MSZP: Agyba-főbe verni, börtönbe dugni, kiszúrni
2007. október 26. írta: TuRuL_2k2

MSZP: Agyba-főbe verni, börtönbe dugni, kiszúrni

A mai abszurd hídlezárósdiról (foglalók és rendőrök kedélyes közös átmozgató sétájáról, majd a közlekedés együttes megbénításáról) írok még később videós élménybeszámolót, most az MSZP Kettészakadt bús magyar kuruc c. online állásfoglalása érdekesebbnek tűnik:
„Miért nem tudjuk agyba-főbe verni őket? Vagy legalább börtönbe dugni?" (mármint a kurucinfósokat)
„Mit tehetünk tehát a blokád ellen? Nyilvánítsuk ki nemtetszésünket. Meglesz. Értesítsük a partizáninfót. Szúrja ki a szomszéd autó kerekét, de vigyázzon, észrevétlenül! Dezinformálja a szervezőket!"
Mindehhez jön még egy kis Partizáninfó-promóció, s máris kész az európai értelemben vett, modern, szociáldemokrata álláspont.
15 perce nem tudjuk, mikor határolódik el Lendvai Ilidkó az erőszaktól...

Update:
A link halott, a cikket törölték.

Következzenek a screenshotok és a törölt iromány:


Eredetileg vezető anyag volt
(katt a képre a nagyfelbontású változatért!)



Aztán helyet cserélt Lendvai határolódjon-el-a-Fidesz közleményével
(katt a képre a nagyfelbontású változatért!)



Végül teljesen eltűnt
(katt a képre a nagyfelbontású változatért!)



A törölt cikk
(katt a képre a nagyfelbontású változatért!)


Itt pedig szövegesen is olvasható:

KETTÉSZAKADT BÚS MAGYAR KURUC

mszp.hu vélemény, 2007. október 26.

virtuál és valóság

Miért szeretjük a kurucinfót? „Bár nem vagyunk párt, de hírportálunk eddig sem csak tudósított, hanem "gerillamódszereivel" közre is működött. Rendszeresen közzé tesszük az arra méltó közszereplők privát elérhetőségeit, a választások előtt antiliberális plakátjainkat ragasztottunk, a tavaly őszi eseményekben pedig már olyan meghatározó szerepünk volt, hogy a kormány Gönczöl-bizottságának 263 oldalas jelentése 158-szor említi a Kuruc.info-t.” Sajátos sikertörténet.

Miért nem tudjuk agyba-főbe verni őket? Vagy legalább börtönbe dugni? „Munkatársaink inkognitóban dolgoznak” Jobban is teszik. A következő mondatnál már nem tudja az ember fia, röhögjön, vagy sírjon: „Így is van olyan kollégánk, akit rendszeresen zaklat az ÁVO. Többen felfednénk magunkat, de csak azért, hogy „Ide lőjetek!”, nem tesszük meg. Miként sokan maszkban szállnak szembe a rendőrterrorral.”

Nem akarjuk népszerűsíteni a honlapot (közben várjuk, mi történik az Erzsébet hídon). Eddig egy ember jelent meg a hídon, „politikai elítélt” feliratú pólóban. Többen vannak a rendőrök és a sajtósok. A pólóst elvitték.

Egy mondatot mégis kiemelnénk: „De tudni kell azt is, hogy jelenleg már egyetlen politikai fogoly sincs Magyarországon, mindenki szabadult.” – szerepel a honlapon. (Gondoljunk a 23-i Orbán-beszédre és kételkedjünk annak igazában!) Tudni kellene azt is, mellesleg, hogy már 18 éve egyetlen politikai fogoly sincs Magyarországon. Ünnepeljünk!

Slusszpoén: lezárjuk a hidat, oké, de hát „augusztus 20-án pedig maga a rendőrség zárja le a hidakat, még sem történik semmi.”Vajon miért?

A blokád-forgatókönyv mellett azonnal megjelent a „Blokádbontók Kiskátéja”, a partizáninfón: „A szélsőjobboldali nyilas csürhe, 2007. október 26-án az egyik fővárosi híd elfoglalását tervezi, több száz milliós károkat okozva ezzel az egy éve folyó randalírozó tevékenységek miatt még jobban megringatott gazdaságunknak, valamint mindennapi bosszúságot a munkába siető, mindennapjaikat élni igyekvő embereknek.” Hoppá.

És akkor ki is a partizáninfó? „A Partizaninfo lényegében az Igazkuruc kibővített taglétszámú, megerősített szerveződésének spontán jelentkező weboldala.” Mert az Igazkuruccal nagy bajok voltak. „A Partizaninfo nyelvezete és intellektusa nem azonosul a radikális szélsőjobboldal nyelvezetével és intellektusával (kivéve a Kurucinfonak tükröt mutató oldalt), valamint nagyobb létszáma miatt információgyűjtő tevékenysége gyorsabbnak és hatékonyabbnak bizonyult.”

Mit tehetünk tehát a blokád ellen? Nyilvánítsuk ki nemtetszésünket. Meglesz. Értesítsük a partizáninfót. Szúrja ki a szomszéd autó kerekét, de vigyázzon, észrevétlenül! Dezinformálja a szervezőket!

Az első benyomás alapján a partizáninfo áll nyerésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr38208666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2007.10.26. 11:51:33

Jézusom, az iromány többi része se nudli.

chavezbox 2007.10.26. 12:03:57

Követelem:
Határolódjon el az MSZP és Gyurcsány azonnal!

Ne vigyék az utcára a politikát, ne mérgezzék meg a családok, emberek életét!

Le Tagad 2007.10.26. 12:21:30

'A válságnak nincsenek jelei'

Tehéntőgy 2007.10.26. 12:23:49

Hát ez szánalmas. Mármint az MSZP-től is, de elsősorban tőletek. Ez egy afféle manírtahó poén, amilyet a Reakció (vagy akár az Index) "irónia" címszó alatt naponta megenged magának. Ha már a büdös komcsik csinálják, akkor felháborodunk rajta? Hogy is van ez?
Igen, undorító, (mégha közlik is, hogy nem akarják reklámozni), hogy "Partizáninfó-promóció" kerül fel a maszop honlapjára.
Hányszor is volt már az Ufiblogon nemhogy promóció, de nyílegyenes link a kurucra? Minimális kommentárral? OK, tudom én, azért, hogy röhögjünk az épp aktuális összeesküvéselméleten. De ez akkor miért lenne rosszabb? (Tudom, egy parlamenti párt, pláne kormánypárt honlapja adjon annyit magára, hogy nem ereszt meg ilyen "vicceket". És a polgári underground blogja ne adjon annyit magára, hogy nem linkel be vérvádelméleteket?)

Én 2007.10.26. 12:25:04

Nagyon érlelődik bennem, hogy itt hagyom gyurcsányak ezt a drága országot.

chavezbox 2007.10.26. 12:28:09

Kedves Ardarich!

Üdvözöllek békével.

Te nem véletlenül az Amoba.hu kicsit bemérgedt szerkesztője vagy?
Tanácsom: igyál egy pohár vizet, hátha megnyugszol(copyright:Fridi)

Még egy tanács:
büdösfasisztafideszezz, és jobbosfasisztasólyomlászlózz is egyet.

Akkor még hitelesebb az alakításod!

yaris 2007.10.26. 12:29:48

Azok akiknek sikerült az életét ma megkeseríteni, hasonló véleményen vannak.
Magam sem értem, hogy a hídon kétoldalról indulva miért nem fogták be a csőcseléket. Ezeknek nem szabad levegőn van a helyük, mert veszélyesek a társadalomra.

Én 2007.10.26. 12:32:38

gyurcsányak=gyurcsánynak... elgépeltem

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.10.26. 12:32:59

Asszem srácok Ardarichnak igaza van.

Lali_ 2007.10.26. 12:33:08

Biztos feltörnek az mszp-ben a régi(mszmp-s) érzések. Most lebuktak, nem kicsit, nagyon!

chavezbox 2007.10.26. 12:35:41

Sokunk munkájának, életének betettek a flúgosok.
Nekem is.

Javaslom is az MSZP hivatalos publicisztikája alapján, és az istenadta nép haragja miatt :

- listázzuk ezeket a alsóbbrendű mocskokat
- különítsük el őket, bélyegezzük meg
- tegyük táborokba, dolgozzanak, vagy halálra verjük őket
- csináljuk ki szeretteiket
- gyújtsuk fel házukat, rongáljuk autójukat

Ebben támogat minket a fő kormánypárt is!

Ferike von gyurcsányi 2007.10.26. 12:36:07

Most már elég legyen mert rátok küldöm az APEH-ot!

Én 2007.10.26. 12:38:16

chavezbox: igen, és ha így haladunk,akkor délutánra visszaállítják a halálbüntetést is.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2007.10.26. 12:38:18

Ha röhögünk a kurucinfón, az a baj.
Ha röhögünk a partizáninfón, az a baj.

Gabe 2007.10.26. 12:39:16

Na jó, Oli, költői túlzás volt...
Amúgy ma is iszom abból a borból...
(Magyar vagyok, számlát autószerelőtől sose kaptam)

ferkopa 2007.10.26. 12:40:42

Lendvai:

"Talán ideje, hogy a város, az ország jogainak védelmében most azonnal kimondják az eddig hiányzó mondatokat azok, akik eddig idén októberben kizárólag a rendőröket tartották szükségesnek figyelmeztetni a törvények betartására."

A hiányzó egyetlenegy mondat pedig:

Gurcsány Ferenc lemondott, a parlament feloszlatta magát, a Köztársasági elnök kiírta a válsztásokat.

Wales 2007.10.26. 12:41:18

Igen, megerdemeltek volna egy nagyon alapos verest a hidfoglalok! Sok csurhe, aki azt hiszi magarol, hogy ok a 56-os forradalmarok a XXI. szazadban. Ha nem tetszik a rendszer, akkor szavazz masra. De a demokracia nem abbol all, hogy jogaban all par szaz embernek tonkre tenni a fovaros kozlekedesenek egy reszet a reggeli csucsban

A 2007.10.26. 12:42:05

A fideSSnek javasolni sem kell: hivatalos publicisztikája alapján, és az istenadta nép haragja miatt :

- listázzuk ezeket a alsóbbrendű mocskokat
- különítsük el őket, bélyegezzük meg
- tegyük táborokba, dolgozzanak, vagy halálra verjük őket
- csináljuk ki szeretteiket
- gyújtsuk fel házukat, rongáljuk autójukat

chavezbox 2007.10.26. 12:44:19

Kedves Oli bácsi!

Sajnos most úgy is rajzani fognak ide, mint légy a légypapírra, az amőbás csegevara ünneplők, bizonygatva miután megkapták a fő elvtásaktól a municiót, hogy minden megendedett a csőcselékkel szemben(a la Mösziő Sarkó).
Pártutasításra cselekednek..

Lincselést a pesti utcán!
MSZP feszt: kurucusok és maradi konzervek sütögetése, rugdosása, köpdösésem megalázása
szánalmas bolondjai egy letűnt rendszernek.

alatta a sláger: igen-igen, európa, reform, haladás

A fővezír Gyurcsány pedig halad előre, végzi a reformokat.

Gabe 2007.10.26. 12:44:43

Na jó, inkább megyek...

ghop 2007.10.26. 12:45:03

Sajna sokat kell még tanulnunk itt, ebben a kicsi országban, amely gyönyörű (bizonyos szempontokból). És gyönyörű lehetne más szemszögből is, ha nem butítanák továbbra is a népet.

Igen az MSZ(m)P-vel is ez a baj: sok ott az olyan őskövület, akinek már 90-ben távozni kellett volna. A baj, hogy az állítólagos ellenpólusban (Fidesz) is vannak olyanok, akiknek 90-ben Tavarisi Konyec kellett volna hogy legyen. Ehelyett mindenki itt van, és jót buliznak a lakossák 99,9%-nak kárára. Még mindíg úgy tesznek a politikában, mintha két nagy ellenpólus lenne, csakhogy ez egy csúnya nagy kartell v. tröszt, v. amit akartok.

Szomorú ez a sok erőszak a semmiért... (és itt arra gondolok, amit látunk - ez nem egy párt v. egy oldal műve. Ez sajnos közös gyerek.)

Bill Dauterive 2007.10.26. 12:45:22

Mokas, ahogy hirdetitek mennyire nem ertitek a viccet es amikor erre valaki felhivja a figyelmeteket meg a jolidomitott fideszes feltetlen-nyalkivalasztas is elindul az "engem fasisztaznak" szoveggel (mar persze a masik le-MSZP-berencezesen tul).

Orbannak pedig minden epeszu szerint van koze ennek a csurhenek a kialakulasahoz, barhogy is gunyolodtok ezen az igazsagon.

geczi 2007.10.26. 12:49:07

Ti már az iskolában is stréberek voltatok, bakker? Ti akkor is a tanítónéninek drukkoltatok, hogy nehogy leüljön a bekent székre, s nem annak, aki bekente? Szerintem 1. kurva jó poén a balhé, remélem, lesz is még bőven, csak szemeket ne lőjjenek ki, 2. ráadásul kormányt úgyis csak forradalommal lehet idő előtt váltani, s nem úgy, ahogy O. Viktor álmodja, azaz népszavazásdival (aminek semmi értelme nincs), és 3. a forradalom is mindig balhé. Hagyjuk már ezt a rendpárti házmester dumát, a kiszabott életbe...

Tehéntőgy 2007.10.26. 12:50:49

Kedves chavezbox: nem vagyok amoba-szerkesztő, már csak azért sem, mert azt a szociüleppucoló dögunalmat a jelek szerint (Gy. F. blogját kivéve) hosszú ideje már a kutya nem frissíti. Nem fogok jobbosfasisztafideszezni, mert a Fideszt egyáltalán nem tartom széljobbosnak (a párt médiatámogatása viszont részben az (Demokrata, Echo-n az Éjjeli Menedékhely, Bayer Zsolt), de ez más kérdés).

Bill Dauterive 2007.10.26. 12:51:23

Nem az exkommunistakkal van a problema, hanem az kommunistazokkal, akik a jellemzoen 30 alatti megalkuvasmentessegukkel azt hiszik, hogy okosabbak mindenkinel. A szorgalmas ostobak iskolapeldai.

Az ilyenekrol mondta Napoleon, hogy azonnal falhoz allitja oket. Na tessek, most meg en javasoltam az UFI eleseszu szerkesztoi szerint (legalabbis az eddigi statisztikakat alapul veve) egy csomo ember likvidalasat.

UI: Kedves UFI-sok, en nem azonositom magam Napoleonnal (ertitek, nincs Napoleon-komplexusom).

sHelf 2007.10.26. 12:51:46

Orbán valóban kiállhatna már, és JÓ lassan hogy mindenki megértse, elmondaná, hogy nem akarom, hogy ti ránk szavazzatok. ennyi.

Ezzel ugyan a pártpolitizálás egyik alapszabályát lépné át, de alig vesztene vele szavazatot. Viszont nyerne annált többet.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.10.26. 12:53:19

Bill, Ardarich, mavo:
Rendszeres látogatója vagyok az mszp.hunak, de eddig nem tűnt fel, hogy ironikus vélemény-cikkeket közölnének. Ha egy blogon olvasol ilyesmit, akkor a blog stílusa/értékvilága alapján el tudod dönteni, komolyan gondolják-e, vagy csak ironizálnak (igazán nem mondhatod. Ha kitűnő Nyakó- és Lendvai-közlemények közé bújtatva, akkor nem biztos, hogy iróniának fogod fel. :) Kövér köteles iróniájából is mi lett...

borboja 2007.10.26. 12:54:41

Nem értem, hogy miért akarjátok ezeket az embereket agyonverni. Ezzel a Szilvásyék által szervezett ügyes kis akcióval a mai napi ATV-s és Klubrádiós téma megvan. Ez remek húzás volt pont erre a hétre, amikor a parlament elé terjesztik a új halálbiztosítási törvényt. Ha ezeket az embereket mind becsuknák, akkor a jövő havi hisztit kivel vezényelné le Szilvásy?

Mao elvtars 2007.10.26. 12:56:13

Az kellene ide, tehetetlen rendorseg helyett megfogni az osszeset, azonositani, aztan minden fillert, ami kart okoztak, beleertve az uzletek forgalomkieseset stb, egyetemlegesen kifizettetni veluk.
Akik rongaltak bevarrni oket kicsit hosszabb idore.

Es akkor talan elobujnak azok az emberek, akik nem csak balhezni akarnak, hanem tenyleg le akarjak valtani Gyurcsanyt es a tolvaj bandajat es hajlandok polgari engedetlensegre, de ezzel a munkakerulo csavargo szemet bandaval nem vallalnak kozosseget.

Mint peldaul en.

chavezbox 2007.10.26. 12:58:18

sHelf:

Orbán le is mondhatna, jobb és szebb lenne minden, szagosabb lenne a kutyakaki, szebbek a nők, zöldebbek a fák, jobbak lennének a mozifilmek, édesebb lenne a fagylalt, kedvesebb az Apeh-ellenőr, pontosabb a postás, olcsóbb a kolbász és gyurcsánynak se lenne gondja.

Csak sajnos nem teljesülhet be minden álmunk...

Addig is irtsuk a csegés, cusis, mesterházys ifjúszocikkal a fasizmus gyökereit.
Munkásököl vasököl, oda csap ahova köll!

Tehéntőgy 2007.10.26. 13:00:41

geczi:"Ti már az iskolában is stréberek voltatok, bakker? Ti akkor is a tanítónéninek drukkoltatok, hogy nehogy leüljön a bekent székre, s nem annak, aki bekente?" Természetesen nem. 16 évesen ez nagyon jó poén. Csak tudod, van aki felnő. Más meg úgymarad.

antiÉVE 2007.10.26. 13:00:57

törölték a cikket a szocik! ugye valakinek megvan lementve?!

Mao elvtars 2007.10.26. 13:02:22

Geczi: majd ha a nagymamad otthon meghal, mert a balhe miatt nem tud lemenni az utcara zsemleert, a cukorbaja miatt rohama lesz es a mento csak a vallat vonogatja mert nem tud odajutni, majd akkor orulj a balhenak.

Minden tisztelet a nagymamae (mindenkire vonatkozoan), ezert inkabb teged kivanlak abba a helyzetbe.

Talan megerted majd, hogy milyen jo dolog, amikor par tizezer ember napjat szetcseszi ketszaz bohoc akik nem tudtak otthon megdugni az asszonyt es most a frusztracioikat az utcan elik ki.

sHelf 2007.10.26. 13:02:22

habár minden mai normális utópia ezzel kezdődik, Orbán nem fog lemondani, ezt mindannyian tudjuk. ezért kellene egy olyan megoldást találni, aminek ő is része, de mégis szavazatokat hoz a Fidesznek..

toxikus 2007.10.26. 13:02:41

nemtóm miért kell hisztizni a hídfoglalás, stb miatt. tegnap már mindenhol hírben volt. fel kell kelni hamarabb, megtervezni más útvonalat stb... az útlezárás meg akadályozás meg szvsz inkább a rendőrbácsiknak a sara volt:)

sztem jó muri amíg nincs lődözés stb...

Te 2007.10.26. 13:03:13

"gyurcsányak=gyurcsánynak - elgépeltem"

És megint elgépteled: az gyurcsányinak. Kérdezd csak meg Kulcsár kollegát.

Dr Dragunov 2007.10.26. 13:04:05

Kedves \"asszem a feri a megváltó\" hozzáállású, garantáltan vám, adó és agymentes polgártársak!
HA, nem vettétek volna észre EZ már NEM feltétlenül bal-jobb vita... EZ, MOST olybá tűnik, hogy inkább ÉHSÉGLÁZADÁS.
A NÉP ki van éhezve az igazságosságra, (jelenlegi jogrendszerünk régóta törölte ebből a szóból az \"i\" betűt) a becsületes megélhetésre, arra, hogy neki is jusson évente 2 olyan hét, amikor GONDTALANUL - értsd; anyagi gondok nélkül - PIHENHET, továbbá, ha már befizeti azt a ménkű nagy adót, akkor azt ne lopja el az állam, ill. azok akik \"irányítják\", hanem KORREKT legyen az elszámolás vica-versa.
Továbbá az sem lebecsülendő tény, hogy mióta az \"URAK\" regnálnak, azóta \"kicsit\" megnőtt az államháztartás hiánya. Tegnap a Parlamentben mondta \"valamelyik\" maszopos, hogy 2002-től a hiány 260 milliárdról 9600 milliárdra nőtt!, és ez milyen nagy eredmény!

Konklúzió:
Tessék mán nem hülyének nézni a honpolgárt!!! Ez eredmény???

Tendermély zsebbel és alázattal:
Dr Dragunov
(... aki jobb ha nem les rátok!)
;-)

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.10.26. 13:07:18

Ardarich: egy internetes sajtóorgánum, pláne egy blog, és egy hivatalos párthonlap azért marhára nem ugyanaz. A párthonlap a párt hivatalos álláspontját közli különféle ügyekben, nem humorlap.

Mao elvtars 2007.10.26. 13:07:51

shelf: nagyon egyszeru, mikent gyozhet a fidesz. Nem kell Mikola- fele balfaszoknak meg a regi kommunistaknak (MSZMP-MDF-FIDESZ utvonalon) szerepet adni. Menjenek kapalni. Allitom hogy a Mikula kijelentesei a valasztasok elott egymagukban jelentettek vagy szazezer szavazot akik azt mondtak, olyan kormanybol nem kernek, ahol ilyen csokottek vannak, meg akkor se, ha a masik oldalon meg Lendvaik sorakoznak.
Sajnos lehet, hogy meg mindig a kisebbik rossz.

De lehet hogy en vagyo a naiv es a Kover meg a Mikola valojaban az MSZP beepitett emberei. Oszinten szolva ez igy valoszinubbnek tunik.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.10.26. 13:08:33

A cikk megvan lementve, mindjárt felteszem.

alfonz 2007.10.26. 13:12:08

a reakciót azért szeressük, mi civilek ((c)gesztip, alacarte, mtv), mert nem írnak olyan egyértelmű körmönfontságokat sem, hogy a ''közlekedést együttesen bénították'' meg a rioterek meg a poliszmenek.

no rioter,
no cry / roham-poliszmen on the street.

ezt ugye ti is gondoljatok? merthogy ez teny.
@lf

Tehéntőgy 2007.10.26. 13:12:21

Turul: azon nincs vita, hogy az Mszp ezen agyszüleménye ostoba és rendkívül kártékony vicc. És tényleg nem kifejezetten a humoráról híres a párt, úgyhogy könnyen komolyan is lehet venni, ebben is igazad van. Csak ezzel együtt is elég furcsa volt nekem, hogy ippeg a Reakció érezte úgy a teljes polgári médiából, hogy ezen most rettentően fel kell háborodni.(Persze, lehet, hogy ez is csak vicc volt, és igazából ÉN nem értem a poént...:-))

polpot 2007.10.26. 13:13:48

Igen, ez megint olyan mint a tennapi mozdonyos sztrájkkal. Mi a fenének nem tájékozódik az ember? Ha utazik, nyissa ki a fülét, szemét... Meg itt a városban is. Máshol is vannak sztrájkok és blokádok és mégse áll le az élet. Akinek dolga van, fogja magát és kikerüli, áttervezi stb. Vagy talán csak akkor lehet kimenni az uccára ha Orbán vagy Gyurcsány mondja, hogy lehet...?!

Srí 2007.10.26. 13:18:38

Leszedték a cikket:) Király. tedd fel Turul, pls, nem tudtam elolvasni.

Ács Feri · http://reakcio.blog.hu 2007.10.26. 13:24:47

alfonz: a Reakciónak más tüntetés tetszene. Ahogy szeptemberi vezércikkünkben írtuk, elképzelésünk szerint egy óriási rózsaszínű nyúljelmezbe öltözött embernek kellene követnie Gyurcsány Ferencet egy táblával, "Hazug" felirattal. :))

ÁrPi 2007.10.26. 13:25:47

antiÉVE 10.26. 13:00:57 írja:

""Törölték a cikket a szocik! ugye valakinek megvan lementve?!""

Én például az outsiderek közül utolsók között lehetek akik olvasták az inkriminált publicisztika-szerüséget. Merthogy..

Én az "agyba-főbe" kitételt kerestem annak szövegében, de az ebben a zideiglenes verzióban már nem volt olvasható.
Viszont még benne volt a
""Értesítsük a partizáninfót. Szúrja ki a szomszéd autó kerekét, de vigyázzon""

másik szövegtöredék.

Lementettem, aztán Refresh-t nyomtam, mert mérgelödtem hol van már az agybafőbeverés szöveg, és akkor már

az egész publicisztikának hült helye volt.

Azthiszem egy hirtelen-cenzurázott verziót láttam, de elmúlt, már csak a browser-cache böl tudnám elöhalászni

csakhát persze minek.

Janos 2007.10.26. 13:28:24

Itt a teljes cikk:

KETTÉSZAKADT BÚS MAGYAR KURUC

mszp.hu vélemény, 2007. október 26.

virtuál és valóság


Miért szeretjük a kurucinfót? „Bár nem vagyunk párt, de hírportálunk eddig sem csak tudósított, hanem "gerillamódszereivel" közre is működött. Rendszeresen közzé tesszük az arra méltó közszereplők privát elérhetőségeit, a választások előtt antiliberális plakátjainkat ragasztottunk, a tavaly őszi eseményekben pedig már olyan meghatározó szerepünk volt, hogy a kormány Gönczöl-bizottságának 263 oldalas jelentése 158-szor említi a Kuruc.info-t.” Sajátos sikertörténet.

Miért nem tudjuk agyba-főbe verni őket? Vagy legalább börtönbe dugni? „Munkatársaink inkognitóban dolgoznak” Jobban is teszik. A következő mondatnál már nem tudja az ember fia, röhögjön, vagy sírjon: „Így is van olyan kollégánk, akit rendszeresen zaklat az ÁVO. Többen felfednénk magunkat, de csak azért, hogy „Ide lőjetek!”, nem tesszük meg. Miként sokan maszkban szállnak szembe a rendőrterrorral.”

Nem akarjuk népszerűsíteni a honlapot (közben várjuk, mi történik az Erzsébet hídon). Eddig egy ember jelent meg a hídon, „politikai elítélt” feliratú pólóban. Többen vannak a rendőrök és a sajtósok. A pólóst elvitték.

Egy mondatot mégis kiemelnénk: „De tudni kell azt is, hogy jelenleg már egyetlen politikai fogoly sincs Magyarországon, mindenki szabadult.” – szerepel a honlapon. (Gondoljunk a 23-i Orbán-beszédre és kételkedjünk annak igazában!) Tudni kellene azt is, mellesleg, hogy már 18 éve egyetlen politikai fogoly sincs Magyarországon. Ünnepeljünk!

Slusszpoén: lezárjuk a hidat, oké, de hát „augusztus 20-án pedig maga a rendőrség zárja le a hidakat, még sem történik semmi.”Vajon miért?

A blokád-forgatókönyv mellett azonnal megjelent a „Blokádbontók Kiskátéja”, a partizáninfón: „A szélsőjobboldali nyilas csürhe, 2007. október 26-án az egyik fővárosi híd elfoglalását tervezi, több száz milliós károkat okozva ezzel az egy éve folyó randalírozó tevékenységek miatt még jobban megringatott gazdaságunknak, valamint mindennapi bosszúságot a munkába siető, mindennapjaikat élni igyekvő embereknek.” Hoppá.

És akkor ki is a partizáninfó? „A Partizaninfo lényegében az Igazkuruc kibővített taglétszámú, megerősített szerveződésének spontán jelentkező weboldala.” Mert az Igazkuruccal nagy bajok voltak. „A Partizaninfo nyelvezete és intellektusa nem azonosul a radikális szélsőjobboldal nyelvezetével és intellektusával (kivéve a Kurucinfonak tükröt mutató oldalt), valamint nagyobb létszáma miatt információgyűjtő tevékenysége gyorsabbnak és hatékonyabbnak bizonyult.”

Mit tehetünk tehát a blokád ellen? Nyilvánítsuk ki nemtetszésünket. Meglesz. Értesítsük a partizáninfót. Szúrja ki a szomszéd autó kerekét, de vigyázzon, észrevétlenül! Dezinformálja a szervezőket!

Az első benyomás alapján a partizáninfo áll nyerésre.

Oli bácsi 2007.10.26. 13:30:17

ardarich
Utóbbi, asszem.

b0c1k4 2007.10.26. 13:32:04

Ahhahh, latom van par agyhalott ember itt... Remelem meg 1-2 ilyen balhe es a tomegbelonek, az kell az ilyen barmoknak. Hja es kedves geczi, en nem szeretnem ha levaltanak a kormanyt, nem azert mert egyet ertek mindennel amit csinalnak, hanem mert jelenleg nincs jobb. Vagy talan a ciganykiraly jobblenne? Nevicceljunkmar, szted mitol lett 2000 es 2001 kozott Viktorka idelyen 9%-os allamhaztartasi hiany (2000-ben 3 volt)?

Kedves Mao elvtars, neked meg annyit hogy ha a regi kommunistazasba kezdunk akkor Orban is eltunhet a picsaba ugyanis akkora kommunista volt mint a haz (es ugye vegyuk ide a visszaallamositasi torekveseit, ugyhogy meg ma is az)

normális ember 2007.10.26. 13:36:53

nem értem,hogy az a sok höbörgő tahó aki mindenhol fütyülve,kiabálva tönkreteszi az ünnepeket ugyan miből él,ki fizeti a hőbörgést.Azt mindenki beláthatja,hogy az ország úgy ahogy az elmúlt 16 évben ment,nem mehet tovább,lehet,hogy nem jó amit csinálnak,de sokkal több mint a fidesz 4 év alatt.

toxikus 2007.10.26. 13:37:37

b0c1k4 2007.10.26. 13:32:04
höhö:D ez ilyen ösztönlényekről írtak vhol egy tanulmány. kiszámítható az összes mondata. szegényke... :(

hiba 2007.10.26. 13:38:03

Azannya. Mi ez a hirtelen színvonal csökkenés? Nem akarják a satelitek esetleg egymással lejátszani a meccset? csak ne hídon, ha kérhetem, hanem valami zárt szobában. Esetleg erdei számháború.

normális ember 2007.10.26. 13:39:01

akartok még 4 év kolbásztöltést?közkívánatra összes adón leadott orbán beszédet? ilyen azért nem volt mostanában.....

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.10.26. 13:39:05

Egy kis érdekesség, mi van most a cikk helyén: www.bestofgyurcsany.hu/news.php?item.41.1

Most már elhatárolódnak önmaguktól, és az mszp.hu vélemény alcímen kihozott írás nem is az mszp.hu véleménye hanem valaki másé. Érdekes dolgok ezek...

Ács Feri · http://reakcio.blog.hu 2007.10.26. 13:41:08

Na, van itt minden: partizáninfós gyűlölködés, cigánykirályozás, széljobber agyhalottak, frusztrált fotel-forradalmárok. Összenő, ami összetartozik.

hm.... 2007.10.26. 14:03:21

A tudatlan ember szemét felnyitni egy célravezető eszközként felhasznált hídlezárás ugyanaolyan súlyú mint hónapról hónapra megkapod zsebből zsebbe a fizetésed. akkor persze nem ugatsz akkor a pofád lapos mi? Vagy jobb esetben egy jól menő multitól kapod a csontravalót, aki a húsárát ugyancsak viszi ki az országból.

Ébresztő!!!

Vedd már észre hogy a kicsiny látókörödön (személyes zóna / mégszűkebb látókörűeknek intim zóna) túl létezik egy nagyöbb közeg aminek sajnos/hálistennek részese vagy te is, ha tetszik ha nem.

Akkor fikázz és anyáz amikor te teszel valami áldozatod a közegedért és nem csak a tyúkszaros életeddel foglalkozol! és nem feltétlenül hídzárra gondolok, vagy ami a te csökönyös értékrendben bűnnek számít, ha kinyitod a pofádat. Ne lapulj, vagy te sem vagy előbbrevaló gazdáidtól!

Sundiszno 2007.10.26. 14:19:12

Egyszerű ez.
Adott kétszáz bohóc, akik úgy gondolják, hogy megengedett más embereket akadályozni mindennapi tevékenységükben.
Helyes.
Akkor nyilván őket is lehet.
200 rendőr pajzzsal körbeállja őket egy félreeső helyen, és majd szólnak, ha pisilniük kell/éhesek/szomjasak. Nem fog nekik tetszeni, de ha ők megcsinálhatják...

Őrnagy Őrnagy 2007.10.26. 14:24:36

Azért látzsik, hogy kinn van a post az indexen, megjelentek az agyhalott gyurcsányista reformisták, meg a normális csendes többség is.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.10.26. 14:35:20

Az MSZP-ből most az egyszer kijött az őszinteség. Rögtön ki is moderálták magukat...

zebi · http://www.kiakadtam.hu 2007.10.26. 14:36:09

Őrnagy Őrnagy! Ha középen állsz, akkor majd arra vigyázz, össze ne nyomjanak, amikor megindulnak egymás felé :)

Ahogy elnéztem ezt a reggeli bohóckodást, ez inkább csak ujjgyakorlat volt a rendőröknek, mint komoly zavargás. Néhány nagyon ráérő embert kergettek jobbra-balra. A napi jelenteés szerintem nem fog többől állni, mint hogy "különösebb rendbontás nem történt".

Szerencsére. És talán ez egy kicsit a kivonulókat is minősíti, mármint hogy nem volt komolyabb összetűzés.

Vidéki 2007.10.26. 14:41:03

Nem vall felelős állampolgári gondolkodásra, ha az agyba-főbe verést jó nevelési eszköznek tartjuk! 17 évvel ezelőtt is volt egy taxisblokád,ami sokkal nagyobb fennakadást okozott, mégsem szakadt le az ég!Sok vezető politikus,a sajtó nagy része, sőt a budapesti rendőrkapitány is szimpatizált az akcióval, annyira, hogy a rendőrök forró teát is vittek az elcsigázott hídlezáróknak! Mitől változott meg ennyire a közfelfogás 17 év alatt?
A Miniszterelnök Úr október 23-i beszédének vezérfonala is a nemzeti egység megteremtése volt az alapvető kérdésekben.Nem segíti ezt az MSZP részéről, ha ilyen megnyilvánulások a párt honlapján megjelenhetnek.Nem segítették ezt Havas Szófia képviselő asszony meggondolatlan nyilatkozatai sem, melyeket pont az ünnepek előttre időzített, és ezzel nagy kárt okozott az MSZP presztizsének!

szejler 2007.10.26. 15:38:52

Kétszer átolvasva sem gondolom, hogy az írás viccesnek lett szánva (ha mégis az, ne írjon többet az illető, mert a külügynél akár egy atomháborút is össze tudna hozni a jól megfogalmazott poénjaival).

Ha olyan vicces lenne, nem szedték volna le: "nem értünk egyet vele" kommentárral, legf. odaírják: irónia, még ha szar is.

Bill Dauterive

Nagyon megindult a nyálelválasztásom ekkora okosságtól. Brilliánsan kimunkált a gondolatmeneted, ahogy egy kormánypárti honlap önbíráskodásra buzdító tirádáját, a blog íróinak sértett paranoiájává transzformálod.
Szép, de főleg logikus.

És ne állj meg Napóleonnál, a csőcseléket jobb évszázadokban karóba húzták, bírósággal sem tököltek sokat.

A hülyeség alkotmányos jog a demokráciában.

reakcio 2007.10.26. 15:40:52

az mszp.hu reakciója a honlapjukon: A Kettészakadt bús magyar kuruc című publicisztikát levettük az oldalról, mert az írás a szerző magánvéleményét adja közre, amellyel az mszp.hu szerkesztősége nem ért egyet. Tájékoztatásul közöljük a cikk írójának reakcióját: „A partizáninfó és kurucinfó párbajáról írt mszp.hu véleményt az index.hu-n megjelent blog félreinterpretálja. Természetesen nem az MSZP hozzáállását tükrözi a cikk, hanem; amint ez az írás teljes terjedelméből kiviláglik; a két honlap egymásnak feszülésére hívja föl a figyelmet a cikk írója. Az erőszakra utaló mondat nem kijelentés, hanem kérdés, nem felhívás, hanem éppen ellenkezőleg, az erőszakos megoldás lehetetlenségét mutatja. Az utána következő ironikus mondatok pedig a két honlapról vett idézetek. Bármely mondat önmagában félreértelmezhető, amennyiben az olvasó szándéka ez. A cikk is erről szól: a kurucinfó és a partizáninfó mondatai sokkal egyértelműbb utalásokat tesznek erőszakos cselekményekre; következmények nélkül. A cikk írója erre kívánta felhívni a figyelmet.”

politicus · http://mandiner.blog.hu 2007.10.26. 16:08:02

reakcio 2007.10.26. 15:40:52

Csak egy kérdés: Akkor miért kellett eltávolítani????

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.10.26. 16:30:04

európai értelemben vett

szejler 2007.10.26. 16:33:30

politicus

Ja! És mivel nem értenek egyet? Az iróniával?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.10.26. 16:39:07

"Az erőszakra utaló mondat nem kijelentés, hanem kérdés,"

Milyen igaz. Tényleg kérdés.

Már megint hazudik a Reakció!

demeter 2007.10.26. 16:47:36

gyökér mind

Komplikato 2007.10.26. 16:58:53

"toxi 2007.10.26. 13:02:41
nemtóm miért kell hisztizni a hídfoglalás, stb miatt. tegnap már mindenhol hírben volt. fel kell kelni hamarabb, megtervezni más útvonalat stb..."

OFF: Te vagy nem vagy Bp-i, vagy csak metróval jársz, vagy megzakkantál. Budapesten ha esik pár percet az eső, beáll egy halom dugo, ha nagyobb eső vagy hó van, akkor az összes sugár és körút. Most éppen a Flóriánt oltják, beállt Észak Buda, meg az összes Árpádhídhoz/tól vezető út és így tovább. Nyilván a vicces hídlezárástól "csak" a két alsórakpart, a naygkörút, az azokat keresztező utak álltak be. Hoppá, az a város legalább 1/3-a ...

ÁrPi 2007.10.26. 17:52:10

Az mszp.hu -iromány címe \"KETTÉSZAKADT BÚS MAGYAR KURUC\" arra is utal(hat) egyébként, hogy az mszp-s szerző a kurucinfo kettészakadását ill. szerkesztő(i)nek haragos különválását vizionálja, projektálja, akarja (ki)vetíteni reménykedő lelkéböl.

Merthát rövidésszel mit is gondolhatna ha valami \"igazkuruc\" elnevezetü blogot lel a blogspot -on.

Devil Inside 2007.10.26. 17:52:34

Komplikato:
Azt hiszem, pontosan leírtad, miért nevetséges 200 hülyegyereket habzó szájjal szídni a budapesti közlekedési nehézségek miatt. A kedvenc városvezetésünk egy presztízsberuházás és néhány rosszul összehangolt útfelújítással sokkal hatékonyabban csinál őskáoszt a városból, mint ezek a hőbörgők...

Itt az összes gond az volt, hogy bejelentés, engedély nélkül próbáltak demonstrálni. Persze vszeg nem kaptak volna engedélyt az Erzsébet-híd egy-egy sávjának lezárására - de ez nem is gond, ha valaki demonstrálni akar, neki kell megtalálni a jogilag megfelelő eszközt és módot. De ezek a bejelentett demonstrációk is mindig kényelmetlenséget okoznak másoknak, mint az aluljárókban zenésen térítő ifjak - mégis ez hozzátartozik a demokráciához és a szólásszabadsághoz. Alapvető célja egy demonstrációnak, hogy figyelemfelkeltők legyenek, egy hangszigetelt pincében biztos nem zavarnának senkit, csak az meg senkit nem érdekelne.

kököjszi 2007.10.26. 17:55:17

Bill,

nagyon eltűntél. Kommunista szakértelmeddel még tartozol... vagy megbuktál, mint Rottenbiller az illegalitásban :))))
reakcio.blog.hu/2007/10/17/szoke_no_szavaz#comments

mildi 2007.10.26. 18:53:36

Turul, na ez mire volt jó?
fasz volt, aki megírta, még nagyobb barom, aki kirakta, de a postból nem sejlik, te mit akartál
örül a lelkivilágod, hogy a mszpfanok sem jobbak a hídfoglalóknál, vagy azt szeretnéd sugallni, hogy az mszp egyetért az erőszakkal?-mert azt azért mélyen remélem, nem hiszed, hogy az mszp.hu a kurucusok agyonverésére szólítana fel

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.26. 18:58:50

Aki nem akar itt élni húzzun el innen,nem fog senkinek sem hiányozni.Megleszünk mi itten, az okosabbik része.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2007.10.26. 19:49:59

miért nem húztok el ti, az elnökötökkel együtt?
azzal, aki kitalálta?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.10.26. 19:58:57

mildi:
Egyszerűen zavaros volt az egész, nem derült ki, hogy ironikus-e, vagy komolyan gondolja. Pl. a "Vagy legalább börtönbe dugni?" gondolat az mszp.hun nem irónia, különben nem kérne a kormány jogsegélyt a kuruc.info miatt az Egyesült Államoktól:
nol.hu/cikk/466857/

A szocialisták sem érezhették úgy, hogy minden rendben volt a véleménnyel, ha egyszer levették.

mildi 2007.10.26. 20:37:02

turul,
viccesnek én se nevezném cseppet se, de zavarba nem hozott, elpakoltam a baromság kategóriába
a te postodon viszont nem tudtam elmenni, de azért ha jól látom, mégse úgy gondoltad, hogy az mszp ezt komolyan gondolta, tleg kezdtem azt hinni, arról szól a bejegyzésed, az mszp erőszakra buzdít, mert ez azért erős feltételezés lenne
vagy? hogy jön most ide a jogsegély kérése? meg ez a börtönbe dugni az mszp.hu-n nem irónia?
nyugtass meg, annyira azért nem utálod őket, hogy azt feltételezed róluk, még a végén jön az emberért egy nagy fekete autó ködös hajnalon :D

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.10.26. 21:34:28

utálom, amikor kikerül egy poszt a zindexre. mindig ez a tolongás, meg 100 comment, és az agyhalottak támadása. tisztára már magyarland.

cuidado llamas 2007.10.26. 22:33:57

Ardarich!

Gery Greyhound már megírta a lényeget feljebb, csak te átsiklottál felette, gondolom szándékosan, mert rájöttel milyen baromságot is írtál. AKKOR MÉG EGYSZER!!! Nehogy már az Indexhez, meg egy bloghoz hasonlítsd az MSZP honlapján megjelenő "véleményeket"

toxikus 2007.10.26. 23:02:19

Komplikato 2007.10.26. 16:58:53
és? nem tudtál róla,h ez lesz? bpi népek csak hisztizni tudnak:) amúgy bpen élek(sajnos) jópár éve és metróval nem közlekedem helyette reggelente a 7es vonalán szopok:)....

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.10.27. 00:16:38

és sickratman jut eszembe
ő, gondolom, azóta megnyúzta viktort
élve

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.27. 02:08:13

Minek húzzunk wmiki?Van egy legálisan válaszott elnökünk és mi nem hőzöngünk. Miért mi menjünk el?Menjetek el,ha nem birtok meglenni itthon,nem fogtok hiányozni senkinek sem.

Oli bácsi 2007.10.27. 08:43:45

Tgr
Ebből is kiderült, hogy Turul gyorsabb volt Szily mesternél

Mavo
Miért? Lovas István megpofozta végül Haraszti Miklóst? Vagy Bayer Zsolt Veress Jenőt? Vagy Hegedűs Lóránt bármely tetszőleges nemjópónemű szembejövőt?

Oli bácsi 2007.10.27. 08:44:47

Akkor én is írhatok vezető publit az MSZP-honlapra.

Vidéki 2007.10.27. 09:25:29

Az is érdekes kérdés lehet, hogy a cikk írója miért nem adta nevét a cikkhez? Talán demokráciából oktatja (ki) hallgatóit valamelyik egyetemen?

ÁrPi 2007.10.27. 09:48:14

mavo írja 10.26. 23:59:01 :

\"magánakció volt ez\"

Ez már-már triviális állítás.

Amiként cáfolhatatlanul cuslág vidámkodása a terror-háza előtt szervezett, az antiszemitizmus ellen is reprezentálandó MSZP-s heppeningen szintúgy magánakció - a későbbi megyei párttitkártól.

Osztom "Vidéki" hszóló sejtelmét, hogy az iromány szerzője esetlegtán valahol hivatalosan demokráciáról is oktat.

dowNLoad 2007.10.27. 11:08:28

Kimutatta a foga sárgáját valamelyik megmondó elvtárs, de a többi elvtárs szerint ez egyelőre még nem aktuális, majd ha a fasiszták döngetik a kapukat, akkor talán. Elvtársak nem várhatunk addig, most kell megállítani a náci hordákat, mielőtt felkötik veres elvtársat, és megerőszakolják lendvai elvtársnőt! Képesek rá, ezek annyira perverzek! Előre! Szabadság!

Gejza 2007.10.27. 12:08:08

Baromállat-maszkos "hídfoglaló" aszonggya':
"Nem oszlathatnak fel egy SZERVEZETT, SPONTÁN tüntetést" Mert ezt ő hallotta. Meg érti. Állat.

dowNLoad 2007.10.27. 23:11:26

Gejza már várnak a hídon, esetleg irány a REBISZ(utódja)! Szükség van rád! Reméljük kopasz vagy, mert az feltétel!

Szárnyas 2007.10.27. 23:26:14

ja, értem:) akinek nem teccenek a "forradalmárok", az rebiszes:D:D:D
Sztálini logika, asszem....:)

Mao 2007.10.28. 00:17:03

Vazze ha en rebiszes tiszt lennek itt olyan fenyes rend lenne... igaz, sipakolnanak hogy rendorallam es joggal. De rend lenne.
AZtan a kovetkezo forduloval valoszinuleg mennek a parlament ele es hagynam hogy a Tomcat-felek a sitten baratkozzanak Gyurcsany apoval. Szerintem P.Tamas se banna. :)
(Tudom hogy ez utobbi a sci-fi kategria, de jolesne...)

Vidéki 2007.10.28. 08:44:16

Mao! Nem mindig a legegyszerűbb megoldások a legjobbak!

lazulj! 2007.10.28. 14:44:22

hagy az egészet a picsába és lazulj egy hetet!

Tégy az egészségedért! hozhatod a csajodat/pasidat is!

vacationinhungary.blogspot.com/

aranyhaj.blogspot.com 2007.10.28. 19:15:36

Nálam csak normális politizálás van, és abból is kevés. Hasznos oldalak linkje, képek, hírek, újdonságok, tudnivalók.

Prater 2007.10.28. 20:10:53

Szerintem az Igazkuruc teljesen ok. Csak egy reakcio az Kuruc.info-ra. Raadasul sokkal tenyszerubb is!
Ezeket a kisnyialsokat meg nem agyba-fobe kellene verni mert azzal csak a malmukra hajtjak a vizet, hanem mondjuk pellengerre allitani es rohadt paradicsommal megdobalni mint a kozepkorban! ;-)

Prater 2007.10.28. 20:11:51

Szerintem az Igazkuruc teljesen ok. Csak egy reakcio az Kuruc.info-ra. Raadasul sokkal tenyszerubb is!
Ezeket a kisnyialsokat meg nem agyba-fobe kellene verni mert azzal csak a malmukra hajtjak a vizet, hanem mondjuk pellengerre allitani es rohadt paradicsommal megdobalni mint a kozepkorban! ;-)

BugaJakab · http://bugajakab.blog.hu 2007.10.29. 06:46:58

No, én meg csak azt mondom, hogy mielőtt fasisztázni, nyilasozni, csőcselékezni, meg, mit tudom én mitezni kezdünk, el kellene gondolkodni, hogy hogyan van az és miért van az, hogy Magyarországon minden negyedik pályakezdő fiatal munkanélküli, hogy a munkaképes korúaknak legalább fele nem dolgozik (vagy mit tudom én micsinál), hogy a kisnyugdíjasok és a rokkantnyugdíjasok úgy nyomorognak, mint a pinty, hogy a minimálbérből (minimum) megdögleni lehet, de megélni nem...
No, hát ha így állunk, akkor ne csodálkozzunk, hogy ezek közül az egzisztenciálisan veszélyeztetett vagy már (tényszerűen) tönkrement emberek közül mindig lesz egy-két száz vagy egy-két ezer, aki nemtetszését így-úgy ki fogja nyilvánítani. Ja, és egyre többen és többen vannak... Aki ezeket az embereket izomból lefikázza, annak, szerintem, annyi esze sincs mint egy poloskának. El kellene gondolkodni az események hátterén és utána odakenni a tutit.
Kb.
BugaJakab
süti beállítások módosítása