Kis év végi Mandiner-felmérés
2013. december 28. írta: Redakció

Kis év végi Mandiner-felmérés

Már csak néhány nap, és ráfordulunk a (parlamenti, európai parlamenti és önkormányzati) választások évére. Éppen ezért úgy gondoltuk – bár idén egyszer már megkérdeztük olvasóinkat –, hogy készítünk egy felmérést a Mandiner olvasótáborának politikai szimpátiáiról így, a kampány előtt. Aztán a kampány finisében majd megismételjük a kutatást.

A pár perces felmérést ezen a linken lehet kitölteni. Köszönjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr975714945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.12.28. 22:07:36

már megint mi? ti a kis év végi szöszmötölésekbe írjátok bele mind, szavaznátok-e újra a fideszre

csak bátran!

jó olvasni a kortárs káderek aktuálpoltikai véleményét de nem az igazi a lényeg nélkül

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.12.28. 22:38:26

Szívesen, kitöltöttem véletlenszerű válaszokkal.

vantaan 2013.12.28. 23:14:45

"Erre a kérdésre mindenképpen válaszolnod kell"

Hűha!!!!

Robinzon Kurzor 2013.12.28. 23:21:41

Kíváncsi vagyok, ki meritek-e tenni az eredményeket.

Nem arról, hogy ki kire szavazna, hanem, hogy milyen a Mandiner ...

Robinzon Kurzor 2013.12.28. 23:23:12

@tesz-vesz: "szavaznátok-e újra a fideszre"

Miért, a posztokat olvasva, ha azt mondanák, hogy nem, azt elhinnéd?

Na ugye!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.12.28. 23:47:03

@Robinzon Kurzor: pintér bencének meg jvízkeletinek elhinném, nyilván függ a szövegkörnyezettől is

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.12.28. 23:53:33

segítsetek! azt írják Horváth "A Hír Tv stúdiójában még makogni sem tudott !!! Szörnyű volt ahogyan izzadt !!!"

ki tud valamit erről? hol lehet megnézni? én a hír tv oldalán semmit se találok meg, és nem azért mert béna lennék, hanem mert egy rakás szemét az egész.

ha vki izzad stúdióban, annak egy nagyon valószerű oka van, egy piszkos kis, szakállas trükk ez, kimaxolják a reflektort, hadd tűnjön bolondnak, hazudósnak a delikvens, ezt nézném meg, mennyire látszik, met hogy a fidesz reflektor nélkül is hazudik, ahogy az mszp is NAV-ügyben, az száz.

A parlament nemzetbiztonsági bizottsága kedden zárt ülésen hallgatta volna meg az áfacsalások ügyében több állami szerv vezetőjét és a vádakat megfogalmazó Horváth Andrást is, az ülés kezdetén azonban Kocsis Máté, a bizottság fideszes tagja kezdeményezte, hogy az áfacsalással kapcsolatos összes napirendi pontot töröljék. A bizottság végül 8:4 arányban, kormánypárti többséggel levette a napirendről a meghallgatást.

www.origo.hu/gazdasag/20131210-ismet-megfurna-a-fidesz-horvath-andras-meghallgatasat.html?sec-1

A Fidesz nem támogatja Horváth András parlamenti meghallgatását. Ha a Fidesz képviselői nem vesznek részt az albizottság ülésén, amelyen a NAV-botrányt kirobbantó egykori adóellenőr meghallgatását tervezték, a testület nem fog tudni összeülni szerdán

index.hu/gazdasag/2013/11/26/meghallgatjak_horvath_andras_a_parlamentben/

Robinzon Kurzor 2013.12.29. 00:23:21

@tesz-vesz:

jvizkeletit mikor olvastál itt utoljára?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.12.29. 01:05:10

@Robinzon Kurzor: hát pont ez volt az utolsó cikke, lehet hogy már rég el is ásták szegényt. sajtószabadság, ugye.

agent_x 2013.12.29. 02:16:09

@Robinzon Kurzor: minden évben kiteszik az adatokat. az összeset. ez nem a nav.

toportyánzsóti 2013.12.29. 07:44:06

Szar lehet látni nektek ezt a birnbaum család által kitalált egybites goebbelsi propagandát,sértés ez minden ép elmének!Ennél azért talán többet kellene produkálni ennyi pénzért.

kuszkusz1 2013.12.29. 08:27:32

Szeretném látni az eredményeket!

Én kitöltöttem, a tényeknek megfelelően, beírtam, hogy négy éve nem voltam (nem bírtam a szocikra szavazni, nem bírtam!) és most sem biztos, hogy képes leszek-é elvonszolni magamat.
Elvben a Bajnaiékra kéne szavaznom, de sírógörcsöt kapok nevezettől.

Pelso.. 2013.12.29. 08:33:56

@Robinzon Kurzor: Nem mindegy, milyen? Ez itt a kubatov-listák frissítése.

Kandeláber 2013.12.29. 10:18:00

@tesz-vesz: Az fb-n olvastam egy bejegyzést egy balos haveromtól, miszerint a tegnapi tüntin Horváthról kiderült, hogy ős-fideszes, vagyis libsi.
Erre varrj gombot.
Na ezzel tényleg eláztatták előttem az arcot, az izzadás meg makogás ehhez képest semmi. :D

Steve the Great 2013.12.29. 11:07:39

@tesz-vesz: Pintér Bence konkrétan elpasszolta ezt a kérdést az évértékelőjében :)

Steve the Great 2013.12.29. 11:08:21

@Steve the Great: bocsánat-bocsánat, összekevertem a Bencéket :S

Dzsentrisvihák 2013.12.29. 11:53:23

@Kandeláber:

Tévedni emberi dolog, mondta a sündisznó... :)

Senki politikai álláspontja nincs kőbe vésve, az ember változik. Az, hogy régen fideszes volt az arc szerintem még nem kéne, hogy egyből érvénytelenítsen mindent, amit mond.

Robinzon Kurzor 2013.12.29. 13:22:42

@agent_x: "minden évben kiteszik az adatokat. az összeset"

Akkor biztos csak én nem találom ennek a posztnak a második részét, ahol a teljes adatbázis közzétételét ígérték:
mandiner.blog.hu/2013/06/03/fidesz_egyutt_2014_es_lmp_a_dobogon_a_mandiner_olvasoi_2013-ban_i

("nem reprezentatív felmérésünk teljes adatállományát közzétesszük majd további elemzésre")

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.12.29. 14:21:12

@kuszkusz1: ha bajnaira szavazol, akkor az mszp-re szavazol

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.12.29. 14:24:34

@Kandeláber: ős fideszes, tudtam, rogánnak segített a karierrjében is annak idején, ha sikerült összeraknom a puzlét, más fideszesekhez is, mit gondolsz miért várta hogy más legyen a fidesz 2/3-dal? mert nem komcsi, és hitt a fideszben, de a fidesszel nem lett jobb.
ez nem azt jelenti hogy libsi, simán lehet csak csupán szakmai is, ahitelességén ezzel még nem esett folt, de a fidesz hitelességén sokkal inkább, hogy nem akarja kivizsgálni az ügyet.

kuszkusz1 2013.12.29. 14:42:53

@tesz-vesz:

Sajna. De nemcsak erről van szó: maga Bajnai és az Együtt sem az a leányálom.

Bajnai sajna nem vált be. Pedig nagyon reménykedtem benne.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.12.29. 15:05:42

@kuszkusz1: már reménykedni benne is oktalan dolog

kkbk.blog.hu/2013/04/25/bajnai_es_a_kilenc_hajdu-betes_ongyilkos_emleke

a jobbegyenesen is ajánlottam neked egy posztot

kuszkusz1 2013.12.29. 16:32:47

@tesz-vesz:

Bajnainak - a Fidesz által kreált módon - semmi köze sincs a libás ügyhöz.

Erről meggyőződtem amikor váratlanul kiderült számomra - 2009-ben -, hogy Bajnai szimpatikus a számomra.

Nem volt könnyű utánanézni, végül a Magyar Narancsban találtam két tárgyilagos cikket Bajnai szerepléséről a Hajdú-Bét ügyében.
Megjegyzem, Bajnai tudtommal nyolc pert nyert meg a fideszes rágalmazókkal szemben.

A Narancs nem baloldali, hanem eszdéeszes érzelmű. Az eszdéeszesek pedig politikai jellegű orgazmust élnek át ha belerúghatnak a baloldalba.
Ha a Narancs azt írja a Bajnairól, hogy nem sáros az ügyben akkor azt bátran el lehet fogadni.

kuszkusz1 2013.12.29. 16:37:26

magyarnarancs.hu/belpol/a_hajdu-bet_rt_felszamolasa_testkozelbotildel_egy-egy_szarnyat_combot-54525

magyarnarancs.hu/belpol/a_wallis_es_bajnai_-_jo_firmak-71164

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.12.29. 17:58:44

@tesz-vesz: Ha valamilyen okból szavaznom kéne, én a Fideszre szavaznék. Szerencsére semmi nem kényszerít rá, hogy szavazzak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.12.29. 20:19:27

@kuszkusz1:
"erről meggyőződtem amikor váratlanul kiderült számomra - 2009-ben -, hogy Bajnai szimpatikus a számomra."

az király érvelés.

úgy-úgy, a mancsban sok tárgyilagos cikk van, minden 50 cikkükből 3 tárgyilagos.
azért csak olvasd el a posztot végig,
nekem is szimpi emberileg bajnai ahogy pl pozsgai is (leszámítva a folyamatos hazudozásaikat), de azért csak statáriális bíróság elé állítanám az összeset - csak a következetesség, tárgyilagosság kedvéért.

különös figyelmet kéne szentelni a millás nő mondatára, amire én is rájöttem korábban, azért kezdtem el szerkeszteni a libás ügyeit, miszerint a SIKERES PEREK NEM AZ ÜGY LÉNYEGÉT ÉRINTETTÉK!
el kéne olvasni.

nincsen baloldali párt. hacsak az lmp és jobbik nem az. utóbbi az.
az szdsz-esek pedig posztkommunisták. rohadtul nem értesz semmit a körülöttünk lévő világból. azt tudod hogy volt itt egy kommunista diktatúra?

és ángyán szerint is bűnös bajnai.

@Mr Falafel: na ne trollkodj má

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.12.29. 20:37:13

és mi lenne amúgy ha normálisan kérdeznétek meg a politikai harcmezőt? akkor nem lenne megint a 2. legnagyobb csoport a jobboldali után a "nem besorolható, vegyes".

jobboldali , baloldali? nyilván gazdasági értelemben van, ha ott a liberális, de akkor hol a konzervatív? és ha vki konzerv, akkor nem lehet gazdasági baloldali? ezt kultúrhelyeken két kérdésben kérdezik meg, mert az ideológia és a gazdasági ideológia két külön dolog
m.cdn.blog.hu/kk/kkbk/image/2010/politikabra.jpg
és tök jó, hogy a szavazók ezt nem tudják, és a jobboldalit nyomják, így turul és ergé nem fog leállni az (állami) kormánygéppel és a piac mindenhatósága szöveggel.

vizipipa 2013.12.29. 22:50:46

@kuszkusz1:

Ha Bajnai már teljesen meggyőzött ne olvasd tovább!

1. Dataplex-ügy.
2. Hajdú-Bét felszámolás - Debrecen - Kecskemét - Raiffeisen.

Kandeláber 2013.12.30. 10:21:07

@Dzsentrisvihák: @tesz-vesz: Nem mondtam hogy hiteltelenné vált a szememben, de nagyot esett.
@kuszkusz1: A Narancs mint eszdéeszes...
Olvastál te már patkányblogot vagy varÁNUSZT?
Az eszdéesz különben micsoda ha nem balos?
A régi káderei ott nyüzsögnek Gyurcsány körül (Bauer, Eörsi), ezerrel nyalnak Bajnainak (Kuncze).
Fodor is letérdelt Bajnai előtt, de elzavarták.

kuszkusz1 2013.12.30. 14:38:57

@Kandeláber:

A Narancs, a HVG-hez hasonlóan eszdéeszes.

Mint valahai szoci szimpatizáns tudom, hogy
mennyire lenézték, semmibe vették, anyázták az eszdéeszesek az MSZP-ét.
A HVG-ét egykor olvastam - az online kiadást - és emlékszem, hogy szimpatizáltak a szadesszel, anyázták a jobbot, bár olykor egyik másik politikusukról (Prőhle Gergely) elismeréssel nyilatkoztak.
De soha nem fordult elő, hogy baloldaliról tisztelettel vagy elismeréssel írt volna a HVG. Csakis a legmélyebb utálkozással, megvetéssel, sőt olykor a kifejezett piszkoskodástól sem riadtak vissza.

Pl. a Hunvald-ügyet az eszdéeszes médiákok az említett módon égették bele az emberek memóriájába.
Amely ügynek Hunvald csak a másodrendű vádlottja volt, az elsőrendű Gál György SZDSZ-es atyafi, nyolc és fél év letöltendővel.

Kérdezed, hogy az SZDSZ micsoda, ha nem balos.
Az SZDSZ hülye.

Kandeláber 2013.12.30. 15:25:25

@kuszkusz1: Oké, bocs valamit baromira elnéztem.
Igazad van.

kuszkusz1 2013.12.30. 16:19:02

@Kandeláber:

Ez komoly? Vagy csak viccelsz...?

agent_x 2013.12.30. 21:25:47

@Robinzon Kurzor: még nem ért véget az év :)

amúgy idén a tumblerre mentek rá, gondolom ezért maradt el a másik kiértékelése

mandiner.blog.hu/2013/04/17/igy_hasit_bajnai_a_mikroblogszcenaban

Robinzon Kurzor 2014.01.01. 21:52:21

@agent_x: "még nem ért véget az év"

Most már igen.

Nem "kiértékelésről" volt szó, amihez kellene legalább 2 óra (ami nyilván az említett okból pont nem volt), hanem a teljes adatállományról. Az egy kopipészt a GoogleDrive-ba, aztán egy megosztási beállítás, aztán a linket ki kell posztolni.
Az annyi idő, amennyi idő alatt én ezt leírtam, te meg elolvasod.

Gyáva kis rezsimszolgák és ez nyilván tükröződik a válaszokból is.
Ezzel nem mernek szembenézni.

Robinzon Kurzor 2014.01.03. 21:15:30

@agent_x:

És ez szerinted a "teljes adatállomány", amit júniusban ígértek?
Ebből semmi érdemi nem derül ki.

Nem lehet mondani, hogy túlságosan igényes lennél, ha ez kielégíti a kíváncsiságodat ...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2014.01.04. 17:40:37

@Robinzon Kurzor:
Miért, szerinted mit kéne még tartalmaznia a teljes adatállományoknak, az összes megkérdezett összes válaszán túl?

Robinzon Kurzor 2014.01.04. 22:37:48

@TuRuL_2k2:

Miért, hol van az összes megkérdezett összes válasza?

Robinzon Kurzor 2014.01.04. 22:39:50

@TuRuL_2k2:

Ja, elnézést, most már látom, ott van az alján.

Jack Torrance 2014.01.06. 10:52:32

@tesz-vesz: még ha tényleg bűnös is Bajnai, neki ez az egy bűne van (lenne), miközben az őt bűnösözők közben milliók életét tették tönkre. És öngyilkosból is több szárad a lelkükön. Mi a fenéről beszélünk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.06. 18:04:40

@Jack Torrance: mivan? te is bajnaista vagy?

hány embert kergetett az lmp és a jobbik és Ángyán (TESZ) öngyilkosságba?

Jack Torrance 2014.01.06. 21:00:02

@tesz-vesz: nem vagyok Bajnaista, bár egy időben reménykedtem benne. Igazad van, az LMP és Ángyán senkit se.
Viszont elég jól ismerem Schiffert, benne egy percig sem reménykedem.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2014.01.06. 22:37:18

@Robinzon Kurzor: Mindenesetre az ezt megelőző napok "teljesítményedért" csak a legnagyobb tisztelet hangján tudok szólni. Gratulálok.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2014.01.06. 22:38:02

teljesítményéért of course, még mielőtt..

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.01.06. 23:53:30

@TuRuL_2k2: Számokat. Most excelek vannak stringekkel. Nincs egy asszisztensetek, aki numerikusra konvertálja? ;P Szegény olvasó, ha bármit meg akar nézni, kezdheti favágással.

Robinzon Kurzor 2014.01.07. 00:09:53

@politicus:

Jaj, ne játszd meg magad.

Azért megvéded a rezsicsökkentést és a Fideszre szavazol ugye?
Neked mi az önigazolásod?

Robinzon Kurzor 2014.01.07. 00:12:05

@Holger Hartland:

Nekem ez már így frankó, a számok csak összezavarnak mindenkit.

Robinzon Kurzor 2014.01.07. 01:03:03

@Holger Hartland:

Emelt díjas SMS-ben lehet rá előfizetni. ;-)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2014.01.07. 09:21:32

@Robinzon Kurzor: az nagyon fontos, h a ezek után még aktívabban gyűlölködj, és aki ezt a típusú magatartást szóvá teszi, azt is inszinuáld.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.01.07. 09:34:21

@politicus: Jól mondod, nertárs, aki kiabál, annak nincs igaza.

Robinzon Kurzor 2014.01.07. 10:07:20

@politicus: "az nagyon fontos, h a ezek után még aktívabban gyűlölködj"

És különben is: miért nem olyat kérdezek, amire tudsz pozitívan válaszolni ...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2014.01.09. 17:30:05

@Holger Hartland:
Itt meg lehet nézni az aggregált számokat, ha nem a kérdőív szintű adatok érdekelnek:
www.surveymonkey.com/sr.aspx?sm=t5ufGIFJPc_2fMHR9t4q98Zw3_2ba3tJv6OVJ7zjssL8FsU_3d

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.01.09. 17:56:04

@TuRuL_2k2: Köszönöm, de én egy olyan excelt szeretnék, amiben számok vannak, és nem szöveg. Tudok magamnak ilyet csinálni azokból, amit fölraktatok, csak hát elegánsabb lett volna eleve számokat fölrakni, ha már ilyen agyoniskolázottak az olvasóitok. De nem gond, végül is ajándék ló.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.09. 21:21:39

@Jack Torrance: mesélj sifferről, jó? akár privátban is.
mér és a jobbik hány embert kergetett öngyilkosságba?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2014.01.09. 22:59:39

@Holger Hartland:
Amit feltettünk, az a teljes-teljes adatállomány. Ha meg csak az összegzést töltöttük volna fel, az lenne a baj. :/

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.01.09. 23:12:55

@TuRuL_2k2: Tudom, hogy mit raktatok föl. Én a string és a numerikus típusú változók közti különbségre utaltam, de akkor inkább ne bonyolódjunk bele. :) Nagyon rendes tőletek, hogy fölraktátok. Az érdeklődő adatmajmok meg majd szöszmötölnek fél órát, mielőtt érdemben is foglalkoznának vele. Felejtsd el, amit korábban írtam, tényleg lényegtelen apróság.

Jack Torrance 2014.01.10. 13:35:30

@tesz-vesz: a Jobbik sem, bár nem rajtuk múlt és arra se mernék mérget venni, hogy a konkrét erőszaktól tartózkodnának.

Schifferről nem akarok pletykálni, a lényeg, hogy alapvetően a fiatalkori frusztrációját kompenzálja. Őt ez motiválja, nem a pénz és a hatalom, de az eredmény ugyanaz. Egy hajadani lúzer aki most elégtételt vesz a világon. Nem kecsegtet sok reménnyel.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.10. 17:41:13

@Jack Torrance: én se tartózkodok tőle, egy kis puccs itt, egy kis forradalom ott, menne ez. jó is az.

így most sokat nem tudtam meg sifferről, simán lehet ettől még hasznos, ha a cigány- és zsidósimogatását nem nézzük.

Jack Torrance 2014.01.10. 17:48:00

@tesz-vesz: pletykálni pedig nem fogok :) Hasznos kb annyira lehet, mint Orbán. Persze nem annyira fineszes, nem is annyira romlott, de ugyanazok az indulatok mozgatják. Persze az ügynökaktákat nyilvánosságra hozná, ez kétségtelen előny.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.10. 18:42:28

@Jack Torrance: indulatok? miért milyen indulatok vannak orbánnál? semmilyenek. én milyenről még nem hallottam.
talán inkább ugyanaz az érdekkör finanszírozza, nem?
azért érdemes azt tudnom, amit te tudsz, mert látom, hogy talán a következtetéseket rosszul vonod le.

Jack Torrance 2014.01.10. 19:22:55

Már talán nincsenek, most már csak a hatalomvágy és a pénz vezérli (meg az érdekkörök). De valamikor (nem olyan régen, 2010-ben még biztosan) nagyon sértett volt és ez meg is látszott. Csak mostanra megsemmisítette mindazokat, akiket akart.
(lásd még: Kemény István: Nyakkendő)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.10. 20:32:16

@Jack Torrance: én nem hiszem hogy a kemény-klán bármilyen közéleti témában kompetens volna, és most finom voltam és nőies.
olyan nagyon sértett azért nem lehetett

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.10. 20:34:01

@Jack Torrance: és nemcsak azért mert én ezen a szövegen kitépem a hajamat:
www.youtube.com/watch?v=h9lIZpR9AJU

Jack Torrance 2014.01.10. 20:55:44

@tesz-vesz: Keményt nem mint kompetenciát idéztem, jelentősége sincs semmi.
Lehet, annyira nem ismerem, én sértettnek láttam.

Jack Torrance 2014.01.10. 20:56:26

@Jack Torrance: de nem ragaszkodom ehhez a diagnózishoz

bömböcz 2014.01.10. 23:29:30

Mandarin hamisítás...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.12. 16:19:55

@Jack Torrance: ha nincs jelentősége akkor miért hozod fel kemény nyakkendő írását?

Jack Torrance 2014.01.12. 17:29:48

@tesz-vesz: hogy ne kelljen hosszan magyaráznom Orbán sértődöttségét (kire, mire, miért).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.12. 20:53:09

@Jack Torrance: nem értelek, mert ő megmagyarázta? mikor ő nem kompetens, akkor hogyan képes bármit megmagyarázni?

Jack Torrance 2014.01.12. 21:12:13

@tesz-vesz: kompetens vagy sem, leírt egy helyzetet. Lehet őt és azt a szöveget nem szeretni, viszont a leírt helyzet reális. Mit nem lehet ezen érteni? Elfogadom, ha azt mondod, szerinted nem igaz, de hogy nem érted?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.13. 13:17:03

@Jack Torrance: de mivel támasztja alá? honnan gondolja? miből veszi ki az oxigént? annyit mond hogy orbán sértett, mert nem nyert a váalsztáson?
hasamra csapni és idióta szövegeket írogatni én is tudok, sőt még idióta is tudok lenni

Jack Torrance 2014.01.13. 14:00:25

@tesz-vesz: miért kéne alátámasztania? ez egy vélemény, nem bizonyítás. Ráadásul piszkosul nem azt mondja, hogy az elvesztett választás miatt sértődött meg Orbán. És én sem ezt gondolom.
De mondom, mindegy, szerintrem sértődött, szerinted nem, jelentősége pedig nem sok. Schiffertől indultunk, aki szerintem az ifjúkori frusztrációit is kiéli a politizálásban és ez nem a javára válik, ennyi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.13. 16:28:10

@Jack Torrance: dehát sifferről se tudtam meg semmit se :D

Jack Torrance 2014.01.13. 17:33:12

@tesz-vesz: nem is mondtam, hogy fogsz :D

Jack Torrance 2014.01.13. 17:36:57

@tesz-vesz: én az egyetemről ismerem (én nem oda jártam, viszont az engem érdeklő lánytársaság igen). A tanulmányairól semmit se tudok, de az élet egyéb területein elég sok kudarc érte, ami szemlátomást zavarta is. Ennyi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.13. 22:29:17

@Jack Torrance: nincs durvább? vmi szaftosabb rész esetleg ? :)

Jack Torrance 2014.01.14. 14:29:11

@tesz-vesz: kérdezd a lányokat, ők pletykásabbak talán :)

Robinzon Kurzor 2014.01.14. 23:05:11

@Jack Torrance: "de az élet egyéb területein elég sok kudarc érte, ami szemlátomást zavarta is"

Nem ment neki a biciklicsel?
süti beállítások módosítása