Vegyetek Rednexet
2007. június 05. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Vegyetek Rednexet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az UFiblog aktív vitapartnere, Tallián Miklós blogjában találtam ezt a nagyszerű akciót.

Gyerekek, eladó a Rednex. A korai kamaszkorunk lexebb nyarait aláfestő zenével büntető svéd banda eséllyel pályázhat a lexarabb zenekar címére. A country-techno förmedvényt feltaláló Rednexet cókmókostul viheti, aki akarja. Csak minimum másfél millió dolcsi kell hozzá. Innen kezdődik ugyanis a licit az Ebayen.

Ennyi pénzért megkaphatod a zenei jogokat, a brandet, a honlapot, a koncertszervezést, a zeneszerzőket, és ráadásként nyilván három szőrös svéd vikinget és egy kikapós szőke nagydarab macát. Akik olyan dalokkal kedveskedtek a fejletlen zenei ízlésű iskolásoknak (nekünk) a kilencvenes évek közepén, mint a Cotton Eye Joe és az Old Pop In An Oak, és persze a Wish, You Were Here.

'94 táján ezekre a számokra bólogattunk a délutáni tinidiszkóban a fal mellett állva, mindig stírölve, de soha fel nem kérve a csajokat a diszkótáncra. Miközben a Rednex halandzsaszövegét mímeltük szánkkal, addig nem vettük le szemünket az osztályszépe Heni melleiről, amelyek akkoriban napról napra nőttek.

A stír után mentünk bunkert és magaslest építeni a földutakra, hogy onnan dobáljuk gesztenyékkel ránk törő ellenséges bandát. Lúzerek voltunk, de legalább tudtuk, mi a fontos. Nem a politika, asszem.

A mai nap tanulsága: Rednexet igen, de az elmosolygott ifjonti éveket már nem vásárolhatjuk vissza. Elveszni az eltűnt idő gyomrában?

(Ui: a fenti írásműben Proust és Heni hatása érvényesült. A téma további több ezer oldalas kifejtésétől Proust-tal ellentétben mindenkit megkímélek).

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr9393136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Minorka 2007.06.05. 16:40:28

Lehet, hogy a FIB felizgulna egy ilyen márkanévre...

2007.06.05. 22:49:11

Rettenetes volt, a szőr felállt a hátamon ettől a zenekartól.

Őrnagy Őrnagy 2007.06.06. 09:08:58

Én, mint későbbi nemzedék borzalmasan utáltam ezt a zenekart. Ellenben Geszti P. megvehetné

hcrules 2007.06.06. 10:34:58

És, mint pár rokon esetében láttam, máig erre táncolják a "country"-t a szalagavatókon... Ennek kb annyi köze van a countryhoz, mint Fekete Pákónak a magyar népzenéhez... :/

___________________________ (törölt) 2007.06.06. 22:25:03

Nem tudom, nekem annak idején az volt a benyomásom, hogy ez is olyan zene, mint a 'Ricse vagy a Sing Sing-től a Halál a májra, hogy csak nagyon részegen jön be, de akkor viszont nagyon.

almalé 2007.06.07. 01:09:16

hahahaa. a cikket kezdtem el olvasni, aztán jöttek a zenék. s ottragadtam youtube-n....mennyi mindent feldob az internet.rég elfeledett zenék, mesék, amiket azt hittem sosem fogok tudni megszerezni, mert egyszerűen nem emlékeztem a címre vagy előadóra. thx ;)))

p.s. most így visszahallgatva borzalmasak ezek a zenék.de nekem mégis sokat jelentenek a hozzájuk kötődő emlékek miatt

uff
süti beállítások módosítása