Narancsos programajánló
2007. szeptember 05. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Narancsos programajánló

Ha valakit érdekel, ma (szerdán) nyolc után a Menta teraszban  ukrán dokumentumfilmeket vetítenek a Narancsos forradalomról.

Filmek:

A lesson of Belorussian -- Egy fehérorosz fiatalember vallomásai hazája utolsó húsz évérõl, Lukasenko elnökrõl, a politikáról és az elnyomásról (szÍnes, feliratos, orosz-lengyel dokumentumfilm, 2006, 53 perc - rendezte: Nikita Sutyrin)

Dancing on Maidan -- Életközeli, érzékletes dokumentumfilm az ukrajnai "narancsos forradalomról". (Színes, feliratos, orosz-ukrán dokumentumfilm, 2005, 21 perc, rend: Nikita Sutyrin.)

Orange revolution: One year after -- Dokumentumfilm a narancsos forradalom elsõ évfordulójáról. (Színes, feliratos, orosz-ukrán dokumentumfilm, 2006, 13 perc, rend: Alexandtra Marchenko.)

Ki mit tud egyébként a narancsos forradalomról? Már csalódtunk bennük?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr21157805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ergé 2007.09.05. 11:28:51

Ismerek ukrán fiatalokat, mindannyian a változás mellett voltak, tüntettek Kijevben anno. Sőt, egy közülük narancsos aktivista volt: ők mind csalódtak.

Juscsenko és Janukovics kiegyzésével úgy érzik magukat, mint akiket hátba döftek. Juscsenkóval leszámoltak magukban, jobb híján Tyimosenkót támogatják, mint az utolsót, aki szembe mer szállni a régi rendszerrel, de vele kapcsolatban sincsenek illúzióik.

Eléggé pesszimisták Ukrajna jövőjét illetően: nyugatos, valóban független országot és politikát szerettek volna, de látják, hogy az oroszok és az exkommunisták visszaszerezték befolyásukat az ország felett.

ergé 2007.09.05. 11:30:09

mellesleg: az egyikőjüktől kapott narancsos forradalmi kitűzőt a mai napig a táskámon hordom. erős szimbólum, erős áthallásokkal.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.09.05. 11:40:13

Mindenesetre nálunk se ártana egy olyan szép politikusnő, mint Tyimosenko. Bár ő korrupt. Tehát nekünk kellene egy szép, nem korrupt politikusnő és megváltanánk a világot :)
Én is úgy tudom, hogy a forradalmisták nagyon csalódtak.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.09.05. 12:02:17

még szép is legyen, ne csak korrupció-mentes? Ccö :D

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.09.05. 12:22:54

egyszerre sok lenne a jóból...
Kósánétól meg Lendvaitól hamarabb 'elmegyek'... (külföldre)
:P

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.09.05. 12:26:23

Kb. egy évvel a narancsos forradalom előtt voltam Kijevben. Láttam Juscsenkót előadni még a dioxin-mérgezése előtt, nagyon durva dolgokat mesélt zsarolásokról, eltűnő emberekről, stb. Azóta is az ott kapott narancsszínű, Tak Juscsenkó! feliratú bögre a kedvencem. :)

exit · http://nubabel.blog.hu 2007.09.05. 13:27:27

lelkylola 2007.09.05. 11:40:13
Mindenesetre nálunk se ártana egy olyan szép politikusnő, mint Tyimosenko. Bár ő korrupt. Tehát nekünk kellene egy szép, nem korrupt politikusnő és megváltanánk a világot :)
Én is úgy tudom, hogy a forradalmisták nagyon csalódtak.

nekünk van egy szép és nagyon jo teniszezőnőnk, az sokkal jobb ;P

érdemes elolvasni ezt a bejegyzését, főleg a második bekezdést.

www.szavayagi.hu/hun/index.php?itemid=194

drukkolok neki ma este!

ukrajna: sztem a \'forradalmat\' átélni nagy élmény lehetett, ma már biztos pár illúzióval kevesebb van ott is. azt mai napig nem értem h élte túl juscsenkó...

Őrnagy Őrnagy 2007.09.05. 14:32:08

Ungváron voltunk pár éve, a vendéglátónk felesége egy gönyörű szép ukrán hölgy, a Wc-t egyészajtós Tyimosenko képpel díszítette, azt mondta, nagyon bízik benne, és nagyon szereti.

Ombudsmanyus 2007.09.05. 14:49:35

Exit,
A királyi TV ma este adja Szávay meccsét. Hajrá!!!

Kockafej 2007.09.05. 18:09:27

Ha már Menta Terasz... Nem témába vág, de ha már szóba került: tudtok olyan szórakozóhelyet, kávézót, pubot, akármit, ahol többnyire jobboldali, konzervatív fiatalok lelhetők fel? Eddig előlem eléggé rejtve maradtak ezek. Bár lehet, hogy csak csukott szemmel járok.

Estére: hajrá Ági!

ergé 2007.09.05. 18:37:48

Kockafej: pl ott a Sziget.

nénike · http://mandiner.hu 2007.09.05. 20:59:15

Végig drukkoltam a mérkőzést. Nagyon sajnálom. De így is szép volt Ági!

dejavubazz 2007.09.05. 21:12:25

En is neztem, az elso set feletol. Szep teljesitmeny es lesz ez meg sokkal jobb is! (Akar mindjart a parosban. Ha jol emlekszem, holnap jatszanak a dontobe jutasert.)

Ellenben a kommentatorok teljesitmenye - hangulatilag - nagyon lapos volt. :\

exit · http://nubabel.blog.hu 2007.09.05. 23:34:10

szép volt! fél világ nézte a meccset. sajna az ellenfél ma jobb volt, de persze nem is tegnap kezdte, a negyedik legjobb a mezőnyben. szóval egyesben eljutni idáig eleve hatalmas...

www.usopen.org/images/pics/large/b_0905_022_kuznetsova.jpg

nagy drukk a holnapi pároshoz!

ja és a blogja megint szuper.

www.szavayagi.hu/hun/

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.09.06. 02:40:04

Jól szétteniszeztétek a topikomat :) Most jövök a vetítésről a fele Belorussziáról szólt - azt hittük az is Ukrajna..., aztán mégse.. Tüntetők verése, sátorozás a Parlament elött, aztán hókotróval szedték össze a sátrakat. Szörnyű volt, olyan, mint Bp. 2006-ban.
Kockafej, a Menta Terasz nem jobboldali. Bár tegnap este láttam ott Schmitt Máriát Gerő Andrással - tehát multikulturális...

Nem tudom melyik a jobboldali hely, ti tudjátok?

ergé 2007.09.06. 12:19:04

Jaj, ne má', nincs olyan, hogy jobboldali hely. Csak hely van. Sehol senkit nem szűrnek politikai nézetei alapján, és a hely minőségét nem az oda látogatók világnézete határozza meg.

Szimplakertbe rendszeresen járok, történetesen jobbos barátaimmal. Akkor az egy jobbos hely? És ha a szomszéd asztalnál néhány fibes ül, akkor a Szimpla balos hely? Nem. Így van jól.

Playmobil Soldat 2007.09.06. 12:56:51

Ergé, a legutóbbi hozzászólásoddal vitatkoznom "kell". Szerintem van jobbos és balos hely. A véleményem szerint az csak egy téves vágyálom, hogy azt akarjuk, ne legyen ilyen kategorizálás, nincs ezzel semmi baj. Ahogy az emberek, úgy a találkozóhelyek is lehetnek ilyenek, olyanok.

Ahogy vannak csegevarás kocsmák, úgy lehetnek jobbos pubok, kávézók is. Az általad említett Szimpla szerintem kifejezetten ballib hely, ami nem jelenti azt, hogy nem járnak oda konzervatív fiatalok is, de a lényegen ez nem változtat.

Kockafej, a Kerecseny Kávézó kifejezetten jobbos hely. Biztosan van még néhány ilyen kávézó a városban.

gloire 2007.09.06. 13:48:21


"Jaj, ne má', nincs olyan, hogy jobboldali hely."
Nincs bizony, valószínüleg nem is lesz a közeljövőben.

Annál több balos hely van. A Gödör, A38, Trafó az államilag
finanszírozott multi-kulti propaganda és csókos zenekarok
életben tartására létre jött "kiemelt intézmények".

A második vonal: Kuplung, Sirály, Sark, Ellátó, Szóda, Szimpla, Castro, Corvin tető, Kultiplex, Tűzraktér, Cha cha cha, az "alulról jövő" kezdeményezések (Rózsa domb), a liberális, autonómos szubkultúra autentikus fészkei. Persze a közönség nem lehet egyívású a mostani világbanez magától értetődik, de a tulajok és a programszervezők
személye garancia a vonalasságra.

Semlegesnek tekinthető talán: Libella, Westbalkán, Cöxpon...

Jobbos helyet, csak árpádsávos rockkocsmát találsz: Roktogon, Gyár..,
vagy régi belbudai krimókat: Káplár, Fondue, Tik-Tak, meg ilyenek.
Szóval elég gyászos a felhozatal.

Ez a Menta terasz ez meg valami ufó hely. Legalábbis az első
benyomásom (ami után második nem is lett) az volt, hogy
nem értem hol járok, és egyáltalán melyik városban.

Playmobil Soldat 2007.09.06. 13:58:52

Gloire tollából egy tömör, velős összefoglalót olvashattunk, amit én is osztok. :)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.09.06. 14:06:45

A Pingvin is jobbos hely, meg a Wigwam. Neutrálisak a Ráday u. kocsmák - pl. a Paris Texas nem tudom milyen. De a cukrászdák jobbosok, az összes jó! Az Auguszt is és a Szépvölgyi is.
ergé, a jobbos vagy a balos főleg a tulajokra vonatkozik.

ergé 2007.09.06. 14:24:59

Gloire, ezt nem akarom elfogadni: az általad felsorolt helyek többségének több-kevesebb rendszerességgel látogatója vagyok. Hogy egy koncertet megnézzek, hogy egy kiállításon vegyek részt, hogy a harmadik helyen barátokkal váltsam meg a világot, hogy a negyedik helyen kettesben randizzak, stb.

Azért, mert jó ott lenni. Nem érdekel a tulaj pártszimpátiája. Véleményem szerint az egy szemellenzős magatartás, hogy amire nincs egy árpádsávos zászló kitűzve, az már gyanús hely.

Mint annak a kommentelőnek a felfogása, hogy az ufiblog elliberalizálódásának (fú, ezt a szót...:-) biztos jele, hogy Beastie Boys-ról ír rajta egy blogger.

Aki túlzásba viszi az ettől való ódzkodást, az szvsz a modern kultúrából zárja ki saját magát, ergo kevésbé fogja érteni, mi zajlik körülötte a világban.

Téglagyári Megálló 2007.09.06. 14:26:14

ergé, a múltkor a Sirályban egy ufi volt a kezemben, mire egy vendég közölte velem, hogy itt a vendégek 95%-a liberális. Mondom és? Majdnem gratuláltam neki, hogy ezek szerint a liberálisok csak a liberálisokat tolerálják...

De nem akarom befeketiteni a helyet, általában nincs ilyen hangulat.

Playmobil Soldat 2007.09.06. 14:26:55

Szóba kerültek a cukrászdák: a Perity is a jobb oldalra sorolható.

Szinte csak budai helyeket mondtatok. Látszik, hogy ebből a szempontból is megosztott a város, Pestre és Budára. Belpestiként kifejezetten rosszul érint, hogy felénk nincsenek polgári, konzervatív hangulatú kávézók, kocsmák.

Téglagyári Megálló 2007.09.06. 14:27:23

ps a Daubner kifejezetten miépes, azt hallom.

Téglagyári Megálló 2007.09.06. 14:31:40

gloire,

a Libellát nem nevezném semlegesnek, megvan a liberális vonal rendesen, szerintem. Ráckerttel összefonódás, anno.

ergé 2007.09.06. 14:37:13

Megálló: kíváncsi lennék, hogy az illető honnan tudja, hogy a vendégek 95 százaléka liberális? Mindig ott van, és mindenkitől megkérdezi? :-D

Egyébként a Sirályban spec nem jártam, azt se tudom, hol van.

Playmobil Soldat 2007.09.06. 14:44:42

Ergé, szerintem az Ufi olyan, mint általában a jobboldal. Kívülről azt látom, hogy politikailag az írók és az olvasók között is vannak középen állók, vannak jobbközepesek, vannak jobbosok, vannak szélsőjobbosok. És ezt még biztosan lehet árnyalni. Ha mondjuk valaki jobbosnak tartja magát, de ugyanakkor a liberális szárnyhoz tartozik, valószínűleg máshogy gondolkozik, mint a konzervatív szárnyhoz tartozó. Előbbi jól tudja magát érezni a Szimplában és a Sirályban is, utóbbi pedig menekül ezekről a helyekről.

Én magamat a karakteres konzervatívok közé sorolom, de jól érzem magam az Ufi világában is, mert összességében magaménak érzem az újságot, a blogot, az itt megjelenő véleményeket is - többnyire. Még ha a névváltoztatással és a tulajdonosváltással kapcsolatos történések egy ideig szkeptikussá tettek engem is, már ami az Ufi "elliberalizálódását" illeti. :)

A különbségek a szárnyak között valahol a mostanihoz hasonló témákban jönnek ki. Ez pedig jobbára ízléskérdés.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.09.06. 14:48:55

ergé, attól még, hogy tudod merről fúj a szél, nem leszel korlátolt. Persze ez nem azt jelenti, hogy az ember nem jár oda, csak nem csodálkozik, ha Szimplában a másik asztaltól átszólnak, mert nem tetszik nekik amiről beszélgettek. Egyébként vannak jobb- és baloldali zenekarok is, de attól még lehet szeretni, vagy nem szeretni őket, függetlenül attól, hogy hova tartoznak. De tudni tudod, hogy az Ákos mondjuk jobboldali, a Padödö, pedig bal.

Playmobil Soldat 2007.09.06. 14:52:28

Ha valahová belép az ember, szerintem pillanatok alatt le lehet csekkolni, hogy a társaság és összességében a hely szelleme hová sorolható. Hangulat, elkapott egész- és félmondatok, beszélgetések, képek a falon stb. Ma Magyarországon ez van és ez is lesz, hiába is akarnánk mást, ez a kategorizálás élni fog még nagyon sokáig.

Ami tény: a jobboldalon kevés olyan karakteres kulturális találkozóhely, szórakozóhely van, mint a balon. Maximum jobb híján eljárunk a balos helyekre is, és szeretnénk azt hinni arról, hogy legalább politikailag független. De ilyen hely nagyon kevés van.

gloire 2007.09.06. 15:19:59


ergé

- Kuplung: 2006 március, Gyurcsány testőrök nélkül fröccsözik!
Bojár Iván előadás sorozat az új budapesti sétálóhidakról,
városháza projektről...
- Gödör: Fodor kampánybuli, Beszélő estek...
- Ellátó: Fodor siratja elvesztett pártelnöklési ambícióit...
- Chachacha: A pultban a lemezjátszóknál Szuperman,
alias Erdélyi Zsolt "kovácspisti szülő apja".
Horn Gábor sírva vigad, verekszik...
- Sirály: deklaráltan(!) liberális hely...
Esküdj, hogy ezt nem látod!

Nem folytatom, bár lehetne. Gyakorló alkeszként, és
mint belpesti lakos én is látogattam évekig a felsorolt
helyeket, és egyébként az ég világon semmi baj nincs ezzel.
Csak nem a holdról jöttem, tudom merre hány méter.

"szvsz a modern kultúrából zárja ki saját magát"
Ez egy egyhelyben topogó, kilátástalanná váló szubkultúra csak,
nem a modern kultúra. Az utóbbi egy évben látványos
lejtmenetben van az összes ilyen hely egyébként.

Szomorú egyébként, hogy nincs alternatívája egyáltalán
ennek az árpádsávos szakmunkásképző kocsmákon kívül,
ahová meg nem járok.


TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.09.06. 15:34:16

Na, lesz még Reakció Bisztró. :)

gloire 2007.09.06. 15:51:13


Én itt az ötben keresek helyet, "Ostrom cafe" lenne a neve.
Mondjuk egy tv-s raktár helyiség, vagy valami ilyesmi jó lenne...
Befektetőt tudtok? :)

Téglagyári Megálló 2007.09.06. 15:55:40

ergé, most éppen felújitják, de Király u. 50.

szejler 2007.09.06. 15:56:34

Gloire

Az hogy ballib politikusok járnak pl a Gödörbe, nem felt. jelenti, hogy a közönség is az. Ismerek nem egy kemény radikális jobbost, aki rendszeresen odajár. Persze első ránézésre lehet hogy TGM rajongónak nézed, vagy bentlakásos ifjúliberálisnak, de hát a látszat, ugye.

Sztereotípia, hogy a jobbosok kiz. P-mobil, vagy Edda koncerteken fordulnak elő. Világzene, Manu Chao, Rage, daranbéz, stb.

Az ifjújobbosok kiválóan álcázzák magukat :). Fletoék csak ringassák magukat abba a hamis tudatba, mennyi nyitott liberális fiatal pörög az éjszakában.

gloire 2007.09.06. 16:11:56


Ez világos. Épp ezért visszatetsző, hogy a programok folyamatosan össze vannak hangolva a kormányzati propagandával, és egy kőkemény ballibás maffia
halássza le a lét!

ergé 2007.09.06. 16:21:36

És az is tény, felmérések bizonyítják, hogy a Sziget-járók többsége jobboldali nézeteket vall.

Mivel a politikai nézetekkel rendelkező magyar fiatalok többsége is jobbra húz.

gloire 2007.09.06. 16:29:45


Igen, a helyzet kb. olyan mint a nyolcvanas években.
A politikai nézetekkel rendelkező magyar fiatalok többsége
gyűlölte a rendszert, de csak a KISZ besúgói által
üzemeltetett - megfigyelt helyekre tudott járni,
más nem lévén.

Egyébként rég jártam az éjszakában, ma körülnézek.
Cheers!

szejler 2007.09.06. 16:38:21

Igen. Ezzel kapcsolatban régóta motoszkál a fejemben, hogy a jobboldali pártok, kifejezetten szarul kommunikálnak a fiatalok felé.

Ahhoz képest, hogy Pokorni egyik kedvence Nick Cave (respekt), valahogy ódzkodnak kimondani, hogy ez jó. Van a kultúrához való hozzáállásnak egy kis dohszaga, miközben a célközönség ezen jobb esetben röhög, rosszabb esetben komolyan veszi.

Egy kis lazaság nem ártana, a nagy patetikus, karót nyelt hősiesség mellett.

ergé 2007.09.06. 16:53:29

Lazaság kell? Íme, a Belváros polgármestere, ahogy az Aréna-beli 50 Cent koncerten bólogat és mutogat, Harlem style:

youtube.com/watch?v=XMXySzaNM5I

:-D

szejler 2007.09.06. 16:58:13

hehe :)

De ez azért nem a jellemző, és főleg nem a "kommunikált" kép.

kappel 2007.09.06. 16:58:20

a gloire által felsorolt helyek nagy részéről (gödör, szimpla, sark,kuplung, wb)meg nem mondanám hogy ilyen, vagy olyan.jellegüknél fogva érződik a liberális attitűd, de semmi gond nincs ezzel.bár abból tényleg elegem van, hogy csak a ballib témák vannak napirenden,programon esténként, oda sorolható véleményvezérekkel.
mi miért nem teszünk hasonlóan?jól bejáratott helyeken? hamis kép az, hogy a jobbos fiatal konformista, állandóan cukibajáró,bőrfotelre vágyó, ill. bakancsos rocker szimatszatyorral, ossian felvarróval.
ua. (radikál)jobbos értelmiségi haverjaimat sem igazán érdekli kihez sorolható egy hely, bulizni akarnak oszt jó napot.valamelyikőtök azt írta, jól rejtőzködnek.
ua. a sirály, tűzraktér, cha-cha-cha valóban túlságosan "vonalas".nem is apasztom a sörkészletüket.
szejler
manu chao egy barom, függetlenül a lemezeinek minőségétől. amikor a 2002-es választások után a pecsában volt koncertjük azt találta mondani nagy hévvel, de örül az új baloldali kormánynak (ez volt d209 és szabadcsapata).a közönség nagy része ollézott, én meg khm, elmormoltam egy anyád picsáját.
r.a.t.m.? a hangfalra kiakasztott vöröscsillagos zászlóval? köd lepi az agyamat, ha meglátom a koncertvideón.
azért emeltem ki épp őket, mert komolyan veszik, vették magukat.

Playmobil Soldat 2007.09.06. 16:59:16

Olyanról én is hallottam, hogy a politikai nézetekkel rendelkező fiatalok többsége jobbra húz, viszont a fiatalok elsöprő többsége nem rendelkezik politikai nézetekkel. Ők viszont az életmódjukat tekintve balra húznak, a liberális világszemlélet áll hozzájuk közelebb. Politikához csak annyit tudnak szólni, ami a szabadságjogokat és a neoliberális életmódot illeti, de ez éppen elég is nekik, hogy ennek hangot adjanak.

Lényeg a lényeg: lehet, hogy bizonyos alkoholszint felett jó hely a "szimplagödörsirályszóda", de nagy igény lenne kifejezetten konzervatív, jobboldali, nemzeti kocsmákra, kávézókra, kulturális találkozópontokra, szórakozóhelyekre.

ergé 2007.09.06. 17:04:37

Továbbra sem értem, mit takar a "nemzeti kocsma" kifejezés. Trikolór a falakon, Árpád-sáv a terítőn, Wass-Albert felolvasás esténként? Ákos CD-ről? :-)

Playmobil Soldat 2007.09.06. 17:07:16

"Továbbra sem értem, mit takar a "nemzeti kocsma" kifejezés. Trikolór a falakon, Árpád-sáv a terítőn, Wass-Albert felolvasás esténként? Ákos CD-ről? :-)"

Például. ;)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.09.06. 17:14:58

képzeljök el: Ady az éjszakában támaszt egy pultot... akkor az ott, épp ahol, egy vérliberális hely lehetett - ma nem az lenne...
Elmozdult alóla a Föld, mint ahogy vándorolnak a mágneses pontjai is... :P

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.09.06. 17:16:02

na majd ma este a várbeli borfeszten belehallgatok a tömegsutyorba, ki kit szid! :)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.09.06. 17:17:53

amúgy ez a legjobb mérce: milyen elővett hetilapra szól be a pultos...
mancs? ufi? demokrata? 168óra? h.válasz?
van pár tippem, melyikre biztos, a legtöbb helyen..

Playmobil Soldat 2007.09.06. 17:22:51

A várbeli borfeszt egy multikulturális hely, konzervatív környezetben. :) Mivel 5 napos, a nagy számok törvénye miatt mindenki, minden oldalról megrohamozza. Ha állandó lenne, egy remek jobboldali, konzervatív hellyé nőné ki magát néhány hónap alatt.

Az általam személyesen ismert, ott megjelenő borászok 99%-a jobboldali, keresztény, nemzeti tradíciókat tisztelő, hazaszerető ember, mint a nagy átlag, aki borokkal foglalkozik és a lelkét is beleteszi. A fentmaradó 1% üzleti lehetőséget lát a borászkodásban.

Tudok ám elméleteket gyártani! :)

Playmobil Soldat 2007.09.06. 17:24:57

"amúgy ez a legjobb mérce: milyen elővett hetilapra szól be a pultos..."

Jó teszt, rendszeresen alkalmazom. :) Még ott is, ahol nem csak pultos van. Remekül alkalmazható szinte az élet minden területén.

szejler 2007.09.06. 17:30:58

Hát ilyen vonalasan jobbos szórakozóhelyekre én sem vágyom. A minőség számít, a hangulat, nincs szükségem mindíg ideológiai akolmelegre( inkább én keltek zavart a liberálisok között :).

Manu meg persze hogy barom, de teszek rá. Legfeljebb kiröhögöm (egyébként milyen halvány fogalma van neki a magyar politikáról? Ha lenne, ott tombolna az első sorokban TGM mellett).

ergé 2007.09.06. 17:39:27

Soldat: a jobboldali, keresztény, nemzeti tradíciókat tisztelő, hazaszerető borászok akkor nem látnak üzleti lehetőséget a borászatban?

;-)

Playmobil Soldat 2007.09.06. 17:44:45

:)) Ergé, jogos! Szóval helyesen: "nem csak..."

Gabe 2007.09.06. 18:49:51

Nem ösmerem már Pesten a helyeket, de igazából sehol sem ismerem.
Itthon iszom. Jó mojitót csinálok, negyadáron.
Megöregedtem, basszus.

dowNLoad 2007.09.06. 21:29:03

Egy program Okt.23.-ra: (Veritas Vincit!)

www.youtube.com/watch?v=8TLD3Z6sJWA

Gyorsan fordítva:(magyarosítva haha a gyengébbek kedvéért)
Jó estét, Budapest! Először is elnézést a zavarásért. Én is mint sokan,értékelem a mindennapok komfortját, biztonságát, a családias nyugalmat. Én is szeretem annyira mint akármelyikünk. De a megemlékezés szellemében, ezáltal azok az események, amelyek valakinek a halálával, vagy valamilyen véres felkeléssel kapcsolatosak, egy szép ünnep(napon)en, azt hittem, hogy olyanná tehetjük ezt az október 23.-át, ami már régen nem az, ami volt, egy kis beszélgetéssel kiemelkedve a mindennapjainkból.
Természetesen vannak akik nem akarják, hogy beszéljünk, gyanítom, hogy jelen pillanatban is parancsokat ordítanak a telefonba, és fegyveres REBISZESEK már úton vannak ide. Miért? Mert amíg a gumibotot és könnygázt használják párbeszéd helyett, addig a szavak megtartják erejüket. A szavak adnak jelentést a dolgoknak, és akik figyelnek, nekik az igazság kinyilatkoztatását. Az igazság az, hogy valami szörnyű igazságtalanság történik az országban. (ugye?) Kegyetlenségek és igazságtalanságok,ezért intolerancia és depresszió uralt el bennünket. És ahol egykor a szabadság és objektivitás uralkodott, ott most cenzúra, felügyelet és megfigyelés korlátoz és kényszerít bennünket a beleegyezésünk és engedélyünk nélkül. Hogyan jutottunk ide? Kit hibáztassunk? Természetesen vannak akik sokkal inkább tehetnek róla mint mások, őket nagyobb felelősség is terhel, de az az igazság, ha felelősöket keresünk, akkor nézzünk a tükörbe! Tudom miért történt így, mert féltetek, ki nem? Háború, terror, reformcsomagok, hazugságbeszédek. Tengernyi probléma amely magakadályozta a tisztánlátásunkat és a józan megítélésünket. A félelem sokunkat Gyurcsány felé fordított, mert ő rendet és békét ígért, cserébe engedelmességet és lojalitást kért. Múlt éjszaka én megtörtem ezt a szófogadást.
Múlt éjjel elpusztítottam Old Bailey-t
(orosz emlékmű, vagy valami hasonló) , hogy emlékeztessem az országot arra amit elfelejtett. 51 évvel ezelőtt, kiváló hazafiak azt akarták, hogy örökre emlékezetes legyen ez a nap! Emlékeztették a világot, hogy az igazság és a szabadság több mint szavak, ezek nélkül nincs jövőnk. Szóval ha te nem láttál semmit, és a kormányunk bűnei is ismeretlenek előtted, akkor nálad október 23. jelöletlen nap. DE HA LÁTOD AMIT ÉN LÁTOK, ÚGY ÉRZEL AHOGY ÉN ÉRZEK, AKARSZ TENNI AHOGY ÉN IS AKAROK, AKKOR kérlek állj mellém holnaphoz egy évre, a parlament előtt, és adjunk nekik egy olyan október 23.-át, amit soha nem felejtenek el!

nénike · http://mandiner.hu 2007.09.07. 08:34:10

"amúgy ez a legjobb mérce: milyen elővett hetilapra szól be a pultos..."

168 Óra és Demokrata szvsz nem jó mutató. Arra egy jobb érzésű ember pártpreferenciától függetlenül legyint.

nénike · http://mandiner.hu 2007.09.07. 08:34:49

Ja, a Kultiplexet pedig az év végéig bezárják.

Téglagyári Megálló 2007.09.07. 09:40:37

Jut eszembe, kedves Szerkesztő urak, igazán tarthatnátok szerkesztőségi fogadóórát valamely kávéházban, mint anno a 2000 szerkesztői, vagy nem majmolunk liberálisokat?

Téglagyári Megálló 2007.09.07. 09:41:26

ps: lelkylolától elnézést, fiusitottam...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.09.07. 11:44:13

sz'tem megszokhatta... :)

a szélsős lapok kitételére: de milyen klassz konfúzió, ha mind2-t kirakod? :D

dowNLoad 2007.09.07. 21:09:09

Mennyi f@sz bölcsész,az úristen irgalmazzon nekik, mert én nem fogok:)
süti beállítások módosítása