Anti-EU heccelde: mire jó a lobogódefenesztráció?
2014. február 13. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Anti-EU heccelde: mire jó a lobogódefenesztráció?

gaudi_nagy_eu_zaszlo.jpg

Hogy mire jó a lobogók kihajigálása az ablakon? Röviden: semmire. Hosszabban kifejtve is ez a válaszom, de azért tegyünk néhány megjegyzést.

Szerencsétlen Gouda-, izé, Gaudi-Nagy Tamásnak jól jönne már a politikai kampányok utáni, pihentető holtszezon. Bár nagyon bátornak szánt, de valójában egyre értelmetlenebb politikai akcióival a Jobbik legemlékezetesebb 2010 előtti bulvárbotrány-időszakait idézi fel.

A két évvel ezelőtti, Európa Tanács-béli afférja, amikor a tenyérnyi magyar zászlócskáról vitatkozott az ülést vezető svéd politikusnővel, még úgy-ahogy szórakoztató volt, és rávilágított az ET bármely európai, nemzetközi sóhivatalnál sivárabb, értelmetlenebb létezésére. De most egymás után kétszer is vállalhatatlan parlamenti akciózással vétette magát észre Gaudi-Nagy Tamás.

Egy hete a Szlovéniával, a kevés valóban baráti szomszéd országok egyikével folytatott normális katonai együttműködésünket (ami mind nekünk, mind a szlovénoknak, mind a NATO-nak jó) kezdte ki a parlamentben tett felszólalásaival („nehogy már azokkal az üveggyöngyökkel próbáljuk boldogítani a Szlovéniában élő, elcsatolt területeken, a Muravidéken élő magyar testvéreket, hogy végre az elcsatoltságuk ugyan nem szűnik meg, de a magyar költségvetés pénzéből magyar gépek fogják őket védeni”); és persze a híresen jó magyar-román viszonyokat építette tovább olyan felvetésekkel, hogy Fel van készülve a honvédség arra, hogy ha Székelyföldön elkezdik a magyarokat ölni a román hadsereg tagjai?

Ez a self-made radikális külpolitikus ma, a parlament ciklusbéli utolsó ülésnapján az Európai Unióra tért rá. Gaudi-Nagy hazaárulásnak nevezte, hogy a kormány külföldieknek is lehetővé tette a magyar termőföld megszerzését. Ezután az elnöki emelvényhez ment, és magához vette az egyik európai uniós zászlót, majd csatlakozott hozzá a korábban szintén jobbikos, jelenleg független Lenhardt Balázs, aki az ülésteremben lévő másik EU-zászlót távolította el. Ezután a Kossuth tér felőli folyosóra vitték, majd kidobták az ablakon a zászlókat.Gaudi-Nagy Tamás az MTI-nek elmondta: a magyar termőföld május 1-jétől külföldiek „prédájává válik”, és erről az unió tehet. Úgy fogalmazott: a termőföld védelmében a parlamenti eszközök kimerültek, ezért az „ellenállás útjára kell lépni”. A politikus elfogadhatatlannak nevezte, hogy a „gyarmatosítás jelképei”, az uniós zászlók ott vannak az ülésteremben, miközben az erről szóló törvény szerint az Országgyűlésben nem kell kihelyezni őket. Ugyan a zászlók rövidesen visszakerültek a helyükre, szögezzünk le pár dolgot nagyon röviden.

Magyarországot az EU nem gyarmatosította: a rendszerváltás utáni legfőbb, kormányokon átívelő nemzeti célok egyike volt az európai integráció; a magyar választók 2003 áprilisában 83,76 százalékban mondtak igent a csatlakozásra; majd 2004 májusában – tehát idén tíz éve, jé, még egy kerek évforduló erre az évre – az ország belépett az Európai Unióba. Magyarországnak Európában a helye, Szent István óta. Európa mai, tökéletlen, de nélkülözhetetlen közössége az Európai Unió. Ahogy az Index a napokban írta: az uniós csatlakozástól 2013 végéig körülbelül nettó 7000 milliárd forint jött Magyarországra különböző uniós támogatások formájában. Számításaik szerint az összeg felér a második világháború után Magyarországnak felajánlott Marshall-segéllyel, amit akkor szovjet nyomásra visszautasítottunk. Az Orbán-kormány pedig – a verbálszabadságharc ellenére – nagyon is komolyan vette az uniós pénzek lehívását, és – ahogy azt e sorok írójának Brüsszelben bizottsági források is megerősítették – az utolsó időszakban nagyon felpörgött és hatékonyabbá vált a rendszer. A legvégére csak jobban teljesítettünk, és ennek hamarosan látni is fogjuk az eredményeit; s jön az újabb, 2014-2020-as ciklus, remélhetőleg magas hatásfokon tudjuk majd továbbra is lehívni a támogatásokat. Szögezzük le: a 2004 óta eltelt időszak nagyobb részében hol bezuhanó, hol csak vergődő vagy stagnáló Magyarországon, ha uniós támogatások, nagyobbrészt uniós pénzekből megvalósuló beruházások nem lettek volna, szinte semmi nem történt volna.

Gaudi-Nagy akciójának fő indoka a földtulajdonszerzés kérdése volt. Erről is már megírtuk korábban az álláspontunkat: Magyarország a maximális tíz évig el tudta tolni a külföldiek földtulajdonszerzésének engedélyezését. Ezalatt olyan végső földtörvény született, amely rendkívül szigorúan, számos korlátot állítva szabályozza, hogy milyen feltételek mellett szerezhet egy külföldi földtulajdont. Aki ezt vállalja, gyakorlatilag helyben élő magyar falusi gazdálkodónak fog számítani. Ahogy írtuk: „azt a külföldit, aki az új törvény betűjének megfelelve kezd el Magyarországon gazdálkodni, nem elriasztani, hanem tárt karokkal kellene fogadni. Hiszen ő is ki fogja venni a részét a magyar vidék áhított újjászületéséből – nem is tehet mást, ha be akarja tartani a törvényt”.

Magyarország az európai közösség része ezer éve. Igaz, voltak, akik ebből ki akarták szakítani, akár csak saját kurucos vérük hajtotta őket, akár idegen hatalmak kiszolgálóivá lettek. Magyarország helye a jövőben is az Európai Unióban van. Érdekeinket az EU intézményein belül, nem azon kívül kell megvédenünk. Az EU-t, mint bármely szervezetet, bármely tökéletlen bürokráciát, lehet és kell is kritizálni, működéséről értelmes vitákat folytatni. De aki uniós zászlókat éget vagy dobál értelmetlenül, aki az EU és a szomszédos országok ellen heccel alaptalanul, nemzetközi kapcsolatainkat és a nemzeti érdekekért vívott küzdelmet gyengíti. Ennyire telik a nemzeti radikálisoktól?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr755812407

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Anti-EU heccelde: mire jó a lobogódefenesztráció? 2014.02.13. 13:39:01

Aki uniós zászlókat éget vagy dobál értelmetlenül, aki az EU és a szomszédos országok ellen heccel alaptalanul, nemzetközi kapcsolatainkat és a nemzeti érdekekért vívott küzdelmet gyengíti. Ennyire telik a nemzeti radikálisoktól?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Urfang 2014.02.13. 13:56:53

Csak azért nem érted Gellért mert kiveszett belőled a nemzeti érzelem és ezzel a műanyag multikulti EU-val akarod pótolni.

Pedig ez az év a Brüsszel elleni rezsiharc éve, mert Brüsszel rátámadt a rezsire.

Ha annak idején a Békemenet nem védte volna meg Orbán Viktort az EU-tól, a senki által meg nem választott brüsszeli bürokraták már rég megbuktatták volna.

A fényes jövő Kínából érkezik, az atomkor Oroszországból, az EU meg csak gyarmatosítani akar, mint Ukrajnát, elvenni a hitünket, lerombolni a családot, beolvasztani a nemzetet, eltörölni a hagyományt, és kiegyenesíteni az uborkát.

Szindbad 2014.02.13. 13:57:07

Kivéve a baltás gyilkost.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2014.02.13. 14:01:40

gaudi egy nagy marha, de jó látni a parlament ablakán kihajított zászlókat.

Robinzon Kurzor 2014.02.13. 14:10:36

Úgy csinálsz, mintha Gaudinak címezve, de a kormánynak szólnál be?

Mintha nem tudnád, hogy Brüsszel a rezsicsökkentés ellen fenekedik, tehát mi mást lehetne tenni az EU-zászlóval mint kidobni az ablakon. (Rendes magyar ember szíve szerint elégetné.)

Már megint ez a sunyítás... álljatok már ki az elveitekért (ha vannak), mert ez így pont olyan szánalmas mint a 2007-es Orbán beszéd a mostani ténykedésük tükrében.

Bell & Sebastian 2014.02.13. 14:14:43

Gellért ismét az uniós zászlóra tűzte a Jobbikot egy kampányfogás apropóján. Hogy ide dől a lé és hogy mennyi, de tényleg mennyi itt az uniós beruházás!

Hogyan hasznosulnak a támogatások, vagy hogy ezekkel mennyi pénz megy szembe (azaz kifelé), arról egy szó se. A magyar termőföld értéke még messze nincs a csúcson. Csak hát ugye nem egyenlőek még az esélyek, az órabér/hamburger -mutató inkább éhbér/hektár -ban kifejezőbb.

A párláménti bohóckodásnak nem ez volt a heti befutója -bár kétségtelenül dobogós- hanem Orbán válasza Schiffer (aki egy szimpatikus lompos-farkas) felvetésére, miszerint szökik a fertilis fiatalság és tán-mán vissza se gyün. (GDP 1,7% -át utalják haza, naagyon megéri!)

Értem én, hogy propaganda, de mi hájcsá?

Urfang 2014.02.13. 14:18:01

Félretéve az iróniát, úgy csinálsz Gellért mintha az ilyen zászlós akciók miatt tombolna Magyarországon az EU-ellenesség és mintha a jobbik csinálná az egészet, miközben a fidesz már évek óta hangolja az embereket az EU ellen azzal, hogy ami nem az elmútnyócév és Gyurcsány miatt van, az az EU miatt van.

Az EU ellenes hisztériakeltésben masszívan benne van a fidesz média és masszívan benne vagy te is, most meg rálőcsölnéd a jobbikra, mikor az átlagfideszes ugyanazt gondolja az EU-ról, mint az átlagjobbikos, és GFG-től kezdve, Bayeron át Bogárig, a tutiblogtól a konzervatóriumig, Magyar Nemzettől Magyar Hírlapig, HírTV-től a közmédiáig folyamatosan ömlik az EU-ellenes propaganda.

Te meg úgy teszel mint a strucc, aki épp most húzta ki a fejét a homokból és meglátta, hogy Gaudi zászlót dobál.

istvankah 2014.02.13. 14:51:52

A nemzeti-agyar onnan ismerszik,hogy legalább annyi fos van a fejében,mintca génkezelt jobbikos "kurucoknak" ennél csak a fideSS nevü nacionalista-bunkó rosszabb állapotú!Ezzekkel derül fényre "a magyar jövő"! Köszönöm nem kérek belőle!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.13. 15:01:52

@Urfang:
Az EU-ból nem kilépni kell, hanem megváltoztatni.

tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2013/11/nemzetstrategiai-szovetseg.html

"Benne vagyunk az EU-ban, ezzel nincs mit tenni. Ha nem lennénk benne az EU-ban, nem kapnánk zsozsót, amiből bioáramfejlesztőt lehetne építeni. Már persze annak, akinek az elit megengedi. Tehát magát az EU-t kell megváltoztatnunk és ez szövetségesek nélkül nem megy."

Az EU jó dolog, de persze a '68-asok zsarnoksága nélküli igazi EU, amelyik pénzt ad és nem pofázik bele olyan nemzeti ügyekbe, mint hogy van-e halálbüntetés meg hogyan bánnak a médiával.

==T== 2014.02.13. 15:19:22

Azért nem érted Gellért, mert igazándiból te inkább vagy egy LMP-s kozmopolita liberális, mint nép-nemzeti konzervatív.

Az EU-valvaló kapcsolatunk mérlege masszívan negatív (és itt nem csak a tagság során hivatalosan lekönyvelt pénzáramokat kell figyelembe venni, hanem azt a már jóva la csatlakozás előtt bekövetkezett piacnyitás eredményezett).

Az meg pláne vicces, hogy egy elvileg magát kormány közelinek elkönyvelő oldal a nagy kormányzati szabadságharc közben ekézi azokat, akik még erőteljesebben szeretnék vívni azt a szabadságharcot.

vizipipa 2014.02.13. 16:00:49

Szerintem rg-t nevezni kell a csúsztatások bajnoka című firkász körbekitüntetjükegymást hacacáréra.

"a magyar választók 2003 áprilisában 83,76 százalékban mondtak igent a csatlakozásra"

Megjelent 3 669 252 fő, a választópolgárok 45,62 %-a
Nem szavazott 4 373 020 fő, a választópolgárok 54,38 %-a
IGEN választ adott az összes választójogosult 38,00 %-a

EU milliárdok
- Ugyan vond már le belőle a befizetéseket.
- Súlyozd már meg azzal, hogy csak pántlikázva költhető el.
- Számszerűsítsd mennyit jelent, hogy meg kell felelni az intézményesített "a nagy hal megeszi a kishalakat" előírásoknak.

hoplita 2014.02.13. 16:17:33

Ilyen az élet ergé....kitől mi telik.
A nácikoktól csak ez....anyádtól meg csak te.

hoplita 2014.02.13. 16:22:28

Ja...tényleg.

Van mán bécsben cukrászdád ergé, basszam habosra a szádat...vagy csaj kimutyiztál egy trafikot, hűljön rád a bőr?

rupertwinston · http://kanadaihirlap.com 2014.02.13. 16:58:48

Kedves Gellért,

Hát igen....ezek is "idióta anarchisták." Hála az égnek, hogy van a Fidesz, mely értelmesen és higgadtan védi a magyar érdeket az EU-ban és maximum a nyugati kapitalista imperialisták ellen folytat szentháborút.

Amúgy, a jobbikosok és a fideszesek kidobhatták volna inkább egymást az ablakon, az talán jobban megért volna egy bejegyzést.

hoplita 2014.02.13. 17:14:59

@rupertwinston:
De ha anyádat baszták vóna ki a gecibe vemhesedés előtt, az még jobb hír lett vóna.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.13. 17:28:10

azért tisztázzuk:

"Gaudi-Nagy hazaárulásnak nevezte, hogy a kormány külföldieknek is lehetővé tette a magyar termőföld megszerzését"

miért ergé, te ezt nem tartod hazaárulásnak? minek tartod, szülinapi felköszöntésnek?
kérdezd már meg a "majdnem beszervezett" viktort két honlapgondozás között, hogy miért hagyja veszni őseink vérrel szerzett földjét ebek harmincadjára.

"Országodat, mit őseid vérrel szereztek, árulással szétdarabolják. A magyar földet, mit véres verejték közt míveltél, s mit a magyar nemesség, a király gonosz tanácsosai dacára, szabaddá tett, rác rablók és illír pártütők közt osztják ki, s téged, szegény elárult magyar nép, ki fognak irtani az élő nemzetek sorából, hogy szegény hazádnak még csak neve se maradjon fenn. Nem! ezt az örökkévaló Isten nem engedheti. [...] Ha véded magad: nincs mitől félned, mert veled Isten és igazság. De ha magadat nem védelmezed: az Isten maga sem védelmez meg."

(Kossuth Lajos: Kiáltvány a néphez, Pest, 1848. szeptember 23-án).

scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/45459_700992143259508_960434935_n.png

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.13. 17:46:23

lazán kapcsolódik:

Gazdák szembesítik Bitay államtitkárt a hortobágyi földosztásokról - 2014. február 12.

www.youtube.com/watch?v=jnjPIE88Z9Y&feature=youtu.be

Ángyán nem kezel a kis korcs bitaival:

www.youtube.com/watch?v=xbI3H80QQOo

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2014.02.13. 17:53:32

@Urfang: "Az EU ellenes hisztériakeltésben masszívan benne van a fidesz média és masszívan benne vagy te is"

Miről beszélsz? Mutass már egy példát arra, hogy mikor keltettem hisztériát az EU ellen?

netán erre gondolsz?
mandiner.blog.hu/2012/01/06/a_birodalom_visszavag_23

vagy erre?
mandiner.blog.hu/2012/07/27/egy_orszagot_tolnal_at_azsiaba

ez?
mandiner.blog.hu/2011/06/28/szeretni_nagy_testvert

netán?
mandiner.blog.hu/2012/10/12/az_eu_meg_a_bekedij_pax_europae

vagy a TagokVagyunk uniós blogra írt összes cikkem?
tagokvagyunk.postr.hu/

hoplita 2014.02.13. 18:12:18

@rajcsányi.gellért (ergé):

Hogy keltenél te eu-ellenes hisztériát, gellértke?

Meghámozná a gazdád a faszodat és a végén még el kéne menned valami hasznosat dógozni.
Mongyuk szedhetnéd a csikket 47 rugóért.

maroz 2014.02.13. 18:23:27

"Szögezzük le: a 2004 óta eltelt időszak nagyobb részében hol bezuhanó, hol csak vergődő vagy stagnáló Magyarországon, ha uniós támogatások, nagyobbrészt uniós pénzekből megvalósuló beruházások nem lettek volna, szinte semmi nem történt volna."

Ebben azért mintha lenne egy aprócska önellentmondás, hiszen ha ennyi teméntelen della érkezett, és jó az, hogy érkezett, akkor miért is vergődünk-stagnálunk mégis? Mire is legyünk akkor büszkék, hogy képesek voltunk elkölteni 7000 milliárd pénzt? Nagy kaland.

A "szinte semmi nem történt volna" is egy kicsit furinak tűnik nekem, mintha a szerző ott használná a ceteris paribust, ahol az nem igazán áll meg. Tényleg, vajon mi lett volna, ha a piaci szereplőink egy része nem áll össze a pártpolitikai szereplőkkel direkt abból a célból, hogy ilyen harmadik világbelinek tűnő módszerekkel nekiálljon szakmányban a járadékvadászatnak, az uniótól puszira kapott ezermilliárdok lenyúlásának? Talán akkor egy picivel államabb maradhatott volna az állam és piacabb a piac? Ki tudja, a történelemben nincsenek kontrollcsoportok.

Meg azért talán annak is utána lehetne menni, hogy mitől van ma az ilyen eu-ellenességnek ekkora pozitív fogadtatása nálunk. Oké, azt a részét szívesen elmondom én, ami ebből a balliberális elitek sara, de óvatosan megjegyezném, hogy ők az elmúlt 24-ből csak 12-ben uralkodtak. A maradék 12 a jobboldalé. Esetleg arról valamit, hogy ők is követtek volna el apróbb hibácskákat? Mert oké, Gaudi-Nagy hülye, Lenhardt hülye, de mintha nem csak ezzel a két emberrel lennének itt bajok ami az európai értékek iránti elköteleződésünket illeti...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.13. 18:27:38

Hol zászlók repülnek egy Parlament ablakából, ott képviselők is repülhetnek.

hoplita 2014.02.13. 18:40:55

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Ne repüljenek, lógjanak. Magas fa, rövid kötél. És addig, míg le nem rohad a feje a nyakáról.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.13. 18:52:26

www.youtube.com/watch?v=Y9ppiACsKDI

jó hogy mutatod ezt a zászlós ügyet, ergé, Gaudi világosan elmondja, hogy nem tud semmi ilyen tiltó határozatról. azzal viszont mit akarsz mondani, h úgy ahogy szórakoztató? hogy egyetértesz azzal hogy semmilyen szimbólum nem lehet a kozmopolita EU-ban?
honnan jönnek folyton elő ezek a kozmopolita vízfejűek?

"az ET bármely európai, nemzetközi sóhivatalnál sivárabb, értelmetlenebb létezésére"

ezt azért jegyezzük meg, később felhasználjuk.

" idegen hatalmak kiszolgálóivá lettek. Magyarország helye a jövőben is az Európai Unióban van"

igen, a múltban sokan mondták ezt a szovjetúnióra is.

"a magyar választók 2003 áprilisában 83,76 százalékban mondtak igent a csatlakozásra"

nekem három cukrászdám is van Bécsben amúgy, ergének azért nincs mert lúzer
Magyarország gyarmatosítva van, csak a vak nem látja, hogy az olcsó munkaerő miatt jönnek csak ide.

én amúgy megemlíteném, @vizipipa: emellett, hogy semmiféle érdemi kritika, vita nem volt, az eu ellen, de mellette sem, csak elterjesztették hogy jobban járunk anyagilag is, meg cukrászda, de semmiféle vita nem volt, társadalmilag, hogy akarsz így apellálni bármiféle, ilyen sötéten és ilyen ostobán?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.13. 18:55:25

@rajcsányi.gellért (ergé): téged is defenesztrálni kéne már a médiából

Urfang 2014.02.13. 19:09:47

@rajcsányi.gellért (ergé): Valóban, azt nem állítanám, hogy olyan frontálisan tolod az EU-ellenes hisztéria szekerét, mint egy Bayer vagy egy Bogár, de azt kell mondjam, hogy különböző áttéteken át az Európa-barát nézeteiddel együtt is olyan szekér tolásába csatornázódik be a tevékenységed, ami kelet felé visz minket és a nyugattól eltávolít.

Mondhatni olyan vagy mint egy Pokorni vagy egy Martonyi. Előadod a liberális (vagy ha ez sértő rád nézve, akkor nyugatos) véleményeidet, aminek az a várható eredménye, hogy a mandiblogos betonkonzik és a hírportálos betonfideszesek jól lehurrognak (látod ez történt ezzel a cikkeddel is) és megy tovább a szekér abba az irányba ami nekik kell, hogy a rezsiháború helyszíne áttevődjön a gyarmatosító Brüsszelbe és így tovább.

A Pokornik és Martonyik is ezt a szekeret tolják, még ha a magánvéleményük egészen más akkor is, mert a magánvéleményük eltűnik mint csepp a tengerben és végtére is mégiscsak tolják a szekeret, amiről láthatjuk, hogy milyen irányba megy, hát nem Nyugat-Európa fele az biztos.

Hogy konkrétan ezzel a cikkel is megvilágítsam ezt, itt most úgy működik az áttétes szekértolásod, hogy ráterhelnéd az EU-ellenes hangolást a jobbikra meg erre a zászlós akcióra, holott ez a zászlós akció abszolút bagatell dolog amellett amit a fidesz és a médiája tett az elmúlt években az EU-ellenesség fokozódásáért.
A jobbik olyan ebben az ügyben olyan mint a szekér mellé kötött talicska, te meg a szekérről mutogatsz rájuk, hogy rossz irányba megy a talicska és úgy teszel mintha nem tudnád, hogy a szekér is arra megy. Eszedbe sem jutna, hogy a szekér kocsisára szólj rá, inkább csak a talicskát fricskázod, pedig a talicska az úgyis arra megy amerre a szekér.

Szoktad te olvasni a kommenteket a blogon és a hírportálon is, tudod te milyen véleménnyel van az EU-ról a szekér népe, és újságíróként azt is biztos tudod, hogy a nép nagy része szájába adott gondolatokon kérődzik. Aztán te meg a többi féllibsi potyautas néha elsütitek a napkeletre tartó szekéren nyugati szeles magánvéleményeteket amit hamar szertefoszlat a jobboldalon most mainstream keleti szél, és végül inkább elviselitek a szekér népének a hőbörgését mint hogy leszálljatok a kocsiról.

Erre mondtam én, hogy benne vagy az EU ellenes hisztériakeltésben. Nem konkrétan, sőt konkrétan tán épp az ellenkezője, de mégis csak a mandi üzemeltetője vagy ami a kommentek tanulsága alapján az EU ellenes mentalitás egyik központja.

Ti vagytok akiknek meg van engedve, hogy féllibsi legyen, úgy ahogy a jobbiknak meg van engedve, hogy félnáci legyen, mert végső soron ti is és ők is annak a kottájából játszotok, aki most épp a sarlókalapácsos komcsikkal parolázik valahol Kelet-Ázsiában és azt hazudja nekik, hogy a gonosz EU minket bánt az ázsiai származásunk miatt.

Hát így tolod te ennek a mentalitásnak a szekerét, amikor a jobbikot szurkálod. A féllibsik és a félnácik kioltják egymást, hogy a napkeleti bölcs tábornok fényeskedhessen.

tevevanegypupu 2014.02.13. 19:17:26

Erre mondják, hogy zúgva száll mint a győzelmi zászló..

Mertcsak 2014.02.13. 20:19:03

Én meg annak idején nemmel szavaztam az uniós tagságra...akor én dobálhatok?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.02.13. 20:21:01

már egy egész napja nem írtatok simonról. kurvaélet

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.02.13. 20:23:50

@hoplita:

na most képzeld el, mi lenne, ha bunkó lennél. :)

csárli hárper 2014.02.13. 20:25:10

"Ennyire telik a nemzeti radikálisoktól?"

ennyit engedélyezett most nekik "apád" a gumicsizmás kisztitkárelvtársúr...

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2014.02.13. 20:35:43

@Urfang: "Eszedbe sem jutna, hogy a szekér kocsisára szólj rá, inkább csak a talicskát fricskázod, pedig a talicska az úgyis arra megy amerre a szekér."

Nézd, szívesen belinkelem még egyszer a vonatkozó cikkeimet:

mandiner.blog.hu/2012/07/27/egy_orszagot_tolnal_at_azsiaba

mandiner.blog.hu/2011/06/28/szeretni_nagy_testvert

mandiner.blog.hu/2012/06/04/feljegyzesek_fideszorszagbol_rajcsanyi_gellert_mi_a_jobb_xxii

mondjuk.

csak egy néző 2014.02.13. 20:44:17

@vizipipa:
Komám, a tények ismerete nem ártana.
Számolgass.
"A befizetésekkel szemben a lehívható források állnak: például a jelenlegi 2007 és 2013 közötti hétéves költségvetési keretterv alapján hazánk részére az Európai Unió (2004-es árakon számítva) 32,8 milliárd euró értékű kötelezettségvállalást tett. Ez alatt a hét év alatt hazánknak 8,3 milliárd euró a befizetési kötelezettsége volt."

kovi1970 (törölt) 2014.02.13. 20:52:49

Az EU egy szánalmas sóhivatal.
Jelenlegi formájában működésképtelen.
Radikális változásokra lenne szükség a működőképesség helyreállításához, amit valószínűleg nem fognak meglépni.
Így viszont marad az öncélú, impotens működés.

Éhes_ló 2014.02.13. 20:56:28

Jól tették, ha kihajították.
Az eu - Magyarország mérleget még nem volt időtök sem nektek, sem az eu.nak, sem az egyáltalán nem tisztelt kurmányoknak, sem a kettős állampolgárok által uralt dunaparti bohócközpontnak elkészítenetek és sehol nem látok rá hivatkozást a postjaitok végtelen sorában sem.
Érdekelne nagyon.
Azok a jogok és pusztítás is amit az 1989-től 2004-ig tartó előszobáztatásunk során sikerült elszenvednünk.

Ha ezeket sikerült számba vennetek, már csak egy 30-40 éves GNP adatsor kellene, hogy láthassuk miként lettünk kifosztva és kerültünk a magadfajta szemét igájába.
Segítene az ébredésben és a magadfajták tömeges defenesztrációjában, a zászlóitokkal és egyéb normális emberekben hányingert keltő jelképeitekkel együtt.

Pár hét és talán pár lépéssel közelebb kerülhetünk az ébredéshez.
Tanulságos lesz mindegyikünknek egészen biztosan.
Az ejrópaji barátaitok nem lesznek boldogok és ti sem.
Ezt remélem.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.13. 21:02:53

@csak egy néző:
És mennyi rezsit fizettünk feleslegesen az EU basáskodása miatt? A rezsicsökkentés erre is csattanós választ nyújt!

csak egy néző 2014.02.13. 21:03:39

Jobbikos szavazók.
Komolyan kérdezem, hogy, hogy tudtok azonosulni és, hogy mi a véleményetek egy ilyen jobbikosról, mint ez a derék @hoplita: ????
"hoplita 2014.02.13. 17:14:59
@rupertwinston:
De ha anyádat baszták vóna ki a gecibe vemhesedés előtt, az még jobb hír lett vóna."
"hoplita 2014.02.04 07:58:36
@tölgyes:
"Én megmondom, hazuggeci nyuggerfos.
Szarfaszú ingyenélő, gerinctelen tetű és anyabaszó.
Jelenleg fityiszfaszszopó.
Szép életpálya, méltó hozzád, sunyigeci."
Valóban ilyenek alkotják a jobbik szavazótáborát??
Mert, ha igen akkor nem lesz itt "szebb jövő"

Szindbad 2014.02.13. 21:04:37

@rajcsányi.gellért (ergé): Jó, dehát ezek ilyen törökgábori fideszsimogató posztok, amelyek nyomokban fideszkritikát is tartalmaznak.

Urfang 2014.02.13. 21:06:50

@rajcsányi.gellért (ergé): Az konkrétan erre a cikkre vonatkozott, hogy csak a talicska útvonalát nem helyesled és nem a szekérét. Valóban a belinkelt régebbi cikkeidben a szekér útvonaláról is megfogalmaztad az aggályaidat.

No de mire mentél vele? Azok alatt is ugyanúgy felgyülemlett az EU-ellenes kommenthalom mint ez alatt.

A szekér kocsisának a fülébe meg el sem jutott, hisz ő épp a távoli keleten pihen a vér és elvrokonai között, és elpanaszolja nekik, hogy az ázsiafób EU hogy bántja őt idehaza.

Persze hazudik ott is, ugyanúgy ahogy itt:
www.youtube.com/watch?v=Ug6RCIkJgOs

lavór 2014.02.13. 21:07:27

A marhája, azt a kezet harapja, mely enni ad neki... Na meg a Jobbik EU képviselőiknek... nem aprópénzért.
Bohócnemzet bohócképviselői.

nandras01 2014.02.13. 21:12:53

megáll az ember esze!
itt van egy normális hangvételű poszt, nem anyázik, nem hőbörög, nem, nem alázza a kritizált személyt, érveket sorol fel álláspontja bizonyítására, erre megjelenik egy rakás anyázó, hőbörgő, a posztolót alázó idióta, és teleböfögik az internetet a hagymázas lázálmaikkal.
igen kevéssé kedves eu- fóbiás ner társak!
belegondoltatok abba, hogy ha teljesülne a lázálmotok, és kilépnénk az euból, akkor lófasz lenne itt, nem audi, mercedes, bosch, és a gdp olyan mélyre merülne, hogy batiszkáffal sem lehetne elérni?

csak egy néző 2014.02.13. 21:14:32

@Doomhammer:
És mennyivel többet fizetsz most es mennyivel fogsz többet fizeti, szinte minden másért?
Banki tranzakció, telefon, sárgacsekk, Áfa, üza jövedéki adó, illetek adó, közművezeték adó......

"Miközben Németh Szilárd a kormány képviselőjeként a rezsicsökkentés élharcosaként mutatja magát, aközben polgármesterként maga is megszavazta, és az önkormányzat be is vezette az önkormányzati lakások lakbérének jelentős emelését. Csak azoknak nem kell többet fizetniük, ahol az egy főre jutó jövedelem nem éri el a 75 ezer forintot. A legtöbben azonban 50 százalékkal többet fizetnek, de a „jobb módúaknak” akár két és félszeresére is nőhetett a lakbére 2011 óta."

Rich.mond 2014.02.13. 21:24:02

Mondjuk aki nem él "nagyon vidéken", annak lövése sincs, hogy ott minden beruházás jórészt EU-pénzekből épül. A gazdák meg EU pénzekből vesznek traktort, kombájnt, bobcatet (!!!nem vicc), építtetnek gazdasági épületeket, etc.
Persze akik azt üvöltözik, hogy a Zeu tönkretette a mezőgazdaságot, azok az életben nem fogtak kapát a kézbe, de arról sincs lövésük, hogy hogyan kell vegyszerezni, csirkéket nevelni, gyümölcsöst gondozni.
Az EU-t konkrétan rengeteg pénzzel húztuk le és ez még lehetne több is, ha a kormány újabban hozzátenné a maga 10-20-30%-át, ahogy ezt elfelejtette az elmúlt két évben.
Meg az sem érdekel senkit, hogy mennyi autópálya, közút, vasút épült jórészt EU-pénzekből.
A gazdákat jórészt még mindig az elb***tt 90-es kárpótlás és a debil Nemzeti Park hátráltatja, no meg jó néhány újabban nagybirtokossá avanzsáló, amúgy nagyvárosi ügyvéd.
Gondoltam, hogy egyszer pontról pontra szedem a kormányok (mert az "emútnyócévben is volt ám elég balfaszkodás) vidékstratégiájának és mezőgazdasággal kapcsolatos tökvakargatásának eredményét, de felesleges. majd megteszi, aki ebből él.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.13. 21:29:07

@csak egy néző:
"És mennyivel többet fizetsz most es mennyivel fogsz többet fizeti, szinte minden másért?"

Na, mennyivel?
A rezsicsökkentés eredménye rajta van a gázszámlán és a villanyszámlán. Éves szinten százezrekre rúg egy átlagos (nem Nagykörúton belül élő!) magyar családnál.
Mi ehhez képest a bankadó, amit úgyis a módosak és a bankok (köztük a multik is!) nyögnek?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.13. 21:30:47

@nandras01:
"belegondoltatok abba, hogy ha teljesülne a lázálmotok, és kilépnénk az euból, akkor lófasz lenne itt, nem audi, mercedes, bosch, és a gdp olyan mélyre merülne, hogy batiszkáffal sem lehetne elérni? "

Nagyon helyes, akkor végre visszatérnénk az öntéstalajhoz.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2012/11/a-mi-penzunk.html

kvadrillio 2014.02.13. 21:30:59

SORSOK HÁZA, MEG EMLÉKEZET HÁZA, MEG FASZOM HÁZA... MEG ZSIDÓ-RENESZÁNSZ ???!!!, AMIKOR A FIATALOK KÉNYTELENEK ELMENNI KÜLFÖLDRE DOLGOZNI MOSOGATÓNAK, MERT EGYÉBKÉNT ÉHEN HALNÁNAK VAGY MIND ÖNGYILKOSSÁGBA MENEKÜLNÉNEK, MINT A NAPI 7 ÖNGYILKOSSÁG IS MUTATJA !
MIJAFASZ VAN EBBEN AZ ORSZÁGBAN ??? BETELEPÜLTEK A ZSIDÓK A MAGYAR PARLAMENTBE ?????
LÁZÁR MEG AZ UNIÓS MILLIÁRDOKAT A ZSIDÓKNAK OSZTOGATJA A MAGYAR ÉHENHALÓK, ÁLLÁSTALANOK, ÉHEZŐK, NYOMORGÓK HELYETT ????????
FASZOM TELE EZZEL A FASZ KORMÁNNYAL !!!
A ZSIDÓK MEG MENJENEK HAZA IZRAELBE RENESZÁNSZOPZNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!

kvadrillio 2014.02.13. 21:32:32

Budapesti zsinagógák

Alma utcai imaterem (ortodox)
Bethlen téri zsinagóga (status quo)
Dessewffy utcai zsinagóga (ortodox)
Dohány utcai zsinagóga (neológ)
Dózsa György úti zsinagóga (jelenleg vívóterem - mellette imateremben van neológ közösség)
Frankel Leó utcai zsinagóga (neológ)
Hegedűs Gyula utcai zsinagóga (status quo)
Hősök temploma (neológ)
Hunyadi téri zsinagóga (neológ)
Kazinczy utcai zsinagóga (ortodox)
Bét Sálom zsinagóga (hagyományőrző)
Keren Or imaterem (Chabad Lubavics)
Lágymányosi zsinagóga (TIT központ)
Nagy Fuvaros utcai zsinagóga (status quo)
Óbudai zsinagóga (Chabad Lubavics)
Páva utcai zsinagóga (neológ)
Pesterzsébeti imaház (neológ)
Rabbiképző zsinagógája (neológ)
Rákospalotai zsinagóga (nem működik) – Országos Széchényi Könyvtár raktára
Rumbach utcai zsinagóga (status quo, nem működik)
Szeretetkórház imaterme (neológ)
Teleki téri zsinagóga (szefárd)
Thököly úti zsinagóga (neológ)
Újpesti zsinagóga (neológ)
Vasvári Pál utcai zsinagóga (Chabad Lubavics)
Visegrádi utcai zsinagóga (ortodox)
Zuglói zsinagóga (neológ)

Zsinagógák más településeken

Bajai zsinagóga (városi könyvtár és művelődési központ van benne)
Berettyóújfalui zsinagóga (jelenleg vasraktár)
Békéscsabai zsinagóga *
Debreceni zsinagóga *
Debreceni ortodox zsinagóga - kihasználatlanul áll, de a hitközség tulajdona, látogatható
Egri zsinagóga (kiállítóteremként funkcionál)
Egri kis zsinagóga (alkalmi kiállítóterem)
Esztergomi zsinagóga (kiállítóteremként funkcionál)
Gyöngyösi zsinagóga (Üzletházként működik)
Győri zsinagóga (kiállítóteremként és koncertteremként funkcionál, a hozzáépült szárnyban van a győri egyetem zeneművészeti kara)
Hódmezővásárhelyi zsinagóga*
Karcagi zsinagóga
Kecskeméti zsinagóga (1974 óta Tudomány és Technika Háza)
Kecskeméti ortodox zsinagóga (1991 óta Magyar Fotográfiai Múzeum)
Kiskőrösi zsinagóga (ma adventista imaház)
Kisvárdai zsinagóga (múzeum)
Kőszegi zsinagóga (felújítandó állapotú)
Mádi zsinagóga
Makói ortodox zsinagóga
Mátészalkai zsinagóga
Mezőcsáti zsinagóga (Üres, funkciótlan)
Miskolci zsinagóga (Kazinczy u.) *
Nagykanizsai zsinagóga (Üres, funkciótlan)
Nagykőrösi zsinagóga*
Nyíregyházi zsinagóga
Paksi zsinagóga (városi könyvtár)
Pápai zsinagóga
Pécsi zsinagóga *
Soproni ó-zsinagóga
Szegedi zsinagóga honlapja *
Szekszárdi zsinagóga (Művészetek Háza)
Szentesi zsinagóga (1998 óta Városi Könyvtár)
Szolnoki zsinagóga (Képtárként működik)
Szombathelyi zsinagóga (Bartók Béla Zeneiskola)
Tatai zsinagóga (Görög-Római Szobormásolatok Múzeuma)
Tokaji zsinagóga
Váci zsinagóga *
Várpalotai zsinagóga (Jelenleg a Nagy Gyula Galéria működik benne)
Verpeléti zsinagóga (tűzoltószertár)[1]
Zalaegerszegi zsinagóga (Városi Hangverseny- és Kiállítóterem)
HA ÖSSZEADJUK MENNYI LÓVÉT KAPTAK MÁR EDDIG A KORMÁNYOKTÓL, MINDEN MAGYAR EMBER MEGGAZDAGODHATOTT VOLNA BELŐLE

A GYEREKEINK MEG ÉHEN HALNAK !!!!

Rich.mond 2014.02.13. 21:32:47

@Doomhammer: Khm, kicsit el vagy tévedve. Százezrek? Hol? Kinél?
A banki plusz költségek egy kétkeresős családnál alsó hangon elvisznek havi 8-9 ezer forintot, függetlenül attól, hogy módos-e, avagy nem.

Szindbad 2014.02.13. 21:36:21

@kvadrillio: Sőt, ha azt a pénzt mind te kaptad volna, te is meggazdagodtál volna. Na ez a nem semmi.

2014.02.13. 21:37:21

@nandras01: a fentebb olvasható kommentek és színvonal nagyban megmagyarázza, hogy miért van már hányingerem a fidesztől illetve a komplett magyar jobboldaltól és lassan minden nemzeti - keresztény és egyéb ilyen címkékkel ellátott kezdeményezéstől. ezt a fajta szellemi nívótlanságot (ráadásul hatalmas arroganciával és agresszióval párosulva), ami egyre inkább maga alá temeti ezt az országot már nem lehet lábon kihordani... minden esetre senki nem vetheti a szememre, 2010-ben megadtam nekik az esélyt... utoljára.

EMU 2014.02.13. 21:37:48

"Az imperialistákat? Ühüm, azoknak alaposan túljártunk az eszén. Nem szeretnék most a helyükben lenni!" - hát így van ez a fityfasz fideszes kurzus is a zsebnácijaival az Eu-val szemben. Röhej, és sok értelmetlen barom, lábszagú, koleszos szolga meg nyomja a rezsi dumát, ahelyett, hogy egyszer venné a fáradságot és megnézné, például a gázárat ki emelte 2010 óta infláció felett és hányszor, meg hogy mennyi a szolgáltató haszna a gázárból és vele szemben mennyi a csodálatos államé, amelyiknek most a fideszes proli nem győzi a seggét nyalni, meg hogy hány milliárddal kellett már kétszer is kompenzálnia az államnak a fővárosban a távhő rezsicsökkentését eddig. De nem, ezek nyelik a szart, csak felcsúti seggből jöjjön. És az EU persze, az a derék jó magyar jobbosnak útban van, mert a dagonyát szereti, hemperegni a moslékban, óbégatni fröcsögve, mert genetikusan alattvaló a lelkem, épp bizonyítja ezerrel, de ha a szemébe mondják, meg van sértődve. A lábméretük nagyobb az IQ-juknál.

csak egy néző 2014.02.13. 21:45:53

@Doomhammer:

"A KSH közölte az első tíz hónapra szóló árindexeket, illetve a fogyasztás megfelelő súlyait fő fogyasztási csoportonként. Ezek alapján megítélhető, hogy a különböző termékek árváltozásai miatt összességében mennyivel kellett többet fizetnünk az egyes javakért, illetve, hogy hol sikerült spórolnunk a kiadásainkon. A kormányzati intézkedések egy oldalról csökkentették a háztartások költéseit (energiaköltségek egy része, kommunális szolgáltatások), más oldalról viszont erőteljesen növelték azokat (e- útdíj tovagyűrűző hatása, tranzakciós adók miatt megdrágult pénzügyi szolgáltatások, drágább telefon és tv-szolgáltatás, cigaretta és alkohol). Nem mellesleg a társadalmi csoportok eltérő kiadási szerkezete miatt a „rezsiköltség” csökkentés közel harmada a lakosság 10%-ánál „landolt”, míg az emelkedő árú élelmiszerek, gyógyszerek és élvezeti cikkek miatti többletkiadás a kevésbé tehetős rétegeket (a lakosság 80%-a) jobban sújtja. Emiatt az összkép nem kedvező: a magasabb jövedelmű és emiatt magasabb „rezsivel” (nagyobb ingatlan, több berendezés, nagyobb vízfogyasztás, több hulladék) rendelkező rétegek élvezik a „harc” gyümölcseit, míg a túlnyomó többség számára a végeredmény negatív."

Dr. Valentin Narcisse 2014.02.13. 21:46:36

Sok ebben a szájbarágás és a csúsztatás. Az EU hatását pedig továbbra sem lehet lehívott/befizetett pénzek egyszerű összemérésével mérni. Nagyjából olyan, mintha a szexuális teljesítményt egymás mellé állított pöcsökkel akarnánk lemérni, aztán akinek egy centivel hosszabb, az biztosan jobb az ágyban. Sőt, ennél is durvább tévedés. A közvetett anyagi vonzatokkal valahogy senki nem számol. Az, hogy a kínai a hulladékot kedvező áron szállíthatja be, amit a magyar vesz kamikaze mód leölve saját gazdaságát, míg a minőségi termékét a német viheti kvázi cserébe olcsón Kínába az például smafu? Az, hogy játszóterekre adnak 10-20 milliókat, az vigasztal minket? Nevetséges minden olyan magát közgazdásznak képzelő firkász, aki ilyen egyszerű, téves képlettel számol. Ugyanígy nevetséges minden ezzel kampányoló marharépa. Egyébként a Fidesz ha nem hülye, akkor a következő kormányciklusban elindul a konszolidáció az EU politikában. Elő kell már most készíteni hozzá a terepet, kedves mandariner?

Dr. Valentin Narcisse 2014.02.13. 21:48:24

@kvadrillio: Te most viccelsz, vagy ilyen buta vagy? Hogy lehetett még ebbe is belekeverni a zsidókat?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.13. 21:49:28

@Rich.mond:
"Százezrek? Hol? Kinél? "

Hát talán nézd meg a rezsiszámládat. Ott van rajta, mennyit kaptál a kormánytól.

Te pedig itt elégedetlenkedsz meg bomlasztasz.

Magadba nézhetnél!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.13. 21:51:41

@csak egy néző:
Ez puszta sárga irigység. Aki több gázt és villanyt fogyaszt, az továbbra is magasabb rezsiszámlát fizet, mint aki kevesebbet fogyaszt. Hasonló ez ahhoz, mint az egykulcsos adó esetén is több adót fizet az, aki többet keres! Akármennyit is hazudozik a baloldal!

Szindbad 2014.02.13. 21:59:48

@Dr. Valentin Narcisse: Drága Valentín, ön szerint mi történik a játszótérre adott 1o millió pénzzel.

2014.02.13. 22:03:24

@Doomhammer:

"Hát talán nézd meg a rezsiszámládat. Ott van rajta, mennyit kaptál a kormánytól.

Te pedig itt elégedetlenkedsz meg bomlasztasz.

Magadba nézhetnél! "

Egy rezsi mind felett! :)
Nincs is más életet, jólétet és miegymást befolyásló tényező csakis az, AMI A REZSISZÁMLÁN VAN ugye?!
Néha még az a két bit is sok.....

Dr. Valentin Narcisse 2014.02.13. 22:04:01

@Szindbad: A tapasztalat azt mutatja, hogy kap a falu 15 milkát, az asztalossal, meg az összes gumilappal, munkával együtt néhány millából megcsinálják (mellesleg általában még így is drágán), a többi meg valahogy eltűnik. Mert ugye kell 50 szakértő, pályázat, meg egy rakat közreműködő cég. Úgy tűnik el a pénz háromnegyede, hogy mindent csak egy picit áraznak túl, és száz csatornán folyik 2-3-4 kézbe az egész. Ez történik vele. A hülye nép meg el van hűlve a frankó új játszótértől, és meg van elégedve az EU-val, meg a nagyoneurópai vagy épp nagyonnemzeti csodatevő polgármesterrel. Mindenkinek be van fogva a szája, és a helyi politikus, meg az EU nagyobbjai is nyernek rajta. Remélem elég kimerítő volt a válasz. :)

dr kíváncsivagyok 2014.02.13. 22:11:24

A Gaudi...az nem egy sajt ?

csak egy néző 2014.02.13. 22:13:26

@Doomhammer:
Most néztem meg a tavalyi számláimat. Mindent összeadva egy évre 35-40 ezer a megtakarításom egy nem is olyan kicsi családi házban. Nem tudom te mekkora házban lakhatsz, ha évi több, mint 100 ezret takarítasz meg. Egyébként csak megkérdeznélek, vegyünk egy példát és válaszold meg, hogy ki is jár jobban, ki is kőlthet többet?
Mondjuk keresel 100.000 ft-ot és adózol 16.000-et, marad 84.000 minden másra, vagy keresel 1.000.000 és adózol 160.000, marad 840.000 minden másra.
Hogy is van akkor ez, hogy mindenki jól jár?
Végül egy kérdés. Te vagy a Mester?

2014.02.13. 22:13:44

@maroz:

"hogy mitől van ma az ilyen eu-ellenességnek ekkora pozitív fogadtatása nálunk"

Mekkora az-az ekkora egy kézzelfogható számadattal?

Szindbad 2014.02.13. 22:14:38

@Dr. Valentin Narcisse: Értem, de ha a 15 millió nagy részét lenyúlja a magyar bürokrácia és az oligarcha réteg, az az EU hibája?

Dr. Valentin Narcisse 2014.02.13. 22:19:08

@Szindbad: Nem, az EU hibája, hogy a szegényebb országok választóit ilyen látványos, de értelmetlen támogatásokkal győzik meg az EU működésének zökkenőmentességéről, és az EU hibája, hogy ha már ilyen hülyeségekre ad, akkor aránytalanul nagy összegeket enged lehívni, nem ellenőrzi megfelelően a pénz útját, stb.

Szindbad 2014.02.13. 22:20:52

@Dr. Valentin Narcisse: Ha a magyar bürokrácia és az oligarhák nem nyúlnák le a 15 millió nagy részét, akkor mi történne azzal a pénzzel?

Urfang 2014.02.13. 22:25:05

@Dr. Valentin Narcisse: Jobb lenne a nem adna? Ha nem lenne se hülye játszótér, se gazdag oligarcha? Ha ez a baj, akkor szóljunk nekik, hogy nekünk többet ne adjanak, mert a korrupt uraink úgyis lenyúlják, a gyerekeinket meg a játszótér helyett majd kizavarjuk a rétre.

2014.02.13. 22:25:20

@csak egy néző:

Tudok jobb kérdéseket:

1. A rezsicsökkentés 1% körüli deflációs hatása mekkora bércsökkentést jelent a következő évben?
Értsd: a béremelések az inflációval igen erős függésben vannak

2. Az államadósságon (ami ugye ugyan úgy mindannyiunké, mint a rezsi), azon a kb. 20.000+ milliárd Ft-on mekkora veszteségünk keletkezik azért, mert a kamatai kb. 4-5%-osak fixen, ezzel szemben az infláció meg egyre alacsonyabb?
Értsd: létezik olyan, hogy az államadósság elinflálása, mi e helyett éppen a fordítottját műveljük

2014.02.13. 22:26:57

@Dr. Valentin Narcisse:

A magas korrupciós szintünket ne kenjük már másra!

Dr. Valentin Narcisse 2014.02.13. 22:28:46

@Szindbad: A téma szempontjából egyébként ez teljesen jelentéktelen, mert a statisztikában ez a pénz akkor is megjelenik, ha arra költik, amire kell, és akkor is, ha arra, amire nem. A probléma ott kezdődik, hogy egyfajta jutalmazó politikával kenyerezi le az embereket az EU. Helyes működése "bizonyítéka" a látványos, de sok esetben fölösleges, és túlárazott beruházások finanszírozása. Közvetve eközben az erősebb tagállamok óriási hasznot hajtanak a kisebbekből, amit soha senki nem számol bele a képletbe. Lásd: Az első hozzászólásomban említett példa. Ugyanaz a szabályozás minden államot tekintve, csakhogy azok helyzete meghatározza a rendszerben elfoglalt szerepüket, és a gyengék sz-póágra kerülnek, a nagyok meg nyerészkednek rajta. Nem biztos, hogy egy önálló, stabil gazdaság nem tudná ugyanezt kitermelni. A csatlakozás óta látom a pozitív változásokat, de a mérleg másik serpenyőjébe is belelátok, és szerintem bőven túlsúlyban van. Nem, nem mondom, hogy nincs szükség EU-ra, de így nem működik. Előbb-utóbb például a németnek is rá kell döbbennie, hogy ha kell neki a piac, és az olcsó keleti munkaerő, akkor nem tarthat fenn egyoldalú gazdasági kapcsolatokat, mert kimeríti önnön forrásait. Aztán akkor meg értelmetlen hitelekkel pumpálhatja pl. a görögöket. Nem működik, szar az egész, mégsem mernek az alapokhoz hozzányúlni. Inkább erősíteni kéne a tagállami szintű beleszólást, mint centralizálni, de nem, menekülnek előre, bele a halálba.

Dr. Valentin Narcisse 2014.02.13. 22:30:36

@MikeBoy: Nem értetted meg a lényeget. A baj nem ott kezdődik, hogy lenyúlják a pénzt, hanem ott, hogy ilyen rendszer működik, ahol a korrupt politikus elégedett, a választó elégedett, amit az EU adott, az meg egy nagy adag illúzió, hogy itt épül egy fejlődő, európéer állam.

Dr. Valentin Narcisse 2014.02.13. 22:31:42

Ki@Urfang: Az előző neked szólt első sorban.

@MikeBoy: Keni a fene, de a probléma nem ott kezdődik, hanem már azelőtt, hogy azt a pénzt lenyúlják.

csak egy néző 2014.02.13. 22:32:17

@MikeBoy:
Óvattal az ilyen példákkal, mert ez már olyan magas a rezsiharcosoknak, mint békának a farzseb.

jogalany 2014.02.13. 22:35:30

Nálunk a föld ára 1/5-e a nyugati áraknak.
Akinek van pénze az eu-ban, annak nem gond a helybenlakás megoldása.
És viszik majd a földet, és ez pont a patkó elveszésének az esete, végül elvész az ország.
Trója óta háborúkat nem a nő miatt vívják, hanem a földért. Vagy megveszik pénzért, amiből bármennyit nyomhatnak, vagy virtuálisan fizetnek.
És nem igaz, hogy ez így muszály lenne.

2014.02.13. 22:36:08

@Dr. Valentin Narcisse:

Ne aggódj, értettem, mit akarsz mondani.
Ez nem fekete fehér.
Korrupció van mindenhol.
Fekete gazdaság is van mindenhol.
Maximum ezek mértéke lehet a kérdés és ez is a valós kérdés.

A véleményeddel de facto kijelented, hogy nem vagyunk képesek olyan szinten működtetni a demokráciát, ami az EU-hoz csatolhatna minket.
És ezért még az is rossz valahol, ha pénzzel tömnek minket.
Mondjuk elfogadom, pedig nem.
Akkor is olyan megoldást kell e helyet javasolnod, ami egy jobb jövő felé viszi hazánkat!??

2014.02.13. 22:38:37

@Dr. Valentin Narcisse:

" Keni a fene, de a probléma nem ott kezdődik, hanem már azelőtt, hogy azt a pénzt lenyúlják. "

Lehetséges, de akkor azt állítod, ha nem lenne ekkora korrupció, akkor is mérgezett lenne ez a rendszer?
Mitől?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.13. 22:42:03

mondjuk azért grespikesedni nem kéne gaudinak se

Dr. Valentin Narcisse 2014.02.13. 22:43:07

@MikeBoy: Nem az a baj, hogy töm, hanem hogy hasztalan töm, és nem csak a korrupciónk miatt hasztalan. Amit ad, azt közvetett módon el is veszi. Nem "az EU", mert az nem egy gonosz nagy gazdasági társaság, ahogy mondjuk kormányunk, vagy a Jobbik -érthető- politikai okokból állítja, hanem az erősebb gazdasággal bíró tagok. Az "egyenlőség" nem mindig valós, jobban kellene alkalmazkodni az egyes tagállamokhoz felsőbb szinten. Az nem megoldás, hogy odavetjük rendszerint a falat kenyeret, meg a cirkuszt, még akkor sem, ha valóban be lehet vele fogni mezei polgár és politikus száját egyaránt, majd pattogunk, hogy miért nincs fejlődés. Föderáció helyett decentralizáció felé kellene tartani bizonyos területeken. Válogatatlanul egységesítünk, mintha mindenki ugyanonnan indulna. Ez a baj az EU-val szerintem. Nyilván hosszas írkálás lenne felvázolni, hogy hogy képzelem el ezt pontosan, úgyhogy hagyjuk, a lényeg röviden ennyi.

Hannibal ante portas 2014.02.13. 22:45:19

Nem látok nagy különbségetegy EU zászló ablakon való kidobása vagy egy magyar/EU zászló eltulajdonítása között az elnoki palota erkélyéről. Mindkettő gazemberség.

2014.02.13. 22:45:19

@Dr. Valentin Narcisse:

Én ezt megértem, de szerinted ha ez így van és marad, akkor alternatíva a kilépésünk?

Dr. Valentin Narcisse 2014.02.13. 22:45:36

@MikeBoy: Értelmetlen, pazarló költekezéseket tesz lehetővé az EU, ez a fele ennyi. A másik fele amit már mondtam: Az egyenlőség nem egyenlőség, ha nem mindenki ugyanolyan körülmények közül indul. Ami mindenkire egyformán vonatkozik, az érinthet egyeseket jobban, másokat rosszabbul. Az érdekérvényesítésben meg a béka feneke alatt vagyunk, egyrészt jogosan jelentőségünk miatt, másrészt meg hiperszuper, és megfontolt, éleselméjű, becsületes politikusaink miatt. Gauditól Orbánon át Göncz Kingáig.

Dr. Valentin Narcisse 2014.02.13. 22:46:10

@MikeBoy: Szerintem végső esetben elképzelhető, nem ördögtől való ötlet.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.13. 22:53:22

@csak egy néző: 2007 és 2013 között 8,3 milliárd?

2004-2010 időszakában 5 milliárd eurót fizettünk be tagdíjnak hivatalosan

emellett a vámunió 60 milliárd forintos bevételkiesést okoz évente

amúgy én azt se értem, hogyha kapunk 15 mrd eurót 2004-2010 között elméletileg (ha le lehet hívni az összeset, erről sose szól a fáma), akkor minek befizetni 5-öt, miért nem kapunk 10-et?
miért? hogy emeljük a GDP-t? jó kis pénzmosási lehetőség mindkét félnek?

2014.02.13. 22:54:00

@Dr. Valentin Narcisse:

Nem tudunk ugyan olyan feltételekkel indulni.
Társadalmunk, jogrendszerünk, gazdaságunk fejletlenebb.
Akár EU tagok vagyunk, akár nem ez így van és lesz egy ideig még.

Pszt! 2014.02.13. 22:57:54

Ezt a mocsok kettosseget utalja legjobban a nép a fideszben. A viktorblogon elítéljük a zászlódobalo jnobbikost, de a viktor semmit sem tesz, inkább bátorítja a nácikat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.13. 23:00:10

@csak egy néző: te hogy tudsz azonosulni a mazsihisszel?
most határolódjak el hoplitától? pedig olyan vicces

Szúnyog 2014.02.13. 23:03:00

Elég hülye, aki nem látja, az EU egy pillanat lesz a történelemben. Most ki kell használni, amennyire lehet, na de erre jövőt építeni? A földet emiatt eladni? Ugyan. Szarért nem adunk aranyat. RG kicsit olvasgathatna több történelmet.

Sexual Harassment Panda 2014.02.13. 23:03:06

@tesz-vesz: gondolom az az aprosag nem zavar, hogy a magyar gdp 80%-at az eu-val l valo kereskedelem adja.jol ki kell lepni!
es vegetalni albania szintjen.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.13. 23:03:51

@nandras01: milyen gdp-nk volt 2004 előtt? tömegesen haltak éhen az emberek? úgy csináltok mintha 2004 előtt nem is lett volna élet, mintha 2004-ben lett volna a rendszerváltás, pedig hát nemcsak a kommunista diktatúrának kell felvennie hitelt a működéséhez is, hanem a mi ki modern posztkommunista korrupt köztársaságunknak is.

gyakorlatilag semmilyen változást nem hozott az eu. semmi nem történt gazdaságilag.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.13. 23:05:17

@Sexual Harassment Panda: svájc tagja az eu-nak? norvégia tagja az eu-nak? lehetnek és kellenek megállapodások, gazdasági együttműködések, ehhez nem kell belépni az eu-ba és megválni fokozatosan az ún szuverenitástól

csak egy néző 2014.02.13. 23:06:06

@tesz-vesz:
Nem tudom, hogy ez most, hogy jön ide. Hacsak nem zsidózni akarsz. Miért kellene azonosulnom a mazsihisszel?
De, ha neked ez a féreg vicces, akkor más a véleményünk a humorról.

Sexual Harassment Panda 2014.02.13. 23:07:26

egyebkent valaki linkeljen mar be egy mondatot jelenlegi kormanytagtol aki ki akart volna lepni az eubol.
koszonom.

Sexual Harassment Panda 2014.02.13. 23:10:33

@tesz-vesz: mindig ez az agyhalott jobbikos duma.
Nem.Svajc nem tagja az eunak.Norvegia sem.Csak eppen gazdasagi es politikai egyezmenyek sora van ervenyben az euval.kozos vam, es kereskedelmi unio.
szabadon vallalhatnak munjat az euban.
ugyhogy megint hulye vagy.
kivancsi vagyok gaudI mibol fizetne vissza azt a par ezermilliard ft-ot, amit a rohasszenet ejutol felvettunkneddig.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.13. 23:12:54

@MikeBoy:
"Nincs is más életet, jólétet és miegymást befolyásló tényező csakis az, AMI A REZSISZÁMLÁN VAN ugye?!"

Ki kell menni a magyar vidékre, bele kell állni a magyar valóságba és akkor majd megláthatod, hogy a rezsi milyen fontos! Az emberek FÁZNAK! Hajukra kenhetjük az EU-konform (milliókkal túlárazva épített!) játszóteret, ha a lakásban télen csak 15 fok van! Ez a magyar valóság, nem a túlfűtött plázák!

Ennek az országnak a rezsiköltség igenis súlyosabb problémája, mint a médiatörvény vagy a szent demokrácia! Az vezesse az országot, aki csökkenti a rezsit és nem az, aki növelte!

Krisz11 2014.02.13. 23:13:42

@nandras01:

Mert Mexikóban meg Kínában nincs Audi gyár?! Vagy ők is EU tagok lennének?

Amúgy ez a cikk EU seggnyalásból 1-es. Nemigazán meggyőző.

A Kína és Oroszország felé való nyitás abszolút helyes. M.O. már egy ideje az EU hálójában vergődik, az egyoldalú függés semmilyen nemzet érdeke nem lehet. Ha nyitunk a fenti 2 ország felé, és komoly beruházások, valamint Orosz/Kínai érdekek jelennek meg itt, akkor sokkal nagyobb manőverezési tere lehet bármelyik kormánynak, hiszen mi történhet? Vergődik esetleg az EU, szankcionálni, beavatkozni, büntetni akar? Akkor ott van Kína meg Putyin, pofázzanak nekik, próbálják csak az ő érdekszféráikat megsérteni.. Továbbá lenne alternatívánk máshoz fordulni is. Persze ez fordítva is igaz, ha egyszer az Oroszok vergődnének, de ők nem olyanok mint az EU, nem fenyegetőznek, meg oktatnak ki, csak képviselik az érdekeiket. (És főleg nem prédikálnak a homokosokról, meg a toleranciáról, meg a gaz magyarokról).
Meg kell nézni Iránt. Kína onnan szállít olajat, az oroszok kereskednek velük fegyverrel, hiába pofázik a gyökér EU, meg USA, tenni nem mernek semmit, mert komoly érdekeket sértene a katonai beavatkozás. Pedig hogy uszítanak ellenük kaftánék..
Nemvagyok fidesz fan, de ez a reálpolitika, és ez a helyes.
Természetesen az EU zászló kib..szása az ablakon még helyesebb. Végül is ez (még) Magyarország, hiába van kinn az elnyomó hatalom zászlaja.

calabria007 (törölt) 2014.02.13. 23:14:47

@csak egy néző:

segílyekkel még soha senki sem zárkózott fel sehová...

kilóra megvettek minket...

kb. a Mezzogiorno szerepét kapjuk meg ebben a remek rendszerben...

csak egy néző 2014.02.13. 23:16:16

@Doomhammer:
Biztos elkerülte a figyelmed a kérdésem.
Most néztem meg a tavalyi számláimat. Mindent összeadva egy évre 35-40 ezer a megtakarításom egy nem is olyan kicsi családi házban. Nem tudom te mekkora házban lakhatsz, ha évi több, mint 100 ezret takarítasz meg. Egyébként csak megkérdeznélek, vegyünk egy példát és válaszold meg, hogy ki is jár jobban, ki is kőlthet többet?
Mondjuk keresel 100.000 ft-ot és adózol 16.000-et, marad 84.000 minden másra, vagy keresel 1.000.000 és adózol 160.000, marad 840.000 minden másra.
Hogy is van akkor ez, hogy mindenki jól jár?
Végül egy kérdés. Te vagy a Mester?

calabria007 (törölt) 2014.02.13. 23:16:33

@Éhes_ló:

nem lesz itt semmilyen ébredés

a nép szocializmust akar

és - működő formában - azt csak az EU-tól tudja megkapni

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.13. 23:17:20

@csak egy néző:
"Egyébként csak megkérdeznélek, vegyünk egy példát és válaszold meg, hogy ki is jár jobban, ki is kőlthet többet?"

Miért zavar az téged, hogy aki többet keres, az többet is költhet? Talán hiányzik a kommunista egyenlősdi, a Trabant meg a panellakás?

Aki kevesebbet tesz le az asztalra, az kevesebbet is vehet ki a közösből, ez így igazságos. Viszont még ő is jól jár a rezsicsökkentéssel, ezt éppen a te számaid bizonyítják. Örülök, hogy téged is meggyőztelek a rezsicsökkentés áldásos voltáról. :)))))

calabria007 (törölt) 2014.02.13. 23:18:46

@tesz-vesz:

a valódi csapást az EU szocialista szabályrendszere jelenti...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.13. 23:20:14

@csak egy néző:
Milyen Mester?
Én csak egy egyszerű magyar ember vagyok, aki más egyszerű magyar emberek között él, hallja a mindennapi gondjaikat és leírja ide! Egyszerűen, manírok és entellektüel szószaporítás nélkül, úgy, ahogy a nép valóban érez! Talán az egyszerűség igazsága fáj azoknak, akik támadnak engem.

csak egy néző 2014.02.13. 23:24:08

@Doomhammer:

Köszi a válaszod, Mester. Nem csalódtam benned, nem vártam tőled mást. Az viszont titok számomra, hogy ilyen primitív aggyal, hogy tudsz egyszerre ilyen baromságokat írni és közben lélegezni is. Hozzád képest egy faék is bonyolult valami. Nem semmi teljesítmény.
Azt hiszem ennyi volt.

Krisz11 2014.02.13. 23:24:54

@Sexual Harassment Panda: "gondolom az az aprosag nem zavar, hogy a magyar gdp 80%-at az eu-val l valo kereskedelem adja.jol ki kell lepni!"
Sajnos ez az érv nem helytálló (butaság). Az EU nem azért kereskedik, és beruház itt, mert EU tagok vagyunk. Nem EU tagokkal ugyanúgy kereskednek, nincs összefüggés. Alapvetően nekik előnyös, hogy itt eladhassák a termékeiket, egy kilépéssel igazából ők veszítenének piacot, pl: a danone takarodhatna vissza Franciaországba. A képzett magyar munkaerő meg megint csak jól jön az Audinak is, nem tud csak úgy felkerekedni, és átmenni máshova, csak komoly áldozatok árán.

2014.02.13. 23:28:07

@Doomhammer:

Alakulunk, mert már 3 tényezőnk van.
Rezsi, szent demokrácia és médiatörvény. ;)

2014.02.13. 23:34:17

@Krisz11:

"Nem EU tagokkal ugyanúgy kereskednek, nincs összefüggés."

Ez valami blöff vagy tudatlanság?
Ha az "ugyanúgy kereskednek" igaz, akkor egyáltalán mi a fene az-az EU?

Szindbad 2014.02.13. 23:35:29

@Dr. Valentin Narcisse: őőő nem teljesen világos nekem, hogy mi is van a negatív serpenyőben. Az EU hansz jürgen adójából hozzánkvág évente 800 milliárdot. Milyen hátrányunk származik ebből?

Krisz11 2014.02.13. 23:52:42

@MikeBoy: "Ez valami blöff vagy tudatlanság?
Ha az "ugyanúgy kereskednek" igaz, akkor egyáltalán mi a fene az-az EU? "
Rátapintottál a lényegre. Másokkal a kölcsönös érdekek alapján kereskednek. Nálunk viszont a piacot csak lefölözik. Idehozzák a szemetet, az értékes cégeket fillérekért megvették, a piacot maguk közt felosztják, a szőlőnket kivágatják, a kabai cukorgyárat bezáratták, a pálinkafőzést betiltják, soroljam? Egyszerű gyarmatosítás az EU, aki itt az EU-tól odáig van, az olyan, mintha a kongói néger rabszolga azt ünnepelte volna, hogy dejó neki, mert a brit birodalom magához csatolta..
Nem kell a vaker, nem kell a funky, nem kell az EU, nem kell a punk.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.13. 23:54:59

@csak egy néző:
Tipikus ...
Ha egy ballibsi kifogy az érvekből, jön a gyalázkodás ...

hoplita 2014.02.14. 03:39:15

@csak egy néző:
Mi van köcsög?
Hoplita összest gyűjtögetsz?
Szép és érdekes küldetés, hajrá, mindent bele.

Apropó...nem tőgyesgeci vagy véletlenül, másodnicken...hogy a neki írtakat idézgeted?
Ha esetleg igen, akkor verd telibe anyádat.

hoplita 2014.02.14. 03:54:53

@Dr. Valentin Narcisse:

Nálad a pont.
Annyival kiegészítem egyszerűsítve, hogy a bejövő ejus pénzek apraját a helyi hiénák, a nagyját pedig a zeus multik nyúlják le.
Csak ez túl bonyolult a zúnióra kondícionált idiótáknak.

Ja, és valóban, minden vidéki kisváros, község főtere kitérkövezve, felújítva...ami körül százával kóvályognak a 47 ezres csikkszedők.

vantaan2 2014.02.14. 04:29:02

Hülye ez a Gaudi vagy gerinctelen? ....esetleg egy gerinctelen hülye? Az Eu ellen heccel közben meg az eu képviselő szeretne lenni. A keleti nyitásról hadovál közben meg a franciáktól lopná a sajtot.
..... de ezek a jobbikos furafiúk mind ilyenek! Követelik a szovjet emlékmű elbontását közben meg egy KGB-s orosz farkát szopogatják s megszavazzák "Paksot"!
Ezek mind csak maga-mutogató buzi cukros bácsik akik pénzért ajánlják magukat egy újabb magyar hímringyó párt ahol Terry Black a tiszteletbeli elnök?!

Fekete Pestis 2014.02.14. 07:56:06

@Robinzon Kurzor:
"Mintha nem tudnád, hogy Brüsszel a rezsicsökkentés ellen fenekedik,"

hát igen : rezsit csökkenteni könnyebb, mint gazdaságstratégiával elérni, hogy M.o-n a hozzáadott érték, majd ennek következtében a munkabérek nöjenek.

csak egy néző 2014.02.14. 08:03:57

@Doomhammer:
Fidióta papagájom.
Miröl csipogsz, milyen érvekről?
Neked bármifele érv, teljesen felesleges, nálad nem érvényes semmiféle érv, racionális magyarázat, megsem hallod, neked hited van és amikor vége lesz az ilyen hívőkkel való, meddő beszélgetésnek, akkor jöttök a ballibsi ajvekolással, vagy az ilyen trágárkodással, mint ez a féreg hoplita.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.14. 08:15:58

@csak egy néző:
"Neked bármifele érv, teljesen felesleges, "

Most árultad el magad. Most te is beismerted, hogy nem adtál érvet. Tisztán személyeskedtél tehát. Ez a te szinted ...

Te magad vagy az élő bizonyíték, hogy az értelem túlsúlya a jobboldalon van. Emiatt összpontosul ma minden erő a rezsicsökkentés mögött!

vantaan2 2014.02.14. 08:37:57

@Doomhammer: Most már Te is lementél Gaudiba? Ennyire hülye azért nem lehetsz.
Már megint eladnád a hazádat ilyen hazugságért mint a rezsi csökkentés?
Te akkor még anyádat is kiállítanád a sarokra?

Most akkor csoda hogy itt tart az ország???? Közben a sok hülye nyugdíjassal meg megfizettetik a rezsicsökkentés árát úgy hogy a világpiaci árcsökkenésből adódó árelőnyt meg lenyúlta a kormány.

Te tényleg ilyen hülye vagy mint ahogy mutatod magad?????

maroz 2014.02.14. 09:30:18

@MikeBoy: A fidesz és jobbik pillanatnyi mért támogatottsága jó számadat? ;)

Valójában ez egy eléggé összetett probléma, mert például az EU elhagyásának a támogatottsága jelentéktelen. Ezzel szemben az az elvárás, hogy az EU segítsen a válság leküzdésében, a gazdaság élénkítésében már 67%-os egyetértéssel bír.

Szerintem az eu nálunk inkább szimbolikus, mint valós ellenség, így a gyűlölete is inkább szimbolikus, mint valós. Olyanok ők számunkra, mint a zsidók: kellenek, mert szükségünk van egy többé-kevésbé megszemélyesíthető ellenségre, olyan ellenségre, akik két félelmünkre is jól felhasználhatóak: a státusz- és az identitásféltésre. A státuszféltés azt takarja, hogy a már éppen megkapaszkodni tűnő közép- vagy alsóközép polgár fél, hogy lecsúszik, és ezért a multikat, a kozmopolita fináncoligarchákat hibáztatja, és tudja, hogy az unió ezeknek a szálláscsinálója a ránk kényszerített normáival.

A másik, az identitásféltés pedig arról szól, hogy a balliberális elit hiedelmeivel ellentétben nem értékpluralizmust akar a társadalmunk, nem egy olyan államot, amelyik az értékkövetést illetően csak afféle bakter, aki segíti a polgárokat azzal, hogy a játékkereteket megteremti és ügyel a versenyszabályok betartására, aztán kövessen mindenki olyan értéket, amilyent csak akar, hanem sokkal inkább meghatározó az az elvárás, hogy az állam igenis mutasson fel jól követhető, érzelmi azonosulásokra is alkalmas értékeket és vessen be minden lehetséges állami eszközt annak érdekében, hogy ezek az értékek érvényesülhessenek. A unió ebben tűnik ellenségnek, hiszen róluk az a kép alakult ki, hogy ők az értékpluralizmust preferálják.

Szóval eléggé ambivalens a viszonyunk az eu-hoz, kötődünk hozzá meg nem is, például nálunk csak a polgárok 11%-a érzi magát határozottan eu-s polgárnak, míg 18% mondja azt, hogy ő bizony határozottan nem érzi magát annak, tehát van nyersanyag bőven ennek a szimbolikus eu-ellenességnek a kihasználására.

Karcolt lendület 2014.02.14. 09:34:10

A zászlódobálással egy radikális párt részéről semmi gond nincs, ha az a 10 %-nyi szavazó lenne csak ilyen bután EU-ellenes semmi gondunk nem lenne.

Ezzel sokkal nagyobb a baj:
index.hu/gazdasag/2014/02/14/valakik_valahol_elhataroztak_hogy_megdontik_orbant/
Ez kormánypárti részről jön, az ostromlott vár szindrómát erősíteni a szép nagy szavazóbázisban egy összeesküvéselmélettel - amiből Orbánék felelősségét a kapcsolatok megromlásában ügyesen kifelejtik.
Na ez az, ami igazán és kurvára árt az euro-atlanti kapcsolatoknak, nem a Jobbik zászlódobálása.

csak egy néző 2014.02.14. 09:50:50

@Doomhammer:
Kicsi papagáj. " hogy nem adtál érvet" Olvasd vissza, amiket eddig írtam.
Ne is reagálj már. Vár téged és a társaid a birkamenet.
Tanuljátok a jelszót.
"Szeretem a rezsimet,
Mert csökkenti a rezsimet"
Pá kis papagáj.

Veridicus76 2014.02.14. 10:09:05

Gaudi-Nagy Tamás és Lenhardt Balázs akciója kiváló figyelemfelkeltés volt. Az Eurokolhoz minden ellenkező hazugsággal szemben valóban gyarmatosítja és kifosztja Magyarországot. Évente a hazai GDP mintegy harminc százaléka áramlik különféle jogcímeken az Erokolhoz leggazdagabb 15 országába, miközben Brüsszelből mindössze a GDP 1 százaléka kasszírohzató be. Vagyis harmincszor annyi pénz megy ki, mint amennyi bejön. Az Eurokolhoz piacot vett és olcsó, kizsigerelt munkaerőt. Az Eurokolhoz természetesen nem azonos Európával, sőt, a valódi európai értékeket folyamatosan pusztítják Brüsszelben. A KGST soha nem merte olyan pofátlanul egrecíroztatni a tagjait, mint ez a szemét brüsszeli banda. A brüsszelszopás nettó hazaárulás.

Veridicus76 2014.02.14. 10:12:43

A 2003-as népszavazás törvénytelen volt több okból is, emellett a ballib és a jobblib oldal hazugságkampánya alaposan megvezette a szavazásban részt vevők többségét. Amennyire tudom, egyetlen magyar cukrászda sem nyílt Bécsben, ellenben sok bezárt Pesten. Az Eurokolhoz kártékony.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.02.14. 10:21:36

@vizipipa:

"Ugyan vond már le belőle a befizetéseket."

na, hajrá! ha már ennyire vered magadat, nyilván fillérre pontosan meg tudod adni a befizetéseket...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.14. 10:27:48

@Veridicus76:
"A KGST soha nem merte olyan pofátlanul egrecíroztatni a tagjait, mint ez a szemét brüsszeli banda."

Ez egy nagyon fontos észrevétel. Tévedés ne legyen, a Szovjetunió is egy magyarságot kizsigerelő, létpusztító Birodalom volt. Azonban nem volt valami ügyes Birodalom, így a cseles magyarság páratlan létgyarapodást ért el olymódon, hogy magyar furfanggal sapkát húzott ennek a gyarmatosítónak a szemére! Ezt az ügyetlen Birodalmat akarjuk vissza, továbbá szebb jövedelmet is akarunk.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2011/01/szamok-nyelven.html

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.14. 10:28:45

@csak egy néző:
"Pá kis papagáj. "

Beégtél, feladtad, bebuktad!
Ennyit értek ti, ballibsi szájhősök!

calabria007 (törölt) 2014.02.14. 10:51:31

@MikeBoy:

"Ez valami blöff vagy tudatlanság?
Ha az "ugyanúgy kereskednek" igaz, akkor egyáltalán mi a fene az-az EU? "

egy potenciális _állam_

Karcolt lendület 2014.02.14. 10:52:21

@Veridicus76:
Te el is hiszed ezt a sok faszságot, amit ideírtál?

calabria007 (törölt) 2014.02.14. 10:52:57

@Szindbad:

itt rengeteg infót fogsz erről találni:

www.iea.org.uk/policy-areas/european-union

PS.: ez egy piaci fundamentalista, EU szocializmus ellenes honlap

calabria007 (törölt) 2014.02.14. 10:55:40

@Veridicus76:

attól, hogy az EU egy potenciális csődtömeg, még lazán lehet katasztrofális a jobbikos platform

calabria007 (törölt) 2014.02.14. 10:56:20

@Veridicus76:

a jobbik ígérgetése se jobb

ilyen a demokrácia

calabria007 (törölt) 2014.02.14. 10:57:50

@Karcolt lendület:

az EU-fanok se szoktak jobbakat írni...

ha _valóban_ érdekel az EU-projekt akkor ajánlom az alábbi honlapot...

www.iea.org.uk/policy-areas/european-union

vantaan2 2014.02.14. 11:41:27

@Veridicus76: No gondold újra! .... mert azért mégis csak az Eu kolhozba vándorolt ki 500 ezer magyar s nem Putyinisztánba!

Lassan te is olyan leszel mint az a tipp mixelő akit egy elrontott tipp miatt a társa egy pesti lottózóban ma azzal torkolt le ,hogy " Te olyan hülye vagy mint egy rezsiharcos a békemeneten"

vantaan2 2014.02.14. 12:36:01

No most akkor Gaudi kiverte vagy nem verte ki ..... mert van az a Jobbikos mondás ne verje ki, ne rázza ki Vona Gáborral szívassa ki!

tarackos 2014.02.14. 13:28:11

Van ebben humorfaktor is. Az egyik EU zászlót hajigál a másik megy Londonba megy az emigrált...

csak egy néző 2014.02.14. 14:16:29

Vajon szólt ez a Gouda csodaszravas Tompika a barátnéjának Morvai HP Krisztikének is, hogy micsoda csúnya dolog felvenni, havonta több, mint 7000 eurót (több, mint 2.000.000 Ft) a mocskos eutól , miközben úton, útfélen szidja őket?? Vagy ő is kidobálja az ablakon???

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.14. 14:28:07

@csak egy néző: ja, nekem elég beteg humorom is van az tény

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.14. 14:30:44

@Sexual Harassment Panda: ezt írtam majomka már előtted is:

"lehetnek és kellenek megállapodások, gazdasági együttműködések, ehhez nem kell belépni az eu-ba és megválni fokozatosan az ún szuverenitástól "
olvasni tudsz?

hogy jön a gazdasági együtműködéshez az h beleszóljanak a mi elvileg független politikákban?
csak nem azért, mert egy önálló magyar politikai vezetés bizonyos gazdasági kérdésekben a törvényhozásával nem követné a modern és korrupt uniós politikát?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.14. 14:33:59

@Doomhammer: na már majdnem válaszoltam neked komolyan neked, hogy a rezsicsökit csak a vak nem látja kampányosztogatásnak. de megláttam kivel beszélnék

amúgy nekem nem csökkent a rezsi? baj van az elszántságommal?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.14. 15:23:56

@tesz-vesz:
" csak a vak nem látja kampányosztogatásnak"

Nem kampányosztogatás, csökken az energia ára. Más helyeken azért nem csökken mindenhol a kiskereskedelmi ár, mert a szolgáltatóknak komolyan be kell fektetniük a jövő energiaforrásaiba, például a megújulókba, amit törvény ír nekik elő. Magyarország sajátos magyar utat jár. Mi nem fektetünk bele megújulókba most, hanem felveszünk az oroszoktól hitelt és az ilymódon felszabadult befektetést elköltjük most. Ez a jövő versenyképességének záloga.

Minek takarékoskodni, amikor hitelt is lehet felvenni? Aztán majd 10 év múlva a kor Bogár Lászlója sötét összeesküvésteóriákat eszelhet ki, ki hozta a Birodalmat az oroszok képében újra az ártatlan magyar nép nyakára.

Veridicus76 2014.02.14. 18:27:28

Ballib és jobblib birkák egyként bégetnek. Nemzeti együttműködés. Szerencsétlenek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.16. 11:03:52

Hogy mire jó a lobogók kihajigálása az ablakon? Röviden: semmire"

arra h felmerüljön újra téma, h az eu-val nem lett jobb

Pelso.. 2014.02.16. 12:44:24

@tesz-vesz: Tagok vagyunk, vonatkoznak ránk szabályok, kocsmában sem illő folyton a földre köpni, - mit nem lehet ezen érteni?
Szerinted, amíg a nagyobb pártok számára fennáll a lehetőség, hogy eu-s forrásokból osztogassanak talpnyalóiknak, lesz valós s eltökélt szándék az esetleges kilépésre? Mintha ezt a bohóc Gaudi nem tudná, ugye..
süti beállítások módosítása