Az utolsó Critical Mass, Budapest, 2013 április 20.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr555236683
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Teljes agymosás: felejtsd el a Föld napját! 2013.04.22. 23:43:24
Szervusztok Emberek! Ma van a Föld napja. Erről szólnak a hírek. Ugye? Ugye. Rendben, akkor tartsunk most egy GreenR blogos gondolati tárlatvezetést erről az elátkozott ördögien fondorlatos paradox szituációról, ami A FÖLDDEL VAN.
Miért mondom, hogy f...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.21. 08:44:36
ennyi és éppen elég volt ezekből az állatokból
toportyánzsóti 2013.04.21. 09:22:40
@jose maria padilla: Korrekt az önképed.
SzerződésSertés 2013.04.21. 09:26:29
Arról miért nincs fotó, amikor ezek a bűbájos emberek ellepik a járdákat..? Pedig az is olyan könnyfakasztóan megható látvány, amikor ideges/értetlen emberek kerülgetik ezeket a bu... pardon, ezeket a különcöket.
mehr luft 2013.04.21. 10:52:55
drogosok, ballibek, biboldók...
csakhogy megszabadulunk tőlük.
csakhogy megszabadulunk tőlük.
S=klogW 2013.04.21. 10:58:32
@mehr luft: elöntött az agygáz?
S=klogW 2013.04.21. 12:30:44
@Bell & Sebastian: elvileg van a maga közelében elég puszta vidék, na oda menjen a kehes bűzrötyögőjével :)
Ejjnye Bejjnye 2013.04.21. 14:26:49
Én, mint bringás, azért nem jártam soha erre az alkalomra, mert nem vállalok közösséget azokkal a hőzöngő, öntudatos kerekezőkkel , akik sem a szerveződés napján oda s'visszafelé, sem pedig a hétköznapokban nem tartják be a KRESZ egyetlen pontját sem! Nem csak a kocsikkal, gyalogosokkal szemben szabálytalankodnak, de a pesti kerékpárutakon, egymással szemben sem toleránsak, ott sem tartják be a közös kerékpározás szabályait!
Láttam már piros lámpán áthaladó bicajost sírni a telefonban - miután elütötték - és hallgatni, ahogy kérdezgeti:" miért én?"...
Láttam már piros lámpán áthaladó bicajost sírni a telefonban - miután elütötték - és hallgatni, ahogy kérdezgeti:" miért én?"...
Veridicus76 2013.04.21. 14:37:32
Semmi normalitást nem találok abban, hogy néhányezer erőszakos köcsög valamiféle hamis összetartozás-tudatot építve szubkulturális, kívülálló, szinte szektariánus életformává fújja a biciklizést, ami egyfelől egy közlekedési eszköz a sok közül, másfelől szabadidős tevékenység, de semmiképpen sem olyan kizárólagosan üdvözítő dolog, ami indokolná, hogy e szekta hívei rendszeresen megbénítsák a várost, demonstratív pökhendiséggel közlekedési szabálysértések sokaságát követve el. Rohadtul elegem van a járdán száguldozó, a gyalogosokat harsány csöngetéssel lehúzódásra kényszeríteni próbáló agresszív köcsögökből. És ha az ember félretaszajtja őket, még nekik áll följebb. Ideje lenne, hogy a közlekedési hatóságok szisztematikusan szarrá büntessék őket, visszaszorítva ezt az elmebajt. Egy város a szektás rögeszmével ellentétben nem a bicikliseké, hanem minden ott élőé, autósoké, bicikliseké, gyalogosoké egyaránt. A bicikli-sovinizmus modern mentális defektus, tipikus ballibzöld mozgalmárosdi. Pfuj.
Veridicus76 2013.04.21. 14:38:46
Critical mass = typical mass.
Veridicus76 2013.04.21. 14:39:35
@Ejjnye Bejjnye: korrekt álláspont, tisztelet érte!
2013.04.21. 15:10:01
huh, micsoda kommentek. az megvan, hogy ez a világ legnagyobb bringás felvonulása? az megvan, hogy ezt önkéntesek hozták össze? az megvan, hogy többek közt ennek köszönhetően budapesten bringával is évről-évre egyre biztonságosabb a közlekedés? na ez az országimázs.
(a bringa, mint "ballib" közlekedési eszköz... aztakurva.)
(a bringa, mint "ballib" közlekedési eszköz... aztakurva.)
WysiWyg 2013.04.21. 17:26:36
Tudjuk, hogy a kritikus tömeg az a tömeg, amelyet elérve az atomhasadásos láncreakció (tipikusan plutónium, ez-az) visszafordíthatatlan fázisba kerül. A nevük számomra az anarchia elérését üzeni és ellentétes a neveltetésemmel.
Pentastar 2013.04.21. 18:31:12
@Veridicus76:
Mivel eléggé nem érdekel a dolog, túl sokat nem törtem az agyam ezen a critical mass dolgon (attól függetlenül, hogy valamiért nem volt szimpataikus).
Köszönöm, hogy szabatosan megfogalmazva leírtad a véleményem, megspórolván ezzel nekem egy kis szellemi erőfeszítést. :)))
Mivel eléggé nem érdekel a dolog, túl sokat nem törtem az agyam ezen a critical mass dolgon (attól függetlenül, hogy valamiért nem volt szimpataikus).
Köszönöm, hogy szabatosan megfogalmazva leírtad a véleményem, megspórolván ezzel nekem egy kis szellemi erőfeszítést. :)))
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.21. 20:25:35
bennem félelmet keltenek a kritikál masszosok,
amióta láttam, hogy tömegesen bántalmazzák a kisebbségeket a főszervezők részvételével, azóta nem támogatom őket olyan lelkesen. ezek urbánusnácik.
amióta láttam, hogy tömegesen bántalmazzák a kisebbségeket a főszervezők részvételével, azóta nem támogatom őket olyan lelkesen. ezek urbánusnácik.
Jack, a texasi suttyó 2013.04.21. 22:07:55
Ez már 6. utolsó CM volt. Gondolom, ősszel jön majd a legeslegutolsó...
quadcore 2013.04.21. 23:54:40
@S=klogW: nem kötelező a sisak.
Idén nem tudtam menni, de az elmúlt években voltam többször is, hatalmas élmény ennyi kerékpáros között kerekezni, amikor az egész út a miénk. Mély sajnálatot és szánalmat érzek egy-két itt kommentelő iránt. Valószínűleg túl kövérek vagy bénák ahhoz hogy bicajra üljenek. Vagy az frusztrálja őket, amikor ülnek a dugóban, és mi meg lehagyjuk őket (szabályosan, legalábbis én, pl. bicikliúton). már teljesen bevörösödött a fejük :) Jártam tömegközlekedéssel, autóval, de a város legtöbb pontjára a bicikli a leggyorsabb.
Idén nem tudtam menni, de az elmúlt években voltam többször is, hatalmas élmény ennyi kerékpáros között kerekezni, amikor az egész út a miénk. Mély sajnálatot és szánalmat érzek egy-két itt kommentelő iránt. Valószínűleg túl kövérek vagy bénák ahhoz hogy bicajra üljenek. Vagy az frusztrálja őket, amikor ülnek a dugóban, és mi meg lehagyjuk őket (szabályosan, legalábbis én, pl. bicikliúton). már teljesen bevörösödött a fejük :) Jártam tömegközlekedéssel, autóval, de a város legtöbb pontjára a bicikli a leggyorsabb.
Veridicus76 2013.04.22. 01:37:47
"Idén nem tudtam menni, de az elmúlt években voltam többször is, hatalmas élmény ennyi kerékpáros között kerekezni, amikor az egész út a miénk."
Kibukott a lényeg, az ostoba és erőszakos szubkultúra-csordaszellem.
Nem, öreg, rohadtul nem a tiétek az egész út. Hanem mindenki másé is.
Kibukott a lényeg, az ostoba és erőszakos szubkultúra-csordaszellem.
Nem, öreg, rohadtul nem a tiétek az egész út. Hanem mindenki másé is.
Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.22. 02:16:25
Egyet még tarthatnának, amin elmagyarázzák a megjelenteknek, hogy az egyirányú utca mitől egyirányú, és ha mégis a rossz vége felől hajtanak be, akkor legalább húzódjanak már le, ha jön valaki szemből.
prfecó 2013.04.22. 07:39:31
bringáztunk mi is nem kell hozzá alászervezés . Kimentünk Gödöllőre és vissza ,egyszerűbb ,mint bemenni Pest központjába , ahol addig huszonhatszor elgázolhatnak , mert nincs Kőbányán keresztül nincs épitett kerékpáros út.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2013.04.22. 09:12:04
otthon a négy fal mögött csinálják a perverziójukat, ahol nem zavarják az egészséges, autóval közlekedő magyar embereket!
mavo · http://polmavo.blog.hu 2013.04.22. 09:17:03
@kisdubos:
szabályozni kellene, hogy a biciklista párok ne házasodhassanak, és ne fogadhassanak örökbe gyereket, mert a végén ráneveleik a gyereket, és akkor édes hazánk visszafordíthatatlanul a buzi, drogos, anarchista disznópásztor- és cselédivadék bringásoké lesz. pfej!
szabályozni kellene, hogy a biciklista párok ne házasodhassanak, és ne fogadhassanak örökbe gyereket, mert a végén ráneveleik a gyereket, és akkor édes hazánk visszafordíthatatlanul a buzi, drogos, anarchista disznópásztor- és cselédivadék bringásoké lesz. pfej!
Dub hadnagy 2013.04.22. 09:38:35
@Veridicus76: a rendszeres az évi 1 (korábban 2), ezzel szemben bizonyára elkerülte a figyelmedet, hogy az autósok minden munkanapon megbénítják a várost, az általuk rendszeresen elkövetett szabálysértések között ezúttal csak a piroson áthajtást említeném, elég odaállni egy tetszőleges lámpához, gyakorlatilag minden pirosra váltásnál lesz legalább egy sietős autós barátunk.
873ujr3rk 2013.04.22. 09:38:41
Mekkora menőség lehet már amikor a szerkesztők elolvassák hű közösségük hozzászólásait.
Ezek itt fent, nem a ballibsi indexről estek be, ezek bazmeg az ún. törzsolvasók.
Én is büszke lennék :)))))))
Ezek itt fent, nem a ballibsi indexről estek be, ezek bazmeg az ún. törzsolvasók.
Én is büszke lennék :)))))))
___________________________ (törölt) 2013.04.22. 09:42:35
Továbbra is abszurdnak tartom egy sport -és szabadidőeszköz közlekedési eszközzé normalizálását. Ezzel az erővel tényleg gördeszkázni is lehetne az úttesten.
Veridicus76 2013.04.22. 11:17:09
@Dub hadnagy:bőven akad elég bringás, aki minden nap semmibe veszi a szabályokat, a Bycicle Pride ráadásul ezt szervezett keretek között, demonstratívan műveli.
Legyen tiszta: a bringázás jó dolog, az arrogancia ellenben gusztustalan köcsögség, szervezetten hatványozottan. Ennyi.
Legyen tiszta: a bringázás jó dolog, az arrogancia ellenben gusztustalan köcsögség, szervezetten hatványozottan. Ennyi.
Zebrateve 2013.04.22. 11:52:36
@SzerződésSertés: @Veridicus76:
Szervezőként elmondhatom, hogy az egyik legfőbb feladatunk a kerékpárosok nevelése volt, pl. a járdán való kerékpározás megakadályozása, az ott kerékpározók leterelése. A Kodály köröndön voltam szolgálatban, másfél órán keresztül semmi mást nem csináltam, mint feszítettem a zöld pólómban, és igyekeztem mindenkit az úton tartani, hogy ne menjenek a korzózó gyalogosok közé, fel a járdára. Részben ezért is nem készültek olyan fotók, ahol járdán kerékpároznak. Mert képzeljétek, a Magyar Kerékpárosklubnak az egyik fő célkitűzése, hogy a kerékpárosok ne a járdán menjenek, és üssék el a gyalogost.
www.youtube.com/watch?v=8ngo5Fa2aRw
Rajtam kívül is minden szervező azon munkálkodott, hogy a szabálytalankodó kerékpárosokat kiszűrjük, és hassunk rájuk. Ennyit arról, hogy a CM és a Magyar Kerékpárosklub hogyan áll a kérdéshez.
Szervezőként elmondhatom, hogy az egyik legfőbb feladatunk a kerékpárosok nevelése volt, pl. a járdán való kerékpározás megakadályozása, az ott kerékpározók leterelése. A Kodály köröndön voltam szolgálatban, másfél órán keresztül semmi mást nem csináltam, mint feszítettem a zöld pólómban, és igyekeztem mindenkit az úton tartani, hogy ne menjenek a korzózó gyalogosok közé, fel a járdára. Részben ezért is nem készültek olyan fotók, ahol járdán kerékpároznak. Mert képzeljétek, a Magyar Kerékpárosklubnak az egyik fő célkitűzése, hogy a kerékpárosok ne a járdán menjenek, és üssék el a gyalogost.
www.youtube.com/watch?v=8ngo5Fa2aRw
Rajtam kívül is minden szervező azon munkálkodott, hogy a szabálytalankodó kerékpárosokat kiszűrjük, és hassunk rájuk. Ennyit arról, hogy a CM és a Magyar Kerékpárosklub hogyan áll a kérdéshez.
calabria007 (törölt) 2013.04.22. 12:02:12
@Ejjnye Bejjnye:
bp közútjai kapcsán nekem a "közlegelő tragédiája" című közgazdasági fogalom ugrik be...
egyszerűen katasztrofális az ami a közutakon megy...
a személygépkocsi fantasztikus találmány, de nem a belvárosba való...
az üzemanyagokra terhelt ÁFA és jövedéki adó helyett inkább úthasználati díjat kellene szedni ezen a ponton az összes közlekedési anomália megoldódna...
röhejes az, hogy ma UGYANANNYIT fizet az aki egy vidéki földúton közlekedik a terepjárójával, mint az aki a belvárosban araszol...
bp közútjai kapcsán nekem a "közlegelő tragédiája" című közgazdasági fogalom ugrik be...
egyszerűen katasztrofális az ami a közutakon megy...
a személygépkocsi fantasztikus találmány, de nem a belvárosba való...
az üzemanyagokra terhelt ÁFA és jövedéki adó helyett inkább úthasználati díjat kellene szedni ezen a ponton az összes közlekedési anomália megoldódna...
röhejes az, hogy ma UGYANANNYIT fizet az aki egy vidéki földúton közlekedik a terepjárójával, mint az aki a belvárosban araszol...
calabria007 (törölt) 2013.04.22. 12:04:03
@Veridicus76:
Picur! eredetileg a szilárd burkolatú közutakat is ez a "szekta" "erőszakolta" ki...
Good Roads Movement
en.wikipedia.org/wiki/Good_Roads_Movement
Picur! eredetileg a szilárd burkolatú közutakat is ez a "szekta" "erőszakolta" ki...
Good Roads Movement
en.wikipedia.org/wiki/Good_Roads_Movement
calabria007 (törölt) 2013.04.22. 12:09:29
@Veridicus76:
ideje lenne ha szembesülnél azzal az IDIOTIZMUSSAL , amely útfenntartási költségeket az ütemanyagokra kivetett ÁFA és jövedéki adón keresztül szedi be!!!!
50% fölött van az üzemanyag adótartalma – a benzinár új csúcsra került
www.fertopart.hu/rovataink/gazdasag/2250-50__folott_van_az_uzemanyag_adotartalma__
valódi használatarányos úthasználati díjak esetén normálisan működne ez a piac
így a közúti közlekedési rendszer egy gigantikus motorizált trutymórakásra emlékeztet...
a drága üzemanyag pedig pont azokat BÜNTETI akik leginkább motorizációra szorulnak:
a VIDÉKI lakosságot...
ideje lenne ha szembesülnél azzal az IDIOTIZMUSSAL , amely útfenntartási költségeket az ütemanyagokra kivetett ÁFA és jövedéki adón keresztül szedi be!!!!
50% fölött van az üzemanyag adótartalma – a benzinár új csúcsra került
www.fertopart.hu/rovataink/gazdasag/2250-50__folott_van_az_uzemanyag_adotartalma__
valódi használatarányos úthasználati díjak esetén normálisan működne ez a piac
így a közúti közlekedési rendszer egy gigantikus motorizált trutymórakásra emlékeztet...
a drága üzemanyag pedig pont azokat BÜNTETI akik leginkább motorizációra szorulnak:
a VIDÉKI lakosságot...
calabria007 (törölt) 2013.04.22. 12:13:07
@Shenpen:
inkább az az abszurd, hogy normális használatarányos ÚTDÍJAK hiányában 50% fölött van az üzemanyagok ADÓTARTALMA!!!
inkább az az abszurd, hogy normális használatarányos ÚTDÍJAK hiányában 50% fölött van az üzemanyagok ADÓTARTALMA!!!
calabria007 (törölt) 2013.04.22. 12:17:23
@Veridicus76:
szvsz
az a köcsögég, hogy az autóközlekedés oltárán feláldozták Budapest belvárosát...
+ az a köcsögég, hogy az üzemanyagok magas adótartalmán keresztül pont azokat árazzák ki a motorizáció áldásaiból igen nagy számban akik valóban rászorulnának:
a szegényebb falusi lakosságot...
e tekintetben akár személygépkocsihoz kapcsolódó (egyéb) magas adókat is meg lehet említeni...
egy kissé vicces, hogy útfenntartás ürügyén itt szinte már mindent megadóztatnak az úthasználat kivételével...
szvsz
az a köcsögég, hogy az autóközlekedés oltárán feláldozták Budapest belvárosát...
+ az a köcsögég, hogy az üzemanyagok magas adótartalmán keresztül pont azokat árazzák ki a motorizáció áldásaiból igen nagy számban akik valóban rászorulnának:
a szegényebb falusi lakosságot...
e tekintetben akár személygépkocsihoz kapcsolódó (egyéb) magas adókat is meg lehet említeni...
egy kissé vicces, hogy útfenntartás ürügyén itt szinte már mindent megadóztatnak az úthasználat kivételével...
calabria007 (törölt) 2013.04.22. 12:29:35
@Shenpen:
de a sztorit tovább is lehet gondolni, mivel normális használatarányos ÚTDÍJAK hiányában nemcsak az üzemanyagokat, ill. személyautó tulajdont ADÓZTATJÁK agyba főbe, hanem egy rakás méregdrága tömegközlekedési projektet is indítanak
pl. a 4-es metro című PÉNZNYELŐT...
az első szakasz is vagy 450 MILLIÁRD forintba került... (bár még lehet ez drágább is:)) )
hu.wikipedia.org/wiki/M4-es_metr%C3%B3vonal#A_metr.C3.B3_.C3.A1ra
de a sztorit tovább is lehet gondolni, mivel normális használatarányos ÚTDÍJAK hiányában nemcsak az üzemanyagokat, ill. személyautó tulajdont ADÓZTATJÁK agyba főbe, hanem egy rakás méregdrága tömegközlekedési projektet is indítanak
pl. a 4-es metro című PÉNZNYELŐT...
az első szakasz is vagy 450 MILLIÁRD forintba került... (bár még lehet ez drágább is:)) )
hu.wikipedia.org/wiki/M4-es_metr%C3%B3vonal#A_metr.C3.B3_.C3.A1ra
calabria007 (törölt) 2013.04.22. 12:37:31
@Shenpen:
és ha már itt tartunk: az úthasználati díjak hiányában kialakuló extrém magas üzemanyagárak finoman fogalmazva a buszjegyek árában is megjelennek
szóval a közúti közlekedési rendszer a kerékpárosok nélkül is 100%-ban elcseszett...
a jelenlegi "modell" egyszerűen katasztrofális...
lényegében egy ménkű nagy pénznyelő rengeteg nem szándékolt következménnyel...
(pl. az autóáradat miatt lakhatatlanná váló belvárosból valóságos népvándorlás indult meg a keretvárosok felé... hát kb. ilyen dolgok jönnek ki az "ingyenes" utakból...)
a személygépkocsi fantasztikusan jó dolog a sűrűn beépített városi területeken kívül, a nagyvárosokban azonban még a kerékpáros közlekedésben is több ráció van...
és ha már itt tartunk: az úthasználati díjak hiányában kialakuló extrém magas üzemanyagárak finoman fogalmazva a buszjegyek árában is megjelennek
szóval a közúti közlekedési rendszer a kerékpárosok nélkül is 100%-ban elcseszett...
a jelenlegi "modell" egyszerűen katasztrofális...
lényegében egy ménkű nagy pénznyelő rengeteg nem szándékolt következménnyel...
(pl. az autóáradat miatt lakhatatlanná váló belvárosból valóságos népvándorlás indult meg a keretvárosok felé... hát kb. ilyen dolgok jönnek ki az "ingyenes" utakból...)
a személygépkocsi fantasztikusan jó dolog a sűrűn beépített városi területeken kívül, a nagyvárosokban azonban még a kerékpáros közlekedésben is több ráció van...
Veridicus76 2013.04.22. 16:26:52
@Zebrateve: én elhiszem, hogy nagy lelkesedéssel nevelitek a bringásokat, de sajna a nevelés nem túl eredményes.
Veridicus76 2013.04.22. 16:28:16
@calabria007: mi köze az üzemanyag áfájának és egyebeknek ahhoz, hogy néhány erőszakos köcsög úgy gondolja, bringával mindenütt lehet száguldozni, le lehet tolni a gyalogosokat a járdáról?
calabria007 (törölt) 2013.04.22. 16:31:49
@Veridicus76:
én a belvárosban inkább egy rakás erőszakos autóst látok...
klikk az alábbi 1935-ös képre
egykor.hu/images/2010/original/budapest-viii-kerulet-rokus-kapolna-rakoczi-ut-_3.jpg
ez volt a kiindulópont
ami pedig a közúti közlekedést illeti:
KATASZTROFÁLIS az egész...
én a belvárosban inkább egy rakás erőszakos autóst látok...
klikk az alábbi 1935-ös képre
egykor.hu/images/2010/original/budapest-viii-kerulet-rokus-kapolna-rakoczi-ut-_3.jpg
ez volt a kiindulópont
ami pedig a közúti közlekedést illeti:
KATASZTROFÁLIS az egész...
Veridicus76 2013.04.22. 16:35:09
Még egyszer, mert nem akaródzik néhány embernek megérteni: a biciklizés jó dolog, a szektás és erőszakos bringa-sovinizmus ugyanolyan köcsögség, mint amikor kopasz előemberek ordító motorú autókkal (vagy épp motorokkal, hogy korrektek legyünk) száguldoznak a sávok között, letolva a normálisan közlekedőket. Félreértések elkerülése végett ez egy és ugyanaz az embertípus, csak épp az egyik a sötétített üvegű BMW-re esküszik, a másik meg a biciklijébe szerelmes. A kocsi, a busz, a bringa, a roller, stb. közlekedési eszköz, és egy városban mind megtalálható, ahogy a gyalogosok is megtalálhatók. De onnantól kezdve, hogy valaki mozgalmat akar szervezni hétköznapi tevékenységekből, máris nem az adott tevékenységről, hanem a szereplési mániás küldetéstudatos idiótákról szól a történet. Mindenkinek békén kellene hagyni a másikat, nem pedig felháborodni, amikor a gyalogos félretaszigálja a Széll Kálmán teret totálisan ellepő és a gyalogos felületet közlekedésre alkalmatlanná tevő pofátlan biciklistákat. Ez konkrét példa, néhány évvel ezelőtt nekem kellett utat vágnom a pofátlan bringások tömegében a villamostól a metróig, mert ezek a nagy jogharcosok rohadtul leszarták mindenki más szabad mozgáshoz fűződő jogát. Ennyit a nagy mozgalmár hitelességről.
calabria007 (törölt) 2013.04.22. 16:44:18
@Veridicus76:
bringa sovinizmus? :)
Budapesten? :)
Szórakoztass még!
PS.: itt csak autós sovinizmus van
+ förtelmesen elcseszett közlekedéspolitika
bringa sovinizmus? :)
Budapesten? :)
Szórakoztass még!
PS.: itt csak autós sovinizmus van
+ förtelmesen elcseszett közlekedéspolitika
calabria007 (törölt) 2013.04.22. 16:49:08
@Veridicus76:
különben tudtad, hogy melyik a number 1 ZÖLD város a világon?
Hong-Kong
mindenféle számottevő zöld mozgalom nélkül...
egyszerűen csak piaci alapon kezelik a dolgokat
és így MÉREGDRÁGA a városi autóhasználat...
különben tudtad, hogy melyik a number 1 ZÖLD város a világon?
Hong-Kong
mindenféle számottevő zöld mozgalom nélkül...
egyszerűen csak piaci alapon kezelik a dolgokat
és így MÉREGDRÁGA a városi autóhasználat...
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.22. 21:01:35
"Az utolsó Critical Mass, Budapest, 2013 április 20."
Jellemző ez az ötödik kerületi mandiner-mentalitás. Természetesen ez nem az utolsó Critical Mass, csak túl kell nézni a Nagykörúton.
www.pecsma.hu/vezeto-hir/pecsett-jovore-is-lesz-kritikus-tomeg/
"Jövőre is lesz biciklis felvonulás Pécsen – alighanem így az idei pécsi nem lesz utolsó.
Idén is megtartották az immár hagyományos biciklis felvonulást Pécs belvárosán keresztül. A Kritikus Tömegben a város minden rétege, korosztálya képviselte magát."
Vegyük észre, hogy a pécsiek az angolmajmolástól is mentesek.
Jellemző ez az ötödik kerületi mandiner-mentalitás. Természetesen ez nem az utolsó Critical Mass, csak túl kell nézni a Nagykörúton.
www.pecsma.hu/vezeto-hir/pecsett-jovore-is-lesz-kritikus-tomeg/
"Jövőre is lesz biciklis felvonulás Pécsen – alighanem így az idei pécsi nem lesz utolsó.
Idén is megtartották az immár hagyományos biciklis felvonulást Pécs belvárosán keresztül. A Kritikus Tömegben a város minden rétege, korosztálya képviselte magát."
Vegyük észre, hogy a pécsiek az angolmajmolástól is mentesek.
Zebrateve 2013.04.23. 09:17:37
@Veridicus76: OK, ha elhiszed, többé nem kéne ilyen megjegyzést tenni: "semmibe veszi a szabályokat, a Bycicle Pride ráadásul ezt szervezett keretek között, demonstratívan műveli." Mert éppen a szabályos közlekedést szeretnénk demonstrálni, és ránevelni a kerékpárosokat.
Veridicus76 2013.04.23. 11:55:52
@calabria007: Baszki, az micsoda, amikor egy rakás bringás tüntetőleg totálisan elfoglalja a Széll Kálmán teret (halló, ott nincs ám autó, a placcon kizárólag gyalogosok szoktak közlekedni!), és még nekik áll följebb, ha az ember szeretne A pontból B pontba eljutni a téren??? A tököm tele van ezzel a pofátlansággal.
És az micsoda, mikor a nagy kritikálmász brigád ezerrel teker át a piroson, pont nagy ívben elszarva a gyalogos jogát, hogy a zöldön átkelhessen??? Több önkritika és több szerénység kellene, kisbarátom!
És az micsoda, mikor a nagy kritikálmász brigád ezerrel teker át a piroson, pont nagy ívben elszarva a gyalogos jogát, hogy a zöldön átkelhessen??? Több önkritika és több szerénység kellene, kisbarátom!
Veridicus76 2013.04.23. 11:57:59
@Zebrateve: mint mondottam volt, a törekvés sajnos rohadtul eredménytelen, ugyanis a tömeg az mindig tömeg, csordában erős és pöffeszkedő, és pont telibeszarja a szabályokat. Egy dolog az álom és a szándék, és teljesen más dolog a valóság. Ha innen nézzük, az álmodozók megbuktak, mint Rottenbiller. Nálam ezért zéró tolerancia van a járdán száguldozó köcsögökkel szemben.
calabria007 (törölt) 2013.04.23. 12:00:53
@Veridicus76:
klikk az alábbi, cirka 1930 körül készült, képekre:
egykor.hu/images/2010/original/budapest-postapalota-30-as.jpg
villamosok.hu/kepek/moszkva.jpg
hány autót látsz ? :)
klikk az alábbi, cirka 1930 körül készült, képekre:
egykor.hu/images/2010/original/budapest-postapalota-30-as.jpg
villamosok.hu/kepek/moszkva.jpg
hány autót látsz ? :)
calabria007 (törölt) 2013.04.23. 14:39:33
@Veridicus76:
ezek még jobb képek! (szintén a harmincas évekből)
www.villamosok.hu/kepek/moszkva3.jpg
m.cdn.blog.hu/bu/budapest-anno/image/Szent_Gellert_ter_30_as_evek.jpg
döbbenetes, hogy mennyi hely volt ebben a városban mielőtt a személyautó forgalom - jóformán kontroll nélkül - rászabadult az "ingyenes" utakra...
ezek még jobb képek! (szintén a harmincas évekből)
www.villamosok.hu/kepek/moszkva3.jpg
m.cdn.blog.hu/bu/budapest-anno/image/Szent_Gellert_ter_30_as_evek.jpg
döbbenetes, hogy mennyi hely volt ebben a városban mielőtt a személyautó forgalom - jóformán kontroll nélkül - rászabadult az "ingyenes" utakra...