M15 IV.
2007. március 15. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

M15 IV.


A bál végetért.




















Süket a vonal.



















Anarchista performance az Opera előtt.



















Rendőrsor a Gödörnél.



















Szemét helyzet.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr6447101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keloid · http://freecom.blog.hu 2007.03.15. 23:52:24

Ha azt akarjátok, hogy zsidózzak, nem vagyok magyar! Ha azt akarjátok, hogy árpádsávos zászlót lengessek, nem vagyok magyar! Ha azt akarjátok, hogy egy politikus beszéde alatt fütyüljek, mocskolódjak, nem vagyok magyar! Ha azt akarjátok, hogy tojással dobálózzak, nem vagyok magyar!Ha azt akarjátok, hogy romboljak, gyújtogassak, nem vagyok magyar! Ha azt akarjátok, hogy minden nemzeti ünnepet tönkretegyek, nem vagyok magyar! Ha azt akarjátok, hogy utáljam az ország másik felét, mert más véleményen vannak, nem vagyok magyar!
Szóljatok ha végre büszke magyar lehetek!:(

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.03.15. 23:53:54

Szép szónoki kirohanás, de nekünk címezted?

bugris 2007.03.16. 00:11:08

Keloid, látom, ihletett a miniszterelnöki beszéd. Veled azonban megbocsátóbb vagyok, nem vesézem tudatalattidat. És ne kívánd, hogy megtegyem:)

bugris.blog.hu/2007/03/15/gyucsany_ferenc_tudat_alatt

Keloid · http://freecom.blog.hu 2007.03.16. 00:29:48

bugris, nem érdekel senkinek a beszéde,nem érdekel senkinek a véleménye! Amit ma láttam és hallottam azon totál kibuktam, én szégyelltem magam! Anno Orbánt "Istenítettem", ma már utálom! Na ja, egy csalódással több, majd kiheverem!:(

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.03.16. 00:33:58

Orbánnak semmi köze nincs a ma éjszakai, néhány tucat anarchista suhanc által elkövetett romboláshoz.

bugris 2007.03.16. 00:34:51

Sajnálom, Keloid, én nem istenítettem még egyetlen politikust sem (van akit igen kedvelek, másokat meg igen nem), talán ezért nem ér nagy csalódás. Legyél kevésbé kritikus az utáltakkal, és kritikus a kedveltekkel, és így nyugodtan megkímélheted magad a csalódásoktól, és a végletes/végzetes politikai érzelmektől.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.03.16. 00:39:39

Egyet azért tisztázzunk:

Ma ami történt, az kurva gáz volt. Ehhez Orbánnak és a Fidesznek semmi köze. Még a bejelentett readikál tüntetéseken sem nagyon voltak rendőrök. A jónép saját elhatározásából ment az oktogonhoz, hurrogta le a békés megoldást javasló "vezetőit" és kúrta szét a fél belvárost, a rendőrség viszont túlkapás nélkül teljesítette, amit ilyenkor kell. Szóval ha kérhetem se az Orbánozást, se a Gergényizést ne kezdje el itt senki. Esetleg a Budaházyzást.

Keloid · http://freecom.blog.hu 2007.03.16. 00:42:51

Orbán, ..semmiről? Na ..jó... Most nem vagyok kommunikativ állapotban erről a témáról.

bugris 2007.03.16. 00:50:37

Budaházy? Így van, smalladam, most nincs kedven újra leírni, bemásolom máshol leírt kommenteimet.

A szept. 18-i töketlenkedés, és az azt követő brutál ámokfutás után úgy tűnik, valóban tanultak valamit. Várjuk meg, derülnek-e ki majd esetleges túlkapások, de tényleg az látszik, okultak.
Az azonban kínzó kérdés egyelőre, a nagy nemzetbiztonsági offenzíva hogyan nem tudta fél évig megtalálni Budaházyt, és hogyan akadt fenn egy igazoltatáson éppen ma.

Az természetes, hogy Budaházyt elkapják, ha 15-én kimegy az utcára, hiszen ismerik az arcát, és nagy rendőri készültség van. Az viszont nem természetes, hogy hetente kétszer kiáll Szilvásy, hogy ilyen-olyan csoportokat lepleznek le, mert fullgázon pörög az NBH, de pont az ő elég ismert és tág ismeretségi köre nem vezetett nyomra fél évig.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.03.16. 00:54:11

Jól értelmezem, hogy Budaházyt a békésen véget ért Fidesz-megemlékezés után fogták el? Gyanús.

Erre rímel Nyakó szoci szóvivő válasza, a SzabadNépből idézem:

"Az MSZP szóvivője szerint Orbán Viktor, a Fidesz elnöke a felelős az esti budapesti eseményekért - közölte Nyakó István csütörtök este. A szélsőséges kisebbség újból meggyalázott egy nemzeti ünnepet. Szomorú, ami történt, főleg, mert tudni lehetett előre: ha Orbán Viktor felelős politikus módjára viselkedik, akkor nem lesz baj. Kár, hogy nem így történt - olvasható a szocialista politikus közleményében. A szóvivő szerint Orbán Viktor "engedte ki a szellemet a palackból, övé a felelősség". "A nemzeti ünnepből kampánygyűlés lett, a nemzeti lobogóból árpádsáv, Táncsicsból meg Budaházy. Ezek Orbán Viktor új jelképei és új hősei. Akik a rendőrökkel farkasszemet néznek, azok meg az új többsége" - fogalmazott a szóvivő.


Nyakó István úgy vélte, hogy már a Fidesz nagygyűlésének helyszíne is kétértelmű volt, majd a "vezénylő tábornok" védelmébe vette az újnyilas zászlókat, a kormány elkergetésére hatalmazta fel híveit, a rendőrség ellen uszított és politikai fogolynak nevezte a rendbontókat. Hozzátette: a felszólítás után, este néhány szélsőséges ostrommal akarta kiszabadítani letartóztatott tettestársát, és újból a rend őreire támadt. A szóvivő közölte: ma ismét látni lehetett, hova vezet az az út, amin Orbán Viktor jár. "Kacsingatós, kétértelmű politikájával szörnyet teremtett. Az utcai szélsőségesek szörnyetegét" - fogalmaz a szocialista politikus."


bugris 2007.03.16. 00:58:21

Nem, ergé, a kuruc.infó übermegbízhetó forrásai szerint is korábban kapcsolták le. Már a Fidesz gyűlés előtt hozták a hírt, ami a börtön-infó-áramlás alapján dél/koradélután történhetett.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.03.16. 01:01:12

Nyakó bazmeg....Van abban valami kurvára idegesítő érzés, hogy az ember végigdolgozik egy napot kint ezeken a rendezvényeken, a saját szemével látja, hogy mi, mikor és hogyan történik, aztán hazajön, lerogy a gép elé, és látja, hogy "felelős" politikusok már megint akkora baromságokat beszélnek, hogy azt nehéz lenne űberelni.

A Fidesz előáll azzal a teljesen fölösleges faszsággal, hogy vizsgálatot kell indítni, hogy voltak-e rendőrszakmai hibák, erre megint jön Nyakó és ilyeneket...ááh
Egyébként nem akkor fogták el, sokkal előbb.

Különben Bugris, Az az érzésem, hogy ez a Budaházy-téma egy 22-es csapdája volt. Budaházyt szerintem simán elkaphatták volna már korábban is, de ilyenkor sokszor azt csinálják, hogy hagyják, hadd mozogjon, mert így el tud vezetni más más célszemélyekhez is, illetve láthatják mire készül.

Viszont ezzel a helyzettel meg az volt a baj, hogy ha előbb kapják el, akkor a hívei ma tuti balhét csináltak volna, ha nem kapják el, akkor meg ő csinál balhét, ezért elkapták: erre a hívei balhézni kezdtek. Typical bazmeg situation.

bugris 2007.03.16. 01:13:32

Persze, ebből a szempontból az lett volna az ideális, ha Budaházyt előtte kapcsolják le, és utána hozzák nyilvánosságra. Dehát jogállamban élünk, ez van. (Senkit nem lehet egy percig sem titokban fogva tartani) És így el kell viselnünk a kukagyújtogatást meg a rendőrköltségeket.
Tulajdonképpen ez rendben is van így. Ennyit igen, akkor el kell bizony viselnünk. Végiggondolva nem is vagyok igazából elégedetlen.

Akasha. 2007.03.16. 01:32:12

Igaz már félig alszom, de ezt elég nehéz megállni szó nélkül. Szerintem semmi köze ehhez a mai szarsághoz egyik oldalnak sem. Viszont aki kivitte októberben a tömegeket az utcára, az igen is hibás. Mivel nem volt következetes, és nem gondolta végig, hogy mennyire sőtétek lehetnek egyesek, valami zászló, és párt mögé bújva. Nem akarom hős szittyánkat emlegetni, de szerintem az ő stílusa, megnyílvánulásai mindendezt tükrözik. Még jó időben el kellett volna határolódni az összes ilyen megmozdulástól, és nem burkoltan kellett volna uszítani. Most mindenki mossa majd a kezeit, ismét senki nem hibás. Van itt ok okozati összefüggés szerintem.
Semmi bajom a reformost fiatalokkal, én csak a szélső, rasszista, már már náci ideologiát valló maroknyi hülyékre haragszom, hiszen csak kárt csinálnak. Vajon azok nem tudják, hogy ezt az összes kárt azok az emberek fizetik meg, akik adóznak, dolgoznak, és nem a szájukat tépik a semmire?? Na ez a szomorú, hogy ezeknek a dolgos embereknek kell bizonygatni, hogy magyarok. Akkor most ki is a magyar???

bugris 2007.03.16. 01:43:47

Akasha, félálomban sem írsz hülyeségeket, de ennek kapcsán:

"Vajon azok nem tudják, hogy ezt az összes kárt azok az emberek fizetik meg, akik adóznak, dolgoznak, és nem a szájukat tépik a semmire"

Mennyit is vesznek ki a zsebedből a randalírozók?
És mennyit kúrtak el azok, akik ellen...?

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.03.16. 01:50:57

Bugris, ez ne legyen összehasonlítási alap. Vagy mondjuk inkább úgy, hogy ha az elkúrók miatt már amúgy is fizetni kell, akkor talán jobb lenne, ha legalább a szétkúrók miatt nem kellene pluszban.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.03.16. 01:51:27

Bugris, ez ne legyen összehasonlítási alap. Vagy mondjuk inkább úgy, hogy ha az elkúrók miatt már amúgy is fizetni kell, akkor talán jobb lenne, ha legalább a szétkúrók miatt nem kellene pluszban.

bugris 2007.03.16. 01:53:15

Éppen arra akartam ezzel rávílágítani, hogy azért ne mindent költségekben mérjünk.

Akasha. 2007.03.16. 01:58:38

Én is erre gondoltam, hogy legalább pluszt ne kelljen, ha már kell.. Ja, és nem megoldás az, hogy ha szép szóval nem megy, akkor török, zúzok.. Még családi vitában sem megy, nem hogy állami keretek közt. Na meg olyan dolgok is tönkre mennek, amiket talán sosem lehet pótolni, és pénzben nem is mérhető. Most talán csak a szerencsén múlt, hogy nem száz éves műemlékek, épületek voltak a célpont..

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.03.16. 02:00:06

Na igen, ez is igaz.

(Meg arra is rávilágíthatna már valaki, hogy miért kell legalább 5ször mepróbálnom elküldeni egy kommentet...)

bugris 2007.03.16. 02:02:47

Csak ismételni tudom magam, ha a pénzt és a lerombolt értékeket nézzük, nem a kukagyújtogatók állnak rosszabbul. Amúgy máskor, de ne máshol folytassuk, jóccakát!

Akasha. 2007.03.16. 02:07:12

Bugris, de azért a nem pénzben mérés, amit persze abban az esetben kizárnék, ha oktalan gyújtogatásról, rombolásról, csak kártevésről van szó, mégis csak ablakon kidobott pénz. Vagy akkor a kormánypártiaknak nem, de a randalírozók herdálhatják a lét? Egyik sem teheti! És szerinted mennyibe kerűlt ez a rendőri készültség? Ez is herda.
Mennyivel jobb lett volna ezt a pénzt a haldokló egészségügybe tenni nem? Ha csak 1 korházzal kevesebbet zárnának be, mert ezt a pénzt megspórolták a szélső jobbikon, már hasznosra költötték volna.
Igen, és igazad van Bugris, nem fordítható le minden pénzre. A félelem sem fordítható le..

Akasha. 2007.03.16. 02:09:26

Jó éjt Bugris:)

Smalladam, mert TOJÁS van a rendszerben :))

Abraham lincoln 2007.03.16. 10:09:29

Uraim anno O V uralkodása alatt találkoztam vele,kedves mosolygós embernek ismertem meg. Majd fél évvel későőb hoztak egy törvény miszerint a szombati nap is munkanap,ezen kapva kapott az a multi ahol dolgoztam és azt vettem észre hogy 3 müszakban szombat éjszaka is dolgoznom kell,minderre még pótlék sem járt.Ezalól a szocik szabadítottak föl ezért hálla nekik.Azután jött a megváltó Fleto vele is találkoztam és csodák csodája azt vettem észre hogy annyit keresek mint 2 évvel ezelőtt. összegezve az egyik halára hajtott a másik kiszívta a vérem.Mondjon valaki olyan elfogadható indokot ami miatt bármelyik felé is fordulnék. És a problémám amit leiram ezreket érint számlálatlan tudnám sorolni mindazokat akik egyet értenek velem és nem álnak be egyik táborba sem(mindezt nem passzivitásbóL) hanem mert nem elfogadható a hozzáálásuk a néphez.ebből kifolyólag egyre nagyobb lesz a támogatása az MDF -nek.És ne jöjjön senki hogy hozzánemértők serege bla bla bla ,Hogy miért ez a furcsa meglátás, azért mert én falun élek itt az élet nem olyan felhőtlen és virágos mint a fővárosban,az a baj hogy sokan elfelejtik nem csak városból áll Magyarország és hogy a főváros el van szakadva a vidéktől. A falunn élők java része nem lázad nem veri a nyálát, mert barmok nekik minden jó, pedig hatudná az aki ezt állítja mekkora marhaságot beszél.Budapesten az alkalmi munkás 5000 alatt nem akar dolgozni inkább nem csinál semmit mert tudja hogy ugyis megkapja de falun 2000 -ért is elmegy mert ugy sem kap többet ez tény.Aki rendes munkhelyen dolgozik is be fogja a száját 40-50 60 Km utazik naponta mert nincs munkahely a közelben. mégegyszer leírom azt mondják barmok, pedig éppen hogy okosak mert tudják hogy ha pofáznak akkor, akkor előbb utóbb nem eszik a gyerek nem jár majd iskolába nem lessz pénz arra hogy eltatsa a családját meg azt a keveset amit egy fél élet munkályával összehozott. Nekünk nem volt jobb sem Orbán alatt sem Fleto alatt.Itt nem lehet ide oda ugrálni mert megvonták tőllünk a lehetőséget. ezért nem lázadnak falun,szóval nem baromságból csupán család szeretetből és ez a nézet nem lokális jellegű.

Tgr 2007.03.16. 10:51:31

Nem értem, hogyan veheti magának egy szóvivő a bátorságot, hogy egy politikust levezénylőtábornokozzon, és hogyan lehet utána még másnap is állása? Én nagyobbrészt igazat adok Nyakónak, de ez új közéleti mélypont, még a hazaárulózást is alulmúlja.

bugris 2007.03.16. 12:15:52

Na látod, Akasha a végén megmondtad a tutit. Nem kell itt lélegeztetőgépezni, a félelemkeltésért elítélhetőek.

Akasha. 2007.03.16. 15:53:43

Szerintem is-is, de ezen nem veszünk össze:)
süti beállítások módosítása