Volt kétharmad, nincs kétharmad
2015. február 23. írta: TuRuL_2k2

Volt kétharmad, nincs kétharmad

a_ketharmad_utan.png

Veszprémben simán, nagyon simán győzött a baloldal által támogatott független jelölt. Már az is meglepett volna, ha Kész Zoltán szoros versenyben nyer, azt pedig el nem tudtam volna képzelni, hogy kilenc százalékpontot verjen a Fidesz által indított alpolgármesterre, Némedi Lajosra – mégis ez történt.

A veszprémi egyéni körzet elvesztésével megszűnt a kormánypártok kétharmados többsége a parlamentben. Praktikus szempontból nem olyan nagy veszteség ez, szimbolikusan és lelkileg viszont annál inkább: a Fidesz a 2006-os önkormányzati választások óta, azaz az elmúlt szűk kilenc évben nem vesztett tétmeccset. A friss közvélemény-kutatások alapján úgy tűnt, egyelőre sikerült stabilizálni a párt támogatottságát a tavalyi év végi népszerűségzuhanást követően. A veszprémi eredmény azonban sokkal rosszabb helyzetről tanúskodik, hiszen a biztos pártválasztók körében mért 45 százalék körüli Fidesz-támogatottságtól messze elmaradva csak 34 százalékot ért el a párt jelöltje egy nem balos választókerületben.

A Fidesz ugyancsak elszokott a vereségtől, ezért is érdekes lesz, hogy milyen következtetéseket von le abból, hogy az eddig jól működő eszközök elkezdenek nem működni. Hogy mit kezd azzal a helyzettel, hogy valami megváltozott. Hiába a hűtőmágnes, a telefon, az sms, a személyes megkeresés, majd két újabb mozgósító telefon, a párt támogatói nem mennek el szavazni – vagy elmennek, és nem úgy szavaznak, ahogy a Fidesz listái szerint szavazniuk kéne.

Ha Veszprémben egy baloldali párt jelöltje nyert volna, vagy legalább egy közismerten baloldali jelölt, akkor a régi baloldal joggal érezhetné úgy, hogy sikerült elindulni fölfelé. De nem így történt. A radikális libertárius nézeteket valló Kész Zoltán indítása inkább egy újabb tünete az egykori MSZP és SZDSZ örökségét hordozó kis baloldali pártok válságának. Ráadásul Kész győzelmével egy újabb politikai szervezet, a Polgári Platform is parlamenti képviselethez jutott, tovább színesítve (fragmentálva) a Fidesz-ellenes erők kínálatát.

Érdekesnek ígérkezik, hogy mihez kezd Kész a parlamenti mandátumával. Eddigi megnyilvánulásai alapján – néhány fordulat a vasárnapi győzelmi beszédjéből: „csalás”, „hazudozás”„tolvaj kisebbség” – könnyen elképzelhető, hogy Gyurcsányabb lesz Gyurcsánynál, ő is beszáll a Fidesz Legádázabb Kritikusa versenybe. De az sem kizárt, hogy függetlenségét feladva csatlakozik az őt támogató baloldali pártok valamelyikéhez. Elsősorban a DK adná magát, akiknek az ötödik képviselő érkezése frakciót érhetne.

Végül ott van még a Jobbik kérdése. A radikálisoknak Veszprémben nem termett ugyan babér, de nem is szerepeltek rosszul. Várható volt, hogy ez nem az ő választókerületük, számukra sokkal fontosabb lesz, hogy mire jutnak a másik, a tapolcai időközi választáson. A 2014-es eredmények alapján ugyanis az a körzet sokkal inkább hárompólusú, ahol a Fidesz büntetésének szándékával szavazni induló választópolgárok hasonló eséllyel választhatják a jobbikos alternatívát, mint a baloldalit.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr327205509

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2015.02.23. 17:13:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Balogh Ákos Gergely: Volt kétharmad, nincs kétharmad 2015.02.23. 10:26:02

Praktikus szempontból nem olyan nagy veszteség ez, szimbolikusan és lelkileg viszont annál inkább: a Fidesz a 2006-os önkormányzati választások óta, azaz az elmúlt szűk kilenc évben nem vesztett tétmeccset.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2015.02.23. 09:53:32

Szánalmas már ez a gyurcsányozás. A Fideszből mára csaló, hazudozó, tolvaj kisebbség lett, sok százezer egykori Fidesz-szavazó őszinte sajnálatára. Ennek a belátásához nem kell gyurcsányistának lenni, sőt, még ezt az ellenszenves Kész-figurát sem kell szeretni. Magatokba nézzetek most inkább.

Virág et. 2015.02.23. 10:00:28

Ezt a választást nem Kész (vagy akár a baloldal) nyerte meg, hanem a Fidesz veszítette el. És ez benne a legveszélyesebb: ha egy nem létező ellenzékkel szemben is tudnak veszíteni, mihez kezdenek, ha lesz majd egy létező ellenzék. Márpedig lesz és nem a Jobbikra gondolok, hanem egy olyan formációra, amelyik a jelenlegi bizonytalanokat, kiábrándultakat fogja megszólítani. A politika is olyan, mint a piac, ahol kereslet van, ott előbb-utóbb megjelenik a kínálat is.

Ez Veszprém tanulsága.

Bell & Sebastian 2015.02.23. 10:31:43

Akkor mi van, ha ennek pont az ellenkezője igaz? Ha mindösszesen több haszna származik a Fidesznek ebből a médiafelfújtból, mint kára.

El kellene végre jutni oda -legalábbis gondolatban, hogy felismerjük a primitív Gáborzsazsa -effektust:

- a média még akkor is manipulál, ha csak tudósít, ezért nagy valószínűséggel pont az ellenkezője igaz annak, amit mond
- az egyszerű emberek ezzel tisztában vannak
- amit a média úgy használ ki, hogy megcsavarja a labdát, azt szidja, akit futtatni akar
- mire ezt jól beszopják a népek

Mire jó az egész? Csak arra, hogy ne vesszen el a szabad választásokba vetett hit és még időben kikísérletezzék (az egereken) a legújabb protokollokat.

Hogyan lehet védekezni? Törvényesen? Sehogy. Otthon maradni, de már az sem megoldás.

Bell & Sebastian 2015.02.23. 10:46:08

Szerintem is teljesen mindegy, hogy ezt a posztot Turul vagy Ergé jegyezte, ha Finkelstein & Birnbaum fejléces faxon jött.

Robinzon Kurzor 2015.02.23. 10:55:11

@Virág et.:

A "baloldalon" úgysem fogják kibírni, hogy ne a saját érdemüknek propagálják Kész győzelmét.
(Mondjuk az infrastruktúra biztos jól jött neki.)

És ezzel rövid távon véget is ér a győzelmi szériájuk.

hoplita 2015.02.23. 10:58:33

Turulkaki, mi számolunk.

Egy.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.02.23. 11:16:26

"Praktikus szempontból nem olyan nagy veszteség ez, szimbolikusan és lelkileg viszont annál inkább" --- írja @TuRuL_2k2:.

Én sem szimbolikus, sem lelki veszteséget nem érzek. Lehet, hogy valami hiba van a készülékemben?:-)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2015.02.23. 11:17:18

az emberek gecik. behúzták a devizahiteles lóvét és elárulták jótevőjüket. persze ha a fideszből nem nyírtak volna mindenkit akinek van egy csepp esze, hát sejthették volna.
és olyan faszi verte őket, akit egyébként minden jóérzésű ember simán, szórakozásból, péppé verne vascsővel :)
egy fidesz korszak véget ért. a nép megvétele aktus lezárult. és még hol a vége a szépen lassan beérő mérgezett gyümölcsök sorának. a közigazgatási apparátus szétverése /ne csak az indexes külügy sztorira gondoljon a nagyérdemű/ az önkormányzatoktól a minisztériumokig, ahol huszonéves idióták dilettáns és izgága kénye igazgat, a hozzáértés potenciális ner-ellenesség. a folyamatos, komoly véráldozattal járó belharcok. állami cégek lebutítása. mutyik. büszke milliárdok. fekete györgy.
és legalább diktatúra lenne, de lófasz ez .
az újabb 16 évhez új korszakot kell nyitni.
leszámolás a belső ellenséggel. rajk per. lehetséges célpont: rogán. tiszták vagyunk, nem tűrjük, mi nem olyanok vagyunk, stb. lázár se lenne rossz, de valakinek működtetni kell egy legális-féllegális simicskarendszert, ha a lajos már nincs nekünk. természetesen helyi kisebb rajkperek.
és persze a húsz-harminc százalékot, de előre, simicska rendszer normalizálása a szokott tíz százalék környékére, esély a másoknak is a gazdasági szereplésre, persze módjával. és hasonlók. :)

Bell & Sebastian 2015.02.23. 11:45:07

@jose maria padilla: _nem_ a 20-30 % -ot, de előre...

Nekem is pont ez a betegségem, képtelen vagyok nemet írni.

Robinzon Kurzor 2015.02.23. 12:08:53

@Holger Hartland: "Magatokba nézzetek most inkább. "

GFG már beléjük nézett.

aszterixagall 2015.02.23. 12:11:53

@poszt

...elképzelhető, hogy Gyurcsányabb lesz Gyurcsánynál, ő is beszáll a Fidesz Legádázabb Kritikusa versenybe. De az sem kizárt, hogy függetlenségét feladva csatlakozik az őt támogató baloldali pártok valamelyikéhez...

Ennyi? Csak én érzem úgy, hogy nem tisztességes eleve mindössze ennyit feltételezni? Szerintem akkor sem az, ha utólag igaznak bizonyul.

Csimpánzok, matadorok, birkák, kóbor kutyák csak akkor válaszoljanak, ha feltétlenül szükségét érzik.

roxxtar 2015.02.23. 12:16:47

:D Röhejesek vagytok.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2015.02.23. 12:19:44

Több olvasata van ennek.

1) A fidesz eléggé halványan kampányolt az interneten és az országos médiában mindenképpen, a Veszprémi helyzetet nem ismerem. Lehet azt hitték hogy előre ki van pipálva, annyira nem kell erőlködni.

2) demokráciában a választások soha sincsenek előre lezsírozva, ha nagy ez elégedetlenség akkora nép talál-magának utat-módot hogy eljusson a szavazófülkéig.

3) ugyanakkor általános jelenség Magyarországon, hogy a négyéves időszak közepéig a kormánypárt veszít a népszerűségéből, és a választások előtt erősít vissza. Persze ez még ilyen mércével is kissé erős eredmény, ily korán. Hol vagyunk még a félidőtől.

4) A végső eredmény azon múlik, ki tudja kezében tartani az utcai politizálást. Itt egyelőre semmi sincs, egyik parlamenti ellenzéki párt sem képes erre.

5) ami a legérdekesebb, hogy a fidesz csodafegyverként olyan szánalmas dolgokat vetett be 2014 előtt mint a rezsicsökkentés. Nyilván 2018 előtt is ugyanennek egy változatát fogják eljátszani, mert ugyanolyan cinikusok és pökhendien mint azelőtt voltak.

turista a saját országában 2015.02.23. 12:31:44

Szánalmas vagy, blogger. Innen már csak lefelé vezet az út. Tegnap még csak a 2/3, "holnap" az abszolút többség. :)

turista a saját országában 2015.02.23. 12:33:08

"...könnyen elképzelhető, hogy Gyurcsányabb lesz Gyurcsánynál, ő is beszáll a Fidesz Legádázabb Kritikusa versenybe. "

Az a jó. Mi ezzel a probléma?! :)

sanyix 2015.02.23. 12:33:23

Mindeközben az MTVA-n nagy csönd :)

Helyes Írás 2015.02.23. 12:49:58

Mindössze arról van szó, hogy mindkét oldalról célba talált a kétharmad megszüntetéséről szóló kampány. Az ellenzékieket nem érdekelte kicsoda valójában ez a Kész Zoltán, mert nem a kormányzásról szólt a szavazás. Ha a kormányzás lesz a tét, aligha fogják újra megszavazni, mert nyilván érzik, hogy fikarcnyi baloldaliság sincs benne, csupán egy liberális anarchista.

A Fidesz szavazói pedig csalódottak a politikusok vagyoni ügyei, Simicska otrombaságai, Lázár hülyeségei, a végiggondolatlan ötletelések, a vasárnapi zárva tartás átnyomása és a kapkodó kormányzás miatt, s úgy érzik, ennek a Fidesz újabb kétharmadból következő túlzott magabiztossága az oka. Nem bánják hát a kétharmad elvesztését.

Amikor majd a kormányzás lesz a választás tétje, az teljesen más helyzet lesz. Akkor a kormány támogatói végiggondolják mit veszíthetnek. Orbán Viktornak egyelőre még csak azt kell átgondolnia, hogy maradjon-e Lázár és Rogán.

Bell & Sebastian 2015.02.23. 13:04:46

@Helyes Írás: Szijjártón legalább már nem gondolkodik, mert még Caligula lovánál is van lejjebb, mondjuk egy idomított papagáj.

Pop40 2015.02.23. 13:12:06

"Már az is meglepett volna, ha Kész Zoltán szoros versenyben nyer, azt pedig el nem tudtam volna képzelni, hogy kilenc százalékpontot verjen a Fidesz által indított alpolgármesterre, Némedi Lajosra – mégis ez történt."

Nem kéne csont nélkül beszopni a fideszes megrendelésre készült Századvég és Nézőpont "kutatásokat", és akkor legközelebb nem kell bambán bámulnod, hogy mi a fene történt.

A Századvég meg a Nézőpont esetében nem az a kérdés, fals adatokat közölnek e, hanem az, hogy egyáltalán kutatnak e bármit is, vagy csak kiadják eredményként, amit a fideszes megbízó eléjük rak.

Persze ez nem is baj, így legalább nagyobbat taknyolnak:-)))

turista a saját országában 2015.02.23. 13:13:47

@Helyes Írás: "A Fidesz szavazói pedig csalódottak a politikusok vagyoni ügyei, Simicska otrombaságai, Lázár hülyeségei, a végiggondolatlan ötletelések, a vasárnapi zárva tartás átnyomása és a kapkodó kormányzás miatt,"

Persze, persze, tudjuk. Vannak rossz döntések, hülye, felelőtlen, stikliző politikusok, stb. de Orbán és a RENDSZER szentsége megkérdőjelezhetetlen.

Ismerős agyi reakciók a múltból: a Szovjetunió népei gyűlölték a helyi kiskirályokat, a tanácsi kutyákat, a beszolgáltatást, a KGB-t, de a Generalisszimuszt továbbra is félték, ill. imádták. Idehaza ugyanez volt a helyzet ama sötét 50-es években: a nép gyűlölte a csengőfrászos éjszakákat, a feketevágás kényszerét, a padláslesöprést, az ÁVO-t, stb., de a Vezért nem. Rákosi pajtás nem tudja mi megy vidéken, pedig ha a fülébe jutnának a dolgok, amik megtörténnek...

Pedig lófaszt, akkor is és most is: fejétől bűzlik a hal. Az egész rendszer kidobni való. Megreformálhatatlan, mint a szocializmus.

csorsza 2015.02.23. 13:18:06

@Helyes Írás: +1.
De a blogbejegyzés is korrekt.

Feleannyian szavaztak Némedire, mint anno Navracsicsra, és alig többen most Készre, mint anno a szoci jelöltre. Egyértelmű, h a fidesz vesztette el ezt a választást, nem az ellenzék nyerte meg magának.

Azt is észre kell venni: téves az a fidesz-logika, h megvszünk mindenkit kilóra, dobunk egy kis alamizsnát a pórnépnek, oszt az elég, h ránk szavazzanak. Pónipéniszt. Meglepő, de a pórnép ennél öntudatosabb. Nem volt elég (az egyébkén teljesen szürke és jelentéktelen helyi kiskiskirály) Némedit kinevezni uszodabiztosnak, városi konzultációt szervezni a témában - mindenkinek tele van már a töke a baromságokkal.

csorsza 2015.02.23. 13:22:06

@turista a saját országában: ez tévedés. Helyben nem volt semmi olyan kirívó fidesz-ügy, ami miatt Némedinek buknia kellett. A szavazók az országos fidesz-idiótaságot büntették, ami meg a főnök sara, met fejétől bűzlik a hal... Nem szent tehén már Orbán.
Mindazonáltal, az szerintem igaz, ha a kormányzás kérdése a tét, elmentek volna a távolmaradó fidesz-szavazók most is, és sima ügy lett volna a narancs-mandátum.

Pop40 2015.02.23. 13:24:54

@Nemzetstratégia: " A fidesz eléggé halványan kampányolt az interneten és az országos médiában mindenképpen, a Veszprémi helyzetet nem ismerem. "

Francokat kampányolt halványan, ott nyüzsgött a teljes Kubatov-banda, tokkal-vonóval.
Az össz létező városi média tele volt a fideszes jelölttel, aki uszodától kezdve ígért mindent.

Az országos médiában meg mi a francnak kampányolna egy helyi választásra?
Ha a veszprémiek szavaznak, Veszprémben kell kampányolni.

Mellesleg épp ez volt a lényeg, hogy ha buknak, utána elmondhassák, hogy "á, nekünk igazából nem is volt fontos ez a választás".
Márpedig ezt nehéz lenne benyögni, ha a választás előtt hetekig a csapból is Veszprém folyik, országos szinten is.

martineden 2015.02.23. 13:28:28

@Helyes Írás: ,,Orbán Viktornak egyelőre még csak azt kell átgondolnia, hogy maradjon-e Lázár és Rogán."..jo volna a szart masra kenni,de a szavazok mar atgondoltak es arra jutottak ,hogy orban megy a levesbe a kovetoivel egyutt.Muhaha.Ja a szanalmas batyu haverotok felszivodott,ket hete fogadtam vele,h ez lessz az eredmeny veszpremben,most bujkal vagy mas nevrol irogat,muhaha.

eßemfaßom meg áll 2015.02.23. 13:42:59

@Pop40: "Francokat kampányolt halványan, ott nyüzsgött a teljes Kubatov-banda, tokkal-vonóval.
Az össz létező városi média tele volt a fideszes jelölttel, aki uszodától kezdve ígért mindent.

Az országos médiában meg mi a francnak kampányolna egy helyi választásra? "

Mert alapvetően a helyi médiát a kutya se követi?

Mérges 1234 2015.02.23. 13:51:22

Igazából az a kéréds, hogy a kormány vagy az alig létező ellenzéke képes-e a helyes következtetés levonására.
Úgy tűnik nem:

Kormány szerint továbbra is minden jó, ez csak egy helyi jelentőségű ügy. Míg az ellenzék azt gondolja előrehozott választás kell.

Egyik kutya másik eb, egyik sem akarja meghallani a szavazok hangját, mindkettő menetel a zsákutcába, csak sajnos ezzel az ország is veszít.

Én balos voltam valaha, viszont 2002 óta nem szavaztam balra, ma már szívesen szavaznék konzervatív kormányra. Csak ilyet sem látni.

Az ország csapdába került szerintem, és nem látni a kiutat. Esetleg Jobbik??? De az is meredeknek tűnik.

Pop40 2015.02.23. 13:54:03

@eßemfaßom meg áll: Hogyne követné. Pl a megyei hírlapok szinte mindenhol a legnépszerűbb források.

Az országos médiumok meg ezzel azt kockáztatnák, hogy mindenki elkapcsol/otthagyja őket, aki nem a választó településen lakik.
Szerinted egy mátészalkai végignézné, amint rendszeresen a veszprémi uszodát ígérgetik vmi műsorban?
Pont leszarja, őt a szalkai uszoda érdekli, nem a veszprémi.

Rav Antal 2015.02.23. 13:56:18

@maxval bircaman szerkesztő: Persze, már jóval korábban. Soros ösztöndíjjal, Simicskával vonult be a Viktor, és azóta sajnos ki se jött.

eßemfaßom meg áll 2015.02.23. 14:26:46

@Pop40: "Az országos médiumok meg ezzel azt kockáztatnák, hogy mindenki elkapcsol/otthagyja őket, aki nem a választó településen lakik."

ehhez képest a ballibbarát portálok hetek óta napi cimlapos hírként tolták a veszprémi választást és Kész-t

vizipipa 2015.02.23. 14:31:06

2018 még messze van, addig sok minden történhet. Tapolca közelebb van, az csak 2 hónap.

El tudok képzelni egyébként más forgatókönyvet is.
Mondjuk a Fidesz visszasüllyed középpárti szintre és más sem emelkedik ki. Hogy akkor mi lesz? Mondjuk lesz a Parlamentben 6-7 párt 5-20%-os szavazataránnyal és jönnek a mindenféle gyanús, büdös koalíciók átlag 1,5 év élettartammal, szóval akár 3 kormány is lehet a következő ciklusban.

Hú, de milyen fasza lesz!

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 14:34:15

@martineden: Itt írogattam tegnap, ma és velem te nem fogadtál semmiben.

kvadrillio 2015.02.23. 14:38:21

MOST NINCS KOMMUNIZMUS ! MOST...ITT...KAPITALIZMUS VAN !
ÉS...MOST ESETT LE A TANTUSZ NEKEM....ITT, MOST !!!!! ÜLDÖZIK A KOMMUNISTÁKAT !!!!!

EMLÉXEM, SOK HELYEN VAN IS RÓLA PUBLIKÁCIÓ, MÉG A 60-AS ÉVEKBEN IS ÜLDÖZTÉK AZ USÁBAN A KOMMUNISTÁKAT, LISTÁRA TETTÉK ŐKET ÉS NEM DOLGOZHATTAK EGY ÁLLÁSHELYEN SEM !!!!!
MI A FASZ VAN EBBEN AZ ORSZÁGBAN ?????
AKASSZUK FEL A KOMMUNISTÁKAT ?????!
KIK KÉPVISELIK EZEKET AZ INTÉZKEDÉSEKET ? kiket képviselnek ezek ebben az országban ?????

kiváncsi vagyok rájuk !!!
Egy vörös zsidó terrorista nevéért küldenék az utcára Szegeden a "ságvárisokat" Reklám Megváltoztatná a szegedi Ságvári Endre Gimnázium nevét az Emberi Erőforrások Minisztériuma. A csendőrök által 1944-ben tűzharcban agyonlőtt Ságvári (Spitzer) Endre részt vett a kommunista diktatúra megalapozásában, ezért a Magyar Tudományos Akadémia szerint nem ajánlott intézményt elnevezni az egykori zsidó felforgatóról. Az intézmény diákjait tiltakozásra tüzelik. A ságvárizmus egy hanyomány - mesélte több megtévesztett diák az RTL Híradónak. A tanulók többsége úgy nyilatkozott, utcára is vonulnának, ha valóban meg akarnák változtatni az intézmény nevét. A Magyar Tudományos Akadémia (MTA) állásfoglalása kimondja, hogy Ságvári Endre neve „a kommunista áldozatvállalás jelképe lett, így közterület elnevezésére nem ajánljuk, mivel értelmezésünk szerint [...] 20. századi önkényuralmi politikai rendszer fenntartáshoz kapcsolható”. Az iskola nevét nem először akarják megváltoztatni, már 2006-ban is tettek lépéseket ennek érdekében, de most újra terítékre került az ügy. A régi és jelenlegi ságvárisok a Facebookon fogtak össze. (HVG nyomán) Kapcsolódó: - "Horthy a nyilasokat ugyanúgy gyűlölte és figyeltette, mint a kommunistákat" - interjú a Ságvárit agyonlövő csendőr fiával - Ságvári-Spitzer, a hős - a rendőrgyilkos zsidóra való megemlékezés valamiért nem sérti a "demokratikus erők" érzékenységét
Forrás: kuruc.info/r/26/139822/

Bafana 2015.02.23. 14:40:20

Alig várom, hogy a Gyurcsány és sleppje rátelepedjen erre az emberre (már elkezdődött). A bukás nagyságát mindíg a kiindulópont és az érkezés közti távolság adja meg. Így számolva minden párt "megfeleződött" 2014-hez képest. Vagyis a Fidesz hasalta a legnagyobbat. Aztán a Jobbik és az LMP. De egyik Balfasz párt sem mérettette meg magát, vagyis nem tudni, K.Z. sikere igazából kié. Így könnyű volt, K.Z. nyer, akkor nyerTÜNK, ha bukik, akkor elbukott szegény. Tapolcán nem lesz kutyavásár, az csak egyszer volt Veszprémben.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 14:43:28

@Bafana: Orbánéknak ez egy jó figyelmeztetés. Ugyanis a gazdaságvezetés kivételével, kezdenek azokba a hibákba esni amibe a ballibsik is beleestek.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 14:44:55

@kvadrillio: Nem értem mit szaroznak ezzel. Legfeljebb majd más nevű iskola előtt tüntetnek. Jó, hogy nem megkérdik Lendvaiékat.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.23. 14:45:23

@Rav Antal:

Azóta sok minden változott. Orbán elárulta Sorost évekkel ezelőtt.

kvadrillio 2015.02.23. 14:48:00

@♔bаtyu♔: Boszorkányüldözés - amerikai módra - E-folyóirat - Múlt-kor ...
mult-kor.hu/20031211_boszorkanyuldozes__amerikai_modra?pIdx=2
2003. dec. 11. - McCarthy 1950-ben kezdi meg a kommunista-ellenes hadjáratát a West ... Amerika-ellenes tevékenységet vizsgáló szenátusi albizottság előtt ...S Z É G Y E N !!!!!

HOGYAN ÉRTELMEZIK EZEK !!! A DEMOKRÁCIÁT ???

kvadrillio 2015.02.23. 14:48:31

@kvadrillio: RÉTVÁRI VASTAGON SZAROS EBBEN !!!

Pop40 2015.02.23. 14:50:02

@eßemfaßom meg áll: Na, akkor döntsd már el, hogy országos médiáról (hírlap, tv, rádió) vagy a netről beszélsz.

A net abszolút demokratikus. Mindenki azt olvas rajta, amit akar (ez pl tv-ben nem így van, az m1-en pl nem tudsz mást hallgatni, csak fideszes propagandát.)
Az index Készről írt, lehet. Ha a választót ez nem érdekelte volna, elmegy olyan fideszes oldalra, ahol Némedit fényezik.

De ezek szerint az Index érdekelte őket, pedig egy kattintással mehettek volna tovább a fidesz.hu-ra, a kurucra, vagy a mandinerre.
Ha nem mentek, akkor ezek szerint az Index adott nekik olyan tartalmat, amivel egyetértettek.

kvadrillio 2015.02.23. 14:51:45

...LÁTOM A JÖVŐT. MÉGIS CSAK LESZ EGY ÚJABB HITLER ITT ! MERT EGYES EMBERKÉK NEM TUDNAK A VÉRESEN HABZÓ SZÁJUKRA SZÁJKOSARAT TENNI ! NEM HARÁCSOLTAK ELEGET MÉG ÖSSZE ! EMBERVÉRT AKARNAK INNI....DE LEHET, HOGY VÉGÜL CSAK AZ Ő VÉRÜKET FOGJÁK MEGINNI !+!!

...mindig ez van a történelemben, ha túlbuzgóságból egyesek átesnek a ló túloldalára !

kvadrillio 2015.02.23. 14:52:32

@kvadrillio: VILÁGÉGÉS KELL...MINDENÁRON !
MEGLESZ !!!!!

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 14:52:59

@kvadrillio: Az USA béli kommunista üldözés szerintem természetes válasz volt Sztálin nagyon beteg kommunizmusára.

Sőt azt gondolom, ez védte meg pár dologtól az USA-t.

martineden 2015.02.23. 14:59:11

@♔bаtyu♔: N e hazudozz tangas fiu,hamar felejtesz.

martineden 2015.02.23. 15:02:04

@vizipipa: ..,, és jönnek a mindenféle gyanús, büdös koalíciók átlag 1,5 év élettartammal, szóval akár 3 kormány is lehet a következő ciklusban.

Hú, de milyen fasza lesz! "..minden esetre ,ennel a tolvaj,korrupt fideszcsurhenel biztosan .

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 15:06:12

@martineden: Ja, te vagy a buzi. Így már emlékszem rád, de arra nem szarzsák, hogy fogadtunk is volna.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 15:06:49

@martineden: Na igen, Gyurcsányra nem sok esélyed van:)))))

martineden 2015.02.23. 15:12:53

@♔bаtyu♔: Na szarzsak tangas fiu,maradj a rudtancnal,mert a politikahoz hulye vagy,azert rugtak ki a jobbikbol is.Latom szivesen abrandozol buzikrol,ne fogd vissza magad ,bar szerintem mar ugyis buzibarban lepsz fel minden este.

martineden 2015.02.23. 15:15:03

@♔bаtyu♔: Persze ,persze tangas fiu,sok hazipaleszt ittal,vagy csak hazudsz mint a vezered.Latom nem emesztetted meg meg,hogy kibasztak a jobbikbol a rudtanc miatt ,muhaha.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 15:17:44

@martineden: Gondolom, foglalkoztatnak a tangás fiúk gyakran használod másokra sértésként? Persze, hiszen meleg vagy. Kivetített vágyak. Ide is behozod, nehezen bírod.

De én a nőket szeretem, így max. vitában szopatlak, így ne reménykedj:))))))

_mоst_ 2015.02.23. 15:18:39

@martineden: Kerestél, szívesen felveszek tangát ha jössz.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 15:23:23

Látom, itt már csak zavarok:)))

eßemfaßom meg áll 2015.02.23. 15:24:03

@Pop40: tudtommal a net eléggé országos és az hogy papíron vagy bitben van a tartalom lényegtelen így a XXI. században

"Mindenki azt olvas rajta, amit akar (ez pl tv-ben nem így van, az m1-en pl nem tudsz mást hallgatni, csak fideszes propagandát.)"

Mint ahogy az indexen se tudsz mást olvasni mint ballib propagandát és a tv-n is át tudsz váltani az atv-re ha unod a kormánypropagandát. Vagy felétek az M1 az egyetlen fogható tv-adás?

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 15:29:40

@eßemfaßom meg áll: Mostanában a HíRTV-ben több a ballibsi mint a jobbos. Gyurcsányból kifejezetten sok van, bár abban nem vagyok biztos, hogy az épp ballibsi propaganda lenne, azaz nem feltétlenül előnyös nekik.

torró 2015.02.23. 15:45:57

Egyszerűen az történt, ami egyenes következménye a kormány marhaságainak.Ez egyébként kellett mint nekem azok a pofonok amiket szegény anyám annak idején lekevert, ha hülyeséget csináltam. Ez így helyes. Persze kíváncsi leszek ezt a helyzetet ki hogyan használja ki propaganda célokra, mert ez még maximum csak arra jó, mármint ellenzéki oldalon. A kétharmados törvények most egyenlőre fiókban maradnak, de a többségi döntés még erős. Amúgy lehet, hogy azok a kétharmados törvények amik egyenlőre megvannak, nem e lesz majd terhes a FIDESZ-k egyszer. Mondjuk teher lesz az esetleges váltó kormánynak is, mert azt hiszem nem mostanában fog valaki kétharmadot szerezni.

martineden 2015.02.23. 15:50:26

@_mоst_:

, Kerestél, szívesen felveszek tangát ha jössz. "..Tudom,hogy szivesen felveszed a a tangat,mint minden nap,de ez engem nem hoz lazba,hiaba ajanlkozol bukott jobbikos.Maradj a buzibarnal,ott vannak a jobbikos haverjaid.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.23. 15:50:27

ideje volt már egy pofáraesesnek....
kérdés ov kijön.e azok közül végre akik elszigetelik a valóságtól.

martineden 2015.02.23. 15:51:51

@♔bаtyu♔: Gondolom, foglalkoztatnak a buzi fiúk gyakran használod másokra sértésként? Persze, hiszen meleg vagy. Kivetített vágyak. Ide is behozod, nehezen bírod.

De én a nőket szeretem, így max. vitában szopatlak, így ne reménykedj:)))))) .

Herr Schwarze Liste 2015.02.23. 15:57:04

SEMMISÉG!

szerzünk egy aranyosabban makogó agitprop majomcsapatot a mikrofon elé, a háttérben meg toljuk tovább a Gucci&Rasi bulit, csurig töltjük a moslékos vályút pezsgővel

ne feledjétek: a cár atyuska jó, csak a tanácsadói rosszak!

mindenki nyugodjon le a p... vagy a gyuuuurcsány kell tán' vissza, heeeee?! na azért. ennyike!

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:04:57

@martineden: Jól van ne kínlódjál már buzikám. Tényleg toleráns vagyok a melegekkel szemben, de nem akkor amikor rámnyomulnak.

Most politizálj ne buzulj, egy egy politikai blog.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:05:51

@Herr Schwarze Liste: Jó párszor ki vagyok akadva Orbánékra, de aztán eszembe jut Gyurcsány.

Na igen, ez egy elég jó érv.

_most_ 2015.02.23. 16:12:57

Készről csak a fideszes gyűlöletkampány során halottam leginkább, szerintem sok embernek ennyi bőven elég volt, hogy rászavazzon, talán abba kéne hagyni ezt a stílust, mert már nagyon gáz, de hát a cikkíró is ilyen ostoba gyűlölködő jobber, kinek cikkei nagy része csak baloldal savazásából áll, szánalmas.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:17:51

Elemzők szerint Bulgária járna a legrosszabbul, ha Görögország távozni kényszerül az euróövezetből, a régión belül Magyarország ellenálló képessége erősödött a legnagyobb mértékben."

Ezt csak azért másoltam be ide, hogy azért nem csak Gyurcsány miatt gondolják sokan, hogy akkor már inkább Orbán.

Ok, hogy sokaknak ez nem számít, pedig pld. az, hogy munkát találok az ilyenektől függ, az, hogy megkapom a segélyt és nyugdíjat pedig a mindenkori GDP-től.

csak egy néző 2015.02.23. 16:18:13

Nocsak nocsak, hogy mik vannak?

"Bencsik horogkeresztes Vona-képet posztolt"

"A mindig mérsékelt Bencsik Andrásnak ez már sok volt, és a párt közleményét „Kinek dolgoznak ezek? Hányingerem van ettől a sunyi, feljelentgető házmesterpártttól” kísérőszöveggel és ezzel a képpel osztotta meg:"

img7.hvg.hu/image.aspx?id=06718dfd-172b-4790-a44f-6d8bb2d70a33&view=7fcefbf8-ac48-4ee6-aef5-32203afa118c

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20150222_Bencsik_horogkeresztes_Vonakepet_posztol

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:22:55

@csak egy néző: Bencsik legfontosabb ellensége 2018-ban Vona lesz.

Herr Schwarze Liste 2015.02.23. 16:27:35

@♔bаtyu♔: ugye, hogy naugye. oszt már csak meg kéne sürgetni a várrekonstrukciót, nehogy megint elmaradjon az élő Isten beköltözése, mint anno 2002-ben. és persze meghirdetjük a KifliKampfot, újra 3.60 lesz a kenyér, ha tönkre is megy bele a sok imperialista ellenforradalmi pék. Dzsonni majd ezt is jól megszervezi.

zárjuk innen minden commentünket azzal, hogy vagy Felcsút, vagy Fletó!

No pasaran! a forradalom nem állhat meg! a világ tőlünk tanuuuuul, jáháááj (befostam).

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:32:23

@Herr Schwarze Liste: Én ezt igazából leszarom, ami nálam számít, az a gazdasági teljesítmény, mert az én megélhetésem ettől függ.

Ilyen baromsággal, hogy ki milyen korrupt pedig értelmetlen is jönni, mert ez sajnos általános, nem fogok Szíjjártó úszómedencéjén szörnyülködve valami ballibsire szavazni azért, hogy az meg kettőt is építsen, ráadásul bele sem lehet kötni, mert az antiszemitizmus.

Van egyébként Orbánéknak alternatívája, a Jobbik.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:35:01

Érdekes, hogy a külföld mennyivel reálisabban látja Orbánék 2/3-ának elvesztésének okait mint a ballibsi pártok:

"Azt írják, a Navracsics Tibor helyéért induló független Kész Zoltánt a baloldali pártok is támogatták, akik a 2010-es választási vereség óta próbálják összeszedni magukat. Megemlítik a Fideszt ért korrupciós vádakat és a párt csökkenő népszerűségét is, melynek okai között szerepel a végül is visszavont internetadó, az üzletek vasárnapi zárva tartását elrendelő intézkedés és az útdíj bevezetése is."

Na ez pontosan így van.

_most_ 2015.02.23. 16:36:22

@♔bаtyu♔: elég zavaros a logikád, egyszer a gazdasági teljesítmény mellett érvelsz, máskor a jobbik mellett, tényleg nem érzed az ellentmondást? :D

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:37:48

"A lapok többsége megemlíti még az erősödő magyar–orosz energetikai kapcsolatokat is, és azt, hogy mindezt Nyugaton nem nézik jó szemmel."

Ez viszont marhaság, ugyanis magasról szarja le mindenki, szerintem még a ballibsik jórésze is. Ha egyszer csak az oroszoknak van energiája, mégis honnan a lófaszból szereznénk.

A nyugatnak pedig nem rossz szemekkel kellene néznie, hanem olyan áron tolni a gázt nekünk, mint az oroszok. Akkor máris zavarna bennünket a dolog.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:39:43

@_most_: Ne haragudj öreg, de amikor leírom a véleményemet, nem feltételezem, hogy valami ostoba egybites pártkatona olvassa. Kurvára nem érdekel az, hogy neked ez furcsa.

Egyébként érveltem már az LMP mellett is.

csak egy néző 2015.02.23. 16:40:16

@♔bаtyu♔:
Egy gázt árusító orosz üzletebe bemegy a cseh, a szlovák, a lengyel, a német, a finn, az osztrák és még kitudja milyen nációjú vevő a pénzével, hogy gázt akar venni, mindenki megköti normálisan alku után az üzletét az orosz eladóval, aki tudja, hogy túlkínálat van gázból, vajon miért csak a magyar vevő térdel le a pult mögé az eladó elé egy kis szaxira?
Miközben a haverja az ország másik felén gennyesre keresi magát és megszivatja saját országát.

_most_ 2015.02.23. 16:45:21

@♔bаtyu♔: de most őszintén, tényleg úgy gondolod, hogy a jobbik gazdasági teljesítménye lenyűgöző lesz, mert iszonyatosan hülyék a gazdasághoz.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:45:22

@csak egy néző: A csehek, szlovákok pontosan azt mondják, amit mi. Sőt a csehek Ukrajnával szemben kifejezetten keményebbek mint Orbán. Elhiheted, hogy így vagy úgy, de mindenki megteszi gesztusait. Orbáné még csak nem kiemelkedő.

Annyi, hogy sokukról inkább csak itt olvashatsz:

nemzeti.net

Herr Schwarze Liste 2015.02.23. 16:47:11

@♔bаtyu♔: való igaz, úgy dübörög a gazdaság, hogy 500.000 ember települt be nyugat ajrópából hozzánk. aki ezt képtelen érzékelni, értékelni, az szélsőséges gyurcsányistajobbikista, ezek úgyis mind összenőttek és a tudjukkik kottájából játszanak. de mi majd megvédjük pártunkat és vezérünket. ideje a munkás, izé, a mutyiőrséget megalapítani. a korrupcióba mindenki nyugodjon bele, hiszen a jóisten is arra teremtette a közpénzt, hogy ellopják, nyilván ezért fizetik be a zemberek, oszt jónapot!

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:48:50

@_most_: Nézd, ha ideológiai sztereotípiákkal operálunk, akkor a volt komcsik is hülyék a gazdasághoz, ráadásul ők ezt be is bizonyították.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 16:50:28

@Herr Schwarze Liste: Szerintem ezt ostobaság érzelmi alapon kezelni. Egyrészt nem dübörög a gazdaság, mert 3.5% az még nem dübörgés, de legalább biztató jel.

A többi a te problémád, engem nem érdekel.

Herr Schwarze Liste 2015.02.23. 16:58:16

@♔bаtyu♔: ez a beszéd! minden rendben, oszoljanak!

csak egy néző 2015.02.23. 16:59:23

@♔bаtyu♔:
Látom csak nem sikerült megértened. Miért csak orbán térdel le az orosz gázért, amiért fizetünk, akár a többiek, ők vajon miért nem állnak sorba egy kis cumiért?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.23. 16:59:55

@♔bаtyu♔: érthetetlenez a nagyképű magabiztosság...
végül is csak a konkrét államcsődig kurmanyoztak a ballibek.sebaj...Matolcsy barom.ov cigany...a 3.5ot kend a hajadra...amugy meg köcsög Fidesz

őrület.drukkerek es trollok...

Pop40 2015.02.23. 17:04:55

@csak egy néző: Rühellem a Jobbikot is, de azért tanulságos, hogy Bencsik elvtársnál az veri ki a biztosítékot, mikor valaki szóvá teszi, hogy kedvenc fidesze - szokása szerint -,választási csalást követ el.

A fideszes szavazóbiztos ugyanis konkrétan ott, a többiek szeme láttára nekiállt listázni a szavazókat. Naná, még jó, hogy szóltak.

Pop40 2015.02.23. 17:10:20

@FILTOL: "végül is csak a konkrét államcsődig kurmanyoztak a ballibek."

Látod, ebből látszik, mennyire hülye egy átlag fideszes, és mennyire fingja nincs a gazdasághoz.
Ja, államcsődig, addig, bazmeg. Ha itt államcsőd lett volna, légy erős, nem irkálnád a meleg szobából a faszságaidat.

Argentínában volt államcsőd, nézz utána, mivel jár.

Segítek, nem egy imf-hitellel, aminek a jó része meg is marad, hogy utána a Geci elszórhassa mol-részvényre.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 17:12:27

@FILTOL: Miért lenne ez nagyképű magabiztosság? Ránézek pár táblázatra. Pld. erre:

index.hu/gazdasag/defacto/2014/03/03/magyarorszag_jobban_teljesit/

Pop40 2015.02.23. 17:15:03

@csak egy néző:

Lehet, hogy az említett országokban az ilyen "sápszedések" kimaradtak.
cink.hu/ezert-volt-olyan-komor-orban-viktor-a-merkel-talalkozo-1685160719

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 17:16:04

@csak egy néző: Attól hogy ezt hajtogatod, miért kellene megértenem?

Nem Orbán szólt be az ukrán miniszterelnöknek, hogy kormánya tolvaj oligarcha és nem kellene támogatni, hanem a cseh. Ráadásul nem egyszer és nem csak egy cseh.

A finnek ugyanúgy az oroszokkal építettik a maguk Paksát, ahogy mi is.

Egy konkrétumot nem olvastam még, hogy Orbán miért nyal jobban mint más.

Talán egyedül a lengyelek kivételek, ugrott is a sajtexportjuk.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 17:18:15

@csak egy néző:

"Szombattól 15 százalékkal, napi 5,9 millió köbméterre nőtt a Magyarországon át Ukrajnába érkező földgáz mennyisége – közölte az Ukrtransgaz ukrán gázforgalmazó társadalmi kapcsolatokért felelős illetékese hétfőn."

Pop40 2015.02.23. 17:18:34

@♔bаtyu♔: Nem lehet, hogy véletlenül rossz linket nyomott a kezedbe a párt?:-DD

"Magyarország jobban teljesít? Ha a GDP alakulását tekintjük, megpróbáljuk a nemzetközi hatásokat kiszűrni és reális referenciacsoporthoz viszonyítani a magyar gazdasági teljesítményt, sajnos nincs sok okunk a büszkeségre."

csak egy néző 2015.02.23. 17:22:22

@Pop40:
Kubatov pajtás, vagy valamelyik seggnyaló csicskája simán ráhívja a riportot kérő újságírókra a rendőröket. Mert megteheti.

Pop40 2015.02.23. 17:24:57

@♔bаtyu♔: "A finnek ugyanúgy az oroszokkal építettik a maguk Paksát, ahogy mi is. "

Igen, annyi aprócska kis eltéréssel, hogy ott magáncég, magánpénzből építi (bár tudom, nálatok a közpénz meg a magánpénz ugyanaz.)

És még így is balhé volt belőle, pedig nem adósították el 30 évre az embereket, 100 évre titkosítva a buli részleteit.
m.vg.hu/cikk/436763

Pop40 2015.02.23. 17:28:01

@♔bаtyu♔: Olvasni se tudsz, te majom?
Olvasd már végig legalább a saját linked, bazdmeg.

""Magyarország jobban teljesít? Ha a GDP alakulását tekintjük, megpróbáljuk a nemzetközi hatásokat kiszűrni és reális referenciacsoporthoz viszonyítani"

@csak egy néző: Igen, az valóban zseniális volt.

Mellesleg maga a megyei főkapitány ment ki ehhez a fontos bűntényhez.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 17:29:18

@Pop40: Ne kínlódjál már. Egyrészt az oroszok ott is hiteleznek, másrészt a finn kormánynak is van nyilván ehhez köze.

Persze, hogy balhé volt belőle, Sorosék nem csak itt vannak. Az atomerőmű nem kicsi üzlet.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 17:32:24

@Pop40: Anyád a majom gyurcsánycsicska.

Idézz b+, a HVG-ből te ostoba.

Rakd ehhez a 2014-es GDP-t és rögtön látod, hogy az Index szövege a magadfajtához van igazítva.

Vajon amikor mínuszos volt a GDP-k és IMF hitelt kellett felvenni, akkor az index kiszűrte neked a "nemzetközi hatásokat és reális referenciacsoporthoz viszonyította"?

csak egy néző 2015.02.23. 17:32:45

@♔bаtyu♔:
Mindig tudtam, hogy egy hülye vagy, de, hogy ekkora. Ha a hülyeségtől nőni lehetne, te már a Duna-partról ülve nyalnád a Szabadság szobrot a Gellért hegy tetején.
Na még egyszer.
Miért csak orbán térdel le az orosz gázért, amiért fizetünk, akár a többiek, ők vajon miért nem állnak sorba egy kis cumiért?
Miért hazudott megint, hogy mekkora sikert ért el a még fel nem használt gáz fizetésével kapcsolatban, amit már kb egy éve aláírtak az oroszokkal, ezt mondta orbán volt energetikai államtitkára?

"A finnek ugyanúgy az oroszokkal építettik a maguk Paksát, ahogy mi is. "
A finnek csak magántőkéből építtetik és nem közpénzből, hitelből.

"Egy konkrétumot nem olvastam még, hogy Orbán miért nyal jobban mint más."
rewrite.origos.hu/s/img/i/1406/20140606facepalm.gif

martineden 2015.02.23. 17:35:00

@♔bаtyu♔: Jól van ne kínlódjál már buzikám. Tényleg toleráns vagyok a melegekkel szemben, de nem akkor amikor rámnyomulnak.

Mostmar ne politizálj ne buzulj, menj a fiudhoz,ez egy politikai blog.

Pop40 2015.02.23. 17:37:09

@eßemfaßom meg áll: "és a tv-n is át tudsz váltani az atv-re ha unod a kormánypropagandát. Vagy felétek az M1 az egyetlen fogható tv-adás? "

Az atv mióta országos lefedettségű csatorna?

Hogyne, az m1 mellett volt még falun az m2, a duna, meg a tv2 és az rtl klub.
Akik egész addig nem foglalkoztak politikával, míg a hülye kúrmány bele nem kötött az rtl-be.
Falun egyszerűen nem találkozott kormányellenes tartalommal Marika néni.
Itt a neten ellenben oda mész, ahova akarsz.

Mellesleg Készt a legtöbbet a fidesz reklámozta. Olyan izzadságszagúan igyekeztek lejárazni, pl ahogy a 16 éves könyvében igyekeztek találni valami csúnyát... Szokásos szánalmas fideszbolsi tempó.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 17:39:05

@csak egy néző: Na miért? Órák óta b+ az érveidre várok te ostoba. De ezeket még nem olvastam.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 17:40:01

@martineden: Innen látszik,milyen gyenge vagy, az én dumámmal operálsz.

De most ne zavarj buzikám, vitatkozom:)))

_mоst_ 2015.02.23. 17:40:40

@martineden: Én viszont rádérek, mindent bevállalok.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 17:42:25

@martineden: Na akkor nem is zavarnék, ismerkedj csak:)))

toportyánzsóti 2015.02.23. 17:45:36

Szoptak a g e c i k,ez már azóta érik hogy simicskát leépítették ,a ,ár tudható a lajos volt ott az ész nem a hazaáruló putinpincsikutya és analfabéta tákmatyijai akik saját alaptörvényüket is 5-ször tákolták és még mindig nem tudják betartani.

csak egy néző 2015.02.23. 17:48:46

@♔bаtyu♔:
Igazad van köcsög, én vagyok az ostoba, pedig hányszor megfogadtam, hogy egy ilyen barommal nem érdemes beszélgetni.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 17:55:12

@csak egy néző: Ismételgeted, hogy csak Orbán térdel le Putyinnak, de érveid azok nincsenek.

Általában leszögezhető:

1. Az EU országok nem csípik Ukrajnát, mert törvénytelen a kormánya és ugyanúgy oligarcha irányítja. Nem szívesen tesznek bele pénzt.

2. Sokuknak szüksége van az orosz gázra és exportra. (Csehek, szlovákok 7%), ezért semmit nem tesznek ami az oroszok haragját kiválthatja. Nem támogatják az embargókat, nem szállítanak fegyvert Ukrajnának.

A közeljövőben még kevésbé EU egység várható.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 17:55:51

@csak egy néző: Most akkor b+, sértődj meg. Olvasd már vissza magad.

Pop40 2015.02.23. 17:57:30

@csak egy néző: Ne erőlködj, ez a fogyatékos nem is érti, mi a különbség a MAGÁNtőke meg a KÖZpénz között.
Nem csoda, az elvtársai is úgy lopják a közöst, mintha a sajátjuk lenne.

@♔bаtyu♔: "Anyád a majom gyurcsánycsicska. "

Kibukott a polgári kultúra, kismajom?
:-DDDD
Mellesleg én pont teszek Ferire, nem politikusok seggében élek, mint te.:-DD

" Rakd ehhez a 2014-es GDP-t és rögtön látod, hogy az Index szövege a magadfajtához van igazítva. "

Na, most akkor jó a cikk, vagy sem?
Mellesleg ha nem lennél segghülye, tudnád, hogy a gdp felfutását nem a gazdaság jó teljesítménye okozza.
Az oka egyfelől az autógyártók jó teljesítménye (ehhez köze nincs Viktorkádnak) másfelől a választási évre időzített kormányzati beruházások.

Ja, meg az eus támogatások nagyobb volumenec- ezt az egyet valóban pörgették Vityáék, legyen mit ellopni.

"Vajon amikor mínuszos volt a GDP-k és IMF hitelt kellett felvenni,"

Arra gondolsz, amikor a német gdp is 5%-kal esett?
Világgazdasági válságban megesik ilyen.

Ha akkor Viktorkád van kormányon a hülye bandájával, ma füvet legelnél a réten.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.23. 18:00:00

@♔bаtyu♔: @Herr Schwarze Liste róla beszélek pl.

@Pop40: jaj hagyjál már bakker...még fletó is maga elismerte ha nem jön az imf...akkor kakukk van. ez államcsőd. hiába magyarázzátok 6 éve, ez az volt.
igazi grandiózus zseni...akkor MAJDNEM államcsődig kurmányozott, és ha nem jön az imf, akkor sikerrel jár
igaz?

persze lehet cigányozni, meg fikázni matolcsyt..hógyne, lehet gúnyoskodni meg kuszaszeműzni, az alapkamat a picsa alatt van, 3,5% növekedés van...de fikázzatok csak
had röhögjek.

megpróbáljuk a nemzetközi hatásokat kiszűrni és reális referenciacsoporthoz viszonyítani"
hát próbálkozzatok...
nevetséges kínlódás.

Pop40 2015.02.23. 18:02:25

@♔bаtyu♔: "Egyrészt az oroszok ott is hiteleznek, másrészt a finn kormánynak is van nyilván ehhez köze. "

Még egyszer, kismajom: MA-GÁN-TŐ-KE.
NEM AZ ADÓFIZETŐK FIZETIK!!!!!!!

Kérj már meg valakit, hogy magyarázza el a hülye fejednek, mit jelent, jó?

Naná, hogy az állam támogatja, nem neki jelent kiadást.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:05:39

@Pop40: Tükör haver, tükör. Én kizárólag tükörként alkalmazom.

Ostoba vagy, mert a GDP felfutását a gazdaság jó teljesítménye okozza. Miért szerinted micsoda? Az autógyár nem a gazdaság része?

Innen is látszik, milyen ostoba vagy, a kormányt függetleníted a GDP-től. Gondolom, viszont ha Gyurcsány lenne a jó GDP mögött az más. Ahogy látom, őt viszont a rossztól függetleníted.

Ja, aztán pörgették Vityáék.

Hát b+, szerintem szedd össze normálisan az érveidet.
Egyenlőre azt kellene megcáfolnod, hogy Orbánék profibb gazdaságot vittek és visznek mint Gyurcsányék. Hajrá, de rizsa nélkül.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:08:50

@Pop40: Jól van kishülyém, én is leírom neked mégegyszer.

Mögöttük a Finn kormány, áll, ahogy egyébként a Roszatom mögött Putyinék. Ja és a Roszatom éppen a napokban kapta meg azt a hitelt, amivel elkezdheti az építkezést.

csak egy néző 2015.02.23. 18:10:58

@Pop40:
Én vagyok a hülye, hogy megpróbálok beszélni az ilyen agymosott köcsögökkel, de már itt a haverja is ez Filtol nevű idióta, küzdhetsz vele. Szerintem egy makákóval értelmesebb vitát lehetne folytatni, mint ezekkel. Ezek lehetnek azok az idióták, akik valami fidióta találkozón megtapsolták a felcsuti suttyót, amikor kijött a ToiToi klozetból és a muterjaik itt élnek át orgazmust.

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=44odHjJNWqU

Pop40 2015.02.23. 18:12:12

@FILTOL: Hogy Fletó mit dumált és mit nem, az engem hidegen hagy. Légy erős, államcsőd után Vitya nem vásárolgatott volna mol-részvényeket az előző kormány által félretett imf-hitelből.

" az alapkamat a picsa alatt van"

Látod, ebből látszik, milyen segghülyék vagytok a gazdasághoz.:-)
Az, hogy az alapkamat ilyen alacsony, a nemzetközi folyamatok eredménye, ugyanis a nagy jegybankok ún QE programja világszerte lenyomta a béka segge alá a hozamokat.
Ez itt a német 10 éves államkötvény hozama:
www.investing.com/rates-bonds/germany-10-year-bond-yield

Jól látod, 10 évre(!!) fizetnek vmi 0.3%-ot a német kötvényre.

EZ az oka, hogy a hülye kancsal legénykedhet.
Az más kérdés, hogy az ostoba fideszes híveknek ezt el lehet adni, mint világraszóló sikert.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:15:37

@csak egy néző: B+, ne hülyéskedj már. Te nem érvelsz, hanem bizonygatod az igazadat, aztán ha valakinek ez kevés, akkor az köcsög.

B+ és még te nézed a másikat hülyének. Olvasd már vissza magad.

Pop40 2015.02.23. 18:22:59

@♔bаtyu♔: " Tükör haver, tükör. Én kizárólag tükörként alkalmazom. "

Pajtás, te olyan hülye vagy, hogy formalinban kéne tárolni téged, el ne terjedj.:-))))
Szerinted hol érdekel engem az, hogy te mit, hogy alkalmazol?:-DD

" Az autógyár nem a gazdaság része? "

De. Csak épp köze nincs a jó teljesítményükhöz Viktorkádnak.

"Gondolom, viszont ha Gyurcsány lenne a jó GDP mögött az más. "

Ráhibáztál, a Mercedest pont Gyurcsány hozta ide.
:-)
De az elég röhejes, mikor a Feri alatt idejött Merci teljesítményét elő akarod adni Vitya sikereként.
:-DDDD

".Egyenlőre azt kellene megcáfolnod, hogy Orbánék profibb gazdaságot vittek és visznek mint Gyurcsányék."

Már megcáfoltam párszor, arról nem tehetek, hogy nem tudsz olvasni.

Mellesleg ha már turbómagyar vagy, az "egyenlőre", az mást jelent.
Az a szó, amit te akartál írni, az "egyelőre".

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:23:04

@Pop40: Senki nem beszélt itt világraszóló sikerről, nyugodjál már le b+. Ez is csak egy eszköz és elhiheted, hogy a magyar államkötvény hozama jobban függ a kormánytól mint a nemzetközi trendektől.

A 3.5% GDP sem különösen kiemelkedő. Az majd csak akkor, ha 2015-16.17-18-ban is annyi lesz, miközben az államadósság nem nő, sőt csökken.

Ostoba fejeddel azt hiszed, mindenki fideszhívő, aki Orbánékra szavaz, hiszen Gyurcsányék nagyon jók voltak, csak hát a válság. Miért nem értjük meg.

Mert nem vagyunk olyan ostoba pártkatona mint te b+.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:24:17

@Pop40: Erre rántod rá? Neked már gondolom az turbómagyar aki nem zsidó mi?

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:26:34

@Pop40: Nem cáfoltad meg, a rizsát pedig már mondtam, nyugodtan kihagyhatod. Már tudom hogy rühelled Orbánt nem kell b+, ezt minden egyes mondat végére odatenned.

Hogy a picsába lehet b+, így írni. Te így vitatkozol élőben is?

Pop40 2015.02.23. 18:27:56

@csak egy néző: Tekintve, hogy alapfogalmakkal (magántőke, államcsőd) nincsenek tisztában, így maximum oktatásról lehet szó, vitáról nem.

És akkor bonyolultabb dolgokról (pl mi áll egy alacsony hozamkörnyezet hátterében) már ne is beszéljünk.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:29:54

@Pop40: Na ja. Te meg az oktatás. Te még ahhoz is hülye vagy, hogy valamiféle hatékony érvelési technikád legyen.

Pop40 2015.02.23. 18:33:17

@♔bаtyu♔: "Ez is csak egy eszköz és elhiheted, hogy a magyar államkötvény hozama jobban függ a kormánytól mint a nemzetközi trendektől. "

Mindkettőtől ugyanúgy függ. Nyilván, ha a kúrmány bejelent valami baromságot, akkor nem a nemzetközi környezet hat rá.

"Gyurcsányék nagyon jók voltak, csak hát a válság. "

Erről szó nem volt. Arról volt szó, hogy Viktorkád még Fletónál IS (!) bénább.

"Mert nem vagyunk olyan ostoba pártkatona mint te b+. "

És melyik párt katonája lennék, elvtárs?:-)

martineden 2015.02.23. 18:33:56

@♔bаtyu♔:..,, Van egyébként Orbánéknak alternatívája, a Jobbik"..ez a szeker mar elment,18-ban lapatra kerul a jobbik is a fidesszel egyutt.A gyengebbek kedveert megmagyarazom,mit rontottak el a nagy ruszki seggnyalassal.Minimum 500 ezer fiatal dolgozik nyugaton,jo esetben mindnek van nagymamaja,nagypapaja,szulei,ez 6 ember es akkor meg testverekrol ,baratokrol,rokonokrol szo sem volt.Tehat ez alapesetben 3 millio ember, aki sosem fog mar a jobbik csurhere es a korrupt, tolvaj fideszre szavazni,mert megremultek,hogy a koteles paraszt szavaival elve ,kihatralunk az EU-bol.

Pop40 2015.02.23. 18:37:47

@♔bаtyu♔:
"Te még ahhoz is hülye vagy, hogy valamiféle hatékony érvelési technikád legyen."

Előtte meg leírod ezt: " a rizsát pedig már mondtam, nyugodtan kihagyhatod. "

Tudod, pajtás, az érvek már csak olyanok, hogy egy analfabéta leírva akár rizsának is nézheti.

Mellesleg milyen érveket vársz, mikor azt sem tudod, mi a magántőke meg a közpénz közt a különbség??:-))))

Mintha számonkérnél, miért nem mesélek neked az integrálásról, mikor összeadni se tudsz.:-D

hoplita 2015.02.23. 18:39:51

@♔bаtyu♔:
Voltak már nézeteltéréseink és nem is te vagy szívem kuglófjának egyetlen mazsolája....de cimbi, miért állsz szóba ezekkel a köcsögökkel?
Küldd el őket a zannyukba és kész.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:41:08

@Pop40: Orbánék politikájának a lényege, hogy a lakosság és a multik hátán másztak ki a szarból. Lehet mondani, hogy ez rossz, én nem hiszem, hogy másképp sikerülhetett volna.

A másik lényeg, hogy kimásztak.

martineden 2015.02.23. 18:41:27

@FILTOL: ...,,ideje volt már egy pofáraesesnek....
kérdés ov kijön.e azok közül végre akik elszigetelik a valóságtól."...szegeny geci mutyifocista,milyen okos meg jo ember,csak azok a csunya emberek megvezetik,jaj,jaj.Persze ,hogy o vette korbe magat ezekkel a tolvaj szarzsakokkal,hogy nyugodtan es pofatlanul,csaljanak ,lopjanak az o vezetese alatt,arrol ne is beszeljunk,ugye?Igy gondolkodik egy hulye fideszes,muhaha

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:43:37

@Pop40: Nézd öreg, te vagy az egyik akit én soha nem olvasok végig, ha két mondatnál többet ír.

Szerintem más sem. Persze, amúgy fényezd csak magad, amilyen ostoba vagy, nem is esik nehezedre:)))

Pop40 2015.02.23. 18:44:01

@♔bаtyu♔: Nem. Élőben a magadfajtának szépen, lassan, lépésről lépésre elmagyaráznám, és csak akkor haladnék tovább, ha látom, hogy fölfogta.

Sajnos ezt írásban nem lehet megtenni mert nem küldhetek el félmondatokban egy-egy kommentet.
Azt meg sokszor bebizonyítottad, hogy a 3 szónál hosszabb mondatot kár neked leírni.

martineden 2015.02.23. 18:44:54

@_most_: Mivel batyu jobbikos csak kibasztak a rudtanc miatt es azota csapodott a fideszhez,hogy hatha jut valami konc.

Pop40 2015.02.23. 18:46:14

@♔bаtyu♔: "A másik lényeg, hogy kimásztak. "

Ó, hogyne. :-)
Magyarország jobban teljesít!:-D

Pop40 2015.02.23. 18:49:34

@♔bаtyu♔: "Nézd öreg, te vagy az egyik akit én soha nem olvasok végig, ha két mondatnál többet ír. "

Mondom én.:-))))

Aztán milyen érvelést vársz 2 mondatban, papa?
A világ nem olyan egyszerű ám, mint te vagy.

Olvasgasd a párt leiratait, abban nincsenek 2 mondatnál hosszabb szövegek.:-DDDD

martineden 2015.02.23. 18:50:06

@♔bаtyu♔: Te igen hulye,azt hiszed nyugaton dragabb a gaz?Nem beszelve arrol,hogy az orosznak kellene pitiznie ,hogy megvegyuk tole a gazt,mar igy is szarban van,mi lenne ,ha nem vennenek tole?Masreszt ,ugy tudom az eddigi szerzodesben az olaj arahoz volt kotve a gaz ara,valahogy meg sem szamlaznak kevesebbet,hogy is van ez?Csak nem lenyulja ez a szarhazi, korrupt fideszbanda a kulonbozetet?

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:50:18

@hoplita: Azért, hogy pár dologról leírhassam a véleményemet. Ja, leanyázom én a gyökeret, az is megy nekem.

Mannlicher 2015.02.23. 18:52:07

Az alapján, hogy milyen össztüzet kap egy libertáriusnak tekintett politikus "jobbról" felveti a kérdést, hogy beszélhetünk e Magyarországon jobb oldali pártokról, vagy van a baloldal meg a baloldalibb.

hoplita 2015.02.23. 18:52:31

@martineden:
Nem, nem jobbikos.
Én viszont az vagyok, anyádat meg a rúdon basztam és kitüntetést kaptam érte, elsőként a buzi apádtól.:)

Figyu, csinálj már olyat, mint a nicked névadója és nézd meg közelebbről a Lánchíd alatt a Duna iszapját.
Ha fosol kicsit, akkor én segítek egy .45 -ös ólomdarabbal.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:53:04

@Pop40: Hát ilyen hülye vagy b+. Más sem olvassa el a véleményedet.

Egy nagyarcú geci vagy, szerinted hányan szeretnek ilyeneket olvasni? Elárulom, sehányan. Elhiheted, nem ma kezdtem. Mindenki utálja ezt a típust, ráadásul még humorod sincs. Legalább az lenne. Én inkább elgondolkodnék ezen, nem pedig még domborítanék is.

Persze a te dolgod.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:54:36

@martineden: Na akkor térjünk rád is meleg barátom:

Elolvastalak, akkor minden vita helyett dobj fel pár gáz alternatívát.

Szerintem fog menni, olyan okos vagy.

martineden 2015.02.23. 18:56:03

@♔bаtyu♔: Innen látszik,milyen gyenge vagy, az én dumámmal operálsz.

De most ne zavarj buzikám, vitatkozom:))) ,mert nekem azert van mondani valom ,veled ellentetben.Abrandozz csak zavzrivecrol meg orsosrol,mint szoktal muhaha.

martineden 2015.02.23. 18:56:53

@_mоst_: Mi van buzi?Ram cuppantal?

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 18:57:56

@hoplita: Ja, a srác tényleg vonzódik a rúdhoz, tangához, nálam állandóan emlegeti. Valami kis buzi lehet, ami nem lenne baj, ha nem verné folyton nagydobra.

_mоst_ 2015.02.23. 18:59:36

@martineden: Le sem tagadhatod, hogy meleg vagy, nem értem, miért játszod meg magad. Én megérzem, hiszen én is az vagyok.

martineden 2015.02.23. 18:59:41

@♔bаtyu♔: Na akkor nem is zavarnék, ismerkedj csak,nekem nincs idom arra,hogy te ket neven irogatod a hulyesegedet es azt olvassam.

hoplita 2015.02.23. 18:59:52

@♔bаtyu♔:
Megy, megy, de azért az anyázós témakörben még képezned kell magad egy kicsit.:)
Tudod, van olyan, amire születni kell..:DDD

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 19:01:05

@hoplita: Ja, az tény, hogy sok gyökérnek az kell, amit itt bemutattál:)))

csak egy néző 2015.02.23. 19:01:36

@Pop40:
Waooh, ez igen. Mi a kakukktojás a képen?

img.444.hu/csangobal.jpg

ez a kép pedig magáért beszél. DDDD

img.444.hu/tallaibalban.jpg

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 19:02:32

@martineden: Közöm nincs hozzá, valami régi ismerősöd lehet. Gondolom, így most kínos neked.

hoplita 2015.02.23. 19:05:01

@martineden:
A mondanivaló egy szó, faszra váró segglyuk.:)

Aki a helyesírási szabályokkal sincs tisztában, annak a gondolatai is zavarosak, faszomfütty.:)

martineden 2015.02.23. 19:06:28

@hoplita: Nini,meg egy rudtancos,aki magara ismert muhaha?Esze nincs,de jon a felnottek koze tragarkodni a tehen valaga mogul,muhaha.

Pop40 2015.02.23. 19:07:47

@♔bаtyu♔: Hát, elnézést kérek, hogy nem vagyok olyan hülye, mint te.:-)
Majd alkalomadtán én is kioperáltatom az agyam, 2 szavas mondatokkal kommunikálok, és a fideszre szavazok.:-D

Humorod, az tényleg van. Minden hozzászólásodon hetekig lehet röhögni.:-DDDD

martineden 2015.02.23. 19:09:18

@♔bаtyu♔:,, Na akkor térjünk rád is meleg barátom:

Elolvastalak, akkor minden vita helyett dobj fel pár okos otletet s alternatívát. Pl.olyat ,hogy nem lopja el a fideszcsurhe a felere csokkent gaz aranak a kulonbozetet.

martineden 2015.02.23. 19:11:27

@_mоst_: ,,Le sem tagadhatod, hogy meleg vagy, nem értem, miért játszod meg magad. Én megérzem, hiszen én is az vagyok.'..muhaha,valjek egeszsegedre,egy jobbikossal tobb vagy kevesebb mit szamit?

martineden 2015.02.23. 19:14:45

@hoplita: ..,,A mondanivaló egy szó, faszra váró segglyuk'....Abrandozol,abrandozol?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2015.02.23. 19:15:35

Bevallom, engem a bukta is meglepett, de igazán az, hogy Orbán nem tudta. Nem szóltak neki. Hja, kérem, aki nyaloncokkal veszi körbe magát, az ne csodálkozzon, ha a végén idétlen pojácaként tekinthet a tükörbe.

Mert mit gondoljak Habonyról például? - A fickóról lerí, hogy nincs két komplementer pár agysejtje sem. Ez tanácsot ad? - Jézusom, Csillag Patrik hozzá képest egy Einstein! Viszont biztos nagyon szépen tudja mondani, hogy "igazad van, Viktor!"

Rogán, basszátok meg, a fickó előbb Ferrarit vetet Csipakkal, majd kiderül, hogy Portikkal bizniszelt. Ha nem hullik a porba a feje, a Fidesznek vége.

Lázár meg annyira takarékos, hogy még az ükunokája ükunokájának is vett néhány óccsó budai ingatlant.

Megmondjam, kit érdekel, hogy a komcsik alatt elárverezték az emberek feje fölül a lakásukat? - Kurvára senkit. régen volt, ki emlékszik már rá. Arra emlékeznek, hogy most a Fidesz mismásol.

És akkor hol vagyunk a sült paraszt nászuramtól? Hogy az képes összerakni öt fillért is? - Ugyan!

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 19:15:42

@Pop40: Kurvára nem úgy tűnsz, mint aki röhög, de ha nálad ez a röhögés, akkor szívesen máskor is.

csak egy néző 2015.02.23. 19:16:21

@Pop40:
Hogy a francba' lehet valaki akkora paraszt, még ha Csángó bálban is van, hogy a köztársasági elnököt, meg az amerikai nagykövetet műanyag pohárból kínálni?
A Tállai képnél a két számmal nagyobb zakó már szóra sem érdemes. De maga a tény, hogy ez a zsírparaszt egy "polgári" bálban vett részt.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 19:17:59

@martineden: Te tényleg ostoba kis buzi vagy.

hoplita 2015.02.23. 19:22:31

@martineden:
Tanulj meg magyarul írni köcsög, aztán oszthatod a nemlévő eszed, anyabaszó.:)

Mondtam, anyád a rúdtáncos, de gyengén baszik, szopni kicsit jobban tud, de abban is van még hová fejlődnie.:)

martineden 2015.02.23. 19:26:43

@♔bаtyu♔: Te tényleg ostoba kis buzi vagy,nincs partnered,hogy itt elvezkedsz?

Helyes Írás 2015.02.23. 19:27:07

@martineden: @turista a saját országában:

Nem érdemes ennyire ünnepelni urak, mert nem változott semmi. Legközelebb, majd 2018-ban lesz esély változtatni a "rendszeren". Több mint három év múlva. Nagyon sok ám az. Sokat lehet még elmélkedni és muhaházni addig.

martineden 2015.02.23. 19:28:25

@hoplita: Tanulj meg magyarul írni köcsög, aztán oszthatod a nemlévő eszed, anyabaszó.:)

Mondtam, anyád a rúdtáncos, de gyengén baszik, szopni kicsit jobban tud, de abban is van még hová fejlődnie,igaz ,hogy az istaloban mar a bika is meghagta,talan tanult valamit.

hoplita 2015.02.23. 19:28:55

@Mr Falafel:
A bukta igazából az Ózd-szindróma újabb folyománya.

Erről a köcsög készgyerekről hihető lett, hogy elveri a fityiszt...és lőn.

Tapolca felkészül, ott a Jobbikról valószínűsíthető ugyanez.

hoplita 2015.02.23. 19:33:16

@martineden:
Csak szólok, te szukafattya, hogy az istálló meg két l.:)
Te műveletlen, ostoba gyökér.:DDDDDD

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 19:36:41

@hoplita: Ózd szerintem más helyzet, ott valóban komoly társadalmi gondok vannak. Mondhatni már csak egyetlen esély volt, a jobbikos. Ez mutatja azt is, hogy a költségvetésnél más pártok is támogatták, azaz ezt ők is pontosan tudták. Tulajdonképpen ez is egy fideszkritika, de ennek oka a Fidesz tehetetlensége.

Veszprém inkább büntetés, ez egy más típusú fideszkritika.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 19:37:34

@hoplita: Egyébként Ózd példáját sokan fogják követni, ha a jobbikos ott sikeres lesz.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2015.02.23. 19:40:43

@hoplita: Valóban, ha Készre gondolok, el kell fogadnom, hogy akár egy csimpánz is leverte volna a Fideszt. Viszont, ha ekkora a baj, hogy nem vették észre? Ennyire el vannak foglalva a mutyizással?

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 19:45:25

@Mr Falafel: Gondolom, érdekcsoportok vannak, egymással harcolnak, mások gazdagodnak. SZDSZ szindróma, azt hitték örökké tart.

Az útadó jól mutatta, hogy többen elvesztették realitásérzéküket. Nyilván a netadó helyett "találta" ki valaki, ami legalább ekkora baromság volt.

Inkább az autópályadíj csökkenésében kellett volna gondolkodni.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.23. 19:51:10

@♔bаtyu♔: Orbán vesztette el a realitás erzeket. a vasárnapi bezarast is ő verte át a frakción...

a régi arcokat elmartak az új kis pocshuszarok. ellentmondás nincs.gyalogolnak a vesztukbe

martineden 2015.02.23. 19:53:09

@hoplita:...,, Csak szólok, te szukafattya, hogy az istállótokba meg két bikat vittek,anyad oromtancot lejt,
te műveletlen, ostoba gyökér.:DDDDDD

picur3ka 2015.02.23. 19:53:50

@♔bаtyu♔:

Nem nnagyon van miről beszélni, szerintem. Egy-két helyi ember, nem oszt, nem szoroz.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 19:58:54

@FILTOL: Az tény, hogy a vasárnapi bezárás kurvára nem a legfontosabb dolog volt.

Amúgy nem ismerem mi van a fideszben, de annak idején egy kisgazdától azt hallottam, hogy őket annak idején az végezte ki, amikor Torgyán legbelső köre több területen liberálisokat kezdtek alkalmazni, azzal a jelszóval, hogy ezek értenek hozzá.

martineden 2015.02.23. 19:59:14

@Helyes Írás: Igen ,ebben igazad van,de tudod ilyenkor panikba esnek es hibat hibara halmoznak,ahogy latjuk az utolso egy evben.Elotte meg probaltak a latszatot megorizni,hogy a lopason kivul mashoz is ertenek,de mara mar ez sem megy nekik,csak a szabadrablas.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 20:00:55

@martineden: Kopj már le kisköcsög, nem érzed mennyire nem illesz ide?

martineden 2015.02.23. 20:03:29

@♔bаtyu♔: Kopj már le kisköcsög, nem érzed mennyire nem illesz ide?Menj a jobbikos haverjaidhoz,ott osszd az eszt,agyagedeny.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.23. 20:08:05

@♔bаtyu♔: túl könnyen nyertek egy éve...
ellenfél nincs.egymast kezdték fureszelni.az edekcsoportok egymasnak mentek.Lázár mindent maga alá kapart de semmi nem elég neki.mindig lehetett tudni...ezek magukat tudjak kinyirni leginkább.ov meg vagy gyenge vagy bendzsa mert hagyja ezt.semjen?Lázár?Szijjártó?
jesszus.

Pop40 2015.02.23. 20:08:48

@♔bаtyu♔: Sok dolgot benéztél te már, ez sem kivétel.:-))

@csak egy néző: Juj, tényleg:-)))
Tállaitól viszont nagyjából ez az, ami elvárható.:-)

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 20:19:33

@FILTOL: Mondjuk az tény, hogy a ballibsik nem ellenfél. Viszont a független már simán lehet ellenfél. De a jobbikos is.

martineden 2015.02.23. 21:03:47

@FILTOL: ,,ezek magukat tudjak kinyirni leginkább.ov meg vagy gyenge vagy bendzsa mert hagyja ezt.semjen?Lázár?Szijjártó?
jesszus."...Erdekes,fel eve meg nem ezt mantraztad,de hat igy megy ez.ha sullyed a hajo,menekulnek a patkanyok.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.23. 22:55:08

@martineden: persze csillagom...nyilván te tudod mit írtam anno...hógyne

Helyes Írás 2015.02.26. 13:12:54

@martineden:

Kedves uram, ön elnézte a naptárt és átaludt öt évet. Már nem a gyurcsányferike és a bajnaigordonka időszakát éljük. Akkor volt állami politika a rablás.

martineden 2015.02.26. 20:05:55

@Helyes Írás: ...,,Már nem a gyurcsányferike és a bajnaigordonka időszakát éljük. Akkor volt állami politika a rablás."...varom a felsorolast ,mit is raboltak el,aztan en is kuldom utana vagy 6 oladalon,hogy a korrupt,tolvaj fideszcsurhe mit rabolt es lopott el eddig,a geci mutyifocista vezetesevel es jovahagyasaval.Rendben van igy?

Helyes Írás 2015.02.28. 08:59:13

@martineden:

Emlékeztető nélkül nem megy? (A választók emlékeztek néhányszor azóta.) Ha pedig benn van a gépben a hat oldal, akkor csak egy másolás.
süti beállítások módosítása