Időközben Demszky Gábor
2014. április 08. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Időközben Demszky Gábor

demszky_gabor.jpg

Öreg bérházunk '90-es retró Demszky-plakátját időközben lekaparták a falról, de Budapest rendszerváltás utáni vőlegénye él és virul. Most kaptuk az infót, hogy épp a washingtoni Wilson Center munkatársaként, szakértőként dolgozik a Városi Fenntarthatóság Műhelyben, a projekt neve: Reformok Budapesten: 1990-2010.

Ugye mindenki emlékszik a fenntartható Budapestre 1990 és 2010 között? Magunk előtt látjuk, amint húsz év tapasztalatából szerzett progresszív tippeket ad amerikai városvezetőknek az urbánus jövőről való víziókhoz. Még több kátyút, koszvadást, közösségi közlekedési fekete lyukat, negyven éves metrótervet, összetagelt falakat, retró romkocsmákat, közigazgatási és politikai szétesést, közös kasszából való szabad rablást az amerikai városoknak!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr855986472

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Időközben Demszky Gábor 2014.04.08. 13:13:02

Demszky a washingtoni Wilson Center munkatársaként, szakértőként dolgozik a Városi Fenntarthatóság Műhelyben. Ugye mindenki emlékszik a fenntartható Budapestre 1990 és 2010 között?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bell & Sebastian 2014.04.08. 12:40:47

Amerikában cukrozott szart esznek és a Vörös Segély ott székel.

legeslegujabbkor 2014.04.08. 12:45:32

@Bell & Sebastian: Sajnos nem sikerült időben bevonni az útlevelét.
Pedig mennyire kellemesebb lenne csicskáztatni, vagy láncon vezetgetni.

WinterMute 2014.04.08. 12:46:03

Ez most azért csöppet populista. Meddig húzkodjátok elő Demszkyt? Főleg úgy, hogy egy amrikaiak által pénzelt intézetben írogat ártalmatlanul?
Demszky lehet, hogy elkúrt Budapesten több dolgot és nem éppen a legmegfelelőbb vezető ember,
de amíg egy Papcsák lehetett Zugló polgármestere, meg egy Rogán Tóni pasáskodhat az V. kerületben annak ellenére, amit tudunk róluk, súlyos KÖZPÉNZEK picsájára csapva, addig kicsinyes dolog Demszkyvel jönni.
Bár szerintem szedjétek még elő majd 2018-ban is.

vizipipa 2014.04.08. 12:49:51

Nagyon jó helyen van. Szakértelmére arrafelé támaszkodjanak.

makutsi 2014.04.08. 12:52:56

Én csak azokat sajnálom, akik feliratkoznak az óráira. Mit fognak tanulni? Kár a pénzükért.

caralho voador 2014.04.08. 12:54:16

A kurva annyát, rég a sitten kéne rohadnia ennek a maoista tetűnek.

makutsi 2014.04.08. 12:56:32

@WinterMute: Nem is értem, mire céloz. Csak szét kell nézni az ötödik kerületben, és láthatja, mennyit fejlődött Rogán polgármestersége alatt. Nyilván nem tökéletes minden, de a 20 éves rohadásnak, ami Demszky alatt folyt,vége.

Az állítólagos közpénz-elherdálásról (nem tudom másképp fordítani az ön kifejezését) csak vádak vannak, és Rogán vizsgálatot kezdeményezett maga ellen, amiből majd kiderül a valós helyzet.

Vörös Rocktóber 2014.04.08. 13:20:05

Talán a legkártékonyabb tetű volt ő a régi bandából, pedig igen erős a verseny. Fővárosi szinten mindenképpen.

gyalog.galopp 2014.04.08. 13:36:38

Őt is abból az anyagból gyúrták, ami soha nem vész el, csak mindig átalakul.

Veridicus76 2014.04.08. 13:36:41

Hűtlen kezelés miatt rég a sitten kellene rohadjon ez az idegbeteg féreg.

Bell & Sebastian 2014.04.08. 13:41:17

@legeslegujabbkor: Ha bevonják is, kevés, kicsempészik füstölt lazacnak álcázva legendás Wartburgjában, amit harmadában örökölt, a bevallása szerint.

Adócsalással lehetett volna megfektetni, csak hát ugye az vesse rá az első követ, aki maga sem ártatlan?
Ez nem Putyinland, hogy izotópos Milkával ajnározzák.

Van egy haverom, aki a jachtja körül tüsténkedett végóráiban. Ha a fele igaz annak, amit mesélt, abból ki tudom következtetni, hogy emezek mennyit lophattak, ha nem mertek hozzányúlni.

Vagy ez is CIA -menlevéllel szaladgál, mint az összefosott haverjai, amit -szerintem- a Fidesz terjeszt csak róluk. Holló a hollónak..., oszt mintamókus, oly vidáman haladjunk elfele e mellett is.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.04.08. 13:46:07

Mérhetetlenül szánalmas vagy, Gellért. Amíg DG főpolgi volt, addig volt közünk hozzá, utálhattuk, szavazhattunk ellene vagy a pártja ellen. Ma viszont a magyar politikában ő már négy éve senki, a pártja pedig ment a szemétdombra, ahová való volt. Semmi közünk hozzá, megbukott, elment, nincs már. Ha kell a Woodrow Wilson Centernek, az ő dolguk, nem a miénk.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.08. 13:53:12

Höhö. :)

A Pravda (nem a pozsonyi, hanem a moszkvai) megsimogatja Orbán fejét, titokban magyar külügyminisztériumi delegáció érkezik Koreába (nem a délibe, hanem az északiba), uramisten, gyorsan valami posztot Demszkyről! Mit csinál? Csinál egyáltalán valamit? Hogy merészel csinálni valamit, és közben le se szarni, hogy a magyarok vasárnap igent mondtak az új, totalitárius közjogi rendszerre? :)

www.pravda.ru/world/europe/european/08-04-2014/1203716-vengria-0/
www.kcna.kp/kcna.user.article.retrieveNewsViewInfoList.kcmsf;jsessionid=91EDE6114565F5FCAFC19CEACF5231EB#this

Egyébként Gellért, mint az közismert (tőlem közismert), kétszer szavaztam arra a tuskó Tarlósra, és harmadjára is fogok, ha az ellenzék Horváth Csabát indítja, de tény, hogy Budapest egy klassz, élhető, pezsgő és gyorsan fejlődő város volt Demszky alatt. Most is az, Tarlós és a Fidesz ellenére. Tudom, hogy a mandiner szerkesztőségének kemény magja első generációs pesti (én is az vagyok), de azért ne legyünk már akkora gumicsizmák, hogy nem vesszük észre, hogy Orbán legszívesebb lerombolná egész Pestet és salakos kispályává alakítaná át.

gyalog.galopp 2014.04.08. 13:54:21

@Holger Hartland:
Ezzel a szöveggel te vagy a szánalmas, DG egy politikus bűnöző , ami még nem évült el. Mellesleg , gondolom te sem véletlenül tartod jó helynek számukra a szemétdombot.

Robinzon Kurzor 2014.04.08. 13:59:23

Pótcselekvés és gyűlöletfélóra egyben letudva.

Hawks 2014.04.08. 14:00:15

Demszky, aki kimenekült a saját maga által vezetett városból Budakeszire, mert lakhatatlan volt? Aki 450 milliárdos metróprojektre verte el az EU-s pénzeket, cserébe egy p*csányi szakaszért (ami amúgy se segít a közösségi közlekedésen...) Egyéb dolgairól inkább ne is beszéljünk. És ez az ember még valahova meg van hívva dolgozni??? Én a börtönbe küldenék neki végre meghívót.

Robinzon Kurzor 2014.04.08. 14:02:59

@Kettes: "harmadjára is fogok, ha az ellenzék Horváth Csabát indítja"

Az egy érdekes kérdés, hogy lesz-e esélye az ellenzéknek Budapesten önkormányzati választást nyerni.

És ha igen, akkor tényleg Horváthot indítják-e, illetve a "majdnem kétharmaddal" át kell-e alakítani az önkormányzati választási rendszert annyira, hogy mégse nyerhessenek.
(Mondjuk csak a budai oldal szavaz, vagy ilyesmi.)

gyalog.galopp 2014.04.08. 14:05:19

@Robinzon Kurzor:

Fura egy gusztusuk van egyeseknek. Számoltassuk el a 70-90 éves kommunista izéket, de a ma sikkasztó, csalóit hagyjuk futni, ha megnyerte had vigye .

Robinzon Kurzor 2014.04.08. 14:06:27

Ha tényleg ekkora ordas nagy bűnöző ez a Demszky, akkor mégis hogyan lehetséges, hogy Orbán kétharmados kormánya nem tudott mit kezdeni vele; Pintér rendőrsége miért nem vitte be, Polt ügyészsége miért nem emelt vádat, Szájerné bírósága miért nem ítélte el legalább első fokon?

Ha államtitkárokat (Fapál), főpolgi-helyetteseket (Hagyó) sikerült büntető eljárás alá vonni, akkor hogy lehet, Demszkyt meg sem próbálták?

Robinzon Kurzor 2014.04.08. 14:07:19

@gyalog.galopp:

Az előbbi pont közben írtam, de akár erre is lehetne válasz.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.04.08. 14:12:11

@Kettes: Ez se rossz:
blogs.telegraph.co.uk/finance/ambroseevans-pritchard/100026981/hungary-is-becoming-the-biggest-reason-why-we-may-have-to-leave-the-eu/

@gyalog.galopp: A Fidesznek négy éve volt az elszámoltatásra, ha Demszky a szó jogi értelmében bűnös. Az erkölcsi és a politikai ítéletet pedig már kimondták a választók. Demszky politikailag halott, hullába meg nem rúgunk. Ezt itt persze sokan nem tudják, de pont ergétől nem vártam volna, hogy ő sem.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.08. 14:13:13

hát talán ott csinálja a legkevesebb bajt, nem?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.08. 14:14:54

@Robinzon Kurzor: Annál jobban ki sem baszhatna az ellenzék a saját szavazóival, mint hogy megnyeri a főpolgármester-választást. Egyszer már tapasztaltuk, milyen az élet egy ilyen felállásban, a fene se kívánja még egyszer. Akkor inkább legyen egy fideszes majom. Tarlós hülye is, bunkó is, de legalább kevesebbet lop, mint egy átlagos kerületi KDNP-képviselő (nem Zuglóban!).

gyalog.galopp 2014.04.08. 14:15:51

@Robinzon Kurzor:

Teljesen jogos a kérdés, az egyik bűn soha nem menti a másikat, és soha nem politikai hovatartozás függő.
Egyszer el kell kezdeni a takarítás, mert soha nem hagyják abba, de nehogy má én mentegessem az egyiket azzal, hogy a másik még nagyobb disznó.
Nem a kádári romhalmazt kell kitakarítani, abba már úgyse lehet visszaköltözni, hanem a mostani lakásunkat.

gyalog.galopp 2014.04.08. 14:19:35

@Holger Hartland:

Nem politikát lopott, korrumpált, hanem pénzt. Leszarom a politikai múltját, jelenét, de, ha nincs felelősségre vonás, akkor a következőknek is szabad lesz a pálya.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.08. 14:24:17

Gellért neked is lehet ilyen jó kis szinekúrád, ha sokáig hűen szolgálod a fideszt.

jó kapcsolatai vannak a nyugattal, elszámoltatni se lehet, hát még ha akarnák.
júdáspénzzel amerikában. a birodalom megjutalmazza a magyarok árulóját, jó gyarmatvezető alkirály.

minek 2/3 a fidesznek Gellért? most őszintén?
nem tudják, de inkább nem is akarják elszámoltatni demszkyt, minek rájuk szavazni újra?

Robinzon Kurzor 2014.04.08. 14:24:58

@gyalog.galopp:

Kösz, azt tudom, hogy a kérdés jogos ... de vajon mi a válasz?

tééényleg? 2014.04.08. 14:29:25

Jól teszi, ha messzire megy. Tud ennél messzebb? Mondjuk kilőném a Marsra kísérletképpen....

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.08. 14:32:16

@makutsi: bizisten kiderül, ha Isten és columbo rogánnal van, ki lehet ellene?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.08. 14:33:45

@Veridicus76: hát miért nem rakta be a fidesz akkor a helyére?
és még Horthytól is elhatárolódtak? hogy is van ez?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.08. 14:35:20

@Bell & Sebastia: na. miket mesélt a jachtos haver?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.08. 14:41:59

@Robinzon Kurzor:
teljesen egyértelmű ha józan paraszt ésszel, logikával nézzük, ha az egyik oldal folyamatosan lekorruptozza a másikat, a másik oldal folyamatosan lekorruptozza az egyiket, de kormányon egyik se számoltatja el a "riválist", akkor vagy folyamatosan hazudnak, vagy nincs lényegi különbség a kettő között.

ez olyan nehezen megérthető tömegek számára?
miért? azt mondja meg nekem valaki.

és főleg, ha a fidesz az elszámoltatás ígéretével kampányolt igen-igen erőteljesen a "majdnem beszervezett" orbánnal az élen, ez nem tűnik fel a fidesz-szavazóknak? hol élnek ezek az emberek könyörgöm?

völgyhíd, megyeri híd, m6 alagútjai a mezőn. margit híd felújítás, amiből új hidat lehetett volna építeni. m4-es metró, amire miért nem hívták meg demszkit? valami baj van vele? csak nem korrupt? de azért lehet villogni a megnyitón, ahogy a gyurcsányos mercivel, gyurcsányos atommal?

még szerencse, hogy a VEKE-alapító vitézy dávid kikerült a vekéből, különben most kompromittálódva lenne, hogy orbán vágja át a szalagot...

hát de akkor még ellenzékben voltak az elvtársak

mennyi mindent el lehetett volna számoltatni, ezeknél a fidesz ellenzékből korrupciót harsogott, 2/3-dal simán ki lehet nevezni olyan ügyészeket, bírákat, rendőröket, akik betartják a törvényeket. de ez nem történt meg. akkor? hol vannak ilyenkor a fideszesek? miért nem nyilatkoznak erről? jó az olajszőkítős maffiára szavazni, hadd kérdezzem már meg? el lett számoltatva az olajszőkítés? nem.

most se lesz elszámoltatás: nem lett meg a 3/3 elvtársak, hát nem voltunk eléggé éberek!

a csehek és a horvátok azért jobban adnak a jogokra, mint ezek a posztkomcsi primitív pártok.

Kandeláber 2014.04.08. 14:42:42

Sztem nem kéne rugdalni Demszkyt.
Kádár rendőrei nem egyszer megverték anno.
Budapesten pedig semmivel sem volt kártékonyabb, mint valamikor Stadinger elvtárs.
Most pedig messze van innen.
A kártékony egykori eszme- és párttársait kéne inkább fikázni, akik most is itthon rontják a levegőt, például Bauert, Eörsit, Kunczét.

gyalog.galopp 2014.04.08. 14:48:50

@Kandeláber:

Igen, méghozzá alaposan, nem is egyszer. De ez mire lehet mentség, ha ebbe hülyült bele kérjen kártérítést, de ne lopjon, pláne ne 20 évig.
Az tudod, hogy mikor őt verték az V.kerben rendőrök a haverja épen mit csinált?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.08. 14:50:17

@Kandeláber: megverték? meg merték verni a egyik főelvtárs fiát?
csak a kisszdzseseket vegzálták a rendőrök, a nagyok mint pető, demszky, bauer, eörsi, semmilyen luxusban sose szenvedtek hiányt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.08. 14:53:30

@Kandeláber: itt a kisrendőrökkel közölni kellett volna, hogy 82-ben "majdnem beszervezték" a vezért.

m.cdn.blog.hu/kk/kkbk/image/szem%C3%A9ly/orbanrendor%201989.jpg

Kandeláber 2014.04.08. 14:56:41

@gyalog.galopp: Nem csak az V. kerületben verték meg, Budán is, aztán őt jelentették föl hiv. szem. elleni erőszak miatt. Ez '84-ben történt, konkrétan tudom.
@tesz-vesz: Tényleg meggyepálták. Amúgy egyszer engem is megvertek még egyetemista koromban, pedig nem is voltam eszdéeszes.
Pető, Eörsi, Bauer, meg a többi oké. Ez a faszkalap Demszky amúgy jogi diplomával taxizott egy darabig.
Viszont a tojásos szeánszok idején már kétségtelenül be volt kattanva, röhögtem is rajta eleget.
A "Budapest liberális város" szlogen miatt pedig konkrétan gyűlöltem.
Ennek ellenére nem aktuális most Demszkyt csesztetni. Az itthon maradt dékás ex-szadeszeseket kell ütni.
De keményen.

gyalog.galopp 2014.04.08. 15:05:50

@Kandeláber:

Demszky volt az ügyeletes hülyéje a csapatnak, őt rakták ki a hordóra, aztán mikor közeledtek a rendőrök mindenki elhúzott , de ő még mondta, általában szart lapátoltatták vele ... . De ez a kádárkorszak, a főpolgármesterségéről beszélünk , a kettőt nem lehet keverni.

tevevanegypupu 2014.04.08. 15:28:01

Többek között miatta vesztett el a fidesz egy csomó szavazót..

tommybravo 2014.04.08. 15:33:28

Én is többször összefutottam Demszkyvel, amikor GBRKA és DSKY felirattal taggelte tele az éjszakai járatot.

A retró kocsmákkal egyébként mi a baj?

tevevanegypupu 2014.04.08. 15:33:34

@Kandeláber:

Demszkynél butább az szdsz-ben nem sokan voltak..és egyáltalán nem számít, hogy mit csinált, hogy beszervezték- vagy ilyesmi, de a főpolgármestersége alatt Budapest tönkrement annyira, hogy még húsz év kell ahhoz, hogy helyrejöjjön. Nem is beszélve az ügyeiről, amit szerencsétlen Mesterházi Szinténhülye Ernő vitt el..mert Demszky nem tudott semmiről és nem értett semmit..pont Judapestnek volt megfelelő..

tevevanegypupu 2014.04.08. 15:37:23

@gyalog.galopp:

Na persze megverték..kapott párat, hogy mindenki azt higygye hogy ..és mindenki azt is hitte egészen a rendszerváltásig. Amerikai ösztöndíj meg mindenféle kedvezmények, jutányos stencilgépért kibírta..és az eszementen korlátolt budapestiek ÖTSZÖR megválasztották..Na ez a tragédia..Fogkefével súrolja fel a Rákóczi utat a Keletitől az Erzsébet hídig, aztán a lovainak farkához kötve fusson végig az Andrássy úton..:)

gyalog.galopp 2014.04.08. 15:47:37

@tevevanegypupu:

Mondjuk én egyik verésnél sem voltam ott, a 80-as évek közepe, vége felé elég ramaty volt a fogsora, de lehet, hogy a túlcukrozott kávétól, de az is lehet, a kisrendőröknek néha hiányos volt az eligazításuk.

A 80as évek elején voltam Prágában, piszok büszke voltam voltam Budapestre, a koszos, szürke, lehangoló Prága láttán. Aztán jó 20 év múlva teljesen fordult a helyzet. Ha Budapest nem az én fővárosom lenne, azt mondanám, az ökröknek még 50 év Demszkyt, mert megérdemlik, de hát ...

gyalog.galopp 2014.04.08. 15:57:45

@Robinzon Kurzor:

Nézd, azt nem várhatjuk az épen regnáló kormányzattól, hogy tökön szurkálja saját magát, de azt csak ki kellene belőlük vasalni, hogy legalább precedens jelleggel vigyenek már bíróság elé néhány általuk is beharangozott visszaélést. Amit most művelnek az kabarénak nem vicces, valóságnak pedig bicskanyitogató.
Nem szabadna belemennünk abba, hogy velünk mosassák egymás kezét.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.08. 17:03:23

@tevevanegypupu: judapestnek? dehát akkor rogán tóni miért vonul fel az élet menetén? és a likud? a holomúzeum 5-6 milliárdból? azt is a judapesti kormányzat rendelte el?
két viktor-viktorozás között ezen is el kéne gondolkodni

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.08. 18:02:56

@tevevanegypupu: Figyelj mama, játsszuk azt, hogy _én_ adok neked egy párat abból a fajtából, amit Demszky kapott, és annyit, amennyit ő kapott, csak hogy mindenki azt higgye... rendben? Aztán mehetsz Amerikába előadni. Ha még lesz lábod, mama.

gyalog.galopp 2014.04.08. 18:23:42

@tesz-vesz:
Hm, valamikor régen a cigányok szerettek a vízpartok mentén letáborozni, ha most megnézed a legutóbbi budapesti választási térképet, hát elég szépen bepirosodott a Duna két oldala. Ez jelenthet valamit?

tevevanegypupu 2014.04.08. 19:24:26

@Kettes:

És gondolja szivi, hogy én azt csak úgy türelmesen végigvárom és nem rúgom úgy picsán vagy tökön, hogy a horgas orrán csúszik ki valamelyik demokráciába??

Robinzon Kurzor 2014.04.08. 20:48:50

@gyalog.galopp:

És miért nem vasalod ki belőlük?

Mondjuk én elvárom, hogy szúrják tökön magukat, ha úgy adódik.

Alfőmérnök 2014.04.08. 21:09:26

Ez is egy érdekes életpálya:
"Szelényi Zsuzsa

Budapest 4. sz. választókerületében egy olyan politikust indítunk, aki korábban a Fidesz országgyűlési képviselője volt, onnan kilépett, 2012-ben az Együtthöz csatlakozott.

1966-ban született Veszprémben. Pszichológia, valamint nemzetközi tanulmányok szakon szerez diplomát. 2009-2010-ben posztgraduális nemzetközi politika és gazdaságtan tanulmányokat folytat a Tufts University Fletcher School of Law and Diplomacy GMAP programja keretében.

Az 1990-es választáson a Fidesz Veszprém megyei képviselője, 1990–1994 között magyar országgyűlési képviselő, egyben az Európa Tanács Parlamenti Közgyűlésének tagja. A Fidesz 1994-es politikai irányváltása után távozik a pártból. 1994–1996 között a Kulturális és Oktatási Minisztérium miniszteri biztosa. 1996–2010 között az Európa Tanács tisztviselője, a Budapesti Európai Ifjúsági Központ (European Youth Centre Budapest) igazgatóhelyettese. 2010-ben a Roma Oktatási Alap igazgatója. 2011-től nemzetközi fejlesztési tanácsadóként dolgozik a Balkánon, Észak-Afrikában, Kelet-Európában és Magyarországon.

Számos non-profit szervezet munkájában vesz részt, többek között az Aktív Állampolgárságért Alapítvány kuratóriumának elnöke, a German Marshall Fund of the United States Marshall Memorial Fellowship választóbizottságának tagja. A Magyarországi Európa Társaság felügyelőbizottságának tagja.

2013 márciusában az Együtt 2014 választási szövetség alapítója a Haza és Haladás Egyesület képviseletében, az Együtt-PM Szövetség szakpolitikusa."
www.egyutt2014.hu/az_egyutt_2014-rol_egyeni_jeloltjeink/szelenyi_zsuzsa.html

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.08. 21:49:19

@tevevanegypupu: én vagyok az elvtárs? nem a "majdnem beszervezett" viktor-viktor?

nemám megint elviszi a cica a nyelvét: miért nem vetik fel a csekély halandók a gyűléseket az én mondataimat? mert megkukulnának közben, mint mihint a posztíráskor?

2014.04.08. 22:24:21

Gondolom, minden tisztelt hozzászóló pontosan tudja, hogy a polgármester a képviselőtestület döntéseit köteles végrehajtani, önálló döntésekre nagyon korlátozottan jogosult. Természetesen, mivel ő az önkormányzat arca, egyben ő a boxzsák is. Ez van.

2014.04.08. 22:59:08

@Holger Hartland:

"The previous government was led by ex-Communists who reinvented themselves as Social Democrats, stole what they could, made an utter hash of the economy, and appointed their wives (literally) to be judges. The whole rotten system needed a purge."

No lám, nyugaton se mindenki libbant agyhalott , bár a honi kunbélák szeretnék ezt a látszatot kelteni.

_most_ 2014.04.08. 23:03:26

mondjuk 20 évig volt Budapest főpolgármestere, ha annyira rossz lett volna, talán nem választották volna 3-szor újra, fogjátok fel, Budapest egy világváros, emiatt sose lesz jobboldali, Orbán ezért szívből utálja is a budapestieket.

2014.04.08. 23:19:25

@_most_:

Á, szóval a demokrata szótárban világvárosnak nevezik azt, ahol sok a szélsőbalos zsidó.

tevevanegypupu 2014.04.08. 23:27:31

@_most_:

Nagy sikereket ért el Budapest Demszky alatt..

Gazsi bácsi lótetű 2014.04.08. 23:27:49

Demszky egy lúzer volt, de valószínűleg Ő is tud néhány dolgot a narancsbohócokról, így gond nélkül lépett le. Hogy az amik miért foglalkoztatják, az homály, hiszen Demszky teljesen dilettáns módon vezette a fővárost. Elcseszte a 4-es metrót, elcseszte a tanácsi lakások eladását, és nem indította el a fővárost a fejlődés útján. Hagyta lezülleni a BKV-t, és még millió más hibája volt. Az nem elfelejtendú, hogy az utolsó 2 alkalommal az ellenfele miatt szavaztak rá, nem a tettei miatt... Ugye nem felejtette el senki, ki volt a kihívója? Később ÁLAMFŐ lett belőle... Tarlós ugyanolyan hmm amatőr, csak sajnos Ő még itt van. Ha tökös polgármesterről akartok hallani, akkor Luzskov, volt moszkvai polgármester a csúcs. Na, Ő a városért dolgozott... Híres tette volt, hogy az önkormányzat által fizetett meteorológusok fizetését az általuk adott előrejelzés pontosságának függvényében állapították meg... :-)))
Ja, a Belváros mostani polgármesterét kéretik nem isteníteni, nincs rá ok. Tudjuk, hogy új címerállata van az V.-ik kerületnek, az Antilop személyében. Csúnya elkúrások, mutyik, kedvezőtlen szerződések tömkelege. Arra ugye emlékszünk, hogy Csipak úr egy Ferrarit vett a belvárosi önkormányzati parkolási cégnek...

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.04.08. 23:31:05

@gyalog.galopp: Volt erre 4 éve a Fidesznek, az eredmény kb. a nagy semmi. Akkor vagy mégsem loptak a szocik, vagy nem érdeke a Fidesznek, hogy feltárja, mert ők is megkapták a maguk részét. Tippelj.

@imperial: Ez egy konzervatív újság, és amit Orbán kap benne, ahhoz képest ez semmiség. (Amúgy persze, hogy igaz, csak a bírónak kinevezett szocialista feleséget nem tudom, ki, csak nem a Handó Tündével keverték? :))

tevevanegypupu 2014.04.08. 23:40:12

@gyalog.galopp:

Tudja ha valakit nagyon megvernek és többször, úgy, hogy a fogsora is kitörik, akkor fogalmam sincs, hogy az illető miért csatlakozik Horn Gyulához..nem is olyan sokkal az után, hogy úgy megverték..ha annyira üldözték őket, ha valóban lehetetlenné tették a hétköznapjaikat éevek hosszú során át, akkor miért társultak azokkal akik ezt tették velük? 1994-ben még jó sokan meg voltak azok közül akikre joggal lehettek mérgesek..Megszavazták a bizalmat például Medgessynek is, Gyurcsánynak is..Na persze tudjuk, féltették a demokráciát..micsoda áldozatkészség.

qrisz 2014.04.08. 23:45:25

szégyen,hogy ez a tolvaj,zsidó demszki még mindig szabadlábon van, ez a nagy fideszes "elszámoltatás2???

Bell & Sebastian 2014.04.08. 23:48:30

@fagyospityóka: Nem egészen így van ez. Először is végrehajtja a beiktatása után beterjesztett és elfogadott programját. Másodszor, az előterjesztéseket ő teszi meg, azaz összeállítja az étlapot. Harmadszor, a végrehajtásért elvileg a jegyző a felelős, ami a gyakorlatban úgy néz ki, hogy csak a polgi a főmufti ebben is.

Nem kell ide a beosztása eljelentéktelenítése, azért bokszzsák, mert mert ő a legnagyobb eltalálható cél, a többi macskajancsi.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.04.09. 00:04:48

@Robinzon Kurzor:

"Ha államtitkárokat (Fapál), főpolgi-helyetteseket (Hagyó) sikerült büntető eljárás alá vonni, akkor hogy lehet, Demszkyt meg sem próbálták? "

Ezek elég messze esnek egymástól:

- Fapál koncepciós volt, Fidesz-elvű, (mint Simon), hogy lehessen hülyíteni tovább a birkáikat, ezzel baromira mellé is nyúltak, gyakorlatilag szét lehetne perelni az anyjukat is a Fideszes tetűknek, csakhát ugye a "független" igazsászolgáltatásban kicsi az esély..:)

- Hagyónál viszont "csúszott" a bicikli, simán volt/lehetett benne egy kis/nagy stikli. Dehát az meg mindeben volt, például csoda, hogy Szijjártó megúszta ugyanazt, amiért Zuschlag leülte. Mondjuk az is érdekes, hogy Zuschlag kussol, dehát "biztos van az a pénz"...:)

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.04.09. 00:13:23

@gyalog.galopp:

Nehét ügy ez. A legnagyobbakat ugye Fideszes oldalon lopták, gondolj csak Lázár-Sánta történetére a trafikmutyiknál (haver megírta a törvényt, totál kusza az ügy, ebből még hivatali visszaélés, közokirathamisítás, bármi kijöhetne), földek ellopása a haveroknak, Rogán Antilop érdekes százmilliói, Papcsák, Kósa, Garancsi offshore milliárdjai, hadd ne soroljam, Simicska, áááá:)))

Ezek mellett már csak arányaiban is nehéz egy olyan szocit találni, aki mondjuk legalább megközelítette volna a Fideszes rablásokat, és azért mégiscsak van másfélmillió ember, aki ezeket TUDJA. Tudod, akik nem Fidesz-Köztévét néznek.

Szóval ez darázsfészek, mert a kétmillió segghülyéjüket ugyan biztosan jóllakatnák a véres sztorikkal, de ilyen Rogán-Lázár féle ügyek mellett nem ízléses sokkal kisebb lopásokat pellengérre állítani, pláne, a Rogán-Lázár nem hogy megússza, hanem még jobban élvezi a luxusélet kiváltságait, mint eddig.

ügyfélszolgálatos 2014.04.09. 00:14:08

A Mandinernek inkább azt kellene kérdeznie, hogy Rogán vagyonnyilatkozata, hogyhogy nincs köszönő viszonyban a valósággal?

iSten 2014.04.09. 00:28:09

Irigy vagy Gellért na, az összes többi köpködővel együtt. Demszky megbukott, úgy istenesen, de tovább tudott lépni. Nem zavar itt már senkit. Ti meg puncsoltok ezerrel a most aktuális döbröginek, aztán mégsem viszitek semmire. Na ez a ciki.

iSten 2014.04.09. 00:30:34

@qrisz: Nem a szégyen az, hogy te megszülettél.

dukeekud 2014.04.09. 03:35:19

@WinterMute: " Meddig húzkodjátok elő Demszkyt? "

Mondjuk addig, amig meg nem teriti azt a kb 1000 milliard forint kart, amit 20 ev alatt okozott Budapestnek. Demszki tobb kart okozott, mint a vilaghaboru.

Pelso.. 2014.04.09. 06:13:50

@dukeekud: Ne aprózd el, legyen 2000 milliárd, jobban hangzik, nemde?

Gellért, simán beadhatsz akár te is egy önéletrajzot a Wilson Centerhez.

Gyuri bá 2014.04.09. 06:23:21

Közöd van hozzá, hogy hol dolgozik?Semmi!
Az viszont nagyon gáz, hogy Te egy olyan lapnál dolgozol, ahol minden kontroll nélkül onthatják magukból a mocskot és a szennyet a tisztelt kommentelők. Ez pedig a jelen.

Fulek 2014.04.09. 06:34:57

Horvát tengerparton... :D

Fulek 2014.04.09. 06:36:33

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?: A legnagyobbakat szoci oldalon lopták, az egész országot, és majdnem sikerült nekik...

béla a görög (törölt) 2014.04.09. 06:55:51

Végül is csak autópályát, metrót, szennyvíztisztitót, stb. építettek a szocik-libsik EU-s támogatásból.
Azt mit építettek Fideszék miután végigrabolták az országot? Semmit. Na jó stadiont.
És ezek után még hűtlen kezelést kiejti a száját valamelyik...
---
Még mindig érdekel miért és hogy közölt Hende Csaba eredményt a vasárnapi választáskor a hivatalos zárás előtt a facebook-on. Lehet gyújtógatni, hogy "Elkúrtúk. Nem kicsit, nagyon!" Maffia.

tevevanegypupu 2014.04.09. 07:13:04

@béla a görög:

Béla, Periklesz, Szophoklesz, Arisztotelesz, Szokratesz imádná magát..nem is szólva Horatiusról. :)

PomberMaci 2014.04.09. 07:26:34

@WinterMute: "Meddig húzkodjátok elő Demszkyt? Főleg úgy, hogy egy amrikaiak által pénzelt intézetben írogat ártalmatlanul?"

Szálasi is elő van húzkodva rendszeresen, pedig Demszkij elvtársatok többet ártott Budapestnek, mert csak szimplán szétlövette a ruszkikkal.

Az "ártalmatlanul" írogatás meg egy szokásos liberális maszlag, a bolond vénasszony (Heller anyátok) meg a hazaáruló bolsevik ügynök (Paul Lendvai) is ártalmatlanul írogat csupán külföldi lapokba.

nu pagagyí 2014.04.09. 07:50:35

Szerintem nem kellene elfelejteni, hogy Demszkyt a nép választotta meg főpolgármesterré négyszer egymásután. A posztban nyakába varrt dolgok nagy része a szokásos sárdobálós hazudozás, amit előszeretettel űz a magát jobboldalinak tartó úri közönség a maga primitív módján. Demszky demokratikus politikus volt, korlátozott hatalommal. Nem tetszelgett soha Tarlós-féle csúszó-mászó szerepben az aktuális kormány seggdugójaként és a rábízott városban sem vezetett be terrort, visszaélve formális jogaival.

A városért annyit tett, amennyit tehetett, pedig sokszor kormányzati ellenszélben kellett dolgoznia. Érdeme, hogy biztosította a szabadságot a civil és szakmai szerveződéseknek, nem erőltette rá saját akaratát azokra, akik nem kértek belőle.

Demokratikus politikus volt, ezért tiszteletben tartotta a kerületek törvényes jogait, az más kérdés, hogy a kerületek legtöbbször nem voltak partnerek saját kis szemétdombjukat meghaladó témákban az együttműködésre.

Nem adósította el a fővárost (nem tévesztendő össze a 2006-tól ámokfutásba kezdő fideszes kerületek saját kontóra végzett fedezet nélküli dőzsölésével). Az önkormányzatiság híve volt, ezért sok konfliktusa volt a mindenkori kormányokkal, mert nem állami pénzből óhajtott vazallusként tündökölni. Jogos volt az a követelése, hogy ne vonják el Budapesttől (és más önkormányzatoktól se) a helyi adókat, hogy azt majd az állam osztogathassa vissza. A demokrácia leépítése sajnos pont az önkormányzatok anyagi ellehetetlenítésével kezdődött, mert a jól gazdálkodó önkormányzatokat sújtotta, a rosszul gazdálkodókat meg felelőtlenné tette.

Demszky annyit tudott létrehozni, amennyi lehetőséget hagytak neki. Nem a polgárok, hanem a sunyi hatalmukkal visszaélő nagypolitika és helyi kiszolgálói. Budapest Demszky alatt szabad volt, szegény, de élhető. A mostani városban csak a kultúra pusztul ki, viszont lehet majd lábujjhegyen lépegetni a "nemzet főterén" a csirkefogó szobra mellett.

Szevasztok 2014.04.09. 08:07:33

Bárcsak hasonlót lehetne elmondani Orbánról és Gyurcsányról is!
Na akkor lesz végre remény valami kilábalásra ebből a politikai / szellemi nyomorból.

nu pagagyí 2014.04.09. 08:17:26

@tevevanegypupu: Olyan jó olvasni egy korrupt ember mentegetőzéseit. Bemárt mindenkit, csakhogy kiszabadulhasson végre. A cikkből rettentően hiányzik az a tény, hogy a BKV felügyelő bizottságában minden párt embere ott csücsült, soraiban például Vitézyvel. Az FB való arra, hogy ellenőrizze a rábízott cég működését, betekinthet minden iratba, szerződésbe. Ha az állítólagos korrupció felelőseit keresik, őket kell elővenni.

nu pagagyí 2014.04.09. 08:22:40

@Fulek: Az országban értelmes dolog csak a baloldali kormányok alatt épült és ami megépült, azt nem lopták el.

tevevanegypupu 2014.04.09. 08:25:30

@nu pagagyí:

Persze, nyilván mentegeti magát, ez emberileg érthető és nem is gondolja senki, hogy nem volt benne az ügyekben..de azt is nehéz elfogadni, hogy Demszky, aki mégiscsak a főváros gazdája volt jó ideig, semmit nem tudott, semmit nem vett észre..Nagyon nehezen. jelenleg pedig éppen Horvátországban is kissé kínos ügybe keveredett, a kiadott villája után nem fizetett adót..azt sem tudta, hogy azt kell?

lobster thermidor 2014.04.09. 08:37:40

Megmondom nektek, hogy mi a különbség Demszky, és tarlós között.
Míg a korábbi főpolgármestert minden hibája ellenére felkérték, hogy a washingtoni Wilson Centerben szakértsen, s közben itt - ott publikál is, addig Tarlóst, aki borítékolható, hogy a következő önkormányzati választáson megbukik, még a városligeti ZOO rinocéroszketrecének takarítására sem fogják felkérni.

nu pagagyí 2014.04.09. 08:55:23

@tevevanegypupu: A mai felelőtlenség korában furcsának hat, de mindenkinek vállalnia kell a felelősséget a tetteiért. Minden megbízatás ugyanis felelősséggel is jár, nemcsak jogokkal. Antal Botondnak is megvolt a felelőssége és az FB-nek is a BKV működésében. Nekem nagyon furcsa, hogy azoknak a felelősségével nem foglalkozik senki, akiknek konkrét jogosítványai voltak. Demszkynek például nem volt operatív feladata egyik önkormányzati cég életében sem.

Addig, amíg az operatív vezetőt, vagy az ellenőrzésért felelős személyeket nem vonják felelősségre (például Gyulait a trafikbotrányért, Kocsis elvtársat az MVM-ért), addig tenyészni fog a korrupció és közpénz lenyúlás. Én kizárnám a vádalku lehetőségét a közpénzek körüli ügyekből, hazudozásra ösztönöz és az ügyek lezárását tolja ki a végtelenbe. Akinek tényleges jogosítványa van, az lakoljon saját korrupt cselekményeiért. Előbb-utóbb nem maradna ember, aki mások érdekében merne korrumpálódni.

Bár a BKV-nál még az sem bizonyított, hogy volt egyáltalán korrupció. Az ügyészség, mint tudjuk nem mérvadó politikai színezetű ügyekben. Annyi már kiderült, hogy Nokiás doboz sem volt, Whiskys doboz sem és nagy valószínűséggel afrikai útlevél és nejlon szatyor sem. Nem volt Hunvald-féle korrupció (fideszesek által is megszavazott testületi döntések voltak) és Molnár Gyula-féle sem.

A baloldalra aggatott korrupciók nagy része primitív hazugság. Ami meg tényleg volt, az MSZP-Fidesz koprodukcióban valósult meg, nagy valószínűséggel a BKV-nál is, amiben Demszky csak zavaró tényező lehetett. Ezért sem szerették sem bal, sem jobb oldalon.

nu pagagyí 2014.04.09. 08:56:42

@tevevanegypupu: Az a magán dolga. Nem kapta meg a kivetést. Szerintem Te sem tudsz arról az adóról, amiről nem kapsz értesítést.

nu pagagyí 2014.04.09. 09:00:06

@lobster thermidor: Hogyne kérnék fel. Külön tudományos intézményt hoznak majd létre, ahol doktortalan Schmitt Pállal együtt kutathatják a sport és nyelvészet hatását az önkormányzati eszmére.

Jack Torrance 2014.04.09. 09:09:50

Bazdmeg, a Mandiner tényleg itt tart? Régesrég döglött oroszlánokat rugdos, miközben egy kibaszott szava nem volt Papcsákról, Rogánról, Zsigóról és a többi bizonyítottan aljas csalóról.

Írogatjátok a posztokat a hitvallásotokról, elveitekről. Nagy lófaszt van nektek hitvallásotok meg elveitek, ugyanolyan elvtelen megalkuvó faszok vagytok mint a mindenttudó ballib megmondók, szemernyit se jobbak.

durbintss 2014.04.09. 09:11:52

@WinterMute: Napnál is világosabb, hogy ezek az emberkék érdekes módon mindig külföldön kötnek ki
amolyan jutalom állásokban (és ezzel enyhén fogalmaztam). Ez történt Bokrossal, Simorral, és most Demszkyvel is. No meg még sok més emberkékevel ezen az oldalon.

durbintss 2014.04.09. 09:17:33

@dukeekud: Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy Demszky mekkora kárt okozott Budapestnek. Sajnos egy rakás agymosott fővárosi ebből még mindig semmit nem fog fel. Nekik valahogy jó volt a szürke-mocskos Bp. Amikor alapvető dolgokat kell megértetni gőzös agyú diplomás emeberekkel: pl. hogy miért nem jó az, ha a hajléktalan a deák téren az alujáróban fetreng, meg ilyesmi. Ez mind a Demszky éra hagyatéka.

nu pagagyí 2014.04.09. 09:19:36

@durbintss: Ezt úgy hívják, hogy szakértelem. Tarhálósnak is lesz majd esélye külföldi melóra, igaz csak Azerbajdzsánban, ahol például a seggnyalás művészetét oktathatja majd.

poor 2014.04.09. 09:43:14

@Jack Torrance:
Végre megírtad az igazat!!! FITYISZESEK 4 ÉVE KORMÁNYOZTOK. EGYRE TÖBBET LOPTOK MI EGYRE ROSSZABBUL ÉLÜNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444

durbintss 2014.04.09. 09:44:38

@Kandeláber: Demszky maoista múltját se feledjük,
azért az se semmi volt. Tudtommal az Eörsi már nem is él, legalább őt ne bántsuk már. Demszky kb. egy jó dolgot csinált, a margitszigeti futópályát.

Fulek 2014.04.09. 09:50:31

@nu pagagyí: pl. autópálya viadukt-tal? A közlekedési utak tönkre mentek, lehet most nem autópálya van, de végre lesznek járható utak, és az nem az mszp érdeme, vagy van még más is amit építettek? ma gyárak épülnek , és munkahelyek lesznek, érdekes hogy ez nem látjátok, talán vidékre is kellene menni, nem véletlen hogy ott tarolt a Fidesz.

Fulek 2014.04.09. 09:51:11

@nu pagagyí: na-na, ezt pont nem neked kellett volna írnod...

nu pagagyí 2014.04.09. 10:07:26

@Fulek: A viadukt azért épült, mert az érintett önkormányzatok nem járultak hozzá, hogy a hozzájuk tartozó területen haladjon át az autópálya. Joguk volt a tiltáshoz, mivel akkoriban még autonómiát élveztek az önkormányzatok és önálló döntéseket hozhattak. Az adott körülmények között a viadukt volt a legolcsóbb megoldás.

nu pagagyí 2014.04.09. 10:18:07

@Fulek: Maradj csak továbbra is a napi propaganda böfögésénél, az jobban áll neked. Felesleges személyeskedned, amíg nem sikerül egy értelmes mondatod összehoznod bármely témában, amelyhez hozzászólásra vetemedsz.

pocaklakó minimanó 2014.04.09. 10:20:12

Pár hasonlóan "tehetséges" ballib senkiházi csatlakozhatna hozzá munkatársként. Mindenki jól járna... de legfőképpen Magyarország. :)

nu pagagyí 2014.04.09. 10:41:58

@Jack Torrance: Egy tipikus "magyar" jobboldalinak nincsenek elvei, csak önző, személyes érdekei. Leginkább a köztulajdon sérelmére, bűnszövetségben elkövetett nagy értékű lopáshoz értenek, de mások magántulajdonát sem vetik meg. Jellemzőjük a hazudozás és az erőszak. Utálják a demokráciát és a versenyt, mert tudásukkal, képességeikkel képtelenek lennének boldogulni és tetteikért sem hajlandók felelősséget vállalni. Saját silány színvonalukat tennék normává az egész országban.

Gajatri 2014.04.09. 10:47:23

Olyan politikus nincs aki nem akarna boldogulni. Egyik sem Teréz-anya nővér! Nem szentek, hanem emberek, sőt politikusok.
DE van, aki csak lop és minden szétmállik alatta mind a buta és kapzsi Demszky alatt és van aki a feladatával is törődik. Az elmúlt 4 évben többet fejlődött Budapest, mint előtte 20 évig!

Ne az ideálisat várd, inkább válaszd a lehet legkevésbé rosszat!

Mr. Rustical 2014.04.09. 10:51:51

@WinterMute:
Az igazi populista téma pont ez, hogy a közpénzek pics@javal mi van, pfújoljunk a korrupt politikusokra, stb.
Az meg egy másik, hogy pl. Papcsák kifejezetten sikeres volt Zuglóban, és a polgármesteri tevékenysége pozitívan értékelhető, főleg az előd teljesítményéhez képest.
Rogánnal nehéz lenne szimpatizálni, de ha Demszky úgy vezette volna Budapestet, mint Rogán a Belvárost, akkor most ott tartanánk, ahol Prága meg Varsó, s nem ott, ahol Bukarest.
Szóval lehet, hogy a szóban forgó választott képviselők közül egyik kutya, másik eb, de polgármesteri teljesítmény szempontjából igen jelentős a különbség közöttük. A poszt meg pont arról szól, hogy mit keres Demszky egy ilyen tanácsadói pozícióban.

De lehet, hogy ő Rongy Elek, a példakép, néha körbeviszik az USA-ban, előveszik a zsákból, és azt mondják : gyerekek, csak ilyenek ne legyetek!

pocaklakó minimanó 2014.04.09. 10:52:53

@nu pagagyí:

Egy tipikus "magyar" baloldalinak (muhaha!) nincsenek elvei, csak önző, személyes érdekei és két fillérért az anyjukat is prostituálnák. Leginkább a köztulajdon sérelmére, bűnszövetségben elkövetett nagy értékű lopáshoz értenek (mert számukra a köztulajdon magántulajdon; ami a tiéd, az az enyém is, és ami az enyém, ahhoz semmi közöd), de mások magántulajdonát sem vetik meg. Jellemzőjük a hazudozás és az erőszak, mint például a szemkilövetés és az áldozatokon való büdösszájú élcelődés. Utálják a demokráciát és a versenyt, mert tudásukkal, képességeikkel képtelenek lennének boldogulni és tetteikért sem hajlandók felelősséget vállalni, így amikor versenyhelyzet van és a hulladékok közé kerülnek, a saját impotenciájukat az ellenük folytatott állítólagos, de nem bizonyítható gyűlöletkampányra fogják. Saját silány színvonalukat tették normává az egész országban egy darabig, de aztán szopóágra kerültek.

mézesmackócskácska 2014.04.09. 11:00:22

Még mindíg itt tartunk... kit érdekel mi van vele... lecserélték Orbánkára, Rogánkára, olyan mint egy folytatásos teleregény...

Mi jobban lopunk, mi jobban teljesítünk... egyik kutya másik eb...

Ismerjük a mondást....

Mikor hazudik a politikus?
Ha mozog a szája....

Ez alól a kommunista Fidesz, a Nacionalista jobbik, álliberális Mszp sem kivétel...

Hajdú Peter 2014.04.09. 11:03:33

@nu pagagyí: "Demszky demokratikus politikus volt,"

Hát persze. Demokratikusan tüntette ki, azt az ELMEBETEG TÖMEGGYILKOS görényit, aki az emberek köze lövetett, 2006-ban a nemzeti ünnepen.
Az Orbán kormány legnagyobb bűne az, hogy az a degenerált mocskos görényi, és társai a demszkivel együtt, nem az ÉLETFOGYTIGLANI BÖRTÖNBŰNTETÉSÜKET TÖLTIK jelenleg is.

gmihaly 2014.04.09. 11:12:08

@Kettes: Kedves Kettes! A 4-es metró, D.G. mániája, mégsem volt akkora melléfogás. Kelenföld főpályaudvarrá alakulása folyamatban van, a térképek már ezt sugalmazzák, a metróhoz csatlakozása a peronról, liftekkel és mozgólépcsőkkel pedig már most csúcsszuper. Ne mondd, hogy pölö a Dunántúlról Bp.-re ingázó dolgozók nem örülnek neki. Az "alternatív" buszvonalakon - a Rákóczi úti buszcsorda és társai - hülyét lehet kapni a genya autósok szabálytalankodásaitól. Más: úgy tűnik, hogy O. V. alkalmazza azt a kádári meglátást, hogy akié a főváros, azé az ország. A BKK kiszervezi ugyan az autóbuszvonalak egy részét - nem feltétlenül önszántából, de nem rossz kompromisszummal - és láss csodát! 150 új busz, 34 új busz, 28 új busz, tip-topra felújított használt buszok, villamosok, trolik. Nemes Gábor szakszervezeti vezető hírhedt autóbuszos sztrájkja pedig nincs elfeledve, ez is egyik lehetséges oka a kiszervezéseknek.

Rwindx 2014.04.09. 11:17:24

Miért "mi a baj" ezzel? Magyar Bálint meg Magyarország szakértő lett. Na puff. Már meg is szakértette hogy rasszista, náci ország vagyunk.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.04.09. 12:15:37

Demszky víziókról tud ötleteket adni, megvalósításról és fenntarthatóságról nem.

lüke 2014.04.09. 12:28:52

hát igen,
kit érdekel Demszky( a Váliban mindig megverték a fiúk)?
RG pedig egész ügyes(lenne ,ha nem szemezne ennyire az egyszerüen strukturált aktuál politikával)

durbintss 2014.04.09. 13:10:54

@nu pagagyí:
Csak egy fontos dolog hiányzik a munkásságából.
A város nem fejlődött szinte semmit.
Számomra ez a legfontosabb szempont. A szabadság gyakorlatilag csak a hajléktalanoknak volt korlátlan, mindeki más szívott a mocsok és a bűz miatt. Megjegyzem, ez még a mai napig és részben igaz.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.09. 13:41:01

@Rwindx: Vélhetően beleolvasott a mandiner-kommentekbe és mindent értett.

zoldborso 2014.04.09. 13:53:54

Eddig abban a hitben éltem, hogy ez egy mértékadó konzervatív blog, alapos elemzésekkel, konkluzív érvekkel, ezért rendszeres olvasótok voltam...

nevetőharmadik 2014.04.09. 14:17:31

Jajjaj, hú, de fáj, hogy Demszky nem az árokban hentereg koszlott alkoholistaként! Mi van, ergé, nem vitte az Isten olyan magasra a dolgodat, hogy eléggé lent láthasd azt, akit nem szeretsz?

Másrészt meg már sokan mondták: ha Demszky tényleg törvénytelenségeket követett el, akkor hol az elszámoltatás? A Fidesz ezt is keresztülvihette volna. Akkor vagy nem volt törvénytelenség, vagy a Fidesz is nyakig benne volt mindenben - ekkor meg mire vered?

Boka1 2014.04.09. 14:26:01

@nevetőharmadik: a hardcore kommunista lakosság sosem tudta megbocsájtani Demszkynek és a reformkommunistáknak a rendszerváltást. Szükség van Kádárra meg a többségi népakaratra, hogy erős állam kell. Pedig, ha lenne egy ember, aki elmagyarázná először az iskolában a gyerekeknek, hogy a jólétünk meg a gyarapodásunk csak rajtunk múlik személyesen, nem a nemzeten meg az összefogáson, akkor 20 év múlva kihalnának a gondoskodást meg összefogást sürgetők.

2014.04.09. 14:50:38

Mivel a szélballib valójában mérhetetlenül undorodik attól, ami Budapestet, azzá, a még a Hitler által is irigyelt, 1944 előtti világvárossá tette a nyugat szemében is, s még úgy is, hogy a mai szélballib szellemi-lelki elődei és bálványai épít(t)ették és parkosíttatták, valamint színház-kabaré-mozi-kávéházazták teli, de minden sarokra egyet ám, hát úgy csúfolják ma konzervatívnak, historizálónak, neobarokknak, giccsesnek, idejétmúltnak, stb. hogy közben egyfolytában zokognak, hogy a rohattnácik miatt kellett lebombázni, meg szétlőni. Mit sajnálnak rajta, úgy mégis, ha közben köpködik?

S ehhez képest sikerült belőle a kortárs szuperszabad léleknek valójában a leginkább megfelelő amcsi mintájú nigger gettót varázsolni, (pl. a lelakatolt parkokkal és játszóterekkel, vagy a buszra-villamosra szarni-hugyozni hatóságilag felengedett eleven bűzbombákkal és fertőzési gócokkal is) s ennek helyreállításában sajnálatos módon még a fityesz által alkalmaztatott, tökéletesen tehetségtelen, álmodern dizájn se tud segíteni. Mit tettek pl. a Márc. 15. térrel, hát az is egy förmedelem.

Egységesen kialakított, példás harmóniájú városkép ment itt tönkre 70 év alatt, már az 1945-ös romeltakarítástól és újjáépítésektől kezdve, aztán meg már a tudatos pusztítással és a betonrettenetek felhúzásával, s amit mindezek mellett még a komcsik is megtartottak benne, a rendet, a tisztaságot, és a békés utcaképet, hát a demszkijelvtársnak sikerült azt is tönkretennie.

Egymásra vasvellával hányt stílusbeli katyvasz az egész, aminek szinte egyetlen eleme sincs köszönő viszonyban se a másikéval, csak légifelvételről, jószerivel csak azért hogy az elmúlt 24 évben agyonsztárolt ilyen-olyan pártállású "művészeknek" vagy frissen végzett építészdiplomásainknak, pl. ne a sarkon kelljen kéregetniük, főleg ha még kebelbéliek is, valamelyik politikai brancsban. Mindenki azt épít és rombol itt, amit csak akar, ha van rá pénze, legyen a dózerolt cucc akár 150 éves ipari műemlék is.

Miközben a ballibsi bagázs mondjuk odavan Prágáért, Párizsért, Amszterdamért, Rómáért, Londonért, stb. De ha ott azt látná, ami itt lett, inkább csak köpne egyet, és dühödten visszafordulna ...

Lehet ez a svindler akármilyen tótumfaktum Amcsiban, ahogy a tarlós nem lesz mondjuk se ott, se máshol még galambszarszedegető se, de ha ezt ott mondjuk Bostonnal tette volna meg, már talán böribe is vágták volna érte. Egyébként meg ha tarlósunk és pártja eszmetársaival és kinti megbízóival lennének tele az amcsi műintézmények, akkor ő is ugyanúgy kaphatna felkéréseket tőlük, a tőlük eltanult tutit továbbtanítani, drága libernyák barátaim.

tevevanegypupu 2014.04.09. 15:02:20

@Boka1:

Minden nagy állam erős és mind gondoskodik a rászoruló polgárairól, hiszen maguk is állandóan azt kérik számon Tarlóstól meg az államtól, hogy a hajléktalanokon és a cigányokon miért nem segítenek..maguk szerint.Egyébként az, hogy valaki rendszerváltó vagy maoista vagy jól tud dumálni, és liberális elveket vall még nem jelenti azt, hogy tud várost vezetni, pláne egy fővárost, pláne olyan esetben mikor minden változik. Demszky nem volt való polgármesternek mert nem értett hozzá, ez most függetlenül mindenféle politikai és emberi tulajdonságoktól.

mikszer 2014.04.09. 18:22:01

Demszky Gábor ne gyere haza, Viktorék nélküled is építik a posztkommunizmust: batthy.blog.hu/2014/04/09/bazari

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.04.10. 04:15:36

Ez ilyen levitezlett arcok elfekvoje lehet, gondolom libaralis vonalok kibrusztoltak egy ilyen kis kamu poziciot.
En azt nem ertem miert nem vertek pofan Tarlosek tavozasakor Demszkyt. Milyen alku lehet a hatterben, hogy futni hagytak?
A belvarosi zsidosag es ciganysag mindig egyontetuen Demszky mellett szavazott, most meg amerikai zsidok benyomtak ebbe a kamu pozicioba. Osszetartanak. Elobb is vihettek volna az USA-ba.

Elkepzelem hogy nezhet ki egy napja ott kint... Meg kinek er meg havi sok ezer dollart a kenyelmes oregkora...

jogalany 2014.04.10. 21:55:39

@Kettes:
Ahogy Te azt gondolod, hogy kevesebbet lop.
Nem tudsz róla, anno Demszkyről sem hallotunk semmit, egyszer csak kiderült van 3 nagyméretű lakása Budapest legdrágább helyein, és van vagy féltucat felújítás alatt lévő háza a Horváth tengerparton ( a telkeket és a közmű nélküli házakat Zágráb polgármestere ajánlotta neki) gyönyörű helyen ! (németeknek adja ki rendszeresen, egyet meg maga lakik, de már hajója is van.)
Tarlóstól viszont rosszabb, ha az MSzP-s Horváth Csaba lenne, mindkét cége gondokkal küzd.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.11. 21:08:51

@jogalany: Nem egészen értem. Tarlós azért biztos hogy lop, mert Demszkynek házai vannak a Horváth (wtf?) tengerparton???

jogalany 2014.04.14. 13:01:40

A Demszky hasonlat annak igazolása, hogy ideig óráig sikerrel tudják a vagyont elrejteni, lásd: Demszky, Rogán, Simon vagy az összes MSzP-s, Horváth Csabáról is rémhírek keringenek a vállalkozók közt, mennyit kért egy - egy megrendelésért, bár néhány, mint a XII. kerületi még őrá is rátesz.
Aki politikus, az biztosan hazudik, majdnem biztosan lop is és egészen biztosan csaló.
Tarlós vajon nem politikus? vagy a lánya hogy is kapott üzlethelyiséget?
süti beállítások módosítása