Botrány
2007. június 27. írta: nénike

Botrány

Lola után én is teszek egy erőtlen kísérletet arra, hogy a napi politikai aktualitások fölé emeljem a blogot, egyben megidézzem Mitnyan György szellemét. Merthogy beszóltak nekem. Hivatalos, pecsétes levélben jelezte a munkaügyis kolléganő, hogy tartózkodjak a rövidnadrág viselésétől, különben megvonják a ruhapénzt. Plusz az ügyfelek tiszteletben tartása ugye. Emlékszünk a jó XII. kerületi polgármester rideg öltözködési előírásaira, hogy ugye kinek mit lehet és mit nem. "Mitnyan ajánlása szerint a hivatali öltözet legfőbb jellemzője, hogy nem ünnepi jellegű és nem a legutolsó divatot követi. A férfiaknak ezek szerint viszont öltönyt, azaz azonos kelméből készült nadrágot és kabátot vagy valamivel kötetlenebb formában önálló zakóban és a hozzá színben gondosan megválasztott, de más kelméből készült nadrágot kellene viselnie. A felsőhöz hosszú ujjú ing, nyakkendő, bőrcipő és öv dukálna, persze színben harmonizálva. A fideszes javaslat szerint a férfi cipő talpának is bőrből kell készülnie, fekete vagy valamilyen sötétebb barna árnyalatban." Anti Gyuriként fel kell tegyem a kérdést: tényleg elfogadhatatlan a rövid gatya?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr88107039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.06.27. 13:38:53

nem is néz ki jól a csokornyakkendő a rövidnacival... :DDD

Téglagyári Megálló 2007.06.27. 13:55:57

Nénike, körülirnád, miféle helyen dolgozol?

RickyTerror 2007.06.27. 14:06:32

Hogy álnak a munkahelyek a papuccsal? Mert manapság a pacsker már nem otthoni/strandviselet, hanem az haute-couture része.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.06.27. 14:08:10

Le a rövidnadrágosokkal. Fegyelmit nekik.
Strandpapucs OK, de csak ha zakónadrághoz viselik.

k|M · http://ufi.blog.hu 2007.06.27. 14:12:28

Akkor nem én vagyok az egyetlen munkavállaló, akit csesztetnek az alkalmankénti borosta, a csíkos ingek, a szandál és a len-rövidnadrágok miatt.
Ez megnyugtat. ((((:

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.06.27. 14:12:47

Mindjárt indulok a szerkesztőségbe, rövidnadrágban. Főszerkesztőnk örömére még a papucson is gondolkozom, de lehet, hogy marad a konszolidált, ámde kicsit viseltes szandál. (Én a zokni nélkül felvett bőrcipő látványát viselem rosszul.)

fifi 2007.06.27. 14:14:26

én meg a zoknis bicikliszandálét :)

miert 2007.06.27. 14:32:22

A hivatalos felszólítás elég nevetséges. (Ezt személyesen kell megbeszélni.) A ruhapénz megvonása szintén. Mivel nem derül ki, hogy hol dolgozol, értelmetlen a post, vagy csak a haveroknak szól. Egyébként meg a rövidnadrág (térd fölötti!) nem munkahelyre való.

bitadani · http://tarsasjatek.blogspot.com 2007.06.27. 14:51:50

ez a dresszkód elég ijesztő, meg aztán nagy rejtély is. hol érdekel engem, ha más kelméből készül a nadrág meg a kabát, vagy ha nem bőr a talp, ha korrekt meg gyors a hivatali munka? ha meg nem, lehet akármilyen gondosan megválasztott a nadrág.

dowNLoad 2007.06.27. 14:53:34

Milyen elb@szott helyeken dolgoztok ti? nézzenek már körül a főnökök, hogy pl. USA-ban szinte mindenki (hivatalos helyeken is +35fok) rövidnadrágban jár egész nyáron! Viszont a kisméretű fürdőgatyát még a tengerparton sem tolerálják. (jónők lehetnek tangában+monokini)

Szmöre 2007.06.27. 15:33:07

A rövidnadrág csak gondosan kidolgozott lábúaknak jár. Városi legényeknek a legritkább esetben.

bugris 2007.06.27. 16:03:45

Azért az jellemző, hogy csak Mitnyant lehetett baszogatmi öltözködési előírásokért (jó, tudom, volt az a mondata a jó lábakról), miközben rengeteg cégnél így működik a dolog. Én is dolgoztam olyan helyen, ahol komoly pénzbüntetéssel fenyegettek egy nyakkendő elmaradásáért is. Ilyen az élet barátaim, és ha nem tetszel, kírúgnak akármilyen indokkal. Közhivatalokban persze fel lehet háborodni ilyenekért, de kíváncsi lennék, akiknek ez sok volt, hogy élnék meg az ennél igazán keményebb helyzeteket a versenyszférában.

nénike · http://mandiner.hu 2007.06.27. 16:19:15

Azért a versenyszféra is több összetevős. Itt van például Gerendai Karcsi (feje + állandó rövidgatya). Mondjuk ő nem is alkalmazott. De az Új Péter meg az.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.06.27. 16:27:26

nénike gondosan kidolgozott lábát meg lehet nézni a nekünk Balaton fotón. Osztályozzuk! 1-10-ig.

Téglagyári Megálló 2007.06.27. 16:42:05

bugris: engem a bátyám szúrt le a rövidnadrág miatt, azzal, hogy

- Ez -like viselet?

Hiába, neki zakóban kell megjelennie, "komoly" cégnél dolgozik.

Apám egyébként oda volt az örömtől, hogy a bátyó végre úriemberként néz ki, mikor elvállalta ezt az állást, de Anyám a lényegre tapintott, mikor lakonikusan csak annyit közölt, hogy inkább úgy, mint egy csinovnyik (ezúton is elnézést kérek azoktól, akiket Anyám ezzel vérig sértett :-)

tallian.miklos · http://republican.blog.hirszerzo.hu 2007.06.27. 18:29:14

Engem is szúrt már le a főnök egyszer régen, hogy rövid nadrágban voltam, igaz, abban volt némi ráció (tekintve a munka / munkahely jellegét)... :)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.06.27. 22:16:29

talan a terminalom meg az eger tiszteletere kellene oltonyt vennem? rovidnaci + szandal.
alaszolgaja. na persze nem is sales-es vagyok, aki az ugyfelekkel log orokke.

suski 2007.06.28. 06:24:09

Engem 5-6 kolléga elôtt égetett le az újdonsült fônököm, mikor bemutattak neki, hogyaszongya: " legközelebb öltözzön fel rendesebben kisasszony, különben össze fogjuk keverni a munkásokkal a folyosón!" Mindez egy minisztériumban, 1 hónap gyakornokság elsô napján. A fazon mást nem is mondott, csak ennyit a kézfogáskor, egy csapat ember elôtt. Persze nem rövidnadrág volt rajtam, egy rendes nadrág és vmi kockás blúz. Ma sem tudom, hogy mi volt a baj vele, utána körülnézve volt ott minden, a rózsaszín kosztümfelsôtôl a fehér mokasszinig. Ruhapénzt persze nem kaptam, abban az idôben örültem, ha zabálnivalót tudok venni. Utána kaptam ajándékba a kollegáktól kihízott csíkos pólót, hogy az mitôl volt jobb, nem tom. Másoknak olyat is mondtak, hogy ne hordjanak ujjatlan blúzt a 40 fokban, mert a titkárnôkkel keverik össze ôket...

RickyTerror 2007.06.28. 09:45:11

Engem csak a számba lövetett piercing miatt izélgettek, de csak az elején. "Mi a fasz az a szádban?"

Én közben hallgattam a tao morajlását, és bevált - a téma mára elsikkadt.

OftF 2007.06.28. 09:51:31

Bugris, Mitnyant pontosan A Lábakért lehetett baszogatni, nem a dresszkódért. Teljesen más eset.

nénike · http://mandiner.hu 2007.06.28. 10:02:44

Ricky Terror

Tényleg, mi a f@sz volt a szádban? Jaj, én sem úgy értettem...
süti beállítások módosítása