2007. július 23., a dunaújvárosi híd átadása
A miniszterelnök az 53,6 milliárd forintos kivitelezési költséget saját értelmezési környezetbe helyezte: azt mondta, ez az ötvenmilliárd sok pénznek tűnik, de az államháztartásban még a hibahatárt sem éri el. „Ebből a pénzből vagy hidat építünk, vagy szétfolyik az állami rendszerekben” – szabta szűkre a lehetőségeket a kormányfő, aki úgy érezte, ezzel a példával is azt igazolta, „érdemes megfogni 50 milliárdot”.
2008. április 9., Index-interjú
„A fővárosi polgármester liberális pártja több százmilliárd forintnyi kiadáscsökkentést szeretne, úgy általában. Ha konkrét ügyekhez érünk, akkor viszont még több forrást akarnak. 18 milliárd forint már a magyar GDP-nek majdnem a 0,1 százaléka. Az nagyon sok pénz! Nekünk egy tized százalék pontossággal kell megmondanunk a hiányt.”
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr70418888
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2008.04.09. 20:43:27
Egy dunaújvárosi hídavató... Ezeket hogyan túrod elő? Ilyen jó a memóriád? :)
Ügyes vagy.
Ügyes vagy.
Gabe2 2008.04.09. 20:48:02
Nekem viszont a szétbasztuk az országot, de a zorbán hozná a dögvészt logika teccik.
CrL 2008.04.09. 20:49:15
március 9 óta, azaz egy hónapja Miniszterelnökünk már a kisember fejével is tud gondolkodni. Ez igazi progresszió.
egyik kedvenc részem:
"Egy új kormánynak, akármilyen kormány lesz, sok tekintetben meg lenne kötve a keze...
[Viccelődve] Akkor minek választás? Ha most felmentjük a versengő pártokat az alól, hogy választás előtt tisztázniuk kell a programjukat, hiszen úgyis meg lesz kötve a győztes keze, akkor nem is kell választás. Úgy is meg van kötve a keze..."
Milyen igaza van: Minek az ellenzék egyáltalán!? Nincs is programja és csak gondot okoz mindenben...
egyik kedvenc részem:
"Egy új kormánynak, akármilyen kormány lesz, sok tekintetben meg lenne kötve a keze...
[Viccelődve] Akkor minek választás? Ha most felmentjük a versengő pártokat az alól, hogy választás előtt tisztázniuk kell a programjukat, hiszen úgyis meg lesz kötve a győztes keze, akkor nem is kell választás. Úgy is meg van kötve a keze..."
Milyen igaza van: Minek az ellenzék egyáltalán!? Nincs is programja és csak gondot okoz mindenben...
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.09. 20:58:29
CrL, méltó folytatásnak:
és egyébként, ha az emberek elégedetlenek azzal ami van, miért nem csinálnak programot? hol van ilyenkor a civil önszerveződés?
csak a szájuk jár folyton, cselekedni meg fosnak.
és egyébként, ha az emberek elégedetlenek azzal ami van, miért nem csinálnak programot? hol van ilyenkor a civil önszerveződés?
csak a szájuk jár folyton, cselekedni meg fosnak.
morpho 2008.04.09. 21:47:08
Az a helyzet,hogy az ellenzéknek tényleg nincs programja.Az Erős Magyarország című izé,az egy röhelyes lózunghalmaz.
Egy híd építését pedíg összehasonlítani a BKV hiányának finanszírozásával,az nagyon enyhén szólva is demagóg.
A vezénylő tábornok jól megkavarta a szart,most meg lapít mint a szar a fűben és jól átbassza azokat,akik hittek benne.
Egy híd építését pedíg összehasonlítani a BKV hiányának finanszírozásával,az nagyon enyhén szólva is demagóg.
A vezénylő tábornok jól megkavarta a szart,most meg lapít mint a szar a fűben és jól átbassza azokat,akik hittek benne.
Gabe2 2008.04.09. 21:50:55
...És ha nem OV seggéből tekintenénk a világra, akkor az a kérdés is felvetődne, hogy miért az ellenzéktől várjuk a programot, és miért feledjük el, hogy a 6 éve kormányzó alakok hetente kísérleteznek új programmal, amit ájulva imádnak az effféle gondolkodók...
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.09. 21:53:33
CrL,
ez nagyszerű idézet: kényszerpálya van, úgyis mindenki csak ugyanazt teheti, akkor miért legyen más helyettem/helyettünk?
Eccerűen, zuper!
Morpho, ne kíméld őket, légy kemény!
ez nagyszerű idézet: kényszerpálya van, úgyis mindenki csak ugyanazt teheti, akkor miért legyen más helyettem/helyettünk?
Eccerűen, zuper!
Morpho, ne kíméld őket, légy kemény!
Chicano 2008.04.09. 21:59:30
Dear morpho, az a baj hogy a kormány programja is csak egy lózunghalmaz. De még azt se tudták keresztülverni. Meg egyátalán semmit sem.
A kérdésre felelve: nem tudom, viszont nekem speciel Gyurcsány Ferenc túl sok. Össze vissza beszél hülyeségeket. Ma például azt nyilatkozta az Indexnek hogy tulajdonképpen Kókáék ajánlották fel hogy meneszteni kellene Ágnes asszonyt. Lári fári Feri.
A kérdésre felelve: nem tudom, viszont nekem speciel Gyurcsány Ferenc túl sok. Össze vissza beszél hülyeségeket. Ma például azt nyilatkozta az Indexnek hogy tulajdonképpen Kókáék ajánlották fel hogy meneszteni kellene Ágnes asszonyt. Lári fári Feri.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.09. 22:04:13
csendben a szőnyeg alatt elsuttogom, hogy a nagy összeveszés után az Úr maga kérte fel a kormánya maradékát, hogy április 30ig dolgozza ki az elkövetkező két év reformjait, mert a jelek szerint az előzőek nem váltak be.
CrL 2008.04.09. 22:09:41
denever: és májustól kormánytöbbség sem lesz, nemhogy kormányprogram.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.09. 22:13:28
jajj, bocs, csúsztattam. Még a koalíciós partnertől kérte, hogy
"a következő egy hónapban közösen dolgozzák ki a kormányzati ciklus második felének programját."
a logisztikában erre azt mondják, hogy "just in time". ez ott előny. a politikában meg az ország irányításában már nem biztos.
"a következő egy hónapban közösen dolgozzák ki a kormányzati ciklus második felének programját."
a logisztikában erre azt mondják, hogy "just in time". ez ott előny. a politikában meg az ország irányításában már nem biztos.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.09. 22:14:56
a hitelesség kedvéért itten vagyon írva:
www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-190455
Chicano, gyorsabb voltál :-)
www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-190455
Chicano, gyorsabb voltál :-)
Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.09. 22:15:54
Semlyén ma bennhagyott Sólyomnál állítólag valami intézkedéscsomagot.
Ez már régi duma morpho. A baloldalnak legalább van programja, ha kell havonta egy teljesen új is.
Ez már régi duma morpho. A baloldalnak legalább van programja, ha kell havonta egy teljesen új is.
Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 22:20:17
ja, télleg. naponta írnak egy újat a kormánynak. lendületben a gyurcsány.
Chicano 2008.04.09. 22:24:02
Öreg mehikány nem vén mehikány. :)
Különben meg latin-amerikában már éppen elég kormányválságot és krízist láttam ahhoz hogy azt gondoljam ebből itt nagy bukta lesz. Jó kis 94-es pesókrízises hangulatom van. Ideje kezdeni bevarrni a dollárokat matracba.
Különben meg latin-amerikában már éppen elég kormányválságot és krízist láttam ahhoz hogy azt gondoljam ebből itt nagy bukta lesz. Jó kis 94-es pesókrízises hangulatom van. Ideje kezdeni bevarrni a dollárokat matracba.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.09. 22:27:11
olyan élmény ez a magyar politika. elmész egy napra máshova, nem olvasol, nem hallgatsz rádiót, és mintha máshova tértnél haza. ami piros, holnap kék. Az inforadio webszájtján meg keresel valamire, és 20 találat között biztos lesz két tök ellentmondó. pl:
2008.03.31 21:02 - Belföld
Gyurcsány: "Gondolnom sem szabad a kisebbségi kormányzásra"
Látom és értem, hogy Horváth Ágnes menesztése élesebb reakciót váltott ki az SZDSZ-ben, mint amire számítottam...
2008.04.01 21:24 - Belföld
Az MSZP vállalja a kisebbségi kormányzást
Az MSZP vállalja az önálló kormányzás felelősségét, és biztosítja az ország kormányozhatóságát - közölte...
egy nap, 22 perc. trustworthy redefined.
2008.03.31 21:02 - Belföld
Gyurcsány: "Gondolnom sem szabad a kisebbségi kormányzásra"
Látom és értem, hogy Horváth Ágnes menesztése élesebb reakciót váltott ki az SZDSZ-ben, mint amire számítottam...
2008.04.01 21:24 - Belföld
Az MSZP vállalja a kisebbségi kormányzást
Az MSZP vállalja az önálló kormányzás felelősségét, és biztosítja az ország kormányozhatóságát - közölte...
egy nap, 22 perc. trustworthy redefined.
Chicano 2008.04.09. 22:32:02
Hát ha még máshol is keresel:
Index, ma:
"Itt nem a mi szánkból, hanem a tárgyalópartnereink szájából hangzott el, hogy ebben a helyzetben az a legkevesebb, hogy Horváth Ágnesnek minden bizonnyal mennie kell. Sőt, azt is mondták, hogy egy ilyen helyzetben az SZDSZ-nek valószínűleg bele kell mennie egy tárcacserébe is. Ez többedszer jött elő, és reális alternatívaként emlegették, hogy inkább a koalíción kívül kell lenniük. Azt gondolom, ez világos beszéd."
Hát ez az. Feri vazze, ezt eddig miért nem mondtad? Csak nem azért mert ma találtad ki? Mi lesz a holnapi verzió? Hogyan lehetne a gaz Zorbánt belekeverni? Nagy kérdések ezek...
Index, ma:
"Itt nem a mi szánkból, hanem a tárgyalópartnereink szájából hangzott el, hogy ebben a helyzetben az a legkevesebb, hogy Horváth Ágnesnek minden bizonnyal mennie kell. Sőt, azt is mondták, hogy egy ilyen helyzetben az SZDSZ-nek valószínűleg bele kell mennie egy tárcacserébe is. Ez többedszer jött elő, és reális alternatívaként emlegették, hogy inkább a koalíción kívül kell lenniük. Azt gondolom, ez világos beszéd."
Hát ez az. Feri vazze, ezt eddig miért nem mondtad? Csak nem azért mert ma találtad ki? Mi lesz a holnapi verzió? Hogyan lehetne a gaz Zorbánt belekeverni? Nagy kérdések ezek...
morpho 2008.04.09. 22:32:08
Ez tényleg régi duma.2006-ban nyújtották be az EU-nak.Úgy hívják hogy konvergenciaprogram.A hülye Brüsszeli bürökraták meg elfogadták.Ezt hajtja végre jelenleg a kormány.A fidesz féle izében meg ilyenek vannak,hogy"Az egészség mindenkié",meg"Takarékos és erős állam" azt hogy ezt hogyan,meg miből,arról néma csend.Ez lenne "A" program?Erre kéne szavazni? A vezénylő tábornok 2002 óta mást sem csinál,mint programokat hírdet és szövetségeket alapít.(Tényleg,Hende Csabát látta valaki mostanában?Alapítanék egy polgári kört)
Freetibet (törölt) 2008.04.09. 22:32:57
Ha győztest kell hirdetni, Index-interjú kategóriában nálam most Varga Misi megverte Gyurcsáyn Ferencet.
Különben az a helyzet, hogy politikai értelemben teljesen logikus, célirányos az amiket a Fletó nyilatkozik. Engem ugyan nem talál el velük, de érthető a taktika. Sajnos gyanús, hogy GyF igenis kihúza 2010-ig, kisebbségi kormányának ez a fő programja:((
Különben az a helyzet, hogy politikai értelemben teljesen logikus, célirányos az amiket a Fletó nyilatkozik. Engem ugyan nem talál el velük, de érthető a taktika. Sajnos gyanús, hogy GyF igenis kihúza 2010-ig, kisebbségi kormányának ez a fő programja:((
Chicano 2008.04.09. 22:36:58
"A vezénylő tábornok 2002 óta mást sem csinál,mint programokat hírdet és szövetségeket alapít."
Közben Lári Feri meg hazavágta az országot. Mennyivel jobb. EPersze ez is a zorbán miatt van. Vesszen az ellenzék!
Közben Lári Feri meg hazavágta az országot. Mennyivel jobb. EPersze ez is a zorbán miatt van. Vesszen az ellenzék!
morpho 2008.04.09. 22:49:33
Chicano
A zorbán miatt csak annyi van,hogy visszalőtte magyarországot a '90-es évekbe a demagóg idióta népszavazásával.Te tényleg azt gondolod,hogy záros határidőn belül nem lesz tandíj,meg vizitdíj Magyarországon?Tényleg azt hiszed,hogy ez a népszavazás jót tett az országnak?Ez egyedül a Fiatal Demokraták Szövetsége Magyar Polgári Szövetség népszerűségének jó ideíg óráig.Oszt jónapot.
Az ország gazdaságát egyébként leginkább az Orbán és Medgyessy kormányok vágták haza .
A zorbán miatt csak annyi van,hogy visszalőtte magyarországot a '90-es évekbe a demagóg idióta népszavazásával.Te tényleg azt gondolod,hogy záros határidőn belül nem lesz tandíj,meg vizitdíj Magyarországon?Tényleg azt hiszed,hogy ez a népszavazás jót tett az országnak?Ez egyedül a Fiatal Demokraták Szövetsége Magyar Polgári Szövetség népszerűségének jó ideíg óráig.Oszt jónapot.
Az ország gazdaságát egyébként leginkább az Orbán és Medgyessy kormányok vágták haza .
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.09. 22:53:42
Morpho szívem,
a nagy reformer 2+2 évét ne hagyd már ki a listádból.
(két év Megyó tanácsadójaként, két év miniszterelnökként)
a nagy reformer 2+2 évét ne hagyd már ki a listádból.
(két év Megyó tanácsadójaként, két év miniszterelnökként)
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.09. 22:55:03
Én itt az elmúlt néhány napban Feri-rajongó lettem.
Hajrá, Feri!
Mutasd meg a Demszkynek!
Gábor meg cserébe Ferit ócsárló cikkeket irat a sameszeivel, amiben kijelentik, hogy Feri nem civil értelmiségi, hanem kádárista komcsi és különben is tolta a pártállam szekerét.
Úgy élvezem, amikor nem rajtunk csattan az ostor, hanem kívülállóként élvezhetjük a show-t ... :-)
Hajrá, Feri!
Mutasd meg a Demszkynek!
Gábor meg cserébe Ferit ócsárló cikkeket irat a sameszeivel, amiben kijelentik, hogy Feri nem civil értelmiségi, hanem kádárista komcsi és különben is tolta a pártállam szekerét.
Úgy élvezem, amikor nem rajtunk csattan az ostor, hanem kívülállóként élvezhetjük a show-t ... :-)
tewton 2008.04.09. 23:03:34
Doom,
de a múltkor nem a Konrád György értelmiségizte "fel" a Ferit? akkor most mégsem úgy van?
de a múltkor nem a Konrád György értelmiségizte "fel" a Ferit? akkor most mégsem úgy van?
CrL 2008.04.09. 23:09:26
"Az ország gazdaságát egyébként leginkább az Orbán és Medgyessy kormányok vágták haza."
Tévedsz! Medgyessy jót akart, de mivel üres volt a kassza ezért nagyon sok hitelt kellett felvennie.
De hagyjuk a számokat, tényleg minden az Orbán miatt van, őt kellett távol tartani a hatalomtól és ennek ez volt az ára, na.
Szintiszta tisztelet és köszönet jár a baloldalnak, megmentették az országot a Főgonosztól. Köszönjük!
Tévedsz! Medgyessy jót akart, de mivel üres volt a kassza ezért nagyon sok hitelt kellett felvennie.
De hagyjuk a számokat, tényleg minden az Orbán miatt van, őt kellett távol tartani a hatalomtól és ennek ez volt az ára, na.
Szintiszta tisztelet és köszönet jár a baloldalnak, megmentették az országot a Főgonosztól. Köszönjük!
Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.09. 23:14:10
Tandíj, viztidíj aprópénz, egy-két dunaújvárosi híd max.De ez már unalmas vita morpho.
De értem én, zorbán a feleős 6 év után is. Régi duma, de úgy tűnik nem unjátok meg. Csak sajnos úgy néz ki, már nem igazán működik. Mást kell kitalálni.
De értem én, zorbán a feleős 6 év után is. Régi duma, de úgy tűnik nem unjátok meg. Csak sajnos úgy néz ki, már nem igazán működik. Mást kell kitalálni.
Invictus 2008.04.09. 23:15:41
morpho 2008.04.09. 22:49:33
"Az ország gazdaságát egyébként leginkább az Orbán és Medgyessy kormányok vágták haza"
Inkább úgy mondanám, a Megyó és az első Gyurcsány-kormány...
Persze értelek én titeket, a kognitív disszonancia nagy úr. 2002-ben rettegtetek a "szélsőjobbal kokettáló" zorbántól, bevettétek hogy Megyó lesz a tuti (a jóléti rendszerváltásával meg a 100%-os közalkalmazotti béremelésével stb.), aztán úgy maradtatok. Tudjátok magatokban azért, hogy személyesen is felelősök vagytok azért, ahova jutott az ország, mert leszavaztatok '02-ben és '06-ban is a maszopszadeszra. Ezt pedig csak úgy tudjátok ellensúlyozni, ha egyre hevesebben utáljátok Orbánt és a fityeszt. Hiszen minél nagyobb trágyának bizonyul az általatok hatalomra segített bagázs, és annak műve, annál gonoszabbnak kell lennie a másik oldalnak, hogy még mindig a tieteket higyjétek/hitethessétek el magatokkal kisebb rossznak :]
"Az ország gazdaságát egyébként leginkább az Orbán és Medgyessy kormányok vágták haza"
Inkább úgy mondanám, a Megyó és az első Gyurcsány-kormány...
Persze értelek én titeket, a kognitív disszonancia nagy úr. 2002-ben rettegtetek a "szélsőjobbal kokettáló" zorbántól, bevettétek hogy Megyó lesz a tuti (a jóléti rendszerváltásával meg a 100%-os közalkalmazotti béremelésével stb.), aztán úgy maradtatok. Tudjátok magatokban azért, hogy személyesen is felelősök vagytok azért, ahova jutott az ország, mert leszavaztatok '02-ben és '06-ban is a maszopszadeszra. Ezt pedig csak úgy tudjátok ellensúlyozni, ha egyre hevesebben utáljátok Orbánt és a fityeszt. Hiszen minél nagyobb trágyának bizonyul az általatok hatalomra segített bagázs, és annak műve, annál gonoszabbnak kell lennie a másik oldalnak, hogy még mindig a tieteket higyjétek/hitethessétek el magatokkal kisebb rossznak :]
borsikm 2008.04.09. 23:25:47
Huhh tényleg, az is megért volna anno egy posztot, amit denever az inforádióról idézett.
Én tudom, mi a sok Gyurcsánynak egyébként. A Zorbán.
Én tudom, mi a sok Gyurcsánynak egyébként. A Zorbán.
Chicano 2008.04.09. 23:26:04
"Az ország gazdaságát egyébként leginkább az Orbán és Medgyessy kormányok vágták haza ."
Morpho, ezt az orbitális baromságot szerintem még te sem hiszed. Mond hogy csak viccelsz. Plíz...
Morpho, ezt az orbitális baromságot szerintem még te sem hiszed. Mond hogy csak viccelsz. Plíz...
CrL 2008.04.09. 23:26:09
az is milyen helyes, amikor egy Miniszterelnök azt fejtegeti, azért nem nem mond le, mert félti az országot a Fidesztől.
Ez akár lehetne egy új kormányprogram első pontja is.
1. Kissebségi kormányunk központi célkitűzése, hogy megvédjuk az országot a Fidesztől.
Ez akár lehetne egy új kormányprogram első pontja is.
1. Kissebségi kormányunk központi célkitűzése, hogy megvédjuk az országot a Fidesztől.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.09. 23:28:32
tewton 2008.04.09. 23:03:34:
"de a múltkor nem a Konrád György értelmiségizte "fel" a Ferit? akkor most mégsem úgy van?"
Hát most majd leértelmiségezik.
Egyszer fenn, egyszer lenn.
Az számít, ami ma van az újságban, nem az, ami egy éve. Az csak a magunkfajta hírbúvárokat érdekli.
"de a múltkor nem a Konrád György értelmiségizte "fel" a Ferit? akkor most mégsem úgy van?"
Hát most majd leértelmiségezik.
Egyszer fenn, egyszer lenn.
Az számít, ami ma van az újságban, nem az, ami egy éve. Az csak a magunkfajta hírbúvárokat érdekli.
Invictus 2008.04.09. 23:37:36
CrL 2008.04.09. 23:26:09
"Kissebségi kormányunk központi célkitűzése, hogy megvédjuk az országot a Fidesztől."
Lehet, hogy viccnek szántad, de a megmaradt támogatóknak ez az elsődleges szempont.
Persze igazából azt értik rajta, megvédjük a mieinket a fidesztől.
"Kissebségi kormányunk központi célkitűzése, hogy megvédjuk az országot a Fidesztől."
Lehet, hogy viccnek szántad, de a megmaradt támogatóknak ez az elsődleges szempont.
Persze igazából azt értik rajta, megvédjük a mieinket a fidesztől.
morpho 2008.04.09. 23:44:45
Szeretem ezt a sok önjelölt közgazdát.
Bizony Orbán és Medgyessy.Az Obán számlájára írható az export visszaesése és helyette a belső fogyasztás felpörgetése,a minimálbér duplájára emelése,ami miatt a működőtőke 10%-a távozott az országból és megdopta a járulékterheket is,valamint a kedvezményes lakáshitel.2001 től keményen ment a hiány felfelé.A Medgyessy 50%-kal emelte a közalkalmazotti béreket(nem 100-zal Invictus),bevezette a 13.havi nyugdíjat és adómentessé tette a minimálbért.Ez a két kormány 2001 és 2004 között 8% fölé tornázta a hiányt,amit most fizetünk ki.A fletó kb másfél százalékpontot dobott még hozzá két év alatt,azóta a hiány drasztikusan csökken.Jelenleg 5.5%.
Én egy szóval nem írtam hogy minden az Orbán miatt volt,de ne csináljunk úgy,mintha neki semmi köze nem lett volna hozzá.
Azok az úgynevezett érvek,amiket a fejemhez vagdostok lehetnének konkrétabbak is.Úgy jobban megérteném az álláspontotokat.
Bizony Orbán és Medgyessy.Az Obán számlájára írható az export visszaesése és helyette a belső fogyasztás felpörgetése,a minimálbér duplájára emelése,ami miatt a működőtőke 10%-a távozott az országból és megdopta a járulékterheket is,valamint a kedvezményes lakáshitel.2001 től keményen ment a hiány felfelé.A Medgyessy 50%-kal emelte a közalkalmazotti béreket(nem 100-zal Invictus),bevezette a 13.havi nyugdíjat és adómentessé tette a minimálbért.Ez a két kormány 2001 és 2004 között 8% fölé tornázta a hiányt,amit most fizetünk ki.A fletó kb másfél százalékpontot dobott még hozzá két év alatt,azóta a hiány drasztikusan csökken.Jelenleg 5.5%.
Én egy szóval nem írtam hogy minden az Orbán miatt volt,de ne csináljunk úgy,mintha neki semmi köze nem lett volna hozzá.
Azok az úgynevezett érvek,amiket a fejemhez vagdostok lehetnének konkrétabbak is.Úgy jobban megérteném az álláspontotokat.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.10. 00:08:08
morpho 2008.04.09. 23:44:45:
"Ez a két kormány 2001 és 2004 között 8% fölé tornázta a hiányt,"
Tévedsz, Morpho.
Medgyessy vívmányait a hiány terén nem akarom eltagadni, de a helyzet az, hogy ő lefelé tornászta a hiányt a 2002-es csúcs után.
www.miniszterelnok.hu/domain2/files/modules/module25/646286E8F2CB3E4C.ppt
5. dia.
Az Gyurcsány volt, aki rekordot döntött a 2006-os 11.6%-kal.
"Ez a két kormány 2001 és 2004 között 8% fölé tornázta a hiányt,"
Tévedsz, Morpho.
Medgyessy vívmányait a hiány terén nem akarom eltagadni, de a helyzet az, hogy ő lefelé tornászta a hiányt a 2002-es csúcs után.
www.miniszterelnok.hu/domain2/files/modules/module25/646286E8F2CB3E4C.ppt
5. dia.
Az Gyurcsány volt, aki rekordot döntött a 2006-os 11.6%-kal.
CrL 2008.04.10. 00:12:30
Doom: a miniszterelnük hazudik, valós tényeket pls lol
Papa Doc 2008.04.10. 00:13:45
Morpho: amit mondasz, az egy mítosz. Ha Medgyessy maradt volna, akkor a 2004-ben már javában zajló kiigazításnak (Draskovics-csomag) köszönhetően 2006-ra korrigálta volna az elszaladt hiányt. 2004-ben még 2007/8-as euróbevezetésről folyt a beszéd. Hol van az már? És akkor a lelassuló GDP-növekedésről (2006-tól) nem is szóltunk. Meg arról sem, hogy ki csökkentett áfát 2006 elején, hogy ősszel visszaemelje.
morpho 2008.04.10. 00:43:32
Nem,egyáltalán nem tévedek.Az a gond,hogy nem a folyamatokat nézitek,hanem összekapcsoljátok az eseményeket az aktuálisan regnáló kormányokkal.A kedvezményes lakáshitel miatti hiánynövekmény,vagy a minimálbéremelés miatti tőkekivonás nem az Orbán kormány alatt jelentkezett,hanem kb két évvel később dobta meg a hiányt.A Medgyessy nem tornázta lefelé a hiányt,csak az autópályaépítések kiadásait és a Grippeneket 2004 től kellett fizetni,amikor már nem a Medgyessy volt a miniszterelnök.A hiány egyébként sosem volt 11.6%.azt már régen valamivel 10% alá korrigálták.Doomhammer adatai már rég nem stimmelnek.
Papa Doc Ez a Draskovics-csomagos izé egy csacskaság,de az áfacsökkentés/emelés tényleg ritka nagy faszság volt.
Papa Doc Ez a Draskovics-csomagos izé egy csacskaság,de az áfacsökkentés/emelés tényleg ritka nagy faszság volt.
morpho 2008.04.10. 00:53:22
Ami pedíg a GDP-t illeti.Teljesen logikus,hogyha megnőnek az adó és járulékterhek,akkor a beruházás és a fogyasztás stagnál vagy csökken.Tehát a GDP sem nőhet,inkább csökken.Ezt lehetett volna úgy is csinálni,hogy a hiányt nem három,hanem mondjuk tíz év alatt tornázzuk le.Akkor nagyobb a növekedés,de kitolódnak a konvergenciakritériumok.Az csak döntés kérdése,hogy melyik utat választjuk.A szocik a gyors megoldás mellett döntöttek.Hogy jól-e,vagy sem,azt még nem tudom.
Azt viszont igen,hogy a népszavazás ezen nem hogy nem segített,hanem jól kikúrt az országgal.Még veletek is.Nézzétek meg a cseheket.Ők is hisztiznek a vizitdíj miatt,de nem fognak idióta demagóg népszavazást kezdeményezni miatta.
Azt viszont igen,hogy a népszavazás ezen nem hogy nem segített,hanem jól kikúrt az országgal.Még veletek is.Nézzétek meg a cseheket.Ők is hisztiznek a vizitdíj miatt,de nem fognak idióta demagóg népszavazást kezdeményezni miatta.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.10. 00:55:01
morpho 2008.04.10. 00:43:32:
"Az a gond,hogy nem a folyamatokat nézitek,hanem összekapcsoljátok az eseményeket az aktuálisan regnáló kormányokkal."
Veled pedig az a gond, hogy nem nézed meg az adatokat, amelyeket előzékenyen megadtam neked. Mégcsak ferdítésről se panaszkodhatsz, ugyanis Feri prezentációjából vannak.
"A kedvezményes lakáshitel miatti hiánynövekmény,vagy a minimálbéremelés miatti tőkekivonás nem az Orbán kormány alatt jelentkezett,hanem kb két évvel később dobta meg a hiányt."
Akkor volt a legkisebb a hiány az MSZP-SZDSZ kormány 2002-2006-os regnálása alatt.
"Doomhammer adatai már rég nem stimmelnek."
Erről panaszkodj Gyurcsány Ferencnek, az ő prezentációjából valók. Igazán megnézhetted volna.
"Az a gond,hogy nem a folyamatokat nézitek,hanem összekapcsoljátok az eseményeket az aktuálisan regnáló kormányokkal."
Veled pedig az a gond, hogy nem nézed meg az adatokat, amelyeket előzékenyen megadtam neked. Mégcsak ferdítésről se panaszkodhatsz, ugyanis Feri prezentációjából vannak.
"A kedvezményes lakáshitel miatti hiánynövekmény,vagy a minimálbéremelés miatti tőkekivonás nem az Orbán kormány alatt jelentkezett,hanem kb két évvel később dobta meg a hiányt."
Akkor volt a legkisebb a hiány az MSZP-SZDSZ kormány 2002-2006-os regnálása alatt.
"Doomhammer adatai már rég nem stimmelnek."
Erről panaszkodj Gyurcsány Ferencnek, az ő prezentációjából valók. Igazán megnézhetted volna.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.10. 00:59:15
Morpho,
emlékezzünk szépen, milyen is volt 3% környéki hiány. meg a 4% fölötti GDP növekedés, tartósan.
meg azt is, hogy a növekvő GDP mellett a csökkenő hiányszámok nem is biztos, hogy abszolutértékben csökkennek - de ettől a jelenlegi társaságnak hála istennek nem kell félnie. az 1 százalékkal bővülő gazdaság nem hagy túl nagy laufot a százalékos hiánynövekedésnek.
Meg ne felejtsük azt se, hogy manapság teherautóval hozzák az eu támogatást.
Meg azt se, hogy alakul az államadóság pl 1999-től nézve:
Államadósság alakulása
1999-ben: 6 964,3 Mrd Ft
2000-ben: 7 327,8 Mrd Ft
2001-ben: 7 830,2 Mrd Ft
2002-ben: 9 415,7 Mrd Ft
2003-ban: 10 808,5 Mrd Ft
2004-ben: 11 867,7 Mrd Ft
2005-ben (előzetes adat):
13 085,8 Mrd Ft
azért nehezen tudom elképzelni hogy a sok jó kormányzati lépés kapcsán sikerült a drága koalának 8 mrd-ről alig 3 év alatt 13mrd-re feltornászni az adósságot.
miközben idezuhant 500mrd az unióból:
VI. A KÜLFÖLDI TÁMOGATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ELLENŐRZÉSEK
források 2004-2006 között
strukturális alapokból: 507,9 Mrd Ft
közp. költségvetésből: 178,2 Mrd Ft
Meg azt se feledjük, mit adott el a dream-team, és mit a hülyék pártja:
az ÁSZ 2005-ös jelentéséből:
"A privatizáció felgyorsításának eredményeként 2004 végére 39 társasággal csökkent az ÁPV Rt. portfoliója, ugyanakkor ez nem tükröződött szervezeti és személyi feltételeinek meghatározásánál."
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/hazaihirek/20051207privatizacio.html
csak 2005-ben 481Mrd privatizációs bevétel volt. a MOL bányajog-hosszabbítás miatti befizetésével ez 572 Mrd volt 2005-ben.
2003-ban 196 Mrd.
tranzit.hu/2/hirek/hirek/2003-04-18/apv-rt-196-milliardos-privatizacios-bevetel-iden
közben meg a pazarló demagógok summa 50 mrd-t adtak el 4 év alatt.
Érdemes ízlelgetni az államadósság kezelő központ 2006-os brossúráját is, különös tekintettel az adósság mértékét és szerkezetét mutató diagrammokra:
www.akk.hu//kepek/upload/2007/AKK_eves_HU_2006_0830.pdf
emlékezzünk szépen, milyen is volt 3% környéki hiány. meg a 4% fölötti GDP növekedés, tartósan.
meg azt is, hogy a növekvő GDP mellett a csökkenő hiányszámok nem is biztos, hogy abszolutértékben csökkennek - de ettől a jelenlegi társaságnak hála istennek nem kell félnie. az 1 százalékkal bővülő gazdaság nem hagy túl nagy laufot a százalékos hiánynövekedésnek.
Meg ne felejtsük azt se, hogy manapság teherautóval hozzák az eu támogatást.
Meg azt se, hogy alakul az államadóság pl 1999-től nézve:
Államadósság alakulása
1999-ben: 6 964,3 Mrd Ft
2000-ben: 7 327,8 Mrd Ft
2001-ben: 7 830,2 Mrd Ft
2002-ben: 9 415,7 Mrd Ft
2003-ban: 10 808,5 Mrd Ft
2004-ben: 11 867,7 Mrd Ft
2005-ben (előzetes adat):
13 085,8 Mrd Ft
azért nehezen tudom elképzelni hogy a sok jó kormányzati lépés kapcsán sikerült a drága koalának 8 mrd-ről alig 3 év alatt 13mrd-re feltornászni az adósságot.
miközben idezuhant 500mrd az unióból:
VI. A KÜLFÖLDI TÁMOGATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ELLENŐRZÉSEK
források 2004-2006 között
strukturális alapokból: 507,9 Mrd Ft
közp. költségvetésből: 178,2 Mrd Ft
Meg azt se feledjük, mit adott el a dream-team, és mit a hülyék pártja:
az ÁSZ 2005-ös jelentéséből:
"A privatizáció felgyorsításának eredményeként 2004 végére 39 társasággal csökkent az ÁPV Rt. portfoliója, ugyanakkor ez nem tükröződött szervezeti és személyi feltételeinek meghatározásánál."
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/hazaihirek/20051207privatizacio.html
csak 2005-ben 481Mrd privatizációs bevétel volt. a MOL bányajog-hosszabbítás miatti befizetésével ez 572 Mrd volt 2005-ben.
2003-ban 196 Mrd.
tranzit.hu/2/hirek/hirek/2003-04-18/apv-rt-196-milliardos-privatizacios-bevetel-iden
közben meg a pazarló demagógok summa 50 mrd-t adtak el 4 év alatt.
Érdemes ízlelgetni az államadósság kezelő központ 2006-os brossúráját is, különös tekintettel az adósság mértékét és szerkezetét mutató diagrammokra:
www.akk.hu//kepek/upload/2007/AKK_eves_HU_2006_0830.pdf
CrL 2008.04.10. 01:09:39
amúgy szerintem morpho a meggyőzhetetlenek kru-jába tartozik, nembaj kell ilyen is.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.10. 01:16:24
CrL, lényeg a lényeg:
Orbánék úgy elbaszták, hogy a legjobb demokrata reformerek se tudták helyrerántani az országot 6 év folyamatos kormányzással. érted, elindultak a fospumpa vezetésével a rossz úton még 2000-ben, oszt nincs tovább.
persze a koala olyan, hogy a ciklus határán elfelejti, mi volt előtte. Írták is a konvergenciaprogramban (első verzió), hogy a választások utáni kormányalakítás végeztével szembesültek a rettenetes gazdasági állapotokkal. hiába, 2006 a meglepetések éve volt. nekik is.
Orbánék úgy elbaszták, hogy a legjobb demokrata reformerek se tudták helyrerántani az országot 6 év folyamatos kormányzással. érted, elindultak a fospumpa vezetésével a rossz úton még 2000-ben, oszt nincs tovább.
persze a koala olyan, hogy a ciklus határán elfelejti, mi volt előtte. Írták is a konvergenciaprogramban (első verzió), hogy a választások utáni kormányalakítás végeztével szembesültek a rettenetes gazdasági állapotokkal. hiába, 2006 a meglepetések éve volt. nekik is.
morpho 2008.04.10. 01:39:06
Doomhammer
Szerintem te nem érted,hogy miről írtam.Olvasd el mégegyszer.
denever
"emlékezzünk szépen, milyen is volt 3% környéki hiány. meg a 4% fölötti GDP növekedés, tartósan."
Emlékszünk és azt is tudjuk,hogy ez nem a Bokros-csomag miatt volt,hanem a Chikán,Varga,Járai,Matolcsi aranynégyes hozta össze.
Ami ez államadósságot illeti,én pont azt mondtam,hogy az Orbán és a Medgyessy kormány hozta össze.A számok minden évben nőttek ha jól látom,de nem elegáns 2005-nél befejezni a listát 2008-ban.(előzetes2005-ös adattal)
A privatizációs bevételeket jellemzően adósságcsökkentésre fordították.Ha azok nincsenek,akkor még nagyobb lenne a hiány.
CrL
Én bármikor meggyőzhető vagyok,ha értelmesen érvelnek és nem ilyen hülyeségeket irogatnak mint te.Azt meg sosem írtam le,hogy mindent az Orbánék basztak el.
Szerintem te nem érted,hogy miről írtam.Olvasd el mégegyszer.
denever
"emlékezzünk szépen, milyen is volt 3% környéki hiány. meg a 4% fölötti GDP növekedés, tartósan."
Emlékszünk és azt is tudjuk,hogy ez nem a Bokros-csomag miatt volt,hanem a Chikán,Varga,Járai,Matolcsi aranynégyes hozta össze.
Ami ez államadósságot illeti,én pont azt mondtam,hogy az Orbán és a Medgyessy kormány hozta össze.A számok minden évben nőttek ha jól látom,de nem elegáns 2005-nél befejezni a listát 2008-ban.(előzetes2005-ös adattal)
A privatizációs bevételeket jellemzően adósságcsökkentésre fordították.Ha azok nincsenek,akkor még nagyobb lenne a hiány.
CrL
Én bármikor meggyőzhető vagyok,ha értelmesen érvelnek és nem ilyen hülyeségeket irogatnak mint te.Azt meg sosem írtam le,hogy mindent az Orbánék basztak el.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.10. 02:01:58
morpho,
elegáns bizony. sajnos a számvevőszéknél nincs frissebb adat.
www.asz.hu/ASZ/jeltar.nsf/0/E1FEDC4B41DD304EC12572B900424BFA/$File/0705J000.pdf
Az 1. számú melléklet 8. oldalán találod a táblázatot. neked nem érdekes, miért nincsen hiányadat 2006-ra? lehet, már nem fért be a cellába?
pedig már lassan kész kellene lennie a 2007-esnek is.
a bokros csomag hatását én nem vitatom. viszont tök jól látható, hogy tudták a népek, merre vigyék tovább.
meg az is, hogy a Megyó Fletó brigád merre vitte.
elegáns bizony. sajnos a számvevőszéknél nincs frissebb adat.
www.asz.hu/ASZ/jeltar.nsf/0/E1FEDC4B41DD304EC12572B900424BFA/$File/0705J000.pdf
Az 1. számú melléklet 8. oldalán találod a táblázatot. neked nem érdekes, miért nincsen hiányadat 2006-ra? lehet, már nem fért be a cellába?
pedig már lassan kész kellene lennie a 2007-esnek is.
a bokros csomag hatását én nem vitatom. viszont tök jól látható, hogy tudták a népek, merre vigyék tovább.
meg az is, hogy a Megyó Fletó brigád merre vitte.
morpho 2008.04.10. 02:22:22
denever
De igen,engem is érdekelne 2006-os és 2007-es adat.Nem értem miért nincs fenn?
De igen,engem is érdekelne 2006-os és 2007-es adat.Nem értem miért nincs fenn?
CrL 2008.04.10. 02:54:18
morpho, kicsit tekints már ki a dobozból.
a vitád lefutott, irreleváns. engem spec rég nem érdekel ki hány százalékban kúrta el, engem jobban érdekel ki tudja rendbe tenni, ki képes értelmesen kormányozni és mikor lesz nyugodtabb a társadalmi és belpolfeszültség ami 2006 óta tart az országban.
a jelenlegi kormányban sem hitelt, sem erőt, sem tehetséget nem látok már csak napi túlélést és egy tervezett kisebbségi kormányzást ami ámokfutásra és hatalomban maradásra ideig óráig elég, komoly és halaszthatatlan problémák megoldására egyáltalán nem.
a vitád lefutott, irreleváns. engem spec rég nem érdekel ki hány százalékban kúrta el, engem jobban érdekel ki tudja rendbe tenni, ki képes értelmesen kormányozni és mikor lesz nyugodtabb a társadalmi és belpolfeszültség ami 2006 óta tart az országban.
a jelenlegi kormányban sem hitelt, sem erőt, sem tehetséget nem látok már csak napi túlélést és egy tervezett kisebbségi kormányzást ami ámokfutásra és hatalomban maradásra ideig óráig elég, komoly és halaszthatatlan problémák megoldására egyáltalán nem.
morpho 2008.04.10. 03:48:18
CrL
Nem egészen értem,hogy milyen vitáról beszélsz?
Az hogy nem látsz semmit a jelenlegi kormányban,ahoz neked jogod van.A belpolfeszültség már 2002 óta van sajnos.A megoldást viszont nem osztod meg velünk,csak leírod,hogy ami most van az szar.Ok,legyen szar,de mitől lenne jobb és szerinted mik azok a komoly és halaszthatatlan problémák,amiket meg kéne oldani?Izgatottan várom a választ.
Nem egészen értem,hogy milyen vitáról beszélsz?
Az hogy nem látsz semmit a jelenlegi kormányban,ahoz neked jogod van.A belpolfeszültség már 2002 óta van sajnos.A megoldást viszont nem osztod meg velünk,csak leírod,hogy ami most van az szar.Ok,legyen szar,de mitől lenne jobb és szerinted mik azok a komoly és halaszthatatlan problémák,amiket meg kéne oldani?Izgatottan várom a választ.
Chicano 2008.04.10. 08:05:31
Próbálok segíteni. (Bár nem vagyok közgazdász.) Volt egy kormány 1998 és 2002 között ami elég jól vezette az országot. Jó kis szardobálással (orbán bányák, emlékszik még valaki?) éppen hogy sikerült kigolyózni 2002-ben. Talán még te is emlékszel hogy koaláék úgy vették át a kormányzást hogy szerintük a gazdaság jó volt. Onnan jutottunk ide. Ezek után, hangsúlyozom nem vagyok közgazdász csak egy adófizető laikus, én azt mondom hozzuk vissza azt a kormányt, meglássuk mire mennek. Mert hogy ezek mire mentek az megláttuk. És nem teccik. Ennyi. Még mindíg izgatott vagy?
Egyébként nehogy nekem jössz most egy halom számmal hogy lám már az MDF-kormány is... Elegem van ezekből a számzsonglőrködésekből, a szememnek és a pénztárcámnak hiszek. A többi maszlag.
Egyébként nehogy nekem jössz most egy halom számmal hogy lám már az MDF-kormány is... Elegem van ezekből a számzsonglőrködésekből, a szememnek és a pénztárcámnak hiszek. A többi maszlag.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.10. 08:39:41
egyébként meg a koala utolsó 2-3 évének a fő politikai eredménye, hogy súlytalan bohócot farag az állami számvevőszékből.
tessék megnézni a jelentések utolsó részében lévő felvetések és válaszok fejezetet.
bármit kritizál, ami húsba vág, pl. privatizációs tövények, ápv rt működés, ppp projektek, a válasz mindig ugyanaz.
a törvénymódosítás vagy törvényjavaslat kidolgozás alatt van.
tessék kérem felírni az égre öles aranybetűkkel, hogy jancsibohócnak tartjuk a számvevőszéket. hiába zokognak odabent nagyritkán a parlamentben, hogy nem tartható a költségvetés, vagy nem megfelelően szabályzott valami, akkor megmondjuk, hogy üljenek le, oszt jónapot.
"Figyelmeztetlek - (mondom a bakternak) - hogy a magas kormánnyal szemben ne koministálkodj, mert úgy váglak bagótartón, hogy lenyeled a bagólevet…"
tessék megnézni a jelentések utolsó részében lévő felvetések és válaszok fejezetet.
bármit kritizál, ami húsba vág, pl. privatizációs tövények, ápv rt működés, ppp projektek, a válasz mindig ugyanaz.
a törvénymódosítás vagy törvényjavaslat kidolgozás alatt van.
tessék kérem felírni az égre öles aranybetűkkel, hogy jancsibohócnak tartjuk a számvevőszéket. hiába zokognak odabent nagyritkán a parlamentben, hogy nem tartható a költségvetés, vagy nem megfelelően szabályzott valami, akkor megmondjuk, hogy üljenek le, oszt jónapot.
"Figyelmeztetlek - (mondom a bakternak) - hogy a magas kormánnyal szemben ne koministálkodj, mert úgy váglak bagótartón, hogy lenyeled a bagólevet…"
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.10. 09:08:50
szegény Morpho...
Crl poénjai: :))))
Crl poénjai: :))))
Google 2008.04.10. 10:05:42
Hogy is mondják, az idő pénz!
Ami majd egy éve semmi volt, az ma már egy óriási összeg! Hogy fut az idő, remélem, már nem Gyurcsánynak dolgozik, nem érdemelné meg!
A végszó (Index-interjú) sem rossz: "Nekünk komolyan kell vennünk magunkat".
Vegyék is, mert más már úgysem veszi őket sem komolyan, sem komolytalanul.
Ami majd egy éve semmi volt, az ma már egy óriási összeg! Hogy fut az idő, remélem, már nem Gyurcsánynak dolgozik, nem érdemelné meg!
A végszó (Index-interjú) sem rossz: "Nekünk komolyan kell vennünk magunkat".
Vegyék is, mert más már úgysem veszi őket sem komolyan, sem komolytalanul.
Devil Inside 2008.04.10. 10:34:44
morpho:
A csehországi vizitdíjra mindig meg szoktam jegyezni, hogy ott 15%-os egykulcsos adó van.
Miközben a vizitdíj és a tandíj nem a "fejlődés útja" meg nem az, ami az ósdit elválasztja a moderntől, ezek csak jelképei lettek ennek az egész "reformoknak" nevezett kapkodássorozatnak. Lehetne vizitdíjjal együtt és anélkül is remek egészségügyet üzemeltetni. Az állami szolgáltatásokért fizetett önrész pedig magában nem értelmezhető, csakhogy közben mekkora átalányt- adót, járulékokat szedünk - az arra hajlandó állampolgároktól.
A vita többi része pedig - ki mit okozott - már nagyon unalmas és csak önmagatok hitegetésére szolgál, miért is jó nekünk, hogy ez a pojáca és hű fegyverhordozói nem kerülnek lapátra. Elég ha az "igazságbeszédet" meghallgatod, kiderül belőle pontosan, mit művelt Gyurcsány az első két évében. A második két évében pedig egy elfogadott, de szar és egyáltalán nem az egyetlen lehetséges megoldást tartalmazó konvergenciaprogrammal az inflációt is felpörgette, miközben a gazdasági növekedést taccsra vágta. Ennyit a gazdaságpolitikai szakértelméről.
A csehországi vizitdíjra mindig meg szoktam jegyezni, hogy ott 15%-os egykulcsos adó van.
Miközben a vizitdíj és a tandíj nem a "fejlődés útja" meg nem az, ami az ósdit elválasztja a moderntől, ezek csak jelképei lettek ennek az egész "reformoknak" nevezett kapkodássorozatnak. Lehetne vizitdíjjal együtt és anélkül is remek egészségügyet üzemeltetni. Az állami szolgáltatásokért fizetett önrész pedig magában nem értelmezhető, csakhogy közben mekkora átalányt- adót, járulékokat szedünk - az arra hajlandó állampolgároktól.
A vita többi része pedig - ki mit okozott - már nagyon unalmas és csak önmagatok hitegetésére szolgál, miért is jó nekünk, hogy ez a pojáca és hű fegyverhordozói nem kerülnek lapátra. Elég ha az "igazságbeszédet" meghallgatod, kiderül belőle pontosan, mit művelt Gyurcsány az első két évében. A második két évében pedig egy elfogadott, de szar és egyáltalán nem az egyetlen lehetséges megoldást tartalmazó konvergenciaprogrammal az inflációt is felpörgette, miközben a gazdasági növekedést taccsra vágta. Ennyit a gazdaságpolitikai szakértelméről.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.10. 10:45:01
Devil Inside 2008.04.10. 10:34:44:
"mit művelt Gyurcsány az első két évében. A második két évében pedig egy elfogadott, de szar és egyáltalán nem az egyetlen lehetséges megoldást tartalmazó konvergenciaprogrammal az inflációt is felpörgette, miközben a gazdasági növekedést taccsra vágta. Ennyit a gazdaságpolitikai szakértelméről."
Viszont a fasizmus elleni harc folyamatos volt es az antifasiszta mozgalom vegre kezdi felemelni a hangjat, ld. ellen-flashmob.
Ezert megerte, nem? Mi az a gazdasagi novekedes? Tobb laposteve? Ugyan! Az elvek, azok sokkal fontosabbak!
"mit művelt Gyurcsány az első két évében. A második két évében pedig egy elfogadott, de szar és egyáltalán nem az egyetlen lehetséges megoldást tartalmazó konvergenciaprogrammal az inflációt is felpörgette, miközben a gazdasági növekedést taccsra vágta. Ennyit a gazdaságpolitikai szakértelméről."
Viszont a fasizmus elleni harc folyamatos volt es az antifasiszta mozgalom vegre kezdi felemelni a hangjat, ld. ellen-flashmob.
Ezert megerte, nem? Mi az a gazdasagi novekedes? Tobb laposteve? Ugyan! Az elvek, azok sokkal fontosabbak!
Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.04.10. 10:59:40
Ha mondjuk 300 forintba kerülne 1 kg kenyér, akkor azt mondom sok a 300 FT. (Jelenlegi ára kevesebb.)
De ha az új Debreceni Sportuszodába 500 forintért bejutnák (900-ba kerül a felnőtt jegy.) akkor azt írnám az 500 sem sok. :)
A Magyar Nemzetért még 30 forint is sok lenne, a Népszabadságért nem sokallok többet sem. :)
Attól függ, mire költjük az ominózus összeget.
De ha az új Debreceni Sportuszodába 500 forintért bejutnák (900-ba kerül a felnőtt jegy.) akkor azt írnám az 500 sem sok. :)
A Magyar Nemzetért még 30 forint is sok lenne, a Népszabadságért nem sokallok többet sem. :)
Attól függ, mire költjük az ominózus összeget.
Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.10. 11:44:41
Bakura, újra itt? Van már 300 a kenyér simán (már amit annak lehet nevezni) úgyhogy nem nyert :)
CrL 2008.04.10. 12:00:45
morpho, itt van pár:
index.hu/gazdasag/magyar/kiadas080408/
index.hu/gazdasag/magyar/kiadas080408/
refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.04.10. 12:09:15
Jó párosítás, Turul!
Még azt is érdekes lenne kiszámolni, hogy őszöd óta mennyibe kerültek a kamatemelések az országnak...
Még azt is érdekes lenne kiszámolni, hogy őszöd óta mennyibe kerültek a kamatemelések az országnak...
Chicano 2008.04.10. 13:17:24
Megjegyzem: az őszödi beszéd ad arra is némi támpontot mit várhatunk a következő 2 évben.
Chicano 2008.04.10. 13:31:30
Index:
"Elmondta azt is, hogy konkrét megoldási javaslatról is tárgyaltak, Horn ugyanis felvetette, hogy népszavazást kéne kiírni a magántőke bevonásáról az egészségügybe, szocialista tárgyalópartnerek azonban ezt elvetették, mert szerintük az MSZP nem bírna ki még egy népszavazást."
Ahhoz képest megint lesz egy ősszel. Kérdés mi kibírjuk e addig az MSZP-t.
"Elmondta azt is, hogy konkrét megoldási javaslatról is tárgyaltak, Horn ugyanis felvetette, hogy népszavazást kéne kiírni a magántőke bevonásáról az egészségügybe, szocialista tárgyalópartnerek azonban ezt elvetették, mert szerintük az MSZP nem bírna ki még egy népszavazást."
Ahhoz képest megint lesz egy ősszel. Kérdés mi kibírjuk e addig az MSZP-t.
Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.04.10. 14:15:31
Őrnagy: "Bakura, újra itt? Van már 300 a kenyér simán"
Már megint hazudsz. Úgy látszik a jobbosoknak az a hobbijuk, hogy 300 forintos kenyerekkel meg 50 forintos tojásokkal riogatnak. (A kenyér lesz annyi, de most nem kerül annyiba.) és ehhez még csak politikusnak és mégiagecinek sem kell lenniük...
Már megint hazudsz. Úgy látszik a jobbosoknak az a hobbijuk, hogy 300 forintos kenyerekkel meg 50 forintos tojásokkal riogatnak. (A kenyér lesz annyi, de most nem kerül annyiba.) és ehhez még csak politikusnak és mégiagecinek sem kell lenniük...
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.10. 14:17:16
hurrá megint velünk van bakura!
ki lenne ellenünk?! :D
ki lenne ellenünk?! :D
Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.10. 14:36:30
Hazudik a Kókád bakura. Én kenyérre gondoltam, nem disznóeledelre. Az valóban 100 Ft. De igazi kenyérre a 300 kevés is.
Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.04.10. 16:24:59
Őrnagy: Végre erre is van időm reagálni.
1. A kenyeret disznóeledelnek mondani, "gratulálok". Csak jelzem, hogy sokaknak - nálad kulturáltabbaknak - az Jézus teste!
2. 100 forintért nem tudsz 1 kg kenyeret venni, semmilyen minőségűt. Ezzel csak azt bizonyítottad, hogy nem vagy tisztában az élelmiszer árakkal.
3. Jelenleg Debrecenben az összes helyen olcsóbb a kenyér 300 forintnál. Tudod, én gyakran járok vásárolni.
4. Nem gondolom, hogy Kóka János az enyém lenne. Még csak nem is kedvelem különösebben.
5. Ilyen alapon én is írhatnám, hogy a te Bayered. Gondolom nem lelkesednél...
Szamárfül: Méghogy én veled legyek?! Azt már nem! :))
1. A kenyeret disznóeledelnek mondani, "gratulálok". Csak jelzem, hogy sokaknak - nálad kulturáltabbaknak - az Jézus teste!
2. 100 forintért nem tudsz 1 kg kenyeret venni, semmilyen minőségűt. Ezzel csak azt bizonyítottad, hogy nem vagy tisztában az élelmiszer árakkal.
3. Jelenleg Debrecenben az összes helyen olcsóbb a kenyér 300 forintnál. Tudod, én gyakran járok vásárolni.
4. Nem gondolom, hogy Kóka János az enyém lenne. Még csak nem is kedvelem különösebben.
5. Ilyen alapon én is írhatnám, hogy a te Bayered. Gondolom nem lelkesednél...
Szamárfül: Méghogy én veled legyek?! Azt már nem! :))
Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.04.10. 16:26:39
Látom, közben Chicano is bemutatkozott.
Chicano 2008.04.10. 16:35:17
Védtelek Zoli. Gondoltam ezekben a nehéz időkben legalább mi baloldali liberálisok tartsunk össze. De most megbántottál.
Rwindx 2008.04.10. 16:35:26
Bakura:
Múltkor besétáltam egy hipermarketbe. Akartam venni kenyeret is. A egyetlen kenyérfajtát találtam 200Ft alatt (75dkg) ami saját márkás volt, a többi a 400Ft-t súrolta alulról.
riogatás....
Múltkor besétáltam egy hipermarketbe. Akartam venni kenyeret is. A egyetlen kenyérfajtát találtam 200Ft alatt (75dkg) ami saját márkás volt, a többi a 400Ft-t súrolta alulról.
riogatás....
Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.04.10. 16:44:53
Chicano: Bocsi, akkor félreértettelek. (Azt hittem szerinted én "disznóeledelt" eszem.
Rwindx: A "fehér" és a "félbarna" - remélem ismerős kifejezések összes fajtája 300 alatt van. Szeletelve, szépen becsomagolva is!
Ha valaki kivagyiságból mindenképpen olyan kenyeret akar venni, amit az emberek 99 százaléka nem engedhet meg magának, az persze megteheti.
Bocs, de egyszerűen blöffölsz, csúnyábban szólva hazudsz, mikor azt írod hogy a kenyér ára a 400-at közelíti. és hogy te ezt láttad. :DD
Rwindx: A "fehér" és a "félbarna" - remélem ismerős kifejezések összes fajtája 300 alatt van. Szeletelve, szépen becsomagolva is!
Ha valaki kivagyiságból mindenképpen olyan kenyeret akar venni, amit az emberek 99 százaléka nem engedhet meg magának, az persze megteheti.
Bocs, de egyszerűen blöffölsz, csúnyábban szólva hazudsz, mikor azt írod hogy a kenyér ára a 400-at közelíti. és hogy te ezt láttad. :DD
Rwindx 2008.04.10. 16:57:14
Miért is hazudok? Ja mert én írtam, értem. És mi köze ennek a fehér és félbarna kenyérhez?
Szerintem olvasd el mégegyszer amit írtam. Ez egy bizonyos hipermarketben volt kb 1 hete.
Szerintem olvasd el mégegyszer amit írtam. Ez egy bizonyos hipermarketben volt kb 1 hete.
grupi 2008.04.10. 18:06:38
Hatévnyi közös kormányzás után az MSZP és az SZDSZ az egész társadalom előtt leírta magát. Ezen már akkor sem tudnak változtatni, ha egy kis időre vagy akár végleg szétválnak. Az egyetlen dolog, amit "ezek a marhák" maguk között még mindig pozitív elemként mormolnak, az az, hogy nem Orbán Viktor a miniszterelnök. Ez az egyetlen örömforrásuk. A dolgok jelenlegi állása szerint már nem sokáig.
A Tesco kenyér nyomott áron, száz fölött. Ez adalékok és E-betük tömkelege. Se íze, se bűze. sikér és liszttartalma kevés, tápértéke jelentéktelen. mesterséges anyagok tömkelege. Un. "mű-kenyér, vagy kenyér utánzatú élemi anyag. Olyan, mint a zacskós leves. Tömegcikk, a "proliknak". Más, meg húslevest étkezik. ez a különbség.
Normális kenyér, közel a négyszázhoz, barna vagy magas tápértű, netán rozsos vátozat a fölött.
Szóval hagyjuk a népámítás, a butítást, a szoc-lib propagandát.
Hazudni a gyurcsányi félék szokása, ahogy a vádaskodás, vagy a másikra mutogatás.
A Tesco kenyér nyomott áron, száz fölött. Ez adalékok és E-betük tömkelege. Se íze, se bűze. sikér és liszttartalma kevés, tápértéke jelentéktelen. mesterséges anyagok tömkelege. Un. "mű-kenyér, vagy kenyér utánzatú élemi anyag. Olyan, mint a zacskós leves. Tömegcikk, a "proliknak". Más, meg húslevest étkezik. ez a különbség.
Normális kenyér, közel a négyszázhoz, barna vagy magas tápértű, netán rozsos vátozat a fölött.
Szóval hagyjuk a népámítás, a butítást, a szoc-lib propagandát.
Hazudni a gyurcsányi félék szokása, ahogy a vádaskodás, vagy a másikra mutogatás.
Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.04.10. 19:12:51
politikaikommunikacio.blogter.hu/?post_id=260555
Témajavaslat nektek. :)
Titeket mégiscsak sokkal többen olvasnak és komolyabban is vesznek. Szóval ha akarjátok, ti is felhozhatjátok a kérdést. :)
Szerintem ebben ti is egyetértettek velem.
Témajavaslat nektek. :)
Titeket mégiscsak sokkal többen olvasnak és komolyabban is vesznek. Szóval ha akarjátok, ti is felhozhatjátok a kérdést. :)
Szerintem ebben ti is egyetértettek velem.
dowNLoad 2008.04.10. 20:17:46
Örülhetsz GRUPI, hogy még van TESZKÓSKENYÉR, ha nem lennének a LENGYEL mezőgazdák, meg élelmiszerfeldogozók, akkor mit árulna a tecskó??? Angol vagy Német kenyeret? Ja, hogy azt lehet kapni, ráadásul nem is kerül sokba? Mi történik a magyarországi szántóföldeken? Lehet kaszálni termelés nélkül is? Egyre ügyesebbek, biztos papíron termesztik a búzát , kukoricát, cukorrépát. (az utolsó kihúzva, megszüntek a cukorgyárak,mind a 12, TEHÁT cukrot sem eszik már itthon senki, nem úgy mint mondjuk 1986-ban, mert akkor még exportra is termeltek a balfaszok)
dowNLoad 2008.04.10. 20:31:49
AMIBŐL sokat kapott fletó:
-Osztalék évvégén
-bugi a lábban
-agyvíz
-közösségvállalási képesség bárkivel, aki potenciális rászavazó, vagy buzi
-beházasodási képesség akár Mrs. Belzebub lányához is hozzámegy, ha az valami hatalommal jár
-lakhely kiválasztása, ami tökéletesen bemutatja, hogy mennyire szarik mindenkire és mindenre
-konspirációs, hátbatámadási és összeesküvési képességek
-képesség,hogy visszahozza a 60-as évek hangulatát, de már a 2020-as évek áraival
-hogy ha itt törne fel KUWAIT mennyiségű olaj, akkor is csak ő meg a multicégek látnának pénzt belőle
Amiből kevés jutott neki:
-elképzelés, hogy milyen egy működő ország
-képesség bárminek a megjavítására
-igazmondási hajlam
-minden ami megvan egy egészséges 5 évesben,
pl. gerinc
-vezetési képességek, összefüggések felismerése
-felismerés, hogy a SKIZOFRÉNIA az egy komoly betegség, de pszichopatának sem jó lenni
-normális mozgáskészség, valószínű, ha nem lenne hormonzavaros, akkor csak 170cm magas lenne, ezért vannak a mozgáskoordinációs zavarai
-Osztalék évvégén
-bugi a lábban
-agyvíz
-közösségvállalási képesség bárkivel, aki potenciális rászavazó, vagy buzi
-beházasodási képesség akár Mrs. Belzebub lányához is hozzámegy, ha az valami hatalommal jár
-lakhely kiválasztása, ami tökéletesen bemutatja, hogy mennyire szarik mindenkire és mindenre
-konspirációs, hátbatámadási és összeesküvési képességek
-képesség,hogy visszahozza a 60-as évek hangulatát, de már a 2020-as évek áraival
-hogy ha itt törne fel KUWAIT mennyiségű olaj, akkor is csak ő meg a multicégek látnának pénzt belőle
Amiből kevés jutott neki:
-elképzelés, hogy milyen egy működő ország
-képesség bárminek a megjavítására
-igazmondási hajlam
-minden ami megvan egy egészséges 5 évesben,
pl. gerinc
-vezetési képességek, összefüggések felismerése
-felismerés, hogy a SKIZOFRÉNIA az egy komoly betegség, de pszichopatának sem jó lenni
-normális mozgáskészség, valószínű, ha nem lenne hormonzavaros, akkor csak 170cm magas lenne, ezért vannak a mozgáskoordinációs zavarai
grupi 2008.04.10. 20:43:52
A munkavállalókat inkább érdeklő nettó jövedelem - a jóval kedvezőbb adószabályok miatt - Csehországban és Szlovákiában magasabb. A magyarországi munkavállalók bruttó bérüknek csak 57, míg Csehországban az átlagdolgozók - fizetéstől függően - nagyjából 70, Szlovákiában akár több mint 80 százalékát vihetik haza.
Régebben, míg voltak hazai cukorgyárak, akkor a paraszt (a volt gazda) akár másodvetésben cukorrépát ültetett6termesztett. aztán november közepe táján bevitte a traktorral, vagy a fuvarosok a pótosokkal a gyárba, ahol akkor kezdődött a szezon. Aztán amikor felszámtották a földet, télire bement a helyi gazdálkodó dolgozni a cukorgyárba, ami február-márciusig üzemelt.
így volt cukor, volt keresete a falusinak, és volt megélhetés vidéken, nem kellett segélyezni és eltartani a községet/települést. ment a helyi boltosnak, a kocsmárosnak a mezőgazdasági és a vas-műszaki boltosnak. Ők mind körbeadóztak, alkalmazotakat tartottak. Ma egyiknek sem megy, mert bezárták a cukorgyárakat. Kihalt a vidék, elpénztelenedett a lakosság, tönkermentek a kis boltosok. Az önkormányzat meg nem győzi az ellátást, a segélyéezést. közben megnőt az elvándorlás, és a bűnözés. Azt mondták, a cukorgyár veszteséges volt. Ahogy a kis vasút is. szerintem ennél nagyon veszteség, amit ezzel kitermeltek, már nem kell. Ezért támogatja a nyugati civilizáció a települési gazdálkodást, a helyi kis ipart, mert az mégis csak jobb, olcsóbb, mint az elnéptelenesedés, és a sgeélyezési támogatás, vagy a munkanélküli nyomor.
Gyurcsótányék szerint nagy a jólét, mások szerint válság van. Még hallani olyant is, hogy elqrták aböszmék, meghogy nagyot ugrot a pannon puma, de nem lehet tudni mi az igaz, mert hazudnak éjjel-nappal.
Régebben, míg voltak hazai cukorgyárak, akkor a paraszt (a volt gazda) akár másodvetésben cukorrépát ültetett6termesztett. aztán november közepe táján bevitte a traktorral, vagy a fuvarosok a pótosokkal a gyárba, ahol akkor kezdődött a szezon. Aztán amikor felszámtották a földet, télire bement a helyi gazdálkodó dolgozni a cukorgyárba, ami február-márciusig üzemelt.
így volt cukor, volt keresete a falusinak, és volt megélhetés vidéken, nem kellett segélyezni és eltartani a községet/települést. ment a helyi boltosnak, a kocsmárosnak a mezőgazdasági és a vas-műszaki boltosnak. Ők mind körbeadóztak, alkalmazotakat tartottak. Ma egyiknek sem megy, mert bezárták a cukorgyárakat. Kihalt a vidék, elpénztelenedett a lakosság, tönkermentek a kis boltosok. Az önkormányzat meg nem győzi az ellátást, a segélyéezést. közben megnőt az elvándorlás, és a bűnözés. Azt mondták, a cukorgyár veszteséges volt. Ahogy a kis vasút is. szerintem ennél nagyon veszteség, amit ezzel kitermeltek, már nem kell. Ezért támogatja a nyugati civilizáció a települési gazdálkodást, a helyi kis ipart, mert az mégis csak jobb, olcsóbb, mint az elnéptelenesedés, és a sgeélyezési támogatás, vagy a munkanélküli nyomor.
Gyurcsótányék szerint nagy a jólét, mások szerint válság van. Még hallani olyant is, hogy elqrták aböszmék, meghogy nagyot ugrot a pannon puma, de nem lehet tudni mi az igaz, mert hazudnak éjjel-nappal.
Google 2008.04.10. 21:34:46
"Még hallani olyant is, hogy elqrták aböszmék..."
Nem tudom, te hol hallottad, de én Gyurcsánytól magától hallottam. Nem zavar?
Nem tudom, te hol hallottad, de én Gyurcsánytól magától hallottam. Nem zavar?
dowNLoad 2008.04.10. 22:38:53
A cukorgyárak veszteségesek voltak??? Hogyan???, a Nyugat-EU-s termelők támogatását beleszámolva is?
Ja, hogy ÚGY MÁR NEM? Na itt a gáz, hogy elqúró vagy olyan HÜLYE, hogy beszopta, hogy ez VESZTESÉGES,és ezért megszüntette, eladta, vagy olyan GERINCTELEN, hogy direkt kicsinálta a hazai termelést, mert kapott érte valamit.
Mindkét esetben alkalmatlan, remélem valahol/valamikor egyszer érdemei elismerése mellett úgy végzi mint Mussolini.
(aki 1000X jobb vezető volt egyébként)
Ja, hogy ÚGY MÁR NEM? Na itt a gáz, hogy elqúró vagy olyan HÜLYE, hogy beszopta, hogy ez VESZTESÉGES,és ezért megszüntette, eladta, vagy olyan GERINCTELEN, hogy direkt kicsinálta a hazai termelést, mert kapott érte valamit.
Mindkét esetben alkalmatlan, remélem valahol/valamikor egyszer érdemei elismerése mellett úgy végzi mint Mussolini.
(aki 1000X jobb vezető volt egyébként)
vaffanculo 2008.04.10. 23:22:39
"Chicano 2008.04.10. 08:05:31"
szóból vetted ki a számat:). ha még el is hiszem morpho (rög)eszmefuttatásait, eszem faszom megáll, h még mindig csak itt tart. 6 év kúrmányzás után egyre méllyebbre süllyedünk a fosba. ja télleg, a zorbán... haggyuk má ezt a picsába:(
szóból vetted ki a számat:). ha még el is hiszem morpho (rög)eszmefuttatásait, eszem faszom megáll, h még mindig csak itt tart. 6 év kúrmányzás után egyre méllyebbre süllyedünk a fosba. ja télleg, a zorbán... haggyuk má ezt a picsába:(
morpho 2008.04.11. 00:08:57
Egyetértünk vaffanculo.A zorbánt tényleg hagyni kéne má a picsába...
dowNLoad 2008.04.11. 01:46:58
Állítólag a zorbánt látták pár napja éjszaka , a jegyiroda környékén settenkedett, a kezében egy üveg benzinnel, szája sarkában cigivel.