bizonyos papírokat, akkor elő fog jönni 2010-ben, vagy amikor választások lesznek.
(LISTÁN KÉR EGY TUTI HELYET,
vagy valami zsíros állást.)
MEgint a SOPRANO CSALÁD ugrik be, csak ezek rosszabbak, és nincs FBI akitől félnének. (talán a WTO, Világbank, IMF?)

sensei 2008.05.01. 23:22:03

dowNLoad 2008.05.01. 17:40:02
"UJHELYI AZ OKOS PATKÁNY."

Szerintem elég lenne csak egyszerűen, -"okos" nélkül- említeni e nevet.

zoli27 2008.05.02. 09:10:12

index.hu/politika/belfold/spont2605/
"Az MTI kérésére az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium állásfoglalást adott ki a spontán tüntetésekről. Eszerint csak azért mert egy demonstrációt nem jelentettek be, még nem oszlatják fel automatikusan."

Erre azért volt szükség, mert kiderült, hogy a Hollán Ernő utcai antifasiszta tüntetést nem jelentették be időben, mégis tudomásul vette a rendőrség.
Legutóbb viszont a Jobbik megmozdulását, habár előző nap bejelentették (tehát nem fél órával előtte), mégsem engedélyezték.

Most az IRM - az MTI segítségével - megideologizálja, hogy miért nem kellett az antifasiszta tüntetést feloszlatni.

Az IRM egyébként annak ellenére adott ki ilyen állásfoglalást, hogy a hatályos jogszabály szerint mérlegelés nélkül fel kell oszlatni a be nem jelentett demonstrációkat.

Bye-bye jogállam!

dowNLoad 2008.05.02. 23:10:41

Elég, ha pont SPONTÁN arra jár
Gerhard aka "északi áramlat" Schröder a német patkány, és mindjárt nem oszlatják fel őket! (már közöttük is vannak patkányok, hiába a germánok sem a régiek már)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.05.04. 17:27:14

Számomra is van valami patkány-szerű a csávóban. Ha más nem is, de az, mindenképpen, hogy a süllyedő hajón a szentek és az őrültek még az utolsó pillanatban is a kormányba kapaszkodnak, de a patkányok már az előző kikötésnél lesurrannak róla.

Most kivonul a nyilvánosság elöl, de állítólag belépett a Dugovics Titusz Szocialista Brigádba, és erről, valamint a jelmondatukról* értesítette Gyurcsány(i**)t és Bajnait.

*Ha lebukok, magammal rántalak. (Moldova nyomán)

**Apropó!
A Kulcsár-ügy és a Mucuska-gét teljesen kihűlt?

Vajon megint szabadságra megy és elutazik az egész FIDESz-vezérkar május végén?

grupi 2008.05.05. 21:21:23

zoli27 · zoli27.blog.hu 2008.04.30. 17:31:02

Ki mit gondol erről? Én azt, hogy akinek a Daróczi a minden idők legszimpatikusabbja, az ne papóljon itt a stílusról.
Aki D. Dávidban meglátja a szimpátiát, az akár az ujhülye-pistát is csókolgathatja szimpátia alapján.
mert kb egyformán undorkeltők, csupán annyi a különbség, hogy az egyik mázas buziként, míg a másik arrogáns bunkóként lép elő. Különben egykutya rabló szoci-libek. Amolyan gyurcsányisták.
süti beállítások módosítása