Éled a bal – Mandiner2012 IV.
2012. december 29. írta: dobray

Éled a bal – Mandiner2012 IV.

test5.png

Idén 2010-hez és 2011-hez hasonlóan újra megkérdeztük mandineres bloggereinket: hogyan értékelik röviden a 2012-es évet? A napokban posztsorozatunkban válaszolnak kérdésünkre. Dobray válasza.

*

Az idei évet tüntetések nyitották és zárták. A politikai év a Operaház előtt kezdődött, ahol az új alkotmány ellen tiltakoztak a baloldali szivárványkoalíció akkori résztvevői – ekkor végleg bebizonyosodott, hogy a balos tüntetéskultúra nem múlja felül a jobbost (aztán jött a Békemenet).

Az évzárón a felsőoktatás átalakítása elleni megmozdulások következtek, amit a kormány kapkodva próbált lekövetni. Még mindig nem értem, miért pont a felsőoktatásnak kellene saját lábra állnia, amikor épp mindent államosítanak, átvállalják a települések adósságait, nem szüntetik meg a nyugdíjasok ingyen utazását, és segíteni próbálnak a devizahiteleseken. Egy visszaállított felvételivel megelégednék első körben.

A Milla-féle megmozdulások és a diáktüntetések kapcsán elmondható, hogy a politikailag 2010 után eszmélő nemzedékek jelen állás szerint a korábbiaknál balosabbak lesznek – és nem csak egyszerűen azért, mert a Fidesz kormányoz, hiszen 1998-2002 után még mindig szexi volt fideszesnek lenni. Most már érthetően nem az. Az olyan kezdeményezések, mint Bokros Lajos konzervatív szippantógépe vagy a „kiábrándult konzervatívokat” magukhoz édesgetni próbáló balos alakulatok (Gyurcsány, Bajnai, stb.) viszont inkább arra késztetik a Fideszt egyre kevésbé kedvelő jobbosokat, hogy egyelőre még mindig a Fideszt lássák az egyetlen opciónak „most vasárnap”.

Eközben az öreg kontinensen egy egyrészt kívánatosan prudens fiskális politikát követelő, és ilyen szempontból üdvözlendő; másrészről egyre pécébb és üresebb, gondolat-homogenizálásra törekvő EU-ról beszélhetünk, ahol kvótákat erőltetnek magáncégekre, s amelynek fővárosában a karácsonyfát felváltotta a télfa. Ha így folytatódik, újra be kell vetni a Svájci Gárdát, hogy – visszafoglalván a Patrimonium Petrit – a pontifex maximusnak, kedvenc legfőbb, abszolút uralkodó teokratánknak legyen elég helye politikai menekültjogot biztosítani saját követőinek és akár más felekezetek híveinek, ökumenikus alapon.

Az évet viszont leginkább a táncházmozgalom negyvenedik évfordulója határozta meg nekem. A 2011 végén az UNESCO szellemi világörökséget listázó nyilvántartásába bekerült táncház-módszer talán igazán módot adott volna a magyar soft power feltuningolására politikamentes módon, de ezt a lehetőséget mintha elhalasztottuk volna – vagy nagyon titokban csináltuk. Sebaj, legalább decemberben újranyílt a Gödör és vele a kétheti csütörtök esti táncház.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr564984149

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Éled a bal 2012.12.29. 10:51:01

Még mindig nem értem, miért pont a felsőoktatásnak kellene saját lábra állnia, amikor épp mindent államosítanak, átvállalják a települések adósságait...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picur3ka 2012.12.29. 11:19:42

@aszekelyek:

Kommenista ugynok lehet peldaul az allas leirasa, azokbol rengeteg van mai napig is mindenfele kulfoldi mediakoknal.

Kandeláber 2012.12.29. 11:19:49

Amellett baromi érdekes, hogy az eu-imádó liberálisok simán benyelik az eu-bürokráciát, az eu-vízfejet, de vég nélkül ostorozzák a magyarországi bürokrata államot, ahol szerintük csak lüszter könyökvédős csinovnyikok élősködnek az adófizető polgárok pénzén.
Hasonló ez az újdonsült Németország-imádatukhoz.
Mert ugye Konrád is megmondta, hogy a németek naphosszat ostorozzák magukat a bűneik miatt, azzal kelnek és fekszenek, bezzeg a pofátlan magyarok nem átallják azt hazudni, hogy őket megszállták '44 márciusában, pedig sokan integettek is a páncélosokon feszítő német fiúknak. Utóbbit Boldizsár Iván írta, szégyenkezve az integetők helyett.
És akkor itt a kádárista-horthysta-klerikáris fideszország, egy cigó miniszterelnökkel, náci pártvezetőkkel, akik közül néhányan az üldözött népből származnak, de tőlük az üldözött/kiválasztott nép megvetéssel fordul el, mert olyanok, amilyenek.
Ismétlem: jelenleg nekem egyik szín sem jön be a palettán, de törökzsóti, vadaiágnes, kunczegábor még mindig inkább a pöcegödör alján van, mint a többi szardarab.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.12.29. 11:20:32

@Schwerer Gustav: a tévékben tényleg hihetetlen a seggnyalás. Persze, pont ez volt már Gyurcsótány idején is, sejtszintig beléjük ivódott a szervilizmus, ezt csak fokozzák az ismétlődő elbocsátások.
A másik oldalon meg ott vannak a liberálseggfejek, akik cigánytábori körülményeket teremtenek a Kunigunda streeten, s ehhez a sündőrség tétlenül asszisztál.

centenárium 2012.12.29. 11:22:07

Balosok! Ez a veszett fejsze 30 évre.
Majd,csak kihaltok... De most tudjuk nagyon rosz lehet nektek. Végleg kiszorultok minden helyről.
Becsületesen kellene dolgozni. Nektek is.
Nem külföldön lejárató kampányt folytatni.
S ami,aki magyar mindent gúnyolni,fasisztázni,rasszistázni.
Ja é nem utólsó sorban, Clinton asszony s.....t nyalogatni.

aszekelyek 2012.12.29. 11:24:20

@fremskritt: nagy megpróbáltatások lesznek, még. Valahogy ki kéne eszlni, hogy tudná magára húzni jobban a rendőrséget aki bizonygatni kísérli meg itt, hogy jajdemilyenrémes megpróbáltatások voltak... nehéz lesz, szerintem is ezt bizonyítani. maroknyi illető, nagy nehezen előállíttata magát, sehol nem írják, hogyan sikerült nekik.... Megkérdezték tőlük, hogy a demonstráció végén most mit szerveznek, kinek a megbízásából vagy ilyesmi lehetett. mert hamar el is engedték őket. :) Még vadai szerint is és rendesen is bántak velük, szintén ő mondta. :) Tévében. neki ugye jogi végzettsége van, és ezért neki el is lehet hinni. Asszem Rónai Egonnál volt.
Úgy emlékszem. el salvador odarohant ügyvéddel. De honnan tudta, hogy hová kell mennie? Azt nem mondta. Ki értesítette, mintha valamelyik gyerek mamája hívta volna fel.... aki persze tudta a számát éjjel felhívta... nekem is ez lett volna az első gondolatom.:)) Most, ahogy így elképzelem. Rögtön hívtam volna vadait és az ügyvédet, éjjel.
Mindig jó , ha ezek kéznél vannak. :D

tistedur 2012.12.29. 11:24:23

@aszekelyek: ó, hogy egyem azt az egybites formádat.

picur3ka 2012.12.29. 11:27:17

@Herr SturmLikudnik:

Maga megorult? Elt maga a Kadar-korban? Vagy azt hiszi, vannak fuggetlen allamok, vagy milyen betegseget fejlesztett ki hirtelen?

En peldaul nagyon orulnek neki, ha minden kommunistatol megszabadulnanak vegre, barmi modszerrel. En azt se bannam, ha ugy vegeznek, mint Csau.

Apeiron (törölt) 2012.12.29. 11:28:45

@centenárium:

"Ja é nem utólsó sorban, Clinton asszony s.....t nyalogatni. "

Szenzációs, mik tudnak felbugyogni.

aszekelyek 2012.12.29. 11:31:21

@Hepci: na de kérlek, hát jogaiuk vannak hepcikém..., akár cigánytáboroznak , akár nem.
Most mondd meg, hogy venné ki magát, ha a főkapitány kiüríttetné a környéket, éjjel kettőkor, mert küföldieket várnak....? :) A z olyan szocis lenn... de akkor a liberálisoknak ez pld nagyon teccett. ferink is meg volt elégedve. :))

A sündőrség az nem szarozott , volt testüregmotozás , ami épp jött , húzd be a papot , fejmagasságban lövöldözés... Nekem úgy tűnik , mostanában a rendvédelem inkább a bűnözőkre utazik.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.12.29. 11:35:52

@centenárium: tán jobban örülne, ha a p.....t nyalogatnák (Clinton asszony), fene tudja. :)

kamerasmobil 2012.12.29. 11:36:18

@Kandeláber: Az EU vizfejet nem mi tartjuk fenn es a kovetkezo ciklusban is tobb penz fog ide kerulni mint amennyit befizetunk. Szerintem ezert nem faj az itthoniaknak. Egyelore az EU-beli adofizetok cipojet kene csokolgatnunk halabol azert hogy vagyonokat adnak nekunk infrastrukturara meg vallalkozasfejlesztesre. Mikozben a sajat valasztott kormanyunk csak elvenni tud.

fremskritt (törölt) 2012.12.29. 11:38:38

@aszekelyek: honnan tudja hogy rendesen bántak velük? a hvg is megírta, betiltják az internetet a falvakban, aztán a városokban, aztán budapesten. "amikor a cigányokat vitték el, nem szóltam semmit..." - ugye ismerős?
az igazság az INTERNETEN olvasható, ezért akarják betiltani. maga is az atv-ből tájékozódik, pedig már oda is betette a lábát az ordas sztálini félelemlégkör.

Kandeláber 2012.12.29. 11:41:38

@aszekelyek: Miután a köztévés biztonsági őrök kidobálták a paplanaikat meg egyebet a területről, amíg ők a lakókocsiban szundiztak, az egyik női kempingező azt mondta, hogy rájuk zárták az ajtót, nem tudtak kimenni.
Utána azt mondták, hogy nem zárták ugyan rájuk az ajtót (mert ugye nem is volt kulcsuk) csak nyomták kívülről.
Mindez az atv híradóban volt.
Na akkor eszembe jutott megboldogult Krassó György, aki '90-ben a paktumkormány megalakulása után tiltakozásképpen ugyancsak sátrat vert a Kossuth téren, és valamelyik akkori eszdéeszes führer fitymálva mondta: ez is ott kempingezik.

fremskritt (törölt) 2012.12.29. 11:46:48

válogatott kínzások érik a szólásszabadságért tüntetőket www.youtube.com/watch?v=rwwdklPslQA

Ted Striker 2012.12.29. 11:50:51

Na te sem vagy elég bátor hogy Plagibát szóba hozd - megy a terelés magas fokon IMF-pávatánc helyett táncház (az a 8 komment mutatja mennyire fontos dologról van szó)...

rövid szelektív emlékezet, hosszú kitartó nyelv

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.29. 11:57:49

@tistedur: még egyszer ismétlem, hogy NINCS itt semmi kádári világvágyódás fentről, fogalmilag képtelenség. a kádári világnak ismérve volt egyfajta önmérséklet, élni és élni hagyás, amire a finessznél SEMMI igény nincs. a konszolidáció is észak-koreai irányba mutat: van a minden felett istenként uralkodó elit, meg a 99% nép, aki mehet hegeszteni a szalag mellé, mindezt éljenezve.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.29. 12:00:06

@picur3ka: te se lettél eszesebb az évek alatt... fuss neki még egyszer, ha elsőre semmit se sikerült felfogni, max félreérteni

kommunistavadászat elszabotálásának kérdésében meg forduljon bizalommal a kétharmad óbolsi(csemetéi)hez

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.12.29. 12:05:27

@Herr SturmLikudnik: Picur3ka a Fidox számos vezetőjének kivégzésére biztatott.
Már látom őket a vérpadon.
Lázár s Rogán fogják beterjeszteni a tvjavaslatot, egyéni indítványként.

Kandeláber 2012.12.29. 12:07:12

@Herr SturmLikudnik: Azért összeszerelőüzem-ország kiépítése nem tegnap kezdődött, de még nem is tíz éve. Van annak már 22 éve is.

maskep 2012.12.29. 13:21:24

Ha valaki elmagyarázná nekem, hogy mit jelent ez a félmondat:

"...– ekkor végleg bebizonyosodott, hogy a balos tüntetéskultúra nem múlja felül a jobbost (aztán jött a Békemenet)."

Azt eddig is tudtuk, hogy Magyarországon úgy alakult, hogy alapvetően a jobboldal szeret utcán tüntetni. (Olaszországban pl. az "utcai tüntető" szinte a "kommunista" szinonímája...) Ehhez hozzájönnek még a radikális utcai harcosok is, akik kizárólag a jobboldal mellett kötelezték el magukat Magyarországon, egyrészt a Naaagymagyarország - futballdrukker összhangzat miatt, másrészt azért, mert a Fidesz affinitást mutatott a támogatásuk elfogadására, míg a baloldal nem.

Ha a kultúra számbéli fölényt jelent, ez esetben a baloldal valóban elmaradt mind a jobboldal, mind a rovarvilág mögött, és sohasem lesznek annyian az utcán, mint e két csoport bármelyike.

Ha a kultúra alatt azt értjük, hogy mennyivel békésebb volt a Békemenet, abban - ahogy @balint60: írta - egyrészt az is benne van, hogy a Békemenetet nem provokálta a csőcselék. A külföldi résztvevőket sem zaklatták, mint mondjuk néhány Büszkeség napi felvonuláson, ezért a zaklatásukat sem nézte a rendfenntartók egynémelyike tétlenül, esetleg támogatólag.

Másrészt azért, lássuk be, hogy egy önkényuralmi kormányzat melletti tömegtüntetés önmagában is anakronisztikus, hát még ha elvakult szervilizmusból törnének-zúznának is a felvonulók, mint négy éve!...

Ha a tüntetések megszervezését, vagy a felszólalásokat nézzük, én egyetlen tntetést láttam, amelyiknek a szónokai szinte egytől-egyig lenyűgöztek, ez pedig 2012. október 23.-án, a Milla által szervezett tüntetés volt.

Mindezeket egybevetve, én a jobboldal utcai fölényét látom, ám ez nem kulturális, hanem számbéli. Nem meggyőző, hanem elkeserítő és olykor fenyegető.

De ha valaki mégis megmagyarázná, hogy mi ebben a kultúrfölény...

Kandeláber 2012.12.29. 13:38:24

@Hepci: A köztévé egyik első mélypontja volt seggnyalásilag anno, amikor Friderikusz '95 táján Kunczét és feleségét meghívta a "sóműsorába".
Hányingert kaptam a pöszétől, ahogy földig hajolva nyaldosta a szadeszes díszmagyar és a nő talpát.
Azt mondta fennhangon: "Hölgyeim és uraim, a magyar belügyminiszter felesége egyedül végzi otthon a házimunkát !"
Dörgő taps, mert ugye stúdióban vették fel.
Persze utána sorozatban jöttek a mélypontok, de ez emlékezetes volt.

Mitzimackó 2012.12.29. 13:41:56

@Kandeláber: baszod, a poén kedvéért van itt ez a rablóbanda is!

Kandeláber 2012.12.29. 13:45:04

@Mitzimackó: Nem hiszem hogy ha Thürmerre ikszelek, akkor romba döntöm az országot.
Egy vasárnapi sétát megér, telkem nincs, nem horgászok.

user792 2012.12.29. 14:12:27

@Kandeláber: Ha poénkodni akarsz, szavazz a kétfarkú kutyákra vagy rajzolj majd egy nemi szervet a szavazólapra.
Komcsikra szavazni 22 évvel Kádár után a poénkodásnál mélyebb dolog.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.29. 14:18:12

@Kandeláber: :)
az avatárodól látom hogy a vesztes ügyek harcosa vagy:)

Azt hallottad egyébként hogy munkáspárt összefogott a MNA-val? Valami kilakoltatást akadályoztak meg közösen.
a kurucon is ott volt.

@kamerasmobil: az fasza lesz...

@aszekelyek: ha valamit nem értesz, kérdezz. Nem szégyen. Mert így csak azt tudom mondani, hogy valamit eléggé benéztél.

Kandeláber 2012.12.29. 14:28:16

@Schwerer Gustav: Olvastam, okádta valamelyik libbant orgánum.@user792: Bocsi, ők csak Marxot vitték az MSZMP-től, de az MSZP a tőkét. Mert Lendvai ex-cenzor néni pártjára szavazni elegánsabb mi?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 14:40:11

és kire szavazol?

tegyük már kötelezővé, hogy a szerzők írják bele, hogy újraszavaznak-e a fideszre! legalább valami gyakorlati tartalma is legyen a buta, polkorrekt, semmitmondó posztoknak!

én is elvárnám, hogy írják bele, engem ez érdekel, nem a szemét szöveg

Holding 2012.12.29. 15:00:31

Emlékszem hogy annó jobboldaliként indultam és most is azt vallanám ha lenne erre egy párt!
Sajnos nincs...
Mostanra a fidesz elérte hogy az életbe ne szavazzak rá!
És ugyan ezt elérte az mszp is...

A maradék pártok közül a jobbik nekem túl szélsőséges, az lmp-t még mindig nem tudom hova tenni és egyenlőre Bajnai van aki ebben a mezőnyben némileg jobb helyezést ért el!

Én már baromira nem akarom hogy az állam egyre többet és többet vonjon el a cégektől és aztán a Közgép meg haverjai kapják meg!

Kicsi, takarékos államot akarok ami ehhez méltóan kevesebbet is von el az emberektől!

Takarékoskodok én!!
Ha hagy valamit az állam amiből lehet...

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.29. 15:08:28

@Holding: "és egyenlőre Bajnai van aki ebben a mezőnyben némileg jobb helyezést ért el!"

A gyurcsány-kormányban Bajnai volt az EU-s erőforrásokért és pályázatokért felelős miniszter. Tehát rajta ment keresztül az összes strabag meg közgép meg miafaszom pályázat, völgyhíd, ilyenek.

Normális vagy?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 15:09:11

@Kandeláber: már mér? a párt helyesen kezelte a csanád-ügyet, először engem is átvert az elmebeteg ügynököcske, mert a felvétel az vágott volt, az biztos, de a párt átlátott a szitán, a pártot nem lehet átverni, éljen a párt!
azóta én is önkritikát gyakoroltam.

Szilvay Gergely 2012.12.29. 15:15:46

@Herr SturmLikudnik: csakhogy egy fityinget sem kapok a fityisztől. Másik húsosfazékból zabálok. :D Ugyanabból, amelyikből 2010 előtt is zabáltam. Úgyhogy ez tök mellékes.

tistedur 2012.12.29. 15:17:56

@Schwerer Gustav: hát ilyen az, amikor a sok rossz közül próbálod a kisebbiket választani. ( a völgyhídról meg le lehet kattani, az egy kicsit régebben kezdődött történet: a nyomvonalat az első orbán-kormány alatt fogadták el, völgyhidastúl)

Holding 2012.12.29. 15:22:55

@Schwerer Gustav: Arra gondolsz hogy 1 évig volt a fejlesztési politikáért felelős kormánybiztos és így az NFÜ is alá tartozott?
És olyanokról beszélsz mint a völgyhíd és gyorsforgalmi útak amiknek az engedélyeztetése 1999-2004 között volt és végeredményben Bajnai alatt szinte már csak átadták... Ha leállíttatja akkor ugye bukunk euro milliárdokat amit vissza kell fizetni.
És azért úgy beállítani a dolgot hogy az alatt az 1 év alatt ő vitte végbe az összes ügyet...
De ha tudsz valami konkrét svihákságot azt szívesen várom!(ne a libásat mert azt már olvastam, meg a Magyar Nemzetes bocsánatkérést amiért hazudtak...).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 15:25:22

@Szilvay Gergely: ugyanaz fizet téged is mint ami, aki a fideszt is, nem kell a mellébeszélés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 15:30:28

@Schwerer Gustav: meg ott a trükk hogy vegyítik a jobbot a ballal, a konzervvel, a nemzetivel, az kozmopolitával, a szocialistával, a "polgárival"és nem fejtik ki mikor mire gondolnak, egyed

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 15:32:51

@Apeiron: feketével mi a baj amúgy, azonkívül, hogy tehetségtelen és makovecz barátja? azonkívül hogy érdekes komcsi múltja van, mi a baj vele?
nekem szimpatikus a nyilatkozata, de tudom hogy egy marha

aszekelyek 2012.12.29. 15:45:59

@Herr SturmLikudnik: kéne az a húsosfazék , mi ? Majd 2014-ben , amikor letelik az a nehéz négy adósságos év. Amikor majd lehet belőle megint nagykanállal lopkodni , adósságot növeszteni vagy hiányt, ahogy a szocik szokták. Akkor kéne.... mi is úgy véltük , már két éve is.

A nehezét csinálja a FIDESZ-KDNP és gebedjen bele , meg a magyarok , akik rájuk szavaztak de semmiképp sem a szoci-szadista mdf csökevényre - esetleg egyikre sem. .

Kandeláber 2012.12.29. 15:46:28

@tesz-vesz: Ambrusra gondolsz mint ügynököcskére? Mert ő tuti hogy az volt. Csanád meg egy balfasz.

aszekelyek 2012.12.29. 15:49:49

@tesz-vesz: az nem mindegy ám, hogy melyik akol tehetségtelenje ! Azzal a múlttal. :) Hová gondolsz? ezek nemigen voltak akadályok de ha nem közülük való valaki, akár tehetséges és tiszta is lehetne... , ugyanezt kapná.

Azoktól , akik egymást nevezték ki tehetségnek. Csak az lehet tehetséges, akiről ők azt mondják. Csak úgy, ahogy nekik tetszik....

aszekelyek 2012.12.29. 15:51:42

@tesz-vesz: naaa az mno-n ez volt a viccblog zárómondata. Ez plágium! -Már mi is úgy használtuk:) Csak nem a párttitkárelftárs? Személlessen?

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.29. 15:54:03

@Holding:
Jó. 2009 július elsejével ki emelte az áfát 20-ról 25%-ra? Ki volt akkor a miniszterelnök?

Áfát emelni a legutolsó suttyó is képes, az nem művészet...

@tesz-vesz: igen a fidesznél az egész "konzervatív", "polgári", de még "keresztény" fogalomkör is puszta üresség, forma.. a megfelelő tartalommal megtöltve (...mindig a fityeszre kell szavazni...) persze.

a mandarinok láthatólag a hasznos idióta szerepét töltötték be képletben (először), aztán megszánták őket, és dobtak nekik pármilliócskát...így megy ez...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 15:56:25

@Schwerer Gustav: itt jön képbe a kuruc, milyen sokszor akarta milyen sok ember betiltani, és még mindig él, miért? nem is akarták csak mondták? akarják vagy nem tudják? vagy ez is a komplementer része lenne?
még egyikre se tudunk biztos választ, és az első kettőt tartom valószínűnek - a mostani helyzetre is, még én voltam a hülye, amikor nem rettegtem a sajtószabadság megszűnése miatt az új fideszes médiatörvénnyel, pedig nem is volt itt soha sajtószabadság, csak az illúziója,

mégis aztán mi változott? semmi se változott, nem is érte meg rettegni, gumicsont volt, semmi más, azt hiszem a netes oldalak betiltása is csak gumicsont lesz, ma már igazodtak az elvtársak:

"a kommunista és a kapitalista rendszer között az a nagy különbség, hogyha a kommunista rendszerben seggberúgnak, meg is kell őket éljenezned;
de a kapitalizmusban visíthatsz" R.A.

ma már lehet beszélni, kit érdekel? csányi és demjén ugyanúgy szerzi a milliárdjait, ma már törvényesen is, ők hozzák a törvényeket, a jogszabályokat, az egész rendszer árulók kiszolgálására épült rá, ez a korszak csupán egy posztkommunista provizórium, még nincs vége a rendszerváltásnak.

és mi is volt hofi? egy szelep. egy szelep néha a mandiner is

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 16:00:07

@Schwerer Gustav: zsebükben az összes média, akik látszatharcot vívnak, a pártok látszatellenzékek, mégis hányan olvassák a blogokat? hányan olvassák ezeket a kommenteket? 60 ember? kit érdekel 60 embert szerinted emiatt be fogják tiltani az netes oldalak bármelyikét törvényileg?
ha vki lehoz majd vmi nagy témát az egyik blogon, mert csak civil lehet, akkor az hirtelen csak megszűnik, csendben, szépen halkan.
a törvényi része csak hírérték, legyen már funkciója az ellenzéki médiának, ezért csinálják, ne dőlj be.
nem lesz semmi

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 16:03:07

@Kandeláber: ha csanád a retardált, miért a jobbikot bünteted vele, csak mert azt mondtad emiatt nem szavazol rájuk, nem tudsz fontossági sorrendet felállítani?
volt egy korlátozott, fideszes, közeli ismerősöm, aki azért utálta meg a jobbikot, mert vona egy mellényt felvett a parlamentben.
ennyiért, ő ennyi is volt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 16:08:50

@Kandeláber: ambrus beépített ember volt, de én csanádról beszélek.
szinte kizárt hogy ennyire neofita elmebeteg legyen, hogy már élteti izraelt, most már a régi-új gazdát szolgája - nyilvánosan is.

aki beépített ember lesz, és meg tudja játszani magát, mind primitív amúgy is, lásd pősze, csanád, ambrus, rozgonyi, és nagy ervin se egy nagy ész

aszekelyek 2012.12.29. 16:09:27

@Holding: a libássssról bárki, bármit mond, az már rajtamarad, mint szamáron a fül. A nem értettünk hozzá- dumával együtt. Bíróság ide, perelgetés oda. Na mostanra kiderült, hogy a Wallisosok kikérik , hogy vele rontsák az üzleti hírnevüket... és az is, hogy valójában minden mellé csak úgy odaállították, ami már rég le volt vajazva. Mindig is úgy véltem , hogy ő végrehajtó szerv. Semmi különöset eszerint nem csinált sem NFÜ , sem gazdasági miniszter korában. beleértve a mindenkinek fájni fog évi miniszterelnökségét. Ellen se nagyon tett, mint mondod, akkor már nem lett volna ésszerű.
Már csak azt kéne tudni , ha akkora nagy koponya , miért nem tudott azokhoz előbb hozzáférni, amikor még menthető lett volna. Ez lenne a kérdésem.
Ki nem engedte? ferink , szocik vagy az szdsz? Ez kicsit nem volt kibontva, a teljes igazságban...
Ki állt ennek a remek tálentumnak az útjában? Olyan sokáig.

vizipipa 2012.12.29. 16:11:59

@kamerasmobil:
"Egyelore az EU-beli adofizetok cipojet kene csokolgatnunk halabol azert hogy vagyonokat adnak nekunk infrastrukturara meg vallalkozasfejlesztesre. Mikozben a sajat valasztott kormanyunk csak elvenni tud. " "...a kovetkezo ciklusban is tobb penz fog ide kerulni mint amennyit befizetunk..."

Ugye azt is beleszámoltad amit az EU szabályok szerint szabadon visznek ki? A tanácsadást, a licenszdíjat, a közreműködést, a belső elszámolási árat?
Mert valamiért csak ötödannyit fizet a Mercedes Kecskeméten, mint az NSZK-ban.
www.napi.hu/nemzetkozi_vallalatok/otodet_kapja_a_magyar_mercedes-munkas_a_nemet_fizetesenek.514819.html

A cikkben emlegetett ..kívánatosan prudens fiskális politikáról.. meg csak ennyit:
Szinte minden hónapra jutott idén egy vaskos botrány a nemzetközi bankvilágban, és ismét megerősítést nyert, hogy ezek a legritkább esetben jutnak el a vádemelésig.
index.hu/gazdasag/2012/12/28/minden_honapra_jutott_egy_bankbotrany/

Pont úgy mint itthon. Szájkarate van, elszámoltatás nincs. Pedig a 8 évhez már hozzájött 2 és akkor is történt egy s más.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 16:12:29

@aszekelyek: ez igaz, csak szerintem teljesen jól megmondja fekete az interjújában, és gumicsont azon rágódni, hogy azt mondta "nem kell neki a demokrácia" demokratikus, mert ő azt mondta, hogy ez nem demokrácia.
de tudom hogy fekete komcsi

kkbk.blog.hu/2012/12/19/szorenyi_es_fekete_a_gumicsontgyarto

aszekelyek 2012.12.29. 16:15:20

@tesz-vesz: közmondásosan átesett a ló túlsó oldalára ez a derék csanád gyerek. :D Egyik szélsőségből a másikba. Ami ugye majdnem ugyanaz:)) Lényeg, hogy jó szélsőséges legyen.
Ami a jobbik koherenciáját adja, az is a széljobb, szélbal együtt , 2014.... :) - hogy gonosz is legyek. Ők is akarnak onnan is szakítani..., -mondta mi hatalmas tehetségű ex miniszterelnökünk.

aszekelyek 2012.12.29. 16:26:13

@Schwerer Gustav: felétek biztosan.... ezt hallottam szocikról jól informálttól is. Csak arra koncentráltak, hogy megvegyék a választókat. A gazdaság meg majd csinál valamit.
@tesz-vesz: a gumicsont az gumicsont.
Annyira nincs semmijük, hogy ebbe kapaszkodni kénytelenek. egyébként fekete még nem csinált se jót , se rosszat, részemről a teljesítmény alapján szoktam ítélni. fábrik urat hallgattam erről és alighanem ő mondja a lényeget. A pénzről van szó. Ki kapja, ki marja azt a keveset, ami egyáltalán van. nem vennék mérget rá, hogy akik torkuk szakadtából ordítanak ezért is, nem legalább olyan komcsik, ha nem olyanabbak...., mint fekete. Megrühellem is ezeket a billogokat. El szoktam nézegetni Váradi júliát, és más állítólag váteszeket, milyen mélyen halálra vannak sértve , mert egyszer nem az ő uralmuk van.
Számukra 89-óta az volt a természet rendje, hogy mindig, mindenről ők határoznak, ők osztják a pénzt, ők mondják meg ki tehetség.... Láthatóan nem elég az IQ a megváltozott körülmények kezeléséhez. De nem komcsizom őket, inkább a magatartásukat kritizálom. nevetséges , ahogy pöffeszkednének..., még vagy negyven évet, amikor már nem az oroszok állnak mögöttük, akkor sem lehet körön kívülinek semmije.

aszekelyek 2012.12.29. 16:39:37

@Holding: hangszórót a versenyzőnek! rájött, hogy bajnai jobboldali. keveseb jöttek rá.... egyébként miből gondolod, hogy az ő regnálása kevesebb elvonással járna a mezei magyarok számára? Hátha meg tudsz győzni:D

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.29. 16:44:20

@tesz-vesz: "itt jön képbe a kuruc, milyen sokszor akarta milyen sok ember betiltani, és még mindig él, miért"

szerintem hajlamosak vagyunk elkövetni a hibát, hogy a magyar eseményeknek és az őket irányítóknak túl nagy fontosságot tulajdonítunk. Amerikából nézve -ahol a magyarországihoz képest szinte elképzelhetetlen mértékű a sajtószabadság (értsd: törvényileg nem tiltanak be semmit, legfeljebb senki sem olvassa, mert mindenki a CNN-t meg Fox Newst nézi, ugye) uralkodik.

Tehát hiába pattognak itt akárkicsodák, drazsé meg németh (mszp-fidesz), "baráti szívességből" Amerikában nem tilthatnak be semmit, mert ütközik a Constitutionnal.
Tehát: akarják de nem tudják.

az idézetről, illetve csányiról és demjánról: igen így van. Fő hogy áramoljon a lé a háttéremberekhez. Ha meg kibasznak az utcára, bárkit mert "visszapofázott", big deal: több tízezernyi hajléktalan van, +1 az nem oszt nem szoroz.

"az egész rendszer árulók kiszolgálására épült rá, ez a korszak csupán egy posztkommunista provizórium, még nincs vége a rendszerváltásnak."

Ezzel kapcsolatban: vígy van, valójában ezen egyetlen összeesküvés volt az elmúlt évtizedekben ('89 után), ami meghatározta a magyar történelmet. az ellenzéki kerekasztal, a komcsi hatalom átmentése, a beépített ügynökök az antall-kormányban, akik fillérekért vetettek oda mindent, amit csak tudtak. A horn-és az I. orbán-kormány fejezte be a folyamatot. a maradék maradékát pedig a gyurcsótány -banda kótyavetyélte el.
A másik trükk, amin azért az éles szemű gondolkodók átláthattak, a liberális orbán-banda magát nemzeti-konzervatív-polgárivá hazudása volt. Itt tulajdonképpen arról volt szó, hogy a csuti meglátott egy piaci rést (Magyarországon '92-ben nem volt nemzeti-polgári stb politikai erő), és betöltötte azt, a pártjával együtt.

Én nem kételkedem abban, hogy az mszp és a fityesz egymás őszinte ellenségei. De mivel álláspontjaik között csupán a külföldnek és a nemzetközi bankoknak való megfelelés mértékében van különbség, ezért mindketten kollaboránsok, árulók.

Magyarország gazdasága 70%-ban nyitott gazdaság, az orbán-banda mindenféle államosítása meg egyéb baromsága ezen gyakorlatilag semmit sem változtatott. TEhát alapvetően csak a pofájuk jár, meg a haveri zsebbe való pénzömlesztés, na meg a nép folyamatos agymosása a baráti médián keresztül, valamint a korlátlan fogyasztó propaganda érintetlenül hagyása, hadd rombolja le, ami még megmaradt értéknek.

Erre jön rá a régi jó megkövesedett, intézményessé vált _korrupció_, ami az emberek közti bizalmat öli meg. Ebben is persze az összes kormány kivette a részét '89 óta (meg még az előtt is). Ez egy külön mikor-univerzum, most nem fejteném ki bővebben, mindenesetre írtam erről egy cikket ("a romlottságról") a blogomon.

A kölcsönös bizalmatlanság a legnagyobb baj ebben az országban, mivel ha senki nem bízik senkiben, akkor könnyű prédája bárkinek, aki őt befolyásolni próbálja.
Aki nem bízik senkiben, végül mégiscsak kénytelen lesz bízni valakiben, és rendszerint pont ezen személy/szervezet/párt lesz az, amely őt átveri. Nem véletlen, hogy szélhámosok is az öreg, magányos embereket szemelik ki maguknak, kik sokszor egy jó szóért (amit nem kapnak meg gyerekeiktől, barátaiktól stb) kiforgathatók a vagyonukból.

Elmondható egyébként, hogy a hívő hajlamú emberek, hajlamosak túlbonyolítani adolgokat, és nem veszik észre, hogy világ roppant egyszerű szempontok alapján működik. Ez esetünkben konkrétan a pénz és a hatalom összefonódása a még több pénz és hatalom érdekében. ennyi, én személy szerint semmi ennél bonyolultabbat nem tudok belelátni a képletbe, márcsak azért sem, mert ez is pont elég nagy gond, baj és szörnyűség.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy régebben nagy konteós voltam, de aztán hajlandó voltam a józan ész nevében számos elméletemet fölülbírálni, és ha kellett, megszabadulni tőle.

Amitől én most viszonylag "félek", hogy meseházi és bandája ezzel az ellenzéki konzultációval arra jutnak, amitől tartok: hogy hatalomra jutnak, népszavazás, visszaállítani mindent 2010 előtti állapotra, majd új választás. őszintén remélem hogy nem fogják ezt programként fölállítani.

aszekelyek 2012.12.29. 16:44:25

@tesz-vesz: ma hallgattam a rádiókabarét. Hofit. le is hidaltam. A meki és más amerikai, nyugti barátaink itteni üzletelését méltatta. lassan mondom, kapaszkodjatok meg! Aszongya, míg nyugat európában külön adót kell fizetni azért, hogy ha valaki a hazai termékeket ezekre cseréli le, választja, addig nálunk ezekbe tömik a közpénzt.... és hagyják tönkretenni amagyar termékeket. hazai élelmiszeripart. tudjátok, mikor mondta ezt? első orbán kormány előtt, sokkal!!!! NAgyon sokkal. A meki jött először be, még Németh kormány volt, 88-at írtunk. Akkor szültem. Azért tudom pontosan. Hofi egy rohattnemzetifidesznyik vót-e?

Holding 2012.12.29. 17:08:40

@aszekelyek: A libás dolog részemről egy nagy kamu! Hisz leírta a jobboldali sajtó nagy oknyomozást színlelve hogy miatta történt minden aztán meg elnézést kértek mert kiderült hogy ott se volt...
És hogy nagy koponya az relatív. Egy 7%-os GDP zuhanás és világválság kellős közepén összehozott egy relatíve elfogadható megszorításhalmazt amivel a gazdaságot nem fojtotta meg! A hitelkamataink szépen alakultak! Aki ért az adósság valódi lényegéhez az tudja hogy ez milliószor fontosabb mint az hogy 80% vagy 78% az adósság! A fidesz meg azt súlykolja hogy jobb egy 75%-os adósság 8-9%-os kamat mellett mint egy 80%-os 3-4%-os mellett ami őrületes baromság!!
Nem mellesleg összehozott még 2010-re némi növekedést és kiigazítás(plusz fideszes plusz költés nélküli) 3-3.5%-os hiányt!
Most meg a fidesz majd 2500 milliárddal többet szed be a cégektől, emberektől(ami a GDP majd 10%-a) és így is szenved hogy 3% alatt legyen valahogy! Ami vicc kategória!!

Vagyis én nem csodakoponyát várok tőle csak hogy hozza a 2010-es szintet! 1-1.5%-os növekedés, minimum 5-10ezer új(valódi, nem adópénzen mesterségesen kreált) munkahely évente és a terhek visszacsökkentése a 2010-es szintekre ami mellett már bizonyította hogy tartható lehetne a 3%-os hiány!

Vagyis nem várom el a fidesz által ígért 4-5-6%-os GDP növekedést, 1 millió új munkahelyet és 4 év alatt 60%-ra levitt adósságrátát amiből semmi nem valósult meg!!! Bár a manyup pénzzel kaptak 6%-os adósságcsökkenést amit máris visszavittek 77-78%-ra!

Aki nagyot ígér annak már eleve nem hiszek!!

Holding 2012.12.29. 17:19:10

@aszekelyek: Úgy gondolom csak a bevételekkel és kiadásokkal lehet operálni! Nem tudom mivel fog kijönni hisz lehet hogy olyat mond amire azt mondom én is hogy ez lehetetlen és demagóg szöveg és nem szavazok rá :)
Szóval a saját véleményemet tudom mondani, nem Bajnainak kampányolni :D
Csupán annyi a lényeg hogy a 2010-es költségvetés, annak minden hibája és előnye mellett engem meggyőzött hogy lehet értelmes költségvetést csinálni a nélkül hogy 2500 milliárddal többet szedünk be azért hogy 3.5%-ról 3% alá csökkentsük a hiányt ami valójában kb 150 milliárdos különbség csak...
Vagyis én arra szavazok aki visszaveszi az állami költekezést de tartja a hiányt! Egyébként a nagy megszorítások ellenére amit a fidesz csinált, lám 2010-ben simán lehetett rengeteg embernek fizetni a tandíjat államilag, nem kellett az egészségügyön, oktatáson, tanárokon stb megszorításokat végrehajtani hogy egyensulyi költségvetésünk legyen.
Úgy gondolom nem lehet a recesszió büntetése nélkül elvonni a gazdasági szereplőktől és az emberektől a GDP 10%-ának megfelelő összeget és enyivel többet beszedni!
ha csak ezt visszaadják, hidd el, beindul a növekedés!

vizipipa 2012.12.29. 17:40:32

@Holding:
Szerintem meg többet kéne olvasni Bajnairól. Persze nagy munka a gugli találatözönében megtalálni a sok szemét között a fontosat, de a tisztánlátásnak ez az ára.
Vagy 10 évig folyamatosan követni a napi történéseket és akkor lesz egy képed, akár Bajnairól is.
Amiben akár határozottan szét is választhatod a jogi és a morális kérdéseket.
Pl.
- Hogy kerültek a régóta üresen álló Dataplex épületbe hirtelen állami cégek? Miért került offshore tulajdonba?
- Miért ígértek biztos fizetést a libanevelőknek, amikor már hónapok óta borotvaélen táncoltak? Mi szükség volt a felszámolás indulása előtti napokban a cégközpont áthelyezésére Debrecenből Kecskemétre?

Bajnai sok megnyert sajtópere igen hasonlatos az orbáni szőlők ügyére. Nem közgyűlés volt (jogilag), de ez a lényeget nem érinti.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.29. 17:46:40

@Holding: Te szerencsétlen barom.

A 2008-as válság idején a gyurcsány által kinevezett Simor által vezetett jegybank fölkúrta az alapkamatot 8,5-ről 11,5-re...+ fölvette az iszonyatos nagyságú IMF-hitelt...így könnyű stabilizálni. Ezért is volt olyan alacsony a kamat, mivel olyan nagy volt a hitel.

Azt felejted el te barom, hogy Ez az ország 2006 óta folyamtosan LEJTŐN VAN. Bajnai alatt is lejtőn volt, Orbán alatt is lejtőn van.

"Vagyis én nem csodakoponyát várok tőle csak hogy hozza a 2010-es szintet! 1-1.5%-os növekedés, minimum 5-10ezer új(valódi, nem adópénzen mesterségesen kreált) munkahely évente és a terhek visszacsökkentése a 2010-es szintekre ami mellett már bizonyította hogy tartható lehetne a 3%-os hiány!"

1) miből nőne a munkahelyek száma?
2) a 3%-os hiány is hiány. Az is csak növeli az államadósságot. Bajnai alatt persze több volt a hiány mint 3%,- ezt kényelmesen elhazudtad.

"Csupán annyi a lényeg hogy a 2010-es költségvetés"
Azóta romlottak a világgazdasági mutatók, az EU súlyos válságban van. Tehát semmiféle "2010-es költségvetés" nem állja meg a helyét.

És természetesen válasz nélkül hagytad: ki emelte az áfát 20-ról 25%-ra 2009 július elsejével?
Ki volt akkor a miniszterelnök?!

"ha csak ezt visszaadják, hidd el, beindul a növekedés!"

Miből adnák vissza? az a pénz elment, kész.
Ennyit tudsz? Ez eddig lószar...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.29. 17:53:37

@Szilvay Gergely: akkor kérem semmi akadálya ángyán kicsinálásáról egy fájn konzi posztnak, esetleg szájerné, salamon kinevezése, kövér kommunista parlamenti házszabálya stb... dinoszaurusz szemszögből, oszt persze majd a februárban esetleges AB higítás/kotmányozás 4.0 is vélhetően megérne egy vezérkommentet 2 borkóstoló közt

aszekelyek 2012.12.29. 18:32:56

@vizipipa: te csókolgasd a cipőjüket tovább, nyugodtan. A magyar költségvetésbe pedig az az itthon megtermelt pénz megy be, amihez nem sok közük van. Csak ha a korrupd disznók kifejezetten odaadták nekik, akkor volt hozzá közük. A költségvetésből pedig kiszervezték azt a pénzt. Is. Miért is nem cipőcsókolgató a nicked?
Amit esetleg majd , sok küzdelem árán megkapunk, a mezőgazdasági támogatást , amit mindvégig élveztek nagyon sokan , mi pedig nem. Azért , ha mégis kapunk , senki cipőjét Orbánén kívül nem köll csókolgatni. Előtte olyan gazdaságpolitika volt , hogy azt sem tudtuk megkapni , ami nagyon járt volna . A túlzott deficit eljárás és amiatt, hogy az önrészt nem bírtuk elővenni. Mivel minden kifelé folyt , nem a költségvetésbe. Ha nem érted , mondhatom lassabban is.

aszekelyek 2012.12.29. 18:43:35

@Holding: az összeg, a 2500 milliárd stimmel, csak azt ki kellett tolni aranyom adósságba, évente, ami nem játszott még ám bajnai idején. Kisírta az IMF-eu-nál, hogy csak ősztől kelljen törleszteni, amikor már Orbán kormányoz. mert ez nem volt kérdés, csak a kétharmad. Amikor pedig kinyögte Orbán kormánával ez az ország azt a z évi kétezerkétszáz, hárommszázötven , kétezerkétszáz... adósságot , épp e négy év alatt , megint lesz mozgástér. Ha emlékszel , előre örültek 2010-ben , hogy úccsetud a zorbán mit csinálni , mer nincs mozgástér...
Már ősszel az IMF-hez kell neki is kuncsorogni pénzért...
Köszönte , nem kért és ettől nagyon elgurult a gyógyszerük a csapdát felállítóknak.

VAlóban a pénz az, meg a költségvetési kiadások, amivel lehet operálni. Sokkal könnyebb helyzetből, sokkal könnyebb helyzetbe szeretne jönni bajnai. Amikor lesz mivel operálni. nekem az nagyon nem szimpatikus, hogy sokallotta a minimálbért. Ami szégyenletesen kevés. Akkor még kevesebb volt, januárban. Úgy is lehet operálni a pénzzel.... 84 a létminimum, gondolom az a neki megfelelő. úgy , már elnézést, akárki tud foglalkoztatást növelni 50 ezerrel, hogy éhbért ad. Illetve hagyja , sőt ,hozzásegíti az éhbéren dolgoztatót , hogy megtehesse.

Pelso.. 2012.12.29. 18:47:18

@aszekelyek: " költségvetésbe pedig az az itthon megtermelt pénz megy be...., költségvetésből pedig kiszervezték azt a pénzt'
Mindez így leírva felér bármely kabaréval, csak így tovább.

aszekelyek 2012.12.29. 19:04:11

@Schwerer Gustav: az nekem se lesz jó, mert a hiány 2010-ben 3.8 volt. Azt nem kérem vissza. HA már kín keservesen még ilyen adósságteher mellet is kiszenvedtük, mi, MAgyarország , Orbán kormány, ezt a sokkal alacsonyabbat. tudjuk, hogy az IMF főnéni szerint a növekedésre kell koncentrálni. Nem a hiánycélra. Ad is majd bajnainak ócsó hitelt , nagyobb hiánycélért. Meg is mondja majd neki , mit kell velünk tennie azért, hogy felvehesse, amit éppen akar. Bizony, hogy támasztanak követelményeket, ha fel akarja venni a hitelt, amit adnak, a kormányfő. Azért is akarnak nekünk csak hitelt, nem biztonsági keretet adni. megyünk vissza a görög útra bajnaival , az biztos. No és a pénz természetesen mind a bankokhoz kerül. Ahogyan látjuk déli európai államokban is. növekedés mutatói? Valaki! Mit nevez az IMF növekedésnek egészen pontosan? csak azért kérdezem, mert a mindenkinek fájni fog , bajnai évben volt növekedés is...valami 0.9. pedig nagyon fájt mindenkinek. Osztogattak is egymásnak végkielégítéseket, baromi nagyokat.

aszekelyek 2012.12.29. 19:07:01

@Pelso..: a kabaré tudod az volt, hogy közben azt mantrázta bauerúr és tsai, hogy az állam rossz gazda. Azért tolnak mindent magánzsebbe.

Holding 2012.12.29. 19:11:23

@vizipipa: Ennyire alaposan aki beleássa magát a Bajnai sztoriba az minimum munkanélküli és nincs más dolga :) Vagy újságíró és alapos akar lenni, netán ez az egyetlen hobbija...
Szerintem mi egyik sem vagyunk. :))
Csak a gazdasági lépéseket és gazdasági teljesítményt nézem! Az erkölcsi részeket természetesen csak nagyjából tudom, és aki nem tartozik a fentiek csoportjába az legfeljebb "elégséges" információval rendlkezhet.
Jelenleg nem tudsz olyan mszp-s, fideszes, lmp-s jobbikos, dk-s, kdnp-s politikust mondani akit kisebb vagy nagyobb mértékben ne lehetne szétszedni gyanús ügyekkel, ha más nem a rokonai vagy más haveri szál kapcsán!
Innentől, véleményem szerint elsődleges az adott területen elért gazdasági teljesítmény és aztán jön az erkölcsi!
Felőlem lehet valaki velejéig korrupt is ha trükközések és átverések nélkül is hozza a TARTÓS(!!) növekedést, munkahelyteremtést, adósságcsökkenést!
Bajnainak valóban voltak gyanús ügyei de nem olyan dúrva bűncselekmények amik miatt ha jó és hihető programmal áll elő akkor ne gondolnám meg hogy esetleg rá szavazok!

Holding 2012.12.29. 19:14:57

@Schwerer Gustav: úgy gondolom a barmozós stílusod jellemez téged! Értelmesen bárkivel hajlandó vagyok beszélgetni, vitatkozni!
Részemről nem kívánok bunkó emberekkel vitatkozni!
Innentől szerintem felejtsen el és keressen valakit a helyi kocsmából akivel jól el tud káromkodni...

aszekelyek 2012.12.29. 19:15:12

@Holding: naaa, azért az, hogy ott se volt... erős túlzás. Ő mondta, hogy ő mindent megtett, amit tudott értük. Meg, hogy nem értettünk hozzá. Nem a magyar nemzet mondta. Nem is én. ott rengeteg ember nem volt kifizetve de a bankok igen és valahogy a pénz is megjárta az off short is, csak a libatenyésztőkhöz nem került pénz. az a minusz valahogy keletkezett. Mindenkit szétperelnek, mondták a wallisosok, így senkinek nem ér meg annyit, hogy erősködjön. :) Sztem ez meg így néz ki. Córesz magától nem jön és oda jött. A HAjdú-BÉT-hez. pedig az árut megtermelték, le is adták, bele is fektették a munkát, a takarmányt , árát. Kölcsönből is. Na ők húzták a rövidebbet. Felelős meg nincs. Elgurult , mint a libák ára.

No és ez így volt törvényes. ezt ne feledjük. Ilyen törvények voltak. Simán le lehetett húzni a termelőket. Haja szála se görbülhet senkinek érte.

aszekelyek 2012.12.29. 19:24:47

@Holding: sok a relatív, megfekszi a gyomromat. Mondom lassabban. BAjnai nem fizetett egy buznyák hitelt sem abból, amit maga előtt tolt orbán kormányának, hogy az nyögje. Az országkockázati felár pedig csökkent. Ami összefügg azzal, mennyire is vagyunk eladósodva. Nagyon sokat csökkent , bizony.
érted, kevesebbet kell fizetni. Ergo nem baromság , hogy a kisebb hiány jobb és a kisebb hitel is. tendenciában is inkább a csökkenő a kívánatos. Nem is megy sokaknak európai színtéren. Az olcsó hitel pedig együtt járna azzal, hogy a cds esetleg nőne. meg az eladósodottság mértéke. Plusz "relatív " megszorításokkal, mik elfogadhatóak de csak bajnaitól. ettől a kormánytól semmi nem az. elég sokaknak, IMF nélkül. nem szimpatikus nekem, hogy több hitel és több megszorítás. A bankoknak tetszene , ha ők kapnák persze ,... ahogy másutt is.
felteszem semmivel jobban nem hiteleznének akkor sem. Ahogyan eleddig sem . Mondja a bankszövetség, hogy 2013-ban a fő cél, visszaszerezni a bizalmat , amit elvesztettek, az ügyfeleknél.

Oscar Wilde mondta , hogy szétrúgni egy pajtát , elég egy szamár is. A felépítéséhez viszont ács kell...

Ki kéne tanulniuk azt a szakmát is.

aszekelyek 2012.12.29. 19:32:43

@fremskritt: vadai személyesen ment oda kiszabadítani:) őket.... ez is elég röhejes... és vitt ügyvédet is. Onnan tudja. odamászott, melegében. Sztem otthon várta, cipőben, kabátban, hogy felhívják végre és rohanhasson oda...

aszekelyek 2012.12.29. 19:37:42

@tesz-vesz: bűncselekmény kell hozzá..., úgy olvastam a stop .hu-n ,.... Belinkelték a fácséra nekem... a kis jobbikos pamacsszakállú fiúcska csinálja meg a stop.hu a feszkót. :)ez biztosan csak véletlen egybeesés ám....
Ja és előbb felszólítják, hogy azt a tartalmat távolítsa el, amit a bíróság annak ítél . :) ha nem teszi meg, 30 napig, akkor lehet lépni. Jujdevilágvége , télleg.... Mondom bűncselekmény, bíróság.... ezer helyen így van már régen. na de kispamacs szakállú csak Kínázik ám a stop.hu-n... legalább is.

Holding 2012.12.29. 19:39:32

@aszekelyek: Csak hogy tisztázzuk! Az Orbán kormány egy fillér adósságot nem törlesztett hivatalosan!!
Ugyanis amikor azt mondja hogy visszafizet mondjuk 300 milliárdot akkor amögött ott van egy újabb felvett 300 milliárd amiből azt kifizették!!
Ugyanis a fennálló adósságunkha 20 000 milliárd volt és ebből visszafizettünk volna valóban évente 2000-2500 milliárdot és azért kellett volna kipréselni ezt a sok pénzt 2011-ben és 2012-ben akkor ugye 4000-4500 milliárddal csökkent volna az adósságunk!
A manyup pénz miatt amúgy is automatikusan csökkent 1500 milliárddal!!
Vagyis az 1500mrd manyup állampapír leírása + 2011 plusz 2000 milliárdja + 2012 2000 milliárdja az már 5500 milliárd! vagyis jelenleg akkor 14-15.000 milliárdon kéne állnia az államadósságnak ami ugye alig több mint 50%-os GDP arányos adósság!

És mi történt a valóságban?
Amit írtam! A lejárt adósságokra felvettek egy újabbat és abból fizették ki! Magyarán egyik hitelező odaadta a pénzét a másik hitelezőnek és az állam egy fillért nem törlesztett!!!!
Az IMF hitel első részletét meg 2011-ben kellett visszafizetni ami 2 milliárd euro volt. Ez 500-600 milliárd forint! 2012-ben pedig 3.9 milliárdot kellene de ennek jó részét az MNB devizatartalékából fizetik ki vagyis az államnak egy fillérjébe se kerül!!(értsd, egyszerűen amit annó adott az IMF az MNB-nek azt ugyan onnan visszaadják). Az állam fizetési kötelezettsége kb 2.5-3 milliárd ami kb 800 milliárd egész 2012-es évre!

Tehát meg lett növelve 2500 milliárddal az elvonás miközben az IMF-nek kb 800 milliárdot kell csak visszafizetnie!
DE!!!
Ha visszafizette volna(MNB devizatartalék terhére eurora váltja át a forintot) és ezt nem újabb forint hitelfelvétellel fedezi akkor automatikusan csökken az adósságunk tehát mindenkinek látható lenne!

És akkor adjuk össze mennyin kéne állnia a GDP arányos hitelmutatónak ha nem új hitelfelvétellel trükközik a kormány hanem valóban visszafizet!
Manyup állampapír 2011: 1400 mrd(lefelé kerekítettem)
IMF visszafizetés 2011 : 600 mrd
IMF visszafizetés 2012 : 1200 mrd (mivel az MNB-s visszafizetés is csökkenti!)

Összesen 3200 mrd ami a GDP 13%-a!

Na ha most a GDP arányos hiánymutató 67%-on áll akkor önnek igaza volt és törlesztésre ment a pénz!
Ha ennél többön akkor ezeket a visszafizetéseket mind újabb, már magasabb kamaton ketyegő pénzen visszafizettük!

Megnéztem a legújabb adatot az ÁKK oldalán:
Államadósság 2010 dec: 20.041 milliárd forint!
Államadósság 2012 nov: 20.653 milliárd forint!

Remélem világosan leírtam hogyha önnek lenne igaza és az évi 2000-2500 milliárd mind adósságvisszafizetésre menne el akkor annak látszania kéne az adósságunk csökkenésében!
Amennyiben ez még nőtt is, akkor valójában tovább folyt az eladósodás! Pláne a Manyup 3000 milliárd(GDP 11-12%-a) és IMF pénz maradékának elköltése, visszaadása ellenére...

aszekelyek 2012.12.29. 19:42:43

@maskep: hát én elmondhatom, hogy tettleg bántalmazták a kedves tüntetők pld a rendőrökön ár a hírtv-seket.- Őket balos rendezvényeken rendszeresen verik.... ezt pl lehetett látni is. :) Szanyikapitányékra mentek volna de őket védte a rendvédelem. ... mert az a dolga. nem verni a képviselőt, aki még be is mutatkozik.... -ezt is tagadják , körömszakadtáig , okádék bandáék. Amit Révésszel csináltak. meg azt hazudják, hogy részeg volt. Az szekeres és szanyi, aki folyvást részeg , parlamentben is , Ne keverje kuncze se , meg denreczeni se...

Holding 2012.12.29. 19:45:26

@aszekelyek: Úgy gondolom a hitellel kapcsolatban mindent szépen leírtam! :)
Ön is láthatja hogy az Orbán kormány hogy eladósít minket és ezt milyen irtózatos pénzelvonás mellett teszi!!

Viszont azt meg kell jegyeznem megint hogy nem vagyok alapvető és eltántoríthatalan Bajnai szavazó!

Amennyiben Orbán hirtelen értelmes gazdasági lépéseket tenne és valódi gazdasági döntések által stabilizálná a gazdaságot... valamint Bajnai valami elrugaszkodott és hihetetlen/hiteltelen ígéretekkel jönne elő, akár még a fideszre is szavaznék!

De Bajnai kormányzását összehasonlítva Orbánéval, pláne Meggyesiével vagy Gyurcsányéval, számomra Bajnai a meggyőzőbb!!

aszekelyek 2012.12.29. 19:48:53

@Holding: tisztázzuk, hogy a törlesztést senki nem tudná másként csinálni de még fel is akartak velük vetetni hozzá. Aztán azt is tisztázzuk, mikor változott a deviza , az államdósság svájci frankban felvett!!! árfolyama? ja, az nem számoltad bele? Kicsit pontosabban , ha kérhetem. BAjnai elkülönítette volna és a külhoni magánbiztosítók kezelésébe adta volna, elfogadott törvénnyel a manyup pénzt. azt is vondd le. Plusz folyna el a sok likon tovább külhonba, ami most a magyar költségvetésbe folyik be. Nem kell kipótolni abból a nyugdíjkasszát sem . A minimálbért is biztosan emelte volna bajnai, aki a két kormán yközé időzítette a kilakoltatási moratóriumot és kisegítette volna az adósokat az árfolyamgáttal, meg hasonlókkal, a végzetes adósságcsapdából. értsd kirakják a lakásából de az adósság marad és nyögheti, míg él... tényleg, ez mennyivel jobb lenne!! A görög út alatt lennénk, sokkal.

aszekelyek 2012.12.29. 19:50:21

@Holding: hülyeséget írt kedves . Nagy, marhaságot . ne legyen annyira oda magától, erre meg különösen ne!. mentem tévét nézni.

Holding 2012.12.29. 20:04:09

@aszekelyek: Kedves aszekelyek!
na most vagy elfogadjuk a valóságot vagy nem!
Utóbbi esetben a kitalációkról beszélhetünk még órákig de ha nem fogadja el az Államadósság Kezelő adatait akkor valóban kár tovább folytatni!
Vagyis vannak tények amiket ha nem fogadunk el közösnek akkor valóban miről beszélgetünk???
Mondja el, melyik hivatalos adattárból veszi az adatait és akkor úgy megvitathatjuk!

Ön azt állítja hogy a 2000-2500 milliárd adósságtörlesztésre megy! rendben, adjon mellé számokat, mondjuk az Államadósság kezelőjét és akkor elhiszem!
A svájci frank hitelt meg nem is értem!!! Milyen frankhitele van a magyar államkincstárnak???
Az önkormányzatokét meg ne keverje ide, pláne a magánemberekét!!!

Szerintem érdemes lenne elgondolkodnia hogy az adósságunkról a valós kép él-e önben vagy egy hamis!
Ezt könnyen eldöntheti ha felmegy az ÁKK oldalára és a saját szemével nézi meg!

Bár valljuk be, ha elfogult akkor akár maga Orbán is mondhatja, akkor sem fogja elhinni mert a tények nem fognak számítani...

Holding 2012.12.29. 20:13:02

Egyre jobban látom hogy a fideszes szavazók valamiért nem hajlandóak a hivatalos tényoldalakat venni alapul, hiába hivatkozok akár a fideszes kormány irányítása alatt lévő hivatalok adataira, ha azok nem a fidesz nagyszerűségét, csúcssikerét és "lendületét" mutatják akkor egyszerűen nem hajlandóak a tényeket megvizsgálni!!

Már szinte a vicc kategória ha az Államadósság Kezelő Központ adatait sem hajlandóak alapnak elfogadni a fideszesek!!!
Akkor mit???
Akik a fidesz gazdaságpolitikáját védik, egyszerűen nem akarnak tudomást venni a valóságról és menedéket keresnek a hamis adatokban amit addig hajtogatnak míg maguk is elhiszik...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 21:38:05

@aszekelyek: mindkét csoport komcsi és mindkét pöffeszkedne, két "komcsi" vetekszik a koncon, ezért fújnak egymásra néha őszintén is

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 21:54:59

@Schwerer Gustav: "szerintem hajlamosak vagyunk elkövetni a hibát, hogy a magyar eseményeknek és az őket irányítóknak túl nagy fontosságot tulajdonítunk."

nem jelentős ez az usának ha pl a komcsik a wizzair egyik ajándékfeltételeként kérik. A fő pénzügyi befektető a közlekedési beruházásokra specializálódott amerikai Indigo Partners társaság.
az usában érdekesen vannak a magáncégekbe a politikusok, és a politikusok viszonya is érdekesen alakul a magáncégekhez.
kkbk.blog.hu/2012/01/10/a_goldman_sachs_megeszi_a_vilagot

kkbk.blog.hu/2012/02/18/kotelezo_olvasmany_gazdasagi_bergyilkos

"Amerikából nézve -ahol a magyarországihoz képest szinte elképzelhetetlen mértékű a sajtószabadság (értsd: törvényileg nem tiltanak be semmit, "

igen, ez a mese része

"Amerikában nem tilthatnak be semmit, mert ütközik a Constitutionnal."

nem vagy te egy kicsit naiv? már bocs, amerikában lemenne-e ez a hír a médiájukban? kit érdekelne ez ott? ha igen lenne is, majd azt mondják pedofil tartalmat találtak, ennyi a történet

szerintem maga antall is a komcsik embere volt:
kkbk.blog.hu/2010/11/29/antalll

"Én nem kételkedem abban, hogy az mszp és a fityesz egymás őszinte ellenségei. "

most ángyán nyilatkozta legutóbb, hogy mikor látta budai gyulát és az mszp-s gráf józsefet összeölelkezni, akkor először nagyon meglepődött, de miután látta, hogy most a fideszek és mszp-sek is egyaránt nyerik a pályázatokat és kapják a támogatásokat, már tudja miért volt az ölelkezés.
úgyhogy tényleg nem kell kételkedni
amúgy jól látod a dolgokat

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 21:59:43

@Holding: mielőtt bajnaira szavaznál menj már fel légyszi a padlásra, nézz körül hátha látsz ott egy-két hasznos dolgot :)
ennyire nem lehetsz már ostoba

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 22:11:59

@aszekelyek: akkor nem méltatta a mekit ha ezt mondta. elírtad?
én nem tudom hol élsz te, de a fidesz pofázására ne figyelj, mert csak összezavar, a fidesz tömi a külföldi mercédeszbe, opelbe a pénzt, a magyart meg hagyja tönkremenni.
ja csányiék nem magyarok.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 22:14:30

@Holding: a millás nő maga mondja a szájával amit korábban már én is észrevettem: a bajnai perében a helyreigazítások nem a lényeget érintették.
kkbk.blog.hu/2010/04/03/bajnai_es_a_kilenc_hajdu_betes_ongyilkos_emleke
légyszi ne legyél már ostoba
szavazz az lmp-re inkább mint a komcsi bajnaira.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.29. 22:17:29

@Herr SturmLikudnik: ígértek asszem pedig a mandarinok egy ángyán-interjút, de biztos letiltották nekik aztán. akár ezt is megírhatnák, de jó dolog ám az újságíróskodás, hiába a családi kapcsolat, ha lefokoznak asse jó

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.12.29. 22:31:09

@Holding: minek strapálod magad, hogy ilyen fideszrobotokkal "vitázol"? :D
Aszekelyek roppant eccerű képlet:
mindenjóamifideszsemmisejóaminemfidesz

Hogy konkrétan miről van szó, tökmindegy.
ÁKK, ÁJK, JFK, ...

picur3ka 2012.12.30. 05:41:36

@Herr SturmLikudnik:

Nem, nem lettem okosabb, sot, egy bizonyos eletkor utan az emberek nagy resze csak hulyul. Nem hinnem, hogy kivetel lennek, vagy ilyet valaha is allitottam volna.

Viszont:

1. Klausiszta vagyok - tobb a kommunista nyugaton, mint keleten manapsag. Eszrevette-e mar, hogy nincs politikai jobboldal, sehol nagyjabol?

2. Aamikor a kommunistak szamonkereset elszabotaltak, a Fidesz egy 7%-os part volt. Tudom, az illuminacios torveny ellen szavaztak akkor, de turo se mulott rajtuk.

Holding 2012.12.30. 07:32:51

@tesz-vesz: Leírtam mi alapján és kire szavazok. Azt olvasd már el légyszi mert így elbeszélsz mellettem...
És utána írd le te kire szavazol és bizonyítsd be hogy náluk nincsen korrupció, hazug ígéretek, álságosság!
Várom a pártot! :)

Holding 2012.12.30. 09:23:57

@Hepci: :)
Sajnos igaza van :)

kronstadt (törölt) 2012.12.30. 12:23:00

@Schwerer Gustav:

Látom mindenkivel ilyen "kedvesen" beszélgetsz....

Nagy lehet a rajongótáborod:)

Holding 2012.12.31. 11:52:56

@tesz-vesz: A fidesznél és mszp-nél jobb választás de nekik is van pár pénzlenyúlós, "sikkasztásgyanús" balhéjuk!
A Hajdú-Béttel meg az a bajom hogy pont a cikkben leírtak egy része igaz, másik része meg azóta kiderült hogy kamu!
Hisz azt írja hogy 1 évvel a csőd előtt a Hajdú-Bét-nek 25 milliárdnyi készpénze voolt amiről pontosan tudjuk hogy hamis, nem igaz!
Megmondom őszintén, szívesen olvasnék egy olyan cikket ami nem fideszes nyilatkozatokra vagy az azóta már visszavont és bizonyítottan kamunak nyilvánított Magyar Nemzetes írásokra hivatkozna!
Hisz én ís leírhatom hogy az lmp, jobbik, mszp, fidesz stb politikusa egy olyan cégnek volt a tagja aminek köze volt többé vagy kevésbé egy másik céghez amiből tízmilliárdokat szedtek ki... aztán kiderül hogy hivatalos adatok szerint sem voltak ott tízmilliárdok, csak úgy írtam le a cég saját és más cégei pénzének befektetéseit mintha az mind az egyetlen, csődbe ment cégé lett volna miközben tidjuk hogy nem így van...

Nálunk jobboldali és baloldali újságírók vannak akik a saját oldaluk érdekeinek megfelelően hazudnak, ferdítenek. Aztán egy eldugott cikben bocsánatot kérnek a hazugságokért amit úgy eldugnak hogy már senki ne találhassa meg... Hiányzik a tényfeltáró riporter nálunk!

Robinzon Kurzor 2012.12.31. 15:38:37

@Kandeláber:

Ebben nincs télfa, okostojás.
A címében is karácsonyfa szerepel.

Robinzon Kurzor 2012.12.31. 15:42:17

@Kandeláber: "Amellett baromi érdekes, hogy az eu-imádó liberálisok simán benyelik az eu-bürokráciát, az eu-vízfejet"

Mindig baromi érdekes, ha valaki csak úgy tud vitatkozni, hogy saját maga találja ki az ellenoldal álláspontját.

Ez annak a beismerése, hogy a valódi állásponttal való vitára nem tartod magad alkalmasnak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.01.01. 15:37:58

@Holding: én mong attilától idézek, aki meg nem tud nemzetben gondolkodni, tehát nem "jobboldali".
kkbk.blog.hu/2010/04/03/bajnai_es_a_kilenc_hajdu_betes_ongyilkos_emleke

a helyreigazítási perek nem a lényeget érintették.
bajnai ugyanaz mint az mszp, mit nem értesz ezen? miért kell bizonygatni, nincs szemed meg eszed hozzá? nem elég hogy gyurcsány minisztere volt? nem elég hogy a többi vérkomcsival rendezte a privatizációt? ahogy demszkynek és orbánnak, úgy bajnainak is ősbolsevik az apja. ezek neked nem elegek? azért jött bajnai, mert szépek a szemei, és az mszp minimumon van, ezért arculatot váltanak, ne legyél már teljesen ostoba jó? köszi

Holding 2013.01.01. 22:12:23

@tesz-vesz: Nem teljesen értelek!
Kit akarnál választani?
Fideszt akik szétrombolják az országot?
Gyurcsányt aki már megtette!
A jobbikot akik felelősségre vonást követelnek de a saját bűnözőiknél hatalmi túlkapásaikai, pénzlenyúlásaiknál állandóan üldöztetésről és az ártatlanság vélelméről követelik???
Az LMP-ről meg alig tudunk valamit!

Most komolyan akkor már a hataloméhes, hazudozó jobbik mennyiben jobb???

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.01.02. 14:34:26

@Holding: te miről beszélsz? mondtam már kit, 5 kommenttel feljebb. minek sorolod fel az összeset
a jobbik mindig kizárta a korruptokat eddig, kizárta a szalonképteleneket is, kizárta a hülyéket, önként lemondott a retardált szóvivő is.
amúgy milyen korrupciókról beszélsz a jobbik esetében?
személyekről akiket aztán elítéltek?
az mszpnél (tehát bajnainál is) a fidesznél nem egyes elkülönölt párttagok, hanem maga a pártelit szervezi a milliárdos (!) korrupciót, érted ugye, milliárdos szinte a legkisebb, amiről még a pártvezetők is tudnak, és tesznek azért, törvényileg is.
de szeretnék itt látni linkeket jobbikos lopásokról, tudsz másolni?

az lmp-ről mindent tudni lehet, azt is, hogy kik ők, egyetlen esély ha a vidékiek átveszik az irányítást a pártelit felett, akkor lehet egy jó párt, szavazz ezekre, ne legyél retardált, jó?

Holding 2013.01.02. 15:33:59

@tesz-vesz: Már én is többször leírtam!
Te beszélsz Bajnai meg a többiek felelősségéről ami állításod szerint egyértelmű!
Amikor a jobbik hasonló ügyeit írom akkor viszont kéred hogy konkrét ítéleteket mondjak és állítod hogy mindig mindent kivizsgáltak és bűnözőket azonnal és haladéktalanul kidobtak!
Én ezt kettős mércének tartom és mellesleg nem igaz!

Kezdetnek Keresztúri Farkas Csaba hiába erőszakoskodott egy nővel és verte meg és majdnem megfojtotta annak segítségére siető testvérét, mert a jobbik szerint ezzel semmi baj nincs és nem kell lemondania mandátumáról. Sok jobbikos meg eleve a nőt hibáztatta és megérdemelte... Most a zsidó összeesküvést már nem is említem...

Vagy Szegedi Csanádot akinél kiderült hogy EU pénzből rengeteg kamu állást alkottak a jobbikos EU képviselők is de szerintük nem csalás és nem lopás ez és senkit nem vontak felelősségre hogy miért szedett így ki pénzt! Mert ugye hamar kiderült hogy az egész jobbikos bagázs ezt csinálja de csak Csanádnál volt ez korrupció! A többiek maradtak "leleményesek" akik éltek a lehetőséggel és visszavették a szemét EU által elvett pénzt!
És ők lennének a korrupciómentesség és pláne felelősségrevonás(???) letéteményesei??

Vonáról és az igazoltatásáról már írtam, pláne a többiről.
Arról hogy Vona mindenféle felelősség nélkül állíthatta hogy Izraelben minden ottani lakost kötelezően vallás, nemzetség, rassz szerint is jelölni kell a személyiben és ezért lám a Jobbik is csak ugyan olyan iratokat akarna nálunk is... amiről 5 másodperc alatt kiderült hogy hazugság... de ugye képviselő, mentelmi joggal és így azt állíthat amit akar...

Ezért értékelem mérföldekkel többre mondjuk a TASZ-t akik ugyan úgy kiálltak a jobbik (átlagember számára) antiszemita beszéde mellett mert ők azt mondják hogy joguk van a jobbikosoknak is a törvény keretei közötti "útálatra"! íg a jobbikosok állandóan számonkérnek mindenkin liberális elveket de ő maguk soha nem alkalmazzák. Vagyis kényük kedvük szerint váltogatják hogy liberális, szélsőjobboldali vagy akár kommunista elveket vallanak!

Szóval legyen EGY nézeted ami alapján megítéled a jobbikost és a nem jobbikost!
És fentebb felsoroltam neveket, eseteket, hazugságokat!
Ha ismered a jobbikot akkor ezeket mind pontosan ismered!
Ha linkeket kell adnom Keresztúri ügyéhez, Vona igazoltatós ügyéhez, Csanád által a "haveroknak" juttatott és most is jobbikos képviselők, tagok ügyéhez vagy a többi említetthez akkor miről beszélünk??
Hisz akkor semmi rosszat "nem tudsz" a jobbikról és nem is tudnánk beszélni...

bömböcz 2013.01.02. 15:56:57

@Holding:
Nagyon jól látod és írod le a helyzetet, drága européer liberalisimmus!
Ezek a Nem-Demokraták egyébként még pornós lányt is "befogadtak" a gulasch patijukhoz...!
Gyalázat!

Kandeláber 2013.01.02. 17:11:04

@Robinzon Kurzor: "Pleasure of Winter" - "A tél öröme". Olvasd végig a cikket.
süti beállítások módosítása