Álláshirdetés „Oszkár” jeligére
2009. október 12. írta: Novák Tamás (spanyol)

Álláshirdetés „Oszkár” jeligére

  A Nemzetközi Összefüggéskutató Intézet (International Correlation Resource Center (ICRC) keres azonnali belépéssel olyan közszereplőt, lehetőleg országgyűlési képviselőt vagy polgármestert, aki hosszan tud arról beszélni, hogy a cigányok megnyomorítják a születendő gyerekeiket a magasabb családi pótlékért cserébe. Továbbá ismerőseinek az újságíró ismerősei találkoztak Izraelben olyan diákokkal, akik magyarul tanultak, azért, hogy az új haza nyelvét megtanulják, továbbá aki fogékony különböző összeesküvés-elméletekre, aminek a végén a zsidók nyernek.

  Fontos kritérium, hogy a jelentkező politikus egyetlen állítását se bizonyítsa!

  Tudjon elmélkedni arról is, hogy a magyar a világ legősibb nyelve, egyúttal műveltségét bizonyítva mondja Széchenyivel nagy költőnkkel, hogy nyelvében él a nemzet!

  Amit kínálunk: kiemelt figyelem, sok megszólalási lehetőség, kevés kutató- és háttérmunka, viszont sok stúdióbeszélgetés és interjú - elsősorban a választások előtt.

  Nemzetközi Összefüggéskutató Intézet Központi Igazgatóságának Edelényi kirendeltsége

  A jelentkezéseket „Oszkár” jeligére várjuk a szerkesztőségbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr721443829

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magasabb segély - Balközép és jobbszél 2009.11.03. 09:18:27

  Az Echo TV Híradója akadt rá Veresné Szabó Éva szocialista képviselő és exminiszter-feleség 2008-as kijelentéseire az MSZP parlamenti frakciójának Balközép című (majdnem) havilapjában:   „Az országunkban kialakult szociális ...

Trackback: 2009.10.12. 13:24:28

A Tudózsidó hírolvasója

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoli29 2009.10.13. 17:25:28

@mavo:

1. a falopást éppen nem említettem
2. a cigánybűnözés szót nem használtam, úgyhogy az "akkor az meg fehérbűnözés?"-féle reakció nem indokolt

zoli29 2009.10.13. 17:30:41

@mavo:

Ne hozd magad kellemetlen helyzetbe!
Az a baj, hogy skatulyákban gondolkodsz. Mivel cigánykérdésben nem mindenben értünk egyet, kapásból be lettem skatulyázva, és olyan mondatokat tulajdonítasz nekem, amiket nem írtam.

Én éppen azt írtam, hogy Molnár nyilvánvalóan cigányokról beszélt, de nem "a cigányokról", vagyis nem általánosított.

"kurva nagy különbség van az "X.Y cigány ezt meg ezt tette", meg az "óvónő szerint a cigány óvodásgyerekek egy jelentős hányada már" típusú mondatok között"

Ezt nem értem. Most ezek közül szerinted melyik a píszí, és melyik a nem píszí?

Várkonyi 2009.10.13. 17:52:21

@rajcsányi.gellért (ergé):

"Az államfő egyik testőre, a Köztársasági Õrezredben szolgáló informátorunk így emlékszik vissza az elnök mellett az egyik telefonbeszélgetésre. „A Mazsihisz egyik illetékesével beszélt, mi úgy figyeltünk fel erre, hogy indokolatlanul ideges hangon válaszolt. Ritkán lehetet kiborult állapotban látni az államfőt, akkor viszont nagyon dühös volt. A gyűlöletbeszéd-törvény volt a téma, Sólyom a legújabb változatot az Alkotmánybíróság (AB) elé küldte, ez nem tetszett a vonal túlsó végén lévő személynek. Nem tudok mit tenni, értsétek meg, úgyis elkaszálják, ha aláírom. Egy vérből származunk, azt hiszitek, képes lennék átverni benneteket? – ordibálta az elnök.”"

Tudom, ez csak szóbeszéd, de nekem gyanús.

Sólyom zsidó jelöltjei

Azt nem tudjuk, hogy származásra utaló jeleket le lehet-e vezetni abból, hogy Sólyom szinte minden posztra zsidó elölteket próbál kinevezni. Ilyen Horányi Miklós, a Parlament által leszavazott legfőbb ügyész-jelölt, Kovács Tamás legfőbb ügyész vagy Szabó Máté, az állampolgári jogok biztosa. Mindenesetre azt kijelenthető, hogy magyar származású személyekkel nem is találkozni Sólyom jelölési gyakorlatában.

Az elnök emberei – nem csak zsidó szempontok

„Nem tudom, feltűnt-e, de Sólyom mindig olyasvalakit jelöl, akivel együtt írt már legalább egy könyvet” – célzott az államfő személyes szempontjaira az alkotmányügyi bizottság egyik fideszes tagja az Origo hírportálnak. Egyetért vele szocialista kollégája is, aki szerint a köztársasági elnök a saját bizalmi embereit ülteti a fontos posztokra.

A vád szinte minden esetben megáll: Sólyom az állampolgári jogok biztosával, Szabó Mátéval együtt szerkesztett könyvet, Nagy Boldizsárral együtt tiltakoztak a Bős-nagymarosi vízlépcső ellen a Duna Körben, és ajánlást írt az adatvédelmi biztosnak jelölt Tóth Gábor Attila (és Halmai Gábor) Emberi jogok című könyvéhez. Ugyancsak a főtanácsadója volt Paczolay Péter, akit alkotmánybírósági tagnak jelölt.

Egy szó mint száz, egyértelműen megállapítható, hogy a „szakmai jelöltek” jelző mögé bújva Sólyom kivétel nélkül a saját kapcsolatrendszerébe tartozó személyekkel szeretné feltölteni azokat a meghatározó hivatalokat, amelyekre az államfő tesz jelölést.

Sólyom és Izrael

Hallottak-e már olyan nyilatkozatot a demokráciára, az emberi jogokra annyira kényes Sólyom Lászlótól, amelyben markánsan bírálta volna az emberi jogokat sorozatosan megszegő Izraelt? Ne is keressenek, nincs ilyen. Hogy ebben a meggyőződés vagy a származás áll a háttérben, erről sem akarunk vitát nyitni.

Tény ugyanakkor, hogy Sólyom még idén márciusban, izraeli látogatása alkalmával sem emelte fel a szavát a mindenféle jogot sárba tipró zsidó állammal szemben. Pedig alkalma bőven lett volna rá, hiszen épp odaérkezése idején kezdték az izraeliek ismét szisztematikusan irtani a palesztinokat. A magyar államfő találkozott ugyan a palesztin kollégájával, de a semmitmondó „a béketárgyalásokat folytatni kell” hozzászóláson kívül egyéb konkrét dolog nem hangzott el. Izraelben viszont örömmel újságolta, hogy „ma Budapesten él Közép-Európa legnagyobb zsidó közössége, amely virágzó kulturális és vallási életével, kisugárzásával a térség egészére hatással van.” A magyarországi elnök arról is beszélt, hogy „mélységesen elítéli a Hamasz terroristáinak támadásait Izrael területe és lakossága ellen.” Majd azt az arcátlan mondatot tette hozzá, hogy „megértjük kormányuknak azt a jogos igényét, sőt kötelezettségét, hogy állampolgáraiknak biztosítsa a békés, alkotó élet legalapvetőbb feltételét, a biztonságot.”

Sólyom és a magyarországi zsidók

Sólyom László soha nem lehetett volna államfő a magyarországi zsidó lobbicsoport, az SZDSZ támogatása nélkül. A köztársasági elnök mindig is büszke volt SZDSZ-es kapcsolatrendszerére, liberális barátaira. 55. születésnapján, amikor a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen köszöntötték Sólyom Lászlót, mindenki megrökönyödésére az államfő azt mondta: „számomra a legnagyobb elismerés, hogy ma egyes zsidó szervezeteken kívül személyesen Demszky Gábor SZDSZ-es főpolgármester köszöntött fel”.

Tehát a zsidó élet vezetői ugyanúgy tiszteletüket hangoztatták az államfőnek, amit nyilván nem tettek volna ilyen szívélyesen, ha Sólyom nem tartozik egyértelműen, származásilag is közéjük. Sólyom államfővé választása óta minden lehetséges gesztust megtesz a zsidóság felé, nem egy esetben a keresztény többség durva megsértésével. „A hanuka annak a reménynek évről évre megtapasztalt bizonyosságának az ünnepe, hogy a fény végül győz a sötétség felett, miként a jó is győzelmet arathat a gonosz felett” – ezt az üzenetet küldte 2005 végén a hazai zsidóságnak Sólyom László, ugyanakkor a keresztények szívét elfelejtette hasonló levélben megdobogtatni. A Föld minden keresztény országának első embere „üdvözli népét” karácsonykor, de Magyarországot államfője ezt nem tartotta fontosnak. Az eset pikantériája, hogy a két ünnep egy napra esett. Vajon miért ez a kettős mérce?

(kuruc.info)

Liberális és zsidó szellemiségű tehát az államfőnk, vagyis nem tudom hogy zsidó-e, de amúgy is a szellemiség, a hozzáállás számít.

Mindegy, nem akartam ennyire offolós lenni, a lényeg az, hogy Molnár Oszkár sem rokonszenvezik ezzel a hozzáállással. Fogalmam sincs, miért...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 17:58:27

@Zoli28:

pont, hogy nem skatulyákban gondolkodom általában. viszont rendszer mindenhez kell.

mindössze annyit írtam, "itt az érvrendszered simán illeszkedik a light zsidózóékéba". még csak azt sem állítom ezzel, hogy valójában rasszista lennél, mindössze annyit, hogy ha a cigányokról van szó, növekszik a toleranciád pont a beskatulyázókkal szemben

"Én éppen azt írtam, hogy Molnár nyilvánvalóan cigányokról beszélt"

pontosan ez a bajom. ez ugyanaz az évrendszer, amit malac alkalmaz eggyel odébb tótánál, csak ő azt tagadja, hogy oszi zsidózott volna. há nem zsidózott az árva lélek, csak a zsidótőkétől meg a zsidó tőkésektől félti az országot.

te meg azt, hogy nem cigányozott, á, dehogy, csak véletlenül elhintett egy a cigányokról terjedő faszságot

tényleg nem érted?

nem arról van szó, hogy te rasszista-e vagy, hanem hogy ugyanazt fals az érv- és "bizonyítási" rendszert ("azt hallottam, hogy", "mindenki tudja, hogy") a cigányok esetében már nem utasítod el, sőt, még moldovát is előkaparod, hogy de még ő is leírta a tutit. holott lefogadom, a kádár-apológiájától kiverne a hideg veríték, mégis a cigányokkal szembeni előítélet támogatására kiváló eszköz

"Ezt nem értem. Most ezek közül szerinted melyik a píszí, és melyik a nem píszí?"

csezd meg én leszarom a píszít. utálom, mint a szart, faszom tele van a romázással is. cigány bazmeg és pont.

a) leírják egy elkövető nemzetiségét. ez elvben nem kellene, hogy gondokat okozzon.

b) itt már nem mondhatod azt, hogy nincs odaírva, hogy a cigányok, meg hogy jelentős hányad. ráadásul egy tipikus esetben, amely egyértelműen a szegénységgel és az alkoholizmussal van összefüggésben, és nem a származással. ha védőnőnk nem lenne síkhülye, tudná. de az. és ha moldova tőle idéz, hát az már egyből hivatkozási alap, hiába nyilvánvaló, hogy szegénynek megbuggyant az agya, ahogy megöregedett

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 18:01:11

@Mikagi:

óbazmeg, te valószínűleg forogsz is olyan ostoba vagy

egyszerűbb lett volna ezt elintézned egy mondattal: jaj, nem vagyok én ántiszemita, csak zsidózok és a pomogács infót idézem forrásként

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 18:06:22

@Zoli28:

"1. a falopást éppen nem említettem"

ja bocs, akkor tilos megemlítenem, vagy mi van? "a bűncselekmények azon fajtái, amelyek látszólag kimondottan cigány származású bűnelkövetőkre jellemzők" mondat részed >látszólag< kitételére bólintottam egy nagyot. A falopás tipikusan ilyen, nem tehetek róla.

Cypriánus 2009.10.13. 18:13:27

Makogi!
nem akarlak kiábrándítani, de konkrétan tudom, hogy Sólyom hová jár (katolikus) templmomba.

amúgy a Hanukka Bibliában egyedül az Újszövetségebne szerepel (János 10. fejezet) és Krisztus ekkor mondja ki először nyíltan hogy az Atyával egylényegű, lehet hogy Sólyom erre gondolta levelében :)

amúgy számomra kiábrándító, hogy most ez fog jönni vég nélkül évekig ,...
de innentől beállítom a jobbik-írtó üzemmódomat, mert a balosok már alig számítanak...az az elvem nekem is, mint az öreg francia reakciósnak: "nyitott szemmel nézem Hazám ellenségeit" (G. Bernanos)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 18:16:10

@Cypriánus:

"konkrétan tudom, hogy Sólyom hová jár (katolikus) templmomba"

na pont ez is szar érv. Ettől akár zsidó is lehetne. A ki nem szarja le, hogy zsidó, na az igen, az érv lenne.

Nem érdemes az ilyenekel vérvonalazni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 18:21:26

viszont kiestek a fiatalok. kár a 0-2-es kezdésért

Google 2009.10.13. 18:28:04

@Mikagi:

Honnan tudja, hogy: "Molnár Oszkár sem rokonszenvezik ezzel a mentalitással"? Beszélt vele? Most Molnárral fognak takarózni?
Mondták már, a választók kétharmada lélekben jobbikos, hát tudja mit? -ezzel a mentalitással meg én nem rokonszenvezek. Tudom, kicsi vagyok (a Mavó úr mondta), de nem vagyok egyedül.
És Hollywood nincs a cigányok kezében, mert valakik ügyesebbek voltak. Korán kell kelni, ennyi a titok.

Cypriánus 2009.10.13. 18:30:45

Mavo!
nem is arra írtam, hanem Sólyom vélt keresztényellenességére. (ebben az országban piarista rendfőnök is volt már zsidó származású :) )

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.13. 19:12:04

@erőspista:

"én azt kérdezném mi a keresztény ennek az oszifasznak a böfögésében ?"

Semmi. Pont.

zoli29 2009.10.13. 19:14:59

@mavo:

Nem akarom bonyolítani, mert én úgy látom, hogy lényegében mindenben egyetértünk.

Annyi a különbség, hogy szerinted ha cigányember rosszat tesz, akkor nem szabad megemlíteni, hogy cigány, mert az megágyaz a rasszizmusnak.

Én ezzel nem feltétlenül értek egyet.
Azzal, hogy azt mondom, hogy cigány származású emberek valamit elkövettek, nem állítom azt, hogy ez azért történt, mert ő cigány. Meg azt sem, hogy "a cigányok már csak ilyenek".

Persze aki mániákusan mindenhol rasszista-veszélyt lát, ezt is bele fogja magyarázni, de ha nekem tiszta a lelkiismeretem, és egyértelműen fogalmazok, akkor nem látom szükségét, hogy megfeleljek a hivatalos rettegők elvárásainak.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.13. 19:17:26

@mavo:

Láttad Molnár Csaba uszkve 1 perc 20 másodperces reflektóriumát a parlamentben? Láttad? Mert ha nem, feleslegesen hablatyolsz.

Egy kancálláriaminiszter a parlementben:

1. ne személyeskedjen a politikai ellenfél diplomája kapcsán;

2. ne személyeskedjen úgy, h egy középsőcsoportos óvodás is értené a mittoménmit;

3. ne személyeskedjen úgy, h mutyizással éps panamázással vádolja konkrétan Kósát és Szijjártót, anélkül, h letenné a bizonyítékokat;

Amúgy meg, ha tetszik neked Molnár Csaba, én csak azt tudom mondani, h sok-sok Molnár Csabit akarok látni minden nap, mert erős meggyőződésem, h kiszeretkezett sokat árt a szociknak az ő impertinens szerepeltetése.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2009.10.13. 19:42:09

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: és mi lesz Az "Igazsággal", amit Viktor magyarázott, meg a szélsőségekkel szembeni politizálásról, amit még vasárnap hirdetett ? Valami újfajta keró értelmezés fut a KDNP magos Fidesz szerveren ?
Mert /pill. Molnár Oszkár többcsatornás mélysötét uszítása van jóváhagyva Navracsics és általa.

Várkonyi 2009.10.13. 19:55:45

@mavo:

Én senkit nem szoktam soha leostobázni, bár ha te ettől érzed hosszabbnak a farkad, akkor tedd. Lelked rajta.

ciprusi zsidó:

Annál nagyobb bűn, amit csinál.
(Jajj nektek farizeusok, képmutatók!)

"amúgy a Hanukka Bibliában egyedül az Újszövetségebne szerepel (János 10. fejezet) és Krisztus ekkor mondja ki először nyíltan hogy az Atyával egylényegű, lehet hogy Sólyom erre gondolta levelében:)"

Ja, hogy ezzel valójában oltott? :)
Nem hiszem, mint ahogy te se. Mondjuk viccnek elmegy.

@Google:
"Honnan tudja, hogy: "Molnár Oszkár sem rokonszenvezik ezzel a mentalitással"

Onnan, hogy mondja az fn-es interjúban, hogy más köztársasági elnökre lenne szükség.
Valszeg nem azért mondja, mert rokonszenvezik a sólyomi mentalitással...

Google 2009.10.13. 20:28:27

@Mikagi:

Nem az fn-es interjúban, hanem valamikor tavaly karácsony környékén mondhatta ezeket a dolgokat. Ott a karácsonyfa, ha más nem.
Ezek szerint a Magyarország a magyaroké szlogent is tőle nyúlták le Jobbikék, nem?
Így kell megtudnunk, milyen nagy ember ez a Molnár. Ő fújja valamelyik szelet is, gondolom.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.10.13. 20:35:48

Tudod Mikagi, nektek mindenre egy válaszotok van, hogy ez is zsidó meg az is zsidó, számotokra ez a világ megoldása. Az ostobaságotoknak ez a végső lényege. Te ráadásul még rosszul is csinálod, vannak nálad sokkal ötletesebbek, akik ezt jobban elbujtatják, más gondolatokkal vegyítik, ilyesmi.
Ez a nézet azért ordas nagy ostobaság, mert ha az ember foglalkozik ezzel-azzal, akkor rájön, hogy a dolgoknak bizony nem az a megoldása, hogy a zsidók teszik tönkre a világot. Bizonyára hatalmas öröm egyszerű és mindenre alkalmazható magyarázatra lelni, de felhívnám a figyelmet arra, hogy ezzel a megoldással sokan és régóta próbálkoznak, és még senki nem jutott vele semmire. Viszont beleőrülni láttam már embert.
Amúgy azt gondolsz, amit akarsz, de olyan nagyon nem vagyunk ám kíváncsiak rá, számtalanszor hallottuk már ezeket a tanokat, nem sok újat tudsz mondani.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.10.13. 21:11:06

Bah, elkoptatták már ezt a jelzőt. Ha mindenkiből csak úgy zsidó lehet, hová lesz a szó hátborzongató varázsa, sötét és gyertyafüstös misztikuma? Nem kihívás megszerezni és teljesen elveszítette az értékét, az a baj!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 21:17:19

@Zoli28:

"Annyi a különbség, hogy szerinted ha cigányember rosszat tesz, akkor nem szabad megemlíteni, hogy cigány, mert az megágyaz a rasszizmusnak."

Bazmeg, ez komolyan nem igaz. Odaírtam feketén-fehéren, hogy ha cigány, tőlem írják ki, akkor miről beszélsz?. Az általánosítás, na az a bibi. És az, hogy a zsidók esetében szúrja a szemedet az általánosítás, a cigányok esetében nem.

Hagyjuk ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 21:25:39

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:

malac bazmeg, már megint kibaszott idióta vagy

pont leszarom molnár csabát. és kurvára leszarom, mit hőbörög a parlamentben. azon ellenben röhögök, hogy a hasonlóan kőtuskó fideszes faszfejektől zabálod az ugyanilyen bunkóságot, és olyankor nem kajabálsz, hogy jaj, de köcsög.

a mondókád többi része is kábé ennyire "színvonalas"

ja, és abbahagyhatnád már ezt a szándékoltan rosszindulatú "gondolatolvasást": ha már bunkóságot emlegetsz, hát ez az. aljas, köcsög eszköz. kibaszottul. rendes kocsmában már a falon folyna a véred picinyem, akkora pofont kaptál volna a helyi menőktől, ha velük szemben vagy ilyen suttyó

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 21:30:57

@Mikagi:

én nagyon sajnálom, hogy a fejed felett a varjú vakuvillanásnak látszik, hidd el. mindkettőnknek jobb lenne: neked nem kéne a zsidókkal foglalkoznod, ahelyett, hogy normális életed lenne, nekem meg nem kéne egy sötét agyú fasz hülyeségeit olvasnom.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 21:34:12

@Elpet:

na igen, mondjuk ez a másik fele: ha legalább valami újat hoznának ezek a "nemantiszemita" srácok. de soha.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.10.13. 21:49:39

@mavo: Én majd` 20 éve hallom ugyanazokat a végső megfejtéseket a világ dolgairól. A stílusban volt csak különbség. Míg Csurkánál volt valami gőgösen, úriasan emelkedett attitűd a zsidózásban, addig a jobbikos változat reménytelenül proli. Színvonalasabb volt az a változat, na.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.13. 22:06:08

@mavo:

Pontosan melyik _parlamenti_ fideszes megszólalásra gondolsz, amelyik pont ilyen tahó volt, idióta testvérem?

Elő a farbával!

Én leírtam, mit miért:
malacnews.freeblog.hu/archives/2009/10/13/Az_igazi_gyurcsany-klon_2/

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.13. 22:15:58

@mavo:

Pontosan melyik fideszes parlamenti felszólalásra gondolsz, amit az illető miniszterként, pláne kancelláriaminiszterként tett mondjuk Stumpf úr?

Nah, elő a farbával idióta!

Én legalább megokoltam, h miért tahó Molnár Csaba:
malacnews.freeblog.hu/archives/2009/10/13/Az_igazi_gyurcsany-klon_2/

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 22:21:13

@Elpet:

egyetértünk, de csak egy ideig. amúgy kezdetben csurkának könnyű volt, neki tényleg volt dolga zsidókkal: például zelkék adtak neki folyton kölcsön, amikor elkúrta a pénzét lovira. cserébe, ha berúgott üvöltözve zsidózott, de hát pistát sosem a következetességéért szerették, a tehetségét viszont elismerték, és azért sok mindent megbocsátottak neki.

aztán ahogy elindult a miép, csurka színvonala is durván lejjebb ment, amikor meg összeveszett a fidesszel, és nekiállt azokat is belekeverni a nyújork-telaviv-csödömér-alsó tengelybe, na akkor végképp hígfos lett az ő is

az új srcácok meg hát ... na mindegy ... ez a sólyommal kapcsolatos hazudozás még a kifejezetten emelkedett tőlük

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 22:31:18

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:

te tényleg nem tudsz leszakadni erről a témáról, bazmeg? egyébként érdekes, amikor arról van szó, hogy a fidesz semmiért sem felelős akkor mutogatsz, hogy hát de 8 éve nem ők vannak kormányon, most meg nettó hülyeségeket kérsz tőlem. te is tudod, hányszor ment a hazaárulózás, ha szerinted az nem bunkóság, akkor nem vagy ebben a kérdésben vitapartner oszt csá. nem mintha amúgy igazából az lennél.

egyszerűen azért, mert kurvára nincs kedvem veled azon matekozni, hogy milyen párti köcsög rágalmazott és bunkózott többet a parlamentben: nekem egyformán gusztustalan mind. ez ugyanaz a felesleges köcsögözés, mint hogy pl. hitlerék voltak-e hatékonyabb tömeggyilkosok, vagy a komcsik. egyik se menti a másikat, felesleges rovancsolni

mészapicsába, konkrétan. ha esetleg eddig nem esett volna le

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.13. 22:32:34

@mavo:

Ne terelj, idióta!
Arra válaszolj, h Stumpf, mint kancelláriaminiszter, mikor engedett meg magának ilyen hangnemet a parlamentben, hö?

Molnár Csaba kancelláriaminiszterként beszélt a magyar törvényhozás házában, eszetlen. Ez nem egy szokásos Nyakó/Szijjártó sajtótájékoztató volt, mert akkor szavam nem lenne tajósági kérdésben.

Felfogod a distinkciót?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.13. 22:33:54

@mavo:

Asztakurva, mikor tanulta meg anyám a számítógépet, kisgizda ideggyenge?

Lazíts már bazmeg! Ilyenkor be vagy tépve, liberális?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 22:48:05

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:

bazmeg, te tényleg hülye vagy.

- na, trolletető üzemmód leállít, és elnézést a többiektől, hogy beszédbe elegyedtem egy hülyével -

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 23:02:43

ja, és még mielőtt szénné sértődnél malac:

van, amikor lehet veled vitatkozni, a vita értelmessége persze mindig kérdéses. valamiért ez most nem az

sajnálom

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.13. 23:04:17

@mavo:

Mi van, megfutamodtál, te érvtelen? Nem válaszoltál a lényegre:

Mikor volt Stumpf olyan köcsög a parlementben kancelláriaminiszterként, mint Molnár Csaba? Hö?

Állítottál vmit, bizonyíts!
Azt mondtad, a fideszesek is pont ilyen tahók, de szemellenzőm van, nekik nem róvom fel. Hát lássuk, hasonlítsuk össze az összehasonlíthatót:
Molnár vs Stumpf,
haláli meccs lesz...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 23:17:32

- valaki szóljon már rá erre a hülyére, hogy maszop =/= molnár és fidesz =/= stumpf -

Várkonyi 2009.10.13. 23:33:04

Kedves Mindenki!

Egy percig sem állítottam soha, hogy világzsidó összesküvés van.

Az viszont nyilvánvaló Peresz kijelentése óta, hogy itt valami van.

Persze, félreidézték, rossz volt a szövegkörnyezet, bocsánatot kért, stb.

Nem, PONTOSAN azt mondta, hogy
"Manapság gyarmatok létesítése és hadsereg bevetése nélkül is lehet birodalmakat alapítani. Nézzék csak meg, mekkora birodalmat épített ki magának rendőrség és katonaság nélkül Bill Gates. S azt is láthatják, hogy micsoda ereje van. A kormányok ezzel szemben nem képesek realizálni az erejüket, van költségvetésük, de nincs pénzük. A kormányok tehát képtelenek az eredményes működésre, de a cégeket nem kötik gúzsba a korlátozások. Izraeli üzletemberek az egész világon befektetnek. Izraelnek példa nélküli gazdasági sikerei vannak, mostanra kivívtuk a gazdasági függetlenségünket, fölvásároljuk Manhattant, Lengyelországot, Magyarországot és Romániát.”

Ezt a Magyar Nemzet Online, nem tudom ismeritek-e ezt a honlapot, így, szó szerint közölte le, aki nem hiszi, nézze meg.

Később Simon Peresz a népszabinak kijelentette, hogy viccnek szánta, és hogy sajnálja hogy nincs humorérzékünk.
Hát ehhez tényleg nincs.

Egyébként meg dehogy kért bocsánatot.
Azt akarja ez az államfő, hogy mosolyogjunk, miközben lenyomja a falatot a torkunkon?

Nem fog összejönni.

Itt bizony Magyarország módszeres felvásárlása folyik, és folyni is fog, amíg nem teszünk ellene.

Nem tudom mi a baj Molnár Oszkárral, úgy látszik nem bírta befogni a pofáját és mosolyogni/nevetni ezen a dolgon, mint valami jó viccen.
Fasiszta-szélsőséges-kirekesztő.

Várkonyi 2009.10.13. 23:36:37

Ez verte ki nálam a biztosítékot egy kicsikét, erre már rögtön vádaskodnak a Mindent Jobban Tudók.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.13. 23:43:34

@Mikagi:

figyu, tudod ha valami új, vicces lenne abban, amit felbüfizel, még biztatnálak is, csak így tovább

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.14. 06:47:04

@mavo:

Valaki szóljon már ennek a hülyének, h a maszop kancelláriaminisztere Molnár, a Fidesz kancelláriaminisztere Stumpf volt.

Amikor Molnár Csaba tahóságát próbálja ez a hülye feledtetni azzal, h de bezzeg a fidesznyikek is, akkor analóg posztokon fungáló történeteket kéne összehasonlítania, de ő is érzi, h Stumpf nagyságrendekkel komolyabb úriember, mint Molnár, mint ahogy Borókai is az Szollárhoz képest, és a többi...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.14. 07:02:39

te tényleg komolyan gondolod, hogy mondjuk földművelési miniszter bunkóságát csak földművelési miniszterével lehet csak összehasonlítani?

amúgy költői a kérdés, nem kell rá válaszolni. további kellemes fékezetlen habzást

zoli29 2009.10.14. 08:09:34

@mavo:

Hányszor kell leírnom, hogy megértsd: A cigányokkal kapcsolatos általánosítást is elítélem.

Ennél egyértelműbb nem tudok lenni, még a te kedvedért sem.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.14. 08:56:58

klassz ez a szellemóriások csatája! :)

zoli29 2009.10.14. 09:01:39

@Grift:

Köszönjük, hogy megtiszteltél minket! Puszta jelenléted már önmagában emeli a vita színvonalát.
LOL

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.14. 09:04:48

@Zoli28:
megtisztelőnek biztos megtisztelő, de nem hiszem, hogy emelné a színvonalat. :)
ezt a szerencsétlen thc őrült mavot nem is szeretném különösebben inspirálni. inkább leszedálhatná már valaki. :))

zoli29 2009.10.14. 09:06:47

@Grift:

Ne légy álszerény! Emeli az... :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.14. 09:22:20

@Grift:

na, megszólalt a jobboldali kultúrfölény. beszarok

tevevanegypupu 2009.10.14. 09:52:45

@mavo:
kijohetsz gyoztesen a jatekbol, ha Torgyant es Grafot hasonlitod ossze..(:

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.14. 11:20:33

@tevevanegypupu:

tudom, hogy kijöhetnék, csak éppen egy ennyire szar és ostoba játékban nincs kedvem nyerni, pláne, hogy a túloldalon valaki három beírásonként korrigálja a szabályokat

majd malac szépen felemeli a kezét, kihirdeti magát győztesnek, ha akarja még meg is veregetheti a saját vállát, és kicsit végre jól érzi magát, én igazán nem sajnálom tőle

X Y kronosz óra 2009.10.14. 14:18:55

Ugyan már nénike, nem az a fontos. Hanem az, hogy mit szól a zsidózó, cigányozó Molnárhoz az EPP. Török Zsolt megkérdezi.

zoli29 2009.10.14. 14:39:24

@nénike:

Sorry, nénike! Teljesen kiment a fejemből, hogy én is a te linked alapján olvastam a cikket.
:DDD

Shulc 2009.10.14. 15:08:58

Nagyon örülök annak, hogy Szabó György reagált erre a fidesz-szélsőségesre bátor kiállású cikkében:

szabogyorgy.blog.hu/2009/10/09/a_magyar_ahmenidzsad

Hát igen. El kéne gondolkodni, kedves Ahmenidzsádok!

Alfőmérnök 2009.10.15. 09:05:04

Kedves Füzi Géza bácsi és a többiek!
Azt egyébként tudjátok, hogy ezzel a Molnároszkározással csak kárt okoztok a fidesznek? Jövőre választások lesznek, hahó!
(Jó, mondjuk az a pár ezer olvasó nem oszt nem szoroz, de lehet h vannak köztük véleményformáló értelmiségiek is, és károsan hat a tudatukra. Csak szólok.)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.10.15. 09:22:24

@Alfőmérnök: és azt egyébként tudod, hogy nem lenne molnároszkározás, ha nem lenne Molnár Oszkár?

Szerintem ő több kárt okoz a Fidesznek, mint azok, akik a polgáriságot kérik számon egy polgári párton.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.15. 09:32:21

@rajcsányi.gellért (ergé):
a frászt. lehet, hogy újlipóciában kivágja a biztosítékot, de máshonnan szavazatot hoz, és nem visz. ilyen a néppárt, bizony! :)

Tehetetlen Dodó 2009.10.15. 10:08:14

@Griffith: Persze. OV meg a magyar Hitler. Meg Mussolini. Ezt már hallottuk eleget, kívülről tudjuk.
(Van megoldás minden problémára: lehet keresni másik pártot, vagy gründolni egy nekünk tetszőt).

tevevanegypupu 2009.10.15. 10:38:12

Remenylem a szocialistak rasszista szavazoi ezentul a fideszre fognak szavazni, marcsak molnaroszkar miatt is. Lehet uj tervet kesziteni kedves elvtarsak, mert az mszp szoci rasszistai mostantol a mieink. Kegyedek jobb lesz ha a rakosistakra vagy az aprokra gyurnak, vegulis a vezetok kozott meg eleg sok talalhato kozuluk most is. (:

Alfőmérnök 2009.10.15. 12:13:20

@rajcsányi.gellért (ergé):
Nem, ergé szerintem tévedsz. Azok okozzák a kárt a fidesznek, akik ebből ügyet csinálnak. Gondolod, hogy véletlenül dobták be egy bivajbasznádi TV több hónappal ezelőtti felvételét?
Arról nem is beszélve, hogy az, hogy zsidózott és cigányozott, durva csúsztatás.
És akkor jönnek ilyen dumákkal, hogy ki kell zárni a fideszből. Miért? Azért mert bizonyítatlan állításokat tett? Hol van az leírva, hogy az ilyet ki kell zárni? Miez bazmeg KISZ meg MSZMP?

Tehetetlen Dodó 2009.10.15. 12:25:22

@Alfőmérnök: Annyira fel van turbózva ez az Oszi-ügy, hogy most már biztos elérte kontraproduktív szakaszát.
Annyi sötét gazember imamamlmozza, hogy Oszinak mennie kell, hogy már nincs is más választás, mint hogy maradjon.
Már OV is azt mondta: inkább Oszval ül egy pártban, mint Nyakóval, még ha kissé kínos is.
Hát csak oszizzanak tovább, közröhejbe fullad ez is, mint a havi rendes antifasiszta felvonulás.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.15. 12:30:58

uraim, mint már mondtam, a fideszt és a holdudvarát, a választások után meg kell tisztítani a liberális kórustól, és az újhitű, kiszámított "konzervatívoktól"

Pelso.. 2009.10.15. 12:33:42

@Alfőmérnök: Netán azért kell kizárni, mert ominózus kijelentései ugyancsak nem egyeznek a párt álláspontjával. Meg azért is, hogy a másik oldal ne tudjon oszkározni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.15. 12:37:47

@Pelso..:
akkor viktort is ki kell zárni, mert viktorozni is szoknak a népek. :)
a párt hivatalos vonalával nem passzol oszkár, a szavazók nagy része viszont ponfix úgy gondolja mint ő.

Alfőmérnök 2009.10.15. 12:49:12

@Pelso..:
Mi a fidesz hivatalos álláspontja? Hogy nem volt olyan, h a gumikalapáccsal verték a terhes nő hasát. Tudtommal se pro se kontra nincsenek bizonyítékok. (Az én véleményem az, hogy ez valószínűleg kamu, de igen durva dolgok vannak ezen kívül, amiről nem szokás beszélni.)
Vagy hogy nics olyan, hogy zsidó nagytőke? Miért, nincs? De van. És csak pozitív hatása van? A lófasz! Mint minden nagytőkének, negatív hatása is van (gy.k. karvalytőke).
Vagy hogy nem a magyar volt az emberiség ősnyelve? Hát ez tényleg nagy baromság volt, de emiatt kizárni valakit, háát elég komcsi dolognak tűnik.

bz249 2009.10.15. 12:49:29

@Grift: csakhat egy parlamenti partnak leginkabb az a valasztasi celja, hogy a part hivatalos iranyvonalanak megfelelo kepviselobol jusson be a leheto legnagyobb mennyiseg a parlamentbe.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.15. 13:07:49

@bz249:
a lehető legnagyobb, rendben. meg az oszik, mert szavazatot hoznak. hogy ne tudjanak esetleg átülni a jobbikba, arról meg a pártrendőrségnek kell gondoskodnia. valamivel fogni kell. egyszerű ez! :)

tevevanegypupu 2009.10.15. 13:29:54

@szamárfül:
Ami Moldova konyveben van, az nyilvan az igazsag legteljesebb kibontasa. Azert borzaszto ez az oszizas mert - fuggetlenul attol, hogy egy polgarmester ugyetlenul fogalmazott - a lenyegrol akarja a figyelmet elterelni. Hogy Magyarorszagon ma majdnem egymillio ember ilyen korulmenyek kozott el mint a ciganysag tobbsege, es egyelore egy kormany nem talalta meg a lehetoseget ennek az allapotnak a felszamolasat. El sem kezdtek, pedig mar a rendszervaltas utan is 20 ev telt el. Aljas ember az aki fasisztazassal, nacizassal es rasszistazassal akarja egy tragediarol elterelni a figyelmet.

Tehetetlen Dodó 2009.10.15. 13:46:50

@tevevanegypupu: Egymillió? Ismét ez a felhőtlen optimizmus.

tevevanegypupu 2009.10.15. 13:52:37

@Tehetetlen Dodó:
En mostan ciganyoztam, a tobbirol nem beszelunk. Ok a munkasosztaly es parasztsag.. TGMen es Karsain kivul senki nem foglalkozik veluk, nem erdekesek. Koldusszegenyek, de meg nem jarnak betorni es nem keregetnek, nem raboljak el a penztarcat, nem keselnek meg ket szal cigarettaert. Egyelore kocsmakban panaszkodnak, szoval nem fontosak, hulyiteni oket es szavazatokat rajuk epiteni kulonben sem lehet.

Pelso.. 2009.10.15. 13:59:58

@Alfőmérnök: Az olyasmi, amire OV azt mondja, hogy kínos, az ugyebár nem hasznos.
A Fidesz, mint párt, nem hangsúlyozza folyamatosan a zsidó nagytőke, -ami persze, hogy létezik, minden kárával s hasznával-, ártalmas mivoltát.
Ha Oszi politikusként fenntarja álláspontját, akkor válasszon másik pártot.

Alfőmérnök 2009.10.15. 14:42:31

Orbán Viktor csak azt mondja, amit ilyenkor mondania kell.
Röviden a véleményem: az a baj, hogy mindenki csak azzal foglakozik, hogy mi a hülyeség abban, ami oszi mond, és nem azzal, hogy mi az igazság benne, vagy ha tetszik, hogy mi a valóságmagva.

Molnár Oszkár kizárását a Fideszből pedig egy koncepciós perhez tartanám hasonlatosnak.

tevevanegypupu 2009.10.15. 15:16:58

@Loxon:
Shekaspeare zsidozott is. A jo multkoriban volt a Duna teven A velencei kalmar..
Nagyon csodalkoztam, hogy egy ilyen nagyonis ketes mondanivaloju darabot csak ugy l'art pour l'art lehoztak nem gondolva a..mire is tulajdonkeppen?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.15. 15:24:24

@Alfőmérnök:

te is tudod, hogy az ilyen esetben az állítás tagadását bizonyítani lehetetlen.

sokkal kínosabb, ha az állítást nem bizonyítják.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.15. 15:35:23

@Loxon:
fel is jelentette, maga ártány! :))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.15. 15:37:39

@tevevanegypupu:

a szerkesztő biztos nem volt egy dráma shylock holmes.

Alfőmérnök 2009.10.15. 15:42:58

@mavo:
Ha már ilyen szigorú vagy, akkor legyél még szigorúbb: ugyanis nem lehetetlen, hiszen véges számú cigányasszony él Magyarországon. Ha megszületik a gyerek, abból valószínűleg következtetni lehet az esetre. De biztos szemtanúk is voltak (ami persze nem jelent semmit, mert létezik hamis tanúzás is).
Egyébként meg a forrás meg van adva. (Moldolva.) Tehát nem lehetetlen, csak igen nehéz bebizonyítani.

tevevanegypupu 2009.10.15. 15:53:10

@Grift:
(((:
Shylockot kulonben Al Pacino jatszotta, nagyon-nagyon jo volt.

Tehetetlen Dodó 2009.10.15. 18:57:18

@tevevanegypupu:
off-topic:
antikvarium.hu (sok könyvük van, részletes, megbízható állapotleírással),
antikva.hu (kisebb cég, de elég gyorsan forog az állomány),
bookline.hu (az új könyveket 15% áregedménnyel adják és egy csomó antikváriummal vannak kapcsolatban, itt lehet a legtöbb könyvet találni, hátránya, hogy nincs részletes leírás a könyvekről)
bookstation.hu (mindenféle idegennyelvű könyvük van)
Én ezekhez vagyok regisztrálva, eddig beváltak. Mindegyiknek van házhozszállítási vagy csomagküldő szolgáltatása is, ha kell.

tevevanegypupu 2009.10.15. 19:49:41

@Tehetetlen Dodó:
A bookline.hu-t ismerem, szoktam is nezegetni, de a tobbit nem. Nagyon szepen koszonom, nagyon orulok neki, biztos, hogy talalok sok konyvet ami erdekel. (:

Tehetetlen Dodó 2009.10.15. 19:53:03

@tevevanegypupu: lehet előjegyeztetni is, meg tetszőleges témakörökről hírlevelet kérni, akkor minden nap elküldik a frissen beérkezett könyvek listáját (antikvarium, antikva).

tevevanegypupu 2009.10.15. 20:59:07

@Tehetetlen Dodó:
Az volt az elso, azonnal bejelentkeztem es elojegyeztettem, koszonom szepen.(:

Tehetetlen Dodó 2009.10.20. 11:42:21

@Dr. Zerge:
Hibátlan okfejtés Oszkártól.
Hogy ez a hülye nol miért rugózik ezen, a fene tudja. Fogadok, hogy 90% szimpazizál Oszi eme véleményével.

Gandalf Garaboncias 2009.10.20. 13:30:32

Oszi az Egyenes Beszédben "megmagyarázza":
atv.hu/videotar/091019_molnar_oszkar_feljelenti_a_terhes_noket.html

Érdemes végignézni a videót, mert az atv.hu írásos összefoglalója eléggé szűkszavú és semmitmondó!

zoli29 2009.10.20. 14:49:49

OFF:

Hoppá! OV holnap (3 héten belül másodszor) a Ma Reggelben...
Medveczky nem aprózza el!
LOL

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.20. 15:08:13

@Alfőmérnök:

hahó ... olvasni teccik tudni?

Na, vázoljuk ismét: alkesz apuci veri a terhes anyucit - sérül a magzat. Mi ebben az új? Mi ebben a cigány-specifikus? Ja, ha nem hangsúlyozzuk, hogy cigány, akkor nem hangzik olyan jól. Ha csak úgy nem.

Alfőmérnök 2009.10.20. 16:46:58

@mavo: Olvasni? Persze. Ezt írtad:
"te is tudod, hogy az ilyen esetben az állítás tagadását bizonyítani lehetetlen."

Namost az állítás az, hogy valaki (történetesen egy cigány) szándékosan nyomorította meg a magzatot, mivel ha nyomorékan születik, nagyobb segélyt kapnak érte. Ennek a tagadását (tehát hogy nem történt ilyen eset) szerintem (elvileg) nem lehetetlen bebizonyítani, csak nagyon nehéz. De nem akarok ismeretelméleti vizsgálódásokba bonyolódni, mert mint fentebb utaltam rá, én ezt nem tartom valószínűnek, hogy így történt (bár egy Moldova-riportból származik az infó, gondolom Moldova nem hamisította meg, amit mondtak neki, az már kérdésesebb, hogy amit mondtak neki az igaz-e?). Az viszont tény, hogy a cigányság körében (elsősorban az elmaradottabb vidékeken, telepeken), a nemcigány lakossághoz képest kiugróan magas az enyhén fogyatékosak aránya. (Erre biztos vannak adatok, mert a halmozottan hátrányos helyzetűek száma asszem nyilván van tartva és ez nem csak az anyagi helyzetre vonatkozik. Az is kérdéses persze, hogy ki cigány és ki nem, a cigányság egy jelentős része nem vallja magát cigánynak.) Na erről kéne inkább beszélni, ahelyett, hogy oszival foglalkozunk.

Alfőmérnök 2009.10.20. 16:48:32

@Alfőmérnök: ja, és mucitól kimásolva az idézet:
"213. - a hírhedt gumikalapácsos megjegyzés (és csak a gumikalapács nélkül - de lényegében az, amiért "Oszit" beperelték.) - "Többször hallottam, hogy terhes cigány asszonyok hasát ütögetik abban a reményben, hogy idióta gyerek születik, amiért nagyobb támogatás jár" - mondja MGY zárójelben egy riportba szúrva.
"

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.20. 17:05:59

@Alfőmérnök:

ja, ha Moldova írta, akkor úgy is van. Pl. Kádár is egy szent volt - Moldova megírta ...

"Az viszont tény, hogy a cigányság körében (elsősorban az elmaradottabb vidékeken, telepeken), a nemcigány lakossághoz képest kiugróan magas az enyhén fogyatékosak aránya."

Esélyes a dolog, mert úgy általában gettós körülmények közt nem a PhD jelöltek arány lesz magas. Plusz alkesz apuciknak (esetleg anyucinak) sem jellemzően lesz agysebész gyereke, ha érted. És több cigány él gettós körülmények közt, mint nem cigány.

A rendszerváltás tájékán lett ez elkúrva. Nem kicsit. Nagyon.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.20. 17:07:34

@Alfőmérnök:

ja, és visszautalnék: a libsiimádattal éppenséggel nem vádolható doomhammer még az elején szépen levezette, miért _nem éri meg_ fogyatékos gyereket tartani.

Továbbá sokadszor ismétlem: egy rakat cigány mellett élek. Jellemzően két fülük van nekik is.

Alfőmérnök 2009.10.20. 17:26:40

@mavo: Visszaolvastam (ebből kimaradtam), és valószínűleg igaza van, mint említettem én sem tartom valószínűnek. Nem fogok utánajárni, hogy tényleg csak 10e ft/kopf a különbség, lehet.

Ha már a füleknél tartunk, én jártam már olyan cigánytelepen (nem MOn, hanem Erdélyben), ahol kb. 20 gyerek közül kettő süketnéma volt. Jó, nem láttam az összes gyereket, de elég feltűnő volt. Ez azért egy kicsit odabaszott. Mondjuk ez egy durva hely volt, előtte egy cigányasszony figyelmeztetett, hogy fiúk, oda ne menjetek, mert "csúf cigányok laknak arra" és veszélyes. (Ez is mutatja, hogy azért a cigányság korántsem olyan homogén, mint azt sokan elképzelik.) Azért ép bőrrel megúsztuk. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.20. 17:35:09

@Alfőmérnök:

benne van a nevében: telep. Durva lehet egy ilyennek a genetikai térképe, vagy mi a szösz.

A cigányság meg naná, hogy nem homogén. A magyarság talán homogén? Francokat. Csak kicsit egyszerűbb egy halmazként kezelni őket, ahogyan "magyarszerető" tót felebarátainknak is A Magyarokat.

Gandalf Garaboncias 2009.10.20. 18:11:53

A Moldova-idézet pontosan így szól:

"Sok gyerek már magzati állapotban sérülést szenved el. (Többször hallottam, hogy ütögetik a terhes asszonyok hasát, abban a reményben, hogy idióta születik, aki után magasabb támogatás jár. - M. Gy.)"
(első kötet, 213. oldal)

Sokan úgy idézik - tévesen, hogy szerepel benne a "cigány" szó is...
A szövegkontextus egyébként ettől függetlenül utalhatna akár a cigányokra is, mert ennél a résznél egy cigány-telepi óvoda óvónőjével beszélget Moldova. De azért jobb, ha pontosan idézzük.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.20. 18:18:04

@Pisti, az aragorn:

nem az a baj, hogy szerepel-e benne, avagy sem a cigány szó.

Hanem a technika: Moldova leírja, hogy ő azt hallotta, az akárkitől, hogy ő azt hallotta. Aztán az, hogy valaki azt hallotta, más azt hallotta, menet közben szépen átalakul ténnyé. És odabasszák mögé, hogy biztos igaz, mert hát a Moldova leírta.

Mit is írt le?

Na ez a gebasz.
süti beállítások módosítása