Tesis a világ
2012. március 30. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Tesis a világ

  Az a János-arcú rendszerváltás. Az a következmények nélküli ország. Az a tompa érzés újra, mint amikor leesett, hogy Gyurcsány nem mond le. Az a haveri kutya, ami tovább vergődik. Azok a történetek, amik kiderültek. És azok, amikről mindenki tud, de még nem derültek ki. Az a beszélés, félre. Az a nézés, félre. Az a kérdés, nem feltéve. Az a válasz, nem megírva. Az a szotyizás meg a bratyizás, a nenyizés meg a kerényizés. Az a polgári, konzervatív jobboldal, ami nem kért az egészből semmit, de hagyta magát bepalizni, amíg az végül ráég, a bepalizók meg csinálják tovább.

  Tesis a világ, valami imát motyogj el a vécében, aztán csináljad tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr174351170

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A király meztelen 2012.03.31. 19:28:27

Hát ezen is úgy látszik, hogy túl vagyunk. A jelentés után biztos voltam abban, hogy marad Pál, de a különvélemény és a SOTE Szenátusa visszaadta a tudományba vetett hitemet, bár ott motoszkált a fejemben, hogy lehet, hogy még ez se...

Trackback: Kik az igazi vesztesek? 2012.03.31. 16:40:49

Kik az igazi vesztesei a tegnapi napnak? Kik érezhették úgy, arcon vágták, hülyének nézték, porig alázták, semmibe vették? A magyar tudományos élet prominens személyiségei, professzorok, egyetemi tanárok? Őket már a bizottsági jelentés letaglózta,...

Trackback: Schmitt Pál újra vívni fog az olimpián 2012.03.31. 00:03:26

A hónapok óta a média kereszttüzében lévő Köztársasági elnök, akinek többszörösen is a becsületébe gázoltak, Obersovszky Péter után közvetlenül az Elvarázsolt Kastély riporterei útján tesz különleges bejelentést. Tegnapi írásunk nyomán, ma este fél ny...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betyár (törölt) 2012.03.31. 13:30:40

@jose maria padilla:

bizony. az én nagyanyám is mindig így emlegette a bennlakó cselédet.

egy_vélemény 2012.03.31. 13:33:43

@tesz-vesz: Kedves vagy, de kettőnk közül, te nagyobb hülye vagy.

Mi a különbség köztük, tényleg nem látod?

Hát, indokold meg józanul, tételesen.

Először még mindig te jelentettél ki itt valamit, amit bizonyítanod is kellene, ahhoz hogy igazad legyen.

Bizonyítsd, tételesen.
Rovancsolás....hehe.

Ilyet én is tudok, addig hergelem a társam barom rágalmazással, míg elfelejti ki kezdte a hazug állításokat.

Bizonyítsd be, hogy SP egyenértékű GYF-fel.
Különben csak lüke handabandázásnak néz ki, amit itt rendezel.

egy_vélemény 2012.03.31. 13:37:17

@tesz-vesz: ....miért lenne kuss?
Miért így jelzed, ha nem tudsz mit válaszolni?
Vélemény nyílvánítás, szabadon, fogd fel úgy.
Indokolj, érvelj, regélj és verselj, bogaram.
Ne durvulj, főleg ne magadat alacsonyítsd le, mert rossz fényt vet rád.
Még a végén az lesz a benyomás, magadat önként pofozod fel.

betyár (törölt) 2012.03.31. 13:40:11

@Counter:

már megbocsásson, ehhez nem kell gondolatolvasónak lenni. idézze, maga pl. vagy a kétbites vagy az ezüsthajú stb. hol írtak arról, hogy mitcsinyászferi (tetszőleges név behejettesíthető a ballibbantak közül).

tudja az a hiba a következtetéseiben, hogy maga úgy gondolja az mszpvezetők bármilyen szempontból egy lapon emlegethető mai jobboldali politikusokkal. egy apró hiba van ezzel: az mszp a volt kmp (kommunisták magyarországi pártja) utódpártja, akik mellesleg még ahhoz is internacionalisták voltak, hogy a magyart tegyék előre. aztán persze 32 nevük volt nekik is, mint ságvári et.-nak, de százszónak is egy a vége: aki azzal a párttal, aki itt levezényelte a proletárdiktatúrát, a rákosi-rendszert, a megtorlást, a kádár-kort, közösséget vállal, az ill. annak cselekedetei nem lehet releváns hivatkozás semmire. még mielőtt kérdezné, pozsgai is idetartozik.

betyár (törölt) 2012.03.31. 13:46:09

@tistedur:

akkor ezt az is jelenti, hogy felőlem meg maga van oxigénhiányos helyen:).

milyen apafiguráról beszél? kösz, de van belőle sajátom. nem mosdatok szerecsent, de érti azt maga. azt mondom, az, aki gyurcsányt, hornt stb. mosdatta, annak most csitulj van.

betyár (törölt) 2012.03.31. 13:52:30

@jose maria padilla:

igen, ez komoly hiba szerintem is. a lámpavasiparnak fel kellett volna lendülnie.

márcsak Dodó kedvéért is:)

thetriggerhappy 2012.03.31. 13:56:42

vicces ez az egész, az alemberező, magát konzervatívnak álmodó modorbajnok, az 56-os akciónyugger komcsizzák azokat, akiknek nem tetszik, hogy a magyar jobboldal és annak teljhatalmú ducéja egy volt kádár kádert, a los angelesi olimpia hősét, egy minta szocit nem tapsol meg a lopásért.

és még egyszer leírom, felesleges a sok nyavalygó poszt, álfájdalmas sírás. 2014-ben gellért, ugyanúgy elmész és meg is magyarázod, hogy neked, belbudai katolikus úrigyereknek miért kell ezekre a felcsútról kivakarózott parasztokra és az astoriából hirtelen neofita, üres idejében bibliát lapozgató volt kádárista nyaloncra szavaznod. pedig elég volna csak egy pénzérmét feldobni, ha fej, jöhet orbán, ha írás, jöhet vissza a másik hazug.

addig meg olvassatok mondjuk jacsó istvánról.

egy_vélemény 2012.03.31. 14:01:56

@tesz-vesz: aki á-t mondott, mondjon b-t is, ne kussoljon.
Vagy a könnyebbik végét választod, mint a prosztó provik?

Bedobsz egy hamis állítást, megvárod, míg gerjed a nép, kipakolja az érveket, te meg, mint egy céda Tóta tovalibbensz, a következő ingerlő, becsmérlő, rágalmazó kijelentésre?
Addig csinálod, míg mindenki úgy érzi, csak ő a hibás, s neki kell másokat tisztára mosni, másokért felelni?

Mi vagy te?
Vérbíró szerepet játszol?
Megirigyelted huttit?

Bízonyítsd állításod, a wiki-ből kiolvashatod mindkettő személyiség életútját, ha a saját eszed-tapasztalatod kevés.

betyár (törölt) 2012.03.31. 14:04:17

@Pelso..:

ragaszkodjunk az eljárásrendhez, hiszen minden egyéb csak feltételezés és parttalan vitához vezet. ragaszkodjunk az alkotmány betűjéhez hű értelmezéshez, hiszen sólyom is ezt tette 2006-ban, ettől lett béna kacsa és ezért nem lett újból ke.

szóval ebben az esetben a kormányzást nem lehet összemosni a ke személyével. ha már, ezt tudhatná. értem én, hogy a lelküket eladnák azért, hogy ezt ovi nyakába varrják. majd meglátjuk, sikerül-e. a maguk nemtelen módszereit ismerve van rá esély. de nálam ezzel ne próbálkozzon.

egyébként ha törvénytelennek tartják az eljárást, akkor olvasgassák az alaptv.-t. ottan megtalálják, hogy és milyen esetben lehet visszahívni a ke.-t. hajrá.

egy_vélemény 2012.03.31. 14:06:46

Látom, a főnök szólt, fiúk, lábhoz....szervilitásból ti is most vizsgáztok....hajrá, hol a gazdi?
Gyerünk engedelmesen csaholni.

:-)

Mára a puttonyom teli veletek.

betyár (törölt) 2012.03.31. 14:08:13

@El Topo (Sgt. Elias):

maga meg nézze meg, mit jelent a csicska. teve nem kényszerből van haszon reményében mondja, amit mond, tehát nem is lehet csicska. szemben mindenféle community és milla és egyéb közösségekkel, akiknek mindenféle adományozók vannak a hátterében. na azokra mondhassa, hogy csicskák.

thetriggerhappy 2012.03.31. 14:09:57

@betyár:

bencsikék voltak a tegnapelőtt, schmitt és obersovszky a tegnap viccei, látom te a mai nap címére törsz. egyelőre magabiztos az előnyöd, úgyhogy csak így tovább!

thetriggerhappy 2012.03.31. 14:13:11

@betyár:

nem, puszta ostobaságból és korlátoltságból. tudod, az akol melege, a párt hívó szava, azok a szép, langyi kádári évek.....
megható, hogy te is így kiállsz azért a schmittért, akire ha mszp káder lenne (megjegyzem ez azért jellemesebb és egyúttal valószerűtlenebb is volna tőle) naponta olvasnád rá, hogy miként járt el a los angelesi olimpia előtt és milyen sikeresen, gerincesen védte meg magyar nob tagként az athéni események után a sportolóinkat. jut eszembe, akkor is belebegtetett előre egy lemondást ha doppingon kapnak rajta vkit, istenem, már akkor is szeretett hazudni a vén lókötő.

neked való.

betyár (törölt) 2012.03.31. 14:16:24

@Yossarian1: és mindenki, aki kádár-rendszerezik:

maguknak halványlila fingjuk sincs, hogy milyen volt a kádár-rendszer, azért beszélhetnek akkora baromságokat, hogy ma is olyan, mint akkor volt.
1. az érettségizettek 10% ment felsőoktatásba - már attól is sikítófrászt kapnak, ha ma a 10%-on felülieknek fizetniük kell.
2. nem utazhatott külföldre vagy csak korlátozva
3. az árukínálat a "cipőt a cipőboltból" szlogen szintjén volt
4. lakáshiány volt. generációk laktak együtt 50-60 m2-en
5. pofát súlyba!-elv érvényesült, nem volt ám picsogás, mert valóban nem volt szólásszabadság
6. a politikai kínálat egy párt volt.
7. munkakényszer volt és kmk.
8. sorkatonaság volt

stb. ha gondolják, folytatható a sor.

betyár (törölt) 2012.03.31. 14:19:55

@thetriggerhappy:

mielőtt hozzám szól, tegye meg máskor, hogy elolvassa a kommentjeimet. magukat köpködöm, nem smittet védem:)

a kádár-korhoz meg olvassa az ezt megelőző kommentemet. tán tényleg az hiányzik maguknak. a sorkatonaság, meg a sarki rendőr, aki igazoltatja szakmányban, azt nincs visszapofázás.

2012.03.31. 14:20:04

@bbjnick: @hill billy:

' "...egy fontos dolog azért történt: a SOTE két testülete is igen meggyőző arányban Schmitt ellen szavazott. Valami még működik ebben az országban." --- írod.

Klassz! És milyen DEMOKRATIKUS!:-)'

Ez nem demokrácia kérdése, hanem az igazság felismeréséé és kimondásáé.

Végzett önálló tudományos tevékenységet? Nem.
Feltétele volt ez a doktori fokozatnak? Igen.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.31. 14:20:09

@jose maria padilla: Upsz, nem a disznópásztort? Hogy mik vannak, ott, a lipóton... akarom mondani a Lipótban!

betyár (törölt) 2012.03.31. 14:22:18

@tesz-vesz:

azt tudja ugye, hogy ezzel vincééknek dolgozik. hogy lenne már öszöd? vegye elő a jobbik(os) eszét. smitt 20 éve sumákolt. most ke. feri minelnökként sumákolt, így nyerve meg a választást. hivatalan volt. necsinyájjamár.

egy_vélemény 2012.03.31. 14:22:48

@thetriggerhappy: azt hiszed, most a lapuló kutyusok helyett, neked kell átvenni az Isten ostora szerepet?

:-)

thetriggerhappy 2012.03.31. 14:24:41

@betyár:

kilencediknek beírhatjuk a felfelé nyalás, lefelé rúgás elvét?

az első pont második része meg különösen vicces olvasmány egy elvakult fidesz fan tollából, de ez nem tartozik szorosan a tárgyhoz.

egy_vélemény 2012.03.31. 14:25:42

@El Topo (Sgt. Elias): nidda, kit látnak szemeim?

Még az előző vért sem törülted le a szádról, s már nekimennél - mint szokásod - az idősebb hölgyeknek?

hacsaturján 2012.03.31. 14:26:07

@betyár:

nekem azóta van kádár nosztalgiám, mijóta kiderült, hogy akkor még ekkora marhák se vótak mint kegyed. (ha vótak is, hát rájuk ült az aczélista elitizmus)no, akkor sorojja tovább:

thetriggerhappy 2012.03.31. 14:27:44

@betyár:

egy, velem hanyagold ezt a modoros magázódást ha lehet.
kettő, ha most bkit is támadhat, az schmitt és orbán. érdekes, ha 2006 kapcsán bki is megjegyzi, hogy csőcselék, az rögtön gyurcsányista. ezen logika mentén ugye aki most mentségeket keres az egy szervilis barom. schmittista nem létezik, mert arra van szép magyar szó: elvtelen.

a kádár korról kösz, de nincs szükségem a kisegítő osztályos listára. magam is emlékszem rá, ahogyan schmittre, jacsóra és los angelesre is.

thetriggerhappy 2012.03.31. 14:28:58

@betyár:

és tényleg nem érted. köztársasági elnökként január óta hazudik. akkor lelépett volna, ő lehetne ma az erkölcs maga.

hill billy 2012.03.31. 14:36:24

@hacsaturján: "akkor még ekkora marhák se vótak mint kegyed." - micsoda kifinomultan racionális érvelés. Elalélok.

@thetriggerhappy: néhány triggerhappy bejegyzés 2006, amelyek GYF lemondását követelik, sokat segítene most.

egy_vélemény 2012.03.31. 14:37:21

@thetriggerhappy: mondok, begre jár azért, aki minél többször írja le a hazudik szót...:-)

No, tegnap nemcsak ergének nem írtam be, hanem a Gazdának sem, észrevételem.

Álljon itt, egy diplomásnak szóló, röpke észrevételem:

"Már hogyne lenne lejjebb.
Aki ilyen cikket képes, feltételezem diplomával, akolmelegből iderittyenteni, nem hátulgombolós létére, az definitív lejjebb foglal helyet. Elég vacak, csak a haverok tartják színvonalasnak. :-)
Magyarból nem ártana felfrissíteni az oskolában tanultakat, kis Oplatkát is olvasni, teljeskörűen tájékozódni, stb.
Nézzük csak a cikkben a felületességeket:
elfelejti megemlíteni a cikkíró, a doktori visszavonása tükrében, hogy ez a szemfínyvesztő évtizedekig egy világon keresztbe-kasul terjesztette ráadásul a magyarok előre látható tendenciózus rosszhírét, nemcsak mint sportoló, hanem mint kétszeres nagykövet, sportdiplomata is tette ezt. Halmozta.... további rosszpont, hiszen visszaélt a jóhiszeműséggel.
A Világ Sajtóéval is. A magyarok mégsem annyira szakadt népség, ezt a látszatot évtizedekig keltette.
Aztán szégyent hozott egy egész bizottságra, amelyik jóhiszeműen járt el, a konzulensre, akit megtévesztett, a TF oktatói karára, hiszen elhitette, hogy alkalmas lehetne rá, hogy doktorit tehessen.
Ezen felül, szégyent hozott az akkori kormányra, Isten nyugosztalja Antall Józsefet, szégyent az előzőkre, hiszen mindegyik jóhiszeműen járt el, amikor egyre följebb kerülhetett, s nem feltételezhették, hogy mekkora szemfényvesztővel kell majd megküzdeniük, aki majd ekkora szégyent hoz a fejükre.
Mindenkire szégyent hozott, akivel kezet fogott....még megsaccolni sem lehet számukat....annál nagyobb ez a szégyen.
Most éghet mindegyik arca.
Egymásra ujjal mutogatnak a botrány kipattanása óta.
Van aki azóta kezét egyfolytában csak mossa, csak mossa, csak mossa.
Szégyent hozott azokra, akiket kitúrt a lehetőségekből, akik elől elvette a levegőt, akik helyette a bányákban dolgoztak, a vagonokat rakodták, az ekeszarva helyett a borospoharat fogták, akik agyonműtrágyázták a földeket, akik nem mosták el este a csetrest, akik munkába mentek, s akik lógtak, mert ő több nyelven bókolgatott, tárgyalt, fogadást adott és kapott, meg nem állt szüntelen, hogy a szégyent saját fejére és a magyarokéra szándékosan gyűjtse.
Személy szerint a cikkíróra hozza a legnagyobb szégyent, hiszen vén fejjel most neki akar állni újra doktorizni, amikor jogalapja sem lehet hozzá, hiszen csak kegyelemből került arra a posztra, ahová rakták. Az edzéseket nem említjük, mert az volt az igazi szégyen.
A családja is csak szégyellheti az ilyet. Még az is lehet, hogy a papucsát is oda kell neki készíteni rendszeresen.
A cikkíróra az a legnagyobb szégyen, hogyha ezentúl a Világban jár, mindenki felismeri benne a Schmitt Pált, s ő nem tud hová süllyedni szégyenében, ahelyett hogy a Schmitt Pál süllyedne el végre.
Mert rá van írva az arcára ezentúl minden maygarnak, hogy az ő szégyene bizony Schmitt Pál, akinek egy szavát sem lehet elhinni, mert esetleg le sem tudja helyesen írni, még azt is megtévesztette, akivel 22 éven át őriztette ezt az infót gondosan, de nagynehezen mégis sikerült kimosni az informátort a gyanú alól, így végre napvilágra került a tény, hogy akármit is tesz Schmitt Pál, akkor is minden magyar szégyene.
És a Gazda mélységesen átérzi ezt.
Megemlíteném még a borsodi cigányokat, az ormánsági jobbikosokat, a kecskeméti hitgyüliseket, akik már egymás szemébe sem mernek nézni egyenesen, mert mindegyik a Schmitt Pál szégyenével szembesülne.
Már fát lopni is lesütött szemmel mennek egyesek.
A bankrablók ezért hordanak majd egyensímaszkot, hogy ne lássák a rajtuk Schmitt miatt esett szégyent.
A hajléktalanok lehajtott fejjel járnak holnaptól, nem lesz büszke magyar egy sem, csak büszke LMP-s, Jobbikos, DK-s, MSZP-s, mert végre lehullt a lepel a gaz Fideszes ármányról, meg a kormány titkos-ciklon tervéről, mi szerint a Schmitt Pál doktoriját vetik be, hogy a pannon puma, és a Bajnai dicsőséges szökellésére kellően nagy árnyékot vessen.
Megtudtuk végre azt, miért volt '56, tudjuk miért lett '89 és tudjuk, hová tűnt az államvagyon, s azt is tudjuk, Ujj Pétert miért a dzsungelekbe száműzték...sőt, azt is tudjuk most már, hogy Orbán Viktor miért nem nőtt magasabbra.
Schmitt Pál miatt, kérem.
Ezért volt kénytelen Kapolyi maffiózóvá süllyedni, ezért volt kénytelen az egész HM asszisztálni, ezért nőtt GYF magasra, ezért menekült Demszky Budakeszire, ezért nem jár fogorvoshoz a mélyszegény s Bajnai képét is mindig ezért rúgják le.
Schmitt Pál miatt.
Az ország szégyene.
Most magához lerántana mindenkit, lehet, hogy miatta még a történelemkönyveket is újra kell kiadni.
Az IMF nem biztos, hogy fogad egyetlen magyart ezentúl, az EP-be Cohn-Bendit-en kívül egy magyar szimpartizáns sem mehet be, ő is csak azért, mert a nagypapája megfejtette, hogy Nostradamus 47. strófája tulajdonképpen azt vetíti előre, hogy a magyaroknak lesz egy álldoktoruk, akit az ő unokája tud majd csak megfékezni és a Gazda.
Schmitt Pál ez, kérem.
A magyarok szégyenfoltja. Akinek lelke van, most mind ezt a terhet viseli, s ezentúl nem mer a Gazda szemibe sem nézni.
Mert a Gazda látja, átérzi, tudja.
Szíve majd megreped. Vinné ő terhet, a magyarok szégyenét, de válla roskad, háta görbed, lába remeg, feje kába, s keze gyönge, ezt a terhet nem viseli el.
Kevés olyan hülye van, aki szégyenét azzal tetézi, hogy nem mások mocskolásába kezd, nem mutogat, nem óbégat, hanem tudomásul veszi, hogy nem merik a szemébe mondani, hanem a háta megett elintézik. Ez az alja mindennek.
És akkor még van képe nyilatkozni is, mintha nem történt volna égbekiáltó szégyen.
És van még több bőr a képén bejelenteni, hogy nekiáll 70 évesen, s megírja újra legjobb tudása szerint.
Ilyen arcátlanságot tényleg csak az tehet, aki azt hiszi önteltségében, hogy hírnévért, teljesítményért, munkáért is lehet kapni előnyöket.
Még mindig nem tanulta meg?
Hiszen mindenki tudja, hogy abba születni kell.
Most ebbe az egérútba menekül Schmitt Pálunk, s fogadjunk, értékes munkaidejében fogja majd az országra az újabb szégyent hozni, s alázni a doktorokat, az értelmiséget, a paraszt- és a munkásosztályt, a seggét napidíjért az utcán koptató, magát fáradságosan oszlopokhoz láncoló, nedves fáklyákkal tüntetni kénytelen...dolgozó népet!

Hát ezt a szégyent, ezt túlélni nem lehet.
Ebbe bele lehet pusztulni, való igaz.

Vagy el kell intézni, hogy ne írhassa meg, ne bizonyíthassa be, hogy ilyenre képes.

No, szerintem ezt strapásabb volt megírni, mint ezt az unalmas izét, fent."

Csakhogy triggereljelek, mára még több lett SP bűne, hiszen még azt sem v allja be, hogy hazudott január óta....ugye?

tevevanegypupu 2012.03.31. 14:42:14

@Counter:

Maguk gyuloletbol sok mindenre kepesek, olyan gyilkos duhot ahogy tamadnak nem is tudom kinel lehet meg tapasztalni. Az a guny es lenezes ahogy beszelnek azzal aki nem ert egyet magukkal mar eleve elarulja, hogy empatiat, tisztesseget es humanista viselkedest kar is varni.

Akire pedig raszallnak - teljesen mindegy mit kovetett (vagy meg inkabb nem kovetett) el az illeto - annak pusztulnia kell, de legalabbis egzisztencialisan a foldbe akarjak taposni, ha lehetne. Leallni akar csak beszelgetni is magukkal nem konnyu feladat es kell hozza egy adag batorsag.

Hogy ez miert van igy, azt maguk - balliberalisok (es sokszor jobbikosok) - nyilvan tudjak, en keptelen vagyok megerteni es elfogadni, ugyhogy azert nem beszelek szivesen a fenti urakkal sem, mert nekem nincs szuksegem arra, hogy ostoba emberekkel szoba alljak. Magaval most kivetelt teszek.(:

Magukban nincs sajnalat es reszvet, elevenen daraboljak fel azt aki nem felel meg vilagkepuknek, elkepzelesuknek..Nem veszik figyelembe, hogy mindig es mindenkor egyenjogu emberrel targyalnak meg igy nevtelenul is..Megsertenek titoktartast, a net etikettjet (bar az ugy latom itt nem is letezett soha), kepesek nyomozni, fenyegetni, sot meg hamis vadakkal is tonkretenni valakit (tolgy).

Milyen vilagot akarnak meghonositani? Maguk a net Robespierre-i es Marat-i es nem csak ugyanolyan kegyetlenek, hanem ugyanolyan ertetlenek is..Amit maguk Schmittel muveltek az tul megy minden hataron azzal egyutt is, hogy a SOTE ugy dontott, az a dolgozat nem felel meg a kovetelmenyeknek..

Maguk meg vedekezni sem engednek meg, meg sem hallgatnak, egybol letorolnek a fold felszinerol is. Hat ezert vedjuk Schmittet- legalabbis en - es ezert tartom helyesnek, ha most es itt nem mond le azoknak az uldozese miatt akik Gyurcsanyt es Bajnait elfogadtak, sot most is tamogatjak.

thetriggerhappy 2012.03.31. 14:42:30

@hill billy:

egy kattintás és kiderül, hogy ki mikor regisztrált. mellesleg gyurcsánynak is illett volna lemondania.
beszélhetünk most 2012-ben schmittről és orbánról vagy szeretnél még gyurcsányozni? azt ugye már túl is tárgyaltuk, hogy akkor ha schmitt nem mondott le, akkor ő is és a gazdija is uoda helyzte magát, ahová gyurcsány.

thetriggerhappy 2012.03.31. 14:45:56

@egy_vélemény:

próbáld meg ezt a faszságot 2-3 sorba összesűríteni, akkor talán elolvasom.

thetriggerhappy 2012.03.31. 14:49:10

@tevevanegypupu:

hogy bazdmeg nem sül le a pofádról a bőr! olvasom a szeretettől átitatott, empatikus hozzászólásaidat bajnairól, gyurcsányról, zsidókról, bkiről, aki nem zabálja két marékkal viktor minden sületlenségét és csak gyűlölködöm itt magamban.
tölgyet meg külön sajnálom, hiszen aki empatikus, annak ez kötelező feladat.
te komolyan el is hiszed amit írsz?

egy_vélemény 2012.03.31. 14:50:54

@thetriggerhappy: kit érdekel, hogy elolvasod, vagy sem?
Ne olvasd....olvassák épp elegen, te meg okosabb ettől úgysem leszel. :-)

Úgy tudlak elképzelni, mint aki a nagymama flórharisnyájával a fején, egy szék mögé elbújik, s onnan fojtva dirigál, ki kit mikor ismerhet fel....balga gyermek.
Játszd tovább a katonásdit, betörősdit, boltosdit....

takács bálint (törölt) 2012.03.31. 14:51:37

@betyár:
bakker, vedd már észre, hogy itt egyetlen személy, vagy szűk csoport érdeke ütközik az összes választó (az ország, a nemzet) érdekével. és ez jellemző volt a horthy rendszerre ugyanúgy, mint kádárékra. sőt a most habsburgokat éltető arisztokrata vakarékokra is.

thetriggerhappy 2012.03.31. 14:52:29

@egy_vélemény:

pont ilyen vagyok, mit tagadjam, kis grift-málnási-josé epigonom.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.31. 14:52:49

@egy_vélemény: fent írtam 20 sort te retardált barom

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.31. 14:54:42

@egy_vélemény: ez mi a tököm, te szerencsétlen hülye?
annyi eszed van mint egy darab kőnek:

@tesz-vesz:

betyár (törölt) 2012.03.31. 14:54:58

@thetriggerhappy:

nézze az ember a kanászt is magázza. maga meg tolja az ön-idézeteit a borzalmas felháborodásairól 2004-2010 közöttről, de visszamehet előbbre is. a hazudozás meg úgy feri óta harmatgyenge hivatkozás a maguk szájából. de ha jobban tetszik, akkor a fittelina-ügy mintájára csak beszéljünk elévülésről.

egy_vélemény 2012.03.31. 14:56:33

@tesz-vesz: nem kettő pofont kapsz, hanem viszem a fakanalat, amikor tanálkozunk. Már most mondom, sor kerül rá.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.31. 14:56:57

@betyár: a hasonlóságot már itt leírtam
remélem megérted:

@tesz-vesz:

betyár (törölt) 2012.03.31. 14:57:09

@takács bálint:

maga az a hakapeszis? mert az elég bonhomme volt. ja, akkor maga az.

egy_vélemény 2012.03.31. 14:57:42

@tesz-vesz: és még az is sokkal több, mint a tied.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.31. 14:57:47

@egy_vélemény: ne pofázzál feleslegesen hanem a különbségekről beszéljél

egy_vélemény 2012.03.31. 14:59:23

@thetriggerhappy: legalább kimosod néha azt a harisnyát? Tudod, a vívósisak is éktelenül bebüdösödik ....

thetriggerhappy 2012.03.31. 15:00:18

@betyár:

itt sejlik ki az igazi kádári világnézet. mi és ti. aki nem veled mantrázik, az rögtön "maguk".

egy_vélemény 2012.03.31. 15:00:22

@tesz-vesz: mit állítottál, te személyesen?
Indokold légyszíves, ne beszélj félre.

takács bálint (törölt) 2012.03.31. 15:02:57

@thetriggerhappy:
abban gondolkodnak, hogy van a politikai bizottság (jogutód mszp) és az hazafias népfront (szellemi örököse a fidesz).

takács bálint (törölt) 2012.03.31. 15:02:57

@thetriggerhappy:
abban gondolkodnak, hogy van a politikai bizottság (jogutód mszp) és az hazafias népfront (szellemi örököse a fidesz).

egy_vélemény 2012.03.31. 15:03:25

@takács bálint: Kedves Takácsúr, maga lenne aki ennek az egyetlen személynek, vagy egy szűk körén kívül állván, képviselné itt az országot?
Örvendek!
Bár megvallom, őszinte leszek, azt hittem, Fodor Gábor távozása után nem jelenik meg az Ország senkinek.
Ezek szerint, ön kivétel!

Jól emlékszem?
Magázódtunk, ugye?

thetriggerhappy 2012.03.31. 15:04:19

@egy_vélemény:

ez valami fétis nálad? közben remélem azért, hogy nem huncutkodsz!

thetriggerhappy 2012.03.31. 15:06:21

@takács bálint:

szűrössel, pozsgayval és schmittel egész jó kis régi bandát lehet összerázni. pont ezt szerették volna már 88-ban is a fijjug a ménesi úton, aki mást mond, az hazudik és gyurcsányista "maguk".

thetriggerhappy 2012.03.31. 15:11:09

@egy_vélemény:

olvasom a jobboldali blogokat, fb oldalakat, de be kell látnom, hogy bencsikéken kívül csak borókai itt az igazi férfi. a többiek mind elhasaltak kitartásból, hazaffyasságból és konzervatizmusból.
ezért is fontos, hogy ti itt vagytok és nem hagyjátok elsorvadni az eszmét.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.03.31. 15:12:27

@tevevanegypupu: Projektál.
Gyilkos indulatot harsanni egyébként a jobboldali, illetve szimpatizáns tömegrendezvényeken szokás hallani, amikor a dunábalövetés helyes sorrendjéről cserélnek eszmét. Maguk.

Ki az az ártatlan ember, akit Schmitt mellett megtámadtak? Mit hadovál összevissza a maga által elképzelt csoportokról, amiket maga sose látott, sose hallott, csak a hagymázas agyú táltosai, mágusai és egyéb, önként fogadott urai rajzolnak a fejébe?

takács bálint (törölt) 2012.03.31. 15:13:34

@egy_vélemény:
az összes választónak is van érdeke. az egy vicc, hogy egy magát nemzetinek mondó formációnak ezt magyarázni kell. ez egy elég egyértelmű sztori. itt nem a kormány és az ellenzék érdeke ütközik. hanem egy személy, vagy egy szűk csoport érdeke ütközik az ország érdekeivel.

gyurcsány sztori is erről szólt. nem az mszp és a fidesz érdeke ütközött. hanem gyurcsány körüli érdekcsoport és az ország érdeke.

egy_vélemény 2012.03.31. 15:20:10

@thetriggerhappy: itt hétágra süt a nap, nem kéne inkább bújócska helyett a friss levegőre menni?
Majd este folytatjuk a gyepálást, az iszapküzdelmet, de úgy gondolom, senkinek nem teszünk jót, ha mások helyett a port egymáson verjük el. Mit szólsz hozzá?
Egy ötlet volt, szerintem egészséges.

egy_vélemény 2012.03.31. 15:21:40

@thetriggerhappy: ezen elgondolkodom, de fél lábbal már a kertben vagyok...

hacsaturján 2012.03.31. 15:27:38

@hill billy:

mé? itten talán kisdoktori a beugró? szójjon csak nyugottan, addig én vigyázok a tartalom és a forma egységire.

betyár (törölt) 2012.03.31. 15:35:24

@thetriggerhappy:

azzal, hogy engem kádáristának nevez, vidám perceket szerez itt többeknek. de hát mindegy is, magát a valóság kevéssé zavarja. helyes is, mert az a sokféle impulzus csak megkeveri az embert:)

betyár (törölt) 2012.03.31. 15:38:22

@hacsaturján:

gyenge. erőltesse meg magát jobban.

hacsaturján 2012.03.31. 15:47:10

@betyár:

eszem ágába sincs kegyedhöz hasonlítani.

Alfőmérnök 2012.03.31. 16:06:47

@hacsaturján: Ugyan. Hülyék, ostoba libák mindig is voltak, mindegyik oldalon, mióta világ a világ.

hacsaturján 2012.03.31. 16:15:11

@Alfőmérnök:

uggyan, kérem! csak nem feltételeszi rólam aszt, hogy eszt nem hiszem el? mijaz a zódal?

Jack Torrance 2012.03.31. 17:53:08

itt az idő, keressetek egy jobbat. itt vagytok, fiatalok, tehetségesek, nosza. nem viccelek.

Jack Torrance 2012.03.31. 18:54:52

@bbjnick: én meg magát nem értem, hogy ennek miért örül ennyire...

thetriggerhappy 2012.03.31. 19:05:24

@betyár:

pedig ízig-vérig kádárista a tempód. tudom, ez ciki, de sajnos így van.
tudod, aki egy kádárista kádert támogat, még amikor arról kiderül, hogy az nem csak a los angelesi olimpia ellen szavazott anno az akkori gazdái kérésére, hanem, hogy lopott is, az számomra kádárista. neked szűrös, pozsgay és mint olvashatjuk, schmitt is elvtárs, ergo te is oda tartozol.

Alfőmérnök 2012.03.31. 19:12:16

@thetriggerhappy: Na, most elérkezett a ritka pillanat, hogy megvédem betyárt: nem védte soha Schmittet, sem Pozsgayt.

Jack Torrance 2012.03.31. 23:33:14

@betyár: hát azért kurva nagy különbség van aközött, hogy választok egy adományozót és elkezdem az ő véleményét hangoztatni, vagy van egy véleményem és keresek hozzá adományozót...

Jack Torrance 2012.03.31. 23:38:18

@betyár: Nagyon klassz a lista, csak tökéletesen indifferens. Történetesen elég sok személyes tapasztalattal rendelkezem a kádár rendszerről, szóval bizton állíthatom, hogy közelítünk hozzá ismét. És nem, nem a ruhadivat.

hill billy 2012.04.01. 00:08:12

@khamul: "Végzett önálló tudományos tevékenységet? Nem." - ezt honnan lehet tudni?

@thetriggerhappy: tehát GYF lemondását nem követelted. Most már igen. Bátor ember!

betyár (törölt) 2012.04.01. 08:06:32

@Jack Torrance:

amiket felsoroltam az tökéletesen indifferens leírása a kádár-kornak?
az egypártrendszer, a szólásszabadság hiánya, a magántulajdon, vállalkozás hiánya maga szerint indifferensek? akkor maga szerint a kádár-kor mely sajátosságai azok, amelyek jól leírják azt a rendszert?

betyár (törölt) 2012.04.01. 08:09:25

@thetriggerhappy:

ez már a karaktergyilkosság része vagy még beszélgetünk? mert az előbbi esetében lényegtelen, hogy valójában mit írok.
ha még beszélgetünk, akkor szóljon:)

Jack Torrance 2012.04.01. 11:07:09

@betyár: egy kort rengeteg minden leír. azok is, amiket te írtál le, meg még sok más is. jelen helyzetben az általad leírt (tökéletesen igaz) tulajdonságok indifferensek számunkra, mert nem ezek azok, amik most visszaköszönnek a kádár korból. senki nem mondta, hogy teljes restauráció van, se a divat, se az utcanevek, se a régi szatócsműhelyek nem lettek visszaállítva. kádár szellemisége, korának sunnyogása, a "mi kutyánk kölyke", az államosítási kényszer, az egypárt rendszer felé törekvés viszont igen. de ne mondd, hogy ezt nem tudod te is, csak teszed itt a hülyét.

betyár (törölt) 2012.04.01. 11:31:11

@Jack Torrance:

ne komolytalankodjon már. egypártrendszer. persze meg a hóbagoly, aki bevezeti a rendkívüli állapotot és nem írja ki a választásokat. valami komolyabbat találjon ki:)
nincs itt kádár-kor. sőt ovi - bár kemény akart lenni, hogy kisöpörje a ballib korrupciót, véleményuralmat, kapcsolati hálót az országból, de gyenge hozzá. sajnos.

Jack Torrance 2012.04.01. 11:36:41

@betyár: és helyette egy sokkal jobban működő jobbkonz korrupciót, véleményuralmat, kapcsolati hálót épít, személyre és oligarchiára szabott törvényekkel... ami meglep, hogy sok ember is változatlan.

amúgy a "törekvés" szót ismered?

Jack Torrance 2012.04.01. 11:37:17

@betyár: mi a baj sorossal? orbánt is támogatta.

betyár (törölt) 2012.04.01. 11:38:15

@betyár:

legalább is jól látjátok a jövőtöket:))

Jack Torrance 2012.04.01. 11:39:36

@betyár: örülsz, mi? nem emlékszem, te érveltél valaha amellett, hogy az új médiatörvény nem a sajtószabadság ellen van? (csak mert semmi meglepetést nem tanusítasz)

azért nézd meg a dátumot is :)

betyár (törölt) 2012.04.01. 11:43:40

@Jack Torrance:

ismerem. de itt ugye maguk kádár-korszakoznak, nem azt írják, hogy törekszik arra.

soros nem fizette orbánt, egy soros által alapított ösztöndíjban részesült 24 éve néhány hónapra. nyilván ehhez olyan indokokat kellett előtárnia, amik megfeleltek a soros-ösztöndíj kuratóriumának elvárásainak. és? én is épp ezt mondom: aki fizet, az rendeli a zenét.

betyár (törölt) 2012.04.01. 11:45:40

@Jack Torrance:
maga meg nézze meg előbbi kommentemet:)

a sajtószabadságba pedig nem illik bele az, amit a patkányblog művel. ezért előrelátóak, be fog ez hamarosan valóban következni.:)) esetleg a feladó lesz más.

Jack Torrance 2012.04.01. 11:49:27

@betyár: az egypárt rendszerre mondtam. nincs az, nem is lesz, de törekszik afelé.
az árnyalatokat pedig csak tudod érzékelni, nem? visszatértek a kádár rendszer jellemző elemei (nem az összes, néhány, de nem a jók), főként az uralkodás módszereit illetően.

én meg azt kérdezem, mi a baj sorossal?

nyilván aki fizet az rendel, de egy cigányzenekartól hiába rendelném a nothingelsematters-t. szóval aki zenél, az talál hasonló ízlésű támogatót.
de igazad van, ismerünk sok olyat is, aki bármit elfütyül, ha fizetnek érte. hol is találjuk most ezeket az embereket?

Jack Torrance 2012.04.01. 11:50:30

@betyár: már láttam :)

miért is nem fér bele? szerinted mi a sajtószabadság? az mtv híradó belefér?

betyár (törölt) 2012.04.01. 12:04:54

@Jack Torrance:

nem fér bele, hogy nickek nevét - ki tudja milyen rendszeren keresztül -, munkahelyét stb. annak hozzájárulása nélkül nyilvánosságra hozzák, azzal visszaéljenek, feljelentsék azért, mert nem értenek egyet politikai véleményével. ezzel a patkányblog az ő véleménynyilvánításukat akarja korlátozni, miközben a sajtószabadságról szónokolnak.

ha itt orbáni kádárizmus lenne, nyilván nem működhetnének. én úgy látom, hogy a mostani liberális szabályozásnak sem felelnek meg, és valóban remélem, hogy ezt mások is így fogják látni.

betyár (törölt) 2012.04.01. 12:09:15

@Jack Torrance:

szóval akkor arra jutottunk, hogy nincs kádárizmus magyarországon, viszont van néhány dolog, ami a mai ellenzékkel szimpatizálóknak nem tetszik. ez meg természetes. köszönöm:)

Jack Torrance 2012.04.01. 12:13:33

@betyár: annyira rendszeres olvasója nem vagyok, úgyhogy erről nem tudok. ha így van, nyilván nem helyes. az ugyanilyen kormánypárti jogsértések ellen szóltál-e?
és mi a véleményed az mtv híradóról?

Jack Torrance 2012.04.01. 12:16:12

@betyár: látom, te oda jutottál, de hogy miből? vagy tényleg ragaszkodsz a szó szerinti értelmezéshez, és ha nincs lódenkabát és a krumplileves nem krumplileves, akkor már nem hívhatjuk kádár rendszernek? szerinted tényleg a kötelező sorkatonai szolgálaton múlik? (amúgy szeretnék azt is visszahozni, várd csak ki).
nincs mit, ha ettől te boldogabb vagy.

betyár (törölt) 2012.04.01. 13:09:37

@Jack Torrance:

"visszatértek a kádár rendszer jellemző elemei (nem az összes, néhány, de nem a jók), főként az uralkodás módszereit illetően."

te írtad: nem az összes, de néhány. mondjuk, hogy a libikben ezt az életérzést generálja. már aki nem élt akkor. aki élt, az ilyet nem mond komolyan. kérdezd a demoellent, akiket rendszeresen begyűjtöttek, sőt néha még egy-egy pofont is kaptak.

a lódenkabát meg a rákosi-kor kelléke volt. a 80-as években csak retrodivat. szóval nem éltél te akkor:)))

Jack Torrance 2012.04.01. 14:13:15

@betyár: és nem is hallottál róla semmit, igaz?

Jack Torrance 2012.04.01. 14:15:45

@betyár: apámnak még volt lódenkabátja. én 65-ben születtem, számolj :)

betyár (törölt) 2012.04.01. 20:23:00

@Jack Torrance:

1. apádnak jóval a születésed előtt megvolt már a lódenja.
2. a kádár-korban volt új a lóden, amire te is emlékszel már. akkor a retró-vonulatba tartozott:))

3. higgye el, nem nagyon tudom, milyen az m1 híradója. de készséggel elhiszem, hogy pártos. és? mikor nem volt az?

Jack Torrance 2012.04.01. 21:27:18

@betyár: 1, 2. leszarom a lódenkabátot
3. csak annyira fontos neked a sajtószabadság, gondoltam behatóbban foglalkozol vele.

Szóval - pláne, ha a mai eseményeket is figyelembe veszem - bizony nyakunkon a kádár rendszer.
süti beállítások módosítása