Ezt a totojázást elégelhette meg Dési Róbert bornagykereskedő, aki saját kezébe vette a magyar bor marketingjét a maga piacán. Lapunk redakciójának szűkebb pátriájában, a fővárosi Gutenberg téren egy kis bolt bejáratán találkoztunk minden bizonnyal iskolateremtő plakátjával. A reklám olyan, amilyennek lennie kell: tömör és ütős.
Flakonos bormarketing a Gutenberg téren
Évek óta folyik a miért-nincsen-magyar-bormarketing játék, előbb a törvény hiányzott, aztán a végrehajtási rendelet. A dolgok jelen állása szerint jövőre végetér a hét szűk esztendő, épp csak a stratégia hiányzik még hozzá.
Ezt a totojázást elégelhette meg Dési Róbert bornagykereskedő, aki saját kezébe vette a magyar bor marketingjét a maga piacán. Lapunk redakciójának szűkebb pátriájában, a fővárosi Gutenberg téren egy kis bolt bejáratán találkoztunk minden bizonnyal iskolateremtő plakátjával. A reklám olyan, amilyennek lennie kell: tömör és ütős.
Nehéz eldönteni, hogy az "Egy kis melegségre vágyik?" szlogen vagy a képi világ tükrözi jobban a magyar flakonos/palackozott-de-nagyon-olcsó borok szegmensét (aminek magunk is elkötelezett csodálói volnánk, lásd három évvel ezelőtti, Flakonosok népe című borkritikai írásunkat a kategória legnagyobbjairól). Külön hajósi és egri szortiment (előbbi a "legjobbat!" fénypászmáiban fürdik), flakon- és palack-fotók, borhetek, unique selling proposition - ahogy tanítják. Keresse a "DR" jelzéssel ellátott termékeket!
Ezt a totojázást elégelhette meg Dési Róbert bornagykereskedő, aki saját kezébe vette a magyar bor marketingjét a maga piacán. Lapunk redakciójának szűkebb pátriájában, a fővárosi Gutenberg téren egy kis bolt bejáratán találkoztunk minden bizonnyal iskolateremtő plakátjával. A reklám olyan, amilyennek lennie kell: tömör és ütős.