Cigánygyerekek potyognak
2007. augusztus 10. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Cigánygyerekek potyognak

Biztos burokban neveltek, és jó környéken nőhettem fel, mert ma hajnalban eléggé rácsodálkoztam egy Blaha Lujza téri performance-ra, amit hat cigánykölök mutatott be az éjszakai átutazók szórakoztatására. Na jó, nem volt annyira szórakoztató: konkrétan öt 14 éves forma kissrác meglincselt egy hatodikat.

A pofozkodás a buszmegállóban kezdődött, majd hasbarúgásokkal, fojtogatással folytatódott a meccs. A kölykök a megállóban álldogálók körül keringtek ide-oda. Az áldozatot beráncigálták a megálló mögötti bozótba, és az egyik elkövető már hozta is a vaskorongon álló szalagtartó oszlopot, amit rádobott a földön fekvő kölyökre, akit addig a többiek rugdostak.

Az agyonverésnek valószínűleg az vethetett véget, hogy a parkolóban posztoló két fiatal rendőr rájuk rontott, és valószínűleg szakszerűen, gumibotot a tarkónak támasztva felsorakoztatta őket a járdán. Én eddig láttam az akciót. (A Szigetről tartottam hazafelé az éjszakai hatossal, a buszvezetőt pedig ugyanúgy lekötötte a látvány, mint az utasokat, így nem ment tovább a busz néhány percig).

A megállóban várakozók döbbenten figyelték az alig másfél percig tartó jelenetet, közbeavatkozni senki nem mert / nem akart. Egy huszonéves nő annyit mondott: "verjék csak agyon egymást a cigányok".

Lehet, hogy ez mindennapos eset, de szemet hunyni nem kellene fölötte. Mindenesetre már jobban el tudom képzelni a Heves megyei lincselések miliőjét.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr27136741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szmöre 2007.08.10. 11:43:38

Tessék leszállni Heves megyéről! Jó emberek lakják.

Gabe 2007.08.10. 11:58:01

Meg jó nők

Szt. Ahanov 2007.08.10. 12:19:20

In memoriam Józsika (ha még teccenek emlékezni): Nyilván rasszista indíték bújik meg az ügy hátterében: Kérem szabadon hagyni a hétvégére a Blaha Lujza teret Tamás Gáspár Miklós, Mécs Imre és Horváth Aladár számára! :)

Téglagyári Megálló 2007.08.10. 12:26:57

Olaszliszka BAZ megyében van, de dunántúli! :-)

Heves megyét csakugyan tessék békén hagyni.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.08.10. 12:30:19

Az a szomorú, hogy a jogvédők ezekről a dolgokról nem beszélnek. Miért? Mert ennek nincs politikai vetülete, csak amikor valamilyen oldali veszély miatt kell riogatni, akkor érdekes a sorsuk?

Dr. Minorka 2007.08.10. 12:33:29

Szt. Ahanov!
Nem elménckednék a helyedben, az akkor rendelkezésre álló információk alapján cselekedtek. Különösen, hogy TGM, amikor kiderült, hogy mi a valódi helyzet, nyilvánosan elnézést kért. majd mutassál egy hasonló gesztust. bármelyik oldalról

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.10. 12:34:15

www.origo.hu/teve/20070621bardos.html
Bárdos András: "Alapelvünk, hogy bizonyos hírek esetében pozitív diszkriminációt alkalmazunk. Nem fogjuk a cigányok ellen hergelni az embereket, ezért nem mondjuk el, ha valahol egy baleset helyszínén összegyűlt egy nagy létszámú közösség, akik aztán nem bántották azt, aki a balesetet okozta. Látni ilyet eleget más médiumokban. A melegekről szóló összeállításokat nem fűszoknyás transzvesztiták képeivel illusztráljuk, hogy a társadalomban élő képet ne befolyásoljuk rossz irányba."

ll 2007.08.10. 12:34:36

Az a szomorú, hogy Budapest közepén egy emberekkel teli helyen agyon lehet verni valakit.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.10. 12:37:32

ll 2007.08.10. 12:34:36:
"Az a szomorú, hogy Budapest közepén egy emberekkel teli helyen agyon lehet verni valakit."

Mint látod, nem lehetett.

Szt. Ahanov 2007.08.10. 12:38:15

Minorka:
1. Nem a rendelkezésre álló információk alapján cselekedtek, mert a rendőrség mindvégig hangsúlyozta, hogy NEM merült fel a nyomozás során rasszista szál.
2. TGM emiatt egy tv-műsorban kétszer egymás után hazugnak nevezte a rendőrséget.
3. Utána kétségtelenül bocsánatot kért és a belátta, hogy árnyékra vetődtek... Már megint... Mint mindig, amikor politikai fegyverként használják a rasszizmu/antiszemitizmus kártyát.

Szt. Ahanov 2007.08.10. 12:43:58

Különben meg nem esem hasra attól, hogy TGM egyszer egy fäszságáért bocsánatot kért. Ha mindegyik ostoba/hazug/aljas kijelentéséért a tv-ben kérne bocsánatot, abból egy olyan műsorfolyam lenne, hogy lenyomná a Barátok köztöt. :)

tomo 2007.08.10. 12:46:18

Tessék ellátogatni Marótpusztára. Ha ki mersz szálni az autóból bátor vagy. Vagy hülye...

Dr. Minorka 2007.08.10. 12:46:20

1. Ja a rendőrség azt mondta. Értem. Nem véletlenül nem ugyanez a rendőrség volt az, amelyik tavaly október 23-a után mondott egy-s-mást? Gondolom azt is egyből szentírásnak vetted! Azt persze elfelejted, hogy a tettes etnikai hovatartozását elfelejtette közölni is valaki. Miután kiderült, azután kért elnézést TGM.
2. Azért lehet politikai fegyverként használni a rasszizmust, mert létező jelenségről van szó.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.10. 12:49:23

tomo 2007.08.10. 12:46:18:
"Tessék ellátogatni Marótpusztára. Ha ki mersz szálni az autóból bátor vagy. Vagy hülye..."

Vannak, akik biciklivel megcsinálják.
turistautak.hu/tracks.php?id=2806

Szt. Ahanov 2007.08.10. 13:04:09

Minorka, amit 1-es pont alatt írsz abban semmilyen logika nincsen. Nyilván nyomozás közben nem közölték a tettes etnikai hovatartozását, mert a nyomozás KÖZBEN még nem volt meg a tettes. Csak azt mondták, hogy nem merült föl rasszista indítékra utaló nyom. Erre mondta TGM, mint akinek zsebében van a bölcsek köve, hogy hazudnak. Ja, utána elnézést kért, ezt te már elmondtad kétszer, én is most írom le másodszor, szupi.
Persze, hogy létezik rasszizmus, csak koránt sem akkora méretekben és nem azon társadalmi/politikai csoportokban, amint azt TGM és a hozzá hasonlók fejében él.
Még egy apróság: Horváth Aladár azt mondta, miután meglett a tettes, hogy nyilván a társadalom részéről érkező "mélymagyar" elvárásoknak akart megfelelni, amikor szúrt. Ő viszont ezért még nem kért bocsánatot tudtommal.
Ja, igen és abban is igazad van, hogy lehet politikai fegyverként használni a rasszizmus kártyát, csak aki így tesz, méghozzá alaptalanul, az onnantól egy "moral insanity". Egyébként az USA-ban ezt büntetik...

ll 2007.08.10. 13:12:01

Igazad van Doomhammer, latom. Elnezest.

Pallos Levente 2007.08.10. 13:19:20

Értem. Tehát ha cigány az áldozat, akkor közzé kell tenni, mert rasszizmus van.
Ha cigány a tettes, akkor titkolni kell, mert rasszizmus van.
Mi van?

Dr. Minorka 2007.08.10. 13:35:16

1. Nem volt meg a tettes? Gyanusított sem volt?
2. Én Horváth Aladárról nem írtam, ergo itt tárgytalan.
3. Te alapvetően tévedésben vagy az USA-t illetőleg, ha van ország, ahol politikai fegyverként szokták használni, az történetesen az USA.
4. "Ja, igen és abban is igazad van, hogy lehet politikai fegyverként használni a rasszizmus kártyát, csak aki így tesz, méghozzá alaptalanul, az onnantól egy "moral insanity". Egyetértek, azzal a kiegészítéssel, hogy a létező rasszimus alapján politikai fegyverként használt rasszista vád politikai fegyverként való használata a létező rasszizmus elmismásolására is moral insanity. (Nem rólad van szó.).

Dr. Minorka 2007.08.10. 13:41:00

Kieg:
Nem tudom, hogy TGM fejében mi "él". Nekem aggasztóan magas a rasszizmus szintje Magyarországon.

Téglagyári Megálló 2007.08.10. 13:45:40

Dr. Minorka,

van még egy pár dolog, aminek szerintem aggasztóan magas a szintje, ld. pl. a postás topikot. Mégsem csinálnak belőle politikai ügyet. Én, tudod, ezt nem értem.

dowNLoad 2007.08.10. 13:52:02

Haha a vicces híradósok: a csiga-tv/retek-klub híradó akkora fos,hogy az már inkább híradó paródia. (a nők legalább topless olvasnák be a hülyeséget akkor nézném) Erről a hírről sem lesz tudósítás, mert a kis-szines "hírektől" nem jut rá idő:
A csiga-tv weboldaláról:
- Mi szükség van a kis színesekre a híradókban?
- Kis színes minden híradóban van, csak a magyar híradókban KICSIT több. De szerintem szükség nincs rájuk, minálunk nem is nagyon látni ilyeneket, maximum egyet-egyet az adás végén, azt is inkább hétvégén. Azt feltételezzük a nézőinkről, hogy IGAZI hírekre kíváncsiak, nálunk a legritkább esetben vannak pandamacik és fókamentők.(kiemelés tőlem)
Hahaha a retekklub meg a F1-et adja le úgy mintha igazi hír lenne, mint pl. ezek:
www.informationclearinghouse.info/article18036.htm
environment.independent.co.uk/climate_change/article2790960.ece
EGYIKRŐL SEM LÁTTAM MAGYARUL EGY KURVA SZÓT SEM B@SSZAMEG!!

Dr. Minorka 2007.08.10. 13:54:17

Vannak tippjeim. Talán azért mert a Posta trehány/tolvaj működése miatt még sohasem irtották ki emberek százezreit. (Nem azt mondtam, hogy bármi hasonló veszély fenyeget. A "különös" érzékenyésg okáról beszéltem.)

Szt. Ahanov 2007.08.10. 14:01:24

Szerintem a Józsika-ügyben nem volt mit elmismásolni. A rasszizmus szintje Magyarországon szerintem azért tűnik számodra magasnak, mert a vezető "értelmiségiek" és lakájmédiájuk annak tünteti föl. És állandóan napirenden tartja a témát. Menj végig a körúton: török étkezde, kínai bolt, anyámkínja, hadd ne soroljam, menj be, kérdezd meg az alkalmazottakat érte-e őket bármiféle inzultus az etnikai hovatartozásuk miatt. Én ilyenekről nem hallok. Arról nem beszélve, hogy manapság egy kínai üzletember hamarabb kap állampolgárságot, mint egy délvidéki magyar. (Mellékszál: Ajánlott irodalom: Gion Nándor: Mit jelent a tök alsó? - Korunk egyik legjobb magyar elbeszéléskötete. Ja és az egész életművet ajánlom.)Ha itt tényleg tombolna a rasszizmus, akkor azért Kőbányán meg kéne verni naponta néhány embert. (Félreértés ne essék, nem kívánom ezt.) De ilyen nincs. A magyar szerintem az egyik legbefogadóbb nép Európában, már csak történelmi, földrajzi okokból is. SZóval semmiféle aggasztó rasszizmus nincsen, ami meg van, az nem aggasztó, hanem nevetséges, és ha kevesebb sajtónyilvánosságot kapna, tán még az se lenne.
A rendőrségre visszatérve: Ha valóban eltitkolták a gyanúsított etnikai hovatartozását, az megint csak sokat sejtet, olyasmit, amiről Pallos Levente ír... És persze TGM attól még ugyanolyan barom.

Szt. Ahanov 2007.08.10. 14:05:39

Doomhammer, klassz amit Bárdostól idézel. Lefordítva annyit tesz: "Szarunk a hiteles tájékoztatásra." Ezt egyébként eddig is tudtuk. :) Marha jó.

Dr. Minorka 2007.08.10. 14:24:39

Én nem a rasszizmus tombolásáról írtam, hanem a rasszizmus szintjéről. A tombolás az egy következő, esetleges lépcső. Nekem nem nevetségesnek tűnt, amikor nem engedték az ismert "dalnok" gidáit énekelni valamelyik korábbi "Magyar" Szigeten. Történetesen ennek az eseménynek a plakátját láttam én az első kerületi Fidesz-iroda ablakában...
Ui.: Ha lehetne nem barmozni TGM-et!

Szt. Ahanov 2007.08.10. 14:32:38

Minorka!
Na mármost azért a Magyar Sziget közönsége az ugye nem egy reprezentatív minta. Hányan voltak ott? Ebből hányan követelték, hogy a kislány ne énekeljen? Persze, ezek kőagyú emberek, amilyenek mindig mindenhol voltak és lesznek, egy elenyésző törpe minoritás, ahogy mondani szokás, akiknek szerintem jóval kevesebb jelentőséget kellene tulajdonítani. Mellesleg ennél nagyobb tragédia és rasszizmus sose legyen Mo.-on.
Ui.: Lehetne, ha nem volna az.

plastik 2007.08.10. 14:44:30

mit csodálkoztok? a cigányok azok ilyenek, höhöhö...

(az pedig különösen vicces hogy a cikk írója néma szemlélőként azon van felháborodva, hogy senki nem avatkozott közbe. megjegyezem én se tettem volna, ezért tartjuk a rendőröket elvileg.)

Playmobil Soldat 2007.08.10. 14:44:59

"Vannak, akik biciklivel megcsinálják.
turistautak.hu/tracks.php?id=2806"

A nap poénja. :D


Egyébként pedig sajnos mindennaposak ezek az események. Vannak kis vidéki falvak - nem csak a nagyvárosokban - ahol mindennaposak a tettlegességig fajuló viták mind családon belül, mind családok között. Főleg a cigányok körében.

bugris 2007.08.10. 14:55:33

Ergé, ergé, hát nem tanulsz? Hogyan használhattad a "lincselés" kifejezést. Nehogy aztán valaki bepereljen párszáz millára.
Felhívnám a figyelmedet, hogy ezen kívül hemzseg a postod a politikailag inkorrekt, és a Btk. által nem ismert kifejezésektől, mint például a rugdosás, pofozkodás, kölyök, performance, meccs, kölyök, járda, stb.

Dr. Minorka 2007.08.10. 14:55:53

Azt hiszem értelmezési nehézségek vannak. Én egyáltalán nem mondtam azt, hogy a néhány száz részeg szarházi jellemző Magyaroszágra. csak nem szeretek félni, különösen, ha folyamatosan tapasztalom a magyar jobboldal szende kapcsolatát ezzel a világgal (lásd MN beszámoló "Magyar" Szigetről, vagy a Fidelitas minapi kicsi tévedését). nem tudok úgy jobboldali barátaimmal beszélgetni, hogy előbb-utóbb ne fulladna zsidózásba a dolog. Ellenvetéseidet megelőzendő: a.) jó emberek, tehát senkit nem fognak fizikailag bántani; b.) statiszkailag nem reprezentatív a minta - mint nyilván az békési fidesz-gyűlés sem, ahol az úri közönség szolídan és folyamatosan zsidózott. Nem nem vertek meg senkit, a képviselő kifejezetten rosszul érezte magát (nem úgy, mint Zsoltink!), csak nem szólt, kell az a szavazat.
Ui.: Szóval TGM egy barom?:) Válaszold, meg az azután következő nyilvánvaló kérdést!:)

Szt. Ahanov 2007.08.10. 15:29:10

Hát mondjuk zsidózni szerintem legjobban egy MSZP-majálison tudnak az emberek, de persze jobboldalon is vannak ilyenek. Jobban válogasd meg a barátaidat!:) Az MN-ben sok butaságot írnak persze, de szerintem, az, hogy a magyar szigeten kapható pólók turisták közötti elképesztő kelendőségéről vizionálnak, az még nem jelenti azt, hogy igent mondanának a rasszizmusra. :) Azt nem tudom a Fidelitas honlapján milyen kép volt fönn, de közleményben kértek bocsánatot. Különben nem tisztem őket megvédeni. A békési fidesz-gyűlésen sem voltam ott... :) Ki az a Zsolti?
Ui.: TGM pl. részt vesz a rasszizmusos/kirekesztéses hisztériakeltésben. Ami nem jó. Neki (is) köszönhető, hogy a veszély nagyobbnak látszik, mint amekkora. Egyébként igazad van relatíve nem is olyan nagy barom, sokkal nagyobbak is vannak nála. Meg ő legalább kitart annál, hogy liberális és tényleg az. Kérte is, hogy oszlassa föl magát az szdsz. Ebben igaza volt! :)

kicsiÉn 2007.08.10. 15:35:03

Heves megyében 11.5 hektár szántóföld eladó!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.10. 15:40:28

www.mno.hu/index.mno?cikk=423557&rvt=2
"Gyurcsány: A roma holokauszt a muzsikálás megtiltásával kezdődött
...
Ezért amikor valaki ma, Magyarországon cigánybűnözésről beszél, szóval és gondolattal a cigányok, vagy más honfitársaink kirekesztésére törekszik, ugyanabba a folyóba készül belelépni, amelybe ez a nemzet egy emberöltővel ezelőtt már belelépett. És amelyből csak gyásza és szégyene származott ennek a közösségnek"

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.08.10. 15:43:43

Nem bírom követni Ferencünk vágtázó gondolatainak logikáját...

bugris 2007.08.10. 15:44:49

"Meg ő legalább kitart annál, hogy liberális és tényleg az."

TGM és a világnézet melletti kitartás :DDD
Nem liberális, most éppen a fundamentalista baloldali, mondhatni kommunista korszakát éli.

Szt. Ahanov 2007.08.10. 15:47:49

Ezek szerint cigányok egyáltalán nem követnek el bűncselekményt? Tyű. Ez jó.
Aztán, milyen folyóba lépett bele a nemzet 1977 táján? (Merthogy egy emberöltő alatt nagyjából 30 évet szokás érteni, miniszterelnökúrdrága, aranyos, okos, eszem a pici szívét, menjen inkább bérmálkozni...:)

gloire 2007.08.10. 15:59:22


Az egészben persze az a legszomorúbb, hogy ma
lényegileg mások a többségi társadalomnak is, és
a cigányságnak is a problémái, és ezzel a hamisító,
dumafranci, geci hozzáállásukkal csak tesznek még
egy lapáttal a tűzre, mélyítenek az árkokon!

"Kétszer nem léphetsz ugyanabba a folyóba."

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.10. 16:04:13

Ferenc bátran komponált össze különböző gondolatfolyamokat. Ezek szétbonthatók.

Először is nem tiltották be Magyarországon a cigányok muzsikálását - ez furcsa is lett volna olyan országban, ahol nyilas politikusok kardoskodtak a cigányok árja eredete mellett.
www.mno.hu/index.mno?cikk=423715&rvt=2

De ez nem is számít, mert ez egy politikai üzenet. Tartalma az alábbi hír alapján fejthető meg.

Bangó Margit: A cigányzenét meg kell menteni
www.mno.hu/index.mno?cikk=422133&rvt=119
Itt a kulcs:
"Kitért arra: miután a Petőfi Rádióban „megszűnt" a cigányzene, a műfaj csupán egyetlen adón, a szűk hallgatói réteghez szóló Rádió C-n hallható."

A Jó ebédhez szól a nóta körüli lobbitevékenységet kombinálta Ferenc ugyanazzal az üzenettel, amit fentebb Bárdos András megfogalmazott.

A cigánybűnözés, mint téma, tabu. Maga a fogalom tabu, aki kiejti a száján, a holokauszthoz nyit utat.

Sikerült tehát a témát akármilyen szinten tárgyalhatatlanná tenni, közben a társadalom a problémát naponta érzi és formátlan cigányellenességben csapódik le.

Holott meg lehetne ezt fogalmazni korrekten is, mint már korábban beszéltem róla és meg is kell fogalmazni. Ugyanis a cigány társadalom egy rétegében szétesett a cigány nagycsalád intézménye, ami a cigány közösségek fő összetartó ereje volt. Az így kialakuló gettókban olyan elképesztő jelenségek vannak, mint magukra hagyott, 16 éves anyák, akiknek fogalmuk sincs, mit kellene kezdeniük a gyerekükkel. A tradicionális keretek már nem működnek (ott nem lehetett volna olyan, hogy a férfi lelép a gyerekétől), újak pedig nem alakultak ki. Az ilyen helyzetekben virágzik a bűnözés.

Az MSZP-SZDSZ kormány 5 év alatt semmit se tett a helyzet kezelésére és Ferenc azt üzeni, hogy ha valaki beszélni mer róla, az fasiszta. Itt tartunk.

Szt. Ahanov 2007.08.10. 16:12:56

Egyébként ez a tabugyártás lehet, hogy egyfajta önkorlátozás. Ha ugyanis ki lehetne beszélni a cigányság meg a zsidóság vélt vagy valós problémáit, akkor könnyen kibukhatna, hogy a legízesebben balról tudnak cigányozni meg zsidózni. Pl. Orbán lecigányozása is nehezen lenne összefüggésbe hozható a jobboldallal. Vagy arról is beszélhetnénk, hogy Pethő Iván - jaj de pikáns ez - 2004. dec. 5. előtt azt bírta mondani az inforádióban, hogy itt egyesek nem számolnak azzal, hogy többszázezer cigány fog betelepülni az országba. Upsz! Én kérek elnézést...

Szt. Ahanov 2007.08.10. 16:27:53

Elveszett egy kommentem. Na mindegy, megpróbálom reprodukálni. Szóval, ki tudja, nem azért van-é ez a nagy tabuképzés, azért nem lehet nyíltan beszélni a cigányság és a zsidóság vélt vagy valós problémáiról, mert akkor kibukna, hogy nem is annyira a jobboldalon dívik a cigányozás/zsidózás, mint inkább máshol. Mondjuk Orbán lecigányozását sem lenne ugye könnyű összefüggésbe hozni a jobboldallal. Vagy beszélhetnénk arról a pikáns esetről, amikor Pethő Iván 2004. dec. 5. előtt az inforádióban odanyilatkozott, hogy itten egyesek nem számolnak azzal a következménnyel, hogy többszázezer cigány fog betelepülni. Upsz! Én kérek elnézést...

Szt. Ahanov 2007.08.10. 16:30:21

Na, most hogy mégegyszer beírtam, megkerült. Volt egy ilyen rossz érzésem... Pedig csomót vártam. Tényleg elnézést kérek! :)

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.08.10. 16:40:38

Ez szörnyű! Remélem jól van szegény. És igenis felháborító, hogy ilyesmi megtörténhet a fővárosban és senki sem lép közbe.

Mellesleg kiváncsi lennék, akkor is ennyire népszerű lenne ez a post, ha nem a romák vernek romát, illetve, ha a szerző ezt nem érzi kötelességének megemlíteni?
Feltehetően a vélemények is mások lennének néhány esetben.

MÁS
De amit kérdezni akartam. Az UFI blog nem ír semmit a Heti Válasz listázásáról? A rengeteg szerző közzül senki?!
Csak jelzem, a témaválasztás legalább annyira árulkodó, mint, hogy a felvetett témáról mit írunk...
Pedig örömmel megtudnám itt, hogy ez is a kormány műve. Figyelemelterelés, mint a Magyar Gárda. :))

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.10. 16:44:18

Szt. Ahanov, ez nem jobb-bal téma. Ugyanazok az emberek vannak ott, ugyanazokkal a hisztériákkal.

Azt hiszem, a cigányozásban és a zsidózásban a jobboldal szélsőségesebb részét nem lehet megverni.

A baloldali cigányozó és zsidózó suttogó propaganda terjesztői azt magyarázzák be maguknak, hogy ezek az üzenetek a jobboldal ellen fordítják a saját fegyverüket. Ha Orbán fasiszta, akkor nyugodtan le lehet cigányozni, mert ezzel a követőit eltántorítjuk tőle.

Az igazi baloldaliakra az ilyesmi nem hat, de nem ám ...

k|M · http://ufi.blog.hu 2007.08.10. 16:56:10

Bakura,

egy csomó dolog van, amiről (még) nem írtunk. Mentségünre szóljon, hogy a) dögmeleg van, b) meló van, c) nyaralás van, d) csajok itt-ott amott, nem lehet őket győzni, e) sziget van, f) stb.

ergé 2007.08.10. 16:59:08

plastik, 1. nem háborodtam fel a be nem avatkozáson, csupán leírtam a helyzetet. a gyerekek hirtelen kitörő agressziója sokkal inkább elgondolkodtató

2. a busz zárt ajtókkal állt, és mindez másfél perc alatt történt, így nem is tudtam volna közbeavatkozni. a rendőrök most időben jöttek, és tettenérték a kis önbíráskodókat.

Szt. Ahanov 2007.08.10. 17:09:31

Dommhammer:
Igazad van, nem jobb-bal téma, hanem hülye-nem hülye téma, hülyéből meg mindenhol akad szép számmal, de hogy balosok azért cigányozzák le Orbánt, hogy a jobbosok ne szavazzanak rá... :) Ez, hogyis mondjam csak, butaság. Ha meg nem sértelek. Balosok között is van sok hülye, hidd el, és aki hülye, az nem gondolkozik ilyen szofisztikáltan. Az egyszerűen csak cigányozik.

Bakura:
Te közbeléptél volna? Mondjuk lefogsz az ötből két gyereket, a harmadik meg előkap egy pillangókést és tökön szúr. Független attól, hogy cigány vagy nem cigány, de ha már képes betonkoronggal verni a másikat, akkor ez is simán kitelhet tőle.

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.08.10. 17:20:39

k|M: Köszönöm a blogomon adott hozzászólást.

Persze, akkor és arról ír a blogger, amiről csak akar. Ez a szép benne. :)
De ha már annyira gyakori lett az utóbbi időben (sajnos), hogy a polbloggerek és az olvasók egymást vádolják elvakultsággal, akkor gondoltam azt is megjegyzem, hogy ehhez az is hozzátartozik, a médiumok, blogok, Híradók miről számolnak be, és miről nem.

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.08.10. 17:25:57

Szt. Ahanov: Sajnos túl szép, hogy le tudnék fogni két 14 év körüli gyereket. Én felvállalom, hogy nem vagyok fizikálisan valami erős. :(

Bevallom, fogalmam sincs mit tettem volna. De erre nem is vagyok büszke.

Szt. Ahanov 2007.08.10. 17:31:05

Bakura, így oké, tökéletesen egyetértünk. Én sem tudom, mit tettem volna, de az tuti egyedül, segítség nélkül nem állok be sztrítfájternek öt megvadult kamasszal szemben.

Szt. Ahanov 2007.08.10. 17:55:26

Minorka elmenekült, pedig elnézést akartam tőle kérni. TGM-re tényleg nem illik azt mondani, hogy barom, mert ő sem teszi ezt mással, sőt, ahogy most utánaolvasgattam általában igyekszik nagyon korrektnek lenni (a szó eredeti értelmében) és ráadásul intellektuálisan meglehetősen fölkészült.
Elnézést Minorka, elnézést TGM. :)
De azért ne tessék annyira aggódni a rasszizmus miatt! :)

banza 2007.08.10. 18:08:25

Nem Olaszliszka miatt lett megemlítve Heves, hanem a hevesi cigánybál miatt. legalábbis szvsz.

www.szentkoronaradio.hu/node/8001

(a link nem szándékos a google ezt dobta elsőnek)

Dr. Minorka 2007.08.10. 21:44:46

"Minorka elmenekült, pedig elnézést akartam tőle kérni." Nem szoktam. De azért a napi úszás fontos dolog. Ami TGM-t illeti egy-egy aktuális kijelentésére azért megkockáztatnám a marhaság, vagy embertelen butaság terminust (bár őt személy szerint tisztelem). Így amikor utoljára azt olvastam, hogy ő azért nem megy majd szavazni a népszavazásnál, mert a szélsőjobbot nem hajlandó erősíteni.

Szt. Ahanov 2007.08.11. 11:40:35

Minorka, örülök, hogy visszatértél, remélem jól esett az úszás. Igen, TGM mond meg tesz butaságokat, amit meg a népszavazással kapcsolatban mondott az égbekiáltó, de összességében mégsem barom, szóval mégegyszer bocs. :)

dowNLoad 2007.08.11. 12:14:56

Aki még nem hallott róla, romaperformance, (ez halállal+köztársasági elnöki kegyelemmel végződött)
A Gáspár klán kevésbé ismert története: (bőkezű, igazságos, mint Mátyás király az alattvallóival)
szopatnak.blog.hu/2007/08/10/p136856#more136856

gloire · http://www.saulwilliams.hu 2007.08.11. 15:00:20


Mondjuk az is bájos volt, tavaly, a Szabadságtéri
nagy ámerika ellenes tüntin, az antiglob és széljobb
fiatalok közös dzsemboriján, hogy a "hivatásos"
politikusi réteget melyik két ember képviselte:
Kerényi és TGM! (Szervusz kérlek : ))

Szt. Ahanov 2007.08.11. 15:59:50

Rávetettem magam TGM-re. Kicsit azért zűrös a pali. :)
nol.hu/cikk/412681/
Ízelítő:
"Itt futólag meg kell jegyeznem, hogy a Thürmer-féle ún. "Magyar Kommunista Munkáspárt" és "Baloldali Front" [!] ma már szélsőjobboldali szervezet."
Jelentkezési lap
2007. július 17.
Az alábbi űrlap kitöltésével jelentkezhet a Magyar Gárdába. Az űrlap minden rubrikáját kérjük kitölteni, különben nem tudja elküldeni részünkre! Sikeres elküldés esetén eltűnik az űrlap és egy nyugtázó üzenet jelenik meg.

Név: *

Thürmer Gyula
:)

Szt. Ahanov 2007.08.11. 16:11:02

"a fő ellenfél a kiválóan szervezett és - ne legyünk álszentek - szellemi fölényben lévő nagypolgárság."
ó, jeee, osztályharc forevör! :)
Lehet, hogy elsietve vontam vissza értékelő szvaimat? :)
Azért ezt bővebben kifejthetné, hogy Thürmer hogyan szélsőjobboldali, és hogy kik azok a nagypolgárok... És igen, igen, a burzsoázia szó is sokszor elhangzik... TGM időutazik.

gloire 2007.08.11. 20:11:58


Az egész országot beültették az időgépbe!

Srí 2007.08.11. 21:59:16

Ha cigány, ha nem, ilyenkor közbeavatkozom valahogy, az biztos. Képtelen vagyok tétlenül nézni.Minimum hívnám a rendőröket, és nem mondanám meg, hogy cigányok verik egymást.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.11. 23:40:00

Fel kellett volna hívni Áládárt!
Hátha őneki is megplasztikázzák a tesvérek azt a szép arcát...

Szt. Ahanov 2007.08.12. 11:49:31

Oké sri, hívni a rendőröket az alap, itten kérem fizikai közbeavatkozásról volt szó. :) Amit továbbra sem vállalnék. :(

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.12. 19:40:18

Nem szegény ártatlan Józsikát passzírozták?
Ilyen esetben én úgy avatkoznék közbe,ha a megfelelő eszköz, tehát egy legalább 5-8 bar nyomású vízzel ellátott tűzoltó-fecskendőm lenne, jófajta sugárcsővel. Verekedő kutyák közé sem megy normális ember, arról meg ne is beszéljünk, hogy a kutyák harapás révén veszettséget terjeszthetnek ugyan, de extrém ritkán, míg a vadcigányok a hepatitis összes (vér, nyál útján rendkívül fertőző) típusával fertőzöttnek tekintendők, és úgy hallottam, egyre gyakoribb közöttük a HIV-pozitív is.

Andreasue 2007.08.14. 14:16:09

A huszonéves nőnek igaza volt.

Srí 2007.08.14. 15:04:04

Fizikailag is be kell avatkozni. Egyszerűen muszáj. Hogy milyen módon, azt csak a helyszínen, az adott szituációban lehet eldönteni. De senki sem gondolhatja komolyan, hogy csak állunk és bámulunk, amint egy kölyköt agyonvernek. Még egy kutyát sem hagynék, nemhogy egy embert. Egy valakinek kell csak észnél lenni és megindulni, lesznek majd, akik csatlakoznak.

Ha egy sötét utcában történne, ahol nincsenek járókelők, mondjuk éjjel, az már húzósabb. Akkor , ha valaki észreveszi valahonnan a történéseket, tényleg csak a rendőröket tudja hívni, mást nem nagyon tehet. De a Blahán???

Ha valaki elég határozottan lép fel a lincselő suhancok ellen, kiderülhet, hogy beszari kis alakok, csak a gyengébbet képesek bántani és lehetőleg öten mennek egyre. A lelkierő és a megfelelően magabiztos fellépés néha csodákat művel:)

Szt. Ahanov 2007.08.15. 10:32:24

"Ha valaki elég határozottan lép fel a lincselő suhancok ellen, kiderülhet, hogy beszari kis alakok"
Jó esetben. Rossz esetben kiderülhet, hogy pillangó van a zsebükben és használni is tudják...
Egyébként van logika abban, amit írsz, de nem vagyok benne biztos, hogy azért mert egyvalaki megindul többen is csatlakoznának hozzá. Lehet, hogy örömmel konstatálnák, hogy fokozódik a balhé, és nagyobb izgalommal moziznak tovább, esetleg a kamerás mobilt is előveszik...
DE egyébként igazad van, a te hozzáállásod a helyes, nem az enyém. :) Egy ilyen esetben egy valakiről biztos kiderülne, hogy beszari: rólam. :(
süti beállítások módosítása