Migráció: közeleg a tél
2015. október 29. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Migráció: közeleg a tél

tel.jpg

„Ne gondoljuk azt, hogy ez fájdalommentes lesz számunkra és számukra. Nem fogunk tudni elrejtőzni előle. Osztozni fogunk. A katasztrófa időzítve van.” (Szerencsés D. Márton: Európáról és hosszú, sötét árnyékáról)

 

Az elmúlt évek egyik legjobb tévés sorozata a Game of Thrones, a Trónok harca, pontosabban játszmája. A G. R. R. Martin könyveiből készülő sorozat műfaja ugyan a fantasy, de ha lehántjuk a sárkányokat és a mágiát a sztoriról, lebilincselően izgalmas, bonyolult politikai thrillert kapunk. A Westeros elképzelt kontinensén elterülő királyságokért és az azokat összefogó Vastrónért megy a harc: intrika, reálpolitika, machiavellizmus a csúcsra járatva. Westeros egymással játszmázó országait közös határ, egy égig érő fal választja el a vad, barbár külvilágtól, a falat pedig az Éjjeli Őrség vigyázza − ami sokáig jól is működik. De aztán valami megváltozik: ezen a kontinensen ugyan hosszú évekig tart a nyár, de aztán ugyanilyen sokáig a tél is, és most már a tél közeleg. A falon túlról pedig végzetes veszély leselkedik az emberek világára... A mindenkit elpusztító élőhalottak elől a falon kívül élő, eddig a westerosiakkal harcoló vademberek is menekülnek.

A naivitás, jószívűség és a távlatos, reálpolitikai gondolkodás között őrlődő Jon Snow, az Éjjeli Őrség parancsnoka pedig nehéz döntést hoz meg: emberei akarata ellenére megnyitja a fal kapuját az eddig odakint élő, eltérő kultúrájú vademberek előtt, hogy bevándorolhassanak a civilizált országok területére, és ha lehet, egyesítsék erőiket a még nagyobb veszély ellenében. A vademberek és a fal őreinek kölcsönös és mély bizalmatlansága ellenére Snow a békés egymás mellett élésben és együttműködésben bízik. Előbb az ő akarata, a migráns vademberek beengedése teljesül − de aztán, a könyv- és filmsorozat eddigi utolsó részében a fal fellázadó őrei rituálisan feláldozzák, leszúrják őt.

Nos, a tél most, 2015 Európájában is közeleg.

Európa határait ki szavakkal, ki falakkal, ki ajtócskákkal és oldalelemekkel kívánja védeni. A határokon innen, sok évtizedes nyarunk jólétében a kisebb-nagyobb országok és vezetőik játszmáznak egymással, ki a kontinens vezetéséért, ki az összefogásért, ki a kimaradásért, és persze mindenki a saját érdekeiért. Eközben a lyukacsos határainkon túl, a távolban, az anarchiába és ínségbe süllyedt Közel-Keleten végzetes konfliktusok, barbár erők pusztítják egymást és az ártatlan civileket. Az életveszély elől vagy a jobb élet reményében elvándorló idegenek tömegével érkeznek falaink alá. Határainkon áll a bál: van, aki szerint be kell engedni az idegeneket, hogy telepedjenek le, hiszen csak gyarapítani és erősíteni fognak minket abban, hogy legyőzhessük a jövő kihívásait és felülemelkedjünk a kontinensüket érő veszélyeken. Más viszont azt mondja: a történelemből okulva le kell zárni a határokat, védve azt, amink van; mert az idegenek idegenek maradnak, és helyzetünk nem javulni, csak rosszabbodni fog velük és miattuk.

A tél közeleg. Az Európába tartó migránsok áradata nem csitul, épp ellenkezőleg: egyre többen érkeznek, egyre nehezebb körülmények között, egyre elkeseredettebben, egyre türelmetlenebbül a határainkhoz hogy a fokozódó európai elégedetlenségről értesülve még időben bejussanak az elképzelt földi mennyország, a mi civilizációnk kapui mögé. Amíg eddig a fiatal férfiak tömege volt a jellemző, most növekedésnek indulhat az utánuk induló feleségek, nők, anyák, gyermekek és idősek aránya. Készüljünk fel lélekben mindarra, azokra a fejleményekre, történetekre, jelenetekre, humanitárius katasztrófahelyzetekre, amit mindezen körülmények között a tél, a fagy beköszönte jelenthet majd.

Eközben Európa országaiban is egyre növekszik a feszültség: egyre ellenőrizetlenebbül jutnak át a határon a migránsok, egyre jobban megtelnek a férőhelyek, egyre leterheltebbek a határt védő, nemzetbiztonságot őrző, államokat működtető hatóságok és hivatalok, egyre feszültebbek a társadalmak. A Balkán országai egymásra mutogatnak. Ausztria és Németország egymásra mutogatnak. Németország tartományai egymásra mutogatnak. Európa pártcsaládjai egymásra mutogatnak. Brüsszel és a tagállamok egymásra mutogatnak. A politikusok, hatóságok és véleményvezérek egymásra mutogatnak. A választók és vezetőik egymásra mutogatnak.

A Trónok Harcában először Jon Snow akarata érvényesül: az idegenek bejöhetnek, átkelhetnek a falon, hogy menedéket nyerjenek Westeros királyságaiban. Akinek ez nem tetszik, magában mormog vagy másoknak dühöng, szárazon tartja a puskaport és eltérő terveket forgat a fejében.

A mai, európai valóságban is a jon snow-k akarata érvényesül még: az idegenek bejöhetnek, átkelhetnek határainkon, hogy menedéket nyerjenek Európa országaiban. Akinek ez nem tetszik, magában mormog vagy másoknak dühöng, szárazon tartja a puskaport és eltérő terveket forgat a fejében.

Az idő közben telik.

Brace yourself. Winter is coming. Készüljetek fel. Közeleg a tél.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr318031220

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rajcsányi Gellért: Migráció: közeleg a tél 2015.10.29. 10:00:11

Közeleg a tél. Az Európába tartó migránsok áradata nem csitul, épp ellenkezőleg: egyre többen érkeznek, egyre nehezebb körülmények között, egyre elkeseredettebben, egyre türelmetlenebbül a határainkhoz − hogy a fokozódó európai elégedetlenségről értesülve…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jester 2015.10.29. 10:18:05

Egy jelentős különbség azért van - Jon javára és a mi kárunkra: A könyvben azért érdemes beengedni az élőket, mert bár nehéz lesz a beilleszkedés, de legalább nem erősítik az élőholtak hadát. A valóságban viszont nem tudjuk eldönteni, hogy hány élőnek tűnő zombit engedünk be... (A) Mások meg a tenyerüket dörzsölik.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.10.29. 10:21:39

Egyfelől: profánnak tartom, hogy a civilizációnkat fenyegető legsúlyosabb veszélyt, az új népvándorlást egy globális veszélyes médiahulladékkal, egy amerikai tévésorozattal magyarázgatja itt a szerző. Amely tévésorozat szerzőinek nyilvánvaló szándéka az volt, hogy a fehér ember kultúráinak védőit elbizonytalanítsa és amíg belső vitákkal múlatjuk az időt, az műs kultúrájú ellenség beszivároghasson a védvonalak mögé. Másfelől: ezt a mondatot defetistának és árulónak tartom: " Akinek ez nem tetszik, magában mormog vagy másoknak dühöng, szárazon tartja a puskaport és eltérő terveket forgat a fejében."

Ne higgye a szerző, hogy mi, Európa védői megállunk mormogásnál és szárazon tartásnál. Tiltakozni fogunk, fel fogunk vonulni és annak megfelelően fogunk szavazni, hogy ki az, aki megvéd minket a barna veszedelemtől. Ne higgyék azt a politikailag korrekt '68-as balliberálisok, hogy fedőt lehet tenni a jogosan felzubogó elégedetlenségre. Megtudtuk, mi a valódi helyzet, el akarják venni, betegséget akarnak terjeszteni, erők akarják szétfurkálni, mi ezt nem fogjuk hagyni. Mi, magyarok.

bontottcsirke 2015.10.29. 10:56:36

Annyi a különbség, hogy ott embereket engednek be, mi pedig rögtön az élöholtakat......

Bell & Sebastian 2015.10.29. 13:48:14

Mese habbal, ide csak bekopogott Amerika, hogy elhozza nekünk Izrael békéjének egy darabkáját.

Mindent a kedves befektetőért.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.10.29. 14:45:47

@Bell & Sebastian:
Csak maga ne bántsa Izraelt, minden európai ország tőlük tanulja, hogyan kell kidobni a menekülteket. Az ő esetükben nem zsidó afrikaiakról van szó.

www.newsweek.com/2015/10/23/what-europe-can-learn-israels-refugee-crisis-382523.html
"As European governments grapple with how to handle hundreds of thousands of refugees and migrants, mostly from Syria but also from Sudan, Eritrea, Afghanistan and other troubled countries, some in Europe are now looking to Israel for lessons in how to keep out asylum seekers."

És egy bónuszidézet csak magának:
"Prime Minister Benjamin Netanyahu has warned that these newcomers represent a threat to Israel’s Jewish identity. “If we don't stop the problem,” he said in 2012, “60,000 infiltrators are liable to become 600,000 and cause the negation of the state of Israel as a Jewish and democratic state.""

Lefordítom, ha nem érti: ha nem oldjuk meg a problémát, ez a 60000 menekült hajlamos 600 000-ré válni és ez Izrael állam zsidó és demokratikus államiságának megszűnéséhez fog vezetni.

Tanuljon a profiktól, nem szégyen.

GNDL 2015.10.29. 17:31:25

Valamiféle összetett kommunikációt dobjatok már végre össze ott a fideszes balfenéken, elvtársak. Túl éles a kontraszt az eddigi „nem leszünk brüsszeli gyarmat” és a mostani „védjük meg Európát” bullshit szlogenek közt... nagyjából mint a 2010-es radikális adócsökkentés ígérete, majd az ígéretek ellenére az elmúlt években bevezetett vagy megemelt félszáz válságadó közt. Ideje lenne tisztázni végre, hogy a magatokfajta moszkoviták mégis mitől féltik Európát?! Nem arról volt szó már évek óta, hogy Európának egyébként is annyi?! :)

GNDL 2015.10.29. 17:41:38

vs.hu/kozelet/osszes/eloszor-szolaltak-meg-es-meglepot-mondtak-az-mta-migracios-kutatoi-1029

„... a jövőben letelepedési ösztönzőkre is szükség lehet a magyarországi munkaerőhiány enyhítésére ... a kormánynak intézmény és támogatási rendszert kellene létrehoznia...”

Egyszerű, be kell zárni az MTA-t. Hogy mernek ellentmondani a Szittya Fővezírnek. :)

Bónusz: „... az érkezőknek van szakképzettsége, és valóban dolgozni akarnak...”. Tehát egy szíriai menekült mindjárt többet ér mint egy közpénzen élősködő rezsiharcos fideszes léhűtő... :)

Bell & Sebastian 2015.10.29. 18:28:22

@Doomhammer: Én ugyan nem bántom, de vajon ez fordítva is igaz? És a sokadik áttételen keresztül is igaz?

Ha már pusztulni kell, pusztuljon minden?

És mit értünk amerikaiul a bírói függetlenségen? Még több csókos, -származásút felmentenek? Akiknek az árnyékában ugyebár ezek a gazemberek is megússzák. Nincsen rózsa..., csak tövis.

Nagyon röhögnék, ha egyszer Amerika kifarolna a magához hasonló, leplezetlen cionisták mögül. Előbb vagy utóbb, de márpedig ez lesz.

Bell & Sebastian 2015.10.29. 18:30:08

@GNDL: Höhö, MTA. Milyen fészek is az?

Bell & Sebastian 2015.10.29. 18:33:14

@GNDL: Olyan nincsen, hogy 120% -os kommunista. Csak addig van, amíg nem jönnek a hörcsögért.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.10.29. 19:01:55

@Bell & Sebastian:
"Én ugyan nem bántom, de vajon ez fordítva is igaz? "

Ezt nem értem. A cikk arról szól, hogy a magyar menekültkezelési módszereket kezdve a kerítéstől befejezve a xenofób retorikáig mind Izraelből nyúlták. Annak a Netanyahu-nak a pártjától, akivel elvileg Orbánék puszipajtások.

Van még ötlet ott, ahonnan ezek jöttek, pl. olyan bevándorlóvízum, ami nem jogosít az egészségügyi szolgáltatások igénybevételére (és a cikkben szereplő bevándorlók gyereke meg is hal másnapra, mert nem kezelik az orvosok) vagy pedig a választási lehetőség, hogy vagy kap 3500 dollárt és elhagyja az országot, vagy börtönbe kerül. Nyilván ezek majd később jönnek.

"És mit értünk amerikaiul a bírói függetlenségen? "

Hát hogy esetleg nem az egyik főfideszes felesége az Országos Bírói Tanács elnöke. Legalább a formára adjanak, az ítéletek úgyis olyanok, amilyeneknek lenniük kell.

"Nagyon röhögnék, ha egyszer Amerika kifarolna a magához hasonló, leplezetlen cionisták mögül. "

És akkor magával mi lenne?

bkkzol 2015.10.29. 19:15:46

Minden bizonnyal a meghívó levéllel jövőknek lesz szállásuk a meghívótól a többieknek meg a vízum kiadásakor a hotel foglalást kell igazolni. Tehát minen bevándorló biztonságban lesz a hidegben. A többi meg maradjon a koszos, sza...os hazájában.
Ennyi!

Bell & Sebastian 2015.10.29. 19:46:02

@Doomhammer: Bizonyára elvinne az ördög, oszt folytatnánk, ha szomszédos kondérba osztanak.

Krisz11 2015.10.29. 20:00:13

A migránsokat a németeknek kell eltartani.
Mi megépítettük a kerítésünket, azt megvédjük ha kell, hagyjanak ki az egészből.

Bell & Sebastian 2015.10.29. 20:00:34

Teljesen érthető, hogy igény mutatkozik a paraziták kilistázására. Kezdhetjük a legkisebbel is, csak akkor ne álljunk meg félúton!
...

Majd, ha mindezzel végeztünk, állapítsuk meg: a kígyó saját farkába harap, ezért, ha _bárhol_ kettényisszantjuk, megdöglik a besnye.

Ez az egyetlen oka annak, hogy farizeus pofázás csak bírói függetlenségről vartyogni a kígyó végbeléből kikandikálva.

Krisz11 2015.10.29. 20:04:03

@GNDL: "„... az érkezőknek van szakképzettsége, és valóban dolgozni akarnak...”."

Jó hülye vagy, ha ezt beveszed...
+ Szerinted magyarul mennyi idő alatt fognak megtanulni?!

Bloodscalp 2015.10.29. 20:05:25

@Doomhammer: valóban nem érted, unatkoztam annyira és ránéztem a 888hura, simán közös kommunikáció megy velük. Közeleg a tél itt is ott is,a Fizess-es média think-thank- kommunikációs újjítása:)

Mondjuk érdekes hogy szerinted több civilizáció él akkor egymás mellett, vagy hogy van ez

vargánya 2015.10.29. 20:05:55

@Doomhammer: Azt hiszem félreértetted. Egy oldalon álltok (állunk).

vargánya 2015.10.29. 20:07:27

@Doomhammer: Mármint a poszt írójával (bocs, ez kimaradt)

László Medve 2015.10.29. 20:08:09

"Közeleg a tél." Erre megoldás lehet: "Jövünk lassan, de biztosan."

Csak aztán nehogy tényleg így legyen, mert az elsősorban az agyhalott libbantaknak keserves lesz.
Az izraeli példa szerintem is követendő, beleértve az erőszakszervek működését is.

vargánya 2015.10.29. 20:23:33

@GNDL:" Túl éles a kontraszt az eddigi „nem leszünk brüsszeli gyarmat” és a mostani „védjük meg Európát” bullshit szlogenek közt..."

Nincs itt semmi kontraszt, türelmesen elmagyarázom neked: Orbán (és nem csak Ő) az egyenjogú nemzetek Európáját védi, nem a Brüsszelben elképzelt globalizált turmixot, ahol majd az erősebb kutya baszik.

Zsuzsi25 2015.10.29. 20:41:35

Pedig milyen jo lenne (es hasznos) ha sortűz lenne a hataron, gyerekre, nore, mindenkire. Megoldodna a problema.

Krisz11 2015.10.29. 20:45:39

@Zsuzsi25: A könnygáz, a gumibot meg a kutya is megoldja. Aki a kerítésen meg ezeken átjön az már nem "nő meg gyerek".

GNDL 2015.10.29. 20:48:04

@Krisz11: „Szerinted magyarul mennyi idő alatt fognak megtanulni?! ”

Nézd, szerintem jóval hamarabb, mint hogy a jelenlegi kormányzat intézkedései nyomán több szempontból, de legfőképp a bérek és az életszínvonal tekintetében felzárkózna az ország Európához, amivel így némileg orvosolni lehetne az elvándorlás jelentette problémákat. Sőt, szempillantásnak fog tűnni annak tükrében, hogy ez a kormány soha nem fogja felzárkóztatni az országot Európához, de még csak el sem kezdeni, inkább folyamatos lesz a leszakadás amíg hatalmon vannak. :)

De ácsi... amikor ezt megemlítem, hogy a menekültek/bevándorlók közt lehetne szelektálni, velük valamilyen szinten megpróbálni enyhíteni a képzett munkaerőhiány okozta problémákat, még akkor is ha ma már nem csak a nyugati bérekkel de a velünk csatlakozott uniós tagállamok béreivel sem tudunk versenyre kelni, mindig egy LEHETŐSÉGRŐL beszélek. Mert egyébként lenne több egyéb lehetőség is, például: a) a Fidesz-KDNP öt éves ámokfutás és közpénzrablás után végre nekiállhatnak kormányozni is, és megoldani az ország problémáit; b) ha erre nem képesek, akkor akár el is húzhatnának a korrupt kurva anyjukba. :)

GNDL 2015.10.29. 20:51:14

@vargánya: „nem a Brüsszelben elképzelt globalizált turmixot, ahol majd az erősebb kutya baszik”

Muhaha... :D Tehát Orbán elvtársatok arra készül, hogy lenyomja majd a németeket, franciákat és briteket, mondjuk politikai érdekérvényesítés és mondjuk gazdasági lehetőségek kategóriákban?! Tehát Orbán elvtársatok még mindig nem szedi rendesen a gyógyszereit... :)

Krisz11 2015.10.29. 21:09:27

@GNDL: "a menekültek/bevándorlók közt lehetne szelektálni"

Halva született ötlet, egy lila ködös ballib álmodozás.
Amelyik van annyira értelmes, hogy van egy normális szakmája + karattyol alap fokon angolul, az már nem itt fog letelepedni. Meg éveket rászánni, hogy írni, olvasni megtanuljon magyarul.
Talán néhány putri-cigány szintű analfabéta allah-akbarozót itt tudnál tartani valameddig, de az is inkább nyugaton robbantja fel magát, hogy több nőt kapjon érte a mennyországban.

Bell & Sebastian 2015.10.29. 21:12:52

@GNDL: Mi ez? Egy alternatív multiverzum? Oszt mit műtene a sok agysebész? Lobotómiát mindenkinek, tiszta, száraz érzés, operáltassa magát libsivé, füleit rögzítjük.

GNDL 2015.10.29. 21:17:16

@Krisz11: „Halva született ötlet”

Persze, mert úgy kellett volna fogalmaznom, hogy „lehetett volna szelektálni”... amíg Orbán a xenofób ámokfutásával nem írta ki magát és Magyarországot Európából. :)

„éveket rászánni, hogy írni, olvasni megtanuljon magyarul”

Nem ezért nem lehetne őket itt tartani, hanem azért mert míg Magyarországon nagyjából 400-450 EUR az átlagbér (a szlovák és lengyel már több mint 600 EUR, a cseh és horvát több mint 700 EUR), addig az osztrák 2500 EUR, a német pedig több mint 3500 EUR per hó... a magyar adófizetőket nem lehet az országban tartani, nem hogy a jobb élet reményében nyugatra tartó háborús menekülteket. :)

Egyébként nem kellene éveket rászánni, intenzív tanfolyammal legfeljebb fél év alatt fel tudnának szedni olyan nyelvtudást, ami a munkájuk elvégzéséhez elengedhetetlenül fontos.

„néhány putri-cigány szintű analfabét”

Már megint kevered őket az ingyenélő rezsiharcos Orbán-hívőkkel.... :)

jágör68 2015.10.29. 21:20:50

Nagyon- nagyon OFF lesz, de aktuális és égető:

A Falat őrző szűz harcosok, akik az északi, fagyos területet őrzik szimbolizálják a mai klímatudósokat, akik folyamatosan figyelmeztetnek, hogy NAGY A BAJ. De eközben Westerosban csak a hatalmi harcok dúlnak, intrikák, dorbézolás- mint a politikai- gazdasági "elit" és az életben.
Az északról jövő veszedelem, pedig nem a tél- hanem a Sárkányok- a metán- kiolvadása és légkörbe jutása- ami csak röpke 100x erősebb üvegházhatású gáz, mint a CO2.
És már lassan egy évtizede mondják, hogy nagy a baj...
Ki emlékszik mikor esett utoljára- és volt lent épp a Tiszánál vagy Dunánál megnézni a vízállást?

GNDL 2015.10.29. 21:27:33

@Bell & Sebastian: Idézzétek már be nekem, hogy egészen konkrétan mi a kormányzat válasza arra, hogy évi több ezer egészségügyi dolgozó távozik külföldre, a végzősök egy nagy része már a szakvizsgát sem Magyarországon tervezi, és az egészségügyben ma már az ellátás biztonságát veszélyezteti a képzett munkaerőhiány?! Mert ugye gondolom abban egyetértünk, hogy ez jelenleg egy igen jelentős probléma, és ha már holnap életbe lépnének ezzel kapcsolatban egy hosszabb távú program első intézkedései, már az is késő lenne...

Mondjuk szívesen olvasnám a kormányzat programját ezzel kapcsolatban, de ötödik éve, gondosan ügyelve arra hogy szimpatizánsaik szellemi korlátait ne lépjék túl, mindösszesen egyetlen szavas választási programot hoztak nyilvánosságra... :)

Hamarosan tényleg bevándorlókkal kell majd kezelni ezeket a problémákat, és ha a szírektől ennyire kivagytok, akkor nem tudom mit fogtok majd vélni a balkáni cigányokról, akiket majd az országban lehet tartani a Fidesz-KDNP által előidézett életszínvonal mellett... oké, Orbán és családja gondolom örülni fog a tesóinak... :)

♔bаtyu♔ 2015.10.29. 21:42:42

@GNDL: Ne kínlódjál már, a népet nem a választási kamuk kell hogy meggyőzzék, hanem az éves GDP-k és államháztartási hiányokkal.

A ballibsik nyilván hozzád vágtak egy ötkilós programot aztán nézd meg mi lett velük, kuka.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.10.29. 21:48:48

@Bloodscalp:
"Mondjuk érdekes hogy szerinted több civilizáció él akkor egymás mellett, vagy hogy van ez "

Hol írtam én ilyet? Ilyet csak a '68-as polkorrekt balliberálisok akarnak Magyarországon is, de tudományosan bizonyított, hogy többféle ember nem élhet egy helyen, csak egyforma emberek. A többféle ember többféleképpen gondolkozik, nem alakul ki a civilizációs egyformaságból fakadó szinergia, ami azzal jár, hogy kevésbé jól működik a gazdaság és szegénység lesz. Azt meg nem akarjuk.

Az iszlámot tiszteljük, erős civilizációnak tartjuk mindaddig, amíg megmaradnak a csoffadt sivatagjukban. Ide ne jöjjenek, csak ha sok pénzt hoznak. Akkor is adják le a lóvét, aztán húzzanak haza a lehető leghamarabb.

GNDL 2015.10.29. 21:49:22

@♔bаtyu♔: „népet nem a választási kamuk kell hogy meggyőzzék”

Én most kormányprogramot hiányoltam fentebb, de ne is törődj vele, a te szinteden ez tényleg lényegtelen... mondd „rezsiharc” és te már nyertél... :)

„az éves GDP-k és államháztartási hiányokkal”

Ja, most elképzeltem a kádárista fideszes rezsiharcosokat, ahogy a koszos putrijaikban éppen a GDP növekedésünk hitvány struktúráját hasonlítják össze a régiós tagállamok jóval egészségesebb növekedésével: www.youtube.com/watch?v=8ALKq4tVuUQ

„ballibsik nyilván hozzád vágtak”

Jobboldali vagyok, de ezt hagyjuk is, neked ez a téma már a választási program vs. kormányprogram dilemmánál is elvontabb... ne is gyere errefelé, mert ez már rég nem a te pályád. Mondd inkább megint „rezsiharc”... na látod, az a te pályád... :)

Brix 2015.10.29. 22:14:06

@GNDL: Te nem lehetsz jobboldali, hiszen jobboldali ember nem támogatná korunk egyik legveszélyesebb folyamatát: a kontroll nélküli, illegális bevándrolást
Azt sem érted, hogy a migrációt nem lehet pusztán gazdasági kérdésre leredukálni. Itt a közép-európai nemzetek megmaradásáról, kulturális, etnikai , nyelvi , " "faji" homogenitásáak megőrzéséről van szó, és senkit sem érdekelnek az erősesen megkérdőjelezhető gazdasági érvek. Egyébként, Európában is van 22 milló munkanélküli, munkaerőhiány nincs. Olyan van, hogy bizonyos szférákban a munkaadók nem akarnak eleget fizetni.
A német vezetés kínjában - mert már az emberiességi indokokon kívül, nem tudott mást kitalálni, hogy miért kell illegális migránsokat befogadni- - kijelentette, hogy munkaerőrőe van szüksége Németországnak. Ez egy nagy kamu hazugság..
2011-ig be sem engedték az ujonnan csatlakozó országok munkavállalóit a munkapiacra , annyira szüksége volt a németeknek munkaerőre...
Németország keleti részén ma is 10-15%-os munkanélkülség van, és a magyartól alig több fizetés
nem beszélve a rekord méretű európai munkanélküliről , akikkel bőven lehete pótolni , ha valóban lenne munkaerőigény...
Akárhogy nézem , a migránsokra nagyon nincs szüksége Európának , még gazdasági okokból sem...
A többi problémát velük már nem is boncolgatom...

bElannaTorres 2015.10.29. 23:39:12

szerintem továbbra is férfiak fognak jönni. fogadni is mernék rá.

Serathis 2015.10.30. 01:46:52

Szóval akkor most Mutti “Wilkommenskultur” Merkel az idegeneket befogadó parancsnok, akit a párt társai áldoznak fel?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.10.30. 04:04:19

@GNDL: na ez a muhhaha
fel ev alatt magyarul....
es onnantol folytathatja agysebeszeti munakjat
deha,eg igy is lenne, hogy fel ev
fel evig eltartod oket
legalabb egy kisebb csaladot please

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.10.30. 04:07:51

@Zsuzsi25: megnyugtatlak, eleg keves orszag van a vilagon, ahova, ha zoldhataron aakrnal menni, nem csuknanak bortonbe, roszabb esetben lonenek le
lehet probalkozni
keZd a mexikoi -amerikai hataron

a fogosabb helyekrol nem is beszelek, ahonnan ok jonnek pl.
ez van
a hatarainakt vedeni kell
vegso esetben fegyverrel is
vagy ki kell nyitni
de akkor neked nem less 20 even belul hazad

E.Katolnai 2015.10.30. 04:45:51

drámai analógiák segítségével felvetett problémák megoldása egyszerű, ha vezetőink is egyszerűnek vennék, de sajna a libbant-libsi csürhéből hiányzik a határozott politikai akarat. Ott van mindjárt az ausztrál példa, akik simán visszafordítják, visszavontatják a hódító népségek bárkáit, és aki mégis átcsúszik, azt bevarrják a papa-newguinai táborokba, hogy ott tanulják a huszonegyet.
Van, lenne megoldás és talán egyszer lesz is, ha sikerül elkergetni a libsi csürhét, de lehet akkor már késő lesz és tragédiák sorozata roppantja meg európát …

Nzoltan 2015.10.30. 06:31:13

Ez már lerágott csont, de a liberálisoknak szavazók kellenek. Erről szól az egész. Ebben támogatja őket az USA. Minden más csak duma.

♔bаtyu♔ 2015.10.30. 08:39:11

@hagyma: Ezekben a ballibsikben amúgy az a durva, hogy orbánfóbiájuk révén még azt is elfogadják, hogy a bevándorlók ezrei elé Magyarország ne emeljen akadályokat, engedje át őket, sőt aki akarja, fogadja be őket. Van aki simán csak ennyire ostoba, van aki pedig simán hazaáruló, mert azt gondolja, a bevándorló és családja pár év múlva nekik lesz szavazat.

A nagy szerencse az, hogy itt a társadalom már nem jobbosokra és ballibsikre oszlik.

♔bаtyu♔ 2015.10.30. 08:43:25

@E.Katolnai: Európának ez egy nagyon jó lecke az USA befolyásról.

Ahogy elnézem, a bevándorlás miatt lekötött polgárok figyelme nem nagyon terjed ki arra, hogy az USA milyen kereskedelmi törvényeket fogadtat el az EU-val. Pld. az egyes államok nem akadályozhatják meg azt, hogy más államok (nyilván az USA-ról van szó) génkezelt élelmiszeripari termékeket exportálhassanak oda.

GNDL 2015.10.30. 08:45:02

@Brix: „jobboldali ember nem támogatná korunk egyik legveszélyesebb folyamatát: a kontroll nélküli, illegális bevándrolást”

Ideje lenne ha különbséget tennétek valós folyamatok, valós események, és az elmebeteg Orbán elvtársatok primitív kampányai közt... Korunk legveszélyesebb folyamata az, amikor a magatokfajta retardáltak istenként követik az Orbán-féle populista gengsztereket.

GNDL 2015.10.30. 08:49:06

@hagyma: „fel ev alatt magyarul”

Gondolom, hogy a suttyó proli rezsiharcosoknak egy elvont, ismeretlen fogalom az hogy „tanulás”, de olvasd el még egyszer mit írtam, ha a diszlexiád megengedi: „intenzív tanfolyammal legfeljebb fél év alatt fel tudnának szedni olyan nyelvtudást, ami a munkájuk elvégzéséhez elengedhetetlenül fontos”.

„fel evig eltartod oket”

Több évtizede tartják el az adófizetők a Fidesz-MSZP ingyenélő prolijait... ez a legkevesebb... :)

♔bаtyu♔ 2015.10.30. 08:54:33

@GNDL: Inkább te tegyél különbséget a valódi problémakezelés és az ostoba orbánozás helyett.

A kerítést pld. a magadfajta végig kampánynak nevezte, nyilván be sem fogja tölteni a szerepét, aztán lám betölti.

Kihasználja népszerűség terén, igen ki. Megtiltotta valaki Gyurcsánynak és a többinek a kerítés elleni propagandát? Nem. Rábasztak? Igen.

Miről beszélünk, hol jön a képbe "primitív kampány", minden okos ember kerítést épít ilyen helyzetben, nem csak Orbán. Azaz a történetben nem Orbán volt az okos, hanem a kedvenceid az ostobák.

GNDL 2015.10.30. 09:09:05

@♔bаtyu♔: „végig kampánynak nevezte, nyilván be sem fogja tölteni a szerepét, aztán lám betölti”

Milyen szerepét tölti be, töki?! Megvédi a keresztény európai civilizációt?! Ugyanis ez volt a magyarázat... :) Gondoltam, hogy nem fogsz emlékezni rá...

„hol jön a képbe "primitív kampány"”

Igazság szerint csak primitív kampányai vannak a kommunista fideszes elvtársaitoknak, mert a célközönségük a magadfajta aluliskolázott kádárista proli, így intellektuális magasságokba nem rugaszkodhatnak el, szigorúan egyszerű mondatos szlogenekre kell hagyatkozniuk... mást nem értenétek... :)

mingyá beszólok! 2015.10.30. 09:21:16

@jágör68: Tegnap esett... :D Na jó, komolyra fordítva a szót, a Közel-Kelet népei nem a jobb megélhetés reményében jönnek ide, hanem a túlélés reményében. Neked is feltűnt a folyóvizek csökkenő vízhozama, ott feléjük már folyóvizekről sem nagyon lehet beszélni. A sokak által kedvelt és példaként emlegetett Izraelnek is hamar vége lesz ha elapad a Jordán vize...

Igen, a klímakutatók már lassan 20 éve kongatják a vészharangot, a világ döntéshozói mégis vastagon szarnak bele mindenbe, annyira jól jövedelmez a multik kiszolgálása, az emberi rövidlátás pedig csak "amíg én élek" időtávlatban képes kalkulálni.

♔bаtyu♔ 2015.10.30. 09:41:55

@GNDL: Valójában leszarom mi a magyarázat, szerintem magyarázat inkább a magadfajta nem túl okos ballibsinek kell. Én és még jó páran ebben az országban pontosan tudtuk addig is mire való egy kerítés.

Nézd ostoba gyurcsánycsicska, sértegetni én is tudok, csak ha nem muszáj, nem alkalmazom, de ha muszáj b+ elküldelek jó édes kurva anyádba. Moderáld magad b+, itt úri társaságban vagy, nem a magadfajták között gyökér.

♔bаtyu♔ 2015.10.30. 09:43:17

@mingyá beszólok!: Na most akiket (bevándorlókat) megkérdeztek, azok nem a folyóvizet hiányolták, hanem színes TV-t, autót, ilyesmiket.

♔bаtyu♔ 2015.10.30. 09:46:31

@GNDL:

"A jordán, a szír és az egyiptomi határon is kerítést épít Izrael annak érdekében, hogy a terroristákat és az illegális migránsokat visszatartsa – mondta Magyarország élőben című műsorunkban lan Mor.

Izrael Állam magyarországi nagykövete leszögezte: nem fogadnak be szír menekülteket,"

GNDL 2015.10.30. 10:05:27

@♔bаtyu♔: „leszarom mi a magyarázat”

Többek közt abból a szempontból sem teljesen mindegy, hogy ezt egyrészt Magyarország miniszterelnöke volt képes beböfögni az éterbe, másrészt az viszont egyáltalán nem lényegtelen, hogy amikor kormányhivatalok halmoznak fel több tízmilliárdos közüzemi tartozást, akkor ehelyett tulajdonképpen mire verik el lopott közpénzek másik tízmilliárdjait.

„még jó páran ebben az országban pontosan tudtuk addig is mire való egy kerítés”

Az országban jó páran szavazzátok kormányra több mint két évtizede Kelet-Európa két legkorruptabb posztkommunista bűnszervezetét... gondolom ebben a témában is megint tudjátok mi a frankó, mi?! :D Ja...

„ostoba gyurcsánycsicska, sértegetni én is tudok”

Csakhogy én nem az a sértődős fajta vagyok. :) De párszor már neked is megjegyeztem, hogy hiába minden erőfeszítésed, nem fogsz tudni beskatulyázni primitív monokróm világképedbe. Az nem úgy működik, hogy ha elutasítom a korrupt és dilettáns Orbán elvtársatokat és bűnszervezetként működő söpredékét, akkor csak és kizárólag „a másik” korrupt és dilettáns posztkommunista seggfejet és bűnszervezetként működő söpredékét támogatom. Megnyugtatásul: Orbán elvtársatok mellett Gyurcsány elvtársatok alól is bármiféle lelkiismeret furdalás nélkül tudnám kirúgni a sámlit, ha arra kerülne sor. :)

„itt úri társaságban vagy”

Muhaha... :D Fideszes cselédbloggerek és ájult orbánista gyökereik közt?! :D

GNDL 2015.10.30. 10:06:49

@♔bаtyu♔: Izraelhez hasonlítani Orbán Magyarországát?! Hehehe... nem is tudom hirtelen, melyikük kérné ki magának hamarabb, az izraeli nagykövet, vagy a felcsúti paraszt... :D

Medgar 2015.10.30. 10:16:59

GNDL 0 bejegyzést írt és 555 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2015.08.08. óta tag.

Látom nem észre, hanem betűre kapod a pénzed.

Netuddki. 2015.10.30. 10:21:15

Azt hittem lesz valami tanulsága a bejegyzésnek, de sajnos ezzel adós maradt a szerző.

Ami viszont tény, hogy közeleg a tél. Majd kíváncsi leszek az orbán mentegetőzésére ha pár csecsemő halálra fagy a kerítése mellett!
Előre borítékolom a "nem én voltam" mentegetőzését. Meg az a felelős aki idecipelte őket. Ja.

A menekültekkel meg valamit csinálni kell az EU-nak. Az nem működik, hogy kerítésekkel meg olcsó dumával egy másik tagország nyakába sózzák a bajt.
Már többször kifejtettem, hogy elsősorban abban kéne támogatni a menekülteket, hogy a saját országukat vissza tudják foglalni. Hogy hogyan az már nem az én problémám, de nem is ezért kapom a messze nyugati színvonal alatti fizetésemet.

Egy messze a magyar átlag életszínvonal fölött élő, tolvaj bűnözőtől meg felesleges lenne elvárni, hogy megértse a másik ember problémáját. Legyen az menekült, vagy akár magyar állampolgár...

Netuddki. 2015.10.30. 10:23:52

@GNDL: Egy közismert, fizetett, fideszes agitprop trollal vitatkozni? Eh!

GNDL 2015.10.30. 10:25:31

@bértrollbosszantó_kovi1970: Legalábbis próbálok... bár egy hagyományos „vitának” érvekről és ellenérvekről kellene szólnia... :)

GNDL 2015.10.30. 10:26:28

@Medgar: Nem tudom, ez most bók, hogy „profinak” vélsz?! :)

Bobby Newmark 2015.10.30. 10:34:22

@Doomhammer: Amikor ennyire nem értesz hozzá, akkor mi a fasznak akarsz okoskodni, seggfej?

Amiről szó van, az egy _regény_sorozat, 1996-os az első része, és _amerikai_ az írója, akik úgy nagyjából magasról és taccsanósan szarják le Európát, jellemzően a saját bel- és külpolitikájukkal foglalkoznak (ott is van ám bevándorlóhelyzet), ha bármi aktuálpolitikai mondanivalója is van, akkor is a húsz évvel ezelőtti USAnak szól.

A sárkányfasz álljon beléd, meg a hozzád hasonló, mindenhol összeesküvést kereső paranoid idióta faszarcúakba!

Netuddki. 2015.10.30. 10:36:57

@GNDL: Csak az ilyen agitprop, setét alak alapból nem vitapartner. Néha én is el szoktam küldeni anutájába ha éppen olyan kedvem van, de ez a maximum. Bármit írsz neki csak a fideszes agitpropot nyomatja, az meg sajna a közpénzből sikkasztott, "köznek" csúfolt médiából is folyik, ha kell ha nem. Legalább a blogokról tiltanák ki a fizetett fidesztrollokat...

Netuddki. 2015.10.30. 10:40:35

@hagyma: Könnyen dumálsz te zöldkártyás onnan a zusából! Megnézném amikor egyik napról a másikra fél messzikó felkerekedne mit tudnátok csinálni? Halomra lőnétek őket? Persze pityuka...

Brix 2015.10.30. 10:45:16

@bértrollbosszantó_kovi1970:
"A menekültekkel meg valamit csinálni kell az EU-nak."
Igen, de láthatóan nem csinálnak semmit , pedig csak politikai akarat kérdése lenne megállítani a menekülthullámot. Először is, ahogy behívta őket Merkel, most kimondhatná már azt is , hogy ne jöjjenek tovább , mert a hajó megtelt.
Másodszor, le kell zárni a határokat, és csak azokat tovább engedni az EU belseje felé , akikre van tagállami igény.
Jelenleg azért jönnek ennyien , mert észlelték, hogy gyenge infantilis vezetők vannak Európa élén, akik nem képesek határozottan fellépni az európai lakosság érdekeinek megvédésért.
Ezzel szemben Orbán , mint jó populista vezető , megvédte Magyarországot. A népszerűsége szárnyal, hiszen kipucolta a migránsokat Magyarországról.
Pl Debrecenben is bezárták a menekülttábort , ami elképesztő nagy dolog...2018-ban még az is Orbánra fog szavazni , akiknek ugyan nem tetszik a hazai belpolitikában minden, de Orbánban látja az egyedüli erőskezű vezetőt.
Egyedül Orbán ma a garancia arra , hogy Magyarország nem lesz migrációs útvonal, sem menekülttábor a jövőben.

Wildhunt 2015.10.30. 10:52:36

@bértrollbosszantó_kovi1970: mer mér lennének ott egyáltalán a hidegben?

Bobby Newmark 2015.10.30. 10:56:07

@bértrollbosszantó_kovi1970: Tájékozott barátom, az USA-ba _évente_ érkezik egymillió _legális_ bevándorló.

2013as adatok szerint 11 és fél millió mexikói van náluk, kicsit kevesebb, mint ötvenmillió összesen.
És akkor ez csak a legális része a dolognak, az illegálisról nyilván nincs pontos statisztika.

GNDL 2015.10.30. 11:02:51

@Brix: „de láthatóan nem csinálnak semmit”

Ha Európa vezető gazdasági éceszgéberei eldöntötték, hogy nekik szükségük van a „vérfrissítésre”, többek közt az egyre elöregedő európai társadalom és az ebből a jövőben adódó komolyabb problémák megelőzése érdekében, akkor ez lesz... és ebben a vitában az egyik legjelentéktelenebb porszem Magyarország és mindenkori miniszterelnöke... főleg a jelenlegi miniszterelnök legfeljebb nyolc osztályt végzett kádárista suttyó rezsiharcos szimpatizánsai. :)

El vagytok nagyon szállva magatoktól és a kommunista rezsiharcotoktól, meg a radikális baloldali ámokfutásotoktól, de találjátok már meg a helyeteket, baszki: Németország a világ egyik, és Európa legjelentősebb gazdasági- és politikai nagyhatalma. Magyarország ma már nem csak Európától, de a vele együtt 2004-ben csatlakozott uniós tagállamoktól is erőteljes leszakadásban van, sőt, már az utána csatlakozott horvátoktól és románoktól is. Én a helyetekben adnék némi esélyt annak, hogy inkább a németek tudják, mitől döglik a légy, nem egy felcsúti műveletlen szotyis paraszt... :D

„2018-ban még az is Orbánra fog szavazni , akiknek ugyan nem tetszik a hazai belpolitikában minden, de Orbánban látja az egyedüli erőskezű vezetőt”

Ha ebben az ütemben folytatódik a kivándorlás, 2018-ra már több mint 800 ezer aktív adófizetővel lesz kevesebb az országban. Ebben a helyzetben teljesen mindegy, melyik kedvenc populista bazári majmukat szavazza meg a két évtizede posztkommunista bűnszervezetekre szavazó kádárista söpredék, a balkáni szemétdombotok adófizetők nélkül lassú agóniára van ítélve... :)

GNDL 2015.10.30. 11:07:23

@Bobby Newmark: A menekülthullámig az unióba is évente érkezett milliós számú legális bevándorló, legfőképp az uniós tagállamok egykori gyarmatairól, de sokan az újonnan csatlakozott egykori szocialista államokból. Tehát Európában ismerős ez a jelenség, igazság szerint nem akkor kezdődött, amikor Orbán és söpredéke úgy döntöttek, hogy szélsőséges gyűlöletkeltő kampányokkal fogják elterelni a figyelmet a kormányzóképtelenségükről és világrekord korrupciós ügyeikről. :)

MEDVE1978 2015.10.30. 13:36:35

@GNDL:

Csakhogy ez egy "ábránd". A menekültek vagy jelenleg bevándorló tömegek integrációja nem lehet gyors Magyarországon, ahogy nem lesz majd az Németországban sem. Jelenleg a német kutatóintézetek kb. 10%-ra teszik azok arányát, akik rövid távon (1 éven belül) el tudnak helyezkedni majd legálisan képzettségükkel.

Sokszor találkozni a bevándorlással, migrációval kapcsolatos vitákban azzal a hamis érvvel, hogy a bevándorlók letelepedésük esetén betölthetik hazánkban a hiányszakmákat.

Kezdjük az elején, egy erkölcsi kérdéssel. A kérdés az, hogy mi az adott ország felelőssége a menekültekkel kapcsolatosan. Akik ugye háború vagy politikai üldöztetés elől menekülnek el hazájukból. A jelenlegi EU baloldali (inkluzíve DK) nézet, hogy be kell őket fogadni. Ez a nézetrendszer viszont nem enged teret a "válogatásnak", tehát egy ilyen nézetrendszerből kiindulva egy elég erkölcstelen dolog a jól képzett szírt beengedni, a kétkezi parasztot pedig továbbinteni. Nem beszélve arról az erkölcstelennek minősíthető hatástól, hogy ezzel az egyébként is válságban lévő országtól veszik el a kevés szakembert.

De nézzük meg a sokkal összetettebb, gazdasági és munkaerőpiaci kérdéskört is. Jelenleg az EU-nak és nagyjából egész Európának ugyanazok a hiányszakmái. Ez nem véletlen, hiszen a világpiac globalizált, a tőkemozgás is globalizált, így viszonylag nagy mértékben egyeznek a hiányszakmák is. Regionálisan az EU-ban legalábbis biztosan. A németeknek, angoloknak, norvégoknak ugyanúgy szükségük van nagy számban az elöregedés miatt ápolónőre, orvosra, a technikai fejlődés miatt webdesignerre, infromatikusra, mérnökökre, mint a románoknak, bolgároknak és a magyaroknak. Ez azt jelenti, hogy az angolul jól tudó informatikus vagy orvos a németeknek és a magyaroknak is nagyon kéne. A különbség az, hogy a németek a tízszeresét fizetik. Mivel az EU határai nyitottak, ezért a képzett munkaerő automatikusan a fejlettebb, jobban fizető országokba áramlik (ahogy ezt a tőlünk kivándorolt 500 ezer emberen is láthattuk). Nézzük a kevésbé napos oldalt, a kevésbé képzett vagy képzetlen munkaerőt. Itt a helyzet pont hasonló, mivel a képzetlen munkaerő fizetése is jobb nyugaton, ezek is nyugatra áramolnak.

Meg kell említeni, hogy nyilvánvalóan vannak olyan szakmák, amelyek nálunk hiányszakmák, ugyanakkor nyugaton nem (pl: pincér, szociális munkás, idősgondozó stb.) Ezek azonban éppen azért ürültek ki Magyarországon, mert annyira rosszul fizetik, hogy mindenki, aki ilyen képzettséggel rendelkezik, menekül belőle.

Végül: a képzetlen munkaerő tekintetében Magyarországnak még mindig óriási tartaléka van, ha a kb. 1 milliós cigányság döntő részét tekintjük.

A fentiekből jól látszik, hogy Magyarország nem csábító bevándorlási célpont, de ez ellen tenni is nagyon keveset lehetne a tradicionális bevándorlásbarát eszközökkel: integrációs tanfolyam, nyelvtanfolyam (a magyar a világ legnehezebb nyelveinek egyike), lakhatás támogatása stb.

MEDVE1978 2015.10.30. 13:45:34

@GNDL: "a Európa vezető gazdasági éceszgéberei eldöntötték,"

Wow mikor? Ezt senki nem döntötte el, ez egy egészen nagy hazugság. Nemrég jelent meg egy német közvélemény-kutatás, ami azt mutatta, hogy a német középvállalkozások 80%-a nem akar bevándorlókat foglalkoztatni. A németeknél a nagy cégek közül egy-kettő (Mercedes és még nem tudom melyik) a nagy eufóriában üzente, hogy várja az új munkavállalókat. De ez a nagy Willkommen tébolyban volt, az utóbbi időben nem lehetett ilyen hangokat hallani.
Itt egyedül egy szűk érdekcsoport hiszi ezt: Angela Merkel és a környezete, nomeg tehetetlenségében az EU vezetés.

Az ő megfontolásuk azonban tisztán politikai és nem gazdasági.

"Ha ebben az ütemben folytatódik a kivándorlás, 2018-ra már több mint 800 ezer aktív adófizetővel lesz kevesebb az országban. "
Jelen pillanatban ez egy több mint vicces kijelentés. Egyrészt azért, mert a kivándorlásban ugye versenytársakat kaptak a külföldre vágyó magyarok. Tehát ezt követően az álláspiacon a menekültek is megjelennek (bár ennek hatása használhatatlanságuk miatt elég korlátozott). A másik ok, hogy a fogadó országok vélhetően a túlterhelés miatt rosszabb szemmel néznek majd a témára, tehát a saját szavazóik kielégítése céljából igyekeznek visszafogni majd a bevándorlást. A britek -többek között emiatt - még az EU-ból is ki akarnak lépni.

GNDL 2015.10.30. 14:04:21

@MEDVE1978: „menekültek vagy jelenleg bevándorló tömegek integrációja nem lehet gyors Magyarországon”

Ez tény, ahogyan lentebb említetted a cigányság integrációja sem túl sikeres, valamint lásd a társadalom mentalitását: a legprimitívebb idegengyűlölő kampányokkal komoly politikai tőkét lehet kovácsolni. Így nem fog menni... nem csak ez nem... :)

De nem is ez az egyik legkomolyabb hátrányunk, hanem az ország gazdasági versenyképtelensége, a hitvány termelékenysége és így az alacsony bér/életszínvonal. A magyarok is százezrével „menekülnek” nyugatra, ma már legfeljebb csak a balkáni cigányokat tudnák itt tartani...

„elég erkölcstelen dolog a jól képzett szírt beengedni, a kétkezi parasztot pedig továbbinteni”

Mondjuk Magyarország esetében a „kétkezi paraszt” megtartása sem egyből elvetendő ötlet, tekintve hogy a mezőgazdaságunk sem igazán versenyképes, nem csak Európában, de a régióban sem, a „parasztjaink” képzettsége és rátermettsége is erősen kétséges... :) Mondjuk nagyrészt árnyalja a képet az uniós földalapú támogatás (vagyis ennek államilag irányított lenyúlása), lehet létezik most is a gazdáink közt olyan aki képes lenne ár/érték arányban a régióban versenyképes mezőgazdasági termékeket előállítani, de ha nem az aktuális korrupt kormánypártok elvtelenül lojális támogatója, akkor semmiféle lehetőséget nem fog kapni ehhez.

A „válogatás” a rátermett munkavállalók közt pedig bár egy hosszabb folyamat, de nem erkölcstelen, hanem teljesen természetes: Nyugat-Európában nem igazán lehet bőséges szociális juttatásokkal évtizedekig léhűtő módon eléldegélni, bár bőkezűbben támogatják a rászorulókat mint mondjuk Magyarország, de ezért egy idő után illik valamit tenni is érte. A „nem igazán alkalmas” munkavállalók és a bőkezű szociális háló kihasználói egy idő után úgyis le fognak kopni...

„az EU-nak és nagyjából egész Európának ugyanazok a hiányszakmái”

Ebben is van igazság, de Magyarországon ma már komoly gondokat okoz ez a képzett munkaerőhiány, sőt, az egészségügyben konkrétan az ellátás biztonságát súlyosan veszélyezteti. Azért az nem mindegy, ha egy szektor fejlődik, és ezért alakul ki képzett munkaerőhiány, vagy azért, mert az adott szektor éppen szétesik, és a képzett munkaerő elhagyja a pályát/országot...

„képzetlen munkaerő tekintetében Magyarországnak még mindig óriási tartaléka van”

Képzettben is, mert igen sokan inkább itthon vállalnának munkát azok közül, akik külföldre mentek, csak fel kéne nekik végre mutatni valamit. :)

GNDL 2015.10.30. 14:13:21

@MEDVE1978: „Ezt senki nem döntötte el, ez egy egészen nagy hazugság.”

Hát ez nem úgy fog történni, hogy kiállnak majd az európai gazdasági élet legjelentősebb résztvevői, és egy nemzetközi sajtótájékoztató keretein belül bejelentik. Na akkor szabadulna el a pokol... :)

Erről egyébként nem ma kezdődött a vita, annak ellenére sem, hogy Orbánnak és kádárista prolijainak újszerű ez a téma. Legalább egy évtizede kongatják a vészharangokat az „elöregedő európai társdalomról”, és egyéb megoldás, program híján úgy tűnik, hogy a bevándorlás mellett tették le a voksukat. Lásd mondjuk Ausztriában és Németországban (illetve gondolom más tagállamokban is) már egy külön szolgáltató szektor kezd kialakulni a menekültek/bevándorlók oktatásával, elhelyezésével, letelepedésével, munkaközvetítésével kapcsolatban. A kapitalizmus elkezdett rajta dolgozni. :)

Bobby Newmark 2015.10.30. 14:53:32

@MEDVE1978: Nem hinném, hogy hátrányos lenne egy magyar képzett munkavállalónak a jelenlegi bevándorlási helyzet. Azt írod, hogy a cégek 80%-a nem akar közel-keleti bevándorlót foglalkoztatni.
Tehát az "én legalább fehér ember vagyok" érv simán átbillentheti az egészet pozitív irányba.

Bobby Newmark 2015.10.30. 14:58:17

@GNDL: A magyar mezőgazdaság pontosan az uniós támogatások lenyúlása miatt nem versenyképes.

Jobber körökben igen elterjedt az a röhejes eszmerendszer, hogy "fúj, rohadék EU, tönkreteszi a magyar mezőgazdaságot azzal, hogy iszonyat pénzekkel támogatja a francia mezőgazdaságot, így a magyar parasztnak esélye sincs ár szintjén versenybe szállnia a francia termékekkel", aztán a következő mondatban tövig szopják Orbánt, aki állami szinten, szervezetten nyúlja le ugyanazt a támogatási pénzt.

Igen, egy hulladék fostömlő versenyképtelen ország vagyunk, mert a választóink (tehát az ország lakossága) hülye mint a segg, és korrupt geci vezetőket választ sorban.
Szóval végülis mi tehetünk róla végeredményében.

GNDL 2015.10.30. 15:05:00

@Bobby Newmark: „pontosan az uniós támogatások lenyúlása miatt nem versenyképes”

Mondjuk nagyobb részben, mert az közvetlenül nem lenyúlás, ha elavult technológiát vagy eladhatatlan élelmiszerszemét termelésére osztanak támogatást, de mégsem úgy hasznosul ahogy annak kéne. :) De ez is a „korrupt gecik” sara...

„Jobber körökben igen elterjedt az a röhejes eszmerendszer”

Ezek nem „jobber körök”... Valamikor valakik kitalálták az „oszd meg és uralkodj” ideológia mentén, hogy majd az MSZP és társszervei lesznek a baloldal, és a Fidesz és a haverok a jobboldal, holott egyik sem az aminek hirdeti magát.

GNDL 2015.10.30. 15:08:18

@Bobby Newmark: „egy hulladék fostömlő versenyképtelen ország vagyunk, mert a választóink hülye mint a segg, és korrupt geci vezetőket választ sorban”

Na hát pontosan. :) De ebben is nagyrészt a „korrupt gecik” a hibásak, mert ha lenne most például egy független közmédiánk, amely az ország lakosságának nagy részéhez elér, ráadásul pont azokhoz akik mindent elhisznek „ha bemondják a híradóban”, és objektíven beszámolnának Orbánék ámokfutásáról, akkor nem lehetne nyeregben ez a korrupt geci...

2015.10.30. 17:38:43

@GNDL: Bónusz: „... az érkezőknek van szakképzettsége, és valóban dolgozni akarnak...”. Tehát egy szíriai menekült mindjárt többet ér mint egy közpénzen élősködő rezsiharcos fideszes léhűtő... :)

Hát persze. Csak az a bökkenő, hogy a most beáramlókról senki semmilyen felmérést nem készített. A tanulmány a 2011-es népszámlálási adatokból vizsgálja, hogy a külföldi állampolgároknak milyen szakképzettsége van, és hogy dolgoznak-e. Ők viszont legálisan érkeztek Magyarországra. Legálisan letelepedési engedélyt pedig leginkább az kap, akinek szakképzettsége van és dolgozni akar. Ebből adódóan könnyen lehet, hogy a korábban Szíriából ide érkezettek között több az agysebész, mint az analfabéta kecskepásztor, de ez nem azt jelenti, hogy Szíriában több az agysebész, mint az analfabéta kecskepásztor, hanem azt, hogy az előbbieket tárt karokkal fogadtuk eddig is, az utóbbiakat meg nem.

Teljesen más dolog azt ösztönözni, hogy képzett emberek legálisan Magyarországra érkezzenek, mint beengedni százezreket, akikről még az állampolgárságukat se tudjuk biztosan, nemhogy a végzettségüket.

GNDL 2015.10.30. 17:46:48

@grundigg: „ a most beáramlókról senki semmilyen felmérést nem készített”

Beleolvastál a tanulmányba, ugyi?! :)

„Ezért kezdődik tanulmányunk a 2015 első 8 hónapjában felvett, illetve összegyűjtött menekültügyi regisztrációs adatok elemzésével ...”

2015.10.30. 18:09:10

@GNDL:

Képzeld, beleolvastam, és nem csak azt a fél mondatot olvastam el, amit neked sikerült kibetűznöd.

Mondjuk, ha minimálisan kételkednél a saját nagy eszedben, és nem néznél mindenkit hülyének, feltételezhetted volna, hogy ha konkrétan leírom, hogy a tanulmány a 2011-es népszámlálási adatokra épül, akkor esetleg - veled ellentétben - nem a levegőbe beszélek.

A 2015-ös regisztrációs adatok ugyanis nemről, életkorról meg állampolgárságról szólnak, végzettségről nem. Ez kiderül az általad hivatkozott tanulmányból, ha kettő percet fordítasz arra, hogy beleolvass. H legalább a bevezetőt tovább olvastad volna, láthattad volna ezt is:

"Ezek a következtetések azonban nem vetíthetők rá automatikusan a 2015-ben beérkezettek
tömegére, hiszen egyelőre nincsenek adataink az utóbbiak szakképzettség, illetve munkapiaci
tapasztalatok szerinti összetételére. Fontos mindvégig szem előtt tartanunk, hogy a
rendelkezésre álló adatok és tapasztalatok egy más időpontban, más társadalmi és munkapiaci
helyzetben belépő és Magyarországon maradó személyek helyzetét mutatják be"

Amúgy is, aki elhiszi azt, hogy a virágzó Szíriából vagy Afganisztánból érkező menekültek hada iskolázottabb, képzettebb, a munkaerőpiacon jobban érvényesül, mint az átlag népesség Európa bármely államában, annak fogalma sincs semmiről. Ennek a sok rátermett és dolgos agysebésznek hogyhogy nem sikerült legalább egy Albánia szintjén tengődő országot teremteni?

GNDL 2015.10.30. 19:03:52

@grundigg: „minimálisan kételkednél a saját nagy eszedben, és nem néznél mindenkit hülyének”

Az előbbire nincs okom, az utóbbi pedig úgy alakul, hogy ha eleve így állok hozzá, többnyire nem is csalódok. :)

„feltételezhetted volna, hogy ha konkrétan leírom”

Mindig a legrosszabbat feltételezem, elkerülvén a csalódásokat... lásd fent... :)

Az MTA ajánlásában intézmény és támogatási rendszer kiépítését, valamint letelepedési ösztönző megfontolását javasolják a kormánynak... gondolom mindezt csak azért találták ki, hogy Orbánt szívassák, nem?! :)

„aki elhiszi azt, hogy a virágzó Szíriából vagy Afganisztánból érkező menekültek hada iskolázottabb, képzettebb, a munkaerőpiacon jobban érvényesül, mint az átlag népesség Európa bármely államában”

Magyarországról és a Fidesz-MSZP több mint két évtizedes ámokfutása, valamint az uniós csatlakozásunk egyik „természetes velejárója”, a kivándorlás okozta szakképzett munkaerőhiányról van szó, és arról, hogy ha már holnap nem képes a kormányzat belevágni egy hosszabb távú programba mindezt megoldandó, legalább enyhítendő, akkor akár a fejetek tetejére is állhattok, akár beleőrülhettek az idegenfóbiátokba is, bevándorlás/betelepítés nélkül nem lehet majd ezeket a problémákat orvosolni. A rezsiharcos nyugdíjasaitokkal és rejtett erőforrás közmunkásaitokkal nem fogtok előrébb jutni egy lépést sem...

Krisz11 2015.10.31. 01:55:50

@Bobby Newmark:
"Igen, egy hulladék fostömlő versenyképtelen ország vagyunk"

Erősen túlzol. Belgiumit vagy Olaszországot így is megelőzzük. Bár van min javítani.

"http://www.portfolio.hu/gazdasag/magyarorszag_nagyot_ugrott_a_versenykepessegi_rangsorban.221605.html"

Bloodscalp 2015.10.31. 14:39:45

@Doomhammer: A többféle ember többféleképpen gondolkozik, nem alakul ki a civilizációs egyformaságból fakadó szinergia, ami azzal jár, hogy kevésbé jól működik a gazdaság és szegénység lesz. Azt meg nem akarjuk.-ez a mai Magyarország lenne? :)

Vagy akkor nem létezik az USA?:) Mint No.1 ezen a planétán...de akkor a Monarchiát visszasírokat se értem.

bispora 2015.11.01. 18:29:04

@GNDL:
Idióta barom.
Az MTA anyagban az idei migránsokkal kapcsolatban nincsenek tényszerű adatok a foglalkoztathatóságukkal, szakmai végzettségükkel kapcsolatban.
Van persze fasza, társadalomtudósra jellemző lózung az MTA címlapján fellelhető összefoglalóban: "e fiatal férfiakkal kapcsolatban az is feltételezhető, hogy már dolgoztak igényesebb munkahelyeken, szakképzettségük is van, s valóban dolgozni akarnak. Ebben az esetben a munkaerő-beáramlás valóban enyhítheti a nyugat-európai „mag-országok" munkaerő-kínálati problémáit..."

Azonban a Papp Z. Attila - Kováts András - Morauszki András: Menedékkérők Magyarországon 2015-ben címen publikált dolgozatban világosan leírják:

"Az adatbázisban nincsenek az iskolai végzettségre,
munkatapasztalatra, nyelvtudásra és vallási hovatartozásra vonatkozó megbízható adatok, így
ezeket a szakmát és közvéleményt egyaránt érdeklő kérdéseket jelen elemzés nem tudja
megválaszolni."

Szóval legyél csak egészségesen kétkedő saját képességeiddel kapcsolatban, minden jel szerint rászolgáltál. Ja és olvasd el legalább azt, amire nagyképűen hivatkozol.

GNDL 2015.11.01. 19:12:39

@bispora: „Idióta barom”

Ez mi ez, az anyukád leánykori neve?! :)

„társadalomtudósra jellemző lózung”

Mert a korrupt fideszes futsalos kispad szerinted otthonosabban mozog ezen a pályán?! Nem nehéz kikövetkeztetni az általad idézett fentieket például abból, hogy azok a szírek akik erre az útra vállalkoztak (vagyis képesek voltak vállalkozni erre az útra), és magukat az útra a megfelelő felszereléssel ellátni, azok nem igazán a szíriai nyugdíjas rezsiharcosok/közmunkások voltak, hanem leginkább az egykori szíriai középosztály... így inkább igaz rájuk, hogy „már dolgoztak igényesebb munkahelyeken, szakképzettségük is van”. Szíria azért nem volt olyan rossz hely a polgárháború kitöréséig, mivel nem igazán vezették a menekültstátuszért folyamodók listáját az elmúlt egy évtizedben...

„legyél csak egészségesen kétkedő saját képességeiddel kapcsolatban”

Csak ismételni tudnám magam... erre semmi okom sincs, főleg ha a magadfajta értelmi fogyatékosok a vitapartnerek. :)

bispora 2015.11.01. 21:03:31

@GNDL:
Félreértettél, az idióta barom a Te epithet ornans-od, legyél büszke rá sokat dolgoztál érte.
Mivel nem tűnsz jelentős elmének, fel kell hívnom a figyelmedet egy apró logikai ellentmondásra a mondókádban: a szír képzett munkavállalók már régen leléptek a régióból, hiszen pár éve már zajlik a polgárháború hazájukban- így a maródiak agysebész-mérnök tartalma bizony a sivatagra hajaz. Igaz, ez már a háború előtti Szíriában is így volt: a tudományos publikációk, nemzetközi tanulmányi felmérések szerint a szír humántőke nem a világ élvonalában volt az átlagosan 84-es IQ értékével. Ez azt jelenti különben, hogy az orvos-mérnök , 120+ IQ tartományba ezer szírből kb 8 esik (magyaroknál tízszer több: nyolcvan).
Nem túl bonyolult összefüggés ez, nem csoda, hogy ezt már Németországban is így látják. A germánokhoz került szíreket is tartalmazó migránsok 81%-a semmilyen végzettsége nincs, így előreláthatóan jövőre több mint négyszázezerrel növelik majd a szociális segélyből élők számát.
Felfogtad, barom? Az igen most elég lesz.

jungefreiheit.de/wirtschaft/2015/prognose-fuer-2016-400-000-neue-sozialfaelle-durch-asylkrise/

bispora 2015.11.01. 21:14:01

epitheton ornans, hogy a lényegre tudj koncentrálni...

annamanna 2015.11.02. 00:26:33

Raffayhoz annyit kiegészítésül (bár előbb persze meg kellene hallgatni, mit mond), de hallgatás nélkül egy link: ritkanlathatotortenelem.blog.hu/2015/03/27/londoni_gyermekek Ezeken a képeken valóban zsidó migránsok gyermekei láthatók, London legrosszabb hírű negyedébe vándoroltak Közép- és Kelet-Európából. www.spitalfields.co.uk/spitalfields-history/

GNDL 2015.11.02. 09:09:12

@bispora: „nem tűnsz jelentős elmének”

Ez egy magadfajta suttyó rezsiharcostól inkább bóknak tűnik... :)

„ezt már Németországban is így látják”

A német munkaügyi hivatal idén október elején publikált felmérésében is megjegyzi, hogy egyrészt óriási lehetőséget látnak a menekültekben, másrészt bár hivatalos, képzettséget igazoló papírokkal többnyire nem rendelkeznek a menekültek, de nem reprezentatív felmérések azt mutatják, hogy csak kissé marad el a szírek képzettsége a németekétől... és Magyarországgal már jobb ha nem hasonlítasz össze semmit, mert a koszos balkáni szemétdombotokon ma már általános hiány van szakképzett munkavállalókból. Aki él és mozog menekül előletek, és retardált szellemi vezíreitek elől az országból. :)

„növelik majd a szociális segélyből élők számát”

Te Németországban van bejelentve, ott adózol?! Csak hogy ennyire aggódsz a németek pénze miatt. :) Ők is biztosan örülnek neki, hogy egy hóbortos magyar rezsiharcos proli akarja védeni az érdekeiket xenofób ökölrázással. :)

„Felfogtad, barom?”

...és egyébként a török kamionsoron kapta anyukád ezt a becenevet? :)

bispora 2015.11.02. 10:24:27

@GNDL: Látod, tudsz te visszafogottan is beszélni. De miért kell ehhez az orrodat beleverni hitles adatokat tartalmazó forrásokba?

E.Katolnai 2015.11.14. 05:52:18

@GNDL: minden mohamedán-imádó libsi figyelmébe:
jó reggelt párizsi!
Felébredhetne már végre a jellemtelen, erkölcstelen liberális csürhe, mert az áldozatok halála, sebesülése annak a liberál-náci erőszakosságnak, mohamedán-imádatnak (mohamedán jogok, mohamedán betelepítés, szociális juttatások stb,) következménye, melynek megvalósításáért már évek óta küzdenek.
remélem büszkeségtől dagad minden liberális keble ...

GNDL 2015.11.14. 08:29:18

@E.Katolnai: Büdös kurva anyádat te náci fasz... persze, építs politikai kampányt az áldozatokra, mert az igazán erkölcsös és keresztényi...

Bell & Sebastian 2015.11.14. 09:46:55

@GNDL: Mondtam, hogy hamarabb őrülsz bele, mintsem hogy eredménye mutatkozna.

E.Katolnai 2015.11.15. 03:03:10

@GNDL: látom kijött belőled az elkeseredett libsi, az áldozatok az ilyen jellemtelen, mohamedán-imádók miatt vannak és lesznek, akik becipelik, becsalogatják ezt az aljas bandát, h legyenek témogatóik, h legyen szavazóbázisuk.
Ha rajtam múlna nem élnének - vagy csak nagyon kevés számban élnének mohamedánok európában - és akkor mindjárt más lenne az ütőképességük. Sajna nem rajtam, hanem az európa nemzeteit gyűlölő liberális söpredéken múlik jelenleg minden, akik tudatosan telepitik-használják a veszett kutyákat hatalmuk megtartása érdekében.
Nácizásod nem hat meg, sőt büszke vagyok, h egy ilyen mocskosszáju csatornatöltelék ily élesen megkülönböztet engem a liberális csőcseléktől ...

búvár kondér 2015.11.15. 03:18:22

@E.Katolnai: tévedsz. Eléggé egyértelmű hogy ez az egész az illiberális aberrált ideológiának köszönhető s nem a libsiknek hanem pont az illibsi álkeresztény haszonlesők profitálnak belőle. ....maga az egész gyűlölet kultusz közös eredője az illiberális gondolkodás. (lásd az álnemzeti illiberális konzultációs kérdések)
S liberális csőcseléket tömegével még nem láttam , de láttam illiberális terrorizáló csőcseléket.

GNDL 2015.11.15. 09:35:15

@E.Katolnai: "kijött belőled az elkeseredett libsi"

Az undor jött ki belőlem, te náci fasz, amiért a magadfajta primitív emberszabású rohadékok képesek az ilyen tragédiákkal is kampányolni... anyád se szeret téged te antimagyar embertelen rohadék.

E.Katolnai 2015.11.16. 05:50:14

@búvár kondér: „liberális csőcseléket tömegével még nem láttam ...”
Tényleg nem láttad? Nem láttad őket napokon heteken keresztül hisztizni a német megszállás emlékműve építésénél, átadásánál? A különböző menetekben sem láttad őket EU-s zászlóval kezükben meg egy másik földrész idegen országának zászlóját lobogtatva? Nemrég kéz a kézben alkottak élőláncot a parlament körül, de láthatod őket a belvárosi kávéházakban, az idegen érdekekért küzdő magyarellenes szerkesztőségekben (168 óra, RTL), továbbá óriásinak mondható számban láthatatlanul ott náciznak, becsmérlik a magyart minden elérhető net-felületen.

E.Katolnai 2015.11.16. 06:03:35

@GNDL: Még egyszer mert konok és érthetetlen vagy: a tragédiát kiváltó mohamedánokat már hosszú évek, évtizedek óta az európai vezető liberális elit cipeli, csalogatja be európába, tehát általuk kerültek ide. Ha kemény, következetes mohamedán-ellenes bevándorló politikát folytattak volna, akkor lényegesen kevesebb erőszak tudná fejét felütni. Minél többet hurcolnak be európába ebből a veszélyes, integrációra képtelen népségből annál inkább fognak történni hasonló támadások.
Hozzászólásaidból arra mernék következtetni, h homoszexuális lehetsz, ezért jóindulatúan figyelmeztetni szeretnélek a mohamedánok erőszakos – sokszor gyilkos – hozzáállására a homoszexualitást illetően. A mohamedán-imádó lelketek rajta!

A magyarországi homoszexuálisoknak semmiféle formában nem szabadna egy jó szót sem ejteni a mohamedánokkal kapcsolatosan, hiszen mahmut fiai nyilvánosan kivégzik vagy félig legálisan átvágják a homoszexuálisok torkát, ezerszer jobban utálják őket, mint a náci-jobbikos-gárdisták és ezerszerte veszélyesebbek lehetnek rátok nézve, ha beengednétek őket …
és ezt figyelembe véve kellene hozzáállnod a témához

GNDL 2015.11.16. 09:32:55

@E.Katolnai: „mohamedán-imádó lelketek rajta”

Hozzád képest a faék távközlési műhold, annyira egyszerű vagy, baszod... Ha valaki nem egy elmebeteg rasszista állat, mint te, akkor az csak „mohamedán-imádó” lehet?! Na menj a náci kurva anyádba, te szardarab... azt hiszem már említettem. :)

Ne válaszolj többet, mert nem vagyok kíváncsi az ostoba náci fröcsögésedre, te embertelen szar...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.16. 09:49:00

@E.Katolnai:

cicuska: hogy is van ezekkel a derék palesztinokkal? :-DDDDD

bő egy évtizede vagyok zsidóimádó gennyláda, csak mert azt mertem állítani, hogy robbantgatni nem menő dolog, most meg hirtelen iszlámimádó vagyok? :-DDDD

bassza meg, még egy éve sem volt, hogy a hozzád hasonló geciládák azt bizonygatták, hogy aki megsérti a moszlimok önérzetét azt jogosan ölik meg a moszlimok, erre bassza meg, kiderül, hogy ezeket az önérzetes moszlimokat akiket még alig egy éve is körmötök szakadtáig védtetek, soha nem lett volna szabad beengedni európába?

nyami, nami.

E.Katolnai 2015.11.17. 05:41:40

@GNDL: Mivel a betolakodó „menekültek” 99% mohamedán, ezért először úgy kell tekinteni erre a népségre, mint mohamedán, másodszorra, mint arab, pashtu, bangladesi stb. és csak harmadszorra úgy, mint gazdasági menekült.
Mindenki, aki az ún. „menekülteket” támogatja, európai befogadásukat, letelepedésüket helyesli, nem más, mint mohamedán-imádó.
Megértem frusztrációd hiszen homoszexuálisként nem lehet könnyű feldolgozni a saját homoszexualitásod és a mohamedánok homoszexuális-gyűlöletének ellentmondását.
Közönséges csatornanyelvezeted nem hat meg, így nehéz nekem hízelegni, csak arra jó, h megállapítsam lumplen családból való származásod és szomorúnak tartom, h mamád jobbára ilyen szavakat tanított. Hát ez is bizonyítja, h aki dzsuvás-koszos családi háttérből származik, annak nem is lehet más nyelvezete, mint a trágár hányás. Erre nehogy büszke légy!
De ha már ilyen kedvesen összehaverkodtunk, hadd kérdezzem meg – no nem mint homoszexuálistól, hanem mint mohamedán-imádótól: mi a véleményed a pedofíliáról. Mert ha elítéled akkor az egy másik identitászavart indíthat el fejedbe, hiszen az általad imádott mohamedánok közt a pedofília virágzik és nagy népszerűségnek örvend.
süti beállítások módosítása