Antalltól Orbánig – Kornis Mihály diktatúrái
2012. március 12. írta: TuRuL_2k2

Antalltól Orbánig – Kornis Mihály diktatúrái

  Szombaton a Kossuth téren, a metrókijárat és a Parlament Cafe között egy hajléktalan Fedél nélkült árult. Amikor adtam neki pénzt, azt mondta: köszönöm, két napja ülök itt, azóta nem kaptam semmit – ekkor már majdnem egy órája tartott a Szolidaritás rendezvénye a téren. Aztán kommentálta tovább a szónokok mondandóját.

  A több ezer résztvevő élvezte a napsütést, a tüntetés meg csordogált a maga nem túl izgalmas medrében. Volt sok köztársaság, sok összefogás, kisajátított kokárda meg üldözött romák és nyugdíjasok. Nagyjából ennyi maradt volna meg bennem, ha nem lép fel Kornis Mihály: 

  „Kornis Mihály vagyok. Az az igazság, én nem szoktam politikai rendezvényeken föllépni, ez nem fordult elő az utóbbi 20 évben. Utoljára akkor voltam ilyenen, amikor még diktatúra volt. Azért vagyok itt, mert most megint diktatúra van! De nem hagyjuk, hogy diktatúrában éljünk újból! Az az igazság, hogy azért jöttem, hogy az egész országgal közöljem: vannak rendkívüli pillanatok. Amikor ezek a rendkívüli pillanatok eljönnek, azért vagyunk itt, akkor ki kell az embernek állni. Rendkívüli helyzetben nem az újságot kell olvasni, ha tudni akarjuk, hogy mi a helyzet. És nem a tévében mondják meg az igazságot!”  Érdemes megnézni-meghallgatni a komoly hozzáadott értékkel bíró előadásmódot is, a videón 58:33-nál lép színpadra Kornis:

 

  Először úgy értelmeztem az utóbbi 20 évet, hogy ez csak hozzávetőleges szám, Kornis a szocializmust azonosítja diktatúraként. Aztán leesett, hogy nem: Kornis szó szerint érti a 20 évet, s 1991-92-re hivatkozik, mint diktatúrára. 

  Kornis ugyanis (mások mellett a képen látható Radnóti Sándorral, Farkasházy Tivadarral, Konrád Györggyel, György Péterrel és Vitányi Ivánnal együtt) alapítója volt a Demokratikus Charta'91-nek. Sőt, nem csak alapítója: szóvivője. Így már érthető, hogyan került a diktatúra címkéje Antallék demokratikusan választott, rendszerváltó kormányára.

  Nem szeretnék belekezdeni az álszent Bárcsak Lenne Normális Baloldali Pártunk csasztuskába, hiszen nem vagyok közvetlenül érintett: aligha szavaznék baloldali pártra. A Szolidaritásnak azonban nem ez az első vállalhatatlan húzása: 2011. október 23-án, a 2006-os októberi események ötéves évfordulóján a Szolidaritás a rendőrökre emlékezve gyújtott mécsest, amire nehéz szavakat találni. Kornis nagypályás árokásói életműve pedig biztosítja, hogy amihez a nevét adja, ott jó eséllyel fog érvényesülni a „mi sokkal jobban gyűlölünk benneteket, mint ti minket” mottója.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr964308854

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az igazi diktatúra 2012.03.16. 07:48:48

Mostanában az internetes kultúra egyik legnépszerűbb témája az Invisible Children mozgalom filmje Konyról, az afrikai terror egyik leghírhedtebb alakjáról.  A film készítőinek célja, hogy támogatókat szerezzenek kampányukhoz, és ezzel életben tart...

Trackback: Diktátorok 2012.03.12. 18:45:38

Orbán Viktor diktátor? Barack Obama diktátor…...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.03.12. 09:21:01

A bejegyzésed bekerült a Mandiner blogajánlójába.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Europai 2012.03.12. 13:58:50

@bbjnick: "Bennem is felmerült, hogy miért nem közlik az oldal elérhetőségét.
Provók csinálják az egészet.
Ja, és olyan hülyék, hogy bejelentik, hogy milyen módon csinálják a balhét, mi?
Este gréczizsóti a betelefonálós műsorban ezt fogja feldobni témának, és a nyuggerkommandó betelefonáló tagjai versenyt szörnyülködnek majd."Gondolom az Operánál már elfelejteted ami történt az is előre szervezték nem? Rakd sebességbe az agyadat, mielőtt beindítod a szádat!

márvesztes 2012.03.12. 14:00:47

Egyszer már megbocsáthatnátok a charta résztvevőinek, hogy Antalléknak sikerült megfelelő környezetet teremteniük ahhoz, hogy ők megalakuljanak. Akkora lukat ütöttek a politikai térbe, hogy oda lényegében muszáj volt bemozognia a szélén álldigálóknak.
Orbánék sokkal jobban vigyáznak erre, a józan ész teljes hiánya - hiába sötöt verem - például politikai értelemben nem lyuk.

tewton 2012.03.12. 14:01:41

@bbjnick:
el tudja képzelni, hogy egy radi azzal pepecsel, hogy keres egy szappant, kitalál egy zsidó nevet, adatot, kinyomtatja, kivágja, keres egy megfelelő nejlonzacskót ... lefotózza, posztolja, képaláírást gyárt alá stb? én már abban elfáradtam, hogy ezt végiggondoltam :)

tevevanegypupu 2012.03.12. 14:13:32

Holnap mar megy a cikk ideoda ahol demokratikus erok elnek Ajropaban, hogy ime Orban orszaga.

Kandeláber 2012.03.12. 14:18:53

@Europai: Miért, mi történt az Operánál?
A százezres tömeget megtámadta néhány radikális, és a százezres tömeg megijedt, sőt rettegett?

Europai 2012.03.12. 14:23:57

@Kandeláber: Nem hiszem hogy százezres tömeg lett volna ott néztem az M1-en de nem láttam félelmet sőt rettegést sem hacsak nem azoktól akik radikálisok voltak.

Chicano 2012.03.12. 14:28:53

@Europai:
"Gondolom az Operánál már elfelejteted ami történt az is előre szervezték nem? Rakd sebességbe az agyadat, mielőtt beindítod a szádat! "

Akkor pedig már én se értem. Most akkor tényleg, mi is történt az operánál amitől sebességbe kéne raknunk az agyunkat?

Kandeláber 2012.03.12. 14:30:32

@Europai: És a csúnya rendőr bácsik nem lőtték ki a radikálisok szemét, ezért a "demokraták" azóta is duzzognak.

Chicano 2012.03.12. 14:38:40

Ha ebből nem csináltok egy posztot akkor gizdák vagytok:

"A március 15-i Milla-tüntetésen való részvételre szólítottak fel ismert francia értelmiségiek hétfőn a Libération című francia baloldali lapban. Budapestre jön Daniel Cohn-Bendit európai parlamenti képviselő is, aki korábban már többször riasztónak nevezte a magyarországi eseményeket."
www.origo.hu/itthon/20120312-franciaorszagbol-erkeznek-kormanyellenes-tuntetok-marcius-15en.html

A kónbendit a dopemannal énekli majd a bazmeghimnuszt? Hát ez nagyon ott lesz zemberek.

Kandeláber 2012.03.12. 14:41:57

@Chicano: Erre mondják, hogy madarat tolláról...

Chicano 2012.03.12. 14:45:13

@Kandeláber: Szerintem ez akkora király buli lesz hogy ez innentől kihagyhatatlan. Még két ilyen borzalmasan ellenszenves személyiségzavaros faszkalap egyszerre egy színpadon? Ezek a millások idén nagyon kiadnak magukért.

Kandeláber 2012.03.12. 14:48:41

@Chicano: Pláne, ha még a Bartos Cs. István nevű "vándorfilozófust" is színpadra küldik egy kannás borral.
Szem nem marad szárazon.

Chicano 2012.03.12. 15:07:41

@Kandeláber: Igen, és ismerve Bartos úr vonzódását a patkányokhoz bizony egyáltalán nem kizárt hogy ő is részt vesz a performanászban.

Kandeláber 2012.03.12. 15:08:44

És a színpad mellett egy táblát helyeznek el "6 éven felülieknek!"felirattal, mert kohnbandi nagyon szereti az óvodás gyerekeket.

Kandeláber 2012.03.12. 15:10:07

@Chicano: Esetleg Sickratman is tiszteletét teszi?
Ő már csak a "művész" neve okán sem maradhat ki a szeánszból.

tevevanegypupu 2012.03.12. 15:26:54

@Chicano:

Ha a helyukben lennek - a nevsort nezve - nem jonnek, Magyarorszagon tombolnak az antiszemita bandak..(:

Chicano 2012.03.12. 15:46:58

@tevevanegypupu: Hát igen, ez felvet egy érdekes kérdést: Ha tombol nálunk a szélsőjobbos antiszemita diktatúra hogyan lehetséges hogy teljesen szabadon lehet itt kormányellenes dzsemborit tartani.

De az igazi meglepetés szerintem a résztvevők száma lesz, ugyanis úgy néz ki nem lesz náluk nagy tömeg. Ha így lesz már látom is a főcímeket a fejlett nyugati demokrata a sajtóban: "Megfélemlített tömegek vonultak fel a populista diktátort éljenezni." Esetleg: "A budapesti demokratákat az antiszemita paramilitáris csoportoktól való félelem tartotta távol a kormányellenes demonstrációkon való részvételtől". A lényeg hogy valami nagyot kell hazudni mert az nem kóser hogy a fasiszták annyival többen lesznek csütörtökön.

Fatal Error! System Halted! 2012.03.12. 16:03:25

Nincs ezzel semmi baj. Ha bayerzsótikáéknak lehet, akkor nekik is. Azért mert valaki nem jobbos ne adj isten liberális, az nem jelenti azt, hogy minden szart némán kell tűrnie, amit a szektások böfögnek.

blah 2012.03.12. 16:05:36

én azt mondanám bárcsak lenne egy normális pártunk, nem érdekel, hogy jobb vagy bal oldali csak lenne legalább egy...

Kandeláber 2012.03.12. 16:06:14

Igen, vannak végzetes tévedések.
Sokaknak már az élve születése is az volt.

Hertelendi 2012.03.12. 16:11:56

@Kandeláber: Igaz a demokraták nem is gyújtották fel a várost és nem szedték fel az utcaköveket. Sőt még a rendőröknek se támadtak neki!
Ja hogy mondták "Orbán takarodj"? Ezért nem is fognak lőni a rendőrök, mert nekik is ez a véleményük:)

tevevanegypupu 2012.03.12. 16:13:21

@Chicano:

Ez az egesz izlestelen, buta es kepmutato jatek amit a baloldali, liberalis ertelmiseg - bar tudnam mit jelent ez a szo tulajdonkeppen - jatszik. A teny, hogy tuntethetnek, olyan stilusban irnak ahogy, mar eleve megcafolja azt a hulyeseget amit allitanak.Ok maguk, sajat cselekedeteik az elo cafolata annak ami ellen kuzdenek: szabadon es korlatlanul lehetnek olyan hulyek amilyenek csak akarnak lenni. A baj viszont amit ezzel okoznak a tobbieknek art..de hat ez is a celjuk.

Kandeláber 2012.03.12. 16:18:19

@Hertelendi: Ez a "mi vagyunk a demokraták" szöveg arra hajaz, amikor a keleti blokk államai - élükön a nagy Szovjetúnióval, és köztük a Magyar Népköztársasággal - permanensen hajtogatták, hogy náluk/nálunk van demokrácia, a gaz imperialistáknál pedig nincs.
És Amerikában verik a négereket.
És Lumumba elvtársat lelövik.
Stb...
A mostani "demokraták" pedig azért nem támadnak a rendőrökre, mert nagy részük eleve rendőr/börtönőr/tűzoltó/katona.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.12. 16:21:07

@tevevanegypupu: @tewton: @Kandeláber: és akit illet!

@Gloire szerint erre az oldalra "gondolhat(ott)" az atv.hu:

www.facebook.com/pages/Rendszerv%C3%A1g%C3%A1s/297963580241541

Erősen keresgéltem, de én itt sehol sem találtam sem szappant, sem viperát. Kb. az a tempó és stíl --- az az öngerjesztő handabanda, csak a célképzet (részben) más:-) ---, amit a meghibbant ballibbant trollok is nyomnak itt egyik-másik poszt alatt.

ü
bbjnick

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.03.12. 16:22:02

Debil Bal vs. Horror Jobb!
GONG!
Jaj Nekünk!

Hertelendi 2012.03.12. 16:24:41

@Kandeláber: Te és akik feldúlták Budapestet 2006-ban, ők kik voltak? Jaj bocs, eszembe jutott...ők voltak a békés tüntetők...:))

Baromi érdekes a retorikád, de Gyurcsányt kifelejtetted:))

Haggyá má a hülyeségeddel! Ilyeneket a polgári köreidben mondogass és a következő Birkamenetben!

states1 2012.03.12. 16:26:58

Egyszerű lelkek ez, diktatúra akkor van, ha nem ők, a haverok, a brancs, az a bizonyos szadeszos holdudvar van hatalmon. Most ráadásul duplán diktatúra van, hiszen elbukták a fővárost, azt a fejőstehént, amelyik gyakorlatilag életjáradékot fizetett nekik, azaz kitartotta őket, anélkül, hogy bármilyen szellemi terméket letettek volna az asztalra. Lásd filozófusok. Kamu állások, pályázatok, kamu kulturális, oktatási és egyéb intézmények. Antall alatt a belügyminiszter akarta Dunába lőni őket, az első Orbán kormány idején a Fidesz, Kertésznek köszönhetően mostanra alaposan kibővült a repertoár, a vízbefojtástól a villamos alá lökésig terjednek a náci diktatúra eszközei, a legenyhébb a szemkiköpés, de nyilván ott a gyújtós már a krematóriumok alatt is, és a haláltáborok neve csak ideiglenesen kényszermunkatáborok.

Kandeláber 2012.03.12. 16:28:00

@bbjnick: Sztem a belinkelt kurucinfós iránymutatást és néhány képet néztek meg, és ez alapján ferdítettek hitgyülis kanális manipulátorai.
Se szappan, se vipera.

Kandeláber 2012.03.12. 16:32:08

@Hertelendi: 2006-ban a barátnőmmel voltam többek között a Margitszigeten, majd Budán, végül nála.
Budapestet pedig a ruszkik dúlták fel 1944/45 fordulóján, valamint '56-ban.
Utóbbi időpontban a vazallusaikkal együtt, kis demokrata.
Kis népi demokrata.

Chicano 2012.03.12. 16:33:30

@Kandeláber: Szerintem mostanság a tüntetéseken három csoportot lehet megkülönböztetni:

Az anarchistákat vagy új baloldaliakat akik általában a húszas-harmincas éveiket tapossák. Ezek főleg humán-értelmiségi millások és valószínűleg nincsenek egymillióan. :)

A volt rendőrt/tűzoltót/katonát aki fel van háborodva hogy ők idő előtt mégse mehet nyugdíjba. Ezek a negyvenesek-ötvenesek és furcsiferire esküsznek. Ezek már többen vannak és ezek a leghangosabbak.

És végül a szoci nyugdíjasok akik a maszop szavazók és az 50+ korosztályt képviselik. Ők vannak a legtöbben, viszont nem óbégatnak annyit.

És ezt a három csoportot egyetlen dolog tartja össze, az orbánfóbia. Én azt mondom hogy aki begőzölt bölcsészekkel, alkoholista nyugdíjas trendőrökkel és járókeretes szoci nyugdíjasokkal akar itt forradalmat csinálni az gondolja át még egyszer mert lehet hogy rosszul fog a dolog elsülni.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.12. 16:34:07

@Kandeláber:

No, közben a vipera csak előkerült!

Itt, a hozzászólásokban (sem előzmény, sem utózmány, valaki halandzsázik, egy másik hozzászóló lelkitársazik, a többiek le sem sz*rják):

www.facebook.com/photo.php?fbid=336378703066695&set=a.299243033446929.62107.297963580241541&type=1

ü
bbjnick:-)

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.12. 16:34:37

Beesettmellű, görbeorrú, nagyfülű, reszketeg, vágott faszú Kornis Mihály! Húzd fel a sábeszt és húzz el a büdös francba! Vagy megvárod Cón barátodat, hogy kivezesd a fasiszta posványból? Vigyázz, hogy megúszd saller és koki nélkül! Jobb Nektek a libanyak macesszal!!!!

Kandeláber 2012.03.12. 16:39:46

@bbjnick: Na, ez volt a provokátor.
Vagy ha nem, egy magányos lélek.
Persze, az atv tudta, mire kell kattanni.

tewton 2012.03.12. 16:41:10

@bbjnick:
hahaha. a viperát én se látom, de ha balos vagy függetlenértelmisi lennék, akkor se ijednék meg tőle. hiszen görényi annakidején is megmondta, a vipera az egy állat :)

Kandeláber 2012.03.12. 16:47:08

@Chicano: Elsőrangú a definíció.
A kohéziós erejük valóban a gyűlölet.
Viszont felmerült bennem, hogy a millások/szolidaritás eléggé átfedik egymást.
Némelyikük talán már most azon filózik, hová is menjen először.
Mert persze a nap fénypontjaként este összevegyülnek, plusz még a DK is.
Kicsit vonulgatnak, szájkaratéznak, aztán hazamennek.

Kandeláber 2012.03.12. 16:48:06

@Chicano: És persze ezek még nem nyeltek könnygázt.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.03.12. 16:49:02

További idézetek a beszédből:

Egy semmirekellő van az ország legtetején.
Baj van. Magyarországból kiveszett a szolidaritás.
Erőszak nélkül az életünkkel kell helytállni.
A hazugság erős, és ott ül a hatalomban, mert igazságot kever a hazugsághoz. Abban különbözik a szélsőjobbtól, hogy hazudni tanult meg a kommunistáktól! Hazug hatalom, hazugságból él.
Elegendő csupán mindenkinek azt hazudni, amit hallani akar.
Ne hagyjátok magatokat megfélemlíteni.
Fogjunk össze, mától vegyünk észre minden elesettet.
Részvétre, a közügyekbe való részvételre van szükség. Példát kell mutatni a bajban. Mindenki segítsen mindenkinek.
„Senkinek sem kötelessége hogy nagy ember legyen, már is az is elég ha ember tud lenni” Maradjatok emberek.
stb.

Most komolyan! Milyen árokásásról beszéltek? Az elején? Tényleg nem viszonyítás kérdése, de amit a valóban elba%ott elmúlt nyóc évben a fideszes politikusok megengedtek jelzőket maguknak akár parlamentben az akkori kormányzattal szemben ha éppen bementek, szerintem kicsit erőteljesebb. Nem értem mi a baj??
Jelenleg több nemzetközi eljárás folyik ellenünk. Az egyik a költségvetéssel, gazdasági ügyekkel kapcsolatos, a másik pedig a jelenlegi kormány sajátos demokrácia értelmezése miatt.
Pontosan milyen árokásásról van itt szó, de tényleg???

tevevanegypupu 2012.03.12. 16:50:50

@bbjnick:

Ugyan mar, felesleges idegeskednunk, a millasok annyian lesznek, hogy be sem fog ferni kozejuk ez a par megbolondult viperas. Jonnek a francia elvtarsak is, Cohn-Benditnek pedig van gyakorlata az ilyesmiben, en meg emlekszem azokra a palaverekre meg heccekre amiket rendeztek 68-ban..Inkabb attol kell felnunk, hogy majd felgyujt nehany autot es betori a kirakatokat, ahogy tettek Parizsban is anno. (:

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2012.03.12. 16:52:54

Azért kellemetlen leget a Mandínernek egy vödör szar mellett agitálni.
Nagyfokú vakságra utal a jobboldal részéről az is, hogy mindenkit aki törpe ellenes, azt szocinak nézik.
Pedig csak annyi, hogy vannak akik maguktól is tudnak gondolkodni és elutasítják a tekintélyuralmat.
Tamás Gazsi már anno megmondta, hogy kik a Mucsaiak. Akkor is megvoltak és most is megvannak. Csak most azok kik ész nélkül képesek nyalni egy elmebetegnek.

Chicano 2012.03.12. 16:53:38

@Kandeláber: A leszerelt rendőrök lehet hogy igen, azt amit őt lőttek ki még 2006-ban. :)

Igen, a hová is menjünk tüntetni biztosan nagy dilemma sokaknál, főleg ha még az elempé gyűlés is opció. De legalább lesz majd utólag mire fogni hogy miért voltak kevesen.

Egyébként este mi lesz? Ez nekem új. Össz-ellenzéki békemenet?

Chicano 2012.03.12. 16:57:06

@Legelő Őse:

"Egy semmirekellő van az ország legtetején."

Hát vazze, tényleg, én sem értem mi a bajuk evvel a fasisztáknak. Hülye itt már mindenki...

Kandeláber 2012.03.12. 17:00:30

@Chicano: Ja, hogy összevegyülnek?
Ez csak felmerült bennem, de valószínűnek tűnik.
Talán miután végigcsápolták a szónokaik beszédeit, erősnek akarják érezni magukat, és együtt vonulnak valahová.
Úgy majd sokkal nagyobb létszámot is jelenthetnek a hírügynökségeknek.

Chicano 2012.03.12. 17:04:14

@Kandeláber: Ha nincs előre megszervezve és engedélyezve akkor nem sanszos. Ráadásul nehezen tudom elképzelni ahogy a furcsifercsisek, a maszoposok, elempések és millások együtt vonuljanak. Ezek egymást is utálják.

Kandeláber 2012.03.12. 17:15:35

@Chicano: Mondom, csak egy hipotézis volt.
Persze, végül is valahol riválisai egymásnak.
Viszont mit szólsz a francia vendégfellépőkhöz a millásoknál?
Iványi papa szombaton jajveszékelt a lengyelek jövetele miatt, gondolom, kohnbandi és a négerszoci láttán elérzékenyül majd.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.03.12. 17:18:41

@Chicano: Én értem, de mondom, mi ez ahhoz képest, amit Gyurcsány kapott - akár a parlamentben? Én is gondoltam olyanokat róla, de nem gondoltam hogy nem érvekkel kell, érdemes megverni. Jelenleg nincs VITA! Megszűntek az érdemi állásfoglalások. Nem kormányoznak, hanem uralkodnak rajtunk, és már lassan a látszat sem fontos. Lásd OBH elnöke. Ez az ember, végig arról beszél, hogy segítsünk, figyeljünk egymásra, az elesettekre. Egyetlen jelzője - ami kiveri a biztosítékot? Biztosan? Én nem tudom.

Chicano 2012.03.12. 17:19:54

@Kandeláber: Üdvözlöm őket. Innentől nehéz lesz majd amiatt sipákolni hogy nincs nálunk demokrácia meg szólásszabadság. Jöjjenek csak, minél többen. Nézegessék a tömegben az ordenáré primitív transzparenseket és arcokat, aztán gondolkodjanak kicsit. Szerintem jót fog tenni nekik.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.12. 17:20:43

De mindennél milliószor fontosabb, hogy a szlovákiai magyarok már megint nem a bóvlista orbáni parancs szerint döntöttek.

Egész konkrétan úgy, ahogy azt az itteni kormány nagyon nem szerette volna, a helyi Fidesz zsinórban másodszor öt százalék alatt, a Híd pedig bent a parlamentben.

Ez nekünk, határon inneni magyaroknak azért is fontos, mert újra láthattuk, hogy a magyar nagypolitika már megint valami hihetetlen érzékkel kitalálta, mi az ellenkezője annak, amit a szlovákiai magyarok többsége szeretne, és elkezdte azt támogatni. Nem egyedi a helyzet, Romániában már megszokhattuk ugyanezt. Híd nem létezik, csak az MKP.”
Már Szerbiában is keveri a szart a gonosz törpe. Megint ki a hülye, az egész világ vagy a fidesz?
Idehozzák a nemzeti ünnepünkre a lengyeleket bértüntetni a büdös bunkók, hagy legyen nemzetközi balhé.

Orbán húzz a p.csába!

Chicano 2012.03.12. 17:23:11

@Legelő Őse: Ne haragudj, biztosan megcsal a memóriám, de pontosan mikor is mondott bárki olyat a parlamentben gyurcsányra hogy semmirekellő? Nem emlékszem hogy ilyen szintig ment akkoriban a dolog. De ha úgy érzed hogy igen, akkor is furcsa hogy azt elítéled ez meg rendben van.

profilo 2012.03.12. 17:27:19

Szabad országban élünk.
És Kornis Mihálynak joga van félni és rettegni,ha úgy tartja kedve.
Ha ő így érzi jól magát,akkor egészségére.

Amúgy elég béna egy diktatúra az,amely hagyja,hogy ilyen tüntetések legyenek.
Azt hiszem Mihály bácsi nem félne és rettegne annyira Orbán "diktatúrájától",ha átélte volna mondjuk a 20-as,30-as évek sztálini ámokfutását.
De neki csak ez az "orbáni és antalli" adatott meg.Elég frusztráló lehet,hogy még elnyomásból,önkényből,terrorból is csak ilyen elfuserált és béna jut.Nehéz hősnek lenni ilyen körülmények között...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.03.12. 17:43:57

@Chicano: nem mondom hogy rendben van. Egyáltalán. De te hol éltél az elmúlt években -. amit csináltak, az karaktergyilkosság volt, nem is vitás. Az hogy ideggyenge és az őrület határán áll, hogy hazaáruló, Orbán egy alkalommal egy pszichiátriai szakkönyvet vitt magával...stb. Én csak azt mondom, hogy egy civiltől egy tüntetésen - ha nem is szimpatikus - de bőven belefér. Nem ettől lesz árokásó, hiszen a mondanivalója pont ennek az ellenkezőjéről szól.

Chicano 2012.03.12. 17:52:11

@Legelő Őse: Szerintem pedig primitív és árokásó volt a beszéde. Az se menti hogy a másik oldalon is vannak hasonló megnyilvánulások. Egyébként gyurcsány szerintem inkább karakter öngyilkos lett, magát csinálta ki. De nézhetjük úgy is a dolgot hogy orbánt kívülről-belülről "karakter-gyilkolják" mégse akar meggyilkolódni. Nem vagyok oda orbánért de sokkal koherensebb és rátermettebb vezető mint a gyurcsány. Ha nem az lenne már ferivel együtt ő is a kukában lenne.

patkányarcúáginéni 2012.03.12. 17:54:09

@Megszívtuk-Waze: ..."tekintélyuralom!"...tudod egyáltalán, hogy mi az?

vagy csak pofázol hülyeségeket?..

tiger69 2012.03.12. 17:55:59

"Nem szeretnék belekezdeni az álszent Bárcsak Lenne Normális Baloldali Pártunk csasztuskába"

Ugyanez a mondat jobboldali pártra hatványozottan érvényes....

Mellesleg a szerző miért nem meri vállalni a nevét? Tán nem egy bértollnok?

Logan Grimnar 2012.03.12. 17:57:22

Sajnos az ilyen kornis-féle genetikai hulladékok a kiváltó okai az antiszemitizmusnak. Tisztes zsidó szégyelli magát miattuk....

tiger69 2012.03.12. 17:57:32

"Nem szeretnék belekezdeni az álszent Bárcsak Lenne Normális Baloldali Pártunk csasztuskába"

Ugyanez a mondat jobboldali pártra hatványozottan érvényes....

Mellesleg a szerző miért nem meri vállalni a nevét? Tán nem egy bértollnok?

Chicano 2012.03.12. 18:00:29

@tiger69: Ezt azért kérdezed mert a te neved tiger69? Hol anyakönyveztek ilyen névvel?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.03.12. 18:07:21

@Chicano: különösebben nem mozgat Kornis, de komolyan, a beszéde tartalmával kapcsolatban azért kiemelhetnéd mi volt benne primitív és árokásó?? Ne már. Ha valaki nem velünk az ellenünk? Mindegy mit mond? Legyünk akkor már konkrétak! Én kigyűjtöttem fentebb a lényeget. Nem hogy nem árokásó, hanem arra buzdít, hogy legyenek az emberek szolidárisak! Ez miért primitív dolog? De tényleg!

is 2012.03.12. 18:21:10

"Szolidaritás a rendőrökre emlékezve gyújtott mécsest, amire nehéz szavakat találni"

Nehéz bizony. A rendőr az nem ember. A rendőr az csak éjszakázzon heteken át, legyen szolgálatban 30 órát, köpködjék, dobálják téglával, szidják az anyját. A rendőr az nyilván mind népellenség, semmit de semmit nem érdemel, aki az ő, bármily részbeni féligazságával együttérez, az mind hazaáruló, mocskos söpredék.

És akkor te magadat egy párbeszédképes valakinek tartod. Hát legyen, gondold ezt. Ez a mondat ezt nem igazolta vissza.

is 2012.03.12. 18:22:16

@Logan Grimnar: a magad nevében szólsz, vagy voltát ott, ahol látták, hogy hallották, és terjesztették ezt?

is 2012.03.12. 18:23:25

@Logan Grimnar: Ja, most látom, hogy genetikázol. Talán neked is Kanadába kellene menned, mert a magyarságból akkor kiírtad magad, mint Kertész Ákos. Ugye?

is 2012.03.12. 18:26:38

@Chicano: pedig Orbán pont ugyanezekkel csinált kétharmadot. neki nem kellett volna átgondolni? bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű? ez neked ilyen könnyen megy, hogy kikapcsolod a tények kétharmadát, aztán lököd a nagy egyharmadigazságokat?

Chicano 2012.03.12. 18:27:32

@Legelő Őse: Idemásoltam már az első mondatát, én már konkrétan azt is primitívnek találom. De gondolom ez ízlés kérdése, ha neked ok., akkor én nem akarlak erről győzködni.

Chicano 2012.03.12. 18:28:36

@is: Te most mire is válaszoltál?

lanyi 2012.03.12. 18:37:24

Na akkor most ások egy árkot...

Ma Magyarországra nem jön befektető,mert ellenséges a kormány hozzáállása.
Főbűnösök a bankok, aztán csodálkozunk, hogy az anyabankjaik az államkötvényeket horror áron sem vásárolják.
Nem veszünk fel az IMF-től hitelt inkább horror kamattal a piacról.
Eltapsoltunk több ezer milliárdot a manyup-ból és egy árva munkahelyet sem teremtettünk, a munkanélküliség rekordon van.
A kormány Mszp oligarcházik, aztán a saját oligarchái tombolnak az ország gazdaságában.
Válságban csökkentjük a segélyeket,megvonjuk az adókedvezményeket eltöröljük az adómentességet.Közben a leggazdagabb,meglehetősen szűk réteg jövedelmét emeljük adócsökkentéssel.
Szembe megyünk Európával lényegtelen ügyekben,elveszítve az utolsó szimpatizánsainkat is.Ezért ha most lenne trianon kb akkora lenne az ország mint tolna megye.:)

Remélem nem ástam nagy árkot, de ezen illene elgondolkodni.
Egyébként Árok Kornél egy senkiházi.:)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.12. 18:43:23

@Europai:

Mi történt az Operánál? 3-5 fős betyárszabadcsapatok rontottak a tüntetők közé és viperákkal csépelték őket?

Egyébként sikerült kikukázni az atv.hu rémhírének "forrását":

www.facebook.com/pages/Rendszerv%C3%A1g%C3%A1s/297963580241541

Itt a viperás szabadcsapatokról szóló "hír" is:

www.facebook.com/photo.php?fbid=336378703066695&set=a.299243033446929.62107.297963580241541&type=1

Amit az atv.hu művelt az a manipuláció magasiskolája. Egy kósza, magányos, reakciótlan (jó eséllyel provokatív szándékkal odatelepített) kommentet tervezett-szervezett neonáci attakká fúj fel. Nem csoda, hogy a forrást nem adta meg, mert még a vak számára is tisztán látható lett volna, hogy hazudnak.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.12. 18:44:45

@bbjnick:

hogy a forrást nem adta meg=hogy a forrást nem adták meg

Chicano 2012.03.12. 18:46:22

@lanyi: Hát nem is dicséri itt senki a kormányt. A magam részéről csak annyit fűznék hozzá hogy azért szavazok a fideszre mert nincs jobb. Az ellenzéket egy képmutató balfék bagázsnak tartom. Sajnos ettől még nem lesz a kormány se szebb se okosabb.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2012.03.12. 18:47:06

@csef:
Megfogalmazásod jellemzően , a tipikusan agyhalott csürhetagságra utal. Amíg anyuci főztjét eszed fogalmad sem lehet, hogy mi mellett kardoskodsz.
Gondolom nálatok ez a tipikus.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.12. 18:54:38

@tewton:

Ha egy vipera és egy magyar ballib között választanom kell, akkor a kígyót választom (pedig irtózom a kelgyóktól), mert egy ballibnél egy állat is ezerszer megbízhatóbb.

(Magának elárulom, ezt a kommentet provokatív szándékkel telepítettem ide!:-D)

ü
bbjnick

lanyi 2012.03.12. 19:03:10

@Chicano:

Mondjuk ezt nem értem...

nu pagagyí 2012.03.12. 19:13:55

Éppen ideje lenne, hogy a Fidesz és fizetett posztolói befogják a pofájukat . Nézzetek már rá az országra és szóljatok, ha nyomokban található még valami szabadság. A közmédiát pofátlanul elfoglaltátok, a szokott promitív módon, ahogy korábban is, és természetesen a szokott primitív mondanivaló (hazugság) ömlik belőle. Közpénzből fenntartott állás csak pártajánlással kapódik, szekértelem nem szüksége. Most éppen a teljes tanári szakmát próbáljátok kisajátítani (a rendőrség, tűzoltóság stb után). Vár még ránk a néhányszáz járás kialakítása, hogy közel legyen a hatalom az emberekhez.
Felhívnám a figyelmet rá, hogy mindeki adóforintjait költitek magatokra, némi tisztelet kijárna a hülyének beálított csoportoknak is, főleg ha az alternatíva az amit látunk, amikor Széles Gábor akar gyarmat lenni. Nem akar? Hát, akkor termeljen valamit, amin haszon is van és az országnak is jó.

Amúgy az egész nem is érdekelne, ha a magánszférába nem akarnátok benyomulni. És nem csak a fiatalok zombivá változtatásának programjáról beszélek. Nektek feltétlenül tönkre kell tenni a szabadpiacot is, pedig az lenne az utolsó esélyünk, ami kiránthatna minket a szarból. Persze tudjuk, hogy a hatalomért odaígértétek az országot az oligarcháknak, akik szerintetek nincsenek.

Pszt! 2012.03.12. 19:22:32

Már csak 3-at kell aludni, és nem kell tovább rettegni a mandinereseknek. Elsöpri a vikit a népharag!

lanyi 2012.03.12. 19:36:19

@Chicano:

Te érted?

Mert ha te sem az baj:)

Chicano 2012.03.12. 19:38:47

@Pszt!: És utána mi lesz? A népharag pénzt fog osztani a proletariátusnak? Meséld már el mi a terv, nagyon kíváncsiak vagyunk.

Chicano 2012.03.12. 19:40:00

@lanyi: Én azt nem értem hogy te mit nem értesz, úgyhogy ennyi...

lanyi 2012.03.12. 19:48:24

@Chicano:

Mondjuk egyszer egy távoli galaxisban....

Olyan miniszterelnök lesz aki együtt tud működni a többi európai kollégájával.
Korrekt kiszámítható gazdasági környezetet teremt.
Tiszteletben tartja a jogrendszert,nem hoz visszamenőleges törvényeket és olyanokat amelyek ellentmondanak az általa korábban vállalt normáknak.
A társadalmi szolidaritás felé vezeti az országot.Visszaadja a munka becsületét.
stb.stb.

És ez az ember nem tudom ki lesz,de nem Orbán lesz, mert ő alkalmatlan erre a feladatra.

Chicano 2012.03.12. 19:50:44

@lanyi: Ok., akkor te nem a zorbánra fogsz szavazni. Tudomásul vettük. Csak puszta kíváncsiság: kire szavaznál?

lanyi 2012.03.12. 19:52:26

Az igazi probléma az, hogy akik Orbánért mennek tüntetni,ezt a folyamatot akadályozzák.

Ki pénzért, ki lelkesedésből, ki tudatlanságból...

lanyi 2012.03.12. 20:00:55

Én a zorbánra szavaztam, ahogy te mondtad.:)

Jelenleg a messiásra várok.:)

De szembe sem jut hogy Orbánt a társadalom elleni bűnei alól feloldja, hogy egy Gyurcsány nevű elődje hozzá hasonló ámokfutást követett el.
Szerintem, az mindegy hogy kik az oligarchák kókák vagy nyergesek.
Félreértés ne essék nem a tehetséges vállalkozók sikereit irigylem,de ezeknek nem szellemi hanem kapcsolati tőkéjük van:)

Chicano 2012.03.12. 20:07:14

@lanyi: Ja, a messiásra én is, csak olyan nem lesz. Sajnos elég belterjes a választék, én is csak a kisebbik rosszat választom.

lanyi 2012.03.12. 20:19:16

Addig nem lesz amíg nem akarjuk elegen.

És addig nem lesz amíg Orbán mellett tüntetünk.
Mondjuk a lengyelek tüntethetnek felőlem:)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.03.12. 20:44:38

@Chicano: Megtették már fejlettudatú nyugati sajtótermékben, hogy a békemenetről készült képet vágtak be a kormányellenes tüntetők illusztrálására. Ilyen egyszerű a médiagecik világában. :)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.03.12. 21:13:42

@Holger Hartland:
A cikk: www.faz.net/aktuell/feuilleton/ungarn-und-die-europaeischen-grundrechte-civis-europaeus-sum-11650672.html
Az eredeti képaláírás: m.mno.hu/belfold/hazudott-vagy-tevedett-a-faz-kep-1052657

Átírták. De hát ki olvasná el újból a cikket, miután megtette? Ki olvas cáfolatot vagy korrekciót? Az a lényeg, hogy a napi sulykolás meglegyen.

tevevanegypupu 2012.03.12. 21:25:12

@bbjnick:

Irgalmatlan hepaj volt, Cohn-Benditek baromi jol szorakoztak, valoban a hecc kedveert vettek reszt nagyon sokan benne.

tevevanegypupu 2012.03.12. 21:25:12

@bbjnick:

Irgalmatlan hepaj volt, Cohn-Benditek baromi jol szorakoztak, valoban a hecc kedveert vettek reszt nagyon sokan benne.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.12. 22:17:58

@elGabor: Hoppá-hoppá, nahát, nahát! Köszönöm a linket. Egy ilyenre persze mindig lehet mondani, hogy akaratlanul becsúszott hiba. Lehet, hogy a helyszín tévesztette meg őket (az Operánál készült a kép, ahol előtte a millások tüntiztek). Egy esetből nem fogjuk megtudni.

Logan Grimnar 2012.03.13. 09:47:17

@is: látom, megérkezett a minden bibsik ősatyja :-) sikerült végre kibújni kornis valagából?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.13. 10:50:41

@tevevanegypupu:

Nézze, ha a balosok, a "progresszívek", a haladárok uszítanak, törnek-zúznak, gyújtogatnak, az szexi, mert a progresszív szép, ha a nemzetiek, a hagyománykövetők, a maradárok teszik ugyanezt, az viszont undorító, mert minden, ami nemzeti, ami hagyományos, az ocsmány.

www.youtube.com/watch?v=fYYJKU2QSS0

:-D

ü
bbjnick

tevevanegypupu 2012.03.13. 12:03:15

@bbjnick:

Ezek a balos haladarok tulajdonkeppen - vegignezve oket - mind gazdag internacionalistak, kovetkezeskeppen eleg nehez oket besorolni haladarnak.(: Nagy valoszinuseg szerint - miutan az szdsz eltunt a szinrol - leginkabb a penzforrasok elzarasa fajhat nekik, ezt viszont tokeletesen megertik francia sorstarsaik is, ez az ami az utcara viszi oket mostanaban. Legnagyobb szomorusaguk, hogy a tombolo diktatura es cenzura semmit nem tesz annak erdekeben, hogy ok valamiben is akadalyoztatva erezhessek magukat. Bar ketsegtelen, hogy ez csak fokozza azt a gyuloletet amit ilyenkor egy kicsit szabadon kifujhatnak magukbol. Jo hecc es a kulfoldi sajto kepviseloi is lathatjak a sok nyomorult, elcsigazott, szegenyes rongyokba oltozott ehezo millast
amint az ozdi kohaszokert meg a szabolcsi parasztok jogaiert vonulgatnak.(:

tevevanegypupu 2012.03.13. 12:03:15

@bbjnick:

Ezek a balos haladarok tulajdonkeppen - vegignezve oket - mind gazdag internacionalistak, kovetkezeskeppen eleg nehez oket besorolni haladarnak.(: Nagy valoszinuseg szerint - miutan az szdsz eltunt a szinrol - leginkabb a penzforrasok elzarasa fajhat nekik, ezt viszont tokeletesen megertik francia sorstarsaik is, ez az ami az utcara viszi oket mostanaban. Legnagyobb szomorusaguk, hogy a tombolo diktatura es cenzura semmit nem tesz annak erdekeben, hogy ok valamiben is akadalyoztatva erezhessek magukat. Bar ketsegtelen, hogy ez csak fokozza azt a gyuloletet amit ilyenkor egy kicsit szabadon kifujhatnak magukbol. Jo hecc es a kulfoldi sajto kepviseloi is lathatjak a sok nyomorult, elcsigazott, szegenyes rongyokba oltozott ehezo millast
amint az ozdi kohaszokert meg a szabolcsi parasztok jogaiert vonulgatnak.(:

tevevanegypupu 2012.03.13. 12:03:15

@bbjnick:

Ezek a balos haladarok tulajdonkeppen - vegignezve oket - mind gazdag internacionalistak, kovetkezeskeppen eleg nehez oket besorolni haladarnak.(: Nagy valoszinuseg szerint - miutan az szdsz eltunt a szinrol - leginkabb a penzforrasok elzarasa fajhat nekik, ezt viszont tokeletesen megertik francia sorstarsaik is, ez az ami az utcara viszi oket mostanaban. Legnagyobb szomorusaguk, hogy a tombolo diktatura es cenzura semmit nem tesz annak erdekeben, hogy ok valamiben is akadalyoztatva erezhessek magukat. Bar ketsegtelen, hogy ez csak fokozza azt a gyuloletet amit ilyenkor egy kicsit szabadon kifujhatnak magukbol. Jo hecc es a kulfoldi sajto kepviseloi is lathatjak a sok nyomorult, elcsigazott, szegenyes rongyokba oltozott ehezo millast
amint az ozdi kohaszokert meg a szabolcsi parasztok jogaiert vonulgatnak.(:

tiger69 2012.03.14. 13:06:59

@Chicano: A Chicano mióta magyar név?

tewton 2012.03.14. 14:08:02

@tevevanegypupu:
idézzünk akkor molnár ferencet a kornis-kertész frontnak

"Nem édesem, ön nem viseli az egész emberiség fájdalmát, ön egy eltûnõ rongy, egy rothadó falevél, amin egészséges talpak nem törõdve gázolnak, ön nem csinált soha semmit, csak a beteg életét kímélgette és a szennyes kis fájdalmait csitítgatta, ön egy rongy, doktor úr, egy marék véres szemét, nincs az a leölt csirke, ami több ne lett volna, mint ön, mert avval legalább egyszer jóllakott valaki, de nem lakott jól önnel, ön szemét, ön szemét"

:)

tevevanegypupu 2012.03.14. 15:08:34

@tewton:

Allitolag Molnart hivtak vissza a "felszabadulas" utan Magyarorszagra, hogy gyere haza Ferikem, itt most nagyon jo vilag lett, gyozott a demokracia, a nep, mienk a hatalom..stb..stb..Ki is van irva az iroszovetseg epuletere, hogy minden hatalom a dolgozo nepe..Molnar valasza nem kesett sokaig: majd ha az lesz oda kiirva nagy betukkel, hogy lof..a seggetekbe, na majd akkor hazamegyek..

Egyebkent ugy tunik a francia lemondeos rettegok nincsenek tisztaban a ket Kertesszel, a francia zsidolany ujsagirono szegeny Imret kuldte Kanadaba a naci terror elol, nem Akost.(:

tevevanegypupu 2012.03.14. 15:08:34

@tewton:

Allitolag Molnart hivtak vissza a "felszabadulas" utan Magyarorszagra, hogy gyere haza Ferikem, itt most nagyon jo vilag lett, gyozott a demokracia, a nep, mienk a hatalom..stb..stb..Ki is van irva az iroszovetseg epuletere, hogy minden hatalom a dolgozo nepe..Molnar valasza nem kesett sokaig: majd ha az lesz oda kiirva nagy betukkel, hogy lof..a seggetekbe, na majd akkor hazamegyek..

Egyebkent ugy tunik a francia lemondeos rettegok nincsenek tisztaban a ket Kertesszel, a francia zsidolany ujsagirono szegeny Imret kuldte Kanadaba a naci terror elol, nem Akost.(:

tewton 2012.03.14. 16:02:56

@tevevanegypupu:
erre mondanák a részeg pesti filozófusok, hogy egy mispóhe .)

tevevanegypupu 2012.03.15. 21:36:54

@tewton:
(:mispohe..hehe.

Egyebkent elkepzelem azt, hogy most Molnar Ferenc, Karinthy Frigyes, Jozsef Attila vagy mondjuk Marai a millasokkal tuntetne ..esetleg..Kosztolanyi vagy Nemeth Laszlo, Moricz Zsigmond vagy Isten neki - Szabo Dezso ellen..Kornissal meg Esterhazyval kiabalnanak, hogy nincs szabadsag?? Ez olyan elkepzelhetetlen. Persze van haboru elotti es haboru utani zsidosag. A haboru nyilvan mindent megvaltoztatott.
süti beállítások módosítása