Kedves Fiatalok! - MEG ÖREGEK!!! - Mandiner TV
2010. december 21. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Kedves Fiatalok! - MEG ÖREGEK!!! - Mandiner TV

  Tegnap este, miközben zajlott a köcsögmédiatörvényről is tárgyaló parlamenti ülés, a közelben, konkrétan a Szabadság téri Hütte kávézónál - más néven Lipót Garázs - 3-400 ember tüntetett a sajtószabadság védelmében (az Index 1500 résztvevőről írt, de ők valószínűleg még nem láttak tüntetést). A megmozdulást a Facebookon szervezték - öndefiníciójuk szerint - alapvetően egyetemisták. Az alapvetően egyetemisták mellett jó néhány idősebb hölgy és úr is megjelent, akiket mintha már láttunk volna vagy félszáz chartás tüntetésen is (a szervezők már korábban elpanaszolták, hogy Bauer Tamás és barátai nagyon rámozdultak a demonstrációra, ez egy ilyen műfaj), de legalább a politikusok ki voltak tiltva a rendezvényről. Az ilyenkor általában megjelenő független értelmiségieket egyedül Radnóti Sándor képviselte. Illetve megjelent még Gulyás József volt SZDSZ-es parlamenti képviselő, de őt a szervezők elküldték a halál faszára.

  Ami a műsort illeti, Lelky Lola kolleginával hamisítatlan gólyatábori hangulatot élhettünk át: HÖK-ös fejű és hanghordozású egyetemisták sörösrekeszeken állva valami nagyon kínos - bizonyára hosszú brainstormingokon kiizzadt - performanszot adtak elő, amelynek során rendszeresen befogták egymás száját, és értetlenségüknek adtak hangot a „közerkölcs” fogalommal kapcsolatban. A hangszórókból közben néha hangyafoci szólalt meg.

  Néhány résztvevőt próbáltunk rávenni, hogy ha már itt van, egyúttal tüntessen a teret elcsúfító gigantikus szovjet emlékmű ellen is, vagy legalább ostromolja meg az - időközben szarér'-hugyér' eladott - tévészékházat, de süket fülekre találtunk. Íme: 

  De ha már szóba került a szovjet emlékmű, Pelikán kollega más vonatkozású javaslatát parafrazeálva itt hívnánk fel az illetékesek figyelmét arra, hogy a probléma megoldására létezik egy ilyen egyszerű szerkezet:

  Olyan sárga, lánctalpas izét biztos lehet bérelni a Strabagtól; a dolog lelke, az a 2.750 kg tömegű vasdarab pedig éppen megrendelhető Hollandiából, potom 1.500 USA dollárért. A belengetést vállaljuk, akár puszta kézzel is.

  Ez pedig itt egy segg:

 

  Reméljük, ez ötletet adhat arra nézvést a kormánypárti hölgyeknek és uraknak, hogy az új médiatörvény elsősorban mire használandó.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr352529026

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pofádat befogod! 2010.12.21. 13:54:50

Állítólag 1500-an voltunk. Vagy kétezren. Nem tudom, nem számoltam. De lehettünk volna többen is. Hisz egy olyan törvény ellen tüntettünk, ami ellen még a Magyar Hírlap is tiltakozik, márpedig ők nem a túlzott ellenzékiségükről híresek mostanában. Úgy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evil overlord (törölt) 2010.12.23. 11:14:38

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: elGabor kommentje a kommentfolyamban nagyon találó (mint általában):
"Az a nagy helyzet, hogy a bevadult és felbátorodott balliberális hadnak egyedül az és csakis az felelne meg, ha a Mandiner vezércikkben letépné a kormány fejét és a tüdejébe hányna (mint azt már megírtam volt). Minden más bérencségnek számít."

Ne akarjanak megfelelni a ballib igényeknek, ne keressenek elő kormánykritikus írásokat (melyek szerintem többnyire jogosak). Az úri közönség úgyis tudja, hogy a követelőző ballib vagy egy ignorant idóta, vagy tudatosan hazudik.

Bloodscalp 2010.12.23. 11:26:12

@evil overlord: nem olyan buták hogy a saját ellenségeik legyenek:) akkor kitöl kapnák a zsét:)???
ezek a naív orbáni gondolatok kellenek

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.23. 11:29:11

@tölgy:
miért mosakszik? mert az igazi elvbarátai kérik számon.
rossz neki, hogy nem ismerik fel benne a saját fajtájukat.

eN 2010.12.23. 11:42:01

szép kis társaság. váccpáör kisasszony is ott volt?

Tündér_Lala 2010.12.23. 11:47:02

@Grift: Ez túlzás. Egyszerűen csak arról van szó, hogy nem biztosak magukban. Ezen pedig nem lehet csodálkozni, a ballib fél és negyed igazságokkal operáló 20 éves kommunikációja nyomán.

A sajtószabadság jó ? igen !
A teljesen szabályozatlan (sem ön- sem hivatalos kontroll nélküli) sajtó kívánatos ? nem !

Pontosan a ballib tette- fulasztotta meg az újságíró szövetség keretében valaha működő sajtóetikai bizottságot (amely egyfajta önkontrollt írt volna elő, várt volna el) annak elfoglalásával.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.23. 11:48:44

@Tündér_Lala:
a kínai tőrőlmetszett libsi. ez nem túlzás.

Tündér_Lala 2010.12.23. 11:48:55

@Tündér_Lala: Most ezt törvényi úton elérik.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.23. 11:51:04

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

most olvasgatom, mi volt a véleménye 2006 nyarán vásárhelyi máriának, tamás gáspár miklósnak és konrád györgynek, amit aztán a faz szóról-szóra átvett:

"Az új magyar kormányról, összetételéről közölt cikket szerdai számában a konzervatív Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ), s mind az írás címében, mind alcímében arra utal, hogy a kormányfő hatalomkoncentrációra törekszik.

[...]

Reinhard Olt megjegyezte, hogy az ellenzék véleménye szerint a megcsonkított minisztériumok igazgatási és végrehajtási szervekké válnak. Az új grémiumokat nemcsak hogy közvetlenül Gyurcsány Ferenc irányítása alá helyezték, s azokat bizalmi emberek vezetik, az új testületeket a parlamenti ellenőrzés alól is kivonták, ily módon a kormányfő kikerüli az alkotmányt. "

szélsőséges libsibolsik ezek

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.12.23. 12:12:33

@tölgy: @evil overlord: @Tündér_Lala: Igazuk van. A picsahiszti mindig összezavar. Na mindenki menjen fát/gyertyatartót faragni.

Bloodscalp 2010.12.23. 12:18:22

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: ne hagyd magam öregem:) biztos csak 28 naponként vagy ilyen

Bloodscalp 2010.12.23. 13:22:54

@politicus: hogy honnan kaptok zsét?nézd, a blogjaitok szintje annyira nem ütös...egyébként meg csak átveszitek a híreket(rendszerint lassabban mint mások)
és többnyire kormányközelire csiszoljátok, vagy ütitek
az ellenzéket hangulatkeltéssel stb...

röviden, nem hiszem hogy csupán piaci alapon megél az oldal, főleg ha ilyen sokan vagytok:)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.23. 13:29:08

@Bloodscalp:

Bocs, először "érv"-et akartam írni és nyilvánvalóan a 28 napra gondoltam. Ami egy gusztustalan beszólás, csak nem akartam ilyen nyers lenni.

Nincsenek blogjaink. Egy blog van, amit most olvasol. Egy blog, sok szerző. Sok szerző, sokfajta vélemény. Semmilyen hírt ez a blog nem vesz át. Híreket kommentál. Híreket a Mandiner.hu közöl, az viszont egy hírsite, nem blog.

Ez a háromrészes cikksorozat a véleményünket adja közre az elmúlt fél évről. Ha beleolvasol, nem a feltűnő kormánypártiság vagy a seggnyalás kellemetlen érzése jön vissza. Legalábbis nekem nem. Itt emlékeim szerint, azt hiszem, most már sokadszorra írom, több kritikus vélemény jelent meg erről a kormányról, mint mondjuk a te kommentjeidben az előzőről. Neked is és másoknak is szerintem ezen kellene elgondolkozni.

Bloodscalp 2010.12.23. 13:46:52

@politicus: hát istenem, ha nem tetszik hát nem tetszik
-mindazonáltal egy vicc volt csupán

felesleges pontosítgatnod, egyről beszélünk ugye, mandiner blog& és a híroldal-én egy kalap alá veszem a kettőt...

mint már sokszor elmondtam, nem kedveltem az megelőző kormányt se, a mostanit még annyira se-és itt a lényeg akkor-bár nem értem miért egy magánvéleményen kérsz számon pártatlanságot-mikor ti bevalottan nem vagytok azok

egyébként ügyesen kikerülted a dolog lényegét:)

tewton 2010.12.23. 13:53:43

@Bloodscalp:
akkor már csak az a kérdés, hogy minek olvasod ezt a nem-pártatlan blogot, ha semmi örömed nincs benne. kitől kapod a fizut ezért? vagy csak mazochista vagy? :)

Bloodscalp 2010.12.23. 13:59:03

@tewton: ezt is már 3x kérdezik kb, nézd meg az előző 2
választ:)

Bloodscalp 2010.12.23. 14:03:03

@tewton: és miért ennyire zavaró ha a másik mást gondol a politikáról?rögtön ne is jöjjön ide?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.23. 14:04:48

@politicus:

"Ami egy gusztustalan beszólás, csak nem akartam ilyen nyers lenni."

szemben a jól nevelt picsahiszti kifejezéssel. :)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.12.23. 14:52:50

@mavo: Szerintünk lapozd vissza a 2006 nyári újságokat, és nézd meg, hogy akkoriban miért is volt szükség egy kis külföldi nyomásra Gyurcsányon. Aztán menj szaloncukorért vagy amit ilyenkor esztek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.23. 15:30:39

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

"Szerintünk lapozd vissza a 2006 nyári újságokat, és nézd meg, hogy akkoriban miért is volt szükség egy kis külföldi nyomásra Gyurcsányon."

nem tudom, ezzel mit akarsz. tényleg nem tudom.

azt állítottátok, hogy a nyugati sajtó vásárhelyimáriáktól meg tégéemektől tájékozódik, erre bekopiztam öt perc guglizás egyik eredményét, és ennyit tudtok csak reagálni.

nyilvánvaló, hogy a klón böszmült, és ezért teljesen joggal koppintottak az orrára. ki az a hülye, aki ezt (természetesen a baller droidokat leszámítva) kétségbe vonja?

pont ezért érdekelne, miért ne lenne lehetséges, hogy most meg orbánnak koppintanak az orrocskájára joggal?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.23. 17:01:56

@Bloodscalp: "nem kedveltem az megelőző kormányt se"
Voltam bátor megnézni az április előtti beírásait. Biztosan felületes vagyok, de egy Libaszerelő- vagy Pojáca fikázót sem találtam, csak jobber-fikázót.

De a független kritikai szellemét bizonyítandó azért hozzon már a Pojáca vagy Libaszerelő-kritikus bejegyzéseit. Ha nem, akkor a Nagy Elkúrás pszichikai bűnsegédének kell hinnem. És oda a kritikai izéje..., nimbusza, vagy mi.
Nyöhehe

tewton 2010.12.23. 17:35:02

@tölgy:
dadaista trollkommenteket nézeget az arkívomban?
maga van egy időmillionér!

tudja, úgy is lehet kritizálni kormányokat, hogy igazából valakinek a kormány léte se tetszik (se a batthyányi, se a wekerle, se a horn, se az antall). ha az ilyennek túl mucsai dolog egy vérszerződésen alapuló kormányzat, akkor még mindig ott a kormány nélküli ősközösség.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.23. 17:50:49

@tewton: tudja van ez a ballib, bizonyos St. Jürgen a kommunikatív racionalitásról. Na most ő nagyon nyomja a hitelességet.
Úgy látom, ma ez az egyik gyenge pontja ballib polgártársainknak.

Bloodscalp 2010.12.23. 18:17:21

@tölgy: legyen neked:) mind közül a legnagyobb lehetőség a pártok közül a fideszben lenne, ellenben kurvára nem élt vele, és most sem ezt teszi-ergo nekem az egyik legunszimpatikusabb képződmény

függetlenség alatt azt értem, hogy egyik párt és annak felfogása sem fog meg igazán - nem kötödöm egyikhez sem, és nem hiszem hogy valaha is fogok-se szervezeti, szavazati vagy bármilyen más formában...lehet te mást értesz...

hogy te mit hiszel, az nekem eléggé mindegy:)az előítéleteddel már leírtad magad

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.23. 18:46:09

@Bloodscalp: "nekem az egyik legunszimpatikusabb képződmény" - akkor szavát ne feledje, de ha mégis, majd emlékeztetem. Magával a jelen kormány cselekedeteiről beszélgetni pont annyira értelmetlen, mint kóser zsidóval a tejfölös töltött káposztáról, vagy vegannal a marhapörköltről. Maga a megítélésében inkompetens.

@tewton: kérdésére: ez egy troll.

Bloodscalp 2010.12.23. 19:03:02

@tölgy: ANYÁD nyelt volna le amikor még lehetett volna

Google 2010.12.23. 19:18:40

@Bloodscalp:

Előjött magából a materialialista kultúra, így a fenyőünnep előtt?
Ideje megnyugodnia; a világ majd' minden demokratáját sikerült egyesíteniük. A Wikileaks legvadabb kiszivárogtatása is csak ártatlan mese, ahhoz képest, amit Orbán művel magukkal.

tewton 2010.12.23. 19:24:44

@Bloodscalp:
lol. valami kényelmetlen derült ki, azért ilyen morcos? :)

Bloodscalp 2010.12.23. 19:33:53

@tewton: aha lebuktam - titeket nem lehet átverni

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.12.23. 19:53:26

Valahogy megszaporodott a független rendszerkritikus értelmiségi, aki már a Gyurcsányt is rühellte, de az Orbánt még jobban.

Amúgy sajnos elfelejtettük mondani a hétfői tüntetőknek, hogy "Hej, ha a Feri itt lenne, de közétek lövetne!".

thetriggerhappy 2010.12.23. 20:02:09

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

tudom, számodra nehéz elképzelni, hogy ilyen is létezik, elvégre valamelyik akolhoz tartozni illik.

az pedig elég gusztustalan inszinuáció, hogy a mostani demonstrálók pont olyanok, mint a tv székházas affér után a bajcsy-alkotmány sarkon is randalírozók.
és ezzel nem azt mondtam, hogy az attak jogszerű és helyénvaló lett volna, csak azt, hogy ez nem uaz a helyzet.

Tündér_Lala 2010.12.23. 20:10:17

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Ja mind rühellték, de akkor nem adtak neki hangot. Boldogan csápoltak a csőd előállításához, amelyért most a fideszt hibáztatják, amely kiutat próbál találni. Na ez az arcátlanság.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.23. 20:25:27

@thetriggerhappy:

a mostani demonstrálók tényleg nem olyanok. a mostaniak közé nyugodtan gummilövethetett volna sanyibácsi :)

finomanarancs 2010.12.23. 20:39:14

Január 1-től a mandariner is csak a halál faszát fogja szopni. :D

finomanarancs 2010.12.23. 20:40:52

Kínos Kálmán és Trágya Tóni bérelt helyetek van az agyhalott fidesz zombik panoptikumában.

Amúgy meg KUSS a nevetek, felcsúti csicskái...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.23. 20:49:47

Ahogy elnézem Kálmán fenti meccselését, a mandarin párt legfőbb akadályai ma a ballibbantak. Nekik még egy mandarin párt is túlságosan jobber lenne.

thetriggerhappy 2010.12.23. 20:57:45

@tölgy:

jobber a faszom, de nem ti. a kolhozosításnak és a bolsi tempónak taspsolók, pozőrködhetnek bmennyit is, soha nem lesznek jobboldaliak.
a demokrataságról meg ne is beszéljünk. aminek grift tapsol, demokrata nem lehet.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.23. 21:03:38

@thetriggerhappy: a maga farka itt kutyát sem érdekel, nem is hiszem, hogy lenn olyasmi magának.

Ezt a jobberséget meg beszélje meg legközelebb az alapszervi gyűlésükön a többi Feri-árvával:
"Le kell verni a jobboldalt. Az én feladatom az, hogy ennek a politikai versengésnek irányt adjak, feladatokat szabjak, és azokat számon is kérjem, s ezt meg is teszem hezitálás nélkül."
(Népszabadság, 2004. február 9.)

Szerintem meneküljön, amíg lehet.

thetriggerhappy 2010.12.23. 21:11:44

@tölgy:

látod, nem nagyon olvasol: már kálmánka is megírta, hogy megszaporodott a "független rendszerkritikus értelmiségi, aki már a Gyurcsányt is rühellte, de az Orbánt még jobban".

na, így alapszervezkedjél nekem.

ui: az alapszervezés egy alapjaiban bolsevista szemléletű és felépítésű párt tapsikolójától különösen vicces.

Téglagyári Megálló 2010.12.23. 21:17:04

@thetriggerhappy:

"soha nem lesznek jobboldaliak."

Éppen akartam kérni magát, hogy mondja már meg, ki a jobboldali.

tewton 2010.12.23. 21:20:05

@thetriggerhappy:

hellerágnes is megmondta, hogy a tömeg diktatúrája jön. ez van, ez a demokrácia helyes definiciója. 2/3-dal nem lehet bolseviknek lenni, az inkább az értelmiségi élcsapatot jellemezte, bár ők most kicseppentek a hatalomból.

az alapszervezést ne vegye a szívére. ha már nem érzi az iróniát a "független rendszerkritikus értelmiségi" fordulatban, vegye úgy, hogy az "alapszerv" egy rávezető utalás a proliknak :)

thetriggerhappy 2010.12.23. 21:26:32

@Téglagyári Megálló:

tudod, ez így megy. itt tudják, hogy aki nem tapsol most, az biztosan tapsolt anno, én meg tudom, hogy aki úgy beszél mint egy bolsevik, az bolsevik és nem pedig jobboldali. vagy max grift.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.23. 21:27:08

@thetriggerhappy: Kálmánunk ironizált, de az irónia sajátos készséget feltételez, így maga nem értheti.

Úgy látom, a Karácsony kiélezi szeretethiányból fakadó lelki problémáit. Azt mindig sejtettem, hogy szar lehet ballibbantnak lenni. A sok gonosz cselekvés és gondolat nyilvánvalóan rombolja a személyiségüket, a magáé már a teljes szétesését mutatja.

Holnap kér egy kis bejglit?

thetriggerhappy 2010.12.23. 21:28:41

@tewton:

ja, rábasztál volna ha ezt így értelmezték volna 94 és 98 között is.

thetriggerhappy 2010.12.23. 21:30:28

@tölgy:

nem mondod?! ironizált? komolyan?

a szeretet-gyűlölet mantra pedig a kedvencem a magát jobboldaliaknak hazudók közhelytárából.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.12.23. 21:33:10

Na, mindenkinek boldog karácsonyt, Mavónak, Thetriggerhappynek és a többieknek pedig kellemes ünnepeket!

tewton 2010.12.23. 21:33:42

@Téglagyári Megálló:
hát tudja, a "jobboldali" újbeszélül az olyan konzervativ, meg független, meg rendszerkritikus, talán még a maga módján vallásos is.

effektive meg az az elitista proli, aki elől-alól kirohadt az szdsz, és most libertariánus szeretne lenni.

(azér' ez a grift, ez már kezd brand lenni!)

tewton 2010.12.23. 21:44:44

@thetriggerhappy:
94-98 ... hol van az már.
mindenesetre úgy tűnik, a nép meg a demokrácia nem csak baloldali hivatkozási alap lehet. ez van. tetszettek volna az uraknak jobban csinálni a nem-jobboldali oldalon. a Piac beárazta őket, hogy egy kedves liberális közhellyel éljek. más nyelven meg a Haladás, avagy a Történeti Szükségszerűség túllépett rajtuk (vagy inkább lehúzta őket a klón). legalábbis erre a 4 évre biztosan.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.23. 21:51:15

@Bloodscalp: Semmit nem kerültem ki, egyszerűen kíváncsi voltam, hogy tényleg azzal akarsz-e érvelni, hogy valaki menstruál-e vagy sem. Mert erről a szinten köztünk nem nagyon lesz tracssparti...

És nem pártatlanságot kértem számon, ahogy magam sem vagyok az. Csak te rajtunk a kormánnyal szembeni kritikát várod el, amit egyébként mi rendre szállítunk is, de te sosem kritizáltad az elmúlt 8 évet, ami azért minimum néhány alapvető kérdésért kiált!!! :)

thetriggerhappy 2010.12.23. 21:53:13

@tewton:

és ezt ki is vitatta? senki. ettől még csinálhatják bolsi módra és ostobán.

és még egyszer szólnék, hogy a T/2 nem biztos, hogy mindenkire igaz, bár tudom, hogy ez nagyban megkönnyíti az életed, hisz így megspórolhatod a gondolkozást, elég elővenni a sémákat.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.23. 21:54:12

@mavo:

Lepicsáztak? Akárki is volt, kikérem a nevedben!! :)

(bár a hiszti kifejezés a te esetedben telitalálat. )

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.23. 22:04:41

@Bloodscalp: Ezt a drága jó édesanyjának mondja, miután lemászott róla.
Egy gyáva kis szarjankó maga. Maga az a kis libsi pöcs, aki szemtől szembe bambán vigyorog.
Ne akarjon sosem találkozni velem, mert letépem füleit.

evil overlord (törölt) 2010.12.23. 22:10:52

@tölgy: Ha megenged egy tanácsot: ne álljon le anyázni ezel a trollal, inkább szűrje ki.

evil overlord (törölt) 2010.12.23. 22:19:36

@politicus: "Csak te rajtunk a kormánnyal szembeni kritikát várod el, amit egyébként mi rendre szállítunk is"
Ne törődjenek az index címlapról beeső trollok vágyaival, hiszen amíg nem belezik ki egy életlen késsel a Fospumpát, addig nem lesz jó amit tesznek.

tewton 2010.12.23. 22:31:46

@thetriggerhappy:
ohhohó, a T/2-ben csak részben van igazad. ahogy jönnek a szarból a wannabe konzervativok meg jobboldaliak (mind független és jórészt kuncemaci árvája), 2 után már dukál nekik a többesszám. és ahogy egyre többen ütik fel a fejüket, már ki kell nekik találni a sokkal-többes-számot.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.23. 23:14:30

@evil overlord: a cikket a saját véleményünk, világlátásunk, elveink alapján írjuk. Ha ezekbe egy jobbos kormány ütközik bele, akkor azt fikázzuk, ha balos akkor azt. A komcsikat továbbra is utáljuk. :)

evil overlord (törölt) 2010.12.23. 23:21:48

@politicus: "a cikket a saját véleményünk, világlátásunk, elveink alapján írjuk"
Én is így látom, épp ezért felesleges magyarázkodni a trolloknak. Azonban az évértékelő rendesen kicsapta a biztosítékot pár jobboldal törzsolvasónál.

Szittyós Feri 2010.12.23. 23:31:45

@calam: "szaros pedig nyilvánvalóan alapvetően az, aki hatalmat adott szalai annamáriának, orbán viktoron keresztül. bocs, ez mind a ti, fidesz-hívők szara."

Hát ha már levezetjük kinek is a hibája, akkor sztem a legtöbbet Fletó tette a Fidesz győzelméért. Tehát indirekte aki 2002-ben vagy 2006-ban a maszopra szavazott, az Gyurcsányt szekerét tolta, aki annyira elkúrt mindent, hogy a Fidesz kétharmadot szerzett. Na, csak kiderült kik is szarosak valójában, mi geci?

Bloodscalp 2010.12.23. 23:33:56

@tölgy: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
akkor kezdj el gyúrni öregfiú:)

@politicus: nem kérek én számon rajtatok semmit, elvárni(?) még annyit se...ti egy valakinek-valaminek akartok megfelelni, és az nyilvánvaló ki és miért

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.24. 06:17:27

@thetriggerhappy:

mi van alember? mi ez a fellációs kényszer? még mindig velem fekszik, velem kel? szegénykém.
de fel a fejjel, a szarember is ember.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.24. 09:34:03

@Bloodscalp:

a karácsony és a megbékélés jegyében annyit szeretnék megjegyezni, hogy egyetlen szerző sem akar megfelelni senkinek, semminek. Az értékvilágunk szerint fogalmazzuk meg a véleményünket, amelybe az is rendre és egyre gyakrabban belefér, hogy a kormányt ekézzük. Pl. veled ellentétben, aki az előző kormány idején nem a kormányt, hanem az ellenzéket csepülte. Helyes ez így szerinted?

Bloodscalp 2010.12.24. 13:38:25

@politicus: zárjuk le igaz:) de ahogy te kételkedsz az én
függetlenségemben-végül is szíved joga
én se nagyon hiszek ebben a "mi így gondoljuk, és ezért írjuk" szövegben

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.24. 13:53:18

@Bloodscalp:

egyszerűen nem akarsz megérteni. Nem beszéltem a függetlenségedről. Arról beszéltem, hogy te elfogult vagy, soha egy rossz szót az előző kormányról nem szóltál, viszont bennünket abajgatsz amiatt, amiket írunk.

Még hogyan magyarázzam el Neked, hogy semmilyen felső erő nem mozgat bennünket, senki megrendelésére nem írunk (vicces is volna...), mindenki azt ír ide, amit és amiről akar. Pont.

Bloodscalp 2010.12.24. 14:20:56

@politicus: szóval akkor elfogult független vagyok:)
lehet errefelé csak az emeszpét divat abajgatni, akkor én csalok egy kicsit:)-egyébként ez a tipikus egy a tábor szövegnek hangzik, és mivel én táboron kivüli vagyok-máris mint ellenség vagyok kezelve:) - hogy miértnem szidom kicsit őket is (meg kicsit az eszdéeszt, mdf-t,elempét stb stb)
nem hiszem hogy ugyanazt jelenti nekünk a függetlenség:)
mondom hogy zárjuk le, kölcsönös meg nem értésre alapozva:) ami nem baj, csak ez van

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.25. 08:14:48

@politicus:

ó, te kedves, álnaív szerkesztőségi faszfej ... :)

kk&tt volt kedves úgy általában hisztispicsázni, és az erre válaszként érkező 28 nap kifejezés ügyében voltál kedves roppantul felháborodni, hogy fú, hú, bunkóság. erre merészeltem megjegyezni, hogy bezzeg a hisztispicsa milyen kulturált

amúgy látom, egyébként is ünnepi hangulat van nálatok: az úri közönség láncát vesztett trollként viselkedik, és közben mindenki mást trollnak tekint

brávó, csak így tovább :)

Pelso.. 2010.12.25. 10:56:07

@politicus: Az rendben, hogy mindenki azt ír, amit akar, még szépen is hangzik.
Csakhogy, nehéz a függetlenség látszatát fenntartani (és kelteni) akkor, amikor az írásokban az objektív vélemény alkotás terhére a pártlózunguk s a valósággal enyhén szólva hadilábon álló kormányzati álláspontok agit.propja folyik.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.25. 11:48:55

@mavo:

A "kedves" jelzőt ezúton kikérem magamnak.
Amúgy mindent elmond egy ember jelleméről, hogy még karácsony napján sem képes moderálni a mocskos száját.

Egyébként keresem a kommentjeidet, ahol Te felháborodtál azon, ha valakit itt alkoholista arckifejezéssel vádoltak, vagy valakinek a magánéletében vájkáltak, esetleg azzal élcelődtek, hogy azért olyan, amilyen, mert menstruál. A cigányszaddám, a minihitler, a törpediktátor, az aljas fideszes és hasonló kifejezések visszautasítását pedig már nem is kérem rajtad számon. Mégiscsak karácsony van.
Ha már kettős mérce, Mavo.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.25. 11:51:11

@Bloodscalp:

Ehhez a független kifejezéshez nagyon ragaszkodsz, pedig kb. 4-szerre mondom el, hogy nem erről van szó. Senki sem független. Ezért használom az elfogult kifejezést. Amilyen én is vagyok. Meg te is. De míg Tőled nem olvastam az előző kormányt kritizáló kommentet, addig ez a blog számtalan kritikus írást közölt a mostani kormányról. Ez a különbség. Remélem, így már érthető, mert semmi kedvem tovább magyarázkodni.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.25. 11:54:03

@Pelso..:

Gyerekek, mi ez az állandó "függetlenség" mantra??? Ki független és mitől? Ez a Mandiner blog. Még, ugye? Ne arról vitatkozzunk már, hogy ki milyen alapállásból figyeli a világot, hanem arról, hogy a megfigyelései milyenek. Remélem, azért még gondolatszabadság van....

Hol vannak a kormányzati lózungok, if I may ask?

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.12.25. 12:37:55

"objektív vélemény alkotás" - ez jó, ezt feljegyezzük

Bloodscalp 2010.12.25. 12:48:45

@politicus: biztos azért magyarázkodtál mert szükségesnek érezted:) én ugyan nem kértelek rá:)))
ja, nem igazán jutunk tovább:) úgyhogy tényleg ne erőltessük - nem csak mi ketten nem értjük meg egymást ebben az országban, ha ez segít feldolgozni

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.27. 10:44:10

@politicus:

az a baj veled, hogy pont te magad kettősmércézel orrba-szájba. ha már felsoroltad a törpehitlert, meg a többit, engem érdekelne, a ballibázást, az akasztgatásra buzdítást mikor szóltad meg. illetve érdekli a faszomat, tudom, hogy sosem szólsz ilyenekért. akkor mi a faszért reklamálod ezt mástól, te gyökér, he?

egyébként én is csak ritkán (no, pont orbán lecigányányozásáért néha igen) szólok be, mert pont leszarom, és a jelen esetben is pont az a vicces, hogy először a haverod hisztispicsázott, arra jött a semmivel sem különb 28 napozás, mire te a másodiknak ugrottál neki habzó szájjal. én ezért szóltam be (magamban kicsit kuncogva), és te azóta ámokfutsz kis hülyém, valamiért nem bírod ki, hogy ne anyázz, ne sárdobálj.

anno szűrve lettél (ugyanilyen okokból), egy cookie törlés után gondoltam, kapsz még esélyt, hátha.

nem érdemelted meg. na pá, kellemes hisztizést, én arról sajnos (?) már lemaradok.

Pelso.. 2010.12.27. 18:58:26

@politicus: Tehát, ha jól értem, nincs függetlenség, (amely alatt értendő mind külső, mind esetleges önként vállalt belső befolyás netto elutasítása), függően ír mindenki azt, amit akar. Ez csodás, nincs több kérdésem.Az egyén alapállása s megfigyelései közötti kölcsönhatásokba bele se kezdjünk.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.28. 20:49:44

@Pelso..:

Ugye, azt hiszem, nem is kérdés, hogy a "függetlenség" alatt, ezen a blogon a politikától való függetlenséget kérik, kérték rajtam, rajtunk számon. Mindezt olyanok, akik először is keverik a függetlent az objektívvel, másodszor pedig soha egy rosszalló megjegyzést nem tettek az előző kormányra, csak a mostanira. Azért lássuk be - a tényektől nem függetlenül - ez nem egy helyes, vagy korrekt viselkedés.

A beszélgetésünk onnan indult ki, hogy bloodscalp kétségbe vonta, amit állítottam, mely szerint itt mindenki arról és úgy ír ill. akkor, amiről, ahogy és amikor csak akar. Erre te behoztad a függetlenség kérdését teljesen érthetetlen módon, mikor erről egyáltalán nem is volt szó.

De hogy visszatérjünk egy kicsit az utolsó kommentedre is: igen a világon minden ember "függően" ír. Ez egyszeregy. Pont úgy, ahogy az utolsó mondatodban megfogalmazod és amivel tökéletesen ütöd a kommented első mondatait. Bizony, az emberek alapállásuk, világlátásuk sok darabkáját viszik egy-egy írásba, azaz függnek a külső körülményektől (amelyek alakítják az értékítéletét) és belső meghatározottságaiktól (azaz amit a külső körülmények és egyéb befolyásoló tényezők alakítanak), amely írásokat aztán szerkesztés és stilisztikai szűrő után megjelentetnek a szerkesztők.

De már erre a baromságra is több időt fordítottam, mint kellett volna. Ha érthető, akkor örülök, ha nem, akkor sajnálom.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.28. 20:59:25

@mavo:

Kezdjük az elején:

Semmit sem kértem ki korábban az itteni jobboldaliaktól, sem a balosoktól. Nem szoktam csendőrösdit játszani, de az min. árulkodó, hogy eddig egyetlen jobboldallal szembeni őrjöngést nem kértél ki magadnak, sőt nem is válaszoltál az előző kommentemre érdemben. Egyébként pusztán bloodscalpnak szóltam, korábbi egymással folytatott párbeszédeinkre alapozva, hogy nem helyes az az irány, amit felvett és ráadásul még csak nem is most kezdte. Erre jössz te, Mavo és belepofázol. Ráadásul baromságot.

És folyamatosan mocskos a szád, amit tetézel azzal, hogy még a Karácsonyra sem vagy tekintettel.

Már a múltkor akartam kérni, könyörögni, hogy azt a szűrőt tegyük vissza legalább az én lelki üdvöm kedvéért. Thx.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.28. 21:54:39

@Pelso..:

sok függ attól, mit hívunk függetlenségnek. egy biztos, politicusnak egyben igaza van: abszolút függetlenség nincs. sőt, nem is akarom elvárni, lila köd az.

a közöttes fokozatok az érdekesek. nagy különbség van az között, aki ugyan nem független, de képes meglátni a "sajátjai" hibáját is, meg az között, aki nem.

nem tökéletes példa, de tessék csak megnézni, mi a különbség ebben a blogban egy ergé meg az elpetek közt: utóbbiak kritika nélkül bármit.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.28. 23:20:16

@politicus elvtárs

sajnos kapok mailben értesítést, milyen baromságokat írsz rólam, ezért csak pár apróság

"az min. árulkodó, hogy eddig egyetlen jobboldallal szembeni őrjöngést nem kértél ki magadnak"

ez szimplán hazugság. de még ha igaz lenne, akkor sem legalizálná azt, hogy te meg "eddig egyetlen baloldallal szembeni őrjöngést nem kértél ki magadnak", annak ellenére, hogy a "baloldal" egy bizonyos része minimum kiérdemelte az efféle őrjöngéseket, és most nem csak a cigányszaddámozó elmebetegekre gondolok.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.28. 23:26:46

@mavo:

ps: természetesen még mindig nem jutottál el odáig, hogy megmagyarázd, egy kommentváltásból miért a 28 napon bírtál kiakadni, miért nem ez előzményeként leírt hisztispicsázáson _IS_ vagy egyiken se, ha már

de igazából nem is érdekes. túl jól tudom, hogy rendes jobber/baller droid _ugyanazért_ mindig a gonosz ellenséget báncsa csak. ugyanezen okból megértem, miért hiszed azt, én is ilyen vagyok. hát nem. majd megszokod.

kellemes ünnepeket!

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.30. 16:21:31

@mavo:

Tévedés. Olvass vissza a kommentjeim között, számos itteni jobbos figurától kértem ki a hangvételét. De lényegtelen is. Csak megerősíteni tudom: nem csendőrködöm, hisz semmi értelme nincsen, annyi a hülye itt és máshol is. Se időm, se kedvem, se energiám nincs a hülyék tanítgatására, ráadásul szélmalomharc lenne, amint azt te is jól tudod.

Az őrjöngő reakciókat azonban semmilyen "akció" nem menti szerintem.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.12.30. 16:30:13

@mavo:

Szándékosan kerültem a 28 nap vs. hisztipicsa kérdés megválaszolását, mert reméltem, rájössz, hogy a kettő között nem vonható párhuzam. De ahogy fentebb próbáltam magyarázni: megrpróbálom a rendreutasítgatást mellőzni a kommentfolyamban, a kivételek egyikét azért tettem, mert azt gondoltam, hogy bloodscalppal vagyunk olyan beszélő viszonyban, hogy legalább erről az irányról le tudom "terelni". Ebbe szóltál bele, teljesen feleslegesen. De még mindig nem érzed. Nem rád tartozott, nem kellett volna belebeszélni.

"de igazából nem is érdekes. túl jól tudom, hogy rendes jobber/baller droid _ugyanazért_ mindig a gonosz ellenséget báncsa csak. ugyanezen okból megértem, miért hiszed azt, én is ilyen vagyok. hát nem. majd megszokod."

Hidd el: van néhány év közéleti politizálás a hátam mögött, hogy be tudjam sorolni a véleményedet egy bizonyos körbe. Ne nézzük egymást hülyének pls., ha kérhetem.

És főleg sokadszorra mondom: totálisan felesleges a hisztid, egy-egy poszthoz érdemben, normálisan is hozzá lehet(ne) szólni, számosan megteszik. És nem úgy, abban a stílusban, ahogyan te teszed. Jó volna ezen változtatni, a te érdekedben is mondom.

Egyébként az ünnepek elmúltak. De most legalább nem káromkodtál. Kezdetnek már ez is vmi.

BUÉK.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.01. 07:06:54

politicus,

amit itt a végén leírtál, az akár kiindulópontnak is jó.
lájkoljam? :)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.01. 11:28:13

@mavo: Vigyázz, Mavo, a lájkol szó használata miatt ölni is képes vagyok. :):)

Pelso.. 2011.01.02. 08:30:46

@politicus: Először is is, BÚÉK, pontosabban legyen már végre kissé jobb)

Jobban kedvelem az élő beszédet, mint az írottat, mert ott kevesebb a lehetőség a félreértésre, pl: Nem kértem számon a függetlenséget, az másként hangzott volna, valamint nincs hozzá jogom, továbbá a szélsőségeket leszámítva én is komolyan gondolom; mindenki azt ír, amit akar. Első kommentem tényleg csupán egy észrevétel, mégpedig keményen semleges megközelítésben. A gondolat abból fakadt, hogy feltűnt, a szerzők itt többször tettek nyílt vagy burkolt utalást saját illetve a blog függetlenségére, -nem kételkedem. Halovány kérdőjelet a cikkek összességében egyoldalú tartalma miatt tennék, de kétely nélkül elfogadom, hogy a szerzők egyéni álláspontja tükröződik bennük, mondjuk a következő egy év alátámaszthatja ezt.
Az emberek alapállása, "hála" a külső hatásoknak, mára már ugyancsak instabil, a politika egyre inkább ennek változtatására építi stratégiáit, minthogy az alapállásokhoz asszimilálódjon.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.02. 11:11:29

@Pelso..:

BUÉK Neked is, és mindenkinek.

Az élőszót én is sokkal jobban szeretem, elkerülendő a félreértéseket.
Már többször leírtam, és most is csak megerősíteni tudom. Ez a blog anyagilag, szervezetileg független bármilyen politikai erőtől, de ettől függetlenül megvan a maga világlátása. Amely közelebb áll a jelenlegi kormánypártokéhoz mint az ellenzékhez. De ez eddig is köztudott volt, nem árultunk zsákbamacskát. Ráadásul kifejezetten utálnám (olyan népszabadság beütése lenne), ha mi is eljátszanánk a politikailag függetlent, miközben odatesszük magunkat a politikai sík egyik felére. Nem is tesszük.

Ezért voltam bátor korábban is megjegyezni, hogy ha szabad, akkor ne az alapállásunkról vitatkozzunk, mert az mindenkinek olyan, amilyen, hanem mindig az adott, konkrét írást vegyük számba (még ha tudom, hogy a szerző kiléte sokszor előítéletességre is okot adhat).

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.03. 23:09:46

@politicus:

akkor lájkolom. :)

(fura egy arc vagy, bazmeg)

Bloodscalp 2011.01.04. 00:01:15

@politicus: ha már belekevertél....:)

nem fogom szidni a kedves ellenséged sorry ha én nem
gondolom azt hogy van épp miért őket, ezt nemigazán értem miért olyan nehéz felfogni-nekem ők nem kommunisták ezt szögezzük le-vagyis nem kommunistábbak mint kedves fidesz bandád, és még sorolhatnám hogy mit és hogy látok másként, ám szerintem nemzeti kormányunk épp most cseszi el az országot jó 10 évre-és igen ezért nem szerettem őket már korábban se, érezhető volt hogy az emeszpé ügyetlenkedésével ők kerülnek oda (ez fontos! nem a fidesz egy hüdejó valami, az emberek csalódtak és kész!, a fidesz 0 alternatívát kínált) és most improvizálnak...szerinted ez hova vezet? Fél évvel választások után már szinte ott vagyunk hogy ennél
az mszp is jobb volt, kicsit loptak na és...-én se várom őket vissza és nem is szavaznék rájuk, viszont nincs az az arrogáns okoskodó felsőbbrendű stílus ami egy átlag konzerv kormányt jellemez

mégvalami, én a hírtv-hez hasonlítottalak titeket, ami egyértelmüen droid média, szóval függőségről kell beszélni inkább függetlenség helyett:)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.04. 12:16:21

@Bloodscalp:

Próbáljunk már meg értelmesen egymással beszélgetni, ha kérhetem és nekem ne fidesz-bandázz pls.!

Tudom, hogy nem fogod szidni a szocialistákat, hiszen akkor sem szidtad őket, amikor kormányon voltak. Akkor is a Fideszt ostromoltad a kritikáiddal. Ez is rendben van, az ember elhelyezi egy idő után a kommentelőket, csak akkor nem kell elvárni másoktól, hogy ők viszont legyenek objektívek, és minden politikai szereplőt hasonló vehemenciával kalapácsoljanak.

Az elmúlt 8 év teljesítményét figyelembe véve, amelyet tehát te soha egyetlen rossz szóval sem illettél (bennem ilyenkor azért, ha nem haragszol, felvetődik az igényesség megléte/meg nem léte), nyilvánvalóan nem fogok vitatkozni Veled a jelenlegi kormány teljesítményéről.

A Hírtv-hez hasonlítani a Mandinert meg kb. olyan aránytévesztés mint az őszödi beszédet igazságbeszédnek titulálni. Kell hozzá egy nagyadag elvakult bátorság... :)

P.s.: milyen érdekes, hogy a legutóbbi, az ATV-n futó Kuncze Gábor által vezetett Kommentár című műsorban maga a műsorvezető titulálta a jelenlegi kormánnyal szemben kritikus hangvételűnek a Mandinert. Érdekes....

Bloodscalp 2011.01.04. 18:11:11

@politicus: édes öregem:) egyrészt Kuncze híres a poénos benyögéseiről:) ennyit a mandiner értékeléséről

Na figyi, a kis csapatod, amióta vesztett 2002-ben azóta háborúzik, hol így hol úgy - nagygyűlések tűntetések
nem állunk szóba a miniszterelnökkel mert komcsi múltja volt, mert hazudott...stb stb (megyó és fletó-mellékesen 2002-2004 és 2004-2006 között se voltak partnerek semmiben) 8 évig csak hisztiztek, háborúztak és most kegyetlenül eljátszák a győztes szerepét-vagy a kegyetlen győztesét(?) de az igazi vesztes az ország(és ugyan mi a lófaszban jobbak az emeszpénél? - a kérdés költöi)

ettől én hányingert kapok-te meg fizetést

na kb ezért nem értjük egymást

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.04. 18:23:08

@Bloodscalp:

úgy látom megint nem lehet Veled értelmesen beszélgetni. Pedig én próbálkozom, Isten látja lelkem, próbálkozom. Nincs bandám, nincs csapatom.

Ezen az aljas Fidesz, antidemokratikus, náci, hisztizik, háborúzik, kommunista, szétverte az országot, kettéosztotta a nemzetet, kaya ibrahim, 17876 napja nem tudjuk, ki joszip tot szinten legnagyobb sajnálatomra nem tudok eszmét cserélni még veled sem.

Konkrét témákban igen, a csapongásban nem leszek partner, arra ott van a piroslap, az egyenlítő, az orulunkvincent és a hasonlóan színvonalas társaik.

Egyébként az érdekelne, hogy én kitől kapok fizetést, ha már olyan nexusban vagyunk, hogy tudod, miből élek??

Bloodscalp 2011.01.04. 20:26:19

@politicus: és nyafogsz:) a jó istenke (és én is) ezt is látja
és nem kicsit, nagyon...

ha jól tippelem, az elmúlt 8 évben D-209 eztél, elkúroztál és böszméztél, mentél nagygyűlésre, vitted a kis vekkered, libáztál, és igen komcsizás torokból....

egy átlag fidesz szavazó szókincse

ha már szeretsz visszaolvasni-megtisztelő- nézd már meg
mennyit kajla ibrahimoztam, mellékesen ÉN nem is akartam veled eszmét cserélni, neked van, mivel párthű vagy, szerintem viszont a politikai eszmék itthon nem léteznek

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.04. 20:43:34

@Bloodscalp:

Mi van Veled? Mit csapongsz? Eltévesztetted a házszámot? Nem beszéltem Veled tisztességes hangon? Akkor te milyen alapon engeded meg magadnak ezt a stílust? Biztos arra van szükség, hogy morcosabb legyek? Hidd el, nem fogod szeretni...

Egyébként rosszul tippeled, de ha egy kicsit alaposabb lennél (bár az átlag két mondatos kommentjeid nem erről árulkodnak), akkor a tipp helyett olvasnál. Ott a profilom, mindent megtalálsz kivéve az általad leírtakat. Én nem ezt a műfajt űzöm, de azt látom, hogy te viszont kőkeményen. Csak a libázás helyett a vekkerezés, a d-209-ezés helyett a háborúzás, a komcsizás helyett (vagy mellett..) az utcai vandálozás, a nem részei a nemzetnek helyett az antidemokratikusozás, autokratikusozás megy.

Ráadásul párthűnek nevezel engem, aki az elmúlt fél évben több kritikus cikket írtam a mostani kormányról, mint amennyit te az MSZP-ről a következő 100 évben nem fogsz.. Arányosan mérsz, kérdezem finoman? :)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.04. 20:48:28

@Bloodscalp:

Ez tény. A komcsikat komcsinak nevezem, mi ezzel a baj? Te is az vagy, méghozzá a legkeményebb fajtából.. :)
És igen a Szűröst is, a Csintalant is, a Pozsgayt is (és a többi átállt komcsit is, még mielőtt szólni tetszik) :):)

Te viszont egészen finoman és úriemberhez méltó módon más menstruációs ciklusára hivatkozva "érveltél". Szóltam, hogy nem kéne.

Bloodscalp 2011.01.04. 22:00:54

@politicus: tőlem aztán annyira vagy morci-durci amennyire akarsz:) szarom le, bár most inkább röhögtem egy sort rajtad, megyek is és kiváltom a kis piros pártkönyvemet

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.04. 22:43:21

@Bloodscalp: te tényleg nőnemű vagy, ahogy itt vki volt kedves megjegyezni. Kezdenek a dolgok világossá válni. :):)

"megyek is és kiváltom a kis piros pártkönyvemet"

ott van az már. képletesen vagy valójában egyre megy. :):):)

jó éjt!

Bloodscalp 2011.01.04. 22:56:48

@politicus: nyilván az vagyok. akkor most megdugnál?

Pelso.. 2011.01.06. 05:06:29

@politicus: Ismét vesztegetnék egy szót az alapállásra,
amely szerintem a jónép nagy hányadánál nem számottevő, az egyén tetteit, amúgy is ingatag ars poeticáját inkább akut külső hatások befolyásolják, mint saját önnön tradíciói. Alapállás azért nincs v. ritka, mert nincs miből gyökerezzen, az elmúlt 60, főleg az elmúlt 20 évből inkább lehet negatív összetevőkből építkezni.
De megakadt a szemem; "kettéosztotta a nemzetet"...:)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.06. 11:22:34

@Pelso..:

Kezd ez amolyan filozófiai vitává alakulni. :)
Te a külső hatások erejét hangsúlyozod, ami rendben is van, de azok közül is csak bizonyosakat emelsz ki, másokat meg talán elbagatelizálsz, ha jól értem a válaszodat. A külső hatások alatt szerintem nem csak a hírek özönét vagy a mindennapi életkörülményeket kell érteni, hanem pl. az iskolát, a családot, a barátokat (esetleg az egyház), tehát általában a klasszikus szocializációs környezetet is. Ahol ezek stabilabbak, mert pl. szerencsésebb az adott egyén, ott kialakul egyfajta értékteli világlátás, a későbbiekben pedig egy politikai hitvallás is.

Abban egyébként igazad van, hogy a hétköznapi ember sodródik a mindennapi hírek tengerében, és a világról alkotott képét alapvetően a média behatásai határozzák meg, valamint a többségnek valóban nincs stabil értékrendje. Ellenben, merem legalábbis remélni, ezen blog íróinak többé-kevésbé van.

Pelso.. 2011.01.09. 07:19:03

@politicus: Nem én bagatellizálom, legfeljebb rangsorolom. Egyébként, pont az épp aktuális -ami épp hatékony-, átlagemberekre gyakorolt hatások vezetnek győzelemre mind a politikában, mind a gazdasági életben a választó illetve a fogyasztó felé. Előbbi során azért tartom károsnak, mert pont ez pont az egyén saját épphogy meglévő, vagy kialakuló tradícióit rombolja. A szocializmus zérón tartotta az emberek világlátási képességeinek a kialakulását is, az elmúlt 20 év, hála teljes politikai elitnek, inkább undort keltett, minthogy pártok által épp aznapra felvillantott irányt kövesse. Ott a 13-14. havi nyugdíj esete. Ezt szajkózták, s nem azt hallottuk, hogy; lerakjuk s így képzeljük egy modern konzervatív vagy szocdem berendezkedés alapjait -hozzátéve (választás előtt!), hogy mindezt hogy képzelik el. Mit tesz itt az amúgy is magas befolyásolhatósági együtthatóval "megáldott" egyén? Szavazatával stabilizálja a zavarost, a politikai kalandoroknak kedvezve ezzel. Kissé rózsaszínen akarod látni: a klasszikus szociális környezet üzenetei egyre inkább árokásó szereppel bírnak.
süti beállítások módosítása