Bántó
2012. január 19. írta: Szmöre

Bántó

Fotó: Reuters

  Lehet, hogy nem ismerem a részleteket, de Magyarország akkor is egy diktatúra. Nagyjából ez a hangulat burjánzott el a brüsszeli falanszterekben. Meg azokon túl is. Az ország megítélése mára hitvitává vált, ahol már nem számítanak a tények, elég a személyes benyomás. A Mandiner már többször írt a kurucos szabadságharc jelentős nemzetközi korlátairól: a jelentős szövetségesek ordító hiányáról, a szokatlan stílusról, az alázat téli álmáról. Ezért erről most nem szólunk. Hirtelen felindulásból összegereblyéztünk viszont pár baromságot és pocsék külföldi jelenséget. Nem azért, mert összeesküdött ellenünk a Tejútrendszer, hanem mert ezek a baromságok zavaróak és bántóak.

  Bántó, ha a mérsékelten kardinális zöld ombudsmani tisztség megszüntetése miatt kiabálnak diktatúrát olyan országok, ahol az egyébként nem létezik, soha nem is létezett.

  Bántó, ha a házasság alkotmányos meghatározása (ti. végy egy férfit és egy nőt) miatt válik diktatúrává egy ország, miközben számos más tagállamban ugyanígy van.

  Bántó, ha a 14 bejegyzett egyház miatt igazolt a fasizálódás ténye, miközben más tagállamokban hivatalos államvallás is van (Belgiumban pedig 6, Olaszországban 8 az elismert egyházak száma).

  Az alkotmánybírósági jogkör-farigcsálásnak ez a blog sohasem volt önfeledt híve. Mégis bántó a nemzetközi gyűlölettornádó, ha Hollandiában, Dániában, Svédországban még csak alkotmánybíróság sincs.

  Bántó Daniel Cohn-Bendit, de ennek már egészen picinyke a sportértéke. Az is bántó, ha Konrád György az egyszemélyes és oszthatatlan civil szféra.

  Bántó, ha az utánajárás teljes hiányát azzal mentegetik: nem a részletek számítanak, hanem a nagy egész. És igen, minden külföldi pocok olvasson legalább utána, mielőtt harsányan bírál.

  Zavaró, ha a kedden megindított három kötelezettségszegési eljárás ténye önmagában elég a diktatúra-bizonyítvány kiállítására. Főleg úgy, ha összesen 739 ilyen, Európai Bizottság által kezdeményezett eljárás van folyamatban. A magyar demokrácia talán nem az adatvédelmi ombudsmani rendszeren és a bírók nyugdíjkorhatárán fordul meg.

  Sokszor hiányzott az alázat a kormányzat elmúlt két évéből. Ezt az alázatot ugyanakkor minden külföldi szereplőtől is kérnénk. Főleg, ha a rólunk szóló jelzőkről van szó. Ha nem kapjuk meg, négy kiló féket és hat mázsa ellensúlyt rakunk a portájuk elé.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr353575223

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szabadság vagy szuverenitás? 2012.02.16. 18:05:26

Az Európai Parlament mai határozatában „súlyos aggodalmának ad hangot a demokrácia, a jogállamiság, az emberi és szociális jogok, a fékek és ellensúlyok rendszere, az egyenlőség és a megkülönböztetés tilalma terén fennálló magyarországi helyzet m...

Trackback: Daniel Cohn-Bendit igazi arca 2012.02.06. 18:06:20

Először is azt a kérdést kell fölvetnünk, hogy létezik-e olyan, hogy Daniel Cohn-Bendit igazi arca? Az először Vörös Daninak nevezett, az 1968-as események során, természetesen messze tőlünk hírnévre szert tevő politikusnak zsidó felmenői voltak, édesa...

Trackback: Troubling (Mandiner) 2012.01.23. 21:16:32

The original of the following appeared on Mandiner in Hungarian. I may not know any of the details, but Hungary is a dictatorship for sure. Just about this feeling spread trough the communes of Brussels. The beliefs about the country became a matter of...

Trackback: Nem tüntethetsz március 15-én a kormány ellen? 2012.01.19. 17:26:40

Tüntess április elsején a bohóckormány ellen! A kormány szinte Budapest egész belvárosára közterület-foglalási engedélyt kapott a fővárostól március 15-ére. A közigazgatási és igazságügyi tárca a szokásos állami ünnepségek helyszínei mellett 8 másik ...

Trackback: Mennyire vagy fanatikus? 2012.01.19. 17:26:15

Ott leszel a kormánypárti tüntetésen? Bezúznál kirakatokat? Gyújtogatnál? Ölni tudnál Viktorért? Meghalnál a Fideszért? Mennyire vagy fanatizálható? Felvonultál május elsején az átkosban? Ne legyenek illúzióink. Kormány mellett tüntetni diktatúrákban...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.01.19. 17:25:18

Alkalmas-e az ország vezetésére Orbán, akinek mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett? Mihez ért az ELTE-n huszonnégy éve szerzett jogi diplomájával? Nézzük meg Europass sablonba feltöltött él...

Trackback: Orbán három, ordas nagy hazugsága az Európai Parlamentben 2012.01.19. 16:29:47

Orbán az Európai Parlamentben gyakorlatilag teljesen behódolt az Európai Bizottságnak. Nem Magyarország hódolt be, hiszen a magyar parlament korábban kétharmados többséggel - a Fidesz szavazataival is - elfogadta azokat a szerződéses alapelveket, amely...

Trackback: 3 olvasatlan üzenet 2012.01.19. 14:11:34

Nem az a legény, aki adja az ütést, hanem aki állja. Az előzményekhez képest némileg meglepő módon úgy tűnik, hogy a Kormány most aztán valóban legény lehet a talpán, ugyanis leengedett kézzel lép bele az Európai Bíróság három kötelezettségszegési eljá...

Trackback: Ez a bántó srácok! 2012.01.19. 13:59:48

Bántó címmel közölt vérlázítóan kormány hű blogbejegyzést a Mandiner, cserébe mi közlünk egy vérlázítóan kormányellenest. Lehet, hogy az Európai parlament képviselői nem tudják, mi történik Magyarországon, de az is biztos, bántó, hogy a Mandiner szerző...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ben2 2012.01.19. 19:05:03

@d fele doktor fele barát r:

Mesélj mi történne?
Nem épülne több erdei biciklis út? Esetleg nem kapnánk pénzt síkvidéki viaduktokra? Az tényleg nemzettragédia lenne.

Piacbarát 2012.01.19. 19:06:32

@ben2: csőd....szerinted miért kuncsorog fellegi mindefelé..poénra...mert gondolta utazgat egy kicsit...

hiperinfáció...

soroljam még

milyen szép a Vértes, ó 2012.01.19. 19:07:02

@ben2:

Nem értem, az elmúlt két év minden gondja azért volt, mert Drága Vezérünk minden zsenialitása ellenére nem tudott megbírkózni az elkúrás miatt felvett hitelekkel. De akkor még nem is kellett visszafizetni őket. Hümm.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.19. 19:07:54

MINDENKI LEGYEN DOKTOR !!! EGY PERC AZ EGÉSZ !! TILTAKOZZUNK A NICK-NEVÜNK "DOKTOROSÍTÁSÁVAL "!!!

Piacbarát 2012.01.19. 19:08:31

@milyen szép a Vértes, ó: mindjárt kiszűrlek... hogy mondhatsz ilyen hülyeséget...köllött a pínz a szabadságharcra...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.19. 19:09:46

MINDENKI LEGYEN DOKTOR !!! EGY PERC AZ EGÉSZ !! TILTAKOZZUNK A NICK-NEVÜNK "DOKTOROSÍTÁSÁVAL "!!!

milyen szép a Vértes, ó 2012.01.19. 19:10:15

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó:

A jóval nagyobb tömeg arrébb volt, közelébe se mertek menni, a későbbi áldozat saját maga, a rendőrök és egyéb szemtanúk szerint se provokált senkit (hacsak azt nem nevezzük annak, hogy a kötekedni próbáló előbőrfejűnek megemlítette, hogy LMP-szavazó), de egyébként egészen ügyesen hazudozol, mondták már? Látszik, hogy ebben nőttél fel. :)

milyen szép a Vértes, ó 2012.01.19. 19:12:54

@d fele doktor fele barát r:

Ne mondd már, hogy nem szórakoztató, amikor felváltva megy az 'arra mentek el a milliárdok, hogy az elkúrásIMFhitel', illetve az 'azért kell újabb hitel, hogy amikor el kell kezdeni az elkúrásIMFhitel'. :) Bár igaz, hithű rajongónak sosem jelent gondot, ha a két bemagolt mondat egymásnak ellentmond. :)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.19. 19:13:44

@mialenyeg:

Az a baj az euroval, hogy túl nagyokat ingadozik. Most ov beszée miatt éppen 12 forintot esett ma. Viszont Előző héten, szintén ov megszólalása miatt felment 321-ig is. Szintén jóformán egy nap alatt. Én a deviza vételi árfolyamban vagyok érdekelt, így azokat írom.

Piacbarát 2012.01.19. 19:14:25

@milyen szép a Vértes, ó: mint kettőben szerepel az imf... ennyi...innentől a macska rúgja meg

röhögő 2012.01.19. 19:14:54

@mialenyeg: "Kérdés: mi ért annyit a piacnak a tegnapi bohóckodásban, hogy máris 305 az euró? Orbán beszéde, vagy a többiek beszéde...? " - mert orbán felül a szopórollerre és ez megnyugtatta a piacokat. Helyre tették a paprikajancsit.

milyen szép a Vértes, ó 2012.01.19. 19:15:29

@d fele doktor fele barát r:

meg a Gyurcsány - innen nagyjából szentírás :)

Piacbarát 2012.01.19. 19:16:39

@röhögő: nem az volt a lényeg..a lényeg nem volt látható, ami a háttérben zajlott...a megegyezés körül...vagy miylen fület kaptak a piacok...hogy viktor megtört lesz aláírás, kicsit még szívatjuk...azt aláírja...

2012.01.19. 19:17:58

@milyen szép a Vértes, ó:

Természetesen nem provokált senkit. Sőt, meglehet ott se vót, mint az olaszliszkai gyilkoscigány.
Ezt a liberós szerecsenmosdató mesét inkább egy cionista szeánszon add elő, ott talán el is hiszik :)))

Piacbarát 2012.01.19. 19:19:10

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: te voltál..mesélj mán?...és tényleg nem volt provokáció...pedig cigány ismerősök azat mesíltik dik mán tesó

milyen szép a Vértes, ó 2012.01.19. 19:19:33

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó:

Nem tudhatom, mesélj, mit találtatok ki, mivel 'provokált'? Vagy eddig még nem sikerült eljutni, csak addig, hogy 'provokált'?

ioi (törölt) 2012.01.19. 19:20:12

némelyik országban a mi fogalmaink szerinti munka törvénykönyve sincs, mert nincs szükség arra, hogy mindenből előírja az állam a törvényi minimumot. van ugyanis üzleti kultúra. szóval szerintem az, hogy egyes országokban így vagy úgy van, az ránk nem példa, különösen nem példa úgy, hogy mindazt, ami történt voltaképp egyszerre hajtotta végre a kormány.

Petyat 2012.01.19. 19:22:06

@mialenyeg:

"Kérdés: mi ért annyit a piacnak a tegnapi bohóckodásban, hogy máris 305 az euró? Orbán beszéde, vagy a többiek beszéde...?"

Ott a pont! A választ korábban leírtam.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.19. 19:28:59

@inebhedj - szerintem: Ez nem bizalmi, ténykérdés.
Amit mindenki elfelejt, hogy az az, hogy az államot, és a kormányt korlátozni kell. Hiába magyarázom neked, hogy miért rossz ez a rendszer, te nem látod, nem érzékeled, mert neked az adataid elvont valamik, amik vannak, és boldog tudatlanságodban hiszed hogy az állam nem él vissza vele. Ez nem pártfüggő, ugyanezt mondom kb 10-15 éve.
Neked az az elmebeteg ötlet, hogy összekössék a tb, adó és bm adatbázist azt jelenti, hogy jé, tényleg csak egy kártya, nekem nem az, mert egy adatbázisból megtudnak rólad mindent, onnan, hogy milyen betegségre milyen gyógyszert váltottál ki, az utolsó adóbevalláson át, a bünügyi nyilvántartásnál. És ezt bármely hivatal lekérdezheti, pedig nem sok köze van hozzá.
Nem győzködlek, majd a saját károdon megtanulod.

ökörpöröly 2012.01.19. 19:30:17

Lehet vitatni, hogy mindig tényszerűek voltak-e a hozzászólok, azonban a trendet vitatni nem lehet. Magyarország egy ócska, fehérorosz típusú autokrácia felé halad rohamléptekkel. A jogállamiság, a jogbiztonság teljesen leépült.
Orbán Viktor egy kisstílű diktátor, aki elmeorvosi eset. Nem jobboldali, nem nemzeti, nem konzervatív, hanem egy akarnok populista, aki össze-vissza vonaglik az elborult, elméje, nemzeti vagyont tolvajló bűntársai, vazallusai által készített hálóban.
Az ócska demagógiának nem kell bedőlni, a nemzeti kaméleon (és a hatalomért, állami pénzekért marakodó vazallushordája) volt márt ifjúkommunista, kádárista, radikális liberális, szélsőséges antiklerikális, centrista liberális, mérsékelt konzervatív, ókonzervatív. Ezernyi arca van, melyeket bátran és gátlás nélkül válogat az elérni kívánt cél, azaz a politikai és gazdasági hatalom eléréséhez.
Az az ember (és párt), aki harsányan üvöltözte szinten minden parlamenti ülésen a "Térdre csuhások!" mondatot, aki nagy hangon követelte az állam és az egyház teljes szétválasztását, az egyháztól az állami támogatások megvonását, az most évente megy a pápához. Azok a papocskák meg, akik a szószékről prédikáltak a FIDESZ ateista szörnyűségei ellen -igen, volt ilyen is-, azok most a sok-sok milliárd miatt kinevezik egykori "Sátánjukat" a Megváltónak. A csürhéjét nem érdekli semmi, se a lopásai, se a színváltásai, se az elmebetegsége. Sajnos ez egy ilyen alsóbbrendű, Európa-idegen "nemzet". A magyar egyre inkább lemarad nem csak Európától, hanem a régiótól is. Minden értelemben, gazdaságilag, kulturálisan, mentálisan, értékrend alapján.
El nem tudom képzelni, hogy egyesek mit látnak ebben az őröltben, aki az eddigi legprimitívebb demagógiával adja el magát, olyannal, amellyel még a leggátlástalanabb "MLM-manager" se próbálkozna, mert szint alattinak tartaná.
Sajnos van demagógiájára vevő, mert nem európai, hanem dekadens, szellemileg, kulturálisan, mentálisan elmaradt "nemzethez" szól.
Itt nincs emlékezet, nincs memória, nincs értékrend, "senki" se konzekvens.
Senkit nem zavar, ha a "Bölcs Vezér" és maffiacsoportja százmilliárdokat lop, mert az az "Ő" vezérük. Az érdekli a csürhéjét, hogy demagógiával jól lakassa őket. Ugyanaz a csőcselék tombol a FIDESZ-nek, akik véresre tapsolták a kezüket hol Szálasinak, hol Rákosinak.
Ez az ország lassú elrohadásra van ítélve, de sokaknak ez nem baj, elég, ha ezt a "Bölcs Vezér" vezetésével tehetik meg.

Frizuravarjú 2012.01.19. 19:30:24

Nem szabad szegény ártatlan cigányokat bántani, hiszen Orbán Viktor miniszterelnök úr megmondta, hogy nincsen értéktelen ember:

kuruc.info/r/2/90952/

Lakna ő ott!

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.19. 19:31:45

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ne bántsuk a konzervatívok kilengéseit, nagyon uncsi lenne ha nem lenne olyan. Vagy a nagykismagyarok elhajlásai. :D:D Isten azért teremtette őket, hogy mi jól szórakozzunk rajtuk.

JumboJet 2012.01.19. 19:36:11

@user792: "Balos véleményalkotók és véleményformálók! Egy percre, ha szabad."

Jobbos véleményalkotók - köztük Te, kedves 792-es felhasználó -, egy percre, ha szabad!

A hazugság, és a részben inkonpetenciából, részben a hazugság teremtett csapdából származó balfaszkodás, majd, majd az ezekből termelődő újabb hazugság(ok) - nem világnézeti, ideológiai, oldal-, illetve pártszimpátiáfüggő dolog.
A hazugság az hazugság. Az volt a ballibb kormány idején is, és az most is. Miközülünk, úgynevezett "Balos véleményalkotók és véleményformálók" közül, ezt láthatóan többen fogadják(-ták) el és fel, mint "felétek". Ezzel a tudattal együtt lehet élni.
A hazugság megítélése nem világnézeti, kötődési, hanem SZELLEMI, INTELLEKTUÁLIS kérdés. Hogy jön ide jobb és bal? A ballib kormány hazudott? Igen! Jó volt megélni, pláne olyannak, aki rájuk szavazott? Nem! A pofámról égett a bőr helyettük. (Orbán egyik legnagyobb bűne az volt, hogy én valaha az MSZP-re ikszeltem.)

Namost. Ténykérdés következik. a jelen kurzus, már a megválasztása előttbelekezdett a napi szintű (úgy értem napi többszöri) hazudozásba (Sőt egész ellenzékiségükre, és előző kormányzásukra jellemző volt a hazug viselkedés.) De, most komolyan. Amit az elmúlt 18 hónapban műveltek kamuzás, hazudozás, balfaszkodás, húsbavágó cinizmus területén, az minden képzeletet, minden eddigi kormány teljesítményét felülmúlta, s mindez leöntve ezzel a 48-as huszáros nemzetiszín marcipánnal...
Szóval. Ez megint nem megítélés kérdése, itt az internet, olvasd végig a vonatkozó cikkeket, híreket, ha ennyire nem emlékszel. Mázlidra, nem kell, csak két évet átvenned, igaz, az más kormány két ciklusát lefedi. :)
Még a papagájkommandó kifejezés is a gépezet Szíjjártó szájába adott egyik kedvenc kifejezés volt.

Tehát. Orbán és jobbkeze végighazudott majd két évet, itthon, és mint a mostani, v korábbi felvételekből kiderült külföldön (értsd Brüsszelben) is. Gyakorlatilag az egész beszéde, ideológiailag (alkotmány, demokrácia, stb), de ami fontosabb: számszerű, könnyen ellenőrizhető adatok szintjén (államadósság, nemmegszorítás, katasztrofális állapotban átvett ország, államadósság, költségvetési hiány, stb., stb.) is folyamatos hazugság volt. (Emlékszel, mekkora patáliát rendeztetek GYF-ék adathamisítási ügyében? Na, most itt mi folyik? Folyamatos, nem időszakra kihegyezett adathamisítás. Soxor még az NGM saját honlapján közzétett, adatokhoz képest is hazudnak.)

SP. Milyen hülyeség ez a baloldal kínjában elővesz ügyeket????!!! ("most éppen SP disszertációját vettétek elő, holnap meg majd valami mást"). A jobboldal mit csinált 10 évig? Ügyeket szedett elő. Jól időzítve. A ballibnél sokkal jobban időzítve.
De mindegy.
SP, a fentiek értelmében - tehát, nem szubjektíve, mert szubjektív hazugság nincs - hazudott, nem egyszer, hanem többször is. És még sumákolt is, ami szintén a hazugság egy enyhébb változata. És ő a köztársosági elnök!

Tehát, kérdem én Tőled, jobboldali barátom. Mi itt a kérdés, mi a felháborodásotok tárgya.

UI: Ballib időkben őket szedtétek Ti szét. (Sokszor jogosan.) Most, teljesen természetesen, a jelen kurzus van terítéken, de főleg azért, mert a napi károkozási rátájuk mérhetetlen - pénzben is. (Én volnék a legboldogabb pógár, ha lenne, mondjuk egy Merkel-féle jobboldalunk. Gond nélkül szavaznék rájuk, adott esetben.) Amit itthon és Brüsszelben szívunk, azt ez a kurzus csinálta saját magának - és nekünk. Én - sajnos erős figyelemmel kísérve az eseményeket, amiről le kéne szoknom -, érdekes, egyáltalán nem vagyok meglepődve a következményeken.

UI: Viccnek is beillik: Orbántól Szájerig mindenki a nemzetközi baloldal összeesküvését harsogja. Erre mondta Bandi (attól, h útálod, még frappáns), hogy Madame Merkel, Madame Clinton, Monsieur Sarkozy, Barrosso a nemzetközi baloldal jeles képviselői - Welcome in the club! :D :D :D

dr. Hakapeszi Maki álamfő 2012.01.19. 19:37:26

jaj nézd már, ezt a sok bántó dolgot!

- hát az nem volt bántó, amikor Szíjjártó és Kósa bendöntötte a forintot, majd hülyének nézve mindenkit, behazudták, hogy a "tőzsde csak úgy megy fel meg le", a kormány vezető politikusai által víziónált államcsődnek ahhoz köze nincs?

- hát az nem volt bántó, amikor az örökölhető, privát számlán vezetett nyugdíjunkkat, azzal a hazugsággal vették állami kezelésbe, hogy megvédik? azóta mennyi reálhozam termelődött vajon nekünk?

- hát az nem volt bántó, hogy miközben befelé arról papolnak, hogy az elmútnyólcév tehet mindenről, kifelé meg Bajnait éltetik, hátha nem vesszük észre?

- hát az nem bántó, hogy a forint esésétől kezdve a kötvényhozamok elszállásáig mindent valamilyen spekulánsokra fognak, majd amikor szorul a hurok, mégis visszavonják az első perctől kezdve vitatott törvényeiket?

- hát az nem bátnó, hogy a köztársasági elnök büntetlenül a pofánkba hazudhat a nezmeti rádióból?

Folytassam még? Minek.

Lehet, hogy bennem van a hiba, de engem valahogy jobban bánt, hogy a saját kormányunk ott vág át minket ahol csak tud, mint az, hogy külföldi politikusok miket mondanak ugyanerről a kormányról és annak kettős beszédű vezetőjéről.

És mielőtt valami kormánypribék elkezd azzal jönni, hogy emúltnyölcév meg gyurcsány hazudott, meg 2006 és a többi, nézzen rá a k...szott naptárra és tegye fel magának a kérdést, hogy miért is lett ez a kormány megválasztva.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.19. 19:40:59

@betyár: Szűz Mária édesanyám. Te ne menj sehová, rád idehaza van szükség!
Az nem azért oktrojált te kapcabetyár! Olvasd el még egyszer a kiosztott segédanyagot, ami elmondja neked miért is sztálinista az alkotmány.
Ez tetszik, a 49-es alkotmány azért sztálinista, mert sztálin a szovjetekre oktrojált egy alkotmányt és azt vettük át. Nem semmi vagy cukorfalat!

fonó 2012.01.19. 19:41:19

Az életszínvonal csökken, az infláció nő a gazdaság stagnál, minden adóteher nő,az áfa kulcs nálunk a világ egyik legnagyobbja, a kormány pedig saját magát meghazudtolva éppen az IMF-nek könyörög, az kurva bántó! Ha nincs érv, a számok siralmasak akkor nincs vitaalap, jön a sértegetés, ősök vérvonalak trágár szavak, sértegetés.....NEM VÉLETLEN HOGY POLGÁR NINCS KÖZTÜK CSAK ZEMBEREK..

ökörpöröly 2012.01.19. 19:41:25

@dr. Hakapeszi Maki álamfő: Nem zavarja őket, mert a fideszesek nem emberek, hanem "ázsiai állatok", akik jellemük, értékrendjük, kulturáltságuk alapján Kazahsztán vagy Dagesztán kies területeire valók.
Pol Pot vagy Kim Ir Szen nyalná a szája szélét, ha egy ilyen ócska többségű nemzetet kaphatott volna. :)

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.19. 19:42:26

@d fele doktor fele barát r: doktor
Meg milyen büszkék voltak az ő fiúkra tegnap hogy milyen jól nyomta a parlamentben! Igazi prímás, nem igaz?:)

fonó 2012.01.19. 19:42:54

Olyan a fideszhívők mint a NBEMZET TOLLA. Pálgium-hazugság-okirat hamisítás.

Piacbarát 2012.01.19. 19:43:10

@dr lecsekkoltam palihd: hamisan játszik..valaki ki cserélte a partedliét, vagy a partituráját

Piacbarát 2012.01.19. 19:43:43

eg yhét alatt a bevásárlás egy hétre ötezer forinttal nőtt..5000

ökörpöröly 2012.01.19. 19:46:51

@fonó: Ebben igazad van ,a felcsúti cigánynak és csürhéjének sokkal több köze az "uborkafára felkapaszkodott bolsevikokhoz", mint a polgársághoz.
Egyébként kevés kivétellel a jobboldal nem ilyen Európában. Nehezen is értem, hogy miért nem lökik vissza a FIDESZ-t Liberális Internacionáléba, ahonnan eljöttek 2000-ben, hiszen kártékonyságban már messze lehagyták az egykori testvérpártjukat, az SZDSZ-t! :)

dr. Ringlósztár 2012.01.19. 19:48:38

@hétórás:
Nem, bazmeg, akkor még Plagi bá is kommunista volt.

Piacbarát 2012.01.19. 19:49:34

@ökörpöröly: mert a fidesz nem jobboldali párt...sosem volt az...erősen baloldali...minden amit csinál az baloldali érték, semmi köze a jobboldali értékekhez...és főleg nem a nemzetihez...

nem jobboldali párt...

Rachel Cohen 2012.01.19. 19:49:51

Miért bántják szegény CB-t? Hiszen ő csak jót szeretne a magyaroknak. Kicsi fura a stílusa, de erélyesen kell a gojokkal beszélni, különben nem értik kinél a hatalom.
Biztosan csak a származása miatt támadják, hiszen szép ember amúgy.

tomwar 2012.01.19. 19:58:23

@táltos: Nem, kedves Taltos, nem azert kaptakketharmadot, hiszen a valasztasok elott egy budos szot se szoltak alkotmanyozasrol. Se.
Ahogy egeto szukseg sem volt ra addig, amig ki nem derult, hogy bizony a 2/3 se tehet meg barmit. Na akkor kezdodott az amokfutas igazan. Szamomra megerosito nepszavazas nelkul loszart se er. Nem veletlenul nem is bocsatottok soha a nep ele.

adóhivatal 2012.01.19. 20:00:17

És az nem bántó ha a poszt írója hazudik egy jó nagyot, vagy nem lát az orránál tovább ):

"Az is bántó, ha Konrád György az egyszemélyes és oszthatatlan civil szféra. "

(Szmörén kívül ki állította ezt eddig? És ő beszél hitvitáról, meg a tényekről.)

tomwar 2012.01.19. 20:02:28

@ben2: egyszeru. az exportunk 90%-a eu-ba megy. az export huzza a gazdasagunk. ha vamot kell fizetni, az nem tul jo. peldaul.

Manyi Béci 2012.01.19. 20:03:24

"Az ország megítélése mára hitvitává vált"
Ezért teljesen felesleges azon rugózni, hogy mik hangzottak el tegnap.
Egyszerűen arról van szó, hogy egy jó politikus, egy okos ember irányítása alatt ez az egész meg sem történhetett volna az országgal.
A miniszterelnök tehát nem jó politikus, és nem okos ember.

Regelek 2012.01.19. 20:06:34

Korrekt írás. Persze egy-két agymosottnak fáj. De nem baj, szokják csak. :)

hétórás 2012.01.19. 20:09:41

Ok...fiúk-lányok, írkáljatok, hergeljétek tovább a vörösbe hajló balib fejeteket!
Ahogy a mondás tartja: a kutya ugat, a karaván halad!
...és Vityiló meg -remélhetőleg még sokáig- teszi a dolgát, a mi örömünkre és a ti bánatotokra!
Idővel rájöttök, hogy nem is olyan nagy baj az ha átgondoltan, és nem a ti pillanatnyilag felfűtött és lobbanékony véleményetek alapján kormányozódik az ország!

tomwar 2012.01.19. 20:10:50

@hétórás: @"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: nos, a tanacsom kethetes, de a 270-en bespajzolt eurot 320-ert eladni, 2960Ft-os OTP-t megvenni, 3600-ert eladni, 303-ert eurot venni. Kb. 30%-ot hozott nekem. kerdeztel volna korabban.

tomwar 2012.01.19. 20:13:03

@Regelek: tenyleg remek iras. kinyomtatva jo lenne szajat torolni bele seggnyalas utan.

Regelek 2012.01.19. 20:14:15

@tomwar: ahogy érzed, rajtad múlik. Biztos találsz egy nyomtatót, hogy megtisztítsd a szád. :)

elmbentria 2012.01.19. 20:14:49

Konrád nevét leírni egy magyar oldalon? Az egész fajtáját eltakarítani.

ökörpöröly 2012.01.19. 20:14:51

@d fele doktor fele barát r: Baloldali érték? Ilyet nem látok benne! :)
Egyébként a baloldali értékeknek is megvannak a hasznai. A jobboldal és a baloldal nem egykönnyen választható szét.
Ha megnézed például Németország fejlődését, akkor látható, hogy a nemzeti szociáldemokrácia térnyerése nagyon fontos szerepet játszott, ez volt a robbanásszerű német fejlődés egyik alapköve. A társadalom széles rétege tanulhatott -akár magasabb szinten is-, a jogbiztonság, az életszínvonal növekedése, mind jelentősen növelte a humán erőforrások fejlődését. Egy egészséges, jól képzett, megfelelő életszínvonalon élő munkás sokkal magasabb hozzáadott érték termelésére képes, mint egy "rabszolga".
Egyébként a "jobboldalon" is egyre nagyobb szerepet kapott nálunk is a tömegek életszínvonalának, életminőségének az emelése. Nem csak Szálasinál volt kiemelt fontosságú az ipari és agrárnépesség életszínvonalának emelése, hanem Imrédy is szerette volna javítani a "köznép" életszínvonalát. Bukásának is egyik fő oka volt ez a szociális érzékenység. Egyes körök nem díjazták a földosztási terveit, illetve a munkások jogainak a növelését.

Orbán demagógiájában tényleg alkalmaz baloldali elemeket, de sokkal inkább kispolgári akarnokság érhető tetten esetében.
A dualizmus korához való visszanyúlás pedig óriási tévedés. Az akkori rendszer vezetői, Tisza Kálmán, Széll Kálmán és társai véglegesen leszakították Magyarországot Európától. Magunkhoz képest fejlődtünk, de modern Európától való igazi leszakadás akkor kezdődött.
Akkor is csak a felsőbb osztályokat támogatták, azokra építettek. Ennek következtében a tömegek által hozzáadott érték alacsony maradt, ez pedig visszafogta az egész ország fejlődését. A felcsúti kancigány most visszatért azokhoz a szellemi elődökhöz, akik saját osztályérdekeiket védve elindították Magyarországot a sír felé.
P. Bairoch szerint az egy főre jutó GDP (1960-as USD-n számolva) 1850-es években átlagosan 283 dollár volt Európában, ha ezt 100%-nak vesszük, akkor:
-Nagy-Britannia: 162%
-Franciaország: 118%
-Németország: 109%
-Osztrák-Magyar Monarchia: 100%
-Olasz államok: 98%
-Román fejedelemségek: 67%
-Oroszország: 62%
P. Bairoch szerint az egy főre jutó GDP (1960-as USD-n számolva) 1910-ben átlagosan 499 dollár volt Európában, ha ezt 100%-nak vesszük, akkor:
-Nagy-Britannia: 181%
-Franciaország: 136%
-Németország: 141%
-Osztrák-Magyar Monarchia: 94%
-Olaszország: 73%
-Románia: 62%
-Oroszország: 58%
Látható, hogy a fejlődés ütemében messze elmaradtunk még a Monarchia időszakában is, köszönhetően annak, hogy a társadalom csak kis részét "vették emberszámba". Azóta ezek a mutatók csak romlottak, sajnos.
Mennyivel jobb lenne egy Finnországban, Norvégiában, Svédországban, Dániában élni, ahol a lakosság szinte egésze a középosztály része?:)
Ez csak álom, jobb lenne, ha a felcsúti kancigáyn rezsimjéről derülne ki, hogy csak rémálom.

tomwar 2012.01.19. 20:18:49

@hétórás: evente kb. 4,5-5MFt adot, es kb. 1,5MFt jarulekot fizetek a kasszaba. Ha meg sokaig kell neznem, hogy szetbassza par hozzad hasonlo idiota a hazamat, nem erzem a magamenak, es megyek az 56-os rokonok utan Kanadaba.
Ha hianyozna a love, majd sajnalkozom a turani atkon. Persze csak 8 oras kesessel.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.19. 20:19:36

@hétórás: Itt nem a karaván halad, hanem a gyorsnaszád áll az orbánerejű szembeszéllel. Ezt orbán mondotta meg a bildnek, bezon, hogy orbánerejű szembeszél van. Ezért adta ki a bizottság a narancsriasztást.

tomwar 2012.01.19. 20:20:15

@Regelek: nem en irtam. de te is tudod.

tomwar 2012.01.19. 20:24:54

@Regelek: nem fogalmaztam pontosan, megerdemeltem.:-)

ökörpöröly 2012.01.19. 20:33:17

@tomwar: :D
A fidesznyik csőcselék nem tud különbséget tenni a jobboldaliság és a "fideszizmus" között, pedig nem is olyan nehéz dolog. Számukra aki nem fideszista vagy nem turulbaszószűzmáriáshunszittya, az jobboldali vagy liberális.
Én minden normális európai országban tipikus konzervatív szavazó lennék, csak nálunk egyetlen egy konzervatív párt sincsen.
Ezeknél a konzervativizmus egyet jelent a seggszájjal, a demagógiahabzsolással, azzal, hogy odatolják a szaros seggüket a buzi plébánosuknak, hogy 20 darab kínai gyártmányú árpádsávos zászlót tartanak raktáron, hogy bocskaira gyűjtenek! :) Fideszparasztok ezek, nem "emberek", nem jobboldaliak, nem konzervatívok. :)
Nem is csodálkozom azon, hoyg szinte a teljes médiaelitjük tősgyökeres kommunista volt 1990 előtt. Ezek valók nekik. Szaros neofiták, ócska kaméleonok, senkiházi hulladékemberek, ahogy minden fidesznyik. :)
Ez az ország egy utolsó szarhalom, Európa szégyenfoltja. A magyarság pedig Európa legutolsó nemzete. Ezen változtatni demagógiával, hangzatos beszédekkel, önsajnálattal nem lehet.

ökörpöröly 2012.01.19. 20:34:15

@ökörpöröly: bocs, javítok: "Számukra aki nem fideszista vagy nem turulbaszószűzmáriáshunszittya, az jobboldali vagy liberális. ", helyett ..........baloldali vagy liberális. :)

Piacbarát 2012.01.19. 20:36:17

@dr lecsekkoltam palihd: dzsnesz :D kamázom..raj is vót a gyerkőc

Semper Fidelis 2012.01.19. 20:38:28

@ökörpöröly: @dr lecsekkoltam palihd:
HA ennyire marha okosnak hiszitek magatokat, csak azt nem értem, miért nem mentek el politikusnak? Az ország hasznára lehetnétek, éleslátás, sziklaszilárd érvelés, egyenes gerinc. Ez kell ide, hajrá. Mutassátok meg a sok agyhalottnak, hogy mi a teendő, legyetek TI a zsinórmérték....

period.

Frizuravarjú 2012.01.19. 20:47:39

@Semper Fidelis: Hagyjad már, ezek csak pofázni és lopni tudnak. Volt legutóbb is "eemútnyócév"-ük és mit tudtak felmutatni?
Most is csak azért remeg a pofájuk széle, mert Orbánék elzárták a csapokat és nincs többé kánaán.

ökörpöröly 2012.01.19. 20:54:22

@Semper Fidelis: Van egy mondás, amiben sajnos rengeteg igazság van, főleg Magyarisztánban: "Ahol a politika kezdődik,ott a becsületnek vége van".

Magyarországon sajnos a hatalmon lévő elit -kulturális, politikai, gazdasági- velejéig romlott, és az új kezdeményezéseknek nagyon nehéz kibontakoznia.
Ugyanis ehhez rengeteg pénz, kitűnő kapcsolati tőke kell. Egy párt megszervezése, működtetése, médiába való bevitele roppant nehéz dolog. Emellett a magyar társadalom szellemi, kulturális, etikai szintje végtelenül alacsony. Ehhez igazodni tisztességgel, becsülettel, józan ésszel hihetetlenül nehéz. Ezeknek huszadrangú demagógok kellenek, akik az érzelmeikre tudnak hatni, akik elmondják neki, hogy mindig más a hibás.
Úgyhogy én nem várom, hogy belátható időn belül Magyarországon egy kulturált, művelt, európai szellemiségű jobboldali párt felálljon.
A FIDESZ-t azért gyűlölöm ennyire, mert éppen az európai jobboldaliság és konzervativizmus lehetőségét gyilkolta le azzal, hogy kakukktojásként elfoglalta ezt a "fészket". Pedig egy modern, európai jobboldali pártra hihetetlen szüksége lenne ennek az országnak.

dr. Hakapeszi Maki álamfő 2012.01.19. 20:58:30

@Frizuravarjú:

Az a baj kedves agymostt barátom, hogy ahol elzártak egy csapot, ott megnyitottak két másikat:
www.origo.hu/itthon/20120119-a-kozgep-zrt-es-a-pro-aurum-zrt-kozotti-tulajdonosi.html
mandiner.hu/cikk/20111003_origo_pinter_ex_cege_megint_verseny_nelkul_nyert

De gondolom ezekkel minden ok.

Elmúlt 8 évezhetsz te itt napestig, viszont az elmúlt két évben növekedett az államadósság, nőtt a munkanélküliség, romlott az életszínvonal, csökkentek a fizetések, emelkedtek az adók, a közüzemi díjak, az üzemanyagárak, romlott az ország finanszírozhatósága, recesszióba fordult a gazdaság, soha nem látott szintre csökkent a magyarokkal szembeni bizalom. És hol van most kína, hol vannak az orszok, az arabok, bárki, akikben annyira bíztatok, akik megmentenek majd minket a "hanyatló nyugattól"? Hol van egyetlen ország akit sikerült magunk mellé állítani? Hol van legalább egy szövetséges? Rajtunk röhög az egész világ, a kormány legbizalmibb emberei menekülnek és fordulnak szembe Orbánnal aki nagy pökhendiskedés után most nem győz hason csúszni az EU előtt, Matolcsy már meg se mer szólalni, Schmitt csalás miatt fog lemondani napokon belül.

Ez minden amit ti fel tudtok mutatni.

Frizuravarjú 2012.01.19. 21:06:42

@dr. Hakapeszi Maki álamfő: bolgárgyurin kívül tájékozódsz máshonnan is?
Na, holnaptól nyolc évre hozzád költözöm családostul és elfelejtem kifizetni a számlát. Aztán röhögök, hogy: mi van, nem megy a gazdaságod?

ökörpöröly 2012.01.19. 21:13:42

@Frizuravarjú: Én soha nem tudtam felfogni, hogy lehet az egykori állampárt utódjára szavazni, azaz az MSZP-t támogatni. Az SZDSZ pedig mindig is hányingert váltott ki nálam a rohasztóan dekadens hozzáállásával. Én tipikus jobboldali szavazó lennék, ha lenne egy normális konzervatív pártalakulat. Mivel nincs, nem szavazok senkire.
Rád hatványozottan igaz: "A fidesznyik csőcselék nem tud különbséget tenni a jobboldaliság és a "fideszizmus" között, pedig nem is olyan nehéz dolog. Számukra aki nem fideszista vagy nem turulbaszószűzmáriáshunszittya, az baloldali vagy liberális. "

A kommunistázás meg elég szánalmas dolog, mert az Orbán-Torgyán.kormányban több MSZMP párttag volt, mint a Horn-Kuncze-kormányban.
A FIDESZ szinte teljes vezetősége -vagy szüleik- a KISZ-ből, MSZMP-ből jött, a mai napig mögöttük állnak a Kádár-éra legmagasabb rangú politikusai, azaz Szűrös Mátyás és Pozsgai.

Orbán cigány: apja és anyja is függetlenített párttitkár volt, ő pedig KISZ-titkár. Ifjúkommunista titánként Gyurcsánnyal együtt vett részt fejtágítókon. Gorbacsov hatalomra kerülése és a kommunizmus látható bukása után hirtelen liberális lett.

Kövér László: nagyapja 1919-es kommunista volt, az asztalosinas apja a Szociáldemokrata Párt szétverésében jeleskedett, amiért a rákosista Magyar Dolgozók Pártja kádere lett. Rákosi bukása után rögtön átálltak Kádárhoz, a Kádár-rezsimben anyja és apja is pártkáder volt. A fiatal Kövér László komoly pályafutást kezdett a KISZ-ben, majd az MSZMP tagja lett. Első munkahelye az MSZMP Központi Bizottsága Társadalomtudományi Intézete volt.

Stumpf István:Szülei is hithű kommunisták voltak, ő pedig MSZMP KB Társadalomtudományi Intézetének tudományos munkatársa, a Hazafias Népfront alelnöke volt. Apósa Horváth István kommunista belügyminiszter.

ökörpöröly 2012.01.19. 21:27:02

@dr. Hakapeszi Maki álamfő: Ezeket a fideszparasztokat nem lehet emberszámba venni. :)
Ezeket nem az zavarja, ha meglopják őket, hanem az, ha nem a bálványuk teszi. Ezek nem emberek, nem európaiak, "ázsiai állatok".
elmesélek egy fidesznyik sztorit.

-Jaj, jaj, édesapám, megcsókolt a csősz nagyfia! -rohan pityeregve Rozál, a Fideszov Parasztov 12 éves lánya az apjához.
-Hol van az a szemét? Megölöm, kizsigerelem! Gyereklányon gyalázatot elkövetni?-hörögte a bősz apa. Majd elment elégtételt venni, s a 14 éves fiút taknyán tenyerelte, s megfenyegette, ha még egyszer a kislányához nyúl, akkor vérét veszi. Telt múlt az idő, s egy hét múlva látja Fideszov Parasztov, hogy őrjöngve rohan kislánya, Rozál felé.
- Mi lelt, te leány?-kérdezi feldúlva.
- Jaj, jaj, édesapám, megbaszott a plébános úr, s vérzik a pinám!-sírta a lány.
- Ne bőgj, te, mamlasz! Nagy tisztesség ez, hogy faszára vett a plébános, mert eddig csak a fiúkat szerette! Mondjad, leányom, s feloldozott ingyen? Mosolygott közben? Kedvére való voltál?- kérdezte érdeklődve Fideszov Parasztov a megszeppent, véres pendelyű gyermekét."
:D

Feketelaszlo (törölt) 2012.01.19. 22:04:44

@Walter Melone: Ott a pont.

"Sokszor hiányzott az alázat a kormányzat elmúlt két évéből. Ezt az alázatot ugyanakkor minden külföldi szereplőtől is kérnénk. Főleg, ha a rólunk szóló jelzőkről van szó. "
A kormányzat az nem mi vagyunk. Én magyar vagyok, nem kormányzat. Hova tovább, én nem érzem úgy hogy engem bárki is bántana külföldről. A parlamenti majmokat (majmainkat az eggyüttérzőbbek kedvéért), azokat szidalmazzák a külföldi társaik. Én kérem csak egy picike állampolgár vagyok ebből a kis országból.

"Ha nem kapjuk meg, négy kiló féket és hat mázsa ellensúlyt rakunk a portájuk elé."
Ez a dajcstomis netes ál-keménykedés mióta ilyen menő? Én kifejezetten tiszteletlennek találom és ráadásul azt sem értem hogy ha a szerző tisztelet vár el akkor ő maga miért nem tud tisztelet tanusítani? Olyan mint az a nyugdíjas aki bár nem fizet a jegyéért, de elvárja hogy mindig átadják neki az ülőhelyet és ezért még nézzenek is fel rá.

DOKTOR SKICC PLÁG okl. másoló-aláíró 2012.01.19. 22:10:40

@Frizuravarjú: Mondd, legalább te magad még elhiszed a magyarázataidat?

mialenyeg 2012.01.19. 22:12:37

De az tényleg rettenetes, milyen arcok vannak az EP-ben is... Cohn-Bendit-nek kéne már adni egy laptopot, és akkor csak a blogokat bújná és ott fröcsögne inkább... A többiről is messziről lerí, hogy úgy kerültek oda, hogy "hát azér kűdeni kéne valakit oda a többi hülye közé mer ki tudja akármi elhangozhat ottan".

tomwar 2012.01.19. 22:59:49

@bozsy: jo, olvastam. foket ez tetszett: "Senki nem törekedhet a hatalom kizárólagos birtoklására, nem legalizálhat ilyen törekvéseket."
Mintha valami hasonlo lenne az alkotmanyban, nem igaz?

2012.01.19. 23:07:30

Én csak azt hiányoltam, hogy a mi Viktorunk nem szólt vissza a Benditnek, hogy te Cohn! és hol a Grűn?
Ti nem mindig együtt lógtok?
Bocsika ezt már valahol mintha elsütöttem volna:D
Óóóóóóóó, de hát, hogyis képzelhetek ilyet a mi fennkölt vezérünktől, ilyen feszült helyzetben.
Majd valami hülye jobbikos képviselő megkérdezi helyette úgyis XD

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.20. 01:49:05

@Kandeláber:

„Bokros ebben egy húron pendül Matyival: a magyarokról többes szám második személyben beszél.
Persze, ez nem véletlen.”

„A miniszterelnök kiemelte, a magyarok biztonsága három pillére épül, az első pillér az erős, állami pillér, melyben világos alá- és fölérendeltségi viszonyokat alakítottak ki, így képesek lesznek gyorsan és hatékonyan reagálni vészhelyzetekben.”

„A miniszterelnök azt mondta, Magyarország felkészült a feladatra. „A magyarok válságkezelésben a legjobbak”- tette hozzá.”

Magyarország Miniszterelnökét komcsizod, te idegenszívű troll?

Piacbarát 2012.01.20. 02:51:15

@Kandeláber: azért nem...mert Horn volt olyan hülye és 4/5-ös alkotmány akart...azt az nem jött volna össze...gondolom tudod kik miatt nem...

Frizuravarjú 2012.01.20. 09:26:34

Fura mikor a liberális és proli urak "cigányozni" kezdenek. Orbánnal kapcsolatban bármi megengedett. "Zsidózhatnátok" is, az talán közelebb jár az igazsághoz:

erlauer5.nolblog.hu/archives/2010/09/02/Orban_zsinagogat_avat/

www.youtube.com/watch?v=8WzYs_lNHaA

Nektek úgyis szabad... :)

Alf (törölt) 2012.01.20. 11:03:33

Ez szép, csak a gyurcsány által felvett hiteleket is ki kell majd fizetni valamiből.

Dzsoki Júing 2012.01.20. 12:00:23

Nem vagyok és nem is voltam Fidesz-szavazó, sőt az utóbbi idők eseményeit figyelve egyre inkább hajlamos lennék Orbán-ellenes álláspontra helyezkedni, de rá kell jönnöm, hogy amíg az ilyek kohnrád györgy és kohn-bendit féle nevekkel fémjelzett nemzetközi pénzügyi érdekköröknek ennyire rossz véleménye van róluk, addig ez egyértelműen azt kell jelentse, hogy valamit azért mégiscsak jól csinálnak.
Egész egyszerűen azért, mert ezeknek a szélsőségesen hungarofób, mániákusan és hivatás-szerűen magyarellenes embereknek minden rossz, ami a magyaroknak jó, illetve megfordítva, nekik minden jó, ami nekünk rossz és ezt ráadásul teljesen nyíltan ki is mondják (ahogy a napokban tette azt kohnrád, aki elvbarátaival levélben fordult az eu-hoz, h ugyan büntesse már meg még jobban Magyarországot, mert ez a bölcs és jóindulatú humanista bizony kevesli, amit eddig kaptunk...). Így tehát, ha ezek az eu parlamentben, a sajtóban, az atv-ben, nyílt levelekben, stb. gyűlölettől habzó szájjal, vöröslő fejjel üvöltve, minősíthetetlen stílusban fröcsögve szidják Orbánt, akkor addig biztosak lehetünk benne, h minden látszat ellenére mégiscsak jó irányba megy az ország. Ilyen egyszerű ez...

dez01 2012.01.20. 13:29:39

@tomwar: Én ezt 2008-ban féltem az összes eurómmal megjátszani, azóta már megbántam...... kb. 8 Millát nyertem volna, így meg csak 2-t....

Hohó60 2012.01.20. 13:33:41

@ökörpöröly: az általad írott "modern európai jobboldali párt"-ok olyanok, mint Merkel, meg Barroso, és társaik, akik valóban más fészkébe, a jobboldali gondalatéba rakják tojásaikat. Ezt a modernséget az internacionalisták találták ki. A léányege az, hogy modern = a liberalizmus kártételeit szó nélkül elfogadó, azt elősegítő.

Sajnos, mára az internacionalisták teljes mértékben átvették a hatalmat a világban. az olyan kollaboránsokat, mint Merkel és társai, még megtűrik, pont azért, hogy ők foglalják el azokat a pozíciókat, ahová így nem tud valódi jobboldali kerülni. Illetve rájuk lehet hivatkozni, amikor jobboldaliakat meg akarnak bélyegezni.

Szóval, ezt a modern jobboldali pártos dolgot nem kellene most erőltetni. "A magyar baloldal, amikor csak tehette, rárontott nemzetére." Most is ugyanezt teszi, de most már behívta a testvéri szovjet..., akarom mondani EU-csapatokat is.
Ebben a helyzetben tehát nincs helye modernkedésnek, mert itt az előtt a szörnyű lehetőség előtt állunk, hogy az internacionalisták megint hatalomra kerülnek.
Sajnos, ez nem vicc. Annak a borzalomnak ellenére, amit 2002 és 2010 között elkövettek, ezek tényleg képesek lennének újra átvenni a hatalmat. Ezt pedig el kell kerülni, Magyarország nem bírna ki még egy SZADESZMP-uralmat.

tomwar 2012.01.20. 13:40:45

@dez01: Nem szabad tul nagy nyeresegre jatszani...igy kisebb a kockazat. Ha megvan a 10%, ki KELL szalni...max. 15. Utana ujrakezdheted, akar ugyanazt is, de mar realizaltal nyereseget, 10-15%-kal nagyobb tokevel indulsz, joval kisebb a kockazat. Es persze nem a teljes osszeggel.
Sokan orulnenek annak a 2MFt-nak is...szoval gratulalok! Nyertel, nem veszitettel, realhozamad van, es azert nem is keves.

tomwar 2012.01.20. 13:46:57

@Hohó60: Hoho, aljon meg a menet! A liberalis, mint szitokszo? Nos...a tortenelem ennel arnyaltabb kepet mutat... 2002-10 kozotti borzalomrol beszelsz, tehat nem eltel az otvenes evekben, esetle 44-45-ben Magyarorszagon...sorolhatnam. AZOK az idok borzalmasak voltak.
Nekem cseppet sem tunik baloldalinak a verkapitalista cegtulajdonos Gyurcsany, se Bajnai, es meg sorolhatnam. Baloldali a lofaszt.
Ezt az internacionalistarankrontokat meg el lehetne felejteni mar - a mai vilagban a PENZ az ur. A tobbi csak duma.
Ugyanaz a nep szavazta meg Gyurcsanyt, mint Orbant. Meg is erdemli. Kar, hogy a szarbol mindenkinek jut...

mindenjónévfoglalt 2012.01.20. 14:28:42

Tökéletesen egyetértek a bejegyzéssel. Sajnos látni kell, hogy ez nagyrészt a buta, arrogáns kormányzati kommunikáció eredménye

Hohó60 2012.01.20. 14:30:49

@tomwar: igen, a mai viszonyok között a liberális számomra szitokszó - abban az értelemben, ahogyan ma viselkednek azok, akik ezzel a szóval azonosítják magukat. A liberálisok (internacionalisták) magyarellenes kampánya okozta a talán soha be nem gyógyítható 2004. december 5-i nemzeti katasztrófát, és ezt én soha sem tudom elfelejteni nekik.

Gyurcsány és Bajnai természetesen nem baloldaliak, hanem internacionalisták, bár a baloldaliság az én értékrendem szerint ugyanolyan kártékony eszme, mint az internacionalizmus. Sőt, bizonyos értelemben még rosszabb is annál, mert az internacionalizmus legalább gazdaságilag működőképes, erre számos példa van (USA, ny-európa). A baloldaliság viszont még csak gazdaságilag sem működik.

Persze ez csak elméleti kérdés, Magyarországon nagyon elenyésző mértékben van baloldal, ha egyáltalán van. A baloldalinak mondott pártok itt mind internacionalisták, legfeljebb szavazóbázisként kihasználják az olyan irigy embereket, akik elégedetlenek azzal, hogy másoknak több anyagi jutott náluk. (Talán a sors furcsa igazságtétele az, hogy mivel az internacionalistákat támogató vak, értékítéletre képtelen tömeg számára csak a pénz fontos, túlnyomó többségüknek éppen ez nem adatik meg, hiszen az őket kizsákmányoló, kirabló internacionalistákat támogatják. )

Ennek az egésznek nincs köze a Fideszhez. Számomra a Fidesz egy olyan csoport, ami pillanatnyilag a külső jelek szerint harcban áll az internacionalizmussal, tehát ha ez igaz, akkor valami pozitívat tesz. De emlékszem arra is, hogy volt olyan kor, amikor Deutsch Tamásék még a "Fekete AgyaláGyula kiabála, hogy fogyik a magyar, fogyik a magyar..." rigmust alkották a nemzet egyik sorskérdését feszegető gondolkodó lejáratására. Hogy innen vezet-e út a jobboldaliságig, nem világos számomra. Csak reménykedem benne, hogy igen, mert más választásom nincs.

tomwar 2012.01.20. 14:51:26

@Hohó60: Eloszor is: nem ertunk egyet, de jol van ez igy. A liberalizmus szamomra ezt jelenti: "„Semmiben nem értek egyet önnel, de mindent megteszek azért, hogy elmondhassa a véleményét." - Voltaire
S meg nagyon sok mast. A baloldalisag, a szocialdemokracia, melyert a dedszuleim sulyos aldozatokat hoztak, a katolikus vallas, melynek egyik rendhazaban nagymamam nevelkedett, a banyaszok, kik felmenoim voltak...mind-mind mast jelent, mint amilyen mocsokkal azok leontottek, akik hasznot kivantak, vagy kivannak huzni belole.
Dicseretes, hogy kiallsz a gondolataidert! Meghallgatom, merlegelek, s elfogadom, vagy sem. Szabad ember vagyok, szabadon donthetek.
De kerlek, ne allj olyan ember moge, melle, aki szamtalanszor elarult minket. Aki kommunistabol liberalis, aztan polgari, konzervativ, majd kereszteny lesz...mert nem kereszteny az, aki elhagyja templomat, aki megszegi eskujet... Kutyabol nem lesz szalonna, es szelkakasbol se lesz ember.
Talald meg a magad utjat, jard vegig, es hidd el: mindig van valasztasod.

Hohó60 2012.01.20. 15:07:23

@tomwar: én saját magam mögött állok, mindent kritikusan szemlélek.
Számomra nem döntő érv az az ellentmondás, hogy Orbán Viktor liberálisból lett jobb oldali, ha tényleg az lett. Én nem látom azt, hogy elárult volna bármikor bennünket. Személyiségünk jó esetben fejlődik, és ennek során ő a sötét oldalról átállt a mi oldalunkra.
Példának arra, hogy pozitív irányban meg lehet változni, ott van Nagy Imre példája, aki egész életében tévúton járt, egy galád eszmét támogatott, mígnem az utolsó pillanatokban mégis a jó oldalra állt. És végül a perében ő egyedül tartott ki amellett, hogy "nem bűnös", miközben mindenki más életét mentve bűnösnek vallotta magát.
Miért ne lenne lehetséges az is, hogy Orbán Viktor még időben ráébredt arra, hogy a rossz oldalon áll, és változtatott rajta? Árulás csak az, amikor valaki a jó oldalról áll a rosszra. Fordítva álláspontom szerint nem lehetséges.

tomwar 2012.01.20. 15:26:53

@Hohó60: Nagyon fiatal lehetsz...es az a baj, hogy ragaszkodsz valamihez, ami nem letezik. A liberalizmus magyarra forditva: szabadelvuseg. Az egyen szabadsaga, mindaddig, amig nem utkozik maseba, vagy a kozosseg erdekeibe.
Orban Viktor megelhetesi istenhivo, ahogy minden mas arca is ezt szolgalja. Azt mutatja, amire legnagyobb a kereslet...ezert hazug. Az, hogy hazudik, az megint mas dolog.
Nincs jo es rossz oldal, az elet nem western, vagy urmese, semmi sem fekete, vagy feher... Orban Viktor egy karizmatikus vezeto, aki epp egy saskahad elen tarolja le, amit a szocik meghagytak. Hidd el, boldog lennek, ha tevedhetnek...de nem fogok. S kozben a Hazam verzik el...

Hohó60 2012.01.20. 15:47:39

@tomwar: ez így már hitvita, tehát mi ketten nem dönthetjük el, melyikőnk áll közelebb az igazsághoz.
Higgadt, értékelő jellegűnek tűnnek bejegyzéseid, de ezzel teljesen szemben álló az az erőteljes O.V.- démonizálás, amit látok részedről, mert ellentmond annak az egyébként nyilvánvaló tételednek, hogy a dolgok nem fehérek vagy feketék. (Én az egyszerűség kedvéért, a lényeg kidomborítása miatt hivatkoztam a sötét oldalra.)

Egy dolgot viszont szerintem mindenki lát: ha igaz ami írzs, és Orbán Viktor egy szélhámos, akkor nagyon nagy bajban vagyunk, mert rajta kívül a világon senki sincs, akitől a kilábalás megkezdését remélhetjük.
Most persze én is kissé sekélyessé váltam, úgy írok itt, mintha a gazdasági, pénzügyi javulás önmagában bármit megoldana a mélyben meghúzódó értékválság kezelése nélkül. Mert az van, hogy az értékválságot tagadva, azt nem megoldva, csak ideig- óráig tartó anyagi javulás következhet be. Az értékválságot pedig ma senki más sem képes kezelni, csak egy nem szélhámos, nem megélhetési Orbán Viktor.

tomwar 2012.01.20. 16:00:36

Nem, nem demonizalom, oriasit csalodtam. Nem most, hanem reg.

De a masodik bekezdesed minden szavaval egyetertek.
Vegul is, higgadtan, tisztelve a masikat, csak jutottunk valamire...:-))
Tovabbi szep napot!

skipy 2012.01.20. 17:56:32

@mikka: Ez a szegény ember(ország) problémája. Persze, tök jó lenne, ha MO-nak lenne saját áruházlánca, ami jobb, mint a 'multi'. Valószínűleg a Franciáknál azért nincs Tesco, mert olyan versenyhátrányban lenne a honi áruházlánccal szemben, hogy nem éri meg a beruházás.

Az meg, hogy kiviszik a hasznot? Ember, az itt dolgozóknak adnak munkabért, fizetnek adókat az államnak, és a városnak, valamint a dolgozók is elköltik a bérüket, ami ismét adóbevétel. A beszállítók, és termelők is tudják hova eladni a terméküket.

És ezek a gonosz multik képesek, és ki akarják vinni a hasznot! Számolj csak utána, mennyivel lenne jobb, ha a multi nem lenne?

harmincas 2012.01.20. 22:23:38

Szmöre "mondjon már még egy olyan helyet, ahol az Orbán-rendszer közjogi és közhatalmi intézkedései egyben, egészében, egyszerre valósultak meg. Egyetlen hatalmi központ által. Ahol mindez ugyanilyen korlátozhatatlan, tudatos rendszerré állt össze."

Forrás: hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/1/19/plt_mandiner_szmore_ep_A1OAF1#rss

Vad_Alma · http://hatodikelem.blog.hu/ 2012.01.21. 11:06:20

hadd jegyezzem meg, hogy a hollandok, dánok és svédek magasról tesznek rá, mit csinálunk a saját alkotmányunkkal (ahogy ezt tehetnék a britek, amerikaiak és franciák is). valaki szóljon ha tévedek, mert lehet hogy csak nem hallottam erről elég infót!
az is érdekes, hogy az arabok, oroszok és kínaiak semmit sem kifogásolnak a magyar kormányban. bár velük nem alkotunk gazdasági és politikai uniót, és nem hitelezőink, mégis valamiért meg vannak velünk elégedve (üzleti szempontból).

Frizuravarjú 2012.01.21. 11:14:33

@Vad_Alma: Ha te lennél az izraeli kormány, akkor hagynád, hogy az Európába tolt gyarmatodon csak úgy szabadon alkotmányozzanak? Olyan felháborító feltételekkel, hogy a bankvezéreknek fel kell esküdniük!! Vagy, hogy a nemzetnek legyen alárendelve a Nemzeti Bank? Amikor itt félnek a zsidók,persze, hogy ordít Cohn...

Hogy képzeled!???

skipy 2012.01.21. 14:54:52

@Vad_Alma: Próbálok egy analógiát hozni. Van a kék csapat, és van a piros csapat. (Előbbi EU, utóbbi Kína és Oroszország). Mi a kék csapattal játszunk, akiknek az a problémája velünk, hogy pirosas-lilás mezt veszünk fel (demokrácia-diktatúra).

Mellesleg hogy a fenébe ne lennének megelégedve velünk? 10%-os hozamú államkötvénybe fektethetnek be, amit majd az EU fizet ki nekik...

(Azt meg csak halkan jegyzem meg, hogy az hogy nem basznak le minket látványosan, mint az EU teszi, nem feltétlenül jelenti azt, hogy meg vannak velünk elégedve)

@Frizuravarjú: Lenyűgöző. De tényleg. Nem hittem volna, hogy valaki tényleg ennyire szűk látókörű, és antiszemita.

Kérlek ne nevettesd ki magad. HA a zsidóknak akkora hatalma van, mint azt hiszed, szerinted ezzel a kis szar országgal szerencsétlenkednének? A MI pénzünk kellene nekik? Ugyan... A németek, franciák, angolok, na az már valami. Mi? Ugyan...

Elmondom úgy, hogy te is megértsd. Miért is tiszteljünk Szent Istvánt? Azért, mert szembe mert menni a saját országával, és benyalt Európának. Csontig. Belátta, hogy Európához tartozunk, tetszik vagy sem, és ESETLEG szerencsésebb lenne, ha szeretnének minket. Amihez a legegyszerűbb út az, hogyha az ő szabályaik szerint játszunk.

Kihez hasonlítanád Viktort? Istvánhoz, vagy Koppányhoz?

Frizuravarjú 2012.01.21. 16:01:03

@skipy: Te egy kishitű, önálló gondolkodásra képtelen, agymosott buta alak vagy. Magyarország igenis kell nekik. Ha nekem nem hiszel, olvass simon peresz-t.

De tudod mit? Nem leszek gonosz veled: olvass Pió atyát.

skipy 2012.01.22. 15:21:51

@Frizuravarjú: Azért kértem, hogy linkelj, mert nem biztos, hogy azt a forrást találom meg, ami alapján te alkottad meg a véleményedet.

hvg.hu/velemeny/20071109_peresz_izrael

Ez egész szépen tükrözi a véleményem. Komolyan azt hiszed, hogy ha OV minden egyes szavát komolyan vennék, szóba állna velünk bárki is? Politikusról van szó basszus. Mondott pl. Vona valaha olyat, hogy a magyarok butábbak, mint bármely más nép?

Mit várunk, ha "Simon Peresz egész életében a cionizmus elkötelezett, feltétlen híve volt"(wiki). Hozzá képest még a Nemzetőr sem eléggé jobboldali. (hogy egy hazai viszonyítási pontot hozzak).

A kegyetlen igazság az, hogy nem szeretnél szembenézni a valósággal. Magyarországot nem Izrael, vagy az EU gyarmatosítja, a saját (képviselőiek) ostobasága és alkalmatlansága dönti romba.
süti beállítások módosítása