Demszky20: Szerettem Budapestet
2010. szeptember 27. írta: TuRuL_2k2

Demszky20: Szerettem Budapestet

  Ma kezdődött meg Demszky Gábor főpolgármesteri pályafutásának utolsó hete. 20 évet töltött el a legmagasabb, közvetlenül választott politikai tisztségben (igaz, 1990-ben még közvetett választással került oda), a főváros élén. Két évtized még egy ekkora város életében sem kis idő, Budapest első polgármesterének, Kamermayer Károlynak is nagyjából ennyi idő adatott.

  Miként lehetne összefoglalni ezt a 20 évet? A Mandiner blog pályázatot hirdet Demszky20: Szerettem Budapestet jeligére a legjobb állóképi (lehet fotó, rajz, montázs, bármi), illetve videós feldolgozásra (a szlogennek nem kell megjelennie a művön/-ben, lehet más szöveggel is dolgozni). Az előbbi kategória nyertese Vida Péter csúcsborával, egy palack szekszárdi La Vida Merlot-val lesz gazdagabb, a videós kategóriában pedig egy kétszemélyes AquaWorld-belépő az első díj.

  A műveket szívesen látjuk akár kommentként beküldve vagy önálló posztban (demszky20 címkével), akár emailben a mandiner kukac mandiner pont hu címünkön. A határidő október 1., péntek 23:59, eredményhirdetés október 2-án, szombaton.  

  (A Mandiner munkatársainak és szerzőinek alkotásait is örömmel fogadjuk, de díjazásban nem részesülhetnek.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr642326757

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Demszky20-pályázat: félidőben 2010.09.30. 07:01:03

  Még két napig, péntek éjfélig várjuk Demszky20: Szerettem Budapestet jeligéjű pályázatunkra emailben (mandiner kukac mandiner pont hu), kommentben vagy demszky20 címkéjű bejegyzésben a további pályaműveket. Kedvcsinálónak itt vannak az eddi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.09.27. 16:36:38

átokformula a 21. századból:

“Vigyázz, mert megszeretlek, mint demszky pestet!”

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.09.27. 17:32:20

@Pável: azért erre kaphatnék egy bort, hukkle!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.09.27. 17:34:29

@Pável:

az meglehetősen kiváló. de miért nem a lola borát adják nyereménybe? vagy megirigyelték, hogy megölte a bélabácsit? :)

Gandalf Garaboncias 2010.09.27. 21:15:54

Ez a metróalagút engem egy hobbit-üregre emlékeztet leginkább, de most nincs elég motivációm átrajzolni. Ha Peter Jackson nem tudna megegyezni a szakszervezetekkel és esetleg Kelet-Európában forgatná le A Hobbit-filmeket, ingyen díszletet talál a gödrökben. Csak szép zöld ajtókkal kell kiegészíteni, és a síneket gyeptéglákkal eltakarni.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.09.27. 21:30:29

A legjobb az a rész, mikor tojás zárótűz alatt ordibál, hogy:" ti vagytok a kisebbség"

cutcopy 2010.09.27. 23:52:04

Amely országban öt évig lehetett egy idióta az első ember, annak fővárosában akár lehetett húsz évig is egy bolond a főpolgármester..

vizipipa 2010.09.27. 23:59:09

Ez nem saját mű, úgy hogy nem nevezek vele, de azért aranyos: Madonna és a Szentek

kepfeltoltes.hu/100927/demszky-hagyo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

AndOr01 2010.09.28. 01:43:57

Ha szerette Budapestet, miért nem húzott el hamarabb? Láthatta, hogy nem működik!

POLITOLÓGUS 2010.09.28. 01:52:56

"Elindult Magyarország első és legnagyobb "népszavazósdi" oldala! Ön is szavazhat változatos kérdésekben, sőt beküldheti a szavazásra javasolt kérdését is! nepszavazz.blog.hu/ Ez NEM fizetett hirdetés. A honlap készítői így szeretnék segíteni a tényleges demokráciát, vagyis hogy a többség akarata döntsön, de legalábbis kerüljön nyilvánosságra. Reméljük, siker övezi majd a honlapot, sőt, mi több, állami, önkormányzati, párt szinten is minél több hasonló szavazós oldalt láthatunk majd, melyben kikérik a lakosság véleményét!"

Ismerem a szerkesztőket! ;-) Menjetek szavazni (csak egy klikk:-D ) vagy küldjetek be kérdéseket!

szürke_tag 2010.09.28. 07:10:21

Mondja demszki, szerettem Budapestet mert sokat lehetett lopni, a pénz is csúszós volt és néha a zsebembe csúszott. Kezdetben még tiltakoztam aztán beletörődtem. Szerettem Budapestet mert a tojás ára mindig felment ha beszélni készültem egy rendezvényen, vagy ünnepen. Szerettem Budapestet mert sok csinos nő van és ezét nem tudtam hosszútávon egy feleségem mellett sem megmaradni, hanem váltogattam őket. Szerettem Budapestet mert színes volt, főleg a melegfelvonuláson. Szerettem Budapestet mert világ egyik legszebb nagyvárosa volt, de ma már sajnos ez nem mondható el teljesen mert sikerült ezen a képen rontanom. Szerettem Budapestet mert illett szeretnem hiszen ebből éltem.

Italo Balbo 2010.09.28. 07:42:17

Biztos nagyon érdekes lesz ez a téma ezredszerre. Annyi, de annyi kreatív alkotás fog elkészülni... Nah de hát hiába, kampány van.

Tita nick 2010.09.28. 08:11:11

Tita nick: Én nem szerettelek téged.

avram iancu 2010.09.28. 08:19:13

Úristen, akkor mi lenne itt ha nem szerette volna Budapestet.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.09.28. 08:33:46

1) Címlap!
2) Megirigyelték a szocik "találjunk ki új nevet az Orbán-kormánynak!" pályázatát?

_csak_mi_lényegem 2010.09.28. 09:23:10

"Demszky20: Szerettem Budapestet"

Azért lakom Budakeszin.

...no comment...

Naumov 2010.09.28. 09:51:48

@Őrnagy Őrnagy: Ja, nekem is valószínűleg örökre az a kép marad meg Demszkyről, amint félig a pulpitus alá kushadva, esernyős biztonságiak gyűrűjében nyüszíti, hogy "mi nem félünk"..

Szörny 2010.10.01. 23:25:17

@vizipipa: Bocs, de az Szent Borbála lesz, a bányászok (meg metróalagút-fúrók) védőszentje. A többi szent stimmel :-)
süti beállítások módosítása