Toleráns elhatárolódás-biznisz
2007. július 12. írta: Szmöre

Toleráns elhatárolódás-biznisz

Gusztos Péter reggel fogat mosott, felvette legszebb gunyáját, és nekiindult, hogy újból elhatárolódással egybekötött bocsánatkérésre szólítson fel valakit. Nincs is ezzel gond, hisz ő és gondolatpajtásai is évek hű napszámosai ennek a műfajnak. Ma éppen a Magyar Orvosi Kamara honlapján akadt meg a szeme (szándékosan nem vetettünk pillantást a honlapon lévő mondatokra, biztos borzasztóak; csupán maga a jelenség késztetett minket pár karakter odavetésére).
Ha Gusztosra és az Alma Materéül szolgáló Új Generáció tevékenységére tekintünk, egyaránt megannyi termékét láthatjuk az elhatárolódásiparnak. Perpetum mobile elhatárolódás a szélsőjobbtól. A kirekesztőktől.  Kevély nekirohanás Rogán Antalnak, Tarlós Istvánnak, akik nem határolódnak el a Jobbiktól. Homófóbia-ellenes charta.

Unatkoznak. Mi is. Fiatal Baloldal gyere vissza!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr45116860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dolphin 2007.07.12. 18:47:44

Pedig szerintem erdemes a MOK honlapjan levo gyongyszemet elolvasni. Egyreszt szep peldaja annak, hogy a diploma nem minden es az orvosok kozt is akadnak bigott es szuklatokoru emberek, de az igazan erdekes az, hogy a Magyar Orvosi Kamara valamiert fontosnak erezte, hogy az o honlapjuk egisze alatt jelenjen meg az iras....

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.07.12. 18:56:01

a mok.hu átalakult csoportos bloggá? :P

bugris 2007.07.12. 18:58:39

Szeteyről:
"Igaz, eközben tisztességes, hagyományos (szellemi vagy fizikai) munkát nem végez, tisztességes, hagyományos családod sem alapít. Helyette tanácsadó, értékesítési igazgató, szervezetfejlesztési tréner és több helyszínen személyügyi igazgató (Kraft Foods Hungaria, Altia csoport, Philip Morris Argentína). Magyar lányok helyett pedig tengerentúli szőrös vagy borotvált partnereket keresett."

Ehhez képest nénike tarkónlehelletes sorai igazán píszík voltak.

mozis 2007.07.12. 19:00:40

Nevezett illető vélhetően azonos egy szabadkőműves-ellenes irodalomban utazó eszementtel (szerinte Kósa L. és Mádl F. is az)
www.hazankert.com/hatalom.html (virtigli nyilas lap)
Az L88 barátja: www.lelkiismeret88.hu/about236.html

Hát, nemtom, dr. Éger helyében levetetném. Azzal együtt, hogy az elhatárolódás-mánia valóban kóros.

dolphin 2007.07.12. 19:09:50

"a cikk nem a MOK allaspontjat tukrozi"

Tenyleg? Akkor most a MOK honlapja amolyan online Hyde-Park corner lett, ahol barmirol barmit meg lehet irni...?

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2007.07.12. 19:19:55

Érdekes, azt hittem, ez a blog egy hiánypótló médium a magyar közéletben - de tévedtem. Ez is csak egy jól behatárolható röghözkötött szűkölő rinyálás, felerősítve. A viszont látásra!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.12. 20:26:31

Lássuk be, Dr. Nagy Attila, orvos, közíró (Debrecen) írása eléggé vacak. Betegség terjesztésével vádolni Horváth Ágnest, csak azért, mert elment a Gay Pride-ra, ez eléggé színvonaltalan. A homoszexualitás már 20 éve nem számít betegségnek.

Dr. Minorka 2007.07.12. 22:15:37

Égernek elment az esze...

RickyTerror · http://terrorizmusok.blogspot.com/ 2007.07.12. 22:50:10

Szmöre, derekasan mellélőttél. Ez tényleg durva, és az ilyenek láttán egyre erősebb az érzés bennem, hogy igencsak rászorult már ez az orvostársadalom valami jó kis kegyetlen reformra. Vagy mire.

Dr. Minorka 2007.07.12. 22:56:25

"Gusztos Péter elképesztőnek nevezte, hogy a MOK "a reformellenes küzdelemben minden eszközt megenged magának". Szerinte elérkezett az idő, hogy a MOK egyértelművé tegye: "náci hangvételű szélsőséges honlapok, vagy a tolerancia és a kultúrált párbeszéd irányában folytatja tevékenységét?""
Van abban valami roppant bájos, amikor az SZDSZ a toleranciát és főként a kulturált párbeszédet kéri számon másokon. Ez utóbbi azt hiszem a pofátlanság minősített esete.

miert 2007.07.12. 23:14:33

Nagy Attila! Undorító alak vagy!

VIII. Nagyapó 2007.07.12. 23:46:31

"szerinte egyértelműen homoszexualitás ellenes kijelentéseik"

Mi, már ezt is tilos?
Ez a szó olyan, mint az antiliberális meg az antikommunista: ha sokat emlegetik, előbb-utóbb elhisszük, hogy valami emberiség-ellenes bűncselekményt jelöl.
Ciki "érveléstechnika" ez a vitakultúrájára oly büszke szürkeállomány pártjától.


A cikk amúgy tényleg gáz, primkó fröcsögés.
De hogy a homoszexuális kapcsolat (éppúgy, mint általában a házasságon kívüli / gyerekre nem nyitott szex) keresztényéknél nem kóser, meg hogy a hajlamot sokan beteg dolognak tekintik (ami önmagában semmiféle megvetést nem jelent, no meg annyi mindent tekintünk annak a diszlexiától a depresszióig), az hadd ne legyen már eleve bűnös gondolat! Ezekben a másik oldalt sincs több érv, csak nagyobb hangerő...

2007.07.13. 00:00:47

Annyira uborkaszezon van.

Dr. Minorka 2007.07.13. 00:07:28

kovászos uborka...

bugris 2007.07.13. 00:10:34

csi, uborkaszezon!?
Amikor az RTL Klub stábja elutazik, hogy az esti híradóban egyperces tudósítást adjon erről:
www.rtlklub.hu/hirek/hazank/?id=0707277395
:DDD

hcrules 2007.07.13. 00:39:42

Benedek!

10/10, egyetértek. Ez lenne az igazi liberalizmus.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.13. 01:09:03

Miért, az orvosoknak szeretni kell a homokosokat? Kötelező? Azt lehet kérdezni, hogy a MOK miért engedi a honlapjára a linkelt szöveget, de a véleményszabadságnak erre is ki kéne terjednie.

Gusztustalan Gusztos Péter annyira van a valódi szabadelvűségtől, mint Makó Jeruzsálemtől: valaha a liberálisok azt tűzték a zászlóra, hogy életem adom azért, hogy elmondhasd, amit szívből utálok és helytelenítek.
Ma őkelme azt mondja, hogy a mi életünket adná azért, hogy ne mondhassuk el, amit ő helytelenít, és amitől hetedíziglen köteles mindenki elhatárolódni, őt magát kivéve, elvégre nála fogalmilag kizárt, hogy a rossz oldalon álljon...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 02:38:14

Molnargoreny · molnargoreny.blog.hu 2007.07.13. 01:09:03:
"Miért, az orvosoknak szeretni kell a homokosokat? Kötelező?"

Nem kell szeretniük. Sőt, nem csak a homokosokat nem kell szeretniük, de a középkorú májpanaszosokat sem.

Itt egy kicsit nagyobb gáz van. Nagy Attila arra építette fel írását, hogy Horváth Ágnes egy gyilkos, mert egy betegséget népszerűsít nyílt színen. A homoszexualitás nem betegség, tessék erről bármely orvosi szakkönyvet felnyitni. Mindezt egy orvos írta egy közéleti témájú szösszenete egyik érveként.

Gusztos nyilatkozata nem érdekel ebben a sztoriban, biztos hisztériázott egyet, mint szokásosan.

Dr. Minorka 2007.07.13. 03:35:07

Esti hír a DunaTV-ből: A szegedi, abszolút felszerelt klinikai részleg helyett a koraszülött kicsiket Budapestre viszik Békésből, április eleje óta. Minden perc amit a mentőben töltenek növeli az agyvérzés kockázatát. Na erről kéne beszélni a MOK-nak és nem ilyen ostoba, leépült hörgéssekkel lehetővé tenni, hogy ne arról a tényleges pusztításról legyen szó, amit a koalíció az egészségügyben (is) folytat.

VIII. Nagyapó 2007.07.13. 08:15:21

"A homoszexualitás nem betegség, tessék erről bármely orvosi szakkönyvet felnyitni."

Mármint azért nem, mert nem nevezik annak, vagy azért, mert nem felel meg a (tágabb értelemben vett, pl. pszichés bajokat, diszlexiát meg minden hasonlót magába foglaló) valamiféle definíciónak?

tistedur 2007.07.13. 08:33:33

a diszlexia a pszichés fejlődés sajátos zavara csak
:)
a homoszexualitás pedig 1974 óta nem számít pszichés btegségnek.valószínűleg amiatt mert nem felel meg a pszichés betegségek kritériumainak..

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 09:09:26

Dr. Minorka 2007.07.13. 03:35:07:
"Esti hír a DunaTV-ből: A szegedi, abszolút felszerelt klinikai részleg helyett a koraszülött kicsiket Budapestre viszik Békésből, április eleje óta"

Ejnye, Minorka doktor, nem látja, hogy csak a reform dübörög? Nagyon jól meg lett mondva, melyik irányba.
www.magyarorszag.hu/zoldkonyv/letoltheto/zoldkonyv.pdf
"Az igazságtalanságok legfőbb oka az egészségügyi kapacitások torz területi
eloszlása. Az országnak vannak olyan részei, ahol az egy orvosra jutó betegek
aránya jobb, mint az európai átlag, de van olyan terület is, ahol lényegesen
roszszabb. Az egészségügy teljesítőképessége például azokban a régiókban
a legalacsonyabb,
ahol a legrosszabb az egészségügyi állapot (Baranya, Hajdú-
Bihar, Nógrád, Szabolcs), és ott a legmagasabb (Budapest és környéke), ahol a
legjobb. Így lehetséges az, hogy egy észak-magyarországi falusi kisnyugdíjasnak
jóval kisebb az esélye arra, hogy jó orvosi ellátáshoz jusson, mint egy budapesti
polgárnak. Illetve amíg Hajdú-Bihar megyében összesen két településen van
három kórház, addig Veszprém megyében kevesebb lakosra, kisebb területre
9 városban 10 kórház jut. De ugyanúgy sem a szükség, a távolság, vagy a józan
ész nem indokolja azt, hogy a főváros területén 43 kórház közel száz (!) telephelyén
folyjék kórházi ellátás."

Konkrétan most a reform a Zöld Könyv meghirdetett céljaival ellentétes irányban folyt, de a lényg, hogy megy a reform!

VIII. Nagyapó 2007.07.13. 09:17:00

diszlexia - akkor bocs, én csak amolyan köznyelvi megközelítésben ismerem.

de akkor sem nagyon értem, melyikek volnának azok a kritériumok, amiknek ne felelne meg (már azon kívül, hogy rajta van-e valamiféle listán).

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 09:37:23

VIII. Nagyapó · nagyapo.blog.hu 2007.07.13. 09:17:00:
"de akkor sem nagyon értem, melyikek volnának azok a kritériumok, amiknek ne felelne meg (már azon kívül, hogy rajta van-e valamiféle listán)."

A WHO definíciója ez az egészségről:
www.euro.who.int/observatory/Glossary/TopPage?phrase=H
"The state of complete physical, mental and social well-being."

A betegség ennek hiányát jelenti.

Nem te mondod meg valakiről, hogy a well-being megvan-e neki, legfeljebb ha a környezetében élsz és úgy találod, hogy a social well-being-gel problémák vannak.

Szmöre 2007.07.13. 09:39:23

Rickyterror,

Amint arra a bejegyzés is utal, nem volt célom minősíteni a MOK-honlap írását, viszont számomra az már eléggé uncsi, hogy egyeseknek abból áll a politikai pályafutásuk, hogy folyvást elhatárolódásra szólítanak fel.
Az idézett orvos írása szerintem nem elfogadható. Viszont nem is gondolom, hogy meghatározó hírnek kell lennie a honi közéletben. Azt viszont látom, hogy vannak, akik szeretnék, hogy az legyen.

VIII. Nagyapó 2007.07.13. 09:56:00

Doomhammer

Sztem aki Napoleonnak képzeli magát, annál nyugodtan fennállhat a well-being, lehet, nem is zavar senkit és, mégsem mondjuk egészségesnek...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 10:07:18

VIII. Nagyapó · nagyapo.blog.hu 2007.07.13. 09:56:00:
"Sztem aki Napoleonnak képzeli magát, annál nyugodtan fennállhat a well-being, lehet, nem is zavar senkit és, mégsem mondjuk egészségesnek... "

De lehet, ha egy napóleoni szerepbe elmélyedő színész. :-)
Ha valaki Napóleonnak képzeli magát, nehéz elképzelni, hogy egészséges szociális kapcsolatai legyenek. Ha előadja magát, az embereket zavarni fogja, hogy rohamra küldi őket, ha meg visszavonul, mint a skizofrénok, akkor az meg egy másik szociális zavar.

De igazad van, az egészség definíciója ravaszul magában foglalja a "helyes" definícióját és itt jönnek a homoszexuálisok a képbe. Szerintem a klasszikus liberális elv ("maximális szabadság, amíg nem korlátozza más szabadságát") itt is zsinórmérték lehet.

hcrules 2007.07.13. 10:08:30

Szociológiából az egyetemen megpróbálták nekünk elmagyarázni, hogy az elmebetegség társadalmi konstrukció. Nem sok hiányzott hozzá, hogy haverom, akinek édesanyja pszichiáter, hangosan felröhögjön...

A homoszexualitásról nem tudom hogy betegség-e, nem vagyok hivatott rá, hogy megállapítsam, és őszintén szólva nem is annyira érdekel. Nem érdekelnek a homokosok, csináljanak amit akarnak, csak ne kérkedjenek vele feltűnően, és főleg ne dörzsölgessenek más számára fontos szimbólunokat a nemi szervükhöz.

Ja, és viseljenek már el egy kis viccet meg kritikát! Carlos Mencia amerikai humoristával kicsit bunkón de találóan szólva: \"If you can take a dick, you can take a joke!\"

tistedur 2007.07.13. 12:22:16

hcrules!
a heteroszexuálisoknak akkor szabad mások számára fontos szimbólumokat a nemi szervükhöz dörzsölgetni-te ebből a tevékenységből csak a homoszexuálisokat zárnád ki...:)

suski 2007.07.13. 12:38:36

Namármost miért kell az egész országnak attól reszketni, hogy Gusztos mikor kiált megint nácit? Nagyon helyes, ha Éger nem hagyja magát csôbe húzni. Ha vkinek nem tetszik a cikk, a szerzôjéhez lehet fordulni, de az az urak céljainak nem egészen felel meg. A cél, hogy az orvosokat fasisztázzák (nácizzák, antiszemitázzák), hovatovább mindenki náci, fasiszta és antiszemita, akinek nem tetszenek a kurcsányi reformok és módszerek.
Az más kérdés, hogy Égeréknek nem kellene támadási felületet adni, de nem kell defenzívába átmenni, azért mert Gusztos rikkantott egyet.
Az is elgondolkodtató, hogy az orvos, aki feljelentette a kamarát Gusztoséknál, miért nem Égeréknek szólt, hogy vegyék le a cikket. Mert azt nem hiszem, hogy a Degeneráció a MOK honlapját olvasgatná az ubiszezonban. Vagy ezeknek külön nácivadászszekciója van?

hcrules 2007.07.13. 12:47:22

tistedur

Igen, csak előtte tőlem kell engedélyt kérniük!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 12:54:02

suski 2007.07.13. 12:38:36:
"Namármost miért kell az egész országnak attól reszketni, hogy Gusztos mikor kiált megint nácit?"

Gusztos ugyanolyan pojaca, mint Nyako es mint sajnos
Szijjarto is. Ez egy szerep, amit a mediatizalt partok
hoztak letre es a szerep jatszoja elkerulhetetlenul
hulyet csinal magabol. Ez van, ok vallaltak. :-/

Senkit se erdekel, mit mond Gusztos, tokeletesen
jelentektelen kerdes. Le mernem fogadni, hogy a
partok legkemenyebb kemenymagja kivetelevel ezeket
az "uzeneteket" az olvasok automatikusan szurik.

"Nagyon helyes, ha Éger nem hagyja magát csôbe húzni. Ha vkinek nem tetszik a cikk, a szerzôjéhez lehet fordulni, de az az urak céljainak nem egészen felel meg."

Valasszuk itt azert kette a dolgokat. A MOK egy tagjanak
lehet kozeleti velemenye es ezt akar a MOK is kiteheti
a honlapjara. A MOK-tol nem varhato el, hogy a
kormany baratja legyen azok utan, hogy a kormany direktben es eleg aljas modon (mondhatnam Gyurcsanyhoz
illo modon) megtamadta. Ez van, ezt a kormany csinalta
maganak, keretik lenyelni a bekat.

A masik kerdes, amit a MOK-nak, mint szakmai szervezetnek kellene kezelnie, hogy mi legyen egy olyan cikkel, ami
arra epul, hogy a homoszexualitas betegseg, raadasul terjesztheto betegseg (Horvath Agnes kiall mellette, erre terjed). Ez orvos-szakmailag baromsag, ezert kellene a MOK-nak levenni a cikket.

Nyilvan nem hagynanak fenn egy olyan cikket se, amelyben azt fejtegetne valaki, hogy a tudogyulladast gyogyteaval kell kezelni.

tistedur 2007.07.13. 12:56:37

hcrules!
miért is ? :)

jbb 2007.07.13. 13:31:11

Én, jbb, magyar állampogár, ügyvezető, kormányellenes szavazó és huhh, hetero (könny, taps) ezennel teljeskörűen és gesztusértékűen elhatárolódok Gusztos Úr mindennemű elhatárolódásától, mivel véleményem szerint augusztusban gusztustalan Gusztos gusztusa.

dowNLoad 2007.07.13. 13:51:21

Már közeledünk, hogy a néger-buzzi-zsidó(félvér)aids-szes legyen a legmenőbb Magyarisztánban, aki meg esetleg beszólna, az nácirasszista.
(sajnálom, de én egyik sem vagyok, ki is kell vándorolnom valahova
-Kanada, ÚjZéland esélyes-
innen, nem illek bele a benszülött szubkultúrába)
De most tényleg, aki szdsz-es, annak feltétlen
elmebetegnek kell lennie,
John Emese(milyen név ez???) a füvespartin,
miss mengele meg a buzzifeszten?

hcrules 2007.07.13. 13:52:24

tistedur: miért, miért, hát azért, mert ÉN vagyok A LAKOSSÁG leghitelesebb képviselője! :)

jbb: mint egyik ismerősöm mondta ősszel: "Ezennel elhatárolódok a békés tüntetőktől!"

miert 2007.07.13. 13:58:39

„Már közeledünk, hogy a néger-buzzi-zsidó(félvér)aids-szes legyen a legmenőbb Magyarisztánban, aki meg esetleg beszólna, az nácirasszista.”
Ez a mondat nem normális elmére vall. Kezeltesd magad Nagy Attilával!

bugris 2007.07.13. 14:03:04

Ha már politikai inkorrektség, így küzd az MLSZ a rasszizmus ellen:
www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=146914

jbb 2007.07.13. 14:13:38

Miert: eppen errol beszelt szerintem dowNLoad, nagyon is. Kicsit erős szavak, de hát nem ölnek.

Játékként képzeljünk el egy olyan Coming Out-ot, hogy valaki azt jelenti be, hogy ő bizony magyar és erre büszke. Felállnak a kormánytagok, szemük csillog, tapsvihar. Miert, szerinted elképzelhető ez?
Tudjuk már központilag okítva, hogy olyan, hogy magyar nincs is. Itt mindenki kicsit ilyen, kicsit olyan, ez folyik az elvtársak megjelenése óta, immáron évtizedek óta. El kell venni a nemzeti identitást és nem lesznek összatartóak. Tudják ezt, teszik ezt. És működik is, agymosott maszop szavazók ördögnek tekintik, aki kijelenti, hogy ő magyar. Semmi mást, semmi defektet, másságot, semmit, csak annyit, hogy magyar. És hogy erre még büszke is légy? ugyanmár. Hisz mi mindig a rossz oldalon álltunk, ugye szdsz? Mi nem vagyunk nagyok, ugye szdsz? Mi pénztelenek, gynegék és buták vagyunk, ugye szdsz? Mi még arra sem vagyunk jók, hogy gondoskodjunk magunkról, külföldieket kell megbízni, ugye szdsz?

Szóval szerintem dowNLOad erre gondolt. De lehet, hogy nincs igazam.

Bill Dauterive 2007.07.13. 14:24:07

Szerintem download (es ezekszerint te sem) nem erti a kulonbseget akozott, hogy valaki a tarsadalmi normak kozepebe illo modon el vagy a periferian, ez pedig annak tudhato be, hogy semmi empatia nincs benne azokirant, akikrol ezek a megnyilvanulasok szolnak.

Ugyanis nem ugyanaz kozeposztalybeli magyarkent felnoni, dolgozni es meghalni, mint ugyanezt ciganykent, homokoskent, kerekesszekeskent vagy aidseskent, ezek a csoportok ugyanis vagy abban szorulnak tamogatasra a tobbsegi tarsadalomtol (ti: a kozeposztalybeli nemhomokos, nemcigany, nemaidsesektol) hogy lebontsanak ostoba akadalyokat a koznapi eletuk elol vagy hogy a tarsadalom tamogatast nyujtson nekik az eletuk relative normalis leelesehez.

Elkepeszto, hogy ezt magyarazni kell, mikozben a masik oldalrol meg ugye kiallunk a kisebbsegben elo magyarokert.

dowNLoad 2007.07.13. 14:33:01

NewYork-ban a 90-es években az volt a legtrendibb, ha valaki drogosnégeraids-es (+buzi és esetleg zsidókínai félvér) volt, szerepelt művészfilmekben, média felkapta,stb.
Az eszement médiát kellene kezelni szerintem, mert aki nem tud így "kitűnni", azzal nem foglalkozik.
Sikerült importálni mindenhonnan a fost, ami jó, azt meg a vámon elkobozzák.
Ha tetovált kopasz, piercingelt az további +pontokat jelent.
Az átlagosan normális szintet lefelé akarják eltolni ezzel?

suski 2007.07.13. 14:39:47

Bill,
Igazad van ebben, de biztos vagy abban, hogy a gusztos-féle hisztéria, cirkusz és elhatárolódásipar az ügyet szolgálja? Az szdsz már 4+5 évet kormányon volt, miért nem voltak képesek meghozni egy törvényt, hogy a melegek is regisztrálhassák magukat partnerként? Minden felhajtás nélkül? A cigányokért mit tettek, azon kívül, hogy állandóan rasszistákról szónokolnak és folyamatosan provokálják a radikáljobbot, hogy azok aztán beszóljanak vmit, amire aztán megint épülhet a következô hisztériakampány, aminek kb. annyi a lényege, hogy mindenki náci, fasiszta, rasszista, antiszemita, aki nem ért velük egyet.
Olvasd el légyszi a négertopikban a bejegyzésemet. Ilyenkor hol van az a szdsz?

hcrules 2007.07.13. 14:46:37

bugris!

De ha ezt akármelyik szurkolótábor mondta volna nem pedig az öreg bundás, azonal le kellene fújni a meccset és bezárni a stadiont egy pár körre. Nevetséges. Mit akarnak még ezek a magyar foci körül?!

Bill

Mindenkinek van valami, ami miatt a társadalom perifériáján van. Pl. én magyar focimeccsekre járok, és hidd el emiatt sokan jobban lenéznek, mintha homokos vagy cigány lennék. Ma is durván megsértettek futballszurkolói mivoltomban az egyik topikban, és nem olvastam, hogy bárki is elhatárolódott volna! :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 14:48:06

Bill Dauterive 2007.07.13. 14:24:07:
"ezek a csoportok ugyanis vagy abban szorulnak tamogatasra a tobbsegi tarsadalomtol (ti: a kozeposztalybeli nemhomokos, nemcigany, nemaidsesektol) hogy lebontsanak ostoba akadalyokat a koznapi eletuk elol vagy hogy a tarsadalom tamogatast nyujtson nekik az eletuk relative normalis leelesehez."

Hogyne. Ez a támogatás azonban nem eredményezheti a többségi társadalom normáinak korrózióját, amire a liberális javaslatok gyakran utalnak.

A cigányok támogatása nem azt jelenti, hogy a cigánybűnözésről nem lehet beszélni. A homoszexuálisok támogatása nem azt jelenti, hogy a párkapcsolatukat ugyanolyan értékűnek nevezzük (ténylegesen ugyanazzal a szóval), mint a heteroszexuálist. Az AIDS-es támogatása pedig nem azt jelenti, hogy a nem-AIDS-esnek nincs joga megtudni, ki fertőzheti meg.

Az egy dolog, hogy az indokolatlan megbélyegzést ki kell irtani, de ez nem ok arra, hogy átessünk a ló túloldalára és normálisnak mutassunk be olyasmit, ami nem az.

Bill Dauterive 2007.07.13. 15:04:46

Du'm

Hat ha a tobbsegi tarsadalom nem valtoztat a normain, akkor a tobbsegi tarsadalom nem valtozik, azaz minden marad a regiben. A nagyobb tolerancia es elfogadas kompromisszumokkal jar, ha ezt a tarsadalom nem vallalja, akkor sosem fog kulturalis autonomiat adni a magyar kisebbsegnek, peldaul.

Nekik ugyanis az a norma, hogy romanul beszelnek, peldaul.

suski

Az SZDSZ tenyleg nem tesz sokat, de legalabb szovegel, marpedig pont ezen a teren a szovegeles onmagaban hasznos.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 15:12:18

Bill Dauterive 2007.07.13. 15:04:46:
"Hat ha a tobbsegi tarsadalom nem valtoztat a normain, akkor a tobbsegi tarsadalom nem valtozik, azaz minden marad a regiben."

Jól tudod, hogy nem erről van szó, hanem a normaváltoztatás mértékéről. A három példám mind élő, a melegházasságos éppenséggel nagyon aktuális. Az SZDSZ követeli azt, hogy a melegek élettársi kapcsolatát is házasságnak nevezzék és ez messze túlhaladja azt, amit a többségi társadalom gond nélkül megadna. Ugyanis konszenzus van abban, hogy a melegek léphessenek élettársi kapcsolatra. De akkor ugye mire irányulna a "jogvédő harc", mivel sikoltozhatnák tele a médiát?

Ez a fajta "jogvédelem" árt a kisebbségnek, mert a negatív sztereotípiákhoz jogos félelmeket is társíthat. Ha a cigánybűnözésről nem lehet beszélni (mint ahogy nem lehet), akkor az ezzel kapcsolatos történetek szájról szájra fognak terjedni és még nagyobb ellenszenvet generálnak.

Mit használt a melegeknek az, hogy Gyurcsány átpolitizálta a Gay Pride-ot? Azok a skinhead-ek Gyurcsány ellen tüntettek és nem a homoszexuálisok ellen. Az ilyen balhépolitizálásnak mindig ilyen eredménye van.

Dr. Minorka 2007.07.13. 15:21:07

"Azok a skinhead-ek Gyurcsány ellen tüntettek és nem a homoszexuálisok ellen." Ez tévedés. A skinheadek a homoszexuálisok ellen randalíroztak. Azért ütöttek, mert úgy gondolják, hogy megtehetik. Semmi köze nem volt az erőszaknak Szetey fellépéséhez. Azért ütöttek, mert nekik a buzik nem emberek.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 15:24:31

Dr. Minorka 2007.07.13. 15:21:07
"Ez tévedés. A skinheadek a homoszexuálisok ellen randalíroztak."

Akkor miért kiáltozták, hogy Gyurcsány takarodj? Egy melegfelvonuláson? Mi köze a melegeknek Gyurcsányhoz?

Talán az, hogy előző nap Gyurcsány a feleségével ott pózolt a coming out-on.

Dr. Minorka 2007.07.13. 15:27:00

Aztán nagy búsultukban, hogy Fercsit sehol sem találják nekiálltak köcsögökre vadászni?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 15:31:50

Dr. Minorka 2007.07.13. 15:27:00:
"Aztán nagy búsultukban, hogy Fercsit sehol sem találják nekiálltak köcsögökre vadászni?"

Tavalyi Gay Pride-on hol voltak a skinhead-ek?

Dr. Minorka 2007.07.13. 15:38:48

1. Egyébként a kérdésed "egybeesik" a koalíció állításával.
2. Más alkalommal is előszoktak eme überférfiak fordulni, de verni csak köcsögöket vertek (ezidáig). Illetve Debrecenben a regresszió progresszált...

amok 2007.07.13. 16:51:55

Homoszexualitás, betegség és meddőség:

Nem tudom, hogy betegség-e a homoszexualitás, de valószinűleg a "The state of complete physical, mental and social well-being" hiányzik nekik, mivel pl. a házasság és az örökbefogadás jogáért harcolnak.

Más oldalról: a meddőség betegség voltát senki sem vitatja. A nol-on melegseg.nolblog.hu/?post_id=27022 van egy válasz vmelyik meleg vezetőtől:

"Belenyugodtatok abba, hogy nem lehet saját gyereketek?" ...
Abba, hogy saját gyerekem nem lehet, belenyugodtam - hangzott a válasz. -"

Ez nagyon hasonlit a meddőség definíciójához. A meddőség, vagyis a reprodukcióra képtelenség - betegség, a homoszexualitás nem?

Az idézett mondat folytatása: "Bánt azonban, hogy nincs lehetőségünk sem örökbefogadásra, sem házasságra. Ez a jogi lehetőség alapjog."

Ez az alapjog megvan nekik is. A törvény és a hatóság nem vizsgálja a házasságkötéskor vagy örökbefogadáskor, hogy valamelyik fél homoszexuális-e vagy sem.

amok 2007.07.13. 17:03:41

Homoszexualitás, betegség és meddőség 2:

A heteró, ha szervileg meddő beteg. A homo, ha szervileg meddő, nem beteg? Értelmezhető-e náluk a meddőség?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.13. 17:15:38

amok 2007.07.13. 16:51:55:
"Ez nagyon hasonlit a meddőség definíciójához. A meddőség, vagyis a reprodukcióra képtelenség - betegség, a homoszexualitás nem?"

Rossz definíció. A homoszexuálisoknak lehet saját gyerekük, sőt régebben, amikor rejtőzködniük kellett, általában volt is. Most nincs konkrét adatom, de le merném fogadni, hogy a leszbikusok között sok a saját gyerek továbbra is.

Önkéntes a döntésük, hogy nem vállalnak gyereket a szokatlan párkapcsolatuk kedvéért. Hogy ez hogy érinti a well-being-üket, nem tudom, de meg kell érteniük, hogy egy gyerek az egy harmadik a képben, akinek nevében ők nem dönthetnek.

suski 2007.07.13. 17:59:00

Bill,

"Az SZDSZ tenyleg nem tesz sokat, de legalabb szovegel, marpedig pont ezen a teren a szovegeles onmagaban hasznos. "

Ja, mármint a szdsz-nek hasznos (legalábbis ôk azt képzelik), mert ezzel az ellenségképet lehet csiszolgatni és egyúttal saját semmittevésüket álcázni.

Bill Dauterive 2007.07.13. 18:12:32

Megis, mit vartok az SZDSZ-tol? Egyszer az veluk a baj, hogy zsaroljak a liberalis alternativat az MSZP-n (tobbbiztositos rendszer), egyszer meg az, hogy nem birjak atverni a liberalis elkepzeleseiket rajtuk (mittudomen, meleghazassag).

Ti egyszeruen csak utalni akarjatok oket, nem kell ehhez ennyi al-ideologia.

dowNLoad 2007.07.13. 18:47:56

Tényleg semmi más gondunk nincs már, ez már az aranykor, vagy arra még várni kell pár hetet? Most hogy megelőztük Svájcot demokráciában, gazdasági mutatókban Luxembourg-ot, itt az idő, hogy a meleg/leszbi házasságokat és a drogfogyasztást is engedélyezzük.
Igen-igen megcsináljuk!!!!

suski 2007.07.13. 19:06:41

Bill, az aprócska különbség, hogy a több-biztosító mindenkit érint és mindenki ellene van, a melegek házassága pedig csak a melegek ügye, a többségre nem vonatkozik.( A partnerség mindenképp.) További aprócska különbség, hogy biztosító kiárusítása 1600 milliárd ft ellopható pénzt szabadít fel az szdsz és körei számára, a melegek ügye nem hiszem, hogy így tejelne nekik.

VIII. Nagyapó 2007.07.13. 21:02:59

Bill,

a minden megfelelő jogot megadó élettársi kapcsolat rendezésével még a KDNP-nek sincs semmi baja, csak a házasság elnevezéssel - ezt találtam forrásként az emlékeimhez:

pride.hu/article.php?sid=2058

-------

Ami az SZDSZ-gyűlöltetet illeti, szerintem az van a mélyén, hogy sokan komolyan hisznek/hittek számos hozzájuk kapcsolódó dologban, főleg, ami a rendszerváltás körüli tevékenységüket illeti, sokakat megfog(ott) az alapvetően értelmiségnek szóló kommunikációjuk - aztán mint pártban, előbb-utóbb mindenki iszonyúan csalódott bennük. Ki '94 miatt, ki azért, mert kormányon sem tettek sokat az általuk képviselt eszmékért, sőt asszisztáltak Hornnak, Megyónak, ki azért, mert amikor némely elenvéleményen lévő értelmiségi összekapja magát és megpróbál valódi ellenérvekkel vitatkozni velük, kibukik, hogy milyen dogmatikusan gondolkodnak valójában...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.13. 23:10:54

„egy gyerek az egy harmadik a képben, akinek nevében ők nem dönthetnek”

hm épp most fogjuk bőcsibe adnyi a gyerököt

hábazmeg nem kérdeztük meg

ja mi nem vagyunk buzik, nekünk szabad

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.14. 01:28:18

Doomhammer: rekomment: ez a relációanalízis "B" válasza részemről. Horváth Ágnes ugyanis tényleg gyilkos. Vagyis igaz, hogy a homokosokat népszerűsíti, igaz az is, hogy gyilkos, csak a kettő közt nincs ok-okozati összefüggés. Gyilkossá az egészségügy szétverésével vált; ugyanakkor kétségtelen az is, hogy az EGÉSZSÉGÜGYI miniszternek talán az egészséges életmódot kéne pártolnia, és nem egy szexuális vakvágányt, ha mégoly egyenjogú is manapság. Persze aki katasztrófa sújtotta övezetté teszi a saját ágazatát, attól minden kitelik.

dowNLoad 2007.07.15. 12:02:07

Határon túl(és innen) élő magyaroknak egy programjavaslat:
Magyar-Büszkeség-Napja, felvonulással, Szent-koronával, zászlókkal, tüzijátékkal, magyarországi miniszterekkel,stb. Megnézném, hogy a románok/szlovákok/szerbek mit szólnának hozzá, de az biztos, hogy nem javítana a helyzeten, az ottani rendőrség nem valószínű, hogy védené úgy a felvonulókat, mint itt a buznyákokat, esetleg utána a pogromok miatt lehetne menni Brüsszelbe panaszkodni.
(pedig a magyar felvonulás jogos lenne)
süti beállítások módosítása