Demszky Gábor, magyarliberális ikon
2007. július 12. írta: TuRuL_2k2

Demszky Gábor, magyarliberális ikon

Demszky Gábor most éppen nincs megelégedve a rendőrséggel, mert nem tudta megvédeni a melegfelvonulás résztvevőit a szélsőjobboldali attaktól. Ez így teljesen rendben is van: elfogadhatatlan, hogy bárkit bántalmazzanak vallási, szexuális, vagy éppen politikai beállítottsága miatt.

Érdemes viszont megemlékeznünk hősünk őszi magyarliberális megnyilvánulásairól. Így gondolkodik Demszky Gábor a szabadságjogokról, amikor nem az SZDSZ-nek kedves embereket bántalmaznak - speciel épp az akkoriban az SZDSZ által körberajongott rendőrség:

"Az október 23-ai rendőri fellépés céljait tekintve igazolt és törvényes volt - jelentette ki Demszky Gábor, Budapest főpolgármestere az InfoRádió Aréna című műsorában. Demszky Gábor hangsúlyozta: "ha a rendőrség a legkeményebb eszközökkel lép fel, hogy a főútvonal járható legyen, akkor ezt az eljárást támogatom".

Mivel a rendőrök "bennünket védenek, ezért ebben az ügyben erkölcsileg, politikailag, mindenhogyan az oldalukon állok" - fűzte hozzá. A műsorvezetőnek arra a felvetésére, mely szerint a rendőrség olyan eszközöket is alkalmazott október 23-án, amelyek az állománynál nincsenek rendszeresítve, azt mondta, hogy írásbeli jelentést még nem kapott a rendőri intézkedésekről. Ugyanakkor hozzátette: ha az elkészül, elemezni, értékelni fogja."

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr25116526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bugris 2007.07.12. 10:45:20

Nincs ebben semmi meglepő, a liberális főpolgármester ismét kemény rendőri fellépést vár.

De egy másik polgármesterről is emlékezzünk meg, (ilyen ország pedig...).
index.hu/politika/bulvar/szitastr07/
"próbálta is eltitkolni, de tudta, hogy előbb-utóbb kiderül"
:DDD

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.07.12. 10:48:49

Mivel a rendőrök "bennünket védenek, ezért ebben az ügyben erkölcsileg, politikailag, mindenhogyan az oldalukon állok"

ezek szerint Demszky Gabor nem ratyi. mert ot vedi a rendorseg, de a melegeket nem.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.12. 10:51:52

Ugyanez kicsiben egy másik liberálisnál, TótaW-nél.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/07/puska-rosszabbik-vge.html
A terroristákkal le kell számolni mindaddig, amíg a
haver nem kerül bajba. Mert akkor már jogok vannak meg félelem a diktatúrától.

Még ezt is ajánlanám:
index.hu/politika/belfold/kon0709/
"[Kondorosi Ferenc, államtitkár] Felhívta figyelmet ugyanakkor arra, hogy ma a világban mindenütt az erős állam igénye kerül előtérbe, és ennek az erős államnak elsősorban a biztonságot kell szavatolnia. "

jbb 2007.07.12. 10:55:41

Teljesen egyetértek. Ez a kettős mérce lényege. Ma reggel fodor g és demszky is a napkeltében vért pisilt az erőlködéstől, hogy népszerűség hajhászásuk újabb bizonyítékával előrukkolhassanak. Felszólították(!) az összes magyar pártot, hogy határolódjanak el a verekedőktől, mert tűrhetetlen amit tettek, hiszen a pártok hallgatása adja az alapot tetteiknek. Pont. Na szépen vagyunk. Erre azért próbált utalni Bethlen is mondván, hogy köztörvényes bűncselekményektől felesleges elhatárolódni ugye. Azt nem gondolhatják a rabmadarak komolyan, hogy az ellenzék támogatja a verekedést.
Ezzel nem is lenne baj, persze határolódjon el mindenki a kisebbség fizikai megfélemlítésétől, de könyörgöm mást nem láttak a "liberális" szemek a melegparádén?
Nem látták a papi reverendába öltözött liberálist, aki rózsaszínű Bibilia imitációval dörzsölte nem szervét egy kamionon nagy-nagy másságában? Az nem volt kicsit zavaró? Úgy tudom a magyar társadalom 80%-a kereszténynek tartja magát, a többség védelmével mi lesz könyörgöm? Ilyen nyílt és egyes pártok által támogatott provokáció után mire az a nagy felháborodás?
Szóval én természetesen elfogadnék minden elhatárolódást a verekedőktől, MIUTÁN minden párt elhatárolódna a melegek keresztény érzületet gyalázó onanizálásától.
Itt van az a pillanat, amikor igazat kell adnom egy szélsőséges portál véleményének, miszerint kíváncsiak lennének, ha egyesek tórával dörzsolnék a farkukat rabbi jelmezben a kamerák nyilvánossága előtt, oroszjóska, drágabolgárúr és nagyonbánó a felháborodottak ellen emelne-e szót.

volkov 2007.07.12. 11:04:26

nem latom az ellentmondast: mindket esetben az allitasa, hogy az agresszivan, jogellenesen fellepokkel szemben kell a rendorsegnek vedelmet nyujtani.

az mas kerdes, hogy
1) teveszekhazert ekezte-e a rendoroket
2) okt 23-an feltunt-e neki, hogy azok akikkel szemben ugy jart el a rendorseg ahogy, nem voltak mind agressziven es jogellenesen fellepok.

akkor lenne igazi ellentmondas, ha lett volna nehany agressziv meleg, es emiatt elropul egy par gumilovedek ugy bele az egesz felvonulasba es ezen haborodik fel

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.07.12. 11:05:59

80% max. a népszavazáson mondja magát kereszténynek, de ennél kevesebben gyakorolnak bármiféle vallást.
Vallási jelképek gyalázása egy toleranciát, elfogadást követelő kisebbségtől szerintem is legalábbis visszás...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.12. 11:13:13

jbb 2007.07.12. 10:55:41:
"Felszólították(!) az összes magyar pártot, hogy határolódjanak el a verekedőktől, mert tűrhetetlen amit tettek, hiszen a pártok hallgatása adja az alapot tetteiknek."

Uj Péter, Népszabadság:
www.nol.hu/cikk/453403/
"Az is világos, hogy ha éjszaka az utcán polgárokat vernek, azért elsősorban a regnáló hatalom, a kormány a felelős. De azért ne feledkezzünk meg a szellemi munícióról sem. Az épp a túloldalról jön. Vajon eltűnődtek-e azon a Fidesz most nyilatkozatban aggodó EP-képviselői, hogy az utcai verésekhez vezető hangulatot miképpen készítették elő a párt legszűkebb baráti köréhez tartozó hivatásos hangoskodók, heccisták?"

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.12. 11:13:51

Amúgy mikor kirobbant a Zsanett-ügy, a Demszky nem adta oda a szokásos évi támogatást a rendőröknek, aminek pont akkor lett volna a látványos átadója. Persze később már a tisztogatás után kiderült, hogy azért év végén valószínűleg megkapják majd.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.12. 11:19:08

TuRuL_2k2 · ufi.blog.hu 2007.07.12. 11:05:59:
"80% max. a népszavazáson mondja magát kereszténynek, de ennél kevesebben gyakorolnak bármiféle vallást."

Tomka Ferenc: Egyház- és lelkipásztorkodás a mai világban.
www.vigilia.hu/1999/3/9903tom.html
"A kommunizmus előtti időkben a magyar nép mintegy 50-60%-a volt rendszeresen templomba járó - hasonlóan a környező országok népeihez. Ez az arány napjainkra visszaesett: a heti templomba járók aránya 12%-ra, a havonta legalább egyszer járók aránya (beleszámítva a hetente járókat is) 19%-ra. [2] - Az újabb felmérések szerint vallásosnak vallja magát "az egyház felfogása szerint" a kérdezettek 13,3%-a, vallásosnak "nem egyházi értelemben" 55%-a."

Gabe 2007.07.12. 11:23:11

Akkor járt volna el a rendőrség helyesen az őszi események és DG akkori reakciója fényében, ha jól megveri és összelövöldözi a mocskos szélsőségeseket, majd végigkergeti őket a városon, közben a melegfelvonulás résztvevőit is jól helybenhagyják (mocskos fideszes köcsögök felkiáltások kiséretében), és utána még néhány tévést meg bámészkodót is elagyabugyálnak (te, ez a fürdőgatyás is buzi, nem?)...

Sztahanov 2007.07.12. 11:25:24

Ez az SZDSZ-es elhatárolódási szenvedély... Kóros. Csak úgy elképzelem Demszkyt, amikor leken egyet az asszonynak, majd dühödten, fröcsőgő nyállal szólítja fel a bal tenyerét, hogy határolódjon el a jobbtól. :(

jbb 2007.07.12. 11:27:29

Uj Péter egy majom. Más?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.12. 11:29:19

Sztahanov 2007.07.12. 11:25:24:
"Csak úgy elképzelem Demszkyt, amikor leken egyet az asszonynak, majd dühödten, fröcsőgő nyállal szólítja fel a bal tenyerét, hogy határolódjon el a jobbtól. :("

És másnap Uj Péter megírja a Népszabadságba:
"Az is világos, hogy ha Demszky megveri az asszonyt, azért elsősorban Demszky a felelős. De azért ne feledkezzünk meg a szellemi munícióról sem. Az épp a túloldalról jön. Vajon eltűnődtek-e azon a Fidesz most nyilatkozatban aggodó EP-képviselői, hogy az asszonyveréshez vezető hangulatot miképpen készítették elő a párt legszűkebb baráti köréhez tartozó hivatásos hangoskodók, heccisták?"

Sztahanov 2007.07.12. 11:40:23

Sőt, szerintem ez úgy szokott lenni, hogy a Zorbán fölhívja a Demszkyt, "-Mi újság, Gáborkám? -Semmi különös, kösz, jól megvagyunk. - Te, Gábor, mondd, nem jutott még eszedbe, hogy jól helyben hagyd az asszonyt? - Te, Viktor, most, hogy mondod... Durrr" Hisz kinek jutna eszébe magától verekedni? Én már rájöttem, hogy minden mögött a Fidesz áll. Az ózonlyuk is azér' tágul, mer ezeknek a fideszesek freont lélegeznek ki. Megírhatná már ezt is az Uj Péter meg a Blikk, meg a Népsaga.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.07.12. 11:43:41

jbb: Uj Péter ezt eltúlozta/hülyeséget írt, de ettől még nem majom. Szvsz jó újságíró. Nagyon jó.

jbb 2007.07.12. 11:50:22

turul: Akkor egy kisebbséghez tartozok, akik a népszabadságosokat majomnak titulálják. Jogom van a véleményemhez, mint neki ahhoz, hogy a heccisták tehetnek a verekedésről. Kész.
Megyek is majomlemezben parádézni egyet asszem, remélem megvéd az szdsz.

Bill Dauterive 2007.07.12. 11:50:27

Demszky Gabor velemenye ebben a temaban szerencsere pont ugyanannyit szamit, mint barmelyikunke, az mar mas kerdes hogy ti hogy nem latjatok a kulonbseget egy barikadokat emelo csurhe es egy bekes felvonulas kozott es rakjatok egymas melle a kettot.

jbb 2007.07.12. 11:54:33

bill, te pedig a gizike és gőzeke között nem látod a különbséget. A "barikádokat emelő csürhe" történetesen a fidesz bejelentett nagygyűlésén résztvevőket jelenti, a "békés felvonulás" pedig a Bibliával farkat verő reverendás homokos ugye?

Sztahanov 2007.07.12. 11:57:53

My sweet Bill! Volt egy kopasz, frusztrált, szeretethiányos, és ostoba, exhibicionista csürhe, meg volt egy NEM kopasz, frusztrált, szeretethiányos és ostoba, exhibicionista csürhe. Volt különbség: a kopaszok nem dörgöltek Bibliát meg feszületet a micsodájukhoz.

volkov 2007.07.12. 12:03:44

kritikai eszreveteleiddel egyetertve, engedd meg, hogy teged a magat liberalisnak mondo partnak Demszky Gabornal
kevesbe emblematikus figurajanak tartsalak.
bar, ha a megjegyzeseddel az SZDSZ rendorseg-szabadsagjogok viszonylatbeli relevanciajanak leharcolodottsagara utalsz, meg igazad is lehet

volkov 2007.07.12. 12:04:43

prev to bill

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.12. 12:05:37

TuRuL_2k2 · ufi.blog.hu 2007.07.12. 11:43:41:
"jbb: Uj Péter ezt eltúlozta/hülyeséget írt, de ettől még nem majom. Szvsz jó újságíró. Nagyon jó."

Sajnos nem ugyanaz a véleményünk az újságíró szerepéről. Szerintem az újságíró informál. Egy téma hátteréről megszerzi az adatokat, akár nyilvános forrásból (háttérkutatás), akár saját szakállára (tényfeltárás) és abból egy világosan felépített, jól olvasható cikket ír. Ha saját véleménye van, azt hozzáteszi, világosan megjelölve, hogy mi a tény és mi az ő véleménye.

Ezzel értéket ad hozzá, mert nekem, az újságolvasónak a martinászkemence mellett erre nincs időm.

Magyarországon van egy olyan irányzat, miszerint az újságíró szájbarág. Megmondja, mit kell gondolnom. Rossz esetben mindezt "irodalmi elemekkel" dúsítva, ami igazán szánalmas, tekintve, hogy az újságírók általában nem képesek irodalmi szintű szöveget írni, nem is ez a dolguk. Eufemisztikusan ezt hívják véleménypublicisztikának. Ez engem nem érdekel, véleményem nekem is van és minden értelmes embernek (nem "értelmiséginek") továbbá.

Pont az UFi írt erről a Kóczián-interjúban.
www.ufi.hu/index.php?site=cikkr&c0id=1206
"UFi: A magyar sajtó viszont „vélemény-túlsúlyos”, nem?
K.P.: Igen, mert a véleményt előállítani, megvenni és publikálni jelentős nagyságrendekkel olcsóbb, mint a tényújságírást működtetni."

Úgy adódott, hogy Uj Pétertől eddig csak véleménypublicisztikát olvastam. Nem hat meg.

nénike · http://mandiner.hu 2007.07.12. 12:06:25

Tegnap volt szerencsém személyesen találkozni a Nagy Városvezetővel.

Arra a kérdésre, hogy mi lesz, ha a 4-es metrót csupán 200 milliárddal támogatja az EU, aminek költsége jelen állapot szerint 480 milliárd (az EU szubvenció egyébként az egész ország közlekeésfejlesztésére szánt összeg) képes volt azt válaszolni, hogy akkor 200 milliárd forinttal több marad az adófizetők zsebében.

Zseniális :-/

Sztahanov 2007.07.12. 12:07:41

Ja, én félreértettem vmit. A "barikádokat emelő csürhe" még okt. 23-ra vonatkozik? Akkor elhatárolódom magamtól. Én a melegek ellen tüntető idiótákra gondoltam. Okt. 23-án egy kicsit árnyaltabb volt a kép. Szerencsére pl. kedves, idős szüleim sem kopaszok. Anyának nem is állna jól...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.12. 12:13:29

nénike · www.ufi.blog.hu 2007.07.12. 12:06:25:

"Arra a kérdésre, hogy mi lesz, ha a 4-es metrót csupán 200 milliárddal támogatja az EU, aminek költsége jelen állapot szerint 480 milliárd (az EU szubvenció egyébként az egész ország közlekeésfejlesztésére szánt összeg) képes volt azt válaszolni, hogy akkor 200 milliárd forinttal több marad az adófizetők zsebében."

Ezzel kapcsolatban ajánlom ezt a kis részletet a Nagy Országvezetőtől:
blog.amoba.hu/blog-3.php?oid=T0158f396a4c5d40705a3eb95af07ca1
"A másik: ha a népszavazás sikerrel járna, annak éves költségvetési hatása minden évre vonatkozóan nagyjából 50 milliárd forint körüli többletkiadás lenne.
...
A harmadik lehetőség, hogy valahonnan elveszünk 50 milliárd forintot. Nem könnyű döntés. Minden évben 50 milliárd forint, az nagyon sok pénz! Nem egyszer kell előteremteni, hanem minden egyes évben. 50 milliárd forint egyenlő az ország egy heti nyugdíjkifizetésével vagy majdnem 2 havi családi pótlékkal.

50 milliárd forint messze meghaladja a sport ágazatának nyújtott központi állami támogatást. Ismétlem: 50 milliárd forint nagyon sok pénz. Csak összehasonlításképpen: egy kisebb, közepes falu éves költségvetése mondjuk 200 millió forint. Az 50 milliárd forint 150 falu egész éves költségvetése!"

nénike · http://mandiner.hu 2007.07.12. 12:20:01

A metró EU-s 200 milliárdja a közlekedésfejlesztésre szánt uniós forrás fele. Mea culpa. De akkor is erős.

Sztahanov 2007.07.12. 12:21:04

Érdekes, ma reggel a K(ossuth) Rádióban Mesterházy Dartanyan Attila már harcosan kiállt a demokratikus jogok ellen amikor a "három magánszemély" (kac-kac) által benyújtott népszavazásról volt szó. Ha ez így megy tovább, nem marad egy falu sem az országban... (Bár lehet, hogy a falvaknak az infrastruktúra, az iskolák, a posták felszámolása és a gazdák tönkretétele sem kedvez annyira. Na, de persze nyilván ebben is a Zorbán keze van...)

Sztahanov 2007.07.12. 12:22:28

ellen = mellett
Hajrá Freudi!

jbb 2007.07.12. 12:26:07

Majd jön a szöveg, hogy a patás fidesz a vizitdíj eltörlésének szándékával pont arra az 50 mrd-ra feni a fogát, amit épp tegnap ígért meg Elqró a nyuggereknek a 2%-os emeléssel... :-) "Látjátok kedves életetazéveknek, OV el akarja venni tőletek azt az 50 milliárdot, amit mi már odaadtunk. Khmm, más út pedig nincsen."

És még azt mondják egyesek, hogy nincs is koncepció és stratégia.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.12. 12:31:33

jbb 2007.07.12. 12:26:07:
"Majd jön a szöveg, hogy a patás fidesz a vizitdíj eltörlésének szándékával pont arra az 50 mrd-ra feni a fogát, amit épp tegnap ígért meg Elqró a nyuggereknek a 2%-os emeléssel... :-)"

Abból az 50 milliárdból legalább 30-at a nyuggerek fizetnek ki vizitdíj címén.

Gyenge próbálkozás.

A tandíjra lehetne uszítani, de az csak 6 milliárd.

volkov 2007.07.12. 12:38:05

igazibol nem is baj, ha gyurcsany ennyire primitiven ervel, egy felkeszult ellenzeknek (lehet, hogy a vitairat meglete tesz naivva) ezek magas labdat jelentenek az alternativa felmutatasara. a gyurcsanyi erveles megfelelo valasz meglete eseten gyurcsanyi tehetetlensegkent, fantaziatlansagkent esetleg alkalmatlansagkent interpretalhato.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.12. 12:39:33

"Sztahanov 2007.07.12. 11:57:53
My sweet Bill! Volt egy kopasz, frusztrált, szeretethiányos, és ostoba, exhibicionista csürhe, meg volt egy NEM kopasz, frusztrált, szeretethiányos és ostoba, exhibicionista csürhe. Volt különbség: a kopaszok nem dörgöltek Bibliát meg feszületet a micsodájukhoz."

Szerintem volt ott még más különbség is, de ha te ezt nem látod, akkor sajnállak...

Sztahanov 2007.07.12. 12:49:04

Smalladam: "de ha te ezt nem látod, akkor sajnállak..."
Ó, és akkor nem leszel a barim? :(

Sajnálkozás helyett elmondhatnád, szerinted miért inteligensebbek a vallásgyalázók a tojásdobálóknál.
Világosíts fel kérlek, tanulni szeretnék tőled bigadam!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.12. 12:49:12

volkov 2007.07.12. 12:38:05:
"a gyurcsanyi erveles megfelelo valasz meglete eseten gyurcsanyi tehetetlensegkent,"

Gyurcsánynak szar. A vizitdíj mellett nem lehet érvelni. Ha túl alacsony, többe kerül beszedni, mint ami "jótéteményt" hoz, ha túl magas, akkor a szegények nem fognak orvoshoz járni. Már egész kicsi vizitdíj is rendelkezik ezzel a hatással.

A tandíj mellett lehetne érvelni, ha nem lenne a hallgatók 50%-a máris költségtérítéses. Innentől kezdve vesztett játszma.

De lássuk, mivel rukkolnak elő a kormányzati kommunikáció mágusai. Szerintem nem lesz jobb ötletük, mint az agresszív kampány és végtelenül primitív üzenetek. Az pedig sok pénzbe kerül ám ... ;-)))

zsombi 2007.07.12. 12:50:58

Új kormányzati negyed: 35 milliárd. Szóval van honnan elvenni.

Téglagyári Megálló 2007.07.12. 13:03:45

Más. Olvassátok a Zindexen a Lágymányosi Öböl és Leisztinger találkozását?

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.12. 13:08:15

Sztahanov, a biblialengetéstől eltekintve nekem nem szimpatikusak azok a fiatalemberek, akik mindenkin mindenért veréssel akarnak elégtételt venni, és ezt meg is teszik.

Mindezt saját bevallásuk szerint a keresztény Magyarország fennmaradásának érdekében.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.07.12. 13:14:16

off
Smalladam, teccett a napi publid odaát -bár kissé romantikus volt... :) (csupa költői kérdés...)

Sztahanov 2007.07.12. 13:16:04

smalladam, ebben egyetértünk. Azok a tiltakozók súlyosan ostobák. Akkor meg miért sajnálsz? Mert nem tudok eltekinteni a vallásgyalázástól, és attól, hogy a rendőrök eltekintettek tőle? Nem vagyok jogász, de lefogadom, hogy van vmi olyasmi törvény, hogy nem szabad egymás vallási meggyőződését sérteni. Egyszóval, ha én ott lettem volna, mint közeg, több figyelmet szenteltem volna annak, hogy a revendás rohadék kezéből kicsavarjam a Szentírást, mint a kopaszok markából a tojást.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.12. 13:51:01

Szamárfül, köszi, hát én már csak ilyen vagyok...:)
Sztahanov egyetértünk. A bibliás csóka nekem sem teszett. Viszont a mit ő csinált, az a bekiabálással egy a szinten van, az ellen nem lehet rendőrileg fellépni. Ha valamit a másikak ellen csinált volna, pl. ő is tojással dobál, az ellen meg igen.

Sztahanov 2007.07.12. 14:00:04

Nem lehet rendőrileg föllépni egy tv. védelmében? Érdekes. Vagy én tévedek és nincs olyan törvény, amely tiltaná a vallásgyalázást? Hívja már föl valaki az ügyvédjét!:) Egyébként, félreértések elkerülése végett: A rohadékot nem a mássága miatt nevezem rohadéknak, hanem a viselkedéséért. Ha egy hetero izélgetne egy Buddha-szobrot a nyílt utcán, az ugyanúgy egy ostoba rohadék lenne. És én nem hiszem el, hogy ez ellen egy rendőrnek nincs mit tennie.

kzgy 2007.07.12. 17:02:30

Attól tartok, tévedsz, és vallásgyalázásra nincs törvény. Ugyanazt a közösség elleni izgatást lehetne alkalmazni, amit most a hírek szerint a dobálók ellen fog a nyomozó hatóság.
(Ügyvéd nem vagyok, csak jogász.)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.13. 00:51:33

smalladam, szokásod szerint nem mondasz igazat. A hatályos Btk. a következőképpen szól:

269. § Aki nagy nyilvánosság előtt
a) a magyar nemzet,
b) valamely nemzeti, etnikai, faji, vallási csoport vagy a lakosság egyes csoportjai ellen
gyűlöletre uszít, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

A tetűláda Bibliával (Biblia-utánzattal) történt onanizálása kimeríti ezt gyakorlatilag minden keresztény "vallási csoport" ellen, ugyanis ez gyűlöletre uszítást szerintem megvalósít. A tojásdobálás ugyanakkor legfeljebb szabálysértés. Ehhez képest a rendőri reakció a faszverőre 0, a tojásdobálókra maximum. Bravó, éljen a demokrácia. Hogy a "liberálisok" meddig korcsosulnak még az emberi jogok csakis az ő táboruk számára történő érvényesítése terén, azt nem tudom, de Demszky egykori stencilgépe forog a sírjában a roncstelepen.

Sztahanov 2007.07.13. 09:13:08

Nekem mindegy, hogy vallásgyalázásnak hívják, vagy közösség elleni izgatásnak, a lényeg az lenne, hogy csukják le azt a tetüt. Persze nem fogják, Molnargoreny vázolta okokból kifolyólag. Ti., hogy kissé ukranoid típusú demokráciában élünk, mások szavaival élve Abszurdisztánban, ahol egy magát liberálisnak nevező cinikus szellemi terrorszervezet revolverezi a többségi társadalmat. Persze, minek is írom én ezt ide, mikor mindenki tudja...:(

hcrules 2007.07.13. 09:21:12

Persze, hiszen az egyházat, a vallást, a vallásosokat gyalázni, kifigurázni teljesen rendben levő, sőt, trendi, haladó dolog! Azok úgyis mind pedofilok.

volkov 2007.07.13. 09:46:32

nekem sem szimpi a bibliat tokhozdorzsoles, sot, de azert alljon mar meg a menet, mitol uszitas ez?

ha azt mondom szarok a farmra bazmeg, akkor a farm ellen uszitok, hogy mindenki szarjon ra? nem. csak tudatom, hogy en ezt teszem.

a biblias srac ugyanez, ugyanilyen kifinomultan.

Bill Dauterive 2007.07.13. 09:49:18

Nem, azzal Dallasgyalazast kovetsz el, marpedig az orszagban bizonyithatoan tobb gyakorlo Dallashivo van, mint katolikus.

volkov 2007.07.13. 09:54:16

bill:)
egyebkent egy magat liberalisnak vallo pooogarnal miota szempont, hogy mely vallas hivei vannak tobben, ha a gyalazas problematikaja merul fel?

Bill Dauterive 2007.07.13. 09:58:46

Figyelj, ha ilyen leszel, ugrik a delutani kisallatsimogato is, nemcsak a tojasdobalasbol maradsz ki.

volkov 2007.07.13. 10:04:45

:))
lelkiterror

bugris 2007.07.13. 10:29:03

Nincs is szebb annál, amikor egy kisebbség tagja úgy demonstrál kisebbségének jogaiért, hogy közben egy másik kisebbséget gyaláz. Aztán meg ki van akadva, hogy nem tolerálják.

arvisura · turoczi.blog.hu 2007.07.13. 10:37:02

Helló! Változott a rendőri vezetés. Gergényi egyszerre két plecsnit is kapott. Ezek új fiúk! Demszky -a főváros kövülete- meg szeretné fingatni őket. A melegség olyan, mint régen a grófi, nemesi előjog. Bele kell születni. Igaz a nemesek egy részének volt is mire büszkének lenni.
Demszkyéknek egyszerűen szükségük van "mások" voksára.
"ha a rendőrség a legkeményebb eszközökkel lép fel, hogy a főútvonal járható legyen, akkor ezt az eljárást támogatom"- mondta annó.
Most nem kellene másoknak keményebben fellépni az eszement metróberuházás, lehetetlen közlekedés miatt?
Nem hangok kellenének a szájból, hanem tettek

Sztahanov 2007.07.13. 10:43:56

Az a baj, hogy a mai "liberálisoknál" a liberalizmus azt jelenti, hogy egyesek szabadon gyalázhatnak, sérthetnek másokat, mások viszont fogják be a pofájukat, és tolerálják az egyeseket. Én meg még azt hittem, a liberalizmus azt jelentené, hogy mindenki tiszteletben tartja a másik véleményét, vallási meggyőződését, származását stb.
A Bibliával való játék volkov szerint "kifinomult". Fura egy ízlése van.

Sztahanov 2007.07.13. 10:52:21

bugris jól fogalmaz.

Bill Dauterive 2007.07.13. 11:04:22

Sztahanov, te nem tudsz kulonbseget tenni velemennyilvanitas es tettek kozott.

A kormenetet sincs jogom tojassal dobalni (hat mekkora otvarsag lenne ez a reszemrol, egyebkent is), viszont jogom van azt mondani rajuk, hogy hullacafatokert rajongo idiotak (amit egyebkent nem gondolok, tisztan a dramai hatas kedveert mondom).

Hasonloan, a felhulyeknek sincs joguk megzavarni a felvonulast, de teljes mertekben joguk van akar beteg nemzetrontoknak, akar zsido szallascsinaloknak titulalni oket.

A ket dolgot nem lehet egymasmelle rakni ugyanis.

Sztahanov 2007.07.13. 12:00:05

Bill, nem értek egyet veled, de bármit megtennék, hogy elmondhasd a véleményed. :)
Szomorú vagyok, ha a liberalizmus tényleg azt jelenti, hogy egymást ilyen szavakkal és tettekkel gyalázhatjuk, ahogy te mondod "jogunk van" gyalázni. De tegyük fel, jogunk van hozzá, az még nem feltétlenül jelenti azt, hogy etikus is. (lásd HGy esetét, akinek adott pillanatban joga volt "rendet termteni", azóta is ezzel takarózik)
Meg aztán, ez is a baj a liberalizmussal, hogy mindig csak a jogokról beszél és hajlamos megfeletkezni az erkölcsi kötelességekről, adott esetben arról a morális parancsról, hogy embertársainknak megadjuk a kellő tiszteletet. (Lehet, hogy most messzire mentem... Idealista volnék?)

volkov 2007.07.13. 12:28:05

a leghosszabb villamos utan a leghosszabb busz?
index.hu/politika/belfold/budapest/volvo3216/

az emogott felsejlo megalomania szanakozo mosolyra kesztet. felek nem csak engem.

bugris 2007.07.13. 12:34:50

Szerintem nem kellene itt megállni. Olyan hosszú járművek kellenének, hogy az utas felszáll a hátulján, aztán a buszon/villamoson előregyalogolhat pár megállót.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 13:11:32

bugris · bugris.blog.hu 2007.07.13. 12:34:50:
"Szerintem nem kellene itt megállni. Olyan hosszú járművek kellenének, hogy az utas felszáll a hátulján, aztán a buszon/villamoson előregyalogolhat pár megállót. "

Miert a buszon? Mi ez a kadarista egbol-sultgalamb varas? Miert kellene a potyautasoknak gyaloglas celjabol buszt biztositani?

Minden megalloba le kell allitani egy buszt es lehet busztol buszig gyalogolni ongondoskodoan. Hadd ne reszletezzem, mennyivel kevesebbet vesznek ki ilymodon a kozosbol a magukat fektelen utazgatasban kielok.

bugris 2007.07.13. 13:37:53

Doomhammer, nem hinném, hogy tudnánk olyan debil ötletet felvázolni, aminek nem lenne esélye megvalósulni. Végülis a megállóban már kérhetik a jegyeketbérleteket, hamarosan talán a járdán is fogják.

dowNLoad 2007.07.13. 14:43:16

Tartsunk ki Pető Iván velünk van, és itt az elnök is Árpi bácsi, csak a mentőket és a kenyeret szállító teherautókat engedjük át!!! Demszky is velünk van, nem veszthetünk!!! Ja ez még a taxisblokád volt bocs
süti beállítások módosítása