Vonalas Este
2007. augusztus 27. írta: TuRuL_2k2

Vonalas Este

Ritkán nézek tévét, de szerencsém volt Az este mai műsorához. Krizsó Szilvia (& persze a szerkesztők) igazán derék munkát végeztek: megtudhattam, mennyien rettegnek a Magyar Gárdától és hogy Wittner Mária a Fidesz elnökségi tagja. A bónusz a Trichet-interjú volt - az EKB elnökének közhelyei és a riporternő rögmagyar angolsága hatalmas felhasználói élményt biztosítottak.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr11150763

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kis magán szélsőjobb 2007.08.28. 09:15:55

Az elhatĂĄrolĂłdĂĄsrĂłlAz elhatárolódás rítus - bocs, én eretnek vagyok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.28. 00:34:11

Őszintén, Turul, mit vártál? Ajánlom becses figyelmedbe a következő posztot: molnargoreny.blog.hu/2007/08/27/elhatarolodas_politika_fidesz_horn_koka_ Az is erről szól, csak másképp, kissé más oldalról nézve.

gloire 2007.08.28. 00:36:01


A szondás csávó az gyakorlatilag egész komoly
költői képekkel élt :
"ez az adat azt mutatja, hogy a jobbikosok parazsat tartanak a markukban és nem tudjuk még, hogy lángra lobban vagy hamuként hull
alá a tenyerükből a ... "

Gyakorlatilag elmesélte az adatokból levonható
következtetéseknek az ellenkezőjét is.
A diagrammok bemutatásakor a narrátor hang persze
már rámelegített erre.
Azért "informatív" volt ha tudtad követni amit mutatnak,
érdekes volt, hogy a fideszszavazók szinte a "nemérdekel - hagyjál" szinten álltak az egészhez, ha én is költhetek hozzá valamit...


k|M · http://ufi.blog.hu 2007.08.28. 09:03:03

Megelőztél Turul, ez nekem is föltűnt és postolni is akartam. Bár én sem tévézek, ezt épp láttam, és teljesen megdöbbentem rajta. A szonda-datokat magyarázó narrátorhang a legdurvább propagandistaszöveget tolta.

Közvéleményformáló közvéleménykutatási adatok.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.08.28. 10:26:35

az Este "kapcsán" (ahh, szépséges médianyelv!) ha szabad önreklámozni...:
(az Este "színvonaláról")
hordotmindenkinek.blogter.hu/?post_id=59519
(+ abban mág egy link)
:)

segabor 2007.08.28. 11:10:25

A Trichet interjút nekem is volt szerencsém látni, hallani. Krizsónak van még mit csiszolnia kiejtésén. Először azt hittem, franciául próbálkozik az oppinion szó kiejtésekor. Másrészt őt csak egy dolog érdekelte: mikor csatlakozhat Magyarország az eurózónához. Trichet meg diplomatikusan lerázta a kérdést. Krizsó - stílusához híven - újra és újra ezt a kérdést tette fel, Trichet újra lerázta ... ennyi történt.

Siralmas.

Pallos Levente 2007.08.28. 11:27:47

Na, segabor hozzászólásával már értem. Elképzelni sem tudtam, Trichet mit mondhatott az MG-ről: az MG működése nem felel meg az EU gazdasági kritériumainak, ezét csúszik az EUR bevezetése? Kiszámíthatatlan, hogy az MG őszi hatalomátvétele után milyen irányba viszi a gazdaságot? Esetleg csak azért interjúvolták meg, hogy ő is elhatárolódik-e?

gloire 2007.08.28. 12:50:44


Nem, Levi összekevered.
Két téma is volt (+1 kis színes), őt az MG-ről, mint a
Magyar Gazdaságról kérdezték.

Pallos Levente 2007.08.28. 13:05:51

Nem összekeverem, csak nem tudtam róla (hasznosabb műsort néztem helyette, bár mások nem így gondolnák). Azért mondom, hogy segabor szövegét látva rájöttem, hogy őt másról kérdezték.

Bakura az okostojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.28. 17:01:14

Érdekes látni, hogy a jobbosok bemagyarázzák maguknak, hogy milyen műsort "szerettek volna látni".

Én rendszeresen nézem az Estét, pont azért mert korrektnek tartom, és talán az ország legjobb közéleti műsorának.

Annyira megkérdezném, hogy mégis, melyik közéleti műsor tetszik nektek, de itt állítólag senki sem tévézik. :))
Persze ez rendszerint nem tart vissza titeket, hogy megállapítsátok az égegyadta világon minden adó balliberális. Talán még a Forma 1 - es közvetítéseket is annak látjátok a Ferrari miatt...

Nom:ante 2007.08.28. 17:12:18

Több pártkeltét! S bolgárgyurit az M1-re! X))) - De egyébként mit vártok egy kormánytvtől?

szejler 2007.08.28. 17:27:42

Jesszus Bakura, hogy te milyen unalmas egy monomániás vagy!! :)))

Jó minden monomániás az.

bugris 2007.08.28. 18:00:22

"Talán még a Forma 1 - es közvetítéseket is annak látjátok"

Engem speciel eléggé bosszantott ahogy Szekeresék parádéztak a rajtrácson.

Bakura az okostojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.28. 18:23:29

szejler: Monomániás? Még egy tulajdonsággal gazdagodtam...

Nom: A Napkelte tényleg nagyon gáz. De aki reggel felkell, hogy Gyárfás csapatát nézze, az nem is érdemel jobbat. :))

Viszont az Este és a Híradó egészen korrekt. Tudomásul kéne vennetek, hogy ez nem az Orbán-kormány ideje, mikor a mai Hír Tv-t idézte az MTV.

Látjátok a Hír TV-t és a Nemzetet. Ti is érzitek, nagyon nem oké. És görcsösen próbáljátok ugyanolyannak beállítani a másik oldal médiáját is. Pedig jelentős a különbség.

dejavubazz 2007.08.28. 19:23:05

segabor 2007.08.28. 11:10:25

"A Trichet interjút nekem is volt szerencsém látni, hallani. Krizsónak van még mit csiszolnia kiejtésén."

Beleneztem az interjuba (amikor hosnonk izombol raszivta magat a "nademegis mikorleszunk eurokepesek" temara, csatornat valtottam), de szerintem nem volt rosszabb kiejtese Krizsonak, mint interjualanyanak, szoval szerintem ez nem (annyira ) gaz. :)

-----

Nom:ante 2007.08.28. 17:12:18
"Több pártkeltét! S bolgárgyurit az M1-re! X)))"

En tegnap kora este - tkp magam sem tudom miert - az ATV-t kezdtem nezni, es szepen ottragadtam, csak neztem, szepen, vegig, a Hiradot, Egyenes beszedet, Ujsagiroklubot, na kepzelheted, ott mi volt, felvaltva rohogtem es szornyulkodtem :))

---------

Bakura,

Szerintem a Napkelteben a sportinterjuk - Gyarfas sokszor bicskanyitogato stilusa ellenere is - boven a nezheto kategoriaba tartoznak.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.08.28. 19:32:18


kakukktojás

Az estét egy viszonylag kiegyensúlyozott műsornak
ismerhettük idáig, és talán szemet szúrt a poszt írójának
is a hirtelen változás.
Erre nem gondolsz?

dr.minorka 2007.08.28. 19:47:09

Gloire!
Gondolkozik? :)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.08.28. 20:12:30


Én nem, csak ösztönből írok. Az baj?

Azért azt tudom mit nézek ha olykor-olykor bekapcsolom
a készüléket. Konkrétan mást mondtak, mint a számok amiket
kiírtak. Ez nekem nóvum. A kiegyensúlyozott-kiegyensúlyozatlan-
pártos-demagóg-propaganda skálán idáig visszafogott módon
próbáltak max szerkesztői módszerekkel puhítani itt-ott, ezt-azt.

Különben is szerelmes vagyok a Krizsó Szilvibe, úgyhogy
nekem bármit mondhatsz, Ő nem hazudik, ezt tudom!

dr.minorka 2007.08.28. 20:18:23

Khm, nem rád vonatkozott a kérdés

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.08.28. 20:24:56


Mi van? Ja, asszittem magázódunk.
Én meg itt mindent kitálalok baszki!

Bakura az okostojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.28. 20:27:41

Ez a kakukktojás nagyon találó! Tényleg úgy érzem itt mindig magam. :DD

Nem, nem gondolok. Ugyanis, ha ezt akarta volna írni, ezt írta volna! De nem ezt írta! Még csak nem is célzott rá. Késöbb egyetlen kommentben sem.
De mi ez a szerecsenmosdatás? Valami új szokás nálatok? :)

dejav: Akkor nézzed, ha így gondolod. :)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.08.28. 20:44:26

"Viszont az Este és a Híradó egészen korrekt. Tudomásul kéne vennetek, hogy ez nem az Orbán-kormány ideje, mikor a mai Hír Tv-t idézte az MTV."

So-so... Azért a Híradó és az Este is rá van hangolva a reformkommunikációra, nincs abban hiba. S ne feledjük Juszt, Győrffy & a többi kiérdemesült műsorait sem!

Bakura az okostojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.29. 08:40:41

"So-so... Azért a Híradó és az Este is rá van hangolva a reformkommunikációra, nincs abban hiba."
Mint ahogy az Ufi blog, a Nemzet és a teljes média. Sőt a Fidesz még népszavaztat is róla! :DD

Győrffy tudtommal már nincs.(Bár lehet tévedek, nem követem őt.)
Juszt inkább "csak" a pénzt viszi. A hétfői baromságát hagyjuk. Bár te nyilván abban is valami ballibes szörnyűséget látsz.

dr.minorka 2007.08.29. 09:57:55

Bakura, szerintem a kakukktojás az a te buksidban benne lévő kapacitásra vonatkozik. Lefordítom, hátha megérted, hogy mit jelent "rá van hangolva a reformkommunikációra":
Krizsó: De abban egyetért, hogy mindenki elfogadja, hogy reformokra van szükség.
Orbán: Nem.
(Nem szó szerinti idézet)

Bakura az okstojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.29. 10:55:54

Hiába provokálsz Minorka, most nem vagyok abban a helyzetben, hogy megengedjem magamnak azt a luxust, hogy veled foglalkozzak.

Fogalmam sincs mi a bajod velem, egy korábbi vitánk óta, de remélem minél hamarabb elmúlik.

Bakura az okostojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.29. 11:01:35

Az előbbit nem látom, így megismétlem.

Hiába provokálsz minorka, most nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy veled foglalkozzam.

Fogalmam sincs mi a bajod velem a legutóbbi vitánk óta, de remélem hamarosan elmúlik.

dr.minorka 2007.08.29. 11:22:27

"Hiába provokálsz Minorka, most nem vagyok abban a helyzetben, hogy megengedjem magamnak azt a luxust, hogy veled foglalkozzak."
Ó, nagy ember!:) Ne velem foglalkozzál, hanem állítottam valamit!

gloire 2007.08.29. 13:31:08


Juszt? És a beszélgetős kis műsorai? Pl. a Fekete Jánossal készült riport?
Amikor arról a bizonyos raktárról esett szó? Azt hallottam azóta
Németország perelni akar az ügy miatt. Ez igaz lehet? Ha valaki itt
olyan jól beszél németül, és ráérne utána tud ennek keresni?

Bakura az okostojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.29. 14:51:49

gloire: E műsorok nem szerdán éjfél körül mennek? Gondolod, hogy bárki megnézi?! :))
Ez kb. olyan, hogy a Fidesznél örülnek a legjobban a Heti Hetesnek, mert így rá lehet fogni az adóra, hogy ballibes. A bulvárhíradóikkal és Fábryval együtt. :))

Engem az tényleg sokkal jobban zavar, hogy külsős műsorgyártóként rengeteg pénzt keres. Belső gyártásban feltételezem jóval kevesebből kihozható lenne a műsor. És ugyebár közpénzről van szó...

Doktor úr: Bocsásson meg nekem, de továbbra sem érzem szükségességét, hogy reagáljak a buksimban lévő agykapacitásra és, hogy szoktam e gondolkozni.
Más állítást pedig nem sikerült kipréselni magából.

Utólagos engedelmével továbbra is fenntartom a jogomat, hogy eldöntsem, mire kívánok reagálni, s mire nem. :)

dr.minorka 2007.08.29. 17:11:35

"Más állítást pedig nem sikerült kipréselni magából.":)))
Bakura! Nem az a baj, hogy szamárságot beszélsz, az mindenkivel előfordul, hanem az a rendes szokásod, hogy úgy miután megcáfoltak úgy teszel, mint ha te cáfoltál volna meg bárkit is (Most nem említve azt, hogy magadról állandóan 3. személyben beszélsz, mint a nagy Levin, de ő legalább tudott főzni!)
Turul: "Azért a Híradó és az Este is rá van hangolva a reformkommunikációra, nincs abban hiba."
Bakura: "Mint ahogy az Ufi blog, a Nemzet és a teljes média. Sőt a Fidesz még népszavaztat is róla! "
Minorka: "Krizsó: De abban egyetért, hogy mindenki elfogadja, hogy reformokra van szükség.
Orbán: Nem."

Bakura az okostojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.29. 19:33:48

"van hangolva a reformkommunikációra"
Már bocsánat, de ez a kifejezés NEM azt jelenti, hogy valaki támogatja a reformokat, hanem, hogy kommunikál (beszél, napirenden tartja, stb.) a reformokról!
Márpedig amiket én soroltam, igenis ezt teszik. Szerintem ezt még te is beláthatod.
Tehát az égegyadta világon semmit sem cáfoltál meg!

Turul szándékosan vagy véletlenül nem azt írta, hogy az Este és az MTV Híradója támogatja a reformokat. Ez esetben az lett volna a válaszom, hogy én nem így látom, vagy hogy ez nem igaz.

(A te párbeszédedre meg azt felelném, hogy a riporternek az a dolga, hogy az ellenkező álláspontot képviselje, mint a riportalanya.)

Legutóbbi vitánknál hülyének, butának és mit tudom még minek neveztél. Most álítólag nem szoktam gondolkodni és az agykapacitásommal van bajod. Mindezt anélkül, hogy bocsánatot kérnél, vagy hogy én sértegettelek volna.
Nem tudom, hogy abban mi a jó, ha csatlakozol az intoleranciát mutató, mocskolódó Ufi blogos olvasók többségéhez...
És azt sem tudom, ezt mivel érdemeltem ki. Hiszen még a blogomon sem láttalak soha.

Bakura az okostojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.29. 19:53:35

"Most nem említve azt, hogy magadról állandóan 3. személyben beszélsz, mint a nagy Levin, de ő legalább tudott főzni!"
Mégiscsak megemlítetted!

Igen, ritkán elő szokott fordulni. Nade, hogy állandóan?! Kérlek, ezt ne...
Itt sem fordult elő, vagy csak én vagyok figyelmetlen.

pl. Anime rajongó vagyok. Bakura pedig egy anime szereplő. Magamról ez utóbbit a legnagyobb jóindulattal sem mondhatom el! :DD

És fel szoktam venni néha egy "szerény" karaktert is. (pl- Bakura professzor)
Vagy: Lássuk be, Bakurán kívül itt mindenki síkhülye a politikához!

Sajnos a Blogteren ezt túl komolyan vették. Felvették a nevem, és a blogomba is beleírtak. (Nem mint hozzászólók...)
Elég szomorú, hogy az ufisok sem külömbek és itt kell magyarázkodnom. :(

Sőt lehet néha véletlenül is használom az E/3-t magamra. Majd igyekszem elkerülni.

dr.minorka 2007.08.29. 21:16:54

Bakura!
Szerint Turul nem arra utalt, hogy nem beszélnek a reformról, hogy nincsen viszonyuk hozzá, hanem arra a koalíciós körökben (és az értelmiségi holdudvarban) szokásos álláspontra, hogy az természetes, hogy reformokra van szükség, természetes az, hogy reformok azok egyenlőek azzal, amit ők szeretnének. Egyáltalán a társadalom valós problémáival való szembenézés helyett egyfajta diffúz, közelebbről meg nem határozott reformokról való beszéd folyik.
süti beállítások módosítása