Doktorország – Ilyen ország pedig nincs CCCXXIII.
2012. március 27. írta: Redakció

Doktorország – Ilyen ország pedig nincs CCCXXIII.

(via demokrácia 3.0)

  „Az elmúlt évtizedben Magyarországot sokan nevezhették következmények nélküli országnak. (...) Sok millió magyar dolgozik keményen és törekszik a becsületes életre, és a nemzet csak akkor lehet erős, ha a szabályok mindenkire vonatkoznak, ezért a kiskapukat be kell zárni.” (Orbán Viktor, 2012. február 7.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr354343151

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Védjük meg Schmitt Pált! 2012.03.29. 19:21:17

Két napja minden hírforrásból a köztársasági elnök plágiumügye folyik. Miután (sőt, mielőtt) az egyetemi tényfeltáró bizottság is megállapította, amit nagyjából eddig is tudni lehetett, hogy tudniillik az elnök plagizált értekezést adott be húsz éve és...

Trackback: BIZOTTSÁGI JELENTÉS 2012.03.27. 21:58:29

                                               BIZOTTSÁGI JELENTÉS                 &nbs...

Trackback: Schmitt-ügy: Gerinc, minek? 2012.03.27. 18:25:29

Ha van megfelelő mondja annak, hogy minden kétséget kizáróan bebizonyítsa a hatalom, hogy Magyarországon bármit meg lehet tenni, akkor a Schmitt-ügy pontosan ez. Jobb helyeken rohadtul nem a magyarázkodással telnek el hónapok, azzal, hogy hogyan lehet ...

Trackback: Te is lehetsz doktor 2012.03.27. 17:26:53

Dr. dr. mpx. hc. Schmitt Pál professzor, köztársasági álamelnök a szabályoknak megfelelően szerezte doktori címét – sommásan összefoglalva ez derül ki a Semmelweis Egyetem által felállított vizsgálóbizottság, több mint ezeroldalas jelentésének ma...

Trackback: Megrendítő hír Schmitt Pál disszertációjával kapcsolatban 2012.03.27. 16:33:33

Eddig úgy tűnt, csak a tartalmi részeket és az irodalomjegyzéket plagizálta a köztársasági elnök, most úgy tűnik, sokkal többről van szó. ÁLHÍR Rozsnyák Antalné (76), azaz, ahogy a helyiek ismerik Marika néni, péntek reggel kereste meg szerkesztős...

Trackback: Viharvert pávatollak 2012.03.27. 15:41:06

Elkészült a nagy mű - a szerkezet rozsdás ugyan, csikorogva-nyikorogva, de működött. Ha nem is úgy, ahogy a nagyközönség titkon remélte. De mit is vár bárki a Földrajzinév-bizottság széjjelkergetése után? Mit is állapított meg a Tóth Miklós, a Semme...

Trackback: Schmitt Pál nem tudta, hogy gondolatokat lopni nem szabad? 2012.03.27. 14:44:45

Schmitt Pál nem tudta, hogy kisdoktori értekezésébe nem szabad más szerzők munkájából forrásmegjelölés nélkül oldalak és illusztrációk hosszú sorát átemelni, és erre sem témavezetője, sem opponense, sem pedig a bíráló bizottság nem hívta fel Schmitt Pá...

Trackback: Schmitt doktorija legyen közkincs! 2012.03.27. 14:44:22

Magyarország és a világ népe megérdemli, hogy Schmitt Pál doktori dolgozatát teljes terjedelmében közkinccsé nyilvánítva nyilvánossá tegyék. Ennek már semmi akadálya nem lehet. Hiszen ártatlan, mert ő jól hitt: "a dolgozat szerzője azt hihett...

Trackback: Schmitt Pál nem tudta, hogy gondolatokat lopni nem szabad? 2012.03.27. 14:43:43

Schmitt Pál nem tudta, hogy kisdoktori értekezésébe nem szabad más szerzők munkájából forrásmegjelölés nélkül oldalak és illusztrációk hosszú sorát átemelni, és erre sem témavezetője, sem opponense, sem pedig a bíráló bizottság nem hívta fel Schmitt Pá...

Trackback: Schmitt doktor maradhat 2012.03.27. 12:09:02

Lezárta a köztársasági elnök doktorijának vizsgálatát a vizsgáló bizottság, és megállapította, hogy az megfelelt az 1992-es szabályoknak. Szerintük a Testnevelési Egyetem szakmai hibát vétett, amikor a szövegazonosságokat nem tárta fel időben, s így a dol…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktus 2012.03.27. 20:04:47

@cutcopy:

Megoszthatta volna ezt a tudományt a népével? :D:P Nem kellett volna másolni.

thetriggerhappy 2012.03.27. 20:05:43

@cutcopy:

illik ide a neved.

egyébként meg igazad van. pld a los angelesi olimpia történetéről mit tudna mesélni?

cutcopy 2012.03.27. 20:09:53

@thetriggerhappy: Nyilván ugyanazt amit a ballib sajtó, hogy miatta nem mehettünk ki LA-be..

cutcopy 2012.03.27. 20:11:06

@Viktus: Nyilván te meg négy elemivel csak irigységből vennéd el mástól a doktorit..

Viktus 2012.03.27. 20:20:45

@cutcopy:

Ez azért te is érzed elég gyenge riposzt volt ;) Kicsit erőlködj még v.mi elmésebben vagy inkább szervezd a Palimenetet :D

2012.03.27. 20:24:25

Remélem, Pali bá most már 10 évig marad, mert ezután, hogy csak másolt, újra kell választani. Nem gondolnám, hogy a tf-es diploma innen kezdve többet ér a szaros wc papírnál

zum trucc 2012.03.27. 20:29:20

Meg kellene jegyezni az aláíró senkik nevét (az ügyvéd fontos kivételével). És nem felejteni.

cutcopy 2012.03.27. 20:34:30

@Viktus: Persze, válaszra sem érdemes..

2012.03.27. 20:34:59

@ananda123: a bolgár dolgozat francia nyelven íródott.

TG69 2012.03.27. 20:43:20

Ez a poszt meddig maradhat? A kis Stumpf általatok is belinkelt cikke eltűnt a Heti Válaszból :). NER-ileg :). Pedig, hogy mondta, hogy mekkora szólásszabadság van itt. Hát ekkora, de a mienk...

2012.03.27. 21:00:32

na, azért ne vegyük magunkat annyira komolyan itt a mandineren :)
tehát: a mandineresek mind egy szálig fidesznyik talpasok, akik koccintanak a háttérben erre. marad SP, akit imádnak mind egy szálig. aki a fideszre szavaz, SP-re szavaz. ennyi. vigasztaljon mindenkit az a tudat, hogy Afganisztánban sokkal szarabb. Semmi bajom SP vel, maradjon. csak innen kezdve nem tudom, minek tartsak be ebben az országban bármilyen törvényt? nem kurvára mindegy? ha tetszel a "bírónak" fölment, akkor is ha milliárdokat loptál, ha nem akkor 5 évre börtönbe küld mert nem fizetted be a gázt. ma baszódott el végleg itt minden

tundrazuzmo (törölt) 2012.03.27. 21:01:42

Törvényszerű volt a vívás után a plágium. Éveken keresztül vágta, csak vágta, valahova utána be kellett másolni a kivágott részeket...:)

bgp 2012.03.27. 21:25:50

@Belpo: Nem, akkor baszódott el minden, amikor a többi megélhetési politikus nem tudott felmutatni semmilyen alternatívát a Fidesszel szemben. Ha akartam volna, se tudtam volna másra szavazni. Nálunk 3 féle volt a menün: maszop, jobbik, fityisz.
Ennél még az iskolai menza is jobb, ott nem csak szart adnak.

kunzoo 2012.03.27. 22:00:37

A LÉNYEG: Pali bizonyos szövegrészekről azt mondta hogy az a SAJÁT műve, a bizottság megállapította hogy NEM.

Na ez a lényeg ebben a dologban. Rajtakaphattuk a hazugságon.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.27. 22:04:08

No, azért ez a sok okos felháborodott júzer annyit fölfoghatna, hogy nem a bizottság dolga picsán rúgni ezt a szegény hülye félanalfabétát.

A bizottság tényfeltár. Hogy kissé túlcsomagolták a mondókát, az ciki, lám, nagy hatalmú egyetemi mukikban is vigyázzba áll a fos, ha a nagyárnyékú percemberkékkel köll foglalkozniuk. De a bizottság szépen tényfeltárt, aki tud olvasni, az azt látja a jelentésben, hogy az inkriminált írásmű valóban másolói és nem kutatói produktum.

A labda mármost az egyetem vezetésénél van. És józan ésszel nehéz elgondolni, hogy egy meglehetősen nagy múltú orvosegyetem el akarná szenvedni a hozzácsapott sportkáderképző doktori cím gyártó ténykedéséből a legselejtesebbiknek az ódiumát. Illendő adni tehát a SOTE-nek egy-két napot, lássuk, őbennük hogy dermed a fos. Majd ha aszondják, hogy nekik ez a díszfasz továbbra is doktor, akkor lehet - és kell - óbégatni. Meg tüntetni, az egyetem előtt.

A kormánypártokon meg kár rugózni, elve nem tűnt a szokásosnál erősebbnek az intellektuális felhozatal, hogy szerintük ezzel a bizottsági jelentéssel megnyugvást lel az ügy, hát az az önlejáratás magasiskolája, ezek még olvasni sem tudnak.

Egyebekben már a délceg olimpikon kinevezésénél rezgett a léc, de amikor a hvg elkezdte az ekézést, és nem zavarták el a bús picsába, szvsz már meg is buktak, igen, kb. úgy, mint a pszichopata túlmozgásos Öszöddel, vagy az útelágazásos elődje a D-és múltja kiderülődésével. Nem mennek ezek a dolgok egyik napról a másikra. De azt hiszem, a Schmitt-affér elviszi Orbánt is a süllyesztőbe, és nem örömmel, de azt kell mondani: nem kár érte, ezért a mai Orbánért egyáltalán nem kár.

Ami aggasztó, hogy miféle választék marad ezek után, hát tép az a kurva balsors, tép...

turulpina 2012.03.27. 22:08:26

@bgp: nos, egy dolgot minden épeszű ember tudott: a törpének, és az elvtelen bagázsának _nem_ adunk 2/3-ot, akármilyen szar a választék. Mert nem.

Aki bedőlt neki, a zelmúlt8évezésnek, a kurcsányozásnak, meg az 'ennél már csak jobb lehet'-nek, az
1. hol volt 1998-2002 között ?
2. basszódjon meg.

turulpina 2012.03.27. 22:10:56

@turulpina: sajnos velük baszódunk mi is.

Malachi 2012.03.27. 22:15:07

@Dr. Zerge: kb. igazságod van, ámde - ha én bizottság lennék, és el akarnék ítélni valakit a róla talált infóim alapján, akkor elítélném. és még véletlenül sem írnék olyasmit az összegzésembe, ami a legkisebb mértékben is módot adna a felmentésére, mentegetésére. gondolod nem voltak tisztában azzal, milyen szalmaszálakat kell a felszínen hagyniuk, hogy legyen kapaszkodója a kormánypártoknak?

hogy megfélemlítették-e őket, vagy csak elővigyázatosságból tudtak ilyet "finomak" lenni, nem tudom. de ha minden igaz, arra kérték fel őket, hogy állapítsák meg, történt-e másolás. hát, valamit megállapítottak, de úgy, hogy a KDNP és Orbán nagy megnyugvására szolgáljon.

mindegy, igazad van, várjunk. pár napot. nyilván nem történik majd semmi.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.27. 22:22:36

@turulpina: Őőőő..., csak érdeklődöm, azt honnan a lófaszból tudhatná az egységsugarú ikszelő, hogy ő most 2/3-ot ad? Halkan megjegyzem, én jártam már úgy, hogy a szimpatikusabb, de messze nem megelégedésemre ténykedő társaságot nem óhajtottam túlnyeretni, gondoltam, a kis többség nélkülem is meglesz, és csak elméláznak a hiányzó szavazatok miértjén, aztán a nagy büdös pedagógiai munkálkodásom 8 év elkúrást hozott ránk. Igen rád is.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.27. 22:26:57

@Malachi: Az, hogy ez a szöveg a KDNP-nek megnyugtató, szerintem az évtized vicce - már ezért megérte beszarinak lenni a tisztelt bizottságnak. De a tényfeltáró bizottságnak az ítélkezés nem dolga, ezt lássuk már világosan. Aki kérte a tények föltárását, annak kell konzekvenciákat levonni, senki másnak. Egy orvosegyetem meg nem nagyon tehet mást, mint elveszi a másolásos sportdoktorit. Nagyon fogok csudálkozni, ha nem ez következik.

Malachi 2012.03.27. 22:32:39

@Dr. Zerge: csudálkoztunk már néhányszor az elmúlt években, szóval...

de tényleg, várjunk, igen. korábban én is ebben maradtam önmagammal.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.28. 07:36:45

@bbjnick: Elképesztő. Kissé felületesen követem az itteni eseményeket mostanában, ugyan, mondd, te mikor makkantál meg ennyire?

Syr Wullam 2012.03.28. 07:37:14

Álljunk meg egy rövid pillanatra, hogy kalapot levéve mély tisztelettel adózzunk a tekintetes Bizottságnak a "szövegazonos fordítás" kifejezés megalkotásáért!

Remélem, méltó helyére kerül a "nőstény tyúk" vagy a "homoszexuális buzi" kifejezések kis családjában!

Engem viszont csúnyán megb*szna a megrendelőm, ha a fordításom nem lenne "szövegazonos". Mert ha nem az, akkor nem fordítás, legfeljebb ferdítés.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.28. 07:49:36

@Dr. Zerge: Hm, most olvasom, hogy Tulassay nem csak az összefoglaló 3 oldalt, de mind az ezernemtommennyit elküldte a miniszternek. Hát, hülyébb (beszaribb, inkompetensebb, szervilisebb, és persze gecibb) már ez sem lehetne (ahogyan a bizottság is, hogy eleve ekkora papírhalom alá óhajt temetkezni - nyilván az összes fellelt szöveg és az összes hiteles fordítás puffasztja a kartondobozokat), hát azért hozott létre bizottságot, hogy ők tárják föl a csúf valót, dönteni meg mindenhogyan neki kell, még ha mondjuk udvariasságból tájékoztatja is a miniszterét, de hát mégis mi a faszt kezdene az az összes használt szalvétával, amia bizottság fárasztó uzsonnázásai alatt összejött?

Mellesleg a bébéjé linkelte Stumpf írás a korrekt - mondjuk a végén valami narancs farok szerűség ez a 'veselkedjék neki, oszt írjon másikat' gondolat, és persze azért is juthat ilyen bugyutaságra, mert a kippattanás utáni hazudozásról nagyvonalúan elfelejtkezik. Az viszont, hogy ennyit már a HV sem bír el, szomorú, és károsabb a komplett Schmitt Pál életműnél... és hát ha én most afféle szólásszabadságajvékoló meg demokráciaféltő volnék, nem ballagnék el a magas labda mellett...

Steve the Great 2012.03.28. 08:12:49

@bbjnick: Egyrészt elég szörnyen néz ki a szöveg, át kellene fésülni, hogy mit is akarsz dőlt betűvel kiemelni.
Másrészt meg értékelendő az erőfeszítésed, ahogy mosdatod SP-t, de szerintem itt nem a plágium etimológiája a lényeges, hanem hogy az érintett szakma hogyan használja a fogalmat. Igaz, hogy ez vagy kétszázszor végig lett már rágva a különféle topikokban, de azért még egyszer:
"Plágiumnak minősül minden olyan más szerzőtől átvett tartalom felhasználása, amelynek forrását az írásbeli vagy szóbeli munkában a szóban forgó munka szerzője nem jelzi egyértelműen. (...) Minden esetben a plágium vétségét követi el az, aki az adott tartalmat a megfelelő hivatkozás nélkül szó szerint, vagy részlegesen idézi, átfogalmazza, összefoglalja, vagy más nyelvből fordítja."
(sites.google.com/site/eltegermanisztika/plagium)
Ezeket a bizottság szép sorban mind megállapította, bár a megfelelő címke hozzárendeléséhez már nem volt bátorságuk.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.03.28. 08:22:19

Nem lett volna semmi baj a daktarival, nyilván ezerszám készült ilyen "mű" az átkosban és azóta is a legkülönfélébb egyetemeinken a politikusok/felszopók számára.
Pusztán nem köllett volna elnököt csinálni ebből a tökfilkóból...

devuscka 2012.03.28. 08:22:57

@ananda123:
" Mindettől függetlenül érdekelne, hogy ki volt az, aki:"
Jó a kérdés.
Gondolom, az aki segített a dolgozatban. (írta?)
Valamiért most alkalmasnak érezte az időt arra, hogy szóljon a megfelelő helyen.
EP alelnöki poszthoz még elment ez a dolgozat, sőt Magyar Olimpiai Bizottság főtitkárának , Nemzetközi Olimpiai Bizottság tagjának, alelnökének megfelelt, Bern-i, Liechtenstein-i nagykövetként sem okozott gondot. Sőt 2002-ben főpolgármesterként is indulhatott ezzel a kisdoktorival a háta mögött?

Lehet, hogy kirúgták ezt a segítőt éppen valahonnan? Egy kis bosszú?
Barátból lesz a leggyűlölőbb ellenség.

Virág et. 2012.03.28. 08:31:45

Megnyugtató, hogy véget ért a következmény-nélküliség kora az országban. Ezzel a mára már mindenki számára nyilvánvaló gazdasági és diplomáciai sikerek mellé a morális sikerek is a NER részeivé váltak.

turulpina 2012.03.28. 08:45:04

@Hepci: "Nem lett volna semmi baj a daktarival"

Idézet viktor tákolmányából:

"Magyarország államfõje a köztársasági elnök, aki kifejezi a nemzet egységét, és õrködik az államszervezet demokratikus mûködése felett"

Meglehet, hogy a te demokráciafelfogásod, erkölcsiséged egyezik viktoréval, és a nemzeti egységet (NER-t) számotokra egy erkölcsi hulla, egy tolvaj komcsi is remekül kifejezi, aki az államfői pozíciót egy aláíráspecsét szintjére silányította, és aki a neve egy harmadát ("dr.") is lop(at)ta (végülis a 2/3 megvan).

Én köszi, ezzel nem tudok azonosulni. Megvetem plagit, a Bulgáriából kinevezőjét, a megválasztó robotjait, és az - akár kognitív disszonanciából, akár aljasabb indokból - nekik tapsolókat, őket mentegetőket.

turulpina 2012.03.28. 08:47:02

Egyébként tessék mondani, most még bérrettegünk, vagy ez már az?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.03.28. 08:56:19

@turulpina: nem tudsz olvasni?
Láttál már egyetemet belülről (dolgozóként)? Na mit gondolsz, hány ilyen daktari lehet?
Az erkölcsről meg feleslegesen hablatyolsz, lehet itt miniszter a N. Lászlóné, lehetett Lamperth Mónika is, meg Kuncze Gábor.
Ezekhez pont elmegy sitt pál elnöknek, meg egy pohár 3 napos szódával.

Alfőmérnök 2012.03.28. 10:18:23

@Dr. Zerge: Soha nem is volt teljesen normális, de leginkább azután zakkant meg, miután a fidesz-orbán hatalomra került.
Nem tartom kizártnak, hogy (tudatosan, vagy tudatlanul) most is a vesztükre játszik. Ebbe az ügybe ugyanis jó eséllyel belebukik a fidesz. És akkor jöhetnek vissza a komcsik. Hurrá!

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.28. 10:27:22

@Alfőmérnök: Azt én értem, hogy monomániás, de régebben a formális logika legelemibb törvényszerűségei még hatottak rá, nem?

dr. Bubó 2012.03.28. 10:31:02

S chmit tartalmazott a különvélemény? állítólag azt, hogy:

- lopni csúnya dolog és szerzői jogot is sért...

- a lopáson alapuló doktorit vissza kell vonni...

dr. Fluck ügyvéd for prezident !!!!

elgenubi 2012.03.28. 11:14:02

Slejmgeczi Gabriella: a Schmitt-akta lezárva!

Alfőmérnök 2012.03.28. 11:37:16

@Dr. Zerge: Logikai törvényszerűségek? Ez a fasz még a pápájával is szembemegy.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.28. 11:50:48

@bbjnick: A plágium az plágium, nem függ attól hogyan írják körbe: átvett szöveget a forrás megjelölése nélkül. (Ha megjelölte volna a forrást, akkor pedig esélye nem lett volna a fokozatra, ui. gyakorlatilag nincs önálló munka a disszertációban.)

@Alfőmérnök: Nem hiszem, hogy bbj örülne, ha visszajönnének a komcsik. Ő Pista bát szeretné ME-nek, de ez nem lehetséges.

@Hepci: Ember, mit vár egy olyan fasztól/pinától, akinek az a nickje, ami?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 12:04:28

@Alfőmérnök:

"Ez a fasz még a pápájával is szembemegy." --- írod.

No, itt követted el a hibát!:-)

Nézd, engem teljesen hidegen hagy, hogy miről fantáziálsz miközben gennyes pattanásaidat nyomogatod vagy a kajla farkoincádat vered (ha ettől neked könnyebb, fantáziálhatsz felőlem bbjnickről is --- képzelj bármit is róla:-)), de az aljas provokációt nem szeretem!

Hol megyek én szembe a saját pápámmal, te szarosszájú?

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2012.03.28. 12:08:21

@bbjnick: Kb. minden harmadik undorító böfögésedben.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 12:24:39

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

"A plágium az plágium, nem függ attól hogyan írják körbe" --- írja.

A plágium az plágium, de a Schmitt-ügyben nem ez a történet kulcsa. Stumpf "elveszett" cikkében, szerintem, nagyon pontosan megragadja a jelenség lényegét, amikor "bundázásról" beszél. "Azok" a doktorik (így Schmitté is) meg voltak "bundázva", csak egy kimenetelük lehetett. Némi túlzással, ha a doktorjelölt üres lapokból fűzte volna össze doktoriját, akkor is megkapta volna a címet. Ehhez képest Schmitt még ki is tett magáért:-) Egy ilyen szituáció esetén plagizálásról beszélni --- s főként húsz év múltán számonkérni azt ---, szerintem, értelmetlen. Akkor, ott, sem a plagizálás, sem a plágiumgyanú fel sem merült senkiben:-) Ma ezen (azon) pörögni, ma ezt (azt) számonkérni, a botránykeltésen túl, semmiféle hozadékkal nem jár.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 12:26:46

@Alfőmérnök:

Hát, ha csak úgy nem, te szerencsétlen!

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2012.03.28. 12:30:30

@bbjnick: "
Az egyház nem ellenzi az atomenergia elővigyázatos és békés célú felhasználását, mivel az nagy erőforrást jelent az emberiség számára. Ezt mondta Renato Martino bíboros, a Iustitia et Pax Pápai Tanács elnöke a Vatikáni Rádiónak adott nyilatkozatában. A vatikáni bíboros szeptember 20-án részt vett Rómában egy környezettel kapcsolatos könyvbemutatón. „A környezet, mint erőforrás. Utazás a teendők kultúrájában” c. könyvet Altero Matteoli, az előző kormány környezetvédelmi minisztere és Folco Quilci újságíró állította össze.

A Szentszék tagja a Nemzetközi Atomenergia Ügynökségnek, az atomenergia békés célú felhasználásával foglalkozó ENSZ szervezetnek – mondta az interjúban Martino bíboros. 1957-ben, amikor az amerikaiak elhatározták az ügynökség létrehozását, Spellmann bíborost, az akkori New York-i érsek kérték meg, hogy beszéljen a kérdésről XII. Piusz pápával. A Szentszék az ügynökség alapító tagja lett, hogy tanúskodjon a világ előtt annak békés szándékairól, azaz arról, hogy a nukleáris energia békés célú felhasználását szorgalmazza. "
storico.radiovaticana.org/ung/storico/2007-09/156963_renato_martino_biboros_a_nuklearis_energia_bekes_felhasznalasarol_es_a_kornyezettel_kapcsolatos_katasztrofa_hirekrol_nyilatkozott_a_vatikani_ra.html

Alfőmérnök 2012.03.28. 12:52:21

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Nem egyszer olvastam tőle, hogy "ezeknél" még a komcsik is jobbak voltak.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 12:55:40

@Alfőmérnök:

B*szkikám, te megint delirálsz!:-/

ü
bbjnick

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.28. 13:16:10

@Alfőmérnök: Én erre nem emlékszem, de csak itt olvason, esetleg 1-2x a jósdán.

@bbjnick: Technikailag a dolog plágiumnak minősül. A bunda még ennél is súlyosabb bűn: ott mind a jelölt, mind a bizottság egyértelműen csalt. Nyilván nem egy esetben ez történt.
De, igenis pörögni kell rajta. SP doktori címét vissza kell vonni, SP-nek meg illene lemondania. Bónusz: az összes korabeli (kis)doktorit átnézni, a jogtalan címeket visszavonni + az azokat kiadókat is elcsapni (89-ig lehetett arra hivatkozni, hogy pártutasításra adták a címet, 90-től nem).

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.03.28. 13:23:47

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Most már csak arra lehet hivatkozni, hogy pártutasításra védték meg a címadást :-)

Alfőmérnök 2012.03.28. 13:24:32

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Nyilván nem szó szerint ezt mondta, de ez volt az értelme. Ha kell, majd kikeresem az ilyen szövegeit. Mondjuk a kötcsézés - végiggondolva - szükségszerűen ide vezet.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 14:17:25

@Alfőmérnök:

Kész vagy teljesen, kistesó!

"Nyilván nem szó szerint ezt mondta, de ez volt az értelme." --- írod. Ez kínosan hasonlít arra az esetre, amikor lelkitársad, @Counter, azt írta, hogy "lélekben bezzegeltem".:-)

"Mondjuk a kötcsézés - végiggondolva - szükségszerűen ide vezet." --- írod.

S mi nem vezet szükségszerűen ide, te szájberboborján?!:-D

(Azt pedig már ne várd tőlem, hogy (nagyonsokadszorra) újból elmagyarázzam neked, hogy az Egyháznak hit és erkölcs dolgaiban van illetékessége a hívek felett és hogy ez mit is jelent:-))

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 14:19:00

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

"az összes korabeli (kis)doktorit átnézni, a jogtalan címeket visszavonni + az azokat kiadókat is elcsapni (89-ig lehetett arra hivatkozni, hogy pártutasításra adták a címet, 90-től nem)." --- írja.

Ezt maga sem gondolja komolyan!:-)

ü
bbjnick

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.28. 14:38:56

@Alfőmérnök: Van olyan nick, aki ezt kb. így le is írta (pl. Tata, Viktus), náluk csodálkoztam is. BBj-nél is megmaradt volna, ha hasonlót ír.

@bbjnick: Ne nevezze Countert és Alfőt lelkitársaknak! Ha mégis, ne csodálkozzon, hogy anyázás lesz belőle!

"Ezt maga sem gondolja komolyan!:-)"
Pedig jó lenne, mert:
- ha nincs változás, az a tisztességesen fokozatot szerzettek leköpése
- megmarad a zsarolási lehetőség
De a maga kedvéért hajlandó vagyok kompromisszumra: a jó hírű egyetemeken feltehetően nem nagyon történt ilyen eset, ők mentesülnek. A foximaxi káderképzőket viszont át kell nézni. Lehet kezdeni Hős Lajossal :)

Viktus 2012.03.28. 15:04:23

@cutcopy:

Na te négy elemis nézd csak:

"megfelelően írtam egy dolgozatot a legjobb tudásom szerint."

Pali mondja maga, hogy az volt a legjobb tudása amit prezentált? hazudik?

Viktus 2012.03.28. 15:07:18

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

Én sosem mondtam, hogy Gyurcsányék vagy a Szanyi kapitány úr jöjjön vissza ... inkább föléjük kellene emelkedni az un. jobboldali kormányunknak a forradalmi kétharmadnak legalább erkölcsileg. Na az az ami nem megy.
Csak ott folytatják, ahol amazok abbahagyták.

cutcopy 2012.03.28. 15:07:33

"a legjobb tudásom szerint"

Ezt mondta Fletó is a kormányzásáról és Bajnai is a Hajdú-Bét elnökségéről, csak gondolom ezek nálad nem verték az erkölcsi lécet..

Viktus 2012.03.28. 15:10:17

@cutcopy:

Öcsi többek közt amazok ezen okokból lettek elzavarva ... sőt , ha rajtam múlik már 2010 előtt is takarodtak volna elfele.

Viktus 2012.03.28. 15:11:46

Csak néhány olyan oldal maradt Schmitt elnök doktori dolgozatában, amelyikről nem derült ki fehéren-feketén, hogy forrásmegjelölés nélküli másolás. Nem zárhatjuk ki persze azt az extrém lehetőséget sem, hogy Schmitt Pál ezeket saját maga írta, de 225 oldalból 213-ról már kiderült, hogy idézet.

index.hu/belfold/2012/03/28/deritsuk_ki_honnan_masolt_meg_schmitt/

Eleve nem értem Schmitt Pált sem minek neki ez a teljes erkölcsi megsemmisülés? a tekintélye már nulla ...

preddy 2012.03.28. 15:13:25

@Viktus:
A tekintélye ugyan nulla, de a nyelve még vidáman fickándozik...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.03.28. 16:10:42

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Nekem ebben a kommentfolyamban még Dr. Tata vagy maga is lelki társam :-)

Bbjnick – szokása szerint – megint egyes egymaga hadakozik a prohászkizmusa mellett, amit sajátosan akként értelmez, hogy lehetőleg mindenkibe bele kell marni.

De az is lehet, hogy *víziszonya* lett.

csumineni 2012.03.28. 16:12:52

szabadna kérnem egy rövid értekezést Kínai K. és Trágár T. "tollából" a jobboldal ethoszáról?

Alfőmérnök 2012.03.28. 16:34:55

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Burkoltan mindig ezt írja. Ugyanis a kötcsézés valami ilyesmi: Orbánéknak nincs koherens és konzekvens ideológiájuk, ezért szar a rendeszerük úgy ahogy van. Na, ha valakiket, a komcsikat viszont nem lehet vádolni azzal, hogy ne lenne konzekvens és koherens ideológiájuk.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 17:28:32

@Alfőmérnök:

@Alfi, te ma sziporkázol!:-D

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 17:30:46

@Counter:

Tudom én, hogy maga jobban szeret 9 millió fiktív fasisztával tusakodni, mint egyszem valódi prohászkistával:-) De hát, ilyen az élet!:-)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 17:41:10

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

"Ne nevezze Countert és Alfőt lelkitársaknak! Ha mégis, ne csodálkozzon, hogy anyázás lesz belőle!" --- írja.

Mindegy minek nevezem Alfőt, nála a viták vége általában anyázásra fut ki --- ez az ő ultima ratioja:-) (Egyébként pedig, nézze csak milyen jól megértik egymást! A közös ellenségkép csodákra képes:-))

"...a jó hírű egyetemeken feltehetően nem nagyon történt ilyen eset, ők mentesülnek. A foximaxi káderképzőket viszont át kell nézni." --- írja.

És ki fogja megmondani, hogy kiket, milyen alapon és milyen kritériumok szerint vizsgálnak át?

És: Ha komolyan venne valaki egy ilyen vizsgálatot és megpróbálná következesen végigvinni, azzal totális káoszba sodorná a felsőoktatást, ha pedig nem komolyan és nem következetesen vinné véghez, akkor másra nem volna jó egy ilyen vizsgálat, mint személyes leszámolósdira és embervadászatra.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 18:20:01

@Alfőmérnök:

Ő volnál te? Nem ilyennek képzeltelek! De a sziporkázás, mint látom, stimmel!:-D

ü
bbjnick

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.28. 19:14:40

@bbjnick: "Ha komolyan venne valaki egy ilyen vizsgálatot és megpróbálná következesen végigvinni, azzal totális káoszba sodorná a felsőoktatást" - Ugyan. Most is bárki vizsgálódhat, akinek ideje és kedve van hozzá. A néhány évnél nem régebbi doktori disszertációk elérhetők a neten, annyit olvas, amennyit akar. A régebbiek - mint Schmitté is - helyben olvashatók az egyetemi könyvtárakban. Bárki rábökhet pl. egy doktori címmel rendelkező képviselőre a parlament weboldalán, és kis utánajárással megnézheti a doktoriját. Hajrá! :)

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.28. 20:13:23

@Viktus: OK, de Jobbik-szimptizánsként (ha jól tudom) az, túl gyakran idéz fletóista szövegeket.

@Counter: Engem még - tudtommal - nem próbáltak összemosni magával.

@Alfőmérnök: Ne csinálja már: abból, hogy bbj-nek Kötcse-fóbiája van, nem következik az, hogy a komcsikkal szimpatizálna.

@bbjnick: Alfő mindig is tölgy mellettfoglalt állást az ügyben, counter meg örömködött kirúgásán (volt erről vitám vele, de nem vagyok képes másként értelmezni, amit írt). Ezek után ne csodálkozzon, ha elküldi önt a halál faszára Alfő.

Abban igaza van, hogy ennek komoly költségvonzata lenne, de ha nem történik semmi, akkor marad a jelenlegi langymeleg húgy.

Alfőmérnök 2012.03.28. 20:45:19

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Az nem feltétlenül következik belőle, de az igen, hogy jobbnak tartja a komcsikat Orbánéknál.

Viktus 2012.03.28. 20:54:09

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

A jobbikból már léptem az sem igazán jobbos, hanem inkább katyvaszos legalábbis felénk, és túl sok kakit eregetnek fentről ... nincs is már nagyon olyan felénk. Fletós szöveget? hol? arról nem tudok :D

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.28. 21:18:42

@Alfőmérnök: Szerintem nem következik, ráadásul az embert rosszabbul érinti az, ha a sajátjai (már amennyire egy miépesnek sajátja a Fidesz) verik át, ezért durvábban fogalmaz a kelleténél.

@Viktus: Sajnos valóban nincs normális jobboldal, bár ha V-t felbuktatják KE-nek, Matolcsy et alt kirúgják, akkor a Fidesz talán még menthető.
Nem ön írt fletóista szöveget, hanem 1-2x eléggé gyurcsány-árvának tűnő nickektől idézett.

Alfőmérnök 2012.03.28. 21:36:47

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Ha nem is szükségszerűen következik, de levezethető belőle. És bazdmeg, tényleg: úgy emlékszem, hogy írt ilyen kommenteket (hogyaszongya: ez durvább, mint ami a '80-as években volt), de egyszerűen nincs energiám előkeresni.
Szerintem nem miépes, max. miép-szimpatizáns.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.28. 22:07:12

@Alfőmérnök: Az is levezethető, hogy a komcsik még a SSVT*-nél is rosszabbak.
Ha tényleg írt ilyet, arra nincs mentség.
Nem jól fogalmaztam, szerintem is szimpatizáns volt.

*: Sötétség Seregeinek Vezénylő Tábornoka / SS Verfügungstruppe, lehet választani

Alfőmérnök 2012.03.28. 22:15:30

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Pont ezért hamiskártyás a fickó, mert minden levezethető az "elméletéből". Aztán ha valami hülyeséget csinál a kormány, azt mondhatja, hogy "na, látjátok, én megmondtam, kötcse, bazmeg, kötcse!".
Azért nem látom értelmét kutakodni a kommentjei után, amikben ilyet írt, mert nem emlékszem a konkrét szövegre, így nem tudok keresni utána a googlival, és nyilván nem szószerint ezt írta, úgyhogy ha megtalálnám, akkor is azt mondaná, hogy bazdmeg, te hülye vagy, nem érted, amit írok.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.28. 22:22:22

@Alfőmérnök: Az inkonzisztens axiómarendszernek az a nagy előnye, hogy egy állítás és az ellenkezője is levezethető belőle :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 23:01:23

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

"Ezek után ne csodálkozzon, ha elküldi önt a halál faszára Alfő." --- írja.

Nem elküld, hanem üldöz:-) @Alfi sajátos (nevelési igényű) személyiség. Ha az ember egy bizonyos pontnál közelebb engedi magához --- anno én is elkövettem ezt a hibát ---, akkor követelőzővé és agresszívvé válik és szerelme tárgyának "megsemmisítésére tör":-) (Ismerek ilyen személyiséget a való életben is:-)) Legutóbb @betyárt szerencséltette ambivalens szerelmével, de bepróbált már ő másokat is, most, úgy látom, ismét én vagyok soron. Úgyhogy, vigyázzon vele!:-D

"Abban igaza van, hogy ennek komoly költségvonzata lenne, de ha nem történik semmi, akkor marad a jelenlegi langymeleg húgy." --- írja.

Itt is a gyakorlat az érdekes! Mi volna ennek az "eljárásnak" az a módja, ami túllép (túl tud lépni) a személyes bosszúk és a hatalmi visszaélések világán?

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 23:04:00

@Holger Hartland:

Jó, hát ez az amatőr embervadászat:-) De @Lavrentyij Pavlovics Berija az intézmények megtisztításának igényével lépett fel, az ennél egy kicsit komplexebb feladat volna.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.28. 23:06:13

@Alfőmérnök:

"Pont ezért hamiskártyás a fickó, mert minden levezethető az "elméletéből"." --- írod.

Attól, hogy te nem értesz valamit, az még nem szükségszerűen értelmetlen, kicsihuszár!

ü
bbjnick

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.28. 23:13:59

@bbjnick: Nem fogja elérni, hogy alfi és ön/betyár/gloire vitája kapcsán az egyik oldal mellett foglaljak állást: mindenkinek igaza van és mindenki téved.

SP disszertációjáról kiderült, hogy plágium. Az egyetemnek le kellene vonnia a konzekvenciát:
- SP doktori fokozata visszavonattatik
- az opponensek segge szétrugattatik: soha többet nem lehet opponens + az összes általuk bírált disszertációt ellenőrizni kell (így is el lehet indítani a rendszerszintű embervadászatot)
- a konzulenst is elő kell venni, hisz tisztában kellett lennie, hogyan készült a disszertáció

Az is megoldás lehet, hogy a rosszhírű :) felsőoktatási intézményeknél szúrópróbaszerű ellenőrzés (gép sorsol, nem ember!).

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.28. 23:35:44

@bbjnick:
Embervadászat? Ne hülyéskedjen. Szerintem a doktorik nagy része tisztességes munka. A színvonal már más kérdés, de ezért jó a nyílt lapos játék, ahol mindenkiét el lehet olvasni. Az újakat most is lehet. Digitalizálva föl kellene tenni a régieket is a netre. Hadd olvassam, miből doktorált Szanyi Tibor! :)))

@Lavrentyij Pavlovics Berija:
"SP doktori fokozata visszavonattatik" - Így lesz.
"az opponensek segge szétrugattatik" - Ez erős, különösen Kertésszel szemben. Ő a bírálatában megírta, hogy Schmitt értekezésével baj van, csak nem volt mersze a végén rossz jegyet adni. Ronda dolog, de régen volt, és vannak enyhítő körülmények.
"a konzulenst is elő kell venni" - Őt viszont elő kéne, de már meghalt.

Urak, ha így folytatják, posztot fogok írni. Gondolkodom, vicceset vagy komolyat-e. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.29. 00:22:48

Végét vetik a zenének
S haza mennek a legények.

magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/petofi/faluvege.htm

Mindezek alapján álláspontom szerint az egykori pá|yázó értekezése az egyetemi
doktorátus megszerzésének feltételei közil ',a tudomónyos munka módszereinek
alkalmaztisával készített, anólló kutatdson alapuló, új tudomónyos eredményt
tartalmazó értekezés, vagy q társadalom számára hasznos' új és a glakorlatban
hasznosított alkolris " kritédurnainak nem lelelt meg'
Az elvégzett tényfeltáró munka alapján javasolt megvizsgálni az egykori pályázó
egyetemi doktori címe visszavonásának lehetőségét és módját, figyelembe véve
közjogi méltóságával az Alaptörvény 12. cikkében foglaltak Szerint együtt jaló
védettség adta kollátokat.
Megjegyzendó, hogy a korabeli szabályok szerint az egyetemi doktorátus
visszavonására a Doktori Tanács javaslata alapján az Egyetemi Tanács volt jogosult,
azonban a felsőoktatásról szóló 2005. évi CXXXIX. törvény 103. $ (2) bekezdése
értelmében azt a Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság indítványára a nemzeti
erőforrás miniszter kezdeményezheti a bíróságnál.

mediasarok.sote.hu/wp-content/uploads/2012/03/dr_fluck_kulonvelemeny.pdf

12. cikk
(1) A köztársasági elnök személye sérthetetlen.

13. cikk
(1) A köztársasági elnök ellen büntetõeljárást csak megbízatásának megszûnése után lehet indítani

www.kormany.hu/download/0/d9/30000/Alapt%C3%B6rv%C3%A9ny.pdf

ü
bbjnick

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.29. 07:58:01

Dr.? dr.? Fluck Ákos for president!

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.29. 09:44:12

@Holger Hartland: Forradalom van! Ahol gyalulnak, ott hullik a forgács, a dezertőröket az NKVD legéppuskázza stb.

A posztot SP-ről, vagy a jobber belharcról fogja írni? Ez utóbbi esetben vicces lesz, hogy a belbiztonság békíti a feleket, ahelyett, hogy szétcsapna közöttük.

@bbjnick: A doktori cím elvétele nem büntetőeljárás. A plágium valóban bcs., de már elévült.

Alfőmérnök 2012.03.29. 10:35:15

@bbjnick: Nézd, faszkalap, az még egy normális, tulajdonképpen egészséges dolog, hogy egy idősebb hölgy azt vizionálja, azt szeretné hinni, hogy fiatal fiúcskák szerelmesek belé. Na, de hogy egy magadfajta öreg csóka… hát az már egy kicsit beteges. Hogynemondjam: buzis.
Btw. nincs nekem különösebb bajom sem veled, sem betyárral, alapvetően kedves, de frusztrált és monomániás balekoknak tartalak titeket. Nem tagadom, jó érzés néha belétek rúgni. Meglehet, nem túl elegáns dolog tőlem, már csak azért sem, mert balekságotokból kifolyólag kaptatok már elég pofont az élettől (és még kapni is fogtok), de talán valamennyire mentségemre szolgál, hogy nem gyűlöletből, csak szórakozásból teszem. Ha úgy érzem, hogy méltatlan támadások érnek, akár még meg is védelek titeket (ahogy betyárt meg is védtem, mikor lenácizták).
Betyárt korábban kedveltem is, csak megzakkant, elsősorban a segghülye Aristo, másodsorban Grift hatására, aki értelmileg 18 éven felülieknek való, betyár meg max. középiskolás szinten van e tekintetben, és akkor még jóindulatú voltam.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.29. 11:15:58

@Alfőmérnök:
ezt a griftest, ezt kifejthetné!
azt mán mondta valaki, hogy tölgy kisiklása is grift mézes szavainak következménye!

:))

Alfőmérnök 2012.03.29. 11:30:05

@jose maria padilla: Hát, tölggyel kapcsolatban ez nagy baromság, már csak azért is, mert úgy emlékszem többször is "megfegyelmezte" Griftet, hogy nem kéne ennyit zsidózni (kontraproduktív, meg ilyenek), de betyár esetében szerintem kimutatható a hatás. Nem csak abban, hogy elkezdte kisbetűkkel kezdeni a mondatokat, hanem pl. miután Grift beindult, az addig amúgy józan gondolkodású és megfontolt betyár elkezdett szétcsúszni és össze-vissza hablatyolni, meg elhülyéskedni dolgokat. De lehet, hogy nincs ok-okozati kapcsolat a kettő között, csupán véletlen időbeli egybeesés. :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.29. 11:38:24

@Alfőmérnök:
már csak aztat mondja meg, hogy a fároszi grifttől, hogyan lehet szétcsúszni? meg hablatyolni? :)

Alfőmérnök 2012.03.29. 12:01:52

@jose maria padilla: A nagy Grift nem a racionális érveléstechnikájáról volt híres. :) Bolond beszéde volt, de volt benne rendszer. Namost ha valaki a hatása alá kerül egy ilyen személyiségnek és utánozni akarja, akkor fennáll a veszélye, hogy elvész a rendszer is a beszédéből. (De ha valaki nem érti őt, vagy félreérti, akkor elmondhatja, hogy „te ostoba vagy, nem érted a humoromat”!) Így keletkezik a hablaty.
Szétcsúszni meg úgy lehet tőle, hogy az ember az ágya alatt is az ellenséges libsiket kezdi keresni. :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.29. 12:38:14

@Alfőmérnök:

hát, mondjuk valóban megzavarhatta a műkonzik és ávós ellenfeleik személyiségét ez a nonkonform zseni :)
betyárnál ezt nem éreztem. de hagyjuk is a szépemlékű griftet! :)

tistedur 2012.03.29. 13:50:49

@jose maria padilla: pedig grift volt a legszórakotatóbb

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.29. 14:13:20

@tistedur: Azért a buzi málnási és a fatökű őrmester sem rossz.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.29. 19:25:31

@Lavrentyij Pavlovics Berija: és mindenki:
Ismerik a viccet, aminek az a poénja, hogy "Ronda is vagy, büdös is vagy, de ha már a gyerekeknek megígértem"? ;)))
Szóval, ha már megígértem, akkor tessék:
hartland.blog.hu/2012/03/29/vedjuk_meg_schmitt_palt

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.29. 20:14:23

@Holger Hartland: Muhaha!
Jó az iromány, de nem mindenki fogja érteni és értékelni.

Alfőmérnök 2012.03.29. 20:53:59

@tistedur: @Lavrentyij Pavlovics Berija: Málnási és Padilla nem sokban különbözik Grifttől. Ami szórakoztató bennük, az megvolt Griftben is, csak ő meg kiismerhetővé, unalmassá vált. Kipukkadt a Grift-lufi. :)

kornél 2012.03.29. 21:59:27

@Alfőmérnök:

Hát te, szép ecsém, ki a pöcs vagy, hogy így osztod az észt? Vasággyal ötven kilós túlkoros diák?

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.29. 22:26:09

@Alfőmérnök: Málnási és az őrmester is kiszámítható, ennek ellenére szórakoztató.

Alfőmérnök 2012.03.29. 22:39:27

@kornél: Szép sem vagyok, öcséd sem vagyok, köcsög. Mikor Griftet szopod le, te biztos többet nyomsz vasággyal, mint én.
süti beállítások módosítása