Múlt héten pénteken mutatta be árnyék-külügyminiszterét, Gyöngyösi Mártont a Jobbik. Az adótanácsadóként dolgozó, sok ideig külföldön élő jelölttel érdekes körülmények között készült interjúban elhangzik, hogy a magyar érdek legyen külpolitikánk vezérfonala, hogy Tibet Kína belügye és hogy a színes forradalmakat amerikai szolgálatok szervezték, a kelet-európai gárdákhoz viszont nincs köze az oroszoknak.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr211827664
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
borsikm 2010.03.10. 08:21:36
Mit is mondhatnánk? Inkább 100 ilyet, mint egy Martonyit a külügybe!
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.10. 08:23:21
"Tibet Kína belügye"
No, ez tetszik!
Én a tibetrajongókat utálom a legjobban.
De mit szólnak ehhez a tibeti-magyar rokonság hívei? Olyanból sok a van a Jobbik "értelmiségi" holdudvarban.
No, ez tetszik!
Én a tibetrajongókat utálom a legjobban.
De mit szólnak ehhez a tibeti-magyar rokonság hívei? Olyanból sok a van a Jobbik "értelmiségi" holdudvarban.
Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.03.10. 08:47:45
@Jobb híján MDF-es:
Magának, mint európai értelemben vett igazi demokratának, harcolnia kell Tibet jogaiért.
És ennyi erővel, akkor a felvidéki magyarság sorsa Szlovákia belügye. Ez jól hangzik?
Magának, mint európai értelemben vett igazi demokratának, harcolnia kell Tibet jogaiért.
És ennyi erővel, akkor a felvidéki magyarság sorsa Szlovákia belügye. Ez jól hangzik?
Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.03.10. 08:57:57
@Jobb híján MDF-es: nem "fasz" a dalai láma , egyszerűen csak jó a reklámja.
Maga meg nem beszélhet ilyen rondán, maga az igazi angolszász konzervativizmust képviseli.
Maga meg nem beszélhet ilyen rondán, maga az igazi angolszász konzervativizmust képviseli.
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.10. 09:00:16
@Jobb híján MDF-es:
tarthatja. és nagy szerencséje őszentségének, hogy nem ismeri a maga véleményét. minden bizonnyal igen rosszul esne neki. :)
tarthatja. és nagy szerencséje őszentségének, hogy nem ismeri a maga véleményét. minden bizonnyal igen rosszul esne neki. :)
Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.03.10. 09:08:03
Sőt jobbat tudok: a palesztin kérdés Izrael belügye :DDDDD
Steppenwolf 2010.03.10. 09:09:05
@Jobb híján MDF-es: Persze, hogy tarthatod. Ha ismernének, ők is nagy fasznak tartanának téged.
gyz 2010.03.10. 09:10:08
Miért vállalta el az atomerőmű műszaki igazgatói posztját?
Igazából én más területen mozgok, vállalkozóként egy trafikot üzemeltetek az Astoriánál, de gyerekkorom óta érdeklődöm az atomenergia és annak felhasználási módjai iránt, s a múltban különböző okokból gyakran megfordultam Pakson is.
Igazából én más területen mozgok, vállalkozóként egy trafikot üzemeltetek az Astoriánál, de gyerekkorom óta érdeklődöm az atomenergia és annak felhasználási módjai iránt, s a múltban különböző okokból gyakran megfordultam Pakson is.
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.10. 09:13:25
turul úr! németh zsolt álláspontját ismerjük? esetleg látta a dalai lámát ahogy kitessékelték a fehér házból a hátsó ajtón a kukák között? vagy ha ráér igazán összeállíthatna egy listát a dalai lámát kínai kérésre nem fogadó állam- és kormányfőkről!
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.03.10. 09:18:16
@Őrnagy Őrnagy:
Szóba is került a párhuzam, de sajnos az interjúalany nem járult hozzá, hogy az erről kifejtett álláspontja benne legyen a videóban.
Szóba is került a párhuzam, de sajnos az interjúalany nem járult hozzá, hogy az erről kifejtett álláspontja benne legyen a videóban.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.10. 09:25:23
@Jobb híján MDF-es: ok, a tibetrajongók hujje kocsogok. De mi van Tibettel és a tibeti néppel?
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.10. 09:52:14
@tölgy:
Egy részük a saját hitük szerint reinkarnálodik, tehát nekik tök mindegy minden.
Azoknak a tibetieknek, akik meg nem hisznek az ilyesmikben (reinkarnáció) azok emberi joga mellett meg minden normális ember kiáll. Mint, ahogy a nem terorista palesztinok és a lojális, de magyar anyanyelvű szlovákiai polgárok jogaiért is.
Megilleti a demokratikus rendszerek biztosította védelem a demokrácia ellenségeit (p. iszlám és más vallási fanatikusok, nácik stb.)?
Örök kérdés!
Egy részük a saját hitük szerint reinkarnálodik, tehát nekik tök mindegy minden.
Azoknak a tibetieknek, akik meg nem hisznek az ilyesmikben (reinkarnáció) azok emberi joga mellett meg minden normális ember kiáll. Mint, ahogy a nem terorista palesztinok és a lojális, de magyar anyanyelvű szlovákiai polgárok jogaiért is.
Megilleti a demokratikus rendszerek biztosította védelem a demokrácia ellenségeit (p. iszlám és más vallási fanatikusok, nácik stb.)?
Örök kérdés!
drkovax 2010.03.10. 09:53:12
@TuRuL_2k2: Ezek szerint saját maga is rájött hogy önellentmondásba keveredett.
Ha a matematikai logika nem is tartozik a közműveltség körébe, annyit érdemes tudni, hogy az önellentmondást tartalmazó axiómarendszerek (amiből A és nemA egyaránt levezethető) nem rendelkeznek modellel. Ami hétköznapi nyelvre lefordítva annyit jelent, hogy: nem a valóságról szól, nem megvalósítható.
Ha a matematikai logika nem is tartozik a közműveltség körébe, annyit érdemes tudni, hogy az önellentmondást tartalmazó axiómarendszerek (amiből A és nemA egyaránt levezethető) nem rendelkeznek modellel. Ami hétköznapi nyelvre lefordítva annyit jelent, hogy: nem a valóságról szól, nem megvalósítható.
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.10. 09:57:17
@gyz:
Nem kicsit sántít a párhuzamod.
John Major meg buszkalauz volt.
Amúgy nekem szimpi a fickó, normális partneri viszonyra törekszik a románokkal, szerbekkel, szlovákokkal és nem akar különleges kapcsolatokat ápolni a türk "testvérnépek"-kel és a "közös agresszor" által veszélyeztetett palesztin néppel. Pedig egy jobbikostól valami ilyesmire számítottam.
Legalább három Jobbik van.
Nem kicsit sántít a párhuzamod.
John Major meg buszkalauz volt.
Amúgy nekem szimpi a fickó, normális partneri viszonyra törekszik a románokkal, szerbekkel, szlovákokkal és nem akar különleges kapcsolatokat ápolni a türk "testvérnépek"-kel és a "közös agresszor" által veszélyeztetett palesztin néppel. Pedig egy jobbikostól valami ilyesmire számítottam.
Legalább három Jobbik van.
hiba 2010.03.10. 09:58:16
Hát ezt én nem értem. Az eddig profinak tűnő jobbiknak miért kell lejáratnia magát totálisan inkompetens "miniszterjelöltekkel"? Miért kellett Őket bemutatni, ha egyik versenytárs sem állt elő hasonlóval?
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.10. 10:00:08
@drkovax:
"maga is rájött hogy önellentmondásba keveredett."
Nem önellentmondás, csak magyar szempontból más a két dolog.
Szerintem nem akarta bekeverni az izraeli témát, mert azt elég könnyen ki lehet forgatni rosszindulatúan.
Aztán meg magyarázkodhat, másra meg már nem is jutna ideje.
"maga is rájött hogy önellentmondásba keveredett."
Nem önellentmondás, csak magyar szempontból más a két dolog.
Szerintem nem akarta bekeverni az izraeli témát, mert azt elég könnyen ki lehet forgatni rosszindulatúan.
Aztán meg magyarázkodhat, másra meg már nem is jutna ideje.
greybull 2010.03.10. 10:15:27
ahhoz képest, hogy Martonyi 1998-2002 között lényegében a teljes korábbi bolsi maszopos szadeszos - sőt őskomcsi - bandát cakkundpakk megtartotta a külügyben, valóban bárki más is csak jobb külügyér lehetne. Amúgy imádom a karrierdiplomata szót - olyan, mintha a diplomata egy mesterember lenne, mint egy ács, vagy egy kovács stb. politikától függetlenül - ez csak arra jó, hogy egy-két (sok) köcsög elbújva emögé a kifejezés mögé önmagának biztosítsa, hogy állandóan bele tudjon nyalni a mézesbödönbe. Akkora misztifikáció, mint ami a "diplomáciát" körüllengi még az orvosok körül sincs.
Mindenesetre az mindent ki fog fejezni a Fidesz kormány természetrajzáról - meg esélyeiről - ha Martonyi lesz a külügyminiszter és Pintér a belügyminiszter: kb. 2010 őszén már fel is fognak állni az első taxisblokádok (nem emiatt a két fasz miatt - hanem mert a Fidesz-kormány lesz ilyen fasz) - és kb.2011 tavaszán előrehozott választások, 2011 május- megalakul a 3. Gyurcsány-kormány, Magyarország fele csöndesen, egy batyuval a hátán nekivág a hozzá legközelebb eső határnak...
Mindenesetre az mindent ki fog fejezni a Fidesz kormány természetrajzáról - meg esélyeiről - ha Martonyi lesz a külügyminiszter és Pintér a belügyminiszter: kb. 2010 őszén már fel is fognak állni az első taxisblokádok (nem emiatt a két fasz miatt - hanem mert a Fidesz-kormány lesz ilyen fasz) - és kb.2011 tavaszán előrehozott választások, 2011 május- megalakul a 3. Gyurcsány-kormány, Magyarország fele csöndesen, egy batyuval a hátán nekivág a hozzá legközelebb eső határnak...
TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.10. 10:16:34
Az irány jó, de nem ártana némi következetesség. Pl a pragmatikus érdekképviseletet összeegyeztetni a morvaikrisztinai értelemben vett igazságkereséssel.
Izraelt sem kéne basztatni, ha egyszer semmilyen hasznunk nem lesz a palesztinokból...
@Jobb híján MDF-es: "De mit szólnak ehhez a tibeti-magyar rokonság hívei? Olyanból sok a van a Jobbik "értelmiségi" holdudvarban."
Az nem az ujgurokkal van? Ezt már az is alátámasztaná, hogy nekik ugyanolyan szar a marketingjük mint nekünk...
Izraelt sem kéne basztatni, ha egyszer semmilyen hasznunk nem lesz a palesztinokból...
@Jobb híján MDF-es: "De mit szólnak ehhez a tibeti-magyar rokonság hívei? Olyanból sok a van a Jobbik "értelmiségi" holdudvarban."
Az nem az ujgurokkal van? Ezt már az is alátámasztaná, hogy nekik ugyanolyan szar a marketingjük mint nekünk...
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.10. 10:21:22
@Jobb híján MDF-es: hm. Kínában demokrácia lenne?
Ha maga mondja.
Ha maga mondja.
nyg 2010.03.10. 10:24:59
@borsikm: Adószakértőket a kormányba! Mire készül a Jobbik? Külügyérnek? Na ne röhögtessenek!
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.10. 10:25:32
@TaTa86.:
Van az ujgur szimpátia is, de van egy kifejezett tibeti barát vonal is.
Jó, lehet, hogy nincsenek sokan, de jelen van. Nézd meg a Szaniszló videót, itt a mandineren!
Van az ujgur szimpátia is, de van egy kifejezett tibeti barát vonal is.
Jó, lehet, hogy nincsenek sokan, de jelen van. Nézd meg a Szaniszló videót, itt a mandineren!
greybull 2010.03.10. 10:35:10
@Jobb híján MDF-es: az ujgurok a jelek szerint rokon-féle nép, habár a törökök inkább tarthatják magukhoz közelebb állónak őket. Sajnos iszlám vallásúak, és az iszlám felülírja az európai értelemben vett nemzeti/ségi megközelítést.
2010.03.10. 10:39:23
Volt azért egy pár kihagyott és buta kérdés is. Pl.:
-nem kis ellentmondás feszül a "magyar érdek" mindenekelőtt képviselete és az "ez egy összetett kérdés" ill. "a nagyhatalmi érdekek közti pragmatikus külpolitika" között: merthogy nem az a fő kérdés, hogy magyar érdeket támogat-e a magyar külpolitika, hanem az, hogy ezt milyen stratégiával és taktikával teszi, hogy a nagyhatalmi érdekek között milyen prioritásokat tesz. A kérdezés során érdemes lett volna ezt a vonalat feszegetni.
-valamint a magyar gárda orosz hátterére vonatkozó kérdés is meglehetősen amatőr volt: merthogy milyen választ várhatunk egy ilyen kérdésre? Azt, hogy: "igen, az oroszok pénzelnek bennünket."? Ezt a választ még akkor sem mondta volna egy jobbikos, ha előzetesen nem tagadták volna, illetve, ha teljesen síkhülye. Ezt a témát vagy becsapós kérdésekkel, vagy konkrét háttérinformációk birtokában, vagy esetleg valahogyan úgy lett volna érdemes feltenni, hogy "mivel tudja igazolni, hogy nincs összefüggés a jobbik/magyar gárda obskurus pénzügyei és a felrebbent orosz pénzügyi támogatás lehetősége közt?"
A későbbiekben érdemes lenne egy kicsit jobban fölkészülni egy ilyen interjúra! Már abból a szempontból, hogy nem csak azt végiggondolni, hogy mit akarok megkérdezni, hanem azzal is számot vetni, hogy mit fog válaszolni a kérdezett; s ha tényleg komoly interjút akarok csinálni, akkor ezzel számolva szerkesztem meg a kérdéseimet, hogy a kérdezett ne tudja lökni a konzervrizsát. Merthogy az általam fölvetett ügyekben (de a többiben is) előre megmondhatóak voltak a válaszok.
-nem kis ellentmondás feszül a "magyar érdek" mindenekelőtt képviselete és az "ez egy összetett kérdés" ill. "a nagyhatalmi érdekek közti pragmatikus külpolitika" között: merthogy nem az a fő kérdés, hogy magyar érdeket támogat-e a magyar külpolitika, hanem az, hogy ezt milyen stratégiával és taktikával teszi, hogy a nagyhatalmi érdekek között milyen prioritásokat tesz. A kérdezés során érdemes lett volna ezt a vonalat feszegetni.
-valamint a magyar gárda orosz hátterére vonatkozó kérdés is meglehetősen amatőr volt: merthogy milyen választ várhatunk egy ilyen kérdésre? Azt, hogy: "igen, az oroszok pénzelnek bennünket."? Ezt a választ még akkor sem mondta volna egy jobbikos, ha előzetesen nem tagadták volna, illetve, ha teljesen síkhülye. Ezt a témát vagy becsapós kérdésekkel, vagy konkrét háttérinformációk birtokában, vagy esetleg valahogyan úgy lett volna érdemes feltenni, hogy "mivel tudja igazolni, hogy nincs összefüggés a jobbik/magyar gárda obskurus pénzügyei és a felrebbent orosz pénzügyi támogatás lehetősége közt?"
A későbbiekben érdemes lenne egy kicsit jobban fölkészülni egy ilyen interjúra! Már abból a szempontból, hogy nem csak azt végiggondolni, hogy mit akarok megkérdezni, hanem azzal is számot vetni, hogy mit fog válaszolni a kérdezett; s ha tényleg komoly interjút akarok csinálni, akkor ezzel számolva szerkesztem meg a kérdéseimet, hogy a kérdezett ne tudja lökni a konzervrizsát. Merthogy az általam fölvetett ügyekben (de a többiben is) előre megmondhatóak voltak a válaszok.
2010.03.10. 10:41:59
@/ms: Ja: mindezt nem írtam volna le, ha egyébként teljesen amatőrnek tartanám a kérdezőt, ill. a mandinert úgy általában...
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.10. 11:10:28
@greybull:
1. Nekem az ujgurok nem vérokonaim. (nem magyarból magyarosodott felmenőkkel rendelkezem)
2. Semmi bajom nincs az iszlámmal (a nem fanatikus ágával)
3. Pont azt bírom ebbe a fickóban, hogy nem a "fúj Kína, mert elnyomja az ujgur véreinket!" vonalat nyomja, pedig a Jobbikról ez ugrana be.
1. Nekem az ujgurok nem vérokonaim. (nem magyarból magyarosodott felmenőkkel rendelkezem)
2. Semmi bajom nincs az iszlámmal (a nem fanatikus ágával)
3. Pont azt bírom ebbe a fickóban, hogy nem a "fúj Kína, mert elnyomja az ujgur véreinket!" vonalat nyomja, pedig a Jobbikról ez ugrana be.
bandeirante 2010.03.10. 11:17:58
Tibet Kína belügye.
Akkor Erdély meg Románia belügye, nem?
Akkor Erdély meg Románia belügye, nem?
kendeffybotond 2010.03.10. 11:20:17
Ezt az interjú minden elmond a rosszabbik komolyságáról. Remélem, hogy a rosszabbik "keleti fordulatát" nem fogja követni a FIDESZ...
Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.03.10. 11:54:20
sajnos
az ilyen típusó, értelmesen, fröcsögés nélkül
beszélni tudó kevés van a jobbikban
az ilyen típusó, értelmesen, fröcsögés nélkül
beszélni tudó kevés van a jobbikban
teknős 2010.03.10. 13:11:58
Akinek 100 fölött van az IQ-ja az rögtön miniszteri (árnyék)széket kap a Jobbik árnyékormányban.
Tehetetlen Dodó 2010.03.10. 13:21:14
@gyz: ...például a halászcsárdában többször is.
drkovax 2010.03.10. 13:25:52
@teknős:
Várjál, még nem mutatták be az összes miniszter-jelöltet. A külügy az kiemelkedően IQ igényes.
Kiderülhet még más is az alacsonyabb presztizsű tárcáknál.
Várjál, még nem mutatták be az összes miniszter-jelöltet. A külügy az kiemelkedően IQ igényes.
Kiderülhet még más is az alacsonyabb presztizsű tárcáknál.
m.logic 2010.03.10. 13:41:36
"Tibet Kína belügye"
Ilyet mondott és kivágtátok, vagy nem mondott?
Ilyet mondott és kivágtátok, vagy nem mondott?
Google 2010.03.10. 13:51:01
A Hatvannégy Magyar Vármegye Mozgalom védi a határontúli magyarok érdekeit.
Akiknek ilyen barátaik vannak, kell-e azoknak még ellenfél is?
Első dolguk a pozíciók leosztása volt-e vajon?
Nagy változásnak nézünk elébe, ha csak az volt eddig a bajuk, hogy nem ők ülnek azokban a bársonyszékekben.
Akiknek ilyen barátaik vannak, kell-e azoknak még ellenfél is?
Első dolguk a pozíciók leosztása volt-e vajon?
Nagy változásnak nézünk elébe, ha csak az volt eddig a bajuk, hogy nem ők ülnek azokban a bársonyszékekben.
medve2 2010.03.10. 14:05:33
Ez az az ember, akit Lovas István és D. Horváth Gábor korábban a Fidesznek folyamatosan ajánlott külügyminiszterként.
Cypriánus 2010.03.10. 14:55:16
nos,Jobb hiján MDF: valóban legalább 3 Jobbik van, ez igaz -de mára már semennyi MDF sincs ...:)
vége, kaputt. a kék madarak után a zöld tulipán is megy le a klotyóba.
vége, kaputt. a kék madarak után a zöld tulipán is megy le a klotyóba.
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.10. 15:03:45
@Cypriánus:
És? Szerintem ez legyen Dávid Ibolya problémája.
Én azért kivárom ápr. 11-et, ha találok MDF-et akkor oda húzom az X-et, ha nem, akkor mást csinálok.
És? Szerintem ez legyen Dávid Ibolya problémája.
Én azért kivárom ápr. 11-et, ha találok MDF-et akkor oda húzom az X-et, ha nem, akkor mást csinálok.
kendeffybotond 2010.03.10. 15:16:17
@medve2:
1.Ez nem véletlen.
2.De ma már nem ajánlják, hála istennek!
3.Reméljük, hogy nem lesz a Fidesz külpolja sem a "keleti fordulat" fogja. Mert akkor jó lenne ez a fiú külügyminiszternek...
1.Ez nem véletlen.
2.De ma már nem ajánlják, hála istennek!
3.Reméljük, hogy nem lesz a Fidesz külpolja sem a "keleti fordulat" fogja. Mert akkor jó lenne ez a fiú külügyminiszternek...
medve2 2010.03.10. 15:22:28
Nem, csak a Jobbikba vitték be, mert Jobbikosok.
kendeffybotond 2010.03.10. 16:17:29
Mármint ki a Jobbikos? Lovas és tsa? Nem lenne meglepő. Csak akkor felmerül a kérdés: "akkor ez hogy?"
Egy EUszkeptikus párttal szimpatizáló emberke a legnagyobb magyar jobboldali napilap brüsszeli tudósítója?!
Egy EUszkeptikus párttal szimpatizáló emberke a legnagyobb magyar jobboldali napilap brüsszeli tudósítója?!
greybull 2010.03.10. 16:52:00
@kendeffybotond: nem "fogja", hanem: foglya! (Fogoly - ly-os "j"-é).
greybull 2010.03.10. 16:55:17
@Jobb híján MDF-es: a vérrokonságban magam sem látok döntő tényezőt - általában emberből lesz valakiből "náció" - és ennyi pont elég is. Az ujgurok hagyományai, építészete, mentalitása, talán nyelve ad valamennyi alapot a "rokonságra", bár én azóta, hogy megtudtam, hogy a magyarok a Szíriuszról származnak - hát óvatos vagyok ezzel a kérdéssel.
medve2 2010.03.10. 16:56:00
Vazeg, ez tényleg nagyon sötét. Grúzia lerohanja Oroszországot, a tibetiek elnyomása csak a CIA találmánya, a 64 Vármegye etalon a nemzetpolitikában, stb...Ami meglepett: semmi Izrael.
kendeffybotond 2010.03.10. 16:56:58
@greybull: Bizony, fogoly. Köszönöm a javítást.
kendeffybotond 2010.03.10. 17:15:36
@medve2: Igen, nem Grúzia rohanta le Oroszországot. Gyöngyösi ciki, a rosszabbik meg gáz.
De mit mond most a FIDESZ Oroszországról és mit mondott 2008.őszén? Idézet OV honlapjáról:
Közép-Európa komolyan veszi az orosz veszélyt
2008. szeptember 4.
Orbán Viktor szerdán az Egyesült Államokban, a Minnesota állambeli St. Paulban találkozott idősebb George Bush volt amerikai elnökkel, aki azt mondta a Fidesz elnökének, hogy rendkívül bizakodó, komoly esélyt lát a republikánus kormányzás folytatására.
Orbán Viktor az egyórás szűk körű megbeszélés után elmondta: "az amerikai politika esélyein kívül, mert itt mindenkit ez foglalkoztat, az európai politikáról, Oroszországról, a grúz válságról és a közép-európai államok együttműködésének lehetőségéről cseréltünk elsősorban eszmét".
Orbán Viktor az Európai Néppárt alelnökeként - ő a felelős a transzatlanti kapcsolatokért - érkezett a Republikánus Párt e heti elnökjelölt-állító konvenciójára, annak margóján találkozott a volt elnökkel.
A pártelnök kifejtette Bushnak: nagyon határozott, egyértelmű álláspontra van szükség a nyugati világ részéről azzal kapcsolatban, hogy "a 20. század külpolitikai módszerei nem köszönhetnek vissza a 21. században (...) konfliktusokat katonai intervencióval rendezni egy független, demokratikusan megválasztott kormánnyal rendelkező ország ellenében nem lehetséges". A beszélgetésen szó esett arról, hogy "Közép-Európa komolyan veszi azt a veszélyt, amelyet a mostani orosz külpolitika jelent".
A Fidesz elnöke azt mondta, a közép-európai államoknak egymással együttműködésben "vezető szerepet kell játszaniuk abban, hogy Európa egységes hangon szólaljon meg (...) mi vagyunk legközelebb ehhez a térséghez, a szintén veszélyeztetett Ukrajna a mi szomszédságunkban van". Orbán és Bush egyetértett: arra van szükség, hogy a közép-európai térség az Egyesült Államok "jó, kiszámítható együttműködő partnere legyen ennek az új jelenségnek a kezelésében".
Most akkor mi van?
De mit mond most a FIDESZ Oroszországról és mit mondott 2008.őszén? Idézet OV honlapjáról:
Közép-Európa komolyan veszi az orosz veszélyt
2008. szeptember 4.
Orbán Viktor szerdán az Egyesült Államokban, a Minnesota állambeli St. Paulban találkozott idősebb George Bush volt amerikai elnökkel, aki azt mondta a Fidesz elnökének, hogy rendkívül bizakodó, komoly esélyt lát a republikánus kormányzás folytatására.
Orbán Viktor az egyórás szűk körű megbeszélés után elmondta: "az amerikai politika esélyein kívül, mert itt mindenkit ez foglalkoztat, az európai politikáról, Oroszországról, a grúz válságról és a közép-európai államok együttműködésének lehetőségéről cseréltünk elsősorban eszmét".
Orbán Viktor az Európai Néppárt alelnökeként - ő a felelős a transzatlanti kapcsolatokért - érkezett a Republikánus Párt e heti elnökjelölt-állító konvenciójára, annak margóján találkozott a volt elnökkel.
A pártelnök kifejtette Bushnak: nagyon határozott, egyértelmű álláspontra van szükség a nyugati világ részéről azzal kapcsolatban, hogy "a 20. század külpolitikai módszerei nem köszönhetnek vissza a 21. században (...) konfliktusokat katonai intervencióval rendezni egy független, demokratikusan megválasztott kormánnyal rendelkező ország ellenében nem lehetséges". A beszélgetésen szó esett arról, hogy "Közép-Európa komolyan veszi azt a veszélyt, amelyet a mostani orosz külpolitika jelent".
A Fidesz elnöke azt mondta, a közép-európai államoknak egymással együttműködésben "vezető szerepet kell játszaniuk abban, hogy Európa egységes hangon szólaljon meg (...) mi vagyunk legközelebb ehhez a térséghez, a szintén veszélyeztetett Ukrajna a mi szomszédságunkban van". Orbán és Bush egyetértett: arra van szükség, hogy a közép-európai térség az Egyesült Államok "jó, kiszámítható együttműködő partnere legyen ennek az új jelenségnek a kezelésében".
Most akkor mi van?
medve2 2010.03.10. 17:22:47
@kendeffybotond: Kérdezd meg Obamától.
jobbikolo 2010.03.10. 18:12:01
Ez a jobbik párt full náci vezetőkből áll, lehet most tagadják, de attól igaz. Ez a gyökerük, csak most, hogy esélyt éreznek a választásokra, átmentek nemzeti érzelmű kampányba, meg azt mondják, amit a sok megkeseredett ember hallani szeretne. Kérdem nekünk tényleg ilyen vezetőkre lenne szükségünk, milyen erkölcsiséget várhatunk majd töllük?
Itt van például Füzzesy Zoltán, aki már régóta az egyik legnagyobb nemzetközi neonáci vezető és egyben a jobbik külügyi kabinet alelnöke és Krisztinának is az egyik segítője Brüsszelben.
Itt a cikk 2008-as
www.hurut.info/2008/11/hrhedt-emigrns-jfasiszta-fzessy-zoltnt.html
Erre a barikád írja, hogy gyomorfogató hazugság, mivel ő nem is alelnök (2008)
barikad.hu/node/20270
Majd rá mostani cikkben meg itt publikálják, hogy alelnök, ja a jobbiknak minden gyomorforgató hazugság, ami rájuk nézve nem vett jó fényt.
barikad.hu/node/48637
Aztán itt van Gyenge Zsoltot aki, a Terézvárosi Önkormányzatban csücsül jobbikos képviselőként, és náci egyenruhában pózolt régebben.
cikk itt: piroslapok.blog.hu/2010/03/09/kikbol_all_a_jobbik
Ezek igazságok, amiket nem lehet le tagadni, ja és nem vagyok zsidó se cigány, hanem egy gondolkodó magyar.
Itt van például Füzzesy Zoltán, aki már régóta az egyik legnagyobb nemzetközi neonáci vezető és egyben a jobbik külügyi kabinet alelnöke és Krisztinának is az egyik segítője Brüsszelben.
Itt a cikk 2008-as
www.hurut.info/2008/11/hrhedt-emigrns-jfasiszta-fzessy-zoltnt.html
Erre a barikád írja, hogy gyomorfogató hazugság, mivel ő nem is alelnök (2008)
barikad.hu/node/20270
Majd rá mostani cikkben meg itt publikálják, hogy alelnök, ja a jobbiknak minden gyomorforgató hazugság, ami rájuk nézve nem vett jó fényt.
barikad.hu/node/48637
Aztán itt van Gyenge Zsoltot aki, a Terézvárosi Önkormányzatban csücsül jobbikos képviselőként, és náci egyenruhában pózolt régebben.
cikk itt: piroslapok.blog.hu/2010/03/09/kikbol_all_a_jobbik
Ezek igazságok, amiket nem lehet le tagadni, ja és nem vagyok zsidó se cigány, hanem egy gondolkodó magyar.
2010.03.10. 19:40:49
@Jobb híján MDF-es:
Akkor mi buddhistákat most vonatra raktok? Menjünk Kínába?
""Idegen szívűek" vagyunk?
Akkor mi buddhistákat most vonatra raktok? Menjünk Kínába?
""Idegen szívűek" vagyunk?
2010.03.10. 19:43:10
@krüger:
Trianon, meg Francia belügy.
Trianon, meg Francia belügy.
kunbelane 2010.03.10. 20:01:24
@medve2:
Te komoly külpolitikus vagy, ennél zért bonyolultabb a dolog. Reset ide, reset oda, reméljük, hogy nem lesz teljes a keleti fordulat.
Obama felelősségéről különben egyetértek. De mi lesz, ha már nem lesz Obi, vagy esetleg meggondolja magát.
Én nem azt mondom, hogy ne kereskedjünk az oroszokkal, de azért ha nem fontos, ne lépjünk be a FÁKba. Tudod a kompország. Szóval enyhén leegyszerűsítő ez az Obamázás, mégha részben igaz is sajnos.
Te komoly külpolitikus vagy, ennél zért bonyolultabb a dolog. Reset ide, reset oda, reméljük, hogy nem lesz teljes a keleti fordulat.
Obama felelősségéről különben egyetértek. De mi lesz, ha már nem lesz Obi, vagy esetleg meggondolja magát.
Én nem azt mondom, hogy ne kereskedjünk az oroszokkal, de azért ha nem fontos, ne lépjünk be a FÁKba. Tudod a kompország. Szóval enyhén leegyszerűsítő ez az Obamázás, mégha részben igaz is sajnos.
borsikm 2010.03.10. 20:12:10
@jobbikolo: Aki ismeri az általad citált eseteket, tisztában van vele, hogy hazudsz, csúsztatsz, manipulálsz. Aki nem ismeri, azt tehát te szándékosan megpróbálod megvezetni. A kérdés már csak az, hogy eme szánalmas próbálkozásod mögött anyagi motiváció húzódik, vagy tényleg ennyire nincsen erkölcsi arculatod?
jobbikolo 2010.03.10. 21:09:32
@borsikm: Persze, most vettem fel érte a jutalmamat :)
De félre a viccet, én nem bizok a jobbikban, félek hogy majd a te és én érdekünket fogják majd nézni. Ugyanazt fogják csinálni mint a többi párt, csak kuss lesz, mert ugye minden gyomorforgató hazugság amikkel őket támadják, ami megfelelő megtorlással jár.
Ezért nem szeretném, hogy ők valaha is vezetők legyenek itt a parlamentben
De félre a viccet, én nem bizok a jobbikban, félek hogy majd a te és én érdekünket fogják majd nézni. Ugyanazt fogják csinálni mint a többi párt, csak kuss lesz, mert ugye minden gyomorforgató hazugság amikkel őket támadják, ami megfelelő megtorlással jár.
Ezért nem szeretném, hogy ők valaha is vezetők legyenek itt a parlamentben
jobbikolo 2010.03.10. 21:15:13
@borsikm: Másik a Füzzesy esetről mit kell manipulálni, évek óta neonáci propagandát hirdet és neonáci vezetőkkel találkozik és a jobbik külügyi kabinet alelnöke. Ezen nem nagyon lehet csúsztatni. Lehet tagadni akarják a gyökereket, de azért a piros alma piros marad, még-ha átfestik is. Lényeg az, hogy neonáci emberkék akarnak hatalomra kerülni és ez nem jó dolog.
borsikm 2010.03.10. 22:55:57
@jobbikolo: "neonáci vezetőkkel találkozik"
- Pl. Nick Griffinel, a vállaltan muszlimellenes és ezért zsidópárti politikussal?
Vagy kivel?
Fejezd be.
- Pl. Nick Griffinel, a vállaltan muszlimellenes és ezért zsidópárti politikussal?
Vagy kivel?
Fejezd be.
Bloodscalp 2010.03.11. 00:45:49
lehet vele viccelni meg párhuzamokat vonni...de egyébként igen:)
egyedül és sajátkezüleg dönt tibetröl Kína:)
és palesztináról is Izrael:) (jelen helyzet szerint)
egyedül és sajátkezüleg dönt tibetröl Kína:)
és palesztináról is Izrael:) (jelen helyzet szerint)
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.11. 08:06:02
@tenzin: Miért tőlem kérded?
Volt a nácik között is egy buddhista szál és vannak a buddhista kapcsolat hívei az ősmagyarkodók között is.
Nekem, mint filoszemita kereszténynek jobban kell tartanom a Jobbiktól, mint Neked! :-)
Ez én hitem valószínűleg erősebb a Tiednél, mert én nem félek tőlük.
Volt a nácik között is egy buddhista szál és vannak a buddhista kapcsolat hívei az ősmagyarkodók között is.
Nekem, mint filoszemita kereszténynek jobban kell tartanom a Jobbiktól, mint Neked! :-)
Ez én hitem valószínűleg erősebb a Tiednél, mert én nem félek tőlük.
jobbikolo 2010.03.11. 11:29:36
Komolyan vannak itt páran értelmes emberkék, akik jobbik fannok, hogy lehet bedőlni egy ilyen zavarodott nőnek, mint a Morvai. Most komolyan, nézzétek meg már őket és ne csak az elvakult, majd a jobbik mindenkit jól megbüntet és rendbe tesz mindent szerű fasszágok lebegjenek a szemetek előtt.
gyz 2010.03.11. 11:49:32
@Jobb híján MDF-es: na, és hol sántít?
A Mayoros példa ellenérvként való felhozása logikailag nem helyes.
Az meg, hogy neked tetszik, a te bajod. Gondolom, a Szegedi-Morvai EU-ékpár is szimpi. (mielőtt a lepukkant szoci mosónőt hoznád fel ellenérvként, jelzem, felesleges.)
Azt meg csak remélem, hogy nincs 3 Jobbik, met nekem egy is túlságosan sok.
A Mayoros példa ellenérvként való felhozása logikailag nem helyes.
Az meg, hogy neked tetszik, a te bajod. Gondolom, a Szegedi-Morvai EU-ékpár is szimpi. (mielőtt a lepukkant szoci mosónőt hoznád fel ellenérvként, jelzem, felesleges.)
Azt meg csak remélem, hogy nincs 3 Jobbik, met nekem egy is túlságosan sok.
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.11. 11:53:03
@gyz:
Nézd én nem tudok semmit erről a csókáról, csak ezt a videót láttam. A ránézésre idióta Morvaihoz és Csanádihoz képest egy felüdülés!
Az alábbi írást ajánlanám a figyelmedbe:
gyuloltellensegeink.blog.hu/2009/05/21/a_tibet_rajongo_magyarok
Nézd én nem tudok semmit erről a csókáról, csak ezt a videót láttam. A ránézésre idióta Morvaihoz és Csanádihoz képest egy felüdülés!
Az alábbi írást ajánlanám a figyelmedbe:
gyuloltellensegeink.blog.hu/2009/05/21/a_tibet_rajongo_magyarok
gyz 2010.03.11. 12:02:06
@Jobb híján MDF-es: ez a link hogy jön ide? én nem foglalkoztam a Tibet-témával. Amúgy ismerem, amolyan jó kis megmondós, kicsit pökhendi stílusú szöveg, igazságokkal és bődületes baromságokkal.
Az a baj, hogy amíg ilyen szintű írások jelentik a kiindulópontot, addig magáról a témáról is felesleges vitázni.
Ha téged is érdekel, magyarul is van róla hiteles olvasnivaló.
Dawa Norbu: A másik Tibet.
A szerzőt (nemrég halt meg) éppúgy támadták a legelvakultabb Tibet-fanok, mint a kínaiak.
persze lehet Kínai kálmán írásokon is pallérozódni, csak az max. itt jelenthet jópontot.
Az a baj, hogy amíg ilyen szintű írások jelentik a kiindulópontot, addig magáról a témáról is felesleges vitázni.
Ha téged is érdekel, magyarul is van róla hiteles olvasnivaló.
Dawa Norbu: A másik Tibet.
A szerzőt (nemrég halt meg) éppúgy támadták a legelvakultabb Tibet-fanok, mint a kínaiak.
persze lehet Kínai kálmán írásokon is pallérozódni, csak az max. itt jelenthet jópontot.
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.11. 12:12:15
@gyz:
Szerintem a Jobbikban sem gondolják komolyan, hogy ők fogják adni a külügyminisztert. Erre a vicces felvetésre, naná, hogy nem lehet komolyan válaszolni.
Én azon lepődtem meg, hogy nem egy sokkal nagyobb idiótát, egy virtigli jobbikost választottak, hanem egy normális megjelenésű embert. Persze kivűlálló és mond furákat, de nincs tétje!
Szerintem három markáns irányzat van a Jobbikban. Persze minden nagyobb pártban vannak áramlatok.
Szerintem a Jobbikban sem gondolják komolyan, hogy ők fogják adni a külügyminisztert. Erre a vicces felvetésre, naná, hogy nem lehet komolyan válaszolni.
Én azon lepődtem meg, hogy nem egy sokkal nagyobb idiótát, egy virtigli jobbikost választottak, hanem egy normális megjelenésű embert. Persze kivűlálló és mond furákat, de nincs tétje!
Szerintem három markáns irányzat van a Jobbikban. Persze minden nagyobb pártban vannak áramlatok.
gyz 2010.03.11. 12:31:23
@Jobb híján MDF-es: "Persze kivűlálló és mond furákat, de nincs tétje!"
és ez lenne a mérce?
Beraknak egy szerencsétlen outsidert, aki elmond öt mondatot anélkül, hogy benne lenne a cigánybűnözés, a zsidesz vagy a gyurcsótány szó, és máris feledésbe merül ifj. Hegedűs, Hisztike vagy Vona indexes interjúja amiben megmutatta, milyen totális balfasz, ha lényegi témákról kérdezik.
Hagyjuk már.
A jobbiknak reményeim szerint az a történelmi szerepe, mint volt az lpr-nek Lengyelo-ban: a korrupt baloldal leveréséhez jók voltak, aztán szépen kikoptak rövid idő alatt a Szejmből; nem véletlenül, hiszen ugyanúgy tele voltak beteg faszokkal, mint a mi gárdistáink.
csak ahogy elolvasgatom a hsz-eket, attól félek, hogy ők tovább maradnak.
és ez lenne a mérce?
Beraknak egy szerencsétlen outsidert, aki elmond öt mondatot anélkül, hogy benne lenne a cigánybűnözés, a zsidesz vagy a gyurcsótány szó, és máris feledésbe merül ifj. Hegedűs, Hisztike vagy Vona indexes interjúja amiben megmutatta, milyen totális balfasz, ha lényegi témákról kérdezik.
Hagyjuk már.
A jobbiknak reményeim szerint az a történelmi szerepe, mint volt az lpr-nek Lengyelo-ban: a korrupt baloldal leveréséhez jók voltak, aztán szépen kikoptak rövid idő alatt a Szejmből; nem véletlenül, hiszen ugyanúgy tele voltak beteg faszokkal, mint a mi gárdistáink.
csak ahogy elolvasgatom a hsz-eket, attól félek, hogy ők tovább maradnak.
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.11. 12:49:15
@gyz:
"ahogy elolvasgatom a hsz-eket, attól félek, hogy ők tovább maradnak."
Generálom a jobbikizmust? :-)
"ahogy elolvasgatom a hsz-eket, attól félek, hogy ők tovább maradnak."
Generálom a jobbikizmust? :-)
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.11. 13:25:18
@gyz:
"aki elmond öt mondatot anélkül, hogy benne lenne a cigánybűnözés, a zsidesz vagy a gyurcsótány szó"
Ezzel a talpas jobbikosok érezhetik elárulva nmagukat. Annak meg csak örülni lehet, nem? :-)
Bősz cigányozással meg zsidózással felemelnek embereket, aztán meg semmi zsidózás, cigányozás! Sucks! :-)
"aki elmond öt mondatot anélkül, hogy benne lenne a cigánybűnözés, a zsidesz vagy a gyurcsótány szó"
Ezzel a talpas jobbikosok érezhetik elárulva nmagukat. Annak meg csak örülni lehet, nem? :-)
Bősz cigányozással meg zsidózással felemelnek embereket, aztán meg semmi zsidózás, cigányozás! Sucks! :-)
Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.11. 14:21:39
A Jobbikban most lehet karriert építeni, ha valakinek van elegendő a pénze és szabadideje.
index.hu/belfold/2010/valasztas/jobbik_a_maffiozokkal_is_joban_kell_lenni/
index.hu/belfold/2010/valasztas/jobbik_a_maffiozokkal_is_joban_kell_lenni/
gyz 2010.03.11. 17:03:02
@Jobb híján MDF-es: nem rád értettem :)
2010.03.11. 20:37:29
@Jobb híján MDF-es:
Elküldtem a kommentedet Tendzin rinpocsénak aka Láma Úrnak, ezt válaszolta:
这是一个婴儿家伙密度板!
Figyeled a felkiáltójelet a végén? Nem hiszem, hogy túl jó véleménnyel lenne rólad (a 8. kriksz-kraksz faszt jelent). ;)
Elküldtem a kommentedet Tendzin rinpocsénak aka Láma Úrnak, ezt válaszolta:
这是一个婴儿家伙密度板!
Figyeled a felkiáltójelet a végén? Nem hiszem, hogy túl jó véleménnyel lenne rólad (a 8. kriksz-kraksz faszt jelent). ;)