Isten ments, hogy zsurnaliszta ujjgyakorlatként a hőségről írjunk közhelyektől hemzsegő publicisztikát, így csak arról ejtünk néhány áthallásos szót, hogy nehéz helyzetben vannak a budapesti melegfesztivál szervezői: senki nem ad támogatást a rendezvényhez. Az Origonak nyilatkozó, önbizalomhiányos szervezők elmondták: a nagy cégeket meg sem merik keresni, és minapi szponzorkereső felhívásukra sem jelentkezett senki. A portál újságírója a szervezők helyett is utánajárt a kérdésnek.
Kiderült, a pénzeszsákok valóban nem adnák a nevüket a rendezvényhez. Többen "idén meghatározott jellegű programokat" támogatnak, és "a melegfesztivál nem fér bele a profiljukba". A Coca-Cola a környezetvédelemért és az aktív életmódért szeretne tenni, a Pannon az aktív sportokat támogatja, a L'Oreal kutatónőknek biztosít ösztöndíjat, a Danone pedig arról küldött levelet, hogy idén mennyit fordított a daganatos gyerekeket kezelő hálózat támogatására.
Tehát konzervatívok a legnagyobb magyar hirdetők. Örüljünk vagy ne? Szerintem mindenkinek joga van felvonulni, sámánistáktól a drag queen-ekig. Aki akar, az pedig tiltakozhat ellenük. Tomcat idén sem indítja be tojásdobáló készülékét, hiszen hűvösön csücsül. Vonuljanak hát a melegek, ha arra szottyan kedvük - legfeljebb idén alacsony költségvetésű lesz a fesztivál. Amolyan megszorításos.