Ilyen ország pedig nincs LXIV. feat. Nagyszerű demokrácia VII.
2007. december 03. írta: TuRuL_2k2

Ilyen ország pedig nincs LXIV. feat. Nagyszerű demokrácia VII.

Mindkét nagy hagyományú sorozatunkba beleillik a Honfoglalás 2000 Egyesület Putyint üdvözlő közleménye. Ilyen okosságokkal üdvözlik a nagyszerű győzelmet:
"A nemzeti elkötelezettségű magyar civil szervezet példaértékűnek tartja az orosz elnök erőfeszítéseit népe felemelése, nemzettudata erősítése tekintetében. Az orosz társadalom, Putyin személyében olyan vezetőre talált, aki felismerte a világ újragyarmatosítására törekvő szélsőséges liberalizmusban rejlő veszélyeket, mely a korlátlan szabadságra hivatkozva, korlátlan befolyást akar biztosítani a pénzvilág hatalmasságainak."
"A Honfoglalás 2000 Egyesület szerint Magyarországnak azokra a kis- és nagy nemzetekre kell figyelni (balti államok, Oroszország, stb.), amelyek kezükbe vették saját sorsuk irányítását, és nem kívánnak behódolni sem az Európai Unió, sem a NATO urainak."

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr17251107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

táltos 2007.12.03. 18:36:10

És mégsem vicc. Először pedig azt hittem. Az azért különös, hogy egy kalap alá veszik a balti országokat és Oroszországot. Talán mintha nem ugyanarra tartanának.
A közleményből az következhet, hogy az oroszok (Putyin) nem törekszik újgyarmatosításra? Naneeee!
A másik különös dolog, hogy a honlapjukon nem sok minden található, és amit magukról írnak, (ha jól olvastam) valahol 2005 körül (vagy 2003) megállt számukra az élet.
De a tévében is sokat szerepeltek:) (nem szó szerinti idézet.)

sHelf 2007.12.03. 18:39:24

ilyen az, amikor a mélymagyarság egyesül a korlátolt világnézettel. fincsi.

Őrnagy Őrnagy 2007.12.03. 18:55:00

Úgy látom eldöntöték,hogy a neoliberálisokat még a ruszkiknál is jobban utálják:DDDD Még mindig jobb, mint össze-vissza utálni.

táltos 2007.12.03. 18:56:19

De tényleg, kik ők? Gondolom az a Szilvásy György nem az a Szilvásy György.

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2007.12.03. 19:01:28

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=58946#c

Tartom, emelem. Ez itten LXV. Ezt próbáld lenyomni
Turul. Az alkotmánysértő alkotmánybirósági alkotmány
az üti a putyindemokrata felemelőt.

dowNLoad 2007.12.03. 19:19:22

Ha orosz lennék, én is örülnék Putyinnak, a baltiak szintén örülhetnek a saját vezetőiknek, mi viszont nem sok mindennek örülhetünk, mert nincsenek vezetőink csak egy csomó balf@sz meg köcsög. (még lopni sem tudnak, csak bunkó paraszt módon mint veresjani, meg ElQúró) Tényleg mi igaz abból, hogy ElQúró timföldgyárában annyi bányászni való van még, hogy a fél államadósság kijönne belőle??? Még akár hős is lehet ElQúróból, aki a haza megmentője?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.03. 19:59:09

Ejnyebejnye, Thürmer úr ... kamu jobboldali ernyőszervezeteket alapítunk?
heti.demokrata.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=2588&Itemid=36
"Együttműködési megállapodást kötött a Munkáspárt és a Honfoglalás 2000 Egyesület

Párbeszédet kezdeményezett a baloldali Munkáspárt és a jobboldali Honfoglalás 2000 Egyesület az ország kiszolgáltatott és kifosztásra ítélt lakóinak védelmében. A szervezetek vezetői leszögezték, ettől még a Munkáspárt és a Honfoglalás is megőrzi önálló arcélét és eredeti ideológiáját, Gyurcsány megszorító csomagja ellen azonban akár az ördöggel is összefognának."
...
"Nem most először működik együtt a Munkáspárt és a Honfoglalás 2000. Az egyesület két évvel ezelőtt besegített a Munkáspártnak a kórház-privatizáció ellen kezdeményezett aláírásgyűjtésbe. A Munkáspárt elnöke szerint ez az eset bizonyította először a rendszerváltást követően, hogy ideológiailag egymással szöges ellentétben álló erők is képesek összefogni egy-egy fontos ügy érdekében.
Most Szilvásy György lépett elsőként, ő kereste meg Thürmer Gyulát. A Honfoglalás 2000 elnöke elmondta, a Gyurcsány-csomag kivérezteti az országot."
...
"Nehéz azonban úgy működni együtt, hogy ne bukkanjanak fel közös pontok. Szilvásy György azt mondta, a Honfoglalás 2000-nek fel kellett ismernie a szociálpolitika fontosságát, Thürmer Gyula szerint pedig a Munkáspárt politikájában előtérbe kell lépjen a nemzeti jelleg. És amint Szilvásy György száműzte szótárából a „panelproli” fogalmát, ugyanúgy Thürmer Gyula aggódni kezdett azoknak az – egyébként kapitalista – kis- és középvállalkozásoknak a sorsáért, amelyek az ő munkásainak is kenyeret adnak."

Őrnagy Őrnagy 2007.12.03. 20:00:16

Timföldbánya??? Ez jó:)))) Földrajzból bukás :))) Bauxitunk még van,de a Hévízi-tót kell megkérdezni róla....
Bár lehet, hogy a fondorlatos komcsik anno elásták a sok legyártott timföldet valami jó nagy gödörbe, amit nem győztek az ajkai kohók, és Gyurcsányinál van a kulcs :DDDD

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.03. 20:01:27

Döbb. Az arc a Magyar Nemzetben is publikál.
www.mno.hu/portal/527084
Ráadásul alig két hete.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.03. 20:03:40

Sőt, nem csak a dögkútban jelent meg, hanem a konszolidált Magyar Hírlapban is.
www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=138178
"Szilvásy György nem azonos a politikus Szilvásyval. A mi Szilvásynk Fonyódon víztelenít, ott hívtuk fel: mutassa be olvasóinknak a Magyarország kultúrtörténete napról napra című öröknaptárát.

A gyönyörű, látványosan tördelt és bravúrosan szerkesztett falinaptárban az év minden napjára jut olyan esemény, amelyről kell és érdemes megemlékezni. Találomra: a mai napon született Tolcsvay Nagy Béla énekes, gitáros zeneszerző, aki népdalokat gyűjt és klubot működtet Budapesten. Ja, és 1946-ban született. (Ez utóbbit nem tudtam.)"

gloire 2007.12.03. 20:31:26

Doom, magában egy igazi Sherlock Holmes
veszett el, komolyan mondom.
Tehát a bajuszos úr a tettes.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.03. 20:43:27

gloire 2007.12.03. 20:31:26:
"Doom, magában egy igazi Sherlock Holmes
veszett el, komolyan mondom."

Aki szereti a Google-t, azt a Google is szereti. :-)

MIÉP-es a figura. Thürmer szerint igazi úriember.
www.munkaspart.hu/aszabadsag/Archiv/Dokumentumok/2006_27sz.pdf
"Munkás-paraszt családban nõttem fel, nemigen
jártak hozzánk úriemberek. Az úriember
bennem valahogy mindig úgy élt, mint
amilyen Szilvásy György úr, a Honfoglalás
2000 Egyesület elnöke. Mûvelt, jól nevelt,
kellemes modorú, megnyerõ külsejû ember."

Írta: Thürmer Gyula

kököjszi 2007.12.03. 21:00:12

Ez a Szilvásy még a II. kerületi MDF-ben kezdte, emléleim szerint, azután volt MIÉP-ben és Jobbikban is.

"Szilvásy György, a MIÉP egykori pártigazgatója, a Honfoglalás 2000 Egyesület elnöke a Jobbik Magyarországért Mozgalom felkérésére a jövőben elnöki tanácsadóként segíti a párt munkáját.

A Jobbik által a választások után meghirdetett tagtoborzás ezáltal nem csak a párt alsóbb szintjein valósul meg, hanem az országos vezetés is közvetlen erősítést kap. A nemzeti oldalon jól ismert, bizonyítottan tettrekész Szilvásy György elsősorban a Jobbik civil szervezetekkel való kapcsolattartását fogja elősegíteni, különös tekintettel az önkormányzati választásokra."

sHelf 2007.12.03. 21:39:29

nahát nahát, mik ki nem kerekednek ebből a kis történetből, azért nem semmi figura..
szép.

gloire 2007.12.03. 21:43:46


Sejtettem én...

Mindenesetre érdemes volna - Szilvásy úr gáláns, úriemberhez
illő méltatásától függetlenül - azon elgondolkodni, hogy mi
történik Oroszországban. Mi lenne az alternatíva?

Nem olyan egyszerű a képlet. Ugyan is az a hatalmas ország,
a végtelen nyersanyag és munkaerő tartalékaival valóban
célpontja volt a legújabb kori gyarmatosító törekvéseknek.
És a fekete öves csávó tényleg megakadályozta ezt, sőt
a beszámolók szerint egész komoly, mindenki által
érezhető fejlődést, biztonságot (az ottani mérce szerint)
hozott a széles tömegeknek.

És úgy néz ki ez nem csak egy lufi, stabilan stratégiai
előnyökhöz jutottak, ez nem durran ki olyan egyszerűen.
Ráadásul Kaszparov úgy néz ki mint egy Soros-CIA ügynök,
valami rossz filmből. Persze nem mondom, hogy az szegényre,
csak őt és a mozgalmát is nagyon profin semlegesítik (soha, semmi
túlzott erőszak, esetleges túlkapás, ez érdekes...), egyesek viszont
rendesen eltünedeznek...

Mindenesetre mi ellenérdekeltek vagyunk ebben, az tuti.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.03. 21:49:16

gloire:
"És úgy néz ki ez nem csak egy lufi, stabilan stratégiai
előnyökhöz jutottak, ez nem durran ki olyan egyszerűen."

Van a klasszikus "európai egyensúly" nevű játék. Ebben az európai nagyhatalmak egyike volt Oroszország és állandóan változó konfigurációban szövetkeztek egymással, ha az egyensúly felborult.

Most minden, Oroszországon kívüli európai ország egy kupacban van. Oroszország csak gyengébb lehet.

ŐrnagyŐrnagy 2007.12.03. 21:49:35

Hát igen ,egy egyszerű orosznak tuti jobb a putyinyi rend, mint a jelcini liberális káosz. Oda cár kell. És valóban, ez nekünk nem érdekünk. Agyenge Oroszország a jó. Ha mázlink van,Kínával lekötik egymást. A felolvadó Szibéria nagy érték lesz.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.03. 21:59:25

ŐrnagyŐrnagy 2007.12.03. 21:49:35:
"Hát igen ,egy egyszerű orosznak tuti jobb a putyinyi rend, mint a jelcini liberális káosz."

Rend és káosz. Jóhogynem Fény és Setét. :-)

Ez nem rend-káosz játék, hanem egy történelmi tévedés. Abban az időben, ha emlékszel, az volt az elv, hogy újra kell csinálni a kapitalista társadalomfejlődést a kommunizmus lebontása végett. Ahhoz képest, hogy ez egy marxista gondolat (nem marxista történészek szerint az eredeti tőkefelhalmozás, mint történelmi időszak, nem is létezik), meglehetősen széles körben elfogadták nyugaton is.

Ma már tudjuk, hogy az ilyen típusú "átalakulás" az oligarchikus, latin-amerikai társadalomfejlődés felé nyit utat. Nem sok köze van a liberalizmushoz.

dowNLoad 2007.12.03. 21:59:47

Ezt benéztem, a timföld már a feldolgozás utáni cucc, kösz őrnagy elvtárs, hogy rávilágíítottál a lényegre. A gyenge oroszország meg senkinek nem jó, mert akkor a gáz/olaj-ellátás lesz bizonytalan, esetleg terroristák felrobbantanak pár csövet és akkor nekünk kampó.(Magyarország gázimportban világmásodik %-ban) Az erős meg akkor rossz nekünk, ha a mi kárunkra akar terjeszkedni. (Putyin a maffiát is visszafogta kicsit, lehet hogy ezért nem tetszik pár embernek?) A liberális káosz itt is látható, tetszik-e? Az EU-Orosz(+esetleg Kínai) szövetségtől úgy fél az USA-Angolszász érdekkör mint ördög a tömjénfüsttől. (senkire nem lennénk rászorulva, mert technológia és nyersanyag is van, az USA meg háborúzzon akivel akar, majdcsak becsődöl)

gloire 2007.12.03. 22:13:42

Putyin kán.)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.03. 22:23:18

Igen. Miért baj az, ha Oroszország visszakapja a cár atyuskát? Nem hiszek Fukuyamának, és nem hiszem, hogy a liberális demokrácia csúcs és végcél. A fejlődő Távol-Keleten is sokan nem hiszik, de Oroszország is csak félanarchiába került a nagyfene demokráciával, amely Zsirinovszkij, Lebegy, Hodorkovszkij, stb. stb. típusú embereket dobott fel a politikában és a gazdaságban. Putyin nem demokrata - és Oroszországnak nincs szüksége demokratákra. Putyint cárrá kéne koronázni, és meg van oldva az orosz probléma. Annak a népnek cár kell, Lenin, Sztálin, stb. se volt egyéb, csak másképp hívták.

gloire 2007.12.03. 23:00:15


Égő babszárral főzik a babot,

leve mártás lesz, csorgatja szépen.

Lenn, az üst alatt lángol a babszár,

benn fő a bab az üst belsejében.

Egyazon tőről sarjadt mindkettő,

a szár a babért mért kell elégjen?

Őrnagy Őrnagy 2007.12.03. 23:03:33

Kedves Doom! Én csak a nagy Friditől idéztem. Persze ő nem káoszt mondott. Más szó volt a liberális után. A demokrácia.

De sajnálom, nekem a liberális szóról már sajna egyből az SZDSZ,a Mester stb ugrik be, ez már így alakult. Egyfajta szitokszó. Jobb szeretem a szabadelvűt.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.03. 23:41:29

Őrnagy Őrnagy 2007.12.03. 23:03:33:
"Kedves Doom! Én csak a nagy Friditől idéztem. Persze ő nem káoszt mondott. Más szó volt a liberális után. A demokrácia."

Höhöhö, a Mester cikkezett erről a minap.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/11/sorok-kztt.html

"De sajnálom, nekem a liberális szóról már sajna egyből az SZDSZ,a Mester stb ugrik be, ez már így alakult."

Túl sok reklámot néz, azért van ez.
A reklámosok dolgoznak azon, hogy mondjuk az alacsony árról az X áruház, a tisztaságról meg az Y mosópor ugorjon be.

Minden ember fogékony ezekre a trükkökre, de ha komoly tüneteket vesz észre, gyorsan önkezelje magát. Olvasson el egy könyvet például, ahol helyesen használják ezeket a fogalmakat.

shadai · http://judapest.org 2007.12.04. 00:07:12

Nem kell ezen csodálkozni. Az egyik hazai klasszikus ebben a politikai műfajban valamikor 1995 környékén volt, amikor Király B. Izaebella, Szabó Albert és Thürmer Gyula együtt utazott Szaddam Muszeinhez Bagdadba, hogy "baráti megállapodást kössenek a Baath Párttal".

Olajoztak is egy kicsit, ha már ott jártak, főleg a Bella.

Most is hasonló ügyek lehetnek a háttérben.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.04. 00:07:18

Doom, te túl sok jelentést tulajdonítasz néha a lexikális fogalmaknak. Az, hogy a szadesz valóban szitokszót csinált a liberálisból, és hogy ma itt a liberális az ő mércéjükkel nézve pl. a buziházasság pártolását, de a szólásszabadság alkotmányellenes elfojtását is jelenti, még önmagában nem teszi a "tankönyvi" liberalizmust hasznosabbá vagy jobbá abszolút értékben. Ma az országnak nem liberalizmusra van szüksége, hanem inkább rendre és tisztességre: egy nagyon konzervatív, nagyon magyar, épp csak minimálisan polkorrekt, de személyeiben támadhatatlan (nem lopós) kormány húzhatna ki a gödörből. Vagy akár egy Putyin-szerű féldiktátor, feltéve, ha a fenti tulajdonságokkal bír.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.04. 00:23:11

Molnargoreny · molnargoreny.blog.hu 2007.12.04. 00:07:18:
"Ma az országnak nem liberalizmusra van szüksége, hanem inkább rendre és tisztességre: egy nagyon konzervatív, nagyon magyar, épp csak minimálisan polkorrekt, de személyeiben támadhatatlan (nem lopós) kormány húzhatna ki a gödörből."

Ezek Orbán szavai, jól ismerem őket. :-)
De komolyan, te miért gondolod, hogy a nem lopós kormány az konzervatív vagy liberális?

Nem, a nem lopós kormány, az tisztességes. Bizonyos értelemben konzervatívnak nevezhető, mert a tisztesség örök emberi érték, szemben a tisztességtelenséggel, ami örök emberi hiba.

Ma Magyarországot egy tisztességes kormány virágoztathatná fel. Olyan, amely liberális abban az értelemben, hogy hagyja a polgárainak alkotókedvét kibontakozni. Konzervatív olyan értelemben, hogy világosan kimondja: országunk bizonyos erkölcsi alapokon áll, például azon, hogy az öregekről gondoskodunk és nem azon trükközünk, hogyan vonhatjuk el a "nyuggerektől" az egészségügyi ellátást. Liberális olyan értelemben, hogy nem szól bele emberek életébe és véleményébe, csak ha valami kárt, fenyegetést okoz másoknak. Konzervatív abban az értelemben, hogy annyit ígér, amennyit meg is tud tartani, addig nyújtózkodik, amíg a takaró ér.

A "nagyon konzervatív, nagyon magyar, minimálisan polkorrekt" kormány gondolatától is kiver a víz.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.04. 00:33:12

Lehet, hogy Orbán szavai, de nekem nem Orbán az, aki ezt a kormányt vezethetné.

A nagyon magyar megkerülhetetlen. Nem is arra gondolok, hogy turul meg rovásírás, hanem arra, hogy Brüsszellel szemben hogy lehet megóvni, ami még megmaradt. Mert ha a bor egyik európai fellegvárában kivágási támogatást fizetnek a szőlészeknek (és nem telepítésit), akkor nagy a baj.

Nem baj, ha kiver a víz. Majd ha lesz ilyen kormány (feltéve, ha megérjük...), rájössz, hogy mégis ez a jó megoldás.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.04. 01:09:45

Molnargoreny · molnargoreny.blog.hu 2007.12.04. 00:33:12:
"A nagyon magyar megkerülhetetlen. ... Mert ha a bor egyik európai fellegvárában kivágási támogatást fizetnek a szőlészeknek (és nem telepítésit), akkor nagy a baj."

Már itt Magyarországra gondolsz, mint a bor egyik európai fellegvárára? Valóban, kitűnő borvidékek és termelők vannak Magyarországon, köztük a világ egyik legjobb borvidéke, Tokaj. A brüsszeli szőlőkivágási támogatás azonban nem őket fenyegeti, hanem a 400 Ft/liter alatt termelőket.

index.hu/velemeny/jegyzet/bor071113/

"Helyünkre kerültünk. Az egy liter borra vetített, az osztrákokénál például 7 forinttal kisebb terület alapú támogatás hátrányát megkétszerezheti az egy liter borra vetítve 7 forinttal kisebb nemzeti boríték és háromszorosára növeli a cukrozás helyett bevezetendő sűrítményes javítás. A 200 Ft/l-es borok kategóriájában ez több mint 10 százalék versenyhátrány, a 400 Ft/l-esek között is több mint 5. Ebben a két kategóriában termelődik a magyar borok 80 százaléka."

Ezen az árszinten nem fellegvárról van szó, hanem ipari termékről. Persze érdekes kérdés, hogy Európában a határoktól független versenypiac hogy torzulhatott el így, de itt továbbra se egy érzelmi termékről (Jásdi Szürkebarát), hanem sok száz hektoliternyi lőréről van szó.

"Nem baj, ha kiver a víz. Majd ha lesz ilyen kormány (feltéve, ha megérjük...), rájössz, hogy mégis ez a jó megoldás."

Kérdés, mit értesz a szavaid alatt. A "nagyon konzervatív, nagyon magyar, minimálisan polkorrekt" egy nacionalista diktatúrát jelent szó szerint. Persze lehet, hogy te más értelemben használtad a szavakat.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2007.12.04. 09:57:42

Doomhammer: én kb. egy Fico/Meciar/Iliescu típusú alakot képzelek el, csak piros-fehér-zöldben. Isten óvja tőlük és a hasonszőrűektől Magyarországot!

medve 2007.12.04. 10:10:46

Azért azon nem nagyon kell meglepődni, hogy a szélsőjobb Putyin barát, uyanis a szélsőjobb demokrácia-ellenes is egyben.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.04. 10:17:24

Doom: sajnos, az nem teljesen úgy van, ahogy a linkelt cikk állítja. Kétségkívül szakember írta, ám nem érdek nélküli szakember: erősen érintett a problémában és célzatosan írta a cikket.

Nekem közeli rokonom-barátom szakmabeli, de nem érintett (szőlészetet tanít, de nincs szőlőbirtoka). A kivágási támogatást Tokajon is fizetik (egy másik barátom nagyanyja nemrég élt is a lehetőséggel). El van ez kenve az Index-cikkben. Megjegyzem, hogy a tömegborpiac elvesztése is hatalmas nagy gond, akár ipari termék, akár nem, mert ha belegondolsz, megint a "más szirszarjának piaca" szerepet kaptuk meg - továbbá a Fekete Pétert. A mi tömegtermelőink éhendöglenek, az olasz-francia-német-osztrák meg röhög.

Egyszóval borügyben a kormány nagyon elbaszta (mondjuk, elkúrásban elég tisztes a gyakorlatuk).

Hogy mit értek a szavaim alatt: egy erősen rendpárti, közbiztonságot javító, tisztakezű és nulltoleranciás kormányt. Amikor a cigány gyilkol-rabol, lehessen ezt kimondani, és befogni kényszerüljön a száját, aki mentegeti (illetve, az ennek a fröcsögésnek teret adó média bizony ne kapjon közpénzt sehogy, sehonnan). Továbbá ne vegyük tudomásul, hogy kis ország vagyunk, és szükség esetén a magyar mezőgazdaságot vagy ipart sújtó EU-kicseszést se. Szegjük meg. Egyre egyértelműbb, hogy az Unióban nem vagyunk egyenrangúak, de ebbe nem kell némán engedelmeskedve beletörődni.

Továbbá: az ország legalább egy szomszéd támadása ellen képes legyen hatékonyan védekezni, mert a belharcokba a NATO nem avatkozik be, és nekünk a kisantanton kívül ellenségünk nincs. Nulla katona Irakba meg Afganisztánba, annál több a magyar határra... Meg nem kéne szó nélkül tűrni, hogy a szlovákok Ipoly-átkelést szimuláló hadgyakorlatokat tartanak - ha ők úgy, tegyünk mi is így. A külpoliikánk se maradhat a nyavalygós szötyörgés, ami a kurzus 60 éve, és teljesen sikertelenül...

Na de befejezem, nem akarok ide afféle Görény-programot írni.

dowNLoad 2007.12.04. 11:07:21

Pedig ránk férne. Ezt csinálja nagyban Putyin, csak neki súlyosabb szomszédai vannak, és több rabolható cucc van az országban, amire lecsapnak egyből, ha nem figyel. Szerintem nagyobb országokban mint kína, oroszo. nem lehet liberális demokrácia, mert az az ország széthullik, elsüllyed a kiskirályok belharcaiban, kivéve ha homogén és bűnözésre/ivásra nem hajlamos a teljes népesség, kisebbségek nélkül. (nem tudok példát, talán egy kanada méretű svédország, csak svédekkel működne, nem északon, mert ők is isznak)

zoli27 2007.12.04. 11:34:35

A hülyeség nem oldalfüggő...

Google 2007.12.04. 12:22:50

Gondolom, kettejüknek együtt, úgy mint Munkáspárt és Honfoglalás 2000 (nem összetévesztendő a Markóék Új Honfoglalásával, 2007-et írunk, hiába), szóval együtt ők is kihoznák az SZDSZ 1%-at. Kb. ott a helyük, ahol az SZDSZ-nek, akarom mondani. A paletta szélén.
süti beállítások módosítása